Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snicker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 07:56
Gezien de onderstaande paragrafen uit de algemene voorwaarden van BC, lijkt het erop dat ze gewoon de prijs kunnen wijzigen, ook als je 3 bevestigingen hebt gekregen. We hopen anders natuurlijk...
Artikel 8: Prijs

3. BelCompany.nl is in alle gevallen gerechtigd de overeengekomen prijzen en/of tarieven aan te passen voor producten en/of een abonnement die, volgens de desbetreffende planning c.q. volgens de overeenkomst, zullen worden geleverd of ter beschikking worden gesteld, tenzij anders overeengekomen.

4. Indien cliënt niet akkoord wenst te gaan met een door BelCompany.nl kenbaar gemaakte aanpassing van prijzen en/of tarieven van meer dan 10%, dan is cliënt gerechtigd binnen 7 (zeven) werkdagen de overeenkomst schriftelijk op te zeggen na de door BelCompany.nl genoemde datum waarop prijs- en/of tariefsaanpassing in werking zou treden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als er een overeenkomst is, dan mag dat volgens mij niet zomaar. Die voorwaarden van BC staan natuurlijk niet boven de wet. Maargoed, dan begeven we ons op het juridische vlak, en dat past beter in Shopping Forum. Daar zijn trouwens al eerder dit soort discussies gevoerd. Wellicht zinvol leesmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:09
Imiddels kost de Desire bij BC weer gewoon € 389,99 bij T-Mobile Relax15 1jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:05:
[...]

Ik heb de bestelling daar gisterenavond geplaats. Bevestigingsmailtje gehad met daarin de Wii vermeld, en ben net gebeld dor de koeriersdienst om een afsraak voor levering te maken. Heb het belletje alleen misgelopen, zo zelf even terugbellen via het nummer dat mij daarna keurig is ge-sms't.

Ik heb geen mailtje gehad over het niet voorradig zijn van wat dan ook. Of zal dat straks nog komen? Neem aan dat me dat zo niet telefonisch meegedeeld gaat worden, gezien dat volgens mij puur de koeriersdients is die ik ga bellen. Ben benieuwd.

(Ook benieuwd of die belcompanyhandel doorgaat. Zelf maar niet gedaan gezien ik het allemaal nog niet zag doorgaan, en wel die Wii nog mee wilde pakken voor ik bij beiden achter het net zou vissen. Als het toch doorgaat: lucky bastards ;))
Ik heb ze net gebeld en ze zeggen dat het mailtje naar jou een foutje moet zijn geweest. Deze week komt de nieuwe voorraad binnen en dan gaan ze weer versturen... Cursusje communicatie zou geen overbodige luxe zijn bij de meeste bedrijven... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-10 08:11
Stel dat de BC de toestellen nu bewust gaat uitleveren, met het idee van "Tja was niet handig van ons, maar wij laten ons niet kennen en leveren volgens afspraak.", dan vind ik dat absoluut een warme douche van Tros Radar of een vermelding in de consumentenbondgids waard :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:20:
[...]

Ik heb ze net gebeld en ze zeggen dat het mailtje naar jou een foutje moet zijn geweest. Deze week komt de nieuwe voorraad binnen en dan gaan ze weer versturen... Cursusje communicatie zou geen overbodige luxe zijn bij de meeste bedrijven... :*)
zeiden ze dat zomaar?
dás wel zot... beetje uitspraken over andere klanten gaan doen.. 8)7

en over welke voorraad hebben ze het dan? de WII of de HTC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameete schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:23:
[...]

zeiden ze dat zomaar?
dás wel zot... beetje uitspraken over andere klanten gaan doen.. 8)7

en over welke voorraad hebben ze het dan? de WII of de HTC ?
Nou ze doen uitspraken over mails die ze zelf hebben gestuurd. Ze zeggen dat als er een mail is gestuurd het een foutje moet zijn.. Ze hebben het verder niet over de klant..
Ik heb geen idee wat uitverkocht is.. Ik dacht de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patje01 schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:07:
Ik heb besloten om em te laten bezorgen. Ik wilde slapende honden niet wakker maken. Best kans dat wanneer je em wilt afhalen dat de medewerker in de winkel zegt dat de deal niet meer doorgaat. Ik blijf nog steeds hopen op mijn stagiair die het ontzettend moeilijk heeft en straks vol trots zijn orders afhandeld en daarna naar huis gaat _O-

De site van BC was gisteravond inderdaad behoorlijk traag, maar volgens mij ligt ie nu ook nog niet op snelheid....
Begin van vorige week al op die site gezeten en toen was die al retetraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Dat de BC orders nog niet geannuleerd zijn kan in mijn ogen twee dingen betekenen:

1: Ze hebben geen idee, order wordt gewoon uitgeleverd.
2: Ze hebben hun fout gezien en zijn nu eerst aan het kijken hoe ze er juridisch voor staan om ons vervolgens een mooie brief te sturen waarin we de keuze krijg om óf de order door te zetten maar even €389 bijlappen voor het toestel óf de order te annuleren.

Ik gok persoonlijk op nr2, maar je weet maar nooit, zou idd zoals patje01 zegt een dikke pluim voor BC zijn als ze de orders gewoon doorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pposthoorn schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:37:
Dat de BC orders nog niet geannuleerd zijn kan in mijn ogen twee dingen betekenen:

1: Ze hebben geen idee, order wordt gewoon uitgeleverd.
2: Ze hebben hun fout gezien en zijn nu eerst aan het kijken hoe ze er juridisch voor staan om ons vervolgens een mooie brief te sturen waarin we de keuze krijg om óf de order door te zetten maar even €389 bijlappen voor het toestel óf de order te annuleren.

Ik gok persoonlijk op nr2, maar je weet maar nooit, zou idd zoals patje01 zegt een dikke pluim voor BC zijn als ze de orders gewoon doorzetten.
Ik heb niet meegekregen wat hun acties waren... Kan iemand me helpen waar dit over gaat? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:20:
[...]

Ik heb zojuist het nummer gebeld dat me was ge-sms't. Mijn gegevens doorlopen, afspraak gemaakt voor maandag a.s. om de handel te leveren. Duurt zo lang i.v.m. nummerbehoud.

Ik vermoed echter dat je gelijk gaat krijgen, dit call-centre checkte alleen mijn gegevens en plande de afleverdag in. Ze wist me verder te zeggen dat de gecontroleerde gegevens nu weer terug gaan naar gsm-easy, en dat die twee bevestigingsmailtjes sturen. Als ze niet allebei worden gestuurd, wordt er niet gelever, en later een nieuwe afspraak ingepland.

Achja, ik zie het wel :P

Edit: Skumur, had je deze al wel gehad dan?
Beste DHR XXX,

Zojuist hebben we een voorkeursdatum met u afgesproken op 19-04-10 voor het afleveren van uw bestelling met ordernummer: XXX.

Let op: deze datum is nog niet definitief!!

Wij zullen uw aanvraag eerst moeten verwerken bij het netwerk. Zodra het netwerk akkoord geeft voor uw bestelling dan zullen wij u uiterlijk een avond voor de afleverdag een mail sturen met de bevestiging van de voorkeursafspraak. In deze mail worden de gegevens welke betrekking hebben op het afleveren nogmaals duidelijk vermeld.

Onderstaand de gegevens van uw voorkeursafspraak. Gelieve deze goed te controleren:
Uw voorkeursdatum is: 19-04-10
Afleveradres: XXX, Breda.
Voor uw bestelling bedragen de afleveringskosten EUR 0.00.

Met vriendelijke groeten,

GSMeasy.nl

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 09:16
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:41:
[...]

Ik heb niet meegekregen wat hun acties waren... Kan iemand me helpen waar dit over gaat? >:)
Een 1 jarig t-mobile flex 15 abonnement van 13 euro per maand waarbij je gratis de desire zou krijgen.
Inmiddels kost die weer 390 met dat abonnement, maar aantal mensen hebben voor de gratis prijs versie getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag alles geannuleerd.. en nummerbehoud stopgezet. Nieuwe bestelling ingeschoten voor verlenging VF.

Vandaag bericht van Smartphonestunts dat hij verzonden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 19:33
Op de site van de BC hadden ze een 'actie': De HTC Desire gratis bij een T-Mobile Relax 15 abonnement voor 13,75 per maand :D

Edit: Oh te laat!

[ Voor 7% gewijzigd door Binnetie op 12-04-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-02-2024

mcv

Ook ik heb de twee bevestigings mailtjes binnen van BelCompany.

Ik ben zeer benieuwd hoe ze dit gaan oplossen ;-)

Enne ik wil ze best voor die warme douche bij Radar aanmelden >:)

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-10 11:59
Hmmmm, ik tip iedereen van de actie bij bc, maar zelf heb ik tot nu toe geen bevestiging :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
mcv schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:47:
Ook ik heb de twee bevestigings mailtjes binnen van BelCompany.

Ik ben zeer benieuwd hoe ze dit gaan oplossen ;-)

Enne ik wil ze best voor die warme douche bij Radar aanmelden >:)
Heeft iemand BelCompany al gebeld over wat ze hiermee gaan doen?
(was zelf te laat met bestellen, maar ben wel benieuwd naar hun reactie. Aangezien ze de aanbieding al hebben aangepast is de slapende hond toch al wakker lijkt mij).

[ Voor 9% gewijzigd door mmedia op 12-04-2010 13:03 . Reden: never mind ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ga ze vooral bellen. Pffffff

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn pro order van Belnu al binnen of iets van hun vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:43:
[...]

Ik heb zojuist het nummer gebeld dat me was ge-sms't. Mijn gegevens doorlopen, afspraak gemaakt voor maandag a.s. om de handel te leveren. Duurt zo lang i.v.m. nummerbehoud.

Ik vermoed echter dat je gelijk gaat krijgen, dit call-centre checkte alleen mijn gegevens en plande de afleverdag in. Ze wist me verder te zeggen dat de gecontroleerde gegevens nu weer terug gaan naar gsm-easy, en dat die twee bevestigingsmailtjes sturen. Als ze niet allebei worden gestuurd, wordt er niet gelever, en later een nieuwe afspraak ingepland.

Achja, ik zie het wel :P

Edit: Skumur, had je deze al wel gehad dan?

Nope... Helemaal niks meer gehad. Alleen dat ze binnenkort contact opnemen met mij als de spullen er weer zijn.. Ik wacht maar even af en probeer nergens op te hopen. Te vaak al teleurgesteld haha.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:00:
Mja, ga ze vooral bellen. Pffffff
Zoals ik al zei, de slapende hond lijkt mij wel wakker.. Maar goed.. Bellen hoeft natuurlijk niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:10

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

ojee, misschien is er iemand wakker geworden bij BC... 4e mailtje is binnen:
  1. orderbevestiging
  2. in behandeling
  3. compleet
  4. weer in behandeling...
Hopelijk snel weer een mailtje met order compleet, maar ben bang dat ik zometeen een telefoontje krijg met een smoes en de optie tot annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:11

TheVMaster

Moderator WOS
mmedia schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:59:
[...]

Heeft iemand BelCompany al gebeld over wat ze hiermee gaan doen?
(was zelf te laat met bestellen, maar ben wel benieuwd naar hun reactie. Aangezien ze de aanbieding al hebben aangepast is de slapende hond toch al wakker lijkt mij).
Eh..waarom zou je ze bellen. Je hebt toch als 'onwetende' klant gewoon een abo afgesloten, tja....als je dan gewoon geleverd gaat krijgen ga je ze toch niet bellen. Wie weet ws het gewoon een 24uurs stunt actie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

te laat...

[ Voor 95% gewijzigd door pposthoorn op 12-04-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
pposthoorn schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:02:
[...]

Ik ga ze niet bellen, slapende honden moet je niet wakker maken toch? :P
Ok, never mind. Zal mijn reactie wel ff striken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:31
Ik heb wel gebeld en gewoon gevraagd hoe het met de levering zit. Het ligt nu nog bij de provider en als dat in orde is belt de koerier mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nog niemand iets van 2Call gehoord met betrekking tot de levering van de toestellen?

[ Voor 41% gewijzigd door TheVMaster op 12-04-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:09:
Nog niemand iets van 2Call gehoord met betrekking tot de levering van de toestellen?
Laatste nieuws van mijn kant in de post van afgelopen vrijdag rond 18:00. Hoop dat ze nu bezig zijn met inpakken! Vooralsnog staat mijn orderstatus op "Order doorgezet naar het magazijn"...F5'en dan maar ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:33
GSMweb vanochtend gebeld. Eindelijk hebben hun nu ook binnen dat mn VF nummerbehoud is goedgekeurd.
Krijg hem morgen aan de deur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Hij staat nu ook op de site van T-Mobile.

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 13:17
Woei vanmorgen binnen gekregen van smartphonestunts :). speel tijd. Succes voor degene die hem nog binnen moeten krijgen.

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 19:33
In verband met de Belcompany 'actie' heb ik eem topic geopend in het Shopping Forum: Belcoompany actie met HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een hyena`s zijn we toch he... Alles om mooiste goedkoopste en beste te krijgen haha.. Zeg WE want ik doe er aan mee hoor... Kindjes in Afrika hebben niet eens eten en wij stressen 'm om een order die wel of niet doorgaat haha..... Of iets wat uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:09:
Nee, ik dacht net ik zal eens kijken of er nieuws is (mochten ze op zaterdag zijn geleverd.. dan zou er misschien een status update ingezeten hebben). Jammer, geen nieuws. Levering op maandag zal er ook wel niet inzitten (en het lijken me niet de types om naar een leverancier te rijden om een 'projectje uit het slob te halen' - op de site staat nog prominent een banner dat de iPhone 3GS vanaf juni - 2009 ? - leverbaar is). Ruikt een beetje naar onverschilligheid en laksheid.
Ook het verhaal van de 200/500 toestellen die ze ieder moment binnenverwachten is eigenlijk best een raar verhaal - dat zou genoeg moeten zijn om iedere order die staat en nog moet binnenkomen stand op heden uit te leveren, maar de levertijd blijft staan op 10 werkdagen (zeg maar 2 weken) en wordt met het verstrijken der dagen ook niet aangepast.
Om het 'dipje' compleet te maken zijn ze in januari ook gestopt met Twitteren (daar zouden we nu nog wat aan gehad kunnen hebben ...).
Pak van mijn hart onderhand als ik dat ding in huis heb strax... ik kan weinig chocola maken van hoe de bedrijfsvoering er aan toe gaat daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:01:
Heeft iemand zijn pro order van Belnu al binnen of iets van hun vernomen?
Zojuist gebeld en ze verwachten de telefoons deze week, maar dat zeiden ze vorige week uiteraard ook. Wellicht kan jij ze nog is bellen om te vragen of ze hun leverancier kunnen benaderen over betere leveringstijden? Hier is btw hun klantenservicenummer anti0900: 0543551221

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Skumur je hebt gelijk man ik schaam me nu zelfs om mijn zeikerige gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
Vandaag binnengekomen, vandaag verstuurd is Nice!!! :9~ Die extra dg bevalt me niet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
HMm..T-Mobile heeft hem ook en daar is hij ongeveer net zo duur als via 2Call...pff..als ik dat geweten had... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
robvanpraat schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:35:
[...]

Vandaag binnengekomen, vandaag verstuurd is Nice!!! :9~ Die extra dg bevalt me niet! :P
Mooi!
Uiterlijk deze week in de bus dus.
Mocht tijd worden, maar het 16GB kaartje en de zwarte editie compenseren dit weer voor mij.
Heb per email om een bevestiging gevraagd over bovenstaande zaken. Zal vanavond even kijken of ik reactie heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Dan0r schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:43:
[...]

Mooi!
Uiterlijk deze week in de bus dus.
Mocht tijd worden, maar het 16GB kaartje en de zwarte editie compenseren dit weer voor mij.
Heb per email om een bevestiging gevraagd over bovenstaande zaken. Zal vanavond even kijken of ik reactie heb ontvangen.
Ik zou niet te veel rekenen op die punten.. En vandaag mailen naar VF is morgen antwoord ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
Sterker nog. Ik heb donderdag gebeld, kreeg te horen dat ik donderdag, anders vrijdag teruggebeld zal worden. Gisteren maar even gaan klagen dat ze geen beloften moeten doen als ze dit niet kunnen nakomen.

De telefoon staat nog steeds op hun site incl 16GB kaartje en nu al meerdere malen met zekerheid te horen gekregen dat het een zwarte versie betreft.

We zullen het wel merken. Kunnen we altijd nog verder klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noctis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-06-2022
woooooooooooohooooooooooo hij is uit bij t mobile vandaag :9~ _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

Mijn 2call status is nu afgehandeld (en verzonden, maar ik heb voor afhalen gekozen)!!!

Nog geen mailtje, maar ik ga 'm iig vanmiddag ophalen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Phrenetic op 12-04-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:43:
HMm..T-Mobile heeft hem ook en daar is hij ongeveer net zo duur als via 2Call...pff..als ik dat geweten had... :(
Ik wil ze niet bedelven onder een berg extra werk (en telefoontjes), maar er worden vanmiddag telefoons verstuurd ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:09
Ja, je begint inderdaad wantrouwig te worden wanneer wachten zolang duurt. Echter zijn er ook mensen in dit topic geweest die wel hun toestel al hebben mogen ontvangen van 2Call.

Heeft er intussen al iemand contact gehad met 2Call over de nieuwe lading? Zo niet, ga ik na mijn werk nog even contact met ze opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update PhonePlaza (2call):
Ik heb net even gebeld naar phoneplaza, en er werd gezegt dat mijn bestelling vandaag wordt verstuurd. Ik vroeg ook nog even aan mevrouw of ze dit 100% zeker wist, en kreeg een duidelijke 'ja'.

Dus ik hoop het maar voor ze, anders krijgen ze morgen een boos telefoontje :)
EDIT: status staat nu op afgehandeld en verzonden! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:01:
Ik heb net even gebeld naar phoneplaza, en er werd gezegt dat mijn bestelling vandaag wordt verstuurd. Ik vroeg ook nog even aan mevrouw of ze dit 100% zeker wist, en kreeg een duidelijke 'ja'.

Hier is hij zojuist verzonden :D

Orderstatus
Afgehandeld en verzonden
Besteldatum
maandag 22 maart 2010

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:01:

Met andere woorden : Ze hebben vandaag eindelijk geleverd gekregen :+

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 12-04-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet gebeld met een medewerker van Hi.

Hij vertelde mij dood leuk dat hij niet wist wanneer ze de HTC Desire konden versturen.

Echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:03:
[...]

eindelijk idd !
en gelukkig morgen de hele dag thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:04:
Zonet gebeld met een medewerker van Hi.

Hij vertelde mij dood leuk dat hij niet wist wanneer ze de HTC Desire konden versturen.

Echt waardeloos.
op de site van hi staat toch levering vanaf 21-04-2010?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:29:
[...]

Nou ze doen uitspraken over mails die ze zelf hebben gestuurd. Ze zeggen dat als er een mail is gestuurd het een foutje moet zijn.. Ze hebben het verder niet over de klant..
Ik heb geen idee wat uitverkocht is.. Ik dacht de Wii.
De HTC Desire is sowieso uitverkocht bij GSMeasy. Ga maar naar de productpagina van de HTC Desire, deze is geupdate en er staat geen 24h-logo meer bij en er staat niet meer "voorradig" bij. Ook leuk dat ze de kleur ff gerectificeerd hebben van Black naar Blackbrown.
Of de Wii ook is uitverkocht weet ik niet.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:06:
[...]

Waarom duurt het daar nou zo lang ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Yohsoog schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:08:
Weet er iemand de beste off-line winkel voor aanbiedingen in Nederland ZONDER abbo ? Ik wil m graag hebben en ga volgend weekend toch naar Nederland (alwaar het vaak goedkoper is dan in ons Belgenland), meer bepaald naar Neer. Ik kom dus voorbij Weert, maar zou ook via Eindhoven kunnen rijden. Echter zoek ik een scherpe aanbieding, want als ik nu zoek bij BelCompany of PhoneHouse voor het losse toestel kom ik uit op 480-500 euro. Als ik dan in de Pricewatch kijk, gaat het meer rond de 420-430, en ja 50 euro bespaard is 50 euro bespaard (en dus meer pinten drinken etc.) Wie kan mij helpen?
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:25:
[...]

Kijk eens op marktplaats, daar kan je voor geen 400 euro nieuwe met bon vinden
Heeft nog iemand anders een (beter) voorstel? Alle webwinkels uit pricewatch leveren ook enkel in Nederland dus dat is ook geen optie en daar afhalen is wel weer heel ver weg (liggen allemaal bovenaan in het land).

De goedkoopste, mogelijke aanbieding waar ik tot nu bij uitkwam is 470euro bij pdashop.be (http://www.pdashop.be/product/90883/htc-desire-brown.html).

(Of kan ik hiervoor beter een nieuw topic maken vanwege het verloren gaan van deze vraag tussen alle snelcommentaar ivm de BC promo etc...? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:07:
[...]

De HTC Desire is sowieso uitverkocht bij GSMeasy. Ga maar naar de productpagina van de HTC Desire, deze is geupdate en er staat geen 24h-logo meer bij en er staat niet meer "voorradig" bij. Ook leuk dat ze de kleur ff gerectificeerd hebben van Black naar Blackbrown.
Of de Wii ook is uitverkocht weet ik niet.
Ik zal het allemaal wel zien.. Heb er toch geen kont invloed op. Ik wacht een weekje en kijken hoe het er dan voorstaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
2Call

Order 1918xx
Orderstatus
Afgehandeld en verzonden
Besteldatum
dinsdag 16 maart 2010

Finally _/-\o_ :D

[ Voor 10% gewijzigd door Dix0r op 12-04-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Dix0r schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:17:
2Call

Order 1918xx
Orderstatus
Afgehandeld en verzonden
Besteldatum
dinsdag 16 maart 2010

Finally _/-\o_ :D
Maar eh..16 maart...pfff....ik heb hem 26 mrt pas besteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Ik zit net bij t-mobile te kijken voor contractvernieuwing en in tegenstelling tot vanochtend staat de HTC Desire (bruin) er nu wél als mogelijk toestel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Call:

Orderstatus
Afgehandeld en verzonden
Besteldatum
zaterdag 20 maart 2010

Ik ga 'm vanmiddag ophalen!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muksie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 18:14
2call:
Orderstatus
Afgehandeld en verzonden
Besteldatum
vrijdag 26 maart 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
TheVMaster schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:18:
[...]

Hmm nog geen bevestiging gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18

AJM

TheVMaster schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:18:
[...]

23 maart besteld bij 2call en ik kreeg dit mailtje zojuist binnen:

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer ******* ontvangen en verwerkt.

De volgende producten zijn verzonden via TNT Post en zullen binnen 1 werkdag bij u afgeleverd worden:
- 1x HTC Desire Brown
- 1x Verlenging Hi Online 30 24 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:40

sphere

Debian abuser

Kent iemand de bestelstadia van gsmwijzer/studentmobiel? Ik sta nu op "contract ontvangen", maar ik ben benieuwd of er al portering is aangevraagd bij mijn provider. Bij simshop hebben ze iets van 13(?) verschillende stadia, misschien ben ik een tikje verwend ;)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:06:
[...]

Zeker. Dat weet ik ook wel. Maar ik hoopte dat Hi ook eerder de toestellen kon leveren.

Hij wist niks van 21 april. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppaaaaaa....(2call.nl)

maandag 22 maart 2010 - Afgehandeld en verzonden

:D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 14:31 . Reden: leverancier erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroen_76 schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:35:
Twitter via de T-mobile Shop:
De HTC Desire aanbieding komt dichterbij. Nog een paar dagen en het is 24 uur lang HTC Desire dag. http://twitpic.com/1f1oak

Afwachten maar!
Hij staat nu inderdaad in de shop bij t-mobile, maar niet als aanbieding en je kan ook geen kleur kiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
zojuist gebeld door een alleraardigst meisje van gsmeasy en ik sta ingeplanned voor a.s. donderdag. *O*
dat was tevens de eerste mogelijkheid, dus wss zal er uiterlijk woensdag weer voorraad van zijn.

overigens kwam er wel een mailtje achteraan dat de bestelling pas definitief is als het netwerk akkoord geeft.
maar dat zal een formaliteit zijn verwacht ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Shanquish op 12-04-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:03:
[...]

2call.nl?

Vorige week donderdag al mijn Desire van 2call.nl mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn oderstatus van 2Call is ook gewijzigd in "Afgehandeld en verzonden". En een bevestigingsmail.

Wat een FEEST!!! *O* (nog maar 1 nachtje slapen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:37:
[...]

2call.nl?

Ze hebben vorige week de eerste zending binnengekregen, maar dat was niet voldoende om alle pre-orders uit te leveren. Vandaag is die achterstand met de tweede zending hopelijk helemaal weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-10 14:50
2call heeft de mijne nu ook verzonden!! Bevestigingsmail ook binnen! Gelukkig ben ik morgen vroeg uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
JAaaah!!! Ook mijn bestelling bij 2Call (26 mrt besteld / 30 mrt in behandeling genomen) is verstuurd!!! yeaaah!!!!!
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:37:
[...]

2call.nl?

Jij had hem dan denk ik ook begin maart al gepre-ordered :+ Ze hadden maar een klein aantal toestellen binnen gekregen de eerste dag...

[ Voor 59% gewijzigd door TheVMaster op 12-04-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

shameete schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:33:
zojuist gebeld door een alleraardigst meisje van gsmeasy en ik sta ingeplanned voor a.s. donderdag. *O*
dat was tevens de eerste mogelijkheid, dus wss zal er uiterlijk woensdag weer voorraad van zijn.

overigens kwam er wel een mailtje achteraan dat de bestelling pas definitief is als het netwerk akkoord geeft.
maar dat zal een formaliteit zijn verwacht ik.
En jij hebt em vanochtend besteld? :P
Ik heb zaterdagmiddag daar een bestelling geplaatst en vanochtend een mailtje gekregen dat er iets niet voorradig was, maar ben nog niet gebeld voor een afleverafspraak :O, ah well... gelukkig is het lekker weer :z

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Yellowneck schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:49:
[...]

En jij hebt em vanochtend besteld? :P
Ik heb zaterdagmiddag daar een bestelling geplaatst en vanochtend een mailtje gekregen dat er iets niet voorradig was, maar ben nog niet gebeld voor een afleverafspraak :O, ah well... gelukkig is het lekker weer :z
yup, vanochtend...

maar wat ik al zei: ik heb een mailtje gekregen waarin ze het hebben over een zgn 'voorkeursafspraak'
dus er kan nog van alles gebeuren :X hoop het niet natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
sphere schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:28:
Kent iemand de bestelstadia van gsmwijzer/studentmobiel? Ik sta nu op "contract ontvangen", maar ik ben benieuwd of er al portering is aangevraagd bij mijn provider. Bij simshop hebben ze iets van 13(?) verschillende stadia, misschien ben ik een tikje verwend ;)
Had je het contract al opgezegd? Studentmobiel heeft in mijn geval een maand (nu een paar dagen minder) om het te regelen (portering van hi naar vodafone door vodafone en uitlevering van telefoon). De status staat bij mij ook nog gewoon op contract ontvangen. Gezien de snelheid waarmee ze handelen (ze lieten bij mij geen gras groeien over dat contract) denk ik dat je nu simpelweg wacht op de provider(s).

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohsoog schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:15:
[...]

[...]

Heeft nog iemand anders een (beter) voorstel? Alle webwinkels uit pricewatch leveren ook enkel in Nederland dus dat is ook geen optie en daar afhalen is wel weer heel ver weg (liggen allemaal bovenaan in het land).

De goedkoopste, mogelijke aanbieding waar ik tot nu bij uitkwam is 470euro bij pdashop.be (http://www.pdashop.be/product/90883/htc-desire-brown.html).

(Of kan ik hiervoor beter een nieuw topic maken vanwege het verloren gaan van deze vraag tussen alle snelcommentaar ivm de BC promo etc...? )
Op gsmwijzer.nl is de htc desire los verkrijgbaar voor 413 euro.

Ik heb hem hier ook besteld met een contract oversluiten van hi naar Vodafone. Iemand een idee hoe lang zoiets duurt ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 07:50
31 maart verlengd bij Vodafone, ze hebben hem vandaag verstuurd, dus ik zou hem morgen of anders woensdag binnen moeten hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:40

sphere

Debian abuser

Dadona schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:57:
Had je het contract al opgezegd? Studentmobiel heeft in mijn geval een maand (nu een paar dagen minder) om het te regelen (portering van hi naar vodafone door vodafone en uitlevering van telefoon). De status staat bij mij ook nog gewoon op contract ontvangen. Gezien de snelheid waarmee ze handelen (ze lieten bij mij geen gras groeien over dat contract) denk ik dat je nu simpelweg wacht op de provider(s).
Zo krap is het bij mij niet, einddatum contract is 7 juli :P

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:29:
@ Skumur je hebt gelijk man ik schaam me nu zelfs om mijn zeikerige gedrag.
Ey basschoen
ik heb ze mail gestuurd en heb contact opgenomen met consumentenbond om te vragen of ik op een of andere manier onder het contract uit kan komen.
Ik moet nog wat uitzoeken daarvoor zodra ik antwoord heb laat ik het je weten.

Gr. Toan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

williamvdh schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:59:
31 maart verlengd bij Vodafone, ze hebben hem vandaag verstuurd, dus ik zou hem morgen of anders woensdag binnen moeten hebben :D
misschien heb ik wat gemist, maar waarom weet je zo zeker dat hij vandaag is verstuurd?
Ik hoop het van harte, maar ik heb er toch nog een beetje een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 07:50
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:01:
[...]

misschien heb ik wat gemist, maar waarom weet je zo zeker dat hij vandaag is verstuurd?
Ik hoop het van harte, maar ik heb er toch nog een beetje een hard hoofd in.
De dame aan de telefoon bij Vodafone heeft de status van mijn order opgezocht, en die status is "verzonden op 12-04-2010" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:41
Nog altijd niets gehoord van Studentmobiel, Contract was vrijdagochtend ontvangen. Maar achja, er zat een weekend tussen en ik was zeker niet eerste in de rij dus ik wacht nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
williamvdh schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:02:
[...]

De dame aan de telefoon bij Vodafone heeft de status van mijn order opgezocht, en die status is "verzonden op 12-04-2010" :)
*O* Eureka! Laat het waar zijn Vodafone!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
sphere schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:28:
Nee, zijn weinig stadia.
Ik zit nu ook op contract ontvangen, al enkele weken. Heb geen nummer portering.
Vorig jaar toen ik dit wel had had je nog 1 stap tussen contract ontvangen en pakket verzonden, namelijk nummerbehoud in behandeling (bij een op voorraad toestel was het 1 dag na contract ontvangen al direct nummerbehoud, 1 week later verzonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:01:
Ey basschoen
ik heb ze mail gestuurd en heb contact opgenomen met consumentenbond om te vragen of ik op een of andere manier onder het contract uit kan komen.
Ik moet nog wat uitzoeken daarvoor zodra ik antwoord heb laat ik het je weten.

Gr. Toan
Oke, ben benieuwd. Volgens belnu zelf is het niet meer te annuleren zodra het nummerbehoud is aangevraagd. Vraag me af hoe dit precies zit. Maar reageren op hun mail doen ze bijna niet, bellen lijkt beter te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niets van phoneplaza. Word nu toch wel een beetje ongeduldig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kunnen diverse webshops, vodafone, t-mobile en anderen hem wel al leveren en duurt het bij Hi nog ruim een week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:06:
[...]

Oke, ben benieuwd. Volgens belnu zelf is het niet meer te annuleren zodra het nummerbehoud is aangevraagd. Vraag me af hoe dit precies zit. Maar reageren op hun mail doen ze bijna niet, bellen lijkt beter te werken.
Uiteraard dat ze dat zeggen maar volgens consumentenbond is dit niet zo.
Dit werd mij ook verteld maar heb toen met t-mobile gebeld en die zeiden ook dat het onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
sphere schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:00:
[...]

Zo krap is het bij mij niet, einddatum contract is 7 juli :P
Au..naar welke provider ga je over? In het geval van KPN/Hi dan kun je wel op voortijdige uitlevering rekenen (let op dat je niet hierin mag posten: [Hi] Absurd hoge telefoonrekening)
Bij Vodafone kan het wat langer duren omdat zij, geloof ik, korter op de omzetting de SIM pas uitleveren. Maar misschien gaat dat niet op voor partijen die ertussen zitten (zoals Studentmobiel), maar alleen voor Vodafone als provider en verstrekker van de telefoon.
In ieder geval las ik ergens op de site van Studentmobiel dat de portering zelf tot twee weken kon duren bij Vodafone.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02:59
Heb net zelf even gebeld naar Hi, een dame vertelde dat deze week ''kiele kiele'' wordt, maar volgende week sowieso.. Nou ja, kan er mee leven maar hoop dat deze week lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noctis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-06-2022
oke dan net naar t-mobile geweest . . . . tot mijn verbazing hebben ze het pas woensdag ofzo binnen en de medewerker vertelde me dat ik hem op donderdag of vrijdag kan ophalen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
SmithNL schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:04:
[...]

SmithNL, ik heb geen toegang tot mijn mail en/of orderstaus via hun site.
Kan jij kijken of ook bij jouw de status is aangepast? Als dat zo is kan ik er 99% zeker van zijn dat mijne ook onderweg zal zijn morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Iemand al iets gehoord van Coolblue mbt de zilveren versie? Een bevestiging bedoel ik dan?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Dan0r schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:13:
[...]

SmithNL, ik heb geen toegang tot mijn mail en/of orderstaus via hun site.
Kan jij kijken of ook bij jouw de status is aangepast? Als dat zo is kan ik er 99% zeker van zijn dat mijne ook onderweg zal zijn morgen.
heb ik ook niet.. is alleen als je via de site besteld en dat heb ik niet gedaan.. Ik ga dus af op dit ene bericht, misschien dat ik vanavond zelf nog even bel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Cilph schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:03:
Nog altijd niets gehoord van Studentmobiel, Contract was vrijdagochtend ontvangen. Maar achja, er zat een weekend tussen en ik was zeker niet eerste in de rij dus ik wacht nog wel even.
Ach mijn order staat al een maandje open. Ongeveer half uur nadat die op die site beschikbaar was heb ik mijn order geplaatst. Ook daar duurt het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-10 10:54

cue

Net telefoon gehad van PDAshop (coolblue) en aflever afspraak gemaakt voor morgen tussen 09:00 en 13:00 voor mijn zilvereren desire :D.

Lijkt er dus op dat ze binnen zijn en uitgeleverd worden!

Morgen volgen er foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:04:
[...]

Net ook eventjes Vodafone aan de telefoon gehad maar ze konden mij helaas nog niet vertellen of hij al verstuurd is helaas.... Moest morgen maar even terugbellen kreeg ik te horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De website van VF is weer lekker snel vandaag! Zegt genoeg volgens mij haha...

Maar ik heb per telefoon besteld dus ik kijk wel of ik hem morgen ontvang of iets. Hun sturen nooit een e-mail toch met de bevestiging dat het op de post is of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:31:
De website van VF is weer lekker snel vandaag! Zegt genoeg volgens mij haha...

Maar ik heb per telefoon besteld dus ik kijk wel of ik hem morgen ontvang of iets. Hun sturen nooit een e-mail toch met de bevestiging dat het op de post is of wel?
Geloof het niet nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:30
cue schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:23:
Net telefoon gehad van PDAshop (coolblue) en aflever afspraak gemaakt voor morgen tussen 09:00 en 13:00 voor mijn zilvereren desire :D.

Lijkt er dus op dat ze binnen zijn en uitgeleverd worden!

Morgen volgen er foto's :)
Ik ben benieuwd, twijfel zelf ook nog over de zilveren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 30 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.