HTC Hero [part sept] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 120.485 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 15:03
Anoniem: 167272 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:26:
Misschien moeten we eens een klein lijstje aanleggen met bugs die we graag in 2.1 of 2.2 voor mijn part verholpen zien? Hopend dat iemand van HTC meeleest.

Voor zover ik weet en lees zijn er drie die nogal in het oog springen:

- de Google zoekfunctie in landscape view doet vreemd bij intypen zoekopdracht
- Youtube widget werkt in 9 van de tien gevallen niet, en dan ineens weer wel, heel verwarrend
- de mobiele netwerk-widget die af en toe uitvalt

Aanvullingen anyone? Ik sms zelf niet, maar lees dat sommigen hier ook een probleem mee hebben.
Bij HandCent SMS, als ik daar een ú wil gebruiken dan deelt ie het smsje direct op in meerdere smsjes. Vrij vervelend, maar ik weet niet of dat aan HandCent SMS ligt of aan Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Hallo,
Ik heb sinds zaterdag de htc hero, leuk ding :-) alleen 1 ding krijg ik niet voor mekaar. Mijn email instellen!
Heb het nu wel zover dat hij mail ophaalt maar versturen lukt niet.. Bij mijn vriend wel, die heeft de htc hd2 met zelfde instellingen.
Gaat om een mailadres van zonnet (
Nu had ik ergens gelezen dat je dan smtp server van in mijn geval t-mobile moet hebben. Heb ze gebeld, man aan de lijn kon me er niet aan helpen en word nog teruggebeld..
Misschien dat jullie me sneller kunnen helpen ?
Heb alle variaties al geprobeerd ...
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 23:11

The Deaken

Nexus

Pred schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:25:
[...]

Bij HandCent SMS, als ik daar een ú wil gebruiken dan deelt ie het smsje direct op in meerdere smsjes. Vrij vervelend, maar ik weet niet of dat aan HandCent SMS ligt of aan Android.
Ik kan je niet de precieze uitleg geven, ik heb het hier op GoT wel ergens gelezen maar wat jij aangeeft is heel normaal. Zo gauw je "vreemde" tekens gaat gebruiken (éåçêèëòö etc) gaat je karakter-set over naar een andere set, hierdoor kan je minder karakters kwijt in een SMS. Kan zo gauw ff niet in de search vinden hoe het precies zat maar er is hier vast wel iemand die het haarfijn kan uitleggen.

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:32
Anoniem: 167272 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:26:
Misschien moeten we eens een klein lijstje aanleggen met bugs die we graag in 2.1 of 2.2 voor mijn part verholpen zien? Hopend dat iemand van HTC meeleest.

Voor zover ik weet en lees zijn er drie die nogal in het oog springen:

- de Google zoekfunctie in landscape view doet vreemd bij intypen zoekopdracht
- Youtube widget werkt in 9 van de tien gevallen niet, en dan ineens weer wel, heel verwarrend
- de mobiele netwerk-widget die af en toe uitvalt

Aanvullingen anyone? Ik sms zelf niet, maar lees dat sommigen hier ook een probleem mee hebben.
Volgens mij heb je nog niet geupdate.. Bij mij doet hij namelijk niet vreemd in landscape view (heeft hij wel gedaan in het begin, maar na de update van 2.73.x doet hij dat niet meer)
Youtube widget bestaat nog niet voor de Hero, je bedoelt waarschijnlijk de applicatie.. daar heb ik inderdaad ook veel last van als ik probeer een filmpje te kijken.. Via Wifi gaat dat wel, Via 3G (vodafone) krijg ik heel vaak een foutmelding dat hij de video niet af kan afspelen..
Mobiele netwerk-widget is mij ook niks bekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
DaJohn schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:30:
[...]

Volgens mij heb je nog niet geupdate.. Bij mij doet hij namelijk niet vreemd in landscape view (heeft hij wel gedaan in het begin, maar na de update van 2.73.x doet hij dat niet meer)
Youtube widget bestaat nog niet voor de Hero, je bedoelt waarschijnlijk de applicatie.. daar heb ik inderdaad ook veel last van als ik probeer een filmpje te kijken.. Via Wifi gaat dat wel, Via 3G (vodafone) krijg ik heel vaak een foutmelding dat hij de video niet af kan afspelen..
Probleem met Youtube applicatie heb ik ook, daarentegen kan ik wel gewoon elk filmpje via m.youtube.com kijken, zonder foutmeldingen! Die gebruik ik dus ook ipv de applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:22
[...]
Wel de proxyinstellingen verwijderd in je APN settings!? Verhelpt namelijk een hoop problemen, zoals de genoemde bij de youtube app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
heracles schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:15:
[...]

Probleem met Youtube applicatie heb ik ook, daarentegen kan ik wel gewoon elk filmpje via m.youtube.com kijken, zonder foutmeldingen! Die gebruik ik dus ook ipv de applicatie.
Idd ook hier krijg ik vaak dat hij de melding geeft dat de video niet afgespeeld kon worden. Ik heb geen sluitend bewijs, maar het lijkt erop dat als de video een te hoge resolutie(of bitrate?) heeft dat hij die melding geeft. Bij muziek clips weigert hij nog al eens en als ik dan op een variant van het nummer met daarin enkel lyrics klik, speelt hij die wel gewoon af :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
richard1074 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:13:
Ik gebruik de sense widget voor contacten. (Die grijze verticale balk)
Nu kan je in je contacten een standaard actie koppelen aan je contact. Bericht versturen / bellen / mobilel bellen etc.
Weet iemand hoe je dat kan veranderen ?
Ik kan dat echt nergens vinden.
Moet ik echt het contact verwijderen en opnieuw aanmaken ?
Groet....
Je moet deze contacten even uit je favorieten verwijderen en daarna weer terug plaatsen (dus niet heel je contact verwijderen, alleen uit de favorieten lijst). Dan staat de standaard actie nog niet ingevuld. Let op de eerste actie die maakt per contactpersoon is dan voortaan de standaard actie.

[ Voor 4% gewijzigd door GG---77 op 23-02-2010 08:45 ]

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127176

Kan iemand me helpen met mijn gmail probleem?
Ik ben nu nog steeds met gmail en outlook aan het syncen omdat ik niet wil dat mensen als afzender mijn gmail adres zien, ik wil graag dat ze het adres van mijn provider zien. Nu zie ik bij gmail instellingen dat je dat kunt aanpassen maar als ik dat doe krijg ik steeds de melding"uw server reageert te traag".(alle poorten al geprobeerd en ik heb een vast ip-adres!)
Dus nu blijft er als afzender staan: pietje puk (pietjepuk@gmail.com) namens pietjepuk@onsnet.nu
Hebben jullie dit ook en ervaren jullie dit niet als storend of is hier een oplossing voor?
Ik wil dus niet dat er staat van gmail.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:33
[...]

Ook ik kan in landscape view niet normaal typen, als ik bijv. in de browser de zoekknop gebruik. Als ik gewoon een adres in typ heb ik geen problemen met de landscape view. Ik vind dit overigens wel een heel erg vervelende bug!

Is er overigens al bekend of je straks met 2.1 Sense ook je telefoon in landscape kan gebruiken? Ik vind het zo zonde dat ik het toestel steeds terug moet draaien als ik bijv. even van applicatie moet wisselen :?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-06 19:09
Ik snap er geen snars van, heb het al eerder gepost. Ik kan niet meer bij de marketplace komen. Ik krijg alleen maar loading te zien nadat ik op toepassingen heb gedrukt. Het scherm blijf zwart en blijft dus laden. Ik weet echt niet waar dit aan kan liggen. Ik hoop dat jullie weten wat het kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Blijkbaar is t-mobile toch sneller dan dit forum haha. ze hebben me vanmiddag gebeld .
Als je t-mobile hebt als provider moet je voor uitgaande server dit invoeren:
smtp.gprs.t-mobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Nog even een vraag: Als ik bel en ik wil weer ophangen o.i.d is het scherm zwart. Normaal moet hij toch weer aanspringen als je hem van je oor haalt ? Kom even niet op de naam hoe ze dat noemen..
Hebben hier meer mensen last van ?? Of is dat gewoon zo bij de Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De proximity sensor zorgt hier voor...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
CLB schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:55:
De proximity sensor zorgt hier voor...
Die de hero niet heeft toch?
Scherm gaat gewoon na aantal seconden uit, tenminste bij mij niet vanzelf eruit als ik hem van mijn oor verwijder.
Er zijn wel programma's die geloof ik de lichtsensor hiervoor gebruiken, moet je even naar XDA gaan en zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:23
hero heeft idd geen proximitysensor

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05 16:56
De bug met landscape google zoeken in de browser is idd zeer vervelend.
Ik ga maar gewoon naar google.nl als ik moet zoeken, het is wel een omweg maar dit probleem is in de aankomende 2.1 rom toch wel verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:57

BCC

Ik heb recent steeds vaker dat wanneer ik de toetsenblok eraf haal ik dan ook de simkaart opnieuw moet unlocken. Het lijkt er op dat ik dan ook niet gebeld kan worden. Komt dit door de SIM kaart of door de HTC?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-05 21:52
Ik ben meestal in omgeving Utrecht of pendel tussen Utrecht en Barneveld. Wat mij opvalt is dat ik vrijwel nooit langer dan 5 minuten op het 3G netwerk ben. Hij schakelt meestal over naar edge. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58

DizzyWeb

Ondertiteld

christi schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:08:
Ik ben meestal in omgeving Utrecht of pendel tussen Utrecht en Barneveld. Wat mij opvalt is dat ik vrijwel nooit langer dan 5 minuten op het 3G netwerk ben. Hij schakelt meestal over naar edge. Is dat normaal?
Ik dacht dat er helemaal geen edge netwerken in Nederland waren, sinds die van Telfort uit de lucht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-05 21:52
DizzyWeb schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:17:
[...]

Ik dacht dat er helemaal geen edge netwerken in Nederland waren, sinds die van Telfort uit de lucht is?
Ow, dan heb ik wellicht het type netwerk verkeerd. Wat ik bedoel is, het netwerk wat op een android toestel aangeduid wordt met een H...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HSDPA =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:20

Nibbz

Postmaster General

heeft iemand er trouwens last van, als:

je even op de homeknop drukt om van app te wisselen.. en je hierna 1x op de knop drukt, dat hij vraagt welke home ik moet laden [Startpage / TouchFLO]..

ook maar eens even wat programma's geprobeerd toen ik in de [startpage] omgeving was (de standaard andriod omgeving to te zien) draaiden programma's heel wat vlotter. Vooral met de browser voelde de telefoon heel wat flotter aan. Word de telefoon dan zo traag van Sence UI ?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:13
BCC schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:44:
Ik heb recent steeds vaker dat wanneer ik de toetsenblok eraf haal ik dan ook de simkaart opnieuw moet unlocken. Het lijkt er op dat ik dan ook niet gebeld kan worden. Komt dit door de SIM kaart of door de HTC?
Dit probleem heb ik de laatste tijd ook, bij sommigen is het na een firmware update verholpen en anderen weten het probleem te verhelpen door wat met de plaatsing van de simkaart in het toestel te morrelen. Ik hou het voorlopig eens in de gaten en als het probleem na de update naar Android 2.1 niet de wereld uit is, gaat mijn toestel (met pijn in mijn hart) terug voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 26-05 20:28
Nibbz schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:16:
heeft iemand er trouwens last van, als:

je even op de homeknop drukt om van app te wisselen.. en je hierna 1x op de knop drukt, dat hij vraagt welke home ik moet laden [Startpage / TouchFLO]..
Heb je toevallig recent een soort van Home Replacement App geïnstalleerd, of een andere app waarmee je kan kiezen tussen Sense of kale Android? Dit kan de oorzaak zijn. Als het goed is kun je bij dit schermpje ook een vinkje zetten dat 'ie deze optie altijd kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06 22:44
mensen,

Ik kan mijn abonnement verlengen. Zelf zit ik eigenlijk te wachten op een soort HD2 maar dan met android. Aangezien deze niet binnen bepaalde tijd uit komt, ben ik aan het kijken naar een 'tijdelijk' leuke telefoon. Ik wil namelijk mijn abonnement verlengen met een jaar en daarna kijken of ik wat 'beters' kan nemen.

Nu viel mijn oog op de HERO omdat ik deze zo goed als gratis bij een 1 jarig abonnement kan nemen.

Is deze telefoon aan te bevelen? Wat zijn jullie ervaringen? Of kan ik beter kijken voor een andere android telefoon die 'beter' is?? Update naar 2.0/2.1 komt eraan in maart?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Ewivis schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 02:04:
mensen,
Is deze telefoon aan te bevelen?
Ja.
Wat zijn jullie ervaringen?
Overwegend positief.
Of kan ik beter kijken voor een andere android telefoon die 'beter' is??
Zou ik wel doen. De Hero is alweer bijna een jaar oud.
Update naar 2.0/2.1 komt eraan in maart?
2.1 inderdaad...

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:00
Ewivis schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 02:04:
mensen,

Ik kan mijn abonnement verlengen. Zelf zit ik eigenlijk te wachten op een soort HD2 maar dan met android. Aangezien deze niet binnen bepaalde tijd uit komt, ben ik aan het kijken naar een 'tijdelijk' leuke telefoon. Ik wil namelijk mijn abonnement verlengen met een jaar en daarna kijken of ik wat 'beters' kan nemen.

Nu viel mijn oog op de HERO omdat ik deze zo goed als gratis bij een 1 jarig abonnement kan nemen.

Is deze telefoon aan te bevelen? Wat zijn jullie ervaringen? Of kan ik beter kijken voor een andere android telefoon die 'beter' is?? Update naar 2.0/2.1 komt eraan in maart?
De Hero is zeker aan te bevelen, maar wellicht dat je in dit geval beter iets meer dan een maand kan wachten tot de Desire uit komt (begin april zijn de verwachtingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-06 16:08

wasco

brightest crayon in the box

Heb heel wat pagina's gelezen, ook van vorige delen, maar nergens tegengekomen

Ik mis vrij veel telefoons, omdat de ringtone en/of vibrates heel laat starten. Het duurt zeker 2 keer ringen aan de andere kant van de lijn, soms zelfs 4 of 5. Tegen dat ik dan doorheb dat iemand mij probeert te telefoneren, hebben ze al terug ingelegd.

Mijn ringtone is een stukje mp3 vanuit 'Mabilo Ringtones', maar ook met een zelfgeknipt stukje mp3 of een stock ringtone heb ik er last van.

Iemand tips?

edit: ik heb volgens mij ook ergens het vibrate patroon aangepast, maar vind de applicatie niet meer waarin deze functie zit :s

[ Voor 11% gewijzigd door wasco op 24-02-2010 09:41 ]

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Jeroen04 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 01:00:
[...]

Heb je toevallig recent een soort van Home Replacement App geïnstalleerd, of een andere app waarmee je kan kiezen tussen Sense of kale Android? Dit kan de oorzaak zijn. Als het goed is kun je bij dit schermpje ook een vinkje zetten dat 'ie deze optie altijd kiest.
hmm. nee niet zon applicatie geinstalleerd.. daarom vond ik het ook zo raar..

maar idd ik kan aanvinken dat hij de actie die ik kies als standaard onthoud, maar zodra ik dan weer de homeknop ingedrukt hou om van app te wisselen.. komt hij daarna weer terug met de vraag welk start scherm ik wil zien.

toch maar gewoon wachten op 2.1 dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
yorroy schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:05:
[...]

De Hero is zeker aan te bevelen, maar wellicht dat je in dit geval beter iets meer dan een maand kan wachten tot de Desire uit komt (begin april zijn de verwachtingen)
Ik zit/zat eigenlijk te wachten op de xperia x10, maar die laat nogal op zich wachten schijnt... dus dacht dan doe ik de hero voor een jaar en dan kijk ik dan wel weer wat voor leuks er uit is gekomen. Als ik een 2 jarig wil, dan meteen een hele goede (hd2 bijvoorbeeld) want ik heb een best duur abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 26-05 20:28
Ewivis schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:38:
[...]
Ik zit/zat eigenlijk te wachten op de xperia x10, maar die laat nogal op zich wachten schijnt... dus dacht dan doe ik de hero voor een jaar en dan kijk ik dan wel weer wat voor leuks er uit is gekomen. Als ik een 2 jarig wil, dan meteen een hele goede (hd2 bijvoorbeeld) want ik heb een best duur abonnement.
Als je zit te denken aan een X10 of een HD2, dan is de HTC Desire ook een goede keus. Heb je het forum al bekeken? Forum HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Jeroen04 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:21:
[...]

Als je zit te denken aan een X10 of een HD2, dan is de HTC Desire ook een goede keus. Heb je het forum al bekeken? Forum HTC Desire
ik kende hem wel, maar nooit echt goed naar gekeken, want ik vond het design niet zo mooi eigenlijk. Verder wel goede specs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Even uit het vorige topic:
jbr schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:42::
[...]

Ik heb zojuist een 3000mAh besteld. Ik verwacht hem volgende week binnen, dan zal ik er over vertellen.
Heb je deze al binnen?
Hoe vind je de accu?

Nog een vraag, hoe kan ik mijn favorits in de browser bewerken? Ik wil al die rare buitenlandse linkjes verwijderen die er standaard op zitten.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22

woutur

Klauwtjes uit!

Sneezzer schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:17:

[...]

Heb je deze al binnen?
Hoe vind je de accu?

Nog een vraag, hoe kan ik mijn favorits in de browser bewerken? Ik wil al die rare buitenlandse linkjes verwijderen die er standaard op zitten.
Open je browser, ga naar Bladwijzers, druk op Menu. Kies Verwijderen. Je kan nu de bladwijzers die je verwijderen wilt aanvinken en verwijderen.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Klopt, alleen zijn dit alleen degene die ik er zelf op heb gezet.
Ik bedoel dus de "hints" waarmee de gsm komt als je in de url balk begint te typen.

Voorbeeld als ik www.h tik dan komt de suggestie www.homeway.cn . Hoe krijg ik die er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 20:04
Gister voor het eerst eens wat fotootjes gemaakt met de Hero, het is bij proberen gebleven; wat is dat ding traag. Geen enkele foto is gelukt. Gewoon niet bruikbaar. Het onderwerp moet 5 seconden stil staan en niet bewegen. Gelukkig heb de het toestel niet voor de cam, maar t zou leuk geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Vreemd. Ik heb op 2 maart een verjaardag in de google kalender (website circa 2 weken geleden) gezet. De agenda widget geeft deze ook aan op 2-3-2010 maar Laik geeft deze aan op 3-3 (all day).
Laik updaten helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 20:04
Was mij ook al eens opgevallen, voor afspraken zonder tijdstip. Tijdstip erbij loste het bij mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 00:46
christi schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:08:
Mooi toch? HSDPA is stukken sneller als 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:29

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Anoniem: 127176 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:39:
Kan iemand me helpen met mijn gmail probleem?
Ik ben nu nog steeds met gmail en outlook aan het syncen omdat ik niet wil dat mensen als afzender mijn gmail adres zien, ik wil graag dat ze het adres van mijn provider zien. Nu zie ik bij gmail instellingen dat je dat kunt aanpassen maar als ik dat doe krijg ik steeds de melding"uw server reageert te traag".(alle poorten al geprobeerd en ik heb een vast ip-adres!)
Dus nu blijft er als afzender staan: pietje puk (pietjepuk@gmail.com) namens pietjepuk@onsnet.nu
Hebben jullie dit ook en ervaren jullie dit niet als storend of is hier een oplossing voor?
Ik wil dus niet dat er staat van gmail.com!
Je kunt dit verhelpen door de aanwijzingen op de onderstaande site te volgen. Dan loopt de email via de servers van je eigen mailprovider.

http://www.websonic.nl/nieuws/082009/gmail_berichten_versturen_zonder_namens.php

Google is je vriend ;)

[edit] Ik lees dat je dit al hebt geprobeerd.. Toch schijnt dit de enige manier te zijn om van de "namens" melding af te komen. Ik ga het thuis ook eens proberen in te stellen.

[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 24-02-2010 16:57 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Even off-topic.

Meer mensen met Vodafone die geen i-net hebben? Is vanaf 12:00 uur ongeveer

1018-Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Laatst online: 14:22
210667 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:47:
Even off-topic.

Meer mensen met Vodafone die geen i-net hebben? Is vanaf 12:00 uur ongeveer

1018-Amsterdam
Geen last van op het moment... (Brabant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Sneezzer schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:17:

[...]
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=380174233125

Heb je deze al binnen?
Hoe vind je de accu?
De telefoon wordt een stukkie dikker natuurlijk, maar ligt daardoor wel fijner in de hand. Vooral bij het indrukken van de hardware buttons met je duim is het echt een voordeel.

De batterij is verder zalig. Vizbattery heeft af en toe wat moeite om te bepalen hoe vol hij nog is (blijft een tijdje 'hangen' op 52%/51%) maar 4 dagen aan 1 stuk met gebruik van wifi, 3G en gps is geen uitzondering. Met constant 3G aan trekt de Hero het ongeveer 48 uur. Een verbetering van 200% in mijn geval.
Ik ben dus wel tevreden... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:43
wasco schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:34:
Heb heel wat pagina's gelezen, ook van vorige delen, maar nergens tegengekomen

Ik mis vrij veel telefoons, omdat de ringtone en/of vibrates heel laat starten. Het duurt zeker 2 keer ringen aan de andere kant van de lijn, soms zelfs 4 of 5. Tegen dat ik dan doorheb dat iemand mij probeert te telefoneren, hebben ze al terug ingelegd.

Mijn ringtone is een stukje mp3 vanuit 'Mabilo Ringtones', maar ook met een zelfgeknipt stukje mp3 of een stock ringtone heb ik er last van.

Iemand tips?

edit: ik heb volgens mij ook ergens het vibrate patroon aangepast, maar vind de applicatie niet meer waarin deze functie zit :s
Ik heb hetzelfde probleem. Als ik gebeld word terwijl de Hero in mijn broekzak zit, ben ik er meestal te laat bij om op te nemen, dan is de beller al doorgeschakeld naar mijn voicemail.

Erg annoying en ben ook nog nergens een oplossing tegengekomen :(

.....

Anoniem: 127176

janvanduschoten schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:53:
[...]

Je kunt dit verhelpen door de aanwijzingen op de onderstaande site te volgen. Dan loopt de email via de servers van je eigen mailprovider.

http://www.websonic.nl/nieuws/082009/gmail_berichten_versturen_zonder_namens.php

Google is je vriend ;)

[edit] Ik lees dat je dit al hebt geprobeerd.. Toch schijnt dit de enige manier te zijn om van de "namens" melding af te komen. Ik ga het thuis ook eens proberen in te stellen.
Helaas werkt dit niet nee, krijg melding dat de server te traag reageerd, en toen ik mijn provider belde wisten ze mij hier geen antwoord op te geven, dus helaas pindakaas denk ik!

• BM
  • Laatst online: 20:32

BM

Moderator Spielerij
Mijn Hero is een beetje van slag qua locatie... Gister gaf ie al zo'n beetje de hele dag aan dat ik in La Paz, Bolivia zat, inclusief bijbehorende tijd (5 uur eerder dan hier). Gisteravond klopte de tijd wel weer, maar was het kennelijk ineens 28 graden en zonnig geworden. En nu staat ie weer op La Paz, en staat de tijd 5 uur te vroeg....

Iemand dit vaker gehad, en enig idee hoe dat op te lossen is?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Anoniem: 313096

Geen ide.. weet wel dat hij regelmatig denkt dat ik in India zit. ;-)

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Oh, dat heeft mijn Hero met Medan, Indonesia :Y)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Anoniem: 345842

Doe mij maar tog de Legend

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

rinkel schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:10:
Gister voor het eerst eens wat fotootjes gemaakt met de Hero, het is bij proberen gebleven; wat is dat ding traag. Geen enkele foto is gelukt. Gewoon niet bruikbaar. Het onderwerp moet 5 seconden stil staan en niet bewegen. Gelukkig heb de het toestel niet voor de cam, maar t zou leuk geweest zijn.
wat bij mij erg hielp, is de contrast naar beneden schroeven en de anti-schok op full zetten.. hier zijn de foto's er op kwaliteit hard op vooruit gegaan

Anoniem: 8504

:? Ik versta geen deens, wat betekent dit?

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 09:57
Apie! schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:59:
Oh, dat heeft mijn Hero met Medan, Indonesia :Y)
Ik zit regelmatig in India, lekker warm. Het gebeurd in omgeving Den Haag Ypenburg als ik op HDSPA (H)of UMTS (3G) zit. Binnen in een gebouw zit ik vaak op GPRS (G), dan gaat het wel goed. Rond zoetermeer gaat het ook fout. Ik heb Vodafone. Ik weet niet waar het probleem zit. Ik heb geen idee of Vodafone de GPScoördinaten van de telefoonmasten instelt of dat het een service van google is.

ISS Detector en meer voor Android

• jbr

jbr

Right back @ ya

Sabelhout schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:31:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik gebeld word terwijl de Hero in mijn broekzak zit, ben ik er meestal te laat bij om op te nemen, dan is de beller al doorgeschakeld naar mijn voicemail.

Erg annoying en ben ook nog nergens een oplossing tegengekomen :(
Een bekend verschijnsel, wat op mijn Hero verdwenen is sinds ik Modaco's 3.1 ROM heb geinstalleerd.

• wasco

wasco

jbr schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:04:
[...]

Een bekend verschijnsel, wat op mijn Hero verdwenen is sinds ik Modaco's 3.1 ROM heb geinstalleerd.
Laat ik nu al MoDaCo 3.1 hebben ;) Een reboot lost het wel op, maar dit zal naar alle waarschijnlijkheid wel tijdelijk zijn.

Ik heb radio 63.18.55.06JU_6.35.09.26, is dit de recentste?

• touchie75
  • Niet online
Ja dat viel mij ook behoorlijk tegen, camera en de videocamera. Had er toch iets meer van verwacht helaas.
Hoe zet je die madoc's rom erop? En wat is het verschil ?

Ben wel blij dat ik van mijn nokia n900 af ben verder, dit toestel (android) is toch gebruiksvriendelijker dan de maemo .

• PunZ
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 21:10
RunaR schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:02:
[...]

Ik zit regelmatig in India, lekker warm. Het gebeurd in omgeving Den Haag Ypenburg als ik op HDSPA (H)of UMTS (3G) zit. Binnen in een gebouw zit ik vaak op GPRS (G), dan gaat het wel goed. Rond zoetermeer gaat het ook fout. Ik heb Vodafone. Ik weet niet waar het probleem zit. Ik heb geen idee of Vodafone de GPScoördinaten van de telefoonmasten instelt of dat het een service van google is.
Ik zit ook de ene dag weer in de VS en dan weer in India volgens mijn Hero. Echter heb ik hier alleen last van in de omgeving Delft/Ypenburg. Aangezien meerdere gebruikers dit hebben met Vodafone ga ik er vanuit dat ze de masten verkeerd hebben ingesteld.

Vooral irritant dat de klok dan ook verspringt. De eerste keer merkte ik het te laat op met alle gevolgen van dien. Nu heb ik mijn tijd op een vaste locatie gezet om dit te voorkomen.

Alleen een beetje raar dat de GPS ook een verkeerde locatie geeft bij mij...

• jbr

jbr

Right back @ ya

wasco schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:20:
[...]

Laat ik nu al MoDaCo 3.1 hebben ;) Een reboot lost het wel op, maar dit zal naar alle waarschijnlijkheid wel tijdelijk zijn.

Ik heb radio 63.18.55.06JU_6.35.09.26, is dit de recentste?
Ik heb mijn radio nog nooit geflashed (?) omdat ik niet gevonden krijg hoe dit moet. Ik zit dus met de standaard.

Overigens, in een vervolg op mijn eerdere reactie over de 3000mAh betterij: het batterijverbruik lijkt ook sterk afhankelijk te zijn van de gebruikte ROM: op XDA heeft iemand het in het topic [ROM] 22/02/10- Vanillain 1.1 (Vanilla Android 2.1) over het volgende:
my battery is now in hour 51 with 48% left
Misschien dat ik binnenkort maar eens terug ga naar die ROM... (er vanaf gestapt vanwege slechte contact sync met Outlook volgens mij, maar misschien heeft ie dat in de tussentijd gefixt....)

[ Voor 10% gewijzigd door jbr op 25-02-2010 11:39 ]

• Rooster
jbr schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:37:
[...]

Ik heb mijn radio nog nooit geflashed (?) omdat ik niet gevonden krijg hoe dit moet. Ik zit dus met de standaard.
Als je die custom bootloader hebt is het een eitje. Je gaat naar de optie apply update.zip zoals je normaal ook gebruikt bij het updaten van je MCR of andere rom. Het werkt exact hetzelfde als het updaten van je normale rom :) Heb je die custom bootloader niet, dan houdt het helaas (voor zover ik weet) op.

• jbr

jbr

Right back @ ya

Rooster schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:42:
[...]
Als je die custom bootloader hebt is het een eitje. Je gaat naar de optie apply update.zip zoals je normaal ook gebruikt bij het updaten van je MCR of andere rom. Het werkt exact hetzelfde als het updaten van je normale rom :) Heb je die custom bootloader niet, dan houdt het helaas (voor zover ik weet) op.
Ja, ik verwachtte al zoiets, maar zag het verder nooit expliciet vermeld. Ik heb een bootloader waarmee ik kan kiezen uit zips op de root van mijn sd kaartje. (dus hernoemen hoeft niet) :)

Anoniem: 343467

Heb dezelfde problemen gehad met verkeerde locaties vooral dat ik in India zat,
sinds 2 weken doet hij het weer goed hier in Leiden,
ligt aan de mastinstellingen denk ik.
PunZ schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:28:
[...]

Ik zit ook de ene dag weer in de VS en dan weer in India volgens mijn Hero. Echter heb ik hier alleen last van in de omgeving Delft/Ypenburg. Aangezien meerdere gebruikers dit hebben met Vodafone ga ik er vanuit dat ze de masten verkeerd hebben ingesteld.

Vooral irritant dat de klok dan ook verspringt. De eerste keer merkte ik het te laat op met alle gevolgen van dien. Nu heb ik mijn tijd op een vaste locatie gezet om dit te voorkomen.

Alleen een beetje raar dat de GPS ook een verkeerde locatie geeft bij mij...

• mastair
  • Laatst online: 21:17
Ik heb over bovenstaande euvel met de verkeerde locatie Vodafone een mail gestuurd, en die zeggen applicaties op de telefoon mbt locatiebepaling niet te ondersteunen. :S

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• Rooster
mastair schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:31:
Ik heb over bovenstaande euvel met de verkeerde locatie Vodafone een mail gestuurd, en die zeggen applicaties op de telefoon mbt locatiebepaling niet te ondersteunen. :S
Klopt het dat iedereen Vodafone heeft? (sorry ik kan me niet alle reacties herinneren)
M'n huisgenoot heeft een HTC HD2, met Vodafone en heeft ook precies dit probleem. Het probleem lijkt hem dus niet in Android an sich te zitten. Eerder in de HTC software of anders heeft het toch iets te maken met Vodafone.

• mastair
Rooster schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:34:
[...]
Klopt het dat iedereen Vodafone heeft? (sorry ik kan me niet alle reacties herinneren)
M'n huisgenoot heeft een HTC HD2, met Vodafone en heeft ook precies dit probleem. Het probleem lijkt hem dus niet in Android an sich te zitten. Eerder in de HTC software of anders heeft het toch iets te maken met Vodafone.
Tot noch toe ben ik alleen problemen met Vodafone tegengekomen op GoT (ook buiten GoT trouwens!).

• touchie75
  • Niet online
Ik heb geen problemen met locatie weergave. Ik heb t-mobile..

• mastair
Volgens mij gaat het ook alleen om vodafone in omgeving delft / den haag en alleen met 3g. Wat een bofkont ben ik ook.

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Idem hier... omgeving Den Haag-Ypenburg / Voorburg en Vodafone,,, kunnen we de Hero niet de schuld van geven. Overigens heb ik het toestel nu ruim een half jaar en ben er zeer content mee. Camera is inderdaad wat minder, maar dat vind ik niet zo belangrijk.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ach sinds ik vodafone heb, heb ik alleen maar gezeik. Uberslechte 3G en HDSPA ontvangst, india lokatie shit. Kennisen met Hero die andere provider hebben, hebben geen gezeik, hiervoor Telfort gehad: ook geen gezeik. Vodafone is ook vaak zeer slecht in de pers met storingen enzo.
Vodafone is van het pad. Ik ga zodra ik kan terug naar telfort. Dit is reden dat ik NOOOIT een 2jrs abo neem.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Rooster
mastair schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:32:
Volgens mij gaat het ook alleen om vodafone in omgeving delft / den haag en alleen met 3g. Wat een bofkont ben ik ook.
Dat had ik er idd nog niet bij vermeld, maar het gaat inderdaad om Delft ook in zijn geval. Beetje makkelijk van Vodafone om te zeggen dat ze het simpelweg niet ondersteunen.

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:54
Is het nou al mogelijk om bluetooth te gebruiken om bestanden te wisselen?

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-06 16:26
Help!!!! schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:10:
Ach sinds ik vodafone heb, heb ik alleen maar gezeik. Uberslechte 3G en HDSPA ontvangst, india lokatie shit. Kennisen met Hero die andere provider hebben, hebben geen gezeik, hiervoor Telfort gehad: ook geen gezeik. Vodafone is ook vaak zeer slecht in de pers met storingen enzo.
Vodafone is van het pad. Ik ga zodra ik kan terug naar telfort. Dit is reden dat ik NOOOIT een 2jrs abo neem.
Ik heb mij door Telfort medewerkers laten vertellen dat het onbeperkt internet bij hen alleen geldt voor alles in je browser. Wat je verder daarnaast nog streamt en opvraagt, gaat je extra kosten. Bij de Hero met z'n vele gedownload voor de weerwidgets, mail checken etc., heb ik daarom voor Vodafone gekozen.
Heb ik dus in de winkel te horen gekregen.

Verder uiterst tevreden met Vodafone. Overal zeer snel internet (download soms met wel 1 megabyte per seconde in de trein). En heb 't idee dat ze wel aan de dekking werken.
Cabo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:53:
Dat komt helemaal goed in de update naar Android 2.1 die we volgende maand kunnen verwachten.

• Staffie666
Cabo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:53:
Gewoon even googlen, mja makkelijk natuurlijk vraag en antwoord systeem...
Kga je nog helpen ook; nee, bluetoothbestandsoverdracht wordt pas ondersteund vanaf android 2.0
en helaas komt die update ''pas'' medio maart.

@Help, balen voor je dat je er zoveel last van hebt. Hier in Limburg (kzal vast de enige zijn met een hsdpa verbinding :P ) werkt het allemaal prima, ik heb al jaren vodafone en eigenlijk alleen dit jaar 1 maal een storing gehad. Maar die was landelijk. Zoals eerder aangegeven is zou je ook een radio update kunnen proberen om het te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 08:38
Ik ben sinds 2 weken overgestapt naar Vodafone. Had daarvoor KPN. Ik zit nu zeer geregeld niet op HSDPA, wat ik daarvoor maar af en toe had (tijdens requests/activiteit dan heh). Het is als ik op H zit wel sneller dan met KPN (heb nu 3600kbit/s ipv 768kbit/s). Heb ook 1x een wegvallend gesprek en kruisje door mijn netwerk gehad in de trein. Dat had ik met KPN nog nooit gehad. Ben niet uitermate tevreden met mijn overstap dus. Hoop dat de radio update bij de nieuwe image nog verbeteringen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

TomasE schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:26:
[...]

Ik heb mij door Telfort medewerkers laten vertellen dat het onbeperkt internet bij hen alleen geldt voor alles in je browser. Wat je verder daarnaast nog streamt en opvraagt, gaat je extra kosten.
Zoals wel vaker verkoopt Telfort naast telefoons en abonnementen ook flauwekul. Op de rekening wordt alleen bijgehouden hoeveel MB er 'verbruikt' is in de afgelopen maand. Overige kosten heb ik dus ook nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Ik las in het vorige deel de iemand hetzelfde probleem heeft als ik: als ik een tijdje de browser niet heb gebruikt en het daarna gebruik blijft het laden op ongeveer 5% hangen. Het balkje blijft gewoon stil staan en meestal geef ik het dan gewoon op. Ik laad dan eerst iets anders en dan doet ie het meestal weer. Heeft degene die dit probleem ook het het ondertussen al opgelost of heeft iemand anders er een oplossing voor. Ik heb trouwens internet via Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
woutur schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:22:
HOOOOOOOOOOOOO!

Dat gaat alleen op als je contacten van het type google zijn. Andere contacten, zoals van het type Exchange, syncen niet naar Googles contactpersonen.

Hier moet je echt even heel goed bij oppassen. Over het omzetten van contacten en dergelijken zijn in de eerdere topics al wat dingen van voorbij gekomen.
Mijn vriendin heeft haar vorige htc diamond gesynct met outlook,
daarna heeft ze een export van Outlook naar gmail gedaan,
vervolgens heeft ze haar htc hero met gmail gesynct waardoor haar contacten op de hero verschenen.

Als ze nu contacten op haar telefoon toevoegt krijgen deze niet automatisch het google label. Kan ze dit automatisch instellen? Nieuwe contacten worden nu namelijk niet gesynct met gmail.

[ Voor 2% gewijzigd door funk-e op 26-02-2010 11:39 . Reden: verduidelijking ;) ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
funk-e schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:38:
[...]

Mijn vriendin heeft haar vorige htc diamond gesynct met outlook,
daarna heeft ze een export van Outlook naar gmail gedaan,
vervolgens heeft ze haar htc hero met gmail gesynct waardoor haar contacten op de hero verschenen.

Als ze nu contacten op haar telefoon toevoegt krijgen deze niet automatisch het google label. Kan ze dit automatisch instellen? Nieuwe contacten worden nu namelijk niet gesynct met gmail.
Niet dat ik weet, maar even op conacttype klikken en google selecteren bij nieuw contact is toch niet zo heel veel werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58

DizzyWeb

Ondertiteld

Staffie666 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:51:
[...]

Niet dat ik weet, maar even op conacttype klikken en google selecteren bij nieuw contact is toch niet zo heel veel werk?
Toch zou het moeten kunnen, bij mij staat contact type namelijk standaard op Google. Alleen geen flauw idee hoe ik dat voor elkaar gekregen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Misschien als je in de weergave optie alle contacten behalve google niet zichtbaar maakt dat hij dan standaard als google opslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Staffie666 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:27:
[...]

Gewoon even googlen, mja makkelijk natuurlijk vraag en antwoord systeem...
Kga je nog helpen ook; nee, bluetoothbestandsoverdracht wordt pas ondersteund vanaf android 2.0
en helaas komt die update ''pas'' medio maart.
Ik dacht misschien heeft iemand er een app voor gemaakt... Maar kon al niets vinden, idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174744

Sinds enige tijd ben ik ook de trotse bezitter van de HTC Hero. Geweldig toestel is het.

Het vervelende is alleen dat sinds gister (plotseling) zowel de foto- alsmede de videocamera zwart/wit beeld geven terwijl er geen effecten aan staan. Het beeld zou natuurlijk gewoon gekleurd moeten zijn als er geen effecten aan staan, maar dat is dus niet meer zo.

Opmerkelijk is het volgende: als ik in het effectenmenu zit, en de 'geen'-keuze staat aangevinkt, dan zie ik op de achtergrond dat de kleur normaal is, maar als ik vervolgens op het 'gereed'-knopje druk, dan wordt alles opnieuw weer zwart/wit... (ondanks dat ik 'geen' geselecteerd heb).

Mijn android versie is 1.5.

Ik heb gisteren een stuk of 10 applicaties geïnstalleerd van de Market, zou dat er wat mee te maken hebben? Ik heb deze overigens allemaal weer gedeïnstalleerd, maar dat heeft verder geen effect gehad op het huidige probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
Anoniem: 174744 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:58:
Sinds enige tijd ben ik ook de trotse bezitter van de HTC Hero. Geweldig toestel is het.

Het vervelende is alleen dat sinds gister (plotseling) zowel de foto- alsmede de videocamera zwart/wit beeld geven terwijl er geen effecten aan staan. Het beeld zou natuurlijk gewoon gekleurd moeten zijn als er geen effecten aan staan, maar dat is dus niet meer zo.

Opmerkelijk is het volgende: als ik in het effectenmenu zit, en de 'geen'-keuze staat aangevinkt, dan zie ik op de achtergrond dat de kleur normaal is, maar als ik vervolgens op het 'gereed'-knopje druk, dan wordt alles opnieuw weer zwart/wit... (ondanks dat ik 'geen' geselecteerd heb).

Mijn android versie is 1.5.

Ik heb gisteren een stuk of 10 applicaties geïnstalleerd van de Market, zou dat er wat mee te maken hebben? Ik heb deze overigens allemaal weer gedeïnstalleerd, maar dat heeft verder geen effect gehad op het huidige probleem...
Misschien voordehandliggende vraag, maar al opnieuw je telefoon gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174744

^ Jip, sterker nog, eerste wat ik heb gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-03 11:14
Op de website van htc is gisteravond een nieuwe update voor de Hero verschenen, heeft iemand deze al geinstaleerd? Zouden we misschien toch nu al gematst worden met een 2.1 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 01-02 21:24
Ik zie nergens een nieuwe ROM staan hoor.
Heb je een link ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-03 11:14
Foutje, toch geen nieuwe rom update, de aankondiging van de oude rom update verscheen gister om één of andere vage reden in mijn rss reader. Ik zal volgende keer ff beter lezen. Excuses!

[ Voor 88% gewijzigd door Zomer op 27-02-2010 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

DancePlaza

ninja

Releasedatum: 2009-11-23

dit is nog de oude versie. iig geen 2.1 versie

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik vind het eigenlijk ook maar verdacht stil rondom 2.1

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Misschien een domme vraag, maar ik heb de laatste update vorige week erop gezet. Had ik nu eerst de een na laatste er eerst op moeten zetten ? Of zitten alle fixes enz. ook weer op de laatste ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Laatst online: 11-12-2024
Nee, enkel updaten naar de nieuwste rom is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik heb de HTC hero al bijna een halfjaar... En eigenlijk vind ik het niks.

De telefoon is echt %$#% traag, en de camera geeft eigenlijk gewoon zwart beeld. Vooral als het een beetje donker is, dan zie je gewoon geen beeld. Zelfs mijn nokia 3110 geeft beter beeld wanneer er minder licht aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 01-02 21:24
Moet je eens een Custom rom proberen.
Kan je de Modaco 3.2beta5 rom van harte aanbevelen .
De hero word er zo veel sneller van, dat is niet normaal.
Echt een aanrader hoor.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
bornin7ty2 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 10:38:
Ik vind het eigenlijk ook maar verdacht stil rondom 2.1
2 weken terug melding van htc gekregen dat hij in maart uitkwam, er zijn al verschillende custom rom's
met 2.1 en sense dus zo stil is het niet.

@ Cabo lees dan eerst een review voor je koopt, in elke review wordt gezegd de camera in onbelichte situaties en zelfs gewoon kamerbelichting vaak waardeloos is. Net als elke andere htc zonder flash en die met doen het ook niet veel beter. En echt traag is hij zeerzeker niet als je de laatste officiële rom erop hebt. Tenzij je van een iphone afkomt kun je het als traag ervaren, alle andere smartphones die ik heb gehad werkte niet zo fijn als de hero. En traag is de mijne echt niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Staffie666 op 27-02-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik heb nu de Modaco custom rom 3.0 erop. Ik zal vanmiddag de 3.2 versie proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco

wasco

Klopt wat hierboven gezegd werd! Bij feestjes laat je de hero-camera beter op stal om gezichtsverlies te vermijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Staffie666 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 12:13:
[...]

2 weken terug melding van htc gekregen dat hij in maart uitkwam, er zijn al verschillende custom rom's
met 2.1 en sense dus zo stil is het niet.
Dat weet ik, heb net toevallig villain 3.0 Final erop gezet en die lijkt op t eerste gezicht prima te draaien.
Ik doelde eigenlijk meer op de officiele release van HTC, daar hebben we inderdaad sinds die aankondiging van HTC niks meer over gehoord.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
En voilá, de update is nog eens een maandje opgeschoven: bron
Of krijgt de Sprint versie 'm alleen later? Laten we hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
TomasE schreef op zondag 28 februari 2010 @ 01:28:
En voilá, de update is nog eens een maandje opgeschoven: bron
Of krijgt de Sprint versie 'm alleen later? Laten we hopen.
Er staat letterlijk dat ze van sprint horen dat sprint zijn hero (volgens mij cdma?) ook een update krijgt in q1...
Heeft zoals ik het lees niets met hero's direct van htc gezien sprint zijn eigen ''g2'' heeft. Branded dus.

Ik draai nog steeds de 1.5 official rom van htc en heb nog steeds niets te klagen.

@ Bornin, ze hebben weinig te vertellen denk ik :P persoonlijk hoef ik niets te horen zolang die update er maar komt >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Staffie666 op 28-02-2010 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-02 22:06
Ik heb al mijn contacten op mijn sim staan. Hoe kan ik ze allemaal naar de telefoon kopiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:33

The_Worst

Unox

Door naar 'People' te gaan uit de appllicatiemenu en dan drukken op 'menu' en dan 'import' kiezen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.