HTC Hero [part sept] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 120.673 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Youtube probleem is bekend, in de 2.1 ROMs doet youtube het wel weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:05:
Sjo vandaag de Hero uitvoerig getest en het lijkt erop dat ie het goed doet. Sygic Mobile 10 erop gezet en werkt ook feilloos.

Had verwacht dat smartphones om de 5 minuten vast zouden lopen, traag werken etc etc. maar ik ben aangenaam verrast, zelfs met de wat oudere Hero werkt alles eigenlijk super smooth. Was alweer even geleden dat ik een smartphone vast heb gehad ja. ;)

Maar vroeg me nu eigenlijk wel af wanneer die android 2.1 update nou komt, zeker als alles dan nog sneller moet gaan.

Iemand nog een Neonode N2 kopen? Hoge verzamelwaarde. :p
Ik weet 99.9% zeker dat de officiele 2.1 niet sneller zal worden.. 2.1 is een beetje gericht op de nieuwere hardware en de Hero doet daar nog maar krap aan aan mee (als dat al zo is)... Maar ik geef je helemaal gelijk als je zegt dat smartphones onder Android een verademing zijn tov. de andere OS'en (iPhone uitgezonderd, maar dat is saai). Ik was alstijd WinMo gebruiker, maar dat lijkt nu gewoon een soort van Masochisme..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:38
Hoe weet je dat zo zeker? Android 2.1 is een stuk meer geoptimaliseerd dan eerdere versies hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:32:
[...]

Ik weet 99.9% zeker dat de officiele 2.1 niet sneller zal worden.. 2.1 is een beetje gericht op de nieuwere hardware en de Hero doet daar nog maar krap aan aan mee (als dat al zo is)... Maar ik geef je helemaal gelijk als je zegt dat smartphones onder Android een verademing zijn tov. de andere OS'en (iPhone uitgezonderd, maar dat is saai). Ik was alstijd WinMo gebruiker, maar dat lijkt nu gewoon een soort van Masochisme..
Volgens de tweakerstest van HTC Desire in de Droidbench wel:
reviews: HTC Desire: begeerte heeft ons aangeraakt
De 2.1 Hero is toch stukken sneller dan de 1.5 Hero.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

dddddaaf schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:21:
[...]

Mijn Hero werkt perfect met mijn JVC KD-BT1 autoradio: zowel toegang tot mijn contacten, weergave van accu- en zendersterkte, als streamen van mp3's en zelfs internetradio. Alleen sms'jes uitlezen op het display van de radio is niet mogelijk, maar eigenlijk ben ik daar niet echt rouwig om.
Ik heb dezelfde JVC maar bij werkt het niet zo vlekkeloos!! Wat heb jij gedaan dat het wel goed werkt? Bij mij herkent hij hem soms wel en soms niet.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:32:
[...]

Ik snap ook niet helemaal wat er vloeiender moet eigenlijk, hij hikt wel eens ff als je een poosje aan het kloten geweest bent en dan navigatie opstart ofzo, maar mijn laptop heeft daar eigenlijk meer last van dan de telefoon. :p Dus daar zou nog wat winst te krijgen zijn, en het opstarten van applicaties (ik haat die term "apps" om 1 of andere reden :p) mag altijd sneller natuurlijk.

En over dat youtube, ik heb het ook een paar keer gehad, maar ik dacht dat ie dat deed als er geswitchd werd tussen 2g/3g/hsdpa/etc. Als ik het voor een tweede keer probeer doet het filmpje het meestal wel namelijk.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28

netblade

Sunrise

In het Android update seizoen is in volle gang. De HTC Hero mag binnenkort de officiële update verwachten, de Motorola Milestone heeft net een update ontvangen en er staan nog een aantal andere updates gepland voor de komende tijd. Zo krijgen wij vandaag ook het bericht binnen dat de update voor de T-mobile G2 (HTC Hero van T-mobile) voor de deur staat. Het betreft hier echter niet de Android 2.1 update zoals je zou verwachten, maar het gaat om een ‘pre-update’ zodat het toestel klaargestoomd wordt om de laatste nieuwe versie te ontvangen.

Bij dit bericht werd ook de datum van 16 April genoemd, die we al eerder hoorden bij de grote HTC update voor de Hero. Wanneer de officiële Android 2.1 update voor de T-mobile G2 te verwachten is, is nog niet bekend, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer lang zal duren.
Iemand die nog geen geroot toestel heeft? Ik vraag me af of ik mijn toestel weer terug zal flashen naar zijn standaard instellingen (dus zonder gekraakte bootloader).

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 13:52
netblade schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:27:
[...]

Iemand die nog geen geroot toestel heeft? Ik vraag me af of ik mijn toestel weer terug zal flashen naar zijn standaard instellingen (dus zonder gekraakte bootloader).
Ik draai nog de laatste officiele firmware :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

GrooV schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:38:
[...]

Dan krijg je dus een dezer dagen een update OTA gepushed volgens dit bericht van androidworld. Ook T-Mobile.co.uk meld dat er een update aankomt binnen een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

GrooV schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:38:
[...]

Ik ook :) Die bevalt me prima, heb nog geen enkele reden gezien om dat te veranderen - ben ook enigszins bang om het te slopen, ondanks dat het blijkbaar erg makkelijk is om te doen.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 11:00

Renate1970

Lef is Leven

-Trouble- schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:01:
[...]

Ik ook :) Die bevalt me prima, heb nog geen enkele reden gezien om dat te veranderen - ben ook enigszins bang om het te slopen, ondanks dat het blijkbaar erg makkelijk is om te doen.
Hier ook nog steeds huiverig dus maar wachten op de officiele update.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Ik heb gister de stoute schoenen aangetrokken en TMobile gemaild of ze weten wanneer de update uitgerold gaan worden, en als deze vooraf wordt gegaan door een pilot fase, of ik hieraan kan deelnemen...

ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Ik heb zojuist maar Villian 5.2 ROM erop gezet, had nu ff tijd en geen zin meer om op HTC te wachten. Hij is nu bezig al mn 2545 smsjes aan het restoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:01:
[...]

Heb daar ook een advertentie gemaakt idd :)

Ik had tot aan 4 maanden geleden een xperia x1. Die ging kapot, en ze konden hem niet maken bij de verzekering....dus mocht ik een nieuwe telefoon uitkiezen. Op aanraden van een vriend van me heb ik deze telefoon overwogen. Het menu is echt heel mooi en het werkt ook allemaal soepel en snel. Maar ik mistte het toetsenbordje al vrij snel. Ik dacht dat ik wel aan zo'n touchtoetsenbord zou wennen aangezien de hele wereld een iphone wil. Maar niet dus....dus maar weer teruggegaan op mn oude blackberry hehe ;p. Apps waren ook erg nice moet ik zeggen. Alleen heb ik helaas een toetsenbordje nodig, want ik irriteer me mateloos als ik in elk smsje weer typfouten maak.
Oke, duidelijk, succes met je verkoop!

Ik heb ook nog de officiële firmware, ben er ook nog tevreden mee, maar ben wel benieuwd naar 2.1 dus ik hoop dat 'ie de 16e komt.

Oh, zijn die 2545 smsjes zo belangrijk dat je ze allemaal moet bewaren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:04:
[...]

Volgens de tweakerstest van HTC Desire in de Droidbench wel:
reviews: HTC Desire: begeerte heeft ons aangeraakt
De 2.1 Hero is toch stukken sneller dan de 1.5 Hero.......
Nee.. De I/O onder 2.1 is stukken sneller dan 1.5 (hoewel stukken).. Dit was al vrij snel na de aankondiging van Eclair bekend. Het I/O framework onder deze versie is aanzienlijk verbeterd. Echter betekend dit niet dat het toestel daar sneller van zal worden. Tegenover de sneller I/O moet je de zwaardere libraries en programma's rekenen. Overall gezien wordt je toestel dus met grote zekerheid trager...

Voor mensen met de officiele firmwares zal er waarschijnlijk weinig snelheids verschil inzitten. Maar als je een fully optimized ROM hebt, zal 2.1 zeer waarschijnlijk langzamer worden. Ik hoop dat ik het mis heb, maar beredeneer technisch gezien denk ik van niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@us1111 Ik heb ook netjes nog steeds de laatste officiele rom. Adviseer jij om de OTA update over te slaan en de hero op 1.5 te laten staan? (Als je zoals ik alles netjes officieel wilt houden met het oog op een eventuele verkoop in de toekomst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:06:
@us1111 Ik heb ook netjes nog steeds de laatste officiele rom. Adviseer jij om de OTA update over te slaan en de hero op 1.5 te laten staan? (Als je zoals ik alles netjes officieel wilt houden met het oog op een eventuele verkoop in de toekomst)
Huh? 2.1 is dan toch gewoon origineel HTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:06:
Je kan altijd weer terug naar de stock rom, wat je ook op je toestel flashed. Ik heb recentelijk een (hardware) probleem gehad met mijn touchscreen. Om garantie te houden, moest ik weer terug naar de stock rom. Dit was gewoon een kwestie van de laatste officiele ROM en Radio flashen vanaf de HTC site en je bent weer helemaal "netjes" ;)

Als je nu nog de stock rom draait, zou ik adviseren om naar de formele 2.1 ROM te gaan. Je zal dan nauwelijks snelheidsverschil zien, maar je doet wel weer helemaal mee met programma's zoals Goggles en nog wat 2.1 specifiek spul (kan er zo even niet meer opkomen wat allemaal 2.1 specifiek is). 2.1 heeft ook een betere browser, leukere widgets e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Nja je kan wel blijven wachten dan, HTC heeft me echt teleur gesteld met het steeds uitstellen van 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:09
Uitstel is natuurlijk niet leuk, maar HTC hóeft het niet te doen. Je hebt je toestel gekocht met 1.5 en dat je een update krijgt is alleen maar service. En is het wel uitstel? Ze hebben 2Q10 gezegd (de rest zijn allemaal geruchten), en daar zitten we nog steeds in (tot eind juni).

[ Voor 4% gewijzigd door Pred op 13-04-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Pred schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:24:
Uitstel is natuurlijk niet leuk, maar HTC hóeft het niet te doen. Je hebt je toestel gekocht met 1.5 en dat je een update krijgt is alleen maar service. En is het wel uitstel? Ze hebben 2Q10 gezegd (de rest zijn allemaal geruchten), en daar zitten we nog steeds in (tot eind juni).
Jij verwacht toch ook nieuwe drivers bij je videokaart. HTC of iedere telefoon maker moet gewoon updates blijven leveren (iig tot 1-2jaar lang) of de ROM community het makkelijker maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrooV schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:51:
[...]

Jij verwacht toch ook nieuwe drivers bij je videokaart. HTC of iedere telefoon maker moet gewoon updates blijven leveren (iig tot 1-2jaar lang) of de ROM community het makkelijker maken
Een update met daarin verbeteringen m.b.t. performance en het oplossen van bugs is inderdaad vanzelfsprekend. Een update van een OS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
GrooV schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:51:
[...]

Heb nog een pc staan met XP, maar daar krijg ik ook geen gratis W7 update voor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Waar kan je precies die alternatieve update downloaden?
En dan zou ik als die er is ook een handleiding bij willen? Ik heb zoiets nog nooit gedaan.. haha.

Als iemand mij wil helpen, alvast heel erg bedankt.

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 17:59
Opperclowntje schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:54:
Waar kan je precies die alternatieve update downloaden?
En dan zou ik als die er is ook een handleiding bij willen? Ik heb zoiets nog nooit gedaan.. haha.

Als iemand mij wil helpen, alvast heel erg bedankt.
Daar zijn deze mensen voor: [HTC Hero] Rooten & Custom ROM's Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

TMobile Webcare: 13 april zijn 1000 klanten gestart met een trial, na goed verloop zullen alle klanten worden benaderd vanaf 16 april. ^EvT

En op mijn vervolgvraag welke update het betreft:

dit is inderdaad de pre-eclair update ^EvT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
Wellicht een overbodige vraag, maar kon met de zoekfunctie niet heel veel vinden:
Hoe gaat deze update gepusht worden? Ik bedoel, ik heb een abonnement bij KPN, afgesloten met een Xperia X1. Wegens inbraak is deze vervangen door een (tweedehands, simlockvrije) HTC Hero.
Hoe kan HTC straks mijn Hero vinden?

Maak me geen zorgen, die update komt er wel, maar gewoon nieuwsgierig hoe ze een bepaald merk en type toestel vinden tussen de miljoenen toestellen die op het moment actief zijn... Zeker de los gekochte toestellen, gezien deze nergens bij een provider geregistreerd staan! (Bij KPN staat waarschijnlijk mijn Xperia nog in het systeem..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ethereal81 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:24:
Wellicht een overbodige vraag, maar kon met de zoekfunctie niet heel veel vinden:
Hoe gaat deze update gepusht worden? Ik bedoel, ik heb een abonnement bij KPN, afgesloten met een Xperia X1. Wegens inbraak is deze vervangen door een (tweedehands, simlockvrije) HTC Hero.
Hoe kan HTC straks mijn Hero vinden?

Maak me geen zorgen, die update komt er wel, maar gewoon nieuwsgierig hoe ze een bepaald merk en type toestel vinden tussen de miljoenen toestellen die op het moment actief zijn... Zeker de los gekochte toestellen, gezien deze nergens bij een provider geregistreerd staan! (Bij KPN staat waarschijnlijk mijn Xperia nog in het systeem..)
Is het niet andersom? Vind de hero HTC niet op regelmatige tijden? Dit kan je aanvinken op je toestel. Volgens mij gaat je foon dan bij internet connectie zo heel nu en dan even kijken of er nog iets te halen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Je kunt *#*#CHECKIN#*#* doen om je telefoon "ET Phone Home" te laten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Sypher schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:43:
Je kunt *#*#CHECKIN#*#* doen om je telefoon "ET Phone Home" te laten doen :)
Ik vat m niet helemaal. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:33:
[...]

Is het niet andersom? Vind de hero HTC niet op regelmatige tijden? Dit kan je aanvinken op je toestel. Volgens mij gaat je foon dan bij internet connectie zo heel nu en dan even kijken of er nog iets te halen valt.
Dat klinkt eigenlijk ook wel logischer ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Dat voer je in in de dialer. Let wel dat je internetverbinding (Wifi/3g) nodig hebt.
Dit checkt of er een OTA update is, en als het goed is geeft deze ook meteen aan dat die er is en of je hem wilt downloaden. Maar we zijn (voorlopig) nog niet zo ver ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Sypher schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:51:
[...]

Dat voer je in in de dialer. Let wel dat je internetverbinding (Wifi/3g) nodig hebt.
Dit checkt of er een OTA update is, en als het goed is geeft deze ook meteen aan dat die er is en of je hem wilt downloaden. Maar we zijn (voorlopig) nog niet zo ver ;(
Ik krijg helemaal geen melding, of is dat nu nog juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Hier hetzelfde. Zelfs als ik 3g uitzet krijg ik geen foutmelding. (Heb de TMobile versie overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij komen er cijfers... hoe kies je voor letters?

Daarna op BELLEN drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:27:

Als je het goed hebt ingevoerd verdwijnt de volgorde van de cijfers in je dialer en is het gelukt

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ventrigo schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:40:
[...]

Als je het goed hebt ingevoerd verdwijnt de volgorde van de cijfers in je dialer en is het gelukt
Hm oke dan zou het werken, vrijdag maar even checken hoe dat gaat werken. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:27:

Je kan ook alleen cijfers gebruiken
C=2
H=4
E=3
C=2
K=5
I=4
N=6

Dus je toetst in *#*#2432546#*#* hierna hoef je niet op 'bellen' te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij verdwijnt wat ik ingetypt heb, maar zie ik ook geen data verzonden of ontvangen worden dmv de pijltjes bovenin bij 3g !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Ventrigo schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:40:
[...]

En je krijgt geen melding of wat? Ik hou zo van dat soort systemen :')

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Laatst online: 13-09 07:43
-Trouble- schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:48:
[...]

En je krijgt geen melding of wat? Ik hou zo van dat soort systemen :')
Je krijgt alleen een melding als er wat te halen valt.
Dit is ook niet een manier die normaal voor consumenten gebruikt wordt, je krijg ter vanzelf namelijk wel bericht van. Nu doe je eigenlijk forceren om naar updates te zoeken, de combinatie die je gebruikt wordt vooral door professionelen gebruikt wordt. Vandaar ook dat een gebruiksvriendelijk venster met "geen updates" of iets dergelijks mist.

Bij mij ligt de telefoon bij het reparatiecentrum, misschien krijg ik deze wel met 2.1 terug :P Zou 13 werkdagen duren (afgelopen donderdag opgestuurd) maar ben al gebeld dat ze er mee bezig zijn. Hopelijk dus begin volgende week terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Iedereen heeft het over de OTA update op 16 April, maar officieel is deze toch nog niet aangekondigd door HTC? Is het dan wel waarschijnlijk dat deze vrijdag komt? Na 2x uitstellen van de update lijkt het me dan geweldige marketingwaarde hebben om dit aan te kondigen.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocoschijtje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 13:33
Hmm kom net dit bericht tegen, ben benieuwd wanneer de update nu komt.
“Thank you for your enquiry about rom upgrade

Some of the phones in our Android line up including your Hero are due to receive an upgrade, and it is scheduled to be released starting at the end of April. Your phone should be upgraded Over-The-Air. You can expect a pop-up message on your phone when connected to the internet once it is ready. When the upgrade is ready, we will notify you via our website and on various social media networks including Twitter and Face book.”
http://www.thisandroidlif...pril-for-hero-update.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

GG---77 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:35:
Iedereen heeft het over de OTA update op 16 April, maar officieel is deze toch nog niet aangekondigd door HTC? Is het dan wel waarschijnlijk dat deze vrijdag komt? Na 2x uitstellen van de update lijkt het me dan geweldige marketingwaarde hebben om dit aan te kondigen.
Dit gaat over T-Mobile's G2, een preupdate voor de 2.1 update, waarschijnlijk wordt de fendor lock er gewoon afgehaald zodat we de officiële hero rom krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
DarkChylde schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:44:
[...]

De mijne (g2 tmobile) ook ter reparatie gestuurd. Werd helemaal gek van het scherm.
Nu hopen dat het niet te lang duurt voor ik hem terug krijg. Mis nu mijn hero :'(
off-topic, je krijg van tmobile geen vervangend toestel met internet. Ze hebben wel wat brakke leentelefoons liggen, maar die stellen niet veel voor.
T-mobile is super...
Vorige week dinsdag ter reparatie aangeboden in de winkel en zaterdag lag hij gerepareerd en wel in mijn brievenbus! Binnen week gerepareerd. Petjes af, had ik echt niet gedacht

Doet het nu weer prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Als ik HTC was zou ik niet snel een rom update op vrijdag releasen. Je mogelijkheden om service te geven zijn in het weekend beperkt....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Misschien daarom juist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 07:35
De vorige ROM update voor de hero was óók op vrijdag! ;)

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
DarkChylde schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:26:
[...]

T-mobile is super...
Vorige week dinsdag ter reparatie aangeboden in de winkel en zaterdag lag hij gerepareerd en wel in mijn brievenbus! Binnen week gerepareerd. Petjes af, had ik echt niet gedacht

Doet het nu weer prima
Heb je niet gewoon een nieuwe gekregen?
Heeft vodafone een keer bij mij gedaan toen ik had geklaagd over een batterij stuurde ze
me een nieuwe gsm op moest ik de oude aan de bezorger terug geven. Mja gezien die het
geduld niet had om aan te bellen vond ik dus ook de telefoon in de bus en had ik er 2 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds twee dagen iets vaags, met Hi Internet. Als ik naar 50klicks.com probeer te gaan op mijn Hero, dan krijg ik de melding: "Het is niet mogelijk om een site te benaderen via een link die begint met een IP-nummer". Voorheen werkte de site altijd perfect.

Mijn AccessPoint Name staan op Hi Mobiel Internet (portalmmm.nl).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:35:
Ik heb sinds twee dagen iets vaags, met Hi Internet. Als ik naar 50klicks.com probeer te gaan op mijn Hero, dan krijg ik de melding: "Het is niet mogelijk om een site te benaderen via een link die begint met een IP-nummer". Voorheen werkte de site altijd perfect.

Mijn AccessPoint Name staan op Hi Mobiel Internet (portalmmm.nl).

Iemand een idee?
Hey Ward, Ik heb gewoon de stock rom met T-mobile en heb dit probleem niet. Heb je het ook met andere domeinen die beginnen met een nummer?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:11:
[...]

Hey Ward, Ik heb gewoon de stock rom met T-mobile en heb dit probleem niet. Heb je het ook met andere domeinen die beginnen met een nummer?
Yo Demian :)

Hm, als ik 9292ov.nl probeer krijg ik: "Geen toegang, Je hebt geen toegang tot deze pagina". Melding van Hi's server natuurlijk. Er staat ook een link onder die naar de Mobileportal gaat.

Edit: 50cent.com doet het ook niet ;) Lijkt idd te liggen aan url's die beginnen met een cijfer. Raar.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Hier ook Hi internet, geen problemen met beide sites. Mijn APN instellingen:

Naam: KPN
APN: internet
MMS Protocol: WAP 2.0
MCC: 204
MNC: 08
APN type: default

Niet vermelde waarden zijn dus leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die settings heb ik ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

tomtom137 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:45:
Hier ook Hi internet, geen problemen met beide sites. Mijn APN instellingen:

Naam: KPN
APN: internet
MMS Protocol: WAP 2.0
MCC: 204
MNC: 08
APN type: default

Niet vermelde waarden zijn dus leeg.
Alleen APN is bij mij anders : portalmmm.nl . En voor mij is het geen probleem (Hi25+eindeloos online).

Edit1: Neem anders deze pagina door(als je een Hi abonnement hebt).

[ Voor 11% gewijzigd door Ventrigo op 15-04-2010 11:20 ]

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:00
Hmm bij mij doet hij het alleen als ik als apn 'internet' gebruik. Als ik portalmmm.nl gebruikt doet hij het niet.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
Welke Class MicroSD kan je het best kopen? Doel is voornamelijk muziek te beluisten, mijn huidige 4 GB is zo goed als vol. En als 2.1. (ooit) uitkomt lijkt me dat een mooi moment om gelijk een nieuwe MircoSD erin te plaatsen, alle apps zullen dan opnieuw gedownload moeten worden, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Voor het beluisteren van muziek maakt het niet uit welke class je gebruikt, ze zijn allemaal snel genoeg om de data van je kaartje te lezen. De winst van een hogere class zit 'm vooral in de tijd die het kopiëren in beslag neemt. Class aanduidingen zijn trouwens de minimale snelheden die een kaartje haalt, dus een goeie class 4 kan nog altijd sneller zijn dan een slechte class 6 :) Het enige wat je zekerheid kan bieden is (zoals altijd ;) ) benchmarks. Snelheidindicaties van fabrikanten kunnen een indicatie zijn, maar die zijn niet altijd even betrouwbaar. Persoonlijk koop ik meestal Sandisk of Kingston, maar dat is niet echt op een objectief oordeel bepaald :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mad Marty op 15-04-2010 12:36 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:42:
Als ik HTC was zou ik niet snel een rom update op vrijdag releasen. Je mogelijkheden om service te geven zijn in het weekend beperkt....
Dan hebben mensen dus 2 dagen de tijd om het probleem zelf te vinden en scheelt dat HTC weer support... Vaak zijn er een boel mensen die bellen omdat ze zelf niet goed genoeg proberen.. Vind ik wel vrij slim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik vind het eerder typerend voor de manier waarop bedrijven met service om gaan.

Bovendien, als het OTA verspreidt wordt zijn er waarschijnlijk tov de vorige keer aanzienlijk meer mensen die die update gaan doorvoeren.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Weet iemand hoe groot de update is? Praten we over >100mb?
En de data kosten zijn hopelijk wel gewoon gratis toch?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

quartex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:18:
Weet iemand hoe groot de update is? Praten we over >100mb?
En de data kosten zijn hopelijk wel gewoon gratis toch?
Een volledige custom 2.1 ROM is meestal circa 100 MB, dus dat zal deze zeker ook wel zijn. En de data kosten zijn gratis als je het over WiFi laat lopen. Ook als je een data abo hebt, zou ik het toch niet via 3G doen, duurt dan toch wel lang, en je abo is zo over zijn limiet heen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Gewoon even via Wifi doen.

Tip: macdonalds heeft gratis wifi als je het thuis niet hebt.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
Hoe gaat dat uberhaupt, stel de update is 100 mb gaat de hero dat eerst downen, en waarop gaat deze dan opgeslagen worden op je Sd kaart? Want zoveel heb ik niet op mijn interne geheugen vrij. En dan? Dan boot je hem vanaf je Sd-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Weer 2 weken erbij? Dacht gelezen te hebben dat 'ie de 16e kwam? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik overweeg om voor €150,00 een 2e hands Android telefoon aan te schaffen, om ook veel te kunnen modden en customizen. Wat denken jullie voor de keuze van de HTC Hero? Ik heb ook al een aanbod gehad van de HTC Pulse en Samsung Spica voor €150,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chronoz schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:37:
Ik overweeg om voor €150,00 een 2e hands Android telefoon aan te schaffen, om ook veel te kunnen modden en customizen. Wat denken jullie voor de keuze van de HTC Hero? Ik heb ook al een aanbod gehad van de HTC Pulse en Samsung Spica voor €150,00.
Doen. De Hero, bedoel ik. Beste specs en mooie UI. En lichtelijk betere ondersteuning.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 14:31
Mijn originele usb-kabeltje begint af te takelen bij de mini-usb kant. Ik denk niet dat ie het nog lang gaat volhouden. Kan ik gewoon een ander usb-kabeltje in de stekker doen en daar de Hero mee opladen? Wat is er zo speciaal aan die htc-usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Niets. Kabeltje is gewoon een normale mini-usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03
TomasE schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:06:
Mijn originele usb-kabeltje begint af te takelen bij de mini-usb kant. Ik denk niet dat ie het nog lang gaat volhouden. Kan ik gewoon een ander usb-kabeltje in de stekker doen en daar de Hero mee opladen?
Ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:20
Reneger schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:04:
TMobile Webcare: 13 april zijn 1000 klanten gestart met een trial, na goed verloop zullen alle klanten worden benaderd vanaf 16 april. ^EvT

En op mijn vervolgvraag welke update het betreft:

dit is inderdaad de pre-eclair update ^EvT
Wat bedoelen ze met pre-eclair update??
Hoi hoi nog een paar minuten wachten (Ssssyyyyeeeaaaahhhh rrrright!!) :P

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

TomasE schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:06:
Mijn originele usb-kabeltje begint af te takelen bij de mini-usb kant. Ik denk niet dat ie het nog lang gaat volhouden. Kan ik gewoon een ander usb-kabeltje in de stekker doen en daar de Hero mee opladen? Wat is er zo speciaal aan die htc-usb?
HTC-Usb biedt ondersteuning aan headsets (audio). Normale mini-usb niet.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Laatst online: 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Xyphoid schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:58:
[...]

En weer niets... helaas pindakaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
The_Worst schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 00:05:
[...]

HTC-Usb biedt ondersteuning aan headsets (audio). Normale mini-usb niet.
Maar aangezien de Hero gewoon een normale headset aansluiting heeft is de meerwaarde minimaal :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Kreeg net een nogal vage melding bij de notifications, iets over updaten, maar ik was niet aan het internetten dus heb hem maar weggeklikt.

Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?

j/k

[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 16-04-2010 09:07 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Tjongejonge, Dat uitstellen en steeds maar wachten op het volgende uitstellen is nu echt niet leuk meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Flagg schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:05:
Kreeg net een nogal vage melding bij de notifications, iets over updaten, maar ik was niet aan het internetten dus heb hem maar weggeklikt.

j/k
Hoe kan je telefoon weten of er een update klaar staat als je niet aan internet hangt ;) Lijkt me dat het iets anders was dan de steeds maar uitgestelde 2.1 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ach, beter een latere update dan hier weer 20 pagina's vol met klachten over foutjes in de update. Kwaliteit kost tijd ;) Wil je sneller 2.1, dan moet je hem gewoon rooten en een custom ROM flashen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

janvanduschoten schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:55:
[...]

Ach, beter een latere update dan hier weer 20 pagina's vol met klachten over foutjes in de update. Kwaliteit kost tijd ;) Wil je sneller 2.1, dan moet je hem gewoon rooten en een custom ROM flashen.
Heb ik al lang :P

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Deem schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:55:
[...]

Hoe kan je telefoon weten of er een update klaar staat als je niet aan internet hangt ;) Lijkt me dat het iets anders was dan de steeds maar uitgestelde 2.1 update.
Heb altijd internetverbinding open staan, maar ben niet altijd aan het internetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:05:

j/k
Waarschijnlijk een applicatie update.. Als je market opent zie je het daar ook ergens terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Xyphoid schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:58:
[...]

Een update voor het voorbereiden van de G2 naar de Eclair update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Reneger schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:11:
[...]

Een update voor het voorbereiden van de G2 naar de Eclair update.
de Precair update? ik sla maar over dan. :p

Wel leuke naam voor vliegtuigmaatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Als je een G2 hebt, heb je deze nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Deem schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:53:
Tjongejonge, Dat uitstellen en steeds maar wachten op het volgende uitstellen is nu echt niet leuk meer...
Testen, testen, testen en nog eens testen. Ik ben blij dat het uitgesteld wordt, niet dat ik de update niet asap wil hebben, maar nu weet je dat de ROM goed getest en misschien zelfs aangepast gaat worden. Met name dat laatste is van belang, ik heb meer belang bij een goede dan een crappy rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry jongens, maar ik kan echt niet wachten op die update. Hoop dat veel bugs eruit zijn. En dat de Youtube App weer goed werkt. En misschien yxflash beter werkt.
Waar kwam de info vandaan dat hij de 16e zou uitkomen?

Ik kijk echt elke dag hier om te kijken of iemand een update ontvangen heb. haha erggg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YxFlash werkt hier op 2.0.1 / 2.1 (Motorola Milestone) nog steeds bagger hoor, dus wees gerust ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:58:
YxFlash werkt hier op 2.0.1 / 2.1 (Motorola Milestone) nog steeds bagger hoor, dus wees gerust ;)
Dat komt omdat je in de milestone ook geen snelle CPU heb. En yxflash alleen nog maar de snapdragon kan gebruiken als hardware matige acceleratie.
Bij mij werkt yxflash op een haartje na goed. Hij komt net ff een beetje cpu power tekort.

Hierbij heb ik een probleempje. Straks als de update komt zijn dan al mijn contact personen weg? Hoe zit dat precies met die contact personen...
Bij sommige staat Google en sommige telefoon. Die met google erbij zal worden opgeslagen op mijn google account?
En hoe kan ik b.v. dat telefoon naar google veranderen bij een contactpersoon?
Of wordt alles opgeslagen op mijn google account? Ook de contactpersonen met "telefoon" erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Laatst online: 15-08 11:00
Ik begrijp niet dat mensen het zelfs fijn vinden dat de boel weer uitgesteld is. Sure, bugs die er nu uitgehaald worden zal jij als gebruiker dus als het goed is niet meer tegen moeten komen. Maar in dit stadium steeds maar uitstellen betekent gewoon dat de software verre van af is. En dus zal het nog langer gaan duren, of wordt de software alsnog met veel bugs gereleased. Het getuigt m.i. van slechte planning of te weinig resources en te veel hooi op de vork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
Maar eind april zullen de mensen bij HTC toch wel klaarkomen? Want ze kunnen het toch niet blijven uitstellen... zou deze telefoon meer moddable zijn dan de Samsung Spica trouwens?

HTC voordelen:
HTC brand
HTC community
Meer geheugen

Spica voordelen:
Nieuwer model
Snellere processor
Mooier in mijn ogen

[ Voor 49% gewijzigd door chronoz op 17-04-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
ISaFeeliN schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:37:
Ik begrijp niet dat mensen het zelfs fijn vinden dat de boel weer uitgesteld is. Sure, bugs die er nu uitgehaald worden zal jij als gebruiker dus als het goed is niet meer tegen moeten komen. Maar in dit stadium steeds maar uitstellen betekent gewoon dat de software verre van af is. En dus zal het nog langer gaan duren, of wordt de software alsnog met veel bugs gereleased. Het getuigt m.i. van slechte planning of te weinig resources en te veel hooi op de vork.
geef 's aan waar jij een officiële aankondiging van HTC (dus niet een twitterpagina van 'HTC Russia'..) hebt gezien waarin een update aangekondigd werd?

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:51
Nou ik wacht rustig af tot de update er is.
Maar ik denk er al sterk over om naar het nieuwe iPhone model over te stappen wanneer die deze zomer uitkomt.
Ik moet toch verlengen dit jaar dus kan ik net zo goed dat doen.
Android was een grote verbetering vanaf windows mobile maar nadat ik de iPhone een paar keer in m'n handen heb gehad kan ik eerlijk zeggen dat het net zo goed werkt als android.

Het enige wat android gewoon beter doet dan iPhone is notifications, multitasking en de widgets.
Ik vind zo'n scherm met icoontjes niet heel erg mooi maar ik zal er mee leren leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk is dat het niet.. Het is gewoon een kwestie van de oude toestellen minder aantrekkelijk maken tov. van de (vele) nieuwe HTC toestellen.. Je moet eens weten hoeveel mensen nu al beginnen te roepen dat ze niet langer willen wachten, maar een nieuw toestel (lees: Desire) gaan aanschaffen...

Da's natuurlijk voor HTC een bijzonder prettige situatie.. Ik ben er volledig van overtuigd dat dit de reden is, puur psychologische "oorlogsvoering"..

Ze maken mensen lekker met iets nieuws wat mogelijk heel dicht bij ligt.. Uiteindelijk is het toch niet zo dichtbij als werd aangenomen, maar is er wel een drang gekomen om iets nieuws te voelen: Tadaa!: Daar is de Desire en dit toestel heeft precies en zelfs meer, waardoor het geld ook weer verantwoord kan worden..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Laatst online: 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

chronoz schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:25:
Maar eind april zullen de mensen bij HTC toch wel klaarkomen? Want ze kunnen het toch niet blijven uitstellen... zou deze telefoon meer moddable zijn dan de Samsung Spica trouwens?

HTC voordelen:
HTC brand
HTC community
Meer geheugen

Spica voordelen:
Nieuwer model
Snellere processor
Mooier in mijn ogen
Een vriend van me heeft een Samsung spica pas gekocht, maar ik ben niet echt onder de indruk. veel applicaties die niet correct werken, veel keyboard lag (nog erger dan de hero soms kan hebben), slechte camara(kan niet eens barcodes lezen) en als toppunt geen sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 19:20
chronoz schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:25:
Als ze aan hun leuter sjorren in plaats van aan de ROM te werken komen ze wel klaar ja.......:P
Tja, moest hem ff inkoppen....

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Euhm kenmerk van geruchten is dat ze niet uitgesteld kunnen worden gezien niemand weet of het überhaupt waar is. Het is ondertussen duidelijk dat de mensen van htc zelf (klantenservice iig) er geen weet van hebben. Ik heb nog geen bericht direct van htc af gezien wat officieel was betreft de rom-update. Daarbij is htc het niet verplicht en kun jij ook op eigen houtje een custom rom instaleren.

Nog steeds tevreden met android 1.5 en kan best nog een maand zonder 2.1, kun je dat niet download dan custom rom er zijn er best veel die zo goed als bugloos zijn. Daarbij heeft het meer nut te klagen bij htc dan hier want de mensen hier kunnen er weinig aan doen en zitten er meer om problemen die wel op te lossen zijn te behandelen

[ Voor 6% gewijzigd door Staffie666 op 18-04-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 07:35
Staffie666 schreef op zondag 18 april 2010 @ 09:42:
[...]
Nog steeds tevreden met android 1.5 en kan best nog een maand zonder 2.1, kun je dat niet download dan custom rom er zijn er best veel die zo goed als bugloos zijn. Daarbij heeft het meer nut te klagen bij htc dan hier want de mensen hier kunnen er weinig aan doen en zitten er meer om problemen die wel op te lossen zijn te behandelen
Sorry, ben het vrijwel met je eens, maar er is nog geen één custom 2.1 rom zo goed als bug loos. Als je er eentje vindt, laat me het dan weten. :D

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastair schreef op zondag 18 april 2010 @ 09:50:
[...]

Sorry, ben het vrijwel met je eens, maar er is nog geen één custom 2.1 rom zo goed als bug loos. Als je er eentje vindt, laat me het dan weten. :D
alsof de officiele 1.5 rom van HTC bugloos is.. ook niet bepaald! :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.