HTC Hero [part sept] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 120.672 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Heeft HTC nu al een definitieve datum gegeven??? of blijven ze nog altijd?

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:09
Opperclowntje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:51:
Heeft HTC nu al een definitieve datum gegeven??? of blijven ze nog altijd?
"of blijven ze nog altijd?" :?

Ze hebben nog geen datum gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
Ik heb probleem met Gmail app op de Hero... weet niet of iemand dit ook heeft. Maar als ik mail binnen krijg en ik lees deze op me telefoon blijft deze ongelezen op de server staan. Dus als ik in me browser erheen ga staat dat mailtje nog steeds als ongelezen.. iemand hier ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:03
Gisteren iemand van HTC (een vertegenwoordiger) gesproken en die gaf 'begin april' aan als laatste datum die ze gehoord had, ze had nog niet gehoord dat dit niet ging lukken.

Mocht het niet lukken hoop ik dat we, net zoals de vorige keer, gewoon de Swe update kunnen gebruiken (vorige keer kwam de update uit Swe ook 2 weken eerder dan in NL).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJelle schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:49:
Ik heb probleem met Gmail app op de Hero... weet niet of iemand dit ook heeft. Maar als ik mail binnen krijg en ik lees deze op me telefoon blijft deze ongelezen op de server staan. Dus als ik in me browser erheen ga staat dat mailtje nog steeds als ongelezen.. iemand hier ook ervaring mee?
Nope, werkt prima hier. Als ik een mail open op de Hero is hij binnen no-time "marked as read" op gmail.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:00:
[...]

Nope, werkt prima hier. Als ik een mail open op de Hero is hij binnen no-time "marked as read" op gmail.com.
En vice versa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
JJelle schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:49:
Is er wel gesynct tussen je phone en gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Laatst online: 08-09 21:59
EnsconcE schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:07:
[...]

Is er wel gesynct tussen je phone en gmail?
Ja er is wel sync gewoon... hij heeft ook tijdje goed gedaan maar laatste maand ofzo doet hij het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Laatst online: 25-05 18:09
Sp!tF!re schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:52:
Gisteren iemand van HTC (een vertegenwoordiger) gesproken en die gaf 'begin april' aan als laatste datum die ze gehoord had, ze had nog niet gehoord dat dit niet ging lukken.

Mocht het niet lukken hoop ik dat we, net zoals de vorige keer, gewoon de Swe update kunnen gebruiken (vorige keer kwam de update uit Swe ook 2 weken eerder dan in NL).
Een medewerker van htc nl heeft mij laten weten dat het wel eind April wordt. Toch grappig dat ze zelf nog niet goed weten wanneer het daadwerkelijk komt. Of ze willen het een verrassing houden haha.

En idd dacht ook dat die versie hetzelfde was, dus als dat weer zo is hoeven we niet te wachten tot de NL release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

Ik heb het idee dat die update in Taiwan in elkaar gezet wordt. Daarom zullen de medewerkers van HTC hier in Nederland echt goed op de hoogte zijn van de status van de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Ok top bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:17
En het laatste nieuws: 26 April pas in Taiwan...

http://www.engadget.com/2...-26th-in-home-country-of/

Dus pas ergens in mei hier in Nederland... Te gek voor woorden zeg. Zo verschrikkelijk lang erop laten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:38
shakedown schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 18:36:
En het laatste nieuws: 26 April pas in Taiwan...

http://www.engadget.com/2...-26th-in-home-country-of/

Dus pas ergens in mei hier in Nederland... Te gek voor woorden zeg. Zo verschrikkelijk lang erop laten wachten
Er staat niet wanneer hij in Nederland komt, dus je bent dingen aan het verzinnen. Als je de XDA-developers bron aanhoudt komt de update 2 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
MarcoC schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 18:39:
[...]
Er staat niet wanneer hij in Nederland komt, dus je bent dingen aan het verzinnen. Als je de XDA-developers bron aanhoudt komt de update 2 april.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt... Echter waarom zou HTC de update niet als eerste in hun eigen land uitbrengen? Helemaal verzinnen doe ik niet. Gewoon een logische lijn zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
shakedown schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 18:51:
[...]

Ik hoop echt dat je gelijk hebt... Echter waarom zou HTC de update niet als eerste in hun eigen land uitbrengen?
Waarom kwam de Legend als eerste uit in Nederland en niet in hun eigen land? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
kavish schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 19:25:
[...]

Waarom kwam de Legend als eerste uit in Nederland en niet in hun eigen land? ;)
Is dat zo? Cool! Hahaha weer wat geleerd... Nou wie weet hebben we geluk... Please HTC ruim 4 maand wachten na uitkomen van 2.1 hebben, we nu wel eens genoeg geduld gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister kreeg ik een leuke aanbieding van mijn provider. Alhoewel of de aanbieding leuk is weet ik niet daar ik me er nog niet in verdiept heb, maar wellicht dat jullie me wat meer informatie kunnen geven.

Synchroniseert deze telefoon met een iMac? Ik heb wel eens Windows Mobile gehad, maar dat was een ramp met synchronisatie.

Is deze telefoon nog een beetje bij de tijd? Ik moet er wel weer een jaartje of twee mee doen namelijk. Of kan ik bv beter wachten op een ander model.

Zelf zat ik te denken aan de iPhone, maar dan wel het nieuwe model wat waarschijnlijk ergens over een paar maand zal uitkomen. Oa ivm synchronisatie en de applicatie winkel. Nu heb ik filmpjes gezien van Android en zo te zien werkt het erg fijn, dus als de synchronisatie gewoon goed werkt vind ik het geen probleem.

De aanbieding die ik kreeg van Hi was als volgt. Voor 2 jaar verlening moest ik 10 euro bijbetalen voor deze telefoon. Ik betaal gedurende de 2 jaar dan wel 16,95 voor het abbo ipv de huidige 20 euro. Internet is dan het eerste jaar 2,50 ipv de 10 euro die ik nu betaal elke maand. Ik heb nu de SE G900, dus het kan allemaal alleen maar beter worden neem ik aan. :) Maar ik ben een beetje bang dat ik weer iets koop wat technisch gezien prehistorisch is en dat ik straks spijt krijg bij het uitkomen van nieuwe telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:01:
Gister kreeg ik een leuke aanbieding van mijn provider. Alhoewel of de aanbieding leuk is weet ik niet daar ik me er nog niet in verdiept heb, maar wellicht dat jullie me wat meer informatie kunnen geven.

Synchroniseert deze telefoon met een iMac? Ik heb wel eens Windows Mobile gehad, maar dat was een ramp met synchronisatie.

Is deze telefoon nog een beetje bij de tijd? Ik moet er wel weer een jaartje of twee mee doen namelijk. Of kan ik bv beter wachten op een ander model.

Zelf zat ik te denken aan de iPhone, maar dan wel het nieuwe model wat waarschijnlijk ergens over een paar maand zal uitkomen. Oa ivm synchronisatie en de applicatie winkel. Nu heb ik filmpjes gezien van Android en zo te zien werkt het erg fijn, dus als de synchronisatie gewoon goed werkt vind ik het geen probleem.

De aanbieding die ik kreeg van Hi was als volgt. Voor 2 jaar verlening moest ik 10 euro bijbetalen voor deze telefoon. Ik betaal gedurende de 2 jaar dan wel 16,95 voor het abbo ipv de huidige 20 euro. Internet is dan het eerste jaar 2,50 ipv de 10 euro die ik nu betaal elke maand. Ik heb nu de SE G900, dus het kan allemaal alleen maar beter worden neem ik aan. :) Maar ik ben een beetje bang dat ik weer iets koop wat technisch gezien prehistorisch is en dat ik straks spijt krijg bij het uitkomen van nieuwe telefoons.
Als je kunt wachten op de nieuwe iphone en daar voor wilt betalen kun je net zo goed voor de desire gaan. En de Hero compleet links laten liggen. De Hero is een super toestel maar als je twijfelt tussen een model dat al bijna een jaar op de markt is en een model dat nog moet verschijnen is de keus natuurlijk niet zo moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:01:
Synchroniseert deze telefoon met een iMac?
Wat wil je precies syncen dan? HTC Sync is er bij mij weten alleen voor Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakedown schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:33:
[...]

Als je kunt wachten op de nieuwe iphone en daar voor wilt betalen kun je net zo goed voor de desire gaan. En de Hero compleet links laten liggen. De Hero is een super toestel maar als je twijfelt tussen een model dat al bijna een jaar op de markt is en een model dat nog moet verschijnen is de keus natuurlijk niet zo moeilijk...
Hier ben ik het wel een beetje mee eens. Ik vind m'n Hero nog steeds geweldig en hij kan nu nog prima mee met de rest, maar we zijn toch alweer bijna een jaartje verder en er is al veel nieuws (en er komt nog veeel meer).
Die aanbieding is in mijn ogen overigens niet eens zo super, bijna identiek aan mijn abbo welke ik bij de release van het toestel heb genomen.
Als het voor één jaar zou zijn dan had ik meteen gezegd; gewoon doen :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoter
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 17:39
In het HTC Hero problemen topic stond dat als je een probleem had, je het in dit topic kon posten.

Ik heb voor de 4e keer een probleem met mijn Hero (en dus ook al 3x eerder opgestuurd naar het repair center). Als ik gebeld heb, of ik trek de koptelefoon/headset uit de telefoon, dan blijft de telefoon aangeven dat er een headset in de telefoon zit. Ik kan dus wel gewoon bellen enzo, maar ik hoor dus niks meer. Headset erin en bellen gaat gewoon, maar haal ik de headset eruit, dan doet hij het weer niet meer.

Wat heb ik geprobeerd: Hard reset (HOME+BACK+END CALL) eerste keer werkte hij, headset geprobeerd, even gebeld, ging goed. Ik dacht mooi en deed een backup van gegevens, werd gebeld en had weer hetzelfde probleem! Daarna gelijk weer een hard reset gedaan maar nu gaf hij na de reset, gelijk al bij het aanmelden, dat er een headset in zat aan.

Ik dacht te proberen om de nieuwe rom van de HTC site erop te zetten, maar als ik de S/N code invoer, is de update niet voor mijn telefoon bedoeld (had die al eerder gedownload en opgezet maar toen weer gedelete dus snap er niks van waarom ik m nu dit keer niet kan downloaden.)

Toen ben ik gaan zoeken op internet en kwam het volgende tegen: Toggle Headset. Het is een widget die de status van de headset softwarematig reset. Maar omdat het elke keer na het bellen of muziek luister moet, vergeet ik het vaak.

Hebben meer mensen het probleem? En weet iemand een betere oplossing dan toggle headset?

Ik ben eigenlijk wel klaar met de telefoon en heb eigenlijk geen vertrouwen meer in het repaircenter.

HTC Hero Android 1.5 non-rooted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:02
Zij er trouwens mensen die zo uit het hoofd weten hoe ik die "test" en "bleep" enzo uit mijn music player krijg? Het zijn die notifications die voor alarmen ed gebruikt kunnen worden.

Mijn muziek staat in de map MP3, misschien dat de map gewoon anders moet noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
-Edwin- schreef op zondag 21 maart 2010 @ 12:16:
[...]

Ik kijk wel even. Ik denk toch dat de Hero niet aanpast aan de zomertijd als je flight mode aan hebt staan. Een echte wekker heb ik niet eens meer (erg he :| ). Ik was gewoon benieuwd of iemand het zeker wist. Aangezien ik geen instellingen mbt zomertijd kan vinden op de Hero.
Hij past de zomertijd dus gewoon aan in flightmode.
Jormungandr schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:45:
Zij er trouwens mensen die zo uit het hoofd weten hoe ik die "test" en "bleep" enzo uit mijn music player krijg? Het zijn die notifications die voor alarmen ed gebruikt kunnen worden.

Mijn muziek staat in de map MP3, misschien dat de map gewoon anders moet noemen?
De map zoeken waar je test/bleep staat en daar een leeg bestandje met de naam '.nomedia" in zetten.
Works like a charm.

[ Voor 36% gewijzigd door Sypher op 28-03-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Sypher schreef op zondag 28 maart 2010 @ 09:30:
[...]

Hij past de zomertijd dus gewoon aan in flightmode.
Ik heb het gemerkt, nou ja was een uur te vroeg wakker. Beter dan te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik had 'm toevallig uit staan en zelfs dan past-ie de tijd aan :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomtom137 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:59:
[...]

Wat wil je precies syncen dan? HTC Sync is er bij mij weten alleen voor Windows.
Iig Agenda, fotoalbum, iTunes, mail en adresboek. Bijvoorbeeld de Nokia N97 mini kan dat prima, ik had gehoopt dat Android dat ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:20
Sypher schreef op zondag 28 maart 2010 @ 09:30:

[...]

De map zoeken waar je test/bleep staat en daar een leeg bestandje met de naam '.nomedia" in zetten.
Works like a charm.
Alleen moet je die .nomedia niet in een map zetten waar ook foto's in staan, want dan wist ie alle foto's.....
Ik had een backup mapje, waar van alles in stond, dus ik dacht, laat ik die .nomedia gewoon in de hoofdmap zetten, dan ben ik gelijk klaar. En na een tijdje merkte ik dat mijn kaartje ineens heel veel ruimte over had :(

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:37
Zie ik iets over het hoofd of kan ik met de hero eenmaal geopende programma's niet meer afsluiten ?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03
Klopt, dat is by design zo. Niet-gebruikte applicaties worden vanzelf afgesloten.

Overigens zijn er wel een paar uitzonderingen, bijvoorbeeld Sygic Mobile Maps kun je expliciet afsluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 00:13

TheFirepit

Vuurbal

Deels heb je gelijk. Het is echter wel zo dat als je met de terugknop uit een applicatie gaat dat deze dan (vaak) wel wordt afgesloten.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:10

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik kwam laatst een vreemde bug tegen...

Ik was een bestandje aan het downloaden en ik dacht 'laat ik mijn download lijstje opschonen'. Dus ik klik een item aan, verwijder het, verwijdert dat kreng m'n actieve download! Beetje stom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truami
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik heb sinds een paar maanden een Hero via T-Mobile, de G2 Touch dus. Nu heb ik sinds enkele weken een eigenaardig probleem. Heb al flink lopen zoeken online, maar het is moeilijk te omschrijven wat er precies gebeurt.

Het gebeurt op verschillende tijden, met verschillende mensen (niet altijd dezelfde personen dus). Als ik een telefoongesprek heb, begint de Hero na enkele minuten de tekst te vervormen in een soort vreemde computerstem, alsof je een bandje heel snel vooruitspoelt. Vervolgens wil ik ophangen, maar de 'End call' knop doet niets, en ook de fysieke ophang-toets reageert niet. Ik moet dus wachten tot de andere persoon de verbinding vebreekt. Als mensen terugbellen doet hetzelfde probleem zich vaak binnen een paar minuten weer voor. Kan er niet echt achterkomen of een reboot (Power off/on) effect heeft, meestal hebben de bellers het dan wel weer gezien.

Herkend iemand dit probleem, en zoja is er een oplossing voor?

Rom versie is 2.73.110.26, wat volgens mij de nieuwste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jey
  • Laatst online: 02-09 20:33

Jey

Iemand ervaring met een startup loop / hang probleem

Nadat ik iemand een foto liet zijn die ik gemaakt had die middag legde ik mijn HERO weg zonder het scherm uit te doen. Toen ik even later keek was het scherm zwart en waren alle toetsen verlicht. Niks deed het meer; een echte en eerste hanger voor deze telefoon (sinds begin oktober tot nu 6 maanden later) nog nooit hoeven restarten laat staan de accu eruithalen zoals nu moest.

Hij start niet meer op: hij loopt (engels) soms bij het opstarten of hangt tijdens het htc logo (waarbij er soms rare puntjes te zien zijn.) maar meer dan dat komt er niet.

Hierna heb gelezen en gezocht en een hard reset gedaan (home+back+endcall) waarbij hij een keer half werkend is opgestart (zonder de htc sense-ui ofzo en ik kon niks opstarten) maar hing toen al heel snel weer .

Ik heb een Bruine HERO met t-mobile abo met de originele rom geupdate via de htc 2009-11-23 rom-upgrade (gelijk na aanschaf 6 maanden geleden).

Moet ik deze ter reparatie aanbieden (lijkt me een software probleem) of heb ik nog iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Als jij gewoon de originele rom erom hebt gehad zoals je zegt en hard reset geprobeerd hebt zou ik hem idd ter reparatie aanbieden lijkt me niet iets wat door een instelling of wat dan ook veroorzaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QQleQ
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09 07:31
Truami schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:12:
Ik heb sinds een paar maanden een Hero via T-Mobile, ..

Het gebeurt op verschillende tijden, met verschillende mensen (niet altijd dezelfde personen dus). Als ik een telefoongesprek heb, begint de Hero na enkele minuten de tekst te vervormen in een soort vreemde computerstem,..
Herkend iemand dit probleem, en zoja is er een oplossing voor?
Ik heb dit ook een paar keer gehad. Ik kan me herinneren dit ook ergens anders gelezen te hebben. Het schijnt dat het gewone telefoongesprek ook over 3G gestuurd wordt, en als je data verbinding niet goed is, dan komt het gesprek dus niet goed door.
De keren dat ik dit had stond ik tussen vier liften in, dus mogelijk dat dit storing gaf op mijn dataverkeer, en dus ook op het telefoongesprek. Verder heb ik hier geen last van gehad.
Ik heb de standaard Hero via KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truami
QQleQ schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:16:
[...]

Ik heb dit ook een paar keer gehad. Ik kan me herinneren dit ook ergens anders gelezen te hebben. Het schijnt dat het gewone telefoongesprek ook over 3G gestuurd wordt, en als je data verbinding niet goed is, dan komt het gesprek dus niet goed door.
De keren dat ik dit had stond ik tussen vier liften in, dus mogelijk dat dit storing gaf op mijn dataverkeer, en dus ook op het telefoongesprek. Verder heb ik hier geen last van gehad.
Ik heb de standaard Hero via KPN.
Dat is erg vreemd, want ik het gebeurd regelmatig als ik thuis werk: ik woon op de bovenste etage van een grotendeels houten huis. Gisteren gebeurde het me weer, toen heb ik "Mobile" uitgezet via de home screen widget, wat dus de 3G verbinding uitzet. Even later gebeurde hetzelfde weer, erg vreemd als het gesprek dus via 3G zou gaan, terwijl dit uit staat.

Kun je me misschien in de goede richting wijzen waar je het hebt gelezen? Vind het namelijk een erg vervelende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
3G != Mobile Network. 3G is een verbinding waarover zowel data als spraak loopt, de evt. oplossing zou zijn om naar je Instellingen te gaan, Verbindingen, Mobiel Netwerk en vervolgens Spaarstand aanzetten (dan gebruikt hij nooit 3G, enkel 2G).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truami
Sp!tF!re schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:54:
3G != Mobile Network. 3G is een verbinding waarover zowel data als spraak loopt, de evt. oplossing zou zijn om naar je Instellingen te gaan, Verbindingen, Mobiel Netwerk en vervolgens Spaarstand aanzetten (dan gebruikt hij nooit 3G, enkel 2G).
Aha, dan gaat spraak dus via 2G en web via 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Truami schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:23:
[...]

Aha, dan gaat spraak dus via 2G en web via 3G?
Nee, voor zover ik weet gaat dan álles via 2G, dus spraak en web (via GPRS, hoewel dat volgens mij 2.5G is, weet niet precies hoe dit zit, web zou wel gewoon moeten werken via 2G).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QQleQ
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09 07:31
Truami schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:08:
[...]

Kun je me misschien in de goede richting wijzen waar je het hebt gelezen? Vind het namelijk een erg vervelende bug.
Ik kan dit niet meer terug vinden, wel heb ik het probleem nog ergens anders gevonden op het
Modaco Forum.
en http://forums.whirlpool.n...-archive.cfm/1309778.html (zoeken op 'computer noises')
Helaas ook zonder antwoord

[ Voor 9% gewijzigd door QQleQ op 01-04-2010 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
HELP!

Mijn trackball wil niet meer naar rechts. Alle richtingen doen het verders goed, behalve naar rechts.....
Tips iemand?

(en ja ik heb al een keer "alsof je met je vriendin bezig bent" de trackball bewogen)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
@ zosas. Zet je telefoon effe uit/aan en dan doet hij het waarschijnlijk weer, was toen bij mij het geval...

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Je Hero rebooten al geprobeerd?

edit:
@ hierboven :w even snel voor mij posten, he!

[ Voor 50% gewijzigd door Mad Marty op 01-04-2010 09:28 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 07:35
Jaja, daar is ie dan. Zo juist de OTA melding gehad voor de update. :D Nu aan het downloaden. Iemand hem er al op staan?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen ik heb een aantal vraagjes over de HTC Hero:

1. Hoe kan ik van mijn toetsen de verlichting aanzetten? In het donker zie ik niet op welke toetsen ik druk.

2. Wat is de beste en goedkoopste 16GB geheugenkaartje voor dit toestel?

3. Hoe kan het als ik van de Market apps download dat ze op me tel. worden opgeslagen en niet op mijn geheugenkaart?

4. Ik heb nu mijn hotmailaccount doorgelinkt naar mijn gmail account. Maar als ik mijn gmail open op me tel. of op de computer dat stopt ie al mijn emails bij hotmail in verwijderde items. Iemand hier nog een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
mastair schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:59:
Jaja, daar is ie dan. Zo juist de OTA melding gehad voor de update. :D Nu aan het downloaden. Iemand hem er al op staan?
1 april! 1 april! Kikker in je bil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
mastair schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:59:
Grapjas

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Geloof het ook niet, tis wel 1 april he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:03:
Goedemorgen ik heb een aantal vraagjes over de HTC Hero:

1. Hoe kan ik van mijn toetsen de verlichting aanzetten? In het donker zie ik niet op welke toetsen ik druk.
Als je een toets indrukt, gaat vanzelf de verlichting aan.
2. Wat is de beste en goedkoopste 16GB geheugenkaartje voor dit toestel?
Zie http://tweakers.net/pricewatch
3. Hoe kan het als ik van de Market apps download dat ze op me tel. worden opgeslagen en niet op mijn geheugenkaart?
By design. Je kunt apps2sd uit de market halen om ze op je sd-kaart op te slaan (als ik me niet vergis wel root-access nodig). Ik meen dat in Android 2.x je wél apps op je sd-kaart kunt opslaan.
4. Ik heb nu mijn hotmailaccount doorgelinkt naar mijn gmail account. Maar als ik mijn gmail open op me tel. of op de computer dat stopt ie al mijn emails bij hotmail in verwijderde items. Iemand hier nog een oplossing voor?
Nope, ik zou niet weten. Denkt-ie toevallig dat het spam is oid? Zal vast ergens een instelling verkeerd staan, dus loop de boel eens na ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad Marty schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:15:
[...]

Als je een toets indrukt, gaat vanzelf de verlichting aan.
Dat is het probleem dus als ik een toets indruk gaat de toetsverlichting niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Stel dat ik mijn Hero wil resetten en alle data verwijderen en ik doe een Harde reset naar fabrieksinstellingen.

Wordt dan ook de SD kaart weer teruggezet naar fabrieksinstellingen en daarmee alle persoonlijke data zoals foto's programma's etc verwijderd vd SD kaart :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
GG---77 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:27:
@ zosas. Zet je telefoon effe uit/aan en dan doet hij het waarschijnlijk weer, was toen bij mij het geval...
holy reboot doet weer zijn werk d:)b

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 07:35
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:19:
[...]

Dat is het probleem dus als ik een toets indruk gaat de toetsverlichting niet aan.
Heb je wel de laatste update (2.73.405.5) erop staan? Bij de eerste ROM versie was dit inderdaad nog wel eens een probleem.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je op de hero ook live wallpapers zoja hoe ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:04:
Nog een maandje (hopelijk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:04:
Ja, alleen met een custom ROM , villain 5.02. Je kunt de.ROM vinden op xda, of kijk anders even hier in het forum bij Hero rooten en custom ROMs . Ben er persoonlijk niet zo weg van, werkt alleen bij het."kale " Android, dus je moet sense uitschakelen. Ik denk dat de Hero ook iets te traag is voor een live wallpaper, maar probeer het zelf maar eens :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Had mijn Hero opgestuurd gehad voor reparatie. Het toestel had telkens kuren met het bekende "scrollen uit het niets"-probleem. Ook had mijn scherm wat dode pixels die je alleen zag bij het opstarten (een stuk of 5) en was mijn klepje sterk vervaagd van kleur. Het scrollwieletje hadden ze vervangen (had volgens mij nog een oud type scrollwieletje omdat die oude donkerder van kleur was) en het achterklepje hebben ze vervangen. Die is weer spierwit! Alleen hebben ze helaas de dode pixels over het hoofd gezien, dus die mag weer terug helaas :O Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
@DaJohn. Hoe lang heeft geduurd voordat je hem weer terug had? Ik heb de mijne een week geleden ingestuurd. Dus ben benieuwd hoe lang ik nog geduld moet opbrengen!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
@GG---77 Ik had hem via Dynafix opgestuurd en was hem 7 werkdagen kwijt! Viel me reuze mee eigenlijk! Alleen hebben ze het display over het hoofd gezien dan.. Waarschijnlijk hebben ze getest toen hij aanstond en toen gekeken want ik zie het echt alleen bij het aanzetten van het toestel.. Dan zie ik rond het Hero logo witte pixels namelijk.. op zich niet zo'n probleem, echter heb ik dit eerder bij mijn Nokia N82 gehad en toen werd het puntje een behoorlijke plek wat zelfs tijdens het gebruik me er aan stoorde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 14:31
Officiële 2.1 ROM is gelekt en staat als rooted versie op deze site: http://hero-roms.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 07:43
In afwachting van de offiele update, blijven je bestanden bewaard? (contacten, sms, programma's en dergelijke)

Anders moet ik even een backup maken en een lijst met apps opschrijven voor ik de update erop zet ;) (En voor de zekerheid dan maar de sd kaart verwijderen voor installatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:21:
In afwachting van de offiele update, blijven je bestanden bewaard? (contacten, sms, programma's en dergelijke)

Anders moet ik even een backup maken en een lijst met apps opschrijven voor ik de update erop zet ;) (En voor de zekerheid dan maar de sd kaart verwijderen voor installatie)
Contacten kun je altijd weer syncen met google, sms wordt wel verwijderd, maar daar zijn ook programma's voor. En als ik het goed heb, kun je na een nieuwe install al je gekozen apps weer uit de market downloaden, die staan dan onder het kopje downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

TomasE schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:18:
Officiële 2.1 ROM is gelekt en staat als rooted versie op deze site: http://hero-roms.blogspot.com/
1 April :X

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Nogmaals:

Mocht je van plan zijn om een custom ROM te gaan gebruiken, wacht dan met de officiële 2.1 ROM van HTC. deze schijnt een nieuwe bootloader te hebben, welke waarschijnlijk slecht te veranderen/rooten is als hij eenmaal is geïnstalleerd.

Bron :XDA

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=655720

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:28:
[...]

Contacten kun je altijd weer syncen met google, sms wordt wel verwijderd, maar daar zijn ook programma's voor. En als ik het goed heb, kun je na een nieuwe install al je gekozen apps weer uit de market downloaden, die staan dan onder het kopje downloads.
Contacten syncen klopt wel, maar de vorige keer was dat nogal fout gegaan (alle email adressen die ik ooit gebruikt had stonden er als los contact in, lekker is dat). Ik heb wel een programma die een back-up maakt in ieder geval.
Maargoed, dan weet ik dat ik dat niet moet vergeten, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Jongens het is April de update naar 2.1 komt akelig dichtbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opperclowntje schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:03:
Jongens het is April de update naar 2.1 komt akelig dichtbij!
Of juist nog niet!! Who can tell..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:59:
[...]

Of juist nog niet!! Who can tell..
Tja, er zal binnenkort toch al wel wat meer duidelijkheid komen? Al is het maar een soort rooster waarop staat wanneer NL en België aan de beurt zijn. Mijn hoop is nog altijd 4 april, maar we zullen zien.

Er zitten wel flink wat vernieuwingen die me leuk lijken! De nieuwe market is er 1 van ;)

Edit: ik heb een email naar htc gestuurd, nu maar wachten op reactie (ivm pasen verwacht ik deze over een week ergens wel :P)

[ Voor 12% gewijzigd door Tonkey op 02-04-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik vind de batterij indicatie toch ook wel erg fijn; het komt nog wel eens voor dat mijn telefoon opeens binnen een dag leeg is (normaal 2 dagen), dan kan ik nu eindelijk zien welk programma zoveel stroom loopt te slurpen. Verder zal het er allemaal net wat gelikter uit zien (hogere resolutie icons e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Met de ROM update moest ik mijn G2 update van de engelse tmobile site halen. Met een beetje mazzel is dat nu weer het geval, dan ben ik 2010/4/16 aan de beurt...

Desalniettemin hou ik alle websites in de gaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

vandevorst schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:07:
[...]

Tja, er zal binnenkort toch al wel wat meer duidelijkheid komen? Al is het maar een soort rooster waarop staat wanneer NL en België aan de beurt zijn. Mijn hoop is nog altijd 4 april, maar we zullen zien.

Er zitten wel flink wat vernieuwingen die me leuk lijken! De nieuwe market is er 1 van ;)

Edit: ik heb een email naar htc gestuurd, nu maar wachten op reactie (ivm pasen verwacht ik deze over een week ergens wel :P)
Je verwacht een Update op zondag? En dan is het ook nog pasen. Denk dat dan niemand die update gaat uitrollen hoor. ;)

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Deem schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:21:
[...]

Je verwacht een Update op zondag? En dan is het ook nog pasen. Denk dat dan niemand die update gaat uitrollen hoor. ;)
Er is ooit een datum van 4 april gekomen, niet voor Nederland maar wel andere landen.
Maar waarom niet op 4 april? Vaak worden updates schematisch ingezet om niet direct een hoge serverbelasting te krijgen, dus gaat dit automatisch in de agenda. Servers gaan gewoon door, ook op zondag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:27:
[...]

Er is ooit een datum van 4 april gekomen, niet voor Nederland maar wel andere landen.
Maar waarom niet op 4 april? Vaak worden updates schematisch ingezet om niet direct een hoge serverbelasting te krijgen, dus gaat dit automatisch in de agenda. Servers gaan gewoon door, ook op zondag ;)
Jah.. Maar als er iets falikant fout is/gaat met die update moeten ze wel bereikbaar zijn voor support nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ik zag op deze website iets van datums:

Nordic countries, Greece, Russia, Ukraine, Saudi Arabia - April 2
T-Mobile UK - April 16
Orange UK - April 16
Orange Spain - April 16
T-Mobile Germany - April 16
Orange France - April 22
Vodacom South Africa - April 22
Hutchison 3G UK - April 22
Belgium - May 4
Turkey - May 4
T-Mobile Poland - May 10
T-Mobile Hungary - May 10
T-Mobile Macedonia - May 10

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
us1111, daar heb je wel weer gelijk in ;)

En die lijst, dat gaat nog tegenvallen. België pas 4 mei! Wel raar dat er geen NL bijstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Volgens Behnam's twitter is de update uitgerold naar HTC-werknemers voor "internal testing", dus het duurt nog een paar dagen zegt hij. OTA komt midden april voor het eerst naar Rusland, daarna de Nordische landen. Hij zegt echter wel dat de kans op een lek nu groter is aangezien het intern testen sowieso is gestart.

http://twitter.com/benocharm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truami
Ventrigo schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:39:
Ik zag op deze website iets van datums:

Nordic countries, Greece, Russia, Ukraine, Saudi Arabia - April 2
T-Mobile UK - April 16
Orange UK - April 16
Orange Spain - April 16
T-Mobile Germany - April 16
Orange France - April 22
Vodacom South Africa - April 22
Hutchison 3G UK - April 22
Belgium - May 4
Turkey - May 4
T-Mobile Poland - May 10
T-Mobile Hungary - May 10
T-Mobile Macedonia - May 10
Is het niet zo dat de rom van T-Mobile NL nu vanaf T-Mobile UK komt? Dan zou 16 april ook wel eens op Nederland kunnen slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomtom137 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:52:
Volgens Behnam's twitter is de update uitgerold naar HTC-werknemers voor "internal testing", dus het duurt nog een paar dagen zegt hij. OTA komt midden april voor het eerst naar Rusland, daarna de Nordische landen. Hij zegt echter wel dat een lek nu groter is aangezien het intern testen sowieso is gestart.

http://twitter.com/benocharm
Dat is dezelfde Benham die ook vertelde dat hij vandaag tussen 6 en 17 uur binnen zou komen ("Trust me!"). Ik kan je melden dat niemand kan vertellen hoe het met de updates staat.. Voor hetzelfde geld wordt het december (2010 dan wel ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:51
In die benocharm heb ik geen vertrouwen.

Die gast heeft eerst tijden lang lopen zeuren dat hij geld nodig had voor een nieuwe hero en toen hij het eindelijk kreeg kocht hij een acer liquid 8)7
Verder zie ik nooit iets van hem dat niet grotendeels gebaseerd is op roms van anderen.

We hebben helaas geen echte rom devs bij de hero zoals de G1 en de Magic hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft het hier maar over de update, maar eh...
1 Hoe gaat de update naar 2.1 in z'n werk?
2 Krijgt iedereen bericht op de Hero?
3 Moet je de update via een site downloaden en dan op je Hero zetten?
4 Is er voor een leek een stappenplan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ik heb gelezen dat deze over-air gaat, ofwel je krijgt een melding dat er een update is op je telefoon.
Stappenplan volgt zichzelf wel, maak evt. een back-up (als je al niet standaard synct)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:41:
Als je de formele HTC update wilt doen krijg je ofwel een bericht op je foon, ofwel je moet op de HTC site de firmware ophalen. Daar staan dan ook instructies.

Aangezien je nu waarschijnlijk ook geen custom ROM's draait, zal dat voor jou goed zijn. Je telefoon is dan formeel van een update voorzien en garantie e.d. zijn intakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:41:
Dat de update OTA komt, lijkt mij niet voor de hand te liggen gezien de vorige update.

@1
Zie deze link, dan kan je vast voorgenieten..:-)

@2
Denk niet dat je een kennisgeving krijgt maar de site moet checken of dit topic in de gaten blijven houden.

@3
Zie @1

@4
Zie @1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:51
@Heppieboeddah

Ze hebben aangekondigd dat de update OTA komt en dus niet via de HTC site te downloaden zal zijn.
Dit hebben ze ook voor de HTC Desire gedaan en je zult idd zien op de UK site van HTC dat je hem niet los kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rdgut schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:22:
@Heppieboeddah

Ze hebben aangekondigd dat de update OTA komt en dus niet via de HTC site te downloaden zal zijn.
Dit hebben ze ook voor de HTC Desire gedaan en je zult idd zien op de UK site van HTC dat je hem niet los kan downloaden.
Moet het eerst zien en dan geloof ik het pas. Een volledige update van een rom OTA.. :? Lijkt mij stug. Bij de Desire ging het om minor updates. Dat kan ik mij nog voorstellen.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:24:
[...]

Moet het eerst zien en dan geloof ik het pas. Een volledige update van een rom OTA.. :? Lijkt mij stug. Bij de Desire ging het om minor updates. Dat kan ik mij nog voorstellen.
volgens mij ging het met de G1 van 1.5 naar 1.6 ook gewoon OTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
dbm_ schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:47:
[...]

volgens mij ging het met de G1 van 1.5 naar 1.6 ook gewoon OTA
van 1.5 naar 1.6 is ook maar kleine stap volgens mij kun je die zelfs gewoon upgraden...
2.0 en hoger zijn bestanden van rond de 120/130 mb ik moet het ook eerst zien voor ik het geloof dat die
OTA komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
http://bit.ly/coIgfs

Hoop dat ze onzin praten.

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Laatst online: 20-08-2020
Ik vond nog een oude post van mij van september en een aantal problemen is helaas nog steeds niet opgelost. Wellicht dat jullie mij kunnen helpen?

- Ik kan vanuit Google maps alleen een route plannen naar contactpersonen die handmatig ingevoerd zijn en dus niet die via Google/Gmail ingevoerd zijn. Stel dat ik een adres van iemand via mijn telefoon knip > contact opsla > adres weer plan > opsla dan verschijnt het adres wel weer bij route plannen in Google Maps.
- Ik vind het raar dat je favoriete contacten op alfabetische volgorde worden geplaatst. Het liefst wil ik dit natuurlijk zelf indelen. Ik zie het daarbij niet zitten om mijn contactpersonen te gaan nummeren.
- Als je een sms aan het typen bent in landscapemode en je wil dan even lezen wat de persoon geschreven heeft scrollt hij automatisch naar het bovenste (oudste) bericht. Dit is echt irritant als de lijst heel lang is.

Iemand een oplossing of zijn deze 'problemen' verholpen' bij de 2.1 upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Laatst online: 12-09 22:33
Sp!tF!re schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:10:
Ik vind de batterij indicatie toch ook wel erg fijn; het komt nog wel eens voor dat mijn telefoon opeens binnen een dag leeg is (normaal 2 dagen), dan kan ik nu eindelijk zien welk programma zoveel stroom loopt te slurpen. Verder zal het er allemaal net wat gelikter uit zien (hogere resolutie icons e.d.).
Deze staat standaard op de Hero? Ik kan hem niet vinden? |:( Of moet ik hem downloaden van de Market? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
daaaan82 schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:05:
[...]

Deze staat standaard op de Hero? Ik kan hem niet vinden? |:( Of moet ik hem downloaden van de Market? O-)
Zit in de 2.1 roms. Niet in de standaard 1.5 rom. Nog even geduld tot de update dus als je geen root hebt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
^

En waar kan ik 'm in de custom roms met 2.1 vinden?

[ Voor 67% gewijzigd door TomasE op 04-04-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Beetje zoeken kan geen kwaad:
[HTC Hero] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
Iets beter lezen kan ook geen kwaad. Ik draai al tijdje een custom rom en ben op de hoogte van dit topic, maar vroeg me af waar ik de batterij indicatie kan vinden waarmee slurpende apps getraceerd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Heb sinds gister ook de Hero, en wat een genot tegenover mijn Nokia 5800, de Hero voelt veel steviger aan en het touchscreen al helemaal tegenover het resistive touchscreen van de Nokia.

Alleen heb ik nog wat vragen is het bijvoorbeeld mogelijk om een applicatie ook echt af te sluiten, volgens mij niet dus eerder de vraag waarom dit niet mogelijk is en kost dit veel batterij?

En bestaat er eigelijk iets wat op PC Suite van Nokia lijkt? Aangezien ik het niet erg handig vind om steeds alles op m'n geheugenkaart te dumpen, HTC Sync is daar niet voor toch? :X

Oh, en de GPS doet soms wat vreemd, op het ene moment zit 'ie redelijk in de buurt en als ik m'n mobiel dan oppak zit 'ie ineens 1 km verderop. Beetje vreemd, meer mensen hier last van?

Iniedergeval tot nu erg tevreden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
TomasE schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:33:
[...]

Iets beter lezen kan ook geen kwaad. Ik draai al tijdje een custom rom en ben op de hoogte van dit topic, maar vroeg me af waar ik de batterij indicatie kan vinden waarmee slurpende apps getraceerd kunnen worden.
In de settings, onder 'about phone' staat een battery status optie. Ik weet niet wat de Nederlandse teksten zijn aangezien in hem in het Engels draai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

TomasE schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:33:
[...]

Ah :P Instellingen -> Over De Telefoon -> Batterij (zoiets uit me hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
Bedankt voor de antwoorden! Had die optie nog niet gezien en zal af en toe best handig zijn:)

Ik kwam dit nog tegen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30781
Lijkt wel of dat ding meer kan dan onze HTC Hero... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
TomasE schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:44:
Bedankt voor de antwoorden! Had die optie nog niet gezien en zal af en toe best handig zijn:)

Ik kwam dit nog tegen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30781
Lijkt wel of dat ding meer kan dan onze HTC Hero... ;)
Humor
- geen capacitive touchscreen (stylus...)
- geen android
- Iphone menu
- minder geheugen
- wifi b
- mindere camera

Maar hij ziet er wel uit als een hero :+
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.