Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen mail van Vodafone hier. En ik heb 31 maart al besteld.
Het zal me toch niet gebeuren dat mensen die 6 april besteld hebben hem eerder hebben dan ik he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:03:
Nog geen mail van Vodafone hier. En ik heb 31 maart al besteld.
Het zal me toch niet gebeuren dat mensen die 6 april besteld hebben hem eerder hebben dan ik he :)
Ik heb hem ook de 6de besteld zoals die andere, maar ik heb ook nog geen verzend bevestiging. Hopelijk krijgen wij hem straks en dan ook gewoon morgen de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-10 18:29

aKra

Intentionally left blank.

Rustig afwachten jongens, het is niet zo dat ze per minuut 250 pakketjes verwerken ;)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beastiaanz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
!!!! Krijg net e-mail binnen op m'n Magic..............Tweakers nieuwsbrief *zucht :-0*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
Ojee, de smileys beginnen rood te worden :D
(hier: Studentmobiel, status sinds 8 april contract ontvangen, hi->vodafone)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:03:
[...]

Dat zou toch wat zijn, als ik buiten de eerste batch val, met een orderdatum van 29/03 en dat mensen met orderdatum 6/4 wel een Desire krijgen.. -O-
Ik denk dat ik dan enigzins boos ga worden.

*drukt nog een keer op de sync knop van Live Mail...*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 10 april pas besteld en de mijne is al verzonden. Misschien verwerken ze alles in omgekeerde volgorde, omdat ze er toch genoeg hebben? Anders is het wel een rotstreek inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Laatst online: 01:08
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:16:
Ik heb 10 april pas besteld en de mijne is al verzonden. Misschien verwerken ze alles in omgekeerde volgorde, omdat ze er toch genoeg hebben? Anders is het wel een rotstreek inderdaad.
En toen was ik officieel pissig. Niet echt een goede handelspraktijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Cilph op 14-04-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:16:
Als we dat nou eens doorzetten, die gedachte.

Smith en ik (en nog vele anderen) hebben vroeg besteld.
Anderen krijgen NU hun mailtjes.
Vrachtwagen wordt geladen.
Jullie pakjes liggen achterin, tegen de bestuurderscabine.
Smith en ik krijgen LATER ons mailtje (ok ok...ik blijf positief. Ik ga ervan uit dat ook wij vandaag een mailtje krijgen:))
Onze foons liggen vlakbij de laaddeur.

LIFO... LAST in, FIRST out. Wij krijgen morgen als eerste ons toestel aangeboden.

(Helaas ben ik morgen niet thuis...maar dat mag de pret niet drukken. Gaat ff om de gedachte en om het bewaren van mijn eigen geduld en positiviteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:12

BPP

Millie-ano schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:33:
[...]

:9~ hahaha. zie je, altijd baas bovenbaas. Nja ik heb denk ik een rekenfoutje gemaakt, want ik precies het zelfde, alleen geen geheugenkaartje.

PS. betaal jij in die 6 maanden wel je internet ? Ik wel namelijk
Was het bij jou gelijk raak? Bij mij ging die niet akkoord met die 6 gratis maanden. Later nog maar een keertje proberen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Nou nou.

Als jarenlange trouwe VF klant hier ook nog geen enkel mailtje. 24 maart besteld.
Ik kan maar beter een mailtje ontvangen anders .... moet ik nog langer wachten :)

<sarcasme>
Ik geniet van mijn bestelling!
</sarcasme>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trapm schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:24:
[...]

Als we dat nou eens doorzetten, die gedachte.
...
Maar ik heb met mijn 6 april ook nog geen bevestiging ontvangen, die zou ik dan onderhand wel moeten hebben met die gedachte ;)

Maarja, ik ben allang blij dat er blijkbaar iets gebeurt bij vodafone nu en ik hoop dat die van mij dan ook gewoon wordt verzonden vandaag. Communicatie is zeker een punt van verbetering bij vodafone, het wachten is irritant maar niet zo erg als ze maar een beetje duidelijk zouden zijn en niet 10 verschillende verhalen de wereld in helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
Dan0r schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:27:
Nou nou.

Als jarenlange trouwe VF klant hier ook nog geen enkel mailtje. 24 maart besteld.
Ik kan maar beter een mailtje ontvangen anders .... moet ik nog langer wachten :)

<sarcasme>
Ik geniet van mijn bestelling!
</sarcasme>
Wij komen bij de laaddeur te liggen!!!

(*abo sinds 2000 bij VF......*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het de mensen die nog geen mailtje gehad hebben wat steunt: Mijn track & trace nummer werkt nog niet, dus misschien houden ze me wel gewoon voor de gek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:30:
Als het de mensen die nog geen mailtje gehad hebben wat steunt: Mijn track & trace nummer werkt nog niet, dus misschien houden ze me wel gewoon voor de gek :p
Ja, dat helpt wel......een beetje :)

(oja...ik ben een onverbeterlijk positief mens...bijna...blijf meestal wel lachen. Behalve als straks ook nog eens de Desire helemaal tegen gaat vallen ....:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 12:41
Om 13:46 ook (eindelijk!!) mijn bevestiging binnen van VF. Die van mij was telefonisch verlengd op 30-3-2010. Morgen beloofd een mooie dag te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Argh, net met vodafone loyalty gebeld of ze mij een beter bod konden doen als eerst.
(bel-sms-web 150 2 jaar + desire. Totaal 649,49). Nou nee hoor :S

Pfff, dilemma... Kan mijn abbonement ook niet meer opzeggen, daarvoor ben ik 1 week te laat. What to do, what to do. Misschien toch maar overstappen dan...

Edit: in de vodafone winkel zal het zeker alleen nog duurder uitvallen?

[ Voor 10% gewijzigd door Icyzer op 14-04-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje:
Ik heb dus ook via Vodafone verlengt en nu lees ik dat jullie per email bevestiging krijgen.
Ik heb nog nooit wat via de mail van Vodafone gehad zoals contracten en bevestigingen.
Kan je dit ergens instellen? Want ik krijg het altijd per post.

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 12-10 12:41
Misschien verzend VF de boel wel op basis van regio in plaats van orderdatum. Logistiek gezien ook geen onlogische keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik volg dit topic al sinds 2 april, de dag waarop ik bij VF verlengt heb, en ook ik heb 1 min geleden de bevestiging van levering gekregen. Ze lijken dus iedereen te mailen, dat duurt alleen even.

Het wordt ook wel tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order blijft maar op verzonden staan bij Hi (niks als ik op de track&trace knop van TNT klik) dit al sinds 13/04 - 1500! Net maar eens gebeld, en het volgende. De order zal in de loop van de middag aangeboden worden bij TNT, iets later kunt u het pakket volgen via de website, u heeft hem morgen zeker in huis ..

Ik hoop maar dat dit nu eindelijk eens klopt, volgende keer maar gewoon afhalen in een winkel zodra deze er is, gaat een stuk sneller volgens mij. Blij :9~ Niet blij :( Blij :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 20:39
Ik ga Hi dadelijk opbellen. Mijn status staat nog steeds op '' in behandeling'' terwijl ik vorige week vrijdag heb verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
Moet trouwens nog iets kwijt :)

Mij was verteld dat GLS de pakketten zal afleveren, niet TNT.
Hebben de mensen met de Track & Trace van TNT (TGP/TPG :)) hem via VF zelf besteld? of een 3rd party?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10 09:06

Anno

Griefmaker#2862

wielrenner schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:26:
Ik vind die T-mobile 'aanbieding' toch wel aardig misleidend. Op de pagina zeggen dat het 19.90 per maand kost en dat is alleen het eerste jaar. Daarna komt er nog 7 euro per maand bij 8)7
Onderaan staat
Het kortingstarief bij Relax abonnementen geldt gedurende minimaal 12 maanden bij 1-jarige abonnementen en gedurende 24 maanden bij 2-jarige abonnementen.
Dus volgens mij is het gewoon 24 maanden 19.95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:19:
[...]

nee kan prima, heb het al een paar keer gedaan. Ik vergeet het steeds om op me eigen naam te laten overzetten :P . Gewoon bellen en dan verlengen. Als je het bij de VF-winkel gaat proberen gaat het je niet lukken, dan moet je vader er bij zijn. Dus gewoon ff bellen, ze vragen verder nergens naar.
Meestal vragen ze ook nog wel een geboortedatum ;). Maar deze weet je natuurlijk van je pa en ma uit je hoofd :P;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
Dan0r schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:56:
Moet trouwens nog iets kwijt :)

Mij was verteld dat GLS de pakketten zal afleveren, niet TNT.
Hebben de mensen met de Track & Trace van TNT (TGP/TPG :)) hem via VF zelf besteld? of een 3rd party?
Ik heb vanochtend nog gebeld met VF, toen werd gezegd dat de koerier contact met mij zou opnemen...maar het mailtje met de T&T code van TNT lijkt erop te wijzen dat ik dat contact wel kan vergeten (maakt mij verder niks uit hoor)...

Ik heb overigens telefonisch bij VF besteld/verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:50:
Mijn order blijft maar op verzonden staan bij Hi (niks als ik op de track&trace knop van TNT klik) dit al sinds 13/04 - 1500! Net maar eens gebeld, en het volgende. De order zal in de loop van de middag aangeboden worden bij TNT, iets later kunt u het pakket volgen via de website, u heeft hem morgen zeker in huis ..

Ik hoop maar dat dit nu eindelijk eens klopt, volgende keer maar gewoon afhalen in een winkel zodra deze er is, gaat een stuk sneller volgens mij. Blij :9~ Niet blij :( Blij :9~
Ik heb op 2 april besteld en op 2 april ook een order bevestiging gekregen. Tot vanmiddag 14:46 was er radiostilte vanuit VF, maar vandaag uiteindelijk een mail ontvangen met een link naar de TNT track&Trace pagina.

Nu maar hopen dat we morgen weer kunnen bellen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:00:
[...]

Gunstig :), dat betekent dat alle resterende reserveringen de deur uit kunnen en er niet weer gewacht moet worden op een nieuwe levering om de overige reserveringen te bedienen. Anders heb je ook geen voorraad.

Ze zullen wel een gat in de lucht gesprongen hebben bij studentmobiel, nog even en dan.... van al die zeurende tweakers af :P....
Niet om de pret te bederven maar net de volgende mail binnen gekregen van studenmobiel klantenservice:

De HTC Desire is een nieuw toestel, deze is nog niet op voorraad. Wij hebben wel wat toestellen binnen gekregen maar deze zijn naar klanten verstuurd die eerder hadden besteld dan u. Wij verwachten volgende week weer nieuwe toestellen. Excuses voor de vertraging.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

En ik heb besteld op 25 maart om kwart voor 7 's avonds. Volgende ochtend kwart voor 9 status contract ontvangen. 25 maart was de eerste dag dat de Desire op studentmobiel.nl verscheen. Of ze hebben die dag direct heeeeeel veel bestellingen binnen gekregen of ze hebben maar een heel klein aantal binnen gekregen.

:O wordt behoorlijk moe van al dat uitstellen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 13:03
Volgens mij is het zo: de korting voor bellen geldt 24 maanden, de korting voor web'n'walk geldt maar 12 maanden. Dus na 12 maanden ga je 26,90 betalen.
Het is in ieder geval niet heel transparant zeg maar, maar daar maken vrijwel alle providers zich schuldig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zota
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-10 14:44
Niekpl schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:03:
Woensdag 7 april mijn abo verlengd bij Vodafone maar nog geen bevestiging ontvangen :( :(

Zo maar is ff bellen met VF!
Scratch that!

Net mail ontvangen met bevestiging! Hmm denk dat ik morgen maar thuis werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoKro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Nou mijn Desire is door Studentmobiel geleverd! Wat een apparaat! Drie jaar geleden was ik ook heel blij met mijn EtenM700, maar als je dan dit ziet....

Verder niet veel aan aangepast, ik vind wit er wit uitzien en grijstinten zou je idd iets rozig kunnen noemen. Zonder alle berichten had ik het gewoon grijs genoemd. Als ik via de camera kijk naar de doos, dan is die puur wit.

Ik geniet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:06:
[...]

Niet om de pret te bederven maar net de volgende mail binnen gekregen van studenmobiel klantenservice:

De HTC Desire is een nieuw toestel, deze is nog niet op voorraad. Wij hebben wel wat toestellen binnen gekregen maar deze zijn naar klanten verstuurd die eerder hadden besteld dan u. Wij verwachten volgende week weer nieuwe toestellen. Excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

En ik heb besteld op 25 maart om kwart voor 7 's avonds. Volgende ochtend kwart voor 9 status contract ontvangen. 25 maart was de eerste dag dat de Desire op studentmobiel.nl verscheen. Of ze hebben die dag direct heeeeeel veel bestellingen binnen gekregen of ze hebben maar een heel klein aantal binnen gekregen.

Volgens mij klopt het zinnetje "eerder besteld dan u" niet. Ik heb later besteld dan jij en ik heb een contractverlengingsverzoek van vodafone binnen. Dit zouden ze alleen doen als ze het mobiel van mij binnen hadden en dus deze konden versturen. Ze kunnen dat makkelijk beweren, want jij kan niet bij hun in de computer kijken....

Vreemd dat ze dan voorraad aangeven op hun website, want er is helemaal geen voorraad blijkbaar. Misschien dat ze in hun enthousiasme op de voorraadknop gedrukt hebben en dat de aantallen achteraf weer tegen bleken te vallen terwijl ze dachten alles binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:59
Ik verbaas me erover dat HTC gewoon zo weinig toestellen uitleverd en dit blijkbaar maar steeds mondjesmaat binnenkomt overal. Het was toch wel te verwachten dat dit toestel hard ging lopen, zeker als je voor een paar tientjes meer een pak meer performance krijgt t.o.v. de Legend (alhoewel dat design mooier is, kiezen de meeste mensen toch voor performance denk ik).

Slechte zaak eigenlijk, nooit eerder meegemaakt met HTC dat ze zo slecht leverden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
[...]

Met vriendelijke groet,

Ik doe dit af als incompetente medewerkers die je gewoon een smoes willen aansmeren... Echter ben ik het nu zelf ook wel een klein beetje zat. Hoewel ik hoop dat jij eerder aan de beurt komt dan ik (7 april besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 15:05
Ik had vorige week telefonisch verlengt. Geen bevestiging binnengekregen, maar er gaat wel vaker wat mis bij VF. Vandaag toch maar eens gebeld: ze konden geen verlenging vinden! Moest weer een nieuwe verlenging aanvragen, dus het zal nog wel even duren voor ik hem heb. Lang leve VF!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wayland
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-08-2022
[...]

Met vriendelijke groet,

Mijn status is net veranderd naar pakket verzonden :9
Ik dacht dat studentmobiel en GSMwijzer hetzelfde bedrijf waren(ik heb besteld op 8 april)
Nu snel naar de stad 200,- pinnen voor de courier morgen(hoop morgen :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door Wayland op 14-04-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-02-2022
Vandaag om 13.47 bevestiging van levering binnen gekregen van Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxRairynk
  • Laatst online: 22-10-2022

MexxRairynk

Lumia 920 Geel, 06-12 CB

Ik heb gister via de mail geannuleerd bij Studentmobiel omdat ze gewoon niet reageren op mijn mail. Vandaag was de order door Studentmobiel geannuleerd en heb gelijk bij GSMeasy besteld met een Wii ;) Altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
Wayland schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:21:
[...]

Mijn status is net veranderd naar pakket verzonden :9
Ik dacht dat studentmobiel en GSMwijzer hetzelfde bedrijf waren(ik heb besteld op 8 april)
Gefeliciteerd, je bent nu de het doelwit van jaloezie van tenminste 1 persoon. Hoe in godsnaam zit dat bedrijf intern in elkaar...Ik heb nog niet eens een respons van nummerbehoud naar vodafone (van prepaid t-mobile, dat zou snel moeten gaan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Op 3 april telefonisch verlengd bij VF, 6 april orderbevestiging per mail.

Helaas is de inbox sindsdien angstvallig leeg... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 21:22
Ik denk dat er nog een factor meespeelt, wanneer het contract door de provider wordt goed gekeurd.
Zonet had ik met GSMwijzer gebeld en de telefoons waren inderdaad op voorraad, alleen waren ze nu in afwachting op de goedkeuring van mijn contract.
Heeft iemand een idee hoe deze procedure in zijn werking gaat en hoeveel tijd hierover gaat? Hoe verschilt dit per provider en bij verlenging van je contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Apennootjes schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:24:
Ik heb gister via de mail geannuleerd bij Studentmobiel omdat ze gewoon niet reageren op mijn mail. Vandaag was de order door Studentmobiel geannuleerd en heb gelijk bij GSMeasy besteld met een Wii ;) Altijd leuk.
heb ik vorige week dus ook gedaan, om exact dezelfde reden.
dan breng ik m'n geld net zo lief ergens anders naartoe :)

overigens staat morgen als het goed is de koerier morgen bij me op de stoep met een Desire en een Wii.
ik moet alleen nog een mailtje krijgen met een tijdspanne wanneer ie langskomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Laatst online: 10-10 14:56
lmijnen schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:19:
Ik had vorige week telefonisch verlengt. Geen bevestiging binnengekregen, maar er gaat wel vaker wat mis bij VF. Vandaag toch maar eens gebeld: ze konden geen verlenging vinden! Moest weer een nieuwe verlenging aanvragen, dus het zal nog wel even duren voor ik hem heb. Lang leve VF!!
Ik heb gelukkig wel een bevestiging van de klantenservice gehad (na navragen), maar goed als ze mijn order ook niet meer kunnen vinden, steken ze die desire maar ergens op een onprettige plek.

Lijkt er op dat de mails in batches worden verzonden, dat geeft me nog enige hoop (ben morgen pas om 2100u thuis, dat is dan weer jammer......)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 00:05
AnnoHoekstra schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:57:
[...]

Onderaan staat

[...]

Je betaalt de hele periode 16,95 voor je abonnement, de eerste 12 maanden betaal je daarnaast 2,95 voor internet, daarna 9,95.
Kortom: 12 maanden 19,90 en 12 maanden 26,90...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

sphere schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:38:
[...]

Studentmobiel heb ik gisteren geannuleerd, vandaag antwoord op mijn vraag van eergisteren. Annuleren is sneller dan antwoorden op vragen van klanten :')

Vanmorgen een bestelling bij T-Mobile gedaan, maar toen gelezen dat het niet zo gunstig is met nummerbehoud (70 eurie), dus gewoon een tweede ernaast geprikt met uitgestelde ingangsdatum. Tussen de bestelnummers zit "14" en het tijdsverschil was 21 minuten.
En hoe doe je dit dan, met toch je nummer behouden??

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
Weg principes, ik toch gebeld :)

Gisteren idd telefoons binnengekomen.
Mevrouw verteld me dat ik niet bij de eerste batch zit naar alle waarschijnlijkheid.
Volgende partij verwacht men op 16 mei.
Ik heb uitgelegd dat ik heb toch echt eerder heb besteld dan menig ander hier.
Dat vond ze inderdaad "vreemd".
Nou nou, daar schiet ik wat mee op. Vodafone vind het gelukkig ook vreemd.
Als ik hem volgende week nog niet heb, of ik dan even terug wil bellen.

Nu kan ik je alvast vertellen. ALS ik hem volgende week inderdaad nog niet heb dan bel ik zeker even terug.
Dan kunnen ze daar over de hele afdeling aanhoren wat zij met mijn contract kunnen doen.

Moet bijslapen, dit kost zo veel energie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beastiaanz
  • Laatst online: 10-06-2024
Net bevestigingsmail van VF gehad, had 1 april besteld (verlenging abbo).
Morgen of overmorgen in huis.

Ben benieuwd wie 'm morgen in huis heeft om de kleur en SD-kaart te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:59
Dan0r schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:45:

Mevrouw verteld me dat ik niet bij de eerste batch zit naar alle waarschijnlijkheid.
16 mei? Serieus? OMG dat zou echt een misser zijn als HTC dan pas weer nieuwe aanleverd. Dan ga ik toch maar overstappen naar wat anders.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Dan0r schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:45:

Ik heb uitgelegd dat ik heb toch echt eerder heb besteld dan menig ander hier.
Dat vond ze inderdaad "vreemd".
Nou nou, daar schiet ik wat mee op. Vodafone vind het gelukkig ook vreemd.
Als ik hem volgende week nog niet heb, of ik dan even terug wil bellen.

Nu kan ik je alvast vertellen. ALS ik hem volgende week inderdaad nog niet heb dan bel ik zeker even terug.
Dan kunnen ze daar over de hele afdeling aanhoren wat zij met mijn contract kunnen doen.

Moet bijslapen, dit kost zo veel energie :)
Je hebt het dus wel geaccepteerd..? Voor 5 tientjes meer krijg ik 'm bij Belsimpel.nl, dus voor mij is de keuze in zo'n geval erg snel gemaakt. Intens klantonvriendelijk bedrijf, dat Vodafone

*wacht nog even af*

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZasX
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 14:23
Zo, HI heeft geleverd... of eigenlijk TNT. ;)

Hij ligt aan de lader hier, ff 3 uurtjes geduld nog. (AAAARGGHHH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:00

Boy

www.byoscoop.nl

ZasX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:53:

blijkt niet nodig te zijn om 'm eerst volledig vol te laden...

staat ergens in het andere topic...en hier

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:51:
[...]

Je hebt het dus wel geaccepteerd..? Voor 5 tientjes meer krijg ik 'm bij Belsimpel.nl, dus voor mij is de keuze in zo'n geval erg snel gemaakt. Intens klantonvriendelijk bedrijf, dat Vodafone

*wacht nog even af*
Er valt uiteindelijk niets te accepteren.
Als hij niet naar mij verstuurd wordt vandaag, dan gebeurd het gewoon niet.
Heb ik hem maandag nog niet, dan bel ik dinsdag om ze vertellen dat ik woensdag een andere toko mij m'n Desire tegemoet laat komen.

Jij wel al een bevestiging ontvangen?
(Ik heb 1200 gebeld, vervolgens keuzeoptie 2 en wederom 2 = Loyalty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-10 08:07
Haha.. Grappig om te zien dat iedereen hem zo graag wil.. dat men bijna niet meer vrolijk is van ongeduld.
Ik begrijp het goed ... maar laten we niet vergeten dat we op een feest en verlangen wachten.

Al heb ik stiekem ook al een mailtje naar Telfort gestuurd.
De verlenging die ik daar heb aangevraagd is reeds doorgevoerd, ze zeggen het toestel op voorraad te hebben maar sturen deze pas op na de 7 dagen die gelden volgens de kopen op afstand wet.

Dat ik per mail aangaf wel met de voorwaarden akkoord te gaan en het product toch niet wilde annuleren maakte niets uit helaas.

Vanaf 17 april gaan ze me het toestel toesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Dan0r schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:58:
[...]

Er valt uiteindelijk niets te accepteren.
Als hij niet naar mij verstuurd wordt vandaag, dan gebeurd het gewoon niet.
Heb ik hem maandag nog niet, dan bel ik dinsdag om ze vertellen dat ik woensdag een andere toko mij m'n Desire tegemoet laat komen.

Jij wel al een bevestiging ontvangen?
(Ik heb 1200 gebeld, vervolgens keuzeoptie 2 en wederom 2 = Loyalty)
Voor mij is het simpel, als er vele telefoons de deur uit gaan naar mensen die later hebben besteld dan ik, een klant voor 4 jaar, en ik krijg niks, dan hoef ik 'm niet meer via VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
®icha®d schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:59:
, ze zeggen het toestel op voorraad te hebben maar sturen deze pas op na de 7 dagen die gelden volgens de kopen op afstand wet.
wait...whut? proberen ze op die manier onder hun verantwoordelijkheid uit te komen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo 3 uurtjes geduld?

Ik ga hem gelijk aanzetten, terwijl hij aan de lader zit.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:12

sphere

Debian abuser

mphilipp schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:01:
Op mijn contract staat toch echt een zinnetje "U betaalt slechts €23,95 per maand aan abonnementskosten in plaats van €30,00." Hebben ze het dan voor elkaar om zelfs het contract zo onduidelijk te maken dat ik daar zelf nog de kosten van de WnW bij op moet tellen om het totale plaatje te krijgen? Als dat zo is, zou het toch wel handy zijn als ze een regeltje opnemen met "In totaal betaalt u dus: €xx per maand".

Op zich maakt het me nog niet zoveel uit, want ik declareer dit gewoon en de kosten blijven nog steeds binnen het budget.
De korting is deze maand wel een euro minder dat vorige maand. Maar sowieso reken jij de prijs van WnW (plus) niet mee nu heb ik het idee.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polonium210
  • Laatst online: 16-04 11:28
KoKro schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:09:
Nou mijn Desire is door Studentmobiel geleverd! Wat een apparaat!
Waarmee heb je hem besteld?
Cilph schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:25:
[...]
Ik heb nog niet eens een respons van nummerbehoud naar vodafone (van prepaid t-mobile, dat zou snel moeten gaan!)
Ik kom zelf van Telfort Prepaid en ik ga naar Hi, maar dat wil ook nog niet echt opschieten. Ik heb hem 26 maart besteld, 29 maart status: contract ontvangen en die status is nog steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 13:03
De verlenging die ik daar heb aangevraagd is reeds doorgevoerd, ze zeggen het toestel op voorraad te hebben maar sturen deze pas op na de 7 dagen die gelden volgens de kopen op afstand wet.

Dat ik per mail aangaf wel met de voorwaarden akkoord te gaan en het product toch niet wilde annuleren maakte niets uit helaas.

Dat vind ik heel vreemd, die 7 dagen gelden voor jou en niet voor de winkel. Jij krijgt vanaf het moment dat ze hem afleveren bij jou 7 dagen bedenktijd, ongeacht wanneer je hem besteld hebt of wanneer zij hem in huis hebben. Ze moeten hem gewoon meteen opsturen zodra ze hem hebben lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-02-2022
Niekpl schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:07:
[...]

Scratch that!

Net mail ontvangen met bevestiging! Hmm denk dat ik morgen maar thuis werk :D
Ik krijg 'm op m'n werk afgeleverd, maar heb helaas een lange werkdag. Slechte planning dus! Ben wel bij dat ie eindelijk deze kant op komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Net toch even gebeld met Klantenservice onder 1200. Juffrouw wist mij te vertellen dat mijn order klaar lag voor verzending vanuit het magazijn, volgens haar betekende dat dat het morgen geleverd zou moeten worden. Uit eigen beweging gaf ze mij ook nog een ordernummer mee, volgens haar kon ik dit onder My Vodafone gebruiken voor het traceren van mijn order.

Niet dus, het systeem herkent het nummer niet. Heb ter extra bevestiging dus maar een mail gestuurd, kijken wat dat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Cyberpope schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:39:
En hoe doe je dit dan, met toch je nummer behouden??
Telfort prepaid sim kopen, nummer porteren naar sim, portering aanvragen naar abbo, prepaid sim leeg bellen, verder bellen met abbo. Appeltje eitje.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
DingK schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:08:
Net toch even gebeld met Klantenservice onder 1200. Juffrouw wist mij te vertellen dat mijn order klaar lag voor verzending vanuit het magazijn, volgens haar betekende dat dat het morgen geleverd zou moeten worden. Uit eigen beweging gaf ze mij ook nog een ordernummer mee, volgens haar kon ik dit onder My Vodafone gebruiken voor het traceren van mijn order.

Niet dus, het systeem herkent het nummer niet. Heb ter extra bevestiging dus maar een mail gestuurd, kijken wat dat oplevert.
Dan krijg je vrijdag antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:00

Boy

www.byoscoop.nl

®icha®d schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:59:
Haha.. Grappig om te zien dat iedereen hem zo graag wil.. dat men bijna niet meer vrolijk is van ongeduld.
Ik begrijp het goed ... maar laten we niet vergeten dat we op een feest en verlangen wachten.

Al heb ik stiekem ook al een mailtje naar Telfort gestuurd.

ik had dezelfde mail gisteren maar had al 19 maart besteld. Ik denk dat ze vanaf die datum 7 dagen geteld hebben, want ze hebben 'm gisterenavond al verstuurd en is vanmiddag bij me aangekomen...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 10:21

mphilipp

Romanes eunt domus

sphere schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:02:
[...]
De korting is deze maand wel een euro minder dat vorige maand. Maar sowieso reken jij de prijs van WnW (plus) niet mee nu heb ik het idee.
Dat denk ik ook. Vandaar dat ik het een beetje vaag vind dat ze niet even een totaalregeltje opnemen. Wel 4 regels over de korting en (geen) aansluitkosten, maar dan niet even melden dat dit alles bij elkaar xx per maand kost. Dat maakt het lekker onduidelijk vind ik dan weer.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-10 21:48

Flappiewappie

Hier nog meer

SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:00:
[...]

Voor mij is het simpel, als er vele telefoons de deur uit gaan naar mensen die later hebben besteld dan ik, een klant voor 4 jaar, en ik krijg niks, dan hoef ik 'm niet meer via VF.
Ga je toch even in de Vodafone winkel langs?

Zoieso vind ik kopen via de telefoon irritanter dan website/winkel.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Vodafone blijven stalken nu, dus ik net weer gebeld.
Nu hadden ze eindelijk goed nieuws, hij was naar GLS gestuurd. Ordernummer gekregen en het telefoonnummer van GLS en dan konden zij mij vertellen wanneer ze het kwamen leveren.

Ik dus gelijk gebeld en mijn ordernummer doorgegeven, schijnt dit nummer niet voor te komen bij hun.
Dit is wat ik hier eerder op het forum ook al heb gelezen vandaag. Ik kan me toch niet voorstellen dat ze ook hier mee lopen te donderen om je aan het lijntje te houden en daarom een vals ordernummer doorgeven die helemaal niet bestaat... Ja, je gaat vanzelf de gekste dingen verzinnen met VF op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wachten tot deze opgeladen is, dat hoeft helemaal niet meer met de batterijen van tegenwoordig .. GA SPELEN .. en zorg dat ik hem krijg :( hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

sphere schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:08:
[...]

Telfort prepaid sim kopen, nummer porteren naar sim, portering aanvragen naar abbo, prepaid sim leeg bellen, verder bellen met abbo. Appeltje eitje.
Dus dit kan ook veel later nog in een abonnement? Je hoeft niet perse nummerbehoud aan te vragen met de koop van een toestel? Ja, ben totale noob op dit gebeid.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie de mail van VF openen en klikken op de track&trace link. Krijgen jullie dan ook een raar getal te zien op de plek waar je postcode zou moeten staan?

Nu maar hopen dat dat geen probleem gaat opleveren. :?

Of zou dat rare nummer het ordernummer bij VF zijn en is er nog helemaal niet geleverd aan TNT en heeft men slechts een TNT nummer toegewezen aan het pakketje.

Mmmmmh..... volgens mij gaat het nog tot de kerstdagen duren. <+:) (of sinterklaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Marbo schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:06:
[...]

Volgens mij is het zo: de korting voor bellen geldt 24 maanden, de korting voor web'n'walk geldt maar 12 maanden. Dus na 12 maanden ga je 26,90 betalen.
Het is in ieder geval niet heel transparant zeg maar, maar daar maken vrijwel alle providers zich schuldig aan.
Dan nog dan betaal je in totaal 562,20. Valt best mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:35
Zojuist een HTC Desire bij GSM Easy besteld met gratis Wii. In tegenstelling tot velen hoop ik dat ze nog even over de levering doen .. moet mijn tentamens ook nog beetje redelijk maken:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer,

Wij hebben vandaag opnieuw bericht ontvangen van onze leveranciers.
De levering van de HTC Desire is uitgesteld naar dinsdag 20 april.

Excuses voor de ontstane vertraging.

Met vriendelijke groet,
Belnu.nl

Na 4 keer mailen geen antwoord gehad.
Telefonisch niets opgeschoten bij die gasten.
Klacht ingediend bij Thuiswaarborg winkel en krijg uit het niets ineens antwoord.
Ze kunnen zich duidelijk niet aan hun woord houden word elke week weer uitgesteld. Zou me niks verbazen als het volgende week weer gebeurt. Ik word er niet goed van wat een slechte webwinkel dit die Thuiswinkel waarborg keurmerk duidelijk niet verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:55
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:16:
Als jullie de mail van VF openen en klikken op de track&trace link. Krijgen jullie dan ook een raar getal te zien op de plek waar je postcode zou moeten staan?

Nu maar hopen dat dat geen probleem gaat opleveren. :?

Of zou dat rare nummer het ordernummer bij VF zijn en is er nog helemaal niet geleverd aan TNT en heeft men slechts een TNT nummer toegewezen aan het pakketje.

Mmmmmh..... volgens mij gaat het nog tot de kerstdagen duren. <+:) (of sinterklaas)
dit nummer is je klantnummer, even vervangen door je postcode

dus zo:

https://www.tntpost.nl/vo...xxxxxxx&tt-zipcode=0000xx

in plaats van https://www.tntpost.nl/vo...xxxx&tt-zipcode=346xxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat nummerbehoud bij T-mobile aanbieding €70,- is?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat doe krijg ik een melding "Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie. "

Krijgt iemand anders wel al een zinnige melding te zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Laatst online: 16:35
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:24:
Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat nummerbehoud bij T-mobile aanbieding €70,- is?
Volgens mij komt dat omdat er bij een nieuw abonnement geen toestelkosten zijn en bij een verlening wel toestelkosten van €70,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:55
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:26:
[...]

Als ik dat doe krijg ik een melding "Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie. "

Krijgt iemand anders wel al een zinnige melding te zien ?
Krijg ik ook, dat komt omdat zulke bedrijven pakketjes voor-aanmelden, ergens tussen 22.00 en 01.00 vanavond zal hij pas zichtbaar zijn omdat hij dan pas bij TNT inhouse gescand wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
Flappiewappie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:11:
[...]

Ga je toch even in de Vodafone winkel langs?

Zoieso vind ik kopen via de telefoon irritanter dan website/winkel.
Bij zo'n winkel wist iemand mij met een stalen gezicht te vertellen dat ie hem 'al' eind MEI zou krijgen.
Dus zoals SmithNL al zei...NU leveren en anders mogen ze al die dingen opvreten of krijgen ze ze ergens in geschroefd waar ze hem heel lang zouden voelen.

(*nog steeds geen mail hier....F5 reeds afgesleten*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben vandaag opnieuw bericht ontvangen van onze leveranciers.
De levering van de HTC Desire is uitgesteld naar dinsdag 20 april.

Excuses voor de ontstane vertraging.

Met vriendelijke groet,
Belnu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 16:36

westergas

rikkie_pc

Zijn er ook webshops die het niet zo nauw nemen met de termijn voor nrbehoud? Ik wil nu al een nieuw contract met nrbehoud afsluiten terwijl mijn contract pas 24/10 afloopt (jaja ik weet het....) Volgens de regels moet ik nog 3 maanden wachten maar ik hoop dat iemand hier een gouden tip voor me heeft :Y)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 17-10 10:51
De postbode heeft de Desire inmiddels geleverd. Pracht apparaat! Hoop voor de wachtenden dat jullie hem ook snel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
trapm schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:30:
[...]

Bij zo'n winkel wist iemand mij met een stalen gezicht te vertellen dat ie hem 'al' eind MEI zou krijgen.
Dus zoals SmithNL al zei...NU leveren en anders mogen ze al die dingen opvreten of krijgen ze ze ergens in geschroefd waar ze hem heel lang zouden voelen.

(*nog steeds geen mail hier....F5 reeds afgesleten*)
Hier ook niets ontvangen.
Met een beetje gezonde 9 tot 5 mentaliteit gaat dat hem dus ook niet meer worden ben ik bang.

Ik vrees ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:34

Tags NL

Harmful or Harmless?

Vandaag heeft Hi mijn Desire proberen af te leveren, was dus niet thuis :( Nou ja, geld alvast klaar liggen (130 euro) en hopen dat ik hem morgen tref of dat ik hem op het postkantoor kan gaan halen...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Cyberpope schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:15:
Dus dit kan ook veel later nog in een abonnement? Je hoeft niet perse nummerbehoud aan te vragen met de koop van een toestel? Ja, ben totale noob op dit gebeid.
Ik garandeer je niks, maar het is mij al 3x gelukt om een contract af te sluiten en na de ingangsdatum van het abonnement nog even een nummertje te porteren. Even denken, bij Orange, Vodafone en T-Mobile. Er is geen enkele garantie dat ze dit altijd en in de toekomst zullen toestaan, maar ik heb er nog geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Zo, mijn Desire via smartphonestunts is binnen. Ik kon hem gister ophalen :D.

Ik had hem 1 april besteld met nummerbehoud en VF abonnement. Meteen de benodigde documenten op gestuurd en 2 een mailtje terug dat alles in orde was.
Tussendoor ben ik via het bedrijfsaccount op de hoogte gebracht van de status van de bestelling (nummerbehoud in aanvraag). Daarna de 10e (zaterdag) een mailtje gekregen dat het nummerbehoud opnieuw aangevraagd moest worden omdat ze de verkeerde provider hadden opgegeven. 8)7
Ik had me al ingesteld op nog een weekje wachten toen de 13e (dinsdag) ik een mailtje kreeg dat het nummerbehoud goedgekeurd was en dat hij per post die dag verstuurd zou worden. Ik had toch wat tijd over, snel een belletje gedaan en ik kon hem meteen komen ophalen.

Het heeft eventjes geduurd, en ik was ook niet de eerste met een Desire, maar wat mij betreft prima service :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
Dan0r schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:38:
[...]

Met een beetje gezonde 9 tot 5 mentaliteit gaat dat hem dus ook niet meer worden ben ik bang.

Ik vrees ...
Met een beetje gezonde 9-5 mentaliteit gaat mijn Desire idd een DONKERBRUIN exemplaar worden!
En gaan VF medewerkers wat mij betreft maar een paar dagen/weken ongemakkelijk zitten en lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan0r schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:38:
[...]

Ik vrees ...
Ik vrees ook. Hij staat al de hele dag op chauffeur onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:12

BPP

Millie-ano schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:15:
net met Hi gebeld.

het verhaal: Op gsmeasy.nl staat een aanbieding met gratis Wii. Dat leek mij wel wat dus ik bellen naar Hi dat ik mijn contract op wil zeggen en gebruik ga maken van vodafone.

Meneer boodt mij 3 maanden gratis aan + gratis toestel. Ik zeg, ja maar ik krijg er ook nog een gratis Wii bij die aanbieding van Vodafone. Meneer klonk heel verontwaardigd maar toen die de website zag, deed die mij 1 laatste aanbieding. Eerste 6 maanden gratis, ( alleen internet 2,50 ) toestel ook gratis. Maandag geleverd.

goede zaken bij Hi.

Goede of slechte keuze ?
Mij bij de 2e poging ook gelukt *O* .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-10 19:39
Vroeger als je een abo had lopen bij een provider kon de andere provider het overnemen, zoiets. Kan dat nog vraag ik me af, want me 2 jarige abo van vodafone loopt in november af en zou graag naar hi of telfort willen overstappen. Mogelijk? Zou dan graag die desire willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Afiso schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:15:
Vroeger als je een abo had lopen bij een provider kon de andere provider het overnemen, zoiets. Kan dat nog vraag ik me af, want me 2 jarige abo van vodafone loopt in november af en zou graag naar hi of telfort willen overstappen. Mogelijk? Zou dan graag die desire willen.
ja je kan gewoon overstappen met nummerbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag nog maar ff gebeld met studentmobiel.

Ze hebben toestellen liggen die gereserveerd zijn voor preorders (weet niet of dat voor alle of aantal preorders geldt). Deze worden verstuurd zodra de aanvragen bij de providers rond zijn. Hi had vandaag een storing, morgen worden de Hi aanvragen verwerkt.(als die storing verholpen is natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 22:15
Het is toch niet te geloven, gister wisten ze nog van niks en vandaag (13:47) krijg ik een mailtje met verzendbevestiging van Vodafone 8)7 . Naja mooi dat ik het toestel voor dit weekend binnen heb! Ik heb de order trouwens op 1 april geplaatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

BPP schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:08:
Mij bij de 2e poging ook gelukt *O* .
Wat zijn de kosten dan over 2 jaar? Met welk Hi abbo is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over nummerbehoud bij T-mobile-aanbieding: ik krijg net een tweet van T-mobile

"Je kunt ten alle tijde nummerbehoud aanvragen. Wij vragen hiervoor geen kosten."

Geen 70 euro dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 10:11

vhal

ಠ_ಠ

Best wel humor eigenlijk, ik was dus op zoek naar een nieuwe telefoon (ik kon mijn abonnement verlengen). Uiteindelijk gekozen voor de HTC Desire, ook omdat het echt een nieuw toestel is. Echter werd ik niet vrolijk van het aanbod op de site van Hi dus ik heb gisteren even gebeld met de klantenservice.

Nou kon ik dus abo verlengen voor 2 jaar en kiezen voor de HTC Desire met bijbetaling van 0 euro. Ik had al een Hi Online 20 abonnement welke dus 2 jaar verlengd wordt. Dat scheelt dus aanzienlijk met die 170 euro die ik op de site zag!!! Verder heb ik bewust niet gekozen voor de Eindeloos Online omdat ik toch niet ga internetten via hun netwerk. Het belangrijkste was voor mij eigenlijk een nieuw toestel met de mogelijkheid om een beetje normaal te surfen via WiFi.

Zo gezegd zo geregeld. De man die ik gisteren aan de lijn had vertelde wel dat de Desires pas op 21 april werden uitgeleverd. Prima, ik had toch geen haast. Totdat vanmiddag een meneer van de TNT onverwacht voor de deur stond met een pakketje van Hi. :+ Met daarin de Desire. Gisteren geregeld, vandaag in huis. Ik mag niet klagen, al zeg ik het zelf.

Zojuist heb ik nog even contact gehad met de klantenservice om toch even te checken of ik inderdaad geen Eindeloos Online heb. Je weet maar nooit, gelukkig kon de mevrouw me toezeggen dat ik alleen een Hi Online 20 abonnement heb. Even afwachten totdat ik mij nota binnenkrijg

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 20:39
deadsy33 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:59:
Best wel humor eigenlijk, ik was dus op zoek naar een nieuwe telefoon (ik kon mijn abonnement verlengen). Uiteindelijk gekozen voor de HTC Desire, ook omdat het echt een nieuw toestel is. Echter werd ik niet vrolijk van het aanbod op de site van Hi dus ik heb gisteren even gebeld met de klantenservice.

Nou kon ik dus abo verlengen voor 2 jaar en kiezen voor de HTC Desire met bijbetaling van 0 euro. Ik had al een Hi Online 20 abonnement welke dus 2 jaar verlengd wordt. Dat scheelt dus aanzienlijk met die 170 euro die ik op de site zag!!! Verder heb ik bewust niet gekozen voor de Eindeloos Online omdat ik toch niet ga internetten via hun netwerk. Het belangrijkste was voor mij eigenlijk een nieuw toestel met de mogelijkheid om een beetje normaal te surfen via WiFi.

Zo gezegd zo geregeld. De man die ik gisteren aan de lijn had vertelde wel dat de Desires pas op 21 april werden uitgeleverd. Prima, ik had toch geen haast. Totdat vanmiddag een meneer van de TNT onverwacht voor de deur stond met een pakketje van Hi. :+ Met daarin de Desire. Gisteren geregeld, vandaag in huis. Ik mag niet klagen, al zeg ik het zelf.

Zojuist heb ik nog even contact gehad met de klantenservice om toch even te checken of ik inderdaad geen Eindeloos Online heb. Je weet maar nooit, gelukkig kon de mevrouw me toezeggen dat ik alleen een Hi Online 20 abonnement heb. Even afwachten totdat ik mij nota binnenkrijg
Heb jij pas gisteren verlengd? Ik heb op 9 april via klantenservice Hi verlengd maar nog steeds geen toestel. Staat nog steeds bij orderstatus: in behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supergroover76
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-10 14:43
Order 19#### (2call)

Orderstatus
Afgehandeld en verzonden - woensdag 14 april 2010
Besteldatum
vrijdag 9 april 2010

Yesssss!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 10:11

vhal

ಠ_ಠ

frankdewildt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:02:
[...]

Heb jij pas gisteren verlengd? Ik heb op 9 april via klantenservice Hi verlengd maar nog steeds geen toestel. Staat nog steeds bij orderstatus: in behandeling.
Inderdaad. Gisteren had ik opeens een ingeving van "Goh, volgens mij is mijn contract al verlopen (2jaar), wellicht wordt het eens tijd voor een nieuw toestel ". Keuze was eigenlijk snel gemaakt op de Desire. Dus ik heb 1200 gebeld, optie contractverlengen gekozen, vervolgens met een man gesproken die al gelijk met het bovenstaande voorstel kwam ("U heeft een flinke korting opgebouwd") en deze maar gelijk geaccepteerd. Hij zei expliciet erbij dat het toestel pas na de 21e werd uitgeleverd. Je kan mijn reactie wel voorstellen toen er een dag later opeens een TNT man voor de deur stond met een Desire doos in zijn hand.
Overigens vind ik het wel sneu voor de mensen die hem al eerder hebben besteld maar nog niet binnen hebben :'(

Mijn order begon trouwens met 23xxxxx

[ Voor 2% gewijzigd door vhal op 14-04-2010 18:12 . Reden: order ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:56:
Nog even over nummerbehoud bij T-mobile-aanbieding: ik krijg net een tweet van T-mobile

"Je kunt ten alle tijde nummerbehoud aanvragen. Wij vragen hiervoor geen kosten."

Geen 70 euro dus.
Nou, daar kan ik je dan wel even heel wat anders over vertellen. Mijn T-Mobile aanvragen zijn geweigerd. Toen ik opbelde naar verkoop werd ik 2x door de computer gerouteerd naar verlengingen (want ik heb een T-Mobile aansluiting) en het bleek dat het niet mogelijk was verkoop te bellen vanaf een T-Mobile aansluiting. Wat een kansloos bedrijf is dat. :')

Toen opzeggingen gebeld, uitgelegd over de aanbieding op Twitter. Nou dat was wel vreemd dat je als bestaande klant niet kon verlengen. Verder vond die mevrouw de twitter aanbieding wel heel erg scherp, maar wat ze me wel aan kon bieden was blablablabla (lees: hetzelfde als in My T-Mobile). Nog uitgelegd dat Belcompany hetzelfde aanbood, maar na overleg met de supervisor was er niks mogelijk.

Toen gevraagd over omzetting naar prepaid, nou dat kon nu niet, moest ik over 2 maanden maar terugbellen :? En ik moest goed oppassen, want het omzetten van een T-Mobile nummer naar een T-Mobile aansluiting rekenden ze geld voor.

Pagina: 1 ... 37 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.