Er is een gratis variant van Locale.
Hoe is je status nu? Bij mij alles weer op orde. Het was dus duidelijk niet de Hero?!bornin7ty2 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:58:
[...]
LOL, misschien nog wel meerer werd ook gepsproken over storing op kabel ontvangst dus je weet maar nooit.
Hoe het ook zij, ik mis nog steeds mijn data verbinding maar zal nog wl ff afwachten of het terug komt
Wat ik niet kan vinden is iets zoals voicecommands/naambellen op de Hero. Lijkt me wel dat dat er wel op zit maar dat ik het nog niet gevonden heb. Kan dat uberhaupt?
PSN id: GG--77
Volgens mij wordt die functie pas fatsoenlijk geimplementeerd in Android 2.1.
Kan het zijn dat de 'Battery'-widget van HTC de batterij enorm snel leegtrekt? Normaal doe ik zo'n 1,5 dag met een volle batterij. Gisterenavond wat rondgespeeld op de Hero en allerlaatst de 'Battery'-widget geplaatst. Kwam in één nacht van 85% naar 5%, heb maar net de wekker gehaald!
wasco [the brightest crayon in the box]
Over wekkers en agenda alarm gesproken. Hoe krijg ik het voor elkaar dat deze, als ik eenmaal een waarschuwing voor een afspraak heb gekregen en bekeken, niet meer herhaald wordt?
Met andere woorden: tien minuten voor een afspraak krijg ik een waarschuwing, ik kijk op mijn telefoon en veeg de melding weg maar dan wil ik niet elke vijf minuten een nieuw alarm krijgen. En dit gaat zelfs door als ik begintijd voor die afspraak gepasseerd is. Hoe laat ik de standaard kalenderapplicatie stoppen met nieuwe waarschuwingen?
Met andere woorden: tien minuten voor een afspraak krijg ik een waarschuwing, ik kijk op mijn telefoon en veeg de melding weg maar dan wil ik niet elke vijf minuten een nieuw alarm krijgen. En dit gaat zelfs door als ik begintijd voor die afspraak gepasseerd is. Hoe laat ik de standaard kalenderapplicatie stoppen met nieuwe waarschuwingen?
Werkt weer, zal het maar bij de "unsolved mystery's" scharenmelvie schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:32:
[...]
Hoe is je status nu? Bij mij alles weer op orde. Het was dus duidelijk niet de Hero?!
Non taken
Dát dus! Ik hoop dat HTC de update niet alleen OTA aanbiedt, maar dat we hem ook gewoon via de PC kunnen installeren.vandevorst schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:07:
[...]
En wat als je een simlock-vrije, t-mobile branded telefoon hebt?
Ik heb tot nu toe één naar iets op mijn Hero, wellicht weten jullie hoe dat komt: Als ik een oproep ontvang vanaf een andere mobiel van mij (doorgeschakeld met *21*), dan zie ik dat niet in het oproepscherm. Bij mijn Nokia zag ik altijd dat het een doorgeschakelde oproep was, en kon zodoende de telefoon anders aannemen.
Ook wisselgesprek werkt minder goed: Als ik bij iemand in de wacht kom te staan, merk ik dat niet (hij gaat gewoon over), bij mijn Nokia zag ik op het scherm dan altijd dat ik in de wacht stond. Herkennen jullie dit?
Ook wisselgesprek werkt minder goed: Als ik bij iemand in de wacht kom te staan, merk ik dat niet (hij gaat gewoon over), bij mijn Nokia zag ik op het scherm dan altijd dat ik in de wacht stond. Herkennen jullie dit?
intussen al een week zonder taskkiller gewerkt en het ziet ernaar uit dat het ook zo zal blijven. Mijn Hero werkt minstens even snel als met een taskkiller en ik zit niet meer met dat knagend gevoel dat het geheugen leeg MOET. Volgens mij is het vooral psychologisch dat je die taskkiller nodig zou hebben.
Weet je zeker dat je 'm wegveegt (dismiss), of druk je perongeluk op Snooze (vlak onder de balk)? Die Snooze knop is daar niet heel handig gepositioneerd namelijk.Maloney schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:16:
Over wekkers en agenda alarm gesproken. Hoe krijg ik het voor elkaar dat deze, als ik eenmaal een waarschuwing voor een afspraak heb gekregen en bekeken, niet meer herhaald wordt?
De HTC batterywidget heeft hier geen problemen. Wel vaker gehoord over andere batterywidgets dat ze ontzettend je batterij leegtrekken. Kan het niet iets anders geweest zijn?wasco schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:06:
Kan het zijn dat de 'Battery'-widget van HTC de batterij enorm snel leegtrekt? Normaal doe ik zo'n 1,5 dag met een volle batterij. Gisterenavond wat rondgespeeld op de Hero en allerlaatst de 'Battery'-widget geplaatst. Kwam in één nacht van 85% naar 5%, heb maar net de wekker gehaald!
Rail Away!
Dit is heel goed nieuws
Bedankt voor de uitleg. Ik heb wat zitten experimenteren en het is inderdaad zo dat als ik strak langs de zijkant veeg, het alarm wegblijft maar iets te veel naar het midden en het wordt herhaald.Mad Marty schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:16:
[...]
Weet je zeker dat je 'm wegveegt (dismiss), of druk je perongeluk op Snooze (vlak onder de balk)? Die Snooze knop is daar niet heel handig gepositioneerd namelijk.
Ik dacht eigenlijk dat je per se op de plek waar 'Uitstellen' staat moest drukken om de snoozefunctie te activeren maar dat gebied blijkt dus een stuk groter.
Vorige keer ook gewoon de 'nordic' geinstalleerd en dat ging prima. 2 april it is dus....bartos88 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:22:
[...]
Dit is heel goed nieuwshopelijk is het betrouwbaar en geldt 2 april ook voor nederlanders
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Klopt, dat merk je helaas niet.pierre-oord schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:42:
Ik heb tot nu toe één naar iets op mijn Hero, wellicht weten jullie hoe dat komt: Als ik een oproep ontvang vanaf een andere mobiel van mij (doorgeschakeld met *21*), dan zie ik dat niet in het oproepscherm. Bij mijn Nokia zag ik altijd dat het een doorgeschakelde oproep was, en kon zodoende de telefoon anders aannemen.
Vooral dat laatste (wisselgesprek) zou ik graag willen zien, net als mijn vorige Nokia. Is puur softwarematig, zou mooi zijn als dat in een latere versie (2.1??) wel getoond wordt (maar vrees van niet).
Verwijderd
Inderdaad, dit lijkt mij ook psychologisch, want waarom zou je geheugen altijd helemaal leeg moeten zijn, wat is dan het nut van 256mB RAM?pina schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:15:
intussen al een week zonder taskkiller gewerkt en het ziet ernaar uit dat het ook zo zal blijven. Mijn Hero werkt minstens even snel als met een taskkiller en ik zit niet meer met dat knagend gevoel dat het geheugen leeg MOET. Volgens mij is het vooral psychologisch dat je die taskkiller nodig zou hebben.
En het is in alle topics (1 t/m 7) al zo vaak langsgekomen dat je telefoon met taskkiller niet stabieler wordt
ik gebruik soms al wel eens een taskkiller om bepaalde apps af te sluiten. Dit omdat ik maar 200mb data per maand heb en geen zin heb ik apps die connected blijven.
wasco [the brightest crayon in the box]
"HTC Hero beste mobieltje van 2010"
Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie Hero
Bron: www.connexie.nl
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
Ik heb een beetje een probleem met mijn hero want ik krijg de updates niet geinstalleerd heeft iemand hierzo daar een stappenplan van. Wat ik moet doen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Updates van apps of wat?Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:10:
Ik heb een beetje een probleem met mijn hero want ik krijg de updates niet geinstalleerd heeft iemand hierzo daar een stappenplan van. Wat ik moet doen?
Alvast bedankt
Dit is gewoon in market, mijn downloads, daar bovenaan staan de updates.
er staat EU, en op 2 mei staat er BE, wss belgie... dus ik vrees er een beetje voor... En bij EU staan de talen er naast als ik mij niet vergis.bartos88 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:22:
[...]
Dit is heel goed nieuwshopelijk is het betrouwbaar en geldt 2 april ook voor nederlanders
Kijk wat netjes!!! Leuk om te lezen!janvanduschoten schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:11:
"HTC Hero beste mobieltje van 2010"
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Het kan natuurlijk ook BE van Benelux zijnpina schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:16:
[...]
er staat EU, en op 2 mei staat er BE, wss belgie... dus ik vrees er een beetje voor... En bij EU staan de talen er naast als ik mij niet vergis.

Vandaag nog twee weken. Het aftellen kan beginnen!
De berichten waren eind april (en kan dus heel goed begin mei zijn) dus dan zouden wij heel goed in BE kunnen vallen..
Leuke prijs hoor, maar volgens mij komt de Hero uit 2009.
Verwijderd
Moeten ze zo'n prijs ook niet aan het begin van het jaar uitreiken, dan krijg je dat heMarcoC schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:51:
Vergis ik me nou of zijn alle versies gewoon hetzelfde net als de vorige update?bartos88 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:22:
[...]
Die lekte als eerste in zweden meen ik maar was precies dezelfde versie als de UK die de dag later
kwam en de NL versie was ook gewoon dezelfde?
edit: vergeet ik even dat deze update OTA zou komen. Dit hangt natuurlijk wel samen met de ''release'' lijst
[ Voor 11% gewijzigd door Staffie666 op 19-03-2010 18:00 ]
Zie je soms ook wel met de "auto van 't jaar", is vaak ook voor het komende jaarMarcoC schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:51:

Kwam net iets schokkend tegen. Als je jouw patroonbeveiliging 20 keer verkeerd invult, ach je probeert eens wat
, dan vraagt de telefoon of je wilt inloggen met je Google-gebruikersnaam en wachtwoord. Dit werkt niet (ongeacht of je gegevens juist zijn of niet) maar als je inlogt met je e-mailadres en het wachtwoord 'null' (zonder aanhalingstekens uiteraard) dan kun je meteen een nieuw patroon instellen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
double thatBrab schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:32:
^ik kon wel met mijn persoonlijke gegevens inloggen, dat werkte wel.
Weet iemand hoe de Hero omgaat met het omschakelen van wintertijd naar zomertijd? Ik moet zondagochtend kwart voor 8 wakker worden en zet mijn mobiel altijd op vliegtuigmode 's nachts. Ik neem aan dat die dan niet automatisch overgaat naar de zomertijd. Dus is het dan goed als ik de alarm op kwart voor 7 zet?
Verwijderd
Overschakelen naar wintertijd vorig jaar ging hier goed..-Edwin- schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:30:
Weet iemand hoe de Hero omgaat met het omschakelen van wintertijd naar zomertijd? Ik moet zondagochtend kwart voor 8 wakker worden en zet mijn mobiel altijd op vliegtuigmode 's nachts. Ik neem aan dat die dan niet automatisch overgaat naar de zomertijd. Dus is het dan goed als ik de alarm op kwart voor 7 zet?
Maar gebeurt dit dan ook echt om 2 uur 's nachts. Of pas als je je telefoon weer uit stand-by haalt? Het liefst hou ik de telefoon op flight mode. Ik neem dan aan dat er niets wordt aangepast en ik gewoon de wekker om kwart voor 7 kan zetten, en dat deze dan in werkelijkheid dus om kwart voor 8 gaat. (telefoon loopt dan dus een uur achter).Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:41:
[...]
Overschakelen naar wintertijd vorig jaar ging hier goed..Maar, de Hero haalt de tijd van het netwerk en zal de tijd als het allemaal goed is aanpassen aan de zomertijd.
Verwijderd
De tijd een uur vooruit zetten voor je gaat slapen..of tot twee uur wakker blijven tot de zomertijd is ingegaan. Dan weet je het zeker. Of gewoon een echte wekker even gebruiken.-Edwin- schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:53:
[...]
Maar gebeurt dit dan ook echt om 2 uur 's nachts. Of pas als je je telefoon weer uit stand-by haalt? Het liefst hou ik de telefoon op flight mode. Ik neem dan aan dat er niets wordt aangepast en ik gewoon de wekker om kwart voor 7 kan zetten, en dat deze dan in werkelijkheid dus om kwart voor 8 gaat. (telefoon loopt dan dus een uur achter).

Verwijderd
Het lukt mij niet om de update die op htc.com staat op mijn mobiel te krijgenpina schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:16:
[...]
er staat EU, en op 2 mei staat er BE, wss belgie... dus ik vrees er een beetje voor... En bij EU staan de talen er naast als ik mij niet vergis.
het downloaden lukt wel maar daarna gaat het een beetje mis,iemand die daarmee kan helpen?
Kan je misschien wat meer info geven wat er mis gaat? Dit kan van alles zijn namelijk..Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 12:07:
[...]
Het lukt mij niet om de update die op htc.com staat op mijn mobiel te krijgen
het downloaden lukt wel maar daarna gaat het een beetje mis,iemand die daarmee kan helpen?
Ik kijk wel even. Ik denk toch dat de Hero niet aanpast aan de zomertijd als je flight mode aan hebt staan. Een echte wekker heb ik niet eens meer (erg heVerwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:58:
[...]
De tijd een uur vooruit zetten voor je gaat slapen..of tot twee uur wakker blijven tot de zomertijd is ingegaan. Dan weet je het zeker. Of gewoon een echte wekker even gebruiken.
[afbeelding]
Als je hebt aangevinkt dat de tijd automatisch van het netwerk haalt, dan zal-ie om twee uur een uur vooruit gaan. Wil je zekerheid hebben, zorg dan dat je handmatig de tijd zet en voordat je gaat slapen alvast een uur vooruit zet.
Rail Away!
Dat zal dus niet gaan als ie in flightmode staat, want dan heeft ie geen netwerk...Mad Marty schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:03:
Als je hebt aangevinkt dat de tijd automatisch van het netwerk haalt, dan zal-ie om twee uur een uur vooruit gaan. Wil je zekerheid hebben, zorg dan dat je handmatig de tijd zet en voordat je gaat slapen alvast een uur vooruit zet.
Wat wil je er precies aan 'hacken' dan? [HTC Hero] Rooten & Custom ROM's al gevonden?
Rail Away!
Ik heb dit weekend ontdekt dat de Hero de verjaardagsdatum 1 januari 1925 niet slikt
Wordt constant 2 januari van gemaakt om een of andere vage reden.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ik heb het net getest.
Het schijnt dat we voor 1 Januari 1945 nooit eerder een 1 Januari hebben gehad?
Het schijnt dat we voor 1 Januari 1945 nooit eerder een 1 Januari hebben gehad?
Heb je al 01 01 00 geprobeerd? Vond ik wel geinig
Ik ga HTC eens contacten, ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Ik ga HTC eens contacten, ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
men neme een hackbijl........Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:36:
Weet iemand miss hoe je de HTC hero kunt hacken?
Gr sebas2708
Verwijderd
Jawel, alleen in ruil als jij mij verteld hoe je de pentagon hackt.Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:36:
Weet iemand miss hoe je de HTC hero kunt hacken?
Gr sebas2708
Waarom zou je de Hero willen hacken, en wat bedoel je met hacken?
Locale kan blijkbaar scenes niet wisselen. Andere mogelijkheden?
[ Voor 5% gewijzigd door Brab op 22-03-2010 09:37 ]
hmmm.... zojuist mijn Hero terug moeten sturen. Het scherm werkte (deels) niet meer. Erg lastig met sms/mailen. Wat zijn de ervaringen met terugsturen van Hero's naar HTC? Maanden /weken? Lastige is dat ik hem via onze telecom dealer aan heb geboden. Dus daar zal ook nog een vertraging zitten. Mooie van alles is dat ik een vervangend toestel krijg, een HTC Tynt1. Een drama!
[ Voor 34% gewijzigd door GG---77 op 22-03-2010 11:52 ]
dat is apart. ik heb sinds een week hetzelfde probleem.GG---77 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:50:
hmmm.... zojuist mijn Hero terug moeten sturen. Het scherm werkte (deels) niet meer. Erg lastig met sms/mailen. Wat zijn de ervaringen met terugsturen van Hero's naar HTC? Maanden /weken? Lastige is dat ik hem via onze telecom dealer aan heb geboden. Dus daar zal ook nog een vertraging zitten. Mooie van alles is dat ik een vervangend toestel krijg, een HTC Tynt1. Een drama!
Hij registreert niet goed waar je aanraakt.. en soms reageert het scherm overgevoelig.
Het leek erop dat ik zonder het scherm aan te raken input kon geven
Nu werkt het weer wel gewoon
dat heb ik ook wel eens gehad.. bleek achteraf de het scrollballetje te zijn die half vast bleef hangen.. die ff flink heen en weer bewegen en het was weer wegDarkChylde schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:20:
[...]
dat is apart. ik heb sinds een week hetzelfde probleem.
Hij registreert niet goed waar je aanraakt.. en soms reageert het scherm overgevoelig.
Het leek erop dat ik zonder het scherm aan te raken input kon geven
Nu werkt het weer wel gewoon
13:37
De hangende scrollbal was het deze keer niet. Ik heb nl een paar keer de scrollbal gebruikt om toch iets te kunnen selecteren.Nibbz schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:52:
[...]
dat heb ik ook wel eens gehad.. bleek achteraf de het scrollballetje te zijn die half vast bleef hangen.. die ff flink heen en weer bewegen en het was weer weg
Ben erg tevreden over mn hero, en al helemaal over sense. Nu is het zo dat ik over 3 maanden alweer een nieuw toestel mag uitzoeken. Graag zou ik weer een htc android phone willen, maar dan toch liever met een fysiek toetsenbord. Weet een van jullie toevallig of dat eraan zit te komen?
@DarkChylde. Wil je niet ongerust maken maar daar begon het bij mij ook mee. Eerst waren het enkele letters welke niet (goed)meer reageerde (aan de rechterzijde). Maar toen kon ik dan nog wel in landscape "tikken". Maar een maandje later ging dat ook niet meer lukken. Het gekke van alles was dat als ik een vinger aan de bovenkant van het scherm legde en vasthield(een soort "aarde"maakte) dat het scherm weer volledig naar behoren werkte. Maar goed hoop dat ik hem snel terug krijg. Ik moet zeggen dat nu een Tynt1 erg vervelend is na de iphone en de Hero.
Het scherm van mijn Hero werkt ook niet als die op tafel ligt. Ik moet hem in mijn hand hebben, alleen dan werkt die. Alsof ik de metalen rand aan moet raken.
Weet iemand ook of het mogelijk is om het mailprogramma Activesync (exchange) van HTC een schema op te geven wanneer hij mail moet checken. Van mij hoeft ie namelijk niet 's nachts of in het weekend de mail van mijn werk te checken.
Dat is normaal, dat heeft iets met het type touchscreen te maken ofzo.
-Edwin- schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:06:
Het scherm van mijn Hero werkt ook niet als die op tafel ligt. Ik moet hem in mijn hand hebben, alleen dan werkt die. Alsof ik de metalen rand aan moet raken.
Wel raar, ik heb het van meerdere mensen gehoord inderdaad dat het scherm alleen werkt bij vasthouden. Ik zelf heb er echt geen last van als ik 'm op tafel leg bijvoorbeeld
Ik heb het net geprobeerd, maar geen enkel probleem als hij op tafel ligt.Rooster schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:49:
Wel raar, ik heb het van meerdere mensen gehoord inderdaad dat het scherm alleen werkt bij vasthouden. Ik zelf heb er echt geen last van als ik 'm op tafel leg bijvoorbeeld
In het begin had ik hier ook last van. Tegenwoordig echter niet meer. Ik gok er op dat het ooit toeval is geweest.Rooster schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:49:
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik had er juist aan het begin geen last van (als ik me goed herinner). Nu wel. Nou ja, een last is het niet, vreemd wel.The_Worst schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:54:
[...]
In het begin had ik hier ook last van. Tegenwoordig echter niet meer. Ik gok er op dat het ooit toeval is geweest.
Heb hier ook last van, altijd al gehad. Wanneer ik de metalen rand niet aanraak, dan kan ik de linkse letters niet meer typen. Rechtse werkt soms nog.
Als ik dan de rand aanraak werkt het perfect.
Is er eigenlijk een mogelijkheid om in te stellen dat als je een mail op gsm leest, dat hij gemarkeerd wordt als gelezen in gmail(gmail app), hotmail(htc mail app)? Heb dit niet kunnen vinden
Is er eigenlijk een mogelijkheid om in te stellen dat als je een mail op gsm leest, dat hij gemarkeerd wordt als gelezen in gmail(gmail app), hotmail(htc mail app)? Heb dit niet kunnen vinden
Met Gmail moet het wel kunnen volgens mij. Met Hotmail helaas niet. Zo zou het ook handig zijn dat als je je mail op de Hotmail server verwijdert, het ook in de htc mail app wordt verwijdert. Maar zover ik weet kan dit niet met Hotmail.Stinu schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:28:
Heb hier ook last van, altijd al gehad. Wanneer ik de metalen rand niet aanraak, dan kan ik de linkse letters niet meer typen. Rechtse werkt soms nog.
[ Voor 12% gewijzigd door -Edwin- op 22-03-2010 19:30 ]
Ik baal hier ook wel van, het is dat ik nog zo "gebonden" zit aan hotmail anders had ik het nu niet meer gebruikt. Gmail importeert alles van Hotmail tegenwoordig zodat ik ze zo op m'n telefoon krijg. Jammer dat doorsturen vanuit hotmail niet werkt, dus gmail checkt nu elk uur even m'n Hotmail. Op die manier is push mail ook vrij nutteloos maarja..
Heb net eens geprobeerd en andersom werkt het wel.
Als ik een mail ontvang en direct lees (via web), dan krijg ik de mail als gelezen binnen op mijn hero.
Markeer ik die mail terug als ongelezen en sync ik mijn mail, dan krijg ik melding van nieuwe mail op toestel.
Als ik een mail ontvang en direct lees (via web), dan krijg ik de mail als gelezen binnen op mijn hero.
Markeer ik die mail terug als ongelezen en sync ik mijn mail, dan krijg ik melding van nieuwe mail op toestel.
Klopt, dat wil ik ook gebruiken. Maar het is dat Gmail zo weinig je Hotmail op nieuwe mail controleert.Rooster schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:35:
Ik baal hier ook wel van, het is dat ik nog zo "gebonden" zit aan hotmail anders had ik het nu niet meer gebruikt. Gmail importeert alles van Hotmail tegenwoordig zodat ik ze zo op m'n telefoon krijg. Jammer dat doorsturen vanuit hotmail niet werkt, dus gmail checkt nu elk uur even m'n Hotmail. Op die manier is push mail ook vrij nutteloos maarja..
Ja bij mij nu 1x per uur. Schijnbaar als je regelmatiger (dan zoals bij mij zo'n 5-10 per dag) mailtjes ontvangt dat Gmail dan vaker checkt op nieuwe mail. Een alternatief wat ik had gevonden is een soort botje erop zetten maar dan moet je een pc hebben die altijd aan staat en telkens op check mail klikt. In mijn geval absoluut geen interessant alternatief.
Verwijderd
Bij mij stuurt hotmail wel gewoon alles door naar mijn gmail. Wellicht omdat ik een windows live id heb aangemaakt met mijn gmail account.Rooster schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:35:
Hoe bedoel je dat precies? Heb je op die manier ook e-mail die naar xx@hotmail.com gaat, wordt doorgestuurd naar xx@gmail.com? Dan registreer ik m'n gmail account ook even bij windows live namelijk!
Dat kan dus niet. Je kan alleen maar doorsturen naar domeinen van Microsoft zelf.Rooster schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:50:
Hoe bedoel je dat precies? Heb je op die manier ook e-mail die naar xx@hotmail.com gaat, wordt doorgestuurd naar xx@gmail.com? Dan registreer ik m'n gmail account ook even bij windows live namelijk!
Ah helaas, dus toch inderdaad. Ik dacht even dat de manier zoals T.Hohner beschreef een workaround was hiervoor. Heel flauw van microsoft dit
Dit heeft te maken met het stokoude POP3 protocol waar Hotmail gebruik van maakt. IMAP (Gmail) doet het in dat opzicht stukken beter.Stinu schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:28:
Hoe kom je daarbij? Mijn @msn.com adres wordt doorgestuurd naar een @gmail.com adres... (Al 2 jaar ofzo)-Edwin- schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:26:
[...]
Dat kan dus niet. Je kan alleen maar doorsturen naar domeinen van Microsoft zelf.
Als het goed is kun je in je gmail je hotmail binnen laten komen soort pop3 iets.orillion schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:32:
[...]
Hoe kom je daarbij? Mijn @msn.com adres wordt doorgestuurd naar een @gmail.com adres... (Al 2 jaar ofzo)
Dan krijg je gewoon je hotmail in je gmail box (en dus ook op je hero)
Edit: Ga naar gmail/settings/accounts and import/check mail using pop3
[ Voor 8% gewijzigd door Staffie666 op 23-03-2010 08:51 ]
Het ging er dus over dat dat niet real time is, kan zijn dat ie maar 1x per uur checkt. Als je gewoon doorsturen instelt in windows live is het direct in je gmail.Staffie666 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:49:
[...]
Als het goed is kun je in je gmail je hotmail binnen laten komen soort pop3 iets.
Dan krijg je gewoon je hotmail in je gmail box (en dus ook op je hero)
Edit: Ga naar gmail/settings/accounts and import/check mail using pop3
De mail app van htc zelf niet goed genoeg? Ik gebruik hem niet voor hotmail maar wel andere adressen dan gmail en toch controleert die vrij vaak op nieuwe mail. Telkens als ik kijk is het niet langer dan 15 min geledenorillion schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:59:
[...]
Het ging er dus over dat dat niet real time is, kan zijn dat ie maar 1x per uur checkt. Als je gewoon doorsturen instelt in windows live is het direct in je gmail.
dat hij heeft gecontroleerd.
Mja dat is idd geen push zoals gmail zelf
Verwijderd
Het gaat niet om de controle frequentie, want die kun je op 5 min zetten, zodat het bijna real time is, maar over het feit dat als je mail op je Hero leest, hij dan niet als gelezen staat.Staffie666 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:35:
[...]
De mail app van htc zelf niet goed genoeg? Ik gebruik hem niet voor hotmail maar wel andere adressen dan gmail en toch controleert die vrij vaak op nieuwe mail. Telkens als ik kijk is het niet langer dan 15 min geleden
dat hij heeft gecontroleerd.
Mja dat is idd geen push zoals gmail zelf
Welk protocol gebruik je dan? Bij POP is het natuurlijk zo dat er niks gemarkeerd wordt op de server. Ik gebruik zelf de HTC mail app niet, maar ik ga ervan uit dat IMAP gewoon werkt zoals het hoort?
Rail Away!
Ik kan hem ook alleen bedienen als ik hem aanraak.. Dacht dat dat normaal was bij een capicitief scherm. De iPhone is ook capicitief toch? Die hoef je namelijk helemaal niet ergens aan te raken tijdens het bedienen. Zat dat pas bij iemand uit te proberen..kavish schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:51:
[...]
Ik heb het net geprobeerd, maar geen enkel probleem als hij op tafel ligt.
Ik zit met een vervelend probleem, als mijn hero op standby staat gedurende een langere periode, zet die automatisch mijn dataverbinding (3G) af. Pas wanneer ik het scherm opnieuw doe oplichten, zoekt hij opnieuw verbinding met 3G en kan ik eventuele mails ontvangen. Maar dat wil ik niet, ik wil dat die 3G-verbinding altijd aan blijft staan zodat ik mails onmiddellijk kan ontvangen.
Nochtans staat bij de preferences aangeduid: Enable always-on mobile...
Nochtans staat bij de preferences aangeduid: Enable always-on mobile...
Nee, je Gmail haalt je mail op vanaf je @msn adres. Het is niet mogelijk om het via Hotmail door te sturen naar Gmail. Ga maar eens kijken bij opties in Hotmail.orillion schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:32:
[...]
Hoe kom je daarbij? Mijn @msn.com adres wordt doorgestuurd naar een @gmail.com adres... (Al 2 jaar ofzo)
Sorry hoor, maar ik weet echt wel waar ik het over heb, zie deze screenshots van mijn account:-Edwin- schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:25:
[...]
Nee, je Gmail haalt je mail op vanaf je @msn adres. Het is niet mogelijk om het via Hotmail door te sturen naar Gmail. Ga maar eens kijken bij opties in Hotmail.
Hoofdscherm (zie ook melding in het geel):

Options screen:

Hieronder staat dus lijstje met waarnaar het wordt doorgestuurd, weggehaald ivm privacy:

Edit: Ik zie nu de melding in laatste screenshot dat het niet naar alle domeinen kan. Zal wel veranderd zijn dan, want ik heb het gewoon een keer ingesteld naar gmail...
[ Voor 10% gewijzigd door orillion op 23-03-2010 17:46 ]
Ja, dat dus. Blijkbaar weet ik ook waar ik het over heb. Ik zou niet zo zeker antwoord hebben gegeven als ik het niet zeker wist.
Er is hier vast wel iemand die ervaring heeft met het gebruik van sipdroid als voip client op een htc hero. Ik maak daar sinds kort ook gebruik van en het bevalt me wel. Ik maak gebruik van sipdroid in combinatie met een voipbuster account. Dit werkt zelfs netjes over mijn 3g verbinding met het t-mobile netwerk.
Het enige wat me stoort is dat ik niet voordat er gebeld gaat worden de keuze kan maken of ik via gsm of voip wil bellen. Waar ik naar op zoek ben is hoe je de dialoog "Complete action with" voor de htc dialer tevoorschijn tovert. Op die manier kan ik zelf kiezen hoe ik wil bellen (voice mail bijvoorbeeld). Met sipdroid is het mogelijk achter contacten in je adres boek bij het telefoonnummer een - toe te voegen (aan het eind) maar dat werkt dus niet, sipdroid blijft via het voip netwerk bellen.
Is er iemand die weet hoe ik dat dialoogje weer tevoorschijn tover, of misschien een alternatief heeft in de vorm van een dialer die dat standaard bied. Sipdroid bied bij de instelling "Preferred Call Type" alleen maar de opties "Sipdroid only", "Sipdroid, when available" en "Phone".
Het enige wat me stoort is dat ik niet voordat er gebeld gaat worden de keuze kan maken of ik via gsm of voip wil bellen. Waar ik naar op zoek ben is hoe je de dialoog "Complete action with" voor de htc dialer tevoorschijn tovert. Op die manier kan ik zelf kiezen hoe ik wil bellen (voice mail bijvoorbeeld). Met sipdroid is het mogelijk achter contacten in je adres boek bij het telefoonnummer een - toe te voegen (aan het eind) maar dat werkt dus niet, sipdroid blijft via het voip netwerk bellen.
Is er iemand die weet hoe ik dat dialoogje weer tevoorschijn tover, of misschien een alternatief heeft in de vorm van een dialer die dat standaard bied. Sipdroid bied bij de instelling "Preferred Call Type" alleen maar de opties "Sipdroid only", "Sipdroid, when available" en "Phone".
Verwijderd
Moet je dan niet gewoon de standaardwaarden wissen onder instellingen > toepassingen > toepassingen beheren?
Daar heb ik reeds gekeken, ik weet dat het op deze manier werkt voor de launcher. Alleen kan ik deze niet vinden voor de dialer? Kijk ik verkeerd of werkt dit voor de dialer niet zo?Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:38:
Moet je dan niet gewoon de standaardwaarden wissen onder instellingen > toepassingen > toepassingen beheren?
WAAAT! Erg gaan nu geruchten dat de update 'eind april' komt.
Het word zelfs bevestigt door de support desk. Het schiet echt niet op zo, met die update....

"May our framerates be high and our temperatures low."
HTC 2.1 Update, zie ook:
http://www.allaboutphones...C-Hero-komt-in-april.html
Als we met België tegelijk zijn, 4 mei dus pas!baronruud schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:29:
HTC 2.1 Update, zie ook:
Schiet wel op zo zeg...
Ik ben door dat uitstellen maar alvast overgestapt op custom roms. Ik draai nu al een paar dagen 2.1 met Sense en ik moet zeggen, 't is fantastisch. Dus je hoeft niet per se te wachten. Ook Google Navigation heb ik al kunnen gebruiken. En bugs? Te verwaarlozen.
Ik kan 't alle ongeduldige types dus erg aanraden. Ik gebruik de laatste versie van HeroDroid.
Ik kan 't alle ongeduldige types dus erg aanraden. Ik gebruik de laatste versie van HeroDroid.
Misschien heb ik voor de verandering mazzel. Ik heb de T-Mobile branded versie, in het verleden heb ik ook de files van t-mobile.uk gebruikt....
Hotmail forwarden naar elk willekeurig email adres kan nog steeds, heb het zelf pas ook ingesteld en wordt nu realtime doorgestuurd naar mijn gmail. heb het volgens deze methode gedaan:
linkje
linkje
Verwijderd
Zoals ik ook al zei: Dit kan wel. Ook al staat er dat het niet naar alle domeinen gestuurd kan worden. Gewoon mijn gmail adres ingevuld en het werkte.orillion schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:45:
[...]
Edit: Ik zie nu de melding in laatste screenshot dat het niet naar alle domeinen kan. Zal wel veranderd zijn dan, want ik heb het gewoon een keer ingesteld naar gmail...
Meer een vraag voor Software&discussie, maar je als je de "Preferred Call Type" op "Phone" zet bel je standaard altijd over het GSM netwerk. Wil je via Sipdroid bellen, dan houd je in de dialer het nummer wat je wilt bellen ingedrukt > SMS bericht verzenden > Sipdroid. Staat een beetje op een rare plaats (onder SMS), maar konden ze blijkbaar niet ergens anders kwijt.Martijn-V4 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:30:
Er is hier vast wel iemand die ervaring heeft met het gebruik van sipdroid als voip client op een htc hero. Ik maak daar sinds kort ook gebruik van en het bevalt me wel. Ik maak gebruik van sipdroid in combinatie met een voipbuster account. Dit werkt zelfs netjes over mijn 3g verbinding met het t-mobile netwerk.
Het voldoet niet helemaal aan wat je wilt (keuze bij elk gesprek), maar persoonlijk vind ik dit zelfs makkelijker. 06-nummers bel ik namelijk in principe altijd over GSM netwerk.
Als je een nummer wilt bellen wat niet in je adresboek staat (of bij laatst gekozen) kan je het gewoon in Sipdroid zelf intikken.
Het plusje (als je voor Phone gekozen hebt) of minnetje (Sipdroid) werkt bij mij ook helaas niet. Denk dat dat wel in de standaard Android dialer werkt, maar niet die van HTC Sense.
Verwijderd
waar kan ik die rom krijgen en is er kans dat de telefoon kapat kan gaan?TomasE schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:13:
Ik ben door dat uitstellen maar alvast overgestapt op custom roms. Ik draai nu al een paar dagen 2.1 met Sense en ik moet zeggen, 't is fantastisch. Dus je hoeft niet per se te wachten. Ook Google Navigation heb ik al kunnen gebruiken. En bugs? Te verwaarlozen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Is inderdaad niet helemaal wat ik zocht, maar het werkt wel. Dank je wel.Nss schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:50:
[...]
Meer een vraag voor Software&discussie, maar je als je de "Preferred Call Type" op "Phone" zet bel je standaard altijd over het GSM netwerk. Wil je via Sipdroid bellen, dan houd je in de dialer het nummer wat je wilt bellen ingedrukt > SMS bericht verzenden > Sipdroid. Staat een beetje op een rare plaats (onder SMS), maar konden ze blijkbaar niet ergens anders kwijt.
Ik heb heb gisteren wederom een uitstapje naar 2.1 (VillainRom 4.0b2 => Legend) gewaagd. Een van de snelste 2.1 roms tot nu toe, dat wel, maar nog steeds eigenlijk onwerkbaar traag. Het eerste uur na een reboot is hoopgevend maar daarna degradeerd het beschikbare geheugen naar 15 tot 30MB. Je kunt blijven taskkillen.... Dus weer terug bij de indrukwekkend snelle en stabiele SenseHero 1.6. De beste ROM beschikbaar op dit moment als je het mij vraagt.
Dit topic is gesloten.