Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polonium210
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 11:28
niek87 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:22:
En mijn desire is binnen. Besteld bij studentmobiel!!!!!
Dat is raar...
Gisteren gebeld met studentmobiel (omdat ze weigerden om mijn e-mail te beantwoorden, je zou toch verwachten dat een webshop wel zijn e-mails beantwoord) en toen werd mij verteld dat ze geen Desire's binnen hadden gekregen. Toen ik vervolgens vroeg wanneer zij de Desire verwachtten werd er eerst een beetje vaag gedaan en toen gezegd dat hij misschien waarschijnlijk volgende week zou komen.

We wachten verder rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:08

BPP

niek87 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:22:
En mijn desire is binnen. Besteld bij studentmobiel!!!!!
Hoez heb ik toch het gevoel dat je iemand van studentmobiel zelf bent. Je bent geregistreerd op 9 April (Datum wanneer die binnen zal moeten komen bij SM). Je eerste post is gelijk een bevestiging (terwijl er meerdere mensen te horen hebben gekregen dat ie pas Dinsdag binnenkomt). En op de website staat dat ie nog niet op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:05
Driver is on the way:D zul je zien dat ik de laaste op de route ben...

Besteld bij pdashop.nl gister avond er goed geregeld daar!

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 07:12
Polonium210 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:38:
[...]

Dat is raar...
Gisteren gebeld met studentmobiel (omdat ze weigerden om mijn e-mail te beantwoorden, je zou toch verwachten dat een webshop wel zijn e-mails beantwoord) en toen werd mij verteld dat ze geen Desire's binnen hadden gekregen. Toen ik vervolgens vroeg wanneer zij de Desire verwachtten werd er eerst een beetje vaag gedaan en toen gezegd dat hij misschien waarschijnlijk volgende week zou komen.

We wachten verder rustig af.
raar, mijn mail werd wel gewoon beantwoord. En hoe het komt dat ik mijn desire nu wel binnen heb via studentmobiel mag joost weten.
BPP schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:38:
[...]

Hoez heb ik toch het gevoel dat je iemand van studentmobiel zelf bent. Je bent geregistreerd op 9 April (Datum wanneer die binnen zal moeten komen bij SM). Je eerste post is gelijk een bevestiging (terwijl er meerdere mensen te horen hebben gekregen dat ie pas Dinsdag binnenkomt). En op de website staat dat ie nog niet op voorraad is.
ik hoop dat je dat niet serieus meent?

Alleen mijn nummerbehoud gaat nog even duren, dat is een minpuntje aangezien mijn vorige contract bij hi morgen afloopt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

niek87 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:51:
[...]

raar, mijn mail werd wel gewoon beantwoord. En hoe het komt dat ik mijn desire nu wel binnen heb via studentmobiel mag joost weten.

[...]

ik hoop dat je dat niet serieus meent?

Alleen mijn nummerbehoud gaat nog even duren, dat is een minpuntje aangezien mijn vorige contract bij hi morgen afloopt 8)7
Met welke provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 07:12
t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:56
Is er nog een goed programma wat werkt icm de desire om je data limiet(200mb per maand bij pre-paid internet) in de gaten te houden?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 15:31
naaitsab schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:33:
Is er nog een goed programma wat werkt icm de desire om je data limiet(200mb per maand bij pre-paid internet) in de gaten te houden?
Prepaid.. Desire.. Why? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

is nog duurder ook, maargoed handig voor mensen die anders hun grens niet kennen en blijven bellen?

Misschien juist programma die je belminuten beperkt? ;)

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Iemand zn Desire al binnen die gister verstuurd is door smartphonestunts? kom op TNT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennert83
  • Laatst online: 20-09-2022
Yes, hij is binnen! Smartphonestunts bedankt! (gestuurd vanaf m'n desire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
lennert83 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:15:
Yes, hij is binnen! Smartphonestunts bedankt! (gestuurd vanaf m'n desire)
Nice :) dan zal die van mij ook zo wel komen. Veel plezier ermee! and see you on the other side: HTC Desire - Deel 2

[ Voor 16% gewijzigd door Imperium op 10-04-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
ik nog niet,
zit ook met smacht te wachten hier in zuid limburg..... :9~

[ Voor 25% gewijzigd door paul404 op 10-04-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 18:40
Imperium schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:11:
Iemand zn Desire al binnen die gister verstuurd is door smartphonestunts? kom op TNT :P
ja, om 11.30 kwam de postbode. Batterij laadt nu. Je mag hem volgens quick start guide pas aanzetten als hij volledig geladen is...dus kan nu 3 uur wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Laatst online: 01-10 18:07
TNT is hier ook nog niet geweest. Op zaterdag komen ze meestal rond een uur of 1 hier. Ik wacht rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Laatst online: 07-09-2021
zojuist ontvangen hier in zuid limburg , yeaahh en nu 3 uur laden ,, maar dan .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cilph schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:09:
[...]

Ik ga denk ik een bug report filen voor galculator onder linux. Heb het nagelopen en hij geeft consequent het verkeerde antwoord :(

EDIT: Probleem gevonden. Hij vind kommas niet zo leuk >:)
:'( Volgens mij heb ik een grote fout begaan. Ik zit nog bij VF maar heb de Desire besteld met overstap naar T-mobile.. Dacht dat dat wel goed zou zitten. 10x zo snel internet bij VF.. Gister sms-je gehad dat mijn nummerbehoud goedgekeurd is en ingaat per 10-5-2010.

Weet iemand of ik al te laat ben om de hele boel te annuleren? Of kan dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Laatst online: 14:11
Weet iemand ook hoeveel aansluitkosten er in rekening worden gebracht bij StudentMobiel? En of het mogelijk is om nummerbehoud te doen, bij een nummer dat op naam staat op een van mijn ouders?

En zit er alleen bij studentmobiel geen geheugenkaart bij de verpakking of is dit bij alles zo?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
G33st schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:02:
Weet iemand ook hoeveel aansluitkosten er in rekening worden gebracht bij StudentMobiel? En of het mogelijk is om nummerbehoud te doen, bij een nummer dat op naam staat op een van mijn ouders?

En zit er alleen bij studentmobiel geen geheugenkaart bij de verpakking of is dit bij alles zo?

Alvast bedankt.
De aansluitkosten kan je zien als je op de abbonementen klikt, rechtsonder aan de pagina. De aansluitkosten zijn 24,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desire is binnen van Smartphonestunts. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles geannuleerd bij Smartphonestunts. Wat een service daar!

Toestel staat gereserveerd op mijn naam dus alleen nog een nieuwe bestelling plaatsen met verlenging bij Vodafone. De Desire wordt mijn eerste smartphone dus ik heb nooit de internetsnelheden vergeleken.

Thanx voor de post die even geleden is geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:05
Heb hem binnen:D Echt top service daar bij pdashop gister avond om 21.15 besteld vandaag al in huis.!

Nu even spelen :9~

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 14:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Alleen de website al, de naam en prijs. Wat zijn mensen toch naief soms (nofi)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
paul404 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:46:
zojuist ontvangen hier in zuid limburg , yeaahh en nu 3 uur laden ,, maar dan .......
Totaal onnodig heb nog nooit een telefoon opgeladen nieuw uit de doos en nog nooit probs met de telefoon/batterij gehad dus gelijk gebruiken die nieuwe desire..hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Leukste van allemaal dit. In de winkel zelf de HTC desire verkopen, terwijl ik hem zelf pas maandag (hopelijk) krijg haha. Enig idee wanneer ik verzendbevestiging zou krijgen, als hun zeggen dat ie maandag geleverd wordt?
Zaterdag/zondag avond ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-09 00:43
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:53:
[...]

:'( Volgens mij heb ik een grote fout begaan. Ik zit nog bij VF maar heb de Desire besteld met overstap naar T-mobile.. Dacht dat dat wel goed zou zitten. 10x zo snel internet bij VF.. Gister sms-je gehad dat mijn nummerbehoud goedgekeurd is en ingaat per 10-5-2010.

Weet iemand of ik al te laat ben om de hele boel te annuleren? Of kan dat nog?
Joh, bij TM kan je de belminuutjes oneindig bewaren en kan je na je contracts-periode tenminste een sim-only abo-tje afsluiten met internet, mocht je dan nog tevreden zijn met de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Yellowneck schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:37:
[...]

Alleen de website al, de naam en prijs. Wat zijn mensen toch naief soms (nofi)
Klopt... ikzelf trap er niet in maar kreg een mailtje van iemand die gelijk wilde bestellen, maar toch even bij mij na wilde gaan of het klopte. Gezien de spelfouten en onvoldoende gegevens van het bedrijf zou ik er al niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 14:07

Melkaz

Melkazar

En hij is binnen! Om half 2 kreeg ik een mooi klein pakketje van smartphonestunts :) Normaal bezorgd TNT veel later hier in dit gedeelte van Breda dus ik was een klein beetje verrast.

Hij hangt nu netjes in de oplader maar vind het nu al een geweldig speeltje!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-10 16:35

lampie1979

Hoepla!

Even naar de belcompany gereden en er ook 1tje gehaald :) Zelfde prijze nals op internet.

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
clockw1ze schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:04:
Leukste van allemaal dit. In de winkel zelf de HTC desire verkopen, terwijl ik hem zelf pas maandag (hopelijk) krijg haha. Enig idee wanneer ik verzendbevestiging zou krijgen, als hun zeggen dat ie maandag geleverd wordt?
Zaterdag/zondag avond ofzo?
Dus je werkt bij een telecomzaak, maar besteld zelf op internet omdat het goedkoper is? Eigenlijk ben je dus een kuil aan het graven onder je eigen baan :?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds benieuwd over VF er werkelijk een 16gb bij doet zoals vermeld op de website van hun :o

*pray some more*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Trouwens, weet iemand of StudentMobiel er een geheugenkaart bij doet? Op de site zie ik staan van niet, maar ik hoop stiekem van wel .. Kan iemand mij dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

G33st schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:21:
Trouwens, weet iemand of StudentMobiel er een geheugenkaart bij doet? Op de site zie ik staan van niet, maar ik hoop stiekem van wel .. Kan iemand mij dat bevestigen?
Ik hoop het wel ;) (ook daar besteld, los)
Bij mijn neef zat er al een geheugenkaartje in toen hij het toestel uitpakte. Stond ook software van HTC op, HTCSync ofzo. Dus verwacht eigenlijk dat die meekomt, en anders maar niet. Dan maar 2 tientjes ertegenaan voor 8GB ofzo.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik bij GSMeasy ga bestellen en de gratis wii er dan bijneem. Echter zit ik op dit moment al bij Vodafone dus ik moet wel een nieuw nummer (gratis wii komt niet bij verlenging mee).
Helpdesk is telefonisch gesloten en aanbieding duurt niet zo lang meer het is namelijk een 24uurs aanbieding.

Nu loopt mijn huidige abonnement pas over een kleine 2 maanden af, zouden ze het goed vinden als ik een 'nieuw' abonnement pas over 2 maanden in laat gaan of zou dit direct gebeuren?
Anders ga ik maar een heel goedkoop non-VF simkaartje scoren en nummerbehoud aanvragen, dan zou het abonnement pas in moeten gaan na opzegdatum van het pre-paid kaartje. Dunkt me.
prepaid heeft natuurlijk geen opzegdatum..

Kan iemand hier wat duidelijkheid in geven?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
Bij vodafone zijn de belminuten maar zeer beperkt geldig, bij TM onbeperkt.
Ook heeft vodafone geen sim-only abonnementen met internet, mocht je na je contractsperiode nog geen ander toestel willen.

Ze hebben wel sneller internet.

Hoe zit het eigenlijk met de FUP's van beide bedrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Phusebox schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:15:
[...]

Dus je werkt bij een telecomzaak, maar besteld zelf op internet omdat het goedkoper is? Eigenlijk ben je dus een kuil aan het graven onder je eigen baan :?
Nja, 130euro bijbetalen met 1jaar via internet doe ik 10x liever dan 275euro bijbetalen in de winkel, wie niet? :P
+ eerste halfjaar 50% korting ipv 3maandjes ;)

[ Voor 5% gewijzigd door clockw1ze op 10-04-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
G33st schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:21:
Alle toestellen hebben er standaard 4GB inzitten, maakt niet uit waar je 'm koopt.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Kijk dat is nou een geweldig nieuws, noujah misschien dan alsnog een 8GB kaart kopen ooit, maar een 4GB om mee te beginnen is altijd mooi.

Ik wil trouwens graag nummerbehoud hebben, echter staat mijn nummer op de naam van mijn moeder. Kan ik dan wel gewoon nummerbehoud aanvragen, en gaat dat dan verder ook gewoon goed. Of zijn hier speciale procedures voor?

[ Voor 44% gewijzigd door G33st op 10-04-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
G33st schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:02:
Kijk dat is nou een geweldig nieuws, noujah misschien dan alsnog een 8GB kaart kopen ooit, maar een 4GB om mee te beginnen is altijd mooi.

Ik wil trouwens graag nummerbehoud hebben, echter staat mijn nummer op de naam van mijn moeder. Kan ik dan wel gewoon nummerbehoud aanvragen, en gaat dat dan verder ook gewoon goed. Of zijn hier speciale procedures voor?
Zolang jij 18 bent en van bijv tmobile naar vodafone gaat mag dat ja, en hoef je niks van je meoder bij te hebbe, alleen simkaart nummer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
Mogwai82 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:39:
Bij vodafone zijn de belminuten maar zeer beperkt geldig, bij TM onbeperkt.
Ook heeft vodafone geen sim-only abonnementen met internet, mocht je na je contractsperiode nog geen ander toestel willen.
Even relativeren; zeer beperkt is 2 maanden (in tegenstelling tot KPN/Hi/Telfort maar 1 maand).
Vodafone heeft ook gewoon abonnement met internet als sim-only hoor: Bel&Sms&Web bundels zijn er ook als sim only. (Dus dan niet de Scherp abo's)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
Let wel op dat de voorwaarden bij Vodafone zo zijn dat je eerst de belminuten uit je huidige bundel pakt en dan nog eventueel de minuten die je over had van de vorige maand. Slinkse manier om 'twee maanden' aan te bieden.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Mijn pakket is verstuurd vanuit GSMweb gisteren,
Maar via tracking zie ik dat het pakket nog steeds op het sorteer status staat,al sinds gisteren. Dit is toch niet normaal lijk mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

alvv schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:15:
Mijn pakket is verstuurd vanuit GSMweb gisteren,
Maar via tracking zie ik dat het pakket nog steeds op het sorteer status staat,al sinds gisteren. Dit is toch niet normaal lijk mij?
Het kan best zijn dat het een dagje later komt, niet gelijk overal iets achter zoeken. En mocht het een rembourszending zijn, die komen nooit op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
Relax.. Het is (nog) niet zo dat de track-and-trace altijd iedere minuut wordt bijgewerkt. Ik kijk zelf pas naar de track and trace als deze er twee dagen of langer over doet. Bij binnenland zendingen van een dag heb je het pakketje nog geregeld eerder bij je liggen dan dat de track and trace aangeeft dat de chauffeur op de route is.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:31:
Ik denk dat ik bij GSMeasy ga bestellen en de gratis wii er dan bijneem. Echter zit ik op dit moment al bij Vodafone dus ik moet wel een nieuw nummer (gratis wii komt niet bij verlenging mee).
Helpdesk is telefonisch gesloten en aanbieding duurt niet zo lang meer het is namelijk een 24uurs aanbieding.

Nu loopt mijn huidige abonnement pas over een kleine 2 maanden af, zouden ze het goed vinden als ik een 'nieuw' abonnement pas over 2 maanden in laat gaan of zou dit direct gebeuren?
Anders ga ik maar een heel goedkoop non-VF simkaartje scoren en nummerbehoud aanvragen, dan zou het abonnement pas in moeten gaan na opzegdatum van het pre-paid kaartje. Dunkt me.
prepaid heeft natuurlijk geen opzegdatum..

Kan iemand hier wat duidelijkheid in geven?
Wie zegt dat het een 24uurs aanbieding is? Actie loopt i.i.g al sinds gisteren en dat logo'tje met 24h erbij betekend 24h levering (wat ze overigens niet kunnen garanderen i.c.m. deze actie).
Ik heb in ieder geval mijn verlenging bij Telfort vandaag stopgezet en een VF 200/400/Web abo genomen met gratis Wii erbij, die wou mijn zus nog halen, dus dat komt nu mooi uit.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

BPP schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:20:
[...]

Het kan best zijn dat het een dagje later komt, niet gelijk overal iets achter zoeken. En mocht het een rembourszending zijn, die komen nooit op zaterdag.
Goed om te weten, dat wist ik nog niet. Het is inderdaad een rembours verzending.
bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:30:
[...]

Wie zegt dat het een 24uurs aanbieding is? Actie loopt i.i.g al sinds gisteren en dat logo'tje met 24h erbij betekend 24h levering (wat ze overigens niet kunnen garanderen i.c.m. deze actie).
Ik heb in ieder geval mijn verlenging bij Telfort vandaag stopgezet en een VF 200/400/Web abo genomen met gratis Wii erbij, die wou mijn zus nog halen, dus dat komt nu mooi uit.
Vraagje, stel dat ik ook bestel met de Wii daar, en dan blijkt (op=op) dat ik geen Wii erbij krijg. Kan ik dan alles nog gewoon stopzetten/terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:21:
[...]

Vraagje, stel dat ik ook bestel met de Wii daar, en dan blijkt (op=op) dat ik geen Wii erbij krijg. Kan ik dan alles nog gewoon stopzetten/terugsturen?
Ja, dat lijkt mij wel. Het is inderdaad een op=op aanbieding, dat betekend zolang er nog Wii's zijn de actie nog geldig is. Zodra de Wii's op zijn stopt de actie, i.p.v een gebruikelijk start- en einddatum.

Op mijn orderbevesting (= mijn koopovereenkomst) staan 3 regels. Het abonnement, de Wii en het toestel (Desire). Zodra er één van de producten niet geleverd kan worden dan is de koopovereenkomst al niet meer juist (lees: geldig) en moet er een nieuwe koopovereenkomst (that is order) worden aangemaakt. Op dat moment moet je de boel gewoon annuleren.

Edit: Oh ff een quote van GSMEasy:
Gepost door importexport op 24/03/2010 16:36
Ik wou het gaan bestellen net,maar na het lezen van de algemene voorwaarden word je er niet bepaald vrolijk van er zitten wel haken en ogen aan vast.

@GSM easy
Als ik het vandaag bestel krijg ik daadwerkelijk de Wii, of gaan jullie je beroepen op de algemene voorwaarden later als jullie de vraag niet meer aankunnen, van helaas het abo is gegaan geen Wii voor u?

Gepost door gsmeasy.nl (shop) op 24/03/2010 17:05
je krijgt wat je bestelt!
Daarnaast is dit een beetje dezelfde situatie als met cadeau's bij tijdschriftabo's. Als blijkt cadeau's op zijn mag je ook het contract ontbinden.

In ieder geval ga ik er niet vanuit dat het zover komt. In Maart hebben ze ook al dezelfde aktie gehouden en op telecomvergelijker loopt daar een draadje over en heb geen vreemde dingen gezien.

[ Voor 18% gewijzigd door Yellowneck op 10-04-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
Phusebox schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:10:
[...]

Even relativeren; zeer beperkt is 2 maanden (in tegenstelling tot KPN/Hi/Telfort maar 1 maand).
Vodafone heeft ook gewoon abonnement met internet als sim-only hoor: Bel&Sms&Web bundels zijn er ook als sim only. (Dus dan niet de Scherp abo's)
Hmmm,

Ik heb die abonnementen gevonden waar jij het over hebt.

Toch denk ik dat ik mensen geld gaan bijleggen omdat de belminuten maar zeer beperkt houdbaar zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Mogwai82 op 10-04-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Mogwai82 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:50:
[...]

Hmmm,

Ik heb die abonnementen gevonden waar jij het over hebt.

Toch denk ik dat ik mensen geld gaan bijleggen omdat de belminuten maar zeer beperkt houdbaar zijn.
Dat is alleen het geval als je buiten je maandelijkse bundel smst/belt. En dan heb je imho de verkeerde bundel gekozen, als je telkens moet bijleggen. Ik heb de VF 200 min / 400 sms genomen. Ik bel gemiddeld over mijn laatste 23 facturen ongeveer 140 min en sms dan 60 smsjes per maand. Dus ik kom daar goed mee weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snicker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 07:56
Vandaag de knoop doorgehakt en verlengd bij Telfort voor 1 jaar met €90,- voor het toestel en €35,90 (B200 S100 W) per maand. Was verreweg de beste eenjaarsdeal die ik kon maken. De man van de klantenservice vertelde dat de telefoon per 17 april wordt geleverd en ik hem rond 20 april thuis kan verwachten. Nog 10 dagen dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
Hier is het topic dus niet voor bedoeld.

[ Voor 255% gewijzigd door RoD op 11-04-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
@yellowneck

tuurlijk, als je er telkens overheen gaat, dan heb je gewoon de verkeerde bundel.

vind dat jij trouwens wel een flinke marge inkoopt, dat is bij TM dus niet nodig.

gewoon in het begin een beetje rustig aan doen, dan bouw je lekker een buffertje op.

Ik heb nu bij TM voor 260 minuten gekozen, als ik voor VF was gegaan, had ik zeker een bundeltje hoger gekozen...

Zit trouwens wel een beetje te mokken over die internetsnelheden.

Straks kan je ineens Remote Desktoppen op je Desire, en dan zit ik met me 384 kbps :'(

Moet ik misschien updragen naar WnW plus, hebben ze alsnog mijn centjes te pakken.

[ Voor 14% gewijzigd door Mogwai82 op 11-04-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 09:16
Heeft iemand bij studentmobiel al een Desire gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
Snicker schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:51:
Vandaag de knoop doorgehakt en verlengd bij Telfort voor 1 jaar met €90,- voor het toestel en €35,90 (B200 S100 W) per maand. Was verreweg de beste eenjaarsdeal die ik kon maken. De man van de klantenservice vertelde dat de telefoon per 17 april wordt geleverd en ik hem rond 20 april thuis kan verwachten. Nog 10 dagen dus :-)
AARDIGE DEAL!

bellen+sms+web 12x36 = 432
toestel 90
Totaal 522

internetshop:
bellen 12x19 = 228
sms 12x5 = 60
web 12x10 = 120
toestel 218
Totaal = 626

Maar..... had Telfort geen strakke FUP en gezeur zoals streaming apart betalen enzo...

[ Voor 24% gewijzigd door Mogwai82 op 11-04-2010 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Laatst online: 11-10 21:22
Adames schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:49:
Heeft iemand bij studentmobiel al een Desire gekregen?
Aantal paginas terug is dit al besproken. Volgende lading wordt ergens volgende week verzonden.
Mogwai82 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:22:
@yellowneck

Zit trouwens wel een beetje te mokken over die internetsnelheden.

Straks kan je ineens Remote Desktoppen op je Desire, en dan zit ik met me 384 kbps :'(

Moet ik misschien updragen naar WnW, hebben ze alsnog mijn centjes te pakken.
Vergeet niet dat je voor onbeperkt internet WnW standaard hebt met 384kbps, en met WnW plus een whoppin' 1Mbit. Bij het niet hebben van WnW (waar je impliceert dat je nu zit) weet ik het niet maar de telefoonrekening lijkt me dan niet prettig.

[ Voor 53% gewijzigd door Cilph op 11-04-2010 00:38 . Reden: Comment op mogwai82 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Wel grappig dat mensen naar T-mobile vertrekken omdat ze daar onbeperkte bundels hebben. Ik ga juist van TM naar VF omdat ik de dekking van TM verschrikkelijk vind. En jullie denken toch zeker niet dat VF niet binnen 2 jaar ook met onbeperkte bundels komt he? :+

Als er één schaap over de dam is enzo ;)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Kazu schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:54:
Wel grappig dat mensen naar T-mobile vertrekken omdat ze daar onbeperkte bundels hebben. Ik ga juist van TM naar VF omdat ik de dekking van TM verschrikkelijk vind. En jullie denken toch zeker niet dat VF niet binnen 2 jaar ook met onbeperkte bundels komt he? :+

Als er één schaap over de dam is enzo ;)
idd, heb nu tmobile (nog steeds iphone abbo) en bereik is waardeloos.
en vodafone internet = sneller :)
iemand al verzendbevestiging van gsmweb ofzo met nummerbehoud?
als hun zegge dat k em maandag heb krijg k dan maandag ochtend email ofzo ofwat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Mogwai82 schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:06:
[...]

Maar..... had Telfort geen strakke FUP en gezeur zoals streaming apart betalen enzo...
Ach, dat gekwebbel over FUP moet je niet al te serieus nemen. Als je je internet op de PDA gewoon normaal gebruikt en niet gebruikt om te tetheren via je notebook gaat alles prima.
Heb zelf nog nooit een bericht gekregen van Telfort aangaande de FUP, zelfs toen ik een maandje 'uit noodzaak' wel moes tetheren en zodoende ineens aan een dataverbruik van 1,3GB zat.
Verhalen over mensen die waarschuwingen hebben gekregen dat ze tegen de FUP aanzaten zijn echt uitzonderlijke gevallen en dan moet je echt rare dingen gaan doen met mobiel internet. Laat staan afgesloten worden, heb dit tot dusver nog niet gelezen op dit forum dat iemand dit overkwam. Worst case scenario is dat je snelheid teruggeschroeft wordt. Je mag ook bij de meeste providers 10x het gemiddelde ofzo verbruiken? Nou dat redt je niet hoor op je mobiel (of je hebt geen leven O-) )
Mogwai82 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:22:
@yellowneck

tuurlijk, als je er telkens overheen gaat, dan heb je gewoon de verkeerde bundel.

vind dat jij trouwens wel een flinke marge inkoopt, dat is bij TM dus niet nodig.
Zo ruim is dat niet hoor. Zit maar een marge in van 30 minuten (of 60smsjes) (t.o.v. mijn gemiddelde verbruik) en dat vind ik nog nét kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Yellowneck op 11-04-2010 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 23:31
Bij GSMeasy besteld, eenjarig VF350 abbo, toestel is 155 maar ik krijg een gratis Wii die ik dan weer verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 22:04
clockw1ze schreef op zondag 11 april 2010 @ 01:34:
[...]

idd, heb nu tmobile (nog steeds iphone abbo) en bereik is waardeloos.
en vodafone internet = sneller :)
Eensch, ik heb vaker geen 3G dan wel met T-m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snicker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 07:56
Mogwai82 schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:06:
[...]

AARDIGE DEAL!

bellen+sms+web 12x36 = 432
toestel 90
Totaal 522

internetshop:
bellen 12x19 = 228
sms 12x5 = 60
web 12x10 = 120
toestel 218
Totaal = 626

Over de FUP zijn wat negatieve verhalen verschenen, maar over het algemeen schijnen weinig mensen er echt last van te hebben. De oorspronkelijke telefoonprijs bij verlengen voor één jaar bij Telfort was €129,-. Hier kon ik maximaal (na het spreken van 3 verschillende medewerkers) een korting van €39,- op krijgen (ik ben geen Telfort 'power user' namelijk), dus dat heb ik maar gedaan. Volgend jaar verlengen met een sim-only bij Telfort (mits de telefoon nog voldoet) is ook goedkoper dan bij elke aanbieder (zover ik weet): ca. €12,- gemiddeld per maand voor B200+S100+W. Uiteindelijk betaal ik dan gemiddeld over 2 jaar ca. €30,- maand.

Misschien heb ik ernstige rekenfouten gemaakt, maar dat hoop ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:16:
Ik ben nog steeds benieuwd over VF er werkelijk een 16gb bij doet zoals vermeld op de website van hun :o

*pray some more*
Het lijkt mij eigenlijk sterk. Maar je zou toch eigenlijk als consument mogen verwachten dat je iets krijgt dat voldoet aan de genoemde specificaties?
Als er 4 GB bij zit in plaats van 16 GB stuur ik denk ik wel even een briefje dat ik nog 12 GB van ze tegoed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
coob schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:08:
[...]

Eensch, ik heb vaker geen 3G dan wel met T-m.
Hmmm,
Ik woon zelf in Den Haag en daar is het internet volgens mij prima.
Maar ik heb het internet natuurlijk vooral nodig als naar verjaardagen moet bij de familie in de dorpen.

In de algemene voorwaarden van Telfort wordt streaming nog steeds apart behandeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Mogwai82 op 11-04-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Laatst online: 30-09 18:02
Yellowneck schreef op zondag 11 april 2010 @ 02:10:
[...]

Ach, dat gekwebbel over FUP moet je niet al te serieus nemen. Als je je internet op de PDA gewoon normaal gebruikt en niet gebruikt om te tetheren via je notebook gaat alles prima.
Heb zelf nog nooit een bericht gekregen van Telfort aangaande de FUP, zelfs toen ik een maandje 'uit noodzaak' wel moes tetheren en zodoende ineens aan een dataverbruik van 1,3GB zat.
Verhalen over mensen die waarschuwingen hebben gekregen dat ze tegen de FUP aanzaten zijn echt uitzonderlijke gevallen en dan moet je echt rare dingen gaan doen met mobiel internet. Laat staan afgesloten worden, heb dit tot dusver nog niet gelezen op dit forum dat iemand dit overkwam. Worst case scenario is dat je snelheid teruggeschroeft wordt. Je mag ook bij de meeste providers 10x het gemiddelde ofzo verbruiken? Nou dat redt je niet hoor op je mobiel (of je hebt geen leven O-) )

[...]

Zo ruim is dat niet hoor. Zit maar een marge in van 30 minuten (of 60smsjes) (t.o.v. mijn gemiddelde verbruik) en dat vind ik nog nét kunnen.
@Yellowneck
Hoe zit het met de snelheden van Telfort voor het Surf&Mail?
Is dat nog een beetje te doen, wat moet ik me bij mobiel internet voorstellen daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
telfort surf&mail = 768 Kbit/s
http://shop.telfort.nl/mobiel-internet/informatie/

weet alleen niet precies hoe zij zijn met FUP. Las wel net wat over iemand met nota bene een laptop-abo die eerst een waarschuwing kreeg over 1.3 GB, waarbij specifiek vermeld werd dat ie onder de Gig moest blijven.
Maand later afgesloten voor 850MB wegens excessief gebruik...

Maar denk dat je vooral moet kijken hoe er wordt omgegaan met streaming. Of dat apart wordt berekend enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Laatst online: 30-09 18:02
De geleverde snelheid wist ik al, maar ik heb werkelijk geen idee hoe zich dit verhoudt/hoe je deze snelheden moet ervaren.
Is het een redelijke snelheid voor Mobiel internet of wrodt deze snelheid ervaren als traag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Voor mobiel internet graag [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ? even doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montecristo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 07:16
Had op 20 maart ook een verlenging gedaan bij telfort. kreeg daar een best goede deal.

telfort verlengen 1 jaar 100 minuten 100 sms +internet = 26,90 permaand + 99 euro voor toestel Totaal = 421 euro.

Voor zo'n deal blijf ik wel bij telfort :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:59
Net even bij bc op de site gekeken. Staat een aardige fout op... Als je daar een 1 jarig t-mobile flex 15 neemt (13.75 p/m) zou je de desire voor nix krijgen. Neem aan dat niet de bedoeling is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Dynamic83 schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:06:
Net even bij bc op de site gekeken. Staat een aardige fout op... Als je daar een 1 jarig t-mobile flex 15 neemt (13.75 p/m) zou je de desire voor nix krijgen. Neem aan dat niet de bedoeling is :P
Ik zie het inderdaad, wat zou er gebeuren als ik die afsluit? Zo onaannemelijk is het toch niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
Geen id.... op zich leuke deal :p . De vraag is alleen wat er gebeurt als je het contract afsluit en ze komen later met een bijbetaling. Kan je dat nog van je contract af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamic83 schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:18:
Geen id.... op zich leuke deal :p . De vraag is alleen wat er gebeurt als je het contract afsluit en ze komen later met een bijbetaling. Kan je dat nog van je contract af ?
gewoon checken wat er op het contract staat... anders zeker doen!
mochten ze willen dat je bijbetaalt.. wijs jij ze ff op het contract toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:58:
[...]

Het lijkt mij eigenlijk sterk. Maar je zou toch eigenlijk als consument mogen verwachten dat je iets krijgt dat voldoet aan de genoemde specificaties?
Als er 4 GB bij zit in plaats van 16 GB stuur ik denk ik wel even een briefje dat ik nog 12 GB van ze tegoed heb.
Ja, dat zei de beste man ook met wie ik sprak. Ik zeg zo er staat 16gb op de website en als deze er niet bij zit? En hij zei dus, dan bel je of gaat even naar de winkel en zeg daar dat je te kort komt. Hij zei echter wel, het niet zeker over de informatie op de website 100% accuraat is, maar dat zie je tegen die tijd wel denk ik zo.

Dus nu maar hopen op 16gb haha, anders toch maar naar de winkel denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
In de algemene voorwaarden staat dat ze ten alle tijden de prijzen kunnen aanpassen. En al je het er niet mee eens bent binnen 7 dagen onder de verkoop uit kunt komen. Maar geld dit ook voor je contract bij t-mobile dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
MediaMarkt Almere heeft de Desire liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 17:56
trapm schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:03:
MediaMarkt Almere heeft de Desire liggen!
Mooi zal volgende week eens in alkmaar kijken, wil m toch even zien voordat ik 450euro ga betalen
Verder nog desires gespot?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Mmm gister gebeld met de vodafone klantenservice. Wel twee leuke aanbiedingen gekregen, toch nog even over na denken. (dit is met een verlenging btw)

150 bel-sms-web 2 jaar
29,99 voor de desire
29,50 pm waarvan 6 maanden 50% korting
Totaal 649,50 = effectief PM 27,06 euries

100 bel-sms-web 2 jaar
119,10 voor de desire
26,50 pm waarvan 6 maanden 50% korting
Totaal 587,10 = effectief PM 24,50 euries

Vond het allebei wel aantrekkelijk klinken.. Nog even overnadenken en uitzoeken of vodafone een beetje goed bereik heeft op traject breda-enschede en in de buurt van enschede zelf. En dan maar bestellen :D

Of hebben andere tweakers nog goedkoper gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Icyzer schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:19:
Mmm gister gebeld met de vodafone klantenservice. Wel twee leuke aanbiedingen gekregen, toch nog even over na denken. (dit is met een verlenging btw)

150 bel-sms-web 2 jaar
29,99 voor de desire

100 bel-sms-web 2 jaar
119,10 voor de desire

Vond het allebei wel aantrekkelijk klinken.. Nog even overnadenken en uitzoeken of vodafone een beetje goed bereik heeft op traject breda-enschede en in de buurt van enschede zelf. En dan maar bestellen :D

is die 50% niet voor 1 jaar, als je 2 jaar abbo hebt, dat is tenminste wel zo bij verschillende sites zoals gsmwijzer en gsmweb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamic83 schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:47:
In de algemene voorwaarden staat dat ze ten alle tijden de prijzen kunnen aanpassen. En al je het er niet mee eens bent binnen 7 dagen onder de verkoop uit kunt komen. Maar geld dit ook voor je contract bij t-mobile dan?
We gaan het merken. Ik heb hem besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Millie-ano schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:21:
[...]

is die 50% niet voor 1 jaar, als je 2 jaar abbo hebt, dat is tenminste wel zo bij verschillende sites zoals gsmwijzer en gsmweb
Klopt het is voor de eerste 12 maanden. Plus bij gsmwijzer is de desire gratis vanaf 150 BSW en op de vodafone website moet je bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:19:

150 bel-sms-web 2 jaar
29,99 voor de desire

100 bel-sms-web 2 jaar
119,10 voor de desire

Ziet er niet bijzonder goedkoop uit. Ik heb de Desire ook met een VF 150 abbo besteld, en daarbij heb ik 'm gratis. Bovendien betaal je het eerste jaar slechts 18,50 p/m (tweede jaar volle mep). In totaal 576,- over 2 jaar. (besteld bij studentmobiel.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Mmm, ik moet zeggen dat ik niet zo bekend ben met al die andere sites, gsmweb enzo. Want hoe kunnen die dan winst maken? als het zelfs goedkoper is als bij vodafone zelf? Addertje onder het gras?

Edit: En als je bij die sites besteld krijg je dan wel je gratis dubbele sms bundel?

[ Voor 18% gewijzigd door Icyzer op 11-04-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:23:
[...]

We gaan het merken. Ik heb hem besteld.
Nou dan doe ik met je mee :) bestel ik hem ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:39
Het beste kun je op verschillende sites het totaalbedrag uitrekenen en dan VF/Provider bellen om die aanbiedingen aan hen voor te leggen, kijken of ze er onder kunnen. Vorige jaar ook met mn HD gedaan, ik kreeg een voorstel, vervolgens pakte ik totaalbedragen erbij van sites en toen kon er eeneens wel extra korting worden gegeven. Ouderwets pingelen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Dynamic83 schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:38:
[...]

Nou dan doe ik met je mee :) bestel ik hem ook :P
Nou dan ik ook :P Die 140 euro voor die ene jaar is me wel een gok waard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:36:
Mmm, ik moet zeggen dat ik niet zo bekend ben met al die andere sites, gsmweb enzo. Want hoe kunnen die dan winst maken? als het zelfs goedkoper is als bij vodafone zelf? Addertje onder het gras?

Edit: En als je bij die sites besteld krijg je dan wel je gratis dubbele sms bundel?
Waarom goedkoper?
Denk aan: geen vestigingskosten, minder personeel nodig, etc.

Daarnaast moet je bedenken dat zulke internetsites wel lager mòèten om te kunnen concurreren met alle grote aanbieders. Zij nemen genoegen met een lagere winstmarge. Bedrijven als VF kunnen zulke (eigenlijk absurd hoge) bedragen vragen omdat zij veel groter zijn. Zij hebben naamsbekendheid. Mensen komen vanzelf wel naar hun toe. Er zijn genoeg naïeve mensen die zonder nadenken op een aanbieding van hun ingaan, ondanks dat het elders vele malen goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:11
He wat een leuke actie van Belcompany:) Ik heb de Desire ook maar even besteld.. :9~ :9 Mochten ze er niet mee akkoord gaan, dan hebben ze uiteraard gelijk, maar het zou zomaar een ludieke actie kunnen zijn. Als ze er niet mee akkoord gaan hoef je het T-mobile abbo uiteraard niet te aanvaarden, want je kiest natuurlijk voor de combi van de telefoon samen met het abbo en niet alleen voor een abbo.

Het zou natuurlijk wel grappig zijn dat wanneer je dinsdag thuis komt, dat je Desire nog even bezorgt wordt.

[ Voor 70% gewijzigd door patje01 op 11-04-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hem al binnen die hem via Vodafone zelf hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 22:04
Millie-ano schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:21:
[...]

Dat was in 2 winkels precies zo.
De eerste 6 maanden 50% korting.
Belcompany en Belvisie geloof ik.
En ik moest bij Belcompany bij 2 jaar BSW-150, 100€ bijbetalen voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:58

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:45:
Heeft iemand hem al binnen die hem via Vodafone zelf hebben besteld?
Verwijderd in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."

Ik weet niet wat je wilt, maar je hebt zelf als minimum datum 12 april gegeven na contact met hun. Dit was VRIJDAG. En nu op ZONDAG wil je weten of mensen hem al hebben gekregen?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke na een lange tijd veel te hebben meegelezen op het fotografie gedeelte eens besloten om een account aan te maken omdat ik met een vraag zit.

Eind deze maand kan ik een nieuwe telefoon uitkiezen bij hi aangezien mijn abonnement ten einde loopt. Na veel kijken en lezen heb ik besloten dat de HTC Desire mijn nieuwe tel gaat worden. ( En dat terwijl ik mijn oude htc diamond totaal niet meer uit kon staan). Nu is het probleem dat ik zo veel lees en hoor over Hi dat ik niet meer weet of het verstandig is om te blijven bij Hi of de overstap te nemen naar een andere provider. Met mijn oude Touch Diamond heb ik nooit een bericht gehad dat ik over de gebruikte mb zit, terwijl ik toch dagelijks zat te surfen op het web en de hele dag door mails ophaalde en verstuurde.(Youtube vermeide ik eigenlijk door de toch wel lange laadtijden). Als je dit zo leest zou je dus kunnen zeggen dat ik opzich wel bij Hi kan blijven, maar is het niet zo dat je door de vele apps veel meer aan het downloaden bent en mede daardoor sneller internet wil hebben en dat meer mb gebruik mogelijk is? Ik wil natuurlijk geen abonnement die niet dezelfde prestaties aan kan als de HTC Desire..

Hopen dat iemand mij iets duidelijkheid kan geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

patje01 schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:40:
He wat een leuke actie van Belcompany:) Ik heb de Desire ook maar even besteld.. :9~ :9 Mochten ze er niet mee akkoord gaan, dan hebben ze uiteraard gelijk, maar het zou zomaar een ludieke actie kunnen zijn. Als ze er niet mee akkoord gaan hoef je het T-mobile abbo uiteraard niet te aanvaarden, want je kiest natuurlijk voor de combi van de telefoon samen met het abbo en niet alleen voor een abbo.

Het zou natuurlijk wel grappig zijn dat wanneer je dinsdag thuis komt, dat je Desire nog even bezorgt wordt.
Sja, weet 100% zeker dat alle orders met een Tmobile 15 Relax bundel geannuleerd worden. Volgens mij is die bundel te 'hoog' ingevoerd in het systeem bij hun waardoor je fikse kortingen krijgt.
Zo kun je de iPhones, Motorola Milestone (en elk ander toestel icm zo'n abonnement) ook gratis krijgen i.cm. een 1jarig abonnement, dus dan zou je em hebben voor 160 euro :P

Edit: offtopic ja..sorry!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:51
Reactie op omitos: Ik heb ook Hi, en sneller is natuurlijk altijd beter maar ikzelf maak er geen probleem van als ik een halve seconde langer moet wachten bij een site, je hebt natuurlijk wel beter bereik bij Hi dan bij sommige andere providers. Misschien wel zodanig dat je nog 3g hebt bij Hi, terwijl je anders bij een provider die normaal gesproken sneller internet levert gprs hebt, zodat Hi alsnog sneller is. Ik zou zeggen: laat je niet gek maken. Als je nu tevreden bent, ben je dat straks ook. Ben je niet tevreden zou je kunnen kijken of je naar bijvoorbeeld vodafone kan gaan, ook nog best goed bereik maar duidelijk sneller internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:25:
[...]

Sja, weet 100% zeker dat alle orders met een Tmobile 15 Relax bundel geannuleerd worden. Volgens mij is die bundel te 'hoog' ingevoerd in het systeem bij hun waardoor je fikse kortingen krijgt.
Zo kun je de iPhones, Motorola Milestone (en elk ander toestel icm zo'n abonnement) ook gratis krijgen i.cm. een 1jarig abonnement, dus dan zou je em hebben voor 160 euro :P

Edit: offtopic ja..sorry!!
Yeah Yeah, i know. Niet geschoten................................

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t0mmiiiii schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:27:
Reactie op omitos: Ik heb ook Hi, en sneller is natuurlijk altijd beter maar ikzelf maak er geen probleem van als ik een halve seconde langer moet wachten bij een site, je hebt natuurlijk wel beter bereik bij Hi dan bij sommige andere providers. Misschien wel zodanig dat je nog 3g hebt bij Hi, terwijl je anders bij een provider die normaal gesproken sneller internet levert gprs hebt, zodat Hi alsnog sneller is. Ik zou zeggen: laat je niet gek maken. Als je nu tevreden bent, ben je dat straks ook. Ben je niet tevreden zou je kunnen kijken of je naar bijvoorbeeld vodafone kan gaan, ook nog best goed bereik maar duidelijk sneller internet.
Gelukkig heb ik nog ongeveer 2 weken dus kan er nog even over nadenken! maar denk wel dat je gelijk hebt dat als ik er nou tevreden mee ben en mijn gebruik wordt niet anders er natuurlijk geen problemen komen. Hopen dat ik bij Hi nog een mooie aanbieding er uit weet te slepen. Maar hoe zit het nou dan met het downloaden van apps? Zorgt dat niet voor de nodige problemen met de beperking van Hi? Dat is iets wat ik op mijn oude Diamond niet deed/kon. ( Zoals je merkt ben ik nog een totale leek op dit gebied)

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:11
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:27:
[...]

Yeah Yeah, i know. Niet geschoten................................
Zo is dat. Zul je zien dat ze morgen toevallig een nieuwe stagiair in dienst hebben die alle aanvragen moet verwerken en uitvoeren. Alles is spannend en nieuw voor hem/haar en weet nog niet hoe het in de echte wereld gaat. Verwerkt vervolgens alles zoals hij geleerd heeft, pak alles in en verstuurt vol trots aan het eind van de dag zijn eigen eerste orders :z :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dynamic83 schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:06:
Als ik nu dit abonnement neem kost het totaal 153 euro voor een jaar. Ik doe niks met het abonnement tot eind september. Kan ik mijn nummer meenemen van mijn huidige provider (Tringg) naar dit abonnement in september? En dan uitbreiden met een smsbundel en wat meer minuten? Of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He wat een leuke actie van Belcompany:) Ik heb de Desire ook maar even besteld.. Mochten ze er niet mee akkoord gaan, dan hebben ze uiteraard gelijk, maar het zou zomaar een ludieke actie kunnen zijn. Als ze er niet mee akkoord gaan hoef je het T-mobile abbo uiteraard niet te aanvaarden, want je kiest natuurlijk voor de combi van de telefoon samen met het abbo en niet alleen voor een abbo.

Het zou natuurlijk wel grappig zijn dat wanneer je dinsdag thuis komt, dat je Desire nog even bezorgt

zou ik die link van je mogen want ik kan die link niet vinden, ik wil ook wel bestellen.
Pagina: 1 ... 28 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.