A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
What a fine day for Science! | Specs
En dan nog niks gehoord! Dan hebben ze of 4 exemplaren binnengehad of ze zijn druk bezig alles in te pakken.
Ligt eraan hoe hun "beperkt" opvatten...
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Verwijderd
Mijne was van midden maart, alleen zal er ook nog nummerbehoud moeten worden aangevraagd, dat zal dus wat langer kunnen duren.
Ik heb het vertrouwen erin, dat ze, zoals ze zeggen in de mail, het netjes op volgorde afhandelen.
*hoop alleen dat het nummerbehoud aanvragen een beetje snel gaat..
Wel zo netjes.
En dat kan ik dus niet zo goed plaatsen..Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:18:
Heb zojuist dezelfde mail van smartphonestunts ontvangen.
Mijne was van midden maart, alleen zal er ook nog nummerbehoud moeten worden aangevraagd, dat zal dus wat langer kunnen duren.
Ik heb het vertrouwen erin, dat ze, zoals ze zeggen in de mail, het netjes op volgorde afhandelen.
*hoop alleen dat het nummerbehoud aanvragen een beetje snel gaat..
Daar hebben ze toch een halve maand de tijd voor gehad? waarom moet dat pas gebeuren als de telefoon er al is?
[ Voor 69% gewijzigd door ikbengoofy op 08-04-2010 11:21 ]
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Nog geen bericht mogen ontvangen over verzending helaas....
Verwijderd
en wel zo tijdrovend. ik begrijp best dat ze zo een mail versturen. Ze steken hun tijd nu eerder in het daadwerkelijk versturen van de dingen. emails houd dat alleen maar op.
Spannend!Geachte xxxxxx,
Middels deze email brengen wij u graag op de hoogte van de status van uw bestelling op Smartphonestunts.nl
Middels deze email willen we u laten weten dat uw bestelling door ons is verwerkt. Het pakket zal dan ook vandaag via TNT Post naar u worden verzonden.
Normaal gesproken zal de levering binnen maximaal 3 werkdagen plaatsvinden. Controleer bij het ontvangen van het pakket goed of het geen schade heeft ondervonden voordat u tekent voor ontvangst.
Besteldatum?
Verwijderd
Nee met HI.. Kan niet wachten.BPP schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:52:
[...]
Ook vodafone? Ik heb ook zojuist alle papieren gemaild.
Ik zit hier met spanning te wachten en ben dan ook behoorlijk jaloers op als die tweakers die niet meer posten omdat ze bezig zijn met één of ander telefoonhebbedingetje...

Maar goed; ik zal dus gewoon rustig blijven wachten. Meer kan je toch niet doen.
Volgens mij zat er geen track&trace nummer bij of kun je het pakketje alsnog volgen via het order-nummer?Tenzij het nog verzonden moet worden, kan ook nog. :'D
Ben benieuwd, ik verwacht mijn Desire morgen.
Grapje
De laatste email van Smartphonestunts was de goedkeuring van mijn contractverlenging, en dat mijn bestelling verder in behandeling word genomen. Voor de rest heb ik niets meer gehoord.
Track and Trace doen ze niet bij smartphonestunts omdat die vaak toch niet klopt. Hebben ze ergens gister in dit topic vermeld.Pretbek schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:31:
Joeipie, ook een mailtje van Smartphonestunts gehad. Ik heb de pre-order geloof ik 24 februari geplaatst.![]()
Volgens mij zat er geen track&trace nummer bij of kun je het pakketje alsnog volgen via het order-nummer?Tenzij het nog verzonden moet worden, kan ook nog. :'D
What a fine day for Science! | Specs
Inderdaad ook nog geen T&T mogen ontvangen: zal nog wel moeten worden uitgeleverd.Pretbek schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:31:
Joeipie, ook een mailtje van Smartphonestunts gehad. Ik heb de pre-order geloof ik 24 februari geplaatst.![]()
[ Voor 0% gewijzigd door Jaii op 08-04-2010 11:34 . Reden: ^ ]
08.04.2010 / Chauffeur is onderweg
(besteld op 12 maart via 2call)
Verwijderd
@ikbengroofy
dat zal wel iets administratiefs zijn, vind het zelf ook raar, maar heb het idee dat elke shop daarmee te kampen heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 11:39 ]
Crap, overheen gelezen denk ik. Naja dus dan maar 3dagen wachten.Harmsen schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:32:
[...]
Track and Trace doen ze niet bij smartphonestunts omdat die vaak toch niet klopt. Hebben ze ergens gister in dit topic vermeld.

Edit :
Owja, in de factuur werd er vermeld dat ik nog geen gebruik moet gaan maken van de bijgesloten SIM-kaart. Pas als men nummer is overgezet (3mei volgens KPN/Hi) mag dat pas.
[ Voor 22% gewijzigd door Pretbek op 08-04-2010 11:39 ]
Hier ook nog niets vernomen:( Helaas ook niet in de gelegenheid om even te bellen naar 2call.TheVMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:31:
Hmm....zijn er nog mensen die bij 2Call besteld hebben en die vandaag nog iets gehoord hebben?
Helaas heb ik ook mijn abonnement verlengt met de deal dus mocht het mei(2e batch) worden dan kan ik volgens mij niet annuleren, weet iemand hier misschien meer over?
Huidige status
Orderstatus
Order doorgezet naar het magazijn, 26-03-2010
Besteldatum
donderdag 25 maart 2010
Verwijderd
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik heb ze dinsdag gemaild maar nog niks mogen horen. De informatievoorziening is niet erg lekker. Ik wil zometeen nog even bellen.TheVMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:31:
Hmm....zijn er nog mensen die bij 2Call besteld hebben en die vandaag nog iets gehoord hebben?
FWIW ik heb 20 maart besteld.
edit: Ik heb aangegeven de telefoon te komen ophalen bij hun vestiging in Den Haag. Ik neem toch aan dat ze dan eentje apart houden en niet eerst alle te bezorgen orders uitleveren...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 11:39 ]
snelle service van pdashop.be !
& top gsm!
Volgens mij zijn de pre-orders van voor 24 maart allemaal gisteren verstuurd, althans gisteren waren er een aantal waarvan de telefoon (die op 24 maar gepreordered was) al verstuurd was en er waren er een aantal waarvan hij nog niet verstuurd was.mbrouns schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:35:
Update op TNT Track & Trace
08.04.2010 / Chauffeur is onderweg
(besteld op 12 maart via 2call)
Laten we hopen dat ze nu genoeg telefoons binnen krijgen om alle pre-orders af te handelen....
Ehh...welke deal?bellyrat schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:37:
[...]
Hier ook nog niets vernomen:( Helaas ook niet in de gelegenheid om even te bellen naar 2call.
Helaas heb ik ook mijn abonnement verlengt met de deal dus mocht het mei(2e batch) worden dan kan ik volgens mij niet annuleren, weet iemand hier misschien meer over?
Huidige status
Orderstatus
Besteldatum
donderdag 25 maart 2010
[ Voor 31% gewijzigd door TheVMaster op 08-04-2010 11:40 ]
Ik heb 19 Februari besteld, maar nog geen email gehad... blijkbaar toch niet helemaal op volgorde.
edit: Ik heb ze net een mail gestuurd.
edit2: Ook ik heb net een bevestiging email gehad, Yee
[ Voor 18% gewijzigd door Chilly_Willy op 08-04-2010 12:07 ]
Coïtus ergo sum
Was het maar waar, heb vanmorgen gebeld en ze konden nog niks zeggen, ze verwachten nog wel wat, maar klonk nogal vaag alsof hij het ook niet echt wistTheVMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:39:
[...]
Volgens mij zijn de pre-orders van voor 24 maart allemaal gisteren verstuurd, althans gisteren waren er een aantal waarvan de telefoon (die op 24 maar gepreordered was) al verstuurd was en er waren er een aantal waarvan hij nog niet verstuurd was.
Laten we hopen dat ze nu genoeg telefoons binnen krijgen om alle pre-orders af te handelen....
Orderstatus
Wacht op levering van HTC Desire Brown, 24-03-2010
Besteldatum
maandag 22 maart 2010
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Let wel, het gaat om de afhandelingsdatum. Besteldatum is voor mij 21 maart, maar pas op 24 maart was alles afgehandeld (contract etc.). Een collega heeft 22 maart besteld met een verlenging en dat was dezelfde dag nog rond. Hij heeft de telefoon gister op kunnen halen, de bastardTheVMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:39:
[...]
Volgens mij zijn de pre-orders van voor 24 maart allemaal gisteren verstuurd, althans gisteren waren er een aantal waarvan de telefoon (die op 24 maar gepreordered was) al verstuurd was en er waren er een aantal waarvan hij nog niet verstuurd was.
[...]
Ehh...welke deal?
De aankoop van de Desire, niets speciaals dus... Maar als het mei gaat worden dan zou ik toch graag nog even switchen naar de pdashop, maar dat zal niet gaan vrees ik...TheVMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:39:
Ehh...welke deal?
Verwijderd
Ben benieuwd hoeveel en of nummerbehoud vertraging oplevert, zouden ze dan eerst gewoon de telefoon verzenden en dan later de simkaart?
Lifo ftwChilly_Willy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:39:
Ik heb 19 Februari besteld, maar nog geen email gehad... blijkbaar toch niet helemaal op volgorde.
Nickname does not reflect reality
Zelfde verhaal hier...lennert83 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:44:
Hebben diegenen die van smartphonestunts nu een mail krijgen dat hun Desire wordt opgestuurd ook eerst een mail gehad dat ze een beperkte levering binnen hebben? Zo niet dan kunnen degenen die die laatste mail hebben gekregen daaruit opmaken dat ze niet bij de eerste batch zitten lijkt me? M'n handen jeuken om te annuleren en bij Coolblue te bestellen...
Het idee dat als ik hem nu bestel bij coolblue hem zeker heb is wel zo relax. Kan ik er in het weekend (als ik wat tijd heb) is mee spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door ikbengoofy op 08-04-2010 11:49 ]
Ach, als ik geen bevestiging krijg en niet bij de eerste lading zit kan ik hem altijd nog ergens anders halen
Bevestiging gehad!
[ Voor 5% gewijzigd door Chilly_Willy op 08-04-2010 12:16 ]
Coïtus ergo sum
Verwijderd
idd, relax25 is wel 1euro p/maand duurder geworden, maar bestellen bij coolblue en morgen een dagje thuisblijven, dan heb ik hem nog voor het weekend..lennert83 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:44:
Hebben diegenen die van smartphonestunts nu een mail krijgen dat hun Desire wordt opgestuurd ook eerst een mail gehad dat ze een beperkte levering binnen hebben? Zo niet dan kunnen degenen die die laatste mail hebben gekregen daaruit opmaken dat ze niet bij de eerste batch zitten lijkt me? M'n handen jeuken om te annuleren en bij Coolblue te bestellen...
*knars knars*
Hij kon niet aangeven wanneer de toestellen binnen komen en hoeveel het er zijn...
ff voor de volledigheid : Mijn bestelling staat al sinds 30 maart op 'in behandeling'
[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 08-04-2010 11:52 ]
Ben ik ongeveer de enige die daar verlengt heeft?
[ Voor 27% gewijzigd door Boy op 08-04-2010 11:51 ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Mijn dank is groot, nu weet ik ook meer! Voorlopig maar orderstatus F5-en naast dit topic uiteraard;-)
Zit precies hetzelfde te denken. Vanmiddag maar eens bellen naar smartphonestunt en vragen of ik bij de eerste batch zit. Als ze dit niet positief bevestigen de bestelling maar eens annuleren.Chilly_Willy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:46:
[...]
Ach, als ik geen bevestiging krijg en niet bij de eerste lading zit kan ik hem altijd nog ergens anders halen
"AanbiedingvanHi @SimonKoning er staat geen Hi sticker op, als je dat bedoelt. "
Ga ik ook doen. Wil nu wel is duidelijkheid.H3rm1t schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:56:
[...]
Zit precies hetzelfde te denken. Vanmiddag maar eens bellen naar smartphonestunt en vragen of ik bij de eerste batch zit. Als ze dit niet positief bevestigen de bestelling maar eens annuleren.
Ik zit hier ook met smart te wachten op smartphonestunts.
Blijkt wel dat Coolblue gewoon te boek staat als een betrouwbare shop, maar wel een dure daarom heb ik hem ook bij Hi besteld....maar helaas voor mij nog ff wachten...hopelijk 16 mei....wel een gekke datum want dat is op een vrijdag en als dat niet lukt wordt het al snel na het weekend.PatrickH89 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:59:
Qua levertijd heb ik dus blijkbaar de verkeerde webshop gekozen.. Ik heb dan wel redelijk laat gepreordered, maar toch jammer dat mensen die hem nu bestellen bij PDAshop 'em gewoon heel snel binnen hebben en ik moet wachten bij Smartphonestunts met een preorder =(
heer/mevrouw ******xt,
Uw order 2*1***/1 is inmiddels verwerkt en zal vandaag, 08-04-2010, verstuurd worden naar het volgende adres:
**************** 36
2*** ******
Naar verwachting wordt uw order de eerstvolgende werkdag bij u afgeleverd.
Zeer nette service van Salland. Ben dik tevreden !!!
Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...
[ Voor 6% gewijzigd door Ruud0209 op 08-04-2010 12:09 ]
Hoe zit het nou als je hebt betaald met IDEAL? Waarschijnlijk krijgen ze morgen de tweede levering maar wie zegt dat het niet weer een "beperkt" aantal is...Zou de order nu kunnen afzeggen en dan bellen met coolblue..PatrickH89 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:59:
Qua levertijd heb ik dus blijkbaar de verkeerde webshop gekozen.. Ik heb dan wel redelijk laat gepreordered, maar toch jammer dat mensen die hem nu bestellen bij PDAshop 'em gewoon heel snel binnen hebben en ik moet wachten bij Smartphonestunts met een preorder =(
Verwijderd
en had je nummerbehoud?Ruud0209 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:08:
12:06 uur bericht van smartphonestunts.nl dat bestelling is verzonden. (10 maart besteld, los toestel)
spannend, komt dicht(er)bij
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 12:10 ]
Ik ga daar vanmiddag dus over bellen, vragen of ik erbij zit, als ze geen bevestigend antwoord kunnen geven annuleer ik hem meteen.Melkaz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:08:
[...]
Hoe zit het nou als je hebt betaald met IDEAL? Waarschijnlijk krijgen ze morgen de tweede levering maar wie zegt dat het niet weer een "beperkt" aantal is...Zou de order nu kunnen afzeggen en dan bellen met coolblue..
Hou niet van dat afwachtende gedoe.
Same here, maar hoe zit het idd met de ideal betaling? Die krijg je gewoon terug neem ik aan?ikbengoofy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:10:
[...]
Ik ga daar vanmiddag dus over bellen, vragen of ik erbij zit, als ze geen bevestigend antwoord kunnen geven annuleer ik hem meteen.
Hou niet van dat afwachtende gedoe.
Ik heb dus nog helemaal niks betaald..lennert83 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:12:
[...]
Same here, maar hoe zit het idd met de ideal betaling? Die krijg je gewoon terug neem ik aan?
enkel contract en kopietjes opgestuurd waar ik een bevestiging van heb gekregen dat ze binnen zijn.
en verder helemaal niks....
Verwijderd
11:40 ook bericht van smartphonestunts.nl dat hij verzonden is.Ruud0209 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:08:
12:06 uur bericht van smartphonestunts.nl dat bestelling is verzonden. (10 maart besteld, los toestel)
Maar ik welikbengoofy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:13:
[...]
Ik heb dus nog helemaal niks betaald..
enkel contract en kopietjes opgestuurd waar ik een bevestiging van heb gekregen dat ze binnen zijn.
en verder helemaal niks....
Verder m'n abonnement verlengd bij t-mobile
Die van mij is ook nog niet verzonden, heb hem besteld bij 2call op 23 maart:TheVMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:39:
[...]
Orderstatus
Besteldatum
dinsdag 23 maart 2010
heb je met abonnement besteld?sjokki schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:19:
Ik heb 3 maart besteld bij Smartphonestunts, met verlenging van abonnement. Nog helemaal niets van ze gehoord vandaag. Vreemd dat iemand die op 10 maart heeft besteld eerder zijn verzendbevestiging krijgt dan ik.
PS. toestel besteld icm T-mobile verlenging.
Hoe zit wat als je hebt betaald met iDeal? Ik heb met iDeal betaald en voor de rest geen problemen gezien? Behalve dat ik ongeduldig ben en de Desire wel graag binnen zou willenMelkaz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:08:
[...]
Hoe zit het nou als je hebt betaald met IDEAL? Waarschijnlijk krijgen ze morgen de tweede levering maar wie zegt dat het niet weer een "beperkt" aantal is...Zou de order nu kunnen afzeggen en dan bellen met coolblue..
Precies hetzelfde hier. Echter als bestellingen van 10 Maart al vandaag zijn verstuurd heb ik morgen wel kans op mijn verzending(20 maart) als er echt weer een zending binnenkomt.lennert83 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:18:
[...]
Maar ik wel
Verder m'n abonnement verlengd bij t-mobile
En anders..uitzoeken hoe de IDEAL betaling kan worden teruggeboekt en dan bestellen bij coolblue. Blijft jammer dat ze mij eerst een mail stuurde dat ik hem kon verwachten op 2 april en daarna meerdere berichten afgelopen dagen dat ze er echt bijna waren..en na 3 dagen dan blijkt het om een beperkt aantal te gaan..toch jammer
neem ik dus weer met een korreltje zout.De volgende levering wordt morgen verwacht.
[ Voor 32% gewijzigd door PatrickH89 op 08-04-2010 12:26 ]
* Stukfruit heeft nu wel een beetje medelijden met alle mensen die nog zo lang moeten wachten nu
Maar goed, topservice van pdashop.nl dus, ik ga nu snel de boel uitpakken, want ik kan de foon al bijna horen roepen
Dat zit wel Schnorr.
Ik zit er ook aan te denken toch Telfort te pakken, dus hoor het graag als die status veranderd!Boy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:51:
hier weten ze bij iedereen al meer te vertellen dan bij Telfort...
Ben ik ongeveer de enige die daar verlengt heeft?
Via inlog Telfort zelf, 24 mnd, verlenging, HTC Desire
Gekeken op 200min, 100sms, surf&mail(768kb)
€ 18,95 + € 4,95 + € 2,50 = € 26,40 p/mnd
Desire is dan gratis (!) (ook bij 1-jarig nog steeds)
Geen verhogingen na 6mnd o.i.d, dit is het.
Ben ik nou gek of is dit de beste deal die je kunt krijgen???
Yay, nu maar wachten, had 6 maart besteld met abonnement.Geachte *,
Middels deze email brengen wij u graag op de hoogte van de status van uw bestelling op Smartphonestunts.nl
Middels deze email willen we u laten weten dat uw bestelling door ons is verwerkt. Het pakket zal dan ook vandaag via TNT Post naar u worden verzonden.
Overigens denk ik dat als smartphonestunts zegt dat ze morgen een tweede lading krijgen, dat ze dan morgen een tweede lading krijgen. Tot nu toe zijn ze erg voorzichtig geweest met hun uitlatingen en zaten dan ook voor de eerste preorders tot op de dag goed met hun levertijd voorspelling. Niets kwalijk te nemen dus imo, alleen fijn voor sommige anderen dat ze m een dagje eerder kregen
Mee eens, maar de kans bestaat natuurlijk dat het weer een beperkt aantal betreft, en dan moeten veel bestellers gaan wachten op medio Mei? Maar misschien lopen we nu wel te ver vooruit op de zaken en ontvangen we morgen massaal onze bevestigingen!Reflian schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:29:
[...]
Overigens denk ik dat als smartphonestunts zegt dat ze morgen een tweede lading krijgen, dat ze dan morgen een tweede lading krijgen. Tot nu toe zijn ze erg voorzichtig geweest met hun uitlatingen en zaten dan ook voor de eerste preorders tot op de dag goed met hun levertijd voorspelling. Niets kwalijk te nemen dus imo, alleen fijn voor sommige anderen dat ze m een dagje eerder kregen
Wel een goede deal, maar zo bijzonder is hij ook weer niet. Ik heb een Hi verlenging met 125min of 250 sms voor eerste jaar 19.45 en 2e jaar 26.90. Wel minder minuten dan jou, maar ook nog iets goedkoper. Maar als ik jou was zou ik die 1-jarige deal doen, als die qua maandlasten hetzelfde is en nog steeds gratis.BAMMER schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:28:
[...]
Ik zit er ook aan te denken toch Telfort te pakken, dus hoor het graag als die status veranderd!
Ik heb 1 jaar, zelfde pakket alleen dan 10 euro voor internet en 39 euro voor de foon. Maar die 2,50, die heb je toch niet bij 1 jaar he? En dat is echt maar voor de eerste 6 maanden, je moet ergens de kleine lettertjes lezen...als je dit bekijkt op telfort.nl zie je op de volgende pagina erbij staan 'eerste 6 maanden, daarna 10 euro)BAMMER schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:28:
[...]
Ik zit er ook aan te denken toch Telfort te pakken, dus hoor het graag als die status veranderd!
die kun je dus niet vergelijken, jij hebt gewoon meer dan de helft minder aan minuten / smsjes (komt uit 1 bundel).t0mmiiiii schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:31:
[...]
Wel een goede deal, maar zo bijzonder is hij ook weer niet. Ik heb een Hi verlenging met 125min of 250 sms voor eerste jaar 19.45 en 2e jaar 26.90. Wel minder minuten dan jou, maar ook nog iets goedkoper. Maar als ik jou was zou ik die 1-jarige deal doen, als die qua maandlasten hetzelfde is en nog steeds gratis.
Bij Telfort is het 200 minuten EN 100 smsjes...ik wou dat ik met 125min/250 smsjes voldoende had...was ik nog goedkoper bij telfort
2call:
Orderstatus
Besteldatum
dinsdag 16 maart 2010
Papieren compleet @ 24 maart.
Begin ongeduldig te worden...
Maar had je ook eerst dat mailtje gehad over die beperkte levering? Dan weet ik of ik nog mag hopen vandaag of ik maar weer op morgen moet wachten...Reflian schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:29:
[...]
Yay, nu maar wachten, had 6 maart besteld met abonnement.
Hij zou geleverd worden (koerier, TNT) tussen 9:00 en 13:00....
Nooooooo! (*random drama kreet*)
Verwijderd
Deze aantallen moeten tevens genoeg zijn voor de pre-orders.
Ik hoop jullie hiermee enigszins gerust gesteld te hebben.
Verwijderd
2Call:
Orderstatus
Besteldatum
dinsdag 16 maart 2010
Ik wil 'm.... ik wil 'm !!
Dat we (ik misschien ook) moeten wachten tot medio mei is nog het minst erge vindt ik. Maar tegen die tijd zullen er vast en zeker wel weer andere (nog) mooiere aanbiedingen zijn, en ik denk dat je je zelf dan best voor kop kunt slaan, dat je niet even gewacht hebt.Melkaz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:31:
[...]
Mee eens, maar de kans bestaat natuurlijk dat het weer een beperkt aantal betreft, en dan moeten veel bestellers gaan wachten op medio Mei? Maar misschien lopen we nu wel te ver vooruit op de zaken en ontvangen we morgen massaal onze bevestigingen!
Bovendien zal in mijn geval de verlenging bij T-Mobile wel al ingaan, dus annuleren zou bijvoorbeeld ook niet meer kunnen.
Het zou van Smartphonestunts netjes zijn als de verlenging van een abbo pas ingaat als de telefoon ook binnen is. Maarja ik weet niet of zoiets mogelijk is.
Verwijderd
Merci!Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:07:
Vandaag hebben we helaas een stuk minder Desires binnengekregen dan gehoopt, dus de vroege beslissers hebben geluk en kunnen het toestel morgen gewoon verwachten. De overige toestellen komen morgen, dit is al bevestigd door de leverancier.
Wel jammer dat jullie de enige leverancier zijn die z'n klanten zo goed op de hoogte houd via TweakersVerwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:07:
Vandaag hebben we helaas een stuk minder Desires binnengekregen dan gehoopt, dus de vroege beslissers hebben geluk en kunnen het toestel morgen gewoon verwachten. De overige toestellen komen morgen, dit is al bevestigd door de leverancier.
Dat is volgens mij niet afhankelijk van de webshop maar veeleer van de provider!Buffalo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:08:
[...]
Het zou van Smartphonestunts netjes zijn als de verlenging van een abbo pas ingaat als de telefoon ook binnen is. Maarja ik weet niet of zoiets mogelijk is.
En..chapeau voor smartphonestunt
[ Voor 4% gewijzigd door trapm op 08-04-2010 13:12 ]
Doe ff normaal zeg. Laat me raden je bent een jaar of 12?Paprika schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:03:
(PDAShop)
Mijn ervaring is dat tijden die doorgegeven worden door een koerier waartussen iets wordt geleverd, bijna nooit kloppen. 9 van de 10 keer komen ze later.
Smartphonestunts moet in dit geval mijn ingevulde contract toch doorsturen naar de provider. Anders heeft die er geen weet van dat er verlengt moet worden. Smartphonestunts kan dus het contract zolang nog even vast houden lijkt mij.trapm schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:11:
[...]
Dat is volgens mij niet afhankelijk van de webshop maar veeleer van de provider!
Bij mij zijn ze ook een keer te laat geweest met de levering (omstreeks 14.00 uur). Geen paniek, het zal niet lang meer duren.Paprika schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:03:
(PDAShop)
Meestal bellen ze je op als ze vertraging hebben, niet altijd.
[ Voor 8% gewijzigd door lbuysers op 08-04-2010 13:14 ]
Zij hebben de bruine Desire op voorraad!
Vanmiddag toch maar even langs gaan om de tel even in de hand te kunnen houden!
Ben erg benieuwd.
Twijfel nog steeds of ik liever wacht op de zilvere versie (of zwart??)..
sjongejonge, zo hoeft ie toch ook niet? Hij zal het heus niet helemaal serieus bedoelen, maar kan me wel z'n reactie voorstellenBuffalo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:11:
[...]
Doe ff normaal zeg. Laat me raden je bent een jaar of 12?
...
Het was maar een sarcastische opmerking i.v.m. al die mensen die thuis blijven van hun werk/vrij nemen om er zo snel mogelijk mee te spelen.....Buffalo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:11:
[...]
Doe ff normaal zeg. Laat me raden je bent een jaar of 12?
Mijn ervaring is dat tijden die doorgegeven worden door een koerier waartussen iets wordt geleverd, bijna nooit kloppen. 9 van de 10 keer komen ze later.
Lekker op de man enzo.
Verwijderd
Hopen dat de aantallen inderdaad genoeg zijn voor de pre-orders.Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:07:
1 dagje later het toestel in huis hebben is totaal geen drama natuurlijk.
Zoals eerder al vermeld is: het wachten tot mei is ook niet heel erg, het feit dat er dan misschien wel leuke aanbiedingen ontstaan die je mis loopt omdat je 'gepre-orderd' hebt is wat minder.
Het toestel is er dan natuurlijk alweer een maand in nederland/belgië..
In ieder geval maar hopen dat de partij van morgen voldoende is
Edit: ook maar eens een mailtje gestuurd, benieuwd wat het antwoord is...
[ Voor 17% gewijzigd door wph op 08-04-2010 13:40 ]
Het zou natuurlijk ronduit belachelijk zijn als je gepreordered hebt en je zou de telefoon pas een week of 3 na de release krijgen. Dat zou wel echt een reden zijn om mijn order te cancelen. Ik hoop in ieder geval dat ik mijn Desire zaterdag (hoewel volgens mij sommige sorteercentra dan dicht zijn) of maandag kan verwachten.Testpanel schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:34:
[...]
Hopen dat de aantallen inderdaad genoeg zijn voor de pre-orders.
Zoals eerder al vermeld is: het wachten tot mei is ook niet heel erg, het feit dat er dan misschien wel leuke aanbiedingen ontstaan die je mis loopt omdat je 'gepre-orderd' hebt is wat minder.
Als ik eind van de middag geen bericht heb dat hij verstuurd is tja....dan is dat volgens mij wel een reden om hem te annuleren...zit alleen met m'n nummerbehoud (wat pas in juni omgezet moet worden) wat aangevraagd is...PatrickH89 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:43:
[...]
Het zou natuurlijk ronduit belachelijk zijn als je gepreordered hebt en je zou de telefoon pas een week of 3 na de release krijgen. Dat zou wel echt een reden zijn om mijn order te cancelen. Ik hoop in ieder geval dat ik mijn Desire zaterdag (hoewel volgens mij sommige sorteercentra dan dicht zijn) of maandag kan verwachten.
Ik wacht persoonlijk nog even tot morgen.TheVMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:45:
[...]
Als ik eind van de middag geen bericht heb dat hij verstuurd is tja....dan is dat volgens mij wel een reden om hem te annuleren...zit alleen met m'n nummerbehoud (wat pas in juni omgezet moet worden) wat aangevraagd is...
Als smartphonestunts dan kan aangeven alle pre-orders te kunnen leveren, hoor je mij niet klagen
Mocht de levering pas in mei gaan plaats vinden, dan is het hele idee achter 'pre-order' behoorlijk beschamend.
Een goede reden om vervolgens je order te annuleren.
Ik wacht met geduld af tot morgen
Ik wilde eerst bij de winkel van tfortelecom langsgaan, maar belde eerst om te vragen of ze de desire binnen hadden zoals ze vorige week tegen me zeiden.....
dit was niet het geval. Ik kon ook geen informatie krijgen over prijzen (ik wilde verlengen) en dergelijke.
De persoon die ik aan de lijn had wist niet eens dat de Desire al geleverd is en kwam daarop met een kul verhaal dat sommige partijen voorrang krijgen ofzow.... (toen ben ik gestopt met luisteren en heb ik netjes het gesprek afgerond)
toen maar gelijk naar smartphoneshop gebeld om te regelen.
ik heb echter voor een KPN personal sim 210 + surf extra snel gekozen (2 jaar), hierdoor kan ik na drie maanden mijn personal sim abo omlaag gooien.
Als ik het aanhoud dan betaal ik sowieso de eerste 12 maanden 33 euro per maand (zoals ik nu doe) en daarna 40 euro per maand
Gooi ik mijn abo omlaag na drie maanden heb ik dus snel internet + een laag abbonement en dus goedkoper uit
de medewerker die ik aan de lijn had van smartphoneshop was zeer bekwaam in zijn werk
legde gewoon alles rustig uit, luisterde naar mijn vragen......
over 2 jaar weer bij hun dus.....
[ Voor 10% gewijzigd door WPN op 08-04-2010 15:14 ]
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Verwijderd
Verwijderd
In ieder geval bedankt voor de update. Ik vind wachten vooral vervelend als ik niet weet waar ik aan toe ben.Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:07:
Ik heb ze ook getweet over de 16e, maar ik vermoed dat ze er niet sneller van gaan reagerenMichel242186 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:58:
Nog geen nieuws van Hi via twitter misschien dat iemand ff een balletje kan opgooien ik heb gisteren ook al een paar keer getwittert.
Jaaaaaweeel!11!!1 (*random dramakreet*)Testpanel schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:34:
[...]
Hopen dat de aantallen inderdaad genoeg zijn voor de pre-orders.
Liefst heb je het ding direct binnen, maar ik hoop echt niet dat TNT er 3 dagen over doet om het ding te leveren.
Heb juist gepreordered zodat ik hem op de dag van release thuis zou hebben, nu hoop ik dat 2call hem straks nog verstuurt, maar vind het wat te verdacht stil
Mocht ik hem morgen nog niet hebben dan ga ik dus nooit meer bij 2call bestellen, had ik namelijk gewacht dan had ik hem dus nu in m'n bezit
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Onzinnige oneliners worden verwijderd.