Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:13:
[...]

Bij mij stond gisteren op de Hi website dat mijn order verzonden was, dit staat er nu nog steeds. Als ik klik op de track&trace van TNT staat er ook nog niks. Zou dit dan nog langer kunnen duren? Lekker weer dit! 8)7
Bij mij staat er dat de chaffeur onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van de contractverlenging van 09-04-2010 is de volgende abonnementswijziging doorgevoerd op 14-04-2010. - ontvang ik net... Naja dit maakt volgens mij niets uit. Hopelijk komt hij gewoon vandaag, dan kan deze weg want hij gaat langzaam de pijp uit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:20

Boy

www.byoscoop.nl

Update Telfort:

bij mij is de chauffeur onderweg...(helaas niet thuis, dus misschien morgen)

ik heb 'm 19 maart besteld...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lubbertkramer schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:06:
[...]

Ik zou in principe ook makkelijk een jaar kunnen doen met mijn telefoon, maar dan geeft hij vaak wel problemen, dit doordat de telefoon intensief gebruikt word. Ook vind ik het gewoon zelf leuk om zo nu en dan een nieuwe telefoon te hebben, gadget gek zeggen ze dan :)

Werken ze na 2 jaar ook nog steeds bij jou dan? Waarschijnlijk ben ik er ook gewoon minder voorzichtig mee waardoor ze minder lang meegaan.
mijn vorige touch diamond heeft het begeven na 1.5 jaar dus denk dat ik nu maar eens een 1 jarige probeer ja. Dit toestel levert na een jaar denk ik ook nog wel een leuk bedrag op (wanneer ik er voorzichtig mee om ga) en ik vind nieuwe dingen altijd gaaf dus mijn beslissing is wel genomen ja:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XENTiC schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:16:
[...]

Bij mij staat er dat de chaffeur onderweg is.
Same.

Ik wil hem NU NU NU.

Het eerste wat ik moet doen met mijn telefoon is Hi klantenservice bellen. Ik moet namelijk mijn internetbundel laten activeren. Tijdens het gesprek met de verlenging is aanbod gekomen:

Hi25
18 maanden voor 18,95 per maand (inclusief studentenkorting)
Internet
2,50 de eerste 12 maanden, daarna 9,95 12 maanden
Geheugenkaart van 16GB
Gratis toestel
Totaal: 490 euro

Nu blijkt dat geheugenkaart en internet als aantekening stond. Mij werd geadviseerd om het pakket aan te nemen en daarna gelijk te bellen naar de klantenservice om de internetbundel te activeren. Ik ga dan ook gelijk vragen of er nog eisen verbonden zijn aan het crediteren van de geheugenkaart. Zo niet, dan koop ik gewoon een 16GB Sandisk class 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZasX
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 14:23
Mijn tnt: (waar je via hi.nl kunt komen)

14.04.2010:
Parcel sorted at sorting centre

betekend dit nou dat de telefoon nog niet onderweg is? :/

[ Voor 11% gewijzigd door ZasX op 14-04-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:19
jurjen_g schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:59:
[...]

Gisteren reeds gedaan en ook daar staat toestelprijs 0 Euro bij 24 maand telfort 100. Ook op de TNT trackntrace staat bij rembours 0 Euro, dus ik verwacht dat het goed gaat. Mooie "actie" :+
update: en zojuist gratis afgeleverd! (bij mn vriendin dan want ik ben aan het werk...) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZasX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:29:

14.04.2010:

Dat houd in dat hij in de middag shipment zit van je bezorger. Dus das ong. tegen 1600u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

ZasX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:29:

14.04.2010:

inderdaad, dat betekent dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net bericht van phoneplaza!

Orderstatus
Afgehandeld en verzonden - woensdag 14 april 2010

&

De volgende producten zijn verzonden via TNT Post en zullen binnen 1 werkdag bij u afgeleverd worden:
- 1x HTC Desire Brown
- 1x Vodafone Bel+SMS+Web 350 12 maanden

Morgen maar even een dagje thuisblijven dus! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 11:16
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/404394/screenshots/screen_2010-04-14_11-41-17.png

*O*

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-10 18:39
WTF?
Ik had even een filiaal gemailt dat met de vraag wanneer de bruine Desire op voorraad kwam.

Kreeg net onderstaande mailtje:
Beste,

Wij hebben momenteel de HTC Desire zowel in het zilver als in het bruin op voorraad. Mocht je het toestel willen reserveren raad ik je aan hiervoor even te mailen of bellen (waarbij de laatste voorkeur heeft), het zijn nl. populaire toestellen.

Mocht je meer informatie nodig hebben sta je vrij om contact met ons op te nemen,

Met vriendelijke groet,
Omdat ik mijn abonnement ook in dit filiaal wilde ophalen ga ik kijken of ze hem dan willen combineren met de foute actie van Belcompany.

Edit:
Hmz... is niet mogelijk deze af te halen in de winkel, omdat ze werken met verschillende voorraadsystemen. De medewerker baalde er zelf van dat hij de fout te laat heeft opgemerkt. Wel eerlijk van hem.

[ Voor 13% gewijzigd door Binnetie op 14-04-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met m'n engelendgeduld ook maar even naar Vodafone gebeld om te vragen hoe het met mijn bestelling zit. Mij werd het volgende verteld:

- Er zijn er als het goed is genoeg binnengekomen op 12 april
- Mijn order is nog niet verzonden.
- De klantenservice heeft nog geen nieuwe lijst met voorraden gekregen.
- Als je je abonnement verlengt gaat dit meteen in, ook al is dit een duurder abonnement dan dat je voorheen had. Dit abonnement heb ik dus niet voor 12 maanden, maar voor 15 maanden.
- De mevrouw kon me niet vertellen wanneer de telefoon verzonden ging worden.
- De mederwerkster van de klantenservice klonk erg depressief.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja 2Call blijft me verbazen nu alleen in positieve zin. Kreeg ik gisteren nog de melding dat ze hoopten eind van de week een nieuwe voorraad te hebben, zojuist het bericht dat hij verzonden is.

4 april besteld, 6 april goedgekeurd... Vandaag verzonden, morgen in huis dus als het goed is!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:21

mphilipp

Romanes eunt domus

DRvDijk schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:53:
Die T-Mobile aanbieding van vandaag, die komt op een totaalbedrag van €586,55 uit als je niet over je bundel heenbelt: 24,95 aansluitkosten + 24 maanden 16,95 relax 25 + 24 maanden 9,95 web'n'walk standaard - 12 maanden 7,00 korting op web'n'walk standaard = € 586,55.
Ik snap niet helemaal wat er nou zo bijzonder is aan deze aanbieding. Ik heb een Relax Online 30 met Web 'n Walk Plus Vast voor €23,95/mnd (2 jaar abo). Dit is wel een loktarief; na 12 maanden betaal ik €30/mnd. Maar dan nog is het in totaal €647,4 over 2 jaar, tegenover 24*€27,95=€670,80. En ik heb dan meer belminuten en sneller internet... Klinkt voor mij als een betere deal dan dit 'Sonderangebot'. Kan ik niet rekenen?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:55
Maar eens gebeld met de VF klantenservice nu, er zijn er eergisteren een paar binnengekomen, maar 400 te weinig. Sommige mensen hebben dus geluk en kunnen hem deze week verwachten. Ze hopen er nu 1500 binnen te krijgen vandaag of morgen en deze kan je dan begin volgende week verwachten.

De medewerker heeft het gevraagd aan iemand anders (duurde 10 minuten) en gaat mij morgen persoonlijk terugbellen over de status, dus ik heb er (als dat bij VF mogelijk is) wel vertrouwen in dat hij weet waar hij het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZasX
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 14:23
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:37:
[...]

Dat houd in dat hij in de middag shipment zit van je bezorger. Dus das ong. tegen 1600u
ok cool!

net geupdate:

14.04.2010:
Chauffeur is onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:59
Binnetie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:42:
WTF?
Ik had even een filiaal gemailt dat met de vraag wanneer de bruine Desire op voorraad kwam.

Kreeg net onderstaande mailtje:

[...]

Omdat ik mijn abonnement ook in dit filiaal wilde ophalen ga ik kijken of ze hem dan willen combineren met de foute actie van Belcompany.
Volgens mij is Belcompany gewoon bezig om de mensen te irriteren die gebruik hebben gemaakt van die aanbieding, want ze voorzien hun winkels wel van voorraad maar leveren niet de orders uit die openstaan.

En het filliaal kan je helaas geen telefoon leveren die je online besteld hebt; ik vond het ook een raar systeem: Wel aangeven dat de telefoon op voorraad is bij de winkel, en dan zeggen dat die eerst vanuit het centrale magazijn moet komen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met studentmobiel. Bestelling was goed binnen gekomen etc. Kan telefoon morgen of overmorgen verwachten. Heb ik 'm dan nog niet, dan ga ik ergens anders bestellen puur om het principe. :)

Maar.. Ik heb hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:43:
Met m'n engelendgeduld ook maar even naar Vodafone gebeld om te vragen hoe het met mijn bestelling zit. Mij werd het volgende verteld:

- Er zijn er als het goed is genoeg binnengekomen op 12 april
- Mijn order is nog niet verzonden.
- De klantenservice heeft nog geen nieuwe lijst met voorraden gekregen.
- Als je je abonnement verlengt gaat dit meteen in, ook al is dit een duurder abonnement dan dat je voorheen had. Dit abonnement heb ik dus niet voor 12 maanden, maar voor 15 maanden.
- De mevrouw kon me niet vertellen wanneer de telefoon verzonden ging worden.
- De mederwerkster van de klantenservice klonk erg depressief.

:'(
Die depressiviteit herken ik als wachtende ook ..... grrrr

En als toekomstig voormalig VF gebruiker ....gaat mn volgende toestel 100% zeker niet via VF direct worden geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
trapm schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:46:
[...]

Die depressiviteit herken ik als wachtende ook ..... grrrr

En als toekomstig voormalig VF gebruiker ....gaat mn volgende toestel 100% zeker niet via VF direct worden geleverd!
/me SmithNL sluit zich aan :/

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:12

BPP

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:46:
Net gebeld met studentmobiel. Bestelling was goed binnen gekomen etc. Kan telefoon morgen of overmorgen verwachten. Heb ik 'm dan nog niet, dan ga ik ergens anders bestellen puur om het principe. :)

Maar.. Ik heb hoop!
Mijn status staat ook al een week op contract ontvangen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is lekker... Ik kijk net op de VF website om te checken of mn abo is gewijzigd. Is de tegoed en verbruik page down tot 15/04. Vervolgens check ik toch even mn blox, staat er niets aan. Nu maar hopen dat mijn rekening zo debiel hoog is :(

Waarom een abo al aanpassen nog voordat het toestel is geleverd. Dit flikte ze me 2 jaar geleden ook al... >_<

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-10 19:46

sphere

Debian abuser

Dat gaat wellicht wat ver, maar ik kom op 873,60 (cijfers ontleend aan GSMWeb 24,95 x24 + 7,95 x12 + 14,95 x12.)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:53:
Waarom een abo al aanpassen nog voordat het toestel is geleverd. Dit flikte ze me 2 jaar geleden ook al... >_<
Een gewaarschuwd mens telt voor 2? Als ze dat de vorige keer ook al hebben gedaan, waarom zouden ze dat nu niet doen dan. Is blijkbaar policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 20:09

ikbenwouter

! w t R

Het wonder is geschied, besteld bij Phoneplaza (aka 2call voor de zoekers in dit topic):

Orderstatus
Afgehandeld en verzonden - woensdag 14 april 2010
Besteldatum
donderdag 1 april 2010

Goedgekeurd op 1 april.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:50:
[...]

/me SmithNL sluit zich aan :/
Ach...ik dacht, laat ik VF maar eens lekker gaan stalken :)

Zojuist maar wéér eens gebeld.
Mijn toestel zou bij de transport firma liggen.
Mn virtueel geboekte toestel zou een fysiek pakketje geworden zijn.
Voor het weekend zou ik mn toestel in handen moeten hebben.

Ik zal weer naief en goedgelovig zijn...maar ik blijf hopen. Pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Yellowneck schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:07:
[...]

De HTC Desire is sowieso uitverkocht bij GSMeasy. Ga maar naar de productpagina van de HTC Desire, deze is geupdate en er staat geen 24h-logo meer bij en er staat niet meer "voorradig" bij. Ook leuk dat ze de kleur ff gerectificeerd hebben van Black naar Blackbrown.
Of de Wii ook is uitverkocht weet ik niet.
Vanochtend mijn bestelling (Vodafone 200/400 aanbieding icm Wii pakket en HTC Desire) ook geplaatst bij GSMeasy. Zie ik bij de bestelbevestiging dat ik met mijn stomme kop de HTC Legend heb aangeklikt |:(. Even een mailtje naar de support afdeling en binnen drie kwartier een reactie terug dat de bestelling was geannuleerd en dat er een nieuwe order voor mij was aangemaakt met de HTC Desire.
Leveringstijd interesseert me niet zo heel erg veel. Ik heb al een Wii (dit wordt verjaardagscadeau voor zusje ;) ) en mijn huidige telefoon functioneert nog. Huidig T-Mobile abonnement loopt pas ergens in juli af dus ik verwacht daar voorlopig nog niets van te merken.
En nu wachten op de koerier :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
trapm schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:00:
[...]

Ach...ik dacht, laat ik VF maar eens lekker gaan stalken :)

Zojuist maar wéér eens gebeld.
Mijn toestel zou bij de transport firma liggen.
Mn virtueel geboekte toestel zou een fysiek pakketje geworden zijn.
Voor het weekend zou ik mn toestel in handen moeten hebben.

Ik zal weer naief en goedgelovig zijn...maar ik blijf hopen. Pffff
GLS zou de toestellen gister al hebben ontvangen, maar goed.. aflevering morgen is wat mij betreft ook OK.. (niet dat ik keuze heb... |:( )

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
net met Hi gebeld.

het verhaal: Op gsmeasy.nl staat een aanbieding met gratis Wii. Dat leek mij wel wat dus ik bellen naar Hi dat ik mijn contract op wil zeggen en gebruik ga maken van vodafone.

Meneer boodt mij 3 maanden gratis aan + gratis toestel. Ik zeg, ja maar ik krijg er ook nog een gratis Wii bij die aanbieding van Vodafone. Meneer klonk heel verontwaardigd maar toen die de website zag, deed die mij 1 laatste aanbieding. Eerste 6 maanden gratis, ( alleen internet 2,50 ) toestel ook gratis. Maandag geleverd.

goede zaken bij Hi.

Goede of slechte keuze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet maar eens gebeld met studentmobiel. Vorige week mailtje gestuurd, maandag ook weer, maar het lijkt wel of ze me negeren ;).

Vorige week woensdag hebben ze het contract ontvangen, maar ze gaan pas de verlenging aanvragen bij vodafone als ze het mobiel binnen hebben. Ze verwachten er vandaag een lading binnen. Dan nog op het trage vodafone wachten (gezien mijn eigen ervaringen en de geweldige ervaringen van de mensen in dit topic), dus ik denk dat het voor mij niet eerder dan volgende week maandag/dinsdag wordt. Opzich wel goed dat ze wachten op het ingaan van het nieuwe abonnement totdat het mobiel er is, met de huidige die ik nu heb, valt er weinig te internetten. Wat ik nog steeds slecht vind is dat ik er zelf achter moet komen dat er nog niks is gebeurd terwijl er op de website staat dat je na 5 dagen wordt ingelicht als de order toch langer duurt dan die betreffende 5 dagen en dat ze niet reageren op email als je daar vragen over stelt.

Dit beantwoord denk ik wel de vraag van een hoop mensen hoe lang het gaat duren voordat hun "contract ontvangen" status wijzigt.

Zo komt mn tentamenweek toch nog goed zullen we maar zeggen ;)

Edit: typo's, conclusiezinnetje toegevoegd

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb 1 minuut geleden weer even gebeld met Vodafone om me orderstatus te horen.
De meneer van Vodafone wist me gelijk te vertellen zonder in de computer te kijken dat de HTC Desire nog helemaal niet binnen is en en dat de Desire eind van de week of anders begin volgende week pas binnen komt.

Ik heb hem ff uitgelegd dat ik dat nu al 2 weken lang hoor en dat ik elke dag een ander verhaal hoor.
Hij wist het helemaal zeker en ik moest hem maar volledige vertrouwen en geloven.

Wat voel ik me genaaid inmiddels, ik was altijd zeer positief over Vodafone, het is dat het internet snel is en een prima bereik hebben, anders was ik gelijk weg. Wat een baggerservice!

Koude douche voor Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Millie-ano schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:15:
net met Hi gebeld.

het verhaal: Op gsmeasy.nl staat een aanbieding met gratis Wii. Dat leek mij wel wat dus ik bellen naar Hi dat ik mijn contract op wil zeggen en gebruik ga maken van vodafone.

Meneer boodt mij 3 maanden gratis aan + gratis toestel. Ik zeg, ja maar ik krijg er ook nog een gratis Wii bij die aanbieding van Vodafone. Meneer klonk heel verontwaardigd maar toen die de website zag, deed die mij 1 laatste aanbieding. Eerste 6 maanden gratis, ( alleen internet 2,50 ) toestel ook gratis. Maandag geleverd.

goede zaken bij Hi.

Goede of slechte keuze ?
reken het uit zou ik zeggen ;) en is je die overstap waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
Douche? Nieuwjaarsduik bij -10 wat mij betreft hoor! Vol erin en ff koppie onder. Misschien dat t dan échte mannen en vrouwen worden die wél waarheden durven en mogen vertellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
shameete schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:20:
[...]

reken het uit zou ik zeggen ;) en is je die overstap waard?
Ik zit nu al bij Hi.. dus overstappen is het probleem niet :P

Vodafone - gsmeasy 12x18,5 = 222 + 12x29,5 = 354 354+222=576+83( toestel) = 659

Hi 6x2,5 = 15 6x22,45 = 134.7 12x29,95 = 359.4 134.7+359.4 = 494.1

Nu zou ik die Wii door verkopen.. dus laten we zeggen dat ik bij vodafone 559 kwijt zou zijn.

Nja is nog steeds 60 euro winst :P

[ Voor 13% gewijzigd door Millie-ano op 14-04-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een of twee jaar?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Millie-ano schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:26:
[...]

Ik zit nu al bij Hi.. dus overstappen is het probleem niet :P

Vodafone - gsmeasy 12x18,5 = 222 + 12x29,5 = 354 354+222=576+83( toestel) = 659

Hi 6x2,5 = 15 6x22,45 = 134.7 12x29,95 = 359.4 134.7+359.4 = 494.1

Nu zou ik die Wii door verkopen.. dus laten we zeggen dat ik bij vodafone 559 kwijt zou zijn.

Nja is nog steeds 60 euro winst :P
Ging je vaak over je bundel heen? Ik zit nu ook bij Hi, maar ga waarschijnlijk naar Vodafone. Maar als het zp voordelig is overweeg ik om te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wat ik heb geregeld icm Hi25 2-jarig abonnement met internet (175/350):
* €18,95 voor 18 maanden (6 maanden gratis)
* €2,50 voor de eerste 12 maanden, daarna €9,95
* Gratis geheugenkaart van 16GB
Totaal: €490,50 + geheugenkaart 16B

Het betreft hier ook om een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
BPP schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:29:
[...]

Ging je vaak over je bundel heen? Ik zit nu ook bij Hi, maar ga waarschijnlijk naar Vodafone. Maar als het zp voordelig is overweeg ik om te blijven.
Nee niet echt... had hiervoor een Hi student 25. Dus ik betaalde voor een Hi 20. bleef altijd wel rond de 22 euro hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stemband
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 14:24

Stemband

Join the Force

Ik moet nog even geduld hebben op mijn apparaatje met T-Mobile abo...

Geachte M.D. Stemvers,

Hierbij willen wij u op de hoogte brengen van de status van uw bestelling.

Momenteel verwachten wij de HTC Desire eind deze week / begin volgende week bij ons binnen, onze excuses voor de vertraging.
Uiteraard blijven u wij u op de hoogte houden.

Met vriendelijke groet,

Mirjam
Ritel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:30:
[...]

:9~ hahaha. zie je, altijd baas bovenbaas. Nja ik heb denk ik een rekenfoutje gemaakt, want ik precies het zelfde, alleen geen geheugenkaartje.

PS. betaal jij in die 6 maanden wel je internet ? Ik wel namelijk

[ Voor 5% gewijzigd door Millie-ano op 14-04-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:30:
[...]

Ging jij vaak over je bundel heen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Ik lees dat mensen bij Hi onderhandelen over hun prijs/aanbieding. Iemand ervaring bij Telfort of dit bij hun ook mogelijk is?

[ Voor 4% gewijzigd door mmedia op 14-04-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds typisch dat de Desire niet meer op de Nederlandse HTC site staat :P.

Volgens mij hebben veel webwinkels (of eigenlijk distributeurs) een inschattingsfout gemaakt hoe populair het toestel is. Vraag je je toch af hoe het komt dat de bestellingen bij de webwinkels zo binnen druppelen. Je zou zeggen dat er een grote boot komt met al die toestellen in een container en dat iedereen daarom in 1 keer zn lading krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RienvanLeeuwen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-10 12:56
Hmm bij telfort zijn ze al niet meer op voorraad (4-4 gereserveerd)

Status per 14-04-2010
Het gewenste toestel of product is op dit moment niet voorradig. De bestelling zal verder verwerkt worden zodra het toestel beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxRairynk
  • Laatst online: 22-10-2022

MexxRairynk

Lumia 920 Geel, 06-12 CB

Op studentmobiel.nl staat dat de HTC Desire op voorraad is, dit geeft dus hoop! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polonium210
  • Laatst online: 16-04 11:28
Bij mij heeft studentmobiel ook gereageerd op mijn mail van gister ochtend, dit is wat ze schreven;
Beste *******,

Dank voor je email. De HTC Desire was vorige week voor het eerst op voorraad gekomen. Het toestel was toen helaas gelijk uitgereserveerd.
Vandaag komt de nieuwe levering bij ons binnen. Wij verwachten dan ook uw order binnen 48 uur te kunnen uitleveren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Ik had hem op 26 maar besteld (volgens mij de tweede dag dat hij op de site beschikbaar was), dus ik was sowieso een van de eerdere. Dus óf ze hadden er maar een paar binnen gekregen, óf omdat het abonnement regelen even duurt gaven ze voorrang aan mensen die dat al geregeld hadden? (Losse telefoon of verlenging, wellicht)

óf ze hebben een hekel aan me en hebben me expres laten wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VF Nederland: Update

In het magazijn ( tegenwoordig in Duitsland) 400# ontvangen ( 13 April).
Worden nu ingescand en afgeleverd de komende dagen. (314# orders).
Dus voldoende voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPP schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:37:
[...]
Ging jij vaak over je bundel heen? O-)
Ja, dat wel. Mijn bundel kostte 21 euro per maand. Gemiddeld over 2 jaar kom ik uit op 25 euro per maand. Als ik dat verreken met mijn persoonlijke aanbieding moet ik 96 euro bij het totaal bedrag optellen.
Millie-ano schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:33:
[...]

PS. betaal jij in die 6 maanden wel je internet ? Ik wel namelijk
Ik betaal wel internet. De eerste 6 maanden betaal ik dus alleen 2,50. Daarna 18,95 + 2,50.

Overigens denk ik dat je alsnog dat geheugenkaartje kan krijgen. Tenminste, bij mij deden ze er niet moeilijk over. Ik heb gezegd dat andere aanbieders ook een geheugenkaart bijgeleverd krijgen van minimaal 8GB. Later bleek dat bij mijn persoonlijke notitie alleen stond dat ik een geheugenkaart mocht crediteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn telefoontje kreeg ik een half uur later ook antwoord op mijn email, lijkt wel of ze wakker geworden waren :P.
Dank voor uw email en excuses voor de late reactie.

De HTC Desire is momenteel niet op voorraad maar verwachten wij echter
snel op voorraad te krijgen. Wanneer het product op voorraad is kunnen
wij uw contractverlenging pas aanvragen.

U wordt op de hoogte gebracht zodra de verlenging is goedgekeurd. Als
het product wordt verstuurd wordt u hiervan tevens ook via de email over
geinformeerd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Ik vind de excuses wel netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furbydenooij
  • Laatst online: 16-10 15:39
M'n Desire is binnen!
(Hi verlenging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:47:

Dus voldoende voorraad.
Is dat info van de klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:47:

Dus voldoende voorraad.
Hoe weet je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Track n Trace nummer (van Vodafone gekregen) werkt nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:52:
[...]

Is dat info van de klantenservice?
Dan hebben wij daar zo ónze mening over, nietwaar SmithNL? :)

KS VF heeft zich niet bepaald van zn meest oprechte en eerlijk zijde laten zien de laatste tijd. HELAAS!

(Ik herken de VF wachtenden die direct op dit bericht inspringen trouwens...Welkom lotgenoten :))

[ Voor 13% gewijzigd door trapm op 14-04-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:55:
Mijn Track n Trace nummer (van Vodafone gekregen) werkt nog niet...
Waar probeer je 'm..? TNT..? GLS..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VF Desire Update:

Info via een VF contact die gebeld heeft naar Magazijn Duitsland.
Ook werd verteld dat in systeem de voorraad per individueel klantorder nog niet zichtbaar is.

KlantenService heeft geen direct toegang hiertoe ( System Info niet UptoDate)
VerkoopAfd ( 1200 optie 4) zou wel toegang hebben tot actuelere data.

Conclusie:
Het gemelde verhaal zou kunnen kloppen omdat het strookt met de werkelijkheid.
Nog niemand heeft daadwerkelijk een Desire via VF direct besteld ontvangen.
Positief is weer wel dat vanaf Don/Vrij deze toestellen afgeleverd zullen gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wayland
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-08-2022
Net gebeld met GSMWijzer, omdat er op hun site stond dat de Desire op voorraad was, maar mijn orderstatus nog steeds op contract ontvangen stond. Tijdens het bellen hoorde ik iemand op de achtergrond roepen "De Desire's zijn binnen" :*) , Dus daar hebben ze nu ook een lading Desire's gekregen, nu maar hopen dat ik erbij zit(besteld 8 april) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apennootjes schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:45:
Op studentmobiel.nl staat dat de HTC Desire op voorraad is, dit geeft dus hoop! haha
Gunstig :), dat betekent dat alle resterende reserveringen de deur uit kunnen en er niet weer gewacht moet worden op een nieuwe levering om de overige reserveringen te bedienen. Anders heb je ook geen voorraad.

Ze zullen wel een gat in de lucht gesprongen hebben bij studentmobiel, nog even en dan.... van al die zeurende tweakers af :P....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:58:
[...]

Waar probeer je 'm..? TNT..? GLS..?
TNT. Want het is een TNT nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:58:
VF Desire Update:

Ook werd verteld dat in systeem de voorraad per individueel klantorder nog niet zichtbaar is.

Conclusie:
Positief is weer wel dat vanaf Don/Vrij deze toestellen afgeleverd zullen gaan worden.
Okay das goed nieuws (helaas niet vandaag). Kleine kans dat ik morgen dus naar mn opa ga haha. En hopelijk is er vrijdag iemand thuis mocht hij donderdag niet komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 13:03
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:00:
[...]

Gunstig :), dat betekent dat alle resterende reserveringen de deur uit kunnen en er niet weer gewacht moet worden op een nieuwe levering om de overige reserveringen te bedienen. Anders heb je ook geen voorraad.

Ze zullen wel een gat in de lucht gesprongen hebben bij studentmobiel, nog even en dan.... van al die zeurende tweakers af :P....
Op de homepage staat dat ie in bestelling is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:04:
[...]

TNT. Want het is een TNT nummer.
Apart.. dat zou niet echt matchen met het verhaal over een DC in Duitsland.. (dat lijkt meer op GLS namelijk en dat is volgende klantenservice ook de vervoerder in kwestie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marbo schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:05:
[...]

Hmm nee, niet meer, er staat op voorraad nu.

Het gaat ineens wel hard. Weer een mail van studentmobiel, status: "In verwerking". Meteen een mail van vodafone erachteraan met de details van de contractverlenging.

Ik krijg goede hoop dat ik morgen of overmorgen het ding eindelijk in huis heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:58:
VF Desire Update:

Conclusie:
Betreft dit dan de 2e batch?
Anders klopt t verhaal dat ik rond t middag uur hoorde niet. Dat betrof namelijk een individuele order.. de MIJNE
Zij vertelde bovendien dat mn toestel FYSIEK klaar lag bij transporteur (helaas geen firmanaam gevraagd of t&t nummer.... |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Krijg je er bij vodafone trouwens gezeik mee als ik het abbo verleng terwel deze op de naam van mijn vader staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxRairynk
  • Laatst online: 22-10-2022

MexxRairynk

Lumia 920 Geel, 06-12 CB

Marbo schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:05:
[...]

Je moet ff doorklikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Studentmobiel heeft zojuist op mijn email geantwoord van eergisteren. Als Vodafone nummerbehoud goedkeurt, dan versturen ze de hele meuk direct, dus niet wachten tot ingangsdatum contract.

Verder heb ik twee orders bij T-Mobile lopen sinds 1000h. Er gebeurt weinig mee. De eerste was met nummerbehoud, maar ik ga echt geen 70 euro lappen en de tweede is met uitgestelde start. Dan porteer ik wel weer heen en weer met een prepaid sim.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

sphere schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:13:
Studentmobiel heeft zojuist op mijn email geantwoord van eergisteren. Als Vodafone nummerbehoud goedkeurt, dan versturen ze de hele meuk direct, dus niet wachten tot ingangsdatum contract.

Verder heb ik twee orders bij T-Mobile lopen sinds 1000h. Er gebeurt weinig mee. De eerste was met nummerbehoud, maar ik ga echt geen 70 euro lappen en de tweede is met uitgestelde start. Dan porteer ik wel weer heen en weer met een prepaid sim.
je had alles toch geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:11:
Krijg je er bij vodafone trouwens gezeik mee als ik het abbo verleng terwel deze op de naam van mijn vader staat?
nee kan prima, heb het al een paar keer gedaan. Ik vergeet het steeds om op me eigen naam te laten overzetten :P . Gewoon bellen en dan verlengen. Als je het bij de VF-winkel gaat proberen gaat het je niet lukken, dan moet je vader er bij zijn. Dus gewoon ff bellen, ze vragen verder nergens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nu ineens een welkom bij vodafone e-mail, verder niks intressants, alleen dat ze blij zijn dat ik weer voor hun heb gekozen etc.

Maar ik misschien (lees: ik hoop) dat ze dan wel met de orders bezig zijn, aangezien ik mijn abbonement 6 april al verlengd heb en deze toen gelijk is ingegaan. Misschien dus pakketjes klaar maken en op dat punt gelijk een e-mailtje?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sphere schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:13:

Dus met een beetje "geluk" heb je er straks 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:21:
Ik krijg nu ineens een welkom bij vodafone e-mail, verder niks intressants, alleen dat ze blij zijn dat ik weer voor hun heb gekozen etc.

Maar ik misschien (lees: ik hoop) dat ze dan wel met de orders bezig zijn, aangezien ik mijn abbonement 6 april al verlengd heb en deze toen gelijk is ingegaan. Misschien dus pakketjes klaar maken en op dat punt gelijk een e-mailtje?
Nee, ik kreeg dit via de post. En deze brief of mail krijg je na 5 a 10 werkdagen.
Helaas moet ik je dus uit de droom helpen ;)

Maar na de eerdere berichten van DNEtws mogen we toch stiekem weer gaan hopen dat we deze week nog heel misschien wat gaan binnenkrijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielrenner
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik vind die T-mobile 'aanbieding' toch wel aardig misleidend. Op de pagina zeggen dat het 19.90 per maand kost en dat is alleen het eerste jaar. Daarna komt er nog 7 euro per maand bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Ik heb de mijne maar geannuleerd bij studentmobiel. (net nu ze binnen zijn gekomen 8)7 ). Maar ik ga toch proberen om bij Hi wat korting te sprokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Phusebox schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:22:
Dus met een beetje "geluk" heb je er straks 3?
Studentmobiel heb ik gisteren geannuleerd, vandaag antwoord op mijn vraag van eergisteren. Annuleren is sneller dan antwoorden op vragen van klanten :')

Vanmorgen een bestelling bij T-Mobile gedaan, maar toen gelezen dat het niet zo gunstig is met nummerbehoud (70 eurie), dus gewoon een tweede ernaast geprikt met uitgestelde ingangsdatum. Tussen de bestelnummers zit "14" en het tijdsverschil was 21 minuten.

Ik had liever die aanbieding van Belcompany genomen, maar daar heb je a) geen garantie dat je korting krijgt op WnW (staat nergens meer zodra je op bestellen hengst) en b) hebben ze alleen zilver. Tien tegen een zit onder de zilveren verf zwart plastic, dus als de hoekjes slijten is dat gewoon gaar. Het liefst had ik een zwarte, maar ik denk dat er heel wat mensen beteuterd zijn als Vodafone "Black Brown" gaat leveren en dat dat gelijk blijkt aan de bruine versie zoals iedereen die al kent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
sphere schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:38:
[...]

Studentmobiel heb ik gisteren geannuleerd, vandaag antwoord op mijn vraag van eergisteren. Annuleren is sneller dan antwoorden op vragen van klanten :')

Vanmorgen een bestelling bij T-Mobile gedaan, maar toen gelezen dat het niet zo gunstig is met nummerbehoud (70 eurie), dus gewoon een tweede ernaast geprikt met uitgestelde ingangsdatum. Tussen de bestelnummers zit "14" en het tijdsverschil was 21 minuten.

Ik had liever die aanbieding van Belcompany genomen, maar daar heb je a) geen garantie dat je korting krijgt op WnW (staat nergens meer zodra je op bestellen hengst) en b) hebben ze alleen zilver. Tien tegen een zit onder de zilveren verf zwart plastic, dus als de hoekjes slijten is dat gewoon gaar. Het liefst had ik een zwarte, maar ik denk dat er heel wat mensen beteuterd zijn als Vodafone "Black Brown" gaat leveren en dat dat gelijk blijkt aan de bruine versie zoals iedereen die al kent :P
Daar rekenen wij allang niet meer op hoor ;) het zou mooi meegenomen zijn, that's it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
Maar waarom heb je de bestelling geanulleerd bij studentmobiel. Alleen vanwege de lange levertijd / gebrek aan communicatie of ook een andere reden?

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Laatst online: 22-09 09:45
Die van mij is binnen :D (Hi)

Machtig toestel! :)

[ Voor 8% gewijzigd door smartie89 op 14-04-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VF Desire: UPDate

* Zojuist TNT Track & Trace Nr ontvangen.
Nu nog niet te volgen online ; Maar ik ben duidelijk nu een status verder..
Blijf dus positief gestemd nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
sphere schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:38:
[...]
maar ik denk dat er heel wat mensen GELUKKIG zijn ALS Vodafone gaat leveren en dat dat gelijk blijkt aan de bruine versie zoals iedereen die al kent :P
Als Als ALS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:43:
VF Desire: UPDate

* Zojuist TNT Track & Trace Nr ontvangen.
Nu nog niet te volgen online ; Maar ik ben duidelijk nu een status verder..
Blijf dus positief gestemd nu.
Ontvangen via mail of telefoon..?

Als het nummer nog niet te volgen is krijg je 'm waarschijnlijk morgen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook net via de mail bevestiging ontvangen. Met daarin een link naar het Track n Trace. Eindelijk communicatie vanuit Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Laatst online: 05-10 16:23
SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:48:
[...]

Ontvangen via mail of telefoon..?

Als het nummer nog niet te volgen is krijg je 'm waarschijnlijk morgen..!
Mailtje van VF, met goed nieuws!

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Uw product(en) verzenden wij via TGP .
U kunt de zending volgen via deze link .

Uw klantnummer: 3277xxxx
Order datum: 06-04-2010

Mobiel nummer Artikelen Aantal datum

06 xx xx xx xxHTC Bravo BLK114-04-2010

Afleveradres:

xxxxx

Rekeningadres:

xxxxx

Met vriendelijke groeten,

Peter Doveren
Directeur Klantenservice

Vodafone Libertel B.V.
Avenue Ceramique 300
6221 KX Maastricht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer hebben jullie dan bestelt bij VF?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 20:39
bij mij nog steeds de orderstatus: Uw order is in behandeling
Vorige week vrijdag 9 april verlengd bij Hi via klantenservice. Kan niet meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
lege mail hier... :( *kookt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:52:
[...]

Mailtje van VF, met goed nieuws!

Geachte klant,

<mooi verhaal, lekker kort>
Ik heb zo'n zelfde mailtje ontvangen :) Nou hoop ik dat ze vrijdag langskomen en niet morgen, want dan ben ik niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
Bevestiging van levering
Home | Contact

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Uw product(en) verzenden wij via TGP .
U kunt de zending volgen via deze link .

Uw klantnummer: 34*********
Order datum: 31-03-2010

Mobiel nummer Artikelen Aantal datum

06 ******* HTC Bravo BLK 1 14-04-2010

Afleveradres:

adres

Rekeningadres:

adres

Met vriendelijke groeten,

Peter Doveren
Directeur Klantenservice

Vodafone Libertel B.V.
Avenue Ceramique 300
6221 KX Maastricht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Laatst online: 05-10 16:23
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:52:
Wanneer hebben jullie dan bestelt bij VF?
6 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

19 maart besteld bij Telfort en hij is zojuist thuis afgeleverd!

zo...kan ik m'n Touch Dual weg doen...touchscreen is er sinds zondag mee opgehouden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 22:15
Hier ook een verzendbevestiging via de mail van vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zelfde. Dus dan is dit topic voor mij gesloten denk ik zo! Goed nieuws goed nieuws! Weinig opa morgen :(
Jammer voor de oude man, gelukkig heb ik volgende week nog een dag vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
*kookt mee*

en mail ook nog leeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 10:21

mphilipp

Romanes eunt domus

sphere schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:57:
[...]
Dat gaat wellicht wat ver, maar ik kom op 873,60 (cijfers ontleend aan GSMWeb 24,95 x24 + 7,95 x12 + 14,95 x12.)
Op mijn contract staat toch echt een zinnetje "U betaalt slechts €23,95 per maand aan abonnementskosten in plaats van €30,00." Hebben ze het dan voor elkaar om zelfs het contract zo onduidelijk te maken dat ik daar zelf nog de kosten van de WnW bij op moet tellen om het totale plaatje te krijgen? Als dat zo is, zou het toch wel handy zijn als ze een regeltje opnemen met "In totaal betaalt u dus: €xx per maand".

Op zich maakt het me nog niet zoveel uit, want ik declareer dit gewoon en de kosten blijven nog steeds binnen het budget.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
Dat mailtje is trouwens ook triple fail.. Ten eerste is het TPG en geen TGP en ten tweede is het al jaren TNT én ten derde linkt het naar Track&Trace met als postcode het klantnummer :(

[ Voor 27% gewijzigd door williamvdh op 14-04-2010 14:13 . Reden: triple fail van gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zota
  • Laatst online: 18-10 14:44
Woensdag 7 april mijn abo verlengd bij Vodafone maar nog geen bevestiging ontvangen :( :(

Zo maar is ff bellen met VF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
trapm schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:01:
[...]

*kookt mee*

en mail ook nog leeg :(
Dat zou toch wat zijn, als ik buiten de eerste batch val, met een orderdatum van 29/03 en dat mensen met orderdatum 6/4 wel een Desire krijgen.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-10 21:52
Hier ook eindelijk mail van VF. Had nog hoop op vandaag een toestel thuis.. :(

Nouja, dan hopelijk morgen!
Pagina: 1 ... 36 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.