Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Binnetie schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:23:
[...]

Als ik nu dit abonnement neem kost het totaal 153 euro voor een jaar. Ik doe niks met het abonnement tot eind september. Kan ik mijn nummer meenemen van mijn huidige provider (Tringg) naar dit abonnement in september? En dan uitbreiden met een smsbundel en wat meer minuten? Of kan dat niet?
153? 13,75x12 = 165?
Maar je kan ten alle tijde nog altijd nummerbehoud doorvoeren. Voorwaarde is alleen dat het nummer wat je wilt behouden nog actief is en niet is afgesloten (hetzij abonnement danwel prepaid). Als in september je huidige abonnement pas afloopt kan je t.z.t. inderdaad gewoon nummerbehoud aanvragen bij dit T-Mobile abonnement, voordat je abonnement bij Tringg is afgelopen.
Ook kan je elke maand upgraden (meestal gratis) of downgraden (soms tegen kosten, weet niet hoe het bij TMO zit) naar een andere bundel. Helaas vervalt dan wel je korting die je had maar die is in dit geval niet zo spetterend (normaal is het Relax 15 abonement 15 euro, tijdelijk 13,75 = 1,25 korting per maand).

Maargoed, doet er eigenlijk ook allemaal niet aan toe, want die abonnementen met toestellen levert Belcompany nooit uit, maar hopen mag je natuurlijk altijd ;) :>

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-10 08:11
Als het goed is is het deze link http://www.belcompany.nl/...tail.aspx?pid=p10000012_1

Anders gewoon even de pagina van BC bezoeken, HTC desire kiezen en vervolgens voor T-Mobile relax 15 kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 19:33
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:25:
He wat een leuke actie van Belcompany:) Ik heb de Desire ook maar even besteld.. Mochten ze er niet mee akkoord gaan, dan hebben ze uiteraard gelijk, maar het zou zomaar een ludieke actie kunnen zijn. Als ze er niet mee akkoord gaan hoef je het T-mobile abbo uiteraard niet te aanvaarden, want je kiest natuurlijk voor de combi van de telefoon samen met het abbo en niet alleen voor een abbo.

Het zou natuurlijk wel grappig zijn dat wanneer je dinsdag thuis komt, dat je Desire nog even bezorgt

zou ik die link van je mogen want ik kan die link niet vinden, ik wil ook wel bestellen.
http://www.belcompany.nl/...c=p598001&pid=p10000012_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hier ook Belcompay gedaan.

We zullen zien. Hebben jullie ook in het pdfje die als bijlage van je mail van belcampany zit dat er allemaal verkeerde en dubbele gegevens tussen staan?

Ook ben ik benieuwd hoe en waar ik het contract moet tekenen. Daar lees ik namelijk niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:31
Heb ook maar besteld bij BC, je weet het maar nooit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die aanbieding bij BC is zo onrealistisch laag dat je em daar nooit voor geleverd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
RoD schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:38:
Die aanbieding bij BC is zo onrealistisch laag dat je em daar nooit voor geleverd krijgt.
Niet geschoten is altijd mis... als ik morgen gebeld wordt met de mededeling dat het een fout is en dat het toestel een stuk duurder is dan zeg ik gewoon: "Ohhh uhm... nja dan annuleer ik de order".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
koekoek2003nl schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:34:
Hier ook Belcompay gedaan.

We zullen zien. Hebben jullie ook in het pdfje die als bijlage van je mail van belcampany zit dat er allemaal verkeerde en dubbele gegevens tussen staan?

Ook ben ik benieuwd hoe en waar ik het contract moet tekenen. Daar lees ik namelijk niks over.
Geen mail gehad
EDIT`; nu wel alleen is de pdf leeg :?

[ Voor 4% gewijzigd door Michie23 op 11-04-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de kenner is het inderdaad een onrealistisch lage prijs, voor de leek niet. Je ziet imho zo vaak aanbiedingen waarbij je denkt 'dat kan toch niet'. Vooral in de telecomsector. 'Gratis' Cashbacks, laptops, televisies, scooters, noem het maar op. Neem nou de aanbieding met een simpele telefoon + gratis Wii bij een 1-jarig abonnement van 12.50 per maand die je nu bij Gsmeasy ziet. Niet helemaal vergelijkbaar, maar toch. Dit is niet zo overduidelijk als dat verhaal met Otto.nl destijds, waar je een televisie voor 99 euro kon bestellen die eigenlijk 999 euro had moeten kosten. Desalniettemin neem ik aan dat Belcompany zich zal beroepen op een foutieve prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:03:
[...]

Verwijderd in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."

Ik weet niet wat je wilt, maar je hebt zelf als minimum datum 12 april gegeven na contact met hun. Dit was VRIJDAG. En nu op ZONDAG wil je weten of mensen hem al hebben gekregen?
Omdat iemand anders aangaf dat ze bij vodafone zeiden dat ze hem afgelopen vrijdag al binnen hadden gekregen dus vandaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patje01 en Binnetie bedankt ik heb mijn bestelling geplaats en nu maar afwachten war ze zullen doen, ik heb in het verleden ook zoiets meegemaakt en is toen gewoon uitgeleverd.
ik heb al email gekregen met het ingevulde contract

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hebben jullie gekozen voor ophalen in de winkel of af laten leveren? Met afleveren heb ik wel eens meegemaakt dat de koeriersdienst pas na een week tijd had voordat ze weer in de buurt waren. Ze werken met dezelfde koeriersdienst als waar Tringg ook gebruik van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:52
Michie23 schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:49:
[...]

Geen mail gehad
EDIT`; nu wel alleen is de pdf leeg :?
Vreemd mijn pdf had wel inhoud maar dubbele gegevens.
Er stond bijvoorbeeld 2x nummbehoud in bij de ene stond nee en bij de andere ja met hier mijn gegevens.
Heb hem dus ook besteld bij bc en we wachten zoals ik lees met zijn alle af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Bij mij klop de PDF wel, alleen staat er bij type aansluiting: prepaid
Ook de winkel waar ik koos om mijn telefoon af te halen stond dat de telefoon op voorraad was, maar het abonnement niet. Ik zag dat dit bij meer winkels zo was.

Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-10 08:07
Bij mij pakt de site van de belcompany geen enkel email adres :S

@ Kampen :
Dank je wel voor de tip, ik had het inmiddels zelf ook bedacht. Bij mij was het Chrome die haperde.

[ Voor 47% gewijzigd door ®icha®d op 11-04-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampen
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:33
®icha®d schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:56:
Bij mij pakt de site van de belcompany geen enkel email adres :S
Probleem had ik hier ook, ff andere browser proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wekenlang hier mee zitten loeren. Zojuist bestelling geplaatst bij gsmeasy.nl.

Vodafone Bel+SMS+Web 275 + gratis Wii.En nu afwachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:14:
Heb wekenlang hier mee zitten loeren. Zojuist bestelling geplaatst bij gsmeasy.nl.

Vodafone Bel+SMS+Web 275 + gratis Wii.En nu afwachten :-)
Dat is ook een erg mooie aanbieding! Helaas kan ik pas in mei of juni mijn huidige abonnement opzeggen en dan is de aanbieding niet meer geldig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terentio
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-10 19:01
Is een bug denk ik, de actie van BC, bij elke andere toestellen is het gratis. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:13:
Hebben jullie gekozen voor ophalen in de winkel of af laten leveren? Met afleveren heb ik wel eens meegemaakt dat de koeriersdienst pas na een week tijd had voordat ze weer in de buurt waren. Ze werken met dezelfde koeriersdienst als waar Tringg ook gebruik van maakt.
Ding was niet eens op voorraad dus ik verwacht dinsdag helemaal niets. Maakt dus niet uit waar je voor gekozen hebt.

De tweede link kreeg ik een 404 error dus ik kan ook niet akkoord zijn gegaan met voorwaarden die ik niet kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
klopt ik kon de voorwaarden van het netwerk niet lezen. Kreeg een 404. Sommige belcompany's hebben de Desire al in de winkel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:33
Als gsmweb tegen mij zegt dat ik hem morgen (maandag) in huis moet hebben, had ik dan nu al een verzendbevestiging moeten hebben of krijg ik die morgen ochtend ofzo..?
Ga er zelf vanuit dat ik hem eigenlyk dinsdag pas heb, ondanks dat hun maandag zeggen.. Want denk dat ze me dan allang een verzendbevestiging hadden gestuurd :s
(mja, woensdag, donderdag, zaterdag ook al gehoord)

[ Voor 10% gewijzigd door clockw1ze op 11-04-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon de "actie" van de BelCompany ook niet laten liggen. Nu duimen dat ze zonder al te veel moeite ook echt gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk heb ik de beste deal van alle Hi klanten afgesloten voor de Desire.

Het begon met het feit dat ik het toestel gratis zou krijgen bij een 1-jarig abbo en dat ik 2 maanden lang mijn belbundel gratis zou krijgen (hi 30). Verder geen korting op internet en ik heb nog een sms bundel erbij.

Vervolgens zag ik op de site dat er een optie was om wel degelijk internetkorting te krijgen bij een 1-jarig abbo, namelijk de eerste 6 maanden voor slechts 2,50 ipv 9,95!
Ik dus weer bellen en alles duidelijk uitgelegd en ook aangegeven dat ik mij belazerd voelde. Ze zagen al snel in dat het niet helemaal netjes was gegaan en nadat mijn order geannuleerd was werd ik doorverbonden. Na wat onderhandelen kreeg ik het volgende:

- 1-jarig hi 30 abbo voor 24,95 per maand
- HTC Desire gratis
- Eindeloos Online, 6 maanden voor 2,50 ipv 9,95
- SMS bundel 1000 smsjes (9,95)
- Eerste 3 maanden gratis belbundel (= 3x 24,95 = 74,85)

Tel uit je winst ;)

Naderhand nog wel problemen gehad, het zou een foute aanbieding zijn geweest wat helemaal niet mogelijk was. Ik vond dat dat niet mijn probleem was en toen ik werd doorverbonden werd mij ook gezegd dat ik deze deal alsnog krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:54:

Naderhand nog wel problemen gehad, het zou een foute aanbieding zijn geweest wat helemaal niet mogelijk was. Ik vond dat dat niet mijn probleem was en toen ik werd doorverbonden werd mij ook gezegd dat ik deze deal alsnog krijg!
Dan zal een ander deze deal inderdaad niet krijgen en heb je de beste Hi deal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gisteren de Desire bij MM Rotterdam Alexandrium ongeveer een half uur getest en vergeleken met de Legend. Beiden stonden gewoon aan en kun je dus ook gewoon gebruiken. Moet zeggen dat na de switch naar de Legend wel duidelijk het verschil naar voren kwam van de lagere resolutie. Nu op zoek naar een leuke aanbieding en dan gaat mijn Touch Diamond met pensioen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 16:33
clockw1ze schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:53:
Als gsmweb tegen mij zegt dat ik hem morgen (maandag) in huis moet hebben, had ik dan nu al een verzendbevestiging moeten hebben of krijg ik die morgen ochtend ofzo..?
Ga er zelf vanuit dat ik hem eigenlyk dinsdag pas heb, ondanks dat hun maandag zeggen.. Want denk dat ze me dan allang een verzendbevestiging hadden gestuurd :s
(mja, woensdag, donderdag, zaterdag ook al gehoord)
Iemand die hier wat van weet?
Was met nummerbehoud (die was donderdag door VF al goedgekeurd btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-02-2024

mcv

Wereld aanbieding bij de BC. Ook maar even de Desire besteld icm T-Mobile. De bevestiging binnen.

Nu maar wachten op de dag van morgen!

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

clockw1ze schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:03:
[...]

Iemand die hier wat van weet?
Was met nummerbehoud (die was donderdag door VF al goedgekeurd btw)
Bij mij kwam de verzendbevestiging de avond voordat ik de telefoon ontving. Lijkt me inderdaad dat jij hem al had moeten ontvangen dan, vrijdag of zoiets.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon bij Hi mijn abbo verlengd voor 1 jaar. Moest 129€ bijbetalen voor een bundel van €25 (eerste 6 maanden 22.50) en onbeperkt internet (eerste 6 maanden 2.50) ben wel tevreden met Hi, dus weer teruggaan naar VF voor een Wii zie ik niet zo zitten. Bovendien kan ik na 1 jaar mooi me telefoon weer verkopen als die er nog een beetje uitziet (meeste zijn bij mij na 2 jaar wel op hun einde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Laatst online: 22-06 18:24
Weet er iemand de beste off-line winkel voor aanbiedingen in Nederland ZONDER abbo ? Ik wil m graag hebben en ga volgend weekend toch naar Nederland (alwaar het vaak goedkoper is dan in ons Belgenland), meer bepaald naar Neer. Ik kom dus voorbij Weert, maar zou ook via Eindhoven kunnen rijden. Echter zoek ik een scherpe aanbieding, want als ik nu zoek bij BelCompany of PhoneHouse voor het losse toestel kom ik uit op 480-500 euro. Als ik dan in de Pricewatch kijk, gaat het meer rond de 420-430, en ja 50 euro bespaard is 50 euro bespaard (en dus meer pinten drinken etc.) Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohsoog schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:08:
Weet er iemand de beste off-line winkel voor aanbiedingen in Nederland ZONDER abbo ? Ik wil m graag hebben en ga volgend weekend toch naar Nederland (alwaar het vaak goedkoper is dan in ons Belgenland), meer bepaald naar Neer. Ik kom dus voorbij Weert, maar zou ook via Eindhoven kunnen rijden. Echter zoek ik een scherpe aanbieding, want als ik nu zoek bij BelCompany of PhoneHouse voor het losse toestel kom ik uit op 480-500 euro. Als ik dan in de Pricewatch kijk, gaat het meer rond de 420-430, en ja 50 euro bespaard is 50 euro bespaard (en dus meer pinten drinken etc.) Wie kan mij helpen?
Kijk eens op marktplaats, daar kan je voor geen 400 euro nieuwe met bon vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 13:55

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Mijn abbo wordt altijd standaard verlengt bij T-mobile. Maar mag dan wel altijd een nieuwe mobiel uitzoeken natuurlijk. Nu wacht ik al 2,5 maanden op de Desire. Mocht het al in februari verlengen.
En t-mobile heeft nog steeds niks op hun site staan...

Dus hopen dat het echt maandag (vandaag dus) komt. En dan dat alle shops het ook deze week mogen verlengen.

Vind het maar gaar. Nieuwe klanten krijgen voorrang, terwijl vaste klanten die al jaren bij hun zitten, moeten wachten. Lekker omgaan met je vaste groep dus... NOT.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snicker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 07:56
Net ook bij BC de Desire besteld. Ben benieuwd wat er gebeurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 07:22
@DNA-Saint.

Zelf heb ik nog niets gehoord van iemand die de desire bij T-Mobile zelf heeft besteld hoor. Iedereen hier die T-Mobile icm de Desire heeft besteld heeft dat buiten T-Mobile gedaan maar via een webshop en sommige misschien via een gsm-winkel. (althans voor zover ik gelezen heb)

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Het pdf-je was bij mij redelijk compleet, behalve dat er stond dat het prepaid was. Het T-Mobile abbo stond helemaal onderaan de pdf samen met Web 'n Walk. Persoonsgegevens waren in ieder geval goed. Verder weinig gegevens, want op het moment heb ik geen nummer, sterker nog, ik heb geen mobiel (behalve dan van mijn werk). Dit zou mijn eerste mobiel met abbo worden O+ . Ik heb een paar jaar terug nog een prepaid 3310 gehad, maar daarvan was het beltegoed op een gegeven moment verlopen en daarbij dus ook mijn nummer.
Ik had nu toch wel zoiets van tja voor dat geld kun je em niet laten liggen :+ en als ik het nu doe, wil ik wel een beetje een mooi toestel 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Hopelijk komen vandaag de zilveren toestellen binnen bij Coolblue!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
cv8x schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:38:
Hopelijk komen vandaag de zilveren toestellen binnen bij Coolblue!
morgen toch pas?

zag op twitter dat ze wel heel veel bruine hadden gekregen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.coolblueimages.nl/SocialMedia/IMG_2571.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.coolblueimages.nl/SocialMedia/IMG_2558.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bellyrat
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Heb zo'n gevoel dat alle 2-call/phoneplaza klanten vandaag weer veel gaan F5-en hier.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Iemand VF al gebeld...? ;)

Today should be the day..!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

shameete schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:43:
[...]

morgen toch pas?

[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij komen ze VANDAAG binnen zodat ze morgen uitgeleverd worden aan de mensen die besteld hebben. Of zit ik nu mis?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:25
cv8x schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:03:
[...]

Volgens mij komen ze VANDAAG binnen zodat ze morgen uitgeleverd worden aan de mensen die besteld hebben. Of zit ik nu mis?
Als het goed is komen ze vandaag binnen inderdaad....die op het plaatje zijn al meerdere keren voorbij gekomen en als je goed ziet is dat de bruine versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
SmithNL schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:01:
Iemand VF al gebeld...? ;)

Today should be the day..!
Ik wil aan het eind van de middag even gaan bellen, dan weet ik of ik morgen op het afleveradres moet zijn :P Maar ik ben ook goed in staat om dat te vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 22:15
shameete schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:43:
[...]

morgen toch pas?

[afbeelding]
[afbeelding]
Is al meerdere keren voorbij gekomen inderdaad. Blijkbaar vind iedereen het bijzonder, maar ik zie maar 265 toestellen dus zo bijzonder is het nou ook weer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:06:
[...]

Ik wil aan het eind van de middag even gaan bellen, dan weet ik of ik morgen op het afleveradres moet zijn :P Maar ik ben ook goed in staat om dat te vergeten...
Denk dat als ze vandaag al binnen komen (hoop namelijk niet op vertraging) dat we ze morgen toch nog zeker niet in huis hebben.. aangezien ze waarschijnlijk alle gegevens nog in moeten voeren in het systeem e.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VF kennende zal dat eerder vrijdag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:13

TheVMaster

Moderator WOS
bellyrat schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:56:
Heb zo'n gevoel dat alle 2-call/phoneplaza klanten vandaag weer veel gaan F5-en hier.....
Zou het O-) Om eerlijk te zijn durf ik niet eens meer te hopen dat we hem naar alle waarschijnlijkheid misschien toch deze week wel toegestuurd gaan krijgen...

[ Voor 25% gewijzigd door TheVMaster op 12-04-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik ga ze idd vanmiddag maar eens bellen of hij vertraging heeft of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:54
mcv schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:39:
Wereld aanbieding bij de BC. Ook maar even de Desire besteld icm T-Mobile. De bevestiging binnen.

Nu maar wachten op de dag van morgen!
Ik heb inderdaad ook 2 bevestigingen van belcompany binnen... De order zal worden verwerkt staat er... Nu duimen maar, mooie aanbieding! :P

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, belcompany heeft de fout van hun website gehaald. Niet meer gratis met relax 15 1jr.
Ben wel benieuwd of de reeds bestelde met die fout gewoon afgeleverd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, de belcompany actie is voorbij. Nu moet je 389,99 euro bijbetalen met een relax 15 1jr abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:42:
Helaas, belcompany heeft de fout van hun website gehaald. Niet meer gratis met relax 15 1jr.
Ben wel benieuwd of de reeds bestelde met die fout gewoon afgeleverd worden :)
Daar ben ik ook zeer benieuwd naar! Ik heb nog niks gehoord van Belcompany. Er zal vandaag ongetwijfeld actie worden ondernomen door hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-10 22:44
Ik bestelde vannacht ook bij BC en kreeg vanochtend iets voor half tien keurig twee mailtjes:

Wij hebben jouw bestelling met ordernummer XXXXXXXX in behandeling genomen.

Met vriendelijke groet,

BelCompany.nl

En:

Jouw bestelling met ordernummer XXXXXXXXXXX is compleet bevonden en zal nu verder verwerkt worden.

Met vriendelijke groet,

BelCompany.nl

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Hmmm, hier nog geen tweede bevestiging van de BC..... Afwachten maar :z

Edit:
Krijg net 2 berichtjes van de BC --> Jouw order met nr.xxx is in behandeling en Jouw bestelling met nr.xxx is compleet bevonden en zal nu verder verwerkt worden 8) . En we zijn weer een stapje verder met de bestelling. Ik mag aannemen dat ze nu wel wakker zijn en dat ze niet zomaar om 10.15 uur nog gaan bevestigen als ze het er niet mee eens zijn >:)
Ik zou het superstoer vinden al de BC de fout voor lief neemt en de toestellen gewoon gaat afleveren.

[ Voor 76% gewijzigd door patje01 op 12-04-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
patje01 schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:08:
Hmmm, hier nog geen tweede bevestiging van de BC..... Afwachten maar :z
Hier ook nog niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Ik heb hier inderdaad ook nog niet de hierboven genoemde tweede mail.

Ik heb het toestel overigens ook besteld bij mijn huidige provider telfort, die waren continu nog vrij duur met het toestel in de verlenging.

Bij gsmweb had ik hem eerst aangevraagd en moest ik 60 euro bijbetalen bij een verlenging van telfort 200 met internet en 1000 sms. Het ging dan om een verlenging van 18 maanden.

Vervolgens controleerde ik nog een keer op de telfort site waar ik hem ineens gratis kreeg bij een verlenging van telfort 200, 1 jaar, met 1000 sms en internet.

Dus dat scheelt me 60 euro en 6 maanden abonnement.

Gsmweb order ga ik dan wel weer annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waus26 schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:53:
Ik bestelde vannacht ook bij BC en kreeg vanochtend iets voor half tien keurig twee mailtjes:

Wij hebben jouw bestelling met ordernummer XXXXXXXX in behandeling genomen.

Met vriendelijke groet,

BelCompany.nl

En:

Jouw bestelling met ordernummer XXXXXXXXXXX is compleet bevonden en zal nu verder verwerkt worden.

Met vriendelijke groet,

BelCompany.nl
d:)b *O* Zelfde fenomeen hier. We zullen wel zien hoe het loopt. Mischien komen ze wel met een leuk voorstel om de fout te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:09
TheVMaster schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:25:
[...]

Zou het O-) Om eerlijk te zijn durf ik niet eens meer te hopen dat we hem naar alle waarschijnlijkheid misschien toch deze week wel toegestuurd gaan krijgen...
Ik had mezelf voorgenomen om vandaag niet continu op de F5 toets te gaan hangen voor de orderstatus @ 2Call. Heb mezelf er alweer een aantal keer op betrapt :+

Denk overigens niet dat ze vandaag al kunnen versturen, hoogstens morgen. Op zaterdag is de leverancier waarschijnlijk gesloten, waardoor Desires niet verstuurd worden. Maargoed, allemaal speculaties.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:46:
[...]

Ja, dat zei de beste man ook met wie ik sprak. Ik zeg zo er staat 16gb op de website en als deze er niet bij zit? En hij zei dus, dan bel je of gaat even naar de winkel en zeg daar dat je te kort komt. Hij zei echter wel, het niet zeker over de informatie op de website 100% accuraat is, maar dat zie je tegen die tijd wel denk ik zo.

Dus nu maar hopen op 16gb haha, anders toch maar naar de winkel denk ik :D
Als het op de factuur staat of als het ergens bevestigd is in een schrijven (e-mail/factuur/bevestiging bestelling etc), dan is het geen eenmalige typefout meer die op de website staat. Maar goed, wat kost zo'n 16 GB tegenwoordig? Denk wel dat ik zoiets erin stop ipv de 4 die ik er bij ga krijgen :)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
goed kans dat ze 't inderdaad gewoon accepteren, de fout is immers al verholpen van de site maar links en rechts komen er wel bevestigingsmailtjes dat de order compleet is enzo.

help het jullie hopen, ik heb er zelf geen gebruik van gemaakt overigens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Dix0r schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:23:
[...]

Ik had mezelf voorgenomen om vandaag niet continu op de F5 toets te gaan hangen voor de orderstatus @ 2Call. Heb mezelf er alweer een aantal keer op betrapt :+

Denk overigens niet dat ze vandaag al kunnen versturen, hoogstens morgen. Op zaterdag is de leverancier waarschijnlijk gesloten, waardoor Desires niet verstuurd worden. Maargoed, allemaal speculaties.. :/
Dacht ik eerst ook, maar aan de andere kant hadden ze het vrijdag erover dat het niet met UPS ging maar met een koerier, die koerier kan natuurlijk nu alle Desires ophalen en ze vandaag afleveren, dus heb stiekem nog wel hoop en F5 ook teveel :(

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cezus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 15:19
Ik had voor het weekend de Desire besteld, kreeg ik vanochtend een n97 mini in de bus... Echt zo jammer. Nu moet ik hem terug sturen, declaratie formulier invullen en wachten tot ze mijn desire weer op sturen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vannochtend een mailtje gehad dat de actie van GSMEasy met die gratis Wii is uitverkocht. Ze gaan opnieuw inslaan en dan krijg ik ook m'n Desire met gratis Wii. Mijn abbo loopt nog wel door tot eind augustus, maar die koop ik wel af. Heb ik voor 80 euro toch gratis Wii. Bevalt de desire een beetje? voor de mensen die hem al hebben? Ik heb hem vorige week vrijdag al in de winkel bij de BC in Arnhem zien liggen. VF winkel wist nog van niets. Gek toch dat daar zulke grote verschillen in zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:39:
Ik heb vannochtend een mailtje gehad dat de actie van GSMEasy met die gratis Wii is uitverkocht. Ze gaan opnieuw inslaan en dan krijg ik ook m'n Desire met gratis Wii. Mijn abbo loopt nog wel door tot eind augustus, maar die koop ik wel af. Heb ik voor 80 euro toch gratis Wii. Bevalt de desire een beetje? voor de mensen die hem al hebben? Ik heb hem vorige week vrijdag al in de winkel bij de BC in Arnhem zien liggen. VF winkel wist nog van niets. Gek toch dat daar zulke grote verschillen in zitten..
Heb jij gebeld? In mijn mail stond dat een van de artikelen niet voorradig was.

EDIT: T-Mobile gebeld en levertijd is 3 a 4 werkdagen

[ Voor 3% gewijzigd door Michie23 op 12-04-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-02-2022
Heeft iemand al een melding gekregen dat Vodafone (volgens de planning) een pallet met Desires vandaag heeft binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Woehoee...

Mijn Belcompany order is in behandeling genomen.. en direct ook tegelijk een mail gehad dat alles compleet bevonden is en de order nu verder voltooid zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almarvk schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:46:
Heeft iemand al een melding gekregen dat Vodafone (volgens de planning) een pallet met Desires vandaag heeft binnen gekregen?
Net de klantenservice aan de telefoon gehad en hij is vandaag binnengekomen.
Nu wordt hij (als alles goed gaat) morgen of overmorgen verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Ik heb vannochtend een mailtje gehad dat de actie van GSMEasy met die gratis Wii is uitverkocht. Ze gaan opnieuw inslaan en dan krijg ik ook m'n Desire met gratis Wii.
hmm, wanneer heb je 'm daar besteld?
ik heb 'm daar vanochtend besteld maar heb er geen mailtje over gehad dat ie zou zijn uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al nieuws van Studentmobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
®icha®d schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:51:
Woehoee...

Mijn Belcompany order is in behandeling genomen.. en direct ook tegelijk een mail gehad dat alles compleet bevonden is en de order nu verder voltooid zal worden.
M'n pa heeft de Desire ook besteld (via de Belcompany 'aktie') en heeft ook een bevestiging ontvangen dat alles compleet is bevonden en dat de order verder voltooid zal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameete schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:56:
[...]

hmm, wanneer heb je 'm daar besteld?
ik heb 'm daar vanochtend besteld maar heb er geen mailtje over gehad dat ie zou zijn uitverkocht.
Ik heb hem zaterdag besteld en kreeg vanmorgen een mailtje.. Op mijn orderstatus staat ook dat ie voor me besteld is. Maar ja, hoop dat ie snel binnen komt. Ben altijd huiverig dat het weer 2 weken gaat duren. Ik moet even geduld hebben al heb ik het er moeilijk mee.. Lees veel positieve dingen over de desire..

Bericht van gsmeasy was volgende:

Beste DHR,

Hartelijk bedankt voor uw bestelling op GSMeasy.nl. Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben. Wij nemen contact met u op om uw bestelling verder af te handelen.

Indien u verder nog vragen heeft over uw bestelling dan kunt u via onderstaande e-mailadres contact met ons opnemen.
support@gsmeasy.nl

Met vriendelijke groet,

GSMeasy.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet overigens ook niet of het om de desire, de Wii of wellicht allebei gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Ik heb hem ook maar besteld bij Belcompany gister, ik ga er niet van uit dat het feest doorgaat. Paar jaar terug meegedaan aan de actie (fout) van Otto.nl met die LCD tv. Die ging ook niet door, maar je weet maar nooit, niet geschoten altijd mis ;)
Dit staat er trouwens in de disclaimer van belcompany:
De informatie op deze website is met zorg samengesteld. BelCompany tracht de informatie op haar website zo volledig, actueel en nauwkeurig mogelijk te houden. Niettemin is het mogelijk dat de informatie die op de website wordt gepubliceerd onvolledig of onjuist is. De informatie op de website wordt regelmatig aangevuld en gewijzigd. BelCompany behoudt zich het recht voor om eventuele wijzigingen met onmiddellijke ingang en zonder voorafgaande bekendmaking van toepassing te laten zijn.
Weet niet wat ik er nou precies uit op moet maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
TheVMaster schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:59:
[...]

M'n pa heeft de Desire ook besteld (via de Belcompany 'aktie') en heeft ook een bevestiging ontvangen dat alles compleet is bevonden en dat de order verder voltooid zal worden...
Ik ben echt eens benieuwd wat Belcompany gaat doen. Zou ze op zich wel positieve reclame opleveren als ze hun fout erkennen en leveren.

Ik denk door in totaal 3 bevestigingsmails te sturen ze eigenlijk wel moeten. De eerste mail is automatisch gegenereerd neem ik aan, maar ik zie dat mensen ook 2 mails hebben gekregen met "bestelling in behandeling" (de handmatige controle) en "bestelling is verwerkt" (de bevestiging dat alles akkoord is).

Ergens tussen die stappen had men de fout moeten ondervangen, ze hebben nu bevestigd dat de order klopt namelijk en kunnen zich volgens mij niet meer beroepen op een typefout op de website.

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 12-04-2010 11:11 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:52:
[...]

Nice!!! :9~

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:52:
[...]

Hopelijk gaat Hi dan ook eerder leveren, hun zitten namelijk bij dezelfde leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Voor de mensen die een silvere hebben besteld, die komt vandaag binnen bij PDAshop.

http://twitter.com/Coolblue_NL/status/12037182634

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-10 15:33

Boy

www.byoscoop.nl

XENTiC schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:11:
[...]

Hopelijk gaat Hi dan ook eerder leveren, hun zitten namelijk bij dezelfde leverancier.
iemand een idee of Telfort ook bij die leverancier zit?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
XENTiC schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:14:
Voor de mensen die een silvere hebben besteld, die komt vandaag binnen bij PDAshop.

http://twitter.com/Coolblue_NL/status/12037182634
Haha 8) je was me net voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

YES, de zilveren komt binnen! Zou iemand willen laten weten of hij of zij een bevestiging krijgt dat de zilveren verzonden wordt? Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist met de klantenservice van Vodafone gesproken. Helpdeskmedewerkster geeft aan dat ze vandaag 1000 toestellen krijgen en dat de backorder op -200 toestellen staat. Dus voldoende voorraad. Ze verwachten vandaag of morgen de gehele preorder groep te versturen.

En toch blijven ze praten over een zwarte uitvoering, genaamd Bravo met 16 gb SD en simlockvrij.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nu maar hopen dat 2Call de week ook goed begint en de toestellen vandaag (of misschien morgen) gewoon gaat versturen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zelfde geldt voor Studentmobiel. Nu de meeste shops toch de boel vandaag wel lijken te ontvangen lijkt mij dat zij de Desire ook wel binnen moeten krijgen. Zeker aangezien deze vorige week al verwacht werd. Maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:19:
Zojuist met de klantenservice van Vodafone gesproken. Helpdeskmedewerkster geeft aan dat ze vandaag 1000 toestellen krijgen en dat de backorder op -200 toestellen staat. Dus voldoende voorraad. Ze verwachten vandaag of morgen de gehele preorder groep te versturen.

En toch blijven ze praten over een zwarte uitvoering, genaamd Bravo.
Ja dat deden ze bij mij ook.. Maar mij hebben ze al twee keer bedondert en zeiden ze dat de desire op voorraad was.. Maar uiteindelijk bleek dat niet zo te zijn. Ik heb het ze 3x laten nakijken maar nee, hij was echt op voorraad meneer.. Nou m'n kont. Heb gelijk m'n bestelling geannuleerd. Maar goed ook want nu hoop ik een Wii erbij te krijgen haha....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
Ik ben zaterdag de postbode van TNT misgelopen, was een half uurtje niet thuis... Vandaag is er ook niemand thuis, dus moet helaas wachten tot morgenmiddag voordat ik eindelijk met mijn desire kan spelen.

Maar goed niet getreurd, mijn oude Touch Pro van het weekend voor een leuk bedrag kunnen verkopen en heb nu een tijdelijke telefoon, dus niks aan de hand :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:22:
[...]

Ja dat deden ze bij mij ook.. Maar mij hebben ze al twee keer bedondert en zeiden ze dat de desire op voorraad was.. Maar uiteindelijk bleek dat niet zo te zijn. Ik heb het ze 3x laten nakijken maar nee, hij was echt op voorraad meneer.. Nou m'n kont. Heb gelijk m'n bestelling geannuleerd. Maar goed ook want nu hoop ik een Wii erbij te krijgen haha....
volgens mij is de Wii op :')

Lijkt me realistisch om aan te nemen dat VF vandaag een zending heeft gehad, deze datum wordt al tijden genoemd. Vandaag of morgen verzenden zou mooi zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Boy schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:14:
[...]

iemand een idee of Telfort ook bij die leverancier zit?
Volgens mij wel. Vodafone, Hi/KPN, Telfort enzo zitten dacht ik allemaal bij Reviva.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Phusebox schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:09:
[...]

Ik ben echt eens benieuwd wat Belcompany gaat doen. Zou ze op zich wel positieve reclame opleveren als ze hun fout erkennen en leveren.

Ik denk door in totaal 3 bevestigingsmails te sturen ze eigenlijk wel moeten. De eerste mail is automatisch gegenereerd neem ik aan, maar ik zie dat mensen ook 2 mails hebben gekregen met "bestelling in behandeling" (de handmatige controle) en "bestelling is verwerkt" (de bevestiging dat alles akkoord is).

Ergens tussen die stappen had men de fout moeten ondervangen, ze hebben nu bevestigd dat de order klopt namelijk en kunnen zich volgens mij niet meer beroepen op een typefout op de website.
Misschien toch die stagiair die ontzettend zijn best aan het doen is *O*. Zet em op joh........ :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:24:
[...]

volgens mij is de Wii op :')

Lijkt me realistisch om aan te nemen dat VF vandaag een zending heeft gehad, deze datum wordt al tijden genoemd. Vandaag of morgen verzenden zou mooi zijn!!
Prima, zolang ze die maar ook kunnen bij bestellen.. :9
Anders gaat ik ergens anders voor een actie. Komt er vast wel een 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_76
  • Laatst online: 10-06 14:02
Twitter via de T-mobile Shop:
De HTC Desire aanbieding komt dichterbij. Nog een paar dagen en het is 24 uur lang HTC Desire dag. http://twitpic.com/1f1oak

Afwachten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jeroen_76 schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:35:
Twitter via de T-mobile Shop:
De HTC Desire aanbieding komt dichterbij. Nog een paar dagen en het is 24 uur lang HTC Desire dag. http://twitpic.com/1f1oak

Afwachten maar!
Hmm misschien de aktie die belcompany ook had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
En ze hebben bij belcompany heus wel gezien dat ze een shitload aan nieuwe orders hebben staan na het weekend. Waarschijnlijk (gezien de snelheid van hun site gister) aanzienlijk meer dan in een gemiddeld weekend.

Dus of :
- Het is geen fout, gewoon een ludieke actie en ze gaan dus over tot levering.
- Het is wel een fout, maar ze hebben hem nog niet door en gaan dus in eerste instantie over tot levering en proberen er later wellicht nog onderuit te komen.
- Het is wel een fout, maar ze hebben zo'n warrige organisatie dat ze dit soort zaken niet opmerken.

Het laatste kan ik me niet voorstellen.

Het 2de geef ik een grote kans, en het eerste een wat kleinere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
®icha®d schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:38:
En ze hebben bij belcompany heus wel gezien dat ze een shitload aan nieuwe orders hebben staan na het weekend. Waarschijnlijk (gezien de snelheid van hun site gister) aanzienlijk meer dan in een gemiddeld weekend.

Dus of :
- Het is wel een fout, maar ze hebben hem nog niet door en gaan dus in eerste instantie over tot levering en proberen er later wellicht nog onderuit te komen.
- Het is wel een fout, maar ze hebben zo'n warrige organisatie dat ze dit soort zaken niet opmerken.

Ik ben ook aan het wachten op de eerste berichten van mensen waarbij de order geannuleerd gaat worden, kans is inderdaad klein dat het feest doorgaat voor diegene die hem besteld hebben. Echter vind ik door de bestelling in drievoud te bevestigen eigenlijk niet zomaar eronderuit moeten komen.

Ik zou er in ieder geval werk van maken dan als ik alles al drie keer bevestigd had gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
®icha®d schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:38:

Dus of :

Wanneer heb jij hem besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
De site van de BC was gisteren idd erg langzaam. Mijn bevestiging dat de order compleet was kreeg ik 9.47 uur vanochtend. Ik heb gekozen om de order af te halen, ik neem dan aan dat ze in de winkel de boel in orde maken om af te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Binnetie schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:02:
De site van de BC was gisteren idd erg langzaam. Mijn bevestiging dat de order compleet was kreeg ik 9.47 uur vanochtend. Ik heb gekozen om de order af te halen, ik neem dan aan dat ze in de winkel de boel in orde maken om af te halen?
Was het toestel op voorraad? Bij mij niet (Rotterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de bestelling daar gisterenavond geplaats. Bevestigingsmailtje gehad met daarin de Wii vermeld, en ben net gebeld dor de koeriersdienst om een afsraak voor levering te maken. Heb het belletje alleen misgelopen, zo zelf even terugbellen via het nummer dat mij daarna keurig is ge-sms't.

Ik heb geen mailtje gehad over het niet voorradig zijn van wat dan ook. Of zal dat straks nog komen? Neem aan dat me dat zo niet telefonisch meegedeeld gaat worden, gezien dat volgens mij puur de koeriersdients is die ik ga bellen. Ben benieuwd.

(Ook benieuwd of die belcompanyhandel doorgaat. Zelf maar niet gedaan gezien ik het allemaal nog niet zag doorgaan, en wel die Wii nog mee wilde pakken voor ik bij beiden achter het net zou vissen. Als het toch doorgaat: lucky bastards ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Ik heb besloten om em te laten bezorgen. Ik wilde slapende honden niet wakker maken. Best kans dat wanneer je em wilt afhalen dat de medewerker in de winkel zegt dat de deal niet meer doorgaat. Ik blijf nog steeds hopen op mijn stagiair die het ontzettend moeilijk heeft en straks vol trots zijn orders afhandeld en daarna naar huis gaat _O-

De site van BC was gisteravond inderdaad behoorlijk traag, maar volgens mij ligt ie nu ook nog niet op snelheid....

[ Voor 14% gewijzigd door patje01 op 12-04-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:05:
[...]

Ik heb de bestelling daar gisterenavond geplaats. Bevestigingsmailtje gehad met daarin de Wii vermeld, en ben net gebeld dor de koeriersdienst om een afsraak voor levering te maken. Heb het belletje alleen misgelopen, zo zelf even terugbellen via het nummer dat mij daarna keurig is ge-sms't.

Ik heb geen mailtje gehad over het niet voorradig zijn van wat dan ook. Of zal dat straks nog komen? Neem aan dat me dat zo niet telefonisch meegedeeld gaat worden, gezien dat volgens mij puur de koeriersdients is die ik ga bellen. Ben benieuwd.

(Ook benieuwd of die belcompanyhandel doorgaat. Zelf maar niet gedaan gezien ik het allemaal nog niet zag doorgaan, en wel die Wii nog mee wilde pakken voor ik bij beiden achter het net zou vissen. Als het toch doorgaat: lucky bastards ;))
Hmm nou dat zou ik wel heel raar vinden... Ga maar eens bellen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
patje01 schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:07:
Ik heb besloten om em te laten bezorgen. Ik wilde slapende honden niet wakker maken. Best kans dat wanneer je em wilt afhalen dat de medewerker in de winkel zegt dat de deal niet meer doorgaat. Ik blijf nog steeds hopen op mijn stagiair die het ontzettend moeilijk heeft en straks vol trots zijn orders afhandeld en daarna naar huis gaat _O-
Haha ik ook >:)
Pagina: 1 ... 29 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.