Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:45
Net met HI klantenservice gebeld, de Desire komt waarschijnlijk eerder dan 21 april, en zullen mij terugbellen zodra het binnen is.

Enige idee of je altijd 4 maanden voor het einde van je contract kan verlengen (uiteraard bij 2 jargie abo). Want ik zit nog te twijfelen of ik voor 130 euro een 1 jarig abo neem of voor 2 jaar gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet snap is dat VF geen email stuurt met een verzending van pakket of iets. Dit deden ze vorige keer ook al niet. Nouja nu maar hopen dat ik hem kan ontvangen deze weel. Anders wordt het een saaie dag bij mn opa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenkreutzer schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:02:
Net met HI klantenservice gebeld, de Desire komt waarschijnlijk eerder dan 21 april, en zullen mij terugbellen zodra het binnen is.

Enige idee of je altijd 4 maanden voor het einde van je contract kan verlengen (uiteraard bij 2 jargie abo). Want ik zit nog te twijfelen of ik voor 130 euro een 1 jarig abo neem of voor 2 jaar gratis.
Ik heb bij VF voor elkaar gekregen dat ik 9 maanden eerder ( telefoon is dood aan het gaan) hem kon verlengen. Dit kon omdat ik al langer dan 4 jaar klant was bij hun. Weet niet precies hoe dit bij KPN werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Ik heb net weer met iemand van Hi gebeld, en diegene wist niet eens dat de HTC Desire bestond en volgens hem stond ie ook niet in het systeem. Btw, als je een 1-jarig abo neemt, hoeveel maanden voordat je abo afloopt kan je dan verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:05:
[...]

Ik heb bij VF voor elkaar gekregen dat ik 9 maanden eerder ( telefoon is dood aan het gaan) hem kon verlengen. Dit kon omdat ik al langer dan 4 jaar klant was bij hun. Weet niet precies hoe dit bij KPN werkt.
Volgens mij kan dat eigenlijk altijd wel...het maakt hen volgens mij niks uit wanneer jij een nieuwe telefoon krijgt, je moet immers toch altijd het contract altijd afmaken met betalingen. Dus het geld komt toch wel binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Het is toch eigenlijk hoe we als VF klant aan het lijntje gehouden worden?!
Ik zal morgen een laatste maal telefonisch contact opnemen en duidelijk vermelden dat elk antwoord wat niet juist gegeven wordt, resulteerd in een opzegging van mijn abbonnement, daar mij onder valse voorwentselen een abbonnement aangeboden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:00:
Net een meisje van Vodafone gesproken. En die wist mij in één gesprek twee verschillende statussen van mijn order door te geven. Allereerst kon ze niet inzien hoe mijn order ervoor stond maar na doordrammen vertelde ze me dat er nog geen Desires zijn binnen gekomen en dat mijn order daarom nog steeds 'Pending' is.

Daarmee was ze nog niet van mij af, want ik wilde meer informatie. Waarop ze besloot nogmaals het systeem te raadplegen. En toen waren er ineens wel toestellen binnen gekomen en stond ik waarschijnlijk op de lijst van morgen te versturen toestellen. Yeah right... Ik heb haar ook gevraagd of ze haar joint thuis verder op kon roken en mij door te verbinden met de afdeling Loyalty. Maar die zijn helaas vanaf 20 uur gesloten. Morgenochtend maar weer in de telefoon klimmen. Ik wil de onderste steen nu boven! Maar of dat gaat lukken...
_/-\o_

Zit een vervolg in dus! Maar mijns inziens hebben ze vandaag echt wel een zending binnengekregen. Zijn te veel bevestigingen van dat bericht. Maar inderdaad, als ze nou even via een mail of orderstatus helder zouden communiceren... -O-

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen inderdaad Vodafone even bellen of ze even iets duidelijker kunnen zijn..
Als ze gewoon zeggen dat ik nog een week moet wachten dan is het prima maar niet hoe het nu gaat..
Dan is ie verstuurd, dan moet ie nog binnen komen en dan moeten we weer wachten tot mei...
klopt helemaal niets van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:25:
Als ze gewoon zeggen dat ik nog een week moet wachten dan is het prima maar niet hoe het nu gaat..
Dan is ie verstuurd, dan moet ie nog binnen komen en dan moeten we weer wachten tot mei...
Vorige week zeiden ze ook al dat we een week moeten wachten. Ik laat me niet constant met zo'n boodschap afschepen, helemaal niet als er al veel mensen de telefoon in handen hebben.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:32:
[...]

Vorige week zeiden ze ook al dat we een week moeten wachten. Ik laat me niet constant met zo'n boodschap afschepen, helemaal niet als er al veel mensen de telefoon in handen hebben.
Daar heb je gelijk in. Helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 22:15
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk. Vandaag nog een aantal keer gebeld, maar ze waren te druk dus ben niks wijzer geworden. Morgen nog maar een poging wagen en eventueel de onvriendelijke modus even inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:25:
Als ze vertellen dat ik een week moet wachten is dat idd prima. Mijn grootste probleem op dit moment is dat ik het gevoel heb niet serieus genomen te worden als klant en zij mij afschepen met leugens en bedrog.
Maar zoals gezegd, ik bel morgen nog 1 maal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Zo, even een email naar studentmobiel gedaan waarom bij het verlengen van mijn abbo ik wel 99 e moet betalen terwijl nieuwe klanten het toestel gratis krijgen :(

Tot nu toe is mijn aanbod van vodafone nog steeds het goedkoopste :S en overstappen naar een andere provider doe ik liever niet omdat ik een beetje angstig ben met bereik, plus vodafone bevalt tot nu toe uitstekend! Heeft iemand anders die bij vodafone heeft verlengt nog een leuk aanbod gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen gaan alle vodafone desire's naar gls

Woensdag/Donderdag in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik help het je hopen;) Het zou wel geweldig zijn als we hem deze week nou zouden krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:12:

Hebben ze er genoeg voor alle bestellingen dan? Ik begreep dat ik hem pas volgende week hoef te verwachten........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:07:
Zo, even een email naar studentmobiel gedaan waarom bij het verlengen van mijn abbo ik wel 99 e moet betalen terwijl nieuwe klanten het toestel gratis krijgen :(
Ik had al een mail naar studentmobiel uitgedaan over wat jij beschrijft met gratis toestel bij een nieuw abonnement. Je gaat als antwoord krijgen dat de korting die de provider geeft op het toestel nu eenmaal meer is bij een nieuw abonnement, vreemd genoeg. Wat dat betreft heb je er bij vodafone niks aan als je al lang klant bent.... (Ik heb nog nooit een speciaal aanbod gekregen, sterker nog, dat aanbod was meestal duurder dan wat ik eerst had. Het aanbod van studentmobiel op de site was dit keer hetzelfde als van vodafone zelf).

Toch ben ik al lang klant bij vodafone, inmiddels al 8 of 9 jaar (ergens toen nog libertel). Toen de sim only abonnementen kwamen wilde ik erg graag de sms verdubbelaar hebben, dat ging toen niet vertelde de klantenservice aan mij omdat ik al zo'n "goedkoop" abonnement had. Waar ze naar verwezen was dat het sim only was, hun zagen dat toen als korting, ik niet. Goed, regel is regel, het vreemde was wel dat ik op mijn nr tot 2 maal toe een sms reclame kreeg, van "vraag nu de sms verdubbelaar aan"! Om het nog mooier te maken, kreeg ik toen ook nog een brief toegestuurd met dezelfde mededeling en mijn telefoonnr stond er boven. En dat allemaal binnen dezelfde maand. Ik wilde toen wel eens de ondergetekende eens spreken die mij die brief had gestuurd, maar dat kon niet volgende de kantenservice, want dat was de grote baas (dan moet die ook mij die brief niet sturen).

Nu met het Desire abonnement, op de maandag ergens in maart, had de man van vodafone mij een aanbod gedaan (zelfde als van studentmobiel). Op de dinsdag belde ik weer op, uiteraard een andere man, maar toen kon ik ineens het abonnement met de desire absoluut niet meer bestellen want hij was er nog niet. Ik kon pas ergens halverwege april dat abonnement met de desire bestellen.

Waarom ik nog bij vodafone blijf? Ach, ik denk dat er overal wel wat is.... Je hebt in ieder geval een goede dekking (ook in het buitenland), voor de service hoef je het zeker niet te doen.

Wil ik nog wel even meegeven aan iedereen die een Vodafone abonnement afsluit, let erop dat je met een abonnement met toestel, als je belminuten over hebt, deze wel meeneemt naar een volgende maand, maar dat eerst de nieuwe belminuten verbruikt worden in die volgende maand en dan pas de oude (is al ergens in het forum gezegd, maar het kan maar weer even genoemd worden :P). Dus first in, last out.

Iemand trouwens al opgevallen dat de Desire niet meer op de Nederlandse HTC site staat, maar wel op de Europese?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:12:

Waar haal je deze informatie vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Ja inderdaad, ik ben ook geneigd bij vodafone te blijven. Bij elke provider heb je wel iets, en de afgelopen 3 jaar is vodafone mij prima bevallen qua snelheid en bereik. Maar begrijp ik goed dat je dus nog niet de desire kon bestellen? En welk aanbod heb je toen gekregen vanuit vodafone?

Ik denk dat ik morgen maar eens ga bellen en kijken of ik een mooier aanbiedinkje kan los peuteren. Als ik die aanbieding van studentmobiel zou kunnen krijgen zou ik daar al heel blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:28

BPP

Pfff, Studentmobiel zou hem vorige week al zeker geleverd krijgen, en nu hebben ze nog niks. Binnen hoeveel dagen kan je een abo annuleren? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

ook hier: gsmwijzer.nl krijgt as woensdag weer nieuwe lading, aantal onbekend.
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:41:
[...]

Wil ik nog wel even meegeven aan iedereen die een Vodafone abonnement afsluit, let erop dat je met een abonnement met toestel, als je belminuten over hebt, deze wel meeneemt naar een volgende maand, maar dat eerst de nieuwe belminuten verbruikt worden in die volgende maand en dan pas de oude (is al ergens in het forum gezegd, maar het kan maar weer even genoemd worden :P). Dus first in, last out.
Dat ga ik eens nazoeken. Een Vodafone mederwerker heeft mij juist verzekerd dat dit niet zo was, toen er ik uitdrukkelijk om vroeg.

Wat ik nu weer top vindt aan VF is dat ze altijd (vroeg of laat) na bellen als je een probleem hebt gemeld. Om te zeggen dat het opgelost is of meer informatie te geven. Eigenlijk horen er natuurlijk geen problemen te zijn. (ik heb heel wat problemen gehad met ruis en stemmen op de lijn. Computerstem, de ander hoort mij niet, ik hoor de ander niet enzovoort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Het valt me op dat mensen erg zeuren omdat hun order niet precies in hun handen valt op de dag en tijd dat zij het willen.
Ja BPP jij bent een voorbeeld ervan. Het kan wel eens mis gaan met orders en grote verwachtingen waardoor niet iedereen gelijk aan de beurt komt. Als je geen geduld hebt dan koop je hem toch in de winkel wanneer je hem ziet.

[ Voor 0% gewijzigd door Negaiido op 12-04-2010 23:42 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Negaiido schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:27:
Het valt me op dat mensen erg zeuren omdat hun order niet precies in hun handen valt op de dag en tijd dat zij het willen.
Ja BPP jij bent een voorbeeld ervan. Het kan wel eens mis gaan met orders en grote verwachtingen waardoor niet iedereen gelijk aan de beurt komt. Als je geen geduld hebt dan koop je hem toch in de winkel wanneer he hem ziet.
QFT, dat is waarom winkels duurder zijn als online shops. Ze kunnen deze service bieden, dat jij je telefoon hebt als je naar buiten loopt. (uitzonderingen daar gelaten)
Malarky schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:26:
Dat ga ik eens nazoeken. Een Vodafone mederwerker heeft mij juist verzekerd dat dit niet zo was, toen er ik uitdrukkelijk om vroeg.
Misschien kan je dat gesprek opnemen? (ik weet niet welke juristiele* voorwaarden daar aan zitten)
Dan kan je later bewijzen dat ze dat inderdaad toen der tijd hebben gezegt.

*gaar woord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:44:
[...]

Als je bij Hi verlengt krijg je al een flinke korting inderdaad. Ik vind €130 ook geen probleem. Maar ja als ik toch hoor dat mensen hem gratis krijgen bij het verlengen wil ik daar natuurlijk wel het fijne van weten ;)
Kan je goed bluffen?

Bel ze op en bluf dat je je abonnement wilt opzeggen.

De reden is dat jij bij moet betalen en een andere klant niet. Mocht het niet werken, dan gewoon terug komen op je besluit met de gedachte dat je er nog een nachtje over wilt gaan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:53
Icyzer schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:33:
Misschien kan je dat gesprek opnemen? (ik weet niet welke juristiele* voorwaarden daar aan zitten)
Dan kan je later bewijzen dat ze dat inderdaad toen der tijd hebben gezegt.

*gaar woord
Justitiële

Het is verboden mits je de persoon in kwestie duidelijk meld dat je het opneemt en hij/zij moet hiermee instemmen.

ontoppic
Op de hi site staat dat de desire vanaf 21-4 leverbaar, zijn er al mensen die hem ontvangen hebben? vin het een beetje lang als ie vorige week al in de handel is.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpySeiko
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-03 23:40
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:35:
[...]

Heb je GSMeasy gebeld en telefonisch besteld? Ik ben ook van plan daar te bestellen, maar ik wil wel zeker weten dat die Wii op voorraad is en die er zeker weten bij krijg.
Heb gebeld om te informeren, vervolgens gewoon via internet besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
naaitsab schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:57:
[...]

Justitiële

Het is verboden mits je de persoon in kwestie duidelijk meld dat je het opneemt en hij/zij moet hiermee instemmen.

ontoppic
Op de hi site staat dat de desire vanaf 21-4 leverbaar, zijn er al mensen die hem ontvangen hebben? vin het een beetje lang als ie vorige week al in de handel is.
Vergelijk het met spellen, vanaf 21 april is hij ongeveer volledig verkrijgbaar en daarvoor is hij nog in mondjesmaat in winkels. Bij spellen heb je ook vaak dat mensen hem verkopen voor de officiele release. Dat betekent niet dat iedereen op die data ze verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:28

BPP

Negaiido schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:27:
Ja BPP jij bent een voorbeeld ervan. Het kan wel eens mis gaan met orders en grote verwachtingen waardoor niet iedereen gelijk aan de beurt komt. Als je geen geduld hebt dan koop je hem toch in de winkel wanneer je hem ziet.
Achja ik zeur hier om anderen zeuren weer dat ze geen 20 euro abo kunnen vinden met onbeperkt internet erin met een gratis Hi-tech toestel. Zo heeft iedereen wel wat te zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beastiaanz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
Gisteren met VF gebeld en deze week wordt de Desire geleverd, krijg een telefoontje van de koeriersdienst.

Mochten er vandaag mensen zijn die hun HTC BRAVO BLK ontvangen graag even aangeven of ie inderdaad Black is en wat voor SD-kaartje erbij zit?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroach
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:22
Hoop dat ik vandaag me desire binnenkrijg, gister zeiden ze bij Hi dat hij al verzonden was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat hij vandaag binnen komt, maar reken er maar niet op aangezien ze gisteren bij Vodafone zelf nog niet eens wisten of hij al binnen zou zijn gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beastiaanz
Vodafone heeft gisteren de Desire binnen gekregen en gaan ze deze week uitleveren voor diegene die nog twijfelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-02-2022
Het probleem is dat Vodafone zelf twijfelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almarvk schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:56:
Dit dus. Er zijn verschillende mensen die gebeld hebben en iedereen kreeg een ander antwoord. Ik kreeg bijvoorbeeld te horen dat ik hem tussen vandaag en 10 werkdagen kan ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 09:16
Ik krijg net een smsje van Hi dat de desire bij hun voorraadig is. Kan de koerier bellen voor een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regelneef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10 14:43
wat almarvk zegt inderdaad, waar heb je die info vandaan Beastiaanz? Want ik had gisteren weer een miepje aan de lijn die doodleuk verklaarde dat ie pas 10 mei geleverd ging worden. Nu wordt ik daar ondertussen niet echt koud of warm meer van, maar ik stond bijna op het punt om de stekker uit de verlening te trekken... :( Voor 6 tientjes wil ik best een weekje wachten maar het moet niet te gek worden

This message was made with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Adames schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:23:
Ik krijg net een smsje van Hi dat de desire bij hun voorraadig is. Kan de koerier bellen voor een afspraak.
Heb nog niets ontvangen van Hi, bij mij gaat hem om een verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
Adames schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:23:
Wanneer had je besteld bij Hi?
Hopelijk hebben ze er genoeg binnen gekregen.. heb hem inmiddels al 10 dagen geleden besteld, maar die man die ik sprak van Hi wist niet zeker hoeveel de eerste levering zouden worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XENTiC schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:26:
[...]

Heb nog niets ontvangen van Hi, bij mij gaat hem, om een verlengen
Ik heb ook nog niks ontvangen. Bij mij gaat het ook om een verlenging.

Ik heb hem op 30 Maart laten verlengen. Net gebeld met de klantenservice van Hi. De beste man had gebeld met de logistieke afdeling die hem weer vertelde dat ze de HTC Desire de 21ste binnenkrijgen. Hij vertelde mij dat ik een van de eerste zou zijn die hem toegestuurd kreeg. Na een opmerking dat anderen al een smsje hadden ontvangen dat de HTC Desire op voorraad is en vandaag verzonden wordt zei hij dat hij daar niks aan kon veranderen. Mijn bestelling stond op auto-stock. Lekker dan. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:33:
[...]

Ik heb hem op 30 Maart laten verlengen. Net gebeld met de klantenservice van Hi. De beste man had gebeld met de logistieke afdeling die hem weer vertelde dat ze de HTC Desire de 21ste binnenkrijgen. Hij vertelde mij dat ik een van de eerste zou zijn die hem toegestuurd kreeg. Na een opmerking dat anderen al een smsje hadden ontvangen dat de HTC Desire op voorraad is en vandaag verzonden wordt zei hij dat hij daar niks aan kon veranderen. Mijn bestelling stond op auto-stock. Lekker dan. ;(
Volgens mij geven ze nieuwe klanten voorrang ofzoiets. Want die moeten ze immers een goede indruk geven. Je word bij de meeste provider als bestaande klant genaait waar je bij staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Laatst online: 22-09 09:45
myrthe schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:28:
[...]

Hopelijk hebben ze er genoeg binnen gekregen.. heb hem inmiddels al 10 dagen geleden besteld, maar die man die ik sprak van Hi wist niet zeker hoeveel de eerste levering zouden worden geleverd.
Ik heb 'm gister besteld, zal er nu niet bij zitten, maar hoop et stiekem wel.
Ik vraag me af hoeveel bestellingen er bij Hi staan... aangezien heel veel mensen niet tot de 21 kunnen/willen wachten verwacht ik eigenlijk dat ze er niet super veel in de pre-order hebben staan. (maar wat is veel en wat is weinig ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
myrthe schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:28:
[...]

Nieuwe klant. 2 weken geleden via de internetsite van hi.
Puur nummer en email ingevuld, nog niks met contracten en paspoorten gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-10 16:13

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:33:
[...]

Net ook gebeld, persoon aan de telefoon gaf aan dat de telefoon schaars is en dat hij niet kon zien in het systeem hoeveel mensen er nog voor mij waren. Vanaf de datum van bestelling kon het max. 2 weken duren dan was het toestel wel bij de klant binnen gaf hij aan uit ervaring.

Oftwel, geen flauw idee :P Heb het gevoel als ik nu weer bel dat ik wél een datum krijg. Ik wacht nog wel een keer af tot in de middag en bel dan nog een keer.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Christiano007 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:41:
[...]

Net ook gebeld, persoon aan de telefoon gaf aan dat de telefoon schaars is en dat hij niet kon zien in het systeem hoeveel mensen er nog voor mij waren. Vanaf de datum van bestelling kon het max. 2 weken duren dan was het toestel wel bij de klant binnen gaf hij aan uit ervaring.

Oftwel, geen flauw idee :P Heb het gevoel als ik nu weer bel dat ik wél een datum krijg. Ik wacht nog wel een keer af tot in de middag en bel dan nog een keer.
De 16de heeft Hi.nl de Desire's op voorraad en liggen ze ook in de winkels. Dat werd teminste getwitterd door hun. Hoop alleen dat ik hem morgen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook maar even een e-mail gestuurd naar de klachtenservice van Hi. Wie weet komt daar nog wel wat uit. Anders dan maar gewoon wachten. Dat vind ik opzich geen probleem. Maar laat de statements waarin beloftes worden gedaan dat ze hem zo snel mogelijk naar je versturen dan achterwege. Ben benieuwd wie hem vandaag ontvangt van de mensen die bij Hi hebben besteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:10

TheVMaster

Moderator WOS
Jaaaah...hij is binnen!! :+ TNT komt hem net bezorgen (stond op het punt om weg te gaan)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

TheVMaster schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:46:
Jaaaah...hij is binnen!! :+ TNT komt hem net bezorgen (stond op het punt om weg te gaan)....
Gratz, welke kleur? Misschien wat foto's schieten vanmiddag? (van het toestel ofc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beastiaanz
regelneef schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:23:
wat almarvk zegt inderdaad, waar heb je die info vandaan Beastiaanz? Want ik had gisteren weer een miepje aan de lijn die doodleuk verklaarde dat ie pas 10 mei geleverd ging worden. Nu wordt ik daar ondertussen niet echt koud of warm meer van, maar ik stond bijna op het punt om de stekker uit de verlening te trekken... :( Voor 6 tientjes wil ik best een weekje wachten maar het moet niet te gek worden
VF meldt al weken dat de Desire 12 april binnen zou komen. Gisteren melden ze me dat hij binnen was en dat ze vanaf vandaag verzonden zouden gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Ik werd net gebeld door een bezorgdienst uit naam van Hi. Of ik al direct een afspraak wilde maken. Ze zetten er vaart achter.
Heb hem verder wel geannuleerd, heb hem al via vodafone besteld. Was helemaal vergeten dat ik iets met hi heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:10

TheVMaster

Moderator WOS
Icyzer schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:51:
[...]

Gratz, welke kleur? Misschien wat foto's schieten vanmiddag? (van het toestel ofc)
:+ Moet gewoon aan 't werk (jammer genoeg :p) de bruine heb ik...via 2Call besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10 21:15
almarvk schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:56:
Vodafone had vorige week al tegen mij gezegd dat hij op 7 April binnen zou komen maar door het paasweekend pas begin deze week bij mij geleverd zou worden. Omdat ik het toch niet helemaal geloofde had ik 6 April nogmaals gebeld en hierop kreeg ik te horen dat ie pas deze week binnen zou komen, heb toen ook mijn verlening laten ontbinden onder mom van valsheid in geschriften omdat mij de telefoon uiterlijk dinsdag geleverd zou worden en de persoon wie mijn abo verlengde mij garandeerde dat de telefoon in het magazijn lag (dit omdat ik eerst de nexus one wilde, vodafone daar ook op aansprak van eerst komen jullie met groot nieuws wij gaan hem als eerste leveren in Nederland, en vervolgens weten jullie nog steeds geen datum) (Was dringend toe aan vervanging telefoon) Heb toen een pre order bij webshop gedaan en kreeg hem de andere dag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Jammer dat vodafone alleen zwart heeft, volgens mij si bruin/zilver ook wel netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb het idee dat Vodafone ook gewoon de normale bruine heeft. Ik heb namelijk op meerdere sites al de omschrijving Blackbrown zien staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Heb gisteren ook gebeld met Vodafone, kreeg te horen dat er een order van 1000 stuks was binnengekomen.

Beetje vreemd, want vorige week kreeg ik te horen dat er voor vandáág een order van 400 stuks klaar stond...

Maar goed, blijkbaar weten ze het zelf ook niet precies. Zometeen maar weer bellen, kijken of het nu wat duidelijker voor ze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
HTC Bravo BLK == HTC Desire Bruin

Er zijn maar twee kleuren namelijk, zilver en bruin.
Zo, nu duidelijk?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
almarvk schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:05:

Uhm nee, er zijn ook zwarte exemplaren. Misschien niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoKro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Gisteren nog maar eens een mailtje naar Studentmobiel gestuurd, want ik hoorde niets meer. Eerlijk gezegd voelde ik me knap ongeduldig worden. Zojuist kwam een reactie:
Er kligt een Desire voor u klaar. Het is alleen nog even afwachten op terugkoppeling vanuit T-Mobile. Dit duurt iets langer dan normaal omdat de actietavrieven waar u voor getekend heeft niet meer in het T-Mobile systeem staan. Hierdoor dienen alle aanvragen die hier nog recht op hebben handmatig te worden doorgevoerd. Wij verwachten vandaag terugkoppeling van uw aanvraag te ontvangen. U kunt het toestel dan morgen of overmorgen in huis verwachten.

...

Klantenservice Studentmobiel.nl
Ik voel wat thuiswerkdagen aankomen. Gelukkig past dat ook daadwerkelijk met de planning :*)

[ Voor 5% gewijzigd door KoKro op 13-04-2010 10:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almarvk schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:05:

Er zijn 3 kleuren. Zwart, bruin en zilver.

http://www.engadget.com/2...ing-to-orange-uk-in-late/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
Prima, maar HTC heeft altijd gemeld dat de bruine versie 'standaard' was in NL en de zilveren 'exclusief. Nergens hebben zij het gehad over de zwarte editie.

Maar goed; ik heb nog steeds niet m'n telefoon binnen (frustratie :( ) dus ik merk het wel wat voor kleur het is.

[ Voor 27% gewijzigd door almarvk op 13-04-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Vodafone zal dan wel bruin hebben aangezien ze het hebben over orange UK exclusief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donenzone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Geweldig, krijg nu net een sms'je van Hi dat ze m'n bestelling niet in behandeling kunnen nemen...
edit:
En bij Hi zeggen ze dat ik dat bericht kan negeren. :S

[ Voor 24% gewijzigd door Donenzone op 13-04-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
almarvk schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:13:
Prima, maar HTC heeft altijd gemeld dat de bruine versie 'standaard' was in NL en de zilveren 'exclusief. Nergens hebben zij het gehad over de zwarte editie.

Maar goed; ik heb nog steeds niet m'n telefoon binnen (frustratie :( ) dus ik merk het wel wat voor kleur het is.
en wat wordt er dan precies bedoelt met exclusief? alleen verkocht door premium dealers of is het louter een beperkte oplage?
ik heb bij gsmeasy de 'zwarte' besteld, maar ik voel aan m'n water dat er een bruine geleverd gaat worden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
shameete schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:16:
[...]en wat wordt er dan precies bedoelt met exclusief? alleen verkocht door premium dealers of is het louter een beperkte oplage?
http://www.pdashop.nl/product/91189/htc-desire-silver.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-10 19:33
shameete schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:16:
[...]

en wat wordt er dan precies bedoelt met exclusief? alleen verkocht door premium dealers of is het louter een beperkte oplage?
ik heb bij gsmeasy de 'zwarte' besteld, maar ik voel aan m'n water dat er een bruine geleverd gaat worden. 8)
Exclusief = 3 maanden lang alleen bij Pdashop.nl en Belcompany te koop, daarna overal.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net contact gehad met GSM Easy.. Dat is gewoon wachten. Waarschijnlijk eind deze week komt er nieuwe voorraad. Even anderhalve week wachten dan kan ik los... haha. Zowel op m'n nieuwe phone als op de Wii!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:46:
haha eindelijk :)...
jammer genoeg is tntpost hier meestal vanaf 15:00uur pas.. dus nog even wachten...
Het is wel gewoon de NL versie die ze geleverd hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de afdeling loyalty van Vodafone aan de lijn gehad. Ze geven expliciet aan dat de toestellen bij GLS klaarstaan voor versturen. En ze hebben er voldoende op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom bestellen jullie bij vodafone als je bij gsm easy zelfde abbo hebt maar dan met gratis Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:32:
Waarom bestellen jullie bij vodafone als je bij gsm easy zelfde abbo hebt maar dan met gratis Wii?
Wellicht dat ze verlengen? Ik kan ook niet bij gsmeasy want ik wil graag verlengen bij vodafone. (voorzover ik weet kan je niet overstappen naar dezelfde provider mét nummerbehoud.) Of ze hadden al besteld voordat die actie bekend was naar hun toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net GSMeasy gebeld en daarna een bestelling geplaatst online :) als bijv. de telefoon op voorraad is en de wii niet.. dan moeten ze die bijbestellen en kan het zijn dat je langer moet wachten omdat ze alles tegelijk versturen.. dan maar langer wachten ;) wel een wii erbij :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:29:
Zojuist de afdeling loyalty van Vodafone aan de lijn gehad. Ze geven expliciet aan dat de toestellen bij GLS klaarstaan voor versturen. En ze hebben er voldoende op voorraad.
Dan kan ik dus vanmiddag een telefoontje verwachten van GLS om een afspraak voor morgen te maken...ik vertrouw het allemaal toch nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:38:
[...]

Wellicht dat ze verlengen? Ik kan ook niet bij gsmeasy want ik wil graag verlengen bij vodafone. (voorzover ik weet kan je niet overstappen naar dezelfde provider mét nummerbehoud.) Of ze hadden al besteld voordat die actie bekend was naar hun toe?
je kan op de GSM easy site onderaan kiezen bij type abbonement: verlengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff ik moet nog tot het eind van deze week wachtten totdat ik kan verlengen, maar wil hem eigenlijk nu al hebben omdat mijn oude tel het heeft begeven en ik nu rond loop met een oude sony..

Iemand enig idee of er opties zijn bij Hi om alsnog eerder deze tel te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 21:22
KoKro schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:10:
Gisteren nog maar eens een mailtje naar Studentmobiel gestuurd, want ik hoorde niets meer. Eerlijk gezegd voelde ik me knap ongeduldig worden. Zojuist kwam een reactie:
[...]
Wanneer had jij je bestelling geplaatst bij Studentenmobiel/GSMwijzer? Ik kreeg te horen dat ze hem pas vrijdag krijgen en dat ik hem op zijn vroegst begin volgende week krijg (van GSMwijzer)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:41:
[...]

je kan op de GSM easy site onderaan kiezen bij type abbonement: verlengen..
Volgens mij krijg je bij verlengen geen wii

@hierboven. Je kan geloof ik 3 of 4 maanden voor het einde van je abbo al verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:40:
[...]

Dan kan ik dus vanmiddag een telefoontje verwachten van GLS om een afspraak voor morgen te maken...ik vertrouw het allemaal toch nog steeds niet...
Agree, maarja we zullen zien of hij morgen komt of niet. Maar belt GLS ook bij verlenging? Of alleen bij nieuwe aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Laatst online: 16-10 20:41
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:32:
Nogal kortzichtige blik die jij hebt. Wegens loyaliteit, onwetendheid, persoonlijke voorkeur, het geen behoefte hebben aan een Wii, het niet willen ondersteunen van zulke handelspraktijken, of al een abbbo afgesloten te hebben.

Is er iemand van Studentmobiel of GSMWijzer die rond vorige woensdag besteld heeft en al iets weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:46:
[...]

Volgens mij krijg je bij verlengen geen wii

@hierboven. Je kan geloof ik 3 of 4 maanden voor het einde van je abbo al verlengen
Nee klopt.. Alleen bij nieuw abbo een wii. Maar ja, ik vind het niet erg om nieuw nummer te krijgen en dan een gratis wii erbij.,. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ASF86 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:46:
[...]

Wanneer had jij je bestelling geplaatst bij Studentenmobiel/GSMwijzer? Ik kreeg te horen dat ze hem pas vrijdag krijgen en dat ik hem op zijn vroegst begin volgende week krijg (van GSMwijzer)...
Ik heb hem bij studentenmobiel los besteld vorige week vrijdag of donderdag. Nog niets gehoord, hoopte eigenlijk dat ze vandaag weer een voorraad kregen en ik heb deze week nog zou ontvangen. Las van vorige week berichten dat studentenmobiel/gsmwijzer vandaag een levering verwachtte.

Maar dit zit er niet meer in begrijp ik? Jammer, maar goed, ik was ook een beetje laat.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Update van Hi bij order status.

Laatste update: 13/04/2010

Order wordt gepickt in magazijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoKro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
ASF86 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:46:
[...]

Woensdag 31 maart kreeg ik m'n ordernummer en donderdag ging ik naar "contract ontvangen". Op 7 april een mail gestuurd wanneer ik wat zou kunnen verwachten, waarop ik binnen een halfuur de reactie kreeg dat ze hem die vrijdag verwachtten. Vandaar dat ik gisterochtend nog maar de vraag herhaalde, met dus vanmorgen het verlossende antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EbonHawk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-10 13:14
XENTiC schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:52:
Update van Hi bij order status.

Hier zelfde order status

Zou dat dus betekenen dat zij toch eerder gaan uitleveren.

ps: ik ben al 4 jaar klant bij Hi/KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
EbonHawk schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:54:
[...]

Hier zelfde order status

Zou dat dus betekenen dat zij toch eerder gaan uitleveren.

ps: ik ben al 4 jaar klant bij Hi/KPN
Ja, morgen kun je hem verwachten. Ik inmiddels al 6 jaar klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furbydenooij
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10 15:39
Hier ook dezelfde status bij mijn Hi verlenging, besteld op 5 april

[ Voor 20% gewijzigd door furbydenooij op 13-04-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 22:15
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:29:
Welk nummer heb jij gebeld? Ik heb vanochtend naar 08000200056 gebeld, maar daar konden ze mijn niet helpen omdat ze een ordernummer nodig hadden. (heb alleen een order ref nr). Daarna heb ik met 08007378423 gebeld, maar daar konden ze de status van een verlenging niet opvragen. Daarna met de gewone klantenservice gebeld en deze meneer had geen idee wat de levertijd was!? Ik heb toen mijn mening geventileerd en opgehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
PcFer schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:59:
[...]

Welk nummer heb jij gebeld?
1200 en dan de juiste opties kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-10 16:13

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb het ook:

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:59:
[...]

Welk nummer heb jij gebeld? Ik heb vanochtend naar 08000200056 gebeld, maar daar konden ze mijn niet helpen omdat ze een ordernummer nodig hadden. (heb alleen een order ref nr). Daarna heb ik met 08007378423 gebeld, maar daar konden ze de status van een verlenging niet opvragen. Daarna met de gewone klantenservice gebeld en deze meneer had geen idee wat de levertijd was!? Ik heb toen mijn mening geventileerd en opgehangen.
Ik heb gewoon 1200 gebeld en toen via het menu naar de afdeling orderstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04-2022
Ik ben zojuist in breda bij Hi en kpn geweest.
KPN: 16 april worden de desire's verwacht(heb daar mijn reservering staan)
Hi: Complete shop weet niks van de desire en geeft aan de 21ste te leveren want dit staat op hun website :P
Het was echt zo'n reactie van "heee gaan wij die ook verkopen??? :o "
Nee zo maak je echt indruk ;)
Het wordt echt eens tijd dat ze gaan reorganiseren daar ofzo, je gaat toch geen onjuiste informatie verkopen :?
Zelfs toen ik aangaf dat Hi zelf officieel op Twitter heeft gezegd dat ze de 16de komen zeiden ze nog steeds dat ze de 21ste kwamen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-10 07:44

Boy

www.byoscoop.nl

11:04 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
11:04 Boy: Goeiedag! Wordt de leverdatum van 17 april (komende zaterdag) van de HTC Desire gehaald?
11:06 Telfort: Goede morgen, de HTC Desire is inderdaad leverbaar vanaf zaterdag 17 april.
11:07 Boy: maar ik heb 'm al weken geleden gereserveerd met een verlenging. Krijg ik 'm dan op zaterdag geleverd?
11:07 Boy: er is geen uitstel?
11:08 Telfort: Dan word het toestel inderdaad zaterdag naar u toegestuurd.
11:10 Boy: dan kan ik 'm dus pas maandag verwachten? Of wordt deze order op vrijdag al verstuurd zodat ik 'm op zaterdag ontvang?
11:10 Telfort: Vanaf zaterdag word het toestel verstuurd dus u kunt het toestel inderdaad maandag verwachten.
11:11 Boy: ok. Bedankt en tot ziens!

hmm, nog ff wachten...ze zijn zo onduidelijk...volgens mij kijken ze gewoon op de website, zie 17 april staan en lullen daar een verhaal omheen...

[ Voor 7% gewijzigd door Boy op 13-04-2010 11:12 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 11:16
Besteld bij Hi. Zou 21 april komen, maar:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/404394/screenshots/screen_2010-04-13_11-15-11.png

*O* *O*

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Laatst online: 25-04-2024
Zojuist ontvangen, de HTC Desire Silver.

Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/2007/img00036201004131112.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:48:
[...]

Agree, maarja we zullen zien of hij morgen komt of niet. Maar belt GLS ook bij verlenging? Of alleen bij nieuwe aanvragen?
Iemand hier een antwoordt op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
GWX schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:15:
Besteld bij Hi. Zou 21 april komen, maar:

[afbeelding]

*O* *O*
Mijne staat nog op Order wordt gepickt in het magazijn. Verwacht jij hem vandaag of morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:17
Cilph schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:50:
[...]

Nogal kortzichtige blik die jij hebt. Wegens loyaliteit, onwetendheid, persoonlijke voorkeur, het geen behoefte hebben aan een Wii, het niet willen ondersteunen van zulke handelspraktijken, of al een abbbo afgesloten te hebben.

Is er iemand van Studentmobiel of GSMWijzer die rond vorige woensdag besteld heeft en al iets weet?
Ja ik kreeg vandaag een mailtje terug van student mobiel:
Momenteel is deze niet op voorraad maar wij verwachten deze morgen weer op voorraad te krijgen.

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

XENTiC schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:20:
[...]

Mijne staat nog op Order wordt gepickt in het magazijn. Verwacht jij hem vandaag of morgen?
Hij verwacht hem niet meer, omdat die hem al in huis heeft.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Flix83 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:21:
[...]

Ja ik kreeg vandaag een mailtje terug van student mobiel:
Momenteel is deze niet op voorraad maar wij verwachten deze morgen weer op voorraad te krijgen.

dus...
van studentmobiel krijg ik maar geen reactie (meer dan 24 uur later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-10 07:44

Boy

www.byoscoop.nl

lbuysers schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:17:
Zojuist ontvangen, de HTC Desire Silver.

*plaatje*
mooi! eerste zilveren dus geleverd...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-10 15:47
Chauffeur is onderweg. Whoehoee.. Zodra ik hem binnen heb zie ik jullie in het andere topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Laatst online: 23-09 11:16
panasonies schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:24:
[...]

Hij verwacht hem niet meer, omdat die hem al in huis heeft.
Echt nait
XENTiC schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:20:
[...]

Ik denk morgen, want hij is nog niet te zien in TNT's Track&Trace.

Ik ben helemaal geen stagiair

Pagina: 1 ... 32 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.