@Tmobile gebruikers: http://bit.ly/c792ht
Handig inderdaad zo'n pagina. Ik heb hem al ingevult evenals de vragenlijsten op het T-Mobile forum en ze blijven maar ontkennen en zeggen dat het aan mijn toestel ligt. Ik heb het op drie toestellen geprobeert die allen HSDPA ondersteunen. Hoop dat ze toch eens grondig naar hun netwerk gaan kijken.
Anoniem: 350413
Heb jij een Ben of T-Mobile Sim?touchie75 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:53:
ik heb het volgende probleem: Als ik na een tijdje weer op mijn hero wil kijken of ik email heb of wat dan ook,moet ik mijn pincode weer invoeren en de tijd opnieuw instellen ?!? En dat een stukf of 6 keer per dag (als het niet vaker is). Maakt niet uit of hij in mijn broekzak zit of in mijn tas.
Dan maakt hij dus geen contact met mijn sim lijkt het.
Herkenbaar ? Heel irritant dit. Ik mis dus wel telefoontjes en smsjes op die manier..
Ik had met Vodafone en KPN sim's nooit problemen totdat ik de overstap maakt op Ben sindsdien is het mis.
Wat je kunt doen is de sim niet beveiligen met een pin....
Ik heb hier nog nooit een H'tje in beeld gehad, zit nu buiten en kom nooit verder dan 3G eigenlijk. Of klopt dat met een WnW van 9.95€?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik heb eigelijk sinds ik mn Hero heb ook meestal een H-tje in beeld (af en toe 3G). Bij mijn 5800 was dit niet/niet opgevallen.
Ik betaald trouwens ook 9,95.
Ik betaald trouwens ook 9,95.
UMTS is 3G, en een download snelheid van 384kbit is nu UMTS snelheid. Dus nee, in principe zul jij nooit een Htje zien als je zit te internetten.Flagg schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:22:
Ik heb hier nog nooit een H'tje in beeld gehad, zit nu buiten en kom nooit verder dan 3G eigenlijk. Of klopt dat met een WnW van 9.95€?
Anoniem: 167272
De povere dekking van T-Mobile in mijn eigen huis heeft mij twee jaar geleden doen besluiten om daar na tien jaar weg te gaan. Telfort geeft mij nu een prima dekking en bijna altijd een H, waar ik ook kom.
Thats the biggest bucket of crap i've ever read.Wolfensteijn schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:46:
[...]
UMTS is 3G, en een download snelheid van 384kbit is nu UMTS snelheid. Dus nee, in principe zul jij nooit een Htje zien als je zit te internetten.
Ik heb T-Mobile, een W'n'w abbo, edoch zit ik met enige regelmaat op het HSDPA netwerk (Regio Haarlem).
Ook al heb je aan bandbreedte genoeg aan 3G, HSDPA biedt nog meer voordelen. De latency bijvoorbeeld is veel lager!
Ik baal enorm van mijn dekking (Vodagone). Woon in een redelijk groot dorp (Stiens, 7600 inwoners), maar zit altijd met GPRS te prutsen.
Misschien een wat rare vraag maar weet iemand hoe ik ziggo mails kan versturen vanaf de hero? Het zal ongetwijfeld iets te maken hebben met instellingen of het simpele feit dat Ziggo niet toestaat dat mails vanaf een ander netwerk worden verstuurd.
Iemand ervaringen? Ontvangen gaat overigens prima.
Toch eens kijken naar een ander SMS en e-mail programma, ik vind de stock nou niet echt denderend.
Een tijdje geleden was er een shake-applicatie waarmee je tijdens een gesprek even het toestel kon schudden waardoor het scherm weer zichtbaar werd, weet iemand toevallig de naam hier van? Ik kan 'm niet vinden in de android market.
Toch eens kijken naar een ander SMS en e-mail programma, ik vind de stock nou niet echt denderend.
Een tijdje geleden was er een shake-applicatie waarmee je tijdens een gesprek even het toestel kon schudden waardoor het scherm weer zichtbaar werd, weet iemand toevallig de naam hier van? Ik kan 'm niet vinden in de android market.
vul als smtp server de smtp server van je mobiele provider in.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
LOL.. haha sorry hoor, 7600 inwoners groot? Sorry off topic. Maar dat is mijn inziens alles behalve groot.Pred schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:54:
Ik baal enorm van mijn dekking (Vodagone). Woon in een redelijk groot dorp (Stiens, 7600 inwoners), maar zit altijd met GPRS te prutsen.
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Opperclowntje schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:32:
[...]
LOL.. haha sorry hoor, 7600 inwoners groot? Sorry off topic. Maar dat is mijn inziens alles behalve groot.
heeft er hier iemand soms zo een postit app, die je ook op je lock screen kan plaatsen, dege die ik al gevonden heb op de market werkte niet, bedankt
Ik heb t-mobile. ik zal es proberen zonder pin, maar dan nog, hij geeft gewoon bovenaan het icoontje van een sim met een streep erdoor.Anoniem: 350413 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:36:
[...]
Heb jij een Ben of T-Mobile Sim?
Ik had met Vodafone en KPN sim's nooit problemen totdat ik de overstap maakt op Ben sindsdien is het mis.
de sim zelf zit wel goed, maar je kan het wel heen en weer bewegen nog..
Ik ben nu al twee jaar weg bij T-Mobile. Ben eigenlijk wel benieuwd of ze de dekking sindsdien een beetje hebben verbeterd.
Hoort niet echt in dit topic thuis, maar . . .Anoniem: 167272 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:53:
Ik ben nu al twee jaar weg bij T-Mobile. Ben eigenlijk wel benieuwd of ze de dekking sindsdien een beetje hebben verbeterd.
offtopic:
Gister met Koninginnenach in Den Haag had je met T-Mobile bijna tot geen bereik (En dat voor zo'n groot dorp
.
Gister met Koninginnenach in Den Haag had je met T-Mobile bijna tot geen bereik (En dat voor zo'n groot dorp
Self reflection is the school of wisdom
Anoniem: 350413
Volgens dit screenshot komt de update naar eclair komende week...
http://www.blogsdna.com/9...print-hero-and-moment.htm
Dat gaat over de Sprint. Al zou het vreemd zijn als een branded phone/revisie eerder zijn updates zou krijgen, denk ik niet dat wij er met onze EU variant iets aan hebben. Als dit wel zo is zou dat super zijn, maar ik zou er niet teveel van verwachten.Anoniem: 350413 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 08:57:
Volgens dit screenshot komt de update naar eclair komende week...
warempel het werkt ook nog ! gisteren niet 1 keer die melding gehadAnoniem: 350413 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:36:
[...]
Heb jij een Ben of T-Mobile Sim?
Mijn internet bij Tringg werkt nog steeds niet op de HTC Hero, bij Tringg moet je namelijk alle APN gegevens leeg laten...
Oke, mijn scherm is naar de spreekwoordelijke haaien ben ik bang. Reageert niet lekker meer, bij typen weigert ie vooral bij de backspace en 'L' toets. Soms ook pinchzoom met een enkele vinger.
Als je even langer dan 2 sec zoekt op got dan zie je dat je bij je APN "internet.bt" in moet vullen. Als het goed is werkt het dan. Succes!chronoz schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:18:
Mijn internet bij Tringg werkt nog steeds niet op de HTC Hero, bij Tringg moet je namelijk alle APN gegevens leeg laten...
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Had het echt niet gevonden, ondanks zoekopdrachten via Google en de helpdesk bij Tringg had me dat ook niet gezegd en die zeiden alleen maar dat ik alles moest leeglaten, dus dat is niet waar.
Enorm bedankt, ben blij dat het werkt.
Enorm bedankt, ben blij dat het werkt.
Laten repareren.TomasE schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:27:
Oke, mijn scherm is naar de spreekwoordelijke haaien ben ik bang. Reageert niet lekker meer, bij typen weigert ie vooral bij de backspace en 'L' toets. Soms ook pinchzoom met een enkele vinger.
Je hebt nu nog garantie.
Anoniem: 145867
Hoi,Looney11 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:25:
Misschien een wat rare vraag maar weet iemand hoe ik ziggo mails kan versturen vanaf de hero? Het zal ongetwijfeld iets te maken hebben met instellingen of het simpele feit dat Ziggo niet toestaat dat mails vanaf een ander netwerk worden verstuurd.
Ik had ook problemen met versturen van mail. Dit komt omdat ziggo hun uitgaande e-mail server beveiligd. Dit kan alleen als je verbonden bent met hun server. Dus als je aangesloten zit op ziggo. Jij bent aangesloten op je mobiele provider( vodafone, kpn etc.. )
Ik heb nu vodafone maar weet niet wat jij hebt.
De inkomende mail server is makelijk in te stellen. Net als outlook.
Maar bij de uitgaande mail moet je gebruik maken van SMTP server van je mobiele provider.
Ik heb bij vodafone een account aangemaakt bij vodafone.nl waar je ook je rekeningen kunt checken etc.
SMTP server adres van hun is authsmtp.vodafone.nl en dan heb je nog je inlog gegevens nodig die gelijk zijn aan de inlog gegevens van vodafone.nl
Bij een andere provider moet je dit dan zelf even uitzoeken, vaak kun je dit vinden op hun eigen website.
suc6!
Ik gebruik bij vodafone gewoon mijn eigen mailserver, dus praat geen onzin.
Of nog makkelijker, laat gmail je ziggo account ophalen. Je kan dan ook aangeven dat je vanaf je telefoon je mail als dinges@ziggo.nl verstuurt. Extra bonus is dat je ziggo mail ook pushmail wordt.
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Anoniem: 41908
Ik had ook problemen met de simcard, die ik 12 keer per dag moest unlocken, omdat ie telkens wegviel. Een factory reset heeft het gefixed. Ik heb zelf het gevoel dat een app voor deze storing zorgde, maar ik weet niet welke.
Heb hier ook vaak last van. Gelukkig geen 12 keer per dag maar een aantal keer per week.Anoniem: 41908 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 14:20:
Ik had ook problemen met de simcard, die ik 12 keer per dag moest unlocken, omdat ie telkens wegviel. Een factory reset heeft het gefixed. Ik heb zelf het gevoel dat een app voor deze storing zorgde, maar ik weet niet welke.
Maak gebruik van vodafone.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Als je gmail de mail van een account op laat halen wordt het geen pushmail, aangezien je voor het ophalen van mail een frequentie op moet geven. De mail van een andere account wordt pas pushmail, als je mails direct vanaf de andere account door laat sturen naar je gmail-account.The Deaken schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:19:
Of nog makkelijker, laat gmail je ziggo account ophalen. Je kan dan ook aangeven dat je vanaf je telefoon je mail als dinges@ziggo.nl verstuurt. Extra bonus is dat je ziggo mail ook pushmail wordt.
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
heeft er soms iemand de apk van deze app?
http://sites.google.com/site/btmura/android/sticky
badankt
badankt
Waarschijnlijk over een alternatieve poort?Hollanda schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:38:
Ik gebruik bij vodafone gewoon mijn eigen mailserver, dus praat geen onzin.
Anders kan je inderdaad nog wel eens tegen een probleem aanlopen afhankelijk van de provider...
Heb sinds gisteren de hero (2ehands). Nu gisteren kon ik alles instellen (google account, facebook, twitter) en zo kon ik mijn contacten ook managen.
Nu heb ik vandaag 2 problemen gehad:
1) Opeens kon de hero niet meer op de market/gmail/etc.. en zei hij dat xxx.xxx@gmail.com niet kon bereikt worden of iets in die aard. Dus ik dacht dat mn wachtwoord gewoon verkeerd was, maar daarom moest ik volgens de herosite een restore doen naar de fabrieksinstellingen. Dit deed ik dus, maar nu kan ik de google account zelf niet meer aanmelden (het is iets in de aard van 'kan geen veilige verbinding maken'), en ook facebook lukt niet (de service is niet beschikbaar). Twitter daarentegen lukt wel.
Is al opgelost door gewoon te herstarten blijkbaar..
2) Om die fabriekinstellingen te doen, wilde ik alles op mijn pc zetten van conctactpersonen via htc sync en dit lukte ook (want als ik nu kijk bij contactpersonen op de pc dan staan al die contacten erin). Maar nu ik terug wil synchroniseren om de contacten terug te zetten op de hero lukt dit niet.. Hij zegt: synchronisatie mislukt (bij: Contacten: 0/1). En ook kan ik als ik gewoon de contacten van mijn simkaart wil importeren op de hero, lukt dit niet meer (enkel de optie 'telefoon' is nog zichtbaar, maar dan gebeurt niets)..
Iemand een oplossing voor de problemen ?
Nu heb ik vandaag 2 problemen gehad:
1) Opeens kon de hero niet meer op de market/gmail/etc.. en zei hij dat xxx.xxx@gmail.com niet kon bereikt worden of iets in die aard. Dus ik dacht dat mn wachtwoord gewoon verkeerd was, maar daarom moest ik volgens de herosite een restore doen naar de fabrieksinstellingen. Dit deed ik dus, maar nu kan ik de google account zelf niet meer aanmelden (het is iets in de aard van 'kan geen veilige verbinding maken'), en ook facebook lukt niet (de service is niet beschikbaar). Twitter daarentegen lukt wel.
Is al opgelost door gewoon te herstarten blijkbaar..
2) Om die fabriekinstellingen te doen, wilde ik alles op mijn pc zetten van conctactpersonen via htc sync en dit lukte ook (want als ik nu kijk bij contactpersonen op de pc dan staan al die contacten erin). Maar nu ik terug wil synchroniseren om de contacten terug te zetten op de hero lukt dit niet.. Hij zegt: synchronisatie mislukt (bij: Contacten: 0/1). En ook kan ik als ik gewoon de contacten van mijn simkaart wil importeren op de hero, lukt dit niet meer (enkel de optie 'telefoon' is nog zichtbaar, maar dan gebeurt niets)..
Ik neem aan dat de Hero je contactpersonen heeft gesynct, en dat als je nu gaat naar je Gmail adres, dat je bij [Contactpersonen] al je contactpersonen ziet staan. Als dat zo is, dan hoef je alleen maar even je telefoon te syncen, en al je contactpersonen zij weer op je telefoon aanwezig. Ik gebruik nooit HTC Sync, want ik heb ze al in Gmail staan. Je kunt Gmail eventueel ook met Outlook laten syncen, als je dat graag wilt. HTC Sync heeft mij iets te veel problemen.Hannes_ schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:57:
Heb sinds gisteren de hero (2ehands). Nu gisteren kon ik alles instellen (google account, facebook, twitter) en zo kon ik mijn contacten ook managen.
Nu heb ik vandaag 2 1 probleem gehad:
[s]
*opgelost*
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Jup, ik heb het nu ook via GMail gedaan, en alles is terug in orde. Bedankt voor de hulpjanvanduschoten schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:31:
[...]
Ik neem aan dat de Hero je contactpersonen heeft gesynct, en dat als je nu gaat naar je Gmail adres, dat je bij [Contactpersonen] al je contactpersonen ziet staan. Als dat zo is, dan hoef je alleen maar even je telefoon te syncen, en al je contactpersonen zij weer op je telefoon aanwezig. Ik gebruik nooit HTC Sync, want ik heb ze al in Gmail staan. Je kunt Gmail eventueel ook met Outlook laten syncen, als je dat graag wilt. HTC Sync heeft mij iets te veel problemen.
Anoniem: 287750
Weet er iemand toevallig of deze headset: Sony Ericsson Stereo Bluetooth Headset HBH-DS205 gewoon met de Hero paired en je alle functies kunt benutten?
lastigedaflux schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:28:
heeft er soms iemand de apk van deze app?
badankt
[ Voor 4% gewijzigd door kaajee op 03-05-2010 21:33 ]
Zit ik een beetje te op internet te browsen kom ik een HTC Hero met WM 6.5 tegen? 
http://www.youtube.com/watch?v=Nk9bKXfOvGU
niet dat ik die OS zou willen gebruiken, ookal ken ik het niet want im in love with android
niet dat ik die OS zou willen gebruiken, ookal ken ik het niet want im in love with android
Anoniem: 324977
lastige
[/quote]
Cool! deze kende ik nog niet maar ga ik zeker vaker gebruiken,.. Ken teveel domme (lees luie) gebruikers.
[/quote]
Cool! deze kende ik nog niet maar ga ik zeker vaker gebruiken,.. Ken teveel domme (lees luie) gebruikers.
Werkt absoluut niet lekker zo te zien. Hij moet soms wel 4 keer drukken op een icoon. Lijkt onbruikbaar traag.Minaaj schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:27:
Zit ik een beetje te op internet te browsen kom ik een HTC Hero met WM 6.5 tegen?
"May our framerates be high and our temperatures low."
ik heb sinds gister problemen met m`n usb aansluiting, de telefoon wordt niet meer opgemerkt door mn pc/laptop. als ik hem inplug krijg ik stroom, maar niet meer de mogelijkheid voor bestandsdeling.
lijkt erop alsof de usb aansluiting stuk is...
heb 3 verschillende usb kabels geprobeerd en verschillende usb poorten.
iemand een idee?
lijkt erop alsof de usb aansluiting stuk is...
heb 3 verschillende usb kabels geprobeerd en verschillende usb poorten.
iemand een idee?
Ha die chinezen weer, het is een namaak toestel. Overal andere logotjes:Minaaj schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:27:
Android logo op de doos
Apple logo op het onscreen toetsenbord
HTC logo op de background
En ook eerst reclame maken met een foto van de echte Hero met Android als OS en HTC als brand:
http://www.etowalk.com/products/810621.html
en dan daarna een nagemaakt toestel met Windows Mobile.. En ik kan me haast niet voorstellen dat ze hier een licentie voor hebben van Microsoft (en TomTom).
En op de achterkant neerzetten dat er een 5MP camera inzit terwijl het een 2MP camera is.
Hoe kunnen zulke bedrijven bestaan
[ Voor 5% gewijzigd door corné op 04-05-2010 09:38 ]
Ook leuk, moet je eens kijken bij 2.54 min. Ze hebben ook een heel origineel on screen toetsenbord. Een echt qwertz toetsenbord.corné schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:30:
[...]
Ha die chinezen weer, het is een namaak toestel. Overal andere logotjes:
Android logo op de doos
En ook eerst reclame maken met een foto van de echte Hero met Android als OS en HTC als brand:
en dan daarna een nagemaakt toestel met Windows Mobile.. En ik kan me haast niet voorstellen dat ze hier een licentie voor hebben van Microsoft (en TomTom).
En op de achterkant neerzetten dat er een 5MP camera inzit terwijl het een 2MP camera is.
Zal wel chinees zijn
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Niet zo moeilijk: voor $160 heeft iemand een telefoon die op een topper lijkt en met een smartphone-besturingssysteem.
Daar is dus echt wel een markt voor: anders zouden zij hem niet verkopen
Dat is toch niet zo gek, is normaal in Duitsland...janvanduschoten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:46:
[...]
Ook leuk, moet je eens kijken bij 2.54 min. Ze hebben ook een heel origineel on screen toetsenbord. Een echt qwertz toetsenbord.
Zal wel chinees zijn
Ik wil mijn bruine beschadigde Hero eigenlijk voorzien van een nieuw wit omhulseltje...
Nu heb ik al wat demontage filmpjes gezien op youtube e.d. maar weten jullie misschien een winkel/servicepoint waar ik dit kan laten doen. Het liefst zou ik daar ook mijn "frontje" willen kopen.
Nu heb ik al wat demontage filmpjes gezien op youtube e.d. maar weten jullie misschien een winkel/servicepoint waar ik dit kan laten doen. Het liefst zou ik daar ook mijn "frontje" willen kopen.
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
deze versie heeft wel een 1600mAh batterij, die van ons 1350 :Icorné schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:30:
[...]
Ha die chinezen weer, het is een namaak toestel. Overal andere logotjes:
Android logo op de doos
Hmm poort 9999 is thuis door mijn router geforward naar mijn mediaspeler. Normaliter kan ik dus via http://externip:9999 naar een webpagina op die mediaspeler. Als ik dit via de hero doe, kom ik op het interne ip adres (http://192/168.1.10:9999) van de mediaspeler terecht, en daar kan de hero op afstand natuurlijk helemaal niets mee. Is dit een bekende bug? Valt deze op te lossen?
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Dit is gewoon een theme zoals open home.. Verder een gewonen Hero met Android. Kijk maar eens naar de bovenste notificatie balk...Minaaj schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:27:
Ik denk dat er niets aan de hand is. Mijn scherm heeft dat ook af en toe en een reset is alles wat nodig is om het toestel weer normaal te laten reageren. Gewoon even uitzetten, kun je weer verder met je levenTomasE schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:27:
Ik bedoelde meer, hoe kan zo'n bedrijf bestaan terwijl het dingen namaakt en software (waarschijnlijk) zonder licentie verkooptAnoniem: 287750 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:54:
[...]
Niet zo moeilijk: voor $160 heeft iemand een telefoon die op een topper lijkt en met een smartphone-besturingssysteem.
Daar is dus echt wel een markt voor: anders zouden zij hem niet verkopen
Dat is echt geen Android hoor. Hij installeerd bijvoorbeeld een .CAB, en dat is alleen voor WM. Daarnaast laat hij ook versie etc. zien en daar staat Windows Mobile 6.5. Lijkt mij niet dat ze dat allemaal in een theme stoppen.shakedown schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:54:
[...]
Dit is gewoon een theme zoals open home.. Verder een gewonen Hero met Android. Kijk maar eens naar de bovenste notificatie balk...
Dus gewoon even uitzetten is resetten volgens jou? Of hoe bedoel je het? Ik start mijn telefoon elke dag opnieuw op en daarmee is 't probleem niet weg.Anoniem: 167272 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:52:
[...]
Ik denk dat er niets aan de hand is. Mijn scherm heeft dat ook af en toe en een reset is alles wat nodig is om het toestel weer normaal te laten reageren. Gewoon even uitzetten, kun je weer verder met je leven
De geruchtenmolen omtrent Android 2.1 voor de HTC Hero draait weer: HTC Hero Android 2.1 update to “be in all stores” this Friday
[ Voor 3% gewijzigd door laserboy op 05-05-2010 12:32 ]
Ziet er als gewoonlijk weer veelbelovend uit. Ben benieuwd. Ik vraag me echter af of het voor ons ook geld omdat het bovenstaande bericht voor de Amerikaanse markt is. Jammer dat in het bericht staat dat alle gegevens gewist worden die niet op de SD-card staan opgeslagen. Op zich logisch, van 1.5 naar 2.1, maar toch...
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
natuurlijk komt die vrijdag, of zondag, of over 2 jaar.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Staat inderdaad geen jaartal bij. Maar we hebben weer wat om naar uit te kijken
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Anoniem: 8504
Lekker belangrijk.. Ik heb de 1.5 draaien en met een beetje mazzel heb ik volgende week de Galaxy S. Even afgekickt van HTC op dit moment
Voorstelbaar us1111. De ondersteuning van HTC is niet bijster goed. Wat dat betreft verlang ik terug naar mijn Nokia E71. Maar Samsung doet helemáál niks....
Leuk een toestel kopen wat vanaf release al niet meer ondersteund wordt, want zo is samsung evt bugs are there to stay. Daarbij zeg maar dag tegen custom roms... de userbase is lang zo groot niet als die van htc.Anoniem: 8504 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:55:
Lekker belangrijk.. Ik heb de 1.5 draaien en met een beetje mazzel heb ik volgende week de Galaxy S. Even afgekickt van HTC op dit moment
Heb eenmaal een samsung gehad en nee dank je, bouwkwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven. (al had ik geen smartphone van hen)
Of die update vrijdag komt geen idee maakt me ook vrij weinig uit
Yep wat dat betreft weet je wel waar je aan toe bent. HTC zegt te updaten en stelt dat iedere keer maar weer uit. Samsung update gewoon niks, niet leuk maar wel duidelijk.Anoniem: 167272 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:13:
Voorstelbaar us1111. De ondersteuning van HTC is niet bijster goed. Wat dat betreft verlang ik terug naar mijn Nokia E71. Maar Samsung doet helemáál niks....
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
SE is met zijn X10 ook niet veel beter, die update komt pas in het 4e kwartaal....
Ik begin het verhaal mbt tot de Hero overigens wel steeds vreemder te vinden, Sense doet het al op 2.1 getuige de nieuwe toestellen, wat is het probleem zo langzamerhand nog....
Ik begin het verhaal mbt tot de Hero overigens wel steeds vreemder te vinden, Sense doet het al op 2.1 getuige de nieuwe toestellen, wat is het probleem zo langzamerhand nog....
Anoniem: 98248
Software ondersteuningn van HTC mag dan niet zo bijster goed zijn, de hardware ondersteuning (RMA, reparaties) is daarentegen wel uitstekend. Binnen 4 dagen een gerepareerde mobiel terug ontvangen. Niets hoeven te betalen, ze kwamen de telefoon zelfs halen.
Zelfde verhaal hier, beeldscherm was stuk, ze komen het thuis ophalen en 7 werkdagen later had ik de mijne weer terug. ((KOSTELOOS)) Nog nooit eerder gehoord!Anoniem: 98248 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:12:
Software ondersteuningn van HTC mag dan niet zo bijster goed zijn, de hardware ondersteuning (RMA, reparaties) is daarentegen wel uitstekend. Binnen 4 dagen een gerepareerde mobiel terug ontvangen. Niets hoeven te betalen, ze kwamen de telefoon zelfs halen.
Ik blijf het updaten van 1.5 naar 2.1 een mega service vinden van HTC en niet iets wat ze MOETEN doen. Dus ik ben super blij met mijn HTC HERO!!! Als je per direct de laatste versie wil moet je een nieuwe telefoon kopen en niet verwachten dat een fabrikant je oude toestelletje maar per direkt update!
Misschien niet zo snel als jij het wilt, en als je alle geruchten geloofd wordt je natuurlijk snel teleurgesteld, feit is wel dat htc updates uitbrengt. Zelfs nog anderhalf jaar na release van een toestel. (doel op de htc diamond 1)Flagg schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:58:
[...]
Yep wat dat betreft weet je wel waar je aan toe bent. HTC zegt te updaten en stelt dat iedere keer maar weer uit. Samsung update gewoon niks, niet leuk maar wel duidelijk.
Ik heb een vaag probleempje betreft het opladen van de hero de ene keer doet hij er een uur over, andere keren anderhalf uur. Ik hang hem altijd gelijk aan de lader als dat rode lampje begint te zeuren van je hebt minder dan 15% accu. Ik merk ook soms dat hij sneller leeg is dan anders natuurlijk kan ik het gebruik niet 100% vergelijken maar het speelgehalte is ongeveer weg dus snap ik niet waarom er zoveel verschil in zit. Heb ik een brakke accu?
Er kan natuurlijk altijd wat met de accu zijn, is moeilijk te zeggen zo aan je hand van je tekst.
Als je vindt dat je accu niet lang genoeg meegaat kan je altijd een nieuwe kopen. Als hij wel gewoon zijn werk doet zou ik me er niet zo druk over maken! Maar anders koop je op Ebay zo een nieuwe voor een paar tientjes.
Als je vindt dat je accu niet lang genoeg meegaat kan je altijd een nieuwe kopen. Als hij wel gewoon zijn werk doet zou ik me er niet zo druk over maken! Maar anders koop je op Ebay zo een nieuwe voor een paar tientjes.
Nee maakt mij niet uit hoor, heb in een opwelling een een paar weken geleden een Hero gekocht, dus alle updates zijn mooi meegenomen. :-)Staffie666 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:25:
[...]
Misschien niet zo snel als jij het wilt, en als je alle geruchten geloofd wordt je natuurlijk snel teleurgesteld, feit is wel dat htc updates uitbrengt. Zelfs nog anderhalf jaar na release van een toestel. (doel op de htc diamond 1)
Een paar tientjes vind ik nogal veel. Hier incl. verzending voor ongeveer 5,50 euro.Opperclowntje schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:06:
Er kan natuurlijk altijd wat met de accu zijn, is moeilijk te zeggen zo aan je hand van je tekst.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30180
hehe de dag dat ik dat soort accu's moet gaan gebruiken, dan spaar je 10€ uit, om vervolgens je telefoon van 200€ te zien smelten.TomasE schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:46:
[...]
Een paar tientjes vind ik nogal veel. Hier incl. verzending voor ongeveer 5,50 euro.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30180
Ja inderdaad, ik zou ook niet een accu van 5,50 incl verzenden incl. winst in mijn telefoon durven doen.
Die lulkoek is door fabrikanten zelf de wereld in geholpen. Heb nog nooit problemen gehad met zulk spul en ga zeker geen tientallen euro's betalen voor een origineel exemplaar.
Ik heb er ook zoeentje, werkt prima.TomasE schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:44:
Die lulkoek is door fabrikanten zelf de wereld in geholpen. Heb nog nooit problemen gehad met zulk spul en ga zeker geen tientallen euro's betalen voor een origineel exemplaar.
Regelmatig werken ze ook gewoon wel hoor. Maar de originele accu's zijn niet voor niets duurder, ze zijn ook gewoon beter. De gevallen wat je vast wel eens hoort dat er telefoons ontploffen en dergelijke gebeurt in 9 van de 10 gevallen met een niet-originele accu. Waar 9 op de 10 telefoons wel een originele hebben. Het risico ligt gewoon veel hoger.
Ik zou er ook nooit een gebruiken, dan maar 10 euro meer betalen.
Sprint Hero Blog
It's coming closer...
Tenminste als er al een branded 2.1 rom aan komt kan de unbranded HTC rom ook niet lang meer duren, hoop ik
It's coming closer...
Tenminste als er al een branded 2.1 rom aan komt kan de unbranded HTC rom ook niet lang meer duren, hoop ik
Anoniem: 8504
Die is alweer voor onbepaalde tijd uitgesteldAnoniem: 287750 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:23:
Sprint Hero Blog
It's coming closer...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 07-05-2010 21:50 ]
Afspelen van avi-bestanden, hoe doen jullie dat meestal? Of zetten jullie alle series om in een ander formaat dat beter leesbaar is?
Mijn Hero verwijdert ook steeds bestanden en mappen vanaf mijn micro-SD kaart... als ik er audioboeken op zet bijvoorbeeld. Mijn LOST.DIR komt steeds vol te zitten.
Mijn Hero verwijdert ook steeds bestanden en mappen vanaf mijn micro-SD kaart... als ik er audioboeken op zet bijvoorbeeld. Mijn LOST.DIR komt steeds vol te zitten.
[ Voor 39% gewijzigd door chronoz op 09-05-2010 14:05 ]
Avi speel je af met YxFlash (alhoewel dat buggy werkt) je kan ze beter Films converteren voor je Android device
Alweer dik over de duizend... niets voor mij, so my bad: HTC Hero [part eight]
Alweer dik over de duizend... niets voor mij, so my bad: HTC Hero [part eight]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En we gaan verder in HTC Hero [part eight]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Dit topic is gesloten.