[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.060 views

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
JT888 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 01:11:
Mooi filmpje Phyxion

Vraag me af hoe die VIP code werkt voor de DLC store die in de interface van de game zit ?

Ik heb deze VIP code namelijk niet gehad omdat ik via steam heb gepreorderd of is dat gewoon de key van BC2 die daarmee bedoeld word?

March 2nd USA en March 4th EU welke datum geld voor steam users dan?
EU, de 4de :'(

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Ach kleine 7 dagen voor jouw ;)

Ik moet waarschijnlijk 14+ dagen wachten voordat ik de maps van de final game onveilig kan gaan maken en verkennen ivm verhuizing waardoor ik dus geen internet verbinding tot mijn beschikking heb om mee te kunnen gamen :| ...

[ Voor 4% gewijzigd door JT888 op 25-02-2010 02:32 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:53

Oxigeon

En zo is dat!

Heb hem gisterenmiddag nog een tijd gespeeld. Speede heel goed op de PS3, geen lag. Eerlijk gezegt alles perfect. Enigste nadeel is dat ik niet zo van sneeuwmaps hou. Maarja dat mag de pret niet drukken. Heb me toch goed geamuseerd om in een tank alles naar klote te schieten. Denk dat deze volgende week toch in mijn collectie komt ;)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb hem gisterenmiddag nog een tijd gespeeld. Speede heel goed op de PS3, geen lag. Eerlijk gezegt alles perfect. Enigste nadeel is dat ik niet zo van sneeuwmaps hou. Maarja dat mag de pret niet drukken. Heb me toch goed geamuseerd om in een tank alles naar klote te schieten. Denk dat deze volgende week toch in mijn collectie komt ;)

EDIT: Sorry voord e dubbelp0st

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 25-02-2010 08:01 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JT888 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 01:11:
Mooi filmpje Phyxion

Vraag me af hoe die VIP code werkt voor de DLC store die in de interface van de game zit ?

Ik heb deze VIP code namelijk niet gehad omdat ik via steam heb gepreorderd of is dat gewoon de key van BC2 die daarmee bedoeld word?

March 2nd USA en March 4th EU welke datum geld voor steam users dan?
Die code krijg je gewoon van Steam hoor.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben benieuwd wat voor prijs het gaat worden voor de console bij de Mediamarkt, Schat persoonlijk dat dit 55 of 50 euro kan zijn. Heeft iemand dit al ergens in een krantje gezien?

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
De Beta gaat tot vandaag door - is er ook een tijd wanneer de beta precies stopt ?

• StaaI
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-12-2023
Het stopt op 25 februari, zoals eerder gezegd. Alleen moeten de mensen die de stop eruit horen te trekken nog wakker worden geloof ik :)

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
waarom komt er ooit te staan "You were revived by?" terwijl ik niet gerevived ben? beetje dom dat het spel dat aan mij moet vragen vind je niet

en dan blijft die oranje text ook nog eens te rest van de game staan

en als ik het mis heb is die "?" wel een hele aardige jongen dat die mij elke keer revived :P

[ Voor 41% gewijzigd door Proxx op 25-02-2010 10:55 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:09
Striptease schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 22:04:
Ik heb nog een vraagje over het pre-orderen.. Hoelang duurt het ong. (totdat je het spel krijgt (ik weet dat het te maken heeft met waar je het koopt (iemand ervaring met pre-orderen mss??), als het binnen een paar dagen is zal ik het pre-orderen als het een week duurt ga ik gewoon naar de winkel en koop ik het maar voor 10 euries meer. Ik denk gewoon dat ik de site waar ik het wil gaan kopen e-mailen toch ?
Ik zelf heb hem in de pre order bij 12game.com staan en heb iedere pre order daar op de release dag in huis gehad, operation flashpoitn dragon rising zelfs 1 dag voor release. Bovendien hanteren ze daar altijd lekker scherpe prijzen. slechts 41,94 inclusief verzenden voor de pc versie

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
is cd-wow een beetje betrouwbaar?

Hij staat daar voor 31 euro te koop. Het betreft daar de limited US edition (zitten daar nog nadelen aan?).

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Proxx schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:50:
waarom komt er ooit te staan "You were revived by?" terwijl ik niet gerevived ben? beetje dom dat het spel dat aan mij moet vragen vind je niet

en als ik het mis heb is die "?" wel een hele aardige jongen dat die mij elke keer revived :P
Ik ben aardig wat keren revived :+ , maar altijd stond de naam op de plaats van het vraagteken (PS3 versie). Wel heb ik enkele keren gehad dat ik gerevived werd, maar al in het spawn menu zat (kit + plek selectie). Enige manier om daaruit te komen is om suiside te plegen. :/

• Hogader
Smokey! schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:12:

Hij staat daar voor 31 euro te koop. Het betreft daar de limited US edition (zitten daar nog nadelen aan?).
Cd-wow staat bekent om het niet op tijd leveren van pre orders, heb veel verhalen gehoord dat je daar vaak minimaal 1 week moet wachten. Nooit zelf besteld dus weet het niet 100% zker

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 02:35
Proxx schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:50:

Bugje. Druk 2 keer op enter en je bent er van af.

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:14
demo ligt er nu toch echt uit op de ps3 ofniet?

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nog niet gespeeld vandaag, maar op twitter hoorde ik inderdaad dat de beta is gestopt.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Ja ik kwam er net ook niet meer op met de ps3. Ik heb me goed vermaakt met deze demo! Ik ga het spel zeker kopen.

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
NL_Scratch schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:04:
demo ligt er nu toch echt uit op de ps3 ofniet?
Volgens mij wel...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
NL_Scratch schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:04:
demo ligt er nu toch echt uit op de ps3 of niet?
Voordat de beta begon ergens in Januari was de periode van de BETA al aangekondigd en dat dit dus zou duren tot 25 Februari. ;)

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Nog even over de http://veteran.battlefield.com/ ik heb BF2142 en wil dit toevoegen. Het enige wat ik krijg te zien en wat ik kan invullen is mijn username en password. Maar ik heb bf2142 al zo lang niet meer gespeeld dat ik deze niet meer weet. En ik zie nergens de optie om deze gegevens naar mijn email adres te sturen.

Moet ik dan perse bf2142 installeren om hier achter te komen of kan dit ook anders?

Alle vragen hebben een antwoord

• Hogader
mhindrik schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:06:
Nog even over de http://veteran.battlefield.com/ ik heb BF2142 en wil dit toevoegen. Het enige wat ik krijg te zien en wat ik kan invullen is mijn username en password. Maar ik heb bf2142 al zo lang niet meer gespeeld dat ik deze niet meer weet. En ik zie nergens de optie om deze gegevens naar mijn email adres te sturen.

Moet ik dan perse bf2142 installeren om hier achter te komen of kan dit ook anders?
Doe geen moeite met bf2142, zelfs als je juiste username en password geeft dan wil hij hem nog niet accepteren. EA wil dit zelf ook niet veranderen dus bespaar de moeite gewoon

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 09:41
toch is het mij gelukt om BF2142 te activeren op die pagina en dat terwijl ik hem niet eens heb. Had namelijk per ongeluk mijn BF2 account bij 2142 ingevuld en die heeft hij gewoon geaccepteerd.

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

• Levizuus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10-2022

als je het perse wilt linken dan zou ik zeggen van wel. Ingame is er een optie om eerst je accountname naar je e-mail te laten zenden. als je die dan weer hebt kan je je wachtwoord laten opsturen. Ook zou je best een paar matches spelen (wat ook word aangeraden op de veteran site)
Hogader schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:14:
[...]
Doe geen moeite met bf2142, zelfs als je juiste username en password geeft dan wil hij hem nog niet accepteren. EA wil dit zelf ook niet veranderen dus bespaar de moeite gewoon
Ik zou toch nog blijven proberen. Eerst heb ik verschillende keren thuis via FF geprobeerd, maar die gaf steeds invalid username/password. dan ben ik dan maar een beetje teleur gesteld gestopt met proberen. Een paar dagen later zag ik dat er nog verschillende mensen hier op got slaagden om spellen te linken. Op school dan maar via IE geprobeerd en huppsakee bingo bij de eerste try.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb BF2 en BF2142 weten te activeren via Fx (al een goeie week terug). Bij mij is er geen optie om BF:Heroes te activeren en als ik BF1943 selecteer is er ook geen invoerveld voor mn PSNid...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

BF heroes heb ik gewoon toegevoegd.

Wat ik trouwens ook niet snap is welke wachtwoorden nu hetzelfde zijn en welke niet.

Zo heb ik:

- Een BF2 account
- Een BF Heroes account
- Een BF:BC2 beta account
- Een EA account

Ik log in op BF:BC2 beta met mijn EA account. Datzelfde account gebruik ik ook voor de EA download manager. Volgens mij gaat dat bij BF Heroes ook zo. Heb ik dus 1 account voor al mijn EA games? Kan ik dus ook ergens zien welke games ik allemaal op mijn EA account heb?
Maar mijn BF2 account is weer een gamespy account, waarmee ik ook inlog op Race Driver 3?

Hoe zit dit precies?

[ Voor 6% gewijzigd door Compizfox op 25-02-2010 14:14 ]

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11

Wat doet die site überhaupt? Heb bf2 toegevoegd maar doet helemaal niets :P .

Steam

Zoals je zelf al zegt, je Battlefield 2 account is geen EA account. Dat is bij Battlefield Heroes wel zo en bij Bad Company 2 ook.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hmm, wel vaag allemaal. Ik snap er soms niks meer van, als ik een nieuw BF spel heb, ga ik daar een nieuw account voor aanmaken en dan kom ik er achter dat m'n email-adres al in gebruik is :P

Dus alle BF spellen behalve BF2 zitten onder 1 EA account?

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Ja EA accounts zijn vaagheid ten top, ik heb er 1 account maar daaronder heb ik iets van 6 namen waaronder ik blijkbaar her en der gespeeld heb.. maar mijn BF2 account staat er niet tussen, snap er geen kloot van 8)7 zal ook wel, dat veteran gedoe boeit me niet bijzonder veel, schept alleen maar verwachtingen die ik toch niet waar kan maken :Z

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• ZenTex
Shikaka schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:29:
toch is het mij gelukt om BF2142 te activeren op die pagina en dat terwijl ik hem niet eens heb. Had namelijk per ongeluk mijn BF2 account bij 2142 ingevuld en die heeft hij gewoon geaccepteerd.
Goeie tip.

Zo lukt het mij ook niet om 2142 toe te voegen, maar heb het met mijn standaard logingegevens (niet die van BF2142 :p) BF2 weten te activeren. Grappig, want hier heb ik alleen ooit de demo gehad.

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Goede walkthrough inderdaad, die was eerder ook al langsgekomen :)

Verwijderd

Was dit al eerder langsgekomen?

Day 1 DLC maps
Laguna Alta en Nelson Bay

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Smokey! schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:12:

Geen idee over de limited US edition, of daar nog nadelen aan zitten. Maar wat CD-WOW betreft, ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Ja, het kan soms 5 tot 10 dagen duren tussen bericht dat je bestelling verzonden is en dat het aankomt, maar ik heb bij CD-WOW nog nooit gehad dat iets niet aangekomen is. Dat heb ik wel enkele keren bij Play.com meegemaakt, hoewel die niet moeilijk deden over het nog een keer verzenden, als ik na 3 weken de bestelling nog niet ontvangen had.

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zijn er al stats bekend van de Demo net als met de PS3 beta? Aantal kills, deaths, revives, KO's, OD's etc...

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

weet iemand of je bij de pc versie ook altijd van die rode driehoekjes boven tegenstanders ziet ? ?
Nee dat is niet altijd, dat is als iemand gespot wordt door een van je teammates of door jou.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

En nu een week wachten... :( .. :)

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

oké, ik heb de beta niet gespeeld omdat mijn videokaart het begeven heeft :S
kan je het als speler zien dat je gespot bent?
Nee.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nee, niet gemerkt iig.

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
http://www.gamersland.com...y-1-map-pack-trailer.html

Video die 2 nieuwe maps toont!
Eerste is een night map, zoiets heb ik altijd al gewild in COD MW2, maar die apen wilden maar niet luisteren...
DICE ftw!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Asgaro schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:11:
http://www.gamersland.com...y-1-map-pack-trailer.html

Video die 2 nieuwe maps toont!
Eerste is een night map, zoiets heb ik altijd al gewild in COD MW2, maar die apen wilden maar niet luisteren...
DICE ftw!
Die night map! :D Damn die lijkt me zo uber

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• mhindrik
brilsmurfffje schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:45:
oké, ik heb de beta niet gespeeld omdat mijn videokaart het begeven heeft :S
kan je het als speler zien dat je gespot bent?
Jazeker je krijgt gelijk een ton aan geweervuur, explosies en granaten over je heen. :P

Verwijderd

deze game wordt echt gewoon uber

die map pack, kun je die vanaf day 1 kopen ?

• Dragonm8
  • Laatst online: 17-02 14:34
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:30:
deze game wordt echt gewoon uber

die map pack, kun je die vanaf day 1 kopen ?
Nee gewoon downloaden lijkt me.
Daarna zullen er nog uitbreidingen komen die je moet kopen.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Aaah bah, waarom nou nog zo lang wachten :S

Verwijderd

Ik kan het hele dag niet inloggen, heeft iemand hetzelfde probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 17:56 ]

• Dragonm8
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:55:
Leest er iemand nog wel het hele topic door?

Beta is afgelopen. Nu moet je wachten tot de dag dat hij uit komt.

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
Zo fijn is dit. Ik heb BF1942 en alle uitbreidingen. Wil ik ze toevoegen, geeft hij weer; Allready claimed...
Heb het ongeveer 50x opnieuw ingevuld, maar hij wilt het niet doen. Ook problemen met 2142, krijg ook deze niet aan de praat..... Iemand nog een idee?

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:55:
Ik heb hetzelfde probleem!! Welke eikel heeft alle servers uitgezet!! :(

Oh shit dat was ik :P PS: gisteren leuk BC2 pc gespeeld met een aantal twiekers.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Stewie! schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:16:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem!! Welke eikel heeft alle servers uitgezet!! :(

Oh shit dat was ik :P PS: gisteren leuk BC2 pc gespeeld met een aantal twiekers.
Als je had opgelet, dan had je geweten dat EA de BETA op de 25e van februari, vandaag dus

• ZenTex
Stewie! schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:16:
[...]
Inderdaad, samen in een historisch slecht team.
Al was ik ook niet de beste, had m'n aandacht 1/2 op de chat gevestigd, end probeerde of ik als engineer wat waard was. (wat erg moeizaam ging omdat niemand spotte en omdat onze voertuigen zichzelf doodrushden, repareren zat er dus ook amper bij)

Edit: @ Guussie... Stewie z'n opmerking was 100% sarcasme. :+

[ Voor 6% gewijzigd door ZenTex op 25-02-2010 18:21 ]

• partyondude
da_PSI schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:01:
Zo fijn is dit. Ik heb BF1942 en alle uitbreidingen. Wil ik ze toevoegen, geeft hij weer; Allready claimed...
Heb het ongeveer 50x opnieuw ingevuld, maar hij wilt het niet doen. Ook problemen met 2142, krijg ook deze niet aan de praat..... Iemand nog een idee?
Heb precies hetzelfde met origineel gekochte spellen. Lekker :?

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Gropah schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:19:
[...]

Als je had opgelet, dan had je geweten dat EA de BETA op de 25e van februari, vandaag dus
Goed dat je het mij verteld :>

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Dragonm8 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:58:
[...]

Leest er iemand nog wel het hele topic door?

Beta is afgelopen. Nu moet je wachten tot de dag dat hij uit komt.
Natuurlijk niet :P Gewoon je vraag posten en alleen lezen als iemand je Quote met het antwoord. :+ J/K
Stewie! schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:21:
[...]

Goed dat je het mij verteld :>
The man with his hand... on a button! zet nog eens een paar servers aan wil je :P

Nu nog een weekje wachten op de fullrelease :) Heb er zin in!

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• ZenTex
Nou vraag ik me alleen af waarom ik al de hele dag niet kan inloggen? O-)

• JT888
Phyxion schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:54:
[...]

Die code krijg je gewoon van Steam hoor.
Dus je bedoeld dat het gewoon de (beta) game key is die ik van steam heb ontvangen en niet een aparte VIP code zoals elders te lezen is ?

Die night map ziet er cool uit op het filmpje moet ik zeggen.

Ik hoop dat ze die RPG veranderen zodat deze niet via de tracer dart automatisch naar zijn doel gaat te onrealistisch en te makkenlijk voor alle noob engineers.

Ik reed in een tank en was dus blijkbaar door iemand gedart nou die tank stelde direct niets meer voor door al die engineers met RPG's.

[ Voor 75% gewijzigd door JT888 op 25-02-2010 19:11 ]

• Dragonm8
ZenTex schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:33:
Nou vraag ik me alleen af waarom ik al de hele dag niet kan inloggen? O-)
Geinig hoor.

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:57
Tja, de juiste class in de situatie > alles.

Er zijn trouwens een paar dingen die ik me afvraag:

* Is die limited edition echt alleen maar digitaal bij EA te verkrijgen?

* Nemen we onze stats/experience/soldier uit de beta mee naar de game?

• JT888
Morgion schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:07:

* Nee ook via steam en volgens mij ook de locale game boer

* Je neemt helaas helemaal niets mee uit de beta alles is dus weg en dien je opnieuw te unlocken ;)

Ik denk overigens dat het hele tracer dart gedoe de boel uit balans gaat trekken aangezien honderd duizenden players starten met tracer darts en dat aantal zal naar mate de game langer uit is groeien door nieuwe spelers die deze unlocken. Ik zie op een gegeven moment dat alle voertuigen niets meer voorstellen aangezien iedereen dan zo een tracer dart in zijn bezit heeeft en daar gebruik van kan en gaat maken.

Een beter alternatief zou zijn tracer dart zonder dat RPG's etc. er op kunnen locken maar gewoon dat de vijand zichtbaar blijft op de rader en een krachtige anti tank rocket launcher

[ Voor 37% gewijzigd door JT888 op 25-02-2010 19:15 ]

• Morgion
JT888 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:09:
[...]
Nee ook via steam en volgens mij ook de locale game boer

je neemt helemaal niets mee uit de beta alles is dus weg en dien je opnieuw te unlocken ;)
Steam is ook digitaal en bij geen enkele online winkel heb ik een limited edition kunnen vinden.

• JT888
Klopt maar steam is geen EA vandaar niet alleen bij EA verkrijgbaar :P

ik zie wel ps3 en xbox limited editions en daarvoor zag ik ook pc limited editions bij game boeren
waarschijnlijk zijn die al uit verkocht ?

[ Voor 53% gewijzigd door JT888 op 25-02-2010 19:19 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

JT888 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:09:
[...]
Ik denk overigens dat het hele tracer dart gedoe de boel uit balans gaat trekken aangezien honderd duizenden players starten met tracer darts en dat aantal zal naar mate de game langer uit is groeien door nieuwe spelers die deze unlocken. Ik zie op een gegeven moment dat alle voertuigen niets meer voorstellen aangezien iedereen dan zo een tracer dart in zijn bezit heeeft en daar gebruik van kan en gaat maken.
Ik denk dat het wel meevalt; het darten levert weinig op en een rondvliegende Apache raken is nog een hele kunst.

• JT888
zAo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:17:
[...]

Ik denk dat het wel meevalt; het darten levert weinig op en een rondvliegende Apache raken is nog een hele kunst.
Ja voor de apache is het a very good thing want dat ding is zeer moeilijk te raken met een RPG maar voor tanks en voertuigen is het toch wel een ander verhaal denk ik we zullen zien ik hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb :)

[ Voor 7% gewijzigd door JT888 op 25-02-2010 19:22 ]

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:06
Morgion schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:07:

van 12 game.com: http://www.12game.com/PC_...efield_Bad_Company_2.aspx[/message]:

De Limited Edition wordt niet in Nederland uitgeleverd.

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

• Voxyn
  • Laatst online: 09-09 18:04
Krijgt bad company 2 eigenlijk ook een nachtlancering zoals modern warfare 2 ?

• Morgion
Oh, bedankt. Dan is het dus duidelijk. Limited Edition alleen digitaal verkrijgbaar bij EA / Steam. :N

• partyondude
Ik heb nu al last van ontwenningsverschijnselen :'(

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:03

aex351

I am the one

Morgion schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:42:
[...]

Oh, bedankt. Dan is het dus duidelijk. Limited Edition alleen digitaal verkrijgbaar bij EA / Steam. :N
Nee, dat klopt niet. Game.co.uk verkoopt de tijdelijke editie ook voor 28 euro incl. verzendkosten en zo zullen er wel meerdere zijn. Ik ben zelf nog aan het twijfelen over waar ik het ga kopen. Steam (digitaal) of op Game.co.uk (dvd). Laatste is 20 euro goedkoper plus je krijgt er nog een dvd etc. bij. Maar Steam is makkelijk omdat je dan overal het spel ter beschikking hebt. Via EA kopen zou ik niet doen. Zij hebben volgens mij nogal een kromme download policy.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

partyondude schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:52:
Battlefield 2 spelen kan een beetje helpen :P

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
partyondude schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:52:
lol, same here. BC2 is eigenlijk de eerste game die ik op de PS3 online speel, en dat heb ik best veel gedaan (zowel beta als demo). Ach, een dikke week en dan kunnen we weer ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Size valt mij mee trouwens, 5.8GB @ Gamersgate, die heeft de final al online gezet.

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Wat ik me afvraag is, de extra features die je bij de special edition krijgt, heb je die ook in de gewone editie? Je zal ze daar dan natuurlijk moeten unlocken lijkt me, maar zijn die extra wapens b.v. wel beschikbaar in de gewone?

Ik heb namelijk een pre order bij game.co.uk gedaan, maar heb het idee dat wanneer ik bc2 in een NL shop bestel, hij een week eerder in de bus ligt :) of zou dat meevallen.

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
DJH schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 21:09:
Wat ik me afvraag is, de extra features die je bij de special edition krijgt, heb je die ook in de gewone editie? Je zal ze daar dan natuurlijk moeten unlocken lijkt me, maar zijn die extra wapens b.v. wel beschikbaar in de gewone?
[...]
Deze kan je gewoon unlocken. :)

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Aargh, ik wil weer spelen. :) Heb in korte periode ruim 20 uur op 1 map gespeeld met beperkte wapens. Moet je nagaan als de full game uit is... >:)

Dit spel is imho echt zoveel beter dan MW2 :).

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-02-2010 22:46 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• JT888
Ja de ontwenings verschijnselen ben ik tegen aan het gaan door BC2 forums op het internet af te struinen om 04:47 in een internet cafe erger kan denk ik niet :P

[ Voor 7% gewijzigd door JT888 op 25-02-2010 22:49 ]

• mhindrik

Nou ben ik hier mee bezig geweest en ik heb mijn username en password gevonden. Ik heb zelfs mijn keycode weten te registreren. _/-\o_ Hij was nog niet gejat door keygens.

Maar de website pakt het niet. Eerst maar eens een paar potjes spelen dan maar.

• JT888
mhindrik schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:48:
[...]

Nou ben ik hier mee bezig geweest en ik heb mijn username en password gevonden. Ik heb zelfs mijn keycode weten te registreren. _/-\o_ Hij was nog niet gejat door keygens.

Maar de website pakt het niet. Eerst maar eens een paar potjes spelen dan maar.
Ik weet mijn pass ook niet meer en ik heb de game niet bij de hand ... dus installen en die gegevens opvragen gaat voor mij niet lukken ... Ik ben al bezig geweest om via de 2142 EA.com om in mijn 2142 stats te komen.

Daar moet je namelijk ook je naam en pass invoeren en dan is me 1x gelukt eheh dat zijn namelijk dezelfde gegevens die je bij vetran site in moet vullen alleen ben ik die nu alweer vergeten omdat het per ongeluk lukte ...

[ Voor 36% gewijzigd door JT888 op 25-02-2010 22:55 ]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jammer dat de Demo over is.

Ik wil van jullie even jullie mening weten:

Ik had gister echt zo iets van... Dat ik de demo ook saai begon te vinden. Ik weet niet, het is ook maar 1 level enzo natuurlijk. Ik ben gewoon benieuwd naar het hele spel (pre order al gedaan op steam). Hadden jullie dat ook? Dat het saai begon te worden?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• CH4OS
  • Niet online
Aangezien de BETA afgesloten is, heb ik het stukje over de BETA verwijderd uit de TS.
Ik heb het de laatste week niet gespeeld nee, constant dezelfde map en precies hetzelfde stuk waar je telkens vast loopt. Meer mappen zouden het verschil maken hoor en meer gamemodes ook. Dan kan je tenminste afwisselen.

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Tsurany schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:11:
Ik heb het de laatste week niet gespeeld nee, constant dezelfde map en precies hetzelfde stuk waar je telkens vast loopt. Meer mappen zouden het verschil maken hoor en meer gamemodes ook. Dan kan je tenminste afwisselen.
Ik vond het niet saai worden :), zoals ik al zei, 20 uur een demo spelen met 1 map en beperkte wapens zegt voldoende. Daarnaast heb ik volgens mij in al die uren een stuk of 4 defends verloren maar 9 van de 10 attacks gewonnen. Dus wat betreft het vastlopen heb ik weinig last gehad. (xbox360)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• JT888
Beta was niet saai geworden de map wel een beetje

Voor de rest werd het voor mij eerder zinloos aangezien alle unlocks en stats toch weer op 0 gezet worden daarom heb ik gisteren mijn laatste potjes gespeeld in afwachting van de full game :) met alle nieuw beschikbare maps

Overigens vind ik dat het de BERG op komen aan de rechterzijde bij de Apache base oa. wel wat makkenlijker gemaakt kan worden het is vrij irritant om er op te komen vooral als om de hoek van de berg (defenders zijde)zo een light tank je staat op te wachten om je neer te knallen...

[ Voor 60% gewijzigd door JT888 op 25-02-2010 23:29 ]

Verwijderd

Tuurlijk met 1 map 1 game mode, weinig wapens, geen level up's meer, geen dingetjes om vrij te spelen, natuurlijk wordt het dan saai, dat heb ik ook.
Enigste wat mij opvalt is dat je zo langzamerhand wel begint te ergeren aan die gasten die zich totaal niet bezighouden met de objective's.
Wij joinen redelijk vaak met zijn 3en en dan staan wij eiglijke altijd wel bovenaan, nog niet eens met zo veel punten.
Maar je ziet dan dat de rest < 500 punten heeft gehaal, dan kun je gelijk wel zeggen dat die alleen maar aan het sniperen zijn en zich verder nergens laten zien.
Je ziet nu ook dat steeds meer mensen de map door en door gaan kennen, ze kennen alle camp plekjes inmiddels en weten ook precies waar de tanks verschijnen.
Ze gaan dan niet de m-com's verdedigen maar proberen zich net zo lang te verstoppen om dan een tank te jatten of iets anders, slim zou je denken maar niets is minder waar en behoorlijk iritant.
Soms is het zo erg dat de defenders met 4 tegelijk achterblijven om 1 heli te pakken en er slecht 4 van de 12 bezig zijn met het verdedigen van de m-com's.

Als dit zo blijft dan voorspel ik dat ook Battlefield binnen no time een groot sniper,camp en lonewolf spelletje gaat worden.
Ik hoop dan ook dat dit straks niet meer mogelijk gaat worden door de voertuigen uitsluitend toe te kennen aan de juiste teams, of er voor te zorgen dat je niet te lang in vijandelijk gebied kan blijven.

Ik vraag me overigens af hoe het zal gaan als je met b.v 12 man wilt joinen, is dit zowiezo mogelijk ?
verdeel je je dan in 3 teams, en kunnen deze teams elkaar verstaan ? of mischien alleen de teamleiders.
Want uiteindelijk wil je met een goede tactiek aan de slag en dat lukt niet als men elkaar niet verstaat.
In Killzone2 bijvoorbeeld kon men elkaar verstaan als je bij elkaar in de buurt was, ook al zat je niet in het zelfde team.

• JT888
Herkenbaar idd af en toe stond ik dan ook in me uppie bij de start van de game in de pit bij de m-com om deze op te blazen en de rest van mijn attackers team was nergens in de buurt te bekennen deze stonden dan dood leuk op de berg of in het zwarte gedeelte (niet bereikbare deel voor defenders) met een tank te knallen van afstand. Frustrerend idd aan zulke teams heb je helemaal niets die snappen het spel gewoon niet ;)

Dus ik schud ze wakker via text: attack or we will loose $%$^%# wat soms wel helpt :) overigens wel grappig/vreemd dat texten woorden gecensureerd als je bepaalde woorden intikt maar in de game zelf hoor je een hoop gevloek :P zal wel zijn omdat texten meer persoonlijk gericht zijn maar toch.

Dat voertuigen aspect moeten ze zo laten imo en met snipers is niets mis zolang niet het hele team die klasse kiest en op de berg blijft staan ...

Eigenlijk is dit simpel op te lossen door de Defenders meer ruimte te geven en deze dichter bij de spawnbase te laten komen van de attackers nu is de top van de berg off limits voor de defenders dat mag van mij wel veranderen zodat er geheid minder snipers zullen blijven staan van de aanvallende partij.

[ Voor 30% gewijzigd door JT888 op 26-02-2010 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Maakt het trouwens uit als je bijvoorbeeld in het huis van de eerste 2 punten je tank erin rost? Heb dat wel een paar keer gedaan maar twijfelde of het huis instortte door het schieten met de tank of omdat je er ook flink tegen aan gast :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
@Merlin1969

Daarom zijn de sqaud-modes in het spel gezet...
Tuurlijk het is een andere mode maar hier komen de echte squads naar boven, je bent nu niet benadeeld door zwakkere spelers, mits je een goede sqaud hebt natuurlijk.
Daarom lijkt mij deze modes het echt gaan worden, en de conquest. Maar toch, een goede 'clan' of hoe je het ook wilt noemen is een vereiste. Daarom ben ik voor een clan hier, maar dan voor de X360!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:01:
Jammer dat de Demo over is.

Ik wil van jullie even jullie mening weten:

Ik had gister echt zo iets van... Dat ik de demo ook saai begon te vinden. Ik weet niet, het is ook maar 1 level enzo natuurlijk. Ik ben gewoon benieuwd naar het hele spel (pre order al gedaan op steam). Hadden jullie dat ook? Dat het saai begon te worden?
Dat gevoel had ik ook ja, maar ik vond deze map al niets sinds het begin al. De Map in de BETA versie was heel wat stukken beter, ik hoop niet dat er meer 'winter' mappen gemaakt worden.
Vond deze map 10x niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Geluids opname van interview door de

FragCast Crew interviewed Patrick Bach the Sr Producer and Anders Gyllenberg the PC Producer for EA DICE on Thursday, February 25th

Klik hier voor de Interview

[ Voor 18% gewijzigd door JT888 op 26-02-2010 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JT888 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:53:
[...]

Dus je bedoeld dat het gewoon de (beta) game key is die ik van steam heb ontvangen en niet een aparte VIP code zoals elders te lezen is ?

Die night map ziet er cool uit op het filmpje moet ik zeggen.

Ik hoop dat ze die RPG veranderen zodat deze niet via de tracer dart automatisch naar zijn doel gaat te onrealistisch en te makkenlijk voor alle noob engineers.

Ik reed in een tank en was dus blijkbaar door iemand gedart nou die tank stelde direct niets meer voor door al die engineers met RPG's.
Nee, zodra de final uit is krijg je gewoon de codes die nodig zijn om alles te activeren in een popup of via View CD-Key oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Die nieuwe mappack van de (gratis) DLC ziet er wel nice uit zeg. En dan vooral die nachtmap.:D

[ Voor 17% gewijzigd door AntraXxX op 26-02-2010 09:59 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

mij lijkt een echte nachtmap met zoeklichten en infrarood camera's wel iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Eind maart komt er nog een map pack. Leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop wel dat dat 2e mappack ook gratis is. In dat mappack zit namelijk Laguna Presa, een jungle map. En nog die Arcia Harbor (oid). Beide vette maps en ik zou het lullig vinden als we juist voor die moeten gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Ziet er leuk uit die map pack. :)
Nog een weekje en dan kunnen we ons hart weer ophalen. Heerlijk. Nu maar hopen dat play.com een beetje bijtijds verstuurt, maar ik ben bang dat ik volgende week nog niet kan spelen.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:09:
Ik hoop wel dat dat 2e mappack ook gratis is. In dat mappack zit namelijk Laguna Presa, een jungle map. En nog die Arcia Harbor (oid). Beide vette maps en ik zou het lullig vinden als we juist voor die moeten gaan betalen.
Huh? Mis ik iets? Ik dacht juist dat die maps die jij noemt standaard in het spel zitten.

[ Voor 49% gewijzigd door jagermeister op 26-02-2010 11:41 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://blogs.battlefield....any-2-day-1-map-pack.aspx

Later in March another map pack will be released containing Arica Harbor for Conquest and Laguna Presa for Rush
Er staat ook in "PC players will get the content as a game update.". Dus ik hoop dat PC het iig gratis krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
Toch maar een preorder gedaan omdat deze game gewoon te vet voor woorden is :P

Besloten om bij Mediaoffer te bestellen ivm de goede shopreviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:46:
[...]

Er staat ook in "PC players will get the content as a game update.". Dus ik hoop dat PC het iig gratis krijgt?
Hmm.. ik denk persoonlijk dat bijvoorbeeld dat Arica Harbor er standaard wel in zit, maar dan alleen de Rush versie van de map. Conquest zal dan later komen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Shikaka schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:29:
Ik kan dit bevestigen, zojuist geprobeerd en dit is ook gelukt.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houdt het nuttig
• Post ontopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.