Ik had hem ook 2e hands gekocht. Ik heb een nokia n95 8gb en ik kon gewoon niet nog een half jaar wachten zonder een telefoon met Android en een goede browser. Dus kocht ik een Hero van een maand oud voor 200 euro. Als nieuw!
Ben er ook wel blij mee met 1.5 .. maar ik zie hier en daar wel wat bugs.
Ik heb handcent SMS geïnstalleerd. Maar mijn standaard sms programma ontvangt de smsjes ook. Krijg ik zo'n dubbele melding. Heel irritant. Iemand weet hoe je dit oplost? Ander verwijder ik handcent sms gewoon weer.
En bij de gewone SMS bericht icoontje staat altijd een 1* ook als ik geen ontvangen heb.
En ik zit nog te kloten met de contacten. Bij de 1 staat google er achter en de andere telefoon. Maar welke blijft straks bewaard als ik 2.1 erop zet? welke zijn gesynct met google? beiden?
Ik wil alles netjes syncen met google.. mjha nog even mee kloten dan

En heb de spellings controle en voorspelling uit gezet. Dan gaat de typ reactie omhoog en blijft hij niet meer vaak haken. Hierdoor typ ik vele malen sneller.
En het spel dat ik verslaafd aan ben heet Drop. Je laat zo'n balletje naar beneden vallen.. highscore: 754
Waarom ik graag 2.1 wil? Nou puur de oneffenheden weghalen.. en bluetooth file transfer. En misschien meer apps beschikbaar?
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 20-04-2010 16:26
]