Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-10 12:01
Eindelijk hij is binnen! Leek wel of de Desire me niet gegund was.. eerst lang wachten op 2Call. Vervolgens laat de koerier het een beetje afweten. Normaal gesproken staat hij hier altijd tussen 10.00 en 12.00 op de stoep. Vandaag had hij voor de verandering eens een andere route genomen, wat ben ik toch ongeduldig. :+

Maargoed, nu ff volledig opladen en dan verhuis ik naar het andere topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxRairynk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-10-2022

MexxRairynk

Lumia 920 Geel, 06-12 CB

Okee bedankt! Handig om te weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Vodafone gebeld. Ik kreeg het verzoek om na 6 uur terug te bellen omdat ze momenteel "niet in het systeem kunnen kijken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een bezorgafspraak gemaakt voor morgen voor mijn bestelling van t-mobile.nl

1-jarig Relax 35 verlenging met w'n'w plus. 43 euro per maand en telefoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dix0r schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:55:
Eindelijk hij is binnen! Leek wel of de Desire me niet gegund was.. eerst lang wachten op 2Call. Vervolgens laat de koerier het een beetje afweten. Normaal gesproken staat hij hier altijd tussen 10.00 en 12.00 op de stoep. Vandaag had hij voor de verandering eens een andere route genomen, wat ben ik toch ongeduldig. :+

Maargoed, nu ff volledig opladen en dan verhuis ik naar het andere topic ;)
welk topic is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regelneef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10 14:43
Dat is dit HTC Desire - Deel 2 topic ;)

This message was made with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die gisteren geen verzendbericht van 2Call / Phoneplaza hebben gehad, maar wel wat gehoord over de verwachtingen?

Ik gisteren een mail gestuurd wanneer ze nieuwe voorraad krijgen, maar niets gehoord nog...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bedevir
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 08:51
Net iemand van studentmobiel aan de telefoon gehad.
Ze verwachten morgenmiddag een nieuwe lading telefoons. Hij ging er vanuit dat ik een kans van 70% had dat ik in die lichting zat. (besteld op 5 april)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog even gebeld met Hi, had nu een aardige dame voor mij aan de lijn die de tijd nam om m'n ordernummer te achterhalen. Status is "Order Verzonden"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 20:39
en mijn order bij Hi blijft maar op ''in behandeling'' staan. Heb al gebeld naar Hi net en het lag er niet aan dat het toestel niet op voorraad was. Waar het wel aan lag wist hij niet te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn HTC Desire morgen verwachten bij Hi.

Nu wordt het tijd om te shoppen. Ik mag een 16GB kaart crediteren. Zal ik klasse 2 of 6 nemen? Hi betaalt... :+

Ik moet mijn bonnetje bewaren en dan naar de winkel gaan om het te laten crediteren. Zijn er andere mensen die dit ook mogen doen bij Hi? Bij mij was het part of the deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 11:16
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:42:

Nu wordt het tijd om te shoppen. Ik mag een 16GB kaart crediteren. Zal ik klasse 2 of 6 nemen? Hi betaalt... :+

Ik moet mijn bonnetje bewaren en dan naar de winkel gaan om het te laten crediteren. Zijn er andere mensen die dit ook mogen doen bij Hi? Bij mij was het part of the deal.
Bij mij niet, misschien toch eens bellen :P

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:34

Christiano007

Ich bin der champion

Hi heeft nu ook mijn gegevens veranderd op hi.nl, geeft nu aan dat ik een ander abonnement heb.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
Christiano007 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:19:
Hi heeft nu ook mijn gegevens veranderd op hi.nl, geeft nu aan dat ik een ander abonnement heb.
wat staat er dan precies als status? Bij mij nog steeds Bestelling is in behandeling. Heb verlengd op 9 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:08

Hmm, ik krijg 8GB, maar daarnaast ook eerste 3 maand geen abbo kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:34

Christiano007

Ich bin der champion

frankdewildt schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:23:
[...]

wat staat er dan precies als status? Bij mij nog steeds Bestelling is in behandeling. Heb verlengd op 9 april.
Status:

Laatste update: 13/04/2010
Order verzonden
Voor TNT pakket informatie klik hier

---

Heb jij dat op papier gekregen die toezegging of?

[ Voor 45% gewijzigd door Christiano007 op 13-04-2010 17:28 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:46

sphere

Debian abuser

Voor Apennootjes: ik heb zojuist mijn order bij studentmobiel geannuleerd (was status contract ontvangen).

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Laatst online: 26-08-2024
Inmiddels is het ook op de Hi.nl site veranderd: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Desire/THTDSIREbr.html 38 stuks nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Laatst online: 23:53

BPP

sphere schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:29:
Voor Apennootjes: ik heb zojuist mijn order bij studentmobiel geannuleerd (was status contract ontvangen).
Had je met nummerbehoud of alleen verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
Waarom nu nog switchen?

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:26:

[...]
Heb jij dat op papier gekregen die toezegging of?

Het staat niet op papier. Echter, ik heb gevraagd om bevestiging per e-mail.
Voor de geheugenkaart kunnen we een bedrag crediteren. Met het gecrediteerde bedrag kun je naar een winkel gaan en de geheugenkaart betalen. Het gecrediteerde bedrag wordt in mindering gebracht op de eerstvolgende telefoonrekening.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:46:
[...]

Het staat niet op papier. Echter, ik heb gevraagd om bevestiging per e-mail.

[...]
Op de website van VF staat ook dat er 16GB extern geheugen wordt meegeleverd, echter de disclaimer op de website zegt dat er geen rechten ontleent kunnen worden aan de website. Ik betwijfel of dit echter nog stand houdt indien blijkt dat er achteraf slechts 4GB wordt meegeleverd. De telefoon is inmiddels uit, er hebben voldoende mensen contact opgenomen met de helpdesk omtrent deze telefoon, alle andere webshops spreken van 4GB, maar de website spreekt nog steeds van 16GB. Bovendien zou het een reden kunnen zijn waarom ik zo lang moet wachten op m'n telefoon. Ik heb daarom maar even een screenshot ervan gemaakt, zodat ik toch iets achter de hand heb, als ze geen 16GB meeleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:51:
[...]

Op de website van VF staat ook dat er 16GB extern geheugen wordt meegeleverd, echter de disclaimer op de website zegt dat er geen rechten ontleent kunnen worden aan de website. Ik betwijfel of dit echter nog stand houdt indien blijkt dat er achteraf slechts 4GB wordt meegeleverd. De telefoon is inmiddels uit, er hebben voldoende mensen contact opgenomen met de helpdesk omtrent deze telefoon, alle andere webshops spreken van 4GB, maar de website spreekt nog steeds van 16GB. Bovendien zou het een reden kunnen zijn waarom ik zo lang moet wachten op m'n telefoon. Ik heb daarom maar even een screenshot ervan gemaakt, zodat ik toch iets achter de hand heb, als ze geen 16GB meeleveren.
Ja die gedacht heb ik dus ook. Denk dat ze overal 16gb bij moeten proppen. Zou wel relaxed zijn als ze er de 4gb bij laten zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

BPP schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:31:
Had je met nummerbehoud of alleen verlenging?
Van T-Mobile naar Vodafone, maar omdat er geen toestellen waren hebben ze het contract nog niet doorgezet naar VF.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxRairynk

MexxRairynk

Lumia 920 Geel, 06-12 CB

Heb je 'm via de mail of telefonisch geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 08:31
robvanpraat schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:51:
[...]

Ik heb net ook maar weer es gebeld met VF over de Desire. Mijn bestelling staat ook al even en de mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat ze er gister 1000 hebben binnen gekregen en dat het magazijn alle orders druk aan het verwerken is. Ze nam een zeer ruime verwerkingstijd aan en zei me dat ik mijn toestel eind deze/begin volgende week kon verwachten.

Over de 16Gb geheugen kon ze me niks vertellen.

Afwachten dus!

smile an everlasting smile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Kom net van de Belcompany vandaan, daar hadden ze er nog enkele op vooraad (6 zilveren)
Enkel kan ik het toestel pas na ongeveer 3 dagen op komen halen melden ze me :(
Tenzij ik een nieuw nummer nam bij vodafone, dan kon ik hem direct mee nemen.
Ik stap over van KPN naar Vodafone met nummer behoud, en dit duurt enkele dagen eer de bevestiging kwam. Eerst naar huis gegaan, om nog even in te lezen voor ik besluit.

[ Voor 8% gewijzigd door shameblaster op 13-04-2010 18:36 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Laatst online: 23:53

BPP

sphere schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:00:
[...]

Van T-Mobile naar Vodafone, maar omdat er geen toestellen waren hebben ze het contract nog niet doorgezet naar VF.
Wel met nummerbehoud dus? En wanneer was had je dat abo aangevraagd? Laatste keer offtopic... O-)

[ Voor 8% gewijzigd door BPP op 13-04-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Belcompany Delft heeft de zilveren en de bruine ook liggen. Zilver ziet er irl toch wel leuk uit, maar blijf zweren bij de bruine versie :).
Alleen gaat het volgens mij niet allemaal lekker met mijn order. In eerste instantie bij PDAshop.nl besteld icm Tmobile Relax en nummerbehoud, op het laatste moment toch geannuleerd en het pakketje geweigerd, order laten annuleren door PDAshop.nl

Een nieuwe bestelling geplaatst bij GSMeasy icm Vodafone en nummerbehoud + gratis Wii.
Krijg ik vanmiddag een smsje onder mn tentamen dat Tmobile mijn nummerbehoud heeft goedgekeurd :X en per 14-05 door gaat voeren, terwijl ik alles geannuleerd heb. PDAshop.nl gebeld, die gaat er morgen achteraan bellen. Tmobile gebeld, die zei alleen dat als ik het pakketje geweigerd heb het automatisch na een week (!) geannuleerd wordt. Ondertussen kan Vodafone dus geen nummerbehoud aanvragen dus is mijn order tijdelijk bevroren ..heeerlijk die bedrijven |:(

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Yellowneck schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:22:
Belcompany Delft heeft de zilveren en de bruine ook liggen. Zilver ziet er irl toch wel leuk uit, maar blijf zweren bij de bruine versie :).
Alleen gaat het volgens mij niet allemaal lekker met mijn order. In eerste instantie bij PDAshop.nl besteld icm Tmobile Relax en nummerbehoud, op het laatste moment toch geannuleerd en het pakketje geweigerd, order laten annuleren door PDAshop.nl

Een nieuwe bestelling geplaatst bij GSMeasy icm Vodafone en nummerbehoud + gratis Wii.
Krijg ik vanmiddag een smsje onder mn tentamen dat Tmobile mijn nummerbehoud heeft goedgekeurd :X en per 14-05 door gaat voeren, terwijl ik alles geannuleerd heb. PDAshop.nl gebeld, die gaat er morgen achteraan bellen. Tmobile gebeld, die zei alleen dat als ik het pakketje geweigerd heb het automatisch na een week (!) geannuleerd wordt. Ondertussen kan Vodafone dus geen nummerbehoud aanvragen dus is mijn order tijdelijk bevroren ..heeerlijk die bedrijven |:(
Dat is een mooie aanbieding zeg met die Wii thnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:12
Voor de T-Mobile mensen, morgen rond 9:00uur een zeer scherpe aanbieding op hun website. Net Twitter even gelezen hierover. Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Je krijgt dus wel de telefoon ook al is je nummerbehoud(of portering) nog niet doorgevoerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezeur bij Hi....Krijg vanochtend een smsje dat ze nog gegevens mistte (heb alles netjes ingevuld op de site en zit al 2 jaar bij Hi). Dus ik bellen, is het systeem vastgelopen, maar ze kon wel nog zien dat mijn order was geannuleerd :s Of ik morgen nog even terug kon bellen. Had gehoopt hem deze week in huis te hebben, maar dat zit er nu niet meer zo in.

Ben weg gegaan bij VF toen vanwege abnormale hoge rekeningen die niet klopten, maar de klantenservice van VF mis ik wel...

Edit: klantenservice is niet meer bereikbaar neem ik aan?
Edit2: Sjonge jonge, klantenservice kon me fijn vertellen dat ik toch nog niet kan verlengen terwijl op de site gewoon stond van wel...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Laatst online: 23:58
Michie23 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:41:
Voor de T-Mobile mensen, morgen rond 9:00uur een zeer scherpe aanbieding op hun website. Net Twitter even gelezen hierover. Ben heel benieuwd!
Zag ik ook inderdaad, ik had anders al lang de Desire en de Wii al besteld bij GSMEasy, maar gezien het feit dat ze hem daar toch niet op voorraad hadden wacht ik nu al enkele dagen op deze actie van tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBlekkenhorst
  • Laatst online: 07-10 22:21
Ik heb de Desire binnen, gewoon toevallig even bij de Belcompany Almelo binnen gelopen, en daar hadden ze hem net binnen. 150 euro bij het verlengen van m'n abbo. Schappelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:43:
Gezeur bij Hi....Krijg vanochtend een smsje dat ze nog gegevens mistte (heb alles netjes ingevuld op de site en zit al 2 jaar bij Hi). Dus ik bellen, is het systeem vastgelopen, maar ze kon wel nog zien dat mijn order was geannuleerd :s Of ik morgen nog even terug kon bellen. Had gehoopt hem deze week in huis te hebben, maar dat zit er nu niet meer zo in.

Ben weg gegaan bij VF toen vanwege abnormale hoge rekeningen die niet klopten, maar de klantenservice van VF mis ik wel...

Edit: klantenservice is niet meer bereikbaar neem ik aan?
Klantenservice is open tot 2100

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Hoelang duurt het ongeveer bij GSMeasy als je hem besteld?
Eer je de wii en desire in huis hebt?

Tis niet zo dat als ik hem nu bestel, ik het pas over een maand bijvoorbeeld in huis heb?
En leveren ze de wii eerder af, of wordt het tegelijk opgestuurd?

En heeft iemand hem daadwerkelijk ontvangen de wii, aangezien er staat op=op in hun voorwaarden. Stel je besteld hem en hij is inderdaad op dan heb je geen recht meer op een wii aangezien dit in hun voorwaarden staat.

[ Voor 30% gewijzigd door shameblaster op 13-04-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

vandaag eindelijk m'n desire ontvangen van 2call :D

Had hem met een autolader besteld alleen hebben ze er een lader bij gedaan die mini USB is ipv micro USB :(

Dus moet de lader nog terug sturen ook en daarna sturen ze me pas een nieuwe, maargoed die lader gaat in de doos retour en verzendkosten mogen ze zelf betalen.

Ben er erg happy mee :) en zie geen roze waas, dus dat valt echt reuze mee!

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Even toch twee iets wat algemenere vragen sorry daarvoor.
Is het mogelijk om een nieuw abbonement met nummerbehoud bij vodafone aan te vragen. Terwijl ik daar als zit?
En is er prijs verschil tussen Belcompany als winkel en als online winkel? Zoals er wel is bij bijvoorbeeld vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het aanvragen van een nieuwe simkaart (telefoon was gestolen en heb een nieuwe simkaart aangevraagd) de datum van je abonnement reset of dat je abbo gewoon doorloopt? Dus is de looptijd geteld vanaf de oude of vanaf de nieuwe simkaart? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En.. studentmobiel loopt nog steeds te rotzooien? Mijn status staat nu al een week op contract ontvangen.. zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Dan0r schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:29:
[...]

Oh SmithNL, waar blijven jouw bevindingen mbt VF vandaag?
Dan hebben we ons rondje VF-roddels weer gehad en weten weer niets :)
Haha! Was vandaag een dagje offline, dus net 10 pagina's info zitten doorbladeren. Lijkt erop dat we 'm morgen krijgen, dus...? Zelf nog geen antwoord op m'n mail en van bellen wordt je ook niet veel wijzer geloof ik.. Zelfs van Loyalty krijgen tweakers verschillende berichten.

Ik wacht morgen nog even af voor ik weer actie onderneem!
Jij míst de klantenservice van VF..? :X

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:08:
[...]

Jij míst de klantenservice van VF..? :X
Hehe, nou ik denk dat bij geen enkele provider de service geweldig is, maar ik was bij vodafone bijvoorbeeld wel gewend dat ik gelijk aan de beurt was. Bij Hi sta ik standaard 10 minuten in de wacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:05:
En.. studentmobiel loopt nog steeds te rotzooien? Mijn status staat nu al een week op contract ontvangen.. zucht
Ik heb gelezen dat gsmwijzer morgen wat binnenkrijgt. Gsmwijzer en studentmobiel zijn hetzelfde bedrijf(zelfde fysieke adres) dus ik verwacht dat jij er binnenkort wat van hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furbydenooij
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10 15:39
Hi verlenging, bestelstatus is verzonden en via de TNT link geeft T&T: Zending is voorgemeld!

:)

[ Voor 23% gewijzigd door furbydenooij op 13-04-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Ehm, ik heb ze gebeld, en toen hadden ze alleen zilver en een winkelmodel bruin. Dat was rond 1400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telfort heeft ook eindelijk de desire's binnen hopelijk heb ik hem morgen :9
ga van nokia 5800 naar desire, zal wel even wennen zijn :D
was het wachten bijna zat geworden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Icyzer schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:00:
En is er prijs verschil tussen Belcompany als winkel en als online winkel? Zoals er wel is bij bijvoorbeeld vodafone.
Voor Relax 20 + WnW 2 jarig zit er 100 euro tussen online en de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

sphere schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:20:
[...]

Voor Relax 20 + WnW 2 jarig zit er 100 euro tussen online en de winkel.
argh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Laatst online: 22-09 09:45
furbydenooij schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:14:
Hi verlenging, bestelstatus is verzonden en via de TNT link geeft T&T: Zending is voorgemeld!

:)
Same here!
Kijk uit naar morgen! alleen jammer dat ik niet zoveel tijd heb om er mee te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bedevir
  • Laatst online: 15-10 08:51
Ik heb mijn contract bij studentmobiel ook laten annuleren. Meteen maar op smartphoneshop besteld, morgenochtend komen ze hem brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:11:
[...]
Hehe, nou ik denk dat bij geen enkele provider de service geweldig is, maar ik was bij vodafone bijvoorbeeld wel gewend dat ik gelijk aan de beurt was. Bij Hi sta ik standaard 10 minuten in de wacht...
Zo ervaar ik dit juist niet! Bijvoorbeeld vandaag 2 x aan de lijn gehad, beide keren binnen 1 minuut. Best netjes lijkt me.

Ik heb ze dus net ook weer aan de lijn gehad, omdat iedereen een Desire binnenkrijgt morgen (met Hi verlenging) maar dat het voor mij niet mogelijk was. Was nog steeds niet mogelijk, maar die kerel wou me wel tegemoet komen met een maand gratis! :)

Vooruit, ik wacht nog wel even tot vrijdag dan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polonium210 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:14:
Apart de twee bovenstaande berichten over studentmobiel. Eerder ook al iemand gemeld dat die van hem verstuurd was, terwijl de rest werd verteld dat hij nog niet binnen is.

Hier weigeren ze voorlopig ook maar een e-mail van mij te antwoorden, wat ik zelf een erg slechte service vind. (Heb er vrijdag eentje gestuurd en vanochtend aan het begin van de ochtend, op beide nog geen reactie)
Ik heb op precies dezelfde dagen een mail verstuurd, ook nog geen antwoord gehad terwijl de eerste helemaal niet over de Desire ging, maar over het abonnement. Qua service zakt studentmobiel bij mij wel in aanzien inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net terug gebeld door een medewerker van de afdeling loyalty van Vodafone. Ze bood haar excuses aan voor de rumoerige communicatie van de afgelopen dagen. Tevens kreeg ik een Track and trace nummer van haar. Dus mijn toestel is onderweg. Morgen mag ik een koerier verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
Jeroen04 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:33:
[...]

Zo ervaar ik dit juist niet! Bijvoorbeeld vandaag 2 x aan de lijn gehad, beide keren binnen 1 minuut. Best netjes lijkt me.

Ik heb ze dus net ook weer aan de lijn gehad, omdat iedereen een Desire binnenkrijgt morgen (met Hi verlenging) maar dat het voor mij niet mogelijk was. Was nog steeds niet mogelijk, maar die kerel wou me wel tegemoet komen met een maand gratis! :)

Vooruit, ik wacht nog wel even tot vrijdag dan! :+
Wat gaven ze als reden dat je hem morgen nog niet krijgt. Ik heb ook verlengt bij Hi maar ontvang hem morgen ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
frankdewildt schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:45:
[...]
Wat gaven ze als reden dat je hem morgen nog niet krijgt. Ik heb ook verlengt bij Hi maar ontvang hem morgen ook nog niet.
In dit telefoongesprek helemaal geen reden. Die er voor (vanmiddag) wel, namelijk dat het onmogelijk was de order te verplaatsen (van 16 april naar nu). En als ik vroeg om de order te verwijderen en een nieuwe te plaatsen, zou dit 5 werkdagen in beslag nemen (dus wacht ik nog langer). Grote onzin allemaal als je het mij vraagt, wat voor moeite is het nou?

Moet ik wel zeggen dat ik net (laatste gesprek) zo veel vragen naar de telefoniste heb toegegooid dat ze me wel door moest schakelen naar een afdeling die meer kan/mag regelen voor me (altijd het beste). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:45:
Ik ben net terug gebeld door een medewerker van de afdeling loyalty van Vodafone. Ze bood haar excuses aan voor de rumoerige communicatie van de afgelopen dagen. Tevens kreeg ik een Track and trace nummer van haar. Dus mijn toestel is onderweg. Morgen mag ik een koerier verwachten.
Dan krijg ik hem morgen ook gewoon. Dan is dat op gelost en hoef ik niet te gaan zitten bellen denk ik zo :-)
En zo niet dan bel ik gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:00:
Even toch twee iets wat algemenere vragen sorry daarvoor.
Is het mogelijk om een nieuw abbonement met nummerbehoud bij vodafone aan te vragen. Terwijl ik daar als zit?
Daar heb ik ook al over nagedacht ;). Echter op de site staat uitdrukkelijk vermeldt dat het dan om een verlenging gaat..... Het is eigenlijk pure administratie, want qua handelingen maakt het niks uit (je zou zelfs zeggen juist minder), maar je betaalt wel meer voor een verlenging.

Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat op andere gebieden waar je een abonnement op hebt, magazine ofzo, dat daar nieuwe klanten ook beloond worden en bestaande klanten eigenlijk vergeten worden.

Ik hoop dat studentmobiel eens opschiet, 5 april contract opgestuurd, 7 april verwerkt (ik denk trouwens niet dat de post er zo lang over gedaan heeft, maar dit is muggenziften :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Dat meen je! Gaat dat op voor alle Desire's...? (neem aan van wel..)

*ziet zijn komende avonden opgaan aan de Desire* *O*

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:51:
[...]

Dat meen je! Gaat dat op voor alle Desire's...? (neem aan van wel..)

*ziet zijn komende avonden opgaan aan de Desire* *O*
Lekker.. ik krijg net te horen dat hij nog niet binnen is en dat ze nog niets kunnen vertellen over wanneer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snicker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 07:56
Net bericht gekregen van Telfort dat ik binnen 2 weken mijn telefoon krijg uitgeleverd, nog even geduld dus :)

edit: had trouwens met de man aan de telefoon een telefoonprijs van €90,- afgesproken bij een verlenging van een jaar, maar in dit bericht staat "HTC Desire (€0,- eenmalig)". Wordt die €90,- verrekend bij de factuur van de eerste maand, of zou ik geluk hebben?

[ Voor 62% gewijzigd door Snicker op 13-04-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier of er überhaupt ooit een batch van Desires zijn verzonden vanuit Vodafone? Voor zover ik dit topic teruglees kom ik geen reactie tegen van mensen die al een Desire hebben gekregen van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer had jij hem besteld ? Was dat bij een nieuw abbo of verlenging ?

Overigens, ondanks dat veel mensen nu hun abbo / order annuleren bij VF, ben ik nog geduldig genoeg. Ik wacht het deze week even af, en dan bel ik begin volgende week voor een update / reactie van VF. Mocht het dan betekenen dat de telefoon pas in Mei geleverd wordt, dan zal ik ook even de ontevreden klant uithangen. >:)

Verder hebben ze mij 2 weken geleden verteld dat ze dus de 12e de telefoons binnen zouden krijgen. En dan er ongeveer 6 tot 10 dagen overheen gaan voor de levering ofzo. Naja ik wacht het wel af 8)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:01:
Weet iemand hier of er überhaupt ooit een batch van Desires zijn verzonden vanuit Vodafone? Voor zover ik dit topic teruglees kom ik geen reactie tegen van mensen die al een Desire hebben gekregen van Vodafone.
Zijn er ook niet; de algemene tendens is dat Vodafone de toestellen gisteren, 12 april, zou ontvangen. Verder is het een combinatie van zeer wisselende berichten en speculeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Het is door de klantenservice diverse malen aangegeven dat er honderden toestellen richting GLS zijn gegaan. echter ook dat het nog veel langer kan duren, dus het wisselt nogal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer gebeld met Vodafone wat het nu gewoon is omdat iedereen steeds iets anders zegt en deze meneer zei dat het nog wel even ging duren en zeker niet meer deze week ging lukken,,
Heb hem maar geannuleerd en loop van t weekend wel even ergens de winkel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wanneer had jij hem besteld ? Was dat bij een nieuw abbo of verlenging ?
Ik heb op 25 maart 2010 verlengd. Blijf het raar vinden dat ik dan als enige een Track n Trace nummer krijg. Ik neem aan dat ze zo'n nummer pas aanmaken als ze ook daadwerkelijk iets te versturen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Is het zo dat porteren(of nummerbehoud) eerst afgehandeld moet zijn voordat het product wordt verzonden? Ik heb mijn Desire besteld bij gsmwijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:16:
[...]

Ik heb op 25 maart 2010 verlengd. Blijf het raar vinden dat ik dan als enige een Track n Trace nummer krijg. Ik neem aan dat ze zo'n nummer pas aanmaken als ze ook daadwerkelijk iets te versturen hebben.
T&T nummer gaat GLS over, niet vodafone, dus er moet daadwerkelijk iets te verzenden zijn...

Kan je dat T&T nummer niet gewoon gebruiken, trouwens...?

[ Voor 6% gewijzigd door SmithNL op 13-04-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Mijn bestelde Desire via Hi is inmiddels in het sorteercentrum volgens T&T. Morgen dus weer wat te spelen (ken mijn nieuwe DSLR nog niet eens goed :X )

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snicker schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:57:
Net bericht gekregen van Telfort dat ik binnen 2 weken mijn telefoon krijg uitgeleverd, nog even geduld dus :)

edit: had trouwens met de man aan de telefoon een telefoonprijs van €90,- afgesproken bij een verlenging van een jaar, maar in dit bericht staat "HTC Desire (€0,- eenmalig)". Wordt die €90,- verrekend bij de factuur van de eerste maand, of zou ik geluk hebben?
weet je zeker dat die niet eerder komt???
Die van mij is net verstuurd en wordt morgen bezorgt....

ik moest ook eerst 40€ bijbetalen maar er staat nu ook 0€, zal het morgen wel merken als ik moet betalen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:50:
Hoelang duurt het ongeveer bij GSMeasy als je hem besteld?
Eer je de wii en desire in huis hebt?

Tis niet zo dat als ik hem nu bestel, ik het pas over een maand bijvoorbeeld in huis heb?
En leveren ze de wii eerder af, of wordt het tegelijk opgestuurd?

En heeft iemand hem daadwerkelijk ontvangen de wii, aangezien er staat op=op in hun voorwaarden. Stel je besteld hem en hij is inderdaad op dan heb je geen recht meer op een wii aangezien dit in hun voorwaarden staat.
Ik heb hem zondag besteld, en een afspraak voor levering staan op maandag a.s., met nummerbehoud. Ik heb nog niets gehoord over het niet op voorraad zijn van wat dan ook, ondertussen gaan de ontwikkelingen in de bestelstatus gewoon door:
13-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
12-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
12-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
12-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
12-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
11-04-2010 Voorraad controle
11-04-2010 Bestelling geplaatst
Qua wel of niet krijgen van de Wii: in mijn besteloverzicht staat overduidelijk vermeld dat ik de Wii krijg. Als ze die niet zouden leveren, leveren ze dus niet wat ik heb besteld, en hoef ik dat niet te accepteren lijkt me. Het op=op heeft dus meer als uitwerking dat de actie van de site verdwijnt, dan dat je achter het net vist nadat je de bestelling inclusief Wii hebt geplaatst.

De rest van de antwoorden ben ik je nog schuldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
ff een vraag je voor de mensen die de Desire bij Coolblue hebben besteld: klopt het dat je geen aansluitkosten betaald? want dat is het prijsverschil met bijvoorbeeld studentmobiel niet zo groot aangezien je daar 25 en 10 euro extra betaald aan respectievelijk aansluiten- en verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:15
Snicker schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:57:

Ik heb zojuist ook mijn bevestiging van Telfort gehad. In het contract staat tot mijn verbazing dat ik een Telfort 100 abo 24 maanden, met toestel Desire 0 Euro. Ik had bij het pre-orderen een telfort 150 abo geselecteerd waarbij het toestel 69 euro was. Ik klaag uiteraard niet; hiermee zou ik een topdeal hebben... Volgens een 2e mail is mn desire ook al onderweg, dus morgen of overmorgen zal ik het weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:13:
Net weer gebeld met Vodafone wat het nu gewoon is omdat iedereen steeds iets anders zegt en deze meneer zei dat het nog wel even ging duren en zeker niet meer deze week ging lukken,,
Heb hem maar geannuleerd en loop van t weekend wel even ergens de winkel in.
Ik hoorde vandaag dat mijn toestel geboekt staat en dat ik bij de eerste batch zou zitten. Dat de toestellen gisteren zijn ontvangen en zeer spoedig worden uitgeleverd. Hij zei Donderdag of Vrijdag!

Als dat niet zo is....dan kunnen ze werkelijk de #$%^&* krijgen en annuleer ik alsnog en mogen ze de donkerbruine Desire stoppen daar waar een normaal mens zelden daglicht ziet.
Deze week krijgen ze nog respijt...daarna is t exit VF!

Ik ben verdorie al vanaf hald februari beizg mn abo te verlengen en een toestel geleverd te krijgen.
Eerst via 'afdeling Campagnes. Een zgn aanbod via Autoweek/Panaroma enzo en nu via VF loyalty.

Ik ben die draaikonten eigenlijk meer dan zat (zelfs met een goed aanbod vanuit Loyalty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:17:
[...]

T&T nummer gaat GLS over, niet vodafone, dus er moet daadwerkelijk iets te verzenden zijn...

Kan je dat T&T nummer niet gewoon gebruiken, trouwens...?
Het klopt toch, bij telefonische verlenging, dat je dan geen T&T nummer ontvangt?
Ik kreeg dit 2 jaar terug ook niet als ik mijn inbox moet geloven. En heb het toen ook telefonisch gedaan.
trapm schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:34:
[...]

Ik hoorde vandaag dat mijn toestel geboekt staat en dat ik bij de eerste batch zou zitten. Dat de toestellen gisteren zijn ontvangen en zeer spoedig worden uitgeleverd. Hij zei Donderdag of Vrijdag!

Als dat niet zo is....dan kunnen ze werkelijk de #$%^&* krijgen en annuleer ik alsnog en mogen ze de donkerbruine Desire stoppen daar waar een normaal mens zelden daglicht ziet.
Deze week krijgen ze nog respijt...daarna is t exit VF!

Ik ben verdorie al vanaf hald februari beizg mn abo te verlengen en een toestel geleverd te krijgen.
Eerst via 'afdeling Campagnes. Een zgn aanbod via Autoweek/Panaroma enzo en nu via VF loyalty.

Ik ben die draaikonten eigenlijk meer dan zat (zelfs met een goed aanbod vanuit Loyalty)
Same, echter kan ik niet moeilijk doen gezien ik 9 maanden eerder mag verlengen :P

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurjen_g schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:33:
[...]

Ik heb zojuist ook mijn bevestiging van Telfort gehad. In het contract staat tot mijn verbazing dat ik een Telfort 100 abo 24 maanden, met toestel Desire 0 Euro. Ik had bij het pre-orderen een telfort 150 abo geselecteerd waarbij het toestel 69 euro was. Ik klaag uiteraard niet; hiermee zou ik een topdeal hebben... Volgens een 2e mail is mn desire ook al onderweg, dus morgen of overmorgen zal ik het weten...
Is het niet zo dat bij een abbo van 100 je moet bijbetalen en bij een abbo van 150 niet? Het is maar wat je wilt...
Edit: Sorry laat maar, verkeerd gelezen. :z
Weet iemand of het aanvragen van een nieuwe simkaart (telefoon was gestolen en heb een nieuwe simkaart aangevraagd) de datum van je abonnement reset of dat je abbo gewoon doorloopt? Dus is de looptijd geteld vanaf de oude of vanaf de nieuwe simkaart?
Beetje offtopic, maar weet iemand dit toevallig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpySeiko
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-03 23:40
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:27:
12-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
Is dit toevallig of hebben meerdere mensen dat ze gebeld worden maar geen gemiste oproep krijgen zoals bij mij. Dit gaat trouwens over GSMeasy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:36:
[...]

Het klopt toch, bij telefonische verlenging, dat je dan geen T&T nummer ontvangt?
Ik kreeg dit 2 jaar terug ook niet als ik mijn inbox moet geloven. En heb het toen ook telefonisch gedaan.
2 jaar geleden via internet verlengd, volgens mijn herinneringen en e-mailarchief ook nooit een T&T gehad.
Dit is volgens mij ook de werkwijze van VF bij verlengingen. Ze sturen het toestel op, klaar.

Mocht VF nou niet kunnen leveren deze week, dan bestel ik uiteraard ergens anders.

Klopt dit overzicht:

Belcompany - matig leverbaar
Pdashop - leverbaar
Smartphonestunts - leverbaar
GSMwijzer - verzendingen gister/vandaag begonnen (???)
belsimpel - Iemand ervaring...? Deze zijn in mijn geval namelijk het goedkoopst.. 85eu voor het toestel bij 2jr BSW150 verlenging. (edit: http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-belsimpel/ , ziet er goed uit. Heb ze mail gestuurd mbt voorraadstatus)

[ Voor 7% gewijzigd door SmithNL op 13-04-2010 20:46 . Reden: ervaring belsimpel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
Negaiido schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:17:
Is het zo dat porteren(of nummerbehoud) eerst afgehandeld moet zijn voordat het product wordt verzonden? Ik heb mijn Desire besteld bij gsmwijzer.
Ben ook wel benieuwd, maar ik vrees dat je alles in één keer krijgt. Dus wachten op je nummerbehoud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 08:31
SmithNL schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:39:
[...]

2 jaar geleden via internet verlengd, volgens mijn herinneringen en e-mailarchief ook nooit een T&T gehad.
Dit is volgens mij ook de werkwijze van VF bij verlengingen. Ze sturen het toestel op, klaar.
Klopt. Bij verlenging gaat je nieuwe abo ook per direct in. Een half uurtje na het telefonisch verlengen kon ik op My Vodafone al zien dat ik een BSW 200 abo had.

En ik vertrouw er nog steeds wel op dat ik m deze week heb :)

smile an everlasting smile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rummikub87
  • Laatst online: 06-10-2010
toetboink schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:44:
[...]

Ben ook wel benieuwd, maar ik vrees dat je alles in één keer krijgt. Dus wachten op je nummerbehoud..
ik heb besteld bij gsmweb met nummerportering en zover ik heb begrepen moet ook hier eerst alles zijn afgerond voordat je je spul krijgt.

Btw: bij gsmweb kost ie 12 euri icm een BSW150 van VF ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vanochtend naar vodafone gebeld. Mij werd verteld dat de desires binnen waren gekomen gister en dat ik hem deze week kon verwachten. Maar hierboven las ik weer hele andere dingen, dus we zullen het zien van de week. Hopelijk wordt ie wel snel geleverd.

Ik heb op 6 april verlengd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxRairynk

MexxRairynk

Lumia 920 Geel, 06-12 CB

bedevir schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:31:
Ik heb mijn contract bij studentmobiel ook laten annuleren. Meteen maar op smartphoneshop besteld, morgenochtend komen ze hem brengen.
Heb je via de mail geanuleerd? of heb je gebeld? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:54:
Ik had vanochtend naar vodafone gebeld. Mij werd verteld dat de desires binnen waren gekomen gister en dat ik hem deze week kon verwachten. Maar hierboven las ik weer hele andere dingen, dus we zullen het zien van de week. Hopelijk wordt ie wel snel geleverd.

Er zijn nu zoveel mensen die te horen hebben gekregen dat de levering aan VF gister heeft plaatsgevonden dat we er DENK IK wel vanuit mogen gaan dat dat een correct verhaal is.. Alleen is daar niet het hele callcenter van op de hoogte, schijnbaar... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tankforce
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:01
Ik heb hem ook besteld bij studentmobiel. Na enekele dag contact met hun opgenomen, had het mobiel begin april besteld. Tijdens het bellen bleek in niet eens op de lijst te staan voor de HTC Desire, ik vind dit toch erg raar en had pas na 10 minuten een medewerker aan de lijn. Waarschijnlijk komt er morgen een partij van 100 waarbij ik zeker bij zit, als er tenminste geen fouten worden gemaakt bij studentmobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Michie23 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:41:
Kun je me een link geven naar die twitter?? En is dat dan gewoon op de website van t-mobile of moet je dan inloggen??

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:12
Cyberpope schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:14:
[...]

Kun je me een link geven naar die twitter?? En is dat dan gewoon op de website van t-mobile of moet je dan inloggen??
http://twitter.com/tmobile_shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:54:

Ook ik heb op 6 april verlengd...je geeft me goede hoop. Als ik hem voor het weekend heb dan wordt het een leuk weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Laatst online: 01:08
En dan maar hopen dat ik morgen bij de lichting voor Studentmobiel zit. Tot dan ben ik wel even zoet met de Android SDK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlgs mij is het eerder gevraagd maar nog geen antwoord gezien, weet iemand of het toestel icm een abb. van T-mobile gebrand is en wat dit precies inhoudt? (naast het foeilelijke tmobile logo dat waarschijnlijk op het toestel geplakt wordt... 8)7 ) Zijn er providers die dit ook/niet doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Laatst online: 16-10 22:55
Sissqo schreef:
Weet iemand of het aanvragen van een nieuwe simkaart (telefoon was gestolen en heb een nieuwe simkaart aangevraagd) de datum van je abonnement reset of dat je abbo gewoon doorloopt? Dus is de looptijd geteld vanaf de oude of vanaf de nieuwe simkaart?
Loopt gewoon door, je nieuwe simkaart(nummer) wordt gekoppeld aan je abbo. Lijkt me ook vrij logisch.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:39
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:06:
Vlgs mij is het eerder gevraagd maar nog geen antwoord gezien, weet iemand of het toestel icm een abb. van T-mobile gebrand is en wat dit precies inhoudt? (naast het foeilelijke tmobile logo dat waarschijnlijk op het toestel geplakt wordt... 8)7 ) Zijn er providers die dit ook/niet doen??
Voor zover ik weet worden ze niet gebrand. Bij gebrande toestellen kan er ook softwarematig aanpassingen gedaan zijn. Bijvoorbeeld de menu's in de kleuren van de provider. Of de opstartschermen. Ik herinner me eens een gebrande Qtek van T-mobile een paar jaar terug. Werd me iets te roze.
Providers waarvan ik weet dat ze in het verleden hebben gebrand zijn: T-mobile, Orange (nu T-Mobile) en Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:06:
Bij mijn samsung E250 hield dit inderdaad zo'n logo op je telefoon in, maar er bevond zich ook een speciale vodafone rom op dit mobiel. Zo was er zeg maar in het home menu onder 1 van de grotere knoppen op je mobiel dat je dan meteen naar vodafone live ging en dat kon je niet veranderen. Nu denk je, dat is toch helemaal geen probleem? Die knop zit op een dusdanige plek dat je die toch onbedoelt vaak inramt en dat is frustrerend als je geen internet abonnement hebt. Dit ligt niet aan mij, want andere mensen die de opvolger van deze telefoon hebben, kennen het euvel. Die knop is gewoon tactisch geplaatst. Ik weet niet of dit toestel bij T-Mobile branded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReytingHamdi schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:37:
[...]

Is dit toevallig of hebben meerdere mensen dat ze gebeld worden maar geen gemiste oproep krijgen zoals bij mij. Dit gaat trouwens over GSMeasy.
Ik was daadwerkelijk gebeld, had een gemiste oproep, en direct een sms-je er achteraan met een nummer dat ik zelf kon bellen om de afspraak in te plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waus26 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:14:
Sissqo schreef:

[...]

Loopt gewoon door, je nieuwe simkaart(nummer) wordt gekoppeld aan je abbo. Lijkt me ook vrij logisch.
Thanks. Leek mij ook vrij logisch, alleen de klantenservice vertelde mij dat ik januari 2009 mijn abbo heb verlengd terwijl ik dat in augustus 2008 heb gedaan. Wél heb ik jan. 2009 een nieuwe simkaart gekocht, vandaar...
They are playing mind tricks :'( Dat wordt morgen weer bellen...

Edit: sorry voor de offtopic. Maar het is wel cruciaal wat betreft mijn hoop op een Desire :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:25

Boy

www.byoscoop.nl

ik heb ook vandaag de bevestiging gekregen dat m'n verlenging bij Telfort was goedgekeurd en dat ik 7 dagen had om het te annuleren...ik heb gebeld met ze om te zeggen dat ik al sinds 19 maart aan het wachten ben en ik het gelijk wil krijgen opgestuurd. Meisje aan de foon wist eigenlijk niet hoe ze ermee om moest gaan en heeft maar een klacht ervan gemaakt dat ik m'n foon graag gelijk opgestuurd wilde hebben. Maar blijkbaar is het gewoon een rare bevestigingsmail, want ik heb nu de bevestiging dat ie onderweg is. En heeft niets met m'n belletje te maken, want m'n collega heeft dezelfde bevestiging gekregen...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet in hoeverre het waar zal zijn, maar heb gister avond abbo bij t-mobile afgesloten en gelijk bericht gehad dat ze hem konden leveren. Ik vind de aanbiedingen trouwens best goed die ik op hun site krijg; 3 maanden lang gratis 1000 smsjes (vraag me af of die gedurende de hele contracperiode houdbaar zullen zijn), en ook nog 1 maand gratis web n' walk. Voor die paar tientjes extra die ik hier betaal ten opzichte van studentmobiel vind ik het meer dan de moeite waard. (als ze hem tenminste overmorgen echt gaan leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tankforce schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:09:
Ik heb hem ook besteld bij studentmobiel. Na enekele dag contact met hun opgenomen, had het mobiel begin april besteld. Tijdens het bellen bleek in niet eens op de lijst te staan voor de HTC Desire, ik vind dit toch erg raar en had pas na 10 minuten een medewerker aan de lijn. Waarschijnlijk komt er morgen een partij van 100 waarbij ik zeker bij zit, als er tenminste geen fouten worden gemaakt bij studentmobiel
Wanneer had je deze besteld en wat voor status had je?
Pagina: 1 ... 34 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.