Misschien je eigen originele post nog even teruglezen? Ik zal je helpen:Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 15:51:
[...]
Ja zeg,
als jij op zo'n vervelende manier op mijn post gaat reageren kan ik dat niet onbeantwoord laten.
Ik vind de reactie van Shabbaman best netjes.Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:27:
Als ik had geweten dat er een gedwongen koppelverkoop met Steam aan vast zat was ik er nooit aan begonnen. Ik had het ook wel chique gevonden als ik bv. op Tweakers had kunnen lezen wat er aan de aankoop van Civ 5 vast zat.
Ok, Steam dan maar... de accountnamen "godverdomme",""godverdegodver","tyfus","tering","kanker" waren helaas allemaal al bezet.
Daarna... het komt eigenlijk nooit voor dat ik een harde reset moet uitvoeren, maar Steam kreeg het voor elkaar!
De speelgoedwinkel gaf me uiteraard geen geld terug maar slechts een uitsluitend aan multimedia te besteden tegoed.
Het wachten is wat mij betreft nu nog op de H.H. Piraten die het goedwillende deel van de mensheid mogelijk aan een Steamvrije uitvoering van Civ 5 kunnen helpen.
Niemand zegt dat er geen problemen zijn met Civ5 of met Steam, maar problemen zijn er om opgelost te worden. Met zeiken alleen los je geen problemen op.Je bewering over de stabiliteit van Steam heb ik op mijn eigen computer al gelogenstraft zien worden. Op zoek naar een oplossing had de zoekmachine (helaas) geen enkel probleem met het uitspugen van pagina's over Civ5- en Steamgerelateerde problemen.
Misschien even je eigen configuratie delen zodat je geholpen kan worden? Als jij een oude PC hebt staan en je laatste game die je hebt gespeeld is Civ 2, dan kan ik me bijvoorbeeld voorstellen dat Steam niet meer wilt draaien. Specs? OS?Het meest zinnige wat ik daar gelezen heb: wat je eerst moet proberen is het introfilmpje van Civ5 uitzetten. Loopt de boel dan nog vast, dan is Steam de boosdoener. Wat kun je daar aan doen? Tja, Steam werkt nou eenmaal niet op bepaalde configuraties. Welke dan? Tja, niet echt te zeggen.
Dat is natuurlijk prima, wel zonde van jouw en onze tijd hier.Het laconieke daarvan deed mij besluiten om terug naar de winkel te gaan en dus NIET rustig te gaan wachten tot het met een of andere patch goed gaat komen.
Misschien voortaan toch ff wat beter opletten, het is dus op t.net geweest, het staat op de doos en het is in dit topic al te vaak behandeld.Verder, dat er op Tweakers al was geschreven dat Civ5 alleen met Steam werkt, ja dat dat zelfs op de voorpagina heeft gestaan betwijfel ik toch sterk. Ik lees Tweakers elke dag, vooral de onderwerpen die me interesseren, en er was bij mij zeker een alarmbelletje afgegaan als ik zoiets had gelezen.
Kan jij voor mij even onderbouwen waarom je Steam 'meegeinstalleerde rommel' vind? Persoonlijk vind ik Steam een prima pakket. Al is het alleen al om matchmaking en contact houden met anderen te stroomlijnen over de verschillende games heen.Mijn hekel aan ongevraagd verplicht meegeinstalleerde rommel is nl. niet van de laatste 24 uur.
Wellicht wil jij jezelf tot niet-leugenaar verheffen d.m.v. het verstrekken van een URL? (deze zin is geinspireerd door de manier waarop jij mijn woorden behandelt)
Dat kan natuurlijk, maar dan vrees ik voor jou dat je PC gamende dagen geteld zijnHoe dan ook, ik ben niet te beroerd om te betalen voor een stuk software, maar wie met Steam in zee gaat zal aan mij geen rooie rotcent meer verdienen.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/