Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:49

wontcachme

You catch me? No you wont

Over die branded telefoons, weet iemand of Hi zoiets ook doet? Zou wel de latere levering verklaren. Als het zo is, toch maar de order aanpassen naar zonder toestel

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Zo.. net weer 10minuten in de wacht gestaan bij VF.

Mevrouw vertelde mij het volgende..

Telefoons worden 12 april verwacht bij VF en worden dan direct verzonden (kan een paar werkdagen duren, maar in principe heel snel). We zouden dus volgende week onze toestellen moeten hebben..

M'n bevestiging is vandaag per post verstuurd, zodra die hier op de mat ligt horen jullie het.
Vroeg nog of we iets van een verzendbericht krijgen, maar ik zie de telefoon gewoon verschijnen volgens deze mevrouw.

Ook haar niks horen zeggen over HTC Bravo oid.. lijkt dus als Desire in hun systeem gestaan.

Ze heeft wel even zitten zoeken in het systeem, kwam redelijk betrouwbaar en deskundig over.

Stond op het punt om de boel te cancellen en naar pdashop te gaan, maar wacht het nog even af.

Op pdashop staat trouwens qua verlengingen:
Wilt u bij Vodafone blijven en uw huidige contract verlengen? Dat kan als deze binnen drie maanden afloopt.
Mijn abo loopt op 13/08 (4 maanden en een week) af, maar las hier volgens mij ook dat 6 maanden ook geen probleem is.. hoe zit het nou......??

Wel vergeten om te vragen of ik omgezet kon worden naar de nieuwe aanbieding, maar dat doe ik dan nog maar even via mail.

edit:

Had al een mail van VF en daar bleek m'n contract/bevestiging ook bij te zitten..!
Mobiele nummers bij dit contract
Mobiel Nummer 06***
Ingangsdatum 02-04-2010

Bestellingen (prijzen in Euro)
Prijs per stuk
Totaalprijs
Artikel
Aantal
(incl BTW)
(incl BTW)
29,99
HTC Bravo
1
29,99
0,00
0,00
0,00
Totalen
1
29,99
Wel Bravo dus. Ga nu mailen of ik niet de nieuwe aanbieding kan krijgen en misschien doen ze nog uitspraken over een concrete datum....

[ Voor 16% gewijzigd door SmithNL op 07-04-2010 19:30 . Reden: update ]

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:26
Even beetje offtopic, waar is het Desire 2 draadje naar toe?
onderwerp 1403569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 23:05
FabianNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:28:
onderwerp 1403569
Wou net ook al iets posten, kreeg dezelfde melding, zou tevens zonde zijn van de mooie openingspost :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-T
  • Niet online

T-T

Net bij pdashop mijn abonnement verlengt.
En morgen tussen 09:00 en 13:00 word de Desire geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen zaterdag (dus net voor het paasweekend) mijn contract retour gemaild naar GSMWeb, en ontvang zojuist een mailtje dat mijn bestelling verwerkt en verstuurd is! Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook om half 5 besteld bij GSMWeb, via de email alles teruggestuurd. Maar nog steeds niets gehoord. Hoelang kan het bij GSMWeb duren? Ik weet het ik ben ongeduldig, maar al die berichten ook hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
FabianNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:28:
onderwerp 1403569
Fuckup van mij :X Nothing to see here people, move along O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
Aan allen die nog moeten wachten: gecondoleerd en hij is het wachten zéker waard!

Rond 12:30 stond er ineens in busje van DPD aan de deur (België dus geen TNT), snel getekend met een halve handtekening, nog even mijn level op New Super Mario Bros uitgespeeld met de neefjes en dan maar de unboxing gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:35:
Ik heb vandaag ook om half 5 besteld bij GSMWeb, via de email alles teruggestuurd. Maar nog steeds niets gehoord. Hoelang kan het bij GSMWeb duren? Ik weet het ik ben ongeduldig, maar al die berichten ook hier
Ik heb vandaag rond half 4 ook alles teruggestuurd via de e-mail. Ik denk dat we morgenochtend pas een bevestiging zullen krijgen. (Ik heb 'm wel via contract@gsmweb.nl teruggestuurd, en niet info@gsmweb.nl)

[ Voor 0% gewijzigd door Kazu op 07-04-2010 19:40 . Reden: Typo ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
Zojuist mijn order bij VF geannuleerd & bestelling bij PDAShop geplaats, nu nog wachten op het telefoontje van PDA :9~ Gelukkig mijn telefoon morgen al in huis & niet pas over paar weken als het aan VF ligt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 16:30

mphilipp

Romanes eunt domus

Misschien is tegeltjeswijsheid tè ouderwetsch...dan maar via Bart:

Afbeeldingslocatie: http://www.addletters.com/pictures/bart-simpson-generator/bart-simpson-generator.php?line=Ik+moet+leren+geduldig+te+wachten+op+mijn+HTC+Desire

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ze al bij VF in de winkels liggen? Anders ga ik morgen even de stad in en neem ik een kijkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:40:
Weet iemand of ze al bij VF in de winkels liggen? Anders ga ik morgen even de stad in en neem ik een kijkje.
Als je even zou zoeken zie je dat VF nog verre van aan leveren toe is, laat staan in de winkels..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 09:16
Beste,

Wij verwachten dit toestel eind deze week/begin volgende week binnen te krijgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Ik was er gelukkig vroeg bij bij studentmobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:25:
Zo.. net weer 10minuten in de wacht gestaan bij VF.

Mevrouw vertelde mij het volgende..

Telefoons worden 12 april verwacht bij VF en worden dan direct verzonden (kan een paar werkdagen duren, maar in principe heel snel). We zouden dus volgende week onze toestellen moeten hebben..

M'n bevestiging is vandaag per post verstuurd, zodra die hier op de mat ligt horen jullie het.
Vroeg nog of we iets van een verzendbericht krijgen, maar ik zie de telefoon gewoon verschijnen volgens deze mevrouw.

Ook haar niks horen zeggen over HTC Bravo oid.. lijkt dus als Desire in hun systeem gestaan.
Net ook weer contact gehad met vodafone.
Zij wist mij te vertellen dat het inderdaad gewoon als Desire in het systeem staat hoewel er ook in mijn Bevestigings mail Bravo staat..
Weet ook niet het verschil tussen de Bravo en de Desire....

Ben vergeten te vragen of hij gebrand wordt naar Vodafone (hoop het niet maar ben dr bang voor)
Gelukkig kunnen we hem altijd met een beetje moeite debranden :)

Wel zei ze dat hij inderdaad de 12de verstuurd wordt dus ik hoop er maar op.

Oja en ze wist mij met zekerheid te vertellen dat het de Black edition is..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:44:
[...]

Zij wist mij te vertellen dat het inderdaad gewoon als Desire in het systeem staat hoewel er ook in mijn Bevestigings mail Bravo staat..

Ben vergeten te vragen of hij gebrand wordt naar Vodafone (hoop het niet maar ben dr bang voor)

Als ik volgende week woensdag nog geen enkel positief signaal heb gehad van VF annuleer ik de boel. Voor 50 euro wil ik best een week wachten, maar laat me niet nog langer aan het lijntje houden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwolwacht
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:52
Vandaag de pre-order bij Telfort geannuleerd en bij Gsmweb maar besteld. 15:15 heb ik het contract gemaild naar contract@gsmweb.nl. Ik heb net telefonisch contact met ze gehad en morgen wordt de bestelling in behandeling genomen en verzonden...... pffff..... nog wachten tot vrijdag. Hoezo ongeduldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Adames schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:44:
Beste,

Wij verwachten dit toestel eind deze week/begin volgende week binnen te krijgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ik was er gelukkig vroeg bij bij studentmobiel
In het mailtje wat ik kreeg werd aangegeven dat ze morgen een sloot telefoons verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:17:
[...]

Oh man, nog niet eens aan gedacht. Ik ga morgen even bellen of ze hem "branden", want zo ja dan wil ik hem niet van hun. Dan bestel ik hem wel bij pda shop ofzo zonder brand van vodafone.
Toestellen zijn origineel, dus niet "Branded"

12 April binnen en kleur is ECHT zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kazu schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:37:
[...]

Ik heb vandaag rond half 4 ook alles teruggestuurd via de e-mail. Ik denk dat we morgenochtend pas een bevestiging zullen krijgen. (Ik heb 'm wel via contract@gsmweb.nl teruggestuurd, en niet info@gsmweb.nl)
Ik heb hem ook via reply weer naar contract@gsmweb.nl gestuurd, stond ook in de email. Ik heb trouwens een vodafone abo, duurde dat nou langer of was het alleen als je nummerbehoud wilt en kan ik hem gewoon vrijdag verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:47:
[...]

Zou op zich best grappig zijn als we echt een zwarte zouden krijgen.. toch niet voor niets gewacht.
Ik reken echter nergens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:52

BPP

RoD schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:47:
[...]

In het mailtje wat ik kreeg werd aangegeven dat ze morgen een sloot telefoons verwachten.
Toen ik belde zei de dame dat er maar liefst 100 binnenkomen, en dat een groot deel niet is gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
wontcachme schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:19:
Over die branded telefoons, weet iemand of Hi zoiets ook doet? Zou wel de latere levering verklaren. Als het zo is, toch maar de order aanpassen naar zonder toestel
Heeft iemand hierover al een reply twitter gestuurd naar Hi? Anders offer ik me wel op, want wil geen branded Desire. Hij is veels te mooi om verpest te worden door een logo!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben overgestapt met nummer behoud via Smartphonestunts, al in begin maart. Hoop dus dat ik hem tenminste deze of volgende week kan verwachten en niet hoef te wachten op de tweede batch in mei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:47:
[...]

Kijk dat is mooi, mijn collega had een Touch Daimond vodafone branded en dat was echt verschrikkelijk.

12 april is ook goed nieuws, hopelijk dus over een weekje binnen. Als hij dan ook nog eens echt zwart is zoals nu dus 2 keer geconfimeerd is (maar vodafone kennende hoeft het dan nog steeds niet te kloppen :P) zou helemaal mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:49

wontcachme

You catch me? No you wont

myrthe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:12:
[...]

Heeft iemand hierover al een reply twitter gestuurd naar Hi? Anders offer ik me wel op, want wil geen branded Desire. Hij is veels te mooi om verpest te worden door een logo!!! :(
Ik had erover gebeld naar hi en ze klonk alsof ze dacht dat ik gek was dat er zoiets bestond en wat branded nou eigenlijk was. Maar ze wist het zelf niet. Dus als je via twitter wilt vragen kan je dat doen. Plaats ook ff het antwoord hier natuurlijk als je wat erover hoort ;)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cymox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
[...]

Zojuist gevraagd.. ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPP schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:12:
[...]

Toen ik belde zei de dame dat er maar liefst 100 binnenkomen, en dat een groot deel niet is gereserveerd.
Mij wisten ze te vertellen dat ze 'm vrijdag binnen krijgen:
Beste Bart,

De HTC Desire verwachten we as vrijdag binnen te krijgen.
...

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:24

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:30:
GSMWeb gebeld. Ze hebben er veel binnen gehad. Ze versturen een deel vandaag en een deel morgen (afdeling logistiek kan 't niet helemaal aan). Als je tussen 1800 en 1900 een mailtje krijgt van TNT krijg je 'm morgen binnen, zo niet krijg je dat mailtje morgen en de telefoon overmorgen. :)
Gister geen mail gehad en vandaag ook niet. Zouden vandaag de track & trace mailtjes later komen of plakken ze er nog gewoon een extra dag aan vast voor het uitleveren?

* Gizz heeft 24 maart besteld en 29 maart de bevestiging gekregen dat ze het contract goed hadden ontvangen.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:44:
[...]

Oja en ze wist mij met zekerheid te vertellen dat het de Black edition is..
Black edition = limited. Des te groter is de kans dat deze branded zal zijn.
Mij werd gisteren telefonisch gezegd dat de Desire van VF branded zou worden geleverd.
Ik blijf hopen van niet en indien toch...zal ik dit forum in de gaten houden over unbranding mogelijkheden :)

12e is ook de aan mij mede gedeelde datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristallx
  • Laatst online: 23-04-2022
Ik had bij Salland besteld , vandaag is de verwachte datum van 12/04 naar 8/04 veranderd bij mijn account, dus daar verwachten ze hem morgen.

Misschien heb ik hem nog dit weekend, zou mooi zijn.

Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trapm schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:29:
[...]

Mij werd gisteren telefonisch gezegd dat de Desire van VF branded zou worden geleverd.
Ik blijf hopen van niet en indien toch...zal ik dit forum in de gaten houden over unbranding mogelijkheden :)

Ugh dit is irritant, weer conflicterende antwoorden. Waarom hebben die lui hun zaakjes niet op orde?

Edit:
Sta in de wacht bij het nummer hieronder om ook te vragen of het branded is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:33:
[...]

Ugh dit is irritant, weer conflicterende antwoorden. Waarom hebben die lui hun zaakjes niet op orde?
Gebruiken we allemaal hetzelfde nummer..?

0800-0200056 heb ik gebruikt, kwam dus 12/4 uit als leverdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:33:
[...]

Inderdaad, geen idee daarom bel ik ook altijd 3x na als ik al antwoord heb gehad.. meestal krijg je dan 2 verschillende antwoorden maarja..

Ik hoop dat het waar is wat ze zeggen en dat het een zwarte is en dat unbranden zal over een weekje of 2 ook weer zo gedaan zijn.. blijven we een beetje bezig eh ik vind het geen probleem alleen wel een klein beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 14:31

radial

Watch out

Vanmorgen heb ik ook de knoop maar doorgehakt en bij pdashop de zilveren versie besteld, samen met een verlenging Tmobile Relax 25 incl wnw plus voor 1 jaar.

Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt, ze geven aan volgende week dinsdag 13 april, maar liever wat eerder :P en ben benieuwd hoe hij gaat bevallen, kan ik eindelijk de TyTN II de deur uit doen na 2 jaar, want bellen kan ik er "bijna" niet meer mee.

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trapm schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:29:
[...]

Heb je dit gevraagd aan VF zelf of aan een webshop en zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-10 13:20
Ik heb Vodafone ook gebeld en ze lijken het zelf ook niet te weten omdat niemand toestel daar nog gezien heeft: in systeem staat Bravo (zwart). Bravo is de interne benaming voor de HTC Desire dus zover zal toestel gewoon gelijk zijn. Echter over de kleur blijft het een beetje onduidelijk omdat de telefonist nog niet eerder over een donkerbruine had gehoord. Het is ook volgens hem mogeijk dat het dus een zwart toestel is mét Vodafone logo, echter op hun website staat gewoon de donkerbruine...

Ik ga dan voor Vodafone: dat logo is met een suikerklontje wel weg te krijgen mits niet glanzende achtergrond.

[ Voor 10% gewijzigd door wheeler op 07-04-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik stond 20 minuten in de wacht, hoor ik eindelijk een stem, word er gelijk opgehangen (terwijl ik net netjes goedenavond zei). Zeker te dicht bij 9 uur dus tijd om naar huis te gaan voor ze ofzo? Belachelijk...

Ik stuur een mailtje naar de klantenservice, dan heb ik toch ook maar gelijk zwart op wit voor het geval het anders wordt (dan kan ik dus daar op terug vallen als ze zeggen niet branded en ik ontvang toch een branded).

edit: nvm gelukt.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrouns
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03-2023
Darkwings schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:59:
Zo, ik heb geannuleerd bij salland en besteld bij pdashop, komt ie als het goed is morgen op m'n werk :)
Ik help het je hopen. Annuleren bij de één, bestellen bij de ander en denken dat je de volgende dag al je toestel in de bus hebt... Hmmm. Moet kunnen, maar in dit geval geef ik je weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
  • Laatst online: 13-10 14:11
mbrouns schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:16:
[...]

Ik help het je hopen. Annuleren bij de één, bestellen bij de ander en denken dat je de volgende dag al je toestel in de bus hebt... Hmmm. Moet kunnen, maar in dit geval geef ik je weinig kans.
Ik heb natuurlijk wel vooraf ff gecheckt of ie daar nog op voorraad was enzo :/

Anyway, mailtje al van pdashop gehad dat ie ingepakt is en vanavond nog verstuurd wordt, dus neem aan dat het wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:42

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:50:
[...]
@ sphere,
Ik heb bij vodafone BSW 150 2 jaar het volgende: 1e 6 maanden halve abbonements kosten en het toestel voor 29.99 euro. Op de website stond inderdaad 120 euro, maar hier is dus eenvoudig wat af te halen (ik ben niet echt gaan afdingen, gewoon gevraagd over de telefoon wat ze me konden aanbieden).
Ik zou teruggebeld worden om 1900h, want ik had mijn simkaart niet paraat voor porteringsinfo. Dus niet gebeld :/ Morgen zelf maar bellen en vragen naar BSW 150 en zien wat er nog van die 120 af kan.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij wordt morgen geleverd! :) medio maart besteld bij 2call!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Laatst online: 26-08-2024
[...]

Vorig jaar Hero besteld bij Hi, geen branded toestel, dus verwacht bij de Desire dat die ook niet branded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10 20:02
Ik heb persoonlijk nog nooit een branded Hi toestel gezien (volgens mij niet eens een KPN toestel). Naar mijn weten branden T-Mobile en Vodafone vooral zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 06:07
XENTiC schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:20:
[...]

Vorig jaar Hero besteld bij Hi, geen branded toestel, dus verwacht bij de Desire dat die ook niet branded is.
Weet wel zeker dat het niet branded is...heb al een paar toestellen van hi inderdaad en nog nooit branded gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat zou me inderdaad verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
Michel242186 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:26:
[...]

Weet wel zeker dat het niet branded is...heb al een paar toestellen van hi inderdaad en nog nooit branded gehad.
Dank je :) , hoop dat Cymox die bevestiging via twitter ook krijgt... het wachten op de Desire is al erg genoeg, als je dan ook nog een wacht op een branded zou dat toch heel erg jammer zijn!! Ik hoop echt dat ze morgen bevestigen dat het de 16e is!! Ben aan het twijfelen om morgen in de stad te kijken hoe hij er in het echt uit ziet, ben bang dat als ik hem zie dat ik hem echt niet kan weerstaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
mbrouns schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:16:
[...]

Nou jawel dus, heb zojuist mijn bestelling bij VF geannuleerd en eentje bij PDA geplaats en 5 minuten later belde ze me voor een afleverafspraak te maken voor morgen. Dus toch wel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
MercenaryAtWork schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:56:
[...]

Nou jawel dus, heb zojuist mijn bestelling bij VF geannuleerd en eentje bij PDA geplaats en 5 minuten later belde ze me voor een afleverafspraak te maken voor morgen. Dus toch wel :9~
Ze zijn toch om 22:00u dicht B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
Oke ik was misschien niet helemaal volledig in mijn post. Om 19:30 heb ik mijn orderbevestiging gekregen & om 19:45 mijn leverbevestiging na het telefoon gesprek. Zojuist is dus 3 uurtjes terug sorry voor de onvolledigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:25:
[...]

Mij wisten ze te vertellen dat ze 'm vrijdag binnen krijgen:

[...]
Nou, dan is er in dit topic morgen, vrijdag en begin volgende week voorbijgekomen. Ik denk dat ze het niet weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn orderbevestiging staat inderdaad HTC Bravo BLK 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:04
l1m1t schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:51:
Weer even een korte update wat betreft Smartphonestunts:

Na een kort telefoontje met de klantenservice ben ik niks wijzer geworden. Vanmiddag zeiden ze dat de lading Desires elk moment zouden verwachten en dat hij dan morgen verstuurd zou worden.

Ik heb mijn Desire op 29 maart besteld met een T-Mobile abbonnement, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn zei dat het niet zeker was dat ik hem deze week zou krijgen omdat ze er niet zeker van waren of ze genoeg Desires binnen zouden krijgen. De volgende zending zou dan pas weer in mei komen... |:(
Als dat het geval is ga ik er alles aan doen om mijn order te annuleren.

ga toch snel weg zeg, MEI!!

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ikbengoofy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:12:
[...]

Als dat het geval is ga ik er alles aan doen om mijn order te annuleren.

ga toch snel weg zeg, MEI!!
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:17:
[...]

Wij waren inderdaad nog in de veronderstelling vanmiddag een aantal te krijgen, maar dit is helaas niet gebeurt. Wij verwachten deze week genoeg Desires te krijgen voor de pre-orders. Het gerucht gaat dat batch 2 van de Desires in mei pas beschikbaar is, maar batch 1 is nog niet eens compleet uitgeleverd.

Nu snap ik dat sommige klanten van ons zich aan het lijntje gehouden voelen, dit kan ik me goed voorstellen, maar helaas weten wij ook niet meer over de leveringen.

Met betrekking tot webshops die al wel uitgeleverd hebben, deze hebben ze bij leverancier x ingekocht en die heeft al een voorraadje gehad en dus uitgeleverd (zij hebben nu ook geen voorraad meer). Normaliter is de leverancier waar wij ze dit keer hebben besteld sneller, maar in dit geval dus helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Welke leuke info. Ik werd vannavond gebeld door GSM.nl
De meid aan de telefoon vertelde mij dat sinds 1 februari het alleen bij Vodafone mogelijk is om de abonnement 6 maand vantevoren te verlengen.
Ze zei dat ik nu 3 maand van tevoren mijn huidige abonnement kon verlengen, ik zou dan direct mijn desire toegestuurd krijgen en ik zou dan 2 week moeten wachten waarna mijn huidge Vodafone abonnement(sim only bellen en smsen 22,50) omgezet kunnen worden in een Bel-Sms-Web abonnement zonder dat ik die 2 of 3 maand extra voor mijn oude abonnement hoefde te betalen MITS ik een gelijke belbundel of hoger zou nemen.
Op mijn vraag wanneer mijn nieuwe einddatum voor het nieuwe abonnement dan zou zijn zei ze: zodra het nieuwe abonnement in zou gaan. Ik vroeg dus expliciet nog: dus niet op de datum dan mijn huidige abonnement afloopt en dat is eind juni?. Nee zei ze als je nu besteld kan je huidige abonnement in +- 2 weken worden omgezet naar een BSW abonnement en krijg je de einddatum voor je abonnement op het moment dat hij omgezet is.

Ze rade me nog een 2 jarig abonnement aan omdat ik volgens haar dan 1.5 jaar met mijn abonnement kan doen en dus dan 6 maand bantevoren hem weer kon verlengen en weer een nieuw toestel uit kon zoeken.

Tijdens het schrijven krijg ik ineens twijfels bij dit verhaal want dat zou betekenen dat ik over een 2jarig abonnement elke keer 1.5 jaar kan doen als ik hem zo vroeg mogelijk verleng. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:13

TheVMaster

Moderator WOS
koekoek2003nl schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:49:
Welke leuke info. Ik werd vannavond gebeld door GSM.nl
De meid aan de telefoon vertelde mij dat sinds 1 februari het alleen bij Vodafone mogelijk is om de abonnement 6 maand vantevoren te verlengen.
Ze zei dat ik nu 3 maand van tevoren mijn huidige abonnement kon verlengen, ik zou dan direct mijn desire toegestuurd krijgen en ik zou dan 2 week moeten wachten waarna mijn huidge Vodafone abonnement(sim only bellen en smsen 22,50) omgezet kunnen worden in een Bel-Sms-Web abonnement zonder dat ik die 2 of 3 maand extra voor mijn oude abonnement hoefde te betalen MITS ik een gelijke belbundel of hoger zou nemen.
Op mijn vraag wanneer mijn nieuwe einddatum voor het nieuwe abonnement dan zou zijn zei ze: zodra het nieuwe abonnement in zou gaan. Ik vroeg dus expliciet nog: dus niet op de datum dan mijn huidige abonnement afloopt en dat is eind juni?. Nee zei ze als je nu besteld kan je huidige abonnement in +- 2 weken worden omgezet naar een BSW abonnement en krijg je de einddatum voor je abonnement op het moment dat hij omgezet is.

Ze rade me nog een 2 jarig abonnement aan omdat ik volgens haar dan 1.5 jaar met mijn abonnement kan doen en dus dan 6 maand bantevoren hem weer kon verlengen en weer een nieuw toestel uit kon zoeken.

Tijdens het schrijven krijg ik ineens twijfels bij dit verhaal want dat zou betekenen dat ik over een 2jarig abonnement elke keer 1.5 jaar kan doen als ik hem zo vroeg mogelijk verleng. :+
Inderdaad vaag verhaal...maar dat laatste klopt niet helemaal...zou mooi zijn :+

Stel : Je abonnement loopt af op 1 december, je zou dan (1 dec - 6mnd) op 1 juni een nieuwe telefoon mogen uitzoeken. Je nieuwe abonnement gaat dan (volgens mij) pas in op 1 dec. Dus als je de volgende keer 6 mnd vooraf mag verlengen = dat weer 1 juni. Daar zit dus iedere keer gewoon 2 jaar tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:48:
[...]

Ik heb hem ook via reply weer naar contract@gsmweb.nl gestuurd, stond ook in de email. Ik heb trouwens een vodafone abo, duurde dat nou langer of was het alleen als je nummerbehoud wilt en kan ik hem gewoon vrijdag verwachten?
Als je je contract verlengt heb je 'm sowieso vrijdag binnen. Het is de nummerportering die zoveel tijd in beslag neemt.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
TheVMaster schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:55:
[...]

Inderdaad vaag verhaal...maar dat laatste klopt niet helemaal...zou mooi zijn :+

Stel : Je abonnement loopt af op 1 december, je zou dan (1 dec - 6mnd) op 1 juni een nieuwe telefoon mogen uitzoeken. Je nieuwe abonnement gaat dan (volgens mij) pas in op 1 dec. Dus als je de volgende keer 6 mnd vooraf mag verlengen = dat weer 1 juni. Daar zit dus iedere keer gewoon 2 jaar tussen.
Nouja, als het klopt wat er gezegd wordt dan gaat zijn nieuwe abbonement dus 6 maanden eerder in (wat inderdaad erg raar zou zijn!) In dat geval duurde je oude abbonement dus maar 1,5 jaar ipv 2. Als je dat trucje ook kan flikken met je nieuwe abbo dan zit je dus inderdaad maar 1,5 jaar vast aan je abbo.

Maar goed, kan je bij een 1 jarig abbonement ook niet een x aantal maanden van te voren verlengen?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:51
Als je bij Vodafone verlengt, wordt (normaal gesproken) je huidige abonnement eerst uitgezeten, voor de nieuwe in gaat.... het lijkt me dan ook sterk dat dit klopt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Ik heb een poos bij de klantenservice gewerkt van Debitel, en dit is hoe het daar werkte:

Als ik op 1 december 2008 een 1-jarig contract aanga, kan ik vanaf 1 juli 2009 verlengen. Als ik dat dan doe met een ander abonnement voor 1 jaar, gaat die gelijk in, maar de contract periode loopt gewoon door tot 1 december 2010.
De contract periode loopt cumulatief op, maar de nieuwe abonnementsvorm kan gelijk ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen mij werd ook bij Vodafone gezegd dat wanneer ik nu mijn contract zou verlengen (die doorliep tot juni), mijn nieuwe abonnement direct zou ingaan en dat de rest van de maanden tot juni zouden komen te vervallen (omdat er een nieuwe abonnementsvorm was met bel+sms+web) en mijn afloopdatum dus april 2012 zou zijn (bij 2-jarig contract). Ik ben hiermee akkoord gegaan maar mijn contract loopt gewoon af in juni 2012...

Het is dus gewoon een bull-shit verhaal dat de rest van de maanden komen te vervallen omdat er andere soorten abonnementen zijn dan voorheen.

Ik ben qua bereik en internet erg tevreden met Vodafone, maar hoe lang ik nog moet wachten op me Desire baart me enigszins zorgen. Dit zal nog wel ff duren gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoooo... hopelijk komen vandaag bij Smartphonestunts een lading Desire's binnen en zit ik bij de 1e batch (30 maart besteld) zodat ik 'm morgen ook in huis heb en er van het weekend mee kan gaan spelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 07:10
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:27:
Zoooo... hopelijk komen vandaag bij Smartphonestunts een lading Desire's binnen en zit ik bij de 1e batch (30 maart besteld) zodat ik 'm morgen ook in huis heb en er van het weekend mee kan gaan spelen :)
Dat hoop ik ook. ik zit zal hem morgen wel krijgen, heb hem 20 februari besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Laatst online: 07-09-2021
ik heb hem ook 30 maart besteld met t-mobile verlenging, ben benieuwd of we gebeld worden of dat we een email krijgen van smartphonestunts....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Bij deze overigens de bevestiging dat in mijn GSMWeb.nl pakketje met de Desire een 4GB micro-SD kaartje in het toestel zat, zoals eerder bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paul404 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:57:
ik heb hem ook 30 maart besteld met t-mobile verlenging, ben benieuwd of we gebeld worden of dat we een email krijgen van smartphonestunts....
ik hoop het ook, heb hem midden maart besteld.

Alleen wisten ze gisteren het allemaal niet zeker meer, bleek uit wat ze zeiden van het bedrijfsaccount..
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:17:
[...]

Wij waren inderdaad nog in de veronderstelling vanmiddag een aantal te krijgen, maar dit is helaas niet gebeurt. Wij verwachten deze week genoeg Desires te krijgen voor de pre-orders. Het gerucht gaat dat batch 2 van de Desires in mei pas beschikbaar is, maar batch 1 is nog niet eens compleet uitgeleverd.

Nu snap ik dat sommige klanten van ons zich aan het lijntje gehouden voelen, dit kan ik me goed voorstellen, maar helaas weten wij ook niet meer over de leveringen.

Met betrekking tot webshops die al wel uitgeleverd hebben, deze hebben ze bij leverancier x ingekocht en die heeft al een voorraadje gehad en dus uitgeleverd (zij hebben nu ook geen voorraad meer). Normaliter is de leverancier waar wij ze dit keer hebben besteld sneller, maar in dit geval dus helaas niet...

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
  • Laatst online: 13-10 14:11
Ik ben ook zo'n sukkel. Wordt ie waarschijnlijk straks op m'n werk bezorgd, ben ik m'n huidige telefoon vergeten mee te nemen dus heb ik geen simkaart om erin te knallen. Denk dat ik vandaag op tijd naar huis ga 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 20:10
zit nu bij Hi en dat op mijn contract staat dat het 17 juli afloopt. Ik zit er over te twijfelen om de Desire aan te schaffen in combinatie met andere provider, hoor alleen negatieve geluiden over T-Mobile en dan met name over het bereik. De relax 25 bundel lijkt me wel wat maar met Hi heb ik overal bereik en met T-Mobile is dat dus maar afwachten. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:12
frankdewildt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:55:
zit nu bij Hi en dat op mijn contract staat dat het 17 juli afloopt. Ik zit er over te twijfelen om de Desire aan te schaffen in combinatie met andere provider, hoor alleen negatieve geluiden over T-Mobile en dan met name over het bereik. De relax 25 bundel lijkt me wel wat maar met Hi heb ik overal bereik en met T-Mobile is dat dus maar afwachten. Wat vinden jullie?
Ik ben juist weggegaan bij T-Mobile en naar Hi overgestapt vanwege het bereik. Woon in Dokkum (Friesland) en daar heeft T-Mobile bijna niks tot geen bereik binnenshuis. Zat eerst bij Orange en had daar nooit problemen want Orange had een paal in de buurt, maar toen overgestapt naar T-Mobile omdat die Orange overgenomen had. Na 8 maand was ik het wel beu dat ik amper bereik had dus maar eens gebeld, bleek dat ze die paal van Orange niet gebruiken en dus dat ik slecht bereik had, ook volgens de dekkingkaart. Gevraagd of ze dit binnen 3 maand op gingen lossen, maar toen zeiden ze al dat ik kostenloos mijn contract op mocht zetten. Ze gingen het bereikprobleem niet zo snel oplossen. Contract toen maar opgezegd en een nieuwe met nummerbehoud bij Hi genomen. Nu kan ik tenminste altijd bellen, 3G werkt binnenshuis niet altijd maar goed, dan moet ik maar niet in het hoge noorden gaan wonen :P

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3rm1t
  • Laatst online: 08-11-2022
Hier nog een smartphonestunter, heb m 23 maart besteld. En nu maar hopen op t goede nieuws, heb niet voor niets vrijdag vrij genomen. (ach, kan dan natuurlijk ook altijd nog langs een fysieke shop lopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Laatst online: 26-08-2024
Hi al bevestigd dat het de 16de wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin een beetje moe te worden van de communicatie van Vodafone. 3 weken geleden geef ik aan toe te zijn aan een nieuw toestel. (Mijn Iphone 3G blijft maar problemen houden met inkomende gespreken i.c.m. Vodafone) Ervan op de hoogte dat ik mijn contract weer mocht verlengen bel ik Vodafone op of ik alvast de Desire kan bestellen. Toen werd mijn aangegeven dat ik zou worden teruggebeld zodra het toestel op voorraad zou zijn. 2 weken terug werd ik gebeld, toestel was op voorraad en heb mijn abonnement meteen verlengt. (Kreeg het toestel gratis, eerste 6 maanden 50 % korting op abo en een tegoedbon van 100 euro van de Bijenkorf, bij verlenging van 1 jaar)

Gisteren een belletje gedaan waar mijn toestel blijft. De toestellen komen pas 12 april en het duurt dan nog 5 tot 10 werkdagen voordat het allemaal geleverd wordt. Daar geef ik echter niet zoveel om, ben een geduldig mens.

Maar! Ze blijven maar communiceren over een zwart toestel, met de naam HTC Bravo. 'Ja meneer dat is hetzelfde toestel.' Nou dat denk ik dus niet! Allereerst heeft het toestel een andere vormgeving die mij niet aanstaat en ik lees op steeds meer websites dat het gaat om 256 MB RAM intern geheugen en geen Android 2.1.

Afbeeldingslocatie: http://static.gadget.nl/uploads/9/v/9v6w11owmgjxn0n4.jpg

Dit begint een beetje op m'n zenuwen te werken. Ik ga niet twee weken extra zitten wachten op een toestel wat ik vervolgens niet wil.

Iemand anders hier al tegenaan gelopen? Of zie ik spoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:12:
Dit begint een beetje op m'n zenuwen te werken. Ik ga niet twee weken extra zitten wachten op een toestel wat ik vervolgens niet wil.

Goedendag,

Eigenlijk bijna hetzelfde verhaal als wat ik heb gehad. Heb ook meer als een maand een geleden de 'HTC Bravo Black' besteld bij Vodafone. Ik wist echter (tenminste daar ben ik nu nog steeds van overtuigd) dat het gewoon om de bruine variant gaat, die tevens een stuk mooier uitziet. Waarom zou Vodafone in godsnaam een zwart toestel krijgen terwijl het nog niet eens op de markt is & het exclusief voor de UK is. Het toestel is in Engeland nog niet eens uit (deze zal ook pas met de 2e of 3e batch geleverd worden, dus dat betekend nog een paar extra weken wachten), dus naar mijn mening weer een gevalletje gebrekkige communicatie bij Vodafone.

Ik heb ook meerdere malen gebeld met Vodafone om hier uitleg over te krijgen. Telkens waren ze er van overtuigd dat het die variant was, want dat was zo aangegeven in het systeem 8)7. Maar als je naar de rest van de informatie op de site kijkt, kloppen bepaalde gegevens ook niet met de werkelijkheid.

Om die reden heb ik gister mijn bestelling bij Vodafone geannuleerd en eentje bij PDA geplaatst (welke ik over een paar uurtje in ontvangst mag nemen).

Vodafone kan nog veel leren van andere shops & moet eens leveren te communiceren naar haar werknemers toe. Telkens een andere datum roepen, werkt ook niet goed voor de goodwill van het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het is voor het eerst dat ik lees dat de HTC Bravo een ander toestel zou zijn dan de Desire. Volgens mij zijn er hier tientallen mensen die een Desire besteld hebben bij Vodafone en die bevestiging hebben gekregen van een HTC Bravo, en iedereen gaat er van uit dat het gewoon een Desire is. Er is alleen wat twijfel of het wel echt een zwarte is, aangezien die vrij exclusief zijn.

Hier kun je lezen dat de HTC Bravo de oorspronkelijke naam was van de Desire:
http://www.techdigest.tv/2010/02/mwc_2010_htc_br.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
XENTiC schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:12:
Hi al bevestigd dat het de 16de wordt?
Nog niks op twitter erover.. zodra ik het lees en het is nog niet gemeld zal ik het wel posten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
myrthe schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:32:
[...]

Nog niks op twitter erover.. zodra ik het lees en het is nog niet gemeld zal ik het wel posten!!
Bevestiging zou vandaag komen dus zal wel vanmiddag worden denk ik.

Wat een gezeik bij Vodafone zeg over die Bravo wat natuurlijk de oude codenaam van de Desire is.....100% zeker dat het geen zwarte is en gewoon de Bruine Desire...in dit forum blijkt wel dat ze maar wat doen daar bij Vodafone steeds verschillende antwoorden bij de klantenservice enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:12:
Ik begin een beetje moe te worden van de communicatie van Vodafone. 3 weken geleden geef ik aan toe te zijn aan een nieuw toestel. (Mijn Iphone 3G blijft maar problemen houden met inkomende gespreken i.c.m. Vodafone) Ervan op de hoogte dat ik mijn contract weer mocht verlengen bel ik Vodafone op of ik alvast de Desire kan bestellen. Toen werd mijn aangegeven dat ik zou worden teruggebeld zodra het toestel op voorraad zou zijn. 2 weken terug werd ik gebeld, toestel was op voorraad en heb mijn abonnement meteen verlengt. (Kreeg het toestel gratis, eerste 6 maanden 50 % korting op abo en een tegoedbon van 100 euro van de Bijenkorf, bij verlenging van 1 jaar)

Gisteren een belletje gedaan waar mijn toestel blijft. De toestellen komen pas 12 april en het duurt dan nog 5 tot 10 werkdagen voordat het allemaal geleverd wordt. Daar geef ik echter niet zoveel om, ben een geduldig mens.

Maar! Ze blijven maar communiceren over een zwart toestel, met de naam HTC Bravo. 'Ja meneer dat is hetzelfde toestel.' Nou dat denk ik dus niet! Allereerst heeft het toestel een andere vormgeving die mij niet aanstaat en ik lees op steeds meer websites dat het gaat om 256 MB RAM intern geheugen en geen Android 2.1.

[afbeelding]

Bravo was de codenaam voor de Desire, er bestaat in de handel geen HTC Bravo. --> http://phandroid.com/2010...esire-verizons-nexus-one/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het plaatje wat ik hierboven plaats komt natuurlijk niet uit het niets en match ook nog eens met hetgeen Vodafone communiceert. Ik zit eraan te denken ook maar eens bij PDA shop te bestellen. Dan maar iets meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
Heeft iemand al iets vernomen van Phoneplaza? Mijn status staat al een tijd op:

Orderstatus
Order doorgezet naar het magazijn, 25-03-2010

Besteldatum
vrijdag 19 maart 2010

Schiet niet echt op...

Even rustig afwachten dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Laatst online: 12-10 10:11
Misschien is het al dikwijls gevraagd of kan ik gewoon totaal niet zoeken, maar ik mag 19 april verlengen (4 maanden voor het einde van m'n contract). Maar kan ik dit nu ook doen bij bijv de smarthphoneshop? Of is het zo dat ik alleen 4 maanden van te voren kan verlengen bij vodafone en alle andere winkels (zoals smartphoneshop ed) 3 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:22
hmd01 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:39:
Heeft iemand al iets vernomen van Phoneplaza? Mijn status staat al een tijd op:

Orderstatus
Order doorgezet naar het magazijn, 25-03-2010

Besteldatum
vrijdag 19 maart 2010

Schiet niet echt op...

Even rustig afwachten dan maar...
Phoneplaza heeft gisteren een partij binnen gekregen en deze zijn direct verstuurd, waaronder die van mij :P . Zit al bij het raam te wachten.

Tevens is er via een ander lid gisteren gemeld dat zij vandaag weer een partij verwachten. Daarna zou het pas mei worden voor er nieuwe binnen komen. Dit staat in alleemaal in dit forum maar dat is zo gegroeid de laaste 48uur dat het even zoeken wordt.

Ik heb zelf op 8 maart besteld bij ze. Dus als zij vandaag weer nieuwe binnen krijgen lijkt mij toch dat je een goede kans maakt. Maar alles is op dit moment erg vaag. Je kunt altijd even met ze bellen om te horen wat de status is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
MikeOO schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:48:
[...]

Phoneplaza heeft gisteren een partij binnen gekregen en deze zijn direct verstuurd, waaronder die van mij :P . Zit al bij het raam te wachten.

*knip*
Inderdaad! Gisteren bij Phoneplaza verzonden en vandaag vanaf 8 uur wakker en wachten maar... Ondertussen staat de status bij TNT al op "Chauffeur is onderweg" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
FabianNL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:04:
[...]

Inderdaad! Gisteren bij Phoneplaza verzonden en vandaag vanaf 8 uur wakker en wachten maar... Ondertussen staat de status bij TNT al op "Chauffeur is onderweg" :D
Wanneer was jouw besteldatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:38:
Maar het plaatje wat ik hierboven plaats komt natuurlijk niet uit het niets en match ook nog eens met hetgeen Vodafone communiceert. Ik zit eraan te denken ook maar eens bij PDA shop te bestellen. Dan maar iets meer betalen.
plaatje is gewoon een oude render van de htc Desire toen hij nog Bravo heette...dus waarschijnlijk heeft dat ding nooit echt bestaan is het meer concept art.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
hmd01 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:11:
[...]

Wanneer was jouw besteldatum?
Besteldatum was 11 maart (maar pas 2 weken later ofzo alles rond gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
Ik heb nog wel een vraag;

Als je bij een webshop zoals Smartphonestunts een Desire met een nieuw abonnment besteld hebt en het contract van T-Mobile al is goedgekeurd, kan je dan nog naar een andere webshop gaan met hetzelfde contract om een Desire aan te schaffen?

Ik moet echter nog wachten op de nummerportering, maar Smartphonestunts heeft mij verteld dat ik daarop niet op hoef te wachten voordat ik m'n Desire krijg. M'n Desire zou gewoon vandaag of morgen komen en de simkaart later, maar als m'n Desire verschoven wordt naar mei ga ik wel naar een van de concurrenten.

Ik heb namelijk voor 3 april een T-Mobile Relax 25 met WnW Standard Flexibel besteld met Desire, wat neerkwam op €18.95 p/m (€9,95 extra voor WnW Flexibel) en €215 voor de Desire. Ik wil best wat extra betalen voor de Desire, maar ik wil wel graag hetzelfde contract behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
Ik heb net gebeld met Phoneplaza. Ze vertelde me dat alles wat gister binnen is gekomen verstuurd is. Hij is nu "leverbaar" dus zou hij "snel" weer binnen komen. Op mijn vraag wanneer dit precies was konden ze geen duidelijk antwoord geven. "dit kan vandaag vrijdag of zaterdag zijn"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebbes! Via phoneplaza, om 10.00 geleverd vanochtend :-)
Even uitpakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Iemand al wat gehoord van smartphonestunts dat ze vandaag daadwerkelijk verstuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
l1m1t schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:39:
Ik heb nog wel een vraag;

Als je bij een webshop zoals Smartphonestunts een Desire met een nieuw abonnment besteld hebt en het contract van T-Mobile al is goedgekeurd, kan je dan nog naar een andere webshop gaan met hetzelfde contract om een Desire aan te schaffen?

Ik moet echter nog wachten op de nummerportering, maar Smartphonestunts heeft mij verteld dat ik daarop niet op hoef te wachten voordat ik m'n Desire krijg. M'n Desire zou gewoon vandaag of morgen komen en de simkaart later, maar als m'n Desire verschoven wordt naar mei ga ik wel naar een van de concurrenten.

Ik heb namelijk voor 3 april een T-Mobile Relax 25 met WnW Standard Flexibel besteld met Desire, wat neerkwam op €18.95 p/m (€9,95 extra voor WnW Flexibel) en €215 voor de Desire. Ik wil best wat extra betalen voor de Desire, maar ik wil wel graag hetzelfde contract behouden.
Goede vraag.

Ik heb hem op 26 maart besteld met een T-mobile abbo, toen ik mailde met de vraag wanneer mijn papieren worden goedgekeurd zou dat gebeuren wanneer de desire geleverd gaat worden..

sindsdien niks meer gehoord, ook ik heb nummerbehoud (prepaid sim) en maak mij wat zorgen of ik morgen wel mijn telefoon binnen ga krijgen. met de correcte sim.

Ik heb al gemailt met de vraag hoe en wat, echter zijn ze wat traag met reageren nu ik het contract al verstuurd heb. dat was wel anders toen ik de bestelling nog niet geplaatst had...

Wederom afwachten en hopen maar...

Als de telefoon desondanks niet binnenkomt deze maand ga ik hem ook annuleren en kijken of er iets te regelen valt bij een andere tent.

Anders betaal ik wel een euro meer per maand, als ik hem voor aanstaande dinsdag maar heb.

[ Voor 6% gewijzigd door ikbengoofy op 08-04-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmd01 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:42:
Ik heb net gebeld met Phoneplaza. Ze vertelde me dat alles wat gister binnen is gekomen verstuurd is. Hij is nu "leverbaar" dus zou hij "snel" weer binnen komen. Op mijn vraag wanneer dit precies was konden ze geen duidelijk antwoord geven. "dit kan vandaag vrijdag of zaterdag zijn"....
Helaas, dat word dus nog een aantal dagen wachten ;(

Had het heel fijn gevonden om mijn nieuwe speeltje deze week mogen ontvangen, maar dan moet ik maar even een beroep doen op m'n geduld. Misschien ook maar beter, drukke week op stage, en als ik de desire binnen had gekregen dan zou het waarschijnlijk behoorlijk ten koste zijn gegaan van m'n werkproductiviteit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 19:48
Imperium schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:47:
Iemand al wat gehoord van smartphonestunts dat ze vandaag daadwerkelijk verstuurd worden?
Het is inderdaad akelig stil... Ik heb ook nog niets gehoord. 10 maart besteld.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennert83
  • Laatst online: 20-09-2022
Net deze mail van smartphonestunts ontvangen:
Bedankt voor uw email.

Vandaag hebben wij de eerste, beperkte levering HTC Desire's ontvangen.
De volgende levering wordt morgen verwacht.
Uiteraard worden alle bestellingen op oudheid van bestelling aangesloten en uitgeleverd.
Zodra het pakket verzonden wordt ontvangt u een bevestiging per email.

Wij hopen u met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 13-10 11:17

Melkaz

Melkazar

Yep, heb een paar minuten geleden deze mail ontvangen
Vandaag hebben wij de eerste, beperkte levering HTC Desire's ontvangen.
De volgende levering wordt morgen verwacht.
Uiteraard worden alle bestellingen op oudheid van bestelling aangesloten en uitgeleverd.
Zodra het pakket verzonden wordt ontvangt u een bevestiging per email.

Wij hopen u met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik heb mijn Desire+verlenging besteld op 20 Maart en nog geen bevestiging gehad..Hopelijk morgen...Weinig zin om te gaan wachten tot medio Mei :(

Edit: Net te laat !

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:22
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:43:
Hebbes! Via phoneplaza, om 10.00 geleverd vanochtend :-)
Even uitpakken...
Die van mij komt er ook aan. Status is net veranderd bij TNT

08.04.2010:
Chauffeur is onderweg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
lennert83 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:00:
[...]

Net deze mail van smartphonestunts ontvangen:

[...]
Ben heel benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 13-10 11:17

Melkaz

Melkazar

Idem..

Als iemand nou wel een bevestiging krijgt van Smartphonestunts, zou je dan de bestel datum willen vermelden?
20 maart hier en nog geen bevestiging.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennert83
  • Laatst online: 20-09-2022
Melkaz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:09:
[...]Als iemand nou wel een bevestiging krijgt van Smartphonestunts, zou je dan de bestel datum willen vermelden?
Ja laten we dat doen. Ik heb 26 maart besteld en ook nog geen bevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Melkaz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:09:
[...]

Idem..

Als iemand nou wel een bevestiging krijgt van Smartphonestunts, zou je dan de bestel datum willen vermelden?
26 maart.. Zal het aangeven als ik bevestiging heb.
lennert83 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:10:
[...]

Ja laten we dat doen. Ik heb 26 maart besteld en ook nog geen bevestiging
Het zal toch wat zijn als ik hem wel krijg en jij niet of andersom :')

[ Voor 29% gewijzigd door ikbengoofy op 08-04-2010 11:11 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.