[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.056 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
zAo schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:49:
[...]

Pfff. Zwaar offtopic en 0% onderbouwd. Ontopic!

Zaterdag 3 stuks gepreorderd bij de Gamemania. Naar verwachting zijn ze morgenmiddag al af te halen. Men wist te vertellen dat de Limited Edition ook door hen geleverd wordt. Was deze niet exclusief bij de MediaMarkt?
hahahaha

klik eens op special edition beschikbaar. en je krijg een pagina waar "limeted edition" ineens niet meer beschikbaar is :S lekker misleidend

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Helaas, ik zal de Battlefield Bad Company 2 release aan me voorbij moeten laten gaan. De videokaarten waar ik op aim (5850) willen niet op een normale manier leverbaar worden voor normale prijzen...
Zit je dan met je 8800 GTS, ik bedoel welke andere kaart kan dit spel voluit draaien? Is het wel zo handig om nog een "oude" GTX275 oid aan te schaffen. Ik ga dan liever meteen voor DX 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De scene waarin ze over die heartbeat sensor praten is geweldig haha filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=cc6-bCM4l-s

[ Voor 9% gewijzigd door Aslanboy1905 op 01-03-2010 16:48 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
@Stewie: Nog een vraagje :P

Is het nu net als in BF2 mogelijk om ook dingen tegen je squad mates te zeggen via een tactical menu button (Q) ofzo? Zal wel niet, maar dacht ooit ergens gelezen te hebben dat dat er wel in zou zitten.

Overigens merkte ik in de Beta wel dat je met Q om een ride kon vragen.

@ hierboven: Ja, is wel geinig idd.

Ik moest ook wel lachen om het volgende stukje dialoog:

- "FUCK!"
- "Damn, do you kiss your mother with that mouth?"

[ Voor 20% gewijzigd door jagermeister op 01-03-2010 16:50 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
je kunt beter investeren in een betere CPU dan kaart voor dit spel. Een Quad met GTX75 zal beter presteren dan een C2D met 5870.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Haha in Singleplayer wordt er nog een keer heerlijk uitgehaald naar Modern warfare 2 als je het mij vraagt

Zie het filmpje, (stukje van in game)
http://www.youtube.com/watch?v=GUXe1HlY0Ko

hier nog één (stukje van in game)
http://www.youtube.com/watch?v=N4b1_TsW-d4

2 verschillende filmpjes btw.

[ Voor 23% gewijzigd door YoVla op 01-03-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Omnyakom1 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:48:
je kunt beter investeren in een betere CPU dan kaart voor dit spel. Een Quad met GTX75 zal beter presteren dan een C2D met 5870.
Dat geloof ik maar ik heb een Intel Core i7 860..Dat moet ruim voldoen, maar ik wil dus een videokaart waar ik weer even mee vooruit kan, en dus is een 5850 logischer dan een GTX275. Alleen de leverbaarheid laat al maanden te wensen over. Ik kan natuurlijk Battlefield gewoon halen en proberen met een 8800 GTS maarja dat zal alles op low worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mijn i7-860 komt niet boven 50% load uit icm met een 4850 OC'd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Hebben jullie ook dat de schaduwen, onder andere op gezichten, vaak fouten bevatten zoals hier?
http://www.plaatjesupload.../03/01/1267452159-330.jpg

Dit is met meerdere drivers getest, ook op de nieuwste WHQL en de beta 196.34...

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik had exact dezelfde vervormingen op dat stuk ja :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Als ik het spel download via een onconventionele manier, hè. Krijg ik dan gezeik met het online spelen? Uiteraard heb ik gewoon een legale key.

Ik denk eraan om het spel online te kopen. Daar is hij sowieso al stukken goedkoper, en daarbovenop kan ik ook nog eens twee dagen eerder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Leuk dat EA in eens dit rond stuurt:
Beste klant,

Bedankt voor het reserveren van Battlefield Bad Company 2 Limited Edition. Hier is je code voor de 6 onderstaande items, als voorbereiding op de gamerelease.

<code>

Met deze code ontgrendel je alle zes de bonusitems.

Instructies:

1. Start het spel en ga naar het hoofdmenu.

2. Kies Multiplayer.

3. Selecteer "Redeem Code" (code verzilveren).

4. Voer de code in die hierboven is weergeven en druk op Enter.

Veel gameplezier!

Het EA Store™-team
Terwijl de code van het spel zelf nog niet eens gestuurd is, laat staan dat ik het spel bij EA gekocht heb >:) En de zes items staan ook niet in het mailtje.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Ik heb dat nog nergens zien terug komen in dit topic of er overheen gelezen, maar wanneer wordt de EA dm versie geactiveerd?

Heb het spel net binnen gehaald en geïnstalleerd, wanneer zal ik deze kunnen spelen? Gewoon op donderdag net als de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
http://www.enumae.com/ima...shots/bfbc2dx9vsauto.html

Ziet er iemand, op de AA na, verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
rgras schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:02:
Mijn i7-860 komt niet boven 50% load uit icm met een 4850 OC'd.
welke settings kun je het draaien met een 4850? Is het dan net aan op High, of komt de kaart toch net tekort voor high settings (+ hoge resoluties)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
SuX DeLuXe schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:25:
[...]

welke settings kun je het draaien met een 4850? Is het dan net aan op High, of komt de kaart toch net tekort voor high settings (+ hoge resoluties)?
1680x1050, alles high, 8xAA, 8xAF en HBAO uit. Met HBAO aan loopt het voor mij niet heel soepel (lees 60+FPS) meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Check de schaduw, veel beter, bijv. op het zadel van de quad... zonder FSAA loopt die schaduw trapsgewijs, met FSAA en dus DX10/11 veel beter, net als de schaduw op het spatbord achter

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Nauwelijks. Ik heb 'm daarom nu ook op DX9 staan. In-game heb je dan maar 1x AA, maar via het Nvidia Control Panel zet je die gewoon weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik kan niet meer wachten, maar helaas zullen we het nog 3 dagen vol moeten houden.
Hij komt donderdag toch beschikbaar via steam? Ik mag hopen van wel
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

jagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:47:
@Stewie: Nog een vraagje :P

Is het nu net als in BF2 mogelijk om ook dingen tegen je squad mates te zeggen via een tactical menu button (Q) ofzo? Zal wel niet, maar dacht ooit ergens gelezen te hebben dat dat er wel in zou zitten.

Overigens merkte ik in de Beta wel dat je met Q om een ride kon vragen.
Nee, er zit geen rose in. Het is gelimiteerd tot de I NEED A RIDE, NEED AMMO, ENEMY SPOTTED, etc etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Phyxion schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:10:
Leuk dat EA in eens dit rond stuurt:

[...]

Terwijl de code van het spel zelf nog niet eens gestuurd is, laat staan dat ik het spel bij EA gekocht heb >:) En de zes items staan ook niet in het mailtje.
Haha, heb dit zonet ook ontvangen! En ook uiteindelijk géén game gepre-orderd >:)
(had dit gedaan omdat ik gehoord had dat je een betakey kreeg als je pre-orderde en vervolgens annuleerde.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:35
Stewie! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:02:
[...]

Nee, er zit geen rose in. Het is gelimiteerd tot de I NEED A RIDE, NEED AMMO, ENEMY SPOTTED, etc etc :)
Toch enorm jammer dat ze zo'n heerlijke tactische tool achterwege hebben gelaten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

ZenTex schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:18:
[...]

Toch enorm jammer dat ze zo'n heerlijke tactische tool achterwege hebben gelaten. :?
Mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 12:24
ZenTex schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:18:
[...]
Q werd in de beta bijna alleen gebruikt om vijanden te spotten en dat was verdomd handig. Om de tussentijd te doden ben ik vandaag nog even BF2 gaan spelen, maar het spotten werkt in BFBC2 heel erg veel fijner. In het begin vond ik het ook jammer dat ik niet echt om een medic of ammo kon roepen (kan wel op een of andere manier, maar is nog een beetje vaag voor mij hoe dat precies werkt) maar je went eraan en goed spotten heeft echt veel meer voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik heb begrepen dat je om een medic of ammo vraagt door op de Q te drukken als je zo'n figuur voorbij ziet stuiteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garrett schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:35:
[...]

Check de schaduw, veel beter, bijv. op het zadel van de quad... zonder FSAA loopt die schaduw trapsgewijs, met FSAA en dus DX10/11 veel beter, net als de schaduw op het spatbord achter
Enig punt is wel dat FSAA dus helemaal geen DirectX 10/11 nodig heeft om gebruikt te kunnen worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

partyondude schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:49:
Ik heb begrepen dat je om een medic of ammo vraagt door op de Q te drukken als je zo'n figuur voorbij ziet stuiteren :)
Klopt. Zodra je op een medic van jouw team richt en vervolgens op Q drukt zal hij een medic roepen. Op diezelfde manier kun je om ammo en een lift vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Laatst online: 13-09 18:41
Zojuist op Mediaoffer een pre-order geplaatst en kost mij maar 30,17 :)
7 euro korting verdient door even op addiscount 7 minuten reclame te kijken (erg goed uitgewerkt idee)

Vind sowieso de prijsontwikkeling van pc games de goede kant op gaan het afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik vind wel dat ze dan in squad chat o.i.d. een zin toe moeten voegen van 'Need ammo!' dat het wat duidelijker is.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Rynji schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:07:
Ik vind wel dat ze dan in squad chat o.i.d. een zin toe moeten voegen van 'Need ammo!' dat het wat duidelijker is.
Inderdaad, het is erg onduidelijk.

Kan niet wachten om de type 88 weer te unlocken met een x4 scope :D
We gaan eens 'ff lekker flink sniperen bij de release. Zodra de game midden in de nacht speelbaar is ga ik gewoon de hele nacht lekker door :)

Wel heb ik het vermoeden dat er 1 map zal zijn die ik niet leuk zal vinden.... wie kan raden welke map? :P

[ Voor 38% gewijzigd door Gamebuster op 01-03-2010 19:15 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
nadeel is dat sommige delen van het level flikkeren, net zoals in de Beta met het water.
glas, guns 9ook eigen gun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:49:
Klopt, als je de muis op een teammate houd krijgt deze (indien assault/medic) drie kogels of een +-je boven zijn hoofd. Door op Q te drukken roep je op deze speler en hij krijgt op zijn minimap een tekentje dat jij op hem riep.

Engineers krijgen automatisch de moersleutel op hun minimap te zien, en tank drivers krijgen te zien waar de engineer is.

edit: zag dat het hierboven ook al uitgelegd was, trage F5 van mijn kant :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Stef.NL schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:46:
[...]

Q werd in de beta bijna alleen gebruikt om vijanden te spotten en dat was verdomd handig. Om de tussentijd te doden ben ik vandaag nog even BF2 gaan spelen, maar het spotten werkt in BFBC2 heel erg veel fijner. In het begin vond ik het ook jammer dat ik niet echt om een medic of ammo kon roepen (kan wel op een of andere manier, maar is nog een beetje vaag voor mij hoe dat precies werkt) maar je went eraan en goed spotten heeft echt veel meer voordelen.
Spotten is vooral erg makkelijk. Ook voor jezelf, maar heeft weinig met die command rose van doen.
Buiten dat vindt ik de manier van spotten af en toe ook erg irritant vindt. Soms werkte het niet in de Beta, en soms kreeg ik niets gespot omdat de vijand net achter een rots kroop. Dan is het voor je team wel makkelijk als ze iig wel gewaarschuwd kunnen worden dat 'ie wel aanwezig is.

Een medic roepen of om ammo vragen is ook wel handig als er niet toevallig een medic of assault langsloopt, en omdat je zo niet je aandacht van wat dan ook afleidt.

En dan de overige comms. Een manier om je teamleden/squadleden tot aanvallen aan te sporen bijvoorbeeld, of om backup te vragen. Dat verhoogd het teamplay gevoel imho alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Ach, hoeveel mensen luisterden nou daadwerkelijk naar wat je zei over die comm rose. In BF2 werd er zo een beetje alleen naar Ammo en medic geluisterd, de rest amper. Volgens mij mis je niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Ja, maar als je nadat je revived of gesupplied bent is het wel zo cool om vaak even een bedankje te zeggen. Vindt de ander ook wel even leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
(jarig!)
Kuuutt , zit over men download limiet :( en mag van de mama niks bij kopen :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koop je het spel in de winkel?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Ach.. eigenlijk heb ik die rose ook tijdens de Beta niet echt gemist. Spotten gaat prima zo, hoewel misschien iets te gemakkelijk. Helaas kwam ik er ook iets te laat achter dat je ook om Ammo of een ride kan vragen. Dat miste ik wel en toen ik er achter was, stopte de Beta :P maar goed.. hoe vaak ik in BF2 wel niet om een ride heb geschreeuwd en dat men gewoon alleen in een tank of jeep wegblies. :{

Overigens wel relaxed dat je niet continu meer dat gespot hoort:

"Enemy armor spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy armor spotted"
"Enemy helicopter spotted"
"Enemy infantry spotted"
"Enemy infantry spotted"

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

^ Ben ik met je eens. Dat was me toch een gewhine in BF2! Werkte alleen maar averechts als je het mij vraagt.

Alleen is de keus te weinig, ik vind dat er ook een manier moet komen om te bedanken, zeggen dat ze je moeten coveren (omdat je aan het reloaden bent bijv.)

Het aangeven van de objectives van de squad door de squadleader vind ik ook erg slecht gaan. In BF2 kan je tenminste aangeven waar je moet aanvallen, verdedigen, enz.

Het spotten gaat trouwens op een één of andere manier vaak verkeerd.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Die patch, hoe groot is die en is 'ie als bestand te downloaden?
Dit weekend een BC2 LAN, maar als we met z'n allen een paar Gb moeten downloaden dan wordt dat krapjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Compizfox schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:05:
^ Ben ik met je eens. Dat was me toch een gewhine in BF2! Werkte alleen maar averechts als je het mij vraagt.

Alleen is de keus te weinig, ik vind dat er ook een manier moet komen om te bedanken, zeggen dat ze je moeten coveren (omdat je aan het reloaden bent bijv.)

Het aangeven van de objectives van de squad door de squadleader vind ik ook erg slecht gaan. In BF2 kan je tenminste aangeven waar je moet aanvallen, verdedigen, enz.

Het spotten gaat trouwens op een één of andere manier vaak verkeerd.
Die punten die jij noemt maken het gevoel van teamplay nog net ff wat vollediger inderdaad. Een paar taunts hadden ook wel leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:10

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

jagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:01:
Ach.. eigenlijk heb ik die rose ook tijdens de Beta niet echt gemist. Spotten gaat prima zo, hoewel misschien iets te gemakkelijk.
Ik had juist vaak dat het spotten niet of erg traag reageerde. De spotting "roos" hoef ik ook niet terug wat mij betreft maar het systeem mag nog wel wat getweaked worden. De spot spam in BF-2 kwam overigens voor 90% door commanders als je het mij vraagt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Klopt, het reageerde soms niet lekker, maar door continu op Q te blijven prikken, lukte het vanzelf wel.

Overigens schijnt het toch wel aangepast te zijn lees ik net toevallig op het EA forum.
That is the FIRST thing i noticed in MP, it is ALOT harder to spot, you cant spot spam trees or buildings, and the spot goes away when they start moving in 2-3 seconds. I don't know why it was so easy in demo, it's alot harder, i think the devs heard our wish to have it toned down, which it is.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/417998.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
(jarig!)
Tsurany schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:56:
Koop je het spel in de winkel?
neen :D , online. Is al betaald enal .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
yannickmerckx schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:28:
[...]

neen :D , online. Is al betaald enal .
Wie heeft er dan ook anno 2010 internet met een datalimiet :')?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

riffey#4 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:09:
Die patch, hoe groot is die en is 'ie als bestand te downloaden?
Dit weekend een BC2 LAN, maar als we met z'n allen een paar Gb moeten downloaden dan wordt dat krapjes..
Als iemand hem nou gewoon meesleept daarheen, en op een server zet, dan kan ik hem daar er ook vanaf plukken :w

Vrijdag eerst nog naar Hannover (Cebit), dan rap naar huis crossen en dan weer richting Grunn :D

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Belgen, en daar kunnen ze ook maar weinig aan doen...

Mag het weer ontopic, in plaats van over downloads, limieten en bij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

jagermeister schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:21:
Klopt, het reageerde soms niet lekker, maar door continu op Q te blijven prikken, lukte het vanzelf wel.

Overigens schijnt het toch wel aangepast te zijn lees ik net toevallig op het EA forum.

[...]

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/417998.page
Dat is opzich goed nieuws. In de demo zat ik vaak op de select knop te rammen om die fckng snipers te spotten die ik zelf niet zag zitten boven op een berg achter een struikje, maar doordat ik op select drukte, zag ik een rood driehoekje. Beter dat dit wat moeilijker wordt. Al is het niet beter dat snipers meer kans krijgen om langer te campen.

Wat ik me ook afvraag, in de demo was het erg vet om een tank te pakken en daarmee op afstand zoveel mogelijk aan gort te knallen, is het in de fullgame niet zo dat men allemaal veel betere wapens heeft, waardoor een tankritje maar van korte duur zal zijn, omdat je tank veel sneller kapot wordt geknalt.
Hopelijk valt dit mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De patch kan je niet loskoppelen, wordt door de ingame updater gedownload en is 250 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJH schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:14:
[...]
Wat ik me ook afvraag, in de demo was het erg vet om een tank te pakken en daarmee op afstand zoveel mogelijk aan gort te knallen, is het in de fullgame niet zo dat men allemaal veel betere wapens heeft, waardoor een tankritje maar van korte duur zal zijn, omdat je tank veel sneller kapot wordt geknalt.
Hopelijk valt dit mee.
Kijk eens naar de wapens die in de full game zitten, volgens mij zaten alle wapens die voor AT's van belang kunnen zijn al in de demo.
Zit wel een handheld AT gun bij die te sturen valt zoals in BF2 maar die is weer niet te gebruiken icm tracer dart. Dus nee, volgens mij zal dat niet veel sneller gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 01-03-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Stewie! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:24:
De patch kan je niet loskoppelen, wordt door de ingame updater gedownload en is 250 MB.
Bah, dat wordt dan 100 *250 Mb downloaden :(

Maar eens even kijken of het mogelijk is de hele game-dir te kopieren.
Ik neem aan dat de key in de registry staat, en het stukje in application-data is maar klein.

En @Djidee.... Dat schijnt nou net niet te kunnen :(
Blijf jij maar een dagje langer op de Cebit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De patch zal vast wel ergens in één van je TEMP folders staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

riffey#4 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:35:
[...]

Bah, dat wordt dan 100 *250 Mb downloaden :(

Maar eens even kijken of het mogelijk is de hele game-dir te kopieren.
Ik neem aan dat de key in de registry staat, en het stukje in application-data is maar klein.

En @Djidee.... Dat schijnt nou net niet te kunnen :(
Blijf jij maar een dagje langer op de Cebit ;)
Nee, zit me hier al te verbijten tot vrijdag :+

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:29

Bob Popcorn

Plop!

EA Online offline? :( Kan niet online met de demo uit de PSN store :(

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
TheZeroorez schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:03:
Belgen, en daar kunnen ze ook maar weinig aan doen...

Mag het weer ontopic, in plaats van over downloads, limieten en bij kopen?
Offtopic: Idd, hier in België.. MAAR sinds vandaag heeft één v/d 2 grootste providers z'n limieten verhoogd. Van 25GB naar 75GB nu! >:)

Ontopic: Hoe heet de spot-functie in het settings menu?
Is dit 'Select laser' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bob Popcorn schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:44:
EA Online offline? :( Kan niet online met de demo uit de PSN store :(
De demo is al meer dan een week offline 8)7
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Hoe zit het nou met die DLC (2maps) ik las ergens dat die alleen de eerste dag gratis te downloaden zijn, klopt dat? Ik heb de game ge pre-ordered. Maar dan moet ik em niet een dag later krijge :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Laatst online: 20:29

Bob Popcorn

Plop!

Stewie! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:00:
[...]

De demo is al meer dan een week offline 8)7
[afbeelding]
Oh, leuk dat ze het er even bijmelden in de store dan :D

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo, Naja ik heb hem al.
voor de lief hebbers, heb filmpjes gemaakt etc ( niet in full Hd maar wel watch able)
-> check me youtube account http://www.youtube.com/user/Refllax

-
Reflax

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bob Popcorn schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:12:
[...]

Oh, leuk dat ze het er even bijmelden in de store dan :D
Als ik de frontpage moet geloven is PSN sowieso van slag af vandaag :'(

En: Hoi reflax :w

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 01-03-2010 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:31:
[...]

Als ik de frontpage moet geloven is PSN sowieso van slag af vandaag :'(

En: Hoi reflax :w
Hoi Stewie ^.^ dacht kom ook maar even in dit topic langs hobbelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of deze reeds gepost was, de release trailer:

http://www.gametrailers.c...ler-battlefield-bad/62480

Allemaal reeds gebruikte beelden, maar het blijft vet gemaakt met die Queens of the Stone Age tune :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Laatst online: 08-09 10:32
Wat mij heel cool lijkt is om nadat je iemand hebt omgelegd je een dansje kan doen, net als in fifa, zodat de ander dat dan ziet op de killcam. En dan twintig verschillende dansjes waar je uit kan kiezen.

Onbegrijpelijk eigenlijk dat zoiets er niet in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ja, heel raar inderdaad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Plankton schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 00:04:
Wat mij heel cool lijkt is om nadat je iemand hebt omgelegd je een dansje kan doen, net als in fifa, zodat de ander dat dan ziet op de killcam. En dan twintig verschillende dansjes waar je uit kan kiezen.

Onbegrijpelijk eigenlijk dat zoiets er niet in zit
Dan moet je lekker Battlefield: Heroes gaan spelen. Kan je de hele dag the robot doen.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
GJtje schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:35:
[...]
Dat is nou de recoil, maar dat is alleen als je schiet uiteraard. :)
Weet niet of je dat bedoelde?
[...]
Yup denk ut wel..
da_PSI schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:16:
[...]

De prestaties vallen je tegen? Ik heb nergens last van, spel loopt soepel ook als er een "groot" vuurgevecht is. En ik heb ook niet echt een heel erg luxe systeem; Q6600/ATi 5770
Ik heb een q9550 en ook een 5770 (4gb mem ook) maar toch soms lijkt het erop dat het niet soepel gaat. De missie dat je in de boot stapt en stukje moet varen en dan bij een dorp aankomt zie je gewoon echt flinke haperingen in beeld maar niet in de frames...heel raar! Verder is het wel ff wennen met die recoil, voelt niet echt lekker aan! Het echte bf2 gevoel heb ik er niet mee. Of ik het nu beter/leuker vind dan MW2 geloof ik niet ondanks dat de recoil het realistischer maakt en je alles kan omver maaien :P.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secondawakening
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-02-2022
Ik heb een vraag met betrekking tot de savegames. Ik speel nu de warez versie voor de singleplayer (kan niet wachten tot vrijdag :P ), kan ik de savegame dan overzetten naar de legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:49
Ik lees verschillende berichten over de mogelijkheid tot een LAN-game op te zetten. Kan dat nu of niet?

We willen nl. op onze komende LAN (over 10 dagen) natuurlijk volop BC2 spelen, maar met een 1,5MB lijntje gaat dat online niet lukken....

Stewie???

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

in de full demo heb ik het nog niet kunnen vinden :'(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

d_star

Maharadja of the Year :-/

MasterMaceMichu schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 08:38:
Ik lees verschillende berichten over de mogelijkheid tot een LAN-game op te zetten. Kan dat nu of niet?

We willen nl. op onze komende LAN (over 10 dagen) natuurlijk volop BC2 spelen, maar met een 1,5MB lijntje gaat dat online niet lukken....

Stewie???
Nee, dat kan niet. DICE is aan het overwegen of het later nog toegevoegd moet worden aan het spel middels een patch, maar voorlopig zit het er niet in. Helaas op dit moment geen bron voor je. Zodra je het spel opstart en je account ophaalt, moet je authenticeren met een EA-server.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heeft iemand het spel al in de winkel zien liggen? Normaal gesproken is dat wel het geval zo 2 dagen rond de release.

@ hieronder:

Normaal heb ik er geen problemen mee, maar nu heb ik die demo gespeeld en dat heeft wat getriggerd :+

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-03-2010 10:52 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
uchiha tijntje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:25:
Heeft iemand het spel al in de winkel zien liggen? Normaal gesproken is dat wel het geval zo 2 dagen rond de release.
Geduld is een schone zaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
hoe kan die reflax nu al ingame filmpjes hebben?

ik mag het spel niet opstarten zegt hij is nog niet gereleased.

heb hem ge-pre-orderd via ea-store heb ook al gedownload en geinstalleerd en die codes voor e gratis items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
jorisw86 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:45:
hoe kan die reflax nu al ingame filmpjes hebben?

ik mag het spel niet opstarten zegt hij is nog niet gereleased.

heb hem ge-pre-orderd via ea-store heb ook al gedownload en geinstalleerd en die codes voor e gratis items.
ali illegali (of previewversie ofzo denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij

@ hieronder:

Normaal heb ik er geen problemen mee, maar nu heb ik die demo gespeeld en dat heeft wat getriggerd :+
Gewoon wachten tot donderdag, dat moet ik ook :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bron: http://www.i3d.net/news-article.php?news=493
BC2 Official Ranked servers going online today
Later today, i3D.net will launch all pre-ordered Bad Company 2 Ranked game servers. Pre-order customers will receive their game servers(s) before 18:00 CET.

BC2CC: admin your server!
i3D.net proudly announces www.bc2cc.com, the leading admin tool for BC2 Ranked servers. The BC2CC tool is available free of charge and supports all ranked Bad Company 2 game servers. Create a mapcycle, kick players, send messages, you name it, we got it!
More information is available on www.bc2cc.com
Deze admin tool werkt op alle Bad Company 2 game servers (uiteraard alleen indien je admin rechten hebt ).

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 02-03-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Stewie! schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:36:
Bron: http://www.i3d.net/news-article.php?news=493
Deze admin tool werkt op alle Bad Company 2 game servers (uiteraard alleen indien je admin rechten hebt ).
Mag ik deze info opnemen in de TS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Er zijn vestigingen van E-plaza die het morgen al kunnen leveren aan klanten. ;)

Kan trouwens iemand vertellen of dat je Fire Mode kunt instellen. (single shot/burst/auto)
Ik schiet namelijk graag gecontroleerd d.w.z. single shot.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

GJtje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:55:
[...]
Mag ik deze info opnemen in de TS? :)
Uiteraard, de tool is gratis en werkt overal en zal ook goed onderhouden worden :)
Als ik snel tel hebben een paar duizend man de game al in de winkel zien liggen O+

[ Voor 40% gewijzigd door Stewie! op 02-03-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
Ik kan wel de singleplayer doen, maar nog niet multiplayer? de key pakt hij (nog) niet? hebben meer mensen hier last van?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secondawakening
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-02-2022
@ crypter De activatieservers staan denk ik nog uit tot de release?

Ik heb een vraag met betrekking tot de savegames. Ik speel nu de warez versie voor de singleplayer (kan niet wachten tot vrijdag :P ), kan ik de savegame dan overzetten naar de legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Validation servers nog niet up dus? Dan hoef ik dalijk in mijn pauze ook niet door de stad te gaan rennen op zoek naar winkels die hem al verkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Crypter schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:31:
Ik kan wel de singleplayer doen, maar nog niet multiplayer? de key pakt hij (nog) niet? hebben meer mensen hier last van?
Als je de legale versie hebt en de update gedownload hebt zou je online moeten kunnen spelen. Ik weet alleen niet zeker of die patch al online staat, kan ook zijn dat ze dat nog aan het preppen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie, kan jij bevestigen dat er dus wel degelijk al online gespeeld kan worden met een legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
Stewie! schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:41:
[...]

Als je de legale versie hebt en de update gedownload hebt zou je online moeten kunnen spelen. Ik weet alleen niet zeker of die patch al online staat, kan ook zijn dat ze dat nog aan het preppen zijn.
ik heb de update binnen..... en de codes ook, maar als ik die invoer accepteert hij ze beide niet?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:42:
Stewie, kan jij bevestigen dat er dus wel degelijk al online gespeeld kan worden met een legale versie?
Hij kan dat wel, hij werkt voor een serverhoster, die moeten hun servers wel testen voor de release, anders hebben ze boze klanten als die hun server niet aan de praat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:42:
Ja, zie: http://www.i3d.net/battle...2-ranked-game-servers.php
onderin staan de servers die wij nu online hebben voor de PC versie. Sommige werken nog niet 100%, maar het overzicht is wel representatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
Weet iemand misschien wanneer we ook BF BC2 kunnen pre-downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
da_PSI schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:59:
Weet iemand misschien wanneer we ook BF BC2 kunnen pre-downloaden?
Via EAstore kan dat al...

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantastisch nieuws. Iemand hem al in de schappen zien liggen in een winkel omgeving Dordrecht-Rotterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Nog niemand het spel in de winkels zien liggen?

edit: liefst in regio zuid holland 8)

[ Voor 30% gewijzigd door DenniZ op 02-03-2010 13:08 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Laatst online: 28-08 12:27
Ja ik heb ook stiekem de warez versie gedownload, zodat ik alvast de singleplayer kan uitspelen :)
Maar ik moet zeggen het draait allemaal heerlijk soepel met een 5850 op 1680x1050 alles op high 8 keer AA en 16 keer AF vsync uit.

Ziet er dan ook erg goed uit allemaal, beter dan MW2 naar mijn mening.
Al vind ik de SP niet zo denderend eigenlijk, maar goed het gaat natuurlijk om de MP en die wordt vet! :9~

Iemand enig idee of we ook op steam een pre-load kunnen verwachten?
Echt geen zin om donderdag het spul nog naar binnen te moeten trekken met kansloos lage snelheden... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Welke processor heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Nu online
Morgen gaan ze hem verkopen in de E-Plaza gamestore in Maarssenbroek:

http://www.eplaza.com/cus...ddresses.php?provinceID=8

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Laatst online: 28-08 12:27
AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Win7 64 bit
4 gig intern

Alles op stock speed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-Plaza in Dordrecht verkoopt hem ook vanaf morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Ik had vernomen dat MM Ede hem ook vanaf morgen verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Al die winkels die het een dag voor de officiële release verkopen. :(

Eerste keer in m'n leven dat ik iets pre-order. Gelijk de laatse keer ook denk ik. Wat is het nut van een pre-order als je, als je hem gewoon in de winkel haalt, nog eerder hebt ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

ZenTex schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:28:
Al die winkels die het een dag voor de officiële release verkopen. :(

Eerste keer in m'n leven dat ik iets pre-order. Gelijk de laatse keer ook denk ik. Wat is het nut van een pre-order als je, als je hem gewoon in de winkel haalt, nog eerder hebt ook?
Het feit dat je een betacode kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redthing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-08 17:03
Mijn via EA store gekochte versie werkt!

Eerst de patch DL en gaan! Helemaal goed.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houdt het nuttig
• Post ontopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.