Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Zit je dan met je 8800 GTS, ik bedoel welke andere kaart kan dit spel voluit draaien? Is het wel zo handig om nog een "oude" GTX275 oid aan te schaffen. Ik ga dan liever meteen voor DX 11
http://www.youtube.com/watch?v=cc6-bCM4l-s
[ Voor 9% gewijzigd door Aslanboy1905 op 01-03-2010 16:48 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Is het nu net als in BF2 mogelijk om ook dingen tegen je squad mates te zeggen via een tactical menu button (Q) ofzo? Zal wel niet, maar dacht ooit ergens gelezen te hebben dat dat er wel in zou zitten.
Overigens merkte ik in de Beta wel dat je met Q om een ride kon vragen.
@ hierboven: Ja, is wel geinig idd.
Ik moest ook wel lachen om het volgende stukje dialoog:
- "FUCK!"
- "Damn, do you kiss your mother with that mouth?"
[ Voor 20% gewijzigd door jagermeister op 01-03-2010 16:50 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Zie het filmpje, (stukje van in game)
http://www.youtube.com/watch?v=GUXe1HlY0Ko
hier nog één (stukje van in game)
http://www.youtube.com/watch?v=N4b1_TsW-d4
2 verschillende filmpjes btw.
[ Voor 23% gewijzigd door YoVla op 01-03-2010 16:58 ]
Dat geloof ik maar ik heb een Intel Core i7 860..Dat moet ruim voldoen, maar ik wil dus een videokaart waar ik weer even mee vooruit kan, en dus is een 5850 logischer dan een GTX275. Alleen de leverbaarheid laat al maanden te wensen over. Ik kan natuurlijk Battlefield gewoon halen en proberen met een 8800 GTS maarja dat zal alles op low worden dan.Omnyakom1 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:48:
je kunt beter investeren in een betere CPU dan kaart voor dit spel. Een Quad met GTX75 zal beter presteren dan een C2D met 5870.
http://www.plaatjesupload.../03/01/1267452159-330.jpg
Dit is met meerdere drivers getest, ook op de nieuwste WHQL en de beta 196.34...
I love watercooling
Ik denk eraan om het spel online te kopen. Daar is hij sowieso al stukken goedkoper, en daarbovenop kan ik ook nog eens twee dagen eerder spelen.
Terwijl de code van het spel zelf nog niet eens gestuurd is, laat staan dat ik het spel bij EA gekocht hebBeste klant,
Bedankt voor het reserveren van Battlefield Bad Company 2 Limited Edition. Hier is je code voor de 6 onderstaande items, als voorbereiding op de gamerelease.
<code>
Met deze code ontgrendel je alle zes de bonusitems.
Instructies:
1. Start het spel en ga naar het hoofdmenu.
2. Kies Multiplayer.
3. Selecteer "Redeem Code" (code verzilveren).
4. Voer de code in die hierboven is weergeven en druk op Enter.
Veel gameplezier!
Het EA Store™-team
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Heb het spel net binnen gehaald en geïnstalleerd, wanneer zal ik deze kunnen spelen? Gewoon op donderdag net als de rest?
welke settings kun je het draaien met een 4850? Is het dan net aan op High, of komt de kaart toch net tekort voor high settings (+ hoge resoluties)?rgras schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:02:
Mijn i7-860 komt niet boven 50% load uit icm met een 4850 OC'd.
1680x1050, alles high, 8xAA, 8xAF en HBAO uit. Met HBAO aan loopt het voor mij niet heel soepel (lees 60+FPS) meer.SuX DeLuXe schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:25:
[...]
welke settings kun je het draaien met een 4850? Is het dan net aan op High, of komt de kaart toch net tekort voor high settings (+ hoge resoluties)?
Check de schaduw, veel beter, bijv. op het zadel van de quad... zonder FSAA loopt die schaduw trapsgewijs, met FSAA en dus DX10/11 veel beter, net als de schaduw op het spatbord achterrgras schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:24:
http://www.enumae.com/ima...shots/bfbc2dx9vsauto.html
Ziet er iemand, op de AA na, verschillen?
I love watercooling
Nauwelijks. Ik heb 'm daarom nu ook op DX9 staan. In-game heb je dan maar 1x AA, maar via het Nvidia Control Panel zet je die gewoon weer omhoog.rgras schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:24:
http://www.enumae.com/ima...shots/bfbc2dx9vsauto.html
Ziet er iemand, op de AA na, verschillen?
Hij komt donderdag toch beschikbaar via steam? Ik mag hopen van wel
Nee, er zit geen rose in. Het is gelimiteerd tot de I NEED A RIDE, NEED AMMO, ENEMY SPOTTED, etc etcjagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:47:
@Stewie: Nog een vraagje
Is het nu net als in BF2 mogelijk om ook dingen tegen je squad mates te zeggen via een tactical menu button (Q) ofzo? Zal wel niet, maar dacht ooit ergens gelezen te hebben dat dat er wel in zou zitten.
Overigens merkte ik in de Beta wel dat je met Q om een ride kon vragen.
Haha, heb dit zonet ook ontvangen! En ook uiteindelijk géén game gepre-orderdPhyxion schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:10:
Leuk dat EA in eens dit rond stuurt:
[...]
Terwijl de code van het spel zelf nog niet eens gestuurd is, laat staan dat ik het spel bij EA gekocht hebEn de zes items staan ook niet in het mailtje.
(had dit gedaan omdat ik gehoord had dat je een betakey kreeg als je pre-orderde en vervolgens annuleerde.)
Toch enorm jammer dat ze zo'n heerlijke tactische tool achterwege hebben gelaten.Stewie! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:02:
[...]
Nee, er zit geen rose in. Het is gelimiteerd tot de I NEED A RIDE, NEED AMMO, ENEMY SPOTTED, etc etc
Mee eens!ZenTex schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:18:
[...]
Toch enorm jammer dat ze zo'n heerlijke tactische tool achterwege hebben gelaten.
Q werd in de beta bijna alleen gebruikt om vijanden te spotten en dat was verdomd handig. Om de tussentijd te doden ben ik vandaag nog even BF2 gaan spelen, maar het spotten werkt in BFBC2 heel erg veel fijner. In het begin vond ik het ook jammer dat ik niet echt om een medic of ammo kon roepen (kan wel op een of andere manier, maar is nog een beetje vaag voor mij hoe dat precies werkt) maar je went eraan en goed spotten heeft echt veel meer voordelen.ZenTex schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:18:
[...]
Toch enorm jammer dat ze zo'n heerlijke tactische tool achterwege hebben gelaten.
Enig punt is wel dat FSAA dus helemaal geen DirectX 10/11 nodig heeft om gebruikt te kunnen worden.Garrett schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:35:
[...]
Check de schaduw, veel beter, bijv. op het zadel van de quad... zonder FSAA loopt die schaduw trapsgewijs, met FSAA en dus DX10/11 veel beter, net als de schaduw op het spatbord achter
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Klopt. Zodra je op een medic van jouw team richt en vervolgens op Q drukt zal hij een medic roepen. Op diezelfde manier kun je om ammo en een lift vragen.partyondude schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:49:
Ik heb begrepen dat je om een medic of ammo vraagt door op de Q te drukken als je zo'n figuur voorbij ziet stuiteren
7 euro korting verdient door even op addiscount 7 minuten reclame te kijken (erg goed uitgewerkt idee)
Vind sowieso de prijsontwikkeling van pc games de goede kant op gaan het afgelopen jaar.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Inderdaad, het is erg onduidelijk.Rynji schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:07:
Ik vind wel dat ze dan in squad chat o.i.d. een zin toe moeten voegen van 'Need ammo!' dat het wat duidelijker is.
Kan niet wachten om de type 88 weer te unlocken met een x4 scope
We gaan eens 'ff lekker flink sniperen bij de release. Zodra de game midden in de nacht speelbaar is ga ik gewoon de hele nacht lekker door
Wel heb ik het vermoeden dat er 1 map zal zijn die ik niet leuk zal vinden.... wie kan raden welke map?
[ Voor 38% gewijzigd door Gamebuster op 01-03-2010 19:15 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
glas, guns 9ook eigen gun)
Verwijderd
Klopt, als je de muis op een teammate houd krijgt deze (indien assault/medic) drie kogels of een +-je boven zijn hoofd. Door op Q te drukken roep je op deze speler en hij krijgt op zijn minimap een tekentje dat jij op hem riep.partyondude schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:49:
Ik heb begrepen dat je om een medic of ammo vraagt door op de Q te drukken als je zo'n figuur voorbij ziet stuiteren
Engineers krijgen automatisch de moersleutel op hun minimap te zien, en tank drivers krijgen te zien waar de engineer is.
edit: zag dat het hierboven ook al uitgelegd was, trage F5 van mijn kant
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 19:19 ]
Spotten is vooral erg makkelijk. Ook voor jezelf, maar heeft weinig met die command rose van doen.Stef.NL schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:46:
[...]
Q werd in de beta bijna alleen gebruikt om vijanden te spotten en dat was verdomd handig. Om de tussentijd te doden ben ik vandaag nog even BF2 gaan spelen, maar het spotten werkt in BFBC2 heel erg veel fijner. In het begin vond ik het ook jammer dat ik niet echt om een medic of ammo kon roepen (kan wel op een of andere manier, maar is nog een beetje vaag voor mij hoe dat precies werkt) maar je went eraan en goed spotten heeft echt veel meer voordelen.
Buiten dat vindt ik de manier van spotten af en toe ook erg irritant vindt. Soms werkte het niet in de Beta, en soms kreeg ik niets gespot omdat de vijand net achter een rots kroop. Dan is het voor je team wel makkelijk als ze iig wel gewaarschuwd kunnen worden dat 'ie wel aanwezig is.
Een medic roepen of om ammo vragen is ook wel handig als er niet toevallig een medic of assault langsloopt, en omdat je zo niet je aandacht van wat dan ook afleidt.
En dan de overige comms. Een manier om je teamleden/squadleden tot aanvallen aan te sporen bijvoorbeeld, of om backup te vragen. Dat verhoogd het teamplay gevoel imho alleen maar.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Overigens wel relaxed dat je niet continu meer dat gespot hoort:
"Enemy armor spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy armor spotted"
"Enemy helicopter spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"
Alleen is de keus te weinig, ik vind dat er ook een manier moet komen om te bedanken, zeggen dat ze je moeten coveren (omdat je aan het reloaden bent bijv.)
Het aangeven van de objectives van de squad door de squadleader vind ik ook erg slecht gaan. In BF2 kan je tenminste aangeven waar je moet aanvallen, verdedigen, enz.
Het spotten gaat trouwens op een één of andere manier vaak verkeerd.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Dit weekend een BC2 LAN, maar als we met z'n allen een paar Gb moeten downloaden dan wordt dat krapjes..
Die punten die jij noemt maken het gevoel van teamplay nog net ff wat vollediger inderdaad. Een paar taunts hadden ook wel leuk geweest.Compizfox schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:05:
^ Ben ik met je eens. Dat was me toch een gewhine in BF2! Werkte alleen maar averechts als je het mij vraagt.
Alleen is de keus te weinig, ik vind dat er ook een manier moet komen om te bedanken, zeggen dat ze je moeten coveren (omdat je aan het reloaden bent bijv.)
Het aangeven van de objectives van de squad door de squadleader vind ik ook erg slecht gaan. In BF2 kan je tenminste aangeven waar je moet aanvallen, verdedigen, enz.
Het spotten gaat trouwens op een één of andere manier vaak verkeerd.
Ik had juist vaak dat het spotten niet of erg traag reageerde. De spotting "roos" hoef ik ook niet terug wat mij betreft maar het systeem mag nog wel wat getweaked worden. De spot spam in BF-2 kwam overigens voor 90% door commanders als je het mij vraagt.jagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:01:
Ach.. eigenlijk heb ik die rose ook tijdens de Beta niet echt gemist. Spotten gaat prima zo, hoewel misschien iets te gemakkelijk.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Overigens schijnt het toch wel aangepast te zijn lees ik net toevallig op het EA forum.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/417998.pageThat is the FIRST thing i noticed in MP, it is ALOT harder to spot, you cant spot spam trees or buildings, and the spot goes away when they start moving in 2-3 seconds. I don't know why it was so easy in demo, it's alot harder, i think the devs heard our wish to have it toned down, which it is.
neenTsurany schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:56:
Koop je het spel in de winkel?
Wie heeft er dan ook anno 2010 internet met een datalimiet
Als iemand hem nou gewoon meesleept daarheen, en op een server zet, dan kan ik hem daar er ook vanaf plukkenriffey#4 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:09:
Die patch, hoe groot is die en is 'ie als bestand te downloaden?
Dit weekend een BC2 LAN, maar als we met z'n allen een paar Gb moeten downloaden dan wordt dat krapjes..
Vrijdag eerst nog naar Hannover (Cebit), dan rap naar huis crossen en dan weer richting Grunn
"Mekker, blaat"
Mag het weer ontopic, in plaats van over downloads, limieten en bij kopen?
Dat is opzich goed nieuws. In de demo zat ik vaak op de select knop te rammen om die fckng snipers te spotten die ik zelf niet zag zitten boven op een berg achter een struikje, maar doordat ik op select drukte, zag ik een rood driehoekje. Beter dat dit wat moeilijker wordt. Al is het niet beter dat snipers meer kans krijgen om langer te campen.jagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:21:
Klopt, het reageerde soms niet lekker, maar door continu op Q te blijven prikken, lukte het vanzelf wel.
Overigens schijnt het toch wel aangepast te zijn lees ik net toevallig op het EA forum.
[...]
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/417998.page
Wat ik me ook afvraag, in de demo was het erg vet om een tank te pakken en daarmee op afstand zoveel mogelijk aan gort te knallen, is het in de fullgame niet zo dat men allemaal veel betere wapens heeft, waardoor een tankritje maar van korte duur zal zijn, omdat je tank veel sneller kapot wordt geknalt.
Hopelijk valt dit mee.
Kijk eens naar de wapens die in de full game zitten, volgens mij zaten alle wapens die voor AT's van belang kunnen zijn al in de demo.DJH schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:14:
[...]
Wat ik me ook afvraag, in de demo was het erg vet om een tank te pakken en daarmee op afstand zoveel mogelijk aan gort te knallen, is het in de fullgame niet zo dat men allemaal veel betere wapens heeft, waardoor een tankritje maar van korte duur zal zijn, omdat je tank veel sneller kapot wordt geknalt.
Hopelijk valt dit mee.
Zit wel een handheld AT gun bij die te sturen valt zoals in BF2 maar die is weer niet te gebruiken icm tracer dart. Dus nee, volgens mij zal dat niet veel sneller gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 01-03-2010 21:32 ]
Bah, dat wordt dan 100 *250 Mb downloadenStewie! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:24:
De patch kan je niet loskoppelen, wordt door de ingame updater gedownload en is 250 MB.
Maar eens even kijken of het mogelijk is de hele game-dir te kopieren.
Ik neem aan dat de key in de registry staat, en het stukje in application-data is maar klein.
En @Djidee.... Dat schijnt nou net niet te kunnen
Blijf jij maar een dagje langer op de Cebit
Nee, zit me hier al te verbijten tot vrijdagriffey#4 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:35:
[...]
Bah, dat wordt dan 100 *250 Mb downloaden
Maar eens even kijken of het mogelijk is de hele game-dir te kopieren.
Ik neem aan dat de key in de registry staat, en het stukje in application-data is maar klein.
En @Djidee.... Dat schijnt nou net niet te kunnen
Blijf jij maar een dagje langer op de Cebit
"Mekker, blaat"
Kan niet stoppen met ontploffen!
Offtopic: Idd, hier in België.. MAAR sinds vandaag heeft één v/d 2 grootste providers z'n limieten verhoogd. Van 25GB naar 75GB nu!TheZeroorez schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:03:
Belgen, en daar kunnen ze ook maar weinig aan doen...
Mag het weer ontopic, in plaats van over downloads, limieten en bij kopen?
Ontopic: Hoe heet de spot-functie in het settings menu?
Is dit 'Select laser' ?
De demo is al meer dan een week offlineBob Popcorn schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:44:
EA Online offline?Kan niet online met de demo uit de PSN store
Oh, leuk dat ze het er even bijmelden in de store danStewie! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:00:
[...]
De demo is al meer dan een week offline![]()
[afbeelding]
Kan niet stoppen met ontploffen!
Verwijderd
voor de lief hebbers, heb filmpjes gemaakt etc ( niet in full Hd maar wel watch able)
-> check me youtube account http://www.youtube.com/user/Refllax
-
Reflax
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 22:32 ]
Als ik de frontpage moet geloven is PSN sowieso van slag af vandaagBob Popcorn schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:12:
[...]
Oh, leuk dat ze het er even bijmelden in de store dan
En: Hoi reflax
[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 01-03-2010 22:32 ]
Verwijderd
Hoi Stewie ^.^ dacht kom ook maar even in dit topic langs hobbelenStewie! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:31:
[...]
Als ik de frontpage moet geloven is PSN sowieso van slag af vandaag
En: Hoi reflax
Verwijderd
http://www.gametrailers.c...ler-battlefield-bad/62480
Allemaal reeds gebruikte beelden, maar het blijft vet gemaakt met die Queens of the Stone Age tune
Onbegrijpelijk eigenlijk dat zoiets er niet in zit
Dan moet je lekker Battlefield: Heroes gaan spelen. Kan je de hele dag the robot doen.Plankton schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 00:04:
Wat mij heel cool lijkt is om nadat je iemand hebt omgelegd je een dansje kan doen, net als in fifa, zodat de ander dat dan ziet op de killcam. En dan twintig verschillende dansjes waar je uit kan kiezen.
Onbegrijpelijk eigenlijk dat zoiets er niet in zit
Life is what you others make it.
Yup denk ut wel..GJtje schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:35:
[...]
Dat is nou de recoil, maar dat is alleen als je schiet uiteraard.
Weet niet of je dat bedoelde?
[...]
Ik heb een q9550 en ook een 5770 (4gb mem ook) maar toch soms lijkt het erop dat het niet soepel gaat. De missie dat je in de boot stapt en stukje moet varen en dan bij een dorp aankomt zie je gewoon echt flinke haperingen in beeld maar niet in de frames...heel raar! Verder is het wel ff wennen met die recoil, voelt niet echt lekker aan! Het echte bf2 gevoel heb ik er niet mee. Of ik het nu beter/leuker vind dan MW2 geloof ik niet ondanks dat de recoil het realistischer maakt en je alles kan omver maaienda_PSI schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:16:
[...]
De prestaties vallen je tegen? Ik heb nergens last van, spel loopt soepel ook als er een "groot" vuurgevecht is. En ik heb ook niet echt een heel erg luxe systeem; Q6600/ATi 5770
Rapapa...
We willen nl. op onze komende LAN (over 10 dagen) natuurlijk volop BC2 spelen, maar met een 1,5MB lijntje gaat dat online niet lukken....
Stewie???
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Nee, dat kan niet. DICE is aan het overwegen of het later nog toegevoegd moet worden aan het spel middels een patch, maar voorlopig zit het er niet in. Helaas op dit moment geen bron voor je. Zodra je het spel opstart en je account ophaalt, moet je authenticeren met een EA-server.MasterMaceMichu schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 08:38:
Ik lees verschillende berichten over de mogelijkheid tot een LAN-game op te zetten. Kan dat nu of niet?
We willen nl. op onze komende LAN (over 10 dagen) natuurlijk volop BC2 spelen, maar met een 1,5MB lijntje gaat dat online niet lukken....
Stewie???
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
@ hieronder:
Normaal heb ik er geen problemen mee, maar nu heb ik die demo gespeeld en dat heeft wat getriggerd
[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-03-2010 10:52 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Geduld is een schone zaakuchiha tijntje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:25:
Heeft iemand het spel al in de winkel zien liggen? Normaal gesproken is dat wel het geval zo 2 dagen rond de release.
ik mag het spel niet opstarten zegt hij is nog niet gereleased.
heb hem ge-pre-orderd via ea-store heb ook al gedownload en geinstalleerd en die codes voor e gratis items.
ali illegali (of previewversie ofzo denk ik)jorisw86 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:45:
hoe kan die reflax nu al ingame filmpjes hebben?
ik mag het spel niet opstarten zegt hij is nog niet gereleased.
heb hem ge-pre-orderd via ea-store heb ook al gedownload en geinstalleerd en die codes voor e gratis items.
Gewoon wachten tot donderdag, dat moet ik ookuchiha tijntje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:25:
Heeft iemand het spel al in de winkel zien liggen? Normaal gesproken is dat wel het geval zo 2 dagen rond de release.
@ hieronder:
Normaal heb ik er geen problemen mee, maar nu heb ik die demo gespeeld en dat heeft wat getriggerd
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Deze admin tool werkt op alle Bad Company 2 game servers (uiteraard alleen indien je admin rechten hebt ).BC2 Official Ranked servers going online today
Later today, i3D.net will launch all pre-ordered Bad Company 2 Ranked game servers. Pre-order customers will receive their game servers(s) before 18:00 CET.
BC2CC: admin your server!
i3D.net proudly announces www.bc2cc.com, the leading admin tool for BC2 Ranked servers. The BC2CC tool is available free of charge and supports all ranked Bad Company 2 game servers. Create a mapcycle, kick players, send messages, you name it, we got it!
More information is available on www.bc2cc.com
[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 02-03-2010 11:37 ]
Mag ik deze info opnemen in de TS?Stewie! schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:36:
Bron: http://www.i3d.net/news-article.php?news=493
Deze admin tool werkt op alle Bad Company 2 game servers (uiteraard alleen indien je admin rechten hebt ).
Er zijn vestigingen van E-plaza die het morgen al kunnen leveren aan klanten.uchiha tijntje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:25:
Kan trouwens iemand vertellen of dat je Fire Mode kunt instellen. (single shot/burst/auto)
Ik schiet namelijk graag gecontroleerd d.w.z. single shot.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Uiteraard, de tool is gratis en werkt overal en zal ook goed onderhouden worden
Als ik snel tel hebben een paar duizend man de game al in de winkel zien liggenuchiha tijntje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:25:
[ Voor 40% gewijzigd door Stewie! op 02-03-2010 12:13 ]
Etuuuuuh!
Ik heb een vraag met betrekking tot de savegames. Ik speel nu de warez versie voor de singleplayer (kan niet wachten tot vrijdag
Verwijderd
Als je de legale versie hebt en de update gedownload hebt zou je online moeten kunnen spelen. Ik weet alleen niet zeker of die patch al online staat, kan ook zijn dat ze dat nog aan het preppen zijn.Crypter schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:31:
Ik kan wel de singleplayer doen, maar nog niet multiplayer? de key pakt hij (nog) niet? hebben meer mensen hier last van?
Verwijderd
ik heb de update binnen..... en de codes ook, maar als ik die invoer accepteert hij ze beide niet?Stewie! schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:41:
[...]
Als je de legale versie hebt en de update gedownload hebt zou je online moeten kunnen spelen. Ik weet alleen niet zeker of die patch al online staat, kan ook zijn dat ze dat nog aan het preppen zijn.
Etuuuuuh!
Hij kan dat wel, hij werkt voor een serverhoster, die moeten hun servers wel testen voor de release, anders hebben ze boze klanten als die hun server niet aan de praat krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:42:
Stewie, kan jij bevestigen dat er dus wel degelijk al online gespeeld kan worden met een legale versie?
Ja, zie: http://www.i3d.net/battle...2-ranked-game-servers.phpVerwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:42:
Stewie, kan jij bevestigen dat er dus wel degelijk al online gespeeld kan worden met een legale versie?
onderin staan de servers die wij nu online hebben voor de PC versie. Sommige werken nog niet 100%, maar het overzicht is wel representatief.
Via EAstore kan dat al...da_PSI schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:59:
Weet iemand misschien wanneer we ook BF BC2 kunnen pre-downloaden?
Etuuuuuh!
Verwijderd
edit: liefst in regio zuid holland
[ Voor 30% gewijzigd door DenniZ op 02-03-2010 13:08 ]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Maar ik moet zeggen het draait allemaal heerlijk soepel met een 5850 op 1680x1050 alles op high 8 keer AA en 16 keer AF vsync uit.
Ziet er dan ook erg goed uit allemaal, beter dan MW2 naar mijn mening.
Al vind ik de SP niet zo denderend eigenlijk, maar goed het gaat natuurlijk om de MP en die wordt vet!
Iemand enig idee of we ook op steam een pre-load kunnen verwachten?
Echt geen zin om donderdag het spul nog naar binnen te moeten trekken met kansloos lage snelheden...
http://www.eplaza.com/cus...ddresses.php?provinceID=8
Tierelier
Win7 64 bit
4 gig intern
Alles op stock speed
Eerste keer in m'n leven dat ik iets pre-order. Gelijk de laatse keer ook denk ik. Wat is het nut van een pre-order als je, als je hem gewoon in de winkel haalt, nog eerder hebt ook?
Het feit dat je een betacode kreeg?ZenTex schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:28:
Al die winkels die het een dag voor de officiële release verkopen.
Eerste keer in m'n leven dat ik iets pre-order. Gelijk de laatse keer ook denk ik. Wat is het nut van een pre-order als je, als je hem gewoon in de winkel haalt, nog eerder hebt ook?
Eerst de patch DL en gaan! Helemaal goed.
Dit topic is gesloten.
![]()
• Houdt het nuttig
• Post ontopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.