Ik heb al wel de nodige crashes to desktop meegemaakt.
Mijn probleem of hebben meer mensen daar last van?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Geen enkele freeze of CTD gehad en heb de game in een ruk uitgespeeld (nou ja.. op het eerste leveltje na dan)riffey#4 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:35:
Ik heb al wel de nodige crashes to desktop meegemaakt.
[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 28-02-2010 22:46 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
De game is inderdaad al veel verkocht, wat natuurlijk erg fijn is. DICE is ook uitdrukkelijk naar buiten gekomen dat de PC versie an sich veel aandacht krijgt en dat is te merken in de hoeveelheid patches tijdens de beta (bugs worden snel gefixed). Dat er meteen DLC vrijkomt maakt het alleen maar leukerZenTex schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:41:
Als ik her en der reacties lees, dan is dit spel enorm veel gepreordered voor PC. Velen spelen blijkbaar al de SP, via "alternatieve" wegen verkregen. (ikke (nog) niet hoor) Maar het lijkt alsief iedereen hier, inclusief ondergetekende, het al gepreordered heeft.
Ik hoop dat de verkoopcijfers dusdanig goed zijn dat de ontwikkelaars doorkrijgen dat een spel voor PC goed verkoopt als het ook werkelijk waard is om te kopen.![]()
Goede waar verkoopt zichzelf.
[ Voor 9% gewijzigd door Splinter Cell op 28-02-2010 22:55 ]
Lees die fokking NFO dan ook goedSplinter Cell schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:54:
Sjonge jonge jonge. Wat een dikke bug in deze game zeg. Ik kan de X & Y as van de muis niet veranderen. Zowel naar boven als naar onder kijken is de Y as. Het rondkijken voor links naar rechts zijn beide de X as.
Ze een bepaalde toets op het toetsbord gegeven, heeft geen enkel nut.
En waar is de tesselation in deze game? Vierkante oren.
Verwijderd
Splinter Cell schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:54:
Sjonge jonge jonge. Wat een dikke bug in deze game zeg. Ik kan de X & Y as van de muis niet veranderen. Zowel naar boven als naar onder kijken is de Y as. Het rondkijken voor links naar rechts zijn beide de X as.
En waar is de tesselation in deze game? Vierkante oren.
Je moet meer met gedichten doen!Splinter Cell schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:54:
Welke NFO?
[ Voor 22% gewijzigd door Gamebuster op 28-02-2010 23:48 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Dan zou ik hem maar gaan ruilen.Gamebuster schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:44:
[...]
Welke NFO?
Ik heb het spel net gekocht, maar er zat geen NFO bij.
< dit stukje webruimte is te huur >
Echt waar? En wij hebben 'm nog wel allemaal gekocht voor de release date.aex351 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:48:
Ik zie dat het spel al te downloaden is op het internet. Een mooie gelegenheid om eens meteen te checken of er ook daadwerkelijk een grote prestatie verbetering zichtbaar is.
Winners never cheat, Cheaters never win
Snel weer MW2 gaan spelen danRoaDHouse schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:34:
Wat een shitgameje kan de FOV niet instellen. Blij dat ik hem niet gekocht heb, en het ziet er ook niet uit btw. Lijkt veel op MW2 maar dan veel slechter.
[ Voor 11% gewijzigd door jagermeister op 01-03-2010 00:56 ]
Verwijderd
komt in de 1day patch, volgende keer toch maar eens braaf wachten op de release date voordat je oordeelt?RoaDHouse schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:34:
Wat een shitgameje kan de FOV niet instellen. Blij dat ik hem niet gekocht heb, en het ziet er ook niet uit btw. Lijkt veel op MW2 maar dan veel slechter.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 00:44 ]
Ten eerste heb je hem gedownload wat niet mag. Hoezo zou het er niet mooi uit zien Directx11 is mooiste wat er bestaat op dit moment. En lijkt op MW2? Het zij allebei shooters en dat zijn dan ook de overeenkomsten. En BC2 is niet slechter het is een ander type gameplay waar je van moet houden. Een ding is zeker BC2 is een stuk realistischer als MW2.RoaDHouse schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:34:
Verwijderd
Wie zegt dat het niet mag? Het is naar mijn inzicht volkomen legaal.Dragonm8 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:42:
[...]
Ten eerste heb je hem gedownload wat niet mag. Hoezo zou het er niet mooi uit zien Directx11 is mooiste wat er bestaat op dit moment. En lijkt op MW2? Het zij allebei shooters en dat zijn dan ook de overeenkomsten. En BC2 is niet slechter het is een ander type gameplay waar je van moet houden. Een ding is zeker BC2 is een stuk realistischer als MW2.
GefixtDescriptor schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:46:
@GJ'Tje of Jagermeister
De opklikbare kaart van valparaso in de TS werkt niet als je er op klikt. Je komt dan op een andere BFC2 website met een 404 error.
Descriptor is alvast aan het bestuderen welke tactieken het beste zijn![]()
Verwijderd
Hij heeft hem gedownload, mag zolang hij het spel ook gekocht heeft. Echter heeft hij dat niet volgens zijn post.aex351 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:52:
[...]
Wie zegt dat het niet mag? Het is naar mijn inzicht volkomen legaal.
RoaDHouse schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:34:
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 00:57 . Reden: quote ter verduidelijking ]
Downloaden is in Nederland nog altijd legaal. Verspreiden niet.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:56:
[...]
Hij heeft hem gedownload, mag zolang hij het spel ook gekocht heeft. Echter heeft hij dat niet volgens zijn post.
[ Voor 19% gewijzigd door jagermeister op 01-03-2010 00:59 ]
Wellicht is de moderator niet duidenlijk genoeg geweestVerwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:47:
Heb hem ook al besteld maar toch even getest, helaas heb ik wat sound issues. Dit moet haast wel aan mijn geluids instellingen liggen maar ik krijg het nog niet voor elkaar.
Ik speel nu met een stereo headphone maar de plaatsing in-game klopt niet en in de cut scenes hoor ik geen dialoog(dus wat normaal op je center speaker zou moeten zitten hoor ik op m'n headphone niet)
Ik draai een DirectX 9 Realtek HD Audio Manager Driver en alle settings staan gewoon op headphone ingesteld.
Iemand anders hier problemen mee of een oplossing voor?
Ik ga er vanuit dat ik deze vraag gewoon kan posten aangezien het hier niet om een bug gaat.
Jouw antwoord staat hier naar mijn weten toch echt inTheZeroorez schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:12:
Kan het gepost om een bug in de illegale versie, de fixes daarvan, en de '' reacties daarop stoppen?
Verwijderd
Was van mening dat Thuiskopie alleen van toepassing was op Muziek en Video, niet op software?jagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:57:
[...]
Downloaden is in Nederland nog altijd legaal. Verspreiden niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 01:01 ]
Ja klopt. Ik vergiste me.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:00:
[...]
Was van mening dat Thuiskopie alleen van toepassing was op Muziek en Video, niet op software?
De beta zou nog niet geoptimaliseerd zijn omdat het zogezegd een veel oudere build was. Dit bewijst maar weer eens dat de beta gewoon een actuele build is met wat dingen weggelaten. Dat valt toch tegen. Nu blijkt dus dat de laatste patch van de beta ook gewoon nog geïntegreerd moet gaan worden in de retail.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:42:
[...]
komt in de 1day patch, volgende keer toch maar eens braaf wachten op de release date voordat je oordeelt?
Nou, ik heb anders tijdens de SP nergens het gevoel gehad dat ik een console port aan het spelen was.aex351 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:03:
[...]
De beta zou nog niet geoptimaliseerd zijn omdat het zogezegd een veel oudere build was. Dit bewijst maar weer eens dat de beta gewoon een actuele build is met wat dingen weggelaten. Dat valt toch tegen. Nu blijkt dus dat de laatste patch van de beta ook gewoon nog geïntegreerd moet gaan worden in de retail.
Het zou geen console poort zijn. Is niet waar. De retail zou al geoptimaliseerd zijn. Is niet waar.
Verwijderd
Verklaar je nader, ik zie geen bewijs.aex351 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:03:
[...]
De beta zou nog niet geoptimaliseerd zijn omdat het zogezegd een veel oudere build was. Dit bewijst maar weer eens dat de beta gewoon een actuele build is met wat dingen weggelaten. Dat valt toch tegen. Nu blijkt dus dat de laatste patch van de beta ook gewoon nog geïntegreerd moet gaan worden in de retail.
Het zou geen console poort zijn. Is niet waar. De retail zou al geoptimaliseerd zijn. Is niet waar.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 01:11 ]
Dat komt omdat je niet zomaar nog even voordat het spel goud gaat er wat bij gaat programmeren zonder dat je weet dat het 100% werkt. Je gaat dus niet de feedback van de beta direct verwerken zonder dat je tijd hebt om het te testen. Dan kan je beter de tijd tussen goud gaan en de release gebruiken om het nog te testen en gewoon via een patch te implementeren.aex351 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:03:
[...]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Inderdaad, ik heb de ps3 en de pc versie gespeeld.jagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:05:
[...]
Nou, ik heb anders tijdens de SP nergens het gevoel gehad dat ik een console port aan het spelen was.
Psies... en vergeet de gfx niet.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:13:
[...]
Inderdaad, ik heb de ps3 en de pc versie gespeeld.
De pc versie is bijna een compleet ander spel door de besturing
Vond de beta helemaal niet tegenvallen en dus kan het uiteindelijke spel alleen maar beter worden.aex351 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:03:
[...]
Het zijn dezelfde fixes als in die van de laatste beta patch. Waarschijnlijk wel met toevoegingen. Ik las net ook een thread op de officiele EA forum waarin dit wordt geconcludeerd. Er is absoluut geen reden om aan te nemen dat de retail versie zoveel beter zal presteren dan de beta. De engine is nog steeds erg CPU afhankelijk en de GPU wordt nog steeds nauwelijks gebruikt. Voor sommige zal dit geen tot weinig problemen opleveren.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:10:
[...]
Verklaar je nader, ik zie geen bewijs.
En blijkbaar is de 1day patch dus niet de laatste patch van de beta, maar de eerste van de release
Ik heb in ieder geval veel zin in dit spel, komt ten minste nog een beetje tactiek bij kijken hier en daar.
* aex351 wacht vrolijk en netjes op zijn Steamversie.
EA zal waarschijnlijk zelf intern een test team hebben. De publieke beta was gewoon puur bedoeld als reclame en om feedback van de massa op te vangen.Tsurany schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:11:
[...]
Dat komt omdat je niet zomaar nog even voordat het spel goud gaat er wat bij gaat programmeren zonder dat je weet dat het 100% werkt. Je gaat dus niet de feedback van de beta direct verwerken zonder dat je tijd hebt om het te testen. Dan kan je beter de tijd tussen goud gaan en de release gebruiken om het nog te testen en gewoon via een patch te implementeren.
[ Voor 26% gewijzigd door aex351 op 01-03-2010 01:20 ]
Ik heb de hele game, ik heb ook de day 1 patch, en ja, het speelt veel lekkerder. Mbt die comment "dat ze wat dingen hebben weggelaten"; natuurlijk, de beta is een uitgeklede game. In de retail zijn de menuutjes veel beter, de server browser werkt uitstekend en de PB lag is fixed nav bugreports uit de beta. Daarnaast bevat de day 1 patch ook vele fixes die ik de beta gevonden zijn waaronder map glitches. (ja, de sniper plekjes uit de beta map zijn flink veranderdaex351 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:17:
[...]
Het zijn dezelfde fixes als in die van de laatste beta patch. Waarschijnlijk wel met toevoegingen. Ik las net ook een thread op de officiele EA forum waarin dit wordt geconcludeerd. Er is absoluut geen reden om aan te nemen dat de retail versie zoveel beter zal presteren dan de beta. De engine is nog steeds erg CPU afhankelijk en de GPU wordt nog steeds nauwelijks gebruikt. Voor sommige zal dit geen tot weinig problemen opleveren.
[...]
EA zal waarschijnlijk zelf intern een test team hebben. De publieke beta was gewoon puur bedoeld als reclame en om feedback van de massa op te vangen.
[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 01-03-2010 01:34 . Reden: Blijf maar met PS bezig ]
Verwijderd
De kern van het probleem heeft in mijn geval niks met de software (Bad Company 2) te maken maar met mijn systeem instellingen en/of audio drivers en lijkt me daarom gewoon bespreekbaar.JT888 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:59:
[...]
Wellicht is de moderator niet duidenlijk genoeg geweestzie zijn Quote hieronder
![]()
[...]
Jouw antwoord staat hier naar mijn weten toch echt in
Wacht gewoon op de officiele release versie man die paar dagen ga je ook niet dood aan !!
Damn.. ik wil ook onlineStewie! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:30:
[...]
Ik heb de hele game, ik heb ook de day 1 patch, en ja, het speelt veel lekkerder. Mbt die comment "dat ze wat dingen hebben weggelaten"; natuurlijk, de beta is een uitgeklede game. In de retail zijn de menuutjes veel beter, de server browser werkt uitstekend en de PB lag is fixed nav bugreports uit de beta. Daarnaast bevat de day 1 patch ook vele fixes die ik de beta gevonden zijn waaronder map glitches. (ja, de sniper plekjes uit de beta map zijn flink veranderd)
Zie de retail dus als de volledige game die al beter was dan de beta met daarop vele fixes.
PS: in de retail build hoeft de debug code ook niet mee te draaien dus deze is al lichter dan de beta
PS2: groetjes van plek 5 op de leaderbords![]()
PS3: update je videokaart drivers; dat was bij mij een wereld van verschil, speeld nu vloeiend met alles op max op mijn XPS420 van vorig jaar.
PS4: lekkere flame die je maakt met het console<>pc verhaal. De engine is gelijk, de gameplay, strategie en handling totaal niet, die is geoptimaliseerd op elk platform.
PS5: de woestijn multiplayer mappende jungle conquest map
![]()
Volgens mij zijn daar andere topics voor bedoeld als het niets met BC2 te maken heeftVerwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:36:
[...]
De kern van het probleem heeft in mijn geval niks met de software (Bad Company 2) te maken maar met mijn systeem instellingen en/of audio drivers en lijkt me daarom gewoon bespreekbaar.
Ik kan natuurlijk ook wel m'n post editten en zeggen dat ik dit probleem in de Beta had en me nu toch wel afvraag hoe ik dat ga oplossen maar dat is ook zo flauw.
Wachten op de officiele release vind ik helemaal niet erg maar het zou fijn zijn als ik mijn audio probleem van te voren kan oplossen zodat ik donderdag zonder problemen mijn legaal aangeschafte versie kan spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door JT888 op 01-03-2010 01:50 ]
Ja, ben de naam even kwijt, maar het is de rush map in de woestijn, je begint met een berg tanks en humvees en rijdt een dubbele snelweg af richting het kamp van de tegenstander. Die wacht je op met 2 tanks, paar stationary weapons, 2 wachttorens, veel zandzakken en hekken en twee grote heuvels waar ze achter liggen.jagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:36:
[...]
Damn.. ik wil ook online![]()
Maaruh.. allemaal positieve geluiden van jouw kant dus. Kan niet wachten. Heb je al een favoriete map?
[ Voor 52% gewijzigd door jagermeister op 01-03-2010 02:03 ]
Andere vraag:jagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 02:00:
Klinkt echt als Battlefield, zoals het bedoeld is!
Vraagje nog: Hoe is de map cycle. Is dat alleen Rush of alleen Conquest, of zullen er ook servers zijn die dit gemixt hebben?
[ Voor 7% gewijzigd door Gamebuster op 01-03-2010 03:48 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Verwijderd
Verwijderd
Haha, je hebt ook wel een beetje gelijk hoor. Maar goed, drivers zijn geupdate en heb het probleem ook met m'n stereo speakers dus het ligt niet aan m'n headphone.JT888 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:41:
[...]
Volgens mij zijn daar andere topics voor bedoeld als het niets met BC2 te maken heeft
Maargoed drivers al geupdate/reinstalled andere headphones geprobeerd?
Zo, dat zou echt 4 dagen zijn voordat 'ie uberhaupt verkocht mag worden, gebeurt niet zo snel imho.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:20:
Als er al winkels gespot zijn die hem in de schappen hebben liggen vernemen uw mede-tweakers dit graag.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ik vond het eigenlijk al vrij snel gaan in de beta...d_star schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:39:
[...]
Zo, dat zou echt 4 dagen zijn voordat 'ie uberhaupt verkocht mag worden, gebeurt niet zo snel imho.
On another note: terloops kreeg ik te horen dat het aantal punten wat je nodig hebt om te levellen drastisch is aangepast in vergelijking met de beta, je schijnt nu een stuk sneller te levellen. Stewie! (of iemand anders), kan je dit bevestigen?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 11:06 ]
Zou je een screenshot kunnen posten hoe het spel eruit ziet met dx9 ipv 10/11 ?riffey#4 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:34:
Overigens, ook in deze versie is mijn framerate bijna 50% hoger als ik in settings.ini dxversion op 9 zet.
Ik hoop dat ik deze framerate in multiplayer ook kan halen.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Arica Harbour! Die map was zo vet in de PS3 beta, ronde 4 met die trein brug is echt te vet in rush mode. Ronde 5 kan ook voor lekkere zweethandjes zorgen. GVD, waarom heb ik komende twee weken tentamens, heb mezelf verplicht om hem nog niet te kopenStewie! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:50:
[...]
Ja, ben de naam even kwijt, maar het is de rush map in de woestijn, je begint met een berg tanks en humvees en rijdt een dubbele snelweg af richting het kamp van de tegenstander. Die wacht je op met 2 tanks, paar stationary weapons, 2 wachttorens, veel zandzakken en hekken en twee grote heuvels waar ze achter liggen.
[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 01-03-2010 11:29 ]
[ Voor 22% gewijzigd door LosGieros op 01-03-2010 11:28 ]
Rapapa...
Binnenkort zijn er waarschijnlijk hier een hoop te vinden.Oxigeon schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:59:
Staan er ook al ergens reviews online? Dacht namelijk dat de game vandaag al ergens uitkwam in Amerika.
Mocht er een nederlandse review online staan dan was deze ook makkelijk geweest
Ik ben nu niet thuis. Bovendien scheelt het vast ook per videokaart. Je kunt het makkelijk zelf testen, vanaf het aanklikken van de snelkoppeling tot het daadwerkelijk spelen zit nog geen 30 seconden.DenniZ schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:13:
[...]
Zou je een screenshot kunnen posten hoe het spel eruit ziet met dx9 ipv 10/11 ?
Het lijkt inderdaad wel alsof er een leuke FPS cap opzit. Ik ben namelijk buiten de menu's(ingame dus) nog niet boven de 30FPS uitgekomen. Wel heel vaak eronder tijdens vuurgevechtenLosGieros schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:27:
Gfx zijn best mooi in de single player vind ik, geluid ben ik ook wel fan van maar ik heb moeite met het schieten. Croshair lijkt uit te glijden als ik beweeg. Fraps geeft aan continue 30 frames maar ik krijg soms het idee dat het flink wat minder is..
De game is vandaag uitgekomen in Azie.Oxigeon schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:59:
Staan er ook al ergens reviews online? Dacht namelijk dat de game vandaag al ergens uitkwam in Amerika.
Mocht er een nederlandse review online staan dan was deze ook makkelijk geweest
Dat komt snel - kan nu nog nietjagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 02:00:
Klinkt echt als Battlefield, zoals het bedoeld is!
Vraagje nog: Hoe is de map cycle. Is dat alleen Rush of alleen Conquest, of zullen er ook servers zijn die dit gemixt hebben?
Nee, dat kan nietDescriptor schreef op maandag 01 maart 2010 @ 02:52:
[...]
Andere vraag:
Is tijdens het spelen met Tab te zien hoeveel kills en death elke speler heeft? Dus dat dit achter de score getoond wordt met daar achter eventueel nog de ping uitgedrukt in cijfers of tabellen.
De prestaties vallen je tegen? Ik heb nergens last van, spel loopt soepel ook als er een "groot" vuurgevecht is. En ik heb ook niet echt een heel erg luxe systeem; Q6600/ATi 5770Gammro schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:59:
[...]
Het lijkt inderdaad wel alsof er een leuke FPS cap opzit. Ik ben namelijk buiten de menu's(ingame dus) nog niet boven de 30FPS uitgekomen. Wel heel vaak eronder tijdens vuurgevechten
Ik zit met de huidige prestaties toch nog steeds te twijfelen of ik m nog legaal ga aanschaffen. De multiplayer was in de beta namelijk wel erg leuk, maar de prestaties houden me tegen.
[ Voor 3% gewijzigd door da_PSI op 01-03-2010 12:20 ]
Dat is niet nodig als iedereen zich aan de forumregels zou houden. Discussies over downloaden, muizen, txt bestandjes en specs horen hier helemaal niet thuis.uchiha tijntje schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:23:
Misschien dat dit ooit in het verleden al ooit geroepen is en wellicht werd het toen volledig afgeschoten maar is het misschien geen idee om twee Battlefield Bad Company 2 topics te openen, namelijk 1 voor de PC en 1 voor de consoles ofzo? Ik vind dit topic namelijk niet meer te lezen door alle specs, discussies over downloaden, FOV-discussies, muizen die het niet doen, etc.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
[ Voor 17% gewijzigd door Proxx op 01-03-2010 12:39 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Dat is nou de recoil, maar dat is alleen als je schiet uiteraard.LosGieros schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:27:
Croshair lijkt uit te glijden als ik beweeg.
Vanuit Steam kan je altijd een back-up maken, scheelt je later weer 15GB te downloaden.Proxx schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:34:
als ik op internet kijk kan ik hem via de site pre orderen via EA of Steam. maar ik wil ook graag een backup kunnen maken voor als het steam netwerk een keer plat zou gaan bijvoorbeeld. kan dat met steam en of kan dit met EA wel ?
[ Voor 67% gewijzigd door CH4OS op 01-03-2010 12:41 ]
die 15gb downloaden wordt ik niet warm of koud van. maar als steamnetwerk er over 5 of 10jaar mee stopt kun je niks meer met je spel. of zie ik het verkeerd ?GJtje schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:35:
[...]
Dat is nou de recoil, maar dat is alleen als je schiet uiteraard.
Weet niet of je dat bedoelde?
[...]
Vanuit Steam kan je altijd een back-up maken, scheelt je later weer 15GB te downloaden.
[ Voor 9% gewijzigd door Proxx op 01-03-2010 12:41 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dan zal er tegen die tijd wel een patch komen denk ik.Proxx schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:40:
die 15gb downloaden wordt ik niet warm of koud van. maar als steamnetwerk er over 5 of 10jaar mee stopt kun je niks meer met je spel. of zie ik het verkeerd ?
Daar kun je natuurlijk ook zelf iets aan doen, zoals bijvoorbeeld wachtwoord eens in de zoveel tijd veranderen.of je account wordt gehacked (is me al een keer gebeurt maar heb hem terug gekregen van steam)
BF2 is voor zover ik weet ook nog erg populair en word (5 jaar na dato) ook nog veel gespeeld.Tsurany schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:41:
Dat klopt, dan kan je niks meer met je Steam spellen. Echter tegen die tijd zullen daar wel door de bedrijven oplossingen voor worden aangeboden. Bovendien speel je dit spel over 10 jaar niet meer lijkt me.
[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 01-03-2010 12:44 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Proxx op 01-03-2010 12:53 ]
Je krijgt bij EA een key met gemaild en een download manager die de game binnenhaalt, maar verder niks meer mee hoeft. Je kan dan altijd je games blijven spelenProxx schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:51:
weet iemand hoe die EA koop site dan werkt. bied die gewoon een iso en een key aan of krijgen je dan ook weer zon steam platform achtig iets?
anders ga ik hem vanavond nog via steam pre orderen.
EA site doet aan ideal en steam niet vandaar dat ik het toch even vraag
[ Voor 5% gewijzigd door Gammro op 01-03-2010 13:00 ]
EA werkt met een Steam-achtig iets, genaamd EA Download Manager. Daar krijg ik mijn booster pack (Euroforce) voor BF2 in ieder geval te zien.Proxx schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:51:
weet iemand hoe die EA koop site dan werkt. bied die gewoon een iso en een key aan of krijgen je dan ook weer zon steam platform achtig iets?
Via Steam kan je weer wel betalen met PayPal.anders ga ik hem vanavond nog via steam pre orderen.
EA site doet aan ideal en steam niet vandaar dat ik het toch even vraag
Is vrij pas zeker dan, want toen ik Bad Company 2 preorderde zag ik de optie niet en die heb ik gepreordered op 25 Januari.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:59:
Op Steam kan je prima met ideal betalen.
[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 01-03-2010 13:02 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ja, maar je kan verder nog niets opgeven, dus kan je hem nog niet koppelen. Wel een beetje vreemd om de game toe te voegen als EA zelf aangegeven heeft te stoppen met veteran.battlefield.comBor de Wollef schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:59:
Bad Company 2 staat nu ook op de veterans site. Het probleem om 1943 aan een PS3 profiel te linken (dat gaat niet) is echter nog steeds niet opgelost
inderdaad, BF2 wordt (o.a.) door mij nog dagelijks gespeeld. En nog lange lijsten (100+) volle servers. (64/32 man per server). Dat tikt hard aan.GJtje schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:42:
BF2 is voor zover ik weet ook nog erg populair en word (5 jaar na dato) ook nog veel gespeeld.
Om nog maar te zwijgen over bijvoorbeeld Starcraft 2, uitgebracht in (volgens mij) 1998 en dus 12 jaar na dato ook nog mateloos populair, dus zeg nooit nooit.
Ja inderdaad. Alhoewel. Als in Azie de release al geweest is?jagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:13:
Ik hoop trouwens wel dat ze op de releasedag de stats gaan resetten.
Tierelier
Ja, dan wordt dat inderdaad wel een beetje lastig.jorisdekloris schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:20:
[...]
Ja inderdaad. Alhoewel. Als in Azie de release al geweest is?
Verwijderd
Ik neem aan dat dat een foutje wasVerwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:32:
Laatste keer dat ik bij Play.com bestelde duurde het 3 weken![]()
Ging helemaal via Zwitserland
Succes met wachten
Zet V-Sync eens uit...Gammro schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:59:
[...]
Het lijkt inderdaad wel alsof er een leuke FPS cap opzit. Ik ben namelijk buiten de menu's(ingame dus) nog niet boven de 30FPS uitgekomen. Wel heel vaak eronder tijdens vuurgevechten
Ik zit met de huidige prestaties toch nog steeds te twijfelen of ik m nog legaal ga aanschaffen. De multiplayer was in de beta namelijk wel erg leuk, maar de prestaties houden me tegen.
Je hebt kans dat de douane hem pakt, dan kun je wel 3 weken wachten. Anders heb ik hem meestal tussen de 1-2 weken binnen.
vertel mij een hoe dan?Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:59:
Op Steam kan je prima met ideal betalen.
[ Voor 23% gewijzigd door Proxx op 01-03-2010 13:57 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Omnyakom1 op 01-03-2010 13:53 ]
Volgens mij worden die patches automatisch gedeployed.Omnyakom1 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:53:
Er komt op dag 1 een performance patch en FOV slider uit met diverse andere dingen heb ik gehoord. Waar?
Bij de updater die start voordat je het spel start.Omnyakom1 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:53:
Er komt op dag 1 een performance patch en FOV slider uit met diverse andere dingen heb ik gehoord. Waar?
Verwijderd
Pas maar op. Heb daar met mijn inmiddels ex veel gezeik mee gehad. Hele dagen series en soaps kijken, maar wel commentaar hebben als ik "Weer achter die computer zit". Maar goed.. dat is niet geheel on topic.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:09:
Damn.... kan niet meer wachten.
Hopelijk heb ik hem uiterlijk vrijdag binnen. Zal de vriendin wel niet blij mee zijn, maar ja....
T'is en blijft een hobby/ontspanning voor mij. Maar dat snapt ze niet.
komt me bekent voor dit =]jagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:21:
[...]
Pas maar op. Heb daar met mijn inmiddels ex veel gezeik mee gehad. Hele dagen series en soaps kijken, maar wel commentaar hebben als ik "Weer achter die computer zit". Maar goed.. dat is niet geheel on topic.
Tsja.jagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:21:
[...]
Pas maar op. Heb daar met mijn inmiddels ex veel gezeik mee gehad. Hele dagen series en soaps kijken, maar wel commentaar hebben als ik "Weer achter die computer zit". Maar goed.. dat is niet geheel on topic.
[ Voor 13% gewijzigd door ZenTex op 01-03-2010 15:23 ]
Pfff. Zwaar offtopic en 0% onderbouwd. Ontopic!ZenTex schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:37:
[...]
Tsja.
Actief vertier>passief in buis kijken.
Met gamen hou je je tenminste je reflexen scherp en gebruik je je hersencellen. Van soaps kijken sterven je hersencellen alleen maar af.
Dat ik door al dat geweld in games als deze elke week een oud vrouwtje in elkaar moet slaan is van minder belang.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq