ASF86 schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:24:
Vorige week vrijdag had ik GSMwijzer/studentenmobiel via de mail een vraag gesteld hoe het zit met de levering van de HTC Desire. Vandaag kreeg ik het volgende antwoord:
"Beste ...,
Het toestel, de HTC Desire hebben wij op dit moment nog niet op voorraad. We verwachten het toestel eind deze week binnen te hebben. U kunt uw pakket begin volgende week verwachten.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl"
Mijn bestelling had ik eind maart geplaatst (T-mobile verlenging), ze hadden dus veels te weinig toestellen bij de eerste levering binnen gekregen of misschien helemaal niks? Aangezien een aantal mensen vorige week hier hadden gemeld dat ze van GSMwijzer hun Desire al hadden ontvangen? In het antwoord van GSMwijzer staat toch wel echt duidelijk dat ze hem
nog niet op voorraad hebben...of lees ik het verkeerd?
Achja...nog een week wachten...zucht...
Ik heb de Desire bij studentmobiel besteld i.c.m. hi abonnement en nummerbehoud.
Deze bestelling heb ik geplaatst op 25 maart (de dag waarop de desire op de site van studentmobiel kwam te staan) gelijk dezelfde dag alle benodigde kopieen enzo verstuurt.
status staat op contract ontvangen.
Afgelopen vrijdag mailtje gestuurd omdat het toestel op inbestelling stond en het verwacht op bericht verwijderd was. Ik kreeg de volgende reactie:
Beste heer/mevrouw,
U kunt het toestel maandag of dinsdag binnen verwachten.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Inmiddels nog geen verzendbevestiging ontvangen. zal morgen dus ook wel niet komen.
nog ff wachten.... misschien maar beter ook met de toetsweek
edit: reactie studentmobiel afgelopen vrijdag 11.40 uur binnen