GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Mevrouw vertelde mij het volgende..
Telefoons worden 12 april verwacht bij VF en worden dan direct verzonden (kan een paar werkdagen duren, maar in principe heel snel). We zouden dus volgende week onze toestellen moeten hebben..
M'n bevestiging is vandaag per post verstuurd, zodra die hier op de mat ligt horen jullie het.
Vroeg nog of we iets van een verzendbericht krijgen, maar ik zie de telefoon gewoon verschijnen volgens deze mevrouw.
Ook haar niks horen zeggen over HTC Bravo oid.. lijkt dus als Desire in hun systeem gestaan.
Ze heeft wel even zitten zoeken in het systeem, kwam redelijk betrouwbaar en deskundig over.
Stond op het punt om de boel te cancellen en naar pdashop te gaan, maar wacht het nog even af.
Op pdashop staat trouwens qua verlengingen:
Mijn abo loopt op 13/08 (4 maanden en een week) af, maar las hier volgens mij ook dat 6 maanden ook geen probleem is.. hoe zit het nou......??Wilt u bij Vodafone blijven en uw huidige contract verlengen? Dat kan als deze binnen drie maanden afloopt.
Wel vergeten om te vragen of ik omgezet kon worden naar de nieuwe aanbieding, maar dat doe ik dan nog maar even via mail.
edit:
Had al een mail van VF en daar bleek m'n contract/bevestiging ook bij te zitten..!
Wel Bravo dus. Ga nu mailen of ik niet de nieuwe aanbieding kan krijgen en misschien doen ze nog uitspraken over een concrete datum....Mobiele nummers bij dit contract
Mobiel Nummer 06***
Ingangsdatum 02-04-2010
Bestellingen (prijzen in Euro)
Prijs per stuk
Totaalprijs
Artikel
Aantal
(incl BTW)
(incl BTW)
29,99
HTC Bravo
1
29,99
0,00
0,00
0,00
Totalen
1
29,99
[ Voor 16% gewijzigd door SmithNL op 07-04-2010 19:30 . Reden: update ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
onderwerp 1403569
Wou net ook al iets posten, kreeg dezelfde melding, zou tevens zonde zijn van de mooie openingspostFabianNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:28:
Even beetje offtopic, waar is het Desire 2 draadje naar toe?
onderwerp 1403569
Verwijderd
Verwijderd
Fuckup van mijFabianNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:28:
Even beetje offtopic, waar is het Desire 2 draadje naar toe?
onderwerp 1403569

Rond 12:30 stond er ineens in busje van DPD aan de deur (België dus geen TNT), snel getekend met een halve handtekening, nog even mijn level op New Super Mario Bros uitgespeeld met de neefjes en dan maar de unboxing gedaan.
Ik heb vandaag rond half 4 ook alles teruggestuurd via de e-mail. Ik denk dat we morgenochtend pas een bevestiging zullen krijgen. (Ik heb 'm wel via contract@gsmweb.nl teruggestuurd, en niet info@gsmweb.nl)Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:35:
Ik heb vandaag ook om half 5 besteld bij GSMWeb, via de email alles teruggestuurd. Maar nog steeds niets gehoord. Hoelang kan het bij GSMWeb duren? Ik weet het ik ben ongeduldig, maar al die berichten ook hier
[ Voor 0% gewijzigd door Kazu op 07-04-2010 19:40 . Reden: Typo ]
PS5 PSN: UnrealKazu

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Verwijderd
Als je even zou zoeken zie je dat VF nog verre van aan leveren toe is, laat staan in de winkels..Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:40:
Weet iemand of ze al bij VF in de winkels liggen? Anders ga ik morgen even de stad in en neem ik een kijkje.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Wij verwachten dit toestel eind deze week/begin volgende week binnen te krijgen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Ik was er gelukkig vroeg bij bij studentmobiel
Verwijderd
Net ook weer contact gehad met vodafone.SmithNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:25:
Zo.. net weer 10minuten in de wacht gestaan bij VF.
Mevrouw vertelde mij het volgende..
Telefoons worden 12 april verwacht bij VF en worden dan direct verzonden (kan een paar werkdagen duren, maar in principe heel snel). We zouden dus volgende week onze toestellen moeten hebben..
M'n bevestiging is vandaag per post verstuurd, zodra die hier op de mat ligt horen jullie het.
Vroeg nog of we iets van een verzendbericht krijgen, maar ik zie de telefoon gewoon verschijnen volgens deze mevrouw.
Ook haar niks horen zeggen over HTC Bravo oid.. lijkt dus als Desire in hun systeem gestaan.
Zij wist mij te vertellen dat het inderdaad gewoon als Desire in het systeem staat hoewel er ook in mijn Bevestigings mail Bravo staat..
Weet ook niet het verschil tussen de Bravo en de Desire....
Ben vergeten te vragen of hij gebrand wordt naar Vodafone (hoop het niet maar ben dr bang voor)
Gelukkig kunnen we hem altijd met een beetje moeite debranden
Wel zei ze dat hij inderdaad de 12de verstuurd wordt dus ik hoop er maar op.
Oja en ze wist mij met zekerheid te vertellen dat het de Black edition is..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 19:47 ]
Als ik volgende week woensdag nog geen enkel positief signaal heb gehad van VF annuleer ik de boel. Voor 50 euro wil ik best een week wachten, maar laat me niet nog langer aan het lijntje houden..Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:44:
[...]
Net ook weer contact gehad met vodafone.
Zij wist mij te vertellen dat het inderdaad gewoon als Desire in het systeem staat hoewel er ook in mijn Bevestigings mail Bravo staat..
Ben vergeten te vragen of hij gebrand wordt naar Vodafone (hoop het niet maar ben dr bang voor)
In het mailtje wat ik kreeg werd aangegeven dat ze morgen een sloot telefoons verwachten.Adames schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:44:
Beste,
Wij verwachten dit toestel eind deze week/begin volgende week binnen te krijgen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ik was er gelukkig vroeg bij bij studentmobiel
Verwijderd
Toestellen zijn origineel, dus niet "Branded"Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:17:
[...]
Oh man, nog niet eens aan gedacht. Ik ga morgen even bellen of ze hem "branden", want zo ja dan wil ik hem niet van hun. Dan bestel ik hem wel bij pda shop ofzo zonder brand van vodafone.
12 April binnen en kleur is ECHT zwart
Verwijderd
Ik heb hem ook via reply weer naar contract@gsmweb.nl gestuurd, stond ook in de email. Ik heb trouwens een vodafone abo, duurde dat nou langer of was het alleen als je nummerbehoud wilt en kan ik hem gewoon vrijdag verwachten?Kazu schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:37:
[...]
Ik heb vandaag rond half 4 ook alles teruggestuurd via de e-mail. Ik denk dat we morgenochtend pas een bevestiging zullen krijgen. (Ik heb 'm wel via contract@gsmweb.nl teruggestuurd, en niet info@gsmweb.nl)
Zou op zich best grappig zijn als we echt een zwarte zouden krijgen.. toch niet voor niets gewacht.Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:47:
[...]
Toestellen zijn origineel, dus niet "Branded"
Ik reken echter nergens op!
Toen ik belde zei de dame dat er maar liefst 100 binnenkomen, en dat een groot deel niet is gereserveerd.RoD schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:47:
[...]
In het mailtje wat ik kreeg werd aangegeven dat ze morgen een sloot telefoons verwachten.
Heeft iemand hierover al een reply twitter gestuurd naar Hi? Anders offer ik me wel op, want wil geen branded Desire. Hij is veels te mooi om verpest te worden door een logo!!!wontcachme schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:19:
Over die branded telefoons, weet iemand of Hi zoiets ook doet? Zou wel de latere levering verklaren. Als het zo is, toch maar de order aanpassen naar zonder toestel
Verwijderd
Verwijderd
Kijk dat is mooi, mijn collega had een Touch Daimond vodafone branded en dat was echt verschrikkelijk.Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:47:
[...]
Toestellen zijn origineel, dus niet "Branded"
12 april is ook goed nieuws, hopelijk dus over een weekje binnen. Als hij dan ook nog eens echt zwart is zoals nu dus 2 keer geconfimeerd is (maar vodafone kennende hoeft het dan nog steeds niet te kloppen
Ik had erover gebeld naar hi en ze klonk alsof ze dacht dat ik gek was dat er zoiets bestond en wat branded nou eigenlijk was. Maar ze wist het zelf niet. Dus als je via twitter wilt vragen kan je dat doen. Plaats ook ff het antwoord hier natuurlijk als je wat erover hoortmyrthe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:12:
[...]
Heeft iemand hierover al een reply twitter gestuurd naar Hi? Anders offer ik me wel op, want wil geen branded Desire. Hij is veels te mooi om verpest te worden door een logo!!!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zojuist gevraagd.. ben benieuwdmyrthe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:12:
[...]
Heeft iemand hierover al een reply twitter gestuurd naar Hi? Anders offer ik me wel op, want wil geen branded Desire. Hij is veels te mooi om verpest te worden door een logo!!!
Verwijderd
Mij wisten ze te vertellen dat ze 'm vrijdag binnen krijgen:BPP schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:12:
[...]
Toen ik belde zei de dame dat er maar liefst 100 binnenkomen, en dat een groot deel niet is gereserveerd.
Beste Bart,
De HTC Desire verwachten we as vrijdag binnen te krijgen.
...
Met vriendelijke groet,
Gister geen mail gehad en vandaag ook niet. Zouden vandaag de track & trace mailtjes later komen of plakken ze er nog gewoon een extra dag aan vast voor het uitleveren?Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:30:
GSMWeb gebeld. Ze hebben er veel binnen gehad. Ze versturen een deel vandaag en een deel morgen (afdeling logistiek kan 't niet helemaal aan). Als je tussen 1800 en 1900 een mailtje krijgt van TNT krijg je 'm morgen binnen, zo niet krijg je dat mailtje morgen en de telefoon overmorgen.
* Gizz heeft 24 maart besteld en 29 maart de bevestiging gekregen dat ze het contract goed hadden ontvangen.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Black edition = limited. Des te groter is de kans dat deze branded zal zijn.Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:44:
[...]
Net ook weer contact gehad met vodafone.
Oja en ze wist mij met zekerheid te vertellen dat het de Black edition is..
Mij werd gisteren telefonisch gezegd dat de Desire van VF branded zou worden geleverd.
Ik blijf hopen van niet en indien toch...zal ik dit forum in de gaten houden over unbranding mogelijkheden
12e is ook de aan mij mede gedeelde datum.
Misschien heb ik hem nog dit weekend, zou mooi zijn.
Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...
Verwijderd
Ugh dit is irritant, weer conflicterende antwoorden. Waarom hebben die lui hun zaakjes niet op orde?trapm schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:29:
[...]
Black edition = limited. Des te groter is de kans dat deze branded zal zijn.
Mij werd gisteren telefonisch gezegd dat de Desire van VF branded zou worden geleverd.
Ik blijf hopen van niet en indien toch...zal ik dit forum in de gaten houden over unbranding mogelijkheden
Edit:
Sta in de wacht bij het nummer hieronder om ook te vragen of het branded is.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 20:39 ]
Gebruiken we allemaal hetzelfde nummer..?Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:33:
[...]
Ugh dit is irritant, weer conflicterende antwoorden. Waarom hebben die lui hun zaakjes niet op orde?
0800-0200056 heb ik gebruikt, kwam dus 12/4 uit als leverdatum
Verwijderd
Inderdaad, geen idee daarom bel ik ook altijd 3x na als ik al antwoord heb gehad.. meestal krijg je dan 2 verschillende antwoorden maarja..Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:33:
[...]
Ugh dit is irritant, weer conflicterende antwoorden. Waarom hebben die lui hun zaakjes niet op orde?
Ik hoop dat het waar is wat ze zeggen en dat het een zwarte is en dat unbranden zal over een weekje of 2 ook weer zo gedaan zijn.. blijven we een beetje bezig eh ik vind het geen probleem alleen wel een klein beetje jammer...
Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt, ze geven aan volgende week dinsdag 13 april, maar liever wat eerder
Verwijderd
Heb je dit gevraagd aan VF zelf of aan een webshop en zo ja welke?trapm schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:29:
[...]
Black edition = limited. Des te groter is de kans dat deze branded zal zijn.
Ik ga dan voor Vodafone: dat logo is met een suikerklontje wel weg te krijgen mits niet glanzende achtergrond.
[ Voor 10% gewijzigd door wheeler op 07-04-2010 20:56 ]
Verwijderd
Ik stuur een mailtje naar de klantenservice, dan heb ik toch ook maar gelijk zwart op wit voor het geval het anders wordt (dan kan ik dus daar op terug vallen als ze zeggen niet branded en ik ontvang toch een branded).
edit: nvm gelukt.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 22:00 ]
Ik help het je hopen. Annuleren bij de één, bestellen bij de ander en denken dat je de volgende dag al je toestel in de bus hebt... Hmmm. Moet kunnen, maar in dit geval geef ik je weinig kans.Darkwings schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:59:
Zo, ik heb geannuleerd bij salland en besteld bij pdashop, komt ie als het goed is morgen op m'n werk
Ik heb natuurlijk wel vooraf ff gecheckt of ie daar nog op voorraad was enzombrouns schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:16:
[...]
Ik help het je hopen. Annuleren bij de één, bestellen bij de ander en denken dat je de volgende dag al je toestel in de bus hebt... Hmmm. Moet kunnen, maar in dit geval geef ik je weinig kans.

Anyway, mailtje al van pdashop gehad dat ie ingepakt is en vanavond nog verstuurd wordt, dus neem aan dat het wel goed komt.
Ik zou teruggebeld worden om 1900h, want ik had mijn simkaart niet paraat voor porteringsinfo. Dus niet gebeldVerwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:50:
[...]
@ sphere,
Ik heb bij vodafone BSW 150 2 jaar het volgende: 1e 6 maanden halve abbonements kosten en het toestel voor 29.99 euro. Op de website stond inderdaad 120 euro, maar hier is dus eenvoudig wat af te halen (ik ben niet echt gaan afdingen, gewoon gevraagd over de telefoon wat ze me konden aanbieden).

Vorig jaar Hero besteld bij Hi, geen branded toestel, dus verwacht bij de Desire dat die ook niet branded is.myrthe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:12:
[...]
Weet wel zeker dat het niet branded is...heb al een paar toestellen van hi inderdaad en nog nooit branded gehad.XENTiC schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:20:
[...]
Vorig jaar Hero besteld bij Hi, geen branded toestel, dus verwacht bij de Desire dat die ook niet branded is.
Dank jeMichel242186 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:26:
[...]
Weet wel zeker dat het niet branded is...heb al een paar toestellen van hi inderdaad en nog nooit branded gehad.
Nou jawel dus, heb zojuist mijn bestelling bij VF geannuleerd en eentje bij PDA geplaats en 5 minuten later belde ze me voor een afleverafspraak te maken voor morgen. Dus toch welmbrouns schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:16:
[...]
Ik help het je hopen. Annuleren bij de één, bestellen bij de ander en denken dat je de volgende dag al je toestel in de bus hebt... Hmmm. Moet kunnen, maar in dit geval geef ik je weinig kans.
Ze zijn toch om 22:00u dichtMercenaryAtWork schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:56:
[...]
Nou jawel dus, heb zojuist mijn bestelling bij VF geannuleerd en eentje bij PDA geplaats en 5 minuten later belde ze me voor een afleverafspraak te maken voor morgen. Dus toch wel
Nou, dan is er in dit topic morgen, vrijdag en begin volgende week voorbijgekomen. Ik denk dat ze het niet wetenVerwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:25:
[...]
Mij wisten ze te vertellen dat ze 'm vrijdag binnen krijgen:
[...]
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 18:06 ]
Als dat het geval is ga ik er alles aan doen om mijn order te annuleren.l1m1t schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:51:
Weer even een korte update wat betreft Smartphonestunts:
Na een kort telefoontje met de klantenservice ben ik niks wijzer geworden. Vanmiddag zeiden ze dat de lading Desires elk moment zouden verwachten en dat hij dan morgen verstuurd zou worden.
Ik heb mijn Desire op 29 maart besteld met een T-Mobile abbonnement, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn zei dat het niet zeker was dat ik hem deze week zou krijgen omdat ze er niet zeker van waren of ze genoeg Desires binnen zouden krijgen. De volgende zending zou dan pas weer in mei komen...
ga toch snel weg zeg, MEI!!
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
ikbengoofy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:12:
[...]
Als dat het geval is ga ik er alles aan doen om mijn order te annuleren.
ga toch snel weg zeg, MEI!!
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:17:
[...]
Wij waren inderdaad nog in de veronderstelling vanmiddag een aantal te krijgen, maar dit is helaas niet gebeurt. Wij verwachten deze week genoeg Desires te krijgen voor de pre-orders. Het gerucht gaat dat batch 2 van de Desires in mei pas beschikbaar is, maar batch 1 is nog niet eens compleet uitgeleverd.
Nu snap ik dat sommige klanten van ons zich aan het lijntje gehouden voelen, dit kan ik me goed voorstellen, maar helaas weten wij ook niet meer over de leveringen.
Met betrekking tot webshops die al wel uitgeleverd hebben, deze hebben ze bij leverancier x ingekocht en die heeft al een voorraadje gehad en dus uitgeleverd (zij hebben nu ook geen voorraad meer). Normaliter is de leverancier waar wij ze dit keer hebben besteld sneller, maar in dit geval dus helaas niet...
De meid aan de telefoon vertelde mij dat sinds 1 februari het alleen bij Vodafone mogelijk is om de abonnement 6 maand vantevoren te verlengen.
Ze zei dat ik nu 3 maand van tevoren mijn huidige abonnement kon verlengen, ik zou dan direct mijn desire toegestuurd krijgen en ik zou dan 2 week moeten wachten waarna mijn huidge Vodafone abonnement(sim only bellen en smsen 22,50) omgezet kunnen worden in een Bel-Sms-Web abonnement zonder dat ik die 2 of 3 maand extra voor mijn oude abonnement hoefde te betalen MITS ik een gelijke belbundel of hoger zou nemen.
Op mijn vraag wanneer mijn nieuwe einddatum voor het nieuwe abonnement dan zou zijn zei ze: zodra het nieuwe abonnement in zou gaan. Ik vroeg dus expliciet nog: dus niet op de datum dan mijn huidige abonnement afloopt en dat is eind juni?. Nee zei ze als je nu besteld kan je huidige abonnement in +- 2 weken worden omgezet naar een BSW abonnement en krijg je de einddatum voor je abonnement op het moment dat hij omgezet is.
Ze rade me nog een 2 jarig abonnement aan omdat ik volgens haar dan 1.5 jaar met mijn abonnement kan doen en dus dan 6 maand bantevoren hem weer kon verlengen en weer een nieuw toestel uit kon zoeken.
Tijdens het schrijven krijg ik ineens twijfels bij dit verhaal want dat zou betekenen dat ik over een 2jarig abonnement elke keer 1.5 jaar kan doen als ik hem zo vroeg mogelijk verleng.
Inderdaad vaag verhaal...maar dat laatste klopt niet helemaal...zou mooi zijnkoekoek2003nl schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:49:
Welke leuke info. Ik werd vannavond gebeld door GSM.nl
De meid aan de telefoon vertelde mij dat sinds 1 februari het alleen bij Vodafone mogelijk is om de abonnement 6 maand vantevoren te verlengen.
Ze zei dat ik nu 3 maand van tevoren mijn huidige abonnement kon verlengen, ik zou dan direct mijn desire toegestuurd krijgen en ik zou dan 2 week moeten wachten waarna mijn huidge Vodafone abonnement(sim only bellen en smsen 22,50) omgezet kunnen worden in een Bel-Sms-Web abonnement zonder dat ik die 2 of 3 maand extra voor mijn oude abonnement hoefde te betalen MITS ik een gelijke belbundel of hoger zou nemen.
Op mijn vraag wanneer mijn nieuwe einddatum voor het nieuwe abonnement dan zou zijn zei ze: zodra het nieuwe abonnement in zou gaan. Ik vroeg dus expliciet nog: dus niet op de datum dan mijn huidige abonnement afloopt en dat is eind juni?. Nee zei ze als je nu besteld kan je huidige abonnement in +- 2 weken worden omgezet naar een BSW abonnement en krijg je de einddatum voor je abonnement op het moment dat hij omgezet is.
Ze rade me nog een 2 jarig abonnement aan omdat ik volgens haar dan 1.5 jaar met mijn abonnement kan doen en dus dan 6 maand bantevoren hem weer kon verlengen en weer een nieuw toestel uit kon zoeken.
Tijdens het schrijven krijg ik ineens twijfels bij dit verhaal want dat zou betekenen dat ik over een 2jarig abonnement elke keer 1.5 jaar kan doen als ik hem zo vroeg mogelijk verleng.
Stel : Je abonnement loopt af op 1 december, je zou dan (1 dec - 6mnd) op 1 juni een nieuwe telefoon mogen uitzoeken. Je nieuwe abonnement gaat dan (volgens mij) pas in op 1 dec. Dus als je de volgende keer 6 mnd vooraf mag verlengen = dat weer 1 juni. Daar zit dus iedere keer gewoon 2 jaar tussen.
Als je je contract verlengt heb je 'm sowieso vrijdag binnen. Het is de nummerportering die zoveel tijd in beslag neemt.Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:48:
[...]
Ik heb hem ook via reply weer naar contract@gsmweb.nl gestuurd, stond ook in de email. Ik heb trouwens een vodafone abo, duurde dat nou langer of was het alleen als je nummerbehoud wilt en kan ik hem gewoon vrijdag verwachten?
PS5 PSN: UnrealKazu
Nouja, als het klopt wat er gezegd wordt dan gaat zijn nieuwe abbonement dus 6 maanden eerder in (wat inderdaad erg raar zou zijn!) In dat geval duurde je oude abbonement dus maar 1,5 jaar ipv 2. Als je dat trucje ook kan flikken met je nieuwe abbo dan zit je dus inderdaad maar 1,5 jaar vast aan je abbo.TheVMaster schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:55:
[...]
Inderdaad vaag verhaal...maar dat laatste klopt niet helemaal...zou mooi zijn
Stel : Je abonnement loopt af op 1 december, je zou dan (1 dec - 6mnd) op 1 juni een nieuwe telefoon mogen uitzoeken. Je nieuwe abonnement gaat dan (volgens mij) pas in op 1 dec. Dus als je de volgende keer 6 mnd vooraf mag verlengen = dat weer 1 juni. Daar zit dus iedere keer gewoon 2 jaar tussen.
Maar goed, kan je bij een 1 jarig abbonement ook niet een x aantal maanden van te voren verlengen?
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Als ik op 1 december 2008 een 1-jarig contract aanga, kan ik vanaf 1 juli 2009 verlengen. Als ik dat dan doe met een ander abonnement voor 1 jaar, gaat die gelijk in, maar de contract periode loopt gewoon door tot 1 december 2010.
De contract periode loopt cumulatief op, maar de nieuwe abonnementsvorm kan gelijk ingaan.
Verwijderd
Het is dus gewoon een bull-shit verhaal dat de rest van de maanden komen te vervallen omdat er andere soorten abonnementen zijn dan voorheen.
Ik ben qua bereik en internet erg tevreden met Vodafone, maar hoe lang ik nog moet wachten op me Desire baart me enigszins zorgen. Dit zal nog wel ff duren gok ik.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 07:29 ]
Dat hoop ik ook. ik zit zal hem morgen wel krijgen, heb hem 20 februari besteldVerwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:27:
Zoooo... hopelijk komen vandaag bij Smartphonestunts een lading Desire's binnen en zit ik bij de 1e batch (30 maart besteld) zodat ik 'm morgen ook in huis heb en er van het weekend mee kan gaan spelen
Verwijderd
ik hoop het ook, heb hem midden maart besteld.paul404 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:57:
ik heb hem ook 30 maart besteld met t-mobile verlenging, ben benieuwd of we gebeld worden of dat we een email krijgen van smartphonestunts....
Alleen wisten ze gisteren het allemaal niet zeker meer, bleek uit wat ze zeiden van het bedrijfsaccount..
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:17:
[...]
Wij waren inderdaad nog in de veronderstelling vanmiddag een aantal te krijgen, maar dit is helaas niet gebeurt. Wij verwachten deze week genoeg Desires te krijgen voor de pre-orders. Het gerucht gaat dat batch 2 van de Desires in mei pas beschikbaar is, maar batch 1 is nog niet eens compleet uitgeleverd.
Nu snap ik dat sommige klanten van ons zich aan het lijntje gehouden voelen, dit kan ik me goed voorstellen, maar helaas weten wij ook niet meer over de leveringen.
Met betrekking tot webshops die al wel uitgeleverd hebben, deze hebben ze bij leverancier x ingekocht en die heeft al een voorraadje gehad en dus uitgeleverd (zij hebben nu ook geen voorraad meer). Normaliter is de leverancier waar wij ze dit keer hebben besteld sneller, maar in dit geval dus helaas niet...
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 08:42 ]

Ik ben juist weggegaan bij T-Mobile en naar Hi overgestapt vanwege het bereik. Woon in Dokkum (Friesland) en daar heeft T-Mobile bijna niks tot geen bereik binnenshuis. Zat eerst bij Orange en had daar nooit problemen want Orange had een paal in de buurt, maar toen overgestapt naar T-Mobile omdat die Orange overgenomen had. Na 8 maand was ik het wel beu dat ik amper bereik had dus maar eens gebeld, bleek dat ze die paal van Orange niet gebruiken en dus dat ik slecht bereik had, ook volgens de dekkingkaart. Gevraagd of ze dit binnen 3 maand op gingen lossen, maar toen zeiden ze al dat ik kostenloos mijn contract op mocht zetten. Ze gingen het bereikprobleem niet zo snel oplossen. Contract toen maar opgezegd en een nieuwe met nummerbehoud bij Hi genomen. Nu kan ik tenminste altijd bellen, 3G werkt binnenshuis niet altijd maar goed, dan moet ik maar niet in het hoge noorden gaan wonenfrankdewildt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:55:
zit nu bij Hi en dat op mijn contract staat dat het 17 juli afloopt. Ik zit er over te twijfelen om de Desire aan te schaffen in combinatie met andere provider, hoor alleen negatieve geluiden over T-Mobile en dan met name over het bereik. De relax 25 bundel lijkt me wel wat maar met Hi heb ik overal bereik en met T-Mobile is dat dus maar afwachten. Wat vinden jullie?
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
Gisteren een belletje gedaan waar mijn toestel blijft. De toestellen komen pas 12 april en het duurt dan nog 5 tot 10 werkdagen voordat het allemaal geleverd wordt. Daar geef ik echter niet zoveel om, ben een geduldig mens.
Maar! Ze blijven maar communiceren over een zwart toestel, met de naam HTC Bravo. 'Ja meneer dat is hetzelfde toestel.' Nou dat denk ik dus niet! Allereerst heeft het toestel een andere vormgeving die mij niet aanstaat en ik lees op steeds meer websites dat het gaat om 256 MB RAM intern geheugen en geen Android 2.1.

Dit begint een beetje op m'n zenuwen te werken. Ik ga niet twee weken extra zitten wachten op een toestel wat ik vervolgens niet wil.
Iemand anders hier al tegenaan gelopen? Of zie ik spoken?
Goedendag,Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:12:
Dit begint een beetje op m'n zenuwen te werken. Ik ga niet twee weken extra zitten wachten op een toestel wat ik vervolgens niet wil.
Eigenlijk bijna hetzelfde verhaal als wat ik heb gehad. Heb ook meer als een maand een geleden de 'HTC Bravo Black' besteld bij Vodafone. Ik wist echter (tenminste daar ben ik nu nog steeds van overtuigd) dat het gewoon om de bruine variant gaat, die tevens een stuk mooier uitziet. Waarom zou Vodafone in godsnaam een zwart toestel krijgen terwijl het nog niet eens op de markt is & het exclusief voor de UK is. Het toestel is in Engeland nog niet eens uit (deze zal ook pas met de 2e of 3e batch geleverd worden, dus dat betekend nog een paar extra weken wachten), dus naar mijn mening weer een gevalletje gebrekkige communicatie bij Vodafone.
Ik heb ook meerdere malen gebeld met Vodafone om hier uitleg over te krijgen. Telkens waren ze er van overtuigd dat het die variant was, want dat was zo aangegeven in het systeem

Om die reden heb ik gister mijn bestelling bij Vodafone geannuleerd en eentje bij PDA geplaatst (welke ik over een paar uurtje in ontvangst mag nemen).
Vodafone kan nog veel leren van andere shops & moet eens leveren te communiceren naar haar werknemers toe. Telkens een andere datum roepen, werkt ook niet goed voor de goodwill van het bedrijf.
Verwijderd
Hier kun je lezen dat de HTC Bravo de oorspronkelijke naam was van de Desire:
http://www.techdigest.tv/2010/02/mwc_2010_htc_br.html
Nog niks op twitter erover.. zodra ik het lees en het is nog niet gemeld zal ik het wel posten!!XENTiC schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:12:
Hi al bevestigd dat het de 16de wordt?
Bevestiging zou vandaag komen dus zal wel vanmiddag worden denk ik.myrthe schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:32:
[...]
Nog niks op twitter erover.. zodra ik het lees en het is nog niet gemeld zal ik het wel posten!!
Wat een gezeik bij Vodafone zeg over die Bravo wat natuurlijk de oude codenaam van de Desire is.....100% zeker dat het geen zwarte is en gewoon de Bruine Desire...in dit forum blijkt wel dat ze maar wat doen daar bij Vodafone steeds verschillende antwoorden bij de klantenservice enz...
Bravo was de codenaam voor de Desire, er bestaat in de handel geen HTC Bravo. --> http://phandroid.com/2010...esire-verizons-nexus-one/Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:12:
Ik begin een beetje moe te worden van de communicatie van Vodafone. 3 weken geleden geef ik aan toe te zijn aan een nieuw toestel. (Mijn Iphone 3G blijft maar problemen houden met inkomende gespreken i.c.m. Vodafone) Ervan op de hoogte dat ik mijn contract weer mocht verlengen bel ik Vodafone op of ik alvast de Desire kan bestellen. Toen werd mijn aangegeven dat ik zou worden teruggebeld zodra het toestel op voorraad zou zijn. 2 weken terug werd ik gebeld, toestel was op voorraad en heb mijn abonnement meteen verlengt. (Kreeg het toestel gratis, eerste 6 maanden 50 % korting op abo en een tegoedbon van 100 euro van de Bijenkorf, bij verlenging van 1 jaar)
Gisteren een belletje gedaan waar mijn toestel blijft. De toestellen komen pas 12 april en het duurt dan nog 5 tot 10 werkdagen voordat het allemaal geleverd wordt. Daar geef ik echter niet zoveel om, ben een geduldig mens.
Maar! Ze blijven maar communiceren over een zwart toestel, met de naam HTC Bravo. 'Ja meneer dat is hetzelfde toestel.' Nou dat denk ik dus niet! Allereerst heeft het toestel een andere vormgeving die mij niet aanstaat en ik lees op steeds meer websites dat het gaat om 256 MB RAM intern geheugen en geen Android 2.1.
[afbeelding]
Verwijderd
Orderstatus
Order doorgezet naar het magazijn, 25-03-2010
Besteldatum
vrijdag 19 maart 2010
Schiet niet echt op...
Even rustig afwachten dan maar...
Phoneplaza heeft gisteren een partij binnen gekregen en deze zijn direct verstuurd, waaronder die van mijhmd01 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:39:
Heeft iemand al iets vernomen van Phoneplaza? Mijn status staat al een tijd op:
Orderstatus
Order doorgezet naar het magazijn, 25-03-2010
Besteldatum
vrijdag 19 maart 2010
Schiet niet echt op...
Even rustig afwachten dan maar...
Tevens is er via een ander lid gisteren gemeld dat zij vandaag weer een partij verwachten. Daarna zou het pas mei worden voor er nieuwe binnen komen. Dit staat in alleemaal in dit forum maar dat is zo gegroeid de laaste 48uur dat het even zoeken wordt.
Ik heb zelf op 8 maart besteld bij ze. Dus als zij vandaag weer nieuwe binnen krijgen lijkt mij toch dat je een goede kans maakt. Maar alles is op dit moment erg vaag. Je kunt altijd even met ze bellen om te horen wat de status is.
Inderdaad! Gisteren bij Phoneplaza verzonden en vandaag vanaf 8 uur wakker en wachten maar... Ondertussen staat de status bij TNT al op "Chauffeur is onderweg"MikeOO schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:48:
[...]
Phoneplaza heeft gisteren een partij binnen gekregen en deze zijn direct verstuurd, waaronder die van mij. Zit al bij het raam te wachten.
*knip*
Wanneer was jouw besteldatum?FabianNL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:04:
[...]
Inderdaad! Gisteren bij Phoneplaza verzonden en vandaag vanaf 8 uur wakker en wachten maar... Ondertussen staat de status bij TNT al op "Chauffeur is onderweg"
plaatje is gewoon een oude render van de htc Desire toen hij nog Bravo heette...dus waarschijnlijk heeft dat ding nooit echt bestaan is het meer concept art.Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:38:
Maar het plaatje wat ik hierboven plaats komt natuurlijk niet uit het niets en match ook nog eens met hetgeen Vodafone communiceert. Ik zit eraan te denken ook maar eens bij PDA shop te bestellen. Dan maar iets meer betalen.
Besteldatum was 11 maart (maar pas 2 weken later ofzo alles rond gemaakt).
Als je bij een webshop zoals Smartphonestunts een Desire met een nieuw abonnment besteld hebt en het contract van T-Mobile al is goedgekeurd, kan je dan nog naar een andere webshop gaan met hetzelfde contract om een Desire aan te schaffen?
Ik moet echter nog wachten op de nummerportering, maar Smartphonestunts heeft mij verteld dat ik daarop niet op hoef te wachten voordat ik m'n Desire krijg. M'n Desire zou gewoon vandaag of morgen komen en de simkaart later, maar als m'n Desire verschoven wordt naar mei ga ik wel naar een van de concurrenten.
Ik heb namelijk voor 3 april een T-Mobile Relax 25 met WnW Standard Flexibel besteld met Desire, wat neerkwam op €18.95 p/m (€9,95 extra voor WnW Flexibel) en €215 voor de Desire. Ik wil best wat extra betalen voor de Desire, maar ik wil wel graag hetzelfde contract behouden.
Goede vraag.l1m1t schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:39:
Ik heb nog wel een vraag;
Als je bij een webshop zoals Smartphonestunts een Desire met een nieuw abonnment besteld hebt en het contract van T-Mobile al is goedgekeurd, kan je dan nog naar een andere webshop gaan met hetzelfde contract om een Desire aan te schaffen?
Ik moet echter nog wachten op de nummerportering, maar Smartphonestunts heeft mij verteld dat ik daarop niet op hoef te wachten voordat ik m'n Desire krijg. M'n Desire zou gewoon vandaag of morgen komen en de simkaart later, maar als m'n Desire verschoven wordt naar mei ga ik wel naar een van de concurrenten.
Ik heb namelijk voor 3 april een T-Mobile Relax 25 met WnW Standard Flexibel besteld met Desire, wat neerkwam op €18.95 p/m (€9,95 extra voor WnW Flexibel) en €215 voor de Desire. Ik wil best wat extra betalen voor de Desire, maar ik wil wel graag hetzelfde contract behouden.
Ik heb hem op 26 maart besteld met een T-mobile abbo, toen ik mailde met de vraag wanneer mijn papieren worden goedgekeurd zou dat gebeuren wanneer de desire geleverd gaat worden..
sindsdien niks meer gehoord, ook ik heb nummerbehoud (prepaid sim) en maak mij wat zorgen of ik morgen wel mijn telefoon binnen ga krijgen. met de correcte sim.
Ik heb al gemailt met de vraag hoe en wat, echter zijn ze wat traag met reageren nu ik het contract al verstuurd heb. dat was wel anders toen ik de bestelling nog niet geplaatst had...
Wederom afwachten en hopen maar...
Als de telefoon desondanks niet binnenkomt deze maand ga ik hem ook annuleren en kijken of er iets te regelen valt bij een andere tent.
Anders betaal ik wel een euro meer per maand, als ik hem voor aanstaande dinsdag maar heb.
[ Voor 6% gewijzigd door ikbengoofy op 08-04-2010 11:01 ]
Verwijderd
Helaas, dat word dus nog een aantal dagen wachtenhmd01 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:42:
Ik heb net gebeld met Phoneplaza. Ze vertelde me dat alles wat gister binnen is gekomen verstuurd is. Hij is nu "leverbaar" dus zou hij "snel" weer binnen komen. Op mijn vraag wanneer dit precies was konden ze geen duidelijk antwoord geven. "dit kan vandaag vrijdag of zaterdag zijn"....
Had het heel fijn gevonden om mijn nieuwe speeltje deze week mogen ontvangen, maar dan moet ik maar even een beroep doen op m'n geduld. Misschien ook maar beter, drukke week op stage, en als ik de desire binnen had gekregen dan zou het waarschijnlijk behoorlijk ten koste zijn gegaan van m'n werkproductiviteit
Het is inderdaad akelig stil... Ik heb ook nog niets gehoord. 10 maart besteld.Imperium schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:47:
Iemand al wat gehoord van smartphonestunts dat ze vandaag daadwerkelijk verstuurd worden?
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Net deze mail van smartphonestunts ontvangen:Imperium schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:47:
Iemand al wat gehoord van smartphonestunts dat ze vandaag daadwerkelijk verstuurd worden?
Bedankt voor uw email.
Vandaag hebben wij de eerste, beperkte levering HTC Desire's ontvangen.
De volgende levering wordt morgen verwacht.
Uiteraard worden alle bestellingen op oudheid van bestelling aangesloten en uitgeleverd.
Zodra het pakket verzonden wordt ontvangt u een bevestiging per email.
Wij hopen u met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd.
Yep, heb een paar minuten geleden deze mail ontvangenImperium schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:47:
Ik heb mijn Desire+verlenging besteld op 20 Maart en nog geen bevestiging gehad..Hopelijk morgen...Weinig zin om te gaan wachten tot medio MeiVandaag hebben wij de eerste, beperkte levering HTC Desire's ontvangen.
De volgende levering wordt morgen verwacht.
Uiteraard worden alle bestellingen op oudheid van bestelling aangesloten en uitgeleverd.
Zodra het pakket verzonden wordt ontvangt u een bevestiging per email.
Wij hopen u met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd.
Edit: Net te laat !
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Die van mij komt er ook aan. Status is net veranderd bij TNTVerwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:43:
Hebbes! Via phoneplaza, om 10.00 geleverd vanochtend :-)
Even uitpakken...
08.04.2010:
Chauffeur is onderweg
Ben heel benieuwd....lennert83 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:00:
[...]
Net deze mail van smartphonestunts ontvangen:
[...]
Idem..
Als iemand nou wel een bevestiging krijgt van Smartphonestunts, zou je dan de bestel datum willen vermelden?
20 maart hier en nog geen bevestiging.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ja laten we dat doen. Ik heb 26 maart besteld en ook nog geen bevestigingMelkaz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:09:
[...]Als iemand nou wel een bevestiging krijgt van Smartphonestunts, zou je dan de bestel datum willen vermelden?
26 maart.. Zal het aangeven als ik bevestiging heb.Melkaz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:09:
[...]
Idem..
Als iemand nou wel een bevestiging krijgt van Smartphonestunts, zou je dan de bestel datum willen vermelden?
Het zal toch wat zijn als ik hem wel krijg en jij niet of andersomlennert83 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:10:
[...]
Ja laten we dat doen. Ik heb 26 maart besteld en ook nog geen bevestiging
[ Voor 29% gewijzigd door ikbengoofy op 08-04-2010 11:11 ]
Onzinnige oneliners worden verwijderd.