Ik kwam net thuis en zag dat mijn HTC desire voor me klaar lag. GSMweb heeft hem snel geleverd, goed werk. Nu nog 3 uur aan de oplader en dan ff kijken wat hij allemaal kan.
Verwijderd
damnnnn...iig weet ik niet zeker of ik nog een keer bij phoneplaza/2call bestel. Waardeloze communicatie naar de klanten toe, en ook mn orderstatus moest ik iedere keer zelf achteraan.TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:06:
Net toch weer even contact gehad met 2Call. Er is nog niets binnen. De toestellen zouden nu nog binnen kunnen komen (yeah..right!) of anders morgen, of uiterlijk maandag......als ze dan maandag verstuurd worden krijgen we ze pas de dag erop...dus voor dinsdag hoeven we dus niets te verwachten van 2Call.
Wel triest dat je dus iedere keer wat anders hoort. De meneer gaf ook nog even aan dat alle andere webwinkels liegen over hun voorraad, want er zijn gewoon algemene leverproblemen...OMG....en als ik hem dan ergens anders wel zou kunnen bestellen dan had ik dat vast wel gedaan dus dat ik hem vertelde dat ze bij bv. PDAShop of Belcompany op voorraad zouden zijn klopte niet...
PFff.....'t wordt dus een rustig weekend
(misschien een wat overdreven reactie... maar ga dan niet eerst je klanten steeds zeggen dat het spul vandaag komt)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 16:11 ]
Nou..ik weet dat dus wel zeker. Ik plaats nooit meer een bestelling bij 2Call...pff..wat een arrogante kwast had ik aan de telefoon. Volgens mij bleef ik best beleefd, maar hij vond dat ik het blijkbaar niet begreep en wilde zelfs het gesprek beeindigen op een gegeven momentVerwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:09:
[...]
damnnnn...iig weet ik niet zeker of ik nog een keer bij phoneplaza/2call bestel. Waardeloze communicatie naar de klanten toe, en ook mn orderstatus moest ik iedere keer zelf achteraan.

ik kreeg vanochtend 6 over 10 dit bericht van studentmobiel.nl:ReCreator schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:07:
[...]
Vanmorgen heeft ie op de website ongeveer een half uurtje op voorraad gestaan. Zelf ook nog niets gehoord, maar ik mag niet klagen. Gisteren besteld
Volgende week zou leuk zijn!
Beste **,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order (Ordernummer:***) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen.
Als u een bestelling met een totaalbedrag (toestelprijs + verzendkosten) van € 30,- incl. btw of meer, geplaatst heeft en het bedrag is niet vooraf per iDeal of overboeking voldaan, dan wordt uw bestelling onder rembours afgerekend. De postbode zal u bij aflevering van het pakket vragen het bedrag contant te voldoen. Let op: dit is vanzelfsprekend niet van toepassing op een aanschafbedrag van € 0,-. U hoeft in dat geval bij aflevering van het pakket niets aan de postbode te betalen.
Handige links en informatie over uw product:
- Bestel accessoires voor de HTC Desire
- Actua GSM verzekering (binnen 7 dagen na factuurdatum)
- Elektronische NL handleiding van de HTC Desire
- Aftersales informatie over garantie en reparatie van uw toestel
Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Verwijderd
Ok, mijns inziens gaat 2call niet meer versturen vandaag. Fair is fair, mijn eerste bestelling dateert van 18 maart en met wijzigingen (van mijn kant) en gedoe daarover was uiteindelijk 25 maart alles rond - formeel zitten ze nog binnen de 3 weken die ze bij het bestellen aangaven.
Iets zegt me dat ze deze situatie ook wel aan hebben zien komen (levertijd bleef steeds op 3 weken staan). De vraag is waar alle verwarring is ontstaan (ik denk dat het call center dit soort dingen niet super handled) en ook hier zijn verwachtingen gewekt (die dan vervolgens weer door het call center bevestigd leken te worden).
Het is echt een rommeltje geworden (hoe die andere shops dan wel voor elkaar krijgen schijnbaar grote(re) hoeveelheden te versturen is ook een beetje een raadsel). Misschien moeten ze levering beter bij de leverancier checken en duidelijker data doorzetten (zoals Coolblue op hun sites) aan het call center (en een pre-order onderschijden van een launch-order, dat was meer het karakter van de aktie bij Coolblue mijns inziens en wat ze goed hebben weten in te vullen). Smartphonestunts.nl deed het qua communicatie ook wel aardig door hier te posten.
Iets zegt me dat ze deze situatie ook wel aan hebben zien komen (levertijd bleef steeds op 3 weken staan). De vraag is waar alle verwarring is ontstaan (ik denk dat het call center dit soort dingen niet super handled) en ook hier zijn verwachtingen gewekt (die dan vervolgens weer door het call center bevestigd leken te worden).
Het is echt een rommeltje geworden (hoe die andere shops dan wel voor elkaar krijgen schijnbaar grote(re) hoeveelheden te versturen is ook een beetje een raadsel). Misschien moeten ze levering beter bij de leverancier checken en duidelijker data doorzetten (zoals Coolblue op hun sites) aan het call center (en een pre-order onderschijden van een launch-order, dat was meer het karakter van de aktie bij Coolblue mijns inziens en wat ze goed hebben weten in te vullen). Smartphonestunts.nl deed het qua communicatie ook wel aardig door hier te posten.
Volgens mij hebben ze daar geen callcenter....'k kreeg iedere keer iemand van Sales Support aan de lijn...dus dat zal een callcenter van 2 of 3 medewerkers zijn denk ik....enneh..ze konden tijdens de gesprekken ook ff informeren bij collega'sVerwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:20:
Ok, mijns inziens gaat 2call niet meer versturen vandaag. Fair is fair, mijn eerste bestelling dateert van 18 maart en met wijzigingen (van mijn kant) en gedoe daarover was uiteindelijk 25 maart alles rond - formeel zitten ze nog binnen de 3 weken die ze bij het bestellen aangaven.
Yesss, de telefoon is binnen. Ik moet zeggen dat de verpakking erg stevig is (van HTC). Rust een maandje wachten en dan word men abbo geactiveerd.
Ook mijn Desire heeft Smartphonestunts verlaten
Ik verwacht hem morgen.
Kreeg om half 4 ook al een sms van T-Mobile dat mijn nieuwe contract is ingegaan
Kreeg om half 4 ook al een sms van T-Mobile dat mijn nieuwe contract is ingegaan
Verwijderd
Zoals eerder gezegd had ik een mailtje gestuurd naar vodafone klanten support, aangezien de verschillende informatie. Ik had hier in gevraagd of het toestel vodafone branded was, welke kleur en wanneer de levertijd was. Hierbij uitgelegd wat ik met branded bedoelde en aangegeven dat er verschillende informatie over al deze zaken was en dat ik nu duidelijk wou hebben wat het geval was.
Ik kreeg het volgende terug:
"Het HTC toestel is niet branded, is in het zwart en komt binnen op 10-04-2010 dus zullen snel uitgestuurd worden."
Ik hoop hem dus ergens volgende week te ontvangen hierop gebaseerd en dan zou het dus een zwarte moeten zijn zonder vodafone brand.
"Het HTC toestel is niet branded, is in het zwart en komt binnen op 10-04-2010 dus zullen snel uitgestuurd worden."
Ik hoop hem dus ergens volgende week te ontvangen hierop gebaseerd en dan zou het dus een zwarte moeten zijn zonder vodafone brand.
Heeft iemand ervaring met Telfort en deze telefoon?
Ik wil hier namelijk een abbo gaan afsluiten:)
Er gaan veel geruchten dat ze veel te hoge rekeningen sturen.
En dat 2,50 voor internet, is dat onbeperkt?
Ik wil hier namelijk een abbo gaan afsluiten:)
Er gaan veel geruchten dat ze veel te hoge rekeningen sturen.
En dat 2,50 voor internet, is dat onbeperkt?
Verwijderd
zojuist een mailtje terug van phoneplaza:TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:22:
[...]
Volgens mij hebben ze daar geen callcenter....'k kreeg iedere keer iemand van Sales Support aan de lijn...dus dat zal een callcenter van 2 of 3 medewerkers zijn denk ik....enneh..ze konden tijdens de gesprekken ook ff informeren bij collega's
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag zullen die niet meer binnen gaan komen. Dit zal maandag of dinsdag worden.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
PhonePlaza.nl
Postbus 11539
2502 AM Den Haag
Tel : 070-302.26.25
Nou is het dus weer 10/4 (morgen)..? Dan zou levering toch echt wel volgende week moeten plaatsvinden! Niet branded is goed nieuws, gaat daar in ieder geval geen tijd aan verloren!Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:35:
Zoals eerder gezegd had ik een mailtje gestuurd naar vodafone klanten support, aangezien de verschillende informatie. Ik had hier in gevraagd of het toestel vodafone branded was, welke kleur en wanneer de levertijd was. Hierbij uitgelegd wat ik met branded bedoelde en aangegeven dat er verschillende informatie over al deze zaken was en dat ik nu duidelijk wou hebben wat het geval was.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Wees gerust: Mijn bestelling is van 6 april, en mijn Desire wordt vandaag verstuurd. Kreeg om 15.04u de bevestingsemail. Ik denk dat jij ondertussen ook een email hebt gehad. Zo niet dan zou ik nog even bellen, dit kan tot 17.00uSAICRJMPM schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:05:
Kan iemand bevestigen dat iedereen die een pre-order bij smartphonestunts gedaan heeft nu morgen die telefoon krijgt of niet? Ik heb helaas nog geen shipping mail gehad. Bestelling 4 April. Cotnractverlenging en per iDeal betaald.
Hopelijk heb ik voor eind van de middag duidelijkheid, want dan wil ik annuleren en bij pdashop bestellen. Dan heb je hem morgen. Want ik ben bang dat je anders in de Mei release komt te zitten en daar wil ik niet op wachten.
Phoneplaza, Phoneshop en 2call zijn dezelfde tent (ook wel te zien aan de site).Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:39:
[...]
zojuist een mailtje terug van phoneplaza:
Ook de mijne (besteld bij smartphonestunts.nl) is verstuurd. Bestelling was 4 April. Contractverlenging. Vooraf betaald (iDeal).
Smartphonestunts werkt niet via track and trace zover ik kan zien?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Hmm....'k ga vanavond maar eens een klacht indienen bij 2Call....'k vind de manier van handelen zeer onprofessioneel. Vooral ook omdat mij gistermiddag zaken zijn toegezegd....Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:39:
[...]
zojuist een mailtje terug van phoneplaza:
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag zullen die niet meer binnen gaan komen. Dit zal maandag of dinsdag worden.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
PhonePlaza.nl
Postbus 11539
2502 AM Den Haag
Tel : 070-302.26.25
Nee, geen track en trace nummer gekregen in de shipping mail.Melkaz schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:54:
nope, hebben ze al es gemeld hier...ze vinden het niet betrouwbaar, zijn het wel aan het implementeren geloof ik omdat er toch veel vraag naar is...Melkaz schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:54:
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Gisteren abbo verlengt + telefoon besteld op gsmweb en net een mailtje gestuurd wanneer ik hem kan verwachten. Krijg binnen 5 minuten een berichtje terug dat hij vandaag de deur uit gaat en ik hem waarschijnlijk maandag kan verwachten. Perfecte service dus. Alleen had ik hem liever morgen gehad. Ik hoef niets te betalen dus bestaat de kans dat ik hem morgen krijg of wordt het echt pas maandag.
Ik bel net weer naar hi om de aanbieding te accepteren die ik vandaag kreeg met een Hi20 abonnement voor 1 jaar incl. internet met 129.95 bijbetaling..... moet ik nu opeens 319 euro betalen
dikke vinger dus.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Helder, moet toegeven dat de keren dat ik track and trace gebruikt hebt de indicatie totaal mis was. Maar helaas is het bezorg adres niet waar ik morgen ben, had gerekend op een bezorging van ma t/m vrij. Zelfs een kleine indicatie had al bruikbaar geweest Gelukkig is deze foon wel een ritje van 30 min waardBoy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:56:
[...]
nope, hebben ze al es gemeld hier...ze vinden het niet betrouwbaar, zijn het wel aan het implementeren geloof ik omdat er toch veel vraag naar is...
[ Voor 4% gewijzigd door Melkaz op 09-04-2010 17:01 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Toen ik gisteren de VF klantenservice belde om m'n contract te verlengen met de Desire, vertelde de beste man aan de andere kant van de lijn me dat ze de toestellen al binnen hadden en dat 'ie morgen (vandaag dus) verstuurd zou worden. Ik hoop 'm stiekem dus morgen te mogen ontvangen en zo niet, uiterlijk maandag.SmithNL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:42:
[...]
Nou is het dus weer 10/4 (morgen)..? Dan zou levering toch echt wel volgende week moeten plaatsvinden! Niet branded is goed nieuws, gaat daar in ieder geval geen tijd aan verloren!
Of dat ook echt gaat gebeuren is even afwachten natuurlijk
smile an everlasting smile
Speciaal geregistreerd om te babbelen over de HTC Desire. Woensdagavond bestelling geplaatst bij Studentmobiel met een Vodafone 150 abbo (Is dat nu zo goedkoop of ben ik nu gek?). Contract/papierwerk donderdagavond verstuurd en vrijdagochtend een mail ontvangen dat het contract ontvangen is. En nu maar hopen dat ik hem volgende week binnen heb, lijkt me een mooie reward voor recente tentamens.
het enige waar je op moet letten bij dat abonnement is dat de prijs die vermeld staat, maar 12 maanden duurt. De volgende twaalf maanden betaal je €29,50.Cilph schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:04:
Speciaal geregistreerd om te babbelen over de HTC Desire. Woensdagavond bestelling geplaatst bij Studentmobiel met een Vodafone 150 abbo (Is dat nu zo goedkoop of ben ik nu gek?). Contract/papierwerk donderdagavond verstuurd en vrijdagochtend een mail ontvangen dat het contract ontvangen is. En nu maar hopen dat ik hem volgende week binnen heb, lijkt me een mooie reward voor recente tentamens.
Maar als we dat bij elkaar optellen komt eruit (29.5+18.5)/2=€24 per maand en dat is nog steeds het goedkoopste dat ik heb gezien met internet.
Ha ik heb deze aanbieding wel kunnen pakken goedkoper is er niet..helaas wel wachten tot de 16e of 21e maar dat is al bijna zo ver.Christiano007 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:59:
Ik bel net weer naar hi om de aanbieding te accepteren die ik vandaag kreeg met een Hi20 abonnement voor 1 jaar incl. internet met 129.95 bijbetaling..... moet ik nu opeens 319 euro betalendikke vinger dus.
Daar had ik al rekening mee gehoudenEwietje schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:15:
[...]
het enige waar je op moet letten bij dat abonnement is dat de prijs die vermeld staat, maar 12 maanden duurt. De volgende twaalf maanden betaal je €29,50.
Maar als we dat bij elkaar optellen komt eruit (29.5+18.5)/2=€24 per maand en dat is nog steeds het goedkoopste dat ik heb gezien met internet.
Dit is eigenlijk mijn eerste ervaring met telefoonabonnementen (altijd prepaid gebruikt) en ik had altijd het stereotype beeld dat abonnementen afzetterij zijn. (En bij KPN houd ik me daar nog aan)
Vandaar dat ik een beetje verbaasd ben. Ik kon de verleiding van zo'n kekke Androidfoon gewoon niet weerstaan
Ben ook nogal teleurgesteld.TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:55:
[...]
Hmm....'k ga vanavond maar eens een klacht indienen bij 2Call....'k vind de manier van handelen zeer onprofessioneel. Vooral ook omdat mij gistermiddag zaken zijn toegezegd....
En ze zeggen al maandag of dinsdag versturen, reken maar op z'n vroegst dinsdag dan, want dan zal de leverancier hem maandag wel naar ze sturen, waardoor ze het dinsdag hebben, dus dan heb je hem pas woensdag thuis.
Overigens heb ik verder helemaal geen mail van ze gehad, laatste is van 24 maart van medewerker Ho Yee, alleen denk ik nu Ohjee.
Liep lang te twijffelen over het preorderen,maar toen ze hier aan gaven dat ze begin april zouden leveren dacht ik ik bestel hem, want meestal ligt hij pas later in de winkels.
Spijt spijt spijt .....
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Verwijderd
Zo, dat was een drukke D-Day (Desire-Day)! Alle pre-orders waarvan alle contracten/ betalingen en dergelijke binnen zijn, zijn uitgeleverd of gereserveerd (in afwachting van nummerbehoud). We hebben er nog slechts een paar op voorraad, maar... dinsdag krijgen we nog een aantal binnen!
Verwijderd
Bij het 'gemeenschappelijk magazijn' zeiden ze dat het minder gebruikelijk is dat toestellen op maandag worden aangeleverd (ik weet eigenlijk niet meer of ie ook wat over zaterdag zei). Persoonlijk hoop ik op een statusupdate op dinsdag (ontvangst woensdag). Dan blijven ze ook nog binnen de toegezegde levertijd (wat voor mij wel belangrijk is met een toestel in bruikleen, wegens defect van mijn vorige foon - als het dan tòch half mei gaat worden wordt het wel een onplezierig dossier).TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:55:
[...]
Hmm....'k ga vanavond maar eens een klacht indienen bij 2Call....'k vind de manier van handelen zeer onprofessioneel. Vooral ook omdat mij gistermiddag zaken zijn toegezegd....
Want het schijnt zo te zijn dat na introductie HTC toestellen een tijdje schaars worden (en de kans op aanzienlijk vertraagde levering groter). Dat heb ik nota bene van hun eigen callcenter (maar elders las ik het ook).
Ik heb daarna weer gebeld en nu kreeg ik hem wel mee voor de oude aanbiedingMichel242186 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:23:
[...]
Ha ik heb deze aanbieding wel kunnen pakken goedkoper is er niet..helaas wel wachten tot de 16e of 21e maar dat is al bijna zo ver.
Ter land, ter zee en in de kroeg
2e batch zou ook pas in mei komen, nou dan mogen ze hem in hun *piep* stoppen!Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:26:
[...]
Bij het 'gemeenschappelijk magazijn' zeiden ze dat het minder gebruikelijk is dat toestellen op maandag worden aangeleverd (ik weet eigenlijk niet meer of ie ook wat over zaterdag zei). Persoonlijk hoop ik op een statusupdate op dinsdag (ontvangst woensdag). Dan blijven ze ook nog binnen de toegezegde levertijd (wat voor mij wel belangrijk is met een toestel in bruikleen, wegens defect van mijn vorige foon - als het dan tòch half mei gaat worden wordt het wel een onplezierig dossier).
Want het schijnt zo te zijn dat na introductie HTC toestellen een tijdje schaars worden (en de kans op aanzienlijk vertraagde levering groter). Dat heb ik nota bene van hun eigen callcenter (maar elders las ik het ook).
Het klotige is dat ik met verlenging heb en die verlening is al wel helemaal door, dus dan kan ik hem niet meer ergens anders halen, anders had ik dat allang gedaan.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Nu hopen dat 'ie morgen binnenkomt! (geen rembours zending)Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:25:
Zo, dat was een drukke D-Day (Desire-Day)! Alle pre-orders waarvan alle contracten/ betalingen en dergelijke binnen zijn, zijn uitgeleverd of gereserveerd (in afwachting van nummerbehoud). We hebben er nog slechts een paar op voorraad, maar... dinsdag krijgen we nog een aantal binnen!
Verwijderd
same here ..trion75 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:29:
[...]
2e batch zou ook pas in mei komen, nou dan mogen ze hem in hun *piep* stoppen!
Het klotige is dat ik met verlenging heb en die verlening is al wel helemaal door, dus dan kan ik hem niet meer ergens anders halen, anders had ik dat allang gedaan.
als je terugbelt en je krijgt een andere medewerker dan zal het waarschijnlijk wel lukkenChristiano007 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:59:
Ik bel net weer naar hi om de aanbieding te accepteren die ik vandaag kreeg met een Hi20 abonnement voor 1 jaar incl. internet met 129.95 bijbetaling..... moet ik nu opeens 319 euro betalendikke vinger dus.
ik heb vanmiddag precies dezelfde aanbieding geaccepteerd en via de mail al een bevestiging gekregen.
alleen de levertijd was 28april!
voor een besparing van euro150-200 vind ik de levertijd niet zo erg. hi op twitter zegt 16april uitleveren.
weet niet of ik erbij zit. ik hoor het wel.
Verwijderd
Vraag:
Sent: Wednesday, April 07, 2010 12:00
Op 23 maart heb ik bij u de HTC Desire besteld i.c.m. een ************ abonnement. Op tweakers heb ik gelezen dat verschillende webshops inmiddels de HTC Desire uitleveren. Kunt u aangeven wanneer de uitlevering van mijn HTC Desire zal plaatsvinden? Ik ben erg nieuwsgierig :-) Alvast bedankt!
Antwoord:
Verzonden: woensdag 7 april 2010 14:05:26
Geachte heer/mevrouw,
Als het goed is morgen!
Met vriendelijke groet,
Bart
2Call B.V.
Gister (donderdag 8 april) had ik om 18:00 geen pakketje binnen of een verandering op de statuspagina. Weer contact gezocht via de website. Tot vandaag 17:30 geen reactie dus even gebeld.Ik kreeg een jonge vrouw aan de telefoon die mij vertelde dat er maandag of dinsdag 500 binnenkomen, voldoende voor alle orders. Die van mij zit er zeker bij (vraag me af of ze mijn besteldatum weet of dat een lucky guess is).
500 lijkt mij een aardig aantal. Na wat doorvragen, zeggen hoe ontevreden ik met de service ben en dat ik zekerheid wil (een we-weten-het-niet is ook zekerheid) hoorde ik dat de 500 alleen een toezegging is van de leverancier. 2call kan beter omgaan met hun statuspagina, minpuntje. Ik ben benieuwd of we ze woensdag in huis hebben...fingers crossed!
Op 23 maart heb ik bij u de HTC Desire besteld i.c.m. een ************ abonnement. Op tweakers heb ik gelezen dat verschillende webshops inmiddels de HTC Desire uitleveren. Kunt u aangeven wanneer de uitlevering van mijn HTC Desire zal plaatsvinden? Ik ben erg nieuwsgierig :-) Alvast bedankt!
Antwoord:
Geachte heer/mevrouw,
Als het goed is morgen!
Met vriendelijke groet,
Bart
2Call B.V.
Gister (donderdag 8 april) had ik om 18:00 geen pakketje binnen of een verandering op de statuspagina. Weer contact gezocht via de website. Tot vandaag 17:30 geen reactie dus even gebeld.Ik kreeg een jonge vrouw aan de telefoon die mij vertelde dat er maandag of dinsdag 500 binnenkomen, voldoende voor alle orders. Die van mij zit er zeker bij (vraag me af of ze mijn besteldatum weet of dat een lucky guess is).
500 lijkt mij een aardig aantal. Na wat doorvragen, zeggen hoe ontevreden ik met de service ben en dat ik zekerheid wil (een we-weten-het-niet is ook zekerheid) hoorde ik dat de 500 alleen een toezegging is van de leverancier. 2call kan beter omgaan met hun statuspagina, minpuntje. Ik ben benieuwd of we ze woensdag in huis hebben...fingers crossed!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 17:52 . Reden: typo... ]
Verwijderd
Hier ook hetzelfde, ik heb ze gister gebeld en ze zeiden dat ze het vandaag zullen opsturen maar tot op heden is niet gebeurd. En je krijgt ook geen antwoord terug op je mail. Laatste keer dat ik iets bestel bij 2Call.trion75 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:23:
[...]
Ben ook nogal teleurgesteld.
En ze zeggen al maandag of dinsdag versturen, reken maar op z'n vroegst dinsdag dan, want dan zal de leverancier hem maandag wel naar ze sturen, waardoor ze het dinsdag hebben, dus dan heb je hem pas woensdag thuis.
Overigens heb ik verder helemaal geen mail van ze gehad, laatste is van 24 maart van medewerker Ho Yee, alleen denk ik nu Ohjee.
Liep lang te twijffelen over het preorderen,maar toen ze hier aan gaven dat ze begin april zouden leveren dacht ik ik bestel hem, want meestal ligt hij pas later in de winkels.
Spijt spijt spijt .....alweer een desireloos weekend, al is m'n desire wel groot.
Had je bij gsmweb met nummerbehoud gedaan? Want ik heb hem ook woensdag contract opgestuurd voor Desire met VF. Wel een bevestiging maar nog geen sein dat VF em geactiveerd heeft..Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:08:
Ik kwam net thuis en zag dat mijn HTC desire voor me klaar lag. GSMweb heeft hem snel geleverd, goed werk. Nu nog 3 uur aan de oplader en dan ff kijken wat hij allemaal kan.
Heb ik net T-Mobile aan de lijn wordt er gezegd eind april/begin mei, ik snap er niets meer van. Ik houd me maar vast aan de Twitter actie volgende week
Ik heb m anders voor 0 euro, met 1 jarige verlenging? Komt dat dan door mijn klantenkorting? Abbonement: hi 20 online!Michel242186 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:23:
[...]
Ha ik heb deze aanbieding wel kunnen pakken goedkoper is er niet..helaas wel wachten tot de 16e of 21e maar dat is al bijna zo ver.
He wat leuk dat smartphonestunts zo snel hun mail leest.
Ik had met nummerbehoud gedaan niet wetende dat dat nu 8 dagen gaat duren.
Zo ineens krijg ik een smsje van T-Mobile dat mijn nummer word overgezet op 16 april.
Ik heb gisterochtend een mailtje gestuurd naar smartphonestunts met de vraag hoe lang dat overzetten van het nummer kan duren, vanmiddag pas reactie waar ik dus meteen op gereageerd heb dat ik een nieuw nummer wil als het zo lang moet gaan duren allemaal.
Maar nee, ik mag dus (verdomme!!!) wachten tot 16 april!

Naja dat denk ik dan, want smartphonestunts geeft mij niet even een update over hoe en wat..
Nog maar de vraag of de Desire wel op voorraad is die 16 april of dat ik kan gaan wachten tot mei...
Had ik maar nooit nummerbehoud gedaan.
Ik had met nummerbehoud gedaan niet wetende dat dat nu 8 dagen gaat duren.
Zo ineens krijg ik een smsje van T-Mobile dat mijn nummer word overgezet op 16 april.
Ik heb gisterochtend een mailtje gestuurd naar smartphonestunts met de vraag hoe lang dat overzetten van het nummer kan duren, vanmiddag pas reactie waar ik dus meteen op gereageerd heb dat ik een nieuw nummer wil als het zo lang moet gaan duren allemaal.
Maar nee, ik mag dus (verdomme!!!) wachten tot 16 april!
Naja dat denk ik dan, want smartphonestunts geeft mij niet even een update over hoe en wat..
Nog maar de vraag of de Desire wel op voorraad is die 16 april of dat ik kan gaan wachten tot mei...
Had ik maar nooit nummerbehoud gedaan.
[ Voor 10% gewijzigd door ikbengoofy op 09-04-2010 18:22 ]
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Same here, (vorige week) donderdag contract aangevraagd, vrijdagochtend binnen op mail, daarna gefaxed, 10min later bevestiging dat het binnen was en ze er mee aan de slag gingen.Cezus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:03:
[...]
Had je bij gsmweb met nummerbehoud gedaan? Want ik heb hem ook woensdag contract opgestuurd voor Desire met VF. Wel een bevestiging maar nog geen sein dat VF em geactiveerd heeft..
En dan hebben ze pas deze week woensdag nummerbehoud aangevraagd, die sinds gister al is goedgekeurd door VF, maar nog niet bij hun zichtbaar is.
Ik begin hier een beetje de schijt aan te krijgen, hun kunnen toch zo opvragen bij VF of het is goedgekeurd en die telefoon versturen of ben ik nou gek, hadden ze gister al kunnen doen, maargoed.
Vorige week kreeg ik te horen dat ik hem woensdag zou krijgen, woensdag gebeld zeiden ze dat ik bij de 2e deel zat omdat ze zoveel orders hadden dus donderdag in huis moest hebben.
Gister werd me verteld dat hij uiterlijk zaterdag geleverd zou worden, en tot slot, krijg ik nu weer te horen dat hij uiterlijk maandag geleverd wordt omdat tnt geen rembours doet op zaterdag.
Ze mogen wel wat duidelijker zijn vanaf het begin >.>
Omdat verlengen in mijn geval duurder is dan een nieuw abonnement zit ik eraan te denken om mijn huidige abonnement door te laten lopen en een nieuw abonnement bij dezelfde provider aan te vragen.Wanneer dit nieuwe contract dan geactiveerd is zeg ik het huidige op.
Maar... weet iemand of dit mogelijk is (bij vodafone)?
Maar... weet iemand of dit mogelijk is (bij vodafone)?
Tja..dat van die 500 stuks geloof ik dus niet. Gistermiddag werd mij namelijk verteld dat er vandaag 200 stuks geleverd zouden worden, meer dan voldoende pre-orders (dat zouden er in totaal 120 zijn, waarvan er al 50 verstuurd zouden zijn). Helaas pindakaas hebben ze ook vandaag niets geleverd gekregen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:50:
Vraag:
Antwoord:
Geachte heer/mevrouw,
Als het goed is morgen!
Met vriendelijke groet,
Bart
2Call B.V.
Verwijderd
Had een verlenging bij VF. Mijn huidige contract stopt pas ergens in juni. Betekent dit dat ik straks dubbel ga betalen ?Naar aanleiding van de contractverlenging van 06-04-2010 is de volgende abonnementswijziging doorgevoerd op 09-04-2010.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.
NeeVerwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:00:
[...]
Had een verlenging bij VF. Mijn huidige contract stopt pas ergens in juni. Betekent dit dat ik straks dubbel ga betalen ?
Vanmiddag mailtje van VF gehad op een aantal vragen ik weet niet of ik dat hele bericht hier zomaar mag plakken.
Dit zei hij sowieso:
Voor mij de goedkoopste aanbieding die ik tegen ben gekomen. Zit nu nog te twijfelen tussen de Desire en de Samsung Galaxy S... moeilijk moeilijk moeilijk...Op het moment dat u zou verlengen kunnen wij het nieuwe abonnement per direct in laten gaan. Echter de einddatum zal dan 1 juli 2011 worden.
Als u uw contract met 12 mnd zou verlengen met een BSW 100 dan zou de htc Desire nog eenmalig € 244,99 kosten.
Toen ik woensdag contact had met de klantenservice zeiden ze dat m'n contract was goedgekeurd en dat mijn Desire gewoon geleverd zou worden omdat ik bij T-Mobile niet hoefde te wachten op de nummerportering. Ik heb echter nog geen verzendbevestiging ontvangen. Foutje?Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:25:
Verwijderd
weet je toevallig of het mogelijk is je bestelling nog te annuleren? Ik heb de htc desire besteld bij phoneplaza (2call dus eigenlijk) bij vodafone abbo + nummerbehoud vanaf t-mobile. Nummerbehoud is al goedgekeurd..TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:55:
[...]
Tja..dat van die 500 stuks geloof ik dus niet. Gistermiddag werd mij namelijk verteld dat er vandaag 200 stuks geleverd zouden worden, meer dan voldoende pre-orders (dat zouden er in totaal 120 zijn, waarvan er al 50 verstuurd zouden zijn). Helaas pindakaas hebben ze ook vandaag niets geleverd gekregen.
Ik heb ergens anders ook nog een betere aanbieding gezien, met gratis Wii.
Ik snap het niet hoor, wat een stress...TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:55:
[...]
Tja..dat van die 500 stuks geloof ik dus niet. Gistermiddag werd mij namelijk verteld dat er vandaag 200 stuks geleverd zouden worden, meer dan voldoende pre-orders (dat zouden er in totaal 120 zijn, waarvan er al 50 verstuurd zouden zijn). Helaas pindakaas hebben ze ook vandaag niets geleverd gekregen.
Kijk overigens eens bij de levertijd van de toestellen op 2Call: vertraagd, zeker 10dagen levertijd.
Wat 2call zelf betreft: ik heb mijn laatste 3 toestellen via deze partij gedaan, bij ons op de zaak doen we ze allemaal daar. NOOIT maar 1x te klagen gehad! Tel ik toch gauw al een toestel of 20 die zo gegaan zijn.
Nu worden ze alleen telefonisch lastig gevallende hele dag... Ik zou orders van deze mensen alleen al uit principe dwarsbomen, dat is mijn hollandse benadering. (niets persoonlijks)
Maar dat mensen zowat uit hun plaat gaan omdat ze zo nodig als eerste het toestelletje wil hebben... ziekelijk

Ik wacht nog steeds af wat Telfort doet bijvoorbeeld, daar weet ik dat hij pas de 14e klaarstaat, dus heb ik tijd genoeg om te beslissen of anderen mischien een betere deal kunnen maken met verlenging. (verwacht het alleen niet) Dan beslis ik pas en heb hem daaarna ook binnen 2 dagen binnen.
Maar zonder stress!!
Net de rekening van VF voor April gehad.. €13,71 voor een maand lang BSW 150.. haha
Schiet mij maar lek, maar voorlopig verdien ik geld aan het feit dat ik nog geen Desire heb
Periode Kosten (€) Totaal (€) BTW % Abonnementskosten 01.04.2010 t/m 30.04.2010 19% Bel + SMS + Web 150 actie 24,79 29.03.2010 t/m 31.03.2010 19% Bel + SMS + Web 150 actie 2,40 01.04.2010 t/m 30.04.2010 19% Vodafone Passport 0,00 29.03.2010 t/m 30.04.2010 19% Creditering van Bel + SMS + Web 150 actie -13,59 Totaal Abonnementskosten (excl. BTW) 13,60 |
Schiet mij maar lek, maar voorlopig verdien ik geld aan het feit dat ik nog geen Desire heb

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
net terug van pdashop.. ik kreeg 'm niet mee omdat vodafone aanvullende gegevens wilde hebbenshameete schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:55:
[...]
ik ook niet, vanochtend een mailtje eraan gewijdt maar ook daar geen reactie op.
ik denk dat ik het zwikkie maar annuleer en 'm ophaal bij pdashop...
dat gaat dus nog wel even een paar dagen duren.
in elk geval heb ik in de winkel even met het toestel mogen spelen, wat een apparaat
1 voordeel is dat ik dan alsnog het zilveren toestel kan nemen, eer dat alles is goedgekeurd door vodafone is die zilveren ook uit...
maar damn... wat een stormloop op die telefoon zeg

bijna elke klant die na mij binnenkwam kwam voor een reservering van de Desire, al dan niet icm een verlenging van een abbo...
[ Voor 12% gewijzigd door Shanquish op 09-04-2010 19:45 ]
BAMMER schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:27:
[...]
Ik snap het niet hoor, wat een stress...
Kijk overigens eens bij de levertijd van de toestellen op 2Call: vertraagd, zeker 10dagen levertijd.
Wat 2call zelf betreft: ik heb mijn laatste 3 toestellen via deze partij gedaan, bij ons op de zaak doen we ze allemaal daar. NOOIT maar 1x te klagen gehad! Tel ik toch gauw al een toestel of 20 die zo gegaan zijn.
Nu worden ze alleen telefonisch lastig gevallende hele dag... Ik zou orders van deze mensen alleen al uit principe dwarsbomen, dat is mijn hollandse benadering. (niets persoonlijks)
Maar dat mensen zowat uit hun plaat gaan omdat ze zo nodig als eerste het toestelletje wil hebben... ziekelijk![]()
Overigens die 'vertraagde levertijd' tja....ze zouden dus binnen 10 dagen kunnen leveren (na bestelling? of na launchdatum?).....we wachten het maar af. Mij probleem is puur gericht op de miscommunicatie...maar ja...daar hebben meer bedrijven last van natuurlijkDaar zouden best sancties op mogen staan...
Ik wacht nog steeds af wat Telfort doet bijvoorbeeld, daar weet ik dat hij pas de 14e klaarstaat, dus heb ik tijd genoeg om te beslissen of anderen mischien een betere deal kunnen maken met verlenging. (verwacht het alleen niet) Dan beslis ik pas en heb hem daaarna ook binnen 2 dagen binnen.
Maar zonder stress!!
[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 09-04-2010 19:38 ]
Hi zou me terugbellen rond kwart over 6 over de aanbieding om te verlengen maar heb tot op heden niks gehoord. Misschien dadelijk zelf maar eens terugbellen.
Verwijderd
Hoop dat dat zo is.. zal ze eens even bellen ter bevestigingRooN schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:00:
[...]
Toen ik gisteren de VF klantenservice belde om m'n contract te verlengen met de Desire, vertelde de beste man aan de andere kant van de lijn me dat ze de toestellen al binnen hadden en dat 'ie morgen (vandaag dus) verstuurd zou worden. Ik hoop 'm stiekem dus morgen te mogen ontvangen en zo niet, uiterlijk maandag.
Of dat ook echt gaat gebeuren is even afwachten natuurlijk
Vanmiddag naar Belcompany geweest en daar hadden ze de Desire liggen.
Ik was zelfs bereid om ong. 100€ meer te betalen dan de goedkoopste webshop om hem dan meteen mee te kunnen nemen.
Bijna alles in orde gemaakt tot de medewerker erachter kwam dat ik moest wachten op acceptatie vanuit T-mobile. Ik wil namelijk van T-mobile naar Vodafone.
Dus zonder toestel naar huis en toch maar bij GSMwijzer besteld icm bellen+sms+web 150.
Toestel gratis en de eerste 12 mnd 18,50€ p/m. Goede deal lijkt me.
Heb er ook meteen een autohouder met lader bij besteld voor navi.
Ik had ze eerst nog gebeld en ze verwachten de Desire volgende week dinsdag binnen te krijgen.
Ben benieuwd, van een N95 naar de Desire.
Ik was zelfs bereid om ong. 100€ meer te betalen dan de goedkoopste webshop om hem dan meteen mee te kunnen nemen.
Bijna alles in orde gemaakt tot de medewerker erachter kwam dat ik moest wachten op acceptatie vanuit T-mobile. Ik wil namelijk van T-mobile naar Vodafone.
Dus zonder toestel naar huis en toch maar bij GSMwijzer besteld icm bellen+sms+web 150.
Ik had ze eerst nog gebeld en ze verwachten de Desire volgende week dinsdag binnen te krijgen.
Akkoord, dat is een geldig argument. Pre-order = leveren op dag van lancering. (leveranciers daargelaten..)TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:36:
[...]
Dat kan natuurlijk....ik moet ook zeggen dat ik vriendelijk te woord werd gestaan alleen (in deze tijd van drukte) is de communicatie toch ronduit beroerd te noemen. Men pre-ordert een telefoon om hem vervolgens ook te ontvangen ten tijde van lancering, niet een week later. Als je niet kunt leveren (om wat voor reden dan ook) geef dit dan gewoon aan als er naar gevraagd wordt. Niet vage toezeggingen doen, want daar jaag je klanten alleen maar op de kast. Communicatie (iets wat velen blijkbaar als moeilijk ervaren) is zo belangrijk. Als ze gewoon duidelijk waren geweest, tja....wie ben ik dan om daar een probleem van te maken. Ze hadden natuurlijk bij hun pre-order kunnen stellen dat ze niet kunnen garanderen dat je het toestel ook gelijk na release in huis zou kunnen krijgen...
Maar, ik kan mij herinneren een pre-order status gezien te hebben bij 2call. Wel een verwachte levertijd met vroegtijdige bestel mogelijkheden. (toch?)
Nu moet ik overigens wel zeggen dat je ondanks de "snelle" leveringen van o.a. pdashop en zo daar wel weer duurder uit bent. en dat scheelt echt tientjes! Jammer dat er niemand meer mee kan gaanof zelfs beter dan providers rechtstreeks.
Verwijderd
Net contact gehad met de Vodafone klantenservice en zij vertelde mij dat hij nog niet binnen is daar en dat het toch echt 12 april wordt dat hun hem pas krijgen.. kan dus nog gewoon een week duren voordat hij hier is......Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:44:
[...]
Hoop dat dat zo is.. zal ze eens even bellen ter bevestiging
Wat een *piep*. Volgens Studentmobiel (=GSMWijzer) zou die vandaag zeker binnen komen, en nu weer dit.coob schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:49:
Vanmiddag naar Belcompany geweest en daar hadden ze de Desire liggen.
Wat zijn we toch allemaal ongeduldig hier, tis maar een telefoontje.
Bij Belcompany hadden ze er iig een paar liggen.
Bij Belcompany hadden ze er iig een paar liggen.
Heeft iemand deze gezien: http://www.gsm.nl/gsm/mcs...&xart_id=ntr2t03,ntri2wsv
Ik snap niet hoeveel ik nu precies kwijt ben in totaal. KS is helaas gesloten
Ik snap niet hoeveel ik nu precies kwijt ben in totaal. KS is helaas gesloten
Ik begrijp echt niet waarom Vodafone er allemaal zo lang over moet doen. Juist VF moet de mogelijkheden hebben om te eisen om de Desire snel geleverd te krijgen zodat ze hun klanten ook netjes kunnen snel van hun nieuwe toestel kunnen voorzien. Als een winkel als pdashop het kan, moet VF het echt wel beter kunnen...
Je krijgt 99,00 korting op de toestelprijs als je er een internetabo erbij neemt.coob schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:22:
Beetje vreemd wat nu die +99€ korting inhoudt?
Groot bedrijf, log, veel telefoons nodig.. juist vanwege de omvang van VF kunnen ze waarschijnlijk minder snel handelen dan een 'kleine' zaak als PDAshop..robvanpraat schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:24:
Ik begrijp echt niet waarom Vodafone er allemaal zo lang over moet doen. Juist VF moet de mogelijkheden hebben om te eisen om de Desire snel geleverd te krijgen zodat ze hun klanten ook netjes kunnen snel van hun nieuwe toestel kunnen voorzien. Als een winkel als pdashop het kan, moet VF het echt wel beter kunnen...
Klopt ook niet want als je alleen relax 25 neemt zonder inet kost het toestel 70€BPP schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:25:
[...]
Je krijgt 99,00 korting op de toestelprijs als je er een internetabo erbij neemt.
Ja dus? Het klopt namelijk wel degelijk, of wil je er soms 30 euro bij hebben?coob schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:30:
[...]
Klopt ook niet want als je alleen relax 25 neemt zonder inet kost het toestel 70€

[ Voor 6% gewijzigd door BPP op 09-04-2010 20:33 ]
Ik heb hem vandaag binnen gekregen , had besteld bij Salland (preorder) . Prachtig apparaat !!!
Zééér tevreden
Mvg.
Cristallx
Zééér tevreden
Mvg.
Cristallx
Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...
Inderdaad, je krijgt gewoon maximaal €99 korting op het toestel. Ze gaan je geen geld geven nee..BPP schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:32:
[...]
Ja dus? Het klopt namelijk wel degelijk, of wil je er soms 30 euro bij hebben?
Ik heb het trouwens nagevraagd bij GSMweb en het lijkt gewoon te kloppen. Gemiddeld €24 per maand all in en €12 voor het toestel met BSW 150 http://www.gsmweb.nl/forms/vf012.htm. Ziet iemand hier nog een addertje? VF staat namelijk niet bekend als goedkoop, maar dit is de allergoedkoopste aanbieding die ik kan vinden (2 jaar).
Eerste jaar is dan €18,50 p/m en tweede jaar €29,50 p/m.
[ Voor 4% gewijzigd door Ilya op 09-04-2010 20:42 ]
Ah zo, als je bv relax 20 kiest krijg je die 99€ korting ook en blijft er 94€ staan voor het toestel.BPP schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:32:
[...]
Ja dus? Het klopt namelijk wel degelijk, of wil je er soms 30 euro bij hebben?
Sorry hoor.
Ik heb hem en volgens mij nog een paar andere bij Studentmobiel (GSMWijzer) besteld. Daar heb je dezelfde abonnement zonder bijbetaling.Ilya schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:39:
[...]
Inderdaad, je krijgt gewoon maximaal €99 korting op het toestel. Ze gaan je geen geld geven nee..
Ik heb het trouwens nagevraagd bij GSMweb en het lijkt gewoon te kloppen. Gemiddeld €24 per maand all in en €12 voor het toestel met BSW 150 http://www.gsmweb.nl/forms/vf012.htm. Ziet iemand hier nog een addertje? VF staat namelijk niet bekend als goedkoop, maar dit is de allergoedkoopste aanbieding die ik kan vinden (2 jaar).
Eerste jaar is dan €18,50 p/m en tweede jaar €29,50 p/m.
Wat balen...moeten alle mensen die bij GSMWijzer hebben besteld tot dinsdag wachten? Of gaat het om een nalevering van de eerste bestelling? Ik had op 31 maart bij GSMWijzer besteld, contract is ontvangen en verder nog niks van ze gehoord...BPP schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:05:
[...]
Wat een *piep*. Volgens Studentmobiel (=GSMWijzer) zou die vandaag zeker binnen komen, en nu weer dit.
*steekt hand op* 24/maand gemiddeld over 2 jaar en toestel gratis met BSW 150. Snap echter niet waarom Websend BV meerdere webshops heeft. StudentMobiel=GSMWijzer.BPP schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:47:
[...]
Ik heb hem en volgens mij nog een paar andere bij Studentmobiel (GSMWijzer) besteld. Daar heb je dezelfde abonnement zonder bijbetaling.
Ik meen dat sommige al iets hebben ontvangen van GSMWijzer/Studentmobiel.ASF86 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:01:
[...]
Wat balen...moeten alle mensen die bij GSMWijzer hebben besteld tot dinsdag wachten? Of gaat het om een nalevering van de eerste bestelling? Ik had op 31 maart bij GSMWijzer besteld, contract is ontvangen en verder nog niks van ze gehoord...
[ Voor 34% gewijzigd door Cilph op 09-04-2010 21:03 ]
Een abonnementje verhogen kunnen ze anders wel verdomd snelSmithNL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:28:
[...]
Groot bedrijf, log, veel telefoons nodig.. juist vanwege de omvang van VF kunnen ze waarschijnlijk minder snel handelen dan een 'kleine' zaak als PDAshop..
Maar het was voor mij wel meteen de eerste en laatste keer dat ik m'n telefoon direct bij VF bestel! Dan krijg ik bovendien mensen aan de lijn die makkelijk kan verstaan, ik moet bij de klantenservice van VF toch vaak wel wat geconcentreerder luisteren......
Verwijderd
Ik heb ook besteld bij TELFORT...
1 JAAR / 12 maanden > 200 belminuten 18,95 euro + onbeperkt Internet 10 euro = 28,95 per maand > x12 en NUL euro bij betalen..
Ben al jaren klant en verleng mijn ABBO wederom, toppertje dus, als ik alles zo lees hier...
Ik weet het het wordst pas de 17 April of later! Geen probleem ik wacht wel ff....
1 JAAR / 12 maanden > 200 belminuten 18,95 euro + onbeperkt Internet 10 euro = 28,95 per maand > x12 en NUL euro bij betalen..
Ben al jaren klant en verleng mijn ABBO wederom, toppertje dus, als ik alles zo lees hier...
Ik weet het het wordst pas de 17 April of later! Geen probleem ik wacht wel ff....
Klopt volledig wat je zegt. Ik zou ook graag naar Hi oid gaan, maar de internetsnelheid houdt met bij VF, zeker voor een toestel als de Desirerobvanpraat schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:17:
[...]
Een abonnementje verhogen kunnen ze anders wel verdomd snelZodra het 'geld' eenmaal gegarandeerd binnen is moet je vooral niet te veel meer verwachten. Jammer genoeg zijn ze eigenlijk de enige die een fatsoenlijke internetsnelheid aanbieden, waardoor ik haast geen keus had dan bij VF te blijven.
Maar het was voor mij wel meteen de eerste en laatste keer dat ik m'n telefoon direct bij VF bestel! Dan krijg ik bovendien mensen aan de lijn die makkelijk kan verstaan, ik moet bij de klantenservice van VF toch vaak wel wat geconcentreerder luisteren......
Iemand onderhand de desire al binnen, die van GSMweb nummerbehoud heeft van x provider naar Vodafone?
Of duurt het bij jullie ook tot maandag?
Of duurt het bij jullie ook tot maandag?
De actie van VF met 50% korting op abbo is toch minder goed als actie van t-mobile met studentmobiel. Daar is hij 19.95 i.p.v. 25 euro + web 'n walk 2.95 per maand(voor eerste 12 maanden daarna 10 euro). Plus je hebt 190 minuten en vodafone heeft 150 minuten. Dan is T-mobile toch beter of levert die branded mobieltjes(via studentmobiel) >.> web 'n walk heb ik op mn prepaid mobiel en is echt "lelijke" software
Verwijderd
In totaal ben je aan dat T-Mobile abbo in 2 jaar meer kwijt hoor. Volgens mij kwam je rond de 610,-, terwijl je bij VF op 576,- uitkomt.Negaiido schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:25:
De actie van VF met 50% korting op abbo is toch minder goed als actie van t-mobile met studentmobiel. Daar is hij 19.95 i.p.v. 25 euro + web 'n walk 2.95 per maand(voor eerste 12 maanden daarna 10 euro). Plus je hebt 190 minuten en vodafone heeft 150 minuten. Dan is T-mobile toch beter of levert die branded mobieltjes(via studentmobiel) >.> web 'n walk heb ik op mn prepaid mobiel en is echt "lelijke" software
Daarnaast heb je wat betreft waar voor je geld maar deels gelijk. Je krijg weliswaar 190 minuten tov 150 bij VF. Bij VF zijn de smsjes de halve prijs, dus kan je ook 300 smsjes sturen uit je bundel. Bij T-Mobile is het gewoon 190bel/190sms.
Tot slot heb je bij VF ook (veel) sneller internet.
Verwijderd
Tsja, het is ook ander internet (ik kan niet zoveel zeggen over die verschillen), maar bij VF krijg je 150 minuten/300 sms en Tmobile 190 minuten/190 sms. Ik persoonlijk zal veel eerder smsjes verbruiken dan die minuten dus dan is dat wel een aardig verschil.Negaiido schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:25:
Edit. Bertjeknor was me net iets voor, maar ja... Tmobile ben je dan ~635,- kwijt, dat is toch weer 60 Euro duurder.
Iemand ervaring met dit soort 24 uurs aanbiedingen van Tmobile? Zijn deze ook echt de moeite waard om even op te wachten of wordt dit een tamelijk standaard aanbieding van ze?TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:01:
[...]
Zie net op Twitter een bericht van TMobile langs komen over het feit dat ze zeer binnenkort een 24 uurs aanbieding icm de Desire gaan krijgen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 22:46 . Reden: update ]
Als je het goed narekent dan lijkt VF toch echt nog goedkoper, maar dat hangt er van af of je minuten/smsjes hoger rekent dan internet.
Zonder eenmalige onkosten en bij gratis mobiel:
EDIT: Zonder falende rekenmachine met dank aan BertjeKnor's kiene observatieskills
T-mobile:
19,95*24+2,95*12+9,95*12 -> 633,60 euro
Over 2 jaar voor Relax 25 + Web'n'Walk standaard
Web'n'Walk internet heeft +-380kBIT
190 minuten of 190 smsjes
Vodafone:
18,50*12+29,50*12 -> 576 euro
Over 2 jaar. BSW150
150 minuten of 300 smsjes en 3,6Mbit internet
EDIT: Zonder falende rekenmachine met dank aan BertjeKnor's kiene observatieskills
T-mobile:
19,95*24+2,95*12+9,95*12 -> 633,60 euro
Vodafone:
18,50*12+29,50*12 -> 576 euro
Over 2 jaar. BSW150
[ Voor 20% gewijzigd door Cilph op 09-04-2010 23:14 . Reden: Beter taalgebruik en opmaak ]
Oke, ik had weer niet gelijk
Dan maar voor de VF abbo gaan
tenzij die 24 uur aanbiedingen best de moeite waard zijn om op te wachten.
Verwijderd
Volgens mij is jouw rekenmachine een beetje kaduukCilph schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:44:
Als je het goed narekent dan lijkt VF toch echt nog goedkoper, maar dat hangt er van af of je minuten/smsjes hoger rekent dan internet.
T-mobile:
19,95*24+2,95*12+9,95*12 -> 588 euro
Vodafone:
18,50*12+29,50*12 -> 564 euro
Over 2 jaar. BSW150
De juiste bedragen zijn:
T-Mobile = 633,60
VF = 576,-
Ik ga denk ik een bug report filen voor galculator onder linux. Heb het nagelopen en hij geeft consequent het verkeerde antwoordVerwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:05:
[...]
Volgens mij is jouw rekenmachine een beetje kaduuk.
De juiste bedragen zijn:
T-Mobile = 633,60
VF = 576,-
EDIT: Probleem gevonden. Hij vind kommas niet zo leuk
[ Voor 7% gewijzigd door Cilph op 09-04-2010 23:11 ]
Verwijderd
Heb vanmiddag de foon opgehaald bij smartphonestunts, ze hebben zelfs het nummerbehoud meteen aangevraagd voor me, en laten me in een paar dagen weten of dat gelukt is. Echt een prima zaak.
De telefoon zelf gaat bijna mijn verwachtingen te boven:)
Ben nu lekker apps aan het uitzoeken..
De telefoon zelf gaat bijna mijn verwachtingen te boven:)
Ben nu lekker apps aan het uitzoeken..
Telefoon binnengekregen van smartphonestunts, leverdatum exact wat ze me hadden voorspeld. Telefoon overtreft de verwachtingen en bereik met VF is vele malen beter dan mijn oorspronkelijke T-mobile. Hèhè eindelijk van dat gezeur af!
Bij deze mijn dank aan smartphonestunts voor de uitstekende service en het op de hoogte houden hier op tweakers, ik heb geen andere webwinkel zoiets zien doen. Pluim!
Bij deze mijn dank aan smartphonestunts voor de uitstekende service en het op de hoogte houden hier op tweakers, ik heb geen andere webwinkel zoiets zien doen. Pluim!
Verwijderd
nog een tip voor degene die nog niet de desire gekocht hebben; de website www.gsmeasy.nl geeft tijdelijk bij alle vodafone abbo's met bijv. de desire, een gratis Wii! ze hebben de desire ook op voorraad.
Helaas zit ik nu vast bij phoneplaza, anders had ik zeker hier gehaald..
Is alleen wel een ander abbonement 200/400 en kost 708 euro totaal ma je krijgt er dan wel een wii erbij die je dan kan verkope voor 150 euro.Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:36:
nog een tip voor degene die nog niet de desire gekocht hebben; de website www.gsmeasy.nl geeft tijdelijk bij alle vodafone abbo's met bijv. de desire, een gratis Wii! ze hebben de desire ook op voorraad.
Kom je rond de 550 euro uit totaal.
Dus als ik het goed begrijp is jouw nummerbehoud binnen één dag na aanvraag goedgekeurd? Da's volgens mij wel een recordtijd! Waarschijnlijk gooien ze jou ook op de hoop van op dinsdag te versturen Desires. GSMweb moet mijn nummerbehoud nog doorgeven aan VF (weet niet of je daar een mail over krijgt), dus hoop dat ze voor mij ook een Desire klaarleggen uit de batch van dinsdag...clockw1ze schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:36:
[...]
Same here, (vorige week) donderdag contract aangevraagd, vrijdagochtend binnen op mail, daarna gefaxed, 10min later bevestiging dat het binnen was en ze er mee aan de slag gingen.
En dan hebben ze pas deze week woensdag nummerbehoud aangevraagd, die sinds gister al is goedgekeurd door VF, maar nog niet bij hun zichtbaar is.
PS5 PSN: UnrealKazu
Damn, dat is best een leuke deal. Mn zus die wou nog een Wii dus dat is dan mooi meegenomen!Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:36:
Volgende de site gaat het om een Zwarte (Black) Desire die uit voorraad leverbaar is
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
klopt, vanmorgen melding gekregen dat hij verzonden is, morgen is hij binnen (volgens tracktrace.tntpostpakketservice.nl)Cilph schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:02:
[...]
*steekt hand op* 24/maand gemiddeld over 2 jaar en toestel gratis met BSW 150. Snap echter niet waarom Websend BV meerdere webshops heeft. StudentMobiel=GSMWijzer.
[...]
Ik meen dat sommige al iets hebben ontvangen van GSMWijzer/Studentmobiel.
Met 16gb erbij zou het wel een goede deal zijn.Yellowneck schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:28:
[...]
Damn, dat is best een leuke deal. Mn zus die wou nog een Wii dus dat is dan mooi meegenomen!
Volgende de site gaat het om een Zwarte (Black) Desire die uit voorraad leverbaar is.... fuckup of hebben ze echt al de zwarte (heb liever de bruin
)
Dat zie ik dan weer niet erbij staanMichie23 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 02:00:
[...]
Met 16gb erbij zou het wel een goede deal zijn.
Maar zelfs zonder een 16GB MicroSD erbij blijft het nog steeds een goede aanbieding hoor. Niet te hebberig worden he
Helaas zijn ze morgen telefonisch gesloten, kan dan helaas ook niet even bellen om te vragen of het daadwerkelijk om een zwarte desire gaat, of om de normale bruine die mijn voorkeur heeft.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
_hier stond onzin_
[ Voor 94% gewijzigd door coob op 10-04-2010 08:23 ]
Dat is ook de reden dat ik naar Voda wil.SmithNL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:23:
[...]
Klopt volledig wat je zegt. Ik zou ook graag naar Hi oid gaan, maar de internetsnelheid houdt met bij VF, zeker voor een toestel als de Desire
Bij T-mobile krijg ik 0,3Mbit en bij Voda 3,6Mbit.
En dan heb ik bij T-mobile bijna nergens 3G verbinding. Of kan dat aan mijn N95 liggen?
Bij GSMwijzer of Studentmobiel? Laatstgenoemde heeft em volgens mij helemaal niet op voorraad.niek87 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:32:
[...]
klopt, vanmorgen melding gekregen dat hij verzonden is, morgen is hij binnen (volgens tracktrace.tntpostpakketservice.nl)![]()
Dat is hetzelfde bedrijf.....RoD schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 08:47:
[...]
Bij GSMwijzer of Studentmobiel? Laatstgenoemde heeft em volgens mij helemaal niet op voorraad.
De man die ik aan de telefoon had (dit keer een volwassen kerel en niet een jochie van 18 die mij elke x andere datum vertelde) zei dat ik hem uiterlijk maandag zou moeten krijgen, maar ik heb nog steeds geen verzendbevestiging ofzo, krijg ik die dan vanavond tussen 1800-1900 of toch pas dinsdag?Kazu schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:19:
[...]
Dus als ik het goed begrijp is jouw nummerbehoud binnen één dag na aanvraag goedgekeurd? Da's volgens mij wel een recordtijd! Waarschijnlijk gooien ze jou ook op de hoop van op dinsdag te versturen Desires. GSMweb moet mijn nummerbehoud nog doorgeven aan VF (weet niet of je daar een mail over krijgt), dus hoop dat ze voor mij ook een Desire klaarleggen uit de batch van dinsdag...
Je kan wel zelf vodafone bellen en vragen of je nummerbehoud al is goedgekeurd.
Oh en ze zeiden dat ze ze in ieder geval voor degenen met nummerbehoud wel de desires vast gelegd hebben dus
[ Voor 6% gewijzigd door clockw1ze op 10-04-2010 10:23 ]
Gister middag de Desire opgehaald bij Smartphonestunts.
Keurige service! Medewerkers wisten we te vertellen dat het daar echt een gekkenhuis was betreffende de Desire.
De hele dag telefoontjes en mailtjes..
De telefoon zelf is erg mooi. Een perfecte vervanger voor m'n G1.. Ik merk dat het touchscreen zelfs beter reageerd en doet niet onder aan m`n iPod Touch qua touch reactie.
De kleuren zijn erg mooi en moest toch echt goed zoeken naar 'de roze waas'. Enkel bij bepaalde wit/grijs tinten kun je het vaag zien. Echter moet je dit toch echt weten.. Het stoord namelijk helemaal niet.
Top telefoontje! (en zeer tevreden klant van smartphonestunts)
Keurige service! Medewerkers wisten we te vertellen dat het daar echt een gekkenhuis was betreffende de Desire.
De hele dag telefoontjes en mailtjes..
De telefoon zelf is erg mooi. Een perfecte vervanger voor m'n G1.. Ik merk dat het touchscreen zelfs beter reageerd en doet niet onder aan m`n iPod Touch qua touch reactie.
De kleuren zijn erg mooi en moest toch echt goed zoeken naar 'de roze waas'. Enkel bij bepaalde wit/grijs tinten kun je het vaag zien. Echter moet je dit toch echt weten.. Het stoord namelijk helemaal niet.
Top telefoontje! (en zeer tevreden klant van smartphonestunts)
offtopic:
NOFI, maar ik denk dat menig webshop de jengelende Desire tweakers spuugzat is. Moet je indenken dat je daar aan het verkopen bent, of (erger) bij een ingehuurd callcentre werkt. Die laatste mensen verdienen ~8 euro bruto per uur
Die hebben 0,0 grip op het hele orderproces en zeggen alles om maar van je af te kunnen zijn.
Vaak worden ingehuurde callcentres ook slecht geinformeerd en vormen ze een frontlinie c.q. bliksemafleider. Ook veel klachten over cheapass webshops waarvan je het had kunnen weten (http://www.telecomvergelijker.nl
) ipv bestellen bij een fatsoenlijke shop.
NOFI, maar ik denk dat menig webshop de jengelende Desire tweakers spuugzat is. Moet je indenken dat je daar aan het verkopen bent, of (erger) bij een ingehuurd callcentre werkt. Die laatste mensen verdienen ~8 euro bruto per uur
Vaak worden ingehuurde callcentres ook slecht geinformeerd en vormen ze een frontlinie c.q. bliksemafleider. Ook veel klachten over cheapass webshops waarvan je het had kunnen weten (http://www.telecomvergelijker.nl
Ik heb besteld bij Websend. Vodafone heeft me niet teruggebeld en toen ik belde hebben ze de mij eerder mondeling aangeboden offerte ingetrokken. Ergens heb ik gelezen dat Vodafone tegenwoordig BSW abbo's onmiddelijk laat ingaan, ondanks porteren zodat klanten niet komen te zitten met hoge online koste.
In mijn geval kost me dat dan 3 maanden dubbele lasten.
Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.