HTC Hero [part sept] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 120.666 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 14:31
kavish schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:04:
Waarom zie ik als ik een sms krijg alleen het nummer en niet de naam van een persoon.
Ik heb alleen google contactpersonen.
Dat komt waarschijnlijk omdat je smsje van het nummer +316-12345678 komt, en je contact opgeslagen staat met 06-12345678. Of andersom natuurlijk.
Dit is inderdaad een vervelend probleem, en je kunt het beste je contacten synchroniseren en dan aanpassen via Gmail/Contacts van Google om tijd te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:23:
SlideIT werkt idd aardig bij sms en e-mail, maar zodra je een username/password moet invoeren in de browser dan krijg je moeilijkheden, of een url invoeren.
Heb ik inderdaad ook last van. Ik vind SlideIT trouwens niet eens in de buurt komen van swype. Ik heb ook de beta versie van swype gedownload, maar helaas is hier nog geen Nederlands voor verkrijgbaar. Maar Swype reageert veel sneller en het is ook veel beter in het raden van wat je wilt typen, de feeling van swype is gewoon beter. Maarja zolang hier nog geen Nederlands voor is doe ik het met het standaard toetsenbord, want slideIT werkt gewoon niet zo lekker, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:09
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:08:
[...]

Heb ik inderdaad ook last van. Ik vind SlideIT trouwens niet eens in de buurt komen van swype. Ik heb ook de beta versie van swype gedownload, maar helaas is hier nog geen Nederlands voor verkrijgbaar. Maar Swype reageert veel sneller en het is ook veel beter in het raden van wat je wilt typen, de feeling van swype is gewoon beter. Maarja zolang hier nog geen Nederlands voor is doe ik het met het standaard toetsenbord, want slideIT werkt gewoon niet zo lekker, vind ik.
Collega van mij heeft idd ook Swype geïnstalleerd. Ziet er in eerste instantie ook beter uit, ook belangrijk! Swype werkt ook goed. Wachten idd op Nederlandse library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Dat gaat over de sprint versie wordt ook gezegd door de poster. Dat is een branded toestel dus komt niet de standaard htc-rom op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:51
Je mag wel verwachten dat HTC hun eigen brandloze versie eerder kan uitbrengen dan een provider hun eigen versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort herkent m'n pc met windows xp m'n hero niet meer. Onbekend apparaat komt er telkens op en driver die bij Htc sync zit heeft pc niets aan. Op laptop met xp net hetzelfde. Heb al gegoogled maar kom dit probleem vooral icm Vista tegen. Hero is origineel. Wat ik al deed:
. Kabel van Htc gebruiken
. Reset hero
. Drivers xp verwijderen
. Hero heropstarten, batterij uit edm
. Sd kaart met,zonder.
. Usb debug aan/uit

Op hero komt geen notificatie. De hardware die ik niet geïnstalleerd krijg is blijkbaar een netwerk controller (tethering?).

Kan iemand de logging op zijn hero vergelijken met die van mij?
hsusb: OFFLINE -> ONLINE
hsusb: reset controller
hero_phy_reset
usb: notify offline
init: sys_prop: permission denied uid:2000 name:adb.connected
perflock_notifier_call: cpufreq lock speed 528000
active perf lock 'usb'

Staat in dmesg allemaal. Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Er gaan nu hier en daar geruchten dat de update in april komt... en ik nu wel bekennen dat ik er schijt ziek van word dat ik iedere keer weer lekker word gemaakt maar uiteindelijk niets daar is. :|

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
De trackball van mijn Hero werkt niet lekker meer, 3 van de 4 richtingen gaan goed, maar ik kan niet meer naar links navigeren. Iemand hier ervaring mee en/of een oplossing? Of is dit een retour gevalletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:21
Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Ik heb hetzelfde probleem twee keer gehad (ik geloof ook naar links toe zelfs) en heb het toen opgelost door hem simpelweg opnieuw op te starten. Je kan ook proberen om het toestel te resetten.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Deem schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:42:
Er gaan nu hier en daar geruchten dat de update in april komt... en ik nu wel bekennen dat ik er schijt ziek van word dat ik iedere keer weer lekker word gemaakt maar uiteindelijk niets daar is. :|
Je moet je wel realiseren dat HTC niet verplicht is je Hero te updaten naar Android 2.1. Daarbij hebben ze gezegd 1H 2010, en 2Q 2010.

[ Voor 5% gewijzigd door Pred op 10-03-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Sp!tF!re schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:23:
Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Ik heb hetzelfde probleem twee keer gehad (ik geloof ook naar links toe zelfs) en heb het toen opgelost door hem simpelweg opnieuw op te starten. Je kan ook proberen om het toestel te resetten.
Toestel uit en weer aangezet geprobeerd; haalt niets uit. Rest nog niet gedaan, ben ik ook al m'n data en apps weer kwijt.......

[ Voor 58% gewijzigd door kaajee op 10-03-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Laatst online: 10-09 14:31
kaajee schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:17:
De trackball van mijn Hero werkt niet lekker meer, 3 van de 4 richtingen gaan goed, maar ik kan niet meer naar links navigeren. Iemand hier ervaring mee en/of een oplossing? Of is dit een retour gevalletje?
Ga eens los op de trackball alsof 't je vriendin is. Bij mij heeft dat al meerdere keren gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ik hoorde gisteren ook van een medewerker van Belcompany dat de update in april zou komen. Hij had gebeld naar htc. tja weet het ook niet.. liever vandaag nog dan morgen die update..
ik heb mijn witte htc gisteren kunnen ruilen (had hem nog geen 2 weken) had allemaal zwarte vlekken aan de voorkant, wat geen viezigheid was. Was een bekend probleem bij htc, verkleuringen bij de witte variant.
Ik heb nu de urban. Nog meer mensen met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Deem schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:42:
Als sprint de hero in maart kan updaten (branded) dan zal htc waarschijnlijk tegelijk of zelfs iets eerder zijn maar
lijkt me enorm sterk dat ze later zijn.

Daarbij heeft htc maar 1x een maand genoemd, rest waren allemaal geruchten en als je die gelooft word je vaak teleur gesteld. Heb er goede hoop op dat hij deze maand gewoon komt.

@ Kaajee
1 maal gehad, met nieuwjaar haha verschillende keren knop ingedrukt en proberen te rollen opeens kon ik wel
weer links. Neem aan dat er wat vuil in heeft gezeten. Gelijk het grote nadeel van de trackbal ik zou graag zo'n optisch trackpad hebben gehad als de desire. Maar dat komt vanzelf bij een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Kaas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-07 17:17
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:37:
Sinds kort herkent m'n pc met windows xp m'n hero niet meer. Onbekend apparaat komt er telkens op en driver die bij Htc sync zit heeft pc niets aan. Op laptop met xp net hetzelfde. Heb al gegoogled maar kom dit probleem vooral icm Vista tegen. Hero is origineel. Wat ik al deed:
. Kabel van Htc gebruiken
. Reset hero
. Drivers xp verwijderen
. Hero heropstarten, batterij uit edm
. Sd kaart met,zonder.
. Usb debug aan/uit

[..]
Heb precies hetzelfde gehad, alles geprobeerd, dacht dat mijn USB-controller van me hero het had begeven.
Hero werd niet meer herkend op zowel mijn Windows7 desktop als de XP-desktop die hier staan.

Kreeg telkens de melding "Apparaat kan niet worden herkend" en "mogelijk is de hardware defect" blabla.

Uiteindelijk opgelost door:
  1. Naar apparaatbeheer te gaan
  2. Rechtermuisknop op Onbekend apparaat
  3. Kiezen voor Stuurprogramma's bijwerken
  4. Kiezen voor "op mijn computer naar stuurpogramma's zoeken"
  5. Kiezen voor "Kiezen uit lijst met apparaatstuurpogramma's in dezelfde categorie als het appraat."
  6. Compatibele hardware weergeven > uitvinken
  7. Links in het menu (bij fabrikant) "(Standaard USB Host controller)"
  8. Daar vervolgens samengesteld USB-apparaat gekozen en op volgende
Daarna werd mijn Hero opeens weer herkend en kon ik daarna de HTC drivers er bij installeren.
Hopelijk lukt het op deze manier ;)

[ Voor 13% gewijzigd door .Kaas op 10-03-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
touchie75 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 18:37:
ik heb mijn witte htc gisteren kunnen ruilen (had hem nog geen 2 weken) had allemaal zwarte vlekken aan de voorkant, wat geen viezigheid was. Was een bekend probleem bij htc, verkleuringen bij de witte variant.
Ik heb nu de urban. Nog meer mensen met dat probleem?
Bij mij was de eerste dag de bovenkant blauwig geworden, waarschijnlijk door mijn jeans. Dit was met een natte doek snel verholpen.
Heb er daarna geen last meer van gehad. :)

Ik heb heel vaak op mijn Hero , draait op Villain 3.3, dat allerlei apps opeens starten. Dus zonder dat ik ze geopend heb. Dit is heel erg irritant, soms heb ik zelfs nog maar 20M over.
Meer mensen die hier last van hebben?

[ Voor 55% gewijzigd door Brutes op 10-03-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:36
Mijn scherm is stuk. Reageert ineens heel slecht, en als ik ergens op de bovenste helft druk gaatie automatisch naar de dialer toe. Wordt waarschijnlijk een retourtje HTC. Iemand ervaring met de garantie afhandeling van HTC?

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

kavish schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:42:
[...]

Ik heb heel vaak op mijn Hero , draait op Villain 3.3, dat allerlei apps opeens starten. Dus zonder dat ik ze geopend heb. Dit is heel erg irritant, soms heb ik zelfs nog maar 20M over.
Meer mensen die hier last van hebben?
Heb/had ik ook. Ik vond de 2.1 ROM prettig werken, maar het geheugen loopt vanzelf steeds weer vol... De enige ROM die er goed mee overweg kon was die van MrBang 1.8b ( de 2.0 heb ik niet geprobeerd). Ik ben vanmorgen maar weer terug gegaan naar SenseHero 1.6, ivm de batterijduur van alle 2.1 ROMs.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
janvanduschoten schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:55:
[...]

Heb/had ik ook. Ik vond de 2.1 ROM prettig werken, maar het geheugen loopt vanzelf steeds weer vol... De enige ROM die er goed mee overweg kon was die van MrBang 1.8b ( de 2.0 heb ik niet geprobeerd). Ik ben vanmorgen maar weer terug gegaan naar SenseHero 1.6, ivm de batterijduur van alle 2.1 ROMs.
Ik denk dat ik terug ga naar MrBang 1.8b, want dit is echt heel erg irritant. :(
Of ik wacht tot de officiele 2.1 ROM er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Friebo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:16:
Mijn scherm is stuk. Reageert ineens heel slecht, en als ik ergens op de bovenste helft druk gaatie automatisch naar de dialer toe. Wordt waarschijnlijk een retourtje HTC. Iemand ervaring met de garantie afhandeling van HTC?
Ja ik. Had een vergelijkbaar probleem. FF bellen, ze komen hem ophalen en hij wordt binnen anderhalve week weer terug bezorgd.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Hebben meer mensen het probleem dat mediavolume via oordopjes heel zacht gaan?
Als het volume op max staat is de muziek gewoon slecht te horen, dit is zeker in luidruchtige omgevingen een probleem (openbaar vervoer dus).

De oordopjes die ik gebruik zijn het probleem niet, want dezelfde oordopjes gebruik al langer. Is er een manier om dit aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:58:
Hebben meer mensen het probleem dat mediavolume via oordopjes heel zacht gaan?
Als het volume op max staat is de muziek gewoon slecht te horen, dit is zeker in luidruchtige omgevingen een probleem (openbaar vervoer dus).

De oordopjes die ik gebruik zijn het probleem niet, want dezelfde oordopjes gebruik al langer. Is er een manier om dit aan te passen?
Ik heb precies hetzelfde probleem.. eerst werkte het goed en was het volume veel
harder en zo van de 1 op de andere dag is het zachter gegaan.. geen verklaring
voor gevonden tot nu toe 8)7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 21:58

melvie

Retro Icon

Volgens mij moeten we nog meer geduld hebben..

http://www.htcheroblog.co...og%29&utm_content=Twitter

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Er zijn al heel redelijke 2.1 ROMs beschikbaar. Een maand of wat geleden was dat nog niet het geval. Ik draai nu sinds een paar dagen Villan 3.3 en, ik had het niet verwacht, het is een vooruitgang t.o.v. Modaco 3.2b5 so far! Alleen jammer dat Live Wallpapers (nog) niet werken.

Sinds vandaag zijn ze ook begonnen met de Ledgend rom te porten. Dus ik ben benieuwd wat die voor een vooruitgang gaan inhouden! Lang leven OSS :)

[ Voor 31% gewijzigd door Bram77 op 11-03-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Kaas schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:10:
[...]

Heb precies hetzelfde gehad, alles geprobeerd, dacht dat mijn USB-controller van me hero het had begeven.
Hero werd niet meer herkend op zowel mijn Windows7 desktop als de XP-desktop die hier staan.

Kreeg telkens de melding "Apparaat kan niet worden herkend" en "mogelijk is de hardware defect" blabla.

Uiteindelijk opgelost door:
  1. Naar apparaatbeheer te gaan
  2. Rechtermuisknop op Onbekend apparaat
  3. Kiezen voor Stuurprogramma's bijwerken
  4. Kiezen voor "op mijn computer naar stuurpogramma's zoeken"
  5. Kiezen voor "Kiezen uit lijst met apparaatstuurpogramma's in dezelfde categorie als het appraat."
  6. Compatibele hardware weergeven > uitvinken
  7. Links in het menu (bij fabrikant) "(Standaard USB Host controller)"
  8. Daar vervolgens samengesteld USB-apparaat gekozen en op volgende
Daarna werd mijn Hero opeens weer herkend en kon ik daarna de HTC drivers er bij installeren.
Hopelijk lukt het op deze manier ;)
Hey bedankt voor je uitleg! Door deze stappen te volgen heb ik iig terug een verbinding tussen de 2. Ik kan weer als externe schijf koppelen en HTC Sync is weer gevonden.

Maar tethering blijft wel een probleem. Van zodra ik die optie activeer gaat telefoon terug naar onbekend apparaat. Gelijk wat ik doe, in apparaatbeheer blijft ook altijd een onbekend apparaat met naam "netwerk controller" staan. Enig idee welke drivers ik nodig heb? Deze die bij HTC Sync geleverd worden werken iig al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:45

wasco

brightest crayon in the box

Help Help: mijn wekker gaat niet meer af. Of beter meestal niet.

Ik heb twee wekkers ingesteld (8:00,8:15 ; ma-vr ; andere muziekjes ) en opeens is die gestopt met afgaan 's ochtends. Zo'n dingen zijn vrij lastig om te debuggen, heeft iemand ervaringen hierrond te delen?

wat relevant kan zijn
- wekkers hebben wel gewerkt
- gisteren al reboot gedaan, geen verschil dus
- hij hangt 's nachts altijd aan de stroom (maar vroeger toen het nog goed ging niet altijd)

geweldig onhandig!

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
wasco schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:20:

Ik heb twee wekkers ingesteld (8:00,8:15 ; ma-vr ; andere muziekjes ) en opeens is die gestopt met afgaan 's ochtends. Zo'n dingen zijn vrij lastig om te debuggen, heeft iemand ervaringen hierrond te delen?

wat relevant kan zijn
- hij hangt 's nachts altijd aan de stroom (maar vroeger toen het nog goed ging niet altijd)

geweldig onhandig!
Ik had voorheen ook problemen met het alarm, enorm irritant. Sinds ik Klaxon gebruik (2 á 3 maanden) is hij altijd afgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij

wat relevant kan zijn

geweldig onhandig!
Ga eens naar het scherm waar je de geluidjes instelt. Selecteer het geluid wat je wilt afspelen, en druk dan op de volumetoetsen aan de zijkant van je telefoon. Klinkt namelijk alsof het geluid gewoon uit staat :) Vanmorgen ging mijn geluid ook niet af. Gelukkig wel trilalarm, dus werd ik wakker van dat geluid. Bij mij was het op deze manier weer opgelost.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
heb nu toch een poging gewaagd geen taskkiller te installeren op mijn huidige rom. Draait intussen 1 dag zonder taskkiller en de UI loopt nog altijd even vloeiend. Heb geen vertraging gemerkt dan in de periode met taskkiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:05

wat relevant kan zijn

geweldig onhandig!
Gebruik je toevallig ook een Taskiller? Wanneer ik namelijk alles automatisch laat killen stopt hij ook de wekker. Ik moet dan de alarmtijden een keer uit en aan zetten en dan werkt het weer helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Nu online
Gisteren weer eens wat apps verwijderd, meteen een 60mb extra vrijgekomen.
Merk je direct in de snelheid :) (Eigenlijk raar dat dit zo moet zijn, maargoed)

En gisteren een radio app gebruikt. 3FM geluisterd met 64kbit/s, wat eigenlijk niet heel veel is. Raar dat ik het thuis alleen niet kan luisteren (netwerk te traag, dus blijft de verbinding wegvallen).

Ik betaal bij t-mobile voor dit:
Download: tot 384 Kbps.
Upload: tot 64 Kbps.

Ik zou dus overal makkelijk moeten kunnen streamen. In Eindhoven werkt het wel perfect! (Verbruikt wel 25mb per uur, maar ach, als je het niet te veel doet)

Toch maar eens contact met t-mobile opnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:59
Trucje voor iedereen met wekker problemen:
- Download "audiomanager widget".. sowieso een musthave app.
- Zet voor je gaat slapen het 'system'-volume en het 'alerts'-volume op 1 (systemvolume kan je sowieso wel altijd op 1 zetten want dat is toch alleen je camera geluid en je telefoonnummer-intoets-toetsen en op niveau 1 hoor je het amper).

Vraag me niet waarom maar het werkt gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gersompie schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:12:
Trucje voor iedereen met wekker problemen:
- Download "audiomanager widget".. sowieso een musthave app.
- Zet voor je gaat slapen het 'system'-volume en het 'alerts'-volume op 1 (systemvolume kan je sowieso wel altijd op 1 zetten want dat is toch alleen je camera geluid en je telefoonnummer-intoets-toetsen en op niveau 1 hoor je het amper).

Vraag me niet waarom maar het werkt gegarandeerd.
Of ga naar wekker instellingen -> Selecteer een alarmtoon en zet daar (in het alarmtoon menu) je volume goed.. En taskkiller is 1. niet nodig.. En 2. maakt je telefoon onstabiel..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:21
Of, je download Sound Manager en je geeft daarin een schedule aan. Mijn Hero zorgt er met dit programma standaard om 4 uur 's ochtends voor dat zowel mijn systeem als alarmvolume aangaat zodat het volume in ieder geval nooit uitgaat. Sindsdien geen problemen meer gehad, wel eens dat de wekkerapplicatie zelf niet goed start (dan moet je dus een knop aantikken ipv het scherm naar beneden schuiven om te snoozen).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loed21
  • Laatst online: 09-09 09:13
Goedemorgen,

Op twitter valt te lezen dat htc officieel heeft verklaard dat de langverwachte 2.1 update pas eind april komt :( !

MIN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Nu online
loed21 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:12:
Goedemorgen,

Op twitter valt te lezen dat htc officieel heeft verklaard dat de langverwachte 2.1 update pas eind april komt :( !

MIN!
Balen!
Weer een maand extra wachten...

Ach, als de update dan maar komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:17
loed21 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:12:
Goedemorgen,

MIN!
Vanaf welk twitter account? Ik volg deze: http://twitter.com/htc en daar wordt er geen melding van gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loed21
  • Laatst online: 09-09 09:13
Zelf vind ik de Twitter van htc, een beetje jammer, word eigenlijk helemaal niet veel gecommuniceerd.

Het nieuws over de update vond ik door te zoeken op "htc hero 2.1" vervolgens word je doorgelinkt naar sites als deze: androidfreak.realityunleashed.com/index.php?topic=18155.msg18161#msg18161&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
http://techfeen.com/confi...layed-until-end-of-april/

en dan is dit de bron van dat nieuws. Denk niet dat HTC op deze manier communiceert met de gebruikers. Dit lijkt een mailtje via een of ander service medewerker. Lijkt mij niet erg betrouwbaar... Maargoed we zullen zien. ik hou goede hoop dat HTC het ergens deze maand nog wel vrijgeeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
TomasE schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:05:
[...]

Ga eens los op de trackball alsof 't je vriendin is. Bij mij heeft dat al meerdere keren gewerkt.
bevestigd :) ik had het zelfde probleem, bier overheen gevallen -.- na een tijdje weer in orde

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

loed21 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:36:
Zelf vind ik de Twitter van htc, een beetje jammer, word eigenlijk helemaal niet veel gecommuniceerd.

Het nieuws over de update vond ik door te zoeken op "htc hero 2.1" vervolgens word je doorgelinkt naar sites als deze: androidfreak.realityunleashed.com/index.php?topic=18155.msg18161#msg18161&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Volgens mij is de enige betrouwbare bron het Twitteraccount van HTC zelf en die laten nou net heel weinig los.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
snap toch niet waarom dat dat zo lang moet duren. Vooral nu de versie voor de legend er al is. Nu ja, als ze het optimaal willen verbeteren, des te beter dan.

Maar wie weet willen ze niet in hun eigen vlees snijden door 2.1 voor de hero uit te brengen, voor de desire en de legend op de markt zijn. Je hebt dan mensen die bv het niet de moeite vinden om extra geld uit te geven voor die toestellen terwijl het OS eigenlijk identiek zijn. Nu kunnen ze nog verkopen dat het OS van de legend en de desire de 2.1 is, terwijl die vd hero nog maar een 1.5 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
pina schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:03:
snap toch niet waarom dat dat zo lang moet duren. Vooral nu de versie voor de legend er al is. Nu ja, als ze het optimaal willen verbeteren, des te beter dan.

Maar wie weet willen ze niet in hun eigen vlees snijden door 2.1 voor de hero uit te brengen, voor de desire en de legend op de markt zijn. Je hebt dan mensen die bv het niet de moeite vinden om extra geld uit te geven voor die toestellen terwijl het OS eigenlijk identiek zijn. Nu kunnen ze nog verkopen dat het OS van de legend en de desire de 2.1 is, terwijl die vd hero nog maar een 1.5 is.
Ik denk niet dat ze zichzelf in de vingers snijden. De Hero is nu uit productie dus dat maakt HTC niet uit. Ik weet niet hoeveel stock een bedrijf als HTC achter de hand heeft maar ik kan me niet voorstellen dat dat erg veel is. Een kleine stock houd je wel voor garantie gevallen. Nu de hero vervangen is door de legend zal HTC alleen de legend verkopen aan bedrijven.

Vergeet niet dat de mensen die dit soort smartphone koopt niet het type is die, indien hij/zij de keuze heeft om een nieuwe uit te zoeken, dit niet zullen laten omdat ze de hero kunnen updaten. Het is puur afhankelijk van de duur van het contract wanneer de doelgroep een nieuwe aanschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
dat is natuurlijk op het niveau van bedrijven die abo's verkopen en een gsm aan verbinden. Bij ons in belgie is dat hoegenaamd nog niet het geval. Koppelverkoop is nog maar sinds enkele maanden toegestaan. Wij kopen dus weinig een gsm met een abo samen. Bovendien zijn belgische consumenten ongelooflijk conservatief en duurt het echt lang vooraleer zo'n nieuwe formule populair zal worden op de markt.

Elders in de wereld worden er ook nog genoeg toestellen gewoon apart verkocht.

[ Voor 32% gewijzigd door pina op 13-03-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Helaas... word dus nog even wachten op die 2.1 rom :(

Ik werk erg graag met de custom 2.1 roms, maar elk van die roms heeft wel iets vervelends wat niet lekker werkt...

[ Voor 49% gewijzigd door M-Opensource op 13-03-2010 17:55 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 15:35
Beetje vreemd dat ze nu spontaan wel non-branded updates OTA gaan uitvoeren.
Geef mij maar een USB kabel en een executable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over taskkiller, dat hier geregeld voorbij komt als iets wat het apparaat instabiel maakt: dat kan zo zijn, maar gebruik het dan alleen om daadwerkelijk een (of meer) tasks te killen. En de laatste task die je killt is taskkiller zelf. Zo gebruik ik het al tijden en nooit problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is nou niet bepaald goede reclame voor HTC, ze meldden eerst dat de update midden maart komt en nu is hij uitgesteld naar eind april. Het zal wel te maken hebben met de komst van de Legend. Nu hopen ze dat mensen hun Hero weg doen en overstappen naar de Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Ik vind dat maar een raar bericht.

Ze hebben het over OTA, waar de meeste providers vast niet blij van worden, zo even ruim 100MB over hun data verbinding.
Het lijkt bijna alsof het bericht is bedoeld voor de G1 of Magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Laatst online: 26-08-2024
Iemand trouwens een tip om smsjes te verwijderen? Heb namelijk een thread van +4000 smsjes en één van +2000. Wanneer ik deze theads wil verwijderen hangt me telefoon en verwijderd hij vervolgens niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XENTiC schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 23:30:
Iemand trouwens een tip om smsjes te verwijderen? Heb namelijk een thread van +4000 smsjes en één van +2000. Wanneer ik deze theads wil verwijderen hangt me telefoon en verwijderd hij vervolgens niets.
Even met een filemanager mmssms.db verwijderen van je telefoon

/ data / data / com.android.providers.telephony / databases / mmssms.db.

Daarna een reboot en schoon is ie weer.

In de market zijn ook nog wel wat apps, maar ik weet niet of die echt goed zijn. Probeer ze eens.

Delete Old Messages en Super SMS Quick Delete

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2010 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
XENTiC schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 23:30:
Hihi Leuk antwoord als iemand vraagt of je een beetje kunt smsen/typen op een Hero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:44

Renate1970

Lef is Leven

shakedown schreef op zondag 14 maart 2010 @ 10:08:
[...]

Hihi Leuk antwoord als iemand vraagt of je een beetje kunt smsen/typen op een Hero...
Dat is waar ook het geheugen heeft die dan wel genoeg lijkt me voor het opslaan van smsjes :)

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Renate1970 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 10:15:
[...]

Dat is waar ook het geheugen heeft die dan wel genoeg lijkt me voor het opslaan van smsjes :)
Die threads zijn nu zo traag met opstarten en met typen heeft die ook een enorme lag! hopelijk is dat op de Desire beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
XENTiC schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:01:
[...]

Die threads zijn nu zo traag met opstarten en met typen heeft die ook een enorme lag! hopelijk is dat op de Desire beter.
Vind je het gek? Ik bedoel, ik snap best dat mensen idd zoveel smsen, maar ik begrijp ook dat ontwikkelaars dat niet als prioriteit zien. Laten we eerlijk zijn: hoeveel mensen hebben nu een thread van meer dan 4000 smsjes... Mijn langste thread is 380... maar ik sms dan ook amper... (email (gmail) is veel handiger, goedkoper en werkt net zo goed op de Hero)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
shakedown schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:36:
[...]

Vind je het gek? Ik bedoel, ik snap best dat mensen idd zoveel smsen, maar ik begrijp ook dat ontwikkelaars dat niet als prioriteit zien. Laten we eerlijk zijn: hoeveel mensen hebben nu een thread van meer dan 4000 smsjes... Mijn langste thread is 380... maar ik sms dan ook amper... (email (gmail) is veel handiger, goedkoper en werkt net zo goed op de Hero)
Ze hadden ook een soort archive er in kunnen bouwen. Of een optie dat na 30dagen bepaalde smsjes wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

XENTiC schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:38:
[...]

Ze hadden ook een soort archive er in kunnen bouwen. Of een optie dat na 30dagen bepaalde smsjes wist.
SMS Backup. Backed je smsjes up naar een label in Gmail. Kan je alles terugvinden op je gmail terwijl je je sms DB op de telefoon klein houdt. Misschien een idee?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 03:57:
[...]

Even met een filemanager mmssms.db verwijderen van je telefoon

/ data / data / com.android.providers.telephony / databases / mmssms.db.

Daarna een reboot en schoon is ie weer.

In de market zijn ook nog wel wat apps, maar ik weet niet of die echt goed zijn. Probeer ze eens.

Delete Old Messages en Super SMS Quick Delete
Thnx. SMS Quick Delete werkte niet, maar Delete Old Messages wel! Wel redelijk traag maar wat wil je als je 5300 smsjes moet verwijderen : 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat schijnt deze app te kunnen doen..

Afbeeldingslocatie: http://cdn-1.androidzoom.com/screenshots/36826-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
[...]

De auto delete functie is er bij android 2.1. Dus even wachten op de update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

rdgut schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:45:
[...]

De auto delete functie is er bij android 2.1. Dus even wachten op de update ;)
Even wachten, en geduld hmmm :X

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Nog anderhalve maand 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Tja er lopen al genoeg discussie daarover dus we zullen er maar het onze van denken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Ik heb VillainRom 3.4 geïnstalleerd, alleen nu blijkt dat er geen Nederlands woordenboek aanwezig is (je kunt Nederlands wel kiezen, maar er is geen Nederlandse woordaanvulling). Is het mogelijk om deze los te installeren? De ROM functioneert verder namelijk prima tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Er zijn meer problemen met 3.4, zoals in het betreffende topic op xda te lezen is. Ik blijf maar bij 3.3, al is die ook niet helemaal probleemloos. Spontane reboots zijn het grootste probleem waarnaast de camera soms niet wil werken. De problemen zijn daarintegen niet zo storend dat ik terugga naar Modaco 3.2b5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
AdnanKananda schreef op zondag 14 maart 2010 @ 18:29:
Ik heb VillainRom 3.4 geïnstalleerd, alleen nu blijkt dat er geen Nederlands woordenboek aanwezig is (je kunt Nederlands wel kiezen, maar er is geen Nederlandse woordaanvulling). Is het mogelijk om deze los te installeren? De ROM functioneert verder namelijk prima tot zover.
Al geprobeerd met MoreLocale 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

AdnanKananda schreef op zondag 14 maart 2010 @ 18:29:
Ik heb ook versie3.4, en geen enkel probleem, na een schone installatie. Ik heb wel een keer, na deze installatie een andere taal (Pools geloof ik) geselecteerd en daarna weer de Nederlandse en ik heb gewoon een Nederlands woordenboek tijdens het typen. Wellicht de moeite van het proberen waard.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ok, het is nu officieel bevestigt. De update komt eind april en zal 'Over the air' gaan.

Bron
Afbeeldingslocatie: http://www.androidworld.nl/wp-content/uploads/Benelux-Support.jpg

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Nu online
Deem schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:49:
Ok, het is nu officieel bevestigt. De update komt eind april en zal 'Over the air' gaan.

Bron
[afbeelding]
En ik heb weer een t-mobiel branded hero :P
Nog een maand of wat extra zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

dattie over the air gaat is toch wel errug fijn :)

En haast heb ik er toch niet mee, het is alleen extra spielerei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatje
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-04-2021
dddddaaf schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:11:
[...]

Dit probleem heb ik de laatste tijd ook, bij sommigen is het na een firmware update verholpen en anderen weten het probleem te verhelpen door wat met de plaatsing van de simkaart in het toestel te morrelen. Ik hou het voorlopig eens in de gaten en als het probleem na de update naar Android 2.1 niet de wereld uit is, gaat mijn toestel (met pijn in mijn hart) terug voor reparatie.
Probleem had ik ook, had nog een oude simkaart, maar weigerde te geloven dat dit het was.
Uiteindelijk, net wat je schrijft met pijn in mijn hart teruggestuurd voor reparatie (eurotwice), na een week als een jong groen blaadje terug ontvangen en tot op heden geen problemen meer gehad.
Er is dus een nieuwe firmware update opgezet (die ik volgens mij al had) maar blijkbaar werkt het nu wel goed want geen enkel probleem meer en nog steeds werkend op mijn hele oude sim van tmobile, cq het "Ben" van vroeger.

Zou inderdaad 2.1 afwachten, wellicht daarmee verholpen en anders retour. Let wel, je hele telefoon is leeg als hij retour komt, dus ook contacts op telefoon zijn weg. maak een backup!

[ Voor 42% gewijzigd door skatje op 15-03-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skatje schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:30:
[...]

Probleem had ik ook, had nog een oude simkaart, maar weigerde te geloven dat dit het was.
Uiteindelijk, net wat je schrijft met pijn in mijn hart teruggestuurd voor reparatie (eurotwice), na een week als een jong groen blaadje terug ontvangen en tot op heden geen problemen meer gehad.
Er is dus een nieuwe firmware update opgezet (die ik volgens mij al had) maar blijkbaar werkt het nu wel goed want geen enkel probleem meer en nog steeds werkend op mijn hele oude sim van tmobile, cq het "Ben" van vroeger.

Zou inderdaad 2.1 afwachten, wellicht daarmee verholpen en anders retour. Let wel, je hele telefoon is leeg als hij retour komt, dus ook contacts op telefoon zijn weg. maak een backup!
Ook ik heb het probleem dat ik af en toe de pincode opnieuw in moet geven. Dit is het geval sinds ik ben overgestapt op Ben. Voorheen had ik KPN en had ik nergens last van en als ik een sim van KPN terugplaats heb ik wederom nergens problemen mee.....

Ik heb het vermoeden dat het probleem zicht voordoet als je in een gebied zit waar Ben / T-Mobile een slecht bereik hebben.....Misscchien dat het probleem met de Orang rom is te verhelpen? Ik ga het niet proberen, ivm de installatie perikelen, en wacht op 2.1 8)

En dan lees ik hier iets over OTA maar waar vind ik dat in het menu op de Hero?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-08 23:50

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Ik lees wisselende berichten over de integratie van picasa in de Sense/android 2.1 interface.
Ik gebruik nu flickr en picasa, maar gebruik flickr alleen voor de handige integratie in mijn HTC Hero.
Weet iemand of Picasa net als Flickr gebruikt kan worden na de update na 2.1?
Dit is toch van google zelf, dus ik zou het haast verwachten, vooral omdat google ook de moeite niet heeft genomen android apps voor picasa te bouwen.

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Deem schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:49:

Bron
[afbeelding]
Oei oei oei, wat zeggen ze nou ook altijd weer over het online plaatsen van persoonlijke informatie...
Afbeeldingslocatie: http://img185.imageshack.us/img185/4829/beneluxsupport2.jpg

ontopic: wel jammer dat het nog zo lang duurt; en het zal ongetwijfeld te maken hebben met de introductiedatum van de Desire...

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

netblade

Sunrise

jbr schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:58:
[...]

Oei oei oei, wat zeggen ze nou ook altijd weer over het online plaatsen van persoonlijke informatie...
[afbeelding]

ontopic: wel jammer dat het nog zo lang duurt; en het zal ongetwijfeld te maken hebben met de introductiedatum van de Desire...
En dat het voor T-Mobile G2 gebruikers waarschijnlijk juni wordt (als ze nog gaan updaten) voor deze update. Is er een goede custom rom te vinden die NLD ondersteund in zowel woordenboek als syslanguage?
En zijn de bluetooth issues met headsets al opgelost (AD2P) zoja dan ga ik vanavond maar eens rooten, dit grapje duurt me veel te lang.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:45

wasco

brightest crayon in the box

Sinds gisteren op mijn Hero de "social networks" integratie op Sense uitgelogd. Mijn Hero loopt sindsdien opeens zoveeeel vlotter. Ben nog niet 100% zeker dat het hiermee te maken heeft, maar het heeft er alle schijn van.

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het met de snelheid van de 2.1 roms tegenover de 1.5 rom? Zijn ze veel sneller in gebruik van de UI bijvoorbeeld? En gaat 2.1 sneller worden op de Hero dan de huidige officiële rom? Scheelt dit veel in gebruik van de memory?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2010 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Nu online
Ehm, raar.
Ik heb een bluetooth stick voor de pc, echter kan ik de hero niet connecten.

Zowel de pc als de hero staan op zichtbaar, en geen van beide kunnen ze apparaten vinden. Ook heb ik het programma bluetooth geprobeert (om bestanden te delen). Iemand zo een idee waar dit aan kan liggen?

Ik heb ook hier gekeken maar ook dat helpt niet.

Edit: Als ik de telefoon via usb verbind krijg ik de melding dat er geen stuurprogramma is. Dit terwijl de laatste versie van htc sync erop staat :S (usb modus werkt wel, mobiel netwerk delen niet, en htc sync ook niet)
Wel raar dat htc sync niet aangeeft dat er verbinding is, en de telefoon wel (al werkt dat hele htc sync voor geen ene meter, want het programma kan ik meestal niet eens openen, wel staat het in de taakbalk maar ik zie geen venster)

[ Voor 62% gewijzigd door Tonkey op 16-03-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wifi gaat, in mijn geval, voornamelijk via de Zyxel 2602HW en met de Hero als cliënt lijkt dat geen goede combinatie. Hero valt vooralsnog af tenzij Zyxel gebruikers in NL de gesignaleerde problemen niet (meer) ondervinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsmaal schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:11:
Wifi gaat, in mijn geval, voornamelijk via de Zyxel 2602HW en met de Hero als cliënt lijkt dat geen goede combinatie. Hero valt vooralsnog af tenzij Zyxel gebruikers in NL de gesignaleerde problemen niet (meer) ondervinden..
Ik kan verbinding maken met de Zyxel die hier staat, wel wil de WiFi verbinding wegvallen als ik mijn telefoon een half uur o.i.d. niet gebruik en/of als mijn scherm uitgaat (welke van de twee het is ben ik nog niet uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Nu online
Ehm, het sync probleem met htc sync is opgelost.
Maar het netwerk delen werkt nog niet.

Als ik het op de telefoon aanzet reageert de pc wel op een apparaat (geluidje) maar ik kan nog niet internetten of iets dergelijks, er staat nog steeds een melding bij apparaten alsof het stuurprogramma niet goed geinstalleerd is. Ook bluetooth connecten gaat niet.

[ Voor 78% gewijzigd door Tonkey op 16-03-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:26

Nibbz

Postmaster General

vandevorst schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:15:
Ehm, het sync probleem met htc sync is opgelost.
Maar het netwerk delen werkt nog niet.

Als ik het op de telefoon aanzet reageert de pc wel op een apparaat (geluidje) maar ik kan nog niet internetten of iets dergelijks, er staat nog steeds een melding bij apparaten alsof het stuurprogramma niet goed geinstalleerd is. Ook bluetooth connecten gaat niet.
heb je HTC Sync geinstalleerd? hier zitten nl. de drivers voor je phone in

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Nu online
Nibbz schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:24:
[...]

heb je HTC Sync geinstalleerd? hier zitten nl. de drivers voor je phone in
Ja, zoals er staat dat het htc sync probleem is opgelost ;) Eerst werkte het programma even niet, inmiddels wel.

Een netwerk delen werkt alleen gewoon niet, en een bluetooth verbinding ook niet. (Zou handig zijn ivm tethering en netbook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb sinds gisteravond geen dataverbinding meer, wel wifi maar geen G3 etc.

wipen en ROM flashen helpt niet, iemand een idee????

edit, T-mobile

[ Voor 6% gewijzigd door Bornin op 17-03-2010 11:20 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik had dit probleem (wegvallen data verbinding) van het weekend (KPN) ineens na het verwijderen van app. Maar ik heb dat kunnen herstellen door bij APN's (toegangspunt, instelling mobiel netwerk) de standaardwaarden te herstellen.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 21:58

melvie

Retro Icon

bornin7ty2 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:31:
Ik heb sinds gisteravond geen dataverbinding meer, wel wifi maar geen G3 etc.

wipen en ROM flashen helpt niet, iemand een idee????

edit, T-mobile
Bij mij doet hij het ook niet sinds gisteravond en hoe is het bij jou nu? (ook T-Mobile)

Edit: Nu doet ie het trouwens wel maar heel traag..

[ Voor 9% gewijzigd door melvie op 17-03-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
melvie schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:29:
[...]

Bij mij doet hij het ook niet sinds gisteravond en hoe is het bij jou nu? (ook T-Mobile)

Edit: Nu doet ie het trouwens wel maar heel traag..
Nog steeds niks, zou het http://www.nu.nl/algemeen...omen-boven-nederland.html daar iets mee te maken hebben gehad??

Ik heb niet eens meer een 3g icoontje oid.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Nu online
bornin7ty2 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:44:
[...]

Nog steeds niks, zou het http://www.nu.nl/algemeen...omen-boven-nederland.html daar iets mee te maken hebben gehad??

Ik heb niet eens meer een 3g icoontje oid.
Ik denk dat dit netzoveel te maken heeft met het ontbreken van 3g als het artikel wat je zelf noemt. Dat is een samenhang willen vinden.

Maargoed, mij is het nog niet echt opgevallen, al heb ik nu ook enkel een "g" staan ipv 3g. (Dit komt hier vaker voor, dus is niet heel raar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
vandevorst schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:51:
[...]

Ik denk dat dit netzoveel te maken heeft met het ontbreken van 3g als het artikel wat je zelf noemt. Dat is een samenhang willen vinden.

Maargoed, mij is het nog niet echt opgevallen, al heb ik nu ook enkel een "g" staan ipv 3g. (Dit komt hier vaker voor, dus is niet heel raar)
Ik heb hier(3131HG,Vlaardingen) normaal altijd een 3G icoontje, vanochtend sprong dat opeens terug naar g.
Maar nu staat het weer op 3G :) Apart!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
vandevorst schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:51:
[...]

LOL, misschien nog wel meer :p er werd ook gepsproken over storing op kabel ontvangst dus je weet maar nooit.

Hoe het ook zij, ik mis nog steeds mijn data verbinding maar zal nog wl ff afwachten of het terug komt

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brab
  • Laatst online: 29-08 12:38
Kleine vraag: kent er iemand een app waarbij de scenes automatisch veranderen op basis van tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:14:
[...]

Ik kan verbinding maken met de Zyxel die hier staat, wel wil de WiFi verbinding wegvallen als ik mijn telefoon een half uur o.i.d. niet gebruik en/of als mijn scherm uitgaat (welke van de twee het is ben ik nog niet uit).
OK, de Zyxel is dus geen dealbreaker.. De Legend (OLED scherm) is nu €30 duurder dan de Hero... Hoewel de Legend door Techradar als zeer goed is beoordeeld (adequate iPhone replacement ;-) is er m.b.t WiFi enige kanttekeningen geplaatst (o.a. WiFi dropping).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:00
Ik heb de HTC Hero nu een dikke 2 maanden in bezit, maar erger me een beetje aan de leveringsrapporten voor SMS. Op mijn oude GSM kreeg ik altijd een popup dat mijn sms afgeleverd was, maar dat moet ik bij de HTC Hero zelf gaan opzoeken. Is er een mogelijkheid om toch een soort van melding te krijgen hiervoor?

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hobbles schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:12:
Ik heb de HTC Hero nu een dikke 2 maanden in bezit, maar erger me een beetje aan de leveringsrapporten voor SMS. Op mijn oude GSM kreeg ik altijd een popup dat mijn sms afgeleverd was, maar dat moet ik bij de HTC Hero zelf gaan opzoeken. Is er een mogelijkheid om toch een soort van melding te krijgen hiervoor?
Als je gebruik maakt van Handcent SMS krijg je wel steeds een melding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Nu online
En wat als je een simlock-vrije, t-mobile branded telefoon hebt? :P
Inderdaad te hopen dat we gewoon 2 april de update krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:15:
[...]

Als je gebruik maakt van Handcent SMS krijg je wel steeds een melding :)
Misschien een domme vraag, maar kost dat ook geld, zo'n afleverrapport?

Ik ga m'n Hero steeds meer waarderen trouwens, geweldig toestel!

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 15:50

iop

Brab schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:26:
Kleine vraag: kent er iemand een app waarbij de scenes automatisch veranderen op basis van tijd?
locale

[ Voor 9% gewijzigd door iop op 17-03-2010 22:01 ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brab
  • Laatst online: 29-08 12:38
^Heb er jammer genoeg geen $10 voor over... Vind eigenlijk dat dit door HTC al ingebakken had moeten zitten. :(
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.