Verwijderd
We're sorry, we seem to have experienced some technical difficulties while making the page.
http://www.gametrailers.c...-hd-battlefield-bad/62211
De nieuwste trailer op het moment
[ Voor 15% gewijzigd door PeterSelie op 23-02-2010 14:38 ]
Oeh.. die woestijnmap ziet er heel vet uit.SoaDmaggot schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:37:
@ Worran:
http://www.gametrailers.c...-hd-battlefield-bad/62211
De nieuwste trailer op het moment
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Gewoon je wapen richten op de tegenstanders en op de knop "q" drukken.Haay schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:15:
Noem me maar een noob, maar euh...... Hoe kun je precies op de PC-beta vijanden 'spotten' ? In het filmpje op de TS wordt gesproken vanuit de PS3 versie (geloof ik) en worden knoppen op de controller genoemd. Maar in het configuratie-scherm op de PC voor de key-assignments zie ik geen aparte optie voor spotten? Ik weet wel dat de Recon een soort balletje heeft dat tijdelijk vijanden in de buurt 'spot', maar moet je speciale toevoegingen voor je wapens hebben om daar mee te spotten of zo? Kun je niet met je standaard wapens spotten?
En dan verschijnt er zo'n leuk oranje 3-hoekje en binnen no-time bye bye baby
Klopt het dat ik in die nieuwe trailer op Gametrailers een nieuwe - nice - HUD spot?

Kijk vooral dus naar de map linksonderaan.
Want hier een screen van datzelfde filmpje, maar dan met gameplay uit de PS3 beta:

Ook de aanduidingen voor de M-COM's lijkt veranderd te zijn:

[ Voor 26% gewijzigd door Asgaro op 23-02-2010 16:16 ]

Hier nogmaals een beta-screen uit dat filmpje, terug dus met die oude map appearance die we reeds kennen.

EDIT: waarom krijg ik deze 2 screens niet te zien?
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 23-02-2010 15:35 ]
Misschien als iedereen die choppers zat is en mensen echt als een team gaan werken, dan zou het beter kunnen worden. In de demo zie je iedereen continue naar de choppers rennen, sterker nog, ze staan soms met z'n 3'en bij het chopper-platform te wachten in de hoop dat ze de snelste zijn..
Wat ik overigens wel jammer vind is dat wanneer je een enemy hebt gespot, hij dmv een pijl boven zijn kop zichtbaar wordt. Het had uitdagender geweest als je hem alleen op de minimap zag.
[ Voor 143% gewijzigd door psychoclown op 23-02-2010 17:11 ]
Wat is er onoverzichtelijk aan de huidige maps? Ik denk dat je eerder bedoelt dat je de maps nog niet eigen bentjagermeister schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:37:
Zou beter zijn als dat gewijzigd is ja. Nu vind ik de map onoverzichtelijk en gebruik hem amper. In BF2 gebruikte ik hem vaak, sterker nog, je kon hem niet missen.
Dit is denk ik een feature die rechtstreeks van de consoles vandaan komt; over het algemeen grotere schermen dan op de pc, waardoor je niet constant naar de minimap kan gluren; dat kost simpelweg teveel tijd om daarna terug te focussen op het speelveldWat ik overigens wel jammer vind is dat wanneer je een enemy hebt gespot, hij dmv een pijl boven zijn kop zichtbaar wordt. Het had uitdagender geweest als je hem alleen op de minimap zag.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
De meeste beelden uit dit filmpje zijn al best wel oud, heb ze veel vaker gezien.Asgaro schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:31:
Klopt het dat ik in die nieuwe trailer op Gametrailers een nieuwe - nice - HUD spot?![]()
[afbeelding]
Kijk vooral dus naar de map linksonderaan.
Want hier een screen van datzelfde filmpje, maar dan met gameplay uit de PS3 beta:
[afbeelding]
Ook de aanduidingen voor de M-COM's lijkt veranderd te zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarom denk ik juist dat dit de oude aanduidingen zijn en dat het wordt zoals het nu in de PC beta is.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
De map zelf ken ik redelijk op mijn duimpje, maar de map in de HUD vind ik niet handig. Ten eerste de positie niet. Ik wil hem rechts bovenin hebben. Daarnaast het detail niet goed van elkaar te onderscheiden. Waarschijnlijk omdat je niet kunt zoomen met 'n', zoals vroegah..AllSeeyinEye schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:41:
[...]
Wat is er onoverzichtelijk aan de huidige maps? Ik denk dat je eerder bedoelt dat je de maps nog niet eigen bent![]()
[...]
Dit is denk ik een feature die rechtstreeks van de consoles vandaan komt; over het algemeen grotere schermen dan op de pc, waardoor je niet constant naar de minimap kan gluren; dat kost simpelweg teveel tijd om daarna terug te focussen op het speelveld
Overigens denk ik wel dat je gelijk hebt en dat het in de Beta juist de HUD is die er in komt te zitten.
[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 23-02-2010 16:10 ]
Als ze iets betere counters tegen choppers hebben dan neemt dat ook af, en met dedicated servers met admins zullen de personen die gewoon totaal niks doen voor het team behalve wachten op chopper in mijn ogen gewoon gekicked of gewarned worden. Iig zo zou ik het doen.Reinigingsdoek schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:36:
Misschien als iedereen die choppers zat is en mensen echt als een team gaan werken, dan zou het beter kunnen worden. In de demo zie je iedereen continue naar de choppers rennen, sterker nog, ze staan soms met z'n 3'en bij het chopper-platform te wachten in de hoop dat ze de snelste zijn..

ligt het aan mij of klopt er aan de achterkant van dit wapen iets niet ???
En ik denk wel dat dit de nieuwe HUD wordt aangezien het hier een preview versie betreft
En ik blijf nog steeds bij mijn punt dat het de oude HUD is, aangezien dit filmpje uit 2009 (june) dezelfde HUD heeft en zelfs dezelfde gameplay beelden.
http://www.youtube.com/watch?v=S_W7uXvkWfw
[ Voor 7% gewijzigd door Rynji op 23-02-2010 16:28 ]
Tis idd de oude hud, merk ook het verschil tussen detail in de map in de hud tussen de oude en nieuwe.Rynji schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:28:
Zal wel een bug zijn met de reflectie o.i.d.
En ik blijf nog steeds bij mijn punt dat het de oude HUD is, aangezien dit filmpje uit 2009 (june) dezelfde HUD heeft en zelfs dezelfde gameplay beelden.
http://www.youtube.com/watch?v=S_W7uXvkWfw
Vraag me alleen nog af in hoeveel tijd je de base moet veroveren. Nergens een klokje.
Met het aantal snipers en chopperliefhebbers valt het hier op de PS3 nog wel mee. Ook teamwork zie je steeds meer.
[ Voor 18% gewijzigd door Stewie! op 23-02-2010 17:43 ]
Volgens mij werkt ie niet stewie. Krijg een mailtje met mn account gegevens ipv de keyStewie! schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:43:
Als er nog tweakers last minute in de beta willen: Free BC2 beta keys at i3D.net
EDIT: nvm
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Is geen tijd limiet, maar een ticket limiet. Dat zie je boven de map als de op TAB drukt (weet niet wat dat is op de PS3, select misschien?). Defenders hebben unlimited tickets.Plankton schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:51:
....
Vraag me alleen nog af in hoeveel tijd je de base moet veroveren. Nergens een klokje.
...

Ik vind het sowieso imho erg lang duren om de serverlijst te generen als ik het vergelijk met non-battlefield games.
Als je gespot bent (rode marker boven je hoofd), tijd hebt voor een goede aim en je schiet met de XM8 in korte bursts, dan lukt dat behoorlijk goed.[b][message=33517827,noline]Ik kan ook niet begrijp hoe mensen me op een vrij grote afstand neerschieten met een XM8.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Soms zijn teamgenoten gewoon zo dom dat ze gaan proberen met de Apache te vliegen, terwijl ze gewoon wéten dat ze het niet kunnen.Sharpp schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:01:
Zojuist wat 'leuks' meegemaakt. 4 medespelers campen voor een apache.Enemy uav heeft ruim de kans en schiet 2 maal zo'n groepje af, daarna spawnt apache, 2 campende spelers gaan erin zitten, stijgen op, komen in botsing met de uav en raken vervolgens controle kwijt en storten in zee.
Zo ging ik eens als gunner in een apache zitten, omdat ik weet van mezelf dat ik niet de beste vlieger ben. (Ik kan het wel, maar in RPG's ontwijken e.d. ben ik niet zo goed) Gaat er een kerel als vlieger inzitten en stijgt op. Een paar seconden later is ie al neergestort...
Hebben meer mensen trouwens dat BF:BC2 in het begin al crasht als je hem opstart met amBX enabled?
[ Voor 5% gewijzigd door Compizfox op 23-02-2010 21:07 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Zelfs de beste piloot is ooit als noob begonnen en heeft tig copters gecrashed, jammer dat mensen zoiets altijd vergeten...Compizfox schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:06:
[...]
Soms zijn teamgenoten gewoon zo dom dat ze gaan proberen met de Apache te vliegen, terwijl ze gewoon wéten dat ze het niet kunnen.
En toch lukt het mij met de Apache. Dat ding is zo lachwekkend makkelijk te besturen dat het bijna niet fout kan gaan, als ik het kan kan iedereen het.
Zou je denken tenminste.
Dat ding is trouwens zo zwaar overpowered dat het niet leuk meer is. (behalve als je in de gunner seat zit.)
Ik heb het gisteren trouwens wel voor elkaar gekregen om de gunner eruit te snipen. Op lange afstand ook nog. Marksman headshot.
Wat zal die gunner verschrikkelijk gebaald hebben zeg.
Ik heb bij BF2 echt uren in de chopper doorgebracht. Zelfs zo veel dat ik op gegeven moment in de top 200 zat.Grindtegel schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:17:
[...]
Zelfs de beste piloot is ooit als noob begonnen en heeft tig copters gecrashed, jammer dat mensen zoiets altijd vergeten...
Het is natuurlijk weer een tijd terug BF2 maar als ik nu in BC2 in een chopper stap bak ik er weinig van.
Overpowered? Ik vind dat wel meevallen. Zo'n ding mag best wat vuurkracht hebben. Aanvallende partij heeft een T90 en een light tank.ZenTex schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:24:
Uhm, ik ben de allergrootste noob qua vliegen. Ik heb het nooit gekund en zal het ook nooit goed leren.
En toch lukt het mij met de Apache. Dat ding is zo lachwekkend makkelijk te besturen dat het bijna niet fout kan gaan, als ik het kan kan iedereen het.
Zou je denken tenminste.
Dat ding is trouwens zo zwaar overpowered dat het niet leuk meer is. (behalve als je in de gunner seat zit.)
Ik heb het gisteren trouwens wel voor elkaar gekregen om de gunner eruit te snipen. Op lange afstand ook nog. Marksman headshot.![]()
Wat zal die gunner verschrikkelijk gebaald hebben zeg.
Ja, maar dan nog kun je vrij eenvoudig die Apache omzeilen om de objectives te slopen. Ik heb nog geen potje gehad waarbij de Apache de doorslag heeft gegeven.Tsurany schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:11:
Maar een T90 en een light tank zijn voor infantry eenvoudig te slopen. Paar rockets erop of een mijn of C4 en hij is dood. Een Apache is een stuk lastiger te vernietigen aangezien die enorm snel kan bewegen en er een enorme travel distance is voor kogels ed.
Overigens is die Apache alleen effectief als je goed kunt vliegen en daar zijn er niet zoveel van. Ikzelf wordt iig zo neergehaald.
[ Voor 11% gewijzigd door jagermeister op 23-02-2010 22:19 ]
Verwijderd
Nee hij geeft idd geen doorslag, maar een goede piloot kan gewoon enorm huishouden waar een normale infantry soldaat amper kans maakt. En als hij op voertuigen focust loop je zo een paar minuten vertraging op in je assault.jagermeister schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:17:
[...]
Ja, maar dan nog kun je vrij eenvoudig die Apache omzeilen om de objectives te slopen. Ik heb nog geen potje gehad waarbij de Apache de doorslag heeft gegeven.
Overigens is die Apache alleen effectief als je goed kunt vliegen en daar zijn er niet zoveel van. Ikzelf wordt iig zo neergehaald.
Flickr PSN ID= cheironnl
Goed argument, maar is het dan zo dat je die heli zo vaak tegen het lijf loopt? Ikzelf heb er nog niet zo heel veel last van gehad. Op een enkele keer na.Tsurany schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:11:
[...]
Nee hij geeft idd geen doorslag, maar een goede piloot kan gewoon enorm huishouden waar een normale infantry soldaat amper kans maakt. En als hij op voertuigen focust loop je zo een paar minuten vertraging op in je assault.
Gisteren was er bijvoorbeeld iemand die flink kon huishouden met dat ding. Nou, dan schuil ik ergens, ren ik naar een mounted machine gun. Schiet ik hem op zijn staart en raak hem flink, ren weer weg... wacht tot ie weer voorbij is en dan gaan we hem weer op zijn staart schieten. Af en toe wordt ik dan gekilled door hem, maar ik vind het wel een leuk kat en muis spel. Als je hem bezig houdt, heeft ie de kans niet om heel veel schade aan te richten. Laat staan als het je lukt een tracer dart kado te geven.
Als het als assault goed gaat dan meestal niet, maar als de defenders sterker/slimmer zijn dan kan dat ding flink huishouden, dan kom je hem snel tegen aangezien je relatief open ruimte door moet rennen. Het is geen onverslaanbare machine mits je team goed z'n werk doet. Enkel vind ik hem nog wel aardig te sterk en te makkelijk om te vliegen. Kills maken met dat ding is te makkelijk, zeker voor de gunner die echt geen skill nodig heeft.jagermeister schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:25:
[...]
Goed argument, maar is het dan zo dat je die heli zo vaak tegen het lijf loopt? Ikzelf heb er nog niet zo heel veel last van gehad. Op een enkele keer na.
Gisteren was er bijvoorbeeld iemand die flink kon huishouden met dat ding. Nou, dan schuil ik ergens, ren ik naar een mounted machine gun. Schiet ik hem op zijn staart en raak hem flink, ren weer weg... wacht tot ie weer voorbij is en dan gaan we hem weer op zijn staart schieten. Af en toe wordt ik dan gekilled door hem, maar ik vind het wel een leuk kat en muis spel. Als je hem bezig houdt, heeft ie de kans niet om heel veel schade aan te richten.
"Mekker, blaat"
Zelf nog niet veel last van gehad, maar ik snap je punt. Ik BF2 was dat ook vaak wel het geval en in 1942 met de stuka's e.d. ook. Denk dat dat het rock paper scissors element van het spel is.Tsurany schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:33:
[...]
Als het als assault goed gaat dan meestal niet, maar als de defenders sterker/slimmer zijn dan kan dat ding flink huishouden, dan kom je hem snel tegen aangezien je relatief open ruimte door moet rennen. Het is geen onverslaanbare machine mits je team goed z'n werk doet. Enkel vind ik hem nog wel aardig te sterk en te makkelijk om te vliegen. Kills maken met dat ding is te makkelijk, zeker voor de gunner die echt geen skill nodig heeft.
Verwijderd
Ik vond het veel te makkelijk om er kills mee te halen en hem in de lucht te houden, daarom wil ik ook niet meer in een apache. Vind het ontbreken van fatsoenlijke anti air geen uitdaging meer om dan met een apache te vliegen. raketten, tracers en turrets zijn gewoon te makkelijk te ontwijken.Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:48:
Ik snap zelf niet hoe sommigen zoveel kills kunnen krijgen met een helikopter, vanaf het moment dat ik met zo'n ding de lucht in ga lijkt het wel of ik constant wordt beschoten door alles en iedereen. Langer dan een paar minuten hou ik hem niet ik de lucht.
Leg uit, hoe bestuur je dat ding fatsoenlijk zonder joystick? BF2 speelde ik met joystick en dat ging me best af. Maar hier heb ik toch best moeite mee.Hogader schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:51:
[...]
Ik vond het veel te makkelijk om er kills mee te halen en hem in de lucht te houden, daarom wil ik ook niet meer in een apache. Vind het ontbreken van fatsoenlijke anti air geen uitdaging meer om dan met een apache te vliegen. raketten, tracers en turrets zijn gewoon te makkelijk te ontwijken.
Nja hoe kan ik dat uitleggen, tis voornamelijk de oefening en heb zelf weinig bf2 bespeeld, maar bijvoorbeeld in bf2142 ging het in het begin voor geen meter en crashte ik overal tegen aan, maar na een beetje oefening vloog ik zo door de meest krappe ruimtes heen.jagermeister schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:54:
[...]
Leg uit, hoe bestuur je dat ding fatsoenlijk zonder joystick? BF2 speelde ik met joystick en dat ging me best af. Maar hier heb ik toch best moeite mee.
Bij mij werkt een erg gevoelige muis ook altijd (4000dpi), maar dat kan bij jou weer anders zijn.
Je gunner knalt alles af wat infanterie is. 1 slechtgemikt salvo volstaat. Daarnaast doe 'ie ook flink wat schade op lichte pantservoertuigen.
De piloot hoeft alleen maar op afstand een beetje heen en weer te vliegen en af en toe aimen vom z'n rakketten af te schieten.
Op die manier hoef je niet eens in de buurt te kunnen komen van wat jou evt zou kunnen beschadigen.
De UAV uitgezonderd dan.
UAV>Apache. 'S logiesch.
Mobile AA gun van de vijand kan je makkelijk ontwijken door lekker hoog over hem heen te vliegen of om door juist achter de gebouwen / pijpleidingen te verschuilen.... die AA gunner van zo'n Mobile ding kan ook met een salvo door je gunner ge-elimineerd worden. Verder zijn al die RPG's die de engi's dragen kansloos tegen een apache... tenzij je chopper ge-'tagged' is of je toevallig heel lang/dichtbij stil staat te hoveren.
Vliegen in heli's in de BF1942 mod 'Desert Combat' was echt skillz hebben; in BF2 werd het al weer wat makkelijker (vietnam tel ik niet mee; die had dacht ik alleen choppers met boord gunners aan de zijkant) en nu is het dus helemaal aangepast aan het main stream publiek

Zijn in totaal 2x gecrashed.
En eigenlijk moet de Enigneer kunnen kiezen uit anti-tank of uit anti-air, want we waren die ronde niet eens beschoten. Echter was er een UAV die ons achterna ging vliegen...., welke uiteindelijk ff tegen de propellers een tikje geeft, en wij sierlijk gaan neerstorten. (Vind het wel gaaf, hoe je neerstort... Rondje draaien... echt gaaf
Verwijderd
Jep, ze worden dan mooi geleid door de tracer. Eerst even in het vizier krijgen, daarna krijg je te zien, bv 60m of 53m.. En dan hoef je alleen maar te schieten en weg te rennenVerwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:35:
Wat doet die tracer precies dan, worden de raketten van de engineer dan een soort 'homing missiles'?
Is dat ongeacht het wapen die de engineer gebruikt? Want de RPG7 is naar mijn weten meer een mortier granaat dan een raket / missle.da_PSI schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:40:
Jep, ze worden dan mooi geleid door de tracer. Eerst even in het vizier krijgen, daarna krijg je te zien, bv 60m of 53m.. En dan hoef je alleen maar te schieten en weg te rennen
EDIT:
Ik zit er naast.
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 24-02-2010 01:03 ]
Ik heb namelijk BF2/2142/1942 origineel.... Maar alleen heroes staat er tussen...
Moet ik ze dan eerst installeren of hoe werkt het?
Die van Vietnam waren juist extreem makkelijk... Die kon je heel precies en heel makkelijk besturen... Was ook lachen trouwens, met die lier eronder en dan met tanks gaan gooienZenTex schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:16:
Vietnam had wel aanvalshelicopters trouwens. Die waren ook knap lastig te besturen.
Vietnam vond ik misschien wel makkelijk, omdat ik de heli's van Desert Combat gewend was, die gingen even anders...

BFBC2 heli is vrij makkelijk, en je kan er heerlijk mee campen... Maar idem voor tanks.. Zeker als je geluk hebt, en net de gespawnde T-90 kan meepakken als defender bij het terugtrekken kun je aardig de boel op slot gooien (na de 2e rush)... Je hebt dan Heli + bradley + t90 staan, en niets komt er meer langs... 42-4 KD heb je dan ook snel binnen over de gehele ronde...
"Mekker, blaat"
Verwijderd
En dan met de Blackhawk landen op een battleship of fregatBaT schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:12:
Vliegen in heli's in de BF1942 mod 'Desert Combat' was echt skillz hebben; i
"Mekker, blaat"

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Bedoel je de limited edition? Daarbij krijg je een aantal extra wapens.Compizfox schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:24:
Het schijnt dat je dan in sommige spellen extra wapens krijgt of zo, heb ik gehoord.
4 bonusitems voor voertuiggevechten
1. Verbeterde voertuigbepantsering – Met dit speciale panterversterkende pakket verminder je de schade van explosieven en raketten, waardoor voertuigen het langer uithouden op het strijdveld.
2. Tweede voertuigwapen - Met dit extra wapenpakket voor de chauffeur van alle pantservoertuigen kun je met je voertuig veel meer doelen efficiënt vernietigen.
3. Bewegingssensor – Met deze sensor-upgrade detecteer je vijandelijke eenheden die zich dicht bij je voertuig bevinden.
4. Tracer-dartpistool – Met dit wapen vuur je magnetische projectielen af die zich hechten aan een voertuig, zodat je het doel kunt volgen en vernietigen met raketten, zelfs wanneer het zich buiten je gezichtsveld bevindt.
2 klassieke Battlefield 1943-wapens
5. Submachinegeweer M1A1 – Dit wapen was tijdens de Tweede Wereldoorlog bij veel paratroepers en commando's geliefd om zijn vuursnelheid. Het geweer is zeer effectief op korte afstand en wordt tegenwoordig nog veel gebruikt. In de handen van een Battlefield-veteraan is deze zware klassieker een krachtig en betrouwbaar wapen.
6. M1911-pistool – Dit wapen werd door het Amerikaanse leger in 1911 in gebruik genomen en bewees zijn nut tijdens de Eerste en Tweede Wereldoorlog, Korea en Vietnam. Dit grote en betrouwbare .45 kaliber pistool wordt vaak aangepast en is een favoriet van veel inlichtingendiensten.
[ Voor 74% gewijzigd door 4Real op 24-02-2010 11:34 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Weet ik niet maar als dat al zo is dan moet ik tenminste eerst dat getal achter mijn naam zien ingame!Compizfox schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:24:
Het schijnt dat je dan in sommige spellen extra wapens krijgt of zo, heb ik gehoord.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Nee, maar ik hoorde dat als je een bepaald aantal punten op BF Veteran hebt, je dan in een bepaald BF-spel (weet niet meer welke) een exclusief wapen kreeg dat je niet op een normale manier kon unlocken.4Real schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:33:
[...]
Bedoel je de limited edition? Daarbij krijg je een aantal extra wapens.
[...]
Dan zou ik opschieten, want op 25 feb eindigt de betaOxigeon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:49:
Na veel over deze game te lezen, en ik MW2 al op de xbox360 heb en pc... Wil ik volgende week toch eens gaan kijken voor deze game. Dacht eigelijk dat hij pas in april zou komen. Dalijk maar eens ff de demo downloaden en kijken hoe het er met eigen ogen uitziet. BEn altijd eeng root fan geweest van de Battlefield serie.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
de M1 garand, en die zou normaal gezien voor elk BF moeten gaanCompizfox schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:56:
[...]
Nee, maar ik hoorde dat als je een bepaald aantal punten op BF Veteran hebt, je dan in een bepaald BF-spel (weet niet meer welke) een exclusief wapen kreeg dat je niet op een normale manier kon unlocken.
oh en als je voor je vetran gaat doe het dan via IE. Heb ik net uitgevonden. thuis via FF meerdere keren geprobeerd, niets. doe ik het op school via IE no probelm

BF:Vietnam helikopters waren geniaal, daar kon je zelfs salto's mee maken, dat kan helaas niet meer in BC2. Het lijkt wel alsof er een beveiliging op zit dat je verder dan een halve maan kan kantelen.ZenTex schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:16:
Vietnam had wel aanvalshelicopters trouwens. Die waren ook knap lastig te besturen.
Hmm... Ik krijg nu bij battelfield 1942 en de road to Rome de melding. Key allready claimed..... lekker, heb je het origineel...Tsurany schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:18:
Rechts staat een drop down menu, kijk daar eens en zie wat voor wonderen er gebeuren!
Vraagje: Als je een dart op een voertuig geschoten hebt, ziet iedereen dat dan meteen? of moet je als engineer eerst je (compatible) rocket launcher selecteren?
Anders is het misschien makkelijk als je een dart geplaatst hebt (bij voorkeur op een heli) dat je in team chat even "TD" ofzo typt, zodat alle engineers weten dat er iets af te knallen valt.
Had ik ook bij Vietnam, gewoon hele tijd op de knop blijven rammen, duurt even maar dan validate de site de key wel.da_PSI schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:00:
[...]
Hmm... Ik krijg nu bij battelfield 1942 en de road to Rome de melding. Key allready claimed..... lekker, heb je het origineel...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Zover ik weet zien alle engineers het. Gewoon aimen, wanneer hij is locked. Gewoon in de recht in de lucht schieten, hij gaat dan zelf het doel achterna.Oakley schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:19:
[...]
Vraagje: Als je een dart op een voertuig geschoten hebt, ziet iedereen dat dan meteen? of moet je als engineer eerst je (compatible) rocket launcher selecteren?
Anders is het misschien makkelijk als je een dart geplaatst hebt (bij voorkeur op een heli) dat je in team chat even "TD" ofzo typt, zodat alle engineers weten dat er iets af te knallen valt.
[ Voor 1% gewijzigd door da_PSI op 24-02-2010 15:50 . Reden: whaa... Nederlandse taal.. ]
Niet eens gewonnen, bij harbor gestrand.
Heb het nu ongeveer een half uur geprobeerd... Is dat lang genoeg, of deed jij er ook langer over?Phyxion schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:23:
[...]
Had ik ook bij Vietnam, gewoon hele tijd op de knop blijven rammen, duurt even maar dan validate de site de key wel.
Ik had gewoon 10x op Submit ofzoiets gedrukt achter elkaar aan.da_PSI schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:57:
[...]
Heb het nu ongeveer een half uur geprobeerd... Is dat lang genoeg, of deed jij er ook langer over?
[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 24-02-2010 16:43 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Eindelijk een spel dat de kracht van de pc gebruikt, en ook de muis handig gebruikt, echt top!
Yep, another client is heading your way on auto update (within the next 15 minutes) and Steam (in about 1 hour when Valve presses the button when they get into the office). This will be the LAST update before the Beta closes on the 25th and any issues found in here will still be taken and looked at to be fixed on the retail version of the game.
Here is the usual changelog from Kalms (I'm sure some of you will be happy with this one )
Quote:
Likely fix for "5-minute disconnects". Try it out, and say whether it helps or if you are still getting booted (if so: after how long? and always after the same amount of time?)
What happened on some machines was this:
When you are logged in, your game client has TCP connections to two of EA's master servers. During a game, there isn't much traffic on all those connections. Therefore, the master servers send dummy transactions every 150s. This is so your game client knows that the connection hasn't been broken. Well, guess what? It seems that they don't send dummy transactions to all players. Why not? Nobody knows. So what the R4 client does, is that when it has seen 160s of idleness on a connection, it sends a dummy transaction. This was enough to get rid of the disconnects on the test machines.
Oh, and: when the nearest known problem location is in Poland, the master servers are in the US, and you have no direct access to either machine... then debugging is a convoluted process.
Workaround for speaker setups. If one of your speakers has lower volume (or is totally silent), try with one of the following lines in your Settings.ini:
SpeakerCount=2
SpeakerCount=4
SpeakerCount=6
Again, let us know if it doesn't help.
Rather few changes this time around - it's getting more and more difficult to "lift" changes from the retail version into the closed beta version.
Also, you may have read about people being able to crash others' machines with long clantags and nasty chat messages? There is server-side filtering in Server R8, and RSPs begun rolling those out a few hours ago.
http://forums.electronica...ew-client-version-r4.html
Dit is echt een van de best geupdate beta's die ik heb gespeeld (moet eerlijk zeggen dat zijn er niet zo veel). Maar volgens mij zie je veel vaker dat ze alle fixes pas in de day 0 patch stoppen. Hulde voor deze developers dat ze dat nu niet doen!
Normaal switch ik naar de ammo bag, klik ik om hem te deponeren en gelijk daarna switch ik weer naar m'n rifle natuurlijk. Als ik dat nu doe ligt de ammo bag niet op de grond.
EDIT: En ik hem ook last van freezes, nu al de tweede keer vastgelopen. De eerste keer bij het selecteren van je kit, nu nadat een tank naast mij (ik zat er dus niet in) is ontploft...
[ Voor 24% gewijzigd door Compizfox op 24-02-2010 20:31 ]
Day 1 patchGunner0616 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:40:
[...]
Dit is echt een van de best geupdate beta's die ik heb gespeeld (moet eerlijk zeggen dat zijn er niet zo veel). Maar volgens mij zie je veel vaker dat ze alle fixes pas in de day 0 patch stoppen. Hulde voor deze developers dat ze dat nu niet doen!
En hoe weet jij dat die er komt?
[ Voor 60% gewijzigd door CH4OS op 24-02-2010 23:02 ]
Stationaire voertuigen
dit moet worden stationaire wapens
Verder nog een avond beta en dan wachten op het volledige spel
edit: en kunnen we IRL zien wat er wel en niet in zit
[ Voor 15% gewijzigd door Brilsmurfffje op 24-02-2010 21:59 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Aslanboy1905 op 24-02-2010 22:07 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Heb ik eigenlijk bewust voor gekozen, omdat het spel de stationaire wapens ook als voertuigen ziet.brilsmurfffje schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:59:
er zit een foutje in de startpost:
Stationaire voertuigen
dit moet worden stationaire wapens
Mja ik ben gelukkig L11 geworden, maar baal wel, want ging niet zo lekker. Kreeg het in de schoot geworpen, doordat ik de insigne kreeg van 100 squad assists (en dus 5000 exp).Verder nog een avond beta en dan wachten op het volledige spel
Verwijderd
Ik vraag me dan ook af of het grafisch op de ps3 hetzelfde uit zal zien als de pc, en of het er mooier uit gaat zien als nu het geval is.
En zijn er ook dedicated servers voor de Playstation ?
Kun je zelf een game aanmaken? met name handig voor clanwar's
En ja zit er een clan support in ? behalve een clantac alleen.
Verwijderd
Ach, bij de PC heb je mogelijk weer gezeik met hardware enzo. Bovendien zit je bij de PC met je neus op het beeldscherm.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:28:
het zal er op de pc altijd beter uit zien, omdat je bij de pc de resolutie sowieso hoger kan zetten
Toch ben ik heel blij dat deze versie ook op de PC verschijnt
En niet heel onverwachts ziet de xbox versie er een stuk minder uit. Lijkt erop dat er helemaal geen AA is en textures van bomen bijvoorbeeld zijn van mindere kwaliteit. Wat me verder opviel is dat bij elke explosie, dichtbij of ver weg mn beeld schudde en precies schieten daardoor bijna niet mogelijk is. Dit heb ik bij de pc totaal niet ervaren.
Erg zwaar spel trouwens. Mijn pc kan het net redelijk acceptabel draaien met alles op medium.
9800X3D | 3070
Vraag me af hoe die VIP code werkt voor de DLC store die in de interface van de game zit ?
Ik heb deze VIP code namelijk niet gehad omdat ik via steam heb gepreorderd of is dat gewoon de key van BC2 die daarmee bedoeld word?
March 2nd USA en March 4th EU welke datum geld voor steam users dan?
Dit topic is gesloten.
• Houdt het nuttig
• Post ontopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.