Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:02

Melkaz

Melkazar

Pretbek schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:10:
[...]

Liefst heb je het ding direct binnen, maar ik hoop echt niet dat TNT er 3 dagen over doet om het ding te leveren.
Dat zal toch wel! Ligt er alleen aan of ze zaterdag's de sortering doen, zo niet dan heb je hem maandag pas. Weer een Desireloos weekend :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 15:31
Heeft iemand die bij GSMweb besteld heeft MET NUMMERBEHOUD hem al binnen?
Ik wacht nog steeds op de goedkeuring van mn nummerbehoud van vodafone.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

clockw1ze schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:19:
Heeft iemand die bij GSMweb besteld heeft MET NUMMERBEHOUD hem al binnen?
Ik wacht nog steeds op de goedkeuring van mn nummerbehoud van vodafone.. :(
En dan ben je overgeleverd aan de genade van VF, want dat kan 1 tot 10 werkdagen duren... Pas daarna kan verstuurd worden, dus in het ergste geval ben je ruim 2 weken verder :X

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Obiter dictum schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:23:
[...]

En dan ben je overgeleverd aan de genade van VF, want dat kan 1 tot 10 werkdagen duren... Pas daarna kan verstuurd worden, dus in het ergste geval ben je ruim 2 weken verder :X
Gister vodafone dealersupport (via mn werk) gebeld, en die zeiden dan het óf gister, óf vandaag goedgekeurd zou moeten worden..
Vindt wel raar van GSMweb, heb vorige week donderdag aangevraagd, 's avonds nog contract bevestiging gekregen dat ze alles hadden binnengekregen en verwerkt hadden (had gefaxt).
En dan zeiden ze gister dat ze pas GISTER mn nummerbehoud aangevraagd hebben, wat is dit voor bullshit dat het een week verder pas aangevraagd wordt? :S

Als we in de winkel iemand overzetten van kpn naar vodafone, wordt dat binnen paar minuten geregeld >.>
Hoop toch echt dat ik vanavond eens een mailtje krijg dat hij morgen verstuurd wordt..

[ Voor 10% gewijzigd door clockw1ze op 08-04-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06-2020
Melkaz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:16:
[...]

Dat zal toch wel! Ligt er alleen aan of ze zaterdag's de sortering doen, zo niet dan heb je hem maandag pas. Weer een Desireloos weekend :D
Goed dat was het dan. :w

Wil je soms zeggen, dat ze vaste dagen hanteren voor het sorteren, dus de hele handel 2dagen laten wegrotten in de opslag??? :X (ik weet echt niet hoe TNT te werk gaat, vandaar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:21:
Lief van Smartphonestunts dat zij die mededeling hier doen. Maar uh, ik had toch liever even een mailtje gehad. Pre-order dateert van 03/03 met nieuw abbo. Sinds de mededeling op 3 maart dat mijn order verwerkt is, alleen nog maar radiostilte. Zal ze wel even een mailtje zelf sturen en om opheldering vragen
Voor nu heb jij hier natuurlijk niets meer aan, maar voor de toekomst kunnen we hier zeker wat van leren voor de toekomst, dit hebben we namelijk al meer gehoord.

Anyway, wij gaan het morgen druk krijgen met inpakken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:30:
[...]

Voor nu heb jij hier natuurlijk niets meer aan, maar voor de toekomst kunnen we hier zeker wat van leren voor de toekomst, dit hebben we namelijk al meer gehoord.

En is de verwachting dat ik hem zaterdag heb dan? (besteldatum 28 maart) of maandag pas...?

Want als ik alsnog in de 2e batch kom hoor ik dat liever nu, want dan kan ik hem ergens anders gaan halen. Hoelang duurt in dat geval dat het geld teruggestort wordt?

Tevens kan ik mij goed vinden in het verhaal hierboven. Nadat ik de betaling heb gedaan en een bevestiging daarvan heb gehad is het ook compleet dood wat betreft communicatie.

[ Voor 206% gewijzigd door Imperium op 08-04-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

[...]

Hulp nodig? Dan neem ik de mijne gelijk mee :D
maar even serieus, wel netjes hoe jullie dit afhandelen met de updates. Ook al denk ik dat mensen die niet op tweakers zitten misschien een andere indruk hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Melkaz op 08-04-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Op zondag gaan er geen postbodes, dus daarom vermoed ik dat de sorteercentra de dag ervoor, op zaterdag dus, niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

[...]

Morgen.... Hoop dat er vandaag ook nog wat ingepakt wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06-2020
Imperium schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:30:
[...]

En is de verwachting dat we hem zaterdag hebben dan? of maandag pas...?

Tevens kan ik mij goed vinden in het verhaal hierboven. Nadat ik de betaling heb gedaan en een bevestiging daarvan heb gehad is het ook compleet dood wat betreft communicatie.
Zeur en zeik niet, eerst werd er 1april aangehouden (als ik het mij goed herinner) en vervolgens is het naar 9april gegaan. Niet een heel erge verandering, sinds zowat iedere andere webshop deze datums gehanteerd heeft. Vervolgens word het deze week naar vandaag (8april) terug geschroefd, met name door de vroege levering aan andere(!) webshops en winkels, dit risico loop je altijd met pre-orders.

Edit:

Moge wel duidelijk zijn dat ik het niet over communicatie heb, updates over de order had geen kwaad gekund. Anderzijds kan er ook gewoon gebeld worden. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Pretbek op 08-04-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:37
TheVMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:45:
[...]

Als ik eind van de middag geen bericht heb dat hij verstuurd is tja....dan is dat volgens mij wel een reden om hem te annuleren...zit alleen met m'n nummerbehoud (wat pas in juni omgezet moet worden) wat aangevraagd is...
Ik zit in precies hetzelfde schuitje, mijn nummer gaat echter vanaf 23e april al over. Ik denk dat ik toch geduldig blijf wachten, maar 2Call kan van mij wel een niet al te positieve shopsurvey tegemoet zien mochten ze veel te laat komen met levering van de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Imperium
Wij verzenden ze op vrijdag, dus kan je het toestel op zaterdag in huis hebben. Dit is afhankelijk van TNT. Hun leveren rembours pakketjes niet op zaterdag, maar als je niet voor rembours hebt gekozen kan je hem dus zaterdag gewoon in huis hebben.

@ Melkaz
Afhalen kan natuurlijk altijd, mocht je dit willen, PM dan je ordernummer even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Gister om deze tijd al allemaal berichtjes dat mensen een verzendbevestiging hadden van 2call, zie het steeds somberder in :(

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennert83
  • Laatst online: 20-09-2022
wph schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:31:
Op zondag gaan er geen postbodes, dus daarom vermoed ik dat de sorteercentra de dag ervoor, op zaterdag dus, niet werken.
Heus wel, TNT bezorgd ook gewoon op zaterdag hoor. Heb m'n afleveradres maar even laten wijzigen in m'n huisadres ipv werkadres, hoop 'm nog steeds dit weekend te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 18:02
Boy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:41:
[...]

Ik heb 1 jaar, zelfde pakket alleen dan 10 euro voor internet en 39 euro voor de foon. Maar die 2,50, die heb je toch niet bij 1 jaar he? En dat is echt maar voor de eerste 6 maanden, je moet ergens de kleine lettertjes lezen...als je dit bekijkt op telfort.nl zie je op de volgende pagina erbij staan 'eerste 6 maanden, daarna 10 euro)
Bij een jaarcontract:
200min, 100sms, surf&mail(768kb)
€ 18,95 + € 4,95 + € 10,- = € 35,90 p/mnd
Toestel nog steeds gratis en geen verdere verhogingen na een paar maanden

Dat betekend € 430,80 abbo kosten per jaar bij 12mnd abbo. INCL. toestel
Bij een 24 maanden abbo is het € 633,60 : 2 = € 316,80 als jaartermijn.

Volgens mij is geen provider die een beter deal kan doen! Tenzij die morgen wil leveren voor datzelfde abbo..

Is er nu uberhaupt wel iemand die verder iets van Telfort zelf vernomen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Imperium schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:30:
[...]

En is de verwachting dat ik hem zaterdag heb dan? (besteldatum 28 maart) of maandag pas...?

Want als ik alsnog in de 2e batch kom hoor ik dat liever nu, want dan kan ik hem ergens anders gaan halen. Hoelang duurt in dat geval dat het geld teruggestort wordt?

Het toestel is echt nog maar nét uit. Zodra die van jou beschikbaar is krijg je daar vast wel een bericht van. Misschien een beetje geduld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Vodafone verlengt met Desire. Maar weer even gebeld waar het contract bleef en wanneer ze de Desire leveren. Volgens die kerel die ik had duurt een contract opsturen zo'n 10 werkdagen en de Desire zou begin volgende week binnenkomen. Normaal gesproken zouden we dan volgende week ook de Desire thuis mogen verwachten. (en ze blijven volhouden dattie zwart is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:40:
@ Imperium
Wij verzenden ze op vrijdag, dus kan je het toestel op zaterdag in huis hebben. Dit is afhankelijk van TNT. Hun leveren rembours pakketjes niet op zaterdag, maar als je niet voor rembours hebt gekozen kan je hem dus zaterdag gewoon in huis hebben.

@ Melkaz
Maar eerder in het topic melden een aantal mensen dat ze mail hebben gehad dat de telefoon al verzonden is. Gezien mijn pre-orderdatum (23 feb) zou ik dus ook een dergelijk mailtje ontvangen moeten hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-10 21:48

AJM

trion75 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:41:
Gister om deze tijd al allemaal berichtjes dat mensen een verzendbevestiging hadden van 2call, zie het steeds somberder in :(
Heb 2call net gebeld, volgens mij zijn ze al die telefoontjes over de Desire nu wel zat, de persoon aan de telefoon was iig vrij kortaf... maar hij zei dat ze morgen bij hun binnenkomen en dan meteen verstuurd worden. Als alles mee zit dan zou ik hem zaterdag kunnen verwachten. Nog even geduld dus ;)

(23 maart besteld overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

AJM schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:46:
[...]

Heb 2call net gebeld, volgens mij zijn ze al die telefoontjes over de Desire nu wel zat, de persoon aan de telefoon was iig vrij kortaf... maar hij zei dat ze morgen bij hun binnenkomen en dan meteen verstuurd worden. Als alles mee zit dan zou ik hem zaterdag kunnen verwachten. Nog even geduld dus ;)

alleen jammer dat het vanmorgen nog was dat ze vandaag binnen zouden komen en dan verstuurd en gisterochtend zouden ze gister nog genoeg binnen krijgen om alles te verzenden, hoop dus maar op morgen, maar krijg steeds minder vertrouwen op deze manier.....

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Ik had gisteren m'n contract digitaal ingevuld (tekentablet) en opgestuurd naar GSMweb. Kreeg ik vanochtend een mailtje dat wanneer ze het contract uitdraaiden de gegevens wegvielen. Yay, weer een dag extra :+

Oh, het ongeduld... Verschrikkelijk...

Dan ga ik me ondertussen maar even vermaken met de review van Tweakers die ik net zie staan.

[ Voor 16% gewijzigd door Kazu op 08-04-2010 14:51 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:24
In principe bezorgt TNT gewoon op zaterdag, maar sommige sorteercentra zijn dicht (niet allemaal). Dus de kans is minder groot dat je hem op zaterdag binnenkrijgt, maar hij is zeer zeker aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennert83
  • Laatst online: 20-09-2022
PatrickH89 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:55:
In principe bezorgt TNT gewoon op zaterdag, maar sommige sorteercentra zijn dicht (niet allemaal). Dus de kans is minder groot dat je hem op zaterdag binnenkrijgt, maar hij is zeer zeker aanwezig.
Heb je meer kans als je in een grote stad (Utrecht) woont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Pretbek schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:34:
[...]

Zeur en zeik niet, eerst werd er 1april aangehouden (als ik het mij goed herinner) en vervolgens is het naar 9april gegaan. Niet een heel erge verandering, sinds zowat iedere andere webshop deze datums gehanteerd heeft. Vervolgens word het deze week naar vandaag (8april) terug geschroefd, met name door de vroege levering aan andere(!) webshops en winkels, dit risico loop je altijd met pre-orders.

Edit:

Moge wel duidelijk zijn dat ik het niet over communicatie heb, updates over de order had geen kwaad gekund. Anderzijds kan er ook gewoon gebeld worden. :P
Doe eens even niet zo triest met het op de man spelen.
Ik zeg toch niet dat ik hem ga annuleren will alleen de mogelijkheden weten. Ik wacht wel hoor. alleen als ik tot mei moet wachten wordt het wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Net via mail van coolblue de bevestiging gehad dat je bij hun voor VF 6 maanden van te voren kunt verlengen.
Maandag hang ik in de telefoon bij VF, is er dan nog niks binnen dan verleng ik via coolblue ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:04
@ Imperium

@ Melkaz
Hoe werkt dat als je hem met abbo en nummerbehoud heb besteld?

Moet ik iets tekenen? 1ct pinnen? kan het langer duren omdat het nummerbehoud aangevraagd moet worden?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 09:51
[..]

@ Melkaz
Over dat afhalen.. Zijn daar specifieke tijden voor?
Ik woon op redelijke afstand van jullie vandaan.. Maar ben helaas maar tot 17:00 uur vrij (werken, werken.. je kent het :p)
Moet dan ook wel zeker weten, dat mijn pakketjes er tussen zit natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zit in het zelfde schuitje, maar ik zou morgen toch in Delft en Den Haag moeten wezen - ik zou hem kunnen afhalen. Alleen vraag ik mij af hoe dat koop-op-afstand-juridisch in zijn werk gaat. A. vervalt dan het binnen-8-dagen-retour-recht als extra slag om de arm bij een magenta scherm (ik heb afbeeldingen gezien waarin de ene Desire het sterker had dan de andere) ? Dit is trouwens btw ook de beste dode-pixelgarantie die er bestaat. B. Gezien het feit ik de telefoon met (inmiddels zelfs al doorgevoerde) contractverlenging ga betrekken en deze dus deel is van een overeenkomst die door de verkopende moeilijk is terug te draaien, vraag ik mij af of wat ik mij onder punt A afvraag nog wel opgaat.

Iemand verstand van juridisch-technische zaken ?

ps. Als ik dat Twitter in mijn vingers heb, stuur ik misschien wel een berichtje @die-pipo-van-HTC. Het is wel een beetje scheef dat ze bij Coolblue een soort Dagobert Duck-pakhuis met Desires hebben (zie die Facebook pagina) en de overige webshops nauwelijks hun pre-orders kunnen uitleveren (of past dat soms in een 'Desire'-versterkend concept qua marketing?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
SmithNL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:01:
Net via mail van coolblue de bevestiging gehad dat je bij hun voor VF 6 maanden van te voren kunt verlengen.
Maandag hang ik in de telefoon bij VF, is er dan nog niks binnen dan verleng ik via coolblue ;)
Ben er zelf ook langzaam klaar mee.

Inmiddels is wel m'n einde contractdatum gewijzigd naar 31-08-2012, maar daarmee betaal ik nog steeds 5 maanden voor een duurder abonnement dan ik zou hebben. Vind het overigens ook een rare zaak dat ze er 10 werkdagen over doen om contracten bij verlenging op te sturen, als ze je gegevens al 2 jaar in het systeem hebben staan. Daarbij is de termijn bij kopen op afstand 7 werkdagen om zonder problemen te annuleren, wel zo logisch als je binnen die termijn in ieder geval de documentatie kunt bestuderen.

[ Voor 5% gewijzigd door DingK op 08-04-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ach, op zich kan ik er best wel mee leven, maar heb jullie inmiddels een mailtje gestuurd en hoop bij het antwoord te vernemen wanneer ik in de afleverbatch zit. We blijven natuurlijk net kleine kinderen die hun schoen op 03-maart bij de kachel hebben gezet, en het lange wachten en zenuwachtig, elke keer maar kijken of er wat in zit, dat levert de nodige stress op... 8)

Maar inderdaad, even iets meer aandacht voor de communicatie richting klant via persoonlijke mail, zou een prima verbetering zijn, en uiteindelijk zijn we allemaal onderhevig aan voortschrijdend inzicht.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@wpd
PM anders je bestelnummer, dan kan ik dit voor je nakijken

@ikbengoofy
Vertraging door nummerbehoud is mogelijk, vooral als je overstapt naar Vodafone. Ons callcenter weet hier alles vanaf! (0181-707632 of info@smartphonestunts.nl)

@Testpanel (en andere die ‘m zouden willen afhalen)
Wij zijn gewoon open van 9:00 tot 17:00. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je hem wilt afhalen, neem dan voor de zekerheid eerst contact op met onze klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:04
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:17:
@wpd

@ikbengoofy
Vertraging door nummerbehoud is mogelijk, vooral als je overstapt naar Vodafone. Ons callcenter weet hier alles vanaf! (0181-707632 of info@smartphonestunts.nl)

Wij zijn gewoon open van 9:00 tot 17:00. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je hem wilt afhalen, neem dan voor de zekerheid eerst contact op met onze klantenservice.
Ik had dezelfde vraag vanmorgen al gemailt maar helaas nog geen reactie....

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer contact gehad met de Vodafone klantenservice en ze wisten mij met zekerheid te vertellen dat het gewoon de originele HTC firmware/software is zonder aanpassingen van Vodafone.Gelukkig!
Ook vertelde ze dat de levering van 12 april zeker is omdat ze concrete afspraken gemaakt hebben met de leverancier. Hopen dat het zo blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:19:
Net weer contact gehad met de Vodafone klantenservice en ze wisten mij met zekerheid te vertellen dat het gewoon de originele HTC firmware/software is zonder aanpassingen van Vodafone.Gelukkig!
Ook vertelde ze dat de levering van 12 april zeker is omdat ze concrete afspraken gemaakt hebben met de leverancier. Hopen dat het zo blijft :)
Nog wat over de kleur..? ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
zojuist net besteld bij studentmobiel, gratis icm. nieuw VF 2 jaar 150 abbo met mobiel internet.
eerste 12 maanden 18,50 pm. en daarna 24,50 pm.

kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al in eerdere berichten heb vermeld is mij 3x, 2x telefonisch en 1x op de factuur, verteld dat het met zekerheid de zwarte is. Maar je weet het natuurlijk nooit zeker tot dat je hem ontvangen hebt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
@ Imperium

@ Melkaz
Helemaal goed om te horen :) Bedankt voor de updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmiddag telefoon geleverd (nieuw abbo bij vodafone met desire).
Besteld bij algebeld.nl
Was zelf niet thuis (regio Utrecht), maar huisgenoot heeft het pakketje aangenomen (dus ID/0,01 cent pinnen ter controle van bankrekening was niet nodig)

ga nu verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon je hem wel al bestellen bij verlening? Of moest je wachten tot 12 April? Anders bel ik zo want mag mn abbo ook verlengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:49:
[...]

Kon je hem wel al bestellen bij verlening? Of moest je wachten tot 12 April? Anders bel ik zo want mag mn abbo ook verlengen :D
Ik kreeg vandaag een sms vanuit loyalty dat mn verlenging in gang was gezet.

(dit overigens na vervelende ervaringen met afdeling campagnes)

Dus ik neem aan dat je nu kunt verlengen icm Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
@ikbengoofy
Leggen jullie voor mensen met een pre-order waar het nummerbehoud nog niet is geaccepteerd wel een Desire apart? Of wordt er op het moment van goedkeuring gekeken of er nog wat in het magazijn ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Smartphonestunts: Erg snelle en goede ondersteuning! helaas komt de mijne zaterdag pas binnen, en aangezien ik zondag pas thuis kom, zal ik zondag pas ermee kunnen spelen :(

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3rm1t
  • Laatst online: 08-11-2022
Heb Smartphonestunts gebeld, zij gaven aan dat ik de telefoon morgen niet binnenkrijg (heb 23 maart besteld).
Vervolgens de order daar gecancelled en een nieuwe order bij Coolblue ingeschoten. Het pakketje is inmiddels ingepakt en onderweg: morgen krijg ik m.

Volgende keer bestel ik echter weer netjes bij Smartphonestunts, want de manier hoe zij hier informatie leveren is erg goed en ik verwacht dat deze keer later leveren een uitzondering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Boy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:51:
hier weten ze bij iedereen al meer te vertellen dan bij Telfort...
Ben ik ongeveer de enige die daar verlengt heeft?
Ik leef ook met jou mee. Heb mij lastminute nog bedacht en de postbode met een Desire in de hand afgelopen woensdag geweigerd en toch maar een verlenging bij Telfort aangevraagd.
Als ik hun orderbevestiging mag geloven verwachten ze em in de week van 17 april, dat is dus gewoon volgende week, dat kan maandag zijn, dat kan ook vrijdag zijn. Ik wacht gewoon rustig af, mijn wereld hangt gelukkig niet af van 1 toestel als ik sommige reacties hier lees :')

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 18:07
InjecTioN schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:54:
Smartphonestunts: Erg snelle en goede ondersteuning! helaas komt de mijne zaterdag pas binnen, en aangezien ik zondag pas thuis kom, zal ik zondag pas ermee kunnen spelen :(
Hoe weet jij dan dat je hem zaterdag krijgt? Opzich zou ik het ook wel willen weten. Als Smartphonestunts zegt dat ze er morgen genoeg binnen krijgen voor de pre orders hoop ik dat ik hem ook zaterdag of begin volgende week krijg. Ik heb op 6 april besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
lennert83 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:58:
[...]

Heb je meer kans als je in een grote stad (Utrecht) woont?
Ligt meer aan de locatie vanwaar het verstuurd wordt, ik heb geen idee of kleinere sorteercentra (buiten de grote steden) meer dicht zijn dan andere :P

Maar stel dat ze morgen eind ochtend verstuurd worden dan heb je al een dikke kans dat ie al voorbij de meeste sorteercentra is voor zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
[...]

Orderen is geen enkel probleem, gewoon even bellen.

Vraag meteen even naar de kleur en datum.. ;) Hoe meer het vragen hoe meer we weten!

Kreeg vandaag overigens een sms van VF mbt verzekeren nieuwe telefoon.. het proces loopt dus wel.

[ Voor 11% gewijzigd door SmithNL op 08-04-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

H3rm1t schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:58:
Heb Smartphonestunts gebeld, zij gaven aan dat ik de telefoon morgen niet binnenkrijg (heb 23 maart besteld).
Vervolgens de order daar gecancelled en een nieuwe order bij Coolblue ingeschoten. Het pakketje is inmiddels ingepakt en onderweg: morgen krijg ik m.

Volgende keer bestel ik echter weer netjes bij Smartphonestunts, want de manier hoe zij hier informatie leveren is erg goed en ik verwacht dat deze keer later leveren een uitzondering is.
Dit is vreemd. Ik heb de mijne op 20 maart besteld en mij is verzekerd dat ik hem zaterdag binnen krijg(via bedrijfsaccount hier, niet via bellen). Een pagina terug heeft deze bedrijfsaccount gezegd dat er genoeg binnen komen voor alle preorders morgen.
De overige toestellen komen morgen, dit is al bevestigd door de leverancier.
Deze aantallen moeten tevens genoeg zijn voor de pre-orders.
. Bedoelde de persoon aan de telefoon niet dat je hem morgen zeker niet hebt, aangezien je hem zaterdag pas heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb hem besteld icm met een bel,sms,web 450 abo, 1 jarig, eerste 3 mnd 50% korting en dan de telefoon gratis via afdeling loyalties (1200 optie 2, optie 2)
Maar dit was al wel eind maart.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 16:06 . Reden: toevoeging info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
Buffalo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:03:
[...]

Hoe weet jij dan dat je hem zaterdag krijgt? Opzich zou ik het ook wel willen weten. Als Smartphonestunts zegt dat ze er morgen genoeg binnen krijgen voor de pre orders hoop ik dat ik hem ook zaterdag of begin volgende week krijg. Ik heb op 6 april besteld.
Ik heb ook even contact gehad met Smartphonestunt, zie hieronder:
Helaas hebben we vandaag maar 30 Desires binnen gekregen, en dat was echt veel te weinig voor al onze pre-orders. Morgenochtend krijgen we de volgende lading waar wel genoeg in zal zitten voor alle pre-orders. Zaterdag kunt u uw order dus verwachten.
Ik heb besteld op 29 maart met een nieuw T-Mobile abonnement, dan krijg je een beetje een idee wat je kan verwachten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:08

BPP

shameete schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:29:
zojuist net besteld bij studentmobiel, gratis icm. nieuw VF 2 jaar 150 abbo met mobiel internet.
eerste 12 maanden 18,50 pm. en daarna 24,50 pm. 29,- p.m

kan niet wachten :D
'
Het is 29,- per maand na 12 maanden. Ik weet dat want ik heb hem gister besteld. :P

[ Voor 11% gewijzigd door BPP op 08-04-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:31:
[...]

Zoals ik al in eerdere berichten heb vermeld is mij 3x, 2x telefonisch en 1x op de factuur, verteld dat het met zekerheid de zwarte is. Maar je weet het natuurlijk nooit zeker tot dat je hem ontvangen hebt... :|
VF ontvangt de toestellen dus maandag. Is je ook verteld of ze deze eerst intern gaan "testen", of gaan ze de orders vanaf maandag dan ook verwerken, waardoor we ons toestel dinsdag of woensdag kunnen verwachten?

Ik heb zelf ook mijn contract verlengt, (Dit is al bijna 2 weken geleden) maar tot op heden geen contract toegestuurd gekregen. Is dit een reden om even contact met ze op te nemen of is voor hun een telefonische bevestiging van verlenging voldoende geweest?

[ Voor 0% gewijzigd door Dan0r op 08-04-2010 16:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Dan0r schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:10:
[...]

VF ontvangt de toestellen dus maandag. Is je ook verteld of ze deze eerst intern gaan "testen", of gaan ze de orders vanaf maandag dan ook verwerken, waardoor we ons toestel dinsdag of woensdag kunnen verwachten?

Ik heb zelf ook mijn contract verlengt, (Dit is al bijna 2 weken geleden) maar tot op heden geen contract toegestuurd gekregen. Is dit een reden om even contact met ze op te nemen of is voor hun een telefonische bevestiging van verlengen voldoende geweest?
Mij vertelde ze gister dat de toestellen vrij snel door worden gezonden.
Ik heb verlenging op 29 maart gedaan en contract is gister per post verstuurd. Wel heb ik van het weekend per mail een vraag gesteld mbt contract (waar het bleef) en toen zat het bij de antwoord e-mail als bijlage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan0r schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:10:
[...]

Ik heb zelf ook mijn contract verlengt, (Dit is al bijna 2 weken geleden) maar tot op heden geen contract toegestuurd gekregen. Is dit een reden om even contact met ze op te nemen of is voor hun een telefonische bevestiging van verlengen voldoende geweest?
Ik heb op 1 april mijn contract verlengt. Binnen 24 uur kon ik op "My Vodafone" zien dat mijn contract al was aangepast van een Basis abonnement naar een BSW abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheHolyCow schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:54:
[...]

Leggen jullie voor mensen met een pre-order waar het nummerbehoud nog niet is geaccepteerd wel een Desire apart? Of wordt er op het moment van goedkeuring gekeken of er nog wat in het magazijn ligt?
Ja zeker. Maak je dus geen zorgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:03

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Ik heb vanmiddag ook nog contact gehad....ze konden niet aangeven hoeveel ze er binnen zouden krijgen. Na erg aandringen van mijn kant zouden ze wel even contact zoeken met de leverancier om de aantallen bevestigd te krijgen. Ik zou hierover teruggebeld worden....tot nu toe nog niets gehoord...over 15 a 20 min ga ik er maar weer achteraan bellen....pfff...

Overigens wel net vandaag de gegevens met betrekking tot nummerbehoud ontvangen van T-Mobile. En ene bevestiging van m'n contract. Grappig..het SIM nummer staat wel vermeld, maar er zit verder geen SIM bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:26:
[...]
Ik heb vanmiddag ook nog contact gehad....ze konden niet aangeven hoeveel ze er binnen zouden krijgen
Ik heb ongeveer een half uur geleden ook gebeld. Mij werd verteld dat morgen genoeg toestellen binnen moesten zijn voor de preorders. Dat is dan incl. de zending van vandaag. Ze konden niet vertellen of ik bij de lading van vandaag zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrouns
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03-2023
Heb hem in mijn handen! Wat een genot tov Windows Mobile!

Helemaal enthousiast :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Iemand nog iets van Hi.nl gehoord. wanneer hun nu gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:30:
[...]

Ik heb ongeveer een half uur geleden ook gebeld. Mij werd verteld dat morgen genoeg toestellen binnen moesten zijn voor de preorders. Dat is dan incl. de zending van vandaag. Ze konden niet vertellen of ik bij de lading van vandaag zat.
Jij had hem voor de 30ste besteld denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga morgen middag mijn bestelling zelf ophalen bij smartphonestunts, en ga even bellen dat ze hem voor me klaar leggen.

om hem dan mee te mogen nemen, vertelde de dame aan de telefoon, dat ik dan zelf wel mijn nummerbehoud moest regelen, (van Hi naar T-mobile). Maar dat moet denk ik geen problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:31:
[...]

Jij had hem voor de 30ste besteld denk ik?
Besteldatum: 20 maart. Sinds 24 maart staat de orderstatus op: wacht op levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Ik heb je een mail gestuurd op je persoonlijke mail bij Smartphonestunt zoals vermeld in je profiel.
Bij voorbaat dank.
@wpd

@ikbengoofy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

TheVMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:26:
[...]

Overigens wel net vandaag de gegevens met betrekking tot nummerbehoud ontvangen van T-Mobile. En ene bevestiging van m'n contract. Grappig..het SIM nummer staat wel vermeld, maar er zit verder geen SIM bij..
Sim krijg je als het goed is van de winkel, samen met je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
Yellowneck schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:00:
[...]

Ik leef ook met jou mee. Heb mij lastminute nog bedacht en de postbode met een Desire in de hand afgelopen woensdag geweigerd en toch maar een verlenging bij Telfort aangevraagd.
Als ik hun orderbevestiging mag geloven verwachten ze em in de week van 17 april, dat is dus gewoon volgende week, dat kan maandag zijn, dat kan ook vrijdag zijn. Ik wacht gewoon rustig af, mijn wereld hangt gelukkig niet af van 1 toestel als ik sommige reacties hier lees :')
Ik sluit me helemaal bij je laatste zin aan!
Mijn 5800 Xpress doet het ook nog wel een paar dagen.
(al ben ik nieuwsgierig waarom er zo weinig Telfort verlengers zijn..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:16:
[...]

Ja zeker. Maak je dus geen zorgen ;)
Nice...... :9~
Inderdaad weer een zorg minder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Zohww....zojuist wederom met 2Call gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Er was inderdaad meer info beschikbaar over de aantallen gepre-orderde toestellen : totaal 120 stuks waarvan er al 50 zijn uitgeleverd.

De levering die vandaag binnen zou komen komt met 100% zeker morgen binnen en zal 200 toestellen bevatten. Zaterdag zouden we de toestellen allemaal kunnen ontvangen.....hmm..ik geef ze het voordeel van de twijfel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

BAMMER schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:45:
[...]

Ik sluit me helemaal bij je laatste zin aan!
Mijn 5800 Xpress doet het ook nog wel een paar dagen.
(al ben ik nieuwsgierig waarom er zo weinig Telfort verlengers zijn..)
Denk mede dankzij het feit dat de levertijd een weekje later ligt.
En dat niet iedereen zo'n scherpe aanbieding als ons heeft gekregen }) . De verlengingsaanbiedingen worden namelijk gebaseerd op je huidig belgedrag.
Als ik naar de gewone aanbiedingen kijk van Telfort (dus nieuw contract), dan zijn ze niet zo interessant en kan je net zo goed het via een winkel bestellen die het ook nog eens eerder voorradig heeft.
Denk daarom :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:43

Boy

www.byoscoop.nl

Yellowneck schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:00:
[...]

Ik heb m'n geduld ook gevonden en ga ook rustig de volgende week afwachten...zit weinig anders op...

ach ja, het geluk...het is gewoon een speeltje wat je graag wilt hebben en ik kan best gefocust worden op zo'n ding...

en inderdaad is een verlenging bij Telfort waarschijnlijk alleen interessant, nieuw abo nemen daar met de foon niet...

[ Voor 7% gewijzigd door Boy op 08-04-2010 16:58 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
Yellowneck schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:52:
[...]

Denk mede dankzij het feit dat de levertijd een weekje later ligt.
En dat niet iedereen zo'n scherpe aanbieding als ons heeft gekregen }) . De verlengingsaanbiedingen worden namelijk gebaseerd op je huidig belgedrag.
Als ik naar de gewone aanbiedingen kijk van Telfort (dus nieuw contract), dan zijn ze niet zo interessant en kan je net zo goed het via een winkel bestellen die het ook nog eens eerder voorradig heeft.
Denk daarom :P
Ik ben vroeger van Telfort naar O2 geporteerd en weer terug getoverd naar Telfort.
Nooit een andere provider gehad, geen enkele kon er tegenop als het ging om de beste deal qua verlenging!

Dus ja, met de beste (verlengings)voorstellen en de Desire gratis op de koop toe sluit ik me bij je redenatie aan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:32
AanbiedingvanHi

Hi, HTC Desire is bevestigd, is vanaf de 16e uit voorraad leverbaar en dan ook te proberen in de Hi Winkel :)
Aldus de twitter van Hi
Goed nieuws voor allen die hierop wachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kazu schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:50:
Ik had gisteren m'n contract digitaal ingevuld (tekentablet) en opgestuurd naar GSMweb. Kreeg ik vanochtend een mailtje dat wanneer ze het contract uitdraaiden de gegevens wegvielen. Yay, weer een dag extra :+

Oh, het ongeduld... Verschrikkelijk...

Dan ga ik me ondertussen maar even vermaken met de review van Tweakers die ik net zie staan.
Inderdaad. Gisteren kreeg ik van 2Call ook nog te horen dat ze vandaag binnen zouden komen.

...kluitje in het riet... aan de telefoon misschien?

2Call... meld je eens hier!

Sorry, zie nu de post hierboven. Ik wacht in spanning tot zaterdag.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Van vodafone al te horen gekregen dat mn nummerbehoud is goedgekeurd.
Direct naar GSMweb gebeld, en die hadden nog niks tehoren gekregen van vodafone over dat mn nummer nu door vodafone overgenomen is.. Enig idee hoelang het zou duren voordat GSMweb hier bericht over krijgt?
Hmm :P Hoop dat ik hem uiterlijk zaterdag nog heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
Mr.Myst schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:00:
[...]

Aldus de twitter van Hi
je bent me net voor!!! maareh... *O* d:)b
En de enige provider volgens mij die resoluut is geweest in z'n communicatie over zn leverdata'als ik het zo hoor over telfort en VF, ondanks dat de datum wat later lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donenzone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Donenzone op 08-04-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trubo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:10
BAMMER schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:58:
[...]

Ik ben vroeger van Telfort naar O2 geporteerd en weer terug getoverd naar Telfort.
Nooit een andere provider gehad, geen enkele kon er tegenop als het ging om de beste deal qua verlenging!

Dus ja, met de beste (verlengings)voorstellen en de Desire gratis op de koop toe sluit ik me bij je redenatie aan 8)
Hoe heb je de verlenging aangevraagd, via de website of telefonisch? Kwam je van een abbo met toestel of had je een sim-only?

Ikzelf bevindt me in de situatie met enkel sim-only van Telfort. Op de website kan ik verlengen met abbo 35.90 + HTC Desire voor toestelprijs 129.90 (12mnd, 18.95+6.95+10=35.90) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3rm1t
  • Laatst online: 08-11-2022
Melkaz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:05:
[...]

Dit is vreemd. Ik heb de mijne op 20 maart besteld en mij is verzekerd dat ik hem zaterdag binnen krijg(via bedrijfsaccount hier, niet via bellen). Een pagina terug heeft deze bedrijfsaccount gezegd dat er genoeg binnen komen voor alle preorders morgen.
Morgen verstuurd is niet morgen ontvangen. Zoals ik al zei, ik kreeg te horen dat ik m niet morgen zou ontvangen. Aangezien ik morgen hiervoor een vrije dag heb opgenomen om t pakketje te kunnen aannemen, wil ik m die dag dan ook hebben, dan maar voor 25 euro meer.
Ik heb verdorie :*) toch niet voor niets gepre-orderd, ondertussen ligt ie al in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Tweakers die een Desire hebben besteld via een verlengingsaanbod van Telfort: heeft Telfort nog iets medegedeeld over de levertijd (of houden ze het nog steeds op: rond 17april)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Trubo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:09:
[...]

Hoe heb je de verlenging aangevraagd, via de website of telefonisch? Kwam je van een abbo met toestel of had je een sim-only?

Ikzelf bevindt me in de situatie met enkel sim-only van Telfort. Op de website kan ik verlengen met abbo 35.90 + HTC Desire voor toestelprijs 129.90 (12mnd, 18.95+6.95+10=35.90) :?
Ik heb het gewoon via de website mn verlening aangevraagd. Zelfde abonnementsopbouw (200 + 100 + internet) en toestel gratis. 35,90 per maand, 12 maanden looptijd.
mmedia schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:09:
Tweakers die een Desire hebben besteld via een verlengingsaanbod van Telfort: heeft Telfort nog iets medegedeeld over de levertijd (of houden ze het nog steeds op: rond 17april)?
Standaard na het bestellen krijg je een orderbevestiging waarin wordt medegedeeld dat het toestel in de week van 17 april wordt verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wayland
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-08-2022
Heb net de Desire besteld bij GSMWijzer.
Had daarvoor gebeld en ze zouden morgen 50 stuks binnenkrijgen, maar ze hadden nog 45 pre orders liggen die voor gingen.
Hoop dat ze er ook 50 krijgen en niet 40, anders moet ik wachten tot de levering volgende week :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trubo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:10
Yellowneck schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:15:
[...]

Ik heb het gewoon via de website mn verlening aangevraagd. Zelfde abonnementsopbouw (200 + 100 + internet) en toestel gratis. 35,90 per maand, 12 maanden looptijd.
Dan kom jij misschien van een abbo met toestel ipv sim-only? Dit is eigenlijk de eerste dag dat ik me verdiep om te gaan verlengen. Morgen dan ook eerst nog maar eens even rondneuzen en bellen met Telfort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Trubo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:25:
[...]

Dan kom jij misschien van een abbo met toestel ipv sim-only? Dit is eigenlijk de eerste dag dat ik me verdiep om te gaan verlengen. Morgen dan ook eerst nog maar eens even rondneuzen en bellen met Telfort. :)
Ohja, sorry. Ik kom inderdaad van een abonnement + toestel en verleng nu dus weer met een toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wel een service van 2call btw. Ik had hem onder rembours besteld (incl. abonnement), maar dat wordt dus niet geleverd op zaterdag :+ Ze wilden de de bestelling met alle plezier (zodat ik hem toch zaterdag in huis heb) omzetten naar een iDeal bestelling. Kan ik zaterdag hele dag bij de brievenbus blijven wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:56:
Wel relaxed van Smartphonestunts dat ze in ieder geval reageren. Ik heb Belnu mail gestuurd maar krijg geeneens antwoord van hun. Echt superslecht dit ik raad mensen aan niet hier te bestellen.
Begin ik met je eens te worden. Ze blijven vaag en zeggen nu weer week 15, maar ook dat is weer onder voorbehoud. Ik mag toch hopen dat dat ding volgende week bezorgd gaat worden. Andere mensen dezelfde slechte communicatie met belnu.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wajoo, heb net een bericht gehad van GSMWeb dat vodafone mijn abo heeft geactiveerd. Hij wordt verzonden om 18:05 uur met TNT maar staat niet precies wanneer hij aankomt bij mij. Waarschijnlijk morgen, maar de precieze tijd weet ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Voor degenen die het wa aangaat:
17:23 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
17:23 Yellow: Levertijd HTC Desire
17:28 Yellow: heeft u al meer informatie over de levertijd van de HTC Desire?
17:31 Yellow: En zijn deze telefoons unbranded?
17:33 Telfort: ja dat klopt
17:34 Telfort: het toestel is leverbaar van 17 april
17:35 Yellow: dus op een zaterdag zijn ze voorradig?
17:35 Yellow: dat betekend dat ze de week erop verstuurd worden?
17:35 Telfort: ja dat klopt
17:36 Telfort: ja dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Laatst online: 09-10 16:56
Mr.Myst schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:00:
[...]
Aldus de twitter van Hi
Super mooi! Ik ga gelijk even met Hi bellen om te zien of ik 'm dan ook eerder krijg! (Heb 'm besteld via klantenservice van Hi om er wat extra korting uit te praten)

Edit: zie net op de site staan dat de levertijd nog steeds 21-4 is....

[ Voor 9% gewijzigd door Jas99 op 08-04-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartaxi
  • Laatst online: 12-06 00:04
Heb vandaag nog maar eens met T-Mobile gebeld: ze verwachten over 3 weken meer te weten over de Desire, maar het kan dan nog wel even duren voordat hij te leveren is.....

Zit echt enorm in dubio wat te doen, zeker nu een van de Mods in het T-mobile forum vandaag heeft gezegd de Desire op "zeer korte termijn" te gaan aanbieden.

(3 weken + levertijd is mijns inziens niet bepaald "zeer korte termijn").

Voor mij is het inmiddels duidelijk dat als ik geen aanbod van T-Mobile (mét Desire) heb tegen het einde van de maand, ik bij een webshop een Desire neem met het voor mij gunstigste abo (op dit moment Voda B+S+W).

Heb overigens ook gevraagd of ik gebeld kan worden met een verlengings-aanbod met HTC Desire wanneer deze binnen is. Dit zou geregeld worden (maar eerst zien, dan geloven, aangezien ik nog nooit gebeld ben door TM met een (verlengings-) aanbieding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ze met zekerheid roepen dat die niet branded is, is net zo onbetrouwbaar als dat die zeker zwart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gebeld met vodafone (Ja ik weet het, daar is men hier niet blij mee :) ) en mooi verlengd voor 1 jaar. Kosten per maand zijn 35 euro en dat is dan voor 200 minuten of smsjes en internet. Ik moet 165 euro bijbetalen, maar daar ging ik ook wel van uit bij een jaarcontract. Het is niet de voordeligste aanbieding die ik tot nu toe ben tegengekomen, maar een stuk voordeliger dan verlengen bij vodafone via andere aanbieders. Ook kreeg ik nog de eerste 3 maanden 50% korting op m'n abonnement.

Ze verwachten overigens dat de telefoons 12 april binnenkomen bij Vodafone. De eerste lichting was al verstuurd volgens de dame aan de telefoon. Ze wist overigens niet dat de Bravo tegenwoordig Desire heet, haha. Toch altijd wel tevreden over de service van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:00:
Zojuist gebeld met vodafone (Ja ik weet het, daar is men hier niet blij mee :) ) en mooi verlengd voor 1 jaar. Kosten per maand zijn 35 euro en dat is dan voor 200 minuten of smsjes en internet. Ik moet 165 euro bijbetalen, maar daar ging ik ook wel van uit bij een jaarcontract. Het is niet de voordeligste aanbieding die ik tot nu toe ben tegengekomen, maar een stuk voordeliger dan verlengen bij vodafone via andere aanbieders. Ook kreeg ik nog de eerste 3 maanden 50% korting op m'n abonnement.
Ik heb dit eergisteren gedaan, en dit kwam er bij mij uit ?
Uw nieuwe abonnementsvorm Bel + SMS + Web 200
U ontvangt 3 mndn 50% korting op uw abonnementskosten

Wijzigingsdatum abonnementsvorm 06-04-2010

Artikelen Aantal Prijs

HTC Bravo BLK 1 € 149,99
Moet wel zeggen dat ik hiervoor een 2 jarig abbo bij hun heb gehad.
Nog een vraag aan jullie;
Wijziging abonnementsvorm: 06-04-2010
Bedoelen ze hiermee dat het abonnement deze maand / volgende maand al ingaat ? Of is dit alleen dat ik dit eergisteren heb gewijzigd? :>

Overigens ga ik straks nog even langs Belcompany, even kijken of ze de Desire daar ook hebben, en of ze een soortgelijke deal kunnen maken. Anders ben ik natuurlijk gek om 1 / 2 ? weken te wachten.
Iemand ervaringen met Belcompany i.c.m. de Desire ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:20:
[...]

Ik heb dit eergisteren gedaan, en dit kwam er bij mij uit ?

[...]

Moet wel zeggen dat ik hiervoor een 2 jarig abbo bij hun heb gehad.
Bedoelen ze hiermee dat het abonnement deze maand / volgende maand al ingaat ? Of is dit alleen dat ik dit eergisteren heb gewijzigd? :>

Overigens ga ik straks nog even langs Belcompany, even kijken of ze de Desire daar ook hebben, en of ze een soortgelijke deal kunnen maken. Anders ben ik natuurlijk gek om 1 / 2 ? weken te wachten.
Niet direct, maar volgens mij zijn ze wel duurder dan de gemiddelde webaanbieding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:20:
[...]

Verlenging gaat bij vodafone gelijk in. Je eind datum wordt je originele eind datum + 1/2 jaar (afhankelijk van je abbonements vorm natuurlijk).

Je kan dit controleren op MyVodafone.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:23:
[...]

Verlenging gaat bij vodafone gelijk in. Je eind datum wordt je originele eind datum + 1/2 jaar (afhankelijk van je abbonements vorm natuurlijk).

Je kan dit controleren op MyVodafone.
Maar neem aan dat ik dit wel simpel kan annuleren als bijv. Belcompany mij ook een mooie deal kan geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:27
Sartaxi schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:51:
Heb vandaag nog maar eens met T-Mobile gebeld: ze verwachten over 3 weken meer te weten over de Desire, maar het kan dan nog wel even duren voordat hij te leveren is.....

Zit echt enorm in dubio wat te doen, zeker nu een van de Mods in het T-mobile forum vandaag heeft gezegd de Desire op "zeer korte termijn" te gaan aanbieden.

(3 weken + levertijd is mijns inziens niet bepaald "zeer korte termijn").

Voor mij is het inmiddels duidelijk dat als ik geen aanbod van T-Mobile (mét Desire) heb tegen het einde van de maand, ik bij een webshop een Desire neem met het voor mij gunstigste abo (op dit moment Voda B+S+W).

Heb overigens ook gevraagd of ik gebeld kan worden met een verlengings-aanbod met HTC Desire wanneer deze binnen is. Dit zou geregeld worden (maar eerst zien, dan geloven, aangezien ik nog nooit gebeld ben door TM met een (verlengings-) aanbieding)
Ik zit in hetzelfde schuitje maar mijn abbo loopt in juni af dus ik wacht wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
Kreeg hem om 17:00h netjes geleverd door de meneer van de TNT. Gelukkig niet de hele dag vrijgehouden :P . We kwamen tegelijkertijd aanrijden :P .

Had nog even contact gezocht met Phoneplaza over de nieuwe abo-voorwaarden (zit bij Vodafone), die 45 Euro per jaar goedkoper uitpakken. Mocht m'n abonnement omzetten, maar of ik alles dan wilde terugsturen, en m'n nummerbehoud zou verloren gaan. Dus maar lekker zo gelaten. Zo druk kan ik me er ook niet om maken.

Telefoon hangt nu aan de oplader. Ga het laden niet helemaal afwachten, maar aangezien het eten zo toch op de borden gaat... ;) .

Eerste indruk is trouwens erg goed. Wat een prachtig toestel, echt zoveel mooier dan de plaatjes. Het is al vaker gezegd, maar het is echt zo. Uitstraling is van boven tot onder pure luxe! (klepje achter is wel ff tricky openmaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-10 15:58
hmm ik denk dat ik hem morgen maar ga ophalen bij smartphonestunts al is er nogal lastig te komen met het openbaar vervoer -_- . Maarja ik ga het risico niet nemen dat ik um zaterdag dus niet heb. Hulde aan de studenten ov :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:00:

Ze verwachten overigens dat de telefoons 12 april binnenkomen bij Vodafone. De eerste lichting was al verstuurd volgens de dame aan de telefoon. Ze wist overigens niet dat de Bravo tegenwoordig Desire heet, haha. Toch altijd wel tevreden over de service van vodafone.
Yeah right... *hoopt stiekem toch op een pakketje morgen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
SmithNL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:04:
[...]

Yeah right... *hoopt stiekem toch op een pakketje morgen*
Heb zojuist de Desire even bij Belcompany vast kunnen houden.
Ben onwijs content met mn keuze!
Ziet er mooi uit en voelt degelijk aan.

Maar....ik heb mn wantrouwen bij toezeggingen welke door VF medewerkers worden gedaan.

Ik ken wel enkelen die tot nu wel altijd woord hebben gehouden (afd loyalty)
Dat zou inhouden...Levering BIJ VF op 12e en dan nog 5 - 10 werkdagen voordat je hem in huis hebt.
'Vertraging' vanwege inboeken van alle imei nummers en andere zaken.

*Hoopt ook stiekum op een pakje morgen maar rekent NERGENS op*
Pagina: 1 ... 24 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.