Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 20:10
is het ook mogelijk dat ik nu de Desire bestel met Vodafone abonnement en dat mijn huidige nummer van Hi (als contract afloopt) wordt overgezet? Kan ik dan het toestel al wel ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:54
Ik merk dat ik één ding van tevoren onvoldoende heb uitgezocht. Heb nu een T-Mobile abo dat tot 15 juli loopt. Via GSMWeb heb ik de Desire besteld i.c.m. een Vodafone B+S+W 200 abo. GSMWeb vertelde me net dat ze me morgen het toestel gaan leveren.
Wanneer gaat het Vodafone abo in? Per 15 julie of eerder? M.a.w. heb ik 3 maanden dubbele abonnementskosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 14:44

P-ter

...

frankdewildt schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:58:
is het ook mogelijk dat ik nu de Desire bestel met Vodafone abonnement en dat mijn huidige nummer van Hi (als contract afloopt) wordt overgezet? Kan ik dan het toestel al wel ontvangen?
Ik heb dit ook gedaan, mijn Hi abo loopt in juli af, abo bij Vodafone gaat vanaf de porteringsdatum in.
Ik heb de Desire al meegekregen nadat porteringsdatum bevestigd is door Vodafone.

[ Voor 65% gewijzigd door P-ter op 07-04-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Belt PDAShop ook echt binnen de twee uur nadat je besteld hebt, of zijn ze ook wel eens (veel) later?

* Stukfruit wil dat graag weten omdat hij buiten zijn telefoon nooit hoort of voelt en het aflevergesprek niet wil missen :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10 12:26
musicfreak schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:59:
Ik merk dat ik één ding van tevoren onvoldoende heb uitgezocht. Heb nu een T-Mobile abo dat tot 15 juli loopt. Via GSMWeb heb ik de Desire besteld i.c.m. een Vodafone B+S+W 200 abo. GSMWeb vertelde me net dat ze me morgen het toestel gaan leveren.
Wanneer gaat het Vodafone abo in? Per 15 julie of eerder? M.a.w. heb ik 3 maanden dubbele abonnementskosten?
Gaat dan 15juli in, ik heb precies hetzelfde alleen dan 14juli.
Moet alleen wachten op goedkeuring van Vodafone nummerbehoud dan sturen ze hem zsm op zegt GSMweb :D
Is die van jou vandaag al goedgekeurd dan? Heb nog steeds geen verzend dinges emailtje van GSMweb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Stukfruit schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:00:
Belt PDAShop ook echt binnen de twee uur nadat je besteld hebt, of zijn ze ook wel eens (veel) later?

* Stukfruit wil dat graag weten omdat hij buiten zijn telefoon nooit hoort of voelt en het aflevergesprek niet wil missen :P
Alleen bij contracten etc. bellen ze voor een afspraak. Bij verlenging en simonly krijg je een T&T, als ik het goed heb.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:09

wontcachme

You catch me? No you wont

Een tweet van hi zojuist. Zeer waarschijnlijk toch 16 april dat hun leveren, morgen komt daar een bevestiging van van hun.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Laatst online: 24-04 23:05
Echt prachtig, 2 verschillende Vodafone mederwerkers weten me twee compleet uiteenlopende datums van levering te melden... wat een slechte communicatie daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:54
clockw1ze schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:01:
[...]

Gaat dan 15juli in, ik heb precies hetzelfde alleen dan 14juli.
Gelukkig!
Moet alleen wachten op goedkeuring van Vodafone nummerbehoud dan sturen ze hem zsm op zegt GSMweb :D
Is die van jou vandaag al goedgekeurd dan? Heb nog steeds geen verzend dinges emailtje van GSMweb
Daar lijkt het op, de medewerker die ik net aan de lijn had vertelde me dat ik vanavond tussen 18 en 19 uur een track & trace-mailtje zou krijgen! Alleen jammer dat vandaag mijn vrije dag is en afleveren op mijn werk altijd erg veel gedoe oplevert. Ach ja, dan blijf ik tenminste met mijn werk bezig. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Omg wat een toeval, ik had rijles van 14:00 tot 15:00, kom ik net aanrijden staat dat busje voor de deur :P
Maar die vent nergens te bekennen, dus ik rondlopen. Stond ie het net bij de buren af te geven :) Dus ik kreeg hem gelijk mee!
Nu ff lekker spelen :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:04
DennusB schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:13:
Omg wat een toeval, ik had rijles van 14:00 tot 15:00, kom ik net aanrijden staat dat busje voor de deur :P
Maar die vent nergens te bekennen, dus ik rondlopen. Stond ie het net bij de buren af te geven :) Dus ik kreeg hem gelijk mee!
Nu ff lekker spelen :D
Had jij hem met of zonder abbo?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
MercenaryAtWork schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:08:
Echt prachtig, 2 verschillende Vodafone mederwerkers weten me twee compleet uiteenlopende datums van levering te melden... wat een slechte communicatie daar.
Join the club :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
ikbengoofy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:15:
[...]

Had jij hem met of zonder abbo?
Zonder abbo :) Besteld bij PDAShop :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Laatst online: 04-09 18:57
Yay!
Geachte heer,

Uw bestelling bij Algebeld.nl met ordernummer 100******** wordt vandaag verzonden naar het volgende adres:

Met vriendelijke groet,

Algebeld.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Megalo op 07-04-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

TheVMaster schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:24:
[...]

Bij mij precies hetzelfde :+ Pfff....ze hadden er 70 en volgens de man die ik vanmorgen sprak was dat voldoende voor de pre-orders |:( NIET dus...
Toch vaag dat je er minder binnen krijgt dan je preorders en dat je dan morgen weer een nieuwe lading verwacht, die zou ik dan zelf er vandaag al meteen bij verwachten toch?

Jammer beetje teleurgesteld dat ik weer een dag langer moet wachten en twijffel of het voor het weekend nog gaat lukken.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enige update vanuit levering TNT belgie ?
ik zit maar hopeloos te wachten, enig idee tot hoelaat ze leveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen toegang tot TNT t&t :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mailtje van algebeld.nl

Geachte heer Bxxx,
Uw bestelling bij Algebeld.nl met ordernummer xxxxx wordt vandaag verzonden naar het volgende adres:

Particulier
tav Dhr. xx
Utrecht
Nederland
Uw pakket is met TNT Post verstuurd. De barcode van het pakket is :blabalab

kreeg gisteren ook al een mailtje dat ze het vandaag zouden versturen.

heb een nieuw abbo + desire. Niks bijbetalen.

vraagje: leveren ze een nieuw abbo + telefoon ook bij de buren af of moet dat persoonlijk met ID (m.a.w. komen ze dan een dag later nog een keer?)

kan niet wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-10 14:11
Misschien dat dit al eens gevraagd is, maar weet iemand een "echte" winkel waar ze 'm al hebben? Anders ga ik 'm daar gewoon halen vanmiddag nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook niet, ik maak me zorgen, kwil hem zo graag vandaag, ik wacht al sinds 17 februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 11:36
clockw1ze schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:57:
GSMweb vanochtend gebeld, ze wachtten bij mij nog op de goedkeuring van het nummerbehoud, en volgens hun had vodafone een storing ofzo.
Anyway, heb daarna vodafone zelf gebeld (via dealer telefoon @ werk), en die zeiden dat het nummerbehoud in aanvraag was en het of vandaag, of morgen nog goedgekeurd zou worden zodat mn telefoon opgestuurd kan worden. Hoop maar dat dit snel gebeurd :)
ik hoor wel meer berichten op dit forum dat vodafone niet de snelste is met nummerportering. Hoelang wacht jij nu tot je het papierwerk rond hebt? Ik ga (waarschijnlijk) van Telfort naar Vodafone met nummerbehoud dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
wontcachme schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:07:
Een tweet van hi zojuist. Zeer waarschijnlijk toch 16 april dat hun leveren, morgen komt daar een bevestiging van van hun.
Ja, lees het nu. Bron: http://twitter.com/AanbiedingvanHi/status/11755146651

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
SmithNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:05:
[...]

Alleen bij contracten etc. bellen ze voor een afspraak. Bij verlenging en simonly krijg je een T&T, als ik het goed heb.
Oke, bij mij gaat het idd om een nieuw contract :)

* Stukfruit zit ondertussen op zijn vingers te bijten (en dat doe ik nooit :o), ze zijn al een kwartier te laat :o
Ik zal ze nog maar een paar uur extra geven, ze zullen het vast druk hebben vandaag :P

Ze hebben gebeld!! Goede service! *O*
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:30:
vraagje: leveren ze een nieuw abbo + telefoon ook bij de buren af of moet dat persoonlijk met ID (m.a.w. komen ze dan een dag later nog een keer?)
Dat moet persoonlijk met ID en een kleine pin-betaling (bij Vodafone iig) :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

:')

Net met Hi gebeld. Ik ben daar al bijna zes jaar klant en de vorige keer konden ze me een interessante aanbieding doen (lees: toestel met korting en ook nog korting op het abo). Nu krijg ik gewoon dezelfde tarieven terug die ook op de generieke website staan. Ik vraag het telfoonmeisje of ze me niet een interessantere aanbieding kan doen, want klantentrouw, etc. maar ze weigert dat pertinent. Dat wordt rondshoppen voor een goed bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Darkwings schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:30:
Misschien dat dit al eens gevraagd is, maar weet iemand een "echte" winkel waar ze 'm al hebben? Anders ga ik 'm daar gewoon halen vanmiddag nl.
belcompany schijnt voorraad te hebben

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
Darkwings schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:30:
Staan een hele hoop winkels door de laatste pagina's van dit topic heen, moet je maar eens een beetje moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Laatst online: 26-08-2024
Edmin schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:35:

Net met Hi gebeld. Ik ben daar al bijna zes jaar klant en de vorige keer konden ze me een interessante aanbieding doen (lees: toestel met korting en ook nog korting op het abo). Nu krijg ik gewoon dezelfde tarieven terug die ook op de generieke website staan. Ik vraag het telfoonmeisje of ze me niet een interessantere aanbieding kan doen, want klantentrouw, etc. maar ze weigert dat pertinent. Dat wordt rondshoppen voor een goed bod.
Gewoon nog een keer bellen, krijg je vaak iemand anders aan de lijn die wel een goede aanbieding geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de bestelling afgerond bij studentmobiel. Ben benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:56
Edmin schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:35:

dat beloofd weinig goeds... ben nu bijna 4 jaar klant van hi, en kan over 1.5 week verlengen, hoopte op een interessante aanbieding (zoals jij al zegt, korting telefoon en korting op het abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-10 15:58
any news van smartphonestunts? Ik heb de Desire 11 maart besteld dus hoop dat ik bij de eerste levering zit!

[ Voor 56% gewijzigd door Tripwire999 op 07-04-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• POX202
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-03 07:02
Brm-G schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:38:
[...]

dat beloofd weinig goeds... ben nu bijna 4 jaar klant van hi, en kan over 1.5 week verlengen, hoopte op een interessante aanbieding (zoals jij al zegt, korting telefoon en korting op het abo).
Bel je via het keuzemenu van hi naar verlengen?? want wanneer je naar de opzeggingslijn belt, kunnen ze je een veel betere aanbieding doen..

Ik had totaal geen klantwaarde (bel altijd binnen mijn bundel) en kreeg het toestel voor 90 euro, 1jarig abbo hi 25 met eindeloos online :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Tripwire999 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:42:
any news van smartphonestunts? Ik heb de Desire 11 maart besteld dus hoop dat ik bij de eerste levering zit!
Ik heb een PM gekregen op dezelfde vraag waarbij naar voren kwam dat ze morgen worden verstuurd.

[ Voor 5% gewijzigd door Imperium op 07-04-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 17:17
Heb zojuist met smartphonestunts.nl gebeld. En de mevrouw aan de telefoon wist inderdaad te melden dat de zending morgen bij hen binnenkomt. Dit betekent dus dat morgen de telefoons pas verzonden gaan worden en iedereen zijn telefoon pas vrijdag (dus toch 9 april) binnen gaat krijgen. Ik ga hem echter morgen gewoon ophalen en heb nu toch al een vrije dag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:05

BPP

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:38:
Heb net de bestelling afgerond bij studentmobiel. Ben benieuwd. ;)
Ook vodafone? Ik heb ook zojuist alle papieren gemaild. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Laatst online: 11-10 20:10
ik kan vanaf volgende week zaterdag (17 april) ook verlengen bij Hi. Blijft altijd in mijn bundel (Hi 20 en eindeloos online). Liefste wil ik nu een 1 jarig abonnement hoop dat ze daar leuke aanbiedingen voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Imperium schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:43:
[...]

Ik heb een PM gekregen op dezelfde vraag waarbij naar voren kwam dat ze morgen worden verstuurd.
Het enige wat ik mij afvraag hoe dit in zijn werking gaat?

word die gewoon afgeleverd door TNT? moet er iets getekend worden? moet ik dat zelf doen of kan ook iemand anders dat doen?

Ik heb geen idee! Ik ben er zelf vrijdag namelijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
ikbengoofy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:53:
[...]

Het enige wat ik mij afvraag hoe dit in zijn werking gaat?

word die gewoon afgeleverd door TNT? moet er iets getekend worden? moet ik dat zelf doen of kan ook iemand anders dat doen?

Ik heb geen idee! Ik ben er zelf vrijdag namelijk niet...
Dat ligt er waarschijnlijk aan of je er een abonnement bij hebt genomen of niet. Als je hem net als ik gewoon los gekocht hebt dan hoef jij of iemand die thuis is alleen maar te tekenen.

Met abonnement durf ik het niet te zeggen ivm legitimatie e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Imperium schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:55:
[...]

Dat ligt er waarschijnlijk aan of je er een abonnement bij hebt genomen of niet. Als je hem net als ik gewoon los gekocht hebt dan hoef jij of iemand die thuis is alleen maar te tekenen.

Met abonnement durf ik het niet te zeggen ivm legitimatie e.d.
Ik heb met T-mobile abbo.. Wel alle formulieren ingevuld en opgestuurd..

-contract
-kopie legetimatie
-kopie bankpas enzovoor.

Hetgeen wat ze nodig hadden...

Naja wacht wel weer af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
Pff met TNT gebeld, chauffeur is vanmorgen om 8h34 vertrokken met het pakketje, is er nog steeds niet...

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 14:59
Jilvoos schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:48:
Heb zojuist met smartphonestunts.nl gebeld. En de mevrouw aan de telefoon wist inderdaad te melden dat de zending morgen bij hen binnenkomt. Dit betekent dus dat morgen de telefoons pas verzonden gaan worden en iedereen zijn telefoon pas vrijdag (dus toch 9 april) binnen gaat krijgen. Ik ga hem echter morgen gewoon ophalen en heb nu toch al een vrije dag :+
Vrijdag is vroeg genoeg, overdag moet er toch gewerkt worden. Heb nu al een Hero en heb al met Android 2.1 gespeeld op de Hero en op een Legend.

Snap dat het best een goeie mobiel is, maar dit begint wel op Apple hype te lijken... het is maar een smartphone!

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier over standaard 4 GB geheugen, maar een Vodafone telefoniste vertelde mij dat er 16 GB bijgeleverd wordt. Dat vind ik nogal een verschil. Ik betwijfel dan ook of ik die telefoniste moet geloven.. we zullen het zien. Volgende week dus waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Chilly_Willy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:58:
[...]

Vrijdag is vroeg genoeg, overdag moet er toch gewerkt worden. Heb nu al een Hero en heb al met Android 2.1 gespeeld op de Hero en op een Legend.

Snap dat het best een goeie mobiel is, maar dit begint wel op Apple hype te lijken... het is maar een smartphone!
Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Blck schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:57:
Pff met TNT gebeld, chauffeur is vanmorgen om 8h34 vertrokken met het pakketje, is er nog steeds niet...
Vanavond komt hij op vermist ;)

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hmmm hij staat eindelijk op de Vodafone site. (comming soon)
Het abonnement wat ze daar aanbieden:
1jaar BSW (moet een verlenging zijn maar kan ik nergens vinden)
1e 6 maand - 12,50
resterdende maanden - 26,50
Bijbetalen toestel - 334,10
totaal - 75 + 159 + 334,10 = 568,1

Bij PDAshop.nl
1jaar BSW (verlening)
1e 6 maand - 12,50
Bijbetalen toestel - 329
totaal - 75 + 159 + 329 = 563

scheelt een paar euro dus. Even kijken of vodafone mij een betere aanbieding kan doen. Werd gister al weer gebeld door GSMweb maar had geen tijd.

Dus even op de site gekeken, waar ik totaal niet uitkom, maar ik denk dat ze proberen aan te geven dat ze dezelfde aanbieding hebben als PDAshop maar dat ze het gemiddelde al hebben genomen van 12 maand (19,50)
1jaar BSW (verlenging)
12 maanden 19,50 (gemiddeld - 6x12,50 + 6x26,50 denk ik)
Bijbetalen toestel: 309
totaal - 234 + 309 = 543

Vraag me af als ik nu mijn nieuwe abonnement laat ingaan met dus die nieuwe voorwaarden, wat ze dan met mijn huidige abonnement (die tot eind juni) loopt doen. Zou ik dan dubbele kosten hebben? of wordt mijn huidige abonnement (sim only 22,50) dan omgezet naar een BSW 100 met de nieuwe einddatum van eind juni volgendjaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:59:
Ik lees hier over standaard 4 GB geheugen, maar een Vodafone telefoniste vertelde mij dat er 16 GB bijgeleverd wordt. Dat vind ik nogal een verschil. Ik betwijfel dan ook of ik die telefoniste moet geloven.. we zullen het zien. Volgende week dus waarschijnlijk.
4GB zit standaard in alle telefoons. VF telefoniste zal wel weer wat kletsen, afgaande op de ervaringen van de diverse tweakers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
trion75 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:01:
[...]

Vanavond komt hij op vermist ;)
M'n Desiiiireeee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
koekoek2003nl schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:01:
Hmmm hij staat eindelijk op de Vodafone site. (comming soon)
Het abonnement wat ze daar aanbieden:
1jaar BSW (moet een verlenging zijn maar kan ik nergens vinden)
1e 6 maand - 12,50
Bijbetalen toestel - 334,10
totaal - 75 + 159 + 334,10 = 568,1

Bij PDAshop.nl
1jaar BSW (verlening)
1e 6 maand - 12,50
Bijbetalen toestel - 329
totaal - 75 + 159 + 329 = 563

scheelt een paar euro dus. Even kijken of vodafone mij een betere aanbieding kan doen. Werd gister al weer gebeld door GSMweb maar had geen tijd.

Dus even op de site gekeken, waar ik totaal niet uitkom, maar ik denk dat ze proberen aan te geven dat ze dezelfde aanbieding hebben als PDAshop maar dat ze het gemiddelde al hebben genomen van 12 maand (19,50)
1jaar BSW (verlenging)
12 maanden 19,50 (gemiddeld - 6x12,50 + 6x26,50 denk ik)
Bijbetalen toestel: 309
totaal - 234 + 309 = 543

Vraag me af als ik nu mijn nieuwe abonnement laat ingaan met dus die nieuwe voorwaarden, wat ze dan met mijn huidige abonnement (die tot eind juni) loopt doen. Zou ik dan dubbele kosten hebben? of wordt mijn huidige abonnement (sim only 22,50) dan omgezet naar een BSW 100 met de nieuwe einddatum van eind juni volgendjaar?
Verlengingen staan niet op de algemene VF site. Hiervoor moet je op mijnaanbod inloggen of bellen met de klantenservice.
Je huidige abo loopt gewoon door tot eind juni en daarna gaat je BSW in (zo zou het moeten gaan, tenminste..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Zo die van mij is besteld bij pdashop.be morgen bij mij! :o
ook mijn iphone opgestuurd naar zonzoo nog een lekkere 130 euro ervoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:13

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Je huidige abo blijft gewoon doorlopen totdat je nieuwe abo ingaat per eind juni dus. Je nieuwe abo loopt dan van eind juni tot 1 of 2 jaar later..

[ Voor 43% gewijzigd door TheVMaster op 07-04-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spec87
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11-2020
Net verzendbevestiging gekregen van algebeld.nl , zou hem morgen moeten binnenkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 10-10 09:35
Dat zou super zijn! Hoeven we nog maar een klein weekje te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06-2020
Jilvoos schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:48:
Aaaaargh, dat zou echt kamelenballen zuigen. Gelukkig heb ik het ding vrij vroeg gepre-orderd. :P

Wel vervelend dat er niet op het laatste moment meer info word vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Zoals anderen al hebben gezegd, ZOU het zo moeten zijn dat je huidige abonnement tot eind juni doorloopt, daarna overgaat in je nieuwe van 12 maanden.
Je zou echter niet de eerste zijn waarvan het abonnement wordt omgezet in de nieuwe vorm (dus per direct en met bijbehorend tarief), met een voorlopig onduidelijke einddatum van het contract...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Hij is er nog steeds niet! Chauffeur is al 8uur onderweg..
Toen ik belde konden zij mij namelijk ook zeggen dat ze normaal niet langer werken dan 8uur, en aangezien er staat dat hij om half 9 vertrokken is?...

Begin bang te worden.. M'n Desire? :'(
Afbeeldingslocatie: http://gelrenieuws.nl/media/2009/01/dsc00005.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door RendyHD op 07-04-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
  • Laatst online: 20:43
Heb net de desire bij Belcompany gehaald! mooi ding
Het was de laatste! hadden er maar 4 binnen gekregen dus mooi geluk gehad. wel wat meer betaald maar daar doen we het dan maar voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
Ecker3000 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:32:
Heb net de desire bij Belcompany gehaald! mooi ding
Het was de laatste! hadden er maar 4 binnen gekregen dus mooi geluk gehad. wel wat meer betaald maar daar doen we het dan maar voor :D
Hoeveel betaal je bij belcompany dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-10 14:51

ikbenwouter

! w t R

Blck schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:29:
[afbeelding]
Misschien kunnen ze hem nog redden als je Desire aan de goeie kant ligt.

Afbeeldingslocatie: http://gelrenieuws.nl/media/2009/01/dsc00009.jpg

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
Weer even een korte update wat betreft Smartphonestunts:

Na een kort telefoontje met de klantenservice ben ik niks wijzer geworden. Vanmiddag zeiden ze dat de lading Desires elk moment zouden verwachten en dat hij dan morgen verstuurd zou worden.

Ik heb mijn Desire op 29 maart besteld met een T-Mobile abbonnement, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn zei dat het niet zeker was dat ik hem deze week zou krijgen omdat ze er niet zeker van waren of ze genoeg Desires binnen zouden krijgen. De volgende zending zou dan pas weer in mei komen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Toen ik belde konden zij mij namelijk ook zeggen dat ze normaal niet langer werken dan 8uur, en aangezien er staat dat hij om half 9 vertrokken is?...

[afbeelding]
offtopic:
Het sneeuwt daar nog..? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. Normaliter zijn ze hier om 15:35. Chauffeur is onderweg. TNT is weer aan de late kant. Maar goed, ze hebben natuurlijk alles van over het lange Paasweekend nog te verwerken, en een scherp personeelstekort. Moet allemaal zo zuinig mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
l1m1t schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:51:

Na een kort telefoontje met de klantenservice ben ik niks wijzer geworden. Vanmiddag zeiden ze dat de lading Desires elk moment zouden verwachten en dat hij dan morgen verstuurd zou worden.

Ik heb mijn Desire op 29 maart besteld met een T-Mobile abbonnement, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn zei dat het niet zeker was dat ik hem deze week zou krijgen omdat ze er niet zeker van waren of ze genoeg Desires binnen zouden krijgen. De volgende zending zou dan pas weer in mei komen... |:(
Indien dat gebeurd dan wordt de bestelling gewoon geannuleerd hier en ga ik hem wel halen bij pdashop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 13-10 12:26
Matt_E schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:32:
[...]

ik hoor wel meer berichten op dit forum dat vodafone niet de snelste is met nummerportering. Hoelang wacht jij nu tot je het papierwerk rond hebt? Ik ga (waarschijnlijk) van Telfort naar Vodafone met nummerbehoud dus...
Heb het vorige week donderdag aangevraagd, ik bel net op en ze hebben vandaag pas nummerbehoud aangevraagd, vind nogal vreemd dat ze vandaag pas nummerbehoud aanvragen terwijl ze vorige week, 2uur later gelijk al bevestigings email hadden verstuurd dat ze contract hadden ontvangen en aan gevraagd hebben.
Maargoed ik wacht het nog ff af.. krijg er een beetje de schijt van met dat nummerbehoud gedoe -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 09:51

tozzke

aka tozzert

[afbeelding]
bij mij komt TNT 9 van de 10 keer pas in de avond. Het laatst dat ik een pakketje ontving via hen was om 21:15u.
Bij mij zijn ze ook nog niet geweest.... maar ik heb nog hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Ik heb zojuist studentmobiel gebeld, en volgens de dame aan de lijn (die zeer kortaf was) komen er vrijdag zo rond de 100 stuks binnen. En ze waren nog lang niet allemaal gereserveerd. Heb dus ook vanmiddag een abonnement afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l1m1t schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:51:

Wij waren inderdaad nog in de veronderstelling vanmiddag een aantal te krijgen, maar dit is helaas niet gebeurt. Wij verwachten deze week genoeg Desires te krijgen voor de pre-orders. Het gerucht gaat dat batch 2 van de Desires in mei pas beschikbaar is, maar batch 1 is nog niet eens compleet uitgeleverd.

Nu snap ik dat sommige klanten van ons zich aan het lijntje gehouden voelen, dit kan ik me goed voorstellen, maar helaas weten wij ook niet meer over de leveringen.

Met betrekking tot webshops die al wel uitgeleverd hebben, deze hebben ze bij leverancier x ingekocht en die heeft al een voorraadje gehad en dus uitgeleverd (zij hebben nu ook geen voorraad meer). Normaliter is de leverancier waar wij ze dit keer hebben besteld sneller, maar in dit geval dus helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 14:59
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:17:
[...]

Wij waren inderdaad nog in de veronderstelling vanmiddag een aantal te krijgen, maar dit is helaas niet gebeurt. Wij verwachten deze week genoeg Desires te krijgen voor de pre-orders. Het gerucht gaat dat batch 2 van de Desires in mei pas beschikbaar is, maar batch 1 is nog niet eens compleet uitgeleverd.

Nu snap ik dat sommige klanten van ons zich aan het lijntje gehouden voelen, dit kan ik me goed voorstellen, maar helaas weten wij ook niet meer over de leveringen.

Met betrekking tot webshops die al wel uitgeleverd hebben, deze hebben ze bij leverancier x ingekocht en die heeft al een voorraadje gehad en dus uitgeleverd (zij hebben nu ook geen voorraad meer). Normaliter is de leverancier waar wij ze dit keer hebben besteld sneller, maar in dit geval dus helaas niet...
IIg bedankt voor de update, zouden meer webshops moeten doen. Ik heb de mijne 17 feb besteld en vrijdag is vroeg genoeg ;)

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennert83
  • Laatst online: 20-09-2022
[...]

Bedankt voor de update. Hopelijk hebben jullie er inderdaad genoeg voor alle pre-orders. Heb de mijne op 26 mrt besteld, maar mocht deze pas in batch 2 geleverd kunnen worden, dan ga ik toch echt annuleren en 'm bij coolblue bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
lennert83 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:24:
[...]

Bedankt voor de update. Hopelijk hebben jullie er inderdaad genoeg voor alle pre-orders. Heb de mijne op 26 mrt besteld, maar mocht deze pas in batch 2 geleverd kunnen worden, dan ga ik toch echt annuleren en 'm bij coolblue bestellen...
Ik heb hem op 28 maart besteld. Verder, wat jij zegt :)

Is niet grappig telefoontjes te krijgen van je broer die hem al heeft 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Imperium op 07-04-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-10 08:15

Had ook per 8-3-2010 alvast nieuwe verleninging gedaan via Phoneplaza. Kreeg deze week weer de nieuwe rekening van VF en ja hoor direct mijn nieuwe abbo ingegaan terwijl mijn huidige pas per 14-7 afloopt. Dus gebeld met VF en daar was de hele mooie verklaring dat als je WEB er bij neemt ze dit direct activeren om zo de klant niet op kosten te jagen. Een hoop klanten denken namelijk dat ze direct gebruikt kunnen maken van internet. Tja zei ik: Zo kun je het ook verkopen zei ik en kreeg alleen een lach. Kortom als je geen internet hebt op je huidige abbo dan kun je er zeker van zijn dat het direct ingaat als VF goedkeuring heeft gegeven.

Ik wilde ook direct even weten of mijn nieuwe abbo dus ook ook 5 maanden eerder stopt. Nee dat niet die loopt tot 14-7-2012 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 21:12

sphere

Debian abuser

Ik ga het er op gokken bij Vodafone. Net gebeld, ik denk dat ik voor 2-jaar BSW200 ga. Mijn gemiddelde maandkosten komen dan op 23,25. Misschien dat er nog wat af kan als ik BSW 150 neem (toestel kost 120), maar dat is weer gedoe met afdingen. Het toestel is in ieder geval nog niet leverbaar.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone weer gebeld, kan deze week nog binnenkomen, maar verwerking en verzending duurt 2 tot 3 weken. Lekker duidelijk Vodafone! |:(
Ze blijven maar volhouden dat het een zwarte is, ik hoop het maar kan het mij niet voorstellen.
Tot zover ik kan googlen levert alleen Orange UK exclusief de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Laatst online: 10-10 18:40
[...]

Wij waren inderdaad nog in de veronderstelling vanmiddag een aantal te krijgen, maar dit is helaas niet gebeurt. Wij verwachten deze week genoeg Desires te krijgen voor de pre-orders.
Ok, dus ook als je (zoals ik) de pre-order pas zondag 4 april gedaan hebt bij smartphonestunts.nl? Want als ik hem pas met batch 2 in Mei krijg dan ga ik annuleren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Laatst online: 01-10 18:07
Ik heb gisteren de knoop doorgehakt, en de aanbieding van Smartphonestunts gepakt. Dit alles gisteren, meteen contract en andere benodigde bescheiden opgestuurd. Vandaag al bericht gehad dat alles in orde was, en dat mijn order verder in behandeling wordt genomen. Zou dan mooi zijn dat ik de Desire vrijdag binnen krijg, als de berichten kloppen die ik hier lees.
Komt hij later So be it, die paar dagen maken echt niet uit...

Vraag me stiekem wel af hoeveel Desire's er in de 1e batch van Smartphonestunts zitten. Ergens toch wel spectaculair dat deze toestellen zo enorm hard lopen bij de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorraadstatus update 2call.nl op hun website: http://www.2call.nl/telefoons/htc "Levertijd 3 weken" is nu "Vertraagde levertijd".
Zo te zien ga ik net het schip in (25 maart - een order van een week daarvoor had ik geannuleerd, omdat het Vodafone abbo minder gunstig was dan gedacht). Had ik meteen bevestiging gehad van de annulering, die ik al na een paar uur deed en een nieuwe order kunnen afsluiten (op hun verzoek mee gewacht), dan had ik hem ruim gehad morgen.
Tja ik had ergens anders kunnen bestellen na de niet helemaal soepele verwerking van de annulering - maar ik heb er al diverse toestellen besteld teruggaand tot een T610.. en dat ging toen meestal wel goed.
Verder wat reacties in dit topic gelezen. 'Desire', what's in a name ;) Mocht het inderdaad veel later worden (schijnt met HTC zo te zijn dat er na een aanvankelijke order een tijdje niets komt) dan kan die naam nog wel een wat wrange bijsmaak krijgen (nadat mijn P1i de geest gaf leen ik nu even een toestel zonder UMTS, terwijl ik daar sinds december geen gebruik meer van kan maken maar dus wel voor betaal). Mis dat breedband wel een beetje (zeker na de Telfort storing gisteren).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:38:
Vodafone weer gebeld, kan deze week nog binnenkomen, maar verwerking en verzending duurt 2 tot 3 weken. Lekker duidelijk Vodafone! |:(
Ze blijven maar volhouden dat het een zwarte is, ik hoop het maar kan het mij niet voorstellen.
Bij mij staat er ook zwart inderdaad in plaats van bruin en ze zeiden 5 tot 10 werkdagen (eergister zeiden ze dit) en dan zou ik hem binnen moeten hebben.

Overigens bij verlenging van het abbonement gaat het nieuwe abbonement meteen in, ook al werd hierboven gezegd van niet. Je contract loopt gewoon van de datum dat je originele contract afliep +1 of +2 jaar, liggend aan wat je afsluit natuurlijk.

@ sphere,
Ik heb bij vodafone BSW 150 2 jaar het volgende: 1e 6 maanden halve abbonements kosten en het toestel voor 29.99 euro. Op de website stond inderdaad 120 euro, maar hier is dus eenvoudig wat af te halen (ik ben niet echt gaan afdingen, gewoon gevraagd over de telefoon wat ze me konden aanbieden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:38:
Wat een waardeloos bedrijf 8)7 bedenk me volgende keer wel twee keer voordat ik daar iets bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dit is pijnlijk, aangezien mijn pakket nog steeds niet was toegekomen , rond gebeld...

de hele dag thuis gebleven voor mijn lang verwachte htc desire in ontvangst te nemen..
de bestuurder levert aan het verkeerde adres en mijn pakket is spoorloos :)

edit: te horen gekregen dat ze voorlopig niks kunnen doen voor me, bestelling datteert al van 18 februari

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
Zo, ik heb geannuleerd bij salland en besteld bij pdashop, komt ie als het goed is morgen op m'n werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nur5588
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-05-2019
Vanmiddag besteld bij Smartphone.nl met abo en morgenavond zou die aankomen. Lekker vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-10 14:07
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:50:
Voorraadstatus update 2call.nl op hun website: http://www.2call.nl/telefoons/htc "Levertijd 3 weken" is nu "Vertraagde levertijd".
Zo te zien ga ik net het schip in (25 maart - een order van een week daarvoor had ik geannuleerd, omdat het Vodafone abbo minder gunstig was dan gedacht). Had ik meteen bevestiging gehad van de annulering, die ik al na een paar uur deed en een nieuwe order kunnen afsluiten (op hun verzoek mee gewacht), dan had ik hem ruim gehad morgen.
Tja, wat is vertraagde levertijd? Blijkbaar zijn er vandaag wel al toestellen verzonden, ik hoop toch echt dat ze morgen een nieuwe bestelling binnen krijgen. Ik denk dat ze gewoon een groot aantal pre-orders nog moeten afhandelen, waardoor nieuwe bestellingen een 'vertraagde' levertijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:41

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Volgens de site: Op voorraad bij leverancier, levertijd 10 werkdagen
Dix0r schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:13:
[...]

Tja, wat is vertraagde levertijd? Blijkbaar zijn er vandaag wel al toestellen verzonden, ik hoop toch echt dat ze morgen een nieuwe bestelling binnen krijgen. Ik denk dat ze gewoon een groot aantal pre-orders nog moeten afhandelen, waardoor nieuwe bestellingen een 'vertraagde' levertijd hebben.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:50:
Ze hadden erover dat er morgen weer een lading de deur uit ging? morgen anders ook maar bellen want ik preorder hem om hem vroeg te hebben, had ik beter toch bij de belcompany kunnen halen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MercenaryAtWork schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:51:
[...]

Wat een waardeloos bedrijf 8)7 bedenk me volgende keer wel twee keer voordat ik daar iets bestel.
Klopt, maar als ze echt de zwarte gaan verkopen zijn ze weer geweldig. Daar wil ik wel 2 weken langer op wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HTC Desire wordt in de loop van deze week verwacht. Zodra ze weer op voorraad zijn en uw aanvraag door T-Mobile is goedgekeurd dan wordt uw bestelling gelijk verzonden.

Excuses voor de ontstane vertraging.

Met vriendelijke groet,
Belnu.nl

Ik krijg ook dit bericht wel raar dat ik al wel mail heb gekregen dat alles is goedgekeurd en hier staat dat nog moet gebeuren. Het ziet er dus naar uit dat ik uit dit onpersoonlijke bericht kan opmaken dat ik nog een paar weken moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:17:
[...]

Klopt, maar als ze echt de zwarte gaan verkopen zijn ze weer geweldig. Daar wil ik wel 2 weken langer op wachten!
Geloof me, dat doen ze niet! Dat ding is exclusief in de UK en daar is hij nog niet eens uit, dus lijkt me zwaar onwaarschijnlijk dat wij hem dan krijgen. Gewoon een fout op de website van VF en van de velen die ze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
trion75 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:15:
[...]

Ze hadden erover dat er morgen weer een lading de deur uit ging? morgen anders ook maar bellen want ik preorder hem om hem vroeg te hebben, had ik beter toch bij de belcompany kunnen halen. Ben benieuwd.
Er werd mij vanmiddag (laat in de middag) nog via e-mail verteld dat er morgen nieuwe telefoons binnen gaan komen....pfff....als ze hem morgen niet leveren tja..dan haal ik hel wel ergens anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

sphere schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:35:
Ik ga het er op gokken bij Vodafone. Net gebeld, ik denk dat ik voor 2-jaar BSW200 ga. Mijn gemiddelde maandkosten komen dan op 23,25. Misschien dat er nog wat af kan als ik BSW 150 neem (toestel kost 120), maar dat is weer gedoe met afdingen. Het toestel is in ieder geval nog niet leverbaar.
Hoezo in godsnaam rechtsstreeks bestellen bij Vodafone terwijl je bij websites als GSMWEB maar 12,- moet bijbetalen bij een WEB150 en bij studentmobiel helemaal niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Als ik zo rondkijk naar hoe andere bedrijven het afhandelen, dan moet ik zeggen dat ik echt heel erg blij ben dat ik 'm bij pdashop heb besteld :) Het klinkt bijna als spam, maar ik heb tot nu toe nog geen bedrijf meegemaakt dat me *zo vaak* op de hoogte hield (via mail, telefoon *en* sms!) van wat er allemaal met de bestelling gebeurt, en dat ook nog eens met tijdstippen erbij waar men zich redelijk netjes aan houdt...

* Stukfruit vindt dat de heren en dames bij pdashop zichzelf op de borst mogen kloppen - dit is pas service!

* Stukfruit gaat nu wachten tot morgenochtend, want dan is het zover.. hij komt, hij komt.. O+
Echt he, ik voel me nu net een klein kind dat z'n verjaardagscadeautjes gaat krijgen :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 09:51
Vandaag ook de bevestiging van smartphonestunts gekregen dat m'n contract en overige documenten in orde zijn. :)
Nu maar hopen dat de leverancier ze daar morgen afleverd en we het toestel vrijdag in huis mogen hebben.
Wel jammer om te horen dat de 2e batch toestellen pas in mei verwacht wordt zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Testpanel schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:34:
Vandaag ook de bevestiging van smartphonestunts gekregen dat m'n contract en overige documenten in orde zijn. :)
Nu maar hopen dat de leverancier ze daar morgen afleverd en we het toestel vrijdag in huis mogen hebben.
Wel jammer om te horen dat de 2e batch toestellen pas in mei verwacht wordt zeg :o
Da's niet jammer :+ Da's gewoon waardeloos.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Wat is het in beide topics opeens rustig geworden mensen! Het is wel duidelijk wat de helft van de gebruikelijke bezoekers op dit moment aan het doen is :+

Ik heb 'm zelf vanmiddag alsnog besteld bij GSMweb, helaas moet ik nu weer een weekje of wat wachten totdat Vodafone m'n nummerportering geaccepteerd heeft ;(

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Kazu schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:49:
Wat is het in beide topics opeens rustig geworden mensen! Het is wel duidelijk wat de helft van de gebruikelijke bezoekers op dit moment aan het doen is :+

Ik heb 'm zelf vanmiddag alsnog besteld bij GSMweb, helaas moet ik nu weer een weekje of wat wachten totdat Vodafone m'n nummerportering geaccepteerd heeft ;(
Ik heb ook vanmiddag een abo bij vodafone afgesloten (via studentm) maar hoe kom je erbij dat het een week gaat duren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenstein
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 12:27
Jeuj, eindelijk m'n Desire ook binnen :)
Nu eens ff een goed navigatiepakketje zoeken voor op dat android gebeuren, ben totale android n00b (voorheen wm gebruiker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
BPP schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:53:
[...]

Ik heb ook vanmiddag een abo bij vodafone afgesloten (via studentm) maar hoe kom je erbij dat het een week gaat duren. :(
Van wat ik heb gelezen uit dit topic is Vodafone niet echt de snelste als het op nummerbehoud aan komt... Helaas...

Bovendien staat het bij GSMweb ook op de site dat de nummerportering max 2 weken kan duren.

[ Voor 11% gewijzigd door Kazu op 07-04-2010 18:56 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
Net aan de telefoon gehangen met Vodafone, nu verwachten ze hem weer tussen 15 en 23 april te leveren. Ik weet het niet meer hoor, als ik iedereen hier zo hoor met zn telefoon, misschien maar annuleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is bij mij vandaag in de winkel binnen gekomen. Het is een zwarte en hij is super!
Heb er al lekker even mee gewerkt. hij is rap en nauwkeurig in zijn touch.
Ik denk dat als je geen 3 weken wil wachten je toch ff bij een winkel binnen moet lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:00:
hij is bij mij vandaag in de winkel binnen gekomen. Het is een zwarte en hij is super!
Heb er al lekker even mee gewerkt. hij is rap en nauwkeurig in zijn touch.
Ik denk dat als je geen 3 weken wil wachten je toch ff bij een winkel binnen moet lopen...
Een Zwarte? :) Bedoel je niet donkerbruin? ;)

Waar heb je hem besteld?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:06:
[...]

Een Zwarte? :) Bedoel je niet donkerbruin? ;)

Waar heb je hem besteld?
Ik denk dat hij in de winkel waar hij werkt bedoeld. Dus één of ander telefonieketen

[ Voor 4% gewijzigd door Yellowneck op 07-04-2010 19:10 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSt@rter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 09:05
Vanmiddag even bij de Vodafone winkel geweest om te kijken of ze me niet vergeten waren. Nu liet de verkoopster mij een mail van hun HK zien, waarin stond dat de Desire in week 16 aan de winkels uitgeleverd wordt.
Ik hoop alleen niet dat de vertraging van de toestellen te wijten is aan het "Branden" hiervan, zoals ze bijvoorbeeld met de magic gedaan hebben. Dit zal dan zeker problemen gaan geven met het rooten van onze Desire en zou toch wel een koude douche zijn voor dat lange wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireSt@rter schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:11:
Vanmiddag even bij de Vodafone winkel geweest om te kijken of ze me niet vergeten waren. Nu liet de verkoopster mij een mail van hun HK zien, waarin stond dat de Desire in week 16 aan de winkels uitgeleverd wordt.
Ik hoop alleen niet dat de vertraging van de toestellen te wijten is aan het "Branden" hiervan, zoals ze bijvoorbeeld met de magic gedaan hebben. Dit zal dan zeker problemen gaan geven met het rooten van onze Desire en zou toch wel een koude douche zijn voor dat lange wachten.
Oh man, nog niet eens aan gedacht. Ik ga morgen even bellen of ze hem "branden", want zo ja dan wil ik hem niet van hun. Dan bestel ik hem wel bij pda shop ofzo zonder brand van vodafone.
Pagina: 1 ... 21 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.