Vond meerdere van dergelijke vragen in PMG dus hoop dat mijn vraag hier op zijn plaats is,
zoniet dan hoop ik dat een Mod het verplaatsen wil.
Mijn huidige systeem:
Proc. E5200 @ 3.34 Ghz
Mobo. MSI P43 NEO-F
Gpu. HD 4670 512MB
Mem. 2GB Kingston ValueRAM
Voeding Corsair 400W
Xp sp3 32bit
Eigenlijk het budget/basis systeem uit de Best Buy Guide van Januari 09 dus.
Tot nu draaid alles wat ik gekocht heb maar wil/moet met het oog op Bad Company 2 een beetje upgraden.
Zelf dacht ik aan een wat betere Graka en 2 GB mem extra (ik weet dat xp 32bit maar 3 kan gebruiken) geheugen erbij, Zit te denken aan een hd 5770 ofzo.
Budget max 200 euro, tenzij ik veel betere opties zie en dan ook weer langer met het systeem kan doen.
Verder nog een vraagje over Bad Company 2 en mijn e5200.
Volgens system requirements lab is een core 2 duo @ 2Ghz het minimum en volstaat mijn dual core @ 2.5 ghz niet... (wat is het verschil tussen dual core en core 2 duo?) ook ziet system requirements lab dus niet dat mijn 5200 op 3.34 loopt...
Wijze raad is altijd welkom, bij voorbaat dank!
zoniet dan hoop ik dat een Mod het verplaatsen wil.
Mijn huidige systeem:
Proc. E5200 @ 3.34 Ghz
Mobo. MSI P43 NEO-F
Gpu. HD 4670 512MB
Mem. 2GB Kingston ValueRAM
Voeding Corsair 400W
Xp sp3 32bit
Eigenlijk het budget/basis systeem uit de Best Buy Guide van Januari 09 dus.
Tot nu draaid alles wat ik gekocht heb maar wil/moet met het oog op Bad Company 2 een beetje upgraden.
Zelf dacht ik aan een wat betere Graka en 2 GB mem extra (ik weet dat xp 32bit maar 3 kan gebruiken) geheugen erbij, Zit te denken aan een hd 5770 ofzo.
Budget max 200 euro, tenzij ik veel betere opties zie en dan ook weer langer met het systeem kan doen.
Verder nog een vraagje over Bad Company 2 en mijn e5200.
Volgens system requirements lab is een core 2 duo @ 2Ghz het minimum en volstaat mijn dual core @ 2.5 ghz niet... (wat is het verschil tussen dual core en core 2 duo?) ook ziet system requirements lab dus niet dat mijn 5200 op 3.34 loopt...
Wijze raad is altijd welkom, bij voorbaat dank!