153? 13,75x12 = 165?Binnetie schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:23:
[...]
Als ik nu dit abonnement neem kost het totaal 153 euro voor een jaar. Ik doe niks met het abonnement tot eind september. Kan ik mijn nummer meenemen van mijn huidige provider (Tringg) naar dit abonnement in september? En dan uitbreiden met een smsbundel en wat meer minuten? Of kan dat niet?
Maar je kan ten alle tijde nog altijd nummerbehoud doorvoeren. Voorwaarde is alleen dat het nummer wat je wilt behouden nog actief is en niet is afgesloten (hetzij abonnement danwel prepaid). Als in september je huidige abonnement pas afloopt kan je t.z.t. inderdaad gewoon nummerbehoud aanvragen bij dit T-Mobile abonnement, voordat je abonnement bij Tringg is afgelopen.
Ook kan je elke maand upgraden (meestal gratis) of downgraden (soms tegen kosten, weet niet hoe het bij TMO zit) naar een andere bundel. Helaas vervalt dan wel je korting die je had maar die is in dit geval niet zo spetterend (normaal is het Relax 15 abonement 15 euro, tijdelijk 13,75 = 1,25 korting per maand).
Maargoed, doet er eigenlijk ook allemaal niet aan toe, want die abonnementen met toestellen levert Belcompany nooit uit, maar hopen mag je natuurlijk altijd
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II