Ik had al een mail naar studentmobiel uitgedaan over wat jij beschrijft met gratis toestel bij een nieuw abonnement. Je gaat als antwoord krijgen dat de korting die de provider geeft op het toestel nu eenmaal meer is bij een nieuw abonnement, vreemd genoeg. Wat dat betreft heb je er bij vodafone niks aan als je al lang klant bent.... (Ik heb nog nooit een speciaal aanbod gekregen, sterker nog, dat aanbod was meestal duurder dan wat ik eerst had. Het aanbod van studentmobiel op de site was dit keer hetzelfde als van vodafone zelf).
Toch ben ik al lang klant bij vodafone, inmiddels al 8 of 9 jaar (ergens toen nog libertel). Toen de sim only abonnementen kwamen wilde ik erg graag de sms verdubbelaar hebben, dat ging toen niet vertelde de klantenservice aan mij omdat ik al zo'n "goedkoop" abonnement had. Waar ze naar verwezen was dat het sim only was, hun zagen dat toen als korting, ik niet. Goed, regel is regel, het vreemde was wel dat ik op mijn nr tot 2 maal toe een sms reclame kreeg, van "vraag nu de sms verdubbelaar aan"! Om het nog mooier te maken, kreeg ik toen ook nog een brief toegestuurd met dezelfde mededeling en mijn telefoonnr stond er boven. En dat allemaal binnen dezelfde maand. Ik wilde toen wel eens de ondergetekende eens spreken die mij die brief had gestuurd, maar dat kon niet volgende de kantenservice, want dat was de grote baas (dan moet die ook mij die brief niet sturen).
Nu met het Desire abonnement, op de maandag ergens in maart, had de man van vodafone mij een aanbod gedaan (zelfde als van studentmobiel). Op de dinsdag belde ik weer op, uiteraard een andere man, maar toen kon ik ineens het abonnement met de desire absoluut niet meer bestellen want hij was er nog niet. Ik kon pas ergens halverwege april dat abonnement met de desire bestellen.
Waarom ik nog bij vodafone blijf? Ach, ik denk dat er overal wel wat is.... Je hebt in ieder geval een goede dekking (ook in het buitenland), voor de service hoef je het zeker niet te doen.
Wil ik nog wel even meegeven aan iedereen die een Vodafone abonnement afsluit, let erop dat je met een abonnement met toestel, als je belminuten over hebt, deze wel meeneemt naar een volgende maand, maar dat eerst de nieuwe belminuten verbruikt worden in die volgende maand en dan pas de oude (is al ergens in het forum gezegd, maar het kan maar weer even genoemd worden

). Dus first in, last out.
Iemand trouwens al opgevallen dat de Desire niet meer op de Nederlandse HTC site staat, maar wel op de Europese?
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 12-04-2010 23:04
]