Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijst
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 17:10
Djemme schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:02:
[...]

Dankje, maar taalkundig bezien is distributieproces ook al het wegbrengen.. Of ligt dat aan mij?
Distributieproces: lijkt me dan dat het pakket op de laatste vestiging voor uitreiking ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 10:36
Je kunt net zo goed aan het einde van het ritje zitten en dan gaat er zo weer 2 á 3 uur overheen. Vaak genoeg gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
wontcachme schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:00:
[...]

Hier 24 maart. Dat was tevens mijn bestel datum bij Hi. Staat nog steeds op voor inschrijving
Ja, denk dat er bij iedereen de besteldatum staat :) had ik me even niet bedacht haha.. laten we hopen dat EbonHawk gelijk heeft dat Hi eerder gaat leveren, door al die verhalen dat ie er is.. IK WIL OOK!!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
ikbengoofy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:58:
[...]

Oja ik zie het....

Nouja vrijdag dan,

Kan dat nummerbehoud gedoe opleveren dan? dat het langer kan gaan duren?
Ik heb die vraag een (ondertussen flink) aantal pagina's terug ook gesteld. Ik kreeg daarop een DM van smartphonestunts. Het kwam er op neer dat ze meteen gaan versturen zodra nummerbehoud is goedgekeurd door je nieuwe provider. In mijn geval (VF) kan dat helaas wel een week duren.

Als je de precieze status van je order wilt weten zou ik even contact opnemen met hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
Uit de FAQ van GSMweb.nl
De telefoon (indien besteld) wordt verstuurd wanneer de porteringsdatum door Vodafone verstrekt is. Bij nummerportering is het dus niet mogelijk binnen 24 uur een telefoon te leveren. Dit kan enkele weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 16:57
Zo, ben ik even blij dat ik m'n pre-order bij GSMWijzer heb geannuleerd. Gisteravond bij pdashop besteld, en de postbode is nu onderweg met m'n Desire!

Bevestigd toch weer sterk dat pre-orderen (als je echt als eerste het apparaat wilt krijgen) grote onzin is. Het enige wat je doet is eerder je geld uitgeven zonder zekerheid en garanties te krijgen. Tenzij er productie problemen zijn o.i.d. dan is pre-orderen maanden van te voren misschien handig maar geeft nog steeds geen garanties (in z'n geheel niet zelfs, want je weet niet hoeveelste je bent op de lijst en wat de voorraad zal worden).
Maar het idee alleen al dat mensen dan misschien een voorkeursbehandeling krijgen zal waarschijnlijk wel genoeg zijn om te blijven pre-orderen. Ik maak mezelf er ook nog wel eens schuldig aan :D.

Sowieso, even 1 á 2 weken wachten levert waarschijnlijk zo 50 euro op. Toch weer 11% korting moet je maar denken op een los toestel. Zou niet weten of het net zoveel of meer scheelt op abonnementen. De verschillen bij abonnementen en shops zijn veel groter, dus misschien het wachten nog meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenvanLogten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2023
Studentmobiel.nl mail:

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij morgen de eerste lading binnen krijgen. Zodra het toestel hier op voorraad is, zullen wij uw aanvraag verder doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
Algebeld heeft de leverstatus van de Desire Brown op 'direct leverbaar' staan nu, dus ik mag hopen dat ik vandaag een verzendbevestiging krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:32:
Mensen die bij ons besteld hebben moeten helaas nog eventjes geduld hebben. De leverancier geeft aan dat het toestel vandaag bij hun binnen komt. Misschien dat wij ze vandaag al hebben, maar de verwachting is morgen.

Ik voel al vragen aankomen van: "hoe komt het dan dat CB en GSMweb ze al wel hebben?" Het antwoord moet ik jullie helaas schuldig blijven.
Hebben jullie enig idee hoeveel er binnen gaan komen? Ik heb ruim anderhalve maand geleden besteld en hoop toch eigenlijk wel dat ik dan zo rond vrijdag een nieuwe telefoon in huis heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:16
Megalo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:21:
Algebeld heeft de leverstatus van de Desire Brown op 'direct leverbaar' staan nu, dus ik mag hopen dat ik vandaag een verzendbevestiging krijg.
Dat was gisteren nog niet, dus dan verwacht ik inderdaad dat ze vandaag gaan uitleveren.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is de kogel al helemaal door de kerk. Status veranderd naar: "Chauffeur is onderweg". Dus zeker weten binnen vandaag! Ik kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoenkelYani
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 14:50
Gisteren een mail ontvangen van PDAShop(.be) dat de zilveren versie vertraagd is maar dat ik natuurlijk kostenloos een bruin model kon geleverd krijgen uit stock.
Ondertussen is de pakjesdienst ermee onderweg en heb ik hem dus vanavond :)

Ik kijk er naar uit om een korte review te schrijven en vooral uren uitzoeken hoe dat ding eigelijk werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wph schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:22:
[...]

Hebben jullie enig idee hoeveel er binnen gaan komen? Ik heb ruim anderhalve maand geleden besteld en hoop toch eigenlijk wel dat ik dan zo rond vrijdag een nieuwe telefoon in huis heb....
Nee, we hebben helaas nog geen idee van de hoeveelheid die we binnen krijgen. Uiteraard streven we ernaar om alle pre-orders eruit te kunnen doen, maar als je 1,5 maand de bestelling hebt geplaatst moet het wel heel raar lopen als jij je toestel vrijdag niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pausie schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:03:
[...]

Op de frontpage staat dat HTC hem officieel gereleased heeft dus eigenlijk zou je hem *denk ik* binnen 1 week thuis kunnen hebben
Niet op de frontpage van phoneplaza waar ik na kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalbyte
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-08 12:50
Ik wordt toch gek van phoneplaza. Zij hebben gewoon geen idee wat 'customer service' betekend.

Volgende keer bij smartphonestunts (ik vind u posten van nieuws hier uitstekend!) of gsmweb bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:50
Yes, hij is binnen! En het grappige is... volgens TNT is hij nog in het sorteercentrum. Extra bewijs dat zo'n track/trace niet werkt.... maar iig... me happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Anteros schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:43:
Yes, hij is binnen! En het grappige is... volgens TNT is hij nog in het sorteercentrum. Extra bewijs dat zo'n track/trace niet werkt.... maar iig... me happy :D
Moet je nu contant betalen aan TNT (mocht je nog niet hebben betaald), of heeft TNT een pinapparaatje bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radicalbyte schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:41:
Ik wordt toch gek van phoneplaza. Zij hebben gewoon geen idee wat 'customer service' betekend.

Volgende keer bij smartphonestunts (ik vind u posten van nieuws hier uitstekend!) of gsmweb bestellen.
Gaan we dus annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Heb net bericht gekregen van mijn moeder dat het pakje binnen is. Jammer genoeg zit ik nog tot vrijdag in nederland en zal ik dus nog even op mijn tanden moeten bijten.

Trouwens bij mij staat op de tnt website dat hij nog in het depot staat :P

[ Voor 19% gewijzigd door Dranica op 07-04-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Laatst online: 22:50
XENTiC schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:44:
[...]

Moet je nu contant betalen aan TNT (mocht je nog niet hebben betaald), of heeft TNT een pinapparaatje bij?
Ik had een pre-order geplaatst. Moest wel tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Anteros schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:43:
PICS or it didnt happen.

Ga zelf denk ik na het weekend naar de BelCompany om beide kleuren te checken. Vind het erg moeilijk om een oordeel te vellen tussen de twee zonder ze echt gezien te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
  • Laatst online: 26-09 21:22
Mijn gekozen aanbieding (voor 2 april besteld):

T-Mobile contractverlenging:
2 jaar Relax 25 - 18,95 per maand
web 'n' walk Standard (€ 9,95 p.m.) - eerste 12 maanden € 2,95 per maand
Toestel gratis.

Besteld bij GSMWijzer. De status staat nog steeds op "contract ontvangen". Een weekje kan ik nog wel wachten, want een bestelling annuleren vind ik weer teveel moeite...en de aanbieding van T-Mobile voor de Relax 25 is nu met een euro per maand verhoogd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Status staat hier nu op : "Zending in distributieproces".
Gloeiende, ik kan niet meer wachten! Komop met die telefoon :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:11
Nog niks gehoord van salland :( Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ze 'm vandaag of morgen daar binnenkrijgen en dat ik 'm dan uiterlijk vrijdag heb... Iemand anders al iets van salland gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:15
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:02:
Net phoneplaza gemaild, of ze iets beter dan de op de website staande "levertijd ca. 3 weken" weten te vertellen. Anders annuleren, denk ik?
Zou ook wel willen annuleren maar ja icm met een abbo afgelosten en het abbo is al direct actief ipv dat Vodafone netjes de 5 maanden afwacht tot mijn huidige is afgelopen. Had ze gebeld maar doen ze om mensen niet op kosten te jagen als ze verlengen met nu internet erbij. Ja zei ik, zo zou je dat ook kunnen vertellen aan de klanten.

Annuleren lijkt mij dus geen mogelijkheid. Zit niets anders op dan af te wachten tot phoneplaza met goed nieuws komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh...Ben niet zo thuis in overstappen van provider maar ik ga ervan uit dat ik eerst moet wachten op goedkeuring van nummerbehoud voordat ik mijn levering kan verwachten.. Klopt dat?

Ik heb besteld bij Smartphonestunts dus moet sowieso wachten tot vrijdag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

radicalbyte schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:41:

Phoneplaza (en 2call en The Phoneshop) zullen de telefoon op hetzelfde moment als Smartphonestunts binnenkrijgen, ze zitten namelijk bij dezelfde inkooporganisatie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de belgen enige update van hun TNT pakket ?
zo ja post het hier, of als er een belg zijne al heeft ontvangen....

mijjn pakketje is nog altijd onder weg naar land van bestemming :(
deprimerend, kwil hem vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Voor de Hi mensen:
Eind volgende week moet hij binnenkomen, dus de week erna is hij te koop in de winkels en op hi.nl
Bron: http://twitter.com/AanbiedingvanHi/status/11746252535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoKro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
JeroenvanLogten schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:21:
Studentmobiel.nl mail:

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij morgen de eerste lading binnen krijgen. Zodra het toestel hier op voorraad is, zullen wij uw aanvraag verder doorvoeren.
Reactie op mijn vraag van Studentmobiel:
Hartelijk dank voor uw bericht.
Graag voorzien wij u via deze weg van de gevraagde informatie.

Op dit moment is de verwachting dat de HTC Desire eind van deze week aan ons geleverd zal worden.
Er zijn al behoorlijk wat bestellingen geplaatst voor dit toestel dus wij kunnen niet met zekerheid zeggen dat de voorraad zodanig zal zijn dat er na de eerste levering nog voldoende toestellen direct leverbaar zijn.
Wij raden u aan onze website in de gaten te houden en te overwegen om alvast een bestelling te plaatsen.
Detail: ik heb al een orderstatus van ze gekregen, het mailtje daarover -met nummer- heb ik een reply op gestuurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28

TheVMaster

Moderator WOS
Phrenetic schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:08:
[...]

Phoneplaza (en 2call en The Phoneshop) zullen de telefoon op hetzelfde moment als Smartphonestunts binnenkrijgen, ze zitten namelijk bij dezelfde inkooporganisatie .
Dat gaat dan op z'n vroegst dus vrijdag worden voordat hij vanuit 2Call geleverd gaat worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 13:19
Ben op dit moment niet thuis, maar een kameraad, ook een Belg, heeft net naar TNT gebeld en de pakketjes zijn onderweg naar ons. Dus dat komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GV83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-08 19:32
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:10:
voor de belgen enige update van hun TNT pakket ?
zo ja post het hier, of als er een belg zijne al heeft ontvangen....

mijjn pakketje is nog altijd onder weg naar land van bestemming :(
deprimerend, kwil hem vandaag
Bij mij is het al zending in depot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon is binnen :D :D , een half uur nadat er op tnt track en trace aangegeven werd dat de chauffeur onderweg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:50
Had het inderdaad al gezien wist niet dat het over de Desire ging...wel ff wachten nog dus.

wel grappig dat veel webshops die eerst met data van 1 of 2 April pochten nog steeds niet kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
  • Laatst online: 16-07-2023
Zijn er mensen in Eindhoven die hem al ontvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
Racingboy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:14:
Ben op dit moment niet thuis, maar een kameraad, ook een Belg, heeft net naar TNT gebeld en de pakketjes zijn onderweg naar ons. Dus dat komt goed!
Ja, ze waren gisteren ook al onderweg :p
Veel zegt dat niet e :p

Bij mij nog altijd "Verzonden naar land van bestemming" precies of hij de halve wereld rond moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:01
Darkwings schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:02:
Nog niks gehoord van salland :( Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ze 'm vandaag of morgen daar binnenkrijgen en dat ik 'm dan uiterlijk vrijdag heb... Iemand anders al iets van salland gehoord?
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw mail met het verzoek om uit te zoeken wat de levertijd is van uw bestelde product kunnen wij u berichten dat uw product naar verwachting 12-04-2010 bij ons op voorraad zal komen. Houdt u svp rekening met een mogelijk kleine vertraging veroorzaakt door het transport. Zodra wij het product voorradig hebben, ontvangt u automatisch bericht van ons via de e-mail.

Met vriendelijke groet,

Patrick Bouwhuis
Sales Department

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Pakket is nu in distributie volgens de TNT website =D. Jammer dat ik niet thuis ben...

Iemand enig idee of ze het pakket bij de buren afgeven? Er is al voor het pakket betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Michel242186 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:19:
[...]

Had het inderdaad al gezien wist niet dat het over de Desire ging...wel ff wachten nog dus.

wel grappig dat veel webshops die eerst met data van 1 of 2 April pochten nog steeds niet kunnen leveren.
Had vriend van mij daar laten twitteren omdat ik zelf geen twitter heb. Dit kwam er dus uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muksie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 18:14
Phrenetic schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:08:
[...]

Algebeld.nl staat daar ook tussen, maar op hun website geven ze aan dat de Desire al direct leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
chosen1 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:20:
[...]

Ja, ze waren gisteren ook al onderweg :p
Veel zegt dat niet e :p

Bij mij nog altijd "Verzonden naar land van bestemming" precies of hij de halve wereld rond moet.
Nee werd gezegd dat het pakketje momenteel bij de persoon die het af gaat leveren is. Dus op dit moment is hij pakketjes aant leveren en daar zit hij bij... Bij mij staat trouwens ook nog gewoon "Verzonden naar land van bestemming" maar is straks wel in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
Racingboy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:24:
[...]

Nee werd gezegd dat het pakketje momenteel bij de persoon die het af gaat leveren is. Dus op dit moment is hij pakketjes aant leveren en daar zit hij bij... Bij mij staat trouwens ook nog gewoon "Verzonden naar land van bestemming" maar is straks wel in huis
Nice :p

Welke regio woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woek
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
Ongelooflijk! 7 dagen geleden een Vodafone/HTC-desire abonnement besteld bij GSMWeb (inclusief nummerportering vanaf een KPN abonnement), en vanmorgen is het pakketje al bezorgd! Dat had ik niet durven hopen. Vanmiddag maar wat eerder naar huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djemme
  • Laatst online: 07-03 17:56
Mijne is een uur geleden afgeleverd, ik woon in de regio Oosterhout NB voor belanghebbenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeOO schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:06:
[...]

Zou ook wel willen annuleren maar ja icm met een abbo afgelosten en het abbo is al direct actief ipv dat Vodafone netjes de 5 maanden afwacht tot mijn huidige is afgelopen. Had ze gebeld maar doen ze om mensen niet op kosten te jagen als ze verlengen met nu internet erbij. Ja zei ik, zo zou je dat ook kunnen vertellen aan de klanten.

Annuleren lijkt mij dus geen mogelijkheid. Zit niets anders op dan af te wachten tot phoneplaza met goed nieuws komt.
Een bestelling is toch een bestelling?
Wanneer ik annuleer is toch alles geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 19:38
Grrrrr..zit al vanaf 9 uur bij de voordeur, maar ze zijn altijd zo laat hier met pakketjes doordeweeks :'( een keertje pas om half 6 's avonds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:50
XENTiC schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:22:
[...]

Had vriend van mij daar laten twitteren omdat ik zelf geen twitter heb. Dit kwam er dus uit.
Net nog even met Hi getwittert en diegene zou nog even nakijken of het eerder wordt dan 21 April.

ff by the way er zit dus een 4GB sd kaartje bij is wel netjes dacht ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Michel242186 op 07-04-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Woek schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:28:
Ongelooflijk! 7 dagen geleden een Vodafone/HTC-desire abonnement besteld bij GSMWeb (inclusief nummerportering vanaf een KPN abonnement), en vanmorgen is het pakketje al bezorgd! Dat had ik niet durven hopen. Vanmiddag maar wat eerder naar huis ;)
Review time? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Luqq schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:29:
Grrrrr..zit al vanaf 9 uur bij de voordeur, maar ze zijn altijd zo laat hier met pakketjes doordeweeks :'( een keertje pas om half 6 's avonds..
Ja heb ik ook last van :( En ik expres m'n muziek zachtjes, zodat ik de bel wel hoor 8)7 zal je zien dat het pas om 20:00 komt ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
SmithNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:12:
Nog even gecheckt of het niet handiger is om m'n order bij VF te cancellen en bij coolblue te bestellen.. echter..

Mijn aanbieding:

BSW 150 verlenging 2jr. 24 x € 25,81 = € 619 + € 30 (toestel) = € 649
Tip: ook op de VF website geldt nu de 12 maanden korting, 12 maanden normaal tarief. Het meest voordelig is dan je order bij VF te cancellen en een nieuwe te plaatsen onder de nu geldende voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Michel242186 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:29:
[...]

Net nog even met Hi getwittert en diegene zou nog even nakijken of het eerder wordt dan 21 April.
Laten we hopen op goed nieuws. Ook al gemaild naar Hi, maar die reageren altijd pas de volgende dag. Trage bedoeling daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
Mijn chauffeur is al een uur of 2 onderweg... Mensen in zuid limburg die hem al hebben?

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Blck schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:31:
Mijn chauffeur is al een uur of 2 onderweg... Mensen in zuid limburg die hem al hebben?
voor venlo is hij ook nog onderweg;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
DennusB schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:30:
[...]

Ja heb ik ook last van :( En ik expres m'n muziek zachtjes, zodat ik de bel wel hoor 8)7 zal je zien dat het pas om 20:00 komt ofzo :P
Ik zit nu ook op de pc van mn ouders, die zit naast de voordeur :P Maargoed. Iemand nog een idee waar ik het originele hoesje van de nexus one zou kunnen krijgen :? Vind die het minst..verwijfd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:04
Luqq schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:33:
[...]

Ik zit nu ook op de pc van mn ouders, die zit naast de voordeur :P Maargoed. Iemand nog een idee waar ik het originele hoesje van de nexus one zou kunnen krijgen :? Vind die het minst..verwijfd :+
Past dat precies goed dan?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XENTiC schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:30:
[...]

Laten we hopen op goed nieuws. Ook al gemaild naar Hi, maar die reageren altijd pas de volgende dag. Trage bedoeling daar.
Net ook gesproken met de afdeling die de Desire zal gaan versturen, maar dit zal waarschijnlijk niet eerder zijn dan de 21e, er is een kleine kans dat dit de 16e zal worden, maar daar moest ik niet vanuit gaan. Ach die twee weekjes wachten kunnen er ook nog wel bij, kan ik al wat ervaringen zien tenminste, en de review, schiet op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Zijn er nog meer mensen waar die verrekte status nogsteeds staat op "Zending in distributieproces" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0entje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 07:16
Hier is hij ook zojuist afgeleverd :D
Afbeeldingslocatie: http://img535.imageshack.us/img535/3259/img0801q.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door J0entje op 07-04-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:14

Boy

www.byoscoop.nl

Ik heb met Telfort gechat, maar daar wordt je niets wijzer van...ben benieuwd wanneer ze daar binnenkomen :(

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
is neopreen en rekt dus mee..en het gaat om millimeters, dus lijkt me wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
J0entje schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:36:
Hier is hij ook zojuist afgeleverd :D
Welke stad is hier xD

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Racingboy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:14:
Ik ben een belg en mijn pakje is al twee uur geleden aangekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:11
koekjeh schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:22:
[...]

Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw mail met het verzoek om uit te zoeken wat de levertijd is van uw bestelde product kunnen wij u berichten dat uw product naar verwachting 12-04-2010 bij ons op voorraad zal komen. Houdt u svp rekening met een mogelijk kleine vertraging veroorzaakt door het transport. Zodra wij het product voorradig hebben, ontvangt u automatisch bericht van ons via de e-mail.

Met vriendelijke groet,

Patrick Bouwhuis
Sales Department
Wat een prutsers :( Pre-orderen ga ik dus in het vervolg ook niet meer doen, beter afwachten tot je weet welke shop 'm ook daadwerkelijk op de release kan leveren. Totaal onnodige delay dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:35:
[...]

Net ook gesproken met de afdeling die de Desire zal gaan versturen, maar dit zal waarschijnlijk niet eerder zijn dan de 21e, er is een kleine kans dat dit de 16e zal worden, maar daar moest ik niet vanuit gaan. Ach die twee weekjes wachten kunnen er ook nog wel bij, kan ik al wat ervaringen zien tenminste, en de review, schiet op :9
Jammer maar helaas, dan wordt het maar ff 2 weken uitzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 12:26
Woek schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:28:
Lekker vaag.
Ik heb ook vorige week B+S+W 200 aangevraagd met nummerporterting van Tmobile (14juli afgelopen) naar Vodafone, en die kerel van GSMweb zegt dat vodafone vertraging heeft met de datums van nummerbehoud, nu moest ik zelf maar even proberen te bellen zegt die.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0entje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 07:16
Ommen (vast niet zo heel bekend :P, dicht bij Zwolle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
DingK schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:30:
[...]

Tip: ook op de VF website geldt nu de 12 maanden korting, 12 maanden normaal tarief. Het meest voordelig is dan je order bij VF te cancellen en een nieuwe te plaatsen onder de nu geldende voorwaarden.
Vanavond maar weer eens bellen.. wil inderdaad dan de nieuwe kortingen van ze krijgen, heb immers nog geen telefoon....

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Darkwings schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:41:
[...]

Wat een prutsers :( Pre-orderen ga ik dus in het vervolg ook niet meer doen, beter afwachten tot je weet welke shop 'm ook daadwerkelijk op de release kan leveren. Totaal onnodige delay dit.
helemaal mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:35:
Zijn er nog meer mensen waar die verrekte status nogsteeds staat op "Zending in distributieproces" ?
"Zending in distributieproces" staat bij mij in het engels als "Shipment out for delivery"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
ook in Delft is hij binnen, even de boel instellen en dan laat ik weten wat ik er van vindt (in het andere topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
  • Laatst online: 27-05 11:10
Algebeld verwacht het toestel vandaag binnen te krijgen. Dat betekend voor mij dus pas morgen (hopelijk) ontvangen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben woonachtig in Belgie en hij is binnen!

Op de TNT status pagina echter, staat nog steeds:

in distribution : 06.04.2010:Parcel at depot
in distributie: 06.04.2010:Zending in depot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Mensen in helmond en omstreken hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Laatst online: 04-09 18:57
King_Pin schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:48:
Algebeld verwacht het toestel vandaag binnen te krijgen. Dat betekend voor mij dus pas morgen (hopelijk) ontvangen ...
Als ze dat 'verwachten', vind ik het vrij apart dat ze hem op 'direct leverbaar' hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:53
Blck schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:31:
In Zuid-Limburg zal er, zoals in principe altijd hier :P, rond half 1-1 uur aan de bel getrokken worden ;). Zelf moet ik overigens tot morgen wachten, had hem eerst bij een provider zelf besteld, maar nu toch maar via PDAShop en zal dan ook morgen arriveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier was in ieder geval Geldrop. TNT Express was hier om ca 9.15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:54:
Mensen in helmond en omstreken hem al binnen?
Ja dus, waar heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Mensen in Vlaardingen/Schiedam die hem al binnen hebben toevallig ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:58:
[...]

Ja dus, waar heb je besteld?
Bij PDAshop, maar ik ben niet thuis atm :(. Ben benieuwd of ze al langs zijn geweest en of het bij de buren ligt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
clockw1ze schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:42:
[...]

Lekker vaag.
Ik heb ook vorige week B+S+W 200 aangevraagd met nummerporterting van Tmobile (14juli afgelopen) naar Vodafone, en die kerel van GSMweb zegt dat vodafone vertraging heeft met de datums van nummerbehoud, nu moest ik zelf maar even proberen te bellen zegt die.. :/
Laat even weten als je wat meer weet ^.^

Ik heb het zelfde alleen B/S/W 150 18mei afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
chosen1 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:26:
[...]

Nice :p

Welke regio woon je?
Limburg, Genk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:04
Probleem hier is dat ik de komende dagen niet thuis ben. wel is mijn pa thuis...

ik heb hem met abbo besteld, papieren vooraf gestuurd, moet er dan nog iets getekend worden (door mij) aan de deur?

of kan me pa hem gewoon aannemen?

Geen idee hoe dat werkt namelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door ikbengoofy op 07-04-2010 12:17 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekerdt
  • Laatst online: 18-01 19:04
Zojuist de bruine desire gekocht bij smartphone stunts. Kan niet wachten tot ie binnen is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Zo! Net gehaald bij de belcompany! :D
nu booten en testten onder werktijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 12-10 12:41
Zojuist VF even gebeld aangezien ik mijn abonnement via hun verlengd heb, zij gaven aan op 12 april de Desire op voorraad te hebben (dus begin volgende week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hehe eindelijk staat er "Chauffeur is onderweg".
Hoop dat hij hier voor 14:00 is, want dan moet ik ff uurtjes rijles doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
't valt me overigens op dat 2Call ook niet op e-mail reageert...hmm...zouden ze het soms ERG druk hebben met het inpakken en versturen van de Desires?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Laatst online: 10-10 14:56
Ted_W schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:17:
Zojuist VF even gebeld aangezien ik mijn abonnement via hun verlengd heb, zij gaven aan op 12 april de Desire op voorraad te hebben (dus begin volgende week).
Ik had net een mail met een standaardverhaal met half april blabla.. vanavond ook maar even bellen.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er naar uit dat GSMWeb haar zaakjes goed op orde heeft. Netjes, zoals beloofd, is mijn HTC Desire net afgeleverd. Gang van zaken is erg goed bij GSMWeb. Contract binnengekregen, teruggestuurd, en het was binnen een dag allemaal geregeld. Helaas is mijn Desire bij mij thuis afgeleverd en kan ik er nu nog niet mee spelen maar gelukkig heeft een collega dezelfde telefoon besteld en heeft ie deze op het werk af laten leveren. (Weliswaar bij Coolblue. Ook erg goed geregeld. Gisteravond besteld, nu al binnen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:20:
't valt me overigens op dat 2Call ook niet op e-mail reageert...hmm...zouden ze het soms ERG druk hebben met het inpakken en versturen van de Desires?!
Nee hoor. 2call = phoneplaza volgens mij. Ik heb hun drie weken terug gemaild, en kreeg ook geen antwoord. Tot de derde of vierde keer. Uiteindelijk wel een antwoord, maar die was leeg. Na wat andringen , kreeg ik wel een antwoord met inhoud. Het is zeker niet wegens versturingsdrukte. Simpelweg, wij hebben voor de verkeerde gekozen. De volgende keer weten we dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Ben van plan met een uurtje ook naar VF te bellen over de rectificatie van mijn order. Ik kan nu verdomme niet eens de einddatum van m'n lopende contract checken!:
De einddatum van je huidige contract is kan niet worden opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:28:
[...]

Nee hoor. 2call = phoneplaza volgens mij. Ik heb hun drie weken terug gemaild, en kreeg ook geen antwoord. Tot de derde of vierde keer. Uiteindelijk wel een antwoord, maar die was leeg. Na wat andringen , kreeg ik wel een antwoord met inhoud. Het is zeker niet wegens versturingsdrukte. Simpelweg, wij hebben voor de verkeerde gekozen. De volgende keer weten we dat.
Volgend keer maar weer voor het good old GSMWeb..... :+ die leveren tenminste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
ik denk dat de meeste zo zitten te wachten

http://www.dumpert.nl/med...es_wacht_op_pakketje.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkpsychonaut
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-11-2023
:'( Koppig op de zilveren Desire wachten is niet echt leuk meer te noemen nu dat ik al de reacties zie van de mensen die hun Desire al binnen hebben. Ach ja, nog een kleine week volhouden dan maar.

Ik blijf hopen op vrijdag aangezien dat vliegtuig gisteren al onderweg was! Wie van jullie rijd er even naar schiphol om te helpen uitladen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:34

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

issie al bij iemand binnen gekomen via Smartphonestunts.nl??

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Hahah het mooie is dan ook nog die TNT reclame er voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Laatst online: 29-07 22:18
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:54:
Ben woonachtig in Belgie en hij is binnen!

Op de TNT status pagina echter, staat nog steeds:

in distribution : 06.04.2010:Parcel at depot
in distributie: 06.04.2010:Zending in depot
Waar heb je hem besteld dan?

Mijn iphone heeft het de gisteren begeven en moet dringen een nieuwe smarthphone hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrouns
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03-2023
Geen mail van 2call gehad, maar in orderstatus staat dit:
"Orderstatus: Afgehandeld en verzonden, 07-04-2010"

Checken dan, die pagina op 2call! http://www.2call.nl/orderstatus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reboot schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:33:
[...]

Waar heb je hem besteld dan?

Mijn iphone heeft het de gisteren begeven en moet dringen een nieuwe smarthphone hebben! :)
Gewoon bij PDA-shop bestellen! Perfecte service en levering. Gisteren alles binnen 2 uur geregeld, vanochtend vroeg op kantoor netjes afgeleverd.
Pagina: 1 ... 19 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.