Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:25:
[...]

Ook ik heb op 6 april verlengd...je geeft me goede hoop. Als ik hem voor het weekend heb dan wordt het een leuk weekend ;)
En ook ik heb hem op 6 april verlengd. Toch geloof ik er niet in.
Vodafone komt helaas niet met duidelijkheid. Het moet voor hun ook duidelijk zijn, dat dit een gewild toestel is, en dat ze de vele wachtende klanten te woord moeten staan. Ze moeten hier gewoon duidelijk in zijn.

Wellicht dat we hier voor het weekeinde met z'n allen uit ons dak gaan, maar ik zou er mijn hoop niet op vestigen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem vandaag om 3:00 ('s ochtends :P) besteld, kreeg 's middags status: bestelling geaccepteerd. Heb vervolgens aansluitkosten en restbedrag toestel betaald, en kreeg einde van de dag bericht van AMP Logistics dat ik afspraak kon maken om hem te laten bezorgen :)
Ben in ieder geval blij dat ik overgestapt ben van VF. Wouden mij nog een aanbieding maken via: mijnaanbod.vodafone.nl, maar dat werkte niet eens! Vond het ook zwaar irritant dat als ik mijn vorige abbo zou overschrijven van mijn moeders naam op die van mij, dat ik zes!!! maanden geen nieuw contract mocht afsluiten... Vond ik echt schandalig...

maar enfin, ik ben verbaasd hoe soepel het allemaal met t-mobile loopt, gezien al de verhalen hier over levertijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:05:
Ik had hem vandaag om 3:00 ('s ochtends :P) besteld, kreeg 's middags status: bestelling geaccepteerd. Heb vervolgens aansluitkosten en restbedrag toestel betaald, en kreeg einde van de dag bericht van AMP Logistics dat ik afspraak kon maken om hem te laten bezorgen :)
Ben in ieder geval blij dat ik overgestapt ben van VF. Wouden mij nog een aanbieding maken via: mijnaanbod.vodafone.nl, maar dat werkte niet eens! Vond het ook zwaar irritant dat als ik mijn vorige abbo zou overschrijven van mijn moeders naam op die van mij, dat ik zes!!! maanden geen nieuw contract mocht afsluiten... Vond ik echt schandalig...

maar enfin, ik ben verbaasd hoe soepel het allemaal met t-mobile loopt, gezien al de verhalen hier over levertijden...
Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:05:
Ben in ieder geval blij dat ik overgestapt ben van VF. Wouden mij nog een aanbieding maken via: mijnaanbod.vodafone.nl, maar dat werkte niet eens!
offtopic:
Wouden dat zijn bossen zei mijn geschiedenisleraar altijd :P

Ga ik toch nog is kijken op de site van t-mobile wat ze te bieden hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die bij 2Call / Phoneplaza besteld hebben en nog wachten (ikzelf op 4 april besteld en 6 april goedgekeurd):

Geachte heer/mevrouw,

Momenteel wachten wij weer op de nieuwe voorraad Desires. Wij hopen deze
eind deze week binnen te gaan krijgen. Zodra dit het geval is zullen wij uw
order uiteraard zsm gaan versturen.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:34

Christiano007

Ich bin der champion

Ik zie dat het toestel van Hi in het sorteercentrum is, maar ik lees ook:

Product: Rembours Zending

Zal ik die bijbetaling van het toestel aan de postbode moeten betalen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Christiano007 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:46:

Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 22:34

Christiano007

Ich bin der champion

Hadden ze wel even mogen melden dat het een rembourszending zou worden, ik ging er vanuit dat het een eenmalige afschrijving zou zijn.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-10 14:14
Christiano007 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:46:

En houd er rekening mee dat je contant en gepast! moet betalen, pinnen is dacht ik ook niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gewoon via de t-mobile site besteld.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:12:
[...]

offtopic:
Wouden dat zijn bossen zei mijn geschiedenisleraar altijd :P
offtopic:
Je hebt misschien gelijk, maar ik hou(d) ervan om oude woorden te gebruiken of nieuwe in te voeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-10 08:07
Zijn er al mensen die van de belcompany actie hebben geprofiteerd en die NA het 2de en 3de mailtje nog weer iets hebben gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:28:
Voor de mensen die bij 2Call / Phoneplaza besteld hebben en nog wachten (ikzelf op 4 april besteld en 6 april goedgekeurd):

Geachte heer/mevrouw,

Momenteel wachten wij weer op de nieuwe voorraad Desires. Wij hopen deze
eind deze week binnen te gaan krijgen. Zodra dit het geval is zullen wij uw
order uiteraard zsm gaan versturen.

Met vriendelijke groet,
Helaas, hoopte de Desire deze week te mogen ontvangen.. Heb 31 maart besteld overigens, en dezelfde dag is de orderstatus veranderd naar "Order doorgezet naar het magazijn, 31-03-2010" Maar ik was er dus ook wel redelijk laat bij. Bedankt voor de update thought, had zelf ook gemaild maar heb nog geen antwoord ontvangen.
Ben dringend aan vervanging toe, gebruik momenteel de oude ladyphone van mijn ex-vriendin.. :D Pimpin'Afbeeldingslocatie: http://www.2nd-handys.de/img/samsung_sgh_e570.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snicker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 07:56
®icha®d schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:22:
Zijn er al mensen die van de belcompany actie hebben geprofiteerd en die NA het 2de en 3de mailtje nog weer iets hebben gehoord?
De eerste (zilveren) Desires van de BC actie zijn al uitgeleverd. Zie het shopping forum.

Voor degenen die bij Telfort hebben besteld en waarvan de telefoonprijs ineens €0,- is: je kunt de korting die je hebt gekregen zien als je inlogt op www.telfort.nl/status. Ben bang dat ze zich dus altijd daaorp kunnen beroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-10 08:07
Ah,
super. Dan ga ik dat topic ook even volgen.
Ik had in die 'actie' ook een bruine besteld dus die zullen gewoon wel even langer duren. Al had zilver van mij ook gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-10 16:25

Boy

www.byoscoop.nl

[mbr]*weg* dit niveau is te laag voor dit topic ... :z[/]
offtopic:
haha, sorry voor het huiskamer niveau, zal het niet meer doen, maar kon het niet laten...

[ Voor 141% gewijzigd door Boy op 14-04-2010 08:42 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vin87 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:15:
[...]

En houd er rekening mee dat je contant en gepast! moet betalen, pinnen is dacht ik ook niet mogelijk.
Pinnen is idd niet mogelijk. Ze hebben 'ooit' een proef gehad met pinnen, maar dat is helaas nooit door gezet.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:53
Snicker schreef op woensdag 14 april 2010 @ 06:51:
[...]

Voor degenen die bij Telfort hebben besteld en waarvan de telefoonprijs ineens €0,- is: je kunt de korting die je hebt gekregen zien als je inlogt op www.telfort.nl/status. Ben bang dat ze zich dus altijd daaorp kunnen beroepen.
Op welke actie doel jij hier met Telfort?...bij BC was het alleen mogelijk met T-Mobile toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook besteld bij Vodafone icm ondernemersbundel. Dat was geloof ik begin april. De callcenter medewerker zei tegen me dat ik hem 'eind april' kon verwachten. Toen ik meer duidelijkheid vroeg zei hij dat als ik rekening hield met 3-4 weken ik altijd goed zat. Kortom, dat zou (helaas) betekenen dat ik nog 2 weken moet wachten :(. Zijn er vodafone bestellers die inmiddels hun telefoon al hebben, of in elk geval ook een concrete toezegging hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroach
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:27
Iemand, die bij Hi heeft besteld, al bericht van dat hij bij chauffeur onderweg is? Bij mij nog steeds in sortering :s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 11:16
theroach schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:21:
Iemand, die bij Hi heeft besteld, al bericht van dat hij bij chauffeur onderweg is? Bij mij nog steeds in sortering :s...
Heb even geduld man :P Het is half 9 's ochtends.

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GWX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:38:
[...]

Hoe gaar is dit! Vroeg wakker worden in de hoop iets te ontvangen waar je al een tijdje op wacht en zo graag wilt :P

Ik weet dat onze pakketman altijd tussen 9uur en 11.30 komt en anders rond 16.00 :(
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:16:
Ik heb hem ook besteld bij Vodafone icm ondernemersbundel. Dat was geloof ik begin april. De callcenter medewerker zei tegen me dat ik hem 'eind april' kon verwachten. Toen ik meer duidelijkheid vroeg zei hij dat als ik rekening hield met 3-4 weken ik altijd goed zat. Kortom, dat zou (helaas) betekenen dat ik nog 2 weken moet wachten :(. Zijn er vodafone bestellers die inmiddels hun telefoon al hebben, of in elk geval ook een concrete toezegging hebben gekregen?
Nog geen concrete toezegging gehad. Blijft verschillen, maar gisteren kreeg ik te horen dat hij vandaag zou moeten komen omdat hij verstuurd was. Echter heb ik geen TnT nummer, niet naar gevraagd.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

GWX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:38:
[...]

Haha dat dacht ik ook al ;) Zeker nooit veel besteld online. Meestal is de chauffeur al geweest bij mij voordat de status online veranderd in 'onderweg'.

Ik hoop dat vandaag studentenmobiel de HTC's gaat leveren. Ik las dat er vandaag een zending binnen zou komen. Als er iets veranderd laat ik het wel even weten. Hebben ze overigens meer prioriteit aan abonnementen dan aan losse toestellen? Aangezien ze aan abonnementen waarschijnlijk meer verdienen. Ik heb hem los besteld.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:42:
[...]

Hoe gaar is dit! Vroeg wakker worden in de hoop iets te ontvangen waar je al een tijdje op wacht en zo graag wilt :P

Ik weet dat onze pakketman altijd tussen 9uur en 11.30 komt en anders rond 16.00 :(
ik hoop dat ze de mijne bij de buren afgeven, want ik ben gewoon werken...niemand thuis...iemand enig idee of TNT dit doet met telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
Boy schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:44:
[...]

ik hoop dat ze de mijne bij de buren afgeven, want ik ben gewoon werken...niemand thuis...iemand enig idee of TNT dit doet met telefoons?
Handtekening voor Ontvangst Zending
staat er bij TNT bij, dus het lijkt mij van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:16:
Concrete toezeggingen genoeg.
Elke afdeling binnen VF heeft dan wel zijn eigen aparte toezegging en is gebasseerd op niets.
Éen grote luchtbel. Ik bel ook niet meer. Ik wacht gewoon af, maar neem voor toekomstige beslissingen omtrent verlengingen bij VF, deze bestelling zwaarwegend mee in mijn overweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
Ik heb nogmaals de VF klanten'service' gebeld om te vragen hoe het stond met m'n bestelling, naar aanleiding van alle gemixte signalen in dit topic.

Afgelopen maandag had ik gebeld en toen kreeg ik te horen dat de voorraad telefoon op was en dat ik tot volgende week moest wachten. Echter, vanochtend kreeg ik de horen dat mijn besteling klaar lag om verstuurd te worden en dat ik het dus binnen 5 werkdagen kon verwachten. Het was op 12 april ingeboekt ofzoiets.

Het enige vreemde vind ik nog die 5 werkdagen...mijn telefoon ligt immers klaar voor verzending...VERZEND HEM DAN GEWOON! ;) Ik zal waarschijnlijk de pech hebben dat het pakketje pas volgende week wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 20:39
ik heb op 9 april verlengd via klantenservice van Hi. Orderstatus staat nog steeds op:
Laatste update: 12/04/2010
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Gisteren is de status daarop gesprongen omdat er eerst stond dat het toestel niet voorradig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

myrthe schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:47:
[...]

[...]

staat er bij TNT bij, dus het lijkt mij van niet
ow, inderdaad...nu zie ik het staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Laatst online: 12-06 08:03
robvanpraat schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:53:
Ik heb nogmaals de VF klanten'service' gebeld om te vragen hoe het stond met m'n bestelling, naar aanleiding van alle gemixte signalen in dit topic.

Afgelopen maandag had ik gebeld en toen kreeg ik te horen dat de voorraad telefoon op was en dat ik tot volgende week moest wachten. Echter, vanochtend kreeg ik de horen dat mijn besteling klaar lag om verstuurd te worden en dat ik het dus binnen 5 werkdagen kon verwachten. Het was op 12 april ingeboekt ofzoiets.

Het enige vreemde vind ik nog die 5 werkdagen...mijn telefoon ligt immers klaar voor verzending...VERZEND HEM DAN GEWOON! ;) Ik zal waarschijnlijk de pech hebben dat het pakketje pas volgende week wordt geleverd.
Dat verhaal van 'geboekt' staan ken ik inmiddels.
Dat betekent niets anders dan dat er VIRTUEEL een doosje klaarstaat waar ze een toestel in moeten doen ZODRA deze binnen is én beschikbaar is.
Stel dat ze er 1000 binnen hebben gekregen en 1001 orders geboekt hebben staan....Gaat er alsnog 1 persoon moeten wachten op de 2e batch met Desire's. Die men ergens in Mei pas verwacht naar ik ergens gelezen had.
Het zegt dus feitelijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-10 20:15
Snicker schreef op woensdag 14 april 2010 @ 06:51:
[...]
Gisteren reeds gedaan en ook daar staat toestelprijs 0 Euro bij 24 maand telfort 100. Ook op de TNT trackntrace staat bij rembours 0 Euro, dus ik verwacht dat het goed gaat. Mooie "actie" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik had Hi gemaild of ik bij TNT kon pinnen, maar blijkbaar kan dit dus niet.. ff naar huis bellen dat ze geld uit de muur halen.

Edit: Hi gaf aan dat er wel gepint kan worden.
Wanneer de koerier van TNT de bestelling komt leveren dien je het bedrag te pinnen. De koerier heeft een draadloos pin apparaat bij zich.

[ Voor 46% gewijzigd door XENTiC op 14-04-2010 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
XENTiC schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:14:
Ik had Hi gemaild of ik bij TNT kon pinnen, maar blijkbaar kan dit dus niet.. ff naar huis bellen dat ze geld uit de muur halen.

Edit: Hi gaf aan dat er wel gepint kan worden.

[...]
Interessant. Kan het misschien zijn dat je 'moet' pinnen zodat ze meteen je bankrekening kunnen controleren?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroach
pven schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:22:
[...]

Interessant. Kan het misschien zijn dat je 'moet' pinnen zodat ze meteen je bankrekening kunnen controleren?
Vaak moet 1 cent pinnen toch om idd je bankrekening te controleren...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
pven schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:22:
[...]

Ja, snap niet wat ik nu moet geloven.. sommige zeggen dat je contant moet betalen, andere zeggen weer met de pin. Doe het maar allebei. TNT meestal pas rond 15:00 uur bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:03

BPP

Nou, wat een aanbieding van T-Mobile. 26,95 per maand voor 2 jaar lang bellen smsen en internet. Dan zit ik met mijn gratis Vodafone 150 abo toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
Erm, de aanbieding bij T-Mobile is 19,90 per maand (bron)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond even gebeld over mijn orderstatus naar vodafone (0800 0200056). Wat ik dan verbazingwekkend vind is dat ik iemand aan de telefoon krijg voor wie de Desire volledig nieuw lijkt te zijn. Als je dit topic ziet zou je toch verwachten dat alle medewerkers bij vodafone inmiddels al 10 keer zijn gebeld over de Desire..
Maar goed. In eerste instantie vertelde hij me dat hij er toch echt aan zou moeten komen. Toen zei hij "het is ook wel een heel nieuw toestel zie ik", waarop ik zei "dat klopt, is hij eigenlijk uberhaupt al bij jullie binnen?", en pas toen ging hij kijken naar de voorraadstatus. Daarop wist hij me te vertellen dat ie nog niet binnen was, maar dat ze hem 'een dezer dagen' verwachten.
Ik heb nog steeds goede hoop dat ik 'm eind deze week krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aritmeester
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:44
Ik denk dat je dan niet de juiste aanbieding te pakken hebt. Het gaat om gratis Desire bij abonnement van 19,90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Nu online
Dadona schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:27:
Als je klikt op 'bestellen' niet meer; het bedrag wordt verhoogd met web&walk waardoor het maandbedrag naar 26,95 gaat. Daarnaast betaal je 24,95 aansluitkosten (welliswaar eenmalig)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielrenner
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-03-2023
Dadona schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:27:
Maar als je erop klik is het opeens 26.90 per maand :?
Te laat

Maar er staat wel iets van content error onder in een rode balk. Wat moet dat voorstellen dan?

[ Voor 14% gewijzigd door wielrenner op 14-04-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_76
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-06 14:02
Net T-Mobile gebeld. Ze wisten niets van de actie en wisten ook niet of het bij verlenging geldt. Ik word terug gebeld. Desire is trouwens niet branded of met logo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je moet nog extra betalen voor Web 'n Walk a €9,95
Moet wat beter lezen ^^

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Nu online
wielrenner schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:30:
[...]

Maar als je erop klik is het opeens 26.90 per maand :?
Te laat

Maar er staat wel iets van content error onder in een rode balk. Wat moet dat voorstellen dan?
Dat stond ook al op twitter; ze gaan 't oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Ze zullen nog wel een fout eruit moeten halen ofzo. Want die 19.90 zie ik vooralsnog nergens terugkomen. Die content error zal wel een cash-back betreffen ofzo.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbbert
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-10 17:50
De T-mobile aanbieding lijkt mij 19,90 voor eerste jaar en 26,90 voor tweede jaar.

Was al bang voor een nog scherpere aanbieding nadat ik al besteld had :D

(Bij belcompany heb je dezelfde aanbieding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Nu online
Wel vreemd. Ze zeggen dat het inclusief internet is, maar dit wordt er wel uiteindelijk bijgeteld.. Wel hele sterke aanbieding, even over nadenken (want betaal nu gemiddeld 8-9 euro/mnd voor de simonly bij Hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-10 19:46

sphere

Debian abuser

Robbbert schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:33:
(Bij belcompany heb je dezelfde aanbieding)
Inderdaad, daar is het ook 16,95 + 2,95 het eerste jaar en 16,95 + 9,95 het tweede jaar. Dus als je deze "aanbieding" misloopt, kan je nog tot en met het eind van de maand bij BelCompany terecht :P

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Met dat verschil dat je via t-mobile een maand eerder (4 maanden voor afloop) kan verlengen dat bij (bijv) de Belcompany (3 maanden voor afloop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbbert
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-10 17:50
sphere schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:36:
[...]

Inderdaad, daar is het ook 16,95 + 2,95 het eerste jaar en 16,95 + 9,95 het tweede jaar. Dus als je deze "aanbieding" misloopt, kan je nog tot en met het eind van de maand bij BelCompany terecht :P
Maar bij belcompany hebben ze ook de zilveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-10 10:29
Bij de Belcompany kan het ook 4 maanden van tevoren! Of is dit alle providers uitgezonderd t-mobile? Ik zit bij vodafone en daar kan het 4 maanden maar op de site van BC stond ook 4 maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-10 18:46
http://twitter.com/MadebyJoca/status/12150892764
quote: MadebyJoca
@tmobile_shop Is het normaal dat als je op bestellen klikt je niet het kortingstarief te zien krijgt en iets in de trant van content error?
http://twitter.com/tmobile_shop/status/12151082430
quote: tmobile_shop
@MadebyJoca Nee dat is zeker niet normaal maar in dit geval niet ernstig. Lossen we op. Dank voor de melding.
Er wordt dus aan gewerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Mij is verteld dat je via de t-mobile site 4 maanden van te voren kan verlengen, en bij niet t-mobile verkooppunten 'pas' 3 maanden van te voren :?

[edit]
Misschien dat het verschil maakt dat ik van een i150 abbo naar een Relax abbo 'verleng' ...

[ Voor 26% gewijzigd door TheRookie op 14-04-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Ik ga ervan uit dat het om een tweejarig abonnement gaat voor 19,90. Maar goed, nog even wachten tot ze de fout hebben gecorrigeerd.
Niet dus, aanbod komt van een korting op het internet, daardoor betaal je in het eerste jaar 19,90. In het tweede jaar gewoon weer 26,90.

[ Voor 35% gewijzigd door Dadona op 14-04-2010 10:02 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Laatst online: 16-10 22:55
TheRookie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:41:
Mij is verteld dat je via de t-mobile site 4 maanden van te voren kan verlengen, en bij niet t-mobile verkooppunten 'pas' 3 maanden van te voren :?

[edit]
Misschien dat het verschil maakt dat ik van een i150 abbo naar een Relax abbo 'verleng' ...
Klopt wel dat van die drie maanden van tevoren verlengen bij third party aanbieders, dit staat ook op de site als ik inlog bij My T-Mobile.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ruim een week geleden mijn contract via gsmwijzer.nl overgesloten van Hi nar Vodafone.
mijn orderstatus stond na een dag al op "contract ontvangen" Hoe lang duurt zoiets eigenlijk ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

ze hebben de winkelwagen aangepast, de foutmelding is nu weg, ipv daarvan de volgende tekst:
Actie: nu 12 maanden € 7,- korting op web'n'walk vast: je betaalt voor web'n'walk Standard vast slechts € 2.95 per maand! Deze korting wordt verrekend op je factuur.

[ Voor 21% gewijzigd door TheRookie op 14-04-2010 10:05 . Reden: tekst aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

TheRookie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:02:
ze hebben de winkelwagen aangepast, de foutmelding is nu weg, ipv daarvan de volgende tekst:
Pakketten met mobiele telefoons worden onder rembours geleverd. Indien je een pakket kiest waarbij bijbetaald moet worden voor de mobiele telefoon, dien je het bedrag bij aflevering te voldoen.
Alle prijzen zijn inclusief btw. Dit aanbod geldt zolang de voorraad strekt, tenzij anders vermeld bij de aanbieding. De T-Mobile toestellen zijn simkaartgeblokkeerd en kunnen alleen gebruikt worden op het T-Mobile netwerk. Bestellingen worden alleen in Nederland bezorgd. T-Mobile neemt de bezorgkosten voor zijn rekening. Aanbiedingen gelden niet in combinatie met andere T-Mobile aanbiedingen. Alleen correct en volledig ingevulde aanmeldingen worden in behandeling genomen. Controleer bij aflevering de inhoud van het T-Mobile pakket. Op deze aanbiedingen en het gebruik van T-Mobile Abonnee zijn de algemene voorwaarden van T-Mobile Abonnee en de prijslijsten van T-Mobile Abonnee van toepassing.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Ik vind de aanbieding van t-mobile nie erg bijzonder ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_76
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-06 14:02
Net T-Mobile gesproken en de actie die nu daar loopt is alleen voor nieuwe klanten. Verlengen met die actie gaat dus helaas niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Da's érg spijtig :(

@Sphere: had je een unlocked toestel verwacht ?

[ Voor 57% gewijzigd door TheRookie op 14-04-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Simlock + 40ct per maand korting + t-mobile ipv vodafone...niet interessant.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

ROFL :')

Je ontvangt de validatie per e-mail
Lorem ipsum dolor si t amet, consectetur adipiscing elit. Fusce nec dui et urna accumsan elementum. Praesent a lectus. Duis mattis lorem in ipsum. Phasellus placerat felis. Nulla nulla. Suspendisse potenti. Fusce nunc magna, pharetra nec, dictum sed, luctus facilisis, tellus. Donec vel risus. Etiam lacinia. In porttitor placerat urna. Praesent vitae eros et velit accumsan sagittis. Nullam sapien neque, lobortis ac, placerat quis, feugiat sed, felis. Donec facilisis tincidunt mi. Integer tincidunt pretium ipsum.

Phishing is een groot gevaar...
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce nec dui et urna accumsan elementum. Praesent a lectus. Duis mattis lorem in ipsum. Phasellus placerat felis. Nulla nulla. Suspendisse potenti. Fusce nunc magna, pharetra nec, dictum sed, luctus facilisis, tellus. Donec vel risus. Etiam lacinia. In porttitor placerat urna. Praesent vitae eros et velit accumsan sagittis. Nullam sapien neque, lobortis ac, placerat quis, feugiat sed, felis. Donec facilisis tincidunt mi. Integer tincidunt pretium ipsum.

De koerier neemt binnen 1 werkdag telefonisch contact met je op om een afleverafspraak te maken.
Als je een nieuw abonnement hebt afgesloten bij T-Mobile, dan vraagt de koerier je daarvoor bij aflevering een contract te ondertekenen. Je ontvangt zelf 1 exemplaar van het contract.
De koerier neemt contact op via telefoonnummer dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Indien de koerier je niet kan bereiken, stuurt hij je een bericht met daarin zijn contactgegevens. Je kunt dan zelf alsnog een afspraak maken. Indien je geen contact opneemt met de koerier komt je bestelling na 10 dagen te vervallen.
Bij aflevering aan de deur moet je je kunnen identificeren met het identificatiebewijs dat je hebt opgegeven bij je bestelling en met een recent bankafschrift of een bankpasje.
Indien de levering meer dan 9 dagen vertraging heeft, neemt T-Mobile telefonisch contact met je op. Je kunt dan aangeven of je wilt wachten of voor een alternatief toestel wilt kiezen.

Content Error
Je kunt je abonnement na ontvangst wijzigen of uitbreiden via My T-Mobile.
Footer voor web'n'walk Standard (384 kbps / 64 kbps) (committed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:59

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Mijn zilveren Desire (via PDAShop) is gisteren geleverd. Overigens werd ik gebeld door een kennis die bij Belcompany werkt, daar zijn ook zilveren Desires geleverd, ook te bestellen via de webshop:

http://www.belcompany.nl/...tail.aspx?pid=p10000012_1

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

jeroen_76 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:05:
Net T-Mobile gesproken en de actie die nu daar loopt is alleen voor nieuwe klanten. Verlengen met die actie gaat dus helaas niet!
Kansloos. Ik bestel wel een zilveren bij BC en ruil hem tegen een bruine in dichte doos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Reactie van vodafone (mail)..

Mijn vraag:

Goedenavond,

Dank voor de reactie.
Mijn abonnement is dus nu dus omgezet in BSW150, 1e jaar €18,50, 2e jaar €29,50...?

De telefoons zouden vandaag binnenkomen, is dat ook het geval..? Zo ja, zit ik bij de eerste groep zendingen en wanneer wordt het toestel naar mij verzonden...?
Kan dit namelijk niet online volgen, aangezien ik geen ordernummer heb!

Hartelijk dank voor uw reactie.

Vriendelijke groet,

Antwoord VF:

Geachte heer ****,

Bedankt voor uw e-mail waarin u enkele vragen heeft over uw contract.
Wanneer u het toestel krijgt kan ik niet exact zien omdat de toestellen op dit moment allemaal uitgestuurd worden, ze zijn binnen gekomen.
Het toestel komt met de post.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Alles behalve volledig dus (niks over mijn contract), maar wel bericht over de levering.. (voor wat het waard is...)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:52
Met goede hoop zojuist opgebeld naar Vodafone, en te horen gekregen dat het toestel nog niet binnen is... Maar wel verwacht werd, binnen twee weken..

Communicatie is echt nul daar, als het toestel deze week niet binnen is, zeg ik mn abonnement op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Phyc schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:13:
Met goede hoop zojuist opgebeld naar Vodafone, en te horen gekregen dat het toestel nog niet binnen is... Maar wel verwacht werd, binnen twee weken..

Communicatie is echt nul daar, als het toestel deze week niet binnen is, zeg ik mn abonnement op.
Zou er iemand van VF meelezen..? Dan moet je je als manager klantenservice toch de ogen uit de kop schamen met zo veel verschillende berichten die je medewerkers de lucht in slingeren.. :X

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Gaat wel.. maar dan met 70 euro administratiekosten.. .Helaas, dat gaat dus niet door.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Twee Dee schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:09:
Overigens werd ik gebeld door een kennis die bij Belcompany werkt, daar zijn ook zilveren Desires geleverd, ook te bestellen via de webshop/
Daar lijkt alleen nét de Web'n'Walk actie (1e jaar € 7 p/m korting) te zijn vervallen.
In de omschrijving staat 't nog wel, maar in de winkelmand is 't niet meer terug te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:18:
[...]

Zou er iemand van VF meelezen..? Dan moet je je als manager klantenservice toch de ogen uit de kop schamen met zo veel verschillende berichten die je medewerkers de lucht in slingeren.. :X
Normaal ben ik niet van de "tevredenheids-onderzoeken", maar nu wil ik graag hun bedrijf willen afzeiken zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
Phyc schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:13:

Man Man Man......wat een stelletje #$%^&*( bij VF

Volg nou toch eens 1 lijn en vertel gewoon DE WAARHEID!!!!!

Dit zorgt voor onnodig onrustig, kritiek en irritaties!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-10 18:29

aKra

Intentionally left blank.

SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:18:
[...]

Ben bang van niet, 'ze hebben wel betere zaken te doen' ;)

P.S., Ziggo en Telfort zitten bijvoorbeeld wel hier op GoT en dat helpt vind ik.

[ Voor 10% gewijzigd door aKra op 14-04-2010 10:22 ]

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 21:22
Jammer! Groot gemis voor hun eigen klanten eigenlijk!
Zoals ik het van sommige reacties lees heeft Belcompany wel exact dezelfde aanbieding? Wat is hier dan bijzonder aan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen met VF al die hem in hun bezit hebben?
Anders is de kans denk ik vrij klein dat ik hem vandaag ontvang (denk niet dat de mijne bij de shipment zat 09-04), maar ik blijf hopen... Tijd om te douchen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:24:
Anders is de kans denk ik vrij klein dat ik hem vandaag ontvang (denk niet dat de mijne bij de shipment zat 09-04), maar ik blijf hopen... Tijd om te douchen! :P
Ik gok dat dat hier wel zou zijn gepost ;) Maar goed, het is pas half 11 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen trouwens de meeste mensen hier, gaan ze voor een 1 jarig abonnement of een 2 jarig? Voor- en nadelen? Zit sterk te denken aan een 1 jarig abonnement zonder verzekering want de kosten voor een 2 jarige verzekering is best nog wel wat...
Bij hi krijg ik waarschijnlijk een aanbieding van 130,- voor het toestel en dan 25-30 euro in de maand en dat is een 1 jarig abonnement.

Hoe zit het trouwens met eerder verlengen? Ik verleng binnenkort 4 maanden eerder maar ik neem aan dat je dan niet de kosten van je oude abbo nog betaald en de kosten van je nieuwe abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:12
ASF86 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:23:
[...]

Jammer! Groot gemis voor hun eigen klanten eigenlijk!
Zoals ik het van sommige reacties lees heeft Belcompany wel exact dezelfde aanbieding? Wat is hier dan bijzonder aan? :S
Het lijkt een tendens te worden dat telecomaanbieders zich vooral richten op de nieuwe klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:24:
Afgaande op de tegenstrijdige berichten die hier aan alle kanten worden gepost twijfel ik zelfs eraan of er überhaupt een shipment heeft plaats gevonden. Of er zelfs maar 1 toestel is ontvangen of verstuurd!

De eerste die dat ding ontvangt .....zou je dat hier willen melden aub? Alvast dikke dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:27:
Wat doen trouwens de meeste mensen hier, gaan ze voor een 1 jarig abonnement of een 2 jarig? Voor- en nadelen? Zit sterk te denken aan een 1 jarig abonnement zonder verzekering want de kosten voor een 2 jarige verzekering is best nog wel wat...
Bij hi krijg ik waarschijnlijk een aanbieding van 130,- voor het toestel en dan 25-30 euro in de maand en dat is een 1 jarig abonnement.

Hoe zit het trouwens met eerder verlengen? Ik verleng binnenkort 4 maanden eerder maar ik neem aan dat je dan niet de kosten van je oude abbo nog betaald en de kosten van je nieuwe abbo?
Ik heb verlengd. Had een T-mobile sim-only, en heb verlengd met een 2-jarig Relax 25,- i.c.m. de Desire. Ik ben niet iemand die elk jaar een nieuwe telefoon wil, tenzij hij het vroegtijdig begeeft.

Mijn huidige sim-only contract loopt over 3 maanden af, daarna gaat Relax abbo in. Mijn Desire krijg ik wel als de verlenging goed gekeur is, dus dat is hopelijk snel.

Verzekering doe ik niet aan, kost me teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01-2024
Weet iemand of hij al in de Hi winkels (en in het bijzonder die in Enschede) te krijgen is?

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
@Michie23 Iets te kort door de bocht. Telecomaanbieders richten zich vooral op de zware gebruikers. Die willen ze aan boord houden of binnenhalen. Ben je dus een gebruiker met een aardig abonnement (of ga je er vaak overheen) dan moet je eens met je provider gaan bellen want dan willen ze best wat voor je regelen.
De kleinere visjes laten ze met alle liefde gaan en ze hopen dat de nieuwe gebruikers beter zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Dadona op 14-04-2010 10:32 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Laatst online: 14-10 20:39
bij Hi staat momenteel een levertijd van 2 tot 5 dagen. Zijn snel door hun voorraad heen gegaan.
Edit: staat momenteel bij elk toestel in de Hi shop dat levertijd 2-5 dagen is.

[ Voor 29% gewijzigd door frankdewildt op 14-04-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Laatst online: 23-09 11:16
Als ik dit allemaal zo hoor was dit misschien niet zo verstandig bij Vodafone:

nieuws: Vodafone bezuinigt op klantenservice en schrapt banen

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Michie23 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:28:
[...]

Het lijkt een tendens te worden dat telecomaanbieders zich vooral richten op de nieuwe klant
da's al heel lang zo hoor, ik heb nog nooit een abbo verlengt, maar altijd nieuw afgesloten.
gewoon omdat je als bestaande klant totaal geen voordeel geniet boven een nieuwe klant.
nou prima.... ga ik toch shoppen aan de overkant? :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01-2024
frankdewildt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:33:
bij Hi staat momenteel een levertijd van 2 tot 5 dagen. Zijn snel door hun voorraad heen gegaan.
Dat weet ik, maar ik had het over de fysieke winkels. Volgens mij zit daar verschil tussen. En kan niet eens een telefoonnummer van een Hi winkel vinden :?

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
GWX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:33:

Dat topic zocht ik ook al. Die link had ik in gedachte ook al gelegd!
Jammer.....goed bereik als provider. Goede abo's. Goed internet maar .... @#$%^& voorlichting/levering/klanten 'service'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Dit voegt niets toe.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 14-04-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 21:22
shameete schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:36:
[...]

da's al heel lang zo hoor, ik heb nog nooit een abbo verlengt, maar altijd nieuw afgesloten.
gewoon omdat je als bestaande klant totaal geen voordeel geniet boven een nieuwe klant.
nou prima.... ga ik toch shoppen aan de overkant? :w
Wellicht bij andere providers, maar ik weet dat ik bij T-mobile bij een verlenging in de webshop altijd wel voordeliger (aantal tientjes) was vergeleken met een nieuw abonnement. Kennelijk hebben ze daar dat beleid ook niet meer zoals vroeger...
Achja, ik wacht nog rustig op de status van mijn bestelling bij GSMwijzer. De mensen die vandaag al iets nieuws te horen krijgen, kunnen die dit graag hier ook melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 07:50
Heel raar dat het Vodafone webcare team niet reageert (ze hebben namelijk een Tweakers account).. Heb ze al 2 keer per mail op dit topic gewezen, 1 keer al 5 dagen geleden, maar geen enkele reactie van hun kant.

edit: ze hebben inmiddels wel gereageerd, helaas is dit mailtje beschermd door een disclaimer dus kan ik hem niet quoten

[ Voor 26% gewijzigd door williamvdh op 14-04-2010 14:08 . Reden: kleine verduidelijking / typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 07:59
Had m gisteravond laat besteld waren er nog 21, toen ik besteld had waren er nog 15
Wacht nog op een telefoontje om hem morgen te laten bezorgen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 11:52
Die T-Mobile aanbieding van vandaag, die komt op een totaalbedrag van €586,55 uit als je niet over je bundel heenbelt: 24,95 aansluitkosten + 24 maanden 16,95 relax 25 + 24 maanden 9,95 web'n'walk standaard - 12 maanden 7,00 korting op web'n'walk standaard = € 586,55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:02
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:27:

Ikzelf neem altijd maar een jaar abo, heb een basis abo van 70 euro, daar boven op een internet en sms blox. Ik neem altijd maar een jaar omdat ik graag een nieuwe telefoon heb, meestal wissel ik per half jaar van telefoon, hierdoor heb ik sowieso om het jaar een telefoon gratis. Ook ik zou in eerste instantie verlengen via VF Loyalty, alleen ivm levering heb ik weten te overleggen dat ik via VF de telefoon bij een extern kanaal kon bestellen, omdat als ik hetzelf zou doen moest ik bijbetalen, en daar was ik het niet mee eens, aangezien ik hem bij een nieuwe provider gratis zou krijgen. (VF heeft allerlei externe kanalen, zo kun je ook een Iphone 3GS verkrijgen via VF Loyalty) Hierdoor ben ik sinds vorige week al in het bezit van mijn Desire zonder bijbetaling. En dat alleen door ze duidelijk te maken dat ik anders mijn telefoon wel elders zou gaan halen bij een andere provider.
Dadona schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:31:
@Michie23 Iets te kort door de bocht. Telecomaanbieders richten zich vooral op de zware gebruikers. Die willen ze aan boord houden of binnenhalen. Ben je dus een gebruiker met een aardig abonnement (of ga je er vaak overheen) dan moet je eens met je provider gaan bellen want dan willen ze best wat voor je regelen.
De kleinere visjes laten ze met alle liefde gaan en ze hopen dat de nieuwe gebruikers beter zijn.
Zie bovenstaande, als grote gebruiker kun je veel voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

DRvDijk schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:53:
Die T-Mobile aanbieding van vandaag, die komt op een totaalbedrag van €586,55 uit als je niet over je bundel heenbelt: 24,95 aansluitkosten + 24 maanden 16,95 relax 25 + 24 maanden 9,95 web'n'walk standaard - 12 maanden 7,00 korting op web'n'walk standaard = 586,55 561,60.
Vaud. Ze crediteren de aansluitkosten.

edit: creditering aansluitkosten staat er niet meer :?

[ Voor 8% gewijzigd door sphere op 14-04-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narev
  • Laatst online: 26-07 21:12
lubbertkramer schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:53:
Ikzelf neem altijd maar een jaar abo, heb een basis abo van 70 euro, daar boven op een internet en sms blox.
Wanneer je zo'n groot gebruiker bent is het zeker voordeliger om een 1 jarig omdat je dan ieder jaar een gratis telefoon kan uitzoeken.

Verder is het zoals je zegt erg afhankelijk van hoe lang je met je telefoon denkt te doen. Ik heb mijn laatste 2 toestellen 2 jaar gedaan dus ja waarom zou ik dan niet voor een 2 jarig abo gaan. Bovendien ben ik niet zo'n groot gebruiker :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:02
Narev schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:02:
[...]

Wanneer je zo'n groot gebruiker bent is het zeker voordeliger om een 1 jarig omdat je dan ieder jaar een gratis telefoon kan uitzoeken.

Verder is het zoals je zegt erg afhankelijk van hoe lang je met je telefoon denkt te doen. Ik heb mijn laatste 2 toestellen 2 jaar gedaan dus ja waarom zou ik dan niet voor een 2 jarig abo gaan. Bovendien ben ik niet zo'n groot gebruiker :]
Ik zou in principe ook makkelijk een jaar kunnen doen met mijn telefoon, maar dan geeft hij vaak wel problemen, dit doordat de telefoon intensief gebruikt word. Ook vind ik het gewoon zelf leuk om zo nu en dan een nieuwe telefoon te hebben, gadget gek zeggen ze dan :)

Werken ze na 2 jaar ook nog steeds bij jou dan? Waarschijnlijk ben ik er ook gewoon minder voorzichtig mee waardoor ze minder lang meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
DRvDijk schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:53:
Die T-Mobile aanbieding van vandaag, die komt op een totaalbedrag van €586,55 uit als je niet over je bundel heenbelt: 24,95 aansluitkosten + 24 maanden 16,95 relax 25 + 24 maanden 9,95 web'n'walk standaard - 12 maanden 7,00 korting op web'n'walk standaard = € 586,55.
Die aanbieding is alleen voordelig als je Relax 20 neemt volgens mij, omdat je dan geen eenmalige toestelkosten betaald. Bij Relax 25 is de aanbieding hetzelfde als bij bv. gsmweb Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GWX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:33:

upz

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroach
Bij mij staat nu zending in distributie (bij Hi)... Hopelijk komt die vandaag weer. Sorry voor mij ongeduld people, mja na een maandje wachten en veel mensen die hem al hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij stond gisteren op de Hi website dat mijn order verzonden was, dit staat er nu nog steeds. Als ik klik op de track&trace van TNT staat er ook nog niks. Zou dit dan nog langer kunnen duren? Lekker weer dit! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:39
Eindelijk!

Orderstatus
Afgehandeld en verzonden - woensdag 14 april 2010
Besteldatum
maandag 5 april 2010

Bij 2Call, 6 april goedgekeurd...
Pagina: 1 ... 35 ... 67 Laatste