Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:00:
Zojuist gebeld met vodafone (Ja ik weet het, daar is men hier niet blij mee :) ) en mooi verlengd voor 1 jaar. Kosten per maand zijn 35 euro en dat is dan voor 200 minuten of smsjes en internet. Ik moet 165 euro bijbetalen, maar daar ging ik ook wel van uit bij een jaarcontract. Het is niet de voordeligste aanbieding die ik tot nu toe ben tegengekomen, maar een stuk voordeliger dan verlengen bij vodafone via andere aanbieders. Ook kreeg ik nog de eerste 3 maanden 50% korting op m'n abonnement.

Ze verwachten overigens dat de telefoons 12 april binnenkomen bij Vodafone. De eerste lichting was al verstuurd volgens de dame aan de telefoon. Ze wist overigens niet dat de Bravo tegenwoordig Desire heet, haha. Toch altijd wel tevreden over de service van vodafone.
bedankt voor de informatie,
Ik ga ook een verlenging proberen voor 1 jaar. Afgelopen 2 jaar ook al abonnee van VF geweest.
Ik ga kijken wat ze kunnen regelen met BSW100 en de bijbetaling.
Laat het wel even weten voor anderen wat ik bij hun kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levert Belcompany echt Nederlandse toesttellen, of zijn dit ook import toestellen Duitsland etc? Weet misschien ook hoe de garantievoorwaarden zijn van HTC, daar kan ik niet zoveel over vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Voorraadstatus smartphonestunts: 9 april uitlevering pre-orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:20:

Moet wel zeggen dat ik hiervoor een 2 jarig abbo bij hun heb gehad.
Nog een vraag aan jullie;
Wijziging abonnementsvorm: 06-04-2010
Bedoelen ze hiermee dat het abonnement deze maand / volgende maand al ingaat ? Of is dit alleen dat ik dit eergisteren heb gewijzigd? :>
Ik had ook een 2-jarig abonnement hiervoor, maar kwam zelden over m'n bundel, behalve toen ik in Belgie op stage was en niet doorhad dat data verkeer duur was :).

Zojuist nog maar een keer naar Vodafone gebeld om te horen of het ook goed in het systeem stond (Het beloofde bevestigingsmailtje komt niet) en dat was het geval. Ook deze man zei dat 12 april de nieuwe lading wordt verwacht. Er staan er nog meer dan 200 al besteld, maar ze hopen deze te kunnen leveren vanaf dan. De bezorging wordt verzorgd door GLS (nooit van gehoord).

De meneer aan de andere kant van de lijn kon me ook vertellen dat het best eens zo kon zijn dat mijn nieuwe abonnement al eerder ingaat dan wanneer mijn huidige contract afloopt. Dan hoop ik ook dat de verlenging vanaf dat moment geldt, want anders ben ik 3 maanden meer aan het betalen dan nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:33:
[...]

Ik had ook een 2-jarig abonnement hiervoor, maar kwam zelden over m'n bundel, behalve toen ik in Belgie op stage was en niet doorhad dat data verkeer duur was :).

Zojuist nog maar een keer naar Vodafone gebeld om te horen of het ook goed in het systeem stond (Het beloofde bevestigingsmailtje komt niet) en dat was het geval. Ook deze man zei dat 12 april de nieuwe lading wordt verwacht. Er staan er nog meer dan 200 al besteld, maar ze hopen deze te kunnen leveren vanaf dan. De bezorging wordt verzorgd door GLS (nooit van gehoord).

De meneer aan de andere kant van de lijn kon me ook vertellen dat het best eens zo kon zijn dat mijn nieuwe abonnement al eerder ingaat dan wanneer mijn huidige contract afloopt. Dan hoop ik ook dat de verlenging vanaf dat moment geldt, want anders ben ik 3 maanden meer aan het betalen dan nu :)
http://www.gls-netherlands.com/

Dat is geen slecht nieuws, die hebben afhaalpunten door heel het land, mocht je de levering missen..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trapm schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:14:
[...]

Heb zojuist de Desire even bij Belcompany vast kunnen houden.
Ben onwijs content met mn keuze!
Ziet er mooi uit en voelt degelijk aan.

Maar....ik heb mn wantrouwen bij toezeggingen welke door VF medewerkers worden gedaan.

Ik ken wel enkelen die tot nu wel altijd woord hebben gehouden (afd loyalty)
Dat zou inhouden...Levering BIJ VF op 12e en dan nog 5 - 10 werkdagen voordat je hem in huis hebt.
'Vertraging' vanwege inboeken van alle imei nummers en andere zaken.

*Hoopt ook stiekum op een pakje morgen maar rekent NERGENS op*
Aan de telefoon werd me vertelt dat de telefoon binnen 10 dagen wordt geleverd, maar dat dit in de praktijk meestal na 6 dagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net langs Belcompany geweest, die hadden hem wel binnen. Even gevraagd hoeveel ik zou moeten betalen, en vergeleken met de verlenging die ik met VF ben aangegaan.
Ze zijn 140 euro duurder, :w en gaven aan dat dit kwam omdat de VF toestellen gelocked zijn, en die van Belcompany niet.
Nou ik kies eieren voor mijn geld, ik hou die 140 euro lekker in mijn zak. Dan maar een weekje of 2 ? wachten. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bericht gekregen van smartphonestunts.nl, pakketje is verstuurd :)
Besteldatum: 27-02-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Ik heb gekeken maar is er nou helemaal geen abo rond de 20 euro? :'( Elke abo met internet heeft 2.50 euro voor de eerste (6/12) maand en daarna 10 euro. Ik vind tegen de 30 euro echt te duur en sim only stellen ook nie veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Negaiido schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:47:
Ik heb gekeken maar is er nou helemaal geen abo rond de 20 euro? :'( Elke abo met internet heeft 2.50 euro voor de eerste (6/12) maand en daarna 10 euro. Ik vind tegen de 30 euro echt te duur en sim only stellen ook nie veel voor.
Vodafone Bel SMS en Web 100? Met de actie van 6 maanden 50% betalen kom je gemiddeld over je looptijd uit op een 22~23 euro.

Maar als ik jou was zou ik dat dan vergelijken met de BSW 150, hoewel die duurder (gemiddeld 25,80 per maand over de 24 maanden) is kwam die in totaal prijs goedkoper eruit bij mij door de extra korting op het toestel.

Sim only is het niet echt waard met internet, ik kwam dan op gemiddeld 7 euro per maand goedkoper uit (dus nog geen 180 euro op 2 jaar, vergeleken met BSW150) en dan krijg je dus geen korting op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 18:02
Trubo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:25:
[...]

Dan kom jij misschien van een abbo met toestel ipv sim-only? Dit is eigenlijk de eerste dag dat ik me verdiep om te gaan verlengen. Morgen dan ook eerst nog maar eens even rondneuzen en bellen met Telfort. :)
Net als Yellow geld dat ook voor mij, Ik kom vanaf Abbo + toestel.
Voorheen wel via 2call gedaan,maar die kunnen in de abbonementsvorm niet mee komen!

Iedreen is hier overal aan het (s)hoppen met abbo's, maar de trouwe klant bespaart veel bij Telfort.
In mijn geval scheelt 1,5 week extra geduld me op jaarbasis een goede 250 euro. >:)

Veel succes, maar de externe tel shops kunnen niet mee liften op je status als trouwe klant... 8)7
(dure hobby voor sommigen hier)

ps.ik hoef zelfs nog niet te beslissen nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:56:
[...]

Vodafone Bel SMS en Web 100? Met de actie van 6 maanden 50% betalen kom je gemiddeld over je looptijd uit op een 22~23 euro.

Maar als ik jou was zou ik dat dan vergelijken met de BSW 150, hoewel die duurder (gemiddeld 25,80 per maand over de 24 maanden) is kwam die in totaal prijs goedkoper eruit bij mij door de extra korting op het toestel.

Sim only is het niet echt waard met internet, ik kwam dan op gemiddeld 7 euro per maand goedkoper uit (dus nog geen 180 euro op 2 jaar, vergeleken met BSW150) en dan krijg je dus geen korting op het toestel.
Je kan de HTC desire al kopen voor 410 euro euro(exl verzendkosten. Dan is de 180 euro nog wel aantrekkelijk. Trouwens over welke Sim only abo heb je et?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Negaiido schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:17:
[...]

Je kan de HTC desire al kopen voor 410 euro euro(exl verzendkosten. Dan is de 180 euro nog wel aantrekkelijk. Trouwens over welke Sim only abo heb je et?
Vodafone Bel+Sms+Web Sim Only 70 € 17,95

Zou bij mij dus 7,90 goedkoper zijn dan BSW 150 (29,50, maar eerste 6 maanden 50%, dus over 2 jaar is dat gemiddeld 25,81). 7,90 * 24 = 189,60 euro.

Oftewel over de gehele looptijd ben je dan 189,60 euro goedkoper uit, maar dan heb je nog geen telefoon. Laten we uitgaan van de goedkoopste van 410 euro dus dan krijg je 410 - 189,60 = 220,40.

Totaal betaal je dus 220,40 euro meer en heb je ook nog eens minder (80 minder) belminuten / smsjes. Oftewel, sim only is prut.

edit: ik vergat de toestelprijs bij BSW150 mee te rekenen hier, dit is 29,99. Dus ben je nog steeds ongeveer 190 euro duurder uit met sim only en natuurlijk ook nog steeds minder minuten / smsjes.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Zijn er nog meer mensen die niks van GSMweb gehoord hebben? Volgens eerdere berichten zou alles in twee delen geleverd worden: gisteren en vandaag. Maar ik heb nog niet eens een verzendmailtje en op mijn e-mail van 8:00 vanochtend waarin ik om een levertijdindicatie vraag is niet gereageerd.

Beetje jammer in vergelijking met alle mensen die hem al sinds gister hebben? :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* Post aub inhoudelijk.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 09-04-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
*knip*

[ Voor 110% gewijzigd door RoD op 09-04-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 13:16

PK

Gizz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:07:
Zijn er nog meer mensen die niks van GSMweb gehoord hebben? Volgens eerdere berichten zou alles in twee delen geleverd worden: gisteren en vandaag. Maar ik heb nog niet eens een verzendmailtje en op mijn e-mail van 8:00 vanochtend waarin ik om een levertijdindicatie vraag is niet gereageerd.

Beetje jammer in vergelijking met alle mensen die hem al sinds gister hebben? :)
Dinsdagavond besteld, donderdagmiddag in de bus. Sneller kan bijna niet. Leuk toestel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:47
Gizz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:07:

Tja de een vind winkel X fijn, de andere Y. Zo was ik bereid meer te betalen en voor pdashop/coolblue te gaan, maar die beantwoorden mijn vraag per mail niet...

Nog een algemeen vraagje; je mag toch binnen 4 maanden van het einde van je contract overstappen met nummerbehoud? Ik weet dat dit vroeger 3 maanden was, maar nu toch overal 4 maanden?

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 09-04-2010 09:00 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Tja de een vind winkel X fijn, de andere Y.
Ik snap de link met mijn vraag niet helemaal? Was vooral benieuwd naar of meer mensen dit hebben, of dat ik een uitzondering ben. In het laatste geval ga ik er bij GSMweb wat meer achteraan zitten.

Maar toch bedankt voor je antwoord :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gizz schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:02:
[...]

Ik snap de link met mijn vraag niet helemaal? Was vooral benieuwd naar of meer mensen dit hebben, of dat ik een uitzondering ben. In het laatste geval ga ik er bij GSMweb wat meer achteraan zitten.

Maar toch bedankt voor je antwoord :P
Nou soms gaat het bij de ene persoon vlekkeloos en prijst ie een winkel de hemel in, terwijl het bij een ander misschien niet helemaal soepel verloopt. Is ook weer relatief, de een vindt levering binnen 3 dagen snel, de ander niet.

Dus als het bij iedereen binnen 1 dag verwerkt is wil niet zeggen dat dat bij jou ook het geval moet zijn. Heeft natuurlijk ook met je abonnement (wel of niet) en nummerbehoud (wel of niet) te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dus als het bij iedereen binnen 1 dag verwerkt is wil niet zeggen dat dat bij jou ook het geval moet zijn. Heeft natuurlijk ook met je abonnement (wel of niet) en nummerbehoud (wel of niet) te maken.
Eén dag konden ze sowieso niet redden, want mijn contract is twee weken geleden al goedgekeurd (daar heb ik ook mail van). Het was alleen maar wachten tot de Desire op voorraad zou zijn. Het is niet zo dat ik afgelopen woensdag heb besteld en dan in één dag mijn telefoon eis ;)

Daarom vind ik het lichtelijk vreemd dat anderen hem dinsdag bestellen en donderdag krijgen. Ook al heb ik een abonnement erbij: na twee weken moet toch toch wel verwerkt zijn etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gizz schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:11:
[...]

Eén dag konden ze sowieso niet redden, want mijn contract is twee weken geleden al goedgekeurd (daar heb ik ook mail van). Het was alleen maar wachten tot de Desire op voorraad zou zijn. Het is niet zo dat ik afgelopen woensdag heb besteld en dan in één dag mijn telefoon eis ;)

Daarom vind ik het lichtelijk vreemd dat anderen hem dinsdag bestellen en donderdag krijgen. Ook al heb ik een abonnement erbij: na twee weken moet toch toch wel verwerkt zijn etc?
Ja dan zou je inderdaad het beste even een telefoontje kunnen plegen waarom het nog niet rond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg bij Vodafone of het mogelijk was om doordeweeks op mijn werk-adres te bezorgen en in het weekend op mijn thuisadres. Was geen probleem volgens de klantenservicemedewerker, dan moest ik even bellen met GLS transport om een afspraak te maken. Maar toen ik met GLS belde was het ordernummer hen onbekend, en ook op mijn adresgegevens konden ze niets vinden. Eigenlijk niet verwonderlijk, aangezien de telefoon überhaupt nog niet binnen is natuurlijk.
Ik vroeg nog of het mogelijk was om mij even te bellen als ie binnenkwam, zodat ik op dat moment kon bepalen wat het beste adres was om 'm naartoe te zenden, maar dat ging helaas niet.
Ik ga er nu dus maar op gokken en hem op mijn werk laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Nou, vandaag de dag dat ie verstuurd wordt bij smartphonestunts? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Imperium schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:34:
Haha, heb dezelfde hoop maar dan voor 2call, nieuwe ronde nieuwe kansen, ben benieuwd.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-10 18:31
De grote dag? Laten we het hopen.

Ik belde overigens net om te vragen of hij elders kon worden bezorgd (aangezien mijn werkadres er nog in stond) maar die mevrouw (Smartphonestunts) gaf wel aan dat ze niet zeker wist hoeveel er vandaag binnen kwamen en dat het best zou kunnen zijn dat ze vandaag nog niet allemaal worden uitgeleverd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:03

TheVMaster

Moderator WOS
trion75 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:37:
[...]

Haha, heb dezelfde hoop maar dan voor 2call, nieuwe ronde nieuwe kansen, ben benieuwd.
VOlgens de mederwerker die ik gisteren sprak zou ik vanmorgen m'n mailbox in de gaten moeten houden...blijkbaar krijgen ze de boel vanmorgen binnen dan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:34:
Heb ze vanmorgen gebeld en de zending werd vandaag verwacht, maar was nog niet binnengekomen. Heb met haar afgesproken dat ze me zouden bellen zodra hij klaar lag en dan haal ik 'm zelf op (dan heb ik 'm toch een dag eerder dan dat ze 'm moeten opsturen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Onedayflyer682 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:38:
De grote dag? Laten we het hopen.

Ik belde overigens net om te vragen of hij elders kon worden bezorgd (aangezien mijn werkadres er nog in stond) maar die mevrouw gaf wel aan dat ze niet zeker wist hoeveel er vandaag binnen kwamen en dat het best zou kunnen zijn dat ze vandaag nog niet allemaal worden uitgeleverd :?
Over welke shop hebben we het nu?
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:43:
[...]

Heb ze vanmorgen gebeld en de zending werd vandaag verwacht, maar was nog niet binnengekomen. Heb met haar afgesproken dat ze me zouden bellen zodra hij klaar lag en dan haal ik 'm zelf op (dan heb ik 'm toch een dag eerder dan dat ze 'm moeten opsturen :P).
Keep us posted! :)

[ Voor 29% gewijzigd door Imperium op 09-04-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

TheVMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:39:
[...]

VOlgens de mederwerker die ik gisteren sprak zou ik vanmorgen m'n mailbox in de gaten moeten houden...blijkbaar krijgen ze de boel vanmorgen binnen dan ofzo?
thanx ben benieuwd, ik zal regelmatig m'n status en de mail checken, zodra ik wat zie veranderen laat ik het hier weten.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danot
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hij is nu op voorraad bij Studentmobiel.nl en GSMwijzer.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 20:10
vanmiddag maar eens bellen naar Hi hoeveel ik moet bijbetalen bij verlenging anders mooi naar andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een mail gehad van studentmobiel dat het pakketje onderweg is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk als je al een preorder gedaan heb bij webwinkel deze te annuleren?
Maat van me heeft hem gisteren in winkel gehaald en ik zit al twee weken te wachten en heb niet een uitzicht over wanneer hij geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 11:51
Phusebox schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 07:57:
[...]

Tja de een vind winkel X fijn, de andere Y. Zo was ik bereid meer te betalen en voor pdashop/coolblue te gaan, maar die beantwoorden mijn vraag per mail niet...

Nog een algemeen vraagje; je mag toch binnen 4 maanden van het einde van je contract overstappen met nummerbehoud? Ik weet dat dit vroeger 3 maanden was, maar nu toch overal 4 maanden?
Ik heb mij door de Belcompany laten vertellen dat je van bv. Hi->Hi 4 maanden van te voren kunt verlengen, maar alleen via een Hi shop/site/telefoonservice. Als je dit bv. via een 3rd party wil doen, mag dit maximaal 3 maanden voor het einde van je contract (ook al mag dit 4 maanden van te voren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Vodafone klantenservice zijn ze al die ongeduldige mensen wel een beetje zat geloof ik. Net een medewerker aan de lijn omdat ik mijn afleveradres wilde wijzigen. Kon niet. Ik moest maar gewoon wachten op de bezorging en als ik 'm mis een tweede afleverafspraak maken en een beetje geduld hebben.
Hij was buitengewoon kortaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:11:
Bij de Vodafone klantenservice zijn ze al die ongeduldige mensen wel een beetje zat geloof ik. Net een medewerker aan de lijn omdat ik mijn afleveradres wilde wijzigen. Kon niet. Ik moest maar gewoon wachten op de bezorging en als ik 'm mis een tweede afleverafspraak maken en een beetje geduld hebben.
Hij was buitengewoon kortaf :)
persoonlijk zou ik ook nooit bij de provider zelf bestellen zijn meestal niet de goedkoopste en niet de snelste met leveren. Maar is mijn mening ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cezus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 15:19
Ik heb eergister bevestiging gekregen van GSMWeb dat mijn contract bij VF in behandeling is. Nu wachten tot t klaar is en dan krijg ik pas de telefoon... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 21:37
2call

Bestelling doorgezet naar magazijn op 1-4-2010.

Vooralsnog geen informatie binnengekregen. Ik hoop dat ze die 200 telefoons vandaag krijgen. Mocht iemand vandaag een mail van ze krijgen laat even weten wanneer je bestelling is doorgezet, dan weten we ongeveer waar ze zijn, mits het first come first serve is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:13

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb net contact opgenomen met Hi en ze hebben me de volgende aanbieding gedaan voor 1 jaar verlengen.
Hi 20 (€18,45)
Hi internet (eerste 6 maanden 2,50, 6 maanden €10,-)
Bijbetalen € 129,95

Kom ik uit op:
€ 426,35

Als ik kijk naar de aanbieding van studentmobiel.nl
Vodafone BSW 100 1 jaar nieuw
6 maanden € 12,50
6 maanden € 26,50
Bijbetalen € 248
Verzenden + aansluitkosten € 24.95 en € 9,95
€ 516,90

Toch wel een groot verschil voor een weekje wachten

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 09:51
Net even gebeld met smartphonestunts.
De levering was momenteel nog niet binnen. Wanneer ze deze binnen hebben, krijg je automatisch een mailtje dat je hem kan komen halen / of dat hij verzonden gaat worden.
Gevraagd of mijn pre-order er bij zou zitten. Antwoord was zeer duidelijk:
Ze weten niet exact hoeveel ze er precies binnen krijgen, dus kunnen ze helaas niet kijken of je bij de levering van vandaag zit.
Blijkbaar was mijn PM naar Smartphonestunt op het forum hier wel verwerkt in hun administratie.
Op de vraag of ze konden veranderen dat ik hem zou komen ophalen ipv het pakket verzenden, kreeg ik te horen dat dit gister al in de administratie was gewijzigd.
Overigens:
Mocht je rond 2 a 3 uur nog niets gehoord hebben, was het verstandig om even terug te bellen.
Ik houd jullie up-to-date :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 11:36
Trubo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:25:
[...]

Dan kom jij misschien van een abbo met toestel ipv sim-only? Dit is eigenlijk de eerste dag dat ik me verdiep om te gaan verlengen. Morgen dan ook eerst nog maar eens even rondneuzen en bellen met Telfort. :)
Laat me weten wat ze te melden hebben bij Telfort. Ik kom nu van 2 jaar sim-only 300 en ben er niet heel vaak overheen gegaan. Ik kan nu verlengen voor telfort 1jarig 300 + web en dan het toestel voor 99 euro. Ik heb gemaild of ze niet met een beter aanbod konden komen en laten zien dat ik bij GSMWEB voor 1 jarig goedkoper uit ben, met meer minuten en sneller internet en sms inbegrepen (B/W/S 350 toestel 77 euro (+25 aansluit + 8 euro verzend)). Maar ik wacht nog altijd op antwoord :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Testpanel schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:26:
Net even gebeld met smartphonestunts.
De levering was momenteel nog niet binnen. Wanneer ze deze binnen hebben, krijg je automatisch een mailtje dat je hem kan komen halen / of dat hij verzonden gaat worden.
Gevraagd of mijn pre-order er bij zou zitten. Antwoord was zeer duidelijk:
Ze weten niet exact hoeveel ze er precies binnen krijgen, dus kunnen ze helaas niet kijken of je bij de levering van vandaag zit.
Blijkbaar was mijn PM naar Smartphonestunt op het forum hier wel verwerkt in hun administratie.
Op de vraag of ze konden veranderen dat ik hem zou komen ophalen ipv het pakket verzenden, kreeg ik te horen dat dit gister al in de administratie was gewijzigd.
Overigens:
Mocht je rond 2 a 3 uur nog niets gehoord hebben, was het verstandig om even terug te bellen.
Ik houd jullie up-to-date :)
Ik heb het gevoel dat er een paar aan het lijntje gehouden worden hier.. gisteren werd er hier expliciet vermeld dat ALLE pre-orders eruit gingen vandaag punt.

We gaan het zien. Bedankt voor de informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Imperium schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:31:
[...]

Ik heb het gevoel dat er een paar aan het lijntje gehouden worden hier.. gisteren werd er hier expliciet vermeld dat ALLE pre-orders eruit gingen vandaag punt.

Ja maar het is nog hartstikke vroeg, bij veel shops komt de post pas in de vroege middag. Geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Christiano007 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:32:
[...]

Ja maar het is nog hartstikke vroeg, bij veel shops komt de post pas in de vroege middag. Geduld ;)
Oh ik heb geduld hoor :) Alleen nu wordt er blijkbaar weer gezegd dat het niet zeker is dat alle pre-orders eruit gaan vandaag en dat wekt toch wat argwaan op.. niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
Imperium schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:34:
[...]

Oh ik heb geduld hoor :) Alleen nu wordt er blijkbaar weer gezegd dat het niet zeker is dat alle pre-orders eruit gaan vandaag en dat wekt toch wat argwaan op.. niet?
Ik gok dat ze wel genoeg Desires binnen krijgen voor alle pre-orders.
Denk alleen dat ze gewoon voorzichtig willen zijn met te snelle beloftes.
Ik vind het in ieder geval keurig hoe ze met de situatie om gaan momenteel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Testpanel schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:39:
[...]

Ik gok dat ze wel genoeg Desires binnen krijgen voor alle pre-orders.
Denk alleen dat ze gewoon voorzichtig willen zijn met te snelle beloftes.
Ik vind het in ieder geval keurig hoe ze met de situatie om gaan momenteel. :)
Dat sowieso, wellicht ben ik ook wel te wantrouwend... mischien toch wat ongeduldig? ;) Maar totdat ik de verzendbevestiging heb zal dat wel zo blijven gok ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Imperium op 09-04-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0209
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-08 20:49
Gisteren bericht gehad van smartphonestunts dat ie verzonden was en zojuist binnengekomen.
Netjes dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Laatst online: 12-06 08:03
Imperium schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:31:
[...]

Ik vind smartphonestunts een van de shops die als beste reageert hier.

Ik wacht met smart op berichten vanuit VF dat ze gaan versturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulpener
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Ruud0209 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:41:
Gisteren bericht gehad van smartphonestunts dat ie verzonden was en zojuist binnengekomen.
Netjes dus...
Wanneer had je je bestelling bij hen geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0209
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-08 20:49
Gulpener schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:45:
[...]

Wanneer had je je bestelling bij hen geplaatst?
10 maart. en vooraf betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danot schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:44:
Hij is nu op voorraad bij Studentmobiel.nl en GSMwijzer.nl.
Waar haal je deze informatie vandaan? Ik had zojuist nog iemand van Studentmobiel aan de lijn en die kon dit nog niet beamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:24
Ik wacht met smart op een reactie van Smartphonestunts (hulde voor de reacties op dit forum) die zegt dat er genoeg telefoons binnen zijn om de preorders uit te leveren. Of een email dat ie verzonden is natuurlijk :P

Ik heb redelijk laat gepreordered (30 maart), maar ik hoop toch wel dat ie vandaag vestuurd wordt. Anders begint het wel een beetje te knagen dat mensen die hem nu bestellen bij PDAshop.nl hem alsnog eerder hebben dan iemand die hem gepreordered heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-09 18:48

Postie

No beer, no glory

Net T-Mobile aan de lijn gehad en er werd mij verteld dat ze de desire maandag binnenkrijgen. De medewerker kon me nog niks vertellen over de prijzen, alleen dat deze met een 2 jarig abonnement gratis was

Live every day, as if it's your last one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trion75 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:13:
[...]

persoonlijk zou ik ook nooit bij de provider zelf bestellen zijn meestal niet de goedkoopste en niet de snelste met leveren. Maar is mijn mening ;-)
Omdat mijn huidige contract nog meer dan 4 maanden loopt dacht ik dat dit de enige manier was. Bij andere shops doen ze volgens mij pas verlengingen als je contract nog maximaal 3 maanden loopt. Is dat niet zo?
Tevens dacht ik dat je bij andere shops die extra klantenkorting (op basis van je betalingen van de afgelopen jaren) niet krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

BPP

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:46:
[...]

Waar haal je deze informatie vandaan? Ik had zojuist nog iemand van Studentmobiel aan de lijn en die kon dit nog niet beamen.
Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:50
Mja ik heb mijn order bij smartphonestunts geannuleerd, ga de desire zometeen bij PDAshop ophalen. Mijn abbo is welgeteld 1 euro duurder geworden en k krijg nog 30 euro terug van smartphonestunts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulpener
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Ruud0209 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:46:
[...]

ik ook op 10mrt, maar heb nog niks gehoord :'( :'( - het gaat wel om een verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:50:
[...]

Omdat mijn huidige contract nog meer dan 4 maanden loopt dacht ik dat dit de enige manier was. Bij andere shops doen ze volgens mij pas verlengingen als je contract nog maximaal 3 maanden loopt. Is dat niet zo?
Tevens dacht ik dat je bij andere shops die extra klantenkorting (op basis van je betalingen van de afgelopen jaren) niet krijgt?
Ik heb ook vodafone en daar mag je al vanaf 6 maanden verlengen waar je wil, over die extra klantenkorting weet ik niets, maar je hebt hem dus goedkoper dan bij anderen? ok dan kan ik het begrijpen.

Zit overigens nog steeds ongeduldig op 2call te wachten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat bij 'Voorraad' nog een oranje vinkje, wat betekent: 'Product is in bestelling' (beweeg muis over vinkje). Ik ben dus benieuwd waar jij iets anders hebt zien staan.

Overigens heb ik de Desire besteld icm een Vodafone 150 abbo, gratisch (bij Studentmobiel).

12*18.50=222
12*29.50=354
Totaal: E576,-
+9.95 verzendkosten

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Postie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:50:
Net T-Mobile aan de lijn gehad en er werd mij verteld dat ze de desire maandag binnenkrijgen. De medewerker kon me nog niks vertellen over de prijzen, alleen dat deze met een 2 jarig abonnement gratis was
Zie net op Twitter een bericht van TMobile langs komen over het feit dat ze zeer binnenkort een 24 uurs aanbieding icm de Desire gaan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:04
Iemand al mail gehad van smartphonestunts vandaag?

Als ik voor 15:00 uur nog geen bericht heb annuleer ik hem. Want dan heb ik hem dalijk niet morgen terwijl ik bij PDAshop daar wel zeker van kan zijn.

[ Voor 60% gewijzigd door ikbengoofy op 09-04-2010 11:11 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

BPP

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:01:
[...]

Hier staat bij 'Voorraad' nog een oranje vinkje, wat betekent: 'Product is in bestelling' (beweeg muis over vinkje). Ik ben dus benieuwd waar jij iets anders hebt zien staan.

Overigens heb ik de Desire besteld icm een Vodafone 150 abbo, gratisch (bij Studentmobiel).

12*18.50=222
12*29.50=354
Totaal: E576,-
+9.95 verzendkosten
Ik zie het inderdaad. Ik zou zweren dat ie net nog op groen stond. Ik heb hem met hetzelfde abo besteld ook bij studentmobiel. Wanneer heb jij besteld, en heb jij al bericht gekregen van vodafone over goedkeuring van ej nummerbehoud? Zoja hoelang duurt dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 2call even gesproken }) Ze zijn er nog niet en er kon ook geen uitspraak worden gedaan wanneer 'de koerier' zou komen tussen nu en 18:00. Volgens mij bedoelde ie daarmee dat hij regelmatig gebeld wil worden door mensen uit dit forum :) .
Anyway, ik zou hem vanmiddag wel even willen ophalen omdat ik toch nog even in Den Haag moet zijn, maar met dit soort bandbreedtes wordt dat wel heel lastig. Ik zal over een uurtje hier nog ff kijken, maar anders wordt het toch mijn freestyle TNT-postbezorger (die niet altijd rijdt op zaterdag ... heeft 3 banen + een kapperszaak geloof ik en kan niet altijd een vervanger vinden). Verder wel een ok gast trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:07

mphilipp

Romanes eunt domus

Ruud0209 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:46:
[...]
En ik een paar dagen daarvoor... Nog niets gehoord.

Maar goed, zij zijn ook afhankelijk van hun leverancier. Als die roept dat er zoveel in de order zitten, en er komt uiteindelijk minder aan, kun je ook niets doen natuurlijk. We moeten gewoon maar geduldig zijn...ze komen echt wel en van een dag later ga je echt niet dood.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Laatst online: 12-06 08:03
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:50:
[...]

Ik heb een, voor mij zeer aantrekkelijk, aanbod van VF direct gekregen.
Bij Belcompany zou ik €170 duurder uit zijn.
Bij andere webshops zou ik ook moeten bijbetalen voor de Desire.

Heb nu een aanbod voor een VF B+S+W 450 verlenging van 1 jaar (eerste 3 maanden 50% korting) met een gratis Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennert83
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09-2022
GSMstunts op twitter
Wachtend op de leverancier met alle HTC Desire toestellen... Gister was die er al om 11 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:11:
Net 2call even gesproken }) Ze zijn er nog niet en er kon ook geen uitspraak worden gedaan wanneer 'de koerier' zou komen tussen nu en 18:00. Volgens mij bedoelde ie daarmee dat hij regelmatig gebeld wil worden door mensen uit dit forum :)
Volgens mij bedoelt hij dat ze mensen maar proberen zoet te houden, het zou gister al komen zou me niet verbazen als het vandaag alsnog niet komt. In dat geval ben ik zeer teleurgesteld, maargoed niet vooruit lopen, komt vast allemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPP schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:10:
[...]
Ik zie het inderdaad. Ik zou zweren dat ie net nog op groen stond. Ik heb hem met hetzelfde abo besteld ook bij studentmobiel. Wanneer heb jij besteld, en heb jij al bericht gekregen van vodafone over goedkeuring van ej nummerbehoud? Zoja hoelang duurt dat? :P
Het contract is zojuist bij hun aangekomen (gister pas op de bus gedaan). Voor mij is het dus nog even wachten. Ze zeiden dat het zo'n 3-5 werkdagen duurt voordat het rond is met Vodafone.

Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heel erg vind. Heb woensdag een tentamen en uit ervaring weet ik dat het voor de prestaties niet al te best is om zo'n enorme verleiding naast je te hebben liggen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik krijg zojuist een e-mail van 2Call :
Geachte heer Zandbergen,

We verwachten vandaag een nieuwe levering HTC Desire binnen te krijgen, waarmee we uw order zullen afhandelen.

Met vriendelijke groeten,

D.
Supervisor Backoffice
2call.nl
YEaaaah!!!! Jammer genoeg staat er nog we verwachten..., maar het feit dat dit mailtje verstuurd wordt geeft al een fijn gevoel :+

[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 09-04-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
lennert83 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:12:
GSMstunts op twitter
Wachtend op de leverancier met alle HTC Desire toestellen... Gister was die er al om 11 uur!
Hehe.. Wilde het ook net posten.
Berichtje van 20 uur geleden van hun ook maar even posten om de mensen hier gerust te stellen :>
Vandaag een kleine hoeveelheid HTC Desire smartphones uitgeleverd. Morgen volgen de rest van de pre-order + toestel op voorraad!
Heb er vertrouwen in rond het middag uur wel een mailtje te ontvangen :)

EDIT:
HTC Desire pagina op smartphonestunts is net aangepast:
"Zilver Vanaf begin juni leverbaar"

[ Voor 8% gewijzigd door Testpanel op 09-04-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Heb hem binnen van smartphonestunts ;)
Nicenice, even checken hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbengoofy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:10:
Iemand al mail gehad van smartphonestunts vandaag?

Als ik voor 15:00 uur nog geen bericht heb annuleer ik hem. Want dan heb ik hem dalijk niet morgen terwijl ik bij PDAshop daar wel zeker van kan zijn.
Nope, gisteren gemaild. Geen antwoord. Pre-order van 03 maart. Denk dat ze daar geen tijd hebben om te versturen en te antwoorden vanwege alle tweakers die hen opbellen. Ergo, allen die besteld hebben bij smartphonestunts. Laat ze even met rust zodat ze gewoon verder met de bestellingen en hun werk kunnen doen. Misschien dat ze er dan aan toekomen om die van mij vandaag nog te verzenden.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Mailtje van VF:
Geachte heer **,

Bedankt voor uw e-mail waarin u enkele vragen heeft over uw contract.
Ik heb uw verlenging aangepast naar de andere aanbieding, van 24 maanden een korting van 12.5 %.
De HTC Bravo is hetzelfde toestel als Desire en deze komt binnen op 12-04-2010 en zal dan zo spoedig mogelijk uitgeleverd worden.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenserviceq
Bravo is dus Desire, aankomst VF 12/04..

Alleen dat deel over die aanbieding.. Mijn aanbieding die ik eind maart heb aangenomen was 24 maanden 12.5% korting en de huidige aanbieding is 12 maanden 18,50 en 12 maanden 29,50, had gevraagd om omzetting naar de nieuwe aanbieding.
Kijk wel op de facturen wat het nou uiteindelijk is geworden. Scheelt 50 euro over 2 jaar..

We shall see!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjokki
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:54:
[...]

Nope, gisteren gemaild. Geen antwoord. Pre-order van 03 maart. Denk dat ze daar geen tijd hebben om te versturen en te antwoorden vanwege alle tweakers die hen opbellen. Ergo, allen die besteld hebben bij smartphonestunts. Laat ze even met rust zodat ze gewoon verder met de bestellingen en hun werk kunnen doen. Misschien dat ze er dan aan toekomen om die van mij vandaag nog te verzenden.... 8)
Ik heb gisteren ook gemaild zonder antwoord. Vanochtend heb ik gebeld, ze zeiden dat ze mail beantwoorden "binnen 48 uur". Dat is naar mijn mening veel te lang voor een webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjokki
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Mailtje van Smartphonestunts, om 11:56:
Middels deze email willen we u laten weten dat uw bestelling door ons is verwerkt. Het pakket zal dan ook vandaag via TNT Post naar u worden verzonden.
3 Maart besteld, met verlenging van abonnement bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 19:48
Net een mail gehad van Smartphonestunts dat de Desire vandaag verzonden wordt. Besteld op 10 maart (verlenging bij Vodafone).

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Laatst online: 10-10 18:40
sjokki schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:59:
[...]

Ik heb gisteren ook gemaild zonder antwoord. Vanochtend heb ik gebeld, ze zeiden dat ze mail beantwoorden "binnen 48 uur". Dat is naar mijn mening veel te lang voor een webwinkel.
Idem hier, ook gemailed gisteren, nog geen reply.

Vreemde is gisteren schreef een medewerker hier dat alle pre-orders vandaag de deur uitgaan. Laten we hopen dat dit gebeurt.

Als ik niet ge-ordered had had ik gisteren al die Desire kunnen hebben. Wat heeft pre-orderen voor een zin eigenlijk? Wacht gewoon tot hij uitkomt, en bestel hem dan bij de website die een voorraad heeft en je hebt hem een dag later.

Het goede aan smartphonestunts.nl is wel hun communicatie. Althans als je dit forum volgt. Als je bij hun een pre-order gedaan had en je kwam hier niet, dat zat je je nu al een paar dagen af te vragen waar dat ding bleef.

Ik denk dat ze zich verkeken hebben op het aantal pre-orders en te weinig vooraf besteld hadden. Pdashop heeft waarschijnlijk te optimistisch geschat en zit nu met een overschot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Never mind

[ Voor 98% gewijzigd door SmithNL op 09-04-2010 12:17 . Reden: foutje! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
offtopic:
Ik zit hier op mn werk constant mn mail en dit topic te refreshen.. best wel erg eigenlijk :P hoop dat ik zo wel een verzendbevestiging krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Imperium schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:18:
offtopic:
Ik zit hier op mn werk constant mn mail en dit topic te refreshen.. best wel erg eigenlijk :P hoop dat ik zo wel een verzendbevestiging krijg :)
haha erg herkenbaar, zit de hele week al veels te veel hier :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 11:02

Melkaz

Melkazar

Nou kom op smartphonestunts, laat de mensen die rond 20 maart hebben gereserveerd ook een e-mailtje krijgen :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:45
Imperium schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:18:
offtopic:
haha hier niet anders:P deze week veel teveel tweakers en te weinig gewerkt^^

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:37
Twitter gsmstunts:
Als ze zelfs uit voorraad leverbaar zijn dan moeten ze de pre-orders vandaag wel allemaal kunnen versturen neem ik aan.

[ Voor 36% gewijzigd door Harmsen op 09-04-2010 12:25 ]

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:22:
[...]

Belcompany en Coolblue hebben exclusiviteit op de zilvere t/m eind mei, hierna is de zilvere versie ook voor andere winkels beschikbaar.
Wilde hier vragen wat de levertijden waren van de zilveren, maar hierboven staat het antwoord al. Jammer dat het nog zo'n tijd duurt...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
GSMStunts Twitter:
Hopen dat iedereen nu een mailtje krijgt :o

edit: Hierboven net wat eerder :P
Wacht met spanning af op m`n mail

@ smartphonestunt hieronder:
Mooi! :D Zeer goed nieuws

[ Voor 29% gewijzigd door Testpanel op 09-04-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmsen schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:25:
Twitter gsmstunts:

[...]

Als ze zelfs uit voorraad leverbaar zijn dan moeten ze de pre-orders vandaag wel allemaal kunnen versturen neem ik aan.
Klopt!
En het klopt ook dat nog niet iedereen een e-mailtje heeft gehad, we zijn er druk mee bezig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:28:
[...]

Klopt!
En het klopt ook dat nog niet iedereen een e-mailtje heeft gehad, we zijn er druk mee bezig! :)
Thanks for the info! :) kom op inpakken! :P

[ Voor 44% gewijzigd door Imperium op 09-04-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
koekjeh schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:24:
[...]

haha hier niet anders:P deze week veel teveel tweakers en te weinig gewerkt^^
/me sluit achteraan in de rij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:37
Imperium schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:29:
[...]

Thanks for the info! :) kom op inpakken! :P
Hooww hier stond eerst wat anders ;)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ads door Google
HTC Desire Brown
1. Gratis bij Relax 25 2 jaar. 2. Gratis 24h. Koerierslevering.
HTC_DESIRE.PDAshop.nl

Bij Coolblue (is toch van Kijkshop?) weten ze wel hoe ze een 2call-klant nog even kunnen na-sarren (staat op mijn scherm onder dit forum), die lui lijken echt 100%-capabel te zijn in dit topic... (ok, ondertussen is T-mobile Relax 25 € 1/maand duurder - maar dat kan je Coolblue niet verwijten)

edit: of misschien krijg je die providerkorting überhaubt niet daar

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Harmsen schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:30:
[...]

Hooww hier stond eerst wat anders ;)
shh ;) >:)

Disclaimer: Ok nu weer ontopic anders wordt er een modje boos vrees ik O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Imperium op 09-04-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:30:

Ads door Google
HTC Desire Brown
1. Gratis bij Relax 25 2 jaar. 2. Gratis 24h. Koerierslevering.
HTC_DESIRE.PDAshop.nl

Bij Coolblue (is toch van Kijkshop?)...
Nope :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 11:02

Melkaz

Melkazar

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:28:
[...]

Klopt!
Argh! Eindelijk een nieuwe mail " De leukste Uitspraken!‏Van: Eredivisie Live Nieuwsbrief"
:( helaas..

Gelukkig zo uurtje pauzeren buiten. Geen kans om de inbox te f5en.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Melkaz schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:42:
[...]

Argh! Eindelijk een nieuwe mail " De leukste Uitspraken!‏Van: Eredivisie Live Nieuwsbrief"
:( helaas..

Gelukkig zo uurtje pauzeren buiten. Geen kans om de inbox te f5en.
Beter dan de 80% korting op viagra die ik net kreeg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:37
Status update 2Call:
Geachte heer/mevrouw,

Wij hopen vandaag nog wellicht een nieuwe voorraad binnen te gaan krijgen. Wanneer dat het geval is dan krijg u zsm een bevestiging per mail.

Met vriendelijke groet,

Bart
Zo zeker zijn ze helaas ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Net weer gebeld met Hi en ze geven aan dat de Desire echt pas de 21 april komt, dat het contract bij verlenging ook pas ingaat op die datum en dat de Desire wél een simlock heeft. Dat vind ik toch wel...naadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist nog even met phoneplaza gebeld... helaas nog niet binnen... hij vertelde wel dat ze continu met vragen over levering desire gebeld worden.. dus een beetje druk zit er gelukkig wel achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Mijne is verstuurd! (smartphonestunts) besteldatum 28 maart. los toestel betaald met ideal.

[ Voor 10% gewijzigd door Imperium op 09-04-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 20:10
Christiano007 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:54:
Net weer gebeld met Hi en ze geven aan dat de Desire echt pas de 21 april komt, dat het contract bij verlenging ook pas ingaat op die datum en dat de Desire wél een simlock heeft. Dat vind ik toch wel...naadje.
En heb je ook een aanbieding gekregen om te verlengen? Ik ga ze vandaag ook nog bellen kan vanaf 17 april verlengen.
Pagina: 1 ... 25 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.