Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannRoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10 07:38
Ik heb ook even contact gehad met Vodafone (via het nummer van de webwinkel).
Na wat wachten kreeg ik te horen dat ze het toestel wel binnen hadden.
Kreeg een ordernummer van de medewerker en een telefoonnummer van GLS (die de aflevering verzorgt).
Orderstatus kon in niet bekijken via de Vodafone site, deze accepteerde de code niet.
Nummer van GLS die ik kreeg: 0246488020.
Ga vanmiddag even bellen en kijken of zij wat meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannRoz schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:34:
Kreeg een ordernummer van de medewerker en een telefoonnummer van GLS (die de aflevering verzorgt).
Orderstatus kon in niet bekijken via de Vodafone site, deze accepteerde de code niet.
Als dit zo is, dan krijgt mijn opa dit te horen; Ik kom volgende week wel langs haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:53

sphere

Debian abuser

Dadona schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:10:
Au..naar welke provider ga je over? In het geval van KPN/Hi dan kun je wel op voortijdige uitlevering rekenen (let op dat je niet hierin mag posten: [Hi] Absurd hoge telefoonrekening)
Bij Vodafone kan het wat langer duren omdat zij, geloof ik, korter op de omzetting de SIM pas uitleveren. Maar misschien gaat dat niet op voor partijen die ertussen zitten (zoals Studentmobiel), maar alleen voor Vodafone als provider en verstrekker van de telefoon.
In ieder geval las ik ergens op de site van Studentmobiel dat de portering zelf tot twee weken kon duren bij Vodafone.
Ja, inderdaad dat heb ik ook wel eens gelezen, dat Vodafone bij uitstel contract het toestel pas uitlevert zeg twee weken van te voren. Maar ik ga van T-Mobile naar Vodafone, hopelijk levert Websend mijn Desire gewoon zodra het contract er door is. Dan gebruik ik hem zonder sim naast mijn huidige mobiel met WiFi, want ik zit hoe dan ook niet te wachten op een enorme datarekening.

Om het nog leuker te maken, heb ik ook ergens gelezen, dat Vodafone tegenwoordig BSW abbo's meteen activeert om mensen niet op kosten te jagen met data, maar ik kan het niet meer terugvinden.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
DaannRoz schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:34:
let us know!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 12-10 12:41
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:31:
De website van VF is weer lekker snel vandaag! Zegt genoeg volgens mij haha...

Maar ik heb per telefoon besteld dus ik kijk wel of ik hem morgen ontvang of iets. Hun sturen nooit een e-mail toch met de bevestiging dat het op de post is of wel?
Aan de telefoon (bij het verlengen) hadden ze me toegezegd om mij eerst te bellen voordat ze uitleveren. Weet niet of dat echt zo is, heb nog geen ervaring met verlenging via VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpySeiko
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-03 23:40
Heb 'm net ook besteld bij GSMeasy, heb ook nog gevraag of de wii te leveren is en ja hoor ze liggen er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
cue schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:23:
Net telefoon gehad van PDAshop (coolblue) en aflever afspraak gemaakt voor morgen tussen 09:00 en 13:00 voor mijn zilvereren desire :D.

Lijkt er dus op dat ze binnen zijn en uitgeleverd worden!

Morgen volgen er foto's :)
volgens hun twitteraar zijn ze idd op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regelneef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10 14:43
Ik kan bijna niet wachten op mijn Desire van vodafone! Ik heb de klantenservice gebeld en die bevestigde dat ze vandaag binnen zullen komen. Dus nog niet binnen zijn. Met een beetje mazzel einde van de week binnen. Eerder mag natuurlijk altijd. :9

This message was made with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alusion
  • Laatst online: 16-10 23:35
Net gebeld door een medewerker van Hi.

Hij vertelde mij dat ik een bestelling heb gedaan voor de HTC Desire.
Morgen komt het toestel daar binnen, en ik word gesmst als het toestel word verzonden.
Dus het toestel komt eerder als verwacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannRoz
  • Laatst online: 15-10 07:38
Net gebeld, was toch wel nieuwsgierig.
Medewerker gesproken, het ordernummer wat ik kreeg bleek een pakketnummer voor GLS te zijn.
Hij moest mij helaas vertellen dat ze geen pakket met mijn nummer binnen gekregen hadden.
Daarnaast heb ik gevraagd of ze wel al pakketten met de Desire binnen gekregen hadden, maar
bij GLS weten ze de inhoud van het pakket niet, dit weten ze alleen bij Vodafone.

Ik doe maar een aanname, misschien dat als Vodafone snel werkt ze vanmiddag binnen komen bij GLS.
Anders word het toch woensdag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-02-2022
Vodafone:

- vandaag binnen
- morgen naar distributeur
- woensdag of donderdag in huis

Ze konden nu niet zeggen of er nu wel of niet een sd-kaartje wordt meegeleverd. Stond namelijk niet op de pakketinfo. De levering Desire's zijn inderdaad vandaag binnen gekomen en worden nu gecontroleerd. (gaan ze nu alle telefoons eerst uitproberen...?)

Waarschijnlijk worden ze vaker gebeld; de telefonist wenste me succes met het in spanning afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:01

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ben net gebeld door een dame van Hi, m'n Desire wordt morgen opgestuurd, dus als het goed is woensdag binnen ;) Zijn ze toch nog een stuk vlotter dan op de site wordt vermeld (staat nog op 21-04-2010)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almarvk schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:44:
Vodafone:

- vandaag binnen

Ze konden nu niet zeggen of er nu wel of niet een sd-kaartje wordt meegeleverd. Stond namelijk niet op de pakketinfo. De levering Desire's zijn inderdaad vandaag binnen gekomen en worden nu gecontroleerd. (gaan ze nu alle telefoons eerst uitproberen...?)

Waarschijnlijk worden ze vaker gebeld; de telefonist wenste me succes met het in spanning afwachten...
Was te goed om waar te zijn :P

(gaan ze nu alle telefoons eerst uitproberen...?) - Nee pakket controle op beschadiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
M'n opmerking was sarcastisch bedoeld... Het kwam nogal over alsof ze alle tijd gingen nemen om die levering de deur uit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:00
Net inderdaad weer gebeld dat desire morgen word verstuurd, merkwaardig aangezien ik anderhalf uur geleden nog te horen kreeg dat deze week kiele-kiele zou worden. Ach, mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
almarvk schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:44:
Vodafone:

- vandaag binnen

Damn! -O-

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Per ongeluk belde ik het Vodafone orderstatus nummer: 0800-7378423
Zij vertelde mij dat ik niet bij de eerste batch zal zitten.
Vervolgens de VF shop gebeld, de jongeman kon mij niet verder helpen. Ik moest "gewoon" maar wachten.

Ik ben zeer benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Éen ding weet ik ondertussen wel. Nooit meer direct bij VF.
Afdelingen werken daar compleet langs elkaar heen, afspraken worden niet nagekomen en informatie is veeluit incompleet, twijfelachtig of gewoon niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die hem begin april bij 2call hebben besteld en al bericht hebben gekregen vandaag dat hij wordt uitgeleverd?

Alleen nog maar bestellers in maart voorbij zien komen, ik heb hem 4 april besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alusion schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:43:
Net gebeld door een medewerker van Hi.

Hij vertelde mij dat ik een bestelling heb gedaan voor de HTC Desire.
Morgen komt het toestel daar binnen, en ik word gesmst als het toestel word verzonden.
Dus het toestel komt eerder als verwacht :D
Dank hiervoor 8) Ben zelf niet gebeld, maar ik neem aan dat het voor iedereen geldt :P
janvanduschoten schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:44:
Ben net gebeld door een dame van Hi, m'n Desire wordt morgen opgestuurd, dus als het goed is woensdag binnen ;) Zijn ze toch nog een stuk vlotter dan op de site wordt vermeld (staat nog op 21-04-2010)
Wanneer heb jij hem besteld?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
Dan0r schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:10:
[...]Per ongeluk belde ik het Vodafone orderstatus nummer: 0800-7378423
Zij vertelde mij dat ik niet bij de eerste batch zal zitten.
Vervolgens de VF shop gebeld, de jongeman kon mij niet verder helpen. Ik moest "gewoon" maar wachten.

Ik ben zeer benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Éen ding weet ik ondertussen wel. Nooit meer direct bij VF.
Afdelingen werken daar compleet langs elkaar heen, afspraken worden niet nagekomen en informatie is veeluit incompleet, twijfelachtig of gewoon niet waar.
Wanneer heb je besteld? Recent of al een tijdje geleden?

Wat kunnen ze je nog meer vertellen via dat nummer? Ik wil niet echt pushen bij VF, maar ik ben het wachten meer dan zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-10 16:13

Christiano007

Ich bin der champion

Dat klinkt goed, zelf wel gebeld door hi, maar door een bandje of de klantenservice goed was 8)7
Kun je misschien het nr. plaatsen waarmee ze gebeld hebben?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-10 10:51
Mooi! Ben waarschijnlijk ook gebeld door Hi, was alleen te laat met opnemen... Hopelijk komt 'ie voor mij dan ook nog deze week, aangezien ik een van de eersten was (zo werd mij aan de telefoon verteld) die een Desire wilde pre-orderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:13
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:10:
Zijn er mensen die hem begin april bij 2call hebben besteld en al bericht hebben gekregen vandaag dat hij wordt uitgeleverd?

Alleen nog maar bestellers in maart voorbij zien komen, ik heb hem 4 april besteld...
Dat vroeg ik me ook al af. Heb hem zelf 5 april besteld, waarna 6 april de order is goedgekeurd.
Laatste datum die ik zo snel zag in dit topic is 30 maart. Mensen die hem later hebben besteld, en ook al een verzendbevestiging van 2call hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
almarvk schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:13:
[...]

Wanneer heb je besteld? Recent of al een tijdje geleden?

Wat kunnen ze je nog meer vertellen via dat nummer? Ik wil niet echt pushen bij VF, maar ik ben het wachten meer dan zat!
24 maart besteld.
In principe is het nummer bedoelt voor de uitlevering en status van prepaid toestellen.
Per ongeluk gebeld, toevallig vertelde ze mij dat zij ALLE toestellen versturen. inclusief de bij abonnement verstrekte toestellen.

[ Voor 0% gewijzigd door Dan0r op 12-04-2010 16:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Dan0r schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:10:
[...]

Per ongeluk belde ik het Vodafone orderstatus nummer: 0800-7378423
ik moest wel even lachen toen ik je post las, per ongeluk bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cornelis18 schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:15:
[...]

Dat vroeg ik me ook al af. Heb hem zelf 5 april besteld, waarna 6 april de order is goedgekeurd.
Laatste datum die ik zo snel zag in dit topic is 30 maart. Mensen die hem later hebben besteld, en ook al een verzendbevestiging van 2call hebben?
Ja na die van 30 maart werd het akelig stil, mijn bestelling is ook op 6 april goedgekeurd en doorgezet naar het magazijn...

Hoop toch echt dat wij nog in deze lading meekunnen en niet op de volgende hoeven te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 21:22
Vorige week vrijdag had ik GSMwijzer/studentenmobiel via de mail een vraag gesteld hoe het zit met de levering van de HTC Desire. Vandaag kreeg ik het volgende antwoord:

"Beste ...,

Het toestel, de HTC Desire hebben wij op dit moment nog niet op voorraad. We verwachten het toestel eind deze week binnen te hebben. U kunt uw pakket begin volgende week verwachten.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl"

Mijn bestelling had ik eind maart geplaatst (T-mobile verlenging), ze hadden dus veels te weinig toestellen bij de eerste levering binnen gekregen of misschien helemaal niks? Aangezien een aantal mensen vorige week hier hadden gemeld dat ze van GSMwijzer hun Desire al hadden ontvangen? In het antwoord van GSMwijzer staat toch wel echt duidelijk dat ze hem nog niet op voorraad hebben...of lees ik het verkeerd? :S

Achja...nog een week wachten...zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:33
Voor de mensen die gisteren bij BelCompany hebben besteld; het was een fout op hun nieuwe website; maar de bestellingen zullen gewoon geleverd worden, kan alleen iets vertraagd worden omdat ze geen voorraad hebben op dit moment.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Phusebox schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:30:
Voor de mensen die gisteren bij BelCompany hebben besteld; het was een fout op hun nieuwe website; maar de bestellingen zullen gewoon geleverd worden, kan alleen iets vertraagd worden omdat ze geen voorraad hebben op dit moment.
Oftewel, "nooit op voorraad"

Zou wel mooi zijn als ze het krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:33
Christiano007 schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:32:
[...]

Ze verwachten deze week een voorraad maar konden niks toezeggen. Ze beseffen dat er een fout zat in hun nieuwe site waardoor dit gebeurd is maar ze hebben dus besloten de bestellingen gewoon uit te leveren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Phusebox schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:36:
[...]

Ze verwachten deze week een voorraad maar konden niks toezeggen. Ze beseffen dat er een fout zat in hun nieuwe site waardoor dit gebeurd is maar ze hebben dus besloten de bestellingen gewoon uit te leveren.
Dan baal ik dat ik gisteren het formulier niet ingevuld heb voor de bestelling, had niet verwacht dat ze het zouden goedkeuren.

Ach ja, mooi voor de mensen die de Desire besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:39
Christiano007 schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:32:
[...]

Dat is natuurlijk onzinnig, morgen komt alles gewoon binnen werd mij gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 15:47
GSMweb: ingepakt en verstuurd, morgen in huis :D
Eindelijk zekerheid wanneer ik hem binnen heb haha..
Morgen hele dag vrij dus lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_76
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-06 14:02
Weet iemand of de Desire bij T-Mobile branded is met lelijke logo's e.d. of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 16:52
Phusebox schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:36:
[...]

Hoe weet je dit heb je gebeld?
Zoja dan is dit zeer goed nieuws :D
en verdiene ze van mij part de warme douche of hoe dat ook heten mag :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ninjaman op 12-04-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

XENTiC schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:14:
Voor de mensen die een silvere hebben besteld, die komt vandaag binnen bij PDAshop.

http://twitter.com/Coolblue_NL/status/12037182634
cv8x schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:16:
YES, de zilveren komt binnen! Zou iemand willen laten weten of hij of zij een bevestiging krijgt dat de zilveren verzonden wordt? Bedankt.
Zojuist een sms en mail gehad, heb de zilveren besteld. (vorige week pas)
Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
cv8x schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:14:
Iemand al iets gehoord van Coolblue mbt de zilveren versie? Een bevestiging bedoel ik dan?
Ongeduld, zie hierboven.

[ Voor 25% gewijzigd door jules op 12-04-2010 17:39 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook dit toestel besteld bij studentmobiel. Benieuwd wanneer deze geleverd wordt. Mocht ik iets te weten komen laat ik het hier even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04 01:37

CvB

Na enorm lang wikken en wegen tussen de HD2 en de Desire (verplichte google accounts staat me nog altijd niet zo aan), toch maar de Desire besteld.

Ik heb even de T-mobile klantenservice gebeld en uitendelijk de Desire met relax 25 en WnW 2jaar voor 0 euro, best een redelijke deal vind ik. ;)
Voor het abonnement geldt de zogenaamde 'internetkorting'. De medewerkster vertelde me dat ik die korting nu kreeg omdat ik ernaar vroeg en ik ook al op T-mobile.nl had gekeken en op de hoogte was van die korting, maar dat je die korting niet standaard krijgt als je telefonisch besteld. Misschien handig voor anderen om te weten, in mijn geval gaat het al om totaal iets van 200 euro korting over twee jaar. Ik vind het zelf fijner om telefonisch (of in de winkel) te kopen omdat je echt alles direct kan vragen en antwoord hebt, helemaal prima zo dus.

Volgens de medewerkster was de levertijd 2 tot 4 dagen. Ik zou nog bericht krijgen van AT&T over een bezorgdatum.
Ik zie het wel, ik reken gewoon lekker op ergens volgende week. Dat moet toch wel gaan lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroach
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:22
Net Hi gebeld, ze zeiden dat hij al verstuurd was. En vonden het vreemd dat ik nog niets had binnengekregen... Hopelijk komt hij nog anders morgen. Op de hi site staat alleen bij kooporder status nog niets gewijzigd, waardoor ik ook geen track & trace heb van tnt ofzo...

[ Voor 30% gewijzigd door theroach op 12-04-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 20:39
Ik hem deze week ook mijn abonnement verlengd bij Hi. Ben nog niet gebeld dat hij morgen verstuurd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of ik bij de lading zit van VF. Iemand zei hier dat er 1000 binnen waren gekomen?
Ik heb hem afgelopen vrijdag verlengd want 3 weken eerder stond hij nog niet in de lijst of iets.

Ik hoop het maar! Als iemand meer weet, wanneer ze moeten komen let me know! Post het hier ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:28:
Ben benieuwd of ik bij de lading zit van VF. Iemand zei hier dat er 1000 binnen waren gekomen?
Ik heb hem afgelopen vrijdag verlengd want 3 weken eerder stond hij nog niet in de lijst of iets.

Ik hoop het maar! Als iemand meer weet, wanneer ze moeten komen let me know! Post het hier ofc.
VF wist mij te vertellen dat ik niet (eind maart besteld) bij de eerste batch lijk te zitten.
Ik hoop dat dit een misverstand is, anders zal ook jij waarschijnlijk even geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 20:09

ikbenwouter

! w t R

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:22:
[...]

Ja na die van 30 maart werd het akelig stil, mijn bestelling is ook op 6 april goedgekeurd en doorgezet naar het magazijn...

Hoop toch echt dat wij nog in deze lading meekunnen en niet op de volgende hoeven te wachten.
Ik zit met phoneplaza / 2call nog te wachten. Besteldatum en goedkeuring op 1 april. Ik zit dus blijkbaar net op de grens van pech hebben :'( 8) :'(

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Dan0r schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:31:
[...]

VF wist mij te vertellen dat ik niet (eind maart besteld) bij de eerste batch lijk te zitten.
Ik hoop dat dit een misverstand is, anders zal ook jij waarschijnlijk even geduld moeten hebben.
Als dat zo is annuleer ik de boel meteen en stap ik naar het goedkoopste alternatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
SmithNL schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:43:
[...]

Als dat zo is annuleer ik de boel meteen en stap ik naar het goedkoopste alternatief ;)
Ik zit daar ook over na te denken.
Ik heb echter geen idee in hoeverre dit haalbaar is. Mijn abbo is per direct ingegaan en dus al actief.
Annulering lijkt me dan ook haast niet mogelijk. Daarintegen is mij per mail toegezegd het toestel binnen 10 -14 dag te ontvangen. Lastig verhaal.
Ik wacht deze week nog even rustig af. Daarna ga ik mij verder informeren over de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb Hi even een belletje gedaan, die konden me vandaag geen info geven i.v.m de afdeling die nu (al) gesloten is. Morgen moest ik even terugbellen.

Op Twitter heb ik een reactie van Hi gekregen op de vraag of de HTC Desire morgen/overmorgen uitgeleverd zou worden:
Hi Society Hi
Ik lees net: jnieberg: Erg netjes. Hi.nl belde me dat ze de HTC Desire nu woensdag al binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb de eerste rekening van mijn nieuwe Vodafone abbo al binnen, alleen nog geen telefoon.. En geen SIM-kaart.. :')

Volgende keer maar via gsmweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Studentmobiel... beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Uw bestelling bij Smartphoneshop.nl is vandaag verzonden naar het volgende adres
Ze gaan dus ook echt de deur uit vandaag :D

(voor diegenen die willen weten of de zilveren Desire word verzonden vandaag door CoolBlue of varianten)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASF86 schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:24:
Vorige week vrijdag had ik GSMwijzer/studentenmobiel via de mail een vraag gesteld hoe het zit met de levering van de HTC Desire. Vandaag kreeg ik het volgende antwoord:

"Beste ...,

Het toestel, de HTC Desire hebben wij op dit moment nog niet op voorraad. We verwachten het toestel eind deze week binnen te hebben. U kunt uw pakket begin volgende week verwachten.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl"

Mijn bestelling had ik eind maart geplaatst (T-mobile verlenging), ze hadden dus veels te weinig toestellen bij de eerste levering binnen gekregen of misschien helemaal niks? Aangezien een aantal mensen vorige week hier hadden gemeld dat ze van GSMwijzer hun Desire al hadden ontvangen? In het antwoord van GSMwijzer staat toch wel echt duidelijk dat ze hem nog niet op voorraad hebben...of lees ik het verkeerd? :S

Achja...nog een week wachten...zucht...
Ik heb de Desire bij studentmobiel besteld i.c.m. hi abonnement en nummerbehoud.
Deze bestelling heb ik geplaatst op 25 maart (de dag waarop de desire op de site van studentmobiel kwam te staan) gelijk dezelfde dag alle benodigde kopieen enzo verstuurt.
status staat op contract ontvangen.

Afgelopen vrijdag mailtje gestuurd omdat het toestel op inbestelling stond en het verwacht op bericht verwijderd was. Ik kreeg de volgende reactie:

Beste heer/mevrouw,

U kunt het toestel maandag of dinsdag binnen verwachten.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Inmiddels nog geen verzendbevestiging ontvangen. zal morgen dus ook wel niet komen.
nog ff wachten.... misschien maar beter ook met de toetsweek :P

edit: reactie studentmobiel afgelopen vrijdag 11.40 uur binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Laatst online: 22-06 18:24
Sinds kort staat de Desire ook op de website van Tmobile.nl . Maar dit is allemaal icm een abonnement (logisch zou je zeggen, maar bij vodafone staat er ook een losse toestelprijs bij), dus nu is mijn vraag of iemand een idee heeft wat het losse toestel daar zou kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 09:45
Ik heb daarnet nog een bestelling gedaan bij Hi. Via 1200 gebeld. Contact verlenging 1 jaar en
krijg het toestel gratis =)
Daar werd bij m'n 1e vraag bevestigd dat het toestel binnen is. Daarna werd er een slag om de arm genomen, dat zodra het toestel binnen is deze als 1 van de 1e naar mij verzonden zou worden. En bij de afronding werd er weer gezegd dat ik het toestel deze week wel binnen zou hebben.

Dus, alsnog afwachten...

Edit: Krijg net een smsje binnen: "Je voorinschrijving is ontvangen, zodra het toestel binnen is ontvang je meer informatie over je bestelling"

Ik begrijp ze niet meer... 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door smartie89 op 12-04-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReytingHamdi schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:41:
Heb 'm net ook besteld bij GSMeasy, heb ook nog gevraag of de wii te leveren is en ja hoor ze liggen er nog.
Heb je GSMeasy gebeld en telefonisch besteld? Ik ben ook van plan daar te bestellen, maar ik wil wel zeker weten dat die Wii op voorraad is en die er zeker weten bij krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smartie89 schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:16:
Ik heb daarnet nog een bestelling gedaan bij Hi. Via 1200 gebeld. Contact verlenging 1 jaar en
Daar werd bij m'n 1e vraag bevestigd dat het toestel binnen is. Daarna werd er een slag om de arm genomen, dat zodra het toestel binnen is deze als 1 van de 1e naar mij verzonden zou worden. En bij de afronding werd er weer gezegd dat ik het toestel deze week wel binnen zou hebben.

Dus, alsnog afwachten...

Edit: Krijg net een smsje binnen: "Je voorinschrijving is ontvangen, zodra het toestel binnen is ontvang je meer informatie over je bestelling"

Heb ook bij Hi met 1 jaar verlengd en moest 130 euro bijbetalen :P Welk abbo heb jij genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 12:01

Isniedood

nee, echt niet!

ikbenwouter schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:31:
[...]

Ik zit met phoneplaza / 2call nog te wachten. Besteldatum en goedkeuring op 1 april. Ik zit dus blijkbaar net op de grens van pech hebben :'( 8) :'(
Ik heb hem de 8ste besteld en mijn nummerbehoud moet nog goedgekeurd worden... So far niks dus

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbenwouter schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:31:
[...]

Ja jij zit nog dichter bij de grens ja... Heb ze maar even mail gestuurd of de lading niet voldoende was en wanneer ze de volgende lading krijgen. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
@ Sissco Hi 25 + eindeloos online, 1000 sms bundel en een avond bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 21:22
Yohsoog schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:16:
Sinds kort staat de Desire ook op de website van Tmobile.nl . Maar dit is allemaal icm een abonnement (logisch zou je zeggen, maar bij vodafone staat er ook een losse toestelprijs bij), dus nu is mijn vraag of iemand een idee heeft wat het losse toestel daar zou kosten?
Dat zag ik ook vandaag toen ik inlogde op mijn T-mobile account. Alleen krijg je bij een 2-jarig abonnement in combinatie met web n walk internet geen 7 euro korting op de eerste 12 maanden zoals bij de andere winkels? Of zit er een fout in het calculatie systeem?
Als dat wel zo is, zit ik zelfs te overwegen mijn huidige bestelling te annuleren en hem bij T-mobile zelf te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Hoe lang duurt het porteren trouwens van prepaid naar abbo? Ik heb een prepaid mobiel van t-mobile en ga naar VF. Iemand ervaring hiermee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil weten of VF vandaag telefoons op de post heeft gedaan en of de mijne er bij zit of course, maar heb geen zin om te bellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01-2024
smartie89 schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:16:

Dus, alsnog afwachten...

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:38:
[...]

Heb ook bij Hi met 1 jaar verlengd en moest 130 euro bijbetalen :P Welk abbo heb jij genomen?
Net ook gebeld met 1200. Ik zou 129,95 bij moeten betalen bij eenjarige verlenging Hi 25 + eindeloos online + eindeloos sms.
Toen ik vertelde dat ik op internetfora heb gelezen dat sommigen hem gratis krijgen bij een verlenging ging hij het nog even goed nakijken. Hij had het over een andere prijslijst, maar die was (nog) niet beschikbaar omdat het toestel er nog niet was. Omdat ik een "D-klant" was, zou ik hem waarschijnlijk wel goedkoper krijgen volgens die lijst.
Maar hij zei dat de Desire pas vanaf de 21e beschikbaar was volgens het systeem. Volgens de Hi website ook nog steeds. Volgens mij loopt het een beetje langs elkaar heen daar?

[ Voor 7% gewijzigd door Realityweb op 12-04-2010 19:19 ]

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 2call 'lichting 2'-telefoon vanmiddag afgehaald (24 maart doorgezet naar magazijn). Volgens mij lijkt ie in orde qua scherm (heb het nog niet heel goed bekeken). Wat wel opvalt is dat ie kleiner is als op het computerscherm en ook in vergelijking met een andere telefoon die ik goed ken (HTC HD2) - misschien met dit formaat had zilver ook gekund 8)7 .
BTW weet iemand (misschien niet helemaal abbo/levertijden..) je bij de muziekspeler ook alfanumerieke informatie (songtitel, etc) op een bluetooth headset-met-display kan ontvangen (dit werkte op de HD2 prima met mijn SE MW600 stereo headset). Op de X10 van SonyEricsson zal het ook werken (Android 1.6 - daar 'hoort' die headset min of meer bij). Misschien andere muziekspeel-software ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Mijn HTC Desire Silver wordt morgen tussen 09.00 - 13.00 uur geleverd,
besteldatum 16 februari (pdashop.nl). :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:00
toen ik mijn abbo verlengde bij hi kreeg ik te horen 28april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:20:
Ik heb mijn 2call 'lichting 2'-telefoon vanmiddag afgehaald (24 maart doorgezet naar magazijn). Volgens mij lijkt ie in orde qua scherm (heb het nog niet heel goed bekeken). Wat wel opvalt is dat ie kleiner is als op het computerscherm
Interpreteer ik dit nu goed? Vergelijk je nu de het formaat van de reallife Desire met een afbeelding op je computerscherm? 8)7. Zo ja, tuurlijk is dit niet even groot. (heeft met pixels/resolutie/dpi en beeldschermgrootte te maken)
en ook in vergelijking met een andere telefoon die ik goed ken (HTC HD2) - misschien met dit formaat had zilver ook gekund 8)7 .
Dat lijkt me niet meer als logisch aangezien een HD2 een 4,3" scherm heeft t.o.v. 3.7" voor de Desire.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realityweb schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:18:
[...]

[...]

Net ook gebeld met 1200. Ik zou 129,95 bij moeten betalen bij eenjarige verlenging Hi 25 + eindeloos online + eindeloos sms.
Toen ik vertelde dat ik op internetfora heb gelezen dat sommigen hem gratis krijgen bij een verlenging ging hij het nog even goed nakijken. Hij had het over een andere prijslijst, maar die was (nog) niet beschikbaar omdat het toestel er nog niet was. Omdat ik een "D-klant" was, zou ik hem waarschijnlijk wel goedkoper krijgen volgens die lijst.
Maar hij zei dat de Desire pas vanaf de 21e beschikbaar was volgens het systeem. Volgens de Hi website ook nog steeds. Volgens mij loopt het een beetje langs elkaar heen daar?
Hmm interessant. Hoelang je al bij Hi zit is ook wel een belangrijke factor lijkt me. Als je hem nieuw wilt bestellen met een 1 jarig abonnement moet je 260 bijbetalen dus we krijgen al een flinke korting. Als je meer weet of je hem gratis krijgt hoor ik het graag ;)
Ener103 schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:30:
toen ik mijn abbo verlengde bij hi kreeg ik te horen 28april
Ik mag toch hopen van niet :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 09:16
Realityweb schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:18:
[...]

[...]

Voor 130 zou ik nog steeds tekenen. Is maar een 1 jarig abonnement en nog een goedkoop abonnement ook.
Hoe krijg je dat al voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:17:
Ik wil weten of VF vandaag telefoons op de post heeft gedaan en of de mijne er bij zit of course, maar heb geen zin om te bellen :D
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adames schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:41:
[...]
Voor 130 zou ik nog steeds tekenen. Is maar een 1 jarig abonnement en nog een goedkoop abonnement ook.
Hoe krijg je dat al voor elkaar.
Als je bij Hi verlengt krijg je al een flinke korting inderdaad. Ik vind €130 ook geen probleem. Maar ja als ik toch hoor dat mensen hem gratis krijgen bij het verlengen wil ik daar natuurlijk wel het fijne van weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij had het over een andere prijslijst, maar die was (nog) niet beschikbaar omdat het toestel er nog niet was. Omdat ik een "D-klant" was, zou ik hem waarschijnlijk wel goedkoper krijgen
Ik ben een "C-klant" en ik vraag me nog steeds af wat het betekend. Ik ben benieuwd wat Hi mij te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb al zo vaak gebelt in de afgelopen 3 weken, heb het gevoel dat ik op een watchlist sta :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:56:
[...]

Ja heb al zo vaak gebelt in de afgelopen 3 weken, heb het gevoel dat ik op een watchlist sta :')
Ik mail tegenwoordig. Duurt wat langer, maar dan heb ik wel een antwoord zwart op wit ;) Zojuist weer een bericht de deur uit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
Ik ( bij Hi ) heb net gebeld naar 1200, dan op 3 gedrukt ( abonnement verlengen ) en ik krijg iemand aan de telefoon van KPN? En hij zei dat de Desire nog niet in het assortiment zit en pas vanaf de 21e geleverd wordt. Ik snap er nu dus niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:00
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:44:
[...]

Als je bij Hi verlengt krijg je al een flinke korting inderdaad. Ik vind €130 ook geen probleem. Maar ja als ik toch hoor dat mensen hem gratis krijgen bij het verlengen wil ik daar natuurlijk wel het fijne van weten ;)
ik heb voor 1jaar verlengd Hi20 (18,45) + Hi eindeloos. 1e 6mnd 2,50 daarna 9,95. Toestel 129,95
Vond ikzelf een goede deal. Bij Hi25 zelfde toestelprijs
Bij 2jaar kreeg ik het toestel gratis. 1jaar vind ik lang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:07

radial

Watch out

lbuysers schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:28:
Mijn HTC Desire Silver wordt morgen tussen 09.00 - 13.00 uur geleverd,
besteldatum 16 februari (pdashop.nl). :Y
Net mailtje gehad die ie ingepakt en wel klaarligt om verstuurd te gaan worden, dat wordt dus id nog 1 nachtje slapen en dan is de Desire Silver er eindelijk :P, dat wordt spelen morgenmiddag op het werk >:)

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:45
Net even gekeken naar mijn verlenging bij HI icm de HTC Desire. Wanneer ik hem 2 jaar verleng is de telefoon gratis (bij elke bundel). En voor 1 jaar kost het 130 euro ook voor elk bundel.

Wat denken jullie dat het beste is?

Natuurlijk kan deze telefoon met gemak 2 jaar mee, maar voor 130 euro voor 1 jaar is toch niet slecht? Daarnaast is de telefoon over 1 jaar nog wel 150-200 euro waar en over 2 jaar waarschijnlijk minder dan 100.

Wat een dilemma :P Had niet gedacht dat ik zo'n goede aanbieding zou krijgen, aangezien ik nu met een hi 15 bundel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
SmithNL schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:00:
[...]

Ik mail tegenwoordig. Duurt wat langer, maar dan heb ik wel een antwoord zwart op wit ;) Zojuist weer een bericht de deur uit gegaan.
Dat dacht ik ook. Specifiek gevraagd wat ik bevestigd wilde hebben.
Namelijk: contractduur, contractvorm, teostel, kleur, GB van het kaartje en levertijd.
Hun antwoord was: " U heeft uw contract verlengt en ontvangt een HTC Desire."

Wederom een lekker incompleet antwoord.
Communicatie op een normaal niveau is klaarblijkelijk niet mogelijk.

Ook vandaag trouwens niet teruggebeld. Dat zal donderdag gebeuren. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Salland.
17-03 besteld. Verwachte datum op voorraad aangepast naar 12-04. En nu is de verwachte datum op voorraad 20-4 ...
Dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
Ik heb een hele hoge klantwaarde, vaak over m'n bundel heengegaan en ben ondertussen 4,5 jaar klant van Hi. Ik zit waarschijnlijk in klasse E (hoog). Vandaar dat ik de Desire gratis krijg.

Ik kreeg ook KPN aan de lijn via 1200 optie 3. Vorige week kon ik deze bestelling ook nog niet doen, toen werd mij verteld dat ik tot de 21e moest wachten (totdat de telefoon in het assortiment wordt opgenomen) zodat ze me een aanbod konden doen. Vandaag kon dat dus opeens wel.

Ik kreeg vandaag ook de opmerking: ' voor een klant als u kan ik dat zeker regelen' (1 jarig abo en gratis)

Maargoed... alsnog niet duidelijk wanneer 'ie gaat komen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MontyHJC
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 11:47
Dit topic volg ik al een tijdje, paar weken geleden de Desire besteld bij VF. Mij was ook verteld dat ze vandaag de lading Desires zouden binnenkrijgen, helaas was dat volgens de beste mensen bij de telefooncentrale niet gelukt. Kennelijk krijgen ze pas op 10 mei de Desires binnen.

Daarop moest ik helaas even heel hard lachen... wel heel bijzonder zoiets. Degene heeft het voor mij nagevraagd ter plekke, dus ik neem aan dat dit klopt, maar het blijft vreemd. Iemand die dit verhaal ook al heeft gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Yohsoog schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:16:
Opmerkelijk, zaterdag kon ik hem nog niet vinden..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:17:
Ik heb vandaag gebeld voor mijn bestelling....ASUFBADSF*&#R*&@#$*&@#$*&@#$*&@#$*&YT@#$(*&^@#$
De voorraad was op, dus ik moet wachten tot volgende week :( Je zou toch verwachten dat een partij als VF toch wel voldoende toestellen zou bestellen....gevalletje van slecht management. NOOIT meer bestel ik daar m'n telefoon, NEVER NOOIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Cyberpope schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:24:
[...]

Opmerkelijk, zaterdag kon ik hem nog niet vinden..
Het ligt niet aan jou ;)

Vanochtend stond ie er ook nog niet op, ergens in de middag kwam ie "opeens" tevoorschijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Vodafone en zijn berichtgeving is zo veranderlijk als het weer.

Eerst hoor je dat alles al verzonden is, dan hoor je dat alles ontvangen is en morgen de deur uitgaat, dan zitten er weer mensen niet bij de eerste batch en dan is het weer 10 mei..? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:37:
[...]

Hmm interessant. Hoelang je al bij Hi zit is ook wel een belangrijke factor lijkt me. Als je hem nieuw wilt bestellen met een 1 jarig abonnement moet je 260 bijbetalen dus we krijgen al een flinke korting. Als je meer weet of je hem gratis krijgt hoor ik het graag ;)

[...]

Ik mag toch hopen van niet :P
Hoelang je er zit, welk abonnement, en hoeveel je gem. over je bundel zit speelt mee volgens mij ;)
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:44:
[...]

Dat heb ik dus ook. 130 is niet duur, maar toch jammer als het voor minder kan. Probleem is wel dat ik hem dus nog steeds niet heb besteld. Ga denk ik de 16e maar naar de Hi winkel.
marijni12 schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:03:
Ik ( bij Hi ) heb net gebeld naar 1200, dan op 3 gedrukt ( abonnement verlengen ) en ik krijg iemand aan de telefoon van KPN? En hij zei dat de Desire nog niet in het assortiment zit en pas vanaf de 21e geleverd wordt. Ik snap er nu dus niks meer van.
Ik werd doorgeschakeld naar iemand van Hi volgens de dame vd klantenservice. Maar die nam ook op met "Met KPN". Hi is ook onderdeel van KPN... Maar het lijkt er dus wel op dat niet alle verkopers hetzelfde zeggen.

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
robvanpraat schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:25:
[...]

Ik heb vandaag gebeld voor mijn bestelling....ASUFBADSF*&#R*&@#$*&@#$*&@#$*&@#$*&YT@#$(*&^@#$
De voorraad was op, dus ik moet wachten tot volgende week :( Je zou toch verwachten dat een partij als VF toch wel voldoende toestellen zou bestellen....gevalletje van slecht management. NOOIT meer bestel ik daar m'n telefoon, NEVER NOOIT!
Wanneer heb je besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
MontyHJC schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:24:
Dit topic volg ik al een tijdje, paar weken geleden de Desire besteld bij VF. Mij was ook verteld dat ze vandaag de lading Desires zouden binnenkrijgen, helaas was dat volgens de beste mensen bij de telefooncentrale niet gelukt. Kennelijk krijgen ze pas op 10 mei de Desires binnen.

Daarop moest ik helaas even heel hard lachen... wel heel bijzonder zoiets. Degene heeft het voor mij nagevraagd ter plekke, dus ik neem aan dat dit klopt, maar het blijft vreemd. Iemand die dit verhaal ook al heeft gehoord?
wtf 10 mei? Dat lijkt me toch erg raar, het kan toch niet een hele maand duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Dan0r schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:27:
[...]

Wanneer heb je besteld ?
Vorige week dinsdag...de 6e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realityweb schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:27:
[...]

Hoelang je er zit, welk abonnement, en hoeveel je gem. over je bundel zit speelt mee volgens mij ;)
Hoe meer je over je bundel zit, hoe goedkoper het wordt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:38:
[...]

Hoe meer je over je bundel zit, hoe goedkoper het wordt? :P
Bij mij wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MontyHJC
Negaiido schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:28:
[...]

wtf 10 mei? Dat lijkt me toch erg raar, het kan toch niet een hele maand duren.
Net weer gebeld. Degene die ik dit keer sprak bij VF dacht ook nog dat die vandaag geleverd zou worden. Dus kennelijk moet je zulke dingen daar echt navragen... Neem toch aan dat hier vaak over gebeld wordt. Maar verder niet gevraagd of het echt klopt.

Wilde de verlenging/bestelling annuleren, dat is ook gelukt. Kennelijk kan het tot 48 uur duren voordat je verlenging ook echt geannuleerd is... en zolang moet je - volgens de Vodafone medewerkster - ook wachten met verlengen/bestellen bij een andere handel zoals gsmweb/pdashop.

Klopt dit echt of is dit slechts een vertragende factor? Lijkt me toch sterk dat er op zo'n manier twee verlengingen door mekaar heen gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:25:
[...]

Ik heb hem ook vorige week besteld op de 6e. Ik snap het niet waar alles naartoe is gegaan dan.
Ik neem aan dat je eerst je vaste klanten doet en daarna de overige bestellingen?

Ze kregen er 1000 binnen, lijkt me sterk dat er bij VF zelf 1000 mensen hem hebben besteld.

Welk nummer belde je hierover? Ik wil nu wel erg graag mijn status weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
MontyHJC schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:44:
[...]

Net weer gebeld. Degene die ik dit keer sprak bij VF dacht ook nog dat die vandaag geleverd zou worden. Dus kennelijk moet je zulke dingen daar echt navragen... Neem toch aan dat hier vaak over gebeld wordt. Maar verder niet gevraagd of het echt klopt.

Wilde de verlenging/bestelling annuleren, dat is ook gelukt. Kennelijk kan het tot 48 uur duren voordat je verlenging ook echt geannuleerd is... en zolang moet je - volgens de Vodafone medewerkster - ook wachten met verlengen/bestellen bij een andere handel zoals gsmweb/pdashop.

Klopt dit echt of is dit slechts een vertragende factor? Lijkt me toch sterk dat er op zo'n manier twee verlengingen door mekaar heen gaan lopen.
We moeten het maar zo bekijken: Hoe langer het duurt voordat we hem hebben, hoe groter de kans is dat we bij alle apps in de market kunnen. Bovendien lijkt het alsof wij een latere partij hebben die mogelijk minder last hebben van die mogelijke roze glans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MontyHJC
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:50:
Welk nummer belde je hierover? Ik wil nu wel erg graag mijn status weten.
0800-020 00 56

tot 9 uur geopend, let us know!

meer info: http://help.vodafone.nl/c...xt_page=&p_accessibility=

[ Voor 26% gewijzigd door MontyHJC op 12-04-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MontyHJC schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:51:
[...]

0800-020 00 56

Wat heb je gezegt? Dat je een tel besteld hebt en de status er van wilt weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MontyHJC
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:52:
[...]

Wat heb je gezegt? Dat je een tel besteld hebt en de status er van wilt weten?
Klopt, orderstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MontyHJC schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:51:
[...]

0800-020 00 56

Haalt ie nooit meer denk ik. Laatst belde ik om 20:30, kwam ik om 20:55 eindelijk uit de wacht en hingen ze gelijk op.

Hoe vaker ik naar vodafone bel, hoe minder ik klant daar wil blijven. Enige reden dat ik daar nog zit is het internet wat beter uit de bus komt kwa bereik, snelheid en limieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

robvanpraat schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:51:
[...]

We moeten het maar zo bekijken: Hoe langer het duurt voordat we hem hebben, hoe groter de kans is dat we bij alle apps in de market kunnen. Bovendien lijkt het alsof wij een latere partij hebben die mogelijk minder last hebben van die mogelijke roze glans...
Heb je daar misschien een bron bij? klinkt interessant (jaja ik weet het, je merkt het niet etc, maartoch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze checken de status nu ...

edit:

Naja... Ik belde dat nummer. Konden het niet zien. Dus belde 0800-0001 optie . En de beste mevrouw vertelde mij dat ik hem binnen morgen en 10 werkdagen kon ontvangen. Maar hij was al overgeboekt en verwerkt. Dus wellicht heb ik een kansje :)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een meisje van Vodafone gesproken. En die wist mij in één gesprek twee verschillende statussen van mijn order door te geven. Allereerst kon ze niet inzien hoe mijn order ervoor stond maar na doordrammen vertelde ze me dat er nog geen Desires zijn binnen gekomen en dat mijn order daarom nog steeds 'Pending' is.

Daarmee was ze nog niet van mij af, want ik wilde meer informatie. Waarop ze besloot nogmaals het systeem te raadplegen. En toen waren er ineens wel toestellen binnen gekomen en stond ik waarschijnlijk op de lijst van morgen te versturen toestellen. Yeah right... Ik heb haar ook gevraagd of ze haar joint thuis verder op kon roken en mij door te verbinden met de afdeling Loyalty. Maar die zijn helaas vanaf 20 uur gesloten. Morgenochtend maar weer in de telefoon klimmen. Ik wil de onderste steen nu boven! Maar of dat gaat lukken...
Pagina: 1 ... 31 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.