HTC Hero [part sept] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 120.671 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Lijkt me een beetje vreemd dat er ineens geen update naar 2.1 komt hé?

nieuws: 'Android 2.1-update voor de HTC Hero is klaar'

'De Russische afdeling van HTC heeft laten weten dat de update met Android 2.1 voor de HTC Hero klaar is.' ..

Officieel van HTC toch?

[ Voor 3% gewijzigd door J0ey op 18-04-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
de geruchten hebben het nu over eind april, begin mei. Ik begin te denken dat die update nooit gaat komen :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

J0ey schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:19:
Lijkt me een beetje vreemd dat er ineens geen update naar 2.1 komt hé?

nieuws: 'Android 2.1-update voor de HTC Hero is klaar'

'De Russische afdeling van HTC heeft laten weten dat de update met Android 2.1 voor de HTC Hero klaar is.' ..

Officieel van HTC toch?
"Op 16 april zou de software te downloaden moeten zijn." staat er ook nog eens bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

mastair schreef op zondag 18 april 2010 @ 09:50:
[...]

Sorry, ben het vrijwel met je eens, maar er is nog geen één custom 2.1 rom zo goed als bug loos. Als je er eentje vindt, laat me het dan weten. :D
VilainRom 3.4 had ik eigenlijk helemaal geen last mee. Behalve dat je de Radio 2x moest flashen om je GPS te kunnen gebruiken. En dat je sim contacten niet uit kon zetten. Maar dat was het.

De 5.2 RC zou volgens vele ook prima zijn, maar die is bij mij wat onstabiel geworden na een weekje gebruik.

Androbin 1.111.02 is ook prima, maar zonder Sense. Ik vind dat altijd wel weer prettig, Sense levert best veel dingen in, voor meer homescreens en wat htc widgets. Terwijl in Vanilla eigenlijk veel meer kan, met wat zoeken.

Of als je iets wil dat erg dicht bij HTC spul staat: Er zijn zat Legend-base roms, die prima werken op de Hero, alleen je batterij gaat dan weer net zo kort mee als met 2.73-pre-405. En dat is toch al snel een 20% verlies. Maar of het verschil scheelt bij hoe jij je telefoon gebruikt hangt er nog maar vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Laatst online: 19-06 00:07
Maverick schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:30:
de geruchten hebben het nu over eind april, begin mei. Ik begin te denken dat die update nooit gaat komen :{
Wat sceptisch weer 8)7 . Tuurlijk komt die update wel, het zou een slechte zaak zijn als HTC zijn afspraken niet nakomt. Ze hebben het al sinds ~Augustus vorig jaar over de update. Ga er maar vanuit dat HTC zijn afspraken nakomt tenzij je anders hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Welke afspraken met de eigenaren van een Hero zijn er eigenlijk precies gemaakt omtrent deze update?

Is dat bij aankoop van een HTC Hero gezegd dat er een 2.1 update zou komen? Heeft HTC een officiële datum gegeven wanneer deze uitgegeven werd?

Volgens mij niet toch? Dus alles wat we krijgen is mooi meegenomen aan updates lijkt me, Zeker omdat de origenele ROM uitestekend werkt (bij mij iig). Dat er allerhande blogs/sites/etc (kijk ons eens connecties hebben) om het hardst roepen wanneer die update gaat komen, is volgens mij niet echt interessant.

Er zijn mensen die onderhand eisen dat die update nu komt omdat ze er denken recht op te hebben, zo werkt het volgens mij niet...

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Flagg schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:46:
Welke afspraken met de eigenaren van een Hero zijn er eigenlijk precies gemaakt omtrent deze update?

Is dat bij aankoop van een HTC Hero gezegd dat er een 2.1 update zou komen? Heeft HTC een officiële datum gegeven wanneer deze uitgegeven werd?

Volgens mij niet toch? Dus alles wat we krijgen is mooi meegenomen aan updates lijkt me, Zeker omdat de origenele ROM uitestekend werkt (bij mij iig). Dat er allerhande blogs/sites/etc (kijk ons eens connecties hebben) om het hardst roepen wanneer die update gaat komen, is volgens mij niet echt interessant.

Er zijn mensen die onderhand eisen dat die update nu komt omdat ze er denken recht op te hebben, zo werkt het volgens mij niet...
Nou, Ik vind dat je ervan uit mag gaan dat op het moment dat je de telefoon koopt, dat de support niet stopt op het moment dat je de winkel uit loopt. Ik vind dat je minimaal recht hebt op updates en bugfixes tot 2 jaar na aankoop. Het is software en tegenwoordig is het niet meer dan gebruikelijk dat voor die zaken updates verschijnen om functionaliteit te kunnen behouden. Denk bv aan de Youtube app, die is nu echt stuk.. Een telefoon is tegenwoordig niet alleen een stukje hardware, het software aspect is minstens net zo groot, zoniet groter.

[ Voor 4% gewijzigd door Deem op 19-04-2010 09:55 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Deem schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:54:
[...]

Nou, Ik vind dat je ervan uit mag gaan dat op het moment dat je de telefoon koopt, dat de support niet stopt op het moment dat je de winkel uit loopt. Ik vind dat je minimaal recht hebt op updates en bugfixes tot 2 jaar na aankoop. Het is software en tegenwoordig is het niet meer dan gebruikelijk dat voor die zaken updates verschijnen om functionaliteit te kunnen behouden. Denk bv aan de Youtube app, die is nu echt stuk.. Een telefoon is tegenwoordig niet alleen een stukje hardware, het software aspect is minstens net zo groot, zoniet groter.
Zoals al eerder is gemeld.
Als je xp hebt gekocht krijg je ook geen gratis update naar windows7.
Je mag echter wel bugfixing etc verwachten.

Dat we een update naar 2.1. krijgen is IMO dus een extraatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Deem schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:54:
[...]

Er zijn toch wel updates geweest her en der alleen op basis van 1.5, en daar heb je wel recht op idd mochten er bugs of andere onvolkomenheden zijn.

Dat HTC hier uberhaupt tijd insteekt is gewoon erg netjes, en ze laten dan wel zien dat ze de bestaande klanten niet vergeten, tja dat dat dan langer duurt lijkt me logisch want ze willen eerst de nieuwe telefoons uitrollen met 2.1 en zorgen dat die goed werken. Als dat klaar is (Desire is nu uitgerold) gaan ze ws weer verder met de "extraatjes".

Ik weet niet of er nog veel bugs zijn met de 2.1 van de Desire anders zullen ze daar 5 man op zetten en 1 man op de Hero update, mochten er geen (noemswaardige) bugs meer zijn in de Desire, zijn ze alle 6 aan de Hero aan de gang lijkt me. Geen idee of het zo werkt, maar lijkt me logisch.

Tis gewoon ff afwachten en alleen afgaan op wat je van HTC hoort, en niet wat er geroepen wordt door allerlei vage blogs.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Xiliath schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:00:
[...]

Zoals al eerder is gemeld.
Als je xp hebt gekocht krijg je ook geen gratis update naar windows7.
Je mag echter wel bugfixing etc verwachten.

Dat we een update naar 2.1. krijgen is IMO dus een extraatje.
Mij maakt het niet uit of het 1.5 of 2.1 is, als het maar werkt en als bugs maar geplet worden.

HTC had het trouwens zelf al in October 2009 over een update naar eclair: http://twitter.com/htc/status/5243593307

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Deem schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:31:
[...]

Mij maakt het niet uit of het 1.5 of 2.1 is, als het maar werkt en als bugs maar geplet worden.

HTC had het trouwens zelf al in October 2009 over een update naar eclair: http://twitter.com/htc/status/5243593307
En ze houden zich er tot nu toe aan, ik zie geen datum staan. Dat ze misschien wat meer aan verwachtingsmanagement moeten gaan doen is wel duidelijk. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een landerig forum is dit aan het worden, is iedereen die wat te zeggen heeft al overgestapt naar een Legend of een Desire?

Niet dat ik zelf wat nuttigs te melden heb 8)7 Sorry hoor

Zit ook maar te wachten op die update...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Betreft de G1 update:
het is helaas nog niet bekend wanneer er een update komt. ^EvT
Gelijk gevraagd waar de 16 april update gebleven is.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:08:
Is iedereen die wat te zeggen heeft al overgestapt naar een Legend of een Desire?
Outdated toestelletje aan het worden heh en Tweakers hebben natuurlijk 1 jarige abbo's >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

CLB schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:31:
[...]

Outdated toestelletje aan het worden heh en Tweakers hebben natuurlijk 1 jarige abbo's >:)
eeej ik heb hem pas een weekje, nou niet gaan roepen dat ie outdated is!!! :p

En ik heb een 2 jarig abbo en ik moet nog een jaar voordat ik een nieuwe ga uitkiezen.. (alsof dat me weerhoudt veel eerder een nieuwere te halen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 12-09 19:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

* zwahiel wacht met smart af op de update, want core.android loopt steeds vaker vast :(

Heb al eens een nieuwe update geïnstalleerd maar dat wil niet helpen. Enige wat ik me kan bedenken is dat 't komt door HandscentSMS, maar die doe ik niet weg!

Ben wel benieuwd naar de 2.1 update, had al zitten spelen met een Legend en 't is toch wel dat de kleine dingetjes die ik miste aangepakt zijn in 2.1.
Overigens, waarom riep iedereen in 't begin dat de woordherkenning uit moest? Veel mensen begonnen daar meteen over, ik nam voor lief dat 't tobo vaak typos opleverde tot ik de woordherkenning eens aanzetten twee weken geleden. Helpt een hele hoop!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:18

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:08:
Wat een landerig forum is dit aan het worden, is iedereen die wat te zeggen heeft al overgestapt naar een Legend of een Desire?

Niet dat ik zelf wat nuttigs te melden heb 8)7 Sorry hoor

Zit ook maar te wachten op die update...
Stiekem een desire erbij :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
zwahiel schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:25:
* zwahiel wacht met smart af op de update, want core.android loopt steeds vaker vast :(

Heb al eens een nieuwe update geïnstalleerd maar dat wil niet helpen. Enige wat ik me kan bedenken is dat 't komt door HandscentSMS, maar die doe ik niet weg!

...
Ik heb 2.1 en handscent SMS. Hier heb ik de Core niet vaak zien klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu begrijp ik waarom de update OTA is. Hoeveel geld zou Sprint betaald hebben voor een "exclusive". En dit terwijl de Hero populair is geworden door kopers van simlock vrije toestellen zoals ik. Dit is hoe HTC zijn klanten behandeld. Ik hoop nog lang mijn Hero te kunnen gebruiken onder 1.5. Daarna nooooooooit meer HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:51
Waar heb jij het nou weer over?

Alle Hero's krijgen de update.
Alle Hero modellen (behalve de onze!) hebben zelfs al roms die gelekt waren voor de desbetreffende telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:31:
Nu begrijp ik waarom de update OTA is. Hoeveel geld zou Sprint betaald hebben voor een "exclusive". En dit terwijl de Hero populair is geworden door kopers van simlock vrije toestellen zoals ik. Dit is hoe HTC zijn klanten behandeld. Ik hoop nog lang mijn Hero te kunnen gebruiken onder 1.5. Daarna nooooooooit meer HTC.
en welk merk heeft al wel een 2.1 software update uitgebracht dan? HTC is dalijk nog steeds de eerst ws, maar als dat voor jou slecht is...

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik het over heb. Alle niet officiele ROM's die gelekt zijn daar is wel wat op aan te merken. Ik heb de fora daarover best wel gevolgd. Als HTC een update voor Sprint uitbrengt doen ze dat als ik het nieuws goed begrijp gelijk met een andere leverancier. Ik vind dat je als bedrijf betrouwbaar en geloofwaardig moet zijn. Door geruchten niet te bevestigen of te ontkennen is HTC dat in mijn ogen niet. Ik zit echt niet om die 2.1 te springen. Voor mij hoeft het al lang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:36:
Ik zit echt niet om die 2.1 te springen. Voor mij hoeft het al lang niet meer.
8)7

Ik wacht wel ff, en zodra die er is dan gaat ie er zeker wel op :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Was gisteren op een beurs geweest en daar kreeg ik een boekje van HTC mee.
Daar stonden wel iets heel leuks in. Nu mogen ze er niet meer aan ontkomen vindt ik..

http://twitpic.com/1gv6ne
http://twitpic.com/1gv822

Had nog gevraagd wanneer dit komt, maar helaas wisten zij het ook niet..

Edit: sorry voor de gedraaide foto's.. :)

[ Voor 7% gewijzigd door DaJohn op 20-04-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

DaJohn schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:51:
Was gisteren op een beurs geweest en daar kreeg ik een boekje van HTC mee.
Daar stonden wel iets heel leuks in. Nu mogen ze er niet meer aan ontkomen vindt ik..

http://twitpic.com/1gv6ne
http://twitpic.com/1gv822

Had nog gevraagd wanneer dit komt, maar helaas wisten zij het ook niet..

Edit: sorry voor de gedraaide foto's.. :)
Kijk beter bewijs dan dit bestaat er gewoon niet :)

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Laatst online: 07:43
Ehm, als je de hero ter reparatie brengt komt deze gewoon per enveloppe terug, al ging dat eigenlijk niet door de brievenbus...

Wel netjes, je krijgt de telefoon goed verpakt terug, helemaal schoongemaakt en met brief van t-mobile en de reparatieservice erbij. Het zou een 13 werkdagen duren, maar ik heb deze de 8e, in de avond pas gebracht. Al met al dus de 8e werkdag al terug ontvangen!

Weer heerlijk hoor, na een dag of 10 met een nokia 6100 gewerkt te hebben... Hoe vaak ik de telefoon gemist heb (even weer kijken, even email lezen.. helaas, gaat allemaal niet door)
Goede service van zowel t-mobile als htc! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Ik denk er over om een tweedehands HTC Hero te kopen.

Zijn er dingen waar ik extra op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Ik heb nu twee of drie weken mn Hero en ben echt helemaal weg van dat ding en android in het algemeen! :D Dus voor mensen die nog twijfelen: Ik zeg doen :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 12-09 19:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

EnsconcE schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:25:
[...]

Ik heb 2.1 en handscent SMS. Hier heb ik de Core niet vaak zien klappen.
ik zit dus nog op 1.5 ;)

HandscentSMS klapt vaak als je 'm in landscape draait en reageert op een smsje als je 't binnenkrijgt en op je scherm staat. Meteen daarna is 't core die d'ruit klapt.
Verder wel een erg O+ progsel voor de Hero.

* zwahiel wacht de update rustig af. 1.5 Doet 't ook verder nog ok, maar nu met dat plaatje van HTC wil ik 'm eigenlijk wel hebben...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49
Ik heb ook een tijdje handcentSMS gebruikt maar ik vond 't erg irritant dat je voor elke sms-je twee meldingen krijgt. Ook van je gewone sms-app namelijk, of kan dat ergens ingesteld worden dat alleen handcentSMS gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
Bij het standaard programma om smsjes te versturen kun je bij de instellingen de notificatie uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daantje20 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:37:
Ik denk er over om een tweedehands HTC Hero te kopen.

Zijn er dingen waar ik extra op moet letten?
Als je hem 2dehands koopt let op deze dingen
-of er krassen op het scherm staan.
-probeer een smsje te tikken met de onderste letters op het toetsenbord zowel landscape as portret om te zien of ze nog steeds goed reageren. (de lettertjes langs de rand van het scherm dus)

Heb hem zelf al enkele maanden, een zeer goede smartphone

slechts enkele kleine nadeeltjes
van android 1.5
  • geen bluetooth filetransfer
  • connecteren naar ad hoc netwerk werkt niet
van de telefoon
  • gevoeligheid van het scherm is niet optimaal
  • opstarttijd
  • geen volledige flashsupport
deze worden hopelijk opgelost met de update van firmware (Android 2.1)

Dan enkele pluspunten:
  • wifi = internet!
  • gmail / calendar / contacts integratie
  • facebook integratie
  • overzichtelijke (en vooral mooie) interface
  • googlemaps
  • youtube applicatie (ook al is de kwaliteit niet zo denderend)
Enkele apps die ik heb gedownload:
  • gmote (bestuur je pc/laptop) via wifi
  • radiant (een 3d spelletje, heel verslavend)
  • taskkiller (om applicaties te stoppen)

Ik ben nog steeds op zoek naar een applicatie waarmee ik mijn smsberichtjes kan versturen door ze in te tikken via mijn pc, als er iemand hierover informatie heeft laat het me weten.

Ik ben ook nog op zoek naar een applicatie om mijn smsjes/contacts via wifi/bluetooth naar mijn pc (windows) te backuppen. (hopelijk brengt android 2.1 de oplossing met Obex Object Push)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:02:
[...]

Ik ben nog steeds op zoek naar een applicatie waarmee ik mijn smsberichtjes kan versturen door ze in te tikken via mijn pc, als er iemand hierover informatie heeft laat het me weten.
Dat kan met 'Phone tools'. APK die op de Hero werkt is op forum van xda-developers te vinden. Als phone tools aanstaat en je bent via wifi aangemeld kan je via een browser (op computer in hetzelfde netwerk) je telefoon bereiken (met lokaal ip). Geen root voor nodig. Hier kan je smsjes mee versturen.

[ Voor 5% gewijzigd door Nss op 20-04-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem ook 2e hands gekocht. Ik heb een nokia n95 8gb en ik kon gewoon niet nog een half jaar wachten zonder een telefoon met Android en een goede browser. Dus kocht ik een Hero van een maand oud voor 200 euro. Als nieuw!

Ben er ook wel blij mee met 1.5 .. maar ik zie hier en daar wel wat bugs.

Ik heb handcent SMS geïnstalleerd. Maar mijn standaard sms programma ontvangt de smsjes ook. Krijg ik zo'n dubbele melding. Heel irritant. Iemand weet hoe je dit oplost? Ander verwijder ik handcent sms gewoon weer.
En bij de gewone SMS bericht icoontje staat altijd een 1* ook als ik geen ontvangen heb.
En ik zit nog te kloten met de contacten. Bij de 1 staat google er achter en de andere telefoon. Maar welke blijft straks bewaard als ik 2.1 erop zet? welke zijn gesynct met google? beiden?
Ik wil alles netjes syncen met google.. mjha nog even mee kloten dan :P
En heb de spellings controle en voorspelling uit gezet. Dan gaat de typ reactie omhoog en blijft hij niet meer vaak haken. Hierdoor typ ik vele malen sneller.

En het spel dat ik verslaafd aan ben heet Drop. Je laat zo'n balletje naar beneden vallen.. highscore: 754 :P

Waarom ik graag 2.1 wil? Nou puur de oneffenheden weghalen.. en bluetooth file transfer. En misschien meer apps beschikbaar?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 14:03
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:24:
Ik heb handcent SMS geïnstalleerd. Maar mijn standaard sms programma ontvangt de smsjes ook. Krijg ik zo'n dubbele melding. Heel irritant. Iemand weet hoe je dit oplost? Ander verwijder ik handcent sms gewoon weer.
Even het standaard SMS programma openen, en in de instellingen daarvan alle meldingen uitschakelen. Dan krijg je enkel nog een melding van Handcent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Laatst online: 11-09 16:09
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:24:
Ik had hem ook 2e hands gekocht. Ik heb een nokia n95 8gb en ik kon gewoon niet nog een half jaar wachten zonder een telefoon met Android en een goede browser. Dus kocht ik een Hero van een maand oud voor 200 euro. Als nieuw!

Ben er ook wel blij mee met 1.5 .. maar ik zie hier en daar wel wat bugs.

En bij de gewone SMS bericht icoontje staat altijd een 1* ook als ik geen ontvangen heb.
En ik zit nog te kloten met de contacten. Bij de 1 staat google er achter en de andere telefoon. Maar welke blijft straks bewaard als ik 2.1 erop zet? welke zijn gesynct met google? beiden?
Ik wil alles netjes syncen met google.. mjha nog even mee kloten dan :P
En heb de spellings controle en voorspelling uit gezet. Dan gaat de typ reactie omhoog en blijft hij niet meer vaak haken. Hierdoor typ ik vele malen sneller.

En het spel dat ik verslaafd aan ben heet Drop. Je laat zo'n balletje naar beneden vallen.. highscore: 754 :P

Waarom ik graag 2.1 wil? Nou puur de oneffenheden weghalen.. en bluetooth file transfer. En misschien meer apps beschikbaar?
Leuk spelletje, dat "Drop"! Dank je wel.

Zie de reactie hierboven voor het oplossen van die dubbele notificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,
ik zit al een poosje te twijfelen of ik de HTC hero moet aanschaffen
maar er is momenteel een aanbieding bij een specifieke webwinkel voor zowel de hero als de legend waardoor het prijsverschil "slechts" 70 euro is.
wat raden jullie mij aan om aan te schaffen? voor mij is de hero al voldoende als hij maar op lange termijn 2.1 krijgt en straks ook upgradebaar is naar eventuele andere firmware updates, alleen ben ik niet zo zeker over de schermkwaliteit in verhouding met de legend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:26:
hallo allemaal,
maar er is momenteel een aanbieding bij een specifieke webwinkel voor zowel de hero als de legend waardoor het prijsverschil "slechts" 70 euro is.
wat raden jullie mij aan om aan te schaffen? voor mij is de hero al voldoende als hij maar op lange termijn 2.1 krijgt en straks ook upgradebaar is naar eventuele andere firmware updates, alleen ben ik niet zo zeker over de schermkwaliteit in verhouding met de legend?
Ga dan voor de Legend, zou ik zeggen. Voor 70 euro meer heb je een mooier scherm, een betere body, android 2.1, en meer snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 11:05
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:26:
hallo allemaal,
Deem schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:30:
[...]

Ga dan voor de Legend, zou ik zeggen. Voor 70 euro meer heb je een mooier scherm, een betere en android 2.1, en meer snelheid.
Zou ik ook zeker voor de Legend gaan. Is een (naar mijn mening) veel mooier toestel, hij heeft een veel beter scherm en beter specs. Ik zou het die 70 euro meer dan waard vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:42
En een camera met flitser en meer kans op een toekomstige Android-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Ik zou voor de Legend gaan. 't Is zeg maar alsof je twijfelt tussen het kopen van een muis-met-balletje en een optische muis ;)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:18

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Kijk ook nog even naar de Desire, is ook een toestel met toekomst. Is een slagje groter maar ook sneller dan de Legend. Kiezen is niet eenvoudig ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Zit ik happy te zijn met m'n Hero, besteld m'n vriendin een Desire. En ze wil niet ruilen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Update begin mei.....http://www.channelnews.com.au/Communication/Mobile_Phones/F8R6W4C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
WTF...? :? Hou eens op met allemaal nieuwssites noemen die ook een gokje wagen wanneer die uitkomt...! De enige die dat kan zeggen is HTC.

Dan staat er dit:
The HTC Hero and Samsung Moment both phones that are sold by retailers such as Harvey Norman will get an update to Android 2.1 early in May according to sources.
According to sources. LOL.... Oh nee, dan is het betrouwbaar.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

mastair schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:40:
WTF...? :? Hou eens op met allemaal nieuwssites noemen die ook een gokje wagen wanneer die uitkomt...! De enige die dat kan zeggen is HTC.

Dan staat er dit:

[...]

According to sources. LOL.... Oh nee, dan is het betrouwbaar.
Ik heb liever begin mei in mijn hoofd dan eind april teleurgesteld te worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Dan houdt jij lekker mei in je hoofd, met de kans dat je dan even hard wordt teleurgesteld! :D

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Hero ervan kan overtuigen dat ik een wallpaper van mijn achtergrondgalerie bij mijn schermblokkering wil? De wallpapers van de achtergrondgalerie kan ik niet kiezen bij de achtergronden voor mijn schermblokkering, terwijl hij daar vanaf fabriek wel op stond. Sinds ik 1x een foto heb gekozen als scherm bij mijn toetsenblokkering, kan ik hem niet terugkrijgen naar default. :? Weinig zin om hiervoor naar de fabrieksinstelling compleet terug te keren.

[ Voor 8% gewijzigd door heracles op 21-04-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Update komt in Juni ;)
While we were all expecting it to land any time this month, at the Google Maps Navigation launch a member of the Google team let slip that the HTC Hero would be getting the necessary upgrade in June.
Read more: http://www.techradar.com/...rade-684928#ixzz0lkEhOCjS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:26
whahaha, ik geloof er niks meer van :D

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Dat gaat lekker dan, weer een aantal maanden erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik vind dit ook een beetje een nadeel van Android. Dat we nu afhankelijk zijn van fabrikanten voor het updaten van het OS.

Ik heb gisteren een HTC Hero overgenomen en ga denk ik deze week maar een modrom installeren en de Android rooten :) Ik hoop wel dat het net zo veilig is als bij iTunes, waarbij je steeds via iTunes een herstel kunt doen, hoe erg je het ook verneukt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Laatst online: 11-09 16:09
Als dat waar is dan ga ik binnenkort een custom 2.1 ROM op m'n Hero zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Pred schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:43:
Als dat waar is dan ga ik binnenkort een custom 2.1 ROM op m'n Hero zetten
Het probleem met de custom roms zijn is volgens mij dat het energiemanagement nog niet optimaal is waardoor je telefoon sneller leeg is en hier en daar dingentjes nog buggie zijn heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Je kunt toch altijd downdaten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Natuurlijk, maar dan zou ik voor een custom 1.5 rom gaan. Deze zijn vele malen beter dan de officiele van HTC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:41
Xiliath schreef op woensdag 21 april 2010 @ 00:15:
Zit ik happy te zijn met m'n Hero, besteld m'n vriendin een Desire. En ze wil niet ruilen :'(
Same here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:26
Onderaan het artikel.

"Come and check back on this story in June, when we'll probably be able to tell you the upgrade is coming in December."

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 14:31
Xiliath schreef op woensdag 21 april 2010 @ 00:15:
Heb vandaag ook even de Desire in m'n handen gehad. Nu heb ik dik spijt dat ik een 2-jarig contract heb, maar je zult zien dat wanneer ik weer een nieuwe telefoon mag uitzoeken, degenen met een Desire stik jaloers zijn. Zo gaat dat nu eenmaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:00

Renate1970

Lef is Leven

TomasE schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:33:
[...]

Heb vandaag ook even de Desire in m'n handen gehad. Nu heb ik dik spijt dat ik een 2-jarig contract heb, maar je zult zien dat wanneer ik weer een nieuwe telefoon mag uitzoeken, degenen met een Desire stik jaloers zijn. Zo gaat dat nu eenmaal :/
Nee das waar maar dan kun jij pronken met de nieuwste :*)

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobex
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
g*dmilj**r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Oke, zeer duidelijk!
Dank voor deze nuttige post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Het schijnt dat in mei Froyo 2.2 aangekondigd gaat worden, zou het niet gewoon zo zijn dat de Hero meteen 2.2 krijgt? Of is dit wishful thinking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik hoop dat het wishful thinking is ja, want dan zou alles nog een paar maanden uitgesteld worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Als je ziet hoelang ze doen over het 'vinkje' bij de legend zal een complete update nog wel tot volgende jaar kerst duren bij die jongens van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:00
Ik zou er maar niet op rekenen dat je uberhaupt 2.2 (lees een hogere versie dan 2.1) op je Hero zal kunnen gaan draaien tenzij dit nieuwsbericht van tweakers vanaf 2.2 opgaat.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
boaty schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:24:
Ik zou er maar niet op rekenen dat je uberhaupt 2.2 (lees een hogere versie dan 2.1) op je Hero zal kunnen gaan draaien tenzij dit nieuwsbericht van tweakers vanaf 2.2 opgaat.
Dat gaat over Froyo :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Heb vandaag m'n hero geroot, was zo gepiept en draait nu hartstikke stabiel op 2.1. Snap niet waarom een hobbyist het in een paar weekjes kan, en HTC er maanden over moet doen :'(

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik had net iets heel wazigs, mijn telefoon lag al een minuut of 10 op te laden, hoor ik ineens een tingeltje, is tie opnieuw aan het opstarten.

Doet de Hero dit vaker toevallig?

Ik dacht al dat ie met de 2.1 update bezig was. :p
WeeJeWel schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:26:
Heb vandaag m'n hero geroot, was zo gepiept en draait nu hartstikke stabiel op 2.1. Snap niet waarom een hobbyist het in een paar weekjes kan, en HTC er maanden over moet doen :'(
Ze weten ws niet hoe ze hem moeten rooten. :D

[ Voor 42% gewijzigd door Flagg op 21-04-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:28:
Ik had net iets heel wazigs, mijn telefoon lag al een minuut of 10 op te laden, hoor ik ineens een tingeltje, is tie opnieuw aan het opstarten.

Doet de Hero dit vaker toevallig?

Ik dacht al dat ie met de 2.1 update bezig was. :p
Hey :+ heb ik ook wel eens zo heeel nu en dan.. Maak me d'r niet druk over..

Ik wil wedden dat ik er niet ver naast zit met de 2.1 in September 2010...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
Deem schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:50:
[...]

Het probleem met de custom roms zijn is volgens mij dat het energiemanagement nog niet optimaal is waardoor je telefoon sneller leeg is en hier en daar dingentjes nog buggie zijn heb ik begrepen.
Dat probleem is echt al weken terug verholpen, draai nu al enige tijd de 2.1 Legendary rom, bevalt me prima. Battery use is gelijk al dan niet verbeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Hoe speelt ik avi-bestanden op de HtC Hero af? "MPEG-4, H.263, H.264 and Windows Media Video 9 video formats" worden toch ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

In dat rijtje dat je noemt staat geen avi (je weet dat avi een container is, en dus nog steeds vanalles aan codecs kan bevatten?). Dus, wat kun je daar uit concluderen?
Overigens kun je YXFlash proberen, kan divx en xvid (dat is vermoed ik wat je bedoelt met avi?) afspelen, maar afaik niet heel soepel. Maar neem eens een kijkje in Video coderen voor je PMD: Tips en trucs en Films converteren voor je Android device

[ Voor 18% gewijzigd door Mad Marty op 22-04-2010 07:36 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
WeeJeWel schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:26:
Omdat geen enkele 2.1 ROM op dit moment 100% functionaliteit biedt. Met elke ROM is wel wat mis. Ze maken nu b.v. allemaal gebruik van de Eclair build en die bluetooth drivers zijn niet 100% compatible met de hardware van de Hero. Ditzelfde geldt voor de Kernel, deze is niet 100% compatible met de Hero. Daar wordt nu aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Hoi,

Ik heb net de HTC nl klantenservice gebeld om mijn ongenoegen uit te spreken over deze vertraging. Na even in de hold te hebben gestaan werd mij verteld dat er net bericht was van HQ dat de update idd begin juni zou worden verspreid.
Hierop heb ik (vriendelijk) aangegeven dat ik deze manier van ondersteuning teleurstellend vind en dat dit mijn eerste en laatste HTC telefoon zal zijn.
Mijn volgende Android zal dan een open toestel zoals de Nexus moeten worden. Hierop zal Google wel updates verspreiden zodra ze beschikbaar zijn.

Ik stem dus met mijn voeten.. weg van HTC.. Want hoe weet je nu dat als je een Desire of Legend hebt je wel een update naar 2.2 of nieuwer zult krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Koriel schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:38:
Hoi,

Ik heb net de HTC nl klantenservice gebeld om mijn ongenoegen uit te spreken over deze vertraging. Na even in de hold te hebben gestaan werd mij verteld dat er net bericht was van HQ dat de update idd begin juni zou worden verspreid.
Hierop heb ik (vriendelijk) aangegeven dat ik deze manier van ondersteuning teleurstellend vind en dat dit mijn eerste en laatste HTC telefoon zal zijn.
Mijn volgende Android zal dan een open toestel zoals de Nexus moeten worden. Hierop zal Google wel updates verspreiden zodra ze beschikbaar zijn.

Ik stem dus met mijn voeten.. weg van HTC.. Want hoe weet je nu dat als je een Desire of Legend hebt je wel een update naar 2.2 of nieuwer zult krijgen?
Hoe kan dat nou? Hij was toch 'Klaar' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Deem schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:45:
[...]

Hoe kan dat nou? Hij was toch 'Klaar' :+
D8 ik ook.. had eind vorige week al een paar keer *#*#2432546#*#* geprobeerd... en dan stond er ergens anders dat ze in Taiwan wel de 2.1 op 26 April zouden krijgen....

Op Androidworld heeft user 87Vortex87 het volgende geschreven:
De mensen die de Hero hebben aangeschaft voor de aankondiging van HTC, hebben recht op een update op basis van Art. 6:3 lid 2 sub b BW. Hierbij doe ik een beroep op het dwingende karakter van de morele verplichting, voortvloeiende uit de toezegging. Hiermee hebben deze bezitters, waaronder ik, geen rechtens afdwingbare rechten.

De mensen die de Hero hebben aangeschaft na de aankondiging van HTC hebben, staan zeer sterk.

Op basis van Art. 7:9 lid 1 dient HTC het eigendom over te dragen, inclusief alle toebehoren. Onder deze toebehoren valt het Android 2.1 OS. Met de toezegging tot de update naar 2.1 op een bepaalde datum, ontstaat een termijn voor de gebruikers. Deze termijn is reeds meerdere malen overschreden. Daartoe kunnen alle gebruikers zich beroepen op Art. 7:18 lid 1 BW, waarbij de zaak conform moet zijn aan de overeenkomst.

Nu wordt het interessant dames en heren. Het tweede lid zegt namelijk het volgende:
"Bij een consumentenkoop wordt vermoed dat de zaak bij aflevering niet aan de overeenkomst heeft beantwoord, indien de afwijking van het overeengekomene zich binnen een termijn van zes maanden na aflevering openbaart, tenzij de aard van de zaak of de aard van de afwijking zich daartegen verzet."
Nu heeft de afwijking zich meerdere malen binnen de termijn van zes maanden openbaart.

Oke, dit is nu geconstateerd. De gebruikers kunnen zich daarna beroepen op Art. 7:21 BW (het gehele artikel). Dit artikel staat voor het "recht op correcte nakoming bij non-conformiteit". Er kan het volgende (letterlijk) geëist worden:
-aflevering van het ontbrekende(Android 2.1 OS);
-herstel van de afgeleverde zaak (niet van toepassing):
-vervanging van de afgeleverde zaak (niet van toepassing.
Maar het wordt nog veel leuker! Art. 7:21 Lid 3 BW stelt namelijk: "De verkoper is verplicht om, mede gelet op de aard van de zaak en op het bijzondere gebruik van de zaak dat bij de overeenkomst is voorzien, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de koper, zijn in lid 1 bedoelde (levering Android 2.1) verplichtingen na te komen."

Bepaal voor jezelf welke gebruiker je bent en waar je RECHT op hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Koriel schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:20:
[...]

D8 ik ook.. had eind vorige week al een paar keer *#*#2432546#*#* geprobeerd... en dan stond er ergens anders dat ze in Taiwan wel de 2.1 op 26 April zouden krijgen....

[...]
Pfff sorrie hoor, maar sommige mensen hebben echt teveel tijd over. Het gaat over een update van een mobiel OS, waar hebben we het over? Neemt nu een beetje sneue proporties aan bij sommige mensen. Wil hij straks ook nog een class actions suit beginnen ofzo?

Ik vraag me af of hij net zo principieel is rond zijn plichten als dat hij zijn "rechten" wil verdedigen.

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 22-04-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Koriel schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:38:
Hoi,

Tjonge jonge, je mag al blij zijn dat je de 2,1 update krijgt. Meer dan eens worden "oude" buiten beschouwing gelaten als het gaat om het krijgen van een update. Dit geldt voor Sony, Samsung, Nokia en ook HTC. Ze beschermen daarmee hun nieuwe producten en maken het voor jou mogelijk dat jij nieuwe (technisch vooruitstrevende) telefoons kan krijgen. Dat een dergelijk update op zich laat wachten spreekt naar mijn mening alleen maar voor HTC, er wordt grondig getest en aangepast. Daarmee krijg jij een prima update die weinig fouten zal bevatten.

Aanvullend:
Uitstel is niet automatisch afstel en HTC zou gezichtsverlies lijden wanneer ze aan afstel doen. Vooralsnog begrijp ik de mensen niet die "er al vanuit gaan" dat HTC z'n afspraken niet nakomt. Heb geduld!!!

[ Voor 7% gewijzigd door EnsconcE op 22-04-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:26

netblade

Sunrise

EnsconcE schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:34:
[...]

Tjonge jonge, je mag al blij zijn dat je de 2,1 update krijgt. Meer dan eens worden "oude" buiten beschouwing gelaten als het gaat om het krijgen van een update. Dit geldt voor Sony, Samsung, Nokia en ook HTC. Ze beschermen daarmee hun nieuwe producten en maken het voor jou mogelijk dat jij nieuwe (technisch vooruitstrevende) telefoons kan krijgen. Dat een dergelijk update op zich laat wachten spreekt naar mijn mening alleen maar voor HTC, er wordt grondig getest en aangepast. Daarmee krijg jij een prima update die weinig fouten zal bevatten.

Aanvullend:
Uitstel is niet automatisch afstel en HTC zou gezichtsverlies lijden wanneer ze aan afstel doen. Vooralsnog begrijp ik de mensen niet die "er al vanuit gaan" dat HTC z'n afspraken niet nakomt. Heb geduld!!!
HTC maakt leuke telefoons qua hardware, maar qua support op de software is het één grote grap. Toen ik het toestel kocht in Januari zou er eind Januari een update aankomen, nu wordt dat pas Juni. Ik voel me best wel genaaid, want er komen steeds meer apps die ik niet kan draaien door dat ik nog steeds 1.5 draai. Rooten vind ik geen optie omdat het toestel daar of instabiel van wordt. Of ik geen NLD taal heb, of de batterij binnen een halve dag dag leeg is.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

EnsconcE schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:34:
[...]

Dat een dergelijk update op zich laat wachten spreekt naar mijn mening alleen maar voor HTC, er wordt grondig getest en aangepast. Daarmee krijg jij een prima update die weinig fouten zal bevatten.
Wie zegt dat die jongens van HTC de update uitstellen omdat ze hem grondig aan het testen zijn? Wie zegt dat de nieuwe rom nouwelijks fouten zal bevatten. Gezien mijn ervaringen in het verleden met HTC gaan jou aannamen voor mij absoluut niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Dadelijk heeft de iphone nog eerder Android update naar 2.1 dan de Hero:
http://www.youtube.com/wa...feature=player_embedded#!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Koriel schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:20:
[...]

[...]
Wat een droeftoeter zeg, juridisch ook geen sterk verhaal (althans niet met zijn argumenten). Schoenmaker blijf bij je leest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Deem schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:50:
[...]

Wie zegt dat die jongens van HTC de update uitstellen omdat ze hem grondig aan het testen zijn? Wie zegt dat de nieuwe rom nouwelijks fouten zal bevatten. Gezien mijn ervaringen in het verleden met HTC gaan jou aannamen voor mij absoluut niet op.
Indeed!

Die update zal er best komen maar voor diegenen die zo'n update belangrijk vinden is het gewoon best irritant dat uitstel. Krijg het gevoel of je aan het lijntje gehouden wordt.
Tegen die tijd dat die update er eindelijk is heb ik al zowat een nieuw toestel. 8)

In het geval dat Sense de oorzaak is van de vertraging heb ik mss liever een phone met android zonder sense.... En die mag best van HTC zijn. :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Waarom doen mensen steeds alsof HTC zijn afspraken niet na komt. Ik vind dat ze een (behoorlijk) stabiel platform hebben aangeboden mét support in de vorm van de Hero.
Reparaties gaan snel en ook zijn eigenlijk vrijwel alle bugs er uit.

Verder doet het toestel precies datgene wat het zo moeten doen.

Mensen die teleurgesteld zijn hebben m.i. gewoon het verkeerde toestel gekocht.

Ik vind het al heel wat dat ze nog een volledige upgrade gaan aanbieden, dit is meer dan enkel support bieden.

Bij de aanschaf van bijv. een auto krijg je ook niet een jaar later een nieuwe motor, om maar even een voorbeeld te geven.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49
Sneezzer schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:06:
[...]
Bij de aanschaf van bijv. een auto krijg je ook niet een jaar later een nieuwe motor, om maar even een voorbeeld te geven.
Niet een hele nieuwe motor nee, maar ik heb laatst wel een firmware update in me auto gekregen dus dat is toch best wel vergelijkbaar ;)

[ Voor 39% gewijzigd door tiguan op 22-04-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

1.5 werkt nog steeds perfect hier.. ik kan wel wachten to juni, or whenever.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan iemand die al 2.1 op de hero heeft draaien met een custom rom: Draait mp4 nu wel zonder haperen of is het probleem nog steeds aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Die vraag kun je beter stellen in [HTC Hero] Rooten & Custom ROM's Deel 2

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Mensen die nu al vinden dat HTC hun afspraken niet nakomen zijn een beetje triest, wees blij met wat je krijgt het is geen verplichting alleen extra service.. als je de laatste shit persee nu wil hebben. Koop dan de legend of wat voor toestel dat als laatste uit is gekomen!

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje tussendoor voor diegene die Vodafone hebben, ik probeer op de vodafone portal te komen en ik krijg alleen maar rare tekst op mijn scherm. Nu heb ik ook al de proxy ingesteld en dit heeft geen effect, nu staat er alleen maar de helft van het scherm rare tekst. Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor? Ik wil graag eredivisie live kijken, maar daarvoor moet ik op de portal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opperclowntje schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:23:
Mensen die nu al vinden dat HTC hun afspraken niet nakomen zijn een beetje triest, wees blij met wat je krijgt het is geen verplichting alleen extra service.. als je de laatste shit persee nu wil hebben. Koop dan de legend of wat voor toestel dat als laatste uit is gekomen!
Jijzelf bent eigenlijk een beetje triest, aangezien je blijkbaar alles voor zoete koek slikt. Het is geen extra service, maar gewoon een service die ze horen te bieden bij een topproduct wat de Hero is (of nu dus: was). Van een dergelijk toestel met een dergelijke prijs mag je redelijkerwijs verwachten dat het leverende bedrijf zijn best doet om het toestel waar mogelijk op peil houdt.

Je kan veel zeggen van Apple, maar die doen dat dus wél gewoon netjes met de iPhone. Dat is geen extra, dat is gewoon wat je moet kunnen verwachten. Dat jij niet zo kritisch bent op dit soort zaken en zelf bedrijven loopt te spekken, betekent niet dat de rest van de wereld "triest" is...

Wat HTC nu doet is een Psychologisch spelletje, wat helaas nog werkt ook. Ze maken je lekker met iets nieuws op een bestaande aankoop. Uiteindelijk wordt zo een drang naar vernieuwing gecreëerd die ze weer netjes invullen met nieuwe producten, die je moet kopen. Als zodadelijk de verkoop van de N1's en Desires weer afvlakt, zullen de de Hero gaan upgraden en begint het riedeltje weer van voren af aan met de nieuwe toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 09:19

Frenkpie

"Crocs Rule !"

heeft iemand een idee waar ik mijn Device ID kan achterhalen van m'n Hero? Ik heb al gegoogled maar kon het zo niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@us1111

Het ligt eraan hoe je het ziet. Kijk, windows geeft je toch ook geen gratis update van Vista naar 7.
Ze hebben aan hun plicht voldaan als 1.5 goed loopt lijkt mij. En nagenoeg bugloos is.
Ik zie ook heel graag 2.1 maar bij sommige mensen is het hier naar hun bol gestegen.
Ik snap dan ook wel dat teleurstellingen achter elkaar heel vervelend zijn. HTC had niks moeten zeggen maar gewoon in 1 klap 2.1 uit moeten geven wanneer hij echt af is. En ze hadden hiervoor geen informatie moeten uitlekken over dat er een update zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 10:46
Laatste zin ook in het relevante artikel:

"Come and check back on this story in June, when we'll probably be able to tell you the upgrade is coming in December." _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:00

Renate1970

Lef is Leven

Picaroon schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:50:
Laatste zin ook in het relevante artikel:

"Come and check back on this story in June, when we'll probably be able to tell you the upgrade is coming in December." _O-
Ja die zin doet het hem :)

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Geachte,

Dank u wel voor uw vraag over Android 2.1.

Deze wordt in Juni dit jaar verwacht en zal OTA gestuurd worden, oftewel Over the Air. Ten tijde van de release zal dit ook op onze website alsmede sociale netwerken zoals Facebook en Twitter bekend gemaakt worden.

Met vriendelijke groeten,

Nikki

HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

Ik moet het nog zien eerlijk gezegd (ik heb mn Hero inmiddels al ingeruild voor een Legend, maar ik vind het wel interessant wanneer de update komt en ik leef met jullie mee).

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin.. Het is al meerdere keren gebleken dat niemand weet wanneer de update daadwerkelijk gaat verschijnen en al helemaal niet HTC Nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
_Christiaan_ schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:00:
Ik moet het nog zien eerlijk gezegd (ik heb mn Hero inmiddels al ingeruild voor een Legend, maar ik vind het wel interessant wanneer de update komt en ik leef met jullie mee).
Dat kan ik mij voorstellen, nieuw toestel met 2.1 out-of-the-box.. nice... ;)

Maar wat gebeurt er met de support van de Legend als 2.2 of misschien eind dit jaar 3.0 uitkomt? tegen die tijd is er weer een nieuw paradepaardje dat verkocht moet wordn en vissen de Desire en Legend eigenaars achter het net.

zoals de Hero eigenaars nu worden behandeld, zo zal het waarschijnlijk ook gaan met Desire en legend gebruikers.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.