Je kan alles zeggen maar deze ondersteund wel video callsStaffie666 schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:57:
[...]
Humor
- geen capacitive touchscreen (stylus...)
- geen android
- Iphone menu
- minder geheugen
- wifi b
- mindere camera
Maar hij ziet er wel uit als een hero
Nou, dual-sim en die uitschuifantenne. 
Hallo baas hier B1.
Hallo baas hier B1.
Met een maar liefst 300k camera!Psycho_Mantis schreef op maandag 05 april 2010 @ 10:29:
[...]
Je kan alles zeggen maar deze ondersteund wel video calls![]()
Wel ideaal idd als je keertje bassie en adriaan wil imiteren
Ok dualsim is wel handig...
[ Voor 6% gewijzigd door Staffie666 op 05-04-2010 16:17 ]
Iedereen het bericht gezien dat de 2.1 Rom is goedgekeurd en dat hij er dus redelijk snel aankomt.
Ik ben benieuwd, ik ben nu al behoorlijk te vrede met mijn HERO.. ben benieuwd wat de 2.1 daar nog aan toe kan voegen.
Ik ben benieuwd, ik ben nu al behoorlijk te vrede met mijn HERO.. ben benieuwd wat de 2.1 daar nog aan toe kan voegen.
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Kijk maar een beetje rond op youtube naar de filmpjes van custom 2.1 roms die zijn gebaseerd op uitgelekte 2.1 roms voor de amerikaanse varianten van de Hero.
Genoeg leuke dingen die er bij zijn gekomen
Genoeg leuke dingen die er bij zijn gekomen
Haha die nep Hero is geweldig, leuk zo'n uitschuifantenne welke 6 keer groter is dan het toestel.
Maar ik heb nog een vraagje, hoe kan het nou eigenlijk dat het touchscreen van m'n Hero soms niet goed werkt als die op tafel ligt? Ik zie meer mensen hierover klagen maar vind eigelijk geen logische verklaring..
Maar ik heb nog een vraagje, hoe kan het nou eigenlijk dat het touchscreen van m'n Hero soms niet goed werkt als die op tafel ligt? Ik zie meer mensen hierover klagen maar vind eigelijk geen logische verklaring..
Volgens mij komt dat doordat hij dan niet goed "spanning" maakt. Hij heeft een soort van circuit nodig. als je hem neerlegt en zorgt dat je de rand van het toestel ook aanraakt werkt het wel goed.J0ey schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:35:
Haha die nep Hero is geweldig, leuk zo'n uitschuifantenne welke 6 keer groter is dan het toestel.![]()
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Zo ik heb sinds het weekend ook de Hero, werkt een heel stuk sneller dan mijn trage en nu ook defecte n96! Vind het alleen vrij irritant dat ik via het belmenu een bericht moet maken, omdat als ik in berichten "samen stellen" kies ik alleen mijn gmail e-mail contacts krijg
Heb mijne van een medetweaker overgenomen dus draait al op een custom rom, benieuwd of ik het voor elkaar krijg zonder de boel te slopen om er 2.1 op te draaien, leuke uitdaging
Maak een koppeling naar "berichten" dan kun je gewoon een SMS sturen naar wie je maar wilt.Jarnowtje schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:07:
Zo ik heb sinds het weekend ook de Hero, werkt een heel stuk sneller dan mijn trage en nu ook defecte n96! Vind het alleen vrij irritant dat ik via het belmenu een bericht moet maken, omdat als ik in berichten "samen stellen" kies ik alleen mijn gmail e-mail contacts krijg
Net even getest, en ja zo werkt het wel, bedankt.Sneezzer schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:56:
[...]
Volgens mij komt dat doordat hij dan niet goed "spanning" maakt. Hij heeft een soort van circuit nodig. als je hem neerlegt en zorgt dat je de rand van het toestel ook aanraakt werkt het wel goed.
Heeft iemand nog een antwoord op mijn andere vragen?
Ik heb een beetje vreemde vraag, maar heeft iemand ervaring met het schoonmaken van de trackball van de hero?
De laatste tijd heb ik nogal enthousiast Replica Island gespeeld en op een gegeven moment had ik dat de trackball als ik omhoog probeerde te scrollen voelde alsof hij 'slipte', terwijl alle andere kanten normaal werkten. Van balmuizen weet ik nog dat de loopwieltjes best vies konden worden met gebruik en dat je dan zo'n sliertje van stof eraf kon halen.
Intussen lijkt het probleem zichzelf verholpen te hebben, maar toch vroeg ik me af of iemand een suggestie had.
De laatste tijd heb ik nogal enthousiast Replica Island gespeeld en op een gegeven moment had ik dat de trackball als ik omhoog probeerde te scrollen voelde alsof hij 'slipte', terwijl alle andere kanten normaal werkten. Van balmuizen weet ik nog dat de loopwieltjes best vies konden worden met gebruik en dat je dan zo'n sliertje van stof eraf kon halen.
Intussen lijkt het probleem zichzelf verholpen te hebben, maar toch vroeg ik me af of iemand een suggestie had.
Dit is een teken dat er iets mis is met je scherm.J0ey schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:35:
Die van mij had hetzelfde probleem tot het scherm uiteindelijk bijna helemaal niet meer reageerde.
Nadat hij terug is gekomen van de reparatie werkt het scherm weer goed.
Dus ook wanneer hij ligt. Zonder de rand te hoeven aan te raken.
En precies wat is er dan mis mee? Ik wil je best geloven, maar ik vind de verklaring van Sneezzer ook wel logisch.
Kan iemand even bevestigen dat er inderdaad wat met mijn Hero mis is?
EDIT: blijkbaar heeft de Nexus One er ook last van, zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=636890
hoewel mijn scherm enkel bij de randen niet helemaal goed meer werkt, in iedergeval iets minder.
Kan iemand even bevestigen dat er inderdaad wat met mijn Hero mis is?
EDIT: blijkbaar heeft de Nexus One er ook last van, zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=636890
hoewel mijn scherm enkel bij de randen niet helemaal goed meer werkt, in iedergeval iets minder.
[ Voor 36% gewijzigd door J0ey op 06-04-2010 19:15 ]
Enige verschil wat ik merk is dat als hij op tafel ligt hij minder gevoelig is, in de handen is vingertop genoeg om scherm reagerend te krijgen. Als hij ligt moet ik zeg maar zorgen dat iets meer oppervlakte van mijn vinger op het scherm leg en dan reageert hij vrijwel net zo goed als in de hand.rdgut schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:49:
[...]
Dit is een teken dat er iets mis is met je scherm.
Die van mij had hetzelfde probleem tot het scherm uiteindelijk bijna helemaal niet meer reageerde.
Gezien jouw scherm niet meer werkte geloof ik wel dat het een defect is geweest. Maar zie niet in wat er defect is aan de zijne. Tevens helpt het inderdaad om de hero zelf aan de rand aan te raken. Maakt dat ''spannings'' verhaal weer wat geloofwaardiger
Dat is inderdaad meer wat ik bedoel, aan de randen op de tafel lijkt 'ie iets minder gevoelig dan in de hand.
Ik heb er verder geen last van, maar mocht het echt een defect zijn laat ik het liever nu maken dan dat over een tijdje mijn hele scherm niet meer werkt, en de garantie is afgelopen.
Ik heb er verder geen last van, maar mocht het echt een defect zijn laat ik het liever nu maken dan dat over een tijdje mijn hele scherm niet meer werkt, en de garantie is afgelopen.
Heb 4 hero's in mijn vriendengroep (lees maar mensen met een hero)
En die hebben allemaal hetzelfde, bij mij is het ook al vanaf het begin zo ik zie het dus ook niet als defect.
Mja je kunt hem natuurlijk wel terug sturen maar als hij hetzelfde terug komt heeft het zo weinig nut en ben je alleen je hero een tijd kwijt.
En die hebben allemaal hetzelfde, bij mij is het ook al vanaf het begin zo ik zie het dus ook niet als defect.
Mja je kunt hem natuurlijk wel terug sturen maar als hij hetzelfde terug komt heeft het zo weinig nut en ben je alleen je hero een tijd kwijt.
Ik heb er verder helemaal geen last van hoor, ik vroeg het me gewoon af. Maargoed dan zal het wel goed zijn, zo te lezen hebben veel? Hero's het, dan zal het wel goed zijn.
Dan nog maar een keertje vragen, iemand antwoord op deze vragen?:
Is het bijvoorbeeld mogelijk om een applicatie ook echt af te sluiten, volgens mij niet dus eerder de vraag waarom dit niet mogelijk is en kost dit veel batterij?
En bestaat er eigelijk iets wat op PC Suite van Nokia lijkt? Aangezien ik het niet erg handig vind om steeds alles op m'n geheugenkaart te dumpen, HTC Sync is daar niet voor toch?
Oh, en de GPS doet soms wat vreemd, op het ene moment zit 'ie redelijk in de buurt en als ik m'n mobiel dan oppak zit 'ie ineens 1 km verderop. Beetje vreemd, meer mensen hier last van?
EDIT: Hierboven, ik heb er alleen maar last van als ik de metalen rand niet vast heb, en dan nog is het alleen maar iets minder gevoelig, volgens mij gebeurd het daar altijd, ook als je 'm vast hebt toch?
Dan nog maar een keertje vragen, iemand antwoord op deze vragen?:
Is het bijvoorbeeld mogelijk om een applicatie ook echt af te sluiten, volgens mij niet dus eerder de vraag waarom dit niet mogelijk is en kost dit veel batterij?
En bestaat er eigelijk iets wat op PC Suite van Nokia lijkt? Aangezien ik het niet erg handig vind om steeds alles op m'n geheugenkaart te dumpen, HTC Sync is daar niet voor toch?
Oh, en de GPS doet soms wat vreemd, op het ene moment zit 'ie redelijk in de buurt en als ik m'n mobiel dan oppak zit 'ie ineens 1 km verderop. Beetje vreemd, meer mensen hier last van?
EDIT: Hierboven, ik heb er alleen maar last van als ik de metalen rand niet vast heb, en dan nog is het alleen maar iets minder gevoelig, volgens mij gebeurd het daar altijd, ook als je 'm vast hebt toch?
[ Voor 11% gewijzigd door J0ey op 06-04-2010 22:15 ]
Verwijderd
Task-killers kunnen je hierin voorzien. Genoeg te vinden in de Market/op het web.Is het bijvoorbeeld mogelijk om een applicatie ook echt af te sluiten, volgens mij niet dus eerder de vraag waarom dit niet mogelijk is en kost dit veel batterij?
DoubleTwist? LinkEn bestaat er eigelijk iets wat op PC Suite van Nokia lijkt? Aangezien ik het niet erg handig vind om steeds alles op m'n geheugenkaart te dumpen, HTC Sync is daar niet voor toch?
Je moet geen task-killers installeren.
Als je de BACK knop gebruikt bij een applicatie ipv de HOME knop dan sluit het programma 9 van de 10 keer.
Verder sluit android zelf applicaties als hij geheugen heeft om veel gebruikte programma's zo snel mogelijk te kunnen opstarten als ze nodig zijn.
Als je de BACK knop gebruikt bij een applicatie ipv de HOME knop dan sluit het programma 9 van de 10 keer.
Verder sluit android zelf applicaties als hij geheugen heeft om veel gebruikte programma's zo snel mogelijk te kunnen opstarten als ze nodig zijn.
Oke, bedankt voor de antwoorden.
Ik ga Doubletwist even proberen. Alleen wat mij dan niet helemaal duidelijk blijft, de Hero kan toch wel multi-tasken? Op mijn 5800 was het zo dat het progamma pas afsloot als ik echt op exit klikte. Zo kon je bijv. muziek luisteren, msnen, en internetten..
Ik ga Doubletwist even proberen. Alleen wat mij dan niet helemaal duidelijk blijft, de Hero kan toch wel multi-tasken? Op mijn 5800 was het zo dat het progamma pas afsloot als ik echt op exit klikte. Zo kon je bijv. muziek luisteren, msnen, en internetten..
Ja, Android (en dus Hero) kan volwaardig multi-tasken. Betekent overigens niet dat je daar performance-wise niks van merkt. Veel programma's hebben zelfs geen echte "afsluiten" optie. Vandaar task-killers.
Multi-tasking is een groot wordt zelfs voor android. In principe is er maar 1 programma actief, het programma op je scherm. De rest draait niet. Er zijn services die in de achtergrond kunnen draaien. Denk hier bij aan email checkers, music player (als die speelt). Die dingen zijn actief en verbruiken wat cpu cycles. Als een programma volgens de richtlijnen is geschreven is er niets actief en wordt er niets verbruikt. Zodra een programma van de voorgrond af gaat (home knop) gaat het in pause modus. Als je de back knop gebruikt wordt het programma afgesloten.Keypunchie schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:29:
Ja, Android (en dus Hero) kan volwaardig multi-tasken. Betekent overigens niet dat je daar performance-wise niks van merkt. Veel programma's hebben zelfs geen echte "afsluiten" optie. Vandaar task-killers.
Ehm, de laatste dagen toch een aantal flinke problemen met de hero:
- Internet werkt nauwelijks (wifi af en toe, netwerk eigenlijk niet)
- Bellen werkt soms niet
- Na het opladen loopt de telefoon vast, de accu eruit halen is de enige optie
- Veel apps lopen vast direct na het opstarten, en krijg ik vaak niet meer opgestart tot de telefoon opnieuw opgestart is
Vanmiddag maar eens een backup maken en alles opnieuw erop zetten...
- Internet werkt nauwelijks (wifi af en toe, netwerk eigenlijk niet)
- Bellen werkt soms niet
- Na het opladen loopt de telefoon vast, de accu eruit halen is de enige optie
- Veel apps lopen vast direct na het opstarten, en krijg ik vaak niet meer opgestart tot de telefoon opnieuw opgestart is
Vanmiddag maar eens een backup maken en alles opnieuw erop zetten...
Voordat je paniek zaait: Wikipedia: Aanraakschermrdgut schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:49:
[...]
Capitatief scherm heeft een vorm van "aarde" nodig on goed te werken. Daarom hebben alle telefoons met een dergelijk scherm wel ergens een geleidende rand.
Dus niets om je druk over te maken.
Verwijderd
Nee hoor, je kan een programma heel eenvoudig dusdanig in elkaar zetten dat hij gewoon in de achtergrond doordraait, ook als je op de back toets drukt.. Heel veel programma's gaan ook niet in "de pauze mode" als je op home drukt, maar draaien rustig door.. Kan je ook zien met "adb shell"...RunaR schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:23:
[...]
Multi-tasking is een groot wordt zelfs voor android. In principe is er maar 1 programma actief, het programma op je scherm. De rest draait niet. Er zijn services die in de achtergrond kunnen draaien. Denk hier bij aan email checkers, music player (als die speelt). Die dingen zijn actief en verbruiken wat cpu cycles. Als een programma volgens de richtlijnen is geschreven is er niets actief en wordt er niets verbruikt. Zodra een programma van de voorgrond af gaat (home knop) gaat het in pause modus. Als je de back knop gebruikt wordt het programma afgesloten.
Android's proces beheer is wel redelijk complex qua process lifecycle ivm. power management, maar qua multitasken en threading is het gewoon standaard gedrag.
Edit: De discussie over taskkillers komt (helaas) weer op gang.. De enige taskkiller die je telefoon niet opf*ckt is de interne, die kan je tunen met minfreemanager.. Als je domweg processen gaat afschieten krijg je een instabiele telefoon!. Alarms doen het dan niet goed, je telefoon gaat rare dingen doen en hangt soms zomaar, etc, etc..
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 09:31 ]
De mijne (g2 tmobile) ook ter reparatie gestuurd. Werd helemaal gek van het scherm.rdgut schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:49:
[...]
Nu hopen dat het niet te lang duurt voor ik hem terug krijg. Mis nu mijn hero
off-topic, je krijg van tmobile geen vervangend toestel met internet. Ze hebben wel wat brakke leentelefoons liggen, maar die stellen niet veel voor.
Lekker is dat, syncen doe ik automatisch en backup heb ik nog extra gemaakt via handy backup.
Dus nu alles herstellen: Alles weg, telefoonnummers, sms'jes en dergelijke! Fijn is dat!
Google zet niets terug, maar ook de backup file werkt niet.
Dus nu alles herstellen: Alles weg, telefoonnummers, sms'jes en dergelijke! Fijn is dat!
Google zet niets terug, maar ook de backup file werkt niet.
[ Voor 14% gewijzigd door Tonkey op 07-04-2010 10:22 ]
Zoals ik al zei zijn er vast die echt defect zijn, maar zoals Sneezer zegt...
Dus als iedereen massaal zijn hero of whatever terugstuurt omdat ze denken dat ze stuk zijn terwijl dat niet zo is zadel je htc met kosten op en de gebruikers met zorgen en stress. Beter niet doen.Sneezzer schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:22:
[...]
Voordat je paniek zaait: Wikipedia: Aanraakscherm
Capitatief scherm heeft een vorm van "aarde" nodig on goed te werken. Daarom hebben alle telefoons met een dergelijk scherm wel ergens een geleidende rand.
Dus niets om je druk over te maken.
@vandevorst
Staan je sync instellingen wel goed? Gezien bij mij google contacts syncen standaard uit stond.
Toen ik hard reset deed en de sync aanzette kreeg ik gewoon alle contacten weer terug via google. Alleen sms back-up heb ik niet gedaan gezien al mijn sms toch al naar mijn gmail inbox gaan.
Ook progjes die ik geinstalleerd had stonden in de lijst mijn downloads toen ik opnieuw begon. Ik kan niet anders dan dit soort syncen toejuichen (mits het werkt uiteraard) zelfs al zit ik in de trein kan ik gwoon hard reset doen en ongeveer verder gaan waar ik gebleven was.
@GG---77
Mooi dat het gemaakt is, maar je zegt ik moest aarde maken. Ik moet niets, enige wat ik merk is dat ik iets groter stukje vinger moet gebruiken als hij op tafel ligt hij werkt dus op tafel iets minder gevoelig. Maar de zijkant aanraken moet niet. Al werkt hij dan wel ietsje beter. Dus waarschijnlijk was de jouwe en die van rdgut verder heen dan de mijne is. Wel vervelend om nou diagnose te stellen over je scherm als er zoveel twijfel gevallen zijn. En wat betreft de garantie ja van een smartphone wordt geacht dat ze langer dan een jaar (2 dus) werken en dan heb je dus 2 jaar garantie.
[ Voor 40% gewijzigd door Staffie666 op 07-04-2010 10:41 ]
Na 2 weken (gevalletje scherm reageerd niet) heb ik mijn hero weer in handen. Voorheen moest ik altijd "aarde" maken om iets aan te kunnen raken, en voordat ik hem retour heb gestuurd moest ik dat aan de bovenkant van het scherm doen. Echter nu heb ik hem weer terug en scherm reageerd zonder "aarde" te maken. Het scherm hoef ik echt maar net aan te raken en hij reageerd!
P.s. ze gaven aan dat er 2 jaar garantie opzat!!!!!
P.s. ze gaven aan dat er 2 jaar garantie opzat!!!!!
PSN id: GG--77
Ehm, 7 keer is scheepsrecht 
Heb nu via handybackup ipv restore een backup file gemaakt (daarbij alle zelfde gegevens opgegeven als de vorige keer) en dan restore klikken. Dan 5 minuten wachten en smsjes en contacten staan er weer!
Alleen nu heeft google de gebruike instellingen weer gebruikt, en staan er dus weer 1000 email adressen tussen de contacten, maargoed.
Heb nu via handybackup ipv restore een backup file gemaakt (daarbij alle zelfde gegevens opgegeven als de vorige keer) en dan restore klikken. Dan 5 minuten wachten en smsjes en contacten staan er weer!
Alleen nu heeft google de gebruike instellingen weer gebruikt, en staan er dus weer 1000 email adressen tussen de contacten, maargoed.
[ Voor 80% gewijzigd door Tonkey op 07-04-2010 10:47 ]
Hm. De russische en zweedse pagina's van HTC zijn down.... Nederlands en US werkt wel.. Zou.. Zouden ze..?
Verwijderd
Daarvoor hoeven ze de servers toch niet er uit te gooien? Blijft wel vreemd.Reneger schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:55:
Hm. De russische en zweedse pagina's van HTC zijn down.... Nederlands en US werkt wel.. Zou.. Zouden ze..?
Dus, binnenkort Eclair op onze Hero's. Wat gebeurt er eigenlijk met (bijvoorbeeld) onze smsjes? En andere instellingen? Blijven die behouden? Is het verstandig om eerst een backup te maken? En met welke software kun je dat het beste doen (zonder root)?
Ik weet dat je bij een ROM-upgrade alles kwijt bent.
Bij een OTA upgrade zou je toch mogen verwachten dat HTC er voor zorgt dat je geen data verliest?Pred schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:48:
Dus, binnenkort Eclair op onze Hero's. Wat gebeurt er eigenlijk met (bijvoorbeeld) onze smsjes? En andere instellingen? Blijven die behouden? Is het verstandig om eerst een backup te maken? En met welke software kun je dat het beste doen (zonder root)?
Als ik jou was zou ik je telefoon gewoon rooten en wachten tot 2.1 op XDA verwerkt is tot een update.zip
Anders loop je de kans je telefoon nooit meer te kunnen rooten of iig voor een hele lange tijd niet.
Hier is al veelvuldig voor gewaarschuwt hier en op XDA.
Non taken
Vreemd. Mijn HTC doet het ook als ik hem met 1 vinger aanraak (op verschillende soorten ondergronden getest). Maar misschien komt dat omdat:Sneezzer schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:56:
[...]
Volgens mij komt dat doordat hij dan niet goed "spanning" maakt. Hij heeft een soort van circuit nodig. als je hem neerlegt en zorgt dat je de rand van het toestel ook aanraakt werkt het wel goed.
- ik zelf zo spannend ben
- ik meer dingen met 1 vinger kan
(boehoe, ik kan geen leuke zin bedenken..)
Even wat anders:
Wie van jullie kan Youtube filmpjes op "high quality" kijken via zijn mobiele abbo? En welke abbo is dat dan?
Ik heb WnW standaard van T-Mobile, maar kan alleen op "normal quality" kijken en dat ziet er vaak niet uit.
Ook zie ik alleen het 3G icoontje bovenin, maar nooit het H (HSDPA) icoontje. Heb hem wel eens een keertje gezien volgens mij. Of is 3G hetzelfde als HSDPA?
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
3G is de voorloper van HSDPA, ik heb regelmatig verbinding via H (in de stad dan, waar ik woon niet). Dit is ook merkbaar sneller. Youtube heb ik altijd in normale (of lage, hoe je het bekijkt) kwaliteit. Ook via t-mobile standaard. Het netwerk laat hoge kwaliteit gewoon niet toe, zelfs nu kan ik youtube filmpjes niet direct kijken (ik druk zo snel mogelijk op pauze om te bufferen)
Mmm ik lees nu op verschillende plekken op internet dat de update vanaf 16 april beschikbaar wordt...
http://www.gsminfo.nl/nie...anaf-16-april-beschikbaar
Verwijderd
Oud nieuws.. Heb je niets aan dit soort berichten.. Reken maar op September..shakedown schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:55:
Mmm ik lees nu op verschillende plekken op internet dat de update vanaf 16 april beschikbaar wordt...
Ik heb hier bijna altijd H. Ook in de trein van mijn woon- naar studiestad geregeld H. Zit op het Vodafone netwerk.
In de trein kijk ik overigens weleens YouTube video's, op hoge kwaliteit.
In de trein kijk ik overigens weleens YouTube video's, op hoge kwaliteit.
[ Voor 25% gewijzigd door TomasE op 07-04-2010 18:26 ]
Ikzelf gebruik custom ROMs, en backup mijn sms met SMSbackup&restore, deze zet een backup op je SD kaart. Voor je call-log. (gebelde nummers ) gebruik ik Backup Call history. Voor mijn apps gebruik ik Titanium , wel root nodig. Of daar ook een non root app voor is, weet ik niet .Pred schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:48:
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Handy backup doet smsjes, contacten en call logg in 1 keerjanvanduschoten schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:08:
[...]
Ikzelf gebruik custom ROMs, en backup mijn sms met SMSbackup&restore, deze zet een backup op je SD kaart. Voor je call-log. (gebelde nummers ) gebruik ik Backup Call history. Voor mijn apps gebruik ik Titanium , wel root nodig. Of daar ook een non root app voor is, weet ik niet .
Ook op je sd kaart. Vervolgens programma weer installeren, zelfde back-up instelling maken en restore klikken. Vandaag nog gebruikt (telefoon eens compleet leeggehaald)
Hebben meerdere mensen het probleem dat ongeveer 9 op de 10 YouTube video's niet willen afspelen? ("Deze video kan niet worden afgespeeld.").
Homey — Critics are those without skills to create.
Dat is inderdaad al veelvuldig langsgekomen. Zoek eens in deze topicreeks, en volgens mij is er zelfs een apart topic voor!
Rail Away!
via de youtube app zeker? dat is bekend probleem. probeer eens via de browser, werkt een stuk beter hier. de youtube app schijnt te werken onder 2.1 dus nog even geduldWeeJeWel schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:33:
Hebben meerdere mensen het probleem dat ongeveer 9 op de 10 YouTube video's niet willen afspelen? ("Deze video kan niet worden afgespeeld.").
Verwijderd
Hallo, ik weet niet of dit in de software topic moet of deze. Ik gok op deze omdat het wel met de HERO te maken heeft.
Het gaat namelijk over yxflash divx player. Ik wil deze aanschaffen maar hij doet een beetje choppy.
Ik had ergens gelezen dat dit aan de class van de geheugen kaart kan liggen?
Welke class is de standaard 2GB?
Er staat ook iets over cortex-A8 accleration. Maar dit is zeker voor de snapdragons...
Ik wacht anders wel eerst op de 2.1 update. Mischien dat hij dan minder stottert. En anders koop ik een zo hoog mogelijke class microSD kaartje en test dan de demo weer. En als hij dan goed loopt koop ik de xyflash divx player.
Heeft iemand deze app zonder stotteren voor elkaar gekregen?
btw: ik zit op vodaphone en heb wel vaak als er intensief data verkeer is dat hij meestal altijd naar H overspringt.
Groetjes,
Het gaat namelijk over yxflash divx player. Ik wil deze aanschaffen maar hij doet een beetje choppy.
Er staat ook iets over cortex-A8 accleration. Maar dit is zeker voor de snapdragons...
Ik wacht anders wel eerst op de 2.1 update. Mischien dat hij dan minder stottert. En anders koop ik een zo hoog mogelijke class microSD kaartje en test dan de demo weer. En als hij dan goed loopt koop ik de xyflash divx player.
btw: ik zit op vodaphone en heb wel vaak als er intensief data verkeer is dat hij meestal altijd naar H overspringt.
Groetjes,
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 19:49 ]
ik stoor me nogal aan het feit dat niet alles werkt in samenwerking met die pivot functie.
zit je lekker email te lezen, link je door naar je twitter app, moet je ineens je telefoon weer recht houden. terwijl dit toch gewoon een default-bijgeleverde htc widget is. zelfde met de homescreen.
ik zit niet te wachten op al die fancy weather effects op 2.1, maar hebben ze dit inmiddels recht gezet, weet iemand dat toevallig ?
zit je lekker email te lezen, link je door naar je twitter app, moet je ineens je telefoon weer recht houden. terwijl dit toch gewoon een default-bijgeleverde htc widget is. zelfde met de homescreen.
ik zit niet te wachten op al die fancy weather effects op 2.1, maar hebben ze dit inmiddels recht gezet, weet iemand dat toevallig ?
Je contacten kan je toch ook gewoon opslaan met HTC sync?vandevorst schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:32:
[...]
Handy backup doet smsjes, contacten en call logg in 1 keer
Ook op je sd kaart. Vervolgens programma weer installeren, zelfde back-up instelling maken en restore klikken. Vandaag nog gebruikt (telefoon eens compleet leeggehaald)
Die fout heb ik ooit gemaakt, net als google sync-Edwin- schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:08:
[...]
Je contacten kan je toch ook gewoon opslaan met HTC sync?
Google heeft er vandaag weer voor gezorgd dat alle email adressen weer als contact persoon vermeld staan, maar alle nummers staan er door handy backup weer in zoals vantevoren.
Ook htc sync werkt hier onder zowel XP als vista en Win 7 32 en 64 bits prima...vandevorst schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:50:
[...]
Die fout heb ik ooit gemaakt, net als google syncWerkt niet zo goed als ik hoopte.
Google heeft er vandaag weer voor gezorgd dat alle email adressen weer als contact persoon vermeld staan, maar alle nummers staan er door handy backup weer in zoals vantevoren.
Wat heb jij toch met back-ups
Via de app werken de meeste filmpjes wel (normale "slechte" kwaliteit).Buntmans schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:45:
[...]
via de youtube app zeker? dat is bekend probleem. probeer eens via de browser, werkt een stuk beter hier. de youtube app schijnt te werken onder 2.1 dus nog even geduld
Via de browser wert 90% van de filmpjes niet (Youtube en andere embedded filmpjes). Filmpjes van Gamekings en IGN werken helemaal niet. Waarschijnlijk komt dat door gebruik van Flash 10. Meestal krijg ik de melding "This content cannot play on this device".
[ Voor 6% gewijzigd door Xyphoid op 08-04-2010 00:44 ]
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
De 2.1 update zal de kaartjes ontzettend versnellen, dus daar zou ik even mee wachtenVerwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:46:
Hallo, ik weet niet of dit in de software topic moet of deze. Ik gok op deze omdat het wel met de HERO te maken heeft.
you had me at EHLO
Kan sinds vanmorgen niet meer smse met me hero icm met Telfort, meer mensen die hier last van hebben?
Edit: ga hier een eigen topic van maken ivm specifiek probleem
[ Voor 83% gewijzigd door Tonkey op 08-04-2010 10:52 ]
Vendrom schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:51:
Kan sinds vanmorgen niet meer smse met me hero icm met Telfort, meer mensen die hier last van hebben?
Bron: http://twitter.com/Telfort/status/11810786550Het is momenteel niet altijd mogelijk om een sms te versturen. Onze excuses voor het ongemak. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Geen idee, ik zal vast wel ergens wat fout gedaan hebben hoorStaffie666 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:55:
[...]
Ook htc sync werkt hier onder zowel XP als vista en Win 7 32 en 64 bits prima...
Wat heb jij toch met back-ups
Ik blijf erbij dat zyb veruit het beste werkt, maar waarom ze nu net voor android geen app hebben...
Ik gebruik Handcent SMS, en dat bevalt me vrij aardig. Alleen zou het mogelijk moeten zijn om de kleur led aan te passen als je een smsje hebt, en dat werkt niet bij mij
Misschien zie ik bij de telefoon zelf een instelling over het hoofd, maar via Handcent instellingen maakt het niet uit welke kleur ik instel, het is altijd groen. Iemand enig idee?
| 17 December 1991 | De Nerdette |
De LED van de Hero heeft niet verschillende kleuren (zoals bijv. de HTC Dream/T-Mobile G1 wel heeft), waardoor deze functie dus niet werkt
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat verklaard een hoop
Toch jammer, ik had verwacht dat het wel zou werken omdat de led oranje knippert als de accu bijna leeg is.
Hel LEDje spring toch om van oranje naar groen, wanneer je de Hero oplaadt en de accu uiteindelijk vol is?Sp!tF!re schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:12:
De LED van de Hero heeft niet verschillende kleuren (zoals bijv. de HTC Dream/T-Mobile G1 wel heeft), waardoor deze functie dus niet werkt
En zelfs ook naar rood als je hero bijna leeg isdddddaaf schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:37:
[...]
Hel LEDje spring toch om van oranje naar groen, wanneer je de Hero oplaadt en de accu uiteindelijk vol is?
Ledje heeft 3 kleuren, oranje groen en rood, trackball heeft helaas maar 1 kleurtje... nja wat men een kleur noemt: wit.
Er is een appje tenminste heb ik op xda voorbij zien komen voor het led lampje (niet de trackball)
maar wat je er mee kan weet ik niet en ook niet of je root nodig hebt.
Weet iemand of de Hero (Met de laatste officiele 1.5 firmware) contacten synchroniseert met een bluetooth carkit?
Bij mij wel iig (Blue & Me carkit). Al weet ik niet of ik echt een kopie van de contactenlijst is, of dat ie het realtime benaderd, iig kan ik via de carkit prima door mijn contacten bladeren.Flappie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:22:
Weet iemand of de Hero (Met de laatste officiele 1.5 firmware) contacten synchroniseert met een bluetooth carkit?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Blue & Me werkt inderdaad uitstekend en naadloos met de Hero (op contactgebied). Eenmalig contacten overzetten, en daarna wordt alles wat je verandert automatisch geüpdate of toegevoegd. Het zou kunnen zijn dat de carkit de contacten realtime benadert maar ik weet niet zo goed hoe deze dan met voice commando's zou werken ...
Ps. zou je met object push in 2.1 van android nu ook je smsjes kunnen laten voorlezen?
Dat zou wel heel cool zijn !
Ps. zou je met object push in 2.1 van android nu ook je smsjes kunnen laten voorlezen?
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Parrot idem dito. Heb wel een "dummy" contact op mijn simkaart aan moeten maken.
wat zijn straks de verschillen/verbeteringen van de update 2.1 ? Ik keek laatst op de legend in een telefoonwinkel maar kon het niet zo 1,2,3 vinden ?
Nogal wat verschillen, zoals de market die is uitgebreid.touchie75 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:09:
wat zijn straks de verschillen/verbeteringen van de update 2.1 ? Ik keek laatst op de legend in een telefoonwinkel maar kon het niet zo 1,2,3 vinden ?
Kijk maar eens:
http://www.belsimpel.nl/n...ersie-1.5,-1.6-en-2.0/2.1
Kijk dat is een leuk artikeltje.. ben vooral benieuwd naar de interface en compatibel met Windows exchange, heb je dan geen goole planner meer nodig?
Dat zou namelijk heel erg prettig zijn.
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Mijn Hero werkt perfect met mijn JVC KD-BT1 autoradio: zowel toegang tot mijn contacten, weergave van accu- en zendersterkte, als streamen van mp3's en zelfs internetradio. Alleen sms'jes uitlezen op het display van de radio is niet mogelijk, maar eigenlijk ben ik daar niet echt rouwig om.Flappie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:22:
Na 8 maanden tijd om afscheid te nemen van mijn Hero, ik ben over naar de Desire.
Aanrader.
Aanrader.
You bastard. Ik zit nog even vast aan een contract. Niet dat ik er spijt van heb maar de volgende keer neem ik weer een 1-jarig abonnement in plaats van 2.Beekforel schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:00:
Na 8 maanden tijd om afscheid te nemen van mijn Hero, ik ben over naar de Desire.
Aanrader.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik heb gisteren ook afscheid moeten nemen van mijn Hero, en ik heb nu een nokia 6100.Beekforel schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:00:
Aanrader.
Geen aanrader. Het is ook maar tot de hero terug komt van de reparatie service.
Heeft iemand toevallig al eens zijn Hero uit elkaar gehaald? En dan bedoel ik het touchscreen. Ik heb net op MP een Hero gekocht waarvan het scherm zwaar gebarsten is.
Aangezien ik wel vaker foontjes uit elkaar had gehaald dacht ik dat scherm zelf wel ff te vernieuwen, nou heb ik de telefoon als zo goed als helemaal gedemonteerd, maar ik kan nog geen "civilized"manier vinden om het touchscreen te verwijderen.
Is er al iemand geweest die dit gedaan heeft en zie ik iets gigantisch over het hoofd of wordt het bruut breken?
Aangezien ik wel vaker foontjes uit elkaar had gehaald dacht ik dat scherm zelf wel ff te vernieuwen, nou heb ik de telefoon als zo goed als helemaal gedemonteerd, maar ik kan nog geen "civilized"manier vinden om het touchscreen te verwijderen.
Is er al iemand geweest die dit gedaan heeft en zie ik iets gigantisch over het hoofd of wordt het bruut breken?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Dit gaat over de sprint Hero, met een beetje mazzel lijkt deze een beetje op onze hero?:Flagg schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:07:
Heeft iemand toevallig al eens zijn Hero uit elkaar gehaald? En dan bedoel ik het touchscreen. Ik heb net op MP een Hero gekocht waarvan het scherm zwaar gebarsten is.
http://androidforums.com/...hero-disassembly-diy.html
Better!! Dit is een officiele instructie video van HTC!:
http://www.youtube.com/watch?v=_yxfhNCf1Yg
Good luck! LOL: Op een gegeven moment moet je zelfs je touchscreen 7 minuten op 60 graden in de oven leggen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 22:31 ]
Cool thx, helemaal vergeten op youtube te zoeken, had al wat andere gevonden maar die hadden het over eruit breken. Leek me niet de bedoeling.Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:22:
[...]
Dit gaat over de sprint Hero, met een beetje mazzel lijkt deze een beetje op onze hero?:
http://androidforums.com/...hero-disassembly-diy.html
Better!! Dit is een officiele instructie video van HTC!:
http://www.youtube.com/watch?v=_yxfhNCf1Yg
Good luck! LOL: Op een gegeven moment moet je zelfs je touchscreen 7 minuten op 60 graden in de oven leggen
Oven staat nu aan iig. :-)
[edit]
En hij is los. :-)
Met een beetje mazzel kan ik vandaag ook de nieuwe display ophalen en dan hopen dat ik hem weer netjes in elkaar kan krijgen.
Dan heb ik voor 140€ + avondje kloten een HTC Hero gekocht.
[edit]2 En de assembly video, dan zijn we compleet.
http://www.youtube.com/watch?v=T6fV1tkvXEE
[ Voor 18% gewijzigd door Flagg op 10-04-2010 10:43 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Sinds ik gebruik maak van Hero is mijn maandelijkse sim-only* telefoonrekening nogal wat gestegen
Ik heb het vermoeden dat dit komt doordat de Hero buiten mijn weten om gebruik maakt van het T-Mobile mobiel netwerk terwijl ik in de veronderstelling zit dat ik Wi-Fi aan het gebruiken ben.
Hebben jullie ditzelfde probleem meegemaakt?
Zo ja/nee, hoe kun je überhaupt mobiel internet helemaal uitschakelen met uitzondering van Wi-Fi?
* mobiel en sms alleen, geen mobiel internet
Ik heb het vermoeden dat dit komt doordat de Hero buiten mijn weten om gebruik maakt van het T-Mobile mobiel netwerk terwijl ik in de veronderstelling zit dat ik Wi-Fi aan het gebruiken ben.
Hebben jullie ditzelfde probleem meegemaakt?
Zo ja/nee, hoe kun je überhaupt mobiel internet helemaal uitschakelen met uitzondering van Wi-Fi?
* mobiel en sms alleen, geen mobiel internet
APNdroid installeren / je APN-gegevens gewoon volledig wissen...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Settings>Wireless & networks>Mobile network afvinken> Mobile networks>Alles afvinken
Verwijderd
Ah, inderdaad. Mobiel internet had ik al uitgevinkt, wist alleen niet of dat het enige was. Zojuist ook maar even beide T-Mobile APN's die stonden ingesteld verwijderd. Bedankt peepz!
Cool, laat even weten of het gelukt is, eventueel met foto'sFlagg schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 09:44:
[...]
Cool thx, helemaal vergeten op youtube te zoeken, had al wat andere gevonden maar die hadden het over eruit breken. Leek me niet de bedoeling.
[edit]
Met een beetje mazzel kan ik vandaag ook de nieuwe display ophalen en dan hopen dat ik hem weer netjes in elkaar kan krijgen.
Wat heb je betaald voor scherm en wat heb je betaald voor toestel? 140+ avondje kloten is meer dan wat ik betaalde voor mijn 2e hands Hero:P Maar ben ook benieuwd naar het resultaat.
Flagg schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 09:44:
[...]
Cool thx, helemaal vergeten op youtube te zoeken, had al wat andere gevonden maar die hadden het over eruit breken. Leek me niet de bedoeling.
[edit]
En tis nog gelukt ook nog.MarcoC schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:37:
[...]
Cool, laat even weten of het gelukt is, eventueel met foto's.
foto's zeggen meer dan 1000 smsjes.

Viel reuze mee eigenlijk, voelde een beetje weird
En als je gewoon rustig alles in de volgorde van de video netjes en geduldig in elkaar schroeft/druk/plakt dan is er eigenlijk niets aan.
Ben er wel blij mee, kan nu nog ff mijn abbo uitzitten en toch met androïd kloten tot volgend jaar.
Schermpje was 50€ en 85€ voor het toestel. Toestel is 8 maanden oud.TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:45:
Wat heb je betaald voor scherm en wat heb je betaald voor toestel? 140+ avondje kloten is meer dan wat ik betaalde voor mijn 2e hands Hero:P Maar ben ook benieuwd naar het resultaat.
[...]
En dat avondje is 2 uurtjes gebleven gelukkig. :-)
[ Voor 21% gewijzigd door Flagg op 10-04-2010 17:47 ]
Holy crap, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Lijkt wel een uitelkaar geknalde iPhone....
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Knap hoor!
Maar 't lijkt of het metalen gedeelte ook nogal wat schade heeft opgelopen, vraag me af wat ermee is gebeurd..
Maar 't lijkt of het metalen gedeelte ook nogal wat schade heeft opgelopen, vraag me af wat ermee is gebeurd..

Voor wie z'n camera graag met 6x optische zoom uit wil breiden:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32122
Voor ongeveer 8 euro incl. verzendkosten het proberen waard;)
[ Voor 4% gewijzigd door TomasE op 10-04-2010 19:38 ]
Verwijderd
Dat is zonder enige twijfel het mafste aanhangsel voor de HTC Hero - of enige andere telefoon - die ik ooit heb gezien.TomasE schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:37:
Voor wie z'n camera graag met 6x optische zoom uit wil breiden:
Je moet de Hero niet hebben voor z'n camerakwaliteit. En dan zo'n telelens eraan schroeven?
Wel erg lollig. Als het 1 april was zou ik het beter begrijpen.
Goed gedaan zeg! Ik zou me er niet aan wagen denk ik
Verwijderd
Dat is niet alleen van een val, mijn Hero is ook wel eens gevallen en nu zit er een kleine beschadiging in de rechterbovenhoek. Maar om je scherm zo te beschadigen moet het echt hard zijn gegaan, want de kin onderaan je Hero beschermt het scherm eigenlijk altijd. Het lijkt net of hij vol tegen een tafelhoek aan is gelopen, dan ziet het er ook zo uit. Maar daar is de metalen beschadiging nog niet mee verklaardJ0ey schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:11:
Knap hoor!

Geen tijd om het hele topic door te lezen, maar zijn er nog meer mensen met problemen met het trackball?
Die van mij wilt niet meer naar rechts scrollen
Die van mij wilt niet meer naar rechts scrollen

Eerst tegen de tafelhoek gelopen en toen uit frustratie de Hero op de stenen gegooid?Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:27:
[...]
Dat is niet alleen van een val, mijn Hero is ook wel eens gevallen en nu zit er een kleine beschadiging in de rechterbovenhoek. Maar om je scherm zo te beschadigen moet het echt hard zijn gegaan, want de kin onderaan je Hero beschermt het scherm eigenlijk altijd. Het lijkt net of hij vol tegen een tafelhoek aan is gelopen, dan ziet het er ook zo uit. Maar daar is de metalen beschadiging nog niet mee verklaard
@hierboven: Zoekfunctie gebruiken kan geen kwaad, herstart al geprobeerd? Ook wel eens gelezen dat er even goed op losgaan als of het je vriendin is het probleem kan verhelpen.
Ja, net een willekeurige pagina aangeklikt en toen zag ik het 
Maar hij doet het weer
Maar hij doet het weer

NiceFlagg schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:55:
[...]
En tis nog gelukt ook nog.![]()
foto's zeggen meer dan 1000 smsjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Viel reuze mee eigenlijk, voelde een beetje weirdom de display in de oven te leggen maar werkte feilloos.
En als je gewoon rustig alles in de volgorde van de video netjes en geduldig in elkaar schroeft/druk/plakt dan is er eigenlijk niets aan.
Ben er wel blij mee, kan nu nog ff mijn abbo uitzitten en toch met androïd kloten tot volgend jaar.
[...]
Schermpje was 50€ en 85€ voor het toestel. Toestel is 8 maanden oud.
En dat avondje is 2 uurtjes gebleven gelukkig. :-)
Ik heb sinds 2 dagen stof onder m'n scherm zitten. Iemand enig idee of dit relatief eenvoudig is weg te krijgen?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik een paar Google-contacts gemaakt, terwijl ik al m'n conactpersonen als phone-conacts wil hebben. Dan kan ik tenminste syncen met outlook zonder al m'n contacten met Google te delen. Maar als concacten hebt gemaakt kan je het type helemaal niet meer wijzigen
Is er een andere manier om concact van type te laten veranderen, of te laten synchroniseren met outlook? Ik heb het al geprobeert door mezelf v-cards te sturen, maar nadat de eerste gelukt is blijft 'messages' steeds vastlopen als ik de v-card wil openen.
edit:
Als ik steeds de v-cards die ik mezelf stuur weggooi, loopt de boel niet vast. Maar het blijft nogal omslachtig.
Is er een andere manier om concact van type te laten veranderen, of te laten synchroniseren met outlook? Ik heb het al geprobeert door mezelf v-cards te sturen, maar nadat de eerste gelukt is blijft 'messages' steeds vastlopen als ik de v-card wil openen.
edit:
Als ik steeds de v-cards die ik mezelf stuur weggooi, loopt de boel niet vast. Maar het blijft nogal omslachtig.
[ Voor 10% gewijzigd door Vihaio op 11-04-2010 17:48 ]
Verwijderd
mja dat heb ik ook. buffert om de 5 sec ofzo.WeeJeWel schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:33:
(offtopic:
Ik heb nog wel een 4mnd oude HTC Hero te koop.
Kheb em eigenlijks nooit gebruikt, kben niet zon touch fan.
Als iemand em wil kopen pmt ie me maar.)
Waarom koop je dan ooit een touchscreen telefoon, dat snap ik nooit echt. Je test een telefoon toch voordat je hem koopt?
Je kan trouwens beter een advertentie maken in V&A denk ik.
Verwijderd
Heb daar ook een advertentie gemaakt iddJ0ey schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:24:
Waarom koop je dan ooit een touchscreen telefoon, dat snap ik nooit echt. Je test een telefoon toch voordat je hem koopt?![]()
Ik had tot aan 4 maanden geleden een xperia x1. Die ging kapot, en ze konden hem niet maken bij de verzekering....dus mocht ik een nieuwe telefoon uitkiezen. Op aanraden van een vriend van me heb ik deze telefoon overwogen. Het menu is echt heel mooi en het werkt ook allemaal soepel en snel. Maar ik mistte het toetsenbordje al vrij snel. Ik dacht dat ik wel aan zo'n touchtoetsenbord zou wennen aangezien de hele wereld een iphone wil. Maar niet dus....dus maar weer teruggegaan op mn oude blackberry hehe ;p. Apps waren ook erg nice moet ik zeggen. Alleen heb ik helaas een toetsenbordje nodig, want ik irriteer me mateloos als ik in elk smsje weer typfouten maak.
Sjo vandaag de Hero uitvoerig getest en het lijkt erop dat ie het goed doet. Sygic Mobile 10 erop gezet en werkt ook feilloos.
Had verwacht dat smartphones om de 5 minuten vast zouden lopen, traag werken etc etc. maar ik ben aangenaam verrast, zelfs met de wat oudere Hero werkt alles eigenlijk super smooth. Was alweer even geleden dat ik een smartphone vast heb gehad ja.
Maar vroeg me nu eigenlijk wel af wanneer die android 2.1 update nou komt, zeker als alles dan nog sneller moet gaan.
Iemand nog een Neonode N2 kopen? Hoge verzamelwaarde.
Had verwacht dat smartphones om de 5 minuten vast zouden lopen, traag werken etc etc. maar ik ben aangenaam verrast, zelfs met de wat oudere Hero werkt alles eigenlijk super smooth. Was alweer even geleden dat ik een smartphone vast heb gehad ja.
Maar vroeg me nu eigenlijk wel af wanneer die android 2.1 update nou komt, zeker als alles dan nog sneller moet gaan.
Iemand nog een Neonode N2 kopen? Hoge verzamelwaarde.
Dan speelt 'ie toch nog wel af? Bij die error weigert hij helemaal.Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:54:
[...]
mja dat heb ik ook. buffert om de 5 sec ofzo.
Homey — Critics are those without skills to create.
Dit topic is gesloten.