Bedankt het is gelukt.
[ Voor 4% gewijzigd door Brutes op 28-02-2010 14:12 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 4% gewijzigd door Brutes op 28-02-2010 14:12 ]
De foto's staan inderdaad op datum, en dat lijkt mij ook vrij logisch.richard1074 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:06:
hmm nieuw puntje van ergenis. Als ik naar mijn fotoalbum ga, dan zie ik eerst de eerste foto, i.p.v. de foto die ik net genomen heb. (De laatste dus)
Is dit te verhelpen ergens ?
Verwijderd
13:37
Dit had ik in het begin ook, kwam door een app die niet helemaal lekker was. Het was Sense die crashte, als je gewoon wacht (sekonde of 30)start Sense weer op en werkt alles weer.kavish schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:34:
Ik heb weleens dat ik op mijn Hero de melding "Het systeem proces is gestopt" o.i.d. krijg, ik kan dan niets meer en een reboot is de enige oplossing. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Oké, gelukkig heb ik hem net een dag dus gaat er niet zoveel verloren. Zal het morgen meteen doen.RunaR schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:23:
[...]
Dit had ik in het begin ook, kwam door een app die niet helemaal lekker was. Het was Sense die crashte, als je gewoon wacht (sekonde of 30)start Sense weer op en werkt alles weer.
De grotere klus wordt de slechte app vinden. Zorg dat er geen app killer actief is, die kan dit waarschijnlijk ook veroorzaken.
De noodoplossing is een reset naar fabrieksinstellingen.
Die screenprotector beschermt heb wel tegen krassen hé. Dat doet de normale coating niet.pina schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:01:
gisteren de screenprotector verwijderd, aangezien hij wat los begon te komen langs de hoeken en ik had die er zelfs beter nooit op gedaan. De zogezegd vuilafstotende functie van het scherm werkt echt wel. Het valt me op dat het scherm nu veel minder rap vuil is dat voordien.
Ik neem aan dat je Amon_Ra's recovery hebt. Dan zou ik gewoon een wipe doen en eventueel je ROM opnieuw flashen.kavish schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:38:
Misschien een domme vraag, maar als ik de factory settings terug zet moet ik hem dan opnieuw rooten?
Ja die heb ik. Oke bedankt zal het vanavond even doen.Sh4wn schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:27:
[...]
Ik neem aan dat je Amon_Ra's recovery hebt. Dan zou ik gewoon een wipe doen en eventueel je ROM opnieuw flashen.
Volgens mij ligt dat aan de rom die erop staat, heb jij een officiele htc rom die geroot is ben je na hard reset je root kwijt.kavish schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:38:
Misschien een domme vraag, maar als ik de factory settings terug zet moet ik hem dan opnieuw rooten?
Ik kijk wel of het lukt om na de hard reset er meteen een custom rom op te flashen. Zo niet, root ik hem wel weer.Staffie666 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:30:
[...]
Volgens mij ligt dat aan de rom die erop staat, heb jij een officiele htc rom die geroot is ben je na hard reset je root kwijt.
Heb jij een custom rom waar je standaard al root bij hebt zal die gewoon in originele staat met root teruggezet worden.
Bij de ontwikkelaar van aHome gewoonswoutr schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:53:
Hoi hoi ik gebruik sinds gister ahome lite en vind het echt geweldig nu wil ik de officiele ahome eigenlijk wel hebben maar geen een qrcode op het internet werkt nog behalve van de lite versie, en zoeken op ahome in de market is ook nutteloos want je krijgt 100de themes, iemand een tip waar ik op kan zoeken, of een werkende qrcode?
Ik heb hem gereset, en meteen een nieuwe rom erop gezet. Hoefde dus niet te rooten.Staffie666 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:30:
[...]
Volgens mij ligt dat aan de rom die erop staat, heb jij een officiele htc rom die geroot is ben je na hard reset je root kwijt.
Heb jij een custom rom waar je standaard al root bij hebt zal die gewoon in originele staat met root teruggezet worden.
Verwijderd
Daar zit het probleem in. Je maakt je contacten aan met contacttype "telefoon". Als je bij "Contacten" kiest voor" Contact toevoegen" kun je rechts van het contacttype op het driehoekje drukken. Dan krijg je (als het goed is) 3 soorten contacttypen te zien, nl Google (deze synchroniseert met Google), Telefoon (deze komt alleen op je telefoon te staan) en Sim (je kunt wel raden waar die komt te staan). Mocht het contacttype "Google" er niet bij staan, dan heb je een probleempje (heb ik ook gehad). Het enige dat bij mij hielp was een harde reset, en toen was het weer zoals het hoorde. Ik heb toen wel eerst in Gmail>contacten mijn "Telefoon" contacten handmatig aangemaakt(die worden dan automatisch Google contacten op je Hero), zodat ik die na de reset niet kwijt was.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:48:
Als ik een contact aanmaak in gmail, krijg ik hem wel te zien op mijn telefoon. Andersom dus niet. De contactpersonen zijn van het type 'telefoon'.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik krijg weer dezelfde meldingkavish schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:34:
Ik heb weleens dat ik op mijn Hero de melding "Het systeem proces is gestopt" o.i.d. krijg, ik kan dan niets meer en een reboot is de enige oplossing. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Verwijderd
Tussendoor wel een keertje bijgeladen of ook op één lading?Jeroen04 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:22:
Vandaag naar 1070 uur standby nu toch mijn Hero maar een keer opnieuw opgestart, hij werd voor mijn gevoel iets trager!
Nickname does not reflect reality
Haha, de meeste dromen zijn helaas bedrog!Brad Pitt schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:29:
[...]
Tussendoor wel een keertje bijgeladen of ook op één lading?
Verwijderd
Er staan inderdaad alleen de opties 'Telefoon' en 'Sim'. Dat wordt handmatig toevoegen, dan ben ik wel even bezig..janvanduschoten schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:50:
[...]
Daar zit het probleem in. Je maakt je contacten aan met contacttype "telefoon". Als je bij "Contacten" kiest voor" Contact toevoegen" kun je rechts van het contacttype op het driehoekje drukken. Dan krijg je (als het goed is) 3 soorten contacttypen te zien, nl Google (deze synchroniseert met Google), Telefoon (deze komt alleen op je telefoon te staan) en Sim (je kunt wel raden waar die komt te staan). Mocht het contacttype "Google" er niet bij staan, dan heb je een probleempje (heb ik ook gehad). Het enige dat bij mij hielp was een harde reset, en toen was het weer zoals het hoorde. Ik heb toen wel eerst in Gmail>contacten mijn "Telefoon" contacten handmatig aangemaakt(die worden dan automatisch Google contacten op je Hero), zodat ik die na de reset niet kwijt was.
Succes!
Verwijderd
je huidige contacten exporteren naar een bestand dat wordt geaccepteerd door Gmail. (csv dacht ik??) Staat in de market.Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:34:
[...]
Er staan inderdaad alleen de opties 'Telefoon' en 'Sim'. Dat wordt handmatig toevoegen, dan ben ik wel even bezig..
Maargoed, het is niet anders. Bedank voor je antwoord!
Die is bij mij ook enorm traag...Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:53:
Zijn er meer mensen die last hebben dat de standaard twitter-client van HTC (Peep) heel langzaam opstart en ververst? Dit is echt zeer irritant.
Of Contact SyncVerwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:08:
[...]
je huidige contacten exporteren naar een bestand dat wordt geaccepteerd door Gmail. (csv dacht ik??) Staat in de market.
Dan vanaf je geheugenkaartje het bestand kopieren naar je computer, en het bestand laden in gmail.
Klaar
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Misschien dat de app "sound manager" kan helpen. Hiermee kun je alle volumes apart instellen, van media tot in-call volume en eventueel ook een tijdschema wanneer het desbetreffende geluid aan en uit moet .Sneezzer schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:57:
Hmmm. Ik heb een beetje een vreemd probleem.
Inkomende gesprekken komen vaak nogal hard uit de speaker als ik opneem, het lijkt dan ook alsof de volume knoppen niet werken. Ik heb al 2 volume widgets geprobeerd uit de market, maar helaas geen resultaat.
-Dit doet zich voor bij inkomende gesprekken van verschillende mensen.
-Dit doet zich niet voor bijuitgaande gesprekken naar diezelfde mensen.
-Ik gebruik een stock Hero met standaard rom.
Ik heb de MrBang 1.8b rom erop staanVerwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:46:
[...]
Welke custom-rom heb je er op staan? Het zou namelijk aan de rom kunnen liggen.
Hier idem dito. Je moet eerst tijdens het gesprek even op volume "hoger" drukken, daarna kan ie ook weer zachter.Sneezzer schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:57:
Hmmm. Ik heb een beetje een vreemd probleem.
Inkomende gesprekken komen vaak nogal hard uit de speaker als ik opneem, het lijkt dan ook alsof de volume knoppen niet werken. Ik heb al 2 volume widgets geprobeerd uit de market, maar helaas geen resultaat.
-Dit doet zich voor bij inkomende gesprekken van verschillende mensen.
-Dit doet zich niet voor bijuitgaande gesprekken naar diezelfde mensen.
-Ik gebruik een stock Hero met standaard rom.
.....
Deze werkt, tenminste om google contacts te maken, maar vervolgens synct hij ze niet bij het installeren staat ook een waarschuwing over de hero, meer mensen met dit probleem want wil ze wel graag nou ook gesynct krijgenfrizti schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:27:
[...]
Of Contact Sync[afbeelding]
gebruiken, die maakt van alle contacten google contacts,
[ Voor 6% gewijzigd door Staffie666 op 02-03-2010 20:35 ]
Met de app contact2sim kun je contacten van en naar je sim kopiëren. Volgens mij kun je er geen Google contact meer van maken, dan moet je ze toch echt met de hand opnieuw invoeren.kavish schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:37:
Is er een manier om de contacten die op mijn sim staan te importeren in gmail? Of van sim naar telefoon?
Ik heb ze gesynct met windows outlook...vervolgens geexporteerd vanuit outlook naar een CSV bestandje...en dit bestandje kun je weer importeren naar gmail.janvanduschoten schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:14:
[...]
Met de app contact2sim kun je contacten van en naar je sim kopiëren. Volgens mij kun je er geen Google contact meer van maken, dan moet je ze toch echt met de hand opnieuw invoeren.
Dat heb ik ook gedaanMichel242186 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:44:
[...]
Ik heb ze gesynct met windows outlook...vervolgens geexporteerd vanuit outlook naar een CSV bestandje...en dit bestandje kun je weer importeren naar gmail.
[ Voor 50% gewijzigd door frizti op 03-03-2010 08:27 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Victor.S op 04-03-2010 00:39 ]
Bij mij op het lockscreen staat een android die op een apple pist
Op magische wijze werkt het nou ineens wel na anderhalve dag errors te zien.... Dank u voor de tipfrizti schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:26:
Ik had geen probleem met contact sync app op mijn hero.
Al mijn contacten omgezet naar google contacts, toen ging de sync automatisch.
Herkenbaar!Gersompie schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 18:38:
Ik heb nog steeds heel veel problemen met alerts die pas afgaan als je zelf net de telefoon wakker maakt en unlockt. Stel je voor dat ik om 15:00 een alert instel.... dan kan het gebeuren dat hij pas afgaat als ik toevallig om 16:34 even m'n telefoon unlock om iets op te zoeken / smsje te sturen.
Ik zie zooo uit naar 2.1Hoop dat al die bugs dan verholpen zijn.
Rail Away!
danku
Lege virente, virent cuncta
Verwijderd
Apart, hier wel gewoon hoor. Strak(Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:47:
@stijnos
offtopic:
Kan je zeggen hoe die wallpaper heet in Zedge. Hij vindt namelijk niks onder apple bottom.
Family filter uitzettenVerwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:47:
@stijnos
offtopic:
Kan je zeggen hoe die wallpaper heet in Zedge. Hij vindt namelijk niks onder apple bottom.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Deze maand zou die versie uitkomen. Ik ga er nog steeds van uit dat htc dat gaat lukken.Deem schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:54:
Is er al nieuws over die nieuwe update naar 2.1?
2.73 is de versie van de update. 405.5 en 110.26 zijn subversies. Vaak kleine verschillen voor verschillende telecom aanbieders. Binnen enkele dagen/weken wordt een update verwacht naar 2.1, dat is een veel grotere stap.TomasE schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 21:22:
Heb ik iets gemist? Is er op 23 november een nieuwe ROM-upgrade uitgekomen? Ik dacht dat HTC per ongeluk opnieuw melding maakte van de upgrade uit september. Nu staat er toch echt een ander build-nummer bij dan op mijn Hero.
Deze upgrade van 23 november geeft 2.73.110.26, echter de versie van september geeft (net als mijn Hero) 2.73.405.5
Iemand?
Dit is echt al 100 x voorbij gekomen... Lees de vorige delen eens door.pina schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:16:
pff, heb nu een vervelend probleem die ik nochtans vroeger eens heb opgelost:
met de nieuwe rom die ik heb geïnstalleerd, zie ik plots te veel contacten. Alle mensen waarnaar ik ooit een mail heb verstuurd, staan plots ook in mijn phone book. Ik heb dat nochtans vroeger kunnen afzetten maar nu vind ik die optie nergens meer weer... kan iemand mij helpen?
wasco [the brightest crayon in the box]
Ik vermoed dat je doelt op het vasthouden van de Home knop? Dat zijn niet je running programs, maar je meest recent gebruikte programmas. Subtiel, doch belangrijk verschilwasco schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:00:
Wat ik heel lastig vind voor een multitasking phone is dat het een lange keypress vereist om de running programs te kunnen zien. Is er een betere manier om aan task switching te doen? Ik begrijp niet waarom er geen aparte hardware button is om de tasklist te openen...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Haha, meen je dat nu ? Wist ik ook nietBM schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:48:
[...]
Ik vermoed dat je doelt op het vasthouden van de Home knop? Dat zijn niet je running programs, maar je meest recent gebruikte programmas. Subtiel, doch belangrijk verschil
Jup dat bedoel ik. Dat dit een beperkt lijstje was had ik al door, maar is dit nu echt recent gebruikt alleen?BM schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:48:
[...]
Ik vermoed dat je doelt op het vasthouden van de Home knop? Dat zijn niet je running programs, maar je meest recent gebruikte programmas. Subtiel, doch belangrijk verschil
wasco [the brightest crayon in the box]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Als je 'm op alleen 2G zet gaat ie al stuk langer mee. Afgelopen donderdag opgeladen, en nu net weer aan de oplader gehangen, maar batterij was nog steeds groenVerwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:42:
Ik heb nu net de Hero maar het valt me op dat de batterij zo ongeloofelijk snel leeg is.
Is dit een bekend fenomeen?
Hij is meestal eind van de dag op 10%...
Verder een top ding ben er heeeel blij mee :-)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Misschien heb je energieslurpende programma's of Wifi aanstaan? Mijn hero gaat zo'n 2 dagen mee, maar dan is die ook echt wel op. Ik heb overigens 3g en alles aanstaan, alleen wifi uit.Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:42:
Ik heb nu net de Hero maar het valt me op dat de batterij zo ongeloofelijk snel leeg is.
NOSIG
Verwijderd
Het ding is nu eenmaal snel leeg als je er een beetje veel mee speelt, da's een gegeven. Ik heb op Ebay een reservebatterij gekocht met een oplader erbij en zodoende heb ik altijd een opgeladen accu in mijn jaszak. Af en toe heb ik die wel nodig. En thuis 's nachts altijd aan de laadkabel.Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:42:
Bekend probleem inderdaad, maar met wat optimalisatie kan hij wel wat langer mee (als ik hem weinig gebruik 3 werkdagen, normaal gebruik 2 werkdagen):Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:02:
[...]
Het ding is nu eenmaal snel leeg als je er een beetje veel mee speelt, da's een gegeven. Ik heb op Ebay een reservebatterij gekocht met een oplader erbij en zodoende heb ik altijd een opgeladen accu in mijn jaszak. Af en toe heb ik die wel nodig. En thuis 's nachts altijd aan de laadkabel.
Verwijderd
Denk dat het wel wil, alleen laad hij 5x langzamer op. Als het gewoon usb is. Zorg er dan voor dat een USB lader niet hoger is als 1A. Daaronder wil het wel. Immers USB uit een computer is 5V-500mA.Flogging Hank schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:50:
Heey even een vraagje:
De oplader van de htc hero geeft als output aan: 5V ---- 1 A
Nu heeft mijn vriendin thuis een oplader met als output 5V --- 180mA
Kan ik hier mijn hero gewoon aanhangen? (of aan welke miniusb oplader dan ook) of moet ik naar bepaalde dingen kijken?
Je toestel rooten, dat is zo geweldig. Meer apps, en je foon is echt merkbaar sneller. Gebruik MrBang 2.0 ale je 1.5 wilt blijven draaien, of gebruik een beta 2.1 ROM.touchie75 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:41:
mijn accu gaat best lang mee, geen problemen ermee. Ik kom vanaf een iphone en ik vind de hero een superding,lekker formaat, en de snelheid valt me ook reuze mee. de market is leuk alleen nog niet zo uitgbreid als die van de iphone.
zijn er nog leuke dingen die ik nog niet door heb of weet, waarvan jullie zeggen. dat is nu zo geweldig ? ook uit de market ?
MrBang 1.8b is ook nog snel genoeg hoorstijnos1991 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:37:
[...]
Je toestel rooten, dat is zo geweldig. Meer apps, en je foon is echt merkbaar sneller. Gebruik MrBang 2.0 ale je 1.5 wilt blijven draaien, of gebruik een beta 2.1 ROM.
wijze woorden
Verwijderd
Volgens mij is het scherm niet van glas.j0s schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:24:
Ik heb het uiteindelijk toch voor mekaar gekregen een kras op het scherm van mijn Hero Urban Brown te krijgen. Nu ben ik daar met mijn vorige toestellen ook altijd erg goed in geweest.
Maar ik dacht dat dit glas zo sterk was dat het onmogelijk was er een kras op te maken, dit lukt dus wel.
Dus wil ik toch wel even de tip aan iedereen geven om niet de Hero samen met je sleutelbos in je broekzak te stoppen.
Verder een toptoestel!!
Heb ik idd ook last van, begin toch weer te verlangen naar een telefoon die niet (geheel) touchscreen isTomasE schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:53:
Ik begin het onscreen-toetsenbord een beetje zat te worden. Geregeld blijft ie even hangen en pakt dan midden in een woord een cijfer ipv een letter. Ook de spatie verandert weleens in een punt. Hij denkt dus dat je langer op zo'n toets drukt, terwijl ie zelf even vastloopt.
Gebeurt ook bij genoeg vrij geheugen.
Iemand ook last van?
Ik heb vanochtend SlideIT met Dutch geïnstalleerd. Na een aantal testjes ben ik tevreden. Nu nog even afwachten hoe het bevalt met dagelijks gebruik.TomasE schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:53:
Ik begin het onscreen-toetsenbord een beetje zat te worden. Geregeld blijft ie even hangen en pakt dan midden in een woord een cijfer ipv een letter. Ook de spatie verandert weleens in een punt. Hij denkt dus dat je langer op zo'n toets drukt, terwijl ie zelf even vastloopt.
Gebeurt ook bij genoeg vrij geheugen.
Iemand ook last van?
Die heb ik er ook al enige tijd opzitten. Toch vind ik 'm niet altijd even prettig. ShapeWriter is ideaal, maar helaas nog niet in het Nederlands.Pred schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:11:
[...]
Ik heb vanochtend SlideIT met Dutch geïnstalleerd. Na een aantal testjes ben ik tevreden. Nu nog even afwachten hoe het bevalt met dagelijks gebruik.
[ Voor 5% gewijzigd door TomasE op 08-03-2010 18:06 ]
Verwijderd
Ik heb het net geinstalleerd, ook het Nederlandse taalpakket. Bij settings heb ik hem aangevinkt. Maar hoe activeer hem bij het gebruik van een sms oid??Pred schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:11:
[...]
Ik heb vanochtend SlideIT met Dutch geïnstalleerd. Na een aantal testjes ben ik tevreden. Nu nog even afwachten hoe het bevalt met dagelijks gebruik.
Hoe bedoel je meer apps? Apps die niet op de market staan?stijnos1991 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:37:
[...]
Je toestel rooten, dat is zo geweldig. Meer apps, en je foon is echt merkbaar sneller. Gebruik MrBang 2.0 ale je 1.5 wilt blijven draaien, of gebruik een beta 2.1 ROM.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
ik heb hem ook net geinstalleerd maar hij zegt:slideIT lite kan niet worden gestart ..Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:22:
[...]
Ik heb het net geinstalleerd, ook het Nederlandse taalpakket. Bij settings heb ik hem aangevinkt. Maar hoe activeer hem bij het gebruik van een sms oid??
ik heb het gevonden. in het invoerveld bij je sms, lang indrukken in het veld en dan kun je kiezenVerwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:22:
[...]
Ik heb het net geinstalleerd, ook het Nederlandse taalpakket. Bij settings heb ik hem aangevinkt. Maar hoe activeer hem bij het gebruik van een sms oid??
Verwijderd
bij mij niet, is dit toevallig niet compatible met 1.5 ?touchie75 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:57:
[...]
ik heb het gevonden. in het invoerveld bij je sms, lang indrukken in het veld en dan kun je kiezenwerkt echt haha leuk man!
Edit:kavish schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:04:
Waarom zie ik als ik een sms krijg alleen het nummer en niet de naam van een persoon?
Ik heb alleen google contactpersonen.
[ Voor 17% gewijzigd door Brutes op 10-03-2010 21:07 ]
Verwijderd
Er staat bij de program info op de market wat je moet doen.. "to activate the keyboard: go to settings > locale & text then select SlideIT keyboard"Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:39:
[...]
bij mij niet, is dit toevallig niet compatible met 1.5 ?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2010 22:16 ]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=643011Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:45:
Weet iemand heel toevallig al iets meer over een eventuele datum voor de 2.1 update?
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq