DingK schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:54:
[...]
Dan ben je hoopvol en denk je dat het komt omdat ze je abbonnement weer netjes terug aan het zetten zijn...

Staat nou weer dezelfde onzin als gisteren, namelijk een B+S+W 150 geldig t/m 31-08-2010...

Pff... Net gebeld met VF, weer met hetzelfde verhaal afgescheept. Al mijn vragen/opmerkingen staan in memo's, ook van gisteren. Volgens meneer was nu ook de einddatum van het contract gewijzigd. Het leek er bijna op dat ik een heel ongebruikelijke manier van verlengen verwacht, mijn wens moest speciaal worden vermeld.
E.e.a. werd weer per mail doorgezet naar de betreffende persoon, met het verzoek contact met mij op te nemen. Heb hem ook gevraagd of daar een termijn op te plakken is, omdat ik gisteren precies hetzelfde te horen kreeg.
Nee meneer, die e-mail wordt zeker gelezen en opgepakt, maar ik kan natuurlijk niet zien wanneer. Ook een gemiddelde, op ervaring gebaseerde, termijn bleek te hoog gegrepen.
Ik weet in ieder geval wel dat ik over 24u bij geen gehoor m'n order annuleer. De enige reden dat VF een dealtje met mij kon sluiten was het gunstige verlengingsaanbod, maar dan moet dat voordeel niet zoveel zooi met zich meebrengen.
Weet iemand of het ook mogelijk is om een nieuw abbonnement af te sluiten bij je huidige provider, of gaat men dan steigeren?