Krijg net een smsje van T-mobile dat m'n contract per direct is verlengd... Er gebeurd dus wel wat
28 aprilImperium schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:59:
Mijne is verstuurd! (smartphonestunts) besteldatum 28 april. los toestel betaald met ideal.
Ik heb nog niks gehoord, maar denk wel dat het goed komt. Zal wel iets met verlenging wat ze nog aan moeten vragen bij kpn zijn. Besteld op 21 maart BTW
What a fine day for Science! | Specs
lekker! net mail gehad van smartphonestunts
Nummerbehoud duurt ongeveer 10 dagen.
Verdomme!!!!!
Meteen maar teruggestuurd dat ik in dat geval een nieuw nummer wil, ik zit met een half kapotte GSM en heb hem hard nodig...
Verdomme!!!!!
Meteen maar teruggestuurd dat ik in dat geval een nieuw nummer wil, ik zit met een half kapotte GSM en heb hem hard nodig...
[ Voor 38% gewijzigd door ikbengoofy op 09-04-2010 13:05 ]
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Oeps.. 28 maart natuurlijk.Harmsen schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:01:
[...]
28 aprilDat vind ik knap
Ik heb nog niks gehoord, maar denk wel dat het goed komt. Zal wel iets met verlenging wat ze nog aan moeten vragen bij kpn zijn. Besteld op 21 maart BTW

Verwijderd
Hebben ze ook geen indicatie kunnen geven wanneer ze een nieuwe lading binnen verwachten?Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:59:
zojuist nog even met phoneplaza gebeld... helaas nog niet binnen... hij vertelde wel dat ze continu met vragen over levering desire gebeld worden.. dus een beetje druk zit er gelukkig wel achter
Is bevestigd via twitter dat Hi de 16de gaat leveren. Simlock weet ik niet, zou kunnen.Christiano007 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:54:
Net weer gebeld met Hi en ze geven aan dat de Desire echt pas de 21 april komt, dat het contract bij verlenging ook pas ingaat op die datum en dat de Desire wél een simlock heeft. Dat vind ik toch wel...naadje.
Verwijderd
Zie je het voor je? Bij smarthphonestunts hebben ze een paar mannetjes ingehuurd die elke keer als er een pakje klaar staat naar het postkantoor rennen en het daar afleveren. Op het moment dat hij ze afleverbriefje terug heeft hollen ze weer naar het kantoor van smartphonestunts en gaan achter de pc zitten om een mailtje naar de klant te sturen. Dan zit er nog een telefoonteam klaar om de constante stroom van telefoontjes van onrustige consumenten aan te nemen en dat is al sinds vanmorgen 10:00 uur. Die mannen en vrouwen liggen helemaal in de stress en hebben hun weekend echt hard nodig om weer bij te komen.Imperium schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:59:
Mijne is verstuurd! (smartphonestunts) besteldatum 28 april. los toestel betaald met ideal.
Mannen en vrouwen van smatphonestunts /me wenst jullie een fijn weekend, en ik zie wel als TNT voor de deur staat....
Verwijderd
Ik heb met ze afgesproken dat ik hem vanmiddag zelf kom ophalen, en dan het nummerbhoud zelf aanvraag.ikbengoofy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:01:
lekker! net mail gehad van smartphonestunts
Verdomme!!!!!
misschien is dat ook nog een optie voor je..
Verwijderd
Ik was net in de VodaFone spuistraat den haag. Daar hadden ze hem nog niet in de winkel.
Maar bij de BC wel (helaas achter glas -_-)
Zo denk ik maar VF bellen om mn bestelling gewoon te plaatsen zodat ik hem binnen krijg wanneer ze hem de deur uit doen.
Zo denk ik maar VF bellen om mn bestelling gewoon te plaatsen zodat ik hem binnen krijg wanneer ze hem de deur uit doen.
Verwijderd
O, my bad... Dexcom, moederbedrijf van o.a. Dixons zou een meerderheidsbelang nemen in Coolblue, maar die twee schijnen dat later dus weer afgeblazen te hebben lees ik nu.

my bad 2: (Kijkshop is van Retail Networks en ging destijds met Shops at Work samenwerken, die laatste is inmiddels failliet)
[/Offtopic (oud-) fusies en overnamen-nieuws]
Ik heb verzendmail gehad van Smartphonestunts, bestelling van 30 maart.
Hmm.....gisteren was hij anders 100% overtuigd. 'k kan je wel vertellen dat als ik geen mail krijg vandaag dat ik er toch niet blij van ga worden idd. Was dit overigens een antwoord op een vraag van jou?Dix0r schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:51:
Status update 2Call:
[...]
Zo zeker zijn ze helaas ook niet
Ik kreeg vanmorgen (zie eerder in dit topic) een mail dat ze vandaag wat geleverd gingen krijgen.
Waarschijnlijk gewoon een verzendcontract met TNT en die komt het spul van vanmiddag om een vast tijdstip afhalen?Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:06:
[...]
Zie je het voor je? Bij smarthphonestunts hebben ze een paar mannetjes ingehuurd die elke keer als er een pakje klaar staat naar het postkantoor rennen en het daar afleveren. Op het moment dat hij ze afleverbriefje terug heeft hollen ze weer naar het kantoor van smartphonestunts en gaan achter de pc zitten om een mailtje naar de klant te sturen. Dan zit er nog een telefoonteam klaar om de constante stroom van telefoontjes van onrustige consumenten aan te nemen en dat is al sinds vanmorgen 10:00 uur. Die mannen en vrouwen liggen helemaal in de stress en hebben hun weekend echt hard nodig om weer bij te komen.
Mannen en vrouwen van smatphonestunts * Imperium wenst jullie een fijn weekend, en ik zie wel als TNT voor de deur staat....
Het is nog verdacht still bij 2call, eergister rond deze tijd gingen ze de deur al uit toch?TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:10:
[...]
Hmm.....gisteren was hij anders 100% overtuigd. 'k kan je wel vertellen dat als ik geen mail krijg vandaag dat ik er toch niet blij van ga worden idd. Was dit overigens een antwoord op een vraag van jou?
Ik kreeg vanmorgen (zie eerder in dit topic) een mail dat ze vandaag wat geleverd gingen krijgen.
Gister was het ook al zo stil en kregen ze opeens niks, zie het somber in, maar dag is nog niet om.
net al extra micro usb kabeltje gekocht, kan niet wachten tot ik hem eindelijk heb.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Gewoon even vragen of je hem mag uitproberen, doen ze echt niet moeilijk zolang je maar interesse toont. Ik stond een tijdje geleden ook in een BC bij een Legend te kijken. Ik mocht hem gewoon vasthouden, aanzetten en alles uitproberen. Ben uiteindelijk toch weggelopen onder 't mom van; ''Ik ga er nog even over nadenken''. Dat is een stuk fijner dan bij de MM of Saturn waar je bijna altijd moet wachten en waar zo'n irritante beveiliging op zit.Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:07:
Waar blijft dat mailtje van Smartphonestunts...? M'n geduld wordt hier serieus op de proef gesteld..
[ Voor 10% gewijzigd door Limit-NL op 09-04-2010 13:16 ]
Ik had je post gezien inderdaad.TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:10:
[...]
Hmm.....gisteren was hij anders 100% overtuigd. 'k kan je wel vertellen dat als ik geen mail krijg vandaag dat ik er toch niet blij van ga worden idd. Was dit overigens een antwoord op een vraag van jou?
Ik heb ze ook maar eens gevraagd wanneer ze de Desire verwachten, al is het maar om aan te geven dat ik ongeduldig begin te worden
De reply is niet echt eenduidig, lijkt wel of ze de mensen aan het lijntje houden. Wanneer je je leverancier opbelt weet je toch of ze een verzending naar je winkel hebben gestuurd
Gistermiddag zou men hier naar informeren inderdaad en mij terug bellen. Toen ik later contact opnam gaf Bart aan dat er 200 toestellen onderweg zouden zijn en dat ze die morgen (vandaag dus) zouden ontvangen.\Dix0r schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:14:
[...]
Ik had je post gezien inderdaad.
Ik heb ze ook maar eens gevraagd wanneer ze de Desire verwachten, al is het maar om aan te geven dat ik ongeduldig begin te worden
De reply is niet echt eenduidig, lijkt wel of ze de mensen aan het lijntje houden. Wanneer je je leverancier opbelt weet je toch of ze een verzending naar je winkel hebben gestuurd
Heb overigens de backorder afdeling nog even een e-mail gestuurd net, in reactie op het bericht wat ik eerder hier ook geplaatst heb.
[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 09-04-2010 13:16 ]
Christiano007 in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."frankdewildt schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:59:
[...]
En heb je ook een aanbieding gekregen om te verlengen? Ik ga ze vandaag ook nog bellen kan vanaf 17 april verlengen.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Tja.. uit de woorden 'hopen' en 'wellicht', lijkt me duidelijk dat ze het zelf ook niet weten.TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:15:
[...]
Gistermiddag zou men hier naar informeren inderdaad en mij terug bellen. Toen ik later contact opnam gaf Bart aan dat er 200 toestellen onderweg zouden zijn en dat ze die morgen (vandaag dus) zouden ontvangen.\
Heb overigens de backorder afdeling nog even een e-mail gestuurd net, in reactie op het bericht wat ik eerder hier ook geplaatst heb.
En moet je dan meteen beslissen of kun je later ook nog bevestigen?
Verwijderd
verwachting is dat ze vandaag wat binnen zouden krijgen, maar het klonk niet echt zeker..Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:02:
[...]
Hebben ze ook geen indicatie kunnen geven wanneer ze een nieuwe lading binnen verwachten?
pffff en als ik al nieuwe klant bij HI kom moet ik gewoon even 309 keiharde pegels neerleggen voor de mobiel. hopelijk krijg ik ook zo'n leuke aanbieding bij VF. Die heb ik woensdag een mail gestuurd met allemaal vragen maar heb er nog steeds geen reactie op gekregen. En als ik die wel krijg is het meestal ontzettend kortaf en zijn ze niet ingegaan op alle vragen.Christiano007 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:24:
Ik heb net contact opgenomen met Hi en ze hebben me de volgende aanbieding gedaan voor 1 jaar verlengen.
Hi 20 (€18,45)
Hi internet (eerste 6 maanden 2,50, 6 maanden €10,-)
Bijbetalen € 129,95
Kom ik uit op:
€ 426,35
Als ik kijk naar de aanbieding van studentmobiel.nl
Vodafone BSW 100 1 jaar nieuw
6 maanden € 12,50
6 maanden € 26,50
Bijbetalen € 248
Verzenden + aansluitkosten € 24.95 en € 9,95
€ 516,90
Toch wel een groot verschil voor een weekje wachten

Oei oei oei wat een moeilijke, je zou hem in de de dichtstbijzijnde sloot kunnen gooien.Testpanel schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:20:
Autosleutels liggen al klaar om naar smartphonestunts te rijden..
Het is helaas nog wachten op het e-mailtje.
Zit trouwens wel spontaan te denken wat ik met m`n T-Mobile G1 ga doen

[ Voor 29% gewijzigd door kaasaanfiets op 09-04-2010 13:23 ]
Autosleutels liggen al klaar om naar smartphonestunts te rijden..
Ze kunnen je de aanbieding niet mailen (ik wou nog gaan vergelijken "erover nadenken") dus je moet het dan wel aangeven. Maar ik heb een 2e keer gebeld en kreeg toen gewoon dezelfde aanbieding dus het zal wel niet zo zijn dat je het maar één keer krijgt en daarna is het voorbij en krijg je een mindere aanbieding.frankdewildt schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:19:
[...]
En moet je dan meteen beslissen of kun je later ook nog bevestigen?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Tja..de man aan de telefoon was gisteren (na een paar keer navraag gedaan te hebben) vrij zeker van z'n zaak. Er zouden 200 toestellen binnenkomen was zijn uitspraak (van Bart dus).Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:19:
[...]
verwachting is dat ze vandaag wat binnen zouden krijgen, maar het klonk niet echt zeker..
Via welk bedrijf had je hem besteld?
[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 09-04-2010 13:30 ]
YES!!!
(besteld op 26-mrt btw)Middels deze email willen we u laten weten dat uw bestelling door ons is verwerkt. Het pakket zal dan ook vandaag via TNT Post naar u worden verzonden.
SmartphonestuntsTheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:29:
[...]
Tja..de man aan de telefoon was gisteren (na een paar keer navraag gedaan te hebben) vrij zeker van z'n zaak. Er zouden 200 toestellen binnenkomen was zijn uitspraak (van Bart dus).
[...]
Via welk bedrijf had je hem besteld?
Verwijderd
Hier nog geen bericht van smartphonestunts. Besteld op 19 maart met T-mobile abonnement en nummerbehoud. Zal het daarmee te maken hebben? Aangezien degene die hem los hebben besteld al wel bericht hebben gehad. Ik wacht rustig.... af
Verwijderd
Dat wordt tot morgen of maandag voorvocht en 'manus turbare'! Zojuist ook hetzelfde mailtje gehad...
Middels deze email willen we u laten weten dat uw bestelling door ons is verwerkt. Het pakket zal dan ook vandaag via TNT Post naar u worden verzonden.
Normaal gesproken zal de levering binnen maximaal 3 werkdagen plaatsvinden. Controleer bij het ontvangen van het pakket goed of het geen schade heeft ondervonden voordat u tekent voor ontvangst.
Verwijderd
Ik hoop dat het klopt!TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:29:
[...]
Tja..de man aan de telefoon was gisteren (na een paar keer navraag gedaan te hebben) vrij zeker van z'n zaak. Er zouden 200 toestellen binnenkomen was zijn uitspraak (van Bart dus).
kan echt niet meer wachten

Ik blijf die statuspagina maar verversen, maar niksVerwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:36:
[...]
Ik hoop dat het klopt!![]()
kan echt niet meer wachten
IK WIL M'N DESIRE!
Ook laatste keer dat ik wat preorder.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Nog geen mail van smartphoneshop.nl dat-ie verzonden is. Besteldatum 4 April.
Moet ik me zorgen gaan maken? Ik voel me net een klein kind wachtend op zijn cadeau.
Moet ik me zorgen gaan maken? Ik voel me net een klein kind wachtend op zijn cadeau.
Even ter informatie, ook voor anderen: heb toch een mail gekregen waarin de 'schuld' bij Vodafone wordt gelegd. Van VF hebben ze nog niet gehoord dat de nummerportering rond is.Phusebox schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:13:
[...]
Ja dan zou je inderdaad het beste even een telefoontje kunnen plegen waarom het nog niet rond is.
Blijkbaar duurt het anno 2010 meerdere weken voor providers om het volgende te doen:
-He oude provider, wij hebben hier een aanvraag voor een nummerportering van nummer Y, met simkaart X en contractnummer Z. Mag hij alsjeblieft naar ons?
* Ja hoor, ga je gang
-Bedankt, prettige dag nog verder!

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Net even het 'magazijn' van 2call aan de lijn gehad
UPS was al geweest en daar zaten ze niet bij. De 'koerier' kan nog tot 16:00 komen (ik zal ze rond die tijd nog even bellen - en dat mocht), omdat ik anders om rond 18:00 in Den Haag op 2 plaatsen tegelijk moet zijn.
Tot zover de stand in het ondertussen best spannende interactieve spelletje met 2call en zijn logistieke keten.
Tot zover de stand in het ondertussen best spannende interactieve spelletje met 2call en zijn logistieke keten.
Ik heb ook nog niets gehoord van Smartphonestunts. Ben wel benieuwd of ik bij die eerste lading zit, of tot mei moet wachten. Wachten is opzich niet erg, maar de definitie van pre-order is volgens mij toch dat je het kan verwachten kort na de launch van iets.
Besteld op 7 april.
Weet iemand eigenlijk hoe lang het duurt voordat een verlenging bij T-Mobile er doorheen is? Nummerbehoud speelt nu volgens mij geen rol, omdat de verlenging gewoon op dat nummer komt, en ze eigenlijk alleen het nieuwe abbo daar bij hoeven te zetten.
EDIT: Op Smartphonestunts.nl staat trouwens nu wel bij de Desire bij Voorraadstatus: Uit voorraad leverbaar!! Lijkt me wel goed nieuws
Besteld op 7 april.
Weet iemand eigenlijk hoe lang het duurt voordat een verlenging bij T-Mobile er doorheen is? Nummerbehoud speelt nu volgens mij geen rol, omdat de verlenging gewoon op dat nummer komt, en ze eigenlijk alleen het nieuwe abbo daar bij hoeven te zetten.
EDIT: Op Smartphonestunts.nl staat trouwens nu wel bij de Desire bij Voorraadstatus: Uit voorraad leverbaar!! Lijkt me wel goed nieuws
[ Voor 42% gewijzigd door Buffalo op 09-04-2010 13:53 ]
UPS was al geweest en daar zat het niet bij? Ze hebben geen idee hoe en wanneer hun spullen binnenkomen? Volgens mij houden ze ons aan het lijntje en krijgen we het pas in de loop van volgende weekVerwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:44:
Net even het 'magazijn' van 2call aan de lijn gehadUPS was al geweest en daar zaten ze niet bij. De 'koerier' kan nog tot 16:00 komen (ik zal ze rond die tijd nog even bellen - en dat mocht), omdat ik anders om rond 18:00 in Den Haag op 2 plaatsen tegelijk moet zijn.
Verwijderd
Bericht van Smartphonestunts nu net ontvangen!! Besteld 19 maart met T-mobile en nummerbehoud. Tof!
Verwijderd
Uh, de persoon die ik daarover sprak is niet iemand waarvan je kan verwachten dat ie overal 'on top of things' zit - niet de manager of iemand van het call center (waarvan me een paar dagen geleden al opviel dat ik een compleet ander verhaal hier gepost zag worden, dan ik in goed vertrouwen van iemand daar had aangenomen die ik even daarvoor aan de lijn had gehad). Die zouden wel een goed gecoördineerd verhaal moeten hebben (maar ja, dat hebben ze bij VF ook niet - kennelijk is dat 'what it takes' om in een call center te werken).trion75 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:47:
[...]
UPS was al geweest en daar zat het niet bij? Ze hebben geen idee hoe en wanneer hun spullen binnenkomen? Volgens mij houden ze ons aan het lijntje en krijgen we het pas in de loop van volgende week
Er gaan een aantal webshops die graag de mogelijkheid van pre-order wilden aanbieden helaas imago schade oplopen. En waarom? Omdat ze zelf niet geleverd hebben gekregen.
Ik vind imago schade hierdoor jammer!
Dit zal hen 2 keer doen denken vooraleer nogmaals een dergelijke actie op touw te gaan zetten.
Ik denk dat we niet zo boos moeten zijn maar geduldig moeten wachten. HELAAS!
Dit zal hen 2 keer doen denken vooraleer nogmaals een dergelijke actie op touw te gaan zetten.
Ik vind het prima om geduldig af te wachten. Maar een webshop moet de klant vervolgens niet verkeerd inlichten en aan het lijntje houden.trapm schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:02:
Er gaan een aantal webshops die graag de mogelijkheid van pre-order wilden aanbieden helaas imago schade oplopen. En waarom? Omdat ze zelf niet geleverd hebben gekregen.
Ben vandaag vanuit huis aan het werk, en heb morgen ook al rekening gehouden met de post die voorbijkomt. Waarschijnlijk allemaal voor NIETS!
Leuk voor je...ik wacht nog steeds op bericht... En ik heb eerste week maart besteld. Ook T-Mobile+nummerbehoud. Leuk dat ze hier veel posten, maar tot nu toe heb ik steeds zelf om statusupdates moeten vragen en nu zie ik dat er al mensen zijn die ruim na mij hebben besteld en de telefoon al bijna hebben. Ik wil best geduldig zijn, maar ik krijg de indruk dat ik nu links en rechts ingehaald word...Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:53:
Bericht van Smartphonestunts nu net ontvangen!! Besteld 19 maart met T-mobile en nummerbehoud. Tof!
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Verwijderd
Weet iemand hoe het zit met Belnu.nl ? ik heb dit gehad van ze. ze antwoorde binne 2 uur! ge-weldig. Het bericht was alleen minder 'leuk'.
De verwachting is momenteel dat wij de HTC Desire begin volgende week mogen verwachten, echter zijn deze berichten nog niet definitief bevestigd.
Zodra wij het toestel hebben ontvangen zullen wij deze per omgaande aan u verzenden en u hiervan een e-mail sturen ter bevestiging.
De verwachting is momenteel dat wij de HTC Desire begin volgende week mogen verwachten, echter zijn deze berichten nog niet definitief bevestigd.
Zodra wij het toestel hebben ontvangen zullen wij deze per omgaande aan u verzenden en u hiervan een e-mail sturen ter bevestiging.
1) .... het gaat hier om een TELEFOON. Volgens mij geen primaire levensbehoefte waarvoor alles moet wijken. (ja ja...ook ík wacht met smart op mn Desire!)Dix0r schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:07:
[...]
Ik vind het prima om geduldig af te wachten. Maar een webshop moet de klant vervolgens niet verkeerd inlichten en aan het lijntje houden.
Ben vandaag vanuit huis aan het werk, en heb morgen ook al rekening gehouden met de post die voorbijkomt. Waarschijnlijk allemaal voor NIETS!
2) Aan t lijntje houden? Door te zeggen dat er vandaag nog een levering KAN komen? Dat is toch ook zo? Zij weten t ook niet.
Aan t lijntje houden is meer iemand bewust en willens en wetens verkeerd voorlichten. (zie VF Campagnes mbt ANWB/SMM?Vrouw acties)
Verwijderd
idd, zelfs als het zo is dat de toestellen vandaag niet binnenkomen, zeg dat dan gewoon! tenminste duidelijkheid naar de klanten toe.Dix0r schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:07:
[...]
Ik vind het prima om geduldig af te wachten. Maar een webshop moet de klant vervolgens niet verkeerd inlichten en aan het lijntje houden.
Verwijderd
Bedrijven krijgen meestal leveringen op vaste dagen en rond vaste tijden, dus het bericht dat ze niet weten of het nog komt vind ik best wel onzin..trapm schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:13:
[...]
1) .... het gaat hier om een TELEFOON. Volgens mij geen primaire levensbehoefte waarvoor alles moet wijken. (ja ja...ook ík wacht met smart op mn Desire!)
2) Aan t lijntje houden? Door te zeggen dat er vandaag nog een levering KAN komen? Dat is toch ook zo? Zij weten t ook niet.
Aan t lijntje houden is meer iemand bewust en willens en wetens verkeerd voorlichten. (zie VF Campagnes mbt ANWB/SMM?Vrouw acties)
Yeaah, ook net bericht(13:32) van smartphonestunts en besteld op 30 maart met t-mobile verlenging..
ook van t-mobile een sms gehad dat mijn nieuwe contract op 9 april ingaat, terwijl het oude eigenlijk nog tot 19 april zou moeten lopen..
was het maar al morgen.....
ook van t-mobile een sms gehad dat mijn nieuwe contract op 9 april ingaat, terwijl het oude eigenlijk nog tot 19 april zou moeten lopen..
was het maar al morgen.....
zo net ff Hi gebeld en die deden het volgende aanbod:
2 jaar verlengen: 16,95 per maand (eerste 3 maanden gratis), Eindeloos Online 1e jaar 2,50 per maand en 2e jaar 9,95 en daarbij de HTC Desire gratis. Een goed aanbod dacht ik zelf. Wordt vanavond terug gebeld om dit te bevestigen.
2 jaar verlengen: 16,95 per maand (eerste 3 maanden gratis), Eindeloos Online 1e jaar 2,50 per maand en 2e jaar 9,95 en daarbij de HTC Desire gratis. Een goed aanbod dacht ik zelf. Wordt vanavond terug gebeld om dit te bevestigen.
GSMweb wordt ook steeds vager zeg.
Gister is mn nummerbehoud door vodafone goedgekeurd (had zelf VF maar xtje gebeld).
En nu is er bij GSMweb nog steeds niet bekend dat mn nummerbehoud is goedgekeurd.
Krijg gister te horen dat hij uiterlijk zaterdag geleverd zou worden, nu wordt het weer maandag, omdat TNT niet op zaterdag levert?
Wat is dit nou voor bullshit de hele tijd?
Gister is mn nummerbehoud door vodafone goedgekeurd (had zelf VF maar xtje gebeld).
En nu is er bij GSMweb nog steeds niet bekend dat mn nummerbehoud is goedgekeurd.
Krijg gister te horen dat hij uiterlijk zaterdag geleverd zou worden, nu wordt het weer maandag, omdat TNT niet op zaterdag levert?
Wat is dit nou voor bullshit de hele tijd?
[ Voor 5% gewijzigd door clockw1ze op 09-04-2010 14:23 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:08:
[...]
O, my bad... Dexcom, moederbedrijf van o.a. Dixons zou een meerderheidsbelang nemen in Coolblue, maar die twee schijnen dat later dus weer afgeblazen te hebben lees ik nu.![]()
my bad 2: (Kijkshop is van Retail Networks en ging destijds met Shops at Work samenwerken, die laatste is inmiddels failliet)
\[/Offtopic (oud-) fusies en overnamen-nieuws]
offtopic:
En dit is ook al behoorlijk oud nieuws; Kijkshop is overgenomen door een zweedse partij, en valt nu onder 'Klockgrossisten I Norden Netherlands B.V.
En dit is ook al behoorlijk oud nieuws; Kijkshop is overgenomen door een zweedse partij, en valt nu onder 'Klockgrossisten I Norden Netherlands B.V.
http://specs.tweak.to/5253
Het vervelende is.. Je weet dat ze binnen zijn.
In mijn geval wil ik hem zo gaan afhalen (als ik de bevestiging heb), maar vraag me af of dit eigenlijk wel nodig is?
Het lijkt mij dat de e-mail bevestiging puur een stukje informatie is al 'Vanaf nu kun je hem ophalen'.
Geen idee of er een document bij zit die je moet mee nemen
Vragen.. Vragen.. Vragen..
In mijn geval wil ik hem zo gaan afhalen (als ik de bevestiging heb), maar vraag me af of dit eigenlijk wel nodig is?
Het lijkt mij dat de e-mail bevestiging puur een stukje informatie is al 'Vanaf nu kun je hem ophalen'.
Geen idee of er een document bij zit die je moet mee nemen
Vragen.. Vragen.. Vragen..
Yes! Ook hier is de bevestiging binnen van smartphonestunts!
Echter valt het me wel op dat bij het contract in de bijlage er staat ingang contract10-06-2010. Betekend dat ik dan pas web and walk kan gebruiken? Heb op mijn huidige foon en abbo deze dienst nooit gehad.
Echter valt het me wel op dat bij het contract in de bijlage er staat ingang contract10-06-2010. Betekend dat ik dan pas web and walk kan gebruiken? Heb op mijn huidige foon en abbo deze dienst nooit gehad.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Sommige bedrijven krijgen meer dan 1 maal per week, en heel soms zelfs per dag, geleverd.Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:15:
[...]
Bedrijven krijgen meestal leveringen op vaste dagen en rond vaste tijden, dus het bericht dat ze niet weten of het nog komt vind ik best wel onzin..
Dat ze op vaste tijden geleverd krijgen ben ik met je eens. Maar, zoals men zelf aangeeft: t ZOU KUNNEN dat ze nog een keer langs komen. Ikzelf hecht daar trouwens erg weinig geloof aan, maar, t ZOU kunnen
1) Wanneer er hier een bericht verschijnt dat 2Call aangeeft op vrijdag voor 100% hun bestelling binnen te krijgen en vervolgens kan verzenden, vind ik dat de moeite waard om hier op mijn vrije zaterdag rekening mee te houden. A.s. maandag & dinsdag moet ik gewoon werken en ook geen mogelijkheid om de phone op mijn werk af te laten leveren.trapm schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:13:
[...]
1) .... het gaat hier om een TELEFOON. Volgens mij geen primaire levensbehoefte waarvoor alles moet wijken. (ja ja...ook ík wacht met smart op mn Desire!)
2) Non-argument, je kent je leverancier. Zij kunnen je toch vertellen of ze een pakket verstuurd hebben, het hoeft toch nu nog niet per vliegtuig ingevlogen te worden?
Duidelijke communicatie had deze discussie sowieso voorkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Dix0r op 09-04-2010 14:24 ]
lijkt er wel op, bij mij staat 09-04-2010 en dit is ook op my t-mobile pagina al aangepast... bel ze anders ff..Melkaz schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:19:
Yes! Ook hier is de bevestiging binnen van smartphonestunts!
grtz
my t-mobile pagina is een beetje van slag...paul404 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:25:
[...]
lijkt er wel op, bij mij staat 09-04-2010 en dit is ook op my t-mobile pagina al aangepast... bel ze anders ff..
grtz
terwijl er gister nog stond dat ik in aanmerking kwam en klik hier voor verlenging etc etc.Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen.
Einddatum staat echter nog op: contractsperiode: 18 juni 2010
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Mijn contract is verlengd per vandaag kreeg ik net per sms door. Ik heb nog geen bevestiging van Smartphonestunts gekregen maar je zou zeggen dat het met elkaar te maken heeft. Overigens 1 april besteld.
Op aanraden van de collega op het forum hier even gebeld.
Hij ligt klaar. Ik ga hem nu ophalen
Hij ligt klaar. Ik ga hem nu ophalen
Je kent je leverancier idd. Maar weet die ook op welk tijdstip de zending bezorgd gaat worden?Dix0r schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:23:
[...]
1) Wanneer er hier een bericht verschijnt dat 2Call aangeeft op vrijdag voor 100% hun bestelling binnen te krijgen en vervolgens kan verzenden, vind ik dat de moeite waard om hier op mijn vrije zaterdag rekening mee te houden. A.s. maandag & dinsdag moet ik gewoon werken en ook geen mogelijkheid om de phone op mijn werk af te laten leveren.
2) Non-argument, je kent je leverancier. Zij kunnen je toch vertellen of ze een pakket verstuurd hebben, het hoeft toch nu nog niet per vliegtuig ingevlogen te worden?
Duidelijke communicatie had deze discussie sowieso voorkomen.
Dat weet de transporteur. En dan nog alleen maar bij benadering!
Ik denk dat 2Call er zelf ook flink van baalt. Dat ook zij hadden gerekend vandaag te kunnen leveren.
Dat bedoelde ik in mn post. Dat bedrijven volgende keer 2 keer gaan nadenken voordat ze pre-orders gaan opzetten. Voordat ze harde uitspraken gaan doen (waar we zelf om vragen!) Krijg je volgende ontwijkende en onbevredigende antwoorden.
Nogmaals....ook Ik wacht met smart hoor. Maar dan op VF.
Dit soort commentaar kan best, maar past niet in dit topic. Neem aub even contact op met een moderator als je dergelijke dingen wil bespreken.
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 09-04-2010 15:40 ]
*knip*
[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 09-04-2010 15:40 ]
Verwijderd
Dit keer nieuwe foon bestellen is in ieder geval nu al geen soepele procedure geworden. Waar dat nou aan ligt ? Het zou in ieder geval ook deels aan HTC kunnen liggen (bij mijn vorige Sony Ericssons, die doorgaans ook pre-order waren heb ik dit nooit gehad - alhoewel ik wel ooit de indruk had dat één webshop alle zeilen moest bijzetten om extra toestellen te regelen en daarna weken niet gelevered kreeg, ze zaten ook opvallend onder de introductieprijs toen.. in dat opzicht waren ze bij SonyEricsson dan misschien weer wèl wat ratterig vermoedelijk).
Persoonlijk vind ik het raar dat CoolBlue er opvallend veel heeft gehad. Wat de reden is dat 2call zo slecht bedient wordt is gissen.. misschien kunnen we uit verveling proberen daar een vinger achter te krijgen (ligt het aan HTC's distributiebeleid ? de groothandels? bestaat er ergens in de keten een verwikkeling waar een ega misschien niets vanaf weet ? vragen.. vragen..).
Persoonlijk vind ik het raar dat CoolBlue er opvallend veel heeft gehad. Wat de reden is dat 2call zo slecht bedient wordt is gissen.. misschien kunnen we uit verveling proberen daar een vinger achter te krijgen (ligt het aan HTC's distributiebeleid ? de groothandels? bestaat er ergens in de keten een verwikkeling waar een ega misschien niets vanaf weet ? vragen.. vragen..).
offtopic:
@hierboven: pas jij de Kijkshop-wiki even aan ? Wikipedia: Kijkshop
@hierboven: pas jij de Kijkshop-wiki even aan ? Wikipedia: Kijkshop
Hij doelt met name op het feit dat het nu enkel nog gaat over het ontvangen of niet ontvangen hebben van de telefoon, waardoor hij als hij de abo's wil doornemen door tig pagina's van levertijden moet.
Ik zit hier al de hele dag te wachten .... via track en trace bij TNT staat er "Zending zit in afleverroute" hoop dat ie vandaag nog komt.
Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...
De telefoon, want dan krijg ik het ding ook vandaag?Jaii schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:24:
Heb hem binnen van smartphonestunts
Nicenice, even checken hoor!
*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 09-04-2010 15:41 ]
Mogwai82 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:49:
geachte dames en heren,
serieus, ik zou u vriendelijk willen verzoeken hier verder te praten over de levertijden:
HTC Desire... - De Levertijden!
voor de mensen die nog bezig zijn hun abonnementje samen te stellen is het knap irritant om door de "nog x nachtjes slapen heen te roeien"
So pretty please, with a cherry on top...![]()
kan een moderater misschien even een handje helpen?
offtopic:
Vind een apart topic puur over de levertijd een beetje overbodig. Daarnaast heb je dit besproken met de modjes alvorens een nieuw topic te openen?
Dus in de toekomst krijgen we 3 topic voor elk (populair) toestel; ervaringen, levertijden én abonnementen
Vind een apart topic puur over de levertijd een beetje overbodig. Daarnaast heb je dit besproken met de modjes alvorens een nieuw topic te openen?
Dus in de toekomst krijgen we 3 topic voor elk (populair) toestel; ervaringen, levertijden én abonnementen

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
http://www.telecombinatie.nl/winkel/retailer/Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:42:
O.a. 2Call, Algebeld & Smartphoneshop vallen hier blijkbaar onder! Vreemd dat Smartphonestunts wel al een groot deel uit kan leveren nu (iig i.t.t. 2call).
Verwijderd
Ik heb hem ook bij Belnu besteld en heb gebeld en gemailed.Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:10:
Weet iemand hoe het zit met Belnu.nl ? ik heb dit gehad van ze. ze antwoorde binne 2 uur! ge-weldig. Het bericht was alleen minder 'leuk'.
Op mail reageren ze niet en aan de telefoon werd me verteld dat ik moet wachten tot volgende week maar inderdaad zal me niets verbazen als ze deze pas eind van de maand leveren.
Wat ik wel geleerd heb ik is dat ik NOOIT meer bij Belnu ga bestellen zo'n een slechte service heb ik serieus nog nooit eerder meegemaakt.
Ja prima toch?
Kan je eerst in het ene topic een passend abonnementje bespreken.
En daarna even kijken in het levertijden-topic waar je het beste je gekozen abo-tje kunt aanvragen.
Als het ongeveer 50-50 was gebleven in dit topic, dan hadden beide onderwerpen opzich wel in 1 topic besproken kunnen worden, maar dit is ronduit onhandig.
Maar die zie jij denk zelf ook wel in...
En daarna even kijken in het levertijden-topic waar je het beste je gekozen abo-tje kunt aanvragen.
Als het ongeveer 50-50 was gebleven in dit topic, dan hadden beide onderwerpen opzich wel in 1 topic besproken kunnen worden, maar dit is ronduit onhandig.
Bij mij ook, ook nog geen mail trouwens. Wel heb ik ze nog aan de telefoon gehad, misschien wordt ie vandaag verstuurd anders maandag. Alle pre-orders worden i.i.g. uitgeleverd. Ik heb mijn bestelling 6 april pas gedaan. Ik wacht rustig af, zal wel dinsdag worden eer dat ik hem in mijn handen heb.Onedayflyer682 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:28:
Mijn contract is verlengd per vandaag kreeg ik net per sms door. Ik heb nog geen bevestiging van Smartphonestunts gekregen maar je zou zeggen dat het met elkaar te maken heeft. Overigens 1 april besteld.
GSMwijzer had trouwens een melding gegeven dat ze pas in mei konden leveren. Een dag nadat ik geannuleerd hadden kwamen ze daar echter op terug en bleek dat ze ze vandaag binnen zouden moeten krijgen. Wel was ik erg te spreken over de communicatie met het bedrijf de volgende keer ga ik het daar zeker weer proberen. Smartphonestunts bevalt trouwens tot nu toe ook prima.
[ Voor 23% gewijzigd door Kiezel op 09-04-2010 15:03 ]
-=-
Verwijderd
Smartphoneshop = Smartphonestunts bedoel je neem ik aan?Dix0r schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:54:
[...]
http://www.telecombinatie.nl/winkel/retailer/
O.a. 2Call, Algebeld & Smartphoneshop vallen hier blijkbaar onder! Vreemd dat Smartphonestunts wel al een groot deel uit kan leveren nu (iig i.t.t. 2call).
Wij zijn inderdaad, net als die andere, aangesloten bij Telecombinatie. Maar toestellen moeten wij nog wel zelf bij leveranciers bestellen en hier zijn we gewoon vrij in.
Leveranciers hebben dus niets te maken met Telecombinatie, maar met de dealers zelf.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 15:01 . Reden: typo ]
Verwijderd
Wel nee joh, binnen 3 minuten wordt je gelopen bij de helpdesk, en ze reageren binnen 24 uur op mijn mailtjes. Vond wel raar dat ik met mobiel bellen opeens 1.25 per minuut moest betalen en van de week was het 0,25 cent p.m. Miss wordt het te druk bij hun. Ik denk persoonlijk dat ze zelf echt HELEMAAL niks uitmaakt hoe laat ze de toestellen leveren, want heel NL wacht immers op zijn mooie HTC desire?Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:55:
[...]
Ik heb hem ook bij Belnu besteld en heb gebeld en gemailed.
Op mail reageren ze niet en aan de telefoon werd me verteld dat ik moet wachten tot volgende week maar inderdaad zal me niets verbazen als ze deze pas eind van de maand leveren.
Wat ik wel geleerd heb ik is dat ik NOOIT meer bij Belnu ga bestellen zo'n een slechte service heb ik serieus nog nooit eerder meegemaakt.
Volgens mij zijn wij de enige die hebben besteld bij belnu.nl, ik heb er nog helemaal niks overgeleze @ this forum. We zullen next week het maar aanzien, kan niet wachten!
Vasthouden mocht wel, maar booten, ho maarl1m1t schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:13:
[...]
Gewoon even vragen of je hem mag uitproberen, doen ze echt niet moeilijk zolang je maar interesse toont. Ik stond een tijdje geleden ook in een BC bij een Legend te kijken. Ik mocht hem gewoon vasthouden, aanzetten en alles uitproberen. Ben uiteindelijk toch weggelopen onder 't mom van; ''Ik ga er nog even over nadenken''. Dat is een stuk fijner dan bij de MM of Saturn waar je bijna altijd moet wachten en waar zo'n irritante beveiliging op zit.

Op de verkeerde winkel gegokt?trion75 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:40:
[...]
Ik blijf die statuspagina maar verversen, maar nikshelemaal niks
IK WIL M'N DESIRE!
Ook laatste keer dat ik wat preorder.
Afhankelijk van hoeveel stuks een bedrijf binnenkrijgt. Denk maar aan de iPhone house van een paar jaar geleden. Wat ik wel mag aannemen is dat men op volgorde van binnenkomst wel de toestellen toezenden. Dus nog een beetje geduldBuffalo schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:45:
Ik heb ook nog niets gehoord van Smartphonestunts. Ben wel benieuwd of ik bij die eerste lading zit, of tot mei moet wachten. Wachten is opzich niet erg, maar de definitie van pre-order is volgens mij toch dat je het kan verwachten kort na de launch van iets.
Mogwai82 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:37:
Geachte moderator,
Kan er misschien een apart levertijden-topic geopend worden!?
Speciaal voor de bevende, zwetende, afkickende junkies onder ons.
[...]
Maar nogmaals, alstublieft een apart topic openen.
Eentje genaamd "voor half april" en eentje genaamd "na half april".
Maakt mij verder niet uit, ik kom er toch niet.
Kan iemand bevestigen dat iedereen die een pre-order bij smartphonestunts gedaan heeft nu morgen die telefoon krijgt of niet? Ik heb helaas nog geen shipping mail gehad. Bestelling 4 April. Cotnractverlenging en per iDeal betaald.
Hopelijk heb ik voor eind van de middag duidelijkheid, want dan wil ik annuleren en bij pdashop bestellen. Dan heb je hem morgen. Want ik ben bang dat je anders in de Mei release komt te zitten en daar wil ik niet op wachten.
Hopelijk heb ik voor eind van de middag duidelijkheid, want dan wil ik annuleren en bij pdashop bestellen. Dan heb je hem morgen. Want ik ben bang dat je anders in de Mei release komt te zitten en daar wil ik niet op wachten.
Verwijderd
In ieder geval weet je wèl waar je hem op dit moment misschien beter niet kan bestellen...Mogwai82 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:57:
Ja prima toch?
Nog even geprobeerd te bellen met 2call, maar heb het na 3 minuten maar opgegeven, er werd niet opgenomen.
Dus hopelijk zijn ze nu met z'n allen bezig de desires in te pakken
Verwijderd
Net even gebeld met VF. Heb hem besteld.
Gratis bij 2 Jarig 275.
Echter konde beste man mij niet vertellen of er de 16gb zit die op de website staat.
Naja i am a happy man. Nu alleen nog wachten tot volgende week
Gratis bij 2 Jarig 275.
Echter konde beste man mij niet vertellen of er de 16gb zit die op de website staat.
Naja i am a happy man. Nu alleen nog wachten tot volgende week
Verwijderd
ik betwijfel het... aan het begin van de middag toen ik hun belde stond ik ook tijdje in de wacht... en helaas geen leveringtrion75 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:09:
Nog even geprobeerd te bellen met 2call, maar heb het na 3 minuten maar opgegeven, er werd niet opgenomen.

trion75 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:09:
Hoe is het met de drukte bij jullie? Al schoon genoeg van het inpakken?Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:01:
[...]
Smartphoneshop = Smartphonestunts bedoel je neem ik aan?
Wij zijn inderdaad, net als die andere, aangesloten bij Telecombinatie. Maar toestellen moeten wij nog wel zelf bij leveranciers bestellen en hier zijn we gewoon vrij in.
Leveranciers hebben dus niets te maken met Telecombinatie, maar met de dealers zelf.
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
@TheVMaster: ik ben benieuwd! 
@ Harmsen: hoe meer ze inpakken, hoe meer winst... lijkt me dat ze het niet zo vervelend zullen vinden
@ Harmsen: hoe meer ze inpakken, hoe meer winst... lijkt me dat ze het niet zo vervelend zullen vinden
Joehooeee, eindelijk ook de bevestiging van Smartphonestunts:
'Middels deze email willen we u laten weten dat uw bestelling door ons is verwerkt. Het pakket zal dan ook vandaag via TNT Post naar u worden verzonden. '
Contractverlenging vanmiddag al bevestigd gekregen. Besteld op 1 april.
'Middels deze email willen we u laten weten dat uw bestelling door ons is verwerkt. Het pakket zal dan ook vandaag via TNT Post naar u worden verzonden. '
Contractverlenging vanmiddag al bevestigd gekregen. Besteld op 1 april.
Ach..ze zijn misschien inderdaad wel met z'n allen die 70 stuks aan het inpakken zodat iedereen hem toch op tijd gaat krijgen. (ik blijf positief.....)Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:18:
@TheVMaster: ik ben benieuwd!
[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 09-04-2010 15:20 ]
Ik heb er een hard hoofd in dat 2call vandaag nog een Desire zal versturen....TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:13:
[...]
Of ze zijn weekend aan het vieren. Maar eh....als ik rond 16:00 nog niets gehoord heb dan ga ik toch maar even bellen...
Misschien kunnen zij er ook niks aan doen, maar door al die beloftes worden we flink aan het lijntje gehouden.
Verwijderd
Ik heb zojuist mijn Desire opgehaald bij Smartphonestunts!!
Prima geholpen en vriendelijke service daar. Zo, nu eerst gaan spelen ermee

Prima geholpen en vriendelijke service daar. Zo, nu eerst gaan spelen ermee
Jep, telefoon & nieuwe simkaart, die wel pas later (10 dagen ofzo) is geactiveerd..Pretbek schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:49:
[...]
De telefoon, want dan krijg ik het ding ook vandaag?
Nu 3 en half uur in de oplader, tijd om er mee te spelen!
Meeeh, nu wil ik het ding ook echt hehe. Hoelaat kreeg jij gisteren je bevestiging binnen?Jaii schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:33:
[...]
Jep, telefoon & nieuwe simkaart, die wel pas later (10 dagen ofzo) is geactiveerd..
Nu 3 en half uur in de oplader, tijd om er mee te spelen!
Vandaag om 12:30 de Desire besteld bij PDAshop.nl en heb hem net op gehaald.
Ze hebben er nog genoeg op voorraad volgens mij dus wellicht daar kijken?
Ze hebben er nog genoeg op voorraad volgens mij dus wellicht daar kijken?
Fly or Die
Verwijderd
Dat moet ik wel toegeven dat ik aan de telefoon snel 'geholpen' ben maar uiteindelijk ben ik niets opgeschoten.Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:02:
[...]
Wel nee joh, binnen 3 minuten wordt je gelopen bij de helpdesk, en ze reageren binnen 24 uur op mijn mailtjes. Vond wel raar dat ik met mobiel bellen opeens 1.25 per minuut moest betalen en van de week was het 0,25 cent p.m. Miss wordt het te druk bij hun. Ik denk persoonlijk dat ze zelf echt HELEMAAL niks uitmaakt hoe laat ze de toestellen leveren, want heel NL wacht immers op zijn mooie HTC desire?
Volgens mij zijn wij de enige die hebben besteld bij belnu.nl, ik heb er nog helemaal niks overgeleze @ this forum. We zullen next week het maar aanzien, kan niet wachten!
Wat ik raar vind is dat ze de mogelijkheid bieden om een pre order te doen maar op moment dat dan de telefoon uitkomt geen voorraad krijgen. Een maat van me ging gisteren naar Belcompany en liep zo de winkel uit met de Desire. En wij maar wachten terwijl wij hem al weken geleden besteld hebben en dat is ook de reden dat ik ongeduldig word.
tnt levert ook gewoon op zaterdag toch? of met rembours niet ofzo?
aangezien GSMweb mij verteld dat hij maandag geleverd wordt, omdat tnt volgens hun zaterdags niet leveren
aangezien GSMweb mij verteld dat hij maandag geleverd wordt, omdat tnt volgens hun zaterdags niet leveren
TNT Levert rembourszendingen idd niet af op zaterdagclockw1ze schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:42:
tnt levert ook gewoon op zaterdag toch? of met rembours niet ofzo?
Rembours niet maar normale zendingen wel
[ Voor 7% gewijzigd door Imperium op 09-04-2010 15:45 ]
Ahaa vandaar. Had die kerel ook wel even duidelijk kunnen vertellen.TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:43:
[...]
TNT Levert rembourszendingen idd niet af op zaterdag
Als ik hem maandag nog niet heb dan wordt ik gek, hele tijd al dat gezeik wachten op nummerbehoud goedkeuring blabla, terwijl gister al goedgekeurd is door VF >_<
ik ook niet, vanochtend een mailtje eraan gewijdt maar ook daar geen reactie op.Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:53:
Iemand al wat gehoord van studentmobiel dat zijn desire is opgestuurd? Ik iig nog niet..
ik denk dat ik het zwikkie maar annuleer en 'm ophaal bij pdashop...
Nee. Ding is ook nog niet op voorraad daar. Ze verwachten em overigens wel deze week, zo werd meerdere malen aangegeven. Maar het zal dan toch wel volgende week worden.Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:53:
Iemand al wat gehoord van studentmobiel dat zijn desire is opgestuurd? Ik iig nog niet..
Verwijderd
Ben dit weekend toch niet thuis, dus ik hoop 'm dan dinsdag in ontvangst te kunnen nemen.RoD schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:55:
[...]
Nee. Ding is ook nog niet op voorraad daar. Ze verwachten em overigens wel deze week, zo werd meerdere malen aangegeven. Maar het zal dan toch wel volgende week worden.
Pfff binnenkort loopt mijn abbonement ook af. Maar maakt het nu veel uit als je je abbo gewoon bij vodafone op de site/winkel/telefoon verlengt of via een van die vele telecom websites? Want bij VF vind ik 2 jaar (eerste jaar 25 e) 35 per maand betalen best wel veel...
Net toch weer even contact gehad met 2Call. Er is nog niets binnen. De toestellen zouden nu nog binnen kunnen komen (yeah..right!) of anders morgen, of uiterlijk maandag......als ze dan maandag verstuurd worden krijgen we ze pas de dag erop...dus voor dinsdag hoeven we dus niets te verwachten van 2Call.
Wel triest dat je dus iedere keer wat anders hoort. De meneer gaf ook nog even aan dat alle andere webwinkels liegen over hun voorraad, want er zijn gewoon algemene leverproblemen...OMG....en als ik hem dan ergens anders wel zou kunnen bestellen dan had ik dat vast wel gedaan dus dat ik hem vertelde dat ze bij bv. PDAShop of Belcompany op voorraad zouden zijn klopte niet...
PFff.....'t wordt dus een rustig weekend
Wel triest dat je dus iedere keer wat anders hoort. De meneer gaf ook nog even aan dat alle andere webwinkels liegen over hun voorraad, want er zijn gewoon algemene leverproblemen...OMG....en als ik hem dan ergens anders wel zou kunnen bestellen dan had ik dat vast wel gedaan dus dat ik hem vertelde dat ze bij bv. PDAShop of Belcompany op voorraad zouden zijn klopte niet...
PFff.....'t wordt dus een rustig weekend
[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 09-04-2010 16:07 ]
Vanmorgen heeft ie op de website ongeveer een half uurtje op voorraad gestaan. Zelf ook nog niets gehoord, maar ik mag niet klagen. Gisteren besteldRoD schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:55:
[...]
Nee. Ding is ook nog niet op voorraad daar. Ze verwachten em overigens wel deze week, zo werd meerdere malen aangegeven. Maar het zal dan toch wel volgende week worden.
Volgende week zou leuk zijn!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.