HTC Hero [part sept] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 120.664 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Bedankt het is gelukt.

[ Voor 4% gewijzigd door Brutes op 28-02-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:44
hmm nieuw puntje van ergenis. Als ik naar mijn fotoalbum ga, dan zie ik eerst de eerste foto, i.p.v. de foto die ik net genomen heb. (De laatste dus)
Is dit te verhelpen ergens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:08
richard1074 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:06:
hmm nieuw puntje van ergenis. Als ik naar mijn fotoalbum ga, dan zie ik eerst de eerste foto, i.p.v. de foto die ik net genomen heb. (De laatste dus)
Is dit te verhelpen ergens ?
De foto's staan inderdaad op datum, en dat lijkt mij ook vrij logisch.
Ik geloof alleen niet dat dit zo aan te passen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Ik heb weleens dat ik op mijn Hero de melding "Het systeem proces is gestopt" o.i.d. krijg, ik kan dan niets meer en een reboot is de enige oplossing. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje een htc hero en kijk daarom weleens op de site van htc voor updates.
Nu heb ik daar een vraagje over, als je dan op downloaden klikt moet je bv bij een rom update je serienummer opgeven en bij nummer 3 moet je een lokatie kiezen die het dichts bij je ligt.
Weten jullie hoe dit werkt ik snap wel dat ik europa moet kiezen maar moet ik nu europa 1 kiezen of europa 2 en hoe kom ik daar achter .

alvast bedankt voor het antwoord ( misschien is de vraag al eens lang gekomen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:06
Het maakt niet uit welke je kiest. Is allemaal Europa. Probeer er gewoon 1 en kijk of het een beetje redelijke snelheid is;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Denk niet dat het uitmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:26

Nibbz

Postmaster General

een tip voor mensen met camera issues..

door het contrast iets naar beneden te doen, kun je plots veel meer zien door je camera

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:21
kavish schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:34:
Ik heb weleens dat ik op mijn Hero de melding "Het systeem proces is gestopt" o.i.d. krijg, ik kan dan niets meer en een reboot is de enige oplossing. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Dit had ik in het begin ook, kwam door een app die niet helemaal lekker was. Het was Sense die crashte, als je gewoon wacht (sekonde of 30)start Sense weer op en werkt alles weer.
De grotere klus wordt de slechte app vinden. Zorg dat er geen app killer actief is, die kan dit waarschijnlijk ook veroorzaken.
De noodoplossing is een reset naar fabrieksinstellingen.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
RunaR schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:23:
[...]

Dit had ik in het begin ook, kwam door een app die niet helemaal lekker was. Het was Sense die crashte, als je gewoon wacht (sekonde of 30)start Sense weer op en werkt alles weer.
De grotere klus wordt de slechte app vinden. Zorg dat er geen app killer actief is, die kan dit waarschijnlijk ook veroorzaken.
De noodoplossing is een reset naar fabrieksinstellingen.
Oké, gelukkig heb ik hem net een dag dus gaat er niet zoveel verloren. Zal het morgen meteen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Misschien een domme vraag, maar als ik de factory settings terug zet moet ik hem dan opnieuw rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
gisteren de screenprotector verwijderd, aangezien hij wat los begon te komen langs de hoeken en ik had die er zelfs beter nooit op gedaan. De zogezegd vuilafstotende functie van het scherm werkt echt wel. Het valt me op dat het scherm nu veel minder rap vuil is dat voordien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:35
pina schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:01:
gisteren de screenprotector verwijderd, aangezien hij wat los begon te komen langs de hoeken en ik had die er zelfs beter nooit op gedaan. De zogezegd vuilafstotende functie van het scherm werkt echt wel. Het valt me op dat het scherm nu veel minder rap vuil is dat voordien.
Die screenprotector beschermt heb wel tegen krassen hé. Dat doet de normale coating niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ach, die schermen zijn serieus krasbestendig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

kavish schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:38:
Misschien een domme vraag, maar als ik de factory settings terug zet moet ik hem dan opnieuw rooten?
Ik neem aan dat je Amon_Ra's recovery hebt. Dan zou ik gewoon een wipe doen en eventueel je ROM opnieuw flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Sh4wn schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:27:
[...]

Ik neem aan dat je Amon_Ra's recovery hebt. Dan zou ik gewoon een wipe doen en eventueel je ROM opnieuw flashen.
Ja die heb ik. Oke bedankt zal het vanavond even doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
kavish schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:38:
Volgens mij ligt dat aan de rom die erop staat, heb jij een officiele htc rom die geroot is ben je na hard reset je root kwijt.
Heb jij een custom rom waar je standaard al root bij hebt zal die gewoon in originele staat met root teruggezet worden.

Scherm van de hero is enorm krasbestendig, heb de mijne sinds juli vorig jaar en er staat 1 krasje van pakweg 4 mm lengte op. Vergelijk ik dat met welke andere gsm/smartphone die ik ooit heb gehad wint de hero met vlag en wimpel.
En vuil wordt hij ook niet erg snel, en als hij het wel is met schoonzakdoekje is het paar keer wrijven en het is weer helemaal schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Staffie666 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:30:
[...]

Volgens mij ligt dat aan de rom die erop staat, heb jij een officiele htc rom die geroot is ben je na hard reset je root kwijt.
Heb jij een custom rom waar je standaard al root bij hebt zal die gewoon in originele staat met root teruggezet worden.
Ik kijk wel of het lukt om na de hard reset er meteen een custom rom op te flashen. Zo niet, root ik hem wel weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Hoi hoi ik gebruik sinds gister ahome lite en vind het echt geweldig nu wil ik de officiele ahome eigenlijk wel hebben maar geen een qrcode op het internet werkt nog behalve van de lite versie, en zoeken op ahome in de market is ook nutteloos want je krijgt 100de themes, iemand een tip waar ik op kan zoeken, of een werkende qrcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

swoutr schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:53:
Hoi hoi ik gebruik sinds gister ahome lite en vind het echt geweldig nu wil ik de officiele ahome eigenlijk wel hebben maar geen een qrcode op het internet werkt nog behalve van de lite versie, en zoeken op ahome in de market is ook nutteloos want je krijgt 100de themes, iemand een tip waar ik op kan zoeken, of een werkende qrcode?
Bij de ontwikkelaar van aHome gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 01-09 16:31
Oh ik snap het probleem al de full versie support geen 1.5 nja nog maar ff met de lite doen dan, thnx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Staffie666 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:30:
[...]

Ik heb hem gereset, en meteen een nieuwe rom erop gezet. Hoefde dus niet te rooten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het syncen van mijn contactpersonen met gmail, waar ik geen antwoord op kon vinden op got of via google. Bij het synchroniseren krijg ik de melding 'Er zijn momenteel problemen met de synchronisatie. Synchronisatie wordt snel opnieuw uitgevoerd.' Gmail en agenda synct ie wel, die krijg ik gewoon te zien in mijn gmail. Als ik een contact aanmaak in gmail, krijg ik hem wel te zien op mijn telefoon. Andersom dus niet. De contactpersonen zijn van het type 'telefoon'.
Iemand een oplossing voor dit probleem? Lijkt me wel handig om mijn contactpersonen in mijn gmail te hebben, zodat ik ze over een tijdje ook op de 2.1 update heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:48:
Als ik een contact aanmaak in gmail, krijg ik hem wel te zien op mijn telefoon. Andersom dus niet. De contactpersonen zijn van het type 'telefoon'.
Daar zit het probleem in. Je maakt je contacten aan met contacttype "telefoon". Als je bij "Contacten" kiest voor" Contact toevoegen" kun je rechts van het contacttype op het driehoekje drukken. Dan krijg je (als het goed is) 3 soorten contacttypen te zien, nl Google (deze synchroniseert met Google), Telefoon (deze komt alleen op je telefoon te staan) en Sim (je kunt wel raden waar die komt te staan). Mocht het contacttype "Google" er niet bij staan, dan heb je een probleempje (heb ik ook gehad). Het enige dat bij mij hielp was een harde reset, en toen was het weer zoals het hoorde. Ik heb toen wel eerst in Gmail>contacten mijn "Telefoon" contacten handmatig aangemaakt(die worden dan automatisch Google contacten op je Hero), zodat ik die na de reset niet kwijt was.
Succes!

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
kavish schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:34:
Ik krijg weer dezelfde melding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die last hebben dat de standaard twitter-client van HTC (Peep) heel langzaam opstart en ververst? Dit is echt zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Vandaag naar 1070 uur standby nu toch mijn Hero maar een keer opnieuw opgestart, hij werd voor mijn gevoel iets trager! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Jeroen04 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:22:
Vandaag naar 1070 uur standby nu toch mijn Hero maar een keer opnieuw opgestart, hij werd voor mijn gevoel iets trager! :+
Tussendoor wel een keertje bijgeladen of ook op één lading? ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Brad Pitt schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:29:
[...]

Tussendoor wel een keertje bijgeladen of ook op één lading? ;)
Haha, de meeste dromen zijn helaas bedrog! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kavish schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:14:
[...]

Ik krijg weer dezelfde melding :(
Welke custom-rom heb je er op staan? Het zou namelijk aan de rom kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:50:
[...]

Daar zit het probleem in. Je maakt je contacten aan met contacttype "telefoon". Als je bij "Contacten" kiest voor" Contact toevoegen" kun je rechts van het contacttype op het driehoekje drukken. Dan krijg je (als het goed is) 3 soorten contacttypen te zien, nl Google (deze synchroniseert met Google), Telefoon (deze komt alleen op je telefoon te staan) en Sim (je kunt wel raden waar die komt te staan). Mocht het contacttype "Google" er niet bij staan, dan heb je een probleempje (heb ik ook gehad). Het enige dat bij mij hielp was een harde reset, en toen was het weer zoals het hoorde. Ik heb toen wel eerst in Gmail>contacten mijn "Telefoon" contacten handmatig aangemaakt(die worden dan automatisch Google contacten op je Hero), zodat ik die na de reset niet kwijt was.
Succes!
Er staan inderdaad alleen de opties 'Telefoon' en 'Sim'. Dat wordt handmatig toevoegen, dan ben ik wel even bezig..
Maargoed, het is niet anders. Bedank voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:34:
[...]

Er staan inderdaad alleen de opties 'Telefoon' en 'Sim'. Dat wordt handmatig toevoegen, dan ben ik wel even bezig..
Maargoed, het is niet anders. Bedank voor je antwoord!
je huidige contacten exporteren naar een bestand dat wordt geaccepteerd door Gmail. (csv dacht ik??) Staat in de market.

Dan vanaf je geheugenkaartje het bestand kopieren naar je computer, en het bestand laden in gmail.

Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:53:
Zijn er meer mensen die last hebben dat de standaard twitter-client van HTC (Peep) heel langzaam opstart en ververst? Dit is echt zeer irritant.
Die is bij mij ook enorm traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-09 16:20
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:08:
[...]

je huidige contacten exporteren naar een bestand dat wordt geaccepteerd door Gmail. (csv dacht ik??) Staat in de market.

Dan vanaf je geheugenkaartje het bestand kopieren naar je computer, en het bestand laden in gmail.

Klaar :)
Of Contact SyncAfbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.happydroid.contacts
gebruiken, die maakt van alle contacten google contacts,

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Hmmm. Ik heb een beetje een vreemd probleem.
Inkomende gesprekken komen vaak nogal hard uit de speaker als ik opneem, het lijkt dan ook alsof de volume knoppen niet werken. Ik heb al 2 volume widgets geprobeerd uit de market, maar helaas geen resultaat.
-Dit doet zich voor bij inkomende gesprekken van verschillende mensen.
-Dit doet zich niet voor bijuitgaande gesprekken naar diezelfde mensen.
-Ik gebruik een stock Hero met standaard rom.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Sneezzer schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:57:
Inkomende gesprekken komen vaak nogal hard uit de speaker als ik opneem, het lijkt dan ook alsof de volume knoppen niet werken. Ik heb al 2 volume widgets geprobeerd uit de market, maar helaas geen resultaat.
Misschien dat de app "sound manager" kan helpen. Hiermee kun je alle volumes apart instellen, van media tot in-call volume en eventueel ook een tijdschema wanneer het desbetreffende geluid aan en uit moet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:46:
[...]

Welke custom-rom heb je er op staan? Het zou namelijk aan de rom kunnen liggen.
Ik heb de MrBang 1.8b rom erop staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:44
Sneezzer schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:57:
Hier idem dito. Je moet eerst tijdens het gesprek even op volume "hoger" drukken, daarna kan ie ook weer zachter.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:59
Ik heb nog steeds heel veel problemen met alerts die pas afgaan als je zelf net de telefoon wakker maakt en unlockt. Stel je voor dat ik om 15:00 een alert instel.... dan kan het gebeuren dat hij pas afgaat als ik toevallig om 16:34 even m'n telefoon unlock om iets op te zoeken / smsje te sturen.

Ik zie zooo uit naar 2.1 :P Hoop dat al die bugs dan verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
frizti schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:27:
[...]

Of Contact Sync[afbeelding]
gebruiken, die maakt van alle contacten google contacts,
Deze werkt, tenminste om google contacts te maken, maar vervolgens synct hij ze niet bij het installeren staat ook een waarschuwing over de hero, meer mensen met dit probleem want wil ze wel graag nou ook gesynct krijgen

edit: Helaas android. process.acore is onverwachts gestopt probeer het opnieuw krijg ik nou

[ Voor 6% gewijzigd door Staffie666 op 02-03-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Is er een manier om de contacten die op mijn sim staan te importeren in gmail? Of van sim naar telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

kavish schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:37:
Is er een manier om de contacten die op mijn sim staan te importeren in gmail? Of van sim naar telefoon?
Met de app contact2sim kun je contacten van en naar je sim kopiëren. Volgens mij kun je er geen Google contact meer van maken, dan moet je ze toch echt met de hand opnieuw invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
janvanduschoten schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:14:
[...]

Met de app contact2sim kun je contacten van en naar je sim kopiëren. Volgens mij kun je er geen Google contact meer van maken, dan moet je ze toch echt met de hand opnieuw invoeren.
Ik heb ze gesynct met windows outlook...vervolgens geexporteerd vanuit outlook naar een CSV bestandje...en dit bestandje kun je weer importeren naar gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Michel242186 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:44:
[...]

Ik heb ze gesynct met windows outlook...vervolgens geexporteerd vanuit outlook naar een CSV bestandje...en dit bestandje kun je weer importeren naar gmail.
Dat heb ik ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-09 16:20
Ik had geen probleem met contact sync app op mijn hero.
Al mijn contacten omgezet naar google contacts, toen ging de sync automatisch.

[ Voor 50% gewijzigd door frizti op 03-03-2010 08:27 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunZ
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 09:43
Ik heb wel problemen met de sync van mn google contacts maar dit komt door het gebruike van de MyBackup app... Daarmee heb ik na mn ROM update mijn gegevens weer teruggezet en nu syncen de contacts niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Ik zoek nog een leuke achtergrond voor mijn lockscreen. Wie heeft er wat leuks? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 09-09 15:43
Zoek er maar 1 uit!
http://www.popoholic.com/...-kroes-lingerie-pictures/

[ Voor 42% gewijzigd door Victor.S op 04-03-2010 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Bij mij op het lockscreen staat een android die op een apple pist >:)
(via zedge app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
frizti schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:26:
Ik had geen probleem met contact sync app op mijn hero.
Al mijn contacten omgezet naar google contacts, toen ging de sync automatisch.
Op magische wijze werkt het nou ineens wel na anderhalve dag errors te zien.... Dank u voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:25

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Gersompie schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 18:38:
Ik heb nog steeds heel veel problemen met alerts die pas afgaan als je zelf net de telefoon wakker maakt en unlockt. Stel je voor dat ik om 15:00 een alert instel.... dan kan het gebeuren dat hij pas afgaat als ik toevallig om 16:34 even m'n telefoon unlock om iets op te zoeken / smsje te sturen.

Ik zie zooo uit naar 2.1 :P Hoop dat al die bugs dan verholpen zijn.
Herkenbaar!

Een tijdje terug heb ik het gebruik van network-provided values voor date & time uitgezet (Settings -> Date & Time -> Automatic) en nog geen last hiervan gehad. Al gebruik ik deze optie liever wél, zodat-ie altijd goed loopt en ook automatisch de juiste time zone kiest als ik weer eens in het buitenland ben. Hopelijk is dit inderdaad opgelost in 2.1, weet iemand dat toevallig?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 11:46

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 09-09 15:43
Geen probleem! de foto's in dit stuk zijn ook niet verkeerd: http://www.spitsnieuws.nl...li_nog_niet_verloofd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 12-09 09:54
Via de Zedge app zijn er prachtige wallpapers te downloaden. Ik heb nu 'Apple Bottom' als achtergrond. Echt geniaal hoe dat ding mee scrollt met de homescreens. Echt iedereen die m'n telefoon bekijkt zegt: 'Wauw! vette achtergrond!'(naja, de mannen dan)

Android 2.1 is veel belovend voor de Hero. De eerste custom ROMS zijn gelekt en de berichten zijn zeer positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@stijnos

offtopic:
Kan je zeggen hoe die wallpaper heet in Zedge. Hij vindt namelijk niks onder apple bottom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:47:
@stijnos

offtopic:
Kan je zeggen hoe die wallpaper heet in Zedge. Hij vindt namelijk niks onder apple bottom.
Apart, hier wel gewoon hoor. Strak( :P ) plaatje, al heb ik zelf een andere als background :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:47:
@stijnos

offtopic:
Family filter uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Is er al nieuws over die nieuwe update naar 2.1?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:08
Deem schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:54:
Is er al nieuws over die nieuwe update naar 2.1?
Deze maand zou die versie uitkomen. Ik ga er nog steeds van uit dat htc dat gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
Heeft de huidige software op de HERO (1.5) ook push email voor exchange ondersteuning ? Je kan het wel aanzetten, maar in mijn geval werkt het niet echt lekker. Als ik de sync op 5 mins. zet krijg ik sneller bericht dan dat ik het op de keuze "bij binnenkomst" zet.
Gmail gaat wel beter, maar of dat echt push email is, geen idee, maar dan krijg ik wel sneller bericht.

groet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 14:31
Heb ik iets gemist? Is er op 23 november een nieuwe ROM-upgrade uitgekomen? Ik dacht dat HTC per ongeluk opnieuw melding maakte van de upgrade uit september. Nu staat er toch echt een ander build-nummer bij dan op mijn Hero.
Deze upgrade van 23 november geeft 2.73.110.26, echter de versie van september geeft (net als mijn Hero) 2.73.405.5

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:21
TomasE schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 21:22:
Heb ik iets gemist? Is er op 23 november een nieuwe ROM-upgrade uitgekomen? Ik dacht dat HTC per ongeluk opnieuw melding maakte van de upgrade uit september. Nu staat er toch echt een ander build-nummer bij dan op mijn Hero.
Deze upgrade van 23 november geeft 2.73.110.26, echter de versie van september geeft (net als mijn Hero) 2.73.405.5

Iemand?
2.73 is de versie van de update. 405.5 en 110.26 zijn subversies. Vaak kleine verschillen voor verschillende telecom aanbieders. Binnen enkele dagen/weken wordt een update verwacht naar 2.1, dat is een veel grotere stap.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
pff, heb nu een vervelend probleem die ik nochtans vroeger eens heb opgelost:

met de nieuwe rom die ik heb geïnstalleerd, zie ik plots te veel contacten. Alle mensen waarnaar ik ooit een mail heb verstuurd, staan plots ook in mijn phone book. Ik heb dat nochtans vroeger kunnen afzetten maar nu vind ik die optie nergens meer weer... kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
pina schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:16:
pff, heb nu een vervelend probleem die ik nochtans vroeger eens heb opgelost:

met de nieuwe rom die ik heb geïnstalleerd, zie ik plots te veel contacten. Alle mensen waarnaar ik ooit een mail heb verstuurd, staan plots ook in mijn phone book. Ik heb dat nochtans vroeger kunnen afzetten maar nu vind ik die optie nergens meer weer... kan iemand mij helpen?
Dit is echt al 100 x voorbij gekomen... Lees de vorige delen eens door.

Maargoed

ga naar people. dan groups druk dan menu Kies sync groups en vink de bovenste optie uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:45

wasco

brightest crayon in the box

Wat ik heel lastig vind voor een multitasking phone is dat het een lange keypress vereist om de running programs te kunnen zien. Is er een betere manier om aan task switching te doen? Ik begrijp niet waarom er geen aparte hardware button is om de tasklist te openen...

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
wasco schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:00:
Wat ik heel lastig vind voor een multitasking phone is dat het een lange keypress vereist om de running programs te kunnen zien. Is er een betere manier om aan task switching te doen? Ik begrijp niet waarom er geen aparte hardware button is om de tasklist te openen...
Ik vermoed dat je doelt op het vasthouden van de Home knop? Dat zijn niet je running programs, maar je meest recent gebruikte programmas. Subtiel, doch belangrijk verschil :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
BM schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:48:
[...]

Ik vermoed dat je doelt op het vasthouden van de Home knop? Dat zijn niet je running programs, maar je meest recent gebruikte programmas. Subtiel, doch belangrijk verschil :)
Haha, meen je dat nu ? Wist ik ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
Ik begin het onscreen-toetsenbord een beetje zat te worden. Geregeld blijft ie even hangen en pakt dan midden in een woord een cijfer ipv een letter. Ook de spatie verandert weleens in een punt. Hij denkt dus dat je langer op zo'n toets drukt, terwijl ie zelf even vastloopt.
Gebeurt ook bij genoeg vrij geheugen.
Iemand ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:45

wasco

brightest crayon in the box

BM schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:48:
[...]

Jup dat bedoel ik. Dat dit een beperkt lijstje was had ik al door, maar is dit nu echt recent gebruikt alleen?
Kunnen daar programma's bijstaan die momenteel niet running zijn?

En ken je een goede manier om aan task-switching te doen?

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:21
Ja, daar kunnen programma's staan die niet running zijn. Als ik bijv. mijn navigatie heb gestart en hem afsluit, dan staat hij niet meer bij de 'running' apps (volgens Advanced Task Manager), terwijl hij wel gewoon in de lijst van 6 apps staat die je tevoorschijn haalt als je de home toets ingedrukt houdt.

Snelle taskswitching is door de belangrijke programma's allemaal op je Home scherm te plaatsen: men drukt 1x op home en je drukt op het icoon en als het programma al draait dan kun je zo weer verder.

Ik ben het wachten op 2.1 wel een beetje beu, ik hoop wel dat er ook Live Wallpapers komen maar ben bang dat ze dat binnen de hardware niet aan zetten: straks wel ondersteuning voor Bluetooth, maar dat vind ik zelf niet spannend. Als ik iets naar mijn computer wil versturen, dan zet ik mijn Hero gewoon op WiFi en open ik op het toestel een FTP server (veel sneller dan bluetooth ;) )

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Laatst online: 12-09 10:51
Ik ben het wachten op 2.1 ook wel beu maar het brengt wel wat nieuwe dingen met zich mee en dus blijf ik wel geduldig wachten.

Nog 1 of 2 weken en dan moet hij er toch wel zo'n beetje zijn.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu net de Hero maar het valt me op dat de batterij zo ongeloofelijk snel leeg is.
Is dit een bekend fenomeen?
Hij is meestal eind van de dag op 10%...
Verder een top ding ben er heeeel blij mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:42:
Ik heb nu net de Hero maar het valt me op dat de batterij zo ongeloofelijk snel leeg is.
Als je 'm op alleen 2G zet gaat ie al stuk langer mee. Afgelopen donderdag opgeladen, en nu net weer aan de oplader gehangen, maar batterij was nog steeds groen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:04

_Christiaan_

Master of SOG

Misschien heb je energieslurpende programma's of Wifi aanstaan? Mijn hero gaat zo'n 2 dagen mee, maar dan is die ook echt wel op. Ik heb overigens 3g en alles aanstaan, alleen wifi uit.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ding is nu eenmaal snel leeg als je er een beetje veel mee speelt, da's een gegeven. Ik heb op Ebay een reservebatterij gekocht met een oplader erbij en zodoende heb ik altijd een opgeladen accu in mijn jaszak. Af en toe heb ik die wel nodig. En thuis 's nachts altijd aan de laadkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-09 20:50
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:02:
[...]

Het ding is nu eenmaal snel leeg als je er een beetje veel mee speelt, da's een gegeven. Ik heb op Ebay een reservebatterij gekocht met een oplader erbij en zodoende heb ik altijd een opgeladen accu in mijn jaszak. Af en toe heb ik die wel nodig. En thuis 's nachts altijd aan de laadkabel.
Bekend probleem inderdaad, maar met wat optimalisatie kan hij wel wat langer mee (als ik hem weinig gebruik 3 werkdagen, normaal gebruik 2 werkdagen):
  • 3G en wifi gewoon aan laten staan
  • geen automatisch updatende widgets (allemaal met ingestelde frequenties, dus ook de weatherwidget)
  • de cpu klokfrequentie truc: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=628178 (werkt alleen met root)
  • instellingen van mobiel netwerk -> "mobiele gegevens altijd" uitvinken
  • gegevens synchronisatie: automatische sync uitzetten, dit heeft wel als nadeel dat google calendar/mail/contacts niet meer automatisch met je online account synced
  • eventueel de locatie bepaling via netwerk uitzetten, hoewel ik die nu gewoon aan heb staan.
  • bij opladen liefst de hele nacht aan lader. ik merk duidelijk verschil in uithoudingsvermogen als ik hem meteen bij verschijnen van groene lampje van de lader haal,
Je moet dus wat functionaliteit missen, maar de schade valt wat mij betreft mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Heey even een vraagje:

De oplader van de htc hero geeft als output aan: 5V ---- 1 A

Nu heeft mijn vriendin thuis een oplader met als output 5V --- 180mA

Kan ik hier mijn hero gewoon aanhangen? (of aan welke miniusb oplader dan ook) of moet ik naar bepaalde dingen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flogging Hank schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:50:
Heey even een vraagje:

De oplader van de htc hero geeft als output aan: 5V ---- 1 A

Nu heeft mijn vriendin thuis een oplader met als output 5V --- 180mA

Kan ik hier mijn hero gewoon aanhangen? (of aan welke miniusb oplader dan ook) of moet ik naar bepaalde dingen kijken?
Denk dat het wel wil, alleen laad hij 5x langzamer op. Als het gewoon usb is. Zorg er dan voor dat een USB lader niet hoger is als 1A. Daaronder wil het wel. Immers USB uit een computer is 5V-500mA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Waarom zie ik als ik een sms krijg alleen het nummer en niet de naam van een persoon.
Ik heb alleen google contactpersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
mijn accu gaat best lang mee, geen problemen ermee. Ik kom vanaf een iphone en ik vind de hero een superding,lekker formaat, en de snelheid valt me ook reuze mee. de market is leuk alleen nog niet zo uitgbreid als die van de iphone.
zijn er nog leuke dingen die ik nog niet door heb of weet, waarvan jullie zeggen. dat is nu zo geweldig ? ook uit de market ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 12-09 09:54
touchie75 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:41:
mijn accu gaat best lang mee, geen problemen ermee. Ik kom vanaf een iphone en ik vind de hero een superding,lekker formaat, en de snelheid valt me ook reuze mee. de market is leuk alleen nog niet zo uitgbreid als die van de iphone.
zijn er nog leuke dingen die ik nog niet door heb of weet, waarvan jullie zeggen. dat is nu zo geweldig ? ook uit de market ?
Je toestel rooten, dat is zo geweldig. Meer apps, en je foon is echt merkbaar sneller. Gebruik MrBang 2.0 ale je 1.5 wilt blijven draaien, of gebruik een beta 2.1 ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:41
stijnos1991 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:37:
[...]

Je toestel rooten, dat is zo geweldig. Meer apps, en je foon is echt merkbaar sneller. Gebruik MrBang 2.0 ale je 1.5 wilt blijven draaien, of gebruik een beta 2.1 ROM.
MrBang 1.8b is ook nog snel genoeg hoor ;)
Maar inderdaad, je foon rooten en een (snelle) custom ROM erop is een flinke verbetering.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0s
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:08

j0s

Ik heb het uiteindelijk toch voor mekaar gekregen een kras op het scherm van mijn Hero Urban Brown te krijgen. Nu ben ik daar met mijn vorige toestellen ook altijd erg goed in geweest.
Maar ik dacht dat dit glas zo sterk was dat het onmogelijk was er een kras op te maken, dit lukt dus wel.

Dus wil ik toch wel even de tip aan iedereen geven om niet de Hero samen met je sleutelbos in je broekzak te stoppen.

Verder een toptoestel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0s schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:24:
Ik heb het uiteindelijk toch voor mekaar gekregen een kras op het scherm van mijn Hero Urban Brown te krijgen. Nu ben ik daar met mijn vorige toestellen ook altijd erg goed in geweest.
Maar ik dacht dat dit glas zo sterk was dat het onmogelijk was er een kras op te maken, dit lukt dus wel.

Dus wil ik toch wel even de tip aan iedereen geven om niet de Hero samen met je sleutelbos in je broekzak te stoppen.

Verder een toptoestel!!
Volgens mij is het scherm niet van glas. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:38
TomasE schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:53:
Ik begin het onscreen-toetsenbord een beetje zat te worden. Geregeld blijft ie even hangen en pakt dan midden in een woord een cijfer ipv een letter. Ook de spatie verandert weleens in een punt. Hij denkt dus dat je langer op zo'n toets drukt, terwijl ie zelf even vastloopt.
Iemand ook last van?
Heb ik idd ook last van, begin toch weer te verlangen naar een telefoon die niet (geheel) touchscreen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:09
TomasE schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:53:
Iemand ook last van?
Ik heb vanochtend SlideIT met Dutch geïnstalleerd. Na een aantal testjes ben ik tevreden. Nu nog even afwachten hoe het bevalt met dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
Pred schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:11:
[...]

Ik heb vanochtend SlideIT met Dutch geïnstalleerd. Na een aantal testjes ben ik tevreden. Nu nog even afwachten hoe het bevalt met dagelijks gebruik.
Die heb ik er ook al enige tijd opzitten. Toch vind ik 'm niet altijd even prettig. ShapeWriter is ideaal, maar helaas nog niet in het Nederlands.

Zijn er handzame bluetooth toetsenbordjes die met de Hero samenwerken? Voor in de trein ofzo. -Lees net dat die nog niet ondersteund worden. In ROM met 2.1 hopelijk wel dan.

[ Voor 5% gewijzigd door TomasE op 08-03-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:11:
[...]

Ik heb het net geinstalleerd, ook het Nederlandse taalpakket. Bij settings heb ik hem aangevinkt. Maar hoe activeer hem bij het gebruik van een sms oid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Je moet denk ik echt even wachten op swype.
Ik heb de nieuwe beta geprobeerd en dat werkt echt heerlijk.

Alleen jammer genoeg is het alleen nu nog engels dus ik heb er voor smsjes niks aan.
Zodra hij uit is met een nederlands woordenboek dan ben ik om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:10
stijnos1991 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:37:
[...]

Hoe bedoel je meer apps? Apps die niet op de market staan?

Had hiervoor de Vario en de MDA III. Allebei geroot, maar bij de Hero durf ik het nog niet aan. Ik wacht nog ff op 2.1 en als dat niks is, dan kijk ik wel verder naar een andere ROM.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:22:
[...]

Ik heb het net geinstalleerd, ook het Nederlandse taalpakket. Bij settings heb ik hem aangevinkt. Maar hoe activeer hem bij het gebruik van een sms oid??
ik heb hem ook net geinstalleerd maar hij zegt:slideIT lite kan niet worden gestart .. :?
wat te doen ?? heb ook de dutch pakket erbij geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:22:
[...]

ik heb het gevonden. in het invoerveld bij je sms, lang indrukken in het veld en dan kun je kiezen 8)7 werkt echt haha leuk man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

touchie75 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:57:
[...]

ik heb het gevonden. in het invoerveld bij je sms, lang indrukken in het veld en dan kun je kiezen 8)7 werkt echt haha leuk man!
bij mij niet, is dit toevallig niet compatible met 1.5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
kavish schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:04:
Waarom zie ik als ik een sms krijg alleen het nummer en niet de naam van een persoon?
Ik heb alleen google contactpersonen.
Edit:
Al opgelost, door een of andere reden waren al mijn contactpersonen weg. Backupje terug en klaar :)

[ Voor 17% gewijzigd door Brutes op 10-03-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Ik zou zeggen, zoek een beetje rond.
Ik heb ook alleen google contactpersonen en ik zie wel de naam van de verzender ipv een nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:39:
[...]

bij mij niet, is dit toevallig niet compatible met 1.5 ?
Er staat bij de program info op de market wat je moet doen.. "to activate the keyboard: go to settings > locale & text then select SlideIT keyboard"

Ben nu aan het downloaden, wel de lite versie (5,99 is wel veel). 'ns testen :)

edit: inderdaad, het werkt niet direct als je 'm aanvinkt in de opties - je moet daarna nog op het tekstvak duwen en ingedrukt houden, dan kun je 'm kiezen. 't werkt wel geniaal zeg! :D Hier ben ik wellicht nog wel voor bereid die 5,99 te dokken!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
Een kleine observatie van mijn kant. Na het installeren van apps2sd lijkt mijn Hero een stuk prettiger te werken. Minder vertraging na het unlocken bijvoorbeeld, soepeler sliden tussen de verschillende homescreens.

Mij bevalt dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand heel toevallig al iets meer over een eventuele datum voor de 2.1 update? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:09
SlideIT werkt idd aardig bij sms en e-mail, maar zodra je een username/password moet invoeren in de browser dan krijg je moeilijkheden, of een url invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:45:
Weet iemand heel toevallig al iets meer over een eventuele datum voor de 2.1 update? :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=643011

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.