Mijn ordernummer begint ook met 23xxxx. Snap er niks van heb vorige week vrijdag dus verlengd maar sindsdien dus nog steeds bestelling is in behandeling.deadsy33 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:11:
[...]
Inderdaad. Gisteren had ik opeens een ingeving van "Goh, volgens mij is mijn contract al verlopen (2jaar), wellicht wordt het eens tijd voor een nieuw toestel ". Keuze was eigenlijk snel gemaakt op de Desire. Dus ik heb 1200 gebeld, optie contractverlengen gekozen, vervolgens met een man gesproken die al gelijk met het bovenstaande voorstel kwam ("U heeft een flinke korting opgebouwd") en deze maar gelijk geaccepteerd. Hij zei expliciet erbij dat het toestel pas na de 21e werd uitgeleverd. Je kan mijn reactie wel voorstellen toen er een dag later opeens een TNT man voor de deur stond met een Desire doos in zijn hand.
Overigens vind ik het wel sneu voor de mensen die hem al eerder hebben besteld maar nog niet binnen hebben
Mijn order begon trouwens met 23xxxxx
Ik heb de Desire bij T-Mobile telefonisch besteld (eergisteren), maar twijfel nu toch een beetje over de simlock en branding van het toestel. Weet iemand hier meer over? Met name hoe het met branding zit van de telefoon. Voor zover ik heb begrepen is er aan de buitenkant niets gebrand, maar hoe zit het met de software? Zeker icm Android lijkt me die branding minimaal.
Ik heb nog steeds geen bevestiging van T-Mobile gehad, dus afzeggen is makkelijk te doen.
Ik heb nog steeds geen bevestiging van T-Mobile gehad, dus afzeggen is makkelijk te doen.
Weet iemand tot hoe laat de Hi klantenservice open is?
Zou vandaag teruggebeld worden betreffende het zonder reden annuleren van m'n HTC Desire-bestelling, maar tot op heden nog niet gebeurd. Dus bel dan wel effe een halfuurtje voor sluitingstijd van de klantenservice.
Zou vandaag teruggebeld worden betreffende het zonder reden annuleren van m'n HTC Desire-bestelling, maar tot op heden nog niet gebeurd. Dus bel dan wel effe een halfuurtje voor sluitingstijd van de klantenservice.
De medewerkers van de KlantenService van Hi zijn telefonisch te bereiken op werkdagen van 7:00 - 22:00 uur en op zaterdag van 8:00 - 18:00 uur.Donenzone schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:22:
Weet iemand tot hoe laat de Hi klantenservice open is?
Goed.. let the story continue!
Eerst 1200 (optie 2, 3) gebeld.
Deze meneer vertelde mij dat er gister weer een zending is binnengekomen en dat deze eind deze week, begin volgende week bij mij moet zijn. Het feit dat er mensen met een orderdatum 6/4 al wel een T&T hadden gehad vond hij 'vreemd'. Ik moest maar even afwachten meldde hij. Verder een eerlijke gozer, heb hem duidelijk verteld wat ik van de situatie en behandeling vond, maar dit was alles wat hij wist.
(op de achtergrond werd z'n collega volgens mij verrot gescholden, haha.. wat een hondenbaan.)
Net met het 0800-0200056 nummer gebeld, direct het 'half april' standaard antwoord.
Vertelde meneer dat 'een vriend' al T&T had met order 6 april, hij graven in het systeem, bleek dat m'n order al was verzonden via GLS ("Dat is de vervoerder voor verlengingen"). Toestel is morgen of overmorgen bij mij, volgens de medewerker.
Kan het toevallig zo zijn dat de mensen met TNT T&T in de mail een nieuwe abonnement bij VF hebben afgesloten en dat de mensen die nog wachten een verlenging hebben en dus via GLS worden geleverd..? Heb het nummer van GLS gekregen, maar afgaande op jullie reacties heeft dat niet zoveel zin.
Al met al ga ik er vanuit de telefoon vrijdag te hebben. Maakt me verder eigenlijk ook niet zoveel uit, toch pas zaterdagavond tijd om te spelen. Daarnaast stuur ik 100% zeker een klachtenbrief richting VF, dus misschien is er financieel nog wat mogelijk.
Order staat dus nog gewoon open...
(ordernummer dat ik kreeg werkt overigens NIET op https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp )
Deze meneer vertelde mij dat er gister weer een zending is binnengekomen en dat deze eind deze week, begin volgende week bij mij moet zijn. Het feit dat er mensen met een orderdatum 6/4 al wel een T&T hadden gehad vond hij 'vreemd'. Ik moest maar even afwachten meldde hij. Verder een eerlijke gozer, heb hem duidelijk verteld wat ik van de situatie en behandeling vond, maar dit was alles wat hij wist.
(op de achtergrond werd z'n collega volgens mij verrot gescholden, haha.. wat een hondenbaan.)
Net met het 0800-0200056 nummer gebeld, direct het 'half april' standaard antwoord.
Vertelde meneer dat 'een vriend' al T&T had met order 6 april, hij graven in het systeem, bleek dat m'n order al was verzonden via GLS ("Dat is de vervoerder voor verlengingen"). Toestel is morgen of overmorgen bij mij, volgens de medewerker.
Kan het toevallig zo zijn dat de mensen met TNT T&T in de mail een nieuwe abonnement bij VF hebben afgesloten en dat de mensen die nog wachten een verlenging hebben en dus via GLS worden geleverd..? Heb het nummer van GLS gekregen, maar afgaande op jullie reacties heeft dat niet zoveel zin.
Al met al ga ik er vanuit de telefoon vrijdag te hebben. Maakt me verder eigenlijk ook niet zoveel uit, toch pas zaterdagavond tijd om te spelen. Daarnaast stuur ik 100% zeker een klachtenbrief richting VF, dus misschien is er financieel nog wat mogelijk.
(ordernummer dat ik kreeg werkt overigens NIET op https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp )
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Ik heb mijn abonnement verlengd, maar hij wordt volgens het mailtje wel met TGP --> TPG --> TNT verstuurd!SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:31:
Hm.. dat is het dus ook nietPcFer schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:38:
[...]
Ik heb mijn abonnement verlengd, maar hij wordt volgens het mailtje wel met TGP --> TPG --> TNT verstuurd!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Verwijderd
Ik heb verlenging gedaan telefonisch en kreeg een TNT nummer. Maakt volgens mij niet zo heel veel uit.SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:31:
Goed.. let the story continue!
Edit: Btw, http://twitter.com/markmoons/statuses/12170662695
Verwijderd
Heb hem al 2 weken geleden besteld en mijn order staat sinds gister op verzonden .. maar nog steeds geen track&trace nummer om gek van te worden .. zo Hi maar weer eens bellen ben het nu echt goed zat!frankdewildt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:15:
[...]
Mijn ordernummer begint ook met 23xxxx. Snap er niks van heb vorige week vrijdag dus verlengd maar sindsdien dus nog steeds bestelling is in behandeling.
Ja ik heb vanmiddag ook al gebeld naar Hi met de vraag hoe het kan dat sommige die hem later verlengd hebben wel het toestel eerder hebben ontvangen. Maar ik moest geduld hebben en als ik hem einde van deze week niet had ontvangen nog 1x bellen. Maar ja laat ik nou eens geen geduld hebben.Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:44:
[...]
Heb hem al 2 weken geleden besteld en mijn order staat sinds gister op verzonden .. maar nog steeds geen track&trace nummer om gek van te worden .. zo Hi maar weer eens bellen ben het nu echt goed zat!
Verwijderd
Ja schandalig is het, laatste abbo bij Hi (al heb je dit ook bij andere providers, volgens mij moet je geluk hebben) maar ben het wachten zo zat .. nou ja dit voegt weinig toe an dit topicfrankdewildt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:46:
[...]
Ja ik heb vanmiddag ook al gebeld naar Hi met de vraag hoe het kan dat sommige die hem later verlengd hebben wel het toestel eerder hebben ontvangen. Maar ik moest geduld hebben en als ik hem einde van deze week niet had ontvangen nog 1x bellen. Maar ja laat ik nou eens geen geduld hebben.
Laat in ieder geval even weten wat ze bij klantenservice zeggen van Hi. Toen ik ze vanmiddag sprak zeiden ze wel dat er geen wachtrij voor toestel was en op voorraad was.Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:53:
[...]
Ja schandalig is het, laatste abbo bij Hi (al heb je dit ook bij andere providers, volgens mij moet je geluk hebben) maar ben het wachten zo zat .. nou ja dit voegt weinig toe an dit topic
Ik heb 'm inmiddels ook binnen, mooi toestel 
(met Hi)
(met Hi)
Ik ben helemaal geen stagiair
Heb de koerier gemist, zag hem wel in de straat rijden maar ik zag geen briefje in de bus toen ik binnen kwam. Krijg ik een uur later een sms van Hi dat de eerste poging niet gelukt was en dat op een later tijdstip de 2e poging was. Nou dikke vinger, dat wordt dus morgen weer. En het ergste vind ik nog dat die kneus geen briefje heeft achter gelaten dat hij geweest is, zonder die sms had ik het nooit geweten, misschien lag het wel bij de buren die ik liever geen post van mij laat ontvangen. En ik had zelf nog wel een briefje opgehangen of hij het gelijk naar het postkantoor zou willen brengen i.p.v een 2e levering... bah
Maargoed, hij is dus onderweg
Maargoed, hij is dus onderweg
Ter land, ter zee en in de kroeg
/me start GTA maar even op en gaat zo sporten om de VF-frustratie kwijt te rakenGWX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:03:
Ik heb 'm inmiddels ook binnen, mooi toestel
(met Hi)
Morgen overigens wel de dag dat we weten wat het VF-pakket zal inhouden (zwart..? 16GB..?)
Ik hoopte nog even op toewijding van VF medewerkers of TNT/GLS ipv 9-5 mentaliteit.SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:14:
[...]
/me start GTA maar even op en gaat zo sporten om de VF-frustratie kwijt te raken
Morgen overigens wel de dag dat we weten wat het VF-pakket zal inhouden (zwart..? 16GB..?)
Die hoop is vooralsnog ijdel gebleken.....nog steeds geen mail.
Daarentegen een steeds hoger frustatie niveau en een steeds grotere weerstand tegen VF!
Dadona schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:12:
(hier: Studentmobiel, status sinds 8 april contract ontvangen, hi->vodafone)
Mail@19:28
Uw orderstatus is gewijzigd naar Nummerbehoud in behandeling.
Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.
Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.
Verwijderd
Toen ik ze vanmiddag sprak zeiden ze dat deze einde van de middag door TNT opgepikt zou worden, maar ik krijg niets te zien op track&trace .. dus hoelang kan zoiets duren. Zou hem morgen in huis moeten hebben, maar als er geen updat komt in mijn order weet ik niet of ik thuis moet blijven .. weet het ben ongeduldigfrankdewildt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:55:
[...]
Laat in ieder geval even weten wat ze bij klantenservice zeggen van Hi. Toen ik ze vanmiddag sprak zeiden ze wel dat er geen wachtrij voor toestel was en op voorraad was.
Ik heb vanochtend met @VFWebRelations op Twitter "gesproken" en ze ook even gewezen op dit topic.
Moet je even wachten tot vanavond laat of morgenvroeg omdat dan pas Track en Trace wordt doorgevoerd. Werk zelf bij TNT als bijbaantje maar die T&T werkt meestal pas ' s avonds laat.Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:41:
[...]
Toen ik ze vanmiddag sprak zeiden ze dat deze einde van de middag door TNT opgepikt zou worden, maar ik krijg niets te zien op track&trace .. dus hoelang kan zoiets duren. Zou hem morgen in huis moeten hebben, maar als er geen updat komt in mijn order weet ik niet of ik thuis moet blijven .. weet het ben ongeduldig
Ik heb vandaag ook maar even een rondje gebeld. Niet omdat ik niet kon wachten, maar meer omdat ik niet uit een ERP model kwam 
Vorige week donderdag besteld bij GSMweb, diezelfde dag nog goedgekeurd. Bij GSMweb konden ze me vertellen dat ze mijn nummerbehoud naar Vodafone hadden gestuurd en dus op de goedkeuring van Vodafone zaten te wachten. Vervolgens naar Vodafone gebeld (0800-0560 nummer) met de vraag of zij me een statusupdate konden geven. De man achter de telefoon was heel vriendelijk, ook al deed het systeem er wat lang over om te laden
Vervolgens kon hij zeggen dat mijn nummer inderdaad de dag na m'n T-mobile abonnement in ging, waarop ik een bevestigend antwoord kreeg op de vraag of Vodafone mijn nummer dus had goedgekeurd.
Dus alle spookverhalen over de tijd die Vodafone neemt om nummerbehoud goed te keuren blijken dus niet waar. Ik ga er dan ook vanuit dat ik morgen een mailtje krijg van GSMweb dat ook zij de goedkeuring hebben doorgekregen, en met een beetje geluk heb ik m'n Desire dan nog vóór het weekend in handen
Vorige week donderdag besteld bij GSMweb, diezelfde dag nog goedgekeurd. Bij GSMweb konden ze me vertellen dat ze mijn nummerbehoud naar Vodafone hadden gestuurd en dus op de goedkeuring van Vodafone zaten te wachten. Vervolgens naar Vodafone gebeld (0800-0560 nummer) met de vraag of zij me een statusupdate konden geven. De man achter de telefoon was heel vriendelijk, ook al deed het systeem er wat lang over om te laden
Dus alle spookverhalen over de tijd die Vodafone neemt om nummerbehoud goed te keuren blijken dus niet waar. Ik ga er dan ook vanuit dat ik morgen een mailtje krijg van GSMweb dat ook zij de goedkeuring hebben doorgekregen, en met een beetje geluk heb ik m'n Desire dan nog vóór het weekend in handen

PS5 PSN: UnrealKazu
Meestal 's avonds laat tussen 21:00 en 1:00 zul je een eerste status update moeten zien van TNT. in dat gebal kun je er vanuit gaan dat ie morgen binnen is. Na die tijd nog niks, en je hebt waarschijnlijk pech...Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:41:
[...]
Toen ik ze vanmiddag sprak zeiden ze dat deze einde van de middag door TNT opgepikt zou worden, maar ik krijg niets te zien op track&trace .. dus hoelang kan zoiets duren. Zou hem morgen in huis moeten hebben, maar als er geen updat komt in mijn order weet ik niet of ik thuis moet blijven .. weet het ben ongeduldig
Verwijderd
Ok bedankt hoop dat ik zo goed nieuws krijg ...frankdewildt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:46:
[...]
Moet je even wachten tot vanavond laat of morgenvroeg omdat dan pas Track en Trace wordt doorgevoerd. Werk zelf bij TNT als bijbaantje maar die T&T werkt meestal pas ' s avonds laat.
Dat is nog even wachten, nu maar hopen dat ik geen pech heb dan, wacht nu al zo langmarking schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:47:
[...]
Meestal 's avonds laat tussen 21:00 en 1:00 zul je een eerste status update moeten zien van TNT. in dat gebal kun je er vanuit gaan dat ie morgen binnen is. Na die tijd nog niks, en je hebt waarschijnlijk pech...

Ah thanks, net gebeld, en nu werd me opeens verteld dat de reden niet zomaar opgezocht kon worden en dat die binnen 1 a 2 weken in de brievenbus moet liggen. Wordt moe van die prachtige klantenservice die Hi me biedt. Ben namelijk niet van plan zo lang te wachten.frankdewildt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:25:
[...]
De medewerkers van de KlantenService van Hi zijn telefonisch te bereiken op werkdagen van 7:00 - 22:00 uur en op zaterdag van 8:00 - 18:00 uur.
Verwijderd
ik heb hem ook via vodafone
gisteren besteld (telefonisch bij verlenging) en vandaag een bevestiging van levering ontvangen..
Het pakketje wordt door TPG geleverd bij mij, en daarnaast doet de track&trace link het niet. Ik neem dus aan dat het pakketje morgen wordt behandeld door TPG en dat ik hem dan vrijdag zou moeten krijgen...
Helaas even wachten nog, maar vrijdagochtend heb ik toch een tentamen dus misschien is het wel in mijn voordeel dat ik hem morgen nog niet krijg!
gisteren besteld (telefonisch bij verlenging) en vandaag een bevestiging van levering ontvangen..
Het pakketje wordt door TPG geleverd bij mij, en daarnaast doet de track&trace link het niet. Ik neem dus aan dat het pakketje morgen wordt behandeld door TPG en dat ik hem dan vrijdag zou moeten krijgen...
Helaas even wachten nog, maar vrijdagochtend heb ik toch een tentamen dus misschien is het wel in mijn voordeel dat ik hem morgen nog niet krijg!
Als morgen om 14.00 uur mijn status bij Hi nog steeds op "bestelling in behandeling staat'' dan ga ik weer bellen. Vorige week vrijdag verlengd en er gebeurd gewoon niks.
woei, zojuist een mailtje gehad dat de levering compleet en definitief bevonden is, morgen staat de koerier tussen half 2 en 4 voor de deur
heb 'm overigens besteld bij GSMeasy, 12-4 besteld icm. een nieuw vodafone abbootje.
redelijke snelheid daarzo in Breda
heb 'm overigens besteld bij GSMeasy, 12-4 besteld icm. een nieuw vodafone abbootje.
Damn, Net even contact opgenomen met vodafone.... 8 april besteld, en ze wist nog niks over de levering, anders dan dat het een "comming soon" toestel was. Gelukkig vertelde ze wel dat mijn nummerbehoud successvol voltooid was. nieuw VF abbonement btw.
Smeerlappen, ik wacht veel langer dan jijshameete schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:08:
woei, zojuist een mailtje gehad dat de levering compleet en definitief bevonden is, morgen staat de koerier tussen half 2 en 4 voor de deur![]()
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Bij GSMeasy besteld?Yellowneck schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:13:
[...]
Smeerlappen, ik wacht veel langer dan jij
Dinsdag nacht/Woensdag besteld en werd vandaag 2x gebeld voor een afspraak met de koerier maar helaas was ik aan het werk en kon dus niet opnemen even terug gebeld en 5 minuten later was de afspraak gemaakt.
Morgen tussen 14:34 en 16:34 kan ik de desire verwachten, eerste keer dat ik een toestel met abo bestel maar tot nu toe bevalt het me goed mn prepaid is al opgezet naar het abo(hi 20 met online)
Maar als ik SALDO sms naar 1244 krijg ik bij mn internet abo 0.0000mb vanaf 10 januari ? heb rond januari/februari wel nieuw beltegoed geactiveerd de vorige was ineens geblokeerd -.- mischien heeft dat er iets mee te maken.
Morgen tussen 14:34 en 16:34 kan ik de desire verwachten, eerste keer dat ik een toestel met abo bestel maar tot nu toe bevalt het me goed mn prepaid is al opgezet naar het abo(hi 20 met online)
Maar als ik SALDO sms naar 1244 krijg ik bij mn internet abo 0.0000mb vanaf 10 januari ? heb rond januari/februari wel nieuw beltegoed geactiveerd de vorige was ineens geblokeerd -.- mischien heeft dat er iets mee te maken.
if (!coffee) {
Work = false; }
T&T wordt vanavond of vannacht actief. Ga er maar vanuit dat ze morgen gewoon voor de deur staan.Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:44:
ik heb hem ook via vodafone
TPG = TNT, trouwens.
Ja, anders zou het een beetje kromme vergelijking zijn
Heb em zaterdagmiddag bij GSMeasy besteld, terwijl Shameete maandagochtend dat ding heeft besteld van em. Ik heb em wel besteld i.c.m. nummerbehoud, misschien dat ze eerst gewacht hebben op goedkeuring daarvan alvorens em voor mij gereserveerd te hebben (want nu is ie dus uitverkocht, ze verwachten volgende week nieuwe lading)
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Ik ben zelf ook steeds aan het refreshen of de order/verzending actief wordt. Ik laat het wel hier weten zodra dit gebeurd.SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:33:
[...]
T&T wordt vanavond of vannacht actief. Ga er maar vanuit dat ze morgen gewoon voor de deur staan.
TPG = TNT, trouwens.
Verwijderd
ik snap hem niet helemaal meer. Is GLS nou hetzelfde als TNT? Of zijn dit echt 2 aparte bedrijven? Dan is het toch vreemd dat VF 2 verschillende bedrijven gebruikt.
Iemand die het mij duidelijker kan maken?
Luie donderVerwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:40:
ik snap hem niet helemaal meer. Is GLS nou hetzelfde als TNT? Of zijn dit echt 2 aparte bedrijven? Dan is het toch vreemd dat VF 2 verschillende bedrijven gebruikt.
Verwijderd
ja loop voetbal te kijkenYellowneck schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:42:
[...]
Luie donder, Google?! Zijn gewoon 2 aparte bedrijven
Verwijderd
Ik zat net te kijken naar mn T&T en toen zag ik dat mijn Postcode allemaal cijfers waren. Komt dit door VF of is dit gewoon een fout in het systeem bij TNT?
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:03:
Ik zat net te kijken naar mn T&T en toen zag ik dat mijn Postcode allemaal cijfers waren. Komt dit door VF of is dit gewoon een fout in het systeem bij TNT?
williamvdh schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:23:
[...]
dit nummer is je klantnummer, even vervangen door je postcode
dus zo:
https://www.tntpost.nl/vo...xxxxxxx&tt-zipcode=0000xx
in plaats van https://www.tntpost.nl/vo...xxxx&tt-zipcode=346xxxxxx
Verwijderd
Ik heb zondag besteld, met nummerbehoud. Dame van het callcenter die de afleverafspraak met me inplande vertelde me dat het op z'n vroegst maandag 19 april kon, en dat kwam puur vanwege nummerbehoud. Afspraak staat voor zover ik weet nog gewoon ingepland, heb behalve hier nergens iets gehoord over het niet op voorraad zijn van wat dan ook.Yellowneck schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:38:
[...]
Ja, anders zou het een beetje kromme vergelijking zijn.
Heb em zaterdagmiddag bij GSMeasy besteld, terwijl Shameete maandagochtend dat ding heeft besteld van em. Ik heb em wel besteld i.c.m. nummerbehoud, misschien dat ze eerst gewacht hebben op goedkeuring daarvan alvorens em voor mij gereserveerd te hebben (want nu is ie dus uitverkocht, ze verwachten volgende week nieuwe lading)
(Betrap mezelf wel op aardig wat F5-en qua bestelstatus, oeps.)
Een Hi 25 studenten abo voor 18,95 per maand. Hij was oorspronkelijk 19,95 maar hij ging in het systeem zetten voor de prijs van 2009 (18,95). Ik betaal nu de eerste 6 maanden alleen 2,50 voor het internet. De andere 6 maanden 21,45, en dat 2e jaar 28,95. Het toestel krijg ik dan gratis. Hoop wel dat ik zo snel mogelijk een bevestiging krijg via mail en post, want als ik die lui van de klantenservice een beetje ken, zijn ze alles morgen weer vergeten.sphere schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:54:
[...]
Wat zijn de kosten dan over 2 jaar? Met welk Hi abbo is dit?
Ben blij dat ik vandaag net op tijd mijn bestelling heb kunnen annuleren bij SM. Scheelt me toch weer 130 euro.
Ben wel benieuwd wat jou orderstatus morgen is bij Hi. Ik verlengde vorige week vrijdag icm met Desire. Mijn status staat nog steeds op ''in behandeling''.BPP schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:30:
[...]
Een Hi 25 studenten abo voor 18,95 per maand. Hij was oorspronkelijk 19,95 maar hij ging in het systeem zetten voor de prijs van 2009 (18,95). Ik betaal nu de eerste 6 maanden alleen 2,50 voor het internet. De andere 6 maanden 21,45, en dat 2e jaar 28,95. Het toestel krijg ik dan gratis. Hoop wel dat ik zo snel mogelijk een bevestiging krijg via mail en post, want als ik die lui van de klantenservice een beetje ken, zijn ze alles morgen weer vergeten.
Ben blij dat ik vandaag net op tijd mijn bestelling heb kunnen annuleren bij SM. Scheelt me toch weer 130 euro.
Aparte bedrijven. Mogelijk heeft GLS de bulk binnengekregen en stuurt dit door naar TNT... schiet mij maar lekVerwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:40:

Ik heb op dit moment nog helemaal geen status. Heb jij verlengd via internet of telefonisch? Hoe kan je je status dan zien.frankdewildt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:39:
[...]
Ben wel benieuwd wat jou orderstatus morgen is bij Hi. Ik verlengde vorige week vrijdag icm met Desire. Mijn status staat nog steeds op ''in behandeling''.
Verwijderd
Heb je ondertussen wel melding gehad van goedkeuring over nummerbehoud dan, of kan het zijn dat ze nog altijd daarmee afwachten, maar wel zowel de Desire als de Wii op voorraad hebben?Yellowneck schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:38:
[...]
Ja, anders zou het een beetje kromme vergelijking zijn.
Ik had gister en eergister sowieso dingen te doen voor school en weerhield mezelf om al ergens te bestellen, en het leek me ook handig om even te wachten op die zogenaamde 'speciale' tmobile aanbieding. Die was dus niet echt de moeite waard en ik twijfel nu tussen studentmobiel (gratis bij VF150) of GSMeasy met VF200. Nu dus kijken of ik erachter kan komen waar ik sneller levering kan verwachten want zo te horen is dat bij studentmobiel niet zo best momenteel.
Als het goed is krijg je ordernummer via mail of sms. Anders klantenservice bellen voor ordernummer.BPP schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:45:
[...]
Ik heb op dit moment nog helemaal geen status. Heb jij verlengd via internet of telefonisch? Hoe kan je je status dan zien.
En status kun je zien op: https://www.hi.nl/Kooporder-status.htm
[ Voor 10% gewijzigd door frankdewildt op 14-04-2010 22:51 ]
Verwijderd
Ook ik heb een bevestigings e-mail van vodafone gehad iets voor 3 uur. Ik had dus op 6 april besteld.
Hopelijk morgen dus binnen, als ze langskomen na 3 uur :x
Hopelijk morgen dus binnen, als ze langskomen na 3 uur :x
Verwijderd
Dan kan het alleen maar tegenvallen...ik zit sowieso al de hele dag youtube filmpjes te kijken van dat apparaat dus dat moet er ook nog eens bij komen...maar ik zit morgen, na het lezen van bovenstaand bericht, waarschijnlijk de hele dag op een stoel naar de deur te staren, of uit het raam totdat de postbode er is!SmithNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:33:
[...]
T&T wordt vanavond of vannacht actief. Ga er maar vanuit dat ze morgen gewoon voor de deur staan.
TPG = TNT, trouwens.
Verwijderd
Twee week geleden telefonisch mijn abonnement laten verlengen voor 2 jaar bij Vodafone, plus HTC Desire uiteraard.
Belde ik drie dagen geleden naar VF voor de status van mijn order, was niets over mijn order in hun systeem te zien.
Ik heb per direct de verlenging weer laten doorvoeren, krijg ik net voor vijven een mailtje van VF.
Belde ik drie dagen geleden naar VF voor de status van mijn order, was niets over mijn order in hun systeem te zien.
Ik heb per direct de verlenging weer laten doorvoeren, krijg ik net voor vijven een mailtje van VF.
Keurig!Geachte klant,
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Uw product(en) verzenden wij via TGP .
U kunt de zending volgen via deze link .
Uw klantnummer: ********
Order datum: 13-04-2010
Mobiel nummer Artikelen Aantal datum
06 ******** HTC Bravo BLK 1 14-04-2010
Verwijderd
Zonet besteld via bc site...ben benieuwd wanneer ze me bellen dat ik het toestel kan komen halen (hij zou op voorraad zijn
...)
Met wat voor abo heb jij verlengd dan? Mijn gegevens wor overigens pas ingevoerd nadat de toestellen zouden binnen komen. (16e)Maar de telefoons zijn dus al binnen, dus morgen maar weer even bellen.frankdewildt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:50:
[...]
Als het goed is krijg je ordernummer via mail of sms. Anders klantenservice bellen voor ordernummer.
En status kun je zien op: https://www.hi.nl/Kooporder-status.htm
Verbaas me toch over die servicemedewerkers. Eerste keer dat ik belde kreeg ik zo'n zeikerd aan de lijn die aan niets wou toegeven. 6 Maanden gratis niets ervan. Vervolgens bel ik een uur later, krijg een onwijs aardige kerel aan de lijn, en vertel hem over die aanbieding van Vodafone met een Wii. Hij vond het zelf ook een mooie aanbieding. En zei dat ik de telefoon gratis kon krijgen met een Hi Student 25 abo. Maarja, ik wou meer, en zei dat ik net als andere de eerste 6 maanden gratis wou. Hij ging het even nakijken, en 2 minuten later moest ik wat gegevens opgeven (ID, OV Chip en email etc).
2 weken terug.. dat had ik ook.. complete willekeur bij VF dus..Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:01:
Twee week geleden telefonisch mijn abonnement laten verlengen voor 2 jaar bij Vodafone, plus HTC Desire uiteraard.
[...]
Keurig!
Dat hij op voorraad is bij de winkel maakt weinig uit, ze wachten momenteel op een nieuwe batch en die word verzonden naar de winkel, daarna kan je hem pas afhalen. (erg krom, maar zo werd het mij uitgelegd)Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:05:
Zonet besteld via bc site...ben benieuwd wanneer ze me bellen dat ik het toestel kan komen halen (hij zou op voorraad zijn...)
Verwijderd
Heb nog steeds geen order/pakket update van TNT gezien. Hoop alsnog dat de telefoon morgen op mij wacht, als ik thuis kom.
Verwijderd
zo werkt het inderdaad, je kon het beter in de wnkel gaan kopen dan heb je helijk je toestel als je toch bij bc wil kopen.MOAW schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:32:
[...]
Dat hij op voorraad is bij de winkel maakt weinig uit, ze wachten momenteel op een nieuwe batch en die word verzonden naar de winkel, daarna kan je hem pas afhalen. (erg krom, maar zo werd het mij uitgelegd)
Mwah daar ben ik het niet mee eens, online heeft BC dezelfde aanbieding als de "T-mobile 24 uurs aanbieding" en in de winkel was het toch echt 100 euro duurder. Ik wacht liever een weekje voor die 100 euro.Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:40:
[...]
zo werkt het inderdaad, je kon het beter in de wnkel gaan kopen dan heb je helijk je toestel als je toch bij bc wil kopen.
De zilveren desire is wel op voorraad zie ik nu, echter weet ik niet of ik die wel mooi ga vinden dus ik houd het toch maar bij bruin.
Weet iemand of smartphoneshop de NL versie van de zilveren desire kan leveren?
Mijn X10 is gejat zaterdag en ik ga nu echt de desire halen omdat ik van tevoren ook zat te twijfelen en toch veel minpunten aan de X10 heb opgemerkt.
Ben ook nog eens goedkoper uit zo:P
Mijn X10 is gejat zaterdag en ik ga nu echt de desire halen omdat ik van tevoren ook zat te twijfelen en toch veel minpunten aan de X10 heb opgemerkt.
Ben ook nog eens goedkoper uit zo:P
Ik reken nergens meer op maar als ik vandaag GEEN mailtje of toestel krijg (zonder mailtje) kan VF de hoogste boom in.Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:37:
Heb nog steeds geen order/pakket update van TNT gezien. Hoop alsnog dat de telefoon morgen op mij wacht, als ik thuis kom.
Raken ze een klant kwijt die al 10 jaren abo's heeft van €50-€70 met daarbij sms-blox en internet-blox. Ofwel 70-90 per maand totaal.
Dan ben ik écht klaar met ze.
Dan eis ik per direct contractvrij (ipv juni) te zijn en stap ik over naar KPN.
De bezuinigingen die men eerder dit jaar heeft doorgevoerd doen hen absoluut geen goed
hier is ook nog geen update van tnt...:(Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:37:
Hier ook nog niet... maar ja, het wachten ben ik inmiddels al gewendVerwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 06:51:
T&T code uit het vodafone mailtije van gistermiddag werkt nog steeds niet hier..
Duurt wel vaker langer... Hopelijk krijg ik gewoon m'n pakketje vandaag binnen!
Ik heb verlengd met Hi 20 abonnement en Eindeloos Online. Mijn status stond eerst op ''toestel niet in voorraard'' en vanaf maandag staat de status op ''bestelling is in behandeling''. Maar ik bel vanmiddag ook nog naar Hi omdat het wel erg lang duurt.BPP schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:22:
[...]
Met wat voor abo heb jij verlengd dan? Mijn gegevens wor overigens pas ingevoerd nadat de toestellen zouden binnen komen. (16e)Maar de telefoons zijn dus al binnen, dus morgen maar weer even bellen.
Verbaas me toch over die servicemedewerkers. Eerste keer dat ik belde kreeg ik zo'n zeikerd aan de lijn die aan niets wou toegeven. 6 Maanden gratis niets ervan. Vervolgens bel ik een uur later, krijg een onwijs aardige kerel aan de lijn, en vertel hem over die aanbieding van Vodafone met een Wii. Hij vond het zelf ook een mooie aanbieding. En zei dat ik de telefoon gratis kon krijgen met een Hi Student 25 abo. Maarja, ik wou meer, en zei dat ik net als andere de eerste 6 maanden gratis wou. Hij ging het even nakijken, en 2 minuten later moest ik wat gegevens opgeven (ID, OV Chip en email etc).
Laat ons even weten of jouw order soms wel sneller erdoorheen gaat bij BC?MOAW schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:56:
[...]
Mwah daar ben ik het niet mee eens, online heeft BC dezelfde aanbieding als de "T-mobile 24 uurs aanbieding" en in de winkel was het toch echt 100 euro duurder. Ik wacht liever een weekje voor die 100 euro.
De zilveren desire is wel op voorraad zie ik nu, echter weet ik niet of ik die wel mooi ga vinden dus ik houd het toch maar bij bruin.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Lijkt erop dat Studentmobiel de Desire op voorraad heeft. Dat geeft de voorraadindicatie op de site tenminste aan. Ik heb echter nog altijd niets gehoord.
Ik ook niet. De voorraad is er sinds gisterenmiddag, misschien hebben ze de rest van de dag de orders voorbereid, en gaan ze daar vandaag mee verder om zo alles tegelijk te kunnen verzenden. Ik las hier dat studentmobiel/gsmwijzer ze gisteren of vandaag wilde wegdoen, en hoorde ook verhalen van 20 april, dat is over een klein weekje.RoD schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:56:
Lijkt erop dat Studentmobiel de Desire op voorraad heeft. Dat geeft de voorraadindicatie op de site tenminste aan. Ik heb echter nog altijd niets gehoord.
We wachten vandaag wel weer in spanning af
(Studentmobiel en gsmwijzer zijn overigens zo gelijk aan elkaar dat je op beide sites kan inloggen met je ordergegevens)
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Mijne ook niet. Wedden dat hij via GLS wordt verstuurd en dat je het dus niet kan zienVerwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 06:51:
T&T code uit het vodafone mailtije van gistermiddag werkt nog steeds niet hier..
T&T van vodafone werken dus niet...? stelletje prutsers zijn het
Gisteravond besteld via de BC site, wil m laten bezorgen! Hij was op voorraad stond er, heb helaas nog geen bevestigings mail ... Maar misschien komt t omdat ik pas rond n uurtje of 8 besteld had ?
EDIT: heb m wel binnen ... Alleen dat k*t hotmail zette m bij de ongewenste mail...
EDIT: heb m wel binnen ... Alleen dat k*t hotmail zette m bij de ongewenste mail...
[ Voor 18% gewijzigd door Kypo op 15-04-2010 09:21 ]
Verwijderd
Ik heb gisteren gebeld met VF. Heb toen een telefoon nummer en order van GLS gehad. Vandaag GLS gebeld, order was bekend en word vandaag afgeleverd. Dus als het goed is krijg ik vandaag mijn Desire via VF ( verlenging )
Heb je gekozen voor de zilveren dan, want de bruine is niet leverbaar...Mdehoog schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:19:
Gisteravond besteld via de BC site, wil m laten bezorgen! Hij was op voorraad stond er, heb helaas nog geen bevestigings mail ... Maar misschien komt t omdat ik pas rond n uurtje of 8 besteld had ?
Oh echt..?! Dat zou perspectieven bieden, ik heb gister ook een ordernummer van ze gehad! Ligt helaas thuis dus kan GLS ook niet bellen voor infoVerwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:19:
Ik heb gisteren gebeld met VF. Heb toen een telefoon nummer en order van GLS gehad. Vandaag GLS gebeld, order was bekend en word vandaag afgeleverd. Dus als het goed is krijg ik vandaag mijn Desire via VF ( verlenging )

Dat denk ik ook. Ik heb namelijk net een mailtje gekregen dat die van mij verstuurd is. Dan zal het voor de rest zo ook wel volgen denk ik.ReCreator schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:04:
[...]
Ik ook niet. De voorraad is er sinds gisterenmiddag, misschien hebben ze de rest van de dag de orders voorbereid, en gaan ze daar vandaag mee verder om zo alles tegelijk te kunnen verzenden.
Verwijderd
Ohja...had geen mailtje van VF ontvangen dat hij verstuurd was of zou worden. Maar volgens GLS was in de distrubutie van mijn omgeving en daarna zou hij in de middag worden geleverd. Dus ik zou VF vragen om een volgnr van GLS en dan bellen met : 0246488020 en aangeven dat je een order nummer hebt. Het order nummer heeft 7 cijfers. Ik hoop jullie hier een beetje mee geholpen te hebben.
Ah top! Dank je voor het posten. Wanneer had je besteld? Ik een week geleden nuRoD schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:26:
[...]
Dat denk ik ook. Ik heb namelijk net een mailtje gekregen dat die van mij verstuurd is. Dan zal het voor de rest zo ook wel volgen denk ik.
Als ik een update krijg post ik het ook nog wel even.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
2 april hadden ze mijn contract ontvangen. Maar aangezien er voorraad is moet iedereen wel zijn Desire kunnen krijgen, lijkt mij.
welk telefoonnummer heb je precies gebeld en welke afdeling kreeg je toen?Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:31:
Ohja...had geen mailtje van VF ontvangen dat hij verstuurd was of zou worden. Maar volgens GLS was in de distrubutie van mijn omgeving en daarna zou hij in de middag worden geleverd. Dus ik zou VF vragen om een volgnr van GLS en dan bellen met : 0246488020 en aangeven dat je een order nummer hebt. Het order nummer heeft 7 cijfers. Ik hoop jullie hier een beetje mee geholpen te hebben.
Hij is binnen. VF verlenging abbo, via GLS binnen dus aan de TPG(TNT) track&trace heb je niks.
Zelfde verhaal hier dus. Geen TNT mail, wel een ordernummer gehad van de klantenservice. Ga er dus vanuit dat ik in hetzelfde scenario zit als jij en er vanavond een HTC op me ligt te wachtenVerwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:31:
Je bent zo te zien de eerste die m via Vodafone heeft. Ik verwacht m ook vandaag, dus ik ben benieuwd!Beastiaanz schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:37:
Hij is binnen. VF verlenging abbo, via GLS binnen dus aan de TPG(TNT) track&trace heb je niks.
Black..? 16gb..?Beastiaanz schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:37:
Verwijderd
08000200056 optie 2 optie 2 . Vraag naar levering. Vraag om order nummer GLS zodat je alles kan volgen. Ik had gezegt dat vrienden die van mij ook al hadden gehad. Toen zochten ze verder en resultaat. Ik had trouwens rond de 4/5 de besteld. ( moet altijd nog zien dat hij komt, maar ik geloof GLS wel )
Best bizar dat VF dan gewoon een TNT T&T nummer stuurt.. waar halen ze dat nummer in hemelsnaam vandaan...?
Ben benieuwd naar de kleur en geheugenkaart, kan dit gemeld worden zodra hij binnen is?Yellowneck schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:49:
[...]
En jij hebt em vanochtend besteld?
Ik heb zaterdagmiddag daar een bestelling geplaatst en vanochtend een mailtje gekregen dat er iets niet voorradig was, maar ben nog niet gebeld voor een afleverafspraak, ah well... gelukkig is het lekker weer
Verwijderd
Nou had dus wederom vet pech en nog steeds niks te vinden op de track&trace site gisterenavond en vanmorgen ... dus toch maar gaan werken vandaag
Gelijk even gebeld vanmorgen met Hi voor de 10e keer en gevraagd of ze nu eens echt goed kunnen kijken ipv elke keer maar wat onzinnige info te brullen die achteraf toch niet klopt .. en de beste mevrouw kon mij nu een barcode geven, en gaf mij het telefoon nr van TNT zodat ik zelf kon checken wanneer ik deze kon verwachten pffff ben de hoop langzaam aan het opgeven met deze telefoon!! Hoop dat ik vanmiddag mijn pakketje kan volgen, maar ik ga er maar niet vanuit

Helaas ben ik aan het werk en is de gadget thuis afgeleverd.
Volgens ega is de telefoon zwart met een beetje donkerpaarse rand.
Kan helaas geen foto verzorgen maar het zal waarschijnlijk niet lang duren voordat iemand wel een foto kan verzorgen en de additionele info over de SD-kaart grootte.
***wordt een lange dag wachten tot ik 'm in handen heb***********roffel roffel
Kan helaas geen foto verzorgen maar het zal waarschijnlijk niet lang duren voordat iemand wel een foto kan verzorgen en de additionele info over de SD-kaart grootte.
De black moet volgens mij (http://www.htcsource.com/...0/03/black-htc-desire.jpg) echt helemaal zwart zijn..Beastiaanz schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:49:
Verwijderd
Dat vroeg ik ook aan Hi, deze maken ze direct aan (ze zullen daar wel een stickerboekje gebruiken) nadat ze de telefoon in het pakketje klaar hebben liggen voor TNT, deze wordt vervolgens door TNT afgehaald, en zodra deze pakketjes aankomen bij TNT worden de T&T nummers pas gevalideerd en zijn te volgen via de website.`SmithNL schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:42:
Best bizar dat VF dan gewoon een TNT T&T nummer stuurt.. waar halen ze dat nummer in hemelsnaam vandaan...?
Goed nieuws? Nee, want je hebt je telefoon er nog niet mee
Heb GLS gebeld met het ordernummer, was een beetje moeilijk, maar ik heb een pakketnummer gekregen 
Ik mag de koerier tussen 12.00 en 14.00 verwachten
Ik mag de koerier tussen 12.00 en 14.00 verwachten
Heb m geannuleerd ... Kreeg n mooie deal via vodafone, en hij komt als het goed is ergens begin volgende week binnen!Phusebox schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:22:
[...]
Heb je gekozen voor de zilveren dan, want de bruine is niet leverbaar...
Echter.. Vodafone gebruikt GLS....! Hoe komen ze dan aan TNT nummersVerwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:52:
[...]
Dat vroeg ik ook aan Hi, deze maken ze direct aan (ze zullen daar wel een stickerboekje gebruiken) nadat ze de telefoon in het pakketje klaar hebben liggen voor TNT, deze wordt vervolgens door TNT afgehaald, en zodra deze pakketjes aankomen bij TNT worden de T&T nummers pas gevalideerd en zijn te volgen via de website.`
Goed nieuws? Nee, want je hebt je telefoon er nog niet meeMaar je weet weer wat .. zou vanmiddag nog eens checken. En ja ik wacht ook al dagen!!
Heb zojuist toch maar weer eens VF gebeld.
Kreeg een capabele medewerker aan de foon.
Omdat mijn, en naar ik aanneem meerdere wachtenden, order HANDmatig is doorgevoerd wordt er geen e-mail verstuurd.
Kreeg een 0900 nummer van GLS en VF ordernummer alsmede GLS pakketnummer.
Desire zat in de route voor vandaag. Ik ben helaas niet thuis.
Wel meteen een ander afleveradres kunnen doorgeven.
Morgen wordt ie hier op de zaak afgeleverd!!!!!!!
Zou t dan eindelijk gaan lukken? Ga ik dit weekend met mn zo begeerde Desire kunnen spelen?
Kreeg een capabele medewerker aan de foon.
Omdat mijn, en naar ik aanneem meerdere wachtenden, order HANDmatig is doorgevoerd wordt er geen e-mail verstuurd.
Kreeg een 0900 nummer van GLS en VF ordernummer alsmede GLS pakketnummer.
Desire zat in de route voor vandaag. Ik ben helaas niet thuis.
Wel meteen een ander afleveradres kunnen doorgeven.
Morgen wordt ie hier op de zaak afgeleverd!!!!!!!
Zou t dan eindelijk gaan lukken? Ga ik dit weekend met mn zo begeerde Desire kunnen spelen?
Dus is het gewoon de bruine (zwarte rand om het scherm) met aubergine (paars) bruinachtige schijn van de behuizing.Beastiaanz schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:49:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat 'black' toch meer richting bruin gaatSmithNL schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:51:
[...]
De black moet volgens mij (http://www.htcsource.com/...0/03/black-htc-desire.jpg) echt helemaal zwart zijn..
Dat klinkt verdacht veel als de bruine die ik al bij de BC heb mogen bewonderen...... Maar goed ik heb dus ook nog geen info via email binnengekregen, zal zo weer eens even gaan bellen met de VF.Beastiaanz schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:49:
Eens kijken of ik een TNT of GLS nummer krijg, dan kan ik ze er direct op aanspreken
This message was made with 100% recycled electrons
Weet bijna zeker van niet, mijn vriendin heeft de afgelopen 2 weken dagelijks de bruine versie op het PC-scherm mogen aanschouwen maar die kleur was het zeker niet.trapm schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:58:
[...]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat 'black' toch meer richting bruin gaat
Mij was net verteld dat ze er 400+ hebben liggen en dat hij ergens volgende week verzonden en dan n dag later binnenkomt! Nu maar hopen dat het ook zo is, ik heb geen haast met t ontvangen (hoewel morgen wel leuk zou zijn natuurlijkVerwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:52:
[...]
Dat vroeg ik ook aan Hi, deze maken ze direct aan (ze zullen daar wel een stickerboekje gebruiken) nadat ze de telefoon in het pakketje klaar hebben liggen voor TNT, deze wordt vervolgens door TNT afgehaald, en zodra deze pakketjes aankomen bij TNT worden de T&T nummers pas gevalideerd en zijn te volgen via de website.`
Goed nieuws? Nee, want je hebt je telefoon er nog niet meeMaar je weet weer wat .. zou vanmiddag nog eens checken. En ja ik wacht ook al dagen!!
Als er meer dan 400 hebben liggen snap ik al helemaal niet waarom ik nog niks ontvangen heb. Vorige week verlengd en nog steeds zeggen ze dat bestelling in behandeling is. Vanmiddag maar eens bellen een beetje druk erop gooien bij Hi.Mdehoog schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:03:
[...]
Mij was net verteld dat ze er 400+ hebben liggen en dat hij ergens volgende week verzonden en dan n dag later binnenkomt! Nu maar hopen dat het ook zo is, ik heb geen haast met t ontvangen (hoewel morgen wel leuk zou zijn natuurlijk)
Pff, ik moet echt geen filmpjes meer kijken enzo. De tijd gaat altijd veel te langzaam als je op een nieuwe gadget aan het wachten bent.
Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.