HTC Hero [part sept] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 120.448 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-05 15:30

Reneger

Wie? IK?

Anoniem: 8504 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:00:
[...]

Onzin.. Het is al meerdere keren gebleken dat niemand weet wanneer de update daadwerkelijk gaat verschijnen en al helemaal niet HTC Nederland..
Tsja, dit is wat ik als reactie kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:57
Anoniem: 8504 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:00:
[...]

Onzin.. Het is al meerdere keren gebleken dat niemand weet wanneer de update daadwerkelijk gaat verschijnen en al helemaal niet HTC Nederland..
Ik heb met HTC NL gesproken en daar werd mij idd bevestigd ( Nieuws van Headoffice ) dat het Juni zou worden. Ik denk dat alleen maar achteraf kan worden vastgesteld wat de uiteindelijke release date zal zijn geweest. Maar het bericht van Juni komt dus uit officiele bron.

Trouwens, kreeg van HTC Benelux ook nog de volgende mail:
New Response From [ Dennis (Benelux Support (Customer Service)) ]
Dear Jeroen

Thank you for your enquiry about HTC Hero

Late yesterday afternoon our main office informed us that the Android 2.1 upgrade will be made available OTA in June. Please see below text.

"Htc will be providing a free update to Éclair for European HTC Hero variants.’ starting in June', anyone owning an HTC Hero will receive an initial preparatory update, shortly followed by the full Éclair update. For the full update, we would recommend using a free wi-fi hotspot or an unlimited data plan, otherwise standard data charges may apply"

Unfortunately we do not have any specific information availabel why it was pushed back from end of april till June at this time.

Best regards,

Dennis M
HTC

[ Voor 0% gewijzigd door Koriel op 22-04-2010 21:19 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:57
Een petitie..

Kost weinig tijd ( of het wat uitmaakt??? )

http://www.petitiononline.com/a6262/petition.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Het is ongelooflijk maar ik krijg ineens een deja vu. Toen ik een HTC Tytn II had, liep er ook zo'n wereldwijde petitie om daar eens wat behoorlijke drivers aan toe te voegen.

Ik begin terug te verlangen naar mijn Nokia. Optimale ondersteuning voor alle modellen met firmware updates die zomaar helemaal vanzelf verschijnen. Kan HTC wat van leren imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Hmm ik begin zo ondertussen te denken dat ik beter helemaal niks van die beloofde 2.1 update had kunnen horen. 't begint een beetje een drama te worden, maar als ik even goed nadenk is eigenlijk het toestel met 1.5 nog steeds gewoon super. Maargoed onderbewust zit ik nu dus wel op die update te wachten 8)

Overigens vind ik het een beetje onzin om je er zo druk over te maken (en met strafrechtelijke artikelen te gaan strooien), da's in mijn ogen een klein beetje een hebberig alles-moet-zoals-ik-het-wil mentaliteit. Maargoed dat is mijn persoonlijke mening, geen reden om daar moeilijk over te doen :p

Als afsluiting nog iets enigszins anders; ik heb recentelijk een klein foutje in de software - op een bepaald moment verdwijnt de notification van een nieuwe SMS niet meer, dit moet dan dus handmatig (met 'meldingen wissen'. Een restart is nodig om het weer normaal te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Eerst dacht ik :o toen :+ waarop :D en vervlogens |:( eigenijk is het een beetje ;(

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
De Hero is al helemaal niet meer interessant voor HTC en ik geef ze geen ongelijk. Het is heel stom dat ze die beloftes hebben gedaan, ze hadden in het begin beter meteen kunnen aangeven dat er geen Android updates komen, dan was er een stuk minder drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Weet iemand hier een antwoord op: Nog een vraagje tussendoor voor diegene die Vodafone hebben, ik probeer op de vodafone portal te komen en ik krijg alleen maar rare tekst op mijn scherm. Nu heb ik ook al de proxy ingesteld en dit heeft geen effect, nu staat er alleen maar de helft van het scherm rare tekst. Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor? Ik wil graag eredivisie live kijken, maar daarvoor moet ik op de portal komen.

Komt het misschien omdat de browser geen wap ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:25
Een dergelijke petitie kan zelfs tegen jezelf gaan werken. Ik verwacht dat die update echt wel komt alleen hij komt later. Je kan er over discussieren of ze niet helderder zouden moeten communiceren maar wees blij dat er een update komt. De volgende keer zullen ze zich wel tien keer bedenken voordat ze aankondigen dat er een update komt en zal de communicatie alleen maar ondoorzichtiger en vager worden van HTC. Ik denk dan ook dat je er niets mee bereikt om je als consument zo aggressief op te stellen, en een dergelijke petitie te starten.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

corné schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:17:
De Hero is al helemaal niet meer interessant voor HTC en ik geef ze geen ongelijk. Het is heel stom dat ze die beloftes hebben gedaan, ze hadden in het begin beter meteen kunnen aangeven dat er geen Android updates komen, dan was er een stuk minder drama.
Persoonlijk vind ik dat HTC met de Hero gewoon een goed functionerende telefoon hebben afgeleverd. Dat er een software upgrade aankomt is mooi, maar doet er niets aan af dat het originele toestel met software gewoon goed is. Ben je het daar niet mee eens, dan had je hem toen niet moeten kopen.
Ik kan me ook niet herinneren dat er bij mijn toestel ooit werd vermeld dat er een upgrade zou komen naar 2.1, zoals je hebt gezien bij advertenties van PC's met Vista > upgrade naar Windows 7 (volgens toen mij ook niet eens gratis). Er komt dus wel een GRATIS upgrade aan voor je nu al goed functionerende telefoon, maar je moet gewoon even geduld hebben. Al begrijp ik wel dat het lekker is om elkaar op te naaien met nutteloze petities e.d. Ik heb niet de indruk dat HTC daar ook maar iets wakker van zal liggen.

Heb je onoverkomelijke problemen met Android 1.5, dan zet je er een custom ROM op, er zijn er voldoende, snel,in het Nederlands en goed functionerend. Anders moet je niet zo'n telefoon kopen, maar gewoon een standaard GSM. Je bent een Tweaker of niet. :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-05 16:19
Daarbij komt dat juni nog steeds 2Q10 is...

Ik ga trouwens komend weekend een custom (2.1) ROM op mijn Hero zetten. Er schijnt een goeie (SenseHero) te zijn die ook nog best snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-05 19:18
Same here, las net op de FP "Zo is de update voor de HTC Hero naar Android 2.1 in de loop der tijd uitgesteld van maart tot eind juni.", eind juni.... Wil al langer een custom rom erop zetten, maar was te lui ivm de aankomende OTA update, nu toch maar eens gaan kijken welke smaakjes allemaal beschikbaar zijn tot die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

X-Rey schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:39:
Same here, las net op de FP "Zo is de update voor de HTC Hero naar Android 2.1 in de loop der tijd uitgesteld van maart tot eind juni.", eind juni.... Wil al langer een custom rom erop zetten, maar was te lui ivm de aankomende OTA update, nu toch maar eens gaan kijken welke smaakjes allemaal beschikbaar zijn tot die tijd.
Ik zou ook nog even oppassen met het installeren van de officiële 2.1 HTC ROM. Bij XDA verwachten ze dat de Hero daarna niet (eenvoudig) is te rooten. Ikzelf wacht even af tot ze bij XDA de officiële ROM "onschadelijk" hebben gemaakt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05 15:17

_Christiaan_

Master of SOG

Koriel schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:07:
[...]

Dat kan ik mij voorstellen, nieuw toestel met 2.1 out-of-the-box.. nice... ;)

Maar wat gebeurt er met de support van de Legend als 2.2 of misschien eind dit jaar 3.0 uitkomt? tegen die tijd is er weer een nieuw paradepaardje dat verkocht moet wordn en vissen de Desire en Legend eigenaars achter het net.

zoals de Hero eigenaars nu worden behandeld, zo zal het waarschijnlijk ook gaan met Desire en legend gebruikers.
Ik ga er niet van uit dat de Legend die update krijgt. Ik zit er eerlijk gezegd ook niet echt op te wachten. Ja, het is leuk, maar de huidige firmware voldoet echt perfect. Overigens heb ik de Legend niet per se gekocht vanwege 2.1, meer vanwege alles bij elkaar: flitser, metalen behuizing, OLED, makkelijkere knoppen, en ja ook een beetje 2.1. Maar Eclair is niet de hoofdreden.

Tegen de tijd dat mn abonnement afloopt zal er wel weer wat nieuws zijn, naja dat zien we dan wel weer.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
X-Rey schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:39:
Vanmiddag heb ik SenseHero op mijn Hero gezet. Bevalt tot nu toe prima. Werkt snel op het eerste gezicht. Tijd zal uitwijzen hoe het met de batterijduur en de stabiliteit is gesteld. De eerste 3 uren lijken erg positief. Ik ben in totaal 1 tot 1,5 uur bezig geweest met het installeren. Met de stap-voor-stap handleiding in het andere custom rom topic moet het lukken. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net voor de derde keer de cache van mijn agenda geleegd en opnieuw met de google calendar laten synchroniseren, omdat er maar één van mijn twee agenda's verscheen. Na wissen van de cache pakt ie de agenda's wel weer allebei en gaat het synchroniseren weer pakweg een maand of twee goed. En dan ontstaat het probleem weer opnieuw. Heeft iemand anders hier ook last van, dat dit kennelijk regelmatig op de niet zo koninklijke manier moet worden opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-05 08:14
Anoniem: 167272 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:03:
Ik heb net voor de derde keer de cache van mijn agenda geleegd en opnieuw met de google calendar laten synchroniseren, omdat er maar één van mijn twee agenda's verscheen. Na wissen van de cache pakt ie de agenda's wel weer allebei en gaat het synchroniseren weer pakweg een maand of twee goed. En dan ontstaat het probleem weer opnieuw. Heeft iemand anders hier ook last van, dat dit kennelijk regelmatig op de niet zo koninklijke manier moet worden opgelost?
Ik heb idd ook last van dat al mijn kalenders niet 100% worden doorgegeven, heel irritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197677

Anoniem: 8504 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:14:
[...]

Jijzelf bent eigenlijk een beetje triest, aangezien je blijkbaar alles voor zoete koek slikt. Het is geen extra service, maar gewoon een service die ze horen te bieden bij een topproduct wat de Hero is (of nu dus: was). Van een dergelijk toestel met een dergelijke prijs mag je redelijkerwijs verwachten dat het leverende bedrijf zijn best doet om het toestel waar mogelijk op peil houdt.

Je kan veel zeggen van Apple, maar die doen dat dus wél gewoon netjes met de iPhone. Dat is geen extra, dat is gewoon wat je moet kunnen verwachten. Dat jij niet zo kritisch bent op dit soort zaken en zelf bedrijven loopt te spekken, betekent niet dat de rest van de wereld "triest" is...

Wat HTC nu doet is een Psychologisch spelletje, wat helaas nog werkt ook. Ze maken je lekker met iets nieuws op een bestaande aankoop. Uiteindelijk wordt zo een drang naar vernieuwing gecreëerd die ze weer netjes invullen met nieuwe producten, die je moet kopen. Als zodadelijk de verkoop van de N1's en Desires weer afvlakt, zullen de de Hero gaan upgraden en begint het riedeltje weer van voren af aan met de nieuwe toestellen.
Stel je niet zo aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Nou, ik vond dat us111 terecht die reactie toonde op wat Opperclowntje zei. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je nu al na 6 maanden geen updates meer krijgt. Lijkt me niet meer dan redelijk op een dure telefoon nog een firmware update te krijgen. Ze kunnen hier zelfs een voorbeeld aan Apple nemen. Indien iemand zegt dat de mensen triest zijn, die hun beklag doen over HTC, dan vind ik zijn reactie nog heel netjes.

Het is ook mijn bedoeling om gewoon 24 maanden te doen met de HTC Hero, zoals veel mensen dat doen met een iPhone 3G, maar het zou eigenlijk nog langer moeten kunnen. Al ziet het er naar uit dat de combinatie in cpu/geheugenkracht en batterijduur het over 24 maanden niet gaat trekken met een nieuwere versie van Android en een custom rom gebaseerd op een nieuwere HTC telefoon.
Opperclowntje schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:23:
Mensen die nu al vinden dat HTC hun afspraken niet nakomen zijn een beetje triest, wees blij met wat je krijgt het is geen verplichting alleen extra service.. als je de laatste shit persee nu wil hebben. Koop dan de legend of wat voor toestel dat als laatste uit is gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-05 07:37
chronoz schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 03:08:
Nou, ik vond dat us111 terecht die reactie toonde op wat Opperclowntje zei. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je nu al na 6 maanden geen updates meer krijgt. Lijkt me niet meer dan redelijk op een dure telefoon nog een firmware update te krijgen. Ze kunnen hier zelfs een voorbeeld aan Apple nemen. Indien iemand zegt dat de mensen triest zijn, die hun beklag doen over HTC, dan vind ik zijn reactie nog heel netjes.

Het is ook mijn bedoeling om gewoon 24 maanden te doen met de HTC Hero, zoals veel mensen dat doen met een iPhone 3G, maar het zou eigenlijk nog langer moeten kunnen. Al ziet het er naar uit dat de combinatie in cpu/geheugenkracht en batterijduur het over 24 maanden niet gaat trekken met een nieuwere versie van Android en een custom rom gebaseerd op een nieuwere HTC telefoon.

[...]
Dus jij denkt met een 4 jaar oude chip nog de nieuwe chips bij te benen? Nee gaat niet lukken je hebt recht op bugupdates je hebt geen recht op een compleet nieuwe android versie. Ben het eens dat dit meer door de legend en de desire komt. Maar als iets niet over HTC gezegd kan worden is dat de service slecht is.

Heb een htc diamond van 3 jaar oud, is paar maanden geleden nog een officiële rom update voor geweest.Goed mer de hero doen ze er veel te lang over maar wat zou jij doen als bedrijf als je 3 toestellen hebt die 2.1 gaan (of al) draaien en zodra je de ene update de andere minder verkocht gaat worden.

Leuk is het niet, wel logisch. Enne bij mijn weten vraagt apple zelfs geld voor upgrades, zie ik htc nog niet doen. Daarbij heeft apple maar 1 toestel en htc wel 25. Goed doen ze zelf maar het is makkelijker 1 ding goed te krijgen dan 25.

Edit: Vind eigenlijk dat ze 2.1 mogen houden en gewoon de 1.5 die we hebben compleet bugfree maken. Hoewel ik nog steeds niet kan klagen. Maar goed wellicht gebruik ik de dingen waar bugs in zitten toevallig niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Staffie666 op 24-04-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-05 14:35
Gister mijn Hero laten vallen op de stenen :(
Gelukkig alleen links boven en links onder kleine beschadigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-05 16:28

Trouble

Everything is awesome

-Edwin- schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:21:
Gister mijn Hero laten vallen op de stenen :(
Gelukkig alleen links boven en links onder kleine beschadigingen.
Dát is k*t! Had je er een hoesje ofzo omheen, of gewoon kaal? Ik heb een siliconen hoesje gekocht, ziet er misschien niet zo mooi uit maar hoop dat als ik 'm dan laat vallen het afdoende beschermd.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 15:38
Staffie666 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 09:16:
[...]

Dus jij denkt met een 4 jaar oude chip nog de nieuwe chips bij te benen? Nee gaat niet lukken je hebt recht op bugupdates je hebt geen recht op een compleet nieuwe android versie. Ben het eens dat dit meer door de legend en de desire komt. Maar als iets niet over HTC gezegd kan worden is dat de service slecht is.

Heb een htc diamond van 3 jaar oud, is paar maanden geleden nog een officiële rom update voor geweest.Goed mer de hero doen ze er veel te lang over maar wat zou jij doen als bedrijf als je 3 toestellen hebt die 2.1 gaan (of al) draaien en zodra je de ene update de andere minder verkocht gaat worden.

Leuk is het niet, wel logisch. Enne bij mijn weten vraagt apple zelfs geld voor upgrades, zie ik htc nog niet doen. Daarbij heeft apple maar 1 toestel en htc wel 25. Goed doen ze zelf maar het is makkelijker 1 ding goed te krijgen dan 25.

Edit: Vind eigenlijk dat ze 2.1 mogen houden en gewoon de 1.5 die we hebben compleet bugfree maken. Hoewel ik nog steeds niet kan klagen. Maar goed wellicht gebruik ik de dingen waar bugs in zitten toevallig niet.
Apple vraagt alleen geld voor updates aan de iPod Touch. De updates voor de iPhone zijn (tot nu toe) altijd gratis geweest.

Dat ben ik wel met je eens, het update plan van Apple is best goed. Grote kans dat de OS 4 update ook uitgebracht gaat worden op de oudste iPhone's. Weliswaar niet met alle functies (vanwege hardware beperkingen), maar ze doen het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

welke andere telefoon heeft van 1.x naar 2.x een update gehad? of gaat krijgen?
Geen ander merk toch? en toch is HTC dan zo slecht.... lol
gewoon ff geduld, hij doet toch alles met je 1.5 en 2.1 is echt niet wereldschokkend verbeterd

[ Voor 25% gewijzigd door MeIsTwisted op 24-04-2010 12:50 ]

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
-Trouble- schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:34:
[...]

Dát is k*t! Had je er een hoesje ofzo omheen, of gewoon kaal? Ik heb een siliconen hoesje gekocht, ziet er misschien niet zo mooi uit maar hoop dat als ik 'm dan laat vallen het afdoende beschermd.
Nee, geen hoesje eromheen. Vind dat een hoesje de telefoon toch wel lelijker maakt.

[ Voor 4% gewijzigd door -Edwin- op 24-04-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Staffie666 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 09:16:
[...]

*knip*
Mwa, geweldig kun je de service ook niet noemen, HTC heeft smerige spelletjes gespeeld met de TyTN II paar jaar geleden nog. Met het niet gebruik maken van de hardware in de telefoon en een waardeloos ding afleveren dat qua videoprestaties er nog uit werd getest door 3 jaar oudere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

-Edwin- schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:33:
[...]

Nee, geen hoesje eromheen. Vind dat een hoesje de telefoon toch wel lelijker maakt.
Mjah het is inderdaad niet zo mooi, ook al is die van mij van htc zelf, maar m'n vorige telefoon vond ik lelijker door de beschadigingen van vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
MeIsTwisted schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:49:
gewoon ff geduld, hij doet toch alles met je 1.5 en 2.1 is echt niet wereldschokkend verbeterd
nope hij doet niet alles.. bluetooth bestanden versturen werkt niet en er zijn ook apps die niet werken op 1.5 (bijvoorbeeld nba leaguepass die ik graag wilde hebben, maar helaas :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-05 18:20
Dingen die wel werken op de Legend (volgens de handleiding) en nog niet op de Hero:

- via bluetooth dingen verzenden.
- via bluetooth dingen ontvangen
- vcalendar items op een andere wijze dan via mms verzenden (email, bluetooth)

Dat zijn voor mij de belangrijkste zaken die ik nu mis.
Als een Legendary rom dat wel doet dan kan dat een reden zijn om te rooten en die erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-05 22:06
dbm_ schreef op zondag 25 april 2010 @ 00:11:
[...]

nope hij doet niet alles.. bluetooth bestanden versturen werkt niet en er zijn ook apps die niet werken op 1.5 (bijvoorbeeld nba leaguepass die ik graag wilde hebben, maar helaas :( )
Ook youtube werkt voor geen meter en de grote wheater widget kan ik in mijn woonplaats niet gebruiken aangezien deze de sense interface laat crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 12:44
MeIsTwisted schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:49:
Samsung Spica zit al op 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-05 07:37
RobbieT schreef op zondag 25 april 2010 @ 00:49:
Dingen die wel werken op de Legend (volgens de handleiding) en nog niet op de Hero:

- via bluetooth dingen verzenden.
- via bluetooth dingen ontvangen
- vcalendar items op een andere wijze dan via mms verzenden (email, bluetooth)

Dat zijn voor mij de belangrijkste zaken die ik nu mis.
Als een Legendary rom dat wel doet dan kan dat een reden zijn om te rooten en die erop te zetten.
En dit zijn juist dingen die bekend zijn die 1.5 niet ondersteund. Jij hebt geen recht op een 2.1 update alleen bugfixes dus jij had beter gewoon geen hero kunnen kopen als je bluetooth filetransfer zo belangrijk vindt.

Denk nou eens na wat zal HTC een update gaan brengen voor compleet nieuw os op een oudere gsm om vervolgens hun eigen glazen betreft de Legend in te gooien? Op Xda zijn er ook al verschillende die niet meer geloven in een 2.1 update. En ik begin er ook over te twijfelen. Maar ik mis de nieuwe functies in 2.1 niet ik vind alleen dat 1.5 bugfree gemaakt dient te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Hoe zit het eigenlijk met de flash ondersteuning van de Hero. Is deze in de 2.1 update beter?

Als je op de HTC site kijkt naar de productkenmerken dan staat daar:
Websites komen tot leven op een volledige internetbrowser die op Flash gebaseerde pagina’s geweldig weergeeft.
Ik kan alleen een website als bijvoorbeeld www.bavaria.nl op mijn Hero helemaal niet openen want dan krijg ik "This content cannot play on this device."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-05 21:42

Deem

Ontcijfer mij!

kwiebus schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:30:
Hoe zit het eigenlijk met de flash ondersteuning van de Hero. Is deze in de 2.1 update beter?

[...]

Ik kan alleen een website als bijvoorbeeld www.bavaria.nl op mijn Hero helemaal niet openen want dan krijg ik "This content cannot play on this device."
Interessante vraag. Want ik dacht dat de legend geen flash heeft maar wel 2.1. Zullen ze dan Flash weg laten bij de hero?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
-Trouble- schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:25:
[...]

Mjah het is inderdaad niet zo mooi, ook al is die van mij van htc zelf, maar m'n vorige telefoon vond ik lelijker door de beschadigingen van vallen :P
Klopt. Maar over het algemeen is het zo dat ik telefoons zelden laat vallen. Mijn K800i en Samsung Omnia bijvoorbeeld had ik 1,5 jaar niet op steen laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316354

kwiebus schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:30:

[...]

Die website is gemaakt in Flash 10. De Hero kan alleen tot versie 9 aan dacht ik toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Edwin- schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:43:
[...]

Klopt. Maar over het algemeen is het zo dat ik telefoons zelden laat vallen. Mijn K800i en Samsung Omnia bijvoorbeeld had ik 1,5 jaar niet op steen laten vallen.
Ooit liet ik een iPhone van anderhalve meter hoogte op marmer vallen.

Niks aan de hand.

Met de Hero zou ik dat niet graag meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Anoniem: 316354 schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:45:
[...]

Die website is gemaakt in Flash 10. De Hero kan alleen tot versie 9 aan dacht ik toch?
Flash lijkt mij voor een doorsnee consument gewoon flash ongeacht welke versie. Dus als HTC claimt dat de Hero op flash gebaseerde pagina’s geweldig weergeeft terwijl veel sites op de Hero gewoonweg niet goed werken vind ik dat dan wel enigszins misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 24-04 21:53
Anoniem: 167272 schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:56:
[...]

Niks aan de hand.

Waarom niet? Het is nou echt niet dat de Iphone bouw kwaliteit erg veel beter is dan die van de Hero volgens mij, maargoed.

Oh, en met de Legendroid (?) custom-rom kan ik nu wel Dumpert filmpjes kijken wat met 1.5 niet kon..

[ Voor 11% gewijzigd door J0ey op 25-04-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Hero 1 verdieping laten vallen, geen probleem. viel wel op marmeleum. batterij en sim lagen er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257199

zijn hier mensen die hun hero gebruiken bij het sporten? Ik ben op zoek naar een handige manier van die bij te dragen (vooral lopen en mtb). Zoiets waarbij die op de arm zou zitten zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Anoniem: 167272 schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:56:
[...]

Niks aan de hand.

Mijne viel vanaf 1,5 meter op bakstenen. En hij doet het ook gewoon hoor. Alleen de batterij lag er wel uit. Dus leg mij eens uit wat het verschil is met de iPhone? Of kreeg de iPhone ineens een airbag ofzo? Fanboys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Groot minpunt van de HTC Hero, de snelheid en batterijduur (zeker ten opzichte van iPhone). Ik weet alleen niet in hoeverre het door de custom rom komt, maar het is wel enorm traag steeds.

De market mag ook wel verbetering in komen om eerlijk te zijn. En de browser duurt 10 seconden voordat hij na het opstarten bruikbaar is. Gelukkig ook genoeg positieve dingen, zoals dat Android veel potentie heeft en navigatie werkt bij mij bijvoorbeeld beter op de Hero. Daarbij ben ik zelf anti-Apple geworden, ook sinds de aankoop van een iPhone :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:09
De iPhone is anders ook berucht vanwege de lage batterijduur hoor. Verder is alleen de 3GS snel, de oudere iPhones zijn erg langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

chronoz schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:22:
Groot minpunt van de HTC Hero, de snelheid en batterijduur (zeker ten opzichte van iPhone). Ik weet alleen niet in hoeverre het door de custom rom komt, maar het is wel enorm traag steeds.

De market mag ook wel verbetering in komen om eerlijk te zijn. En de browser duurt 10 seconden voordat hij na het opstarten bruikbaar is. Gelukkig ook genoeg positieve dingen, zoals dat Android veel potentie heeft en navigatie werkt bij mij bijvoorbeeld beter op de Hero. Daarbij ben ik zelf anti-Apple geworden, ook sinds de aankoop van een iPhone :+.
htc met 1.5 is gewoon SNEL. misschien net niet zo vloeiend als iphone, maar scheelt niet veel.
ik kan 2 dagen met batterij doen met normaal gebruik. Dat is niet minder dan de iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-05 22:01
Ik heb een probleem met mijn Hero.
Gisteren raakte mijn telefoon leeg, maar dat wist ik niet, dus ik probeerde hem op te starten, toen begreep ik dat hij leeg was.
Nu probeer ik hem vandaag op te laden, maar hij begint niet met laden (hij laadt niet tijdens opstarten), maar blijft proberen op te starten (steeds korter), een soort boot-loop dus, iemand een idee hoe ik mijn accu opgeladen krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 11:34
Mitch schreef op zondag 25 april 2010 @ 17:10:
Ik heb een probleem met mijn Hero.
Gisteren raakte mijn telefoon leeg, maar dat wist ik niet, dus ik probeerde hem op te starten, toen begreep ik dat hij leeg was.
Nu probeer ik hem vandaag op te laden, maar hij begint niet met laden (hij laadt niet tijdens opstarten), maar blijft proberen op te starten (steeds korter), een soort boot-loop dus, iemand een idee hoe ik mijn accu opgeladen krijg ?
Al geprobeerd je accu even los te halen en weer terug te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperRembo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 09:33
Heeft iemand een idee wat het vervangen van een scherm ongeveer kost?

Mijn Hero viel vanochtend, niet eens van erg hoog (40 cm), met dit als resultaat :(

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/21l7f4o.jpg

| Toen / Nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-05 22:01
Sypher schreef op zondag 25 april 2010 @ 17:49:
[...]

Al geprobeerd je accu even los te halen en weer terug te stoppen?
Ja gelijk gedaan, maar helaas geen oplossing. Ik vind het ook zo vreemd dat ie gelijk gaat opstarten als ik de lader aansluit (en dan gaat loop-en)

edit: externe lader gekocht, daarom start ie nu wel weer op, maar de aan/uit knop van mijn toestel is defect, dus ga hem opsturen naar het herstelcentrum van HTC

[ Voor 19% gewijzigd door Mitch op 28-04-2010 15:37 . Reden: oplossing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Edwin- schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:42:
[...]

Mijne viel vanaf 1,5 meter op bakstenen. En hij doet het ook gewoon hoor. Alleen de batterij lag er wel uit. Dus leg mij eens uit wat het verschil is met de iPhone? Of kreeg de iPhone ineens een airbag ofzo? Fanboys...
Verwar mij niet met een iPhone fanboy. Mijn vrouw heeft er een, ik heb een Hero en hoewel ze vaak heeft aangeboden te ruilen, ben ik daar lekker niet op in gegaan! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mitch schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:19:
[...]

Ja gelijk gedaan, maar helaas geen oplossing. Ik vind het ook zo vreemd dat ie gelijk gaat opstarten als ik de lader aansluit (en dan gaat loop-en)
Als je in de gelegenheid bent om een andere accu te proberen, zou ik dat even doen. Op Ebay zijn reserve accu's niet al te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 08:46
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de legend en de desire, jullie werken al een tijdje met een 3.2" scherm, als jullie nu mochten kiezen koos je dan weer voor een 3.2" scherm of ging je toch echt voor een 3.7" scherm?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Strider schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:56:
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de legend en de desire, jullie werken al een tijdje met een 3.2" scherm, als jullie nu mochten kiezen koos je dan weer voor een 3.2" scherm of ging je toch echt voor een 3.7" scherm?
Ik heb even met een Desire gespeeld, en hoewel ik het schermpje van m'n hero prima vind, zou ik persoonlijk toch bij de keuze nu voor de Desire gaan ipv de Legend. Komt ook bij dat het dingetje naar mijn weten een stuk sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Voor het 3,7 inch scherm. En als het dan weer even kan voor het 4,3 inch scherm van de HTC HD2. ;)

Ben hier ook tevreden mee hoor, maar de keuze tussen 3,2 of 3,7 is voor mij snel gemaakt (en hardwarematig ook als je de HTC Legend en HTC Desire met elkaar vergelijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Heeft DealExtreme ook goedkope HTC Hero accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 18:12
Ik zou weer voor het 3.2 scherm kiezen.. Voor mij groot genoeg.. Ik wil ook weer niet een te grote telefoon. En ik vind de legend ook wel een gaaf ding!

Wat mijn voorganger zegt over dat de desire sneller is dan de legend is waar, maar de legend is ook zeker niet langzaam..

Alles persoonlijk ;)

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-05 17:27
Mijn broer heeft een desire, ik een hero. Maar ben echt jaloers op zijn scherm. Zo fijn om mee te werken. Internetten gaat prima op mijn hero maar op de desire is het echt stukken fijner.

Ik vind ook de afmetingen van het toestel tov mijn hero enorm meevallen. Had verwacht dat ie echt een stuk groter was. Als ik de keuze had tussen de legend en de desire zou ik zeker voor de desire gaan.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:55
Dit hangt echt af van je voorkeur.
Mij bevalt persoonlijk een 3.2 uitstekend, mede omdat dan mijn telefoon niet al te groot is. Je moet er toch de hele dag mee rondlopen.

In de toekomst? Tja, zou opzich ook een 3.7 kunnen worden, maar dan zal deze weer een stuk platter moeten zijn (zoals bijvoorbeeld de iPhone).

Vooralsnog gaat mijn voorkeur uit naar de 3.2, prima formaat en niet te groot en lomp.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257199

SuperRembo schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:18:

Mijn Hero viel vanochtend, niet eens van erg hoog (40 cm), met dit als resultaat :(

[afbeelding]
Eens zoeken in dit topic, paar pagin's terug had iemand dit toch gedaan met een afgedankte Hero. Vraag is alleen of het wel aan het scherm ligt. Stel nu dat je het zelf gaat doen en het blijkt de aansturing (eerder dan het scherm zelf) te zijn dan sta je nog even ver, ben je alleen geld kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[afbeelding]
Dat is ws je display die een klap gehad heeft en niet je touchscreen.

Dus ff uit elkaar halen en ik heb bij

http://www.digitalsonline...g-display-onderdelen.html

een nieuwe display besteld (volgens mij de goedkoopste hier in NL anyway), als je touch nog werkt en geen barst in zit lekker laten zitten, dat scheelt weer bakken. :)

Kijk ff een paar pagina's terug, in een post van mij staan 2 filmpjes in, uit-en-in-elkaar-haal-zet-filmpjes. Is een piece of cake.

Als je een uur bezig bent dan dan is het veel.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-05 13:58
chronoz schreef op maandag 26 april 2010 @ 02:21:
Heeft DealExtreme ook goedkope HTC Hero accessoires?
Hoe moeilijk is het om zelf even te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Laatst online: 15-05 17:00
Meer nog dan de schermgrote is het de veel hogere resolutie de reden waarom ik dan de Desire zou aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
shakedown schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:40:
[...]

Hoe moeilijk is het om zelf even te zoeken?
Ik kan ze niet vinden, dus misschien kennen mensen nog andere Chinese webshops die het wel hebben. Voor de HTC Hero zoek ik namelijk goedkoop het volgende:
• Docking Station
• Leather case
• 2x oordopjes met microfoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:59
Anoniem: 257199 schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:26:
zijn hier mensen die hun hero gebruiken bij het sporten? Ik ben op zoek naar een handige manier van die bij te dragen (vooral lopen en mtb). Zoiets waarbij die op de arm zou zitten zou handig zijn.
Ik gebruik deze: http://www.griffintechnology.com/products/streamline. Past prima...enige nadeeltje is dat door de 'knik' van de Hero het onderste deel van het touchscreen wat moeilijker te bedienen is. Maar ja, meestal zet ik CardioTrainer aan en stop ik 'm dan in de armstrap....werkt top.

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
chronoz schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:50:
[...]
Ik kan ze niet vinden, dus misschien kennen mensen nog andere Chinese webshops die het wel hebben.
Brando heeft vast wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-05 23:51
chronoz schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:50:
[...]
Ik kan ze niet vinden, dus misschien kennen mensen nog andere Chinese webshops die het wel hebben. Voor de HTC Hero zoek ik namelijk goedkoop het volgende:
• Docking Station
• Leather case
• 2x oordopjes met microfoon
Wat dacht je van Ebay, over het algemeen voor ieder wat wil te vinden en vaak voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-05 21:42

Deem

Ontcijfer mij!

HTC NL via twitter:

HTC test op dit moment nieuwe functionaliteit t.b.v. update naar 2.1 voor de Hero. Deze update wordt zo snel mogelijk aangeboden.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-03 09:49

[afbeelding]
Aansteller ;), ik ben laatst op mn bakkes gegaan met mn fiets en naast dat ik mn sleutelbeen brak ziet mn hero er zo uit: (werkt nog perfect overigens alleen heeel lastig werken zo :P) de bovenste glas (touch) plaat is nog intact...

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/fyla8x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:09
Deem schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:47:
HTC NL via twitter:

HTC test op dit moment nieuwe functionaliteit t.b.v. update naar 2.1 voor de Hero. Deze update wordt zo snel mogelijk aangeboden.
Hoe moeilijk is het om gewoon een datum te geven? "Zo snel mogelijk" kan echt van alles betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Deem schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:47:
HTC NL via twitter:

Wahaaa :O ik zeg het nog 1x: September 2010 en geen dag eerder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Of gewoon nooit.. ach ja, er zijn wel redelijke custom-roms dus wat dat betreft zitten we niet zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Zelfs als de update straks online staat geloven jullie het nog niet :) Ik ben heel benieuwd hoe de officiële 2.1 rom zich houdt tot de custom roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-05 16:58
Kan er niet gewoon een apart topic geopend worden voor het klagen over het uitblijven van de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Goed plan; waarbij aan het einde van elke dag dan alle berichten uit dat topic subiet verwijderd worden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Ik kon ook niet langer wachten op de update. Van 't weekend Villain 5.3 en gisteravond 5.4 erop gezet. Bevalt echt fantastisch. Sneller dan mijn (originele HTC) 1.5 ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Villain wel snel? De legendary is wel heel traag bij mij zeg. Maar jullie vinden het dus niet erg om een Engels OS te hebben ipv. Nederlandstalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-03 15:30
Ik werk al een tijdje met de legendary ROM. deze pas geprobeerd na villain en andere Eris gebaseerde roms. Volledig nederlands in te stellen en volgens mij in ieder geval het proberen waard.
(zie nu pas dat de reactie hierboven ook over de legendary rom gaat.)
Je moet wel even opletten dat je spareparts en autokiller eerst verwijderd voordat je deze flasht, bij mij was hij eerst ook heel traag, maar na autokiller op moderate gezet te hebben en spareparts animaties aan te passen merk ik eigenlijk weinig verschil in snelheid met de stock 1.5

[ Voor 41% gewijzigd door d33n op 27-04-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

HTC Says "Sorry" to Hero Owners for 2.1 Delays

Maar daar hebben wij geen update mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
chronoz schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:19:
Villain wel snel? De legendary is wel heel traag bij mij zeg. Maar jullie vinden het dus niet erg om een Engels OS te hebben ipv. Nederlandstalig?
Vind ik persoonlijk geen probleem. Ik zou het wel een probleem vinden als er geen Nederlandstalig T9-toetsenbord in zou zitten, maar die zit er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-05 21:43
Ik gebruik nu een paar weken MrBang, en dit bevalt erg goed. Je wint duidelijk snelheid ten opzichte van de stock rom. Nu zit ik te kijken naar custom 2.1 roms. Zijn deze roms ongeveer even snel als MrBang? Of zijn ze het snelheidsverlies waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Laatst online: 07:25
Ik vind het het verlies in snelheid waard, maar dat wil niet zeggen dat jij het ook het verlies van snelheid waard vind. Dat moet je echt zelf uitvinden.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:50
En wat precies is daar positief aan? :?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Ze laten eindelijk iets horen en ze zullen zich ook heus beseffen, dat als ze zoiets posten en vervolgens niet binnen 1 maand de nieuwe firmware uitbrengen, dat veel mensen teleurgesteld zullen geraken en dat ze als ze denken nog meer dan 1 maand nodig te zullen hebben, beter dat bericht niet hadden kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Kun je je het persbericht uit februari nog herinneren? Toen was er nog sprake van een uitrol in maart! Vind een persbericht nog wat officieler dan een tweet, maar de upgrade is toen dus ook niet verschenen zoals aangekondigd.

Heb dus niet al te veel vertrouwen in zo'n melding.

[ Voor 9% gewijzigd door troftnom op 27-04-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 10:57
Hallo, ik ben vanaf gisteren ook de trotse eigenaar van een HTC Hero!
Maar ik had een paar vraagjes, is een screenprotecor nodig bij het type glas van een hero?
En staat er hier ergens een must have lijst met applicatie's voor de hero?

En laatste vraag, het hoesje (pouch) dat bij de Nexus One zit, zo die met het android mannetje op , is er zo een gelijkaardige beschikbaar voor een htc hero? (heb al ff op ebay gekeken, niet direct iets gevonden)

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 11:34
daflux schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:45:
Maar ik had een paar vraagjes, is een screenprotecor nodig bij het type glas van een hero?
Sommigen zeggen van wel, anderen van niet. Zelf heb ik het vanaf dag 0, en maar goed ook want die hebben al was krassen tegen gehouden. Geen problemen met gevoeligheid.
Zijn een hele zwik topic parts :)
Mijn persoonlijke top3:

K9 Mail - Email
Handcent - SMS programma
Fring - Instant Messaging & Skype voice(!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-05 15:30

Reneger

Wie? IK?

Ik gebruik daarentegen geen screenprotector.. Heb nog geen krassen op mn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

daflux schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:45:

En laatste vraag, het hoesje (pouch) dat bij de Nexus One zit, zo die met het android mannetje op , is er zo een gelijkaardige beschikbaar voor een htc hero? (heb al ff op ebay gekeken, niet direct iets gevonden)

bedankt
Ik heb geen screenprotector en nog steeds geen krassen (telefoon heb ik sinds februari ofzo). En ik heb een siliconen hoesje gekocht, weet niet of je dat bedoeld? Staat wel een Android mannetje op :) Heb 'm hier vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de Hero sinds september vorig jaar en geen krasje te zien, noch op het scherm, noch op de rest van het toestel.

Kwestie van, zoals een tweaker dit eerder noemde, een dedicated broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
is het mogelijk ergens in te stellen dat de homescreen ook gewoon horizontaal orienteert zodra je hem horizontaal houdt ?

of zit dat in 2.1 toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ik heb het volgende probleem: Als ik na een tijdje weer op mijn hero wil kijken of ik email heb of wat dan ook,moet ik mijn pincode weer invoeren en de tijd opnieuw instellen ?!? En dat een stukf of 6 keer per dag (als het niet vaker is). Maakt niet uit of hij in mijn broekzak zit of in mijn tas.
Dan maakt hij dus geen contact met mijn sim lijkt het.
Herkenbaar ? Heel irritant dit. Ik mis dus wel telefoontjes en smsjes op die manier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Buntmans schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:25:
is het mogelijk ergens in te stellen dat de homescreen ook gewoon horizontaal orienteert zodra je hem horizontaal houdt ?

of zit dat in 2.1 toevallig?
Kan je vertellen dat dit in de Villain 5.4 ROM (standaard) niet het geval is. De SenseHero volgens mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 15-05 23:24

The_Worst

Unox

Anoniem: 167272 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:25:
Ik heb de Hero sinds september vorig jaar en geen krasje te zien, noch op het scherm, noch op de rest van het toestel.

Kwestie van, zoals een tweaker dit eerder noemde, een dedicated broekzak.
Zelfs in een broekzak met sleutels zijn er bij mij nog geen krassen. Sinds ~oktober.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
touchie75 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:53:
ik heb het volgende probleem: Als ik na een tijdje weer op mijn hero wil kijken of ik email heb of wat dan ook,moet ik mijn pincode weer invoeren en de tijd opnieuw instellen ?!? En dat een stukf of 6 keer per dag (als het niet vaker is). Maakt niet uit of hij in mijn broekzak zit of in mijn tas.
Dan maakt hij dus geen contact met mijn sim lijkt het.
Herkenbaar ? Heel irritant dit. Ik mis dus wel telefoontjes en smsjes op die manier..
Heb je al gekeken of je het klepje waar je simkaart inzit echt dichtgeschoven zit? Deze moet volgens mij vastklemmen in de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-05 18:20
J0ey schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:09:
[...]

Heb je al gekeken of je het klepje waar je simkaart inzit echt dichtgeschoven zit? Deze moet volgens mij vastklemmen in de zijkant.
Bij mij waren er plastic krullen van de sim tussen de contacten gekomen.
De houder had net dat beetje van de sim afgeschraapt met het plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Laatst online: 15-05 19:07

woutur

Klauwtjes uit!

Eerder kreeg ik bij mobiel internet verkeer met T-Mobile nog vaak een H'tje van HSDPA. Nu zie ik deze nooit meer. Ik mag van geluk spreken als ik een 3g krijg (ipv slechts een g). Ik draai sinds een tijdje ook de Modaco 3.1 rom. Zou het daar aan kunnen liggen?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik draai gewoon de stock ROM (1.5) en het valt mij de laatste tijd ook op dat ik amper meer HSDPA heb en voornamelijk 3G/G (T-Mobile WnW Standard, vnl Utrecht/Leiden). Het hoeft dus niet per se aan je Modaco ROM te liggen.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 22:44
woutur schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:38:
Eerder kreeg ik bij mobiel internet verkeer met T-Mobile nog vaak een H'tje van HSDPA. Nu zie ik deze nooit meer. Ik mag van geluk spreken als ik een 3g krijg (ipv slechts een g). Ik draai sinds een tijdje ook de Modaco 3.1 rom. Zou het daar aan kunnen liggen?
Klink me heel bekend in de horen. Heb al sinds begin februari geen HSDPA meer gezien op mijn toestel. Ze hebben iets veranderd in hun netwerk waardoor dit niet meer mogelijk is. Al meerdere malen over geklaagd bij de T-Mobile helpdesk maar ze blijven volhouden dat het niet aan het netwerk ligt.

Laaste tijd duurt het ook lang voordat webpagina's laden.Regelmatig krijg ik "Gateway" problemen en blijft het upload tekentje constand op "UP" staan zonder verder iets te doen. Heb ook al een reset uitgevoert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Laatst online: 15-05 19:07

woutur

Klauwtjes uit!

Grappig om te zien dat het herkenbaar is! Dan ligt het in ieder geval niet aan het toestel.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.