Telecom winkels hé... Ga anders eens naar de t-for-telecom tegenover de v&d in Breda. Ben ik gister langs geweest, ze hadden de desire nog niet maar konden wel goed helpen.I_Guardian_I schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:09:
Ik ben zojuist in breda bij Hi en kpn geweest.
KPN: 16 april worden de desire's verwacht(heb daar mijn reservering staan)
Hi: Complete shop weet niks van de desire en geeft aan de 21ste te leveren want dit staat op hun website![]()
Het was echt zo'n reactie van "heee gaan wij die ook verkopen???"
Nee zo maak je echt indruk
Het wordt echt eens tijd dat ze gaan reorganiseren daar ofzo, je gaat toch geen onjuiste informatie verkopen![]()
Zelfs toen ik aangaf dat Hi zelf officieel op Twitter heeft gezegd dat ze de 16de komen zeiden ze nog steeds dat ze de 21ste kwamen.....
Bah, ik ben net een ongeduldig kind dat z'n verjaardagscadeautje wil. Dit worden moeilijke tijden voor mn geestelijke toestand.Flix83 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:21:
[...]
Ja ik kreeg vandaag een mailtje terug van student mobiel:
Momenteel is deze niet op voorraad maar wij verwachten deze morgen weer op voorraad te krijgen.
dus...

Ik moet toegeven dat ik de zilveren irl minder mooi vind dan de bruine. Hij komt meer grijs over dan ziler, en dan te lichtgrijslbuysers schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:17:
Zojuist ontvangen, de HTC Desire Silver.
[afbeelding]
Nice! Zou je meer foto's willen plaatsen please?lbuysers schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:17:
[afbeelding]
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Als ik morgen m'n HTC Desire heb...
/me klopt af
...zal ik ook wat foto's plaatsen, en misschien zelfs een review als iktijd heb
/me klopt af
Ik ben helemaal geen stagiair
Same here, morgen is ie er dan hopelijk!Christiano007 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:04:
Ik heb het ook:
Laatste update: 13/04/2010
Order wordt gepickt in magazijn
Verwijderd
Heb ook maar weer eens met Vodafone gebeld en mij werd echt verteld dat ze nog geen idee hebben of ze al binnen zijn en dat er sowieso de eerste keer niet genoeg worden geleverd dus dat ik kans heb dat ik moet wachten op 10 mei, maar ze laat het mij dmv een smsje vanmiddag weten.. Als ik moet wachten tot 10 mei stop ik met vodafone....
Thanks! Ben alleen erg benieuwd naar foto's van de zilveren HTC DesireGWX schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:54:
Als ik morgen m'n HTC Desire heb...
/me klopt af
[ Voor 0% gewijzigd door cv8x op 13-04-2010 12:09 . Reden: typo ]
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Heb wederom gebeld met hi, ze gaven aan dat ze het zelf nog niet in het systeem hadden staan en dat het op internet dus sneller verwerkt was. Op de vraag of ik het toestel dan morgen of over een paar dagen ging ontvangen was het antwoord : "Binnen een week"
Hopelijk gewoon morgen dus.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik heb een bruine, dus dat is jammer iddcv8x schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:58:
[...]
Thans! Ben alleen erg benieuwd naar foto's van de zilveren HTC Desire
Status:
Order verzonden
Voor TNT pakket informatie klik hier
Order verzonden
[ Voor 7% gewijzigd door Christiano007 op 13-04-2010 12:09 ]
Verwijderd
Ik heb hetzelfde aanbod gekregen vanuit vodafone als op de website bij studentmobiel stond, bij contractverlenging (!). Die andere aanbieding had ik ook wel willen hebben van een nieuw contract. Ik had zelf uitgerekend dat ik beter af was met een 2-jarig web+surfen+bellen abonnement 200 als dat ik de 150 nam. Je betaalt bij de 150 meer voor het toestel en die meerprijs overschaduwt de meerprijs van het abonnement bij de 200.Icyzer schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:13:
[...]
Ja inderdaad, ik ben ook geneigd bij vodafone te blijven. Bij elke provider heb je wel iets, en de afgelopen 3 jaar is vodafone mij prima bevallen qua snelheid en bereik. Maar begrijp ik goed dat je dus nog niet de desire kon bestellen? En welk aanbod heb je toen gekregen vanuit vodafone?
Ik denk dat ik morgen maar eens ga bellen en kijken of ik een mooier aanbiedinkje kan los peuteren. Als ik die aanbieding van studentmobiel zou kunnen krijgen zou ik daar al heel blij mee zijn.
http://help.vodafone.nl/c...=545&cat_lvl1=6&cat_lvl2=Malarky schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:26:
ook hier: gsmwijzer.nl krijgt as woensdag weer nieuwe lading, aantal onbekend.
[...]
Dat ga ik eens nazoeken. Een Vodafone mederwerker heeft mij juist verzekerd dat dit niet zo was, toen er ik uitdrukkelijk om vroeg.
Daar staat het dat eerst je nieuwe tegoed wordt gebruikt en dan de oude. Je moet even zoeken. Ik vind het pure misleiding, want niemand verwacht dit en je moet naar dit regeltje best goed zoeken. Bovendien is het eigenlijk belachelijk, je hebt die minuten gekocht en die nemen ze je dan af als je niet op tijd bent met verbellen. Lijkt een beetje op dat je kleding koopt, maar omdat je dit in de zomer uitverkoop doet en dus de kleding pas volgend jaar weer aan kan, dat je kleding dan vergaat ofzo
Voor de rest zou ik graag willen dat studentmobiel eens wat meer communiceert. Op een mail van vorige week nog steeds geen antwoord en nee, die ging niet over de Desire
Misschien is het handig dat Studentmobiel duidelijk op de site aangeeft wanneer de HTC Desire geleverd gaat worden, dit voorkomt de "massamail" over de levering van de Desire.
bij mijn orderstatus van Hi staat nog steeds :
Laatste update: 12/04/2010
Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)
Precies hetzelfde bij mijChristiano007 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:09:
Status:
Order verzonden
![]()
Dan zul je buiten de boot zijn gevallen bij de eerste lichting. (maar dat vermoedde je al denk ik).frankdewildt schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:21:
bij mijn orderstatus van Hi staat nog steeds :
Wanneer heb je 'm besteld? Ik 31 maart
Ik heb hem afgelopen vrijdag 9 april in combinatie met verlenging besteld. Ik zal dan inderdaad wel niet bij de eerste lichting zitten. Wel balen maar dan nog maar paar dagen wachten.GWX schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:27:
[...]
Dan zul je buiten de boot zijn gevallen bij de eerste lichting. (maar dat vermoedde je al denk ik).
Wanneer heb je 'm besteld? Ik 31 maart
WTF. Ik heb de 24ste verlengt en sta momenteel nog op voorinschrijving, met de 12-04 als status update.
* wontcachme voelt zich nu redelijk genaaid
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Heb 01-04-2010 verlengd. Order is verzonden.wontcachme schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:31:
WTF. Ik heb de 24ste verlengt en sta momenteel nog op voorinschrijving, met de 12-04 als status update.
11-03 verlengd (de dag dat 'ie op de site van Hi kwam). Order wordt nog steeds gepickt.
Skumur voor wanneer heb jij je aflever datum doorgegeven. Ik zou 'm volgende week vrijdag binnen moeten krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:22:
Net contact gehad met GSM Easy.. Dat is gewoon wachten. Waarschijnlijk eind deze week komt er nieuwe voorraad. Even anderhalve week wachten dan kan ik los... haha. Zowel op m'n nieuwe phone als op de Wii!!
[ Voor 1% gewijzigd door SpySeiko op 13-04-2010 12:55 . Reden: typo ]
Nog 10 dagen wachten (schatting) is gewoon echt te lang. Dan kan eindelijk mijn TP2 terug voor reparatie en heb ik die straks als echt zakelijk toestel.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hadden jullie (die bij hi bestelden) ook voorheen als status: voor inschrijving? Of hebben ze misschien mijn order verkeerd staan
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nee want ik heb nu staan:wontcachme schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:47:
Hadden jullie (die bij hi bestelden) ook voorheen als status: voor inschrijving? Of hebben ze misschien mijn order verkeerd staan
Had ik (althans een aantal weken geleden, heb daarna niet meer gekeken) inderdaad ook.wontcachme schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:47:
Net HI gebeld, omdat jullie allemaal meldingen hebben gekregen dat het verzonden is.
Ik heb 22 Maart verlengt.
Mijn telefoon is inderdaad ook verzonden, kan hem morgen verwachten!
Tot vanmorgen had ik de status voor inschrijving. Vandaag veranderd naar Order wordt gepickt in magazijn, en nu is mijn status verzonden.wontcachme schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:47:
FYI: vorige week bij Hi besteld (07-04) en order staat op verzonden. TNT geeft nog geen feedback, dus het pakket is nog niet daar door de molen geweest.
yessssssss, Mijn order wordt nu ook gepickt
[ Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 13-04-2010 12:59 ]
Verwijderd
Zijn er medetweakers die hun Desire bij belnu hebben besteld ik heb het idee dat dat bedrijf een luchtbel is.
Mail word niet beantwoord en telefonisch ook slecht bereikbaar en als je ze aan de telefoon krijgt word je aan het lijntje gehouden maar echt antwoord krijg je niet. Dat kan ik de telefoniste niet kwalijk nemen maar wel het bedrijf. Ik weet nu helemaal niet waar ik aan toe ben, ik heb wel online onderzoek gedaan en zie zoveel klachten over hun dat ik er gewoon bang van word. Nu wil ik weten of er nog meer lotgenoten zijn die bij hun de Desire besteld hebben en mij wel iets kan vertellen over wanneer hoe of wat. Ik vind het al wel apart dat ik dat via tweakers moet vragen.
Mail word niet beantwoord en telefonisch ook slecht bereikbaar en als je ze aan de telefoon krijgt word je aan het lijntje gehouden maar echt antwoord krijg je niet. Dat kan ik de telefoniste niet kwalijk nemen maar wel het bedrijf. Ik weet nu helemaal niet waar ik aan toe ben, ik heb wel online onderzoek gedaan en zie zoveel klachten over hun dat ik er gewoon bang van word. Nu wil ik weten of er nog meer lotgenoten zijn die bij hun de Desire besteld hebben en mij wel iets kan vertellen over wanneer hoe of wat. Ik vind het al wel apart dat ik dat via tweakers moet vragen.
Ik heb al een paar weken geleden Hi klantenservice aan de lijn gehad om mijn abo te verlengen (1 jaar - 45 eu - € 0 voor toestel). Ze gingen echter mijn gegevens nog niet invoeren, dit deden ze zodra de desire binnen was. Ik heb dus ook nog helemaal niks van Hi gehoord (geen mail of sms of wat dan ook), hoe zit dit bij anderen die via Hi klantenservice hebben verlengd? Kregen jullie gelijk een bevestiging of iets dergelijks?
Ik heb de zilveren net online besteld bij BelCompany icm t-mobile relax 20 (gratis). Als het meezit morgen afhalen bij het filaal.
Dan zou ik ze nog maar even bellen. Ik heb vorige week vrijdag verlengd via klantenservice en kreeg maandag een mail en sms dat de order was ingevoerd maar dat het toestel nog niet op voorraad was.Jeroen04 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:08:
Ik heb al een paar weken geleden Hi klantenservice aan de lijn gehad om mijn abo te verlengen (1 jaar - 45 eu - € 0 voor toestel). Ze gingen echter mijn gegevens nog niet invoeren, dit deden ze zodra de desire binnen was. Ik heb dus ook nog helemaal niks van Hi gehoord (geen mail of sms of wat dan ook), hoe zit dit bij anderen die via Hi klantenservice hebben verlengd? Kregen jullie gelijk een bevestiging of iets dergelijks?
Verwijderd
Volgens mij hebben ze me net gebeld maar ik was hardlopen. Ik moet dus nog een datum prikken. Hopen dat ze zo terug bellen..ReytingHamdi schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:44:
[...]
Skumur voor wanneer heb jij je aflever datum doorgegeven. Ik zou 'm volgende week vrijdag binnen moeten krijgen.
Verwijderd
Hoe kunnen jullie je order status zien bij Hi?
Ik heb de 20ste (Maart) besteld maar heb geen ordernummer ontvangen.
same here...Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:11:
Hoe kunnen jullie je order status zien bij Hi?
Dus ook geen tnt track n trace...
Ik heb zoals gezegd VF gebeld en eindelijk écht antwoord gehad.
Voor iedereen die nog wil bellen: Vraag naar de afdeling "Loyalty".
Het verhaal zoals dat nu staat.
- De Desire's zijn niet binnen.
- Zij hopen deze morgen te ontvangen. (Dit is niet zeker)
- Zij versturen daarna binnen 48uur de telefoon.
- Zij verwachten deze dan vrijdag, anders maandag bij de klant thuis.
Dit alles betreft verlengingen van het abbonement. Voor nieuwe gebruikers is dit mogelijk anders.
De desbetreffende jongeman snapte ook werkelijk niet waar alle spookverhalen van andere afdelingen vandaan komen en was gewoon eerlijk. Ging in ieder geval niet staan roepen dat ze onderweg zijn naar de klant. Ze zijn nog niet binnen, punt.
Dit alles betreft verlengingen van het abbonement. Voor nieuwe gebruikers is dit mogelijk anders.
De desbetreffende jongeman snapte ook werkelijk niet waar alle spookverhalen van andere afdelingen vandaan komen en was gewoon eerlijk. Ging in ieder geval niet staan roepen dat ze onderweg zijn naar de klant. Ze zijn nog niet binnen, punt.
Verwijderd
Hier kun je het vinden:
https://www.hi.nl/Kooporder-status.htm
https://www.hi.nl/Kooporder-status.htm
[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 13:27 ]
Net contact gehad met Hi. Vaag gedoe. Omdat ik 'm al (veeel) eerder had besteld en ze mijn order de 16e april zouden invoeren (omdat de Desire eerste instantie dan pas zou binnenkomen) moet ik wachten op die datum. Ze kunnen het niet meer veranderen. Als ze de order zouden deleten en een nieuwe in zouden voeren zou dat 5 werkdagen duren (nog langer dus). Kerel aan de lijn vond het zelf ook vreemd (was logischer geweest als de eerste bestellers de telefoon als eerste krijgen, maar niet dus).
Wachten tot het weekend dus! (het ergste: ik ben vrijdag en zaterdag niet thuis!!!)
Wachten tot het weekend dus! (het ergste: ik ben vrijdag en zaterdag niet thuis!!!)
Verwijderd
dit klinkt geloofwaardig idd, ik had ook al zeer me twijfels over die andere verhalen. Ik verwacht hem volgende week te hebben, daar kan ik mee leven.
Is de desire ook al op voorraad bij de meeste 'echte' winkels?
Ik moet die van mij kopen bij de Mediamarkt Middelburg, omdat m'n vorige toestel binnen de verzekering kapot is gegaan, maar hier is hij nogsteeds niet binnen.
Ben trouwens wel blij met dit topic, merk dat ik niet de enige ben die zo ongeduldig is
Ik moet die van mij kopen bij de Mediamarkt Middelburg, omdat m'n vorige toestel binnen de verzekering kapot is gegaan, maar hier is hij nogsteeds niet binnen.
Ben trouwens wel blij met dit topic, merk dat ik niet de enige ben die zo ongeduldig is
Die ene, met die snor
Voordat je een bestelling plaatst bij een webshop moet je eigenlijk ook een vooronderzoek doen hoe het bedrijf functioneert (of het afspraken na komt etc.) Vind het dus niet handig dat je eerst een bestelling plaatst en er naderhand achterkomt hoe een bedrijf functioneert. Maar goed, het blijft evengoed vervelend voor je.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:00:
Zijn er medetweakers die hun Desire bij belnu hebben besteld ik heb het idee dat dat bedrijf een luchtbel is.
Bij wie had je hem besteld?
MediaMarkt is franchise. Elke winkel heeft, beperkt, eigen bevoegdheden en inkoopbeleid.Tjado schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:25:
Is de desire ook al op voorraad bij de meeste 'echte' winkels?
Almere had hem afgelopen Zondag iig al wel liggen.
Give it a shot zou ik zeggen.
(of bel eerst even naar MM)
Verwijderd
Heerlijk, 2 week geleden mijn VF abbonement verlengt met 2 jaar (BSW 275) met de Desire.
Bel ik vorige week naar VF over de status van mijn order, wordt mij verteld dat ze dit niet konden zien omdat de Desire nog niet geleverd was. Bel ik net in de pauze even naar VF. Wordt mij verteld dat mijn abbonement helemaal niet verlengt is, en dat er dus ook geen order doorgevoerd is. Heerlijke service Vodafone!
Je verwacht toch, vooral bij verlengingen/nieuwe abbonementen dat dit uiterst serieus behandeld wordt, aangezien VF zijn zakken weer kan vullen?
Gelijk maar weer m'n abbonement laten verlengen, en er werd mij verteld dat ik binnen 5-10.
Zodra ik de zaak uitloop vanmiddag, gelijk maar even contact opnemen met de klantenservice over de status...
Bel ik vorige week naar VF over de status van mijn order, wordt mij verteld dat ze dit niet konden zien omdat de Desire nog niet geleverd was. Bel ik net in de pauze even naar VF. Wordt mij verteld dat mijn abbonement helemaal niet verlengt is, en dat er dus ook geen order doorgevoerd is. Heerlijke service Vodafone!
Je verwacht toch, vooral bij verlengingen/nieuwe abbonementen dat dit uiterst serieus behandeld wordt, aangezien VF zijn zakken weer kan vullen?
Gelijk maar weer m'n abbonement laten verlengen, en er werd mij verteld dat ik binnen 5-10.
Zodra ik de zaak uitloop vanmiddag, gelijk maar even contact opnemen met de klantenservice over de status...
Verwijderd
Dit is dan weer jouw verhaal. Ik heb dezelfde afdeling loyalty aan de telefoon gehad met een totaal andere boodschap... De waarheid zal ergens in het midden liggen. Maar waar...Dan0r schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:18:
Ik heb zoals gezegd VF gebeld en eindelijk écht antwoord gehad.
Heb je via web besteld of telefonisch? Want aan de tel wisten ze me te vertellen dat ze hem nog niet haddenZasX schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:54:
Net HI gebeld, omdat jullie allemaal meldingen hebben gekregen dat het verzonden is.
9april besteld (verlengd)
gisteren stond mijn order nog op voorinschrijving.
vandaag staat bij status order verzonden.
nog geen tnt informatie
edit/ povider Hi
gisteren stond mijn order nog op voorinschrijving.
vandaag staat bij status order verzonden.
nog geen tnt informatie
edit/ povider Hi
[ Voor 6% gewijzigd door Ener103 op 13-04-2010 13:44 . Reden: provider info ]
Heb het idee dat de verdeling bij Hi (tussen mensen die vroeger/later bestellen) nogal willekeurig is. Lullig als je 'm eerder hebt besteld en 'm later krijgt, maarja...
Ik zal jullie niet pesten als 'ie morgen in de bus ligt
Ik zal jullie niet pesten als 'ie morgen in de bus ligt
oef! dan ga ik ook maar 's bellen, ik heb namelijk ook helemaal geen zicht of de verlenging wel correct is doorgevoerd.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:37:
Heerlijk, 2 week geleden mijn VF abonnement verlengt met 2 jaar (BSW 275) met de Desire.
Bel ik vorige week naar VF over de status van mijn order, wordt mij verteld dat ze dit niet konden zien omdat de Desire nog niet geleverd was. Bel ik net in de pauze even naar VF. Wordt mij verteld dat mijn abonnement helemaal niet verlengt is, en dat er dus ook geen order doorgevoerd is. Heerlijke service Vodafone!
Je verwacht toch, vooral bij verlengingen/nieuwe abonnementen dat dit uiterst serieus behandeld wordt, aangezien VF zijn zakken weer kan vullen?
Gelijk maar weer m'n abonnement laten verlengen, en er werd mij verteld dat ik binnen 5-10.

bij mij is zojuist de status veranderd naar:
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Stond eerst dat het toestel niet op voorraad was.
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Stond eerst dat het toestel niet op voorraad was.
Ik heb hem ook bij Hi 9 april verlengt via de klantenservice. Kreeg ook nog gelijk de mail binnen voordat het gesprek beëindigd was, iets later een sms dat ik wat besteld had. Dus als je niet binnen een paar uur een mail hebt gehad zou ik nog maar even een keer bellen naar de klantenservice van Hi.
Same here. Mail + smsjes gehad. Wel heb ik Hi nog gemeld of hun mijn order door wouden sturen, wat ik nu allemaal had besteld en hoeveel ik voor het toestel moet betalen.Christiano007 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:48:
Ik heb hem ook bij Hi 9 april verlengt via de klantenservice. Kreeg ook nog gelijk de mail binnen voordat het gesprek beëindigd was, iets later een sms dat ik wat besteld had. Dus als je niet binnen een paar uur een mail hebt gehad zou ik nog maar even een keer bellen naar de klantenservice van Hi.
Ik bel net naar smartphoneshop.be voor info ivm de desire. Omdat deze in de NL winkels toch nog 20 euro goedkoper is en ook omdat Eindhoven beter bereikbaar is dan Antwerpen voor mij, vroeg ik of ik hem ook daar kon gaan testen en eventueel kopen. Dat was wel mogelijk, maar dan zou ik wel maar 1 jaar garantie hebben en altijd daar moeten gaan voor eventuele problemen. Dat laatste heb ik geen probleem mee (zoals gezegd, Eindhoven is korter dan Antw) maar slechts 1 jaar garantie? Ik kan moeilijk geloven dat jullie allemaal zoveel geld neertellen om na een jaar onzeker te zijn, wat als hij kapot gaat... ? Klopt dit verhaal wel volledig of probeert hij mij nu iets wijs te maken om het prijsverschil te rechtvaardigen?
Verwijderd
Ik wordt zo moe van al die VF verhalen. Ik belde net en de man vertelde mij dat hij verstuurd zou worden vandaag. Gisteren werd mij verteld dat ik hem binnen 10 dagen kon verwachten. Vrijdag bij verlenging wisten ze nog niet eens dat hij zou komen... En mensen die hier ook verschillende verhalen vertellen.
Welke is nou de echte? WTB Status updates!
Voor de Belcompany 'actie' bestellers.. Jullie al meer informatie? Aangezien de bruine versie niet op voorraad is heb ik maar even een mailtje de deur uit gedaan.
Edit: Met daarin dus de vraag wanneer ze weer voorraad verwachten natuurlijk.. Ik hoop snel
Edit: Met daarin dus de vraag wanneer ze weer voorraad verwachten natuurlijk.. Ik hoop snel
[ Voor 23% gewijzigd door MaSw85 op 13-04-2010 14:03 ]
Die van mij gaat morgen ook in de bus vallen(Hi)..nog geen track and trace inderdaad, maar dat gaat pas morgenvroeg worden ben in bang...oh ja ik heb hem 1 April besteld.
Heb wel genoten in dit topic de laatste weken en vooral die "mega" actie van BC als kerst op het toetje
nu heeft mijn vrouw ook een mooi toestel voor weinig.
Heb wel genoten in dit topic de laatste weken en vooral die "mega" actie van BC als kerst op het toetje
nu heeft mijn vrouw ook een mooi toestel voor weinig.
Ik zie bij BC nergens aansluitkosten. En gelden dezelfde tarieven/acties voor verlengen als voor nieuw? Dus bijv. de korting op WnW het eerste jaar?
Verwijderd
Ik moet je helemaal gelijk geven ik zag thuiswaarborg en ging er toen vanuit dat het wel goed zat.jules schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:29:
[...]
Voordat je een bestelling plaatst bij een webshop moet je eigenlijk ook een vooronderzoek doen hoe het bedrijf functioneert (of het afspraken na komt etc.) Vind het dus niet handig dat je eerst een bestelling plaatst en er naderhand achterkomt hoe een bedrijf functioneert. Maar goed, het blijft evengoed vervelend voor je.
[...]
Dit is helaas dus geen garantie dat je bij een betrouwbaar bedrijf hebt besteld.
Zie hier de shop-reviews van Belnu: http://tweakers.net/shopreview/7822/belnu-punt-nl.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:00:
Ben ik toch even blij met mijn urban brownlbuysers schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:17:
[afbeelding]
Eindelijk! KPN business belde me net met de volgende mededeling: Donderdag ligt hij voor u klaar:D
Tevens heb ik de desire bij Belcompany(zilveren versie) kunnen bewonderen en dat maakte me behoorlijk jaloers!
Tevens heb ik de desire bij Belcompany(zilveren versie) kunnen bewonderen en dat maakte me behoorlijk jaloers!
Mijn order is nu ook verzonden, morgen eindelijk spelen met de Desire!!!
(alhoewel eindelijk, Hi levert hem vroeger dan verwacht, dat is toch heel erg netjes
)
En het antwoord:Waus26 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:02:
Voor de Belcompany 'actie' bestellers.. Jullie al meer informatie? Aangezien de bruine versie niet op voorraad is heb ik maar even een mailtje de deur uit gedaan.
Goedemiddag,
Bedankt voor uw email. We verwachten dit toestel volgende week geleverd te krijgen.
Belcompany bedankt!
Gister besteld! (Bij Hi)
Vandaag:
Blij!!
Vandaag:
Blij!!
Getverderrie...krijg ik een bericht dat mijn nummerportering is afgewezen... Momenteel is het een bedrijfsabo en ze hebben het contractnummer nodig. Dat had ik pas op 11 maart naar ze gestuurd, op verzoek, dus ja...wat verwacht je dan... Dat bedoelde ik nou dat de communicatie maar moeizaam verloopt. Ik moet steeds vragen om bevestigingen en statusupdates. Dus ik weet ook helemaal niet dat dat nummer niet goed terecht is gekomen. Pfff...een beetje moe word ik er wel van. Het is allemaal zo simpel met een klein beetje goede wil en goede workflowsoftware. Of ik verwacht weer teveel.
Ik word geloof ik de laatste in Nederland met een Desire...
Ik word geloof ik de laatste in Nederland met een Desire...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
dit is toch gewoon gemeen! Hi == KPN == Telfort? Ik wil 'm ook... *snif*smartie89 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:25:
Gister besteld! (Bij Hi)
Vandaag:
Blij!!
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Oh SmithNL, waar blijven jouw bevindingen mbt VF vandaag?Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:00:
Ik wordt zo moe van al die VF verhalen. Ik belde net en de man vertelde mij dat hij verstuurd zou worden vandaag. Gisteren werd mij verteld dat ik hem binnen 10 dagen kon verwachten. Vrijdag bij verlenging wisten ze nog niet eens dat hij zou komen... En mensen die hier ook verschillende verhalen vertellen.
Dan hebben we ons rondje VF-roddels weer gehad en weten weer niets
Verwijderd
Bedankt Gwx,GWX schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:10:
[...]
Zie hier de shop-reviews van Belnu: http://tweakers.net/shopreview/7822/belnu-punt-nl.html
Ik zal er een review neerzetten zodra dit drama ten einde is.
Gr. toan
En hij is binnen!
GSMweb met nummerbehoud tmobile naar vodafone, voor degenen die het zich afvragen
Zie jullie in het andere topic
GSMweb met nummerbehoud tmobile naar vodafone, voor degenen die het zich afvragen
Zie jullie in het andere topic
Ik heb telefonisch mijn contract verlengd. Dat was 22 Maart. Ik heb net gebeld en toen vertelden ze me dat de telefoon onderweg is, en dat ik hem morgen kan verwachten.gebruikershaes schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:42:
[...]
Heb je via web besteld of telefonisch? Want aan de tel wisten ze me te vertellen dat ze hem nog niet hadden.
Ik heb alleen geen ordernummer, dus ik kan niet track n tracen ;/
waarom doe je dan geen verlenging via bijv. pdashop oid? die hebben het toestel gewoon op voorraad en weet je zeker dat je voor het weekend nog zit te pielen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:37:
Heerlijk, 2 week geleden mijn VF abbonement verlengt met 2 jaar (BSW 275) met de Desire.
Ik denk dat alle VF klanten die bij VF direct danwel via VF loyalty hun toestel hebben besteld (waaronder ondergetekende), als allerlaatsen de toestellen geleverd gaan krijgen.Dan0r schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:29:
[...]
Oh SmithNL, waar blijven jouw bevindingen mbt VF vandaag?
Dan hebben we ons rondje VF-roddels weer gehad en weten weer niets
Ik zal, na werktijd, nog eens een belletje wagen naar mijn, bijna persoonlijke, Loyalty medewerker.
(Dad ik nou maar gebruik gemaakt van de BC-fout. Ik aarzelde teveel om NOG een abo af te sluiten...Dom Dom Dom

PDAShop.nljules schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:29:
Het blijft trouwens ook angstig stil rondom de T-Mobile actie

Die komt waarschijnlijk morgen of donderdag, halverwege de week werd gemeld op Twitter.sphere schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:49:
Het blijft trouwens ook angstig stil rondom de T-Mobile actie
brontmobile_shop
Morgen (14 april) is het zover! Rond de klok van 09:00 een zeer scherpe HTC Desire aanbieding op onze website http://twitpic.com/1faur7
Nu maar hopen dat het geen ranzig branded toestel is ala MDA Pro.
Ik heb om 14:58 een e-mail van studentmobiel gekregen:
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Op 2 april hadden ze mijn contract(nieuw T-Mobile) binnen.
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Op 2 april hadden ze mijn contract(nieuw T-Mobile) binnen.
Zojuist maar even naar Studentmobiel gebeld aangezien ze mijn email van zaterdag 10 april nog niet hadden beantwoord. In een eerdere mail stond dat ze donderdag 8 april de eerste lading binnenkregen. Echter niks van gehoord en gevraagd hoe het daarmee zat.
Vandaag dus gebeld hoe het zat. Medewerker wist me te vertellen dat ze verwachten dat ik hem donderdag of vrijdag binnen heb, over de status van het contract (contractverlenging) kon hij me niks vertellen omdat hij dat zo niet kon zien maar daar kreeg ik dan ook donderdag of vrijdag bericht over.
Heb mijn bestelling op 25 maart besteld i.c.m. KPN verlenging.
Vandaag dus gebeld hoe het zat. Medewerker wist me te vertellen dat ze verwachten dat ik hem donderdag of vrijdag binnen heb, over de status van het contract (contractverlenging) kon hij me niks vertellen omdat hij dat zo niet kon zien maar daar kreeg ik dan ook donderdag of vrijdag bericht over.
Heb mijn bestelling op 25 maart besteld i.c.m. KPN verlenging.
11-03 verlengd bij Hi, en ik zie dat deze ook vandaag is verzonden.
Weet iemand of je bij een verlenging ook wordt gebeld voor aflevering van het toestel? Morgen ben ik de hele dag op mijn werk, en ik weet dat bij een nieuw abonnement de koerier wel een afspraak met je maakt...
Weet iemand of je bij een verlenging ook wordt gebeld voor aflevering van het toestel? Morgen ben ik de hele dag op mijn werk, en ik weet dat bij een nieuw abonnement de koerier wel een afspraak met je maakt...
Studentmobiel heeft mijn Desire inmiddels ook verzonden. Dat valt nu achteraf dus toch wel weer mee dan. (Waarom heb ik nu morgenochtend al een afspraak staan
)
Apart de twee bovenstaande berichten over studentmobiel. Eerder ook al iemand gemeld dat die van hem verstuurd was, terwijl de rest werd verteld dat hij nog niet binnen is.
Hier weigeren ze voorlopig ook maar een e-mail van mij te antwoorden, wat ik zelf een erg slechte service vind. (Heb er vrijdag eentje gestuurd en vanochtend aan het begin van de ochtend, op beide nog geen reactie)
Hier weigeren ze voorlopig ook maar een e-mail van mij te antwoorden, wat ik zelf een erg slechte service vind. (Heb er vrijdag eentje gestuurd en vanochtend aan het begin van de ochtend, op beide nog geen reactie)
Ik heb een uurtje geleden de zilveren versie bij belcompany besteld.
Net even over gebeld en er werd mij verteld dat deze op voorraad zijn en ik hem waarschijnlijk morgen al ontvang
Net even over gebeld en er werd mij verteld dat deze op voorraad zijn en ik hem waarschijnlijk morgen al ontvang
Ik heb gister ook een mail naar Studentmobiel gestuurd, ik heb tot heden nog geen antwoord gehad. Ik wacht deze week rustig af en als ik aan het eind van de week nog niks gehoord heb dan ga ik even bellen.
Als ik hem daadwerkelijk in handen heb, zal ik het nog wel bevestigen. Zoals ik hier ook al eerder meldde, moest ik ook iets geduld hebben op een antwoord. Tenminste, op een mail van gisterochtend 11:50 moest ik tot vanochten wachten op een antwoord.
Heel scheutig lijken ze dus niet. Meer dan 24u niets van je laten horen is niet van deze tijd....
Sterkte met geduld beoefenen!
Heel scheutig lijken ze dus niet. Meer dan 24u niets van je laten horen is niet van deze tijd....
Sterkte met geduld beoefenen!
Bij verlenging wordt het toestel geleverd door TNT. Ze zullen dus geen afspraak maken voor levering.RodneyDekkers schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:10:
11-03 verlengd bij Hi, en ik zie dat deze ook vandaag is verzonden.
Ahh, dat heb ik weer. Weet iemand dan of deze pakketen bij de buren worden afgegeven of moet ik hier persoonlijk voor tekenen?frankdewildt schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:21:
[...]
Bij verlenging wordt het toestel geleverd door TNT. Ze zullen dus geen afspraak maken voor levering.
persoonlijk, dus dat wordt de volgende dag naar het postkantoor...RodneyDekkers schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:25:
[...]
Ahh, dat heb ik weer. Weet iemand dan of deze pakketen bij de buren worden afgegeven of moet ik hier persoonlijk voor tekenen?
Of de dag daarna, als ze het 2 dagen proberen langs te brengen...
Ik heb hetzelfde 'probleem'.... wat natuurlijk niet echt een probleem is
Ehm, ik heb ze gebeld (een uur geleden) en toen hadden ze 0 (nul) toestellen, en waren ze aan het wachten op de levering van morgen (een aantal) en volgende week (veel).KoKro schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:12:
Studentmobiel heeft mijn Desire inmiddels ook verzonden. Dat valt nu achteraf dus toch wel weer mee dan. (Waarom heb ik nu morgenochtend al een afspraak staan)
Toch wel erg lelijk dat ik bijna iedereen hier in dit topic hoor over een Hi-verlenging en dat ze 'm morgen binnen krijgen, en ik nog moet wachten. Snap niet waarom ik alleen??
Ik moet ook wachten, heb op vrijdag 9 april verlengt maar mijn toestel is ook nog niet verzonden.Jeroen04 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:31:
Toch wel erg lelijk dat ik bijna iedereen hier in dit topic hoor over een Hi-verlenging en dat ze 'm morgen binnen krijgen, en ik nog moet wachten. Snap niet waarom ik alleen??
Ik verbaas mij wel over de berichten van GSMwijzer/Studentenmobiel over de levering. Inmiddels is zowat ieder scenario al voorbij gekomen, maar hoe het nou exact in elkaar zit? Worden er consequent verkeerde berichten naar buiten gebracht (door GSMwijzer), omdat ze nog niks concreets kunnen zeggen, of worden deze gewoon verkeerd overgebracht (miscommunicatie)?
Als de aanbieding van T-mobile morgen erg aantrekkelijk is, en mijn bestelling bij GSMwijzer staat nog steeds op "contract ontvangen", dan annuleer ik hem daar.
Als de aanbieding van T-mobile morgen erg aantrekkelijk is, en mijn bestelling bij GSMwijzer staat nog steeds op "contract ontvangen", dan annuleer ik hem daar.
Hoe wil je anuleren dan? Je hebt toch een getekend contract naar GSMwijzer/Studentmobiel gestuurd, of niet?ASF86 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:39:
Ik verbaas mij wel over de berichten van GSMwijzer/Studentenmobiel over de levering. Inmiddels is zowat ieder scenario al voorbij gekomen, maar hoe het nou exact in elkaar zit? Worden er consequent verkeerde berichten naar buiten gebracht (door GSMwijzer), omdat ze nog niks concreets kunnen zeggen, of worden deze gewoon verkeerd overgebracht (miscommunicatie)?
Nou, ik heb nu ook een antwoord gehad op mijn mail van afgelopen vrijdag, waarin ik (onder andere) vroeg wanneer ze hem gingen leveren;
Ook hier aan het eind van de week dus, weet ik in ieder geval dat ik morgen niet bij de voordeur hoef te gaan zittenBeste ******
(...) Wij verwachten de HTC Desire eind deze week binnen te hebben.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Staat bij Hi trouwens nu in de shop dat er 37 op voorraad zijn. En de mijne is nog steeds niet verzonden, pfff.Jeroen04 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:31:
Hun voorwaarden lezenApennootjes schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:45:
[...]
Hoe wil je anuleren dan? Je hebt toch een getekend contract naar GSMwijzer/Studentmobiel gestuurd, of niet?
http://www.gsmwijzer.nl/info/bestellen
Onder het kopje Orders annuleren:
"Indien u een bestelling plaatst (los abonnement of abonnement met toestel), ontvangt u van GSMwijzer.nl een bevestiging van uw bestelling per post met daarbij de benodigde inschrijfformulieren. Indien u deze niet ondertekend retourneert wordt uw bestelling geannuleerd zonder kosten voor de klant. Een bestelling plaatsen op de website is dus altijd vrijblijvend.
Heeft u de contractformulieren aan ons teruggestuurd, en is de aanvraag nog niet verwerkt, dan kunt u de order kosteloos telefonisch of per e-mail annuleren.
Bij bestelling en vooruitbetaling van een los toestel ontvangt u bij annulering het betaalde bedrag binnen 7 dagen retour op uw rekening."
Ofwel, zolang er "contract ontvangen" staat vermeld, is de aanvraag nog niet verwerkt. Ook dit kan ik zien bij mijn T-Mobile account, aangezien ik nog de mogelijkheid heb om mijn contract te vernieuwen met een nieuwe telefoon. Ik neem aan dat dit bij T-Mobile dan niet meer mogelijk is, als het nieuwe contract eenmaal is verwerkt.
Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.