CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Ben je al lang klant bij Telfort, ik kreeg nl 300 minuten + web voor 12 maanden en dan de telefoon nog 99 euro!Boy schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:27:
[...]
ik had een mooie aanbieding gekregen via mijntelfort.nl. 35,90 voor 200 belminuten, 100 smsjes en internet en dan 39 euro voor de telefoon...voor maar 12 maanden...
Verwijderd
Hem niet omhoog kunnen krijgen??Binnetie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:02:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen hier niet kunnen slapen vannacht/niet omhoog kunnen krijgen door de spanning van de aankomende woensdag 7 april
Heb nog nooit zoiets hysterisch meegemaakt haha.... no offensive... vind het alleen maar leuk om te zien hoe mensen reageren en vol spanning afwachten op hun Desire!
Maar ik ben nu wel gespannen ja, je maakt jezelf ook zo gek als je hem ruim van te voren besteld en nog zo lang moet wachten, zeker als je veel in dit topic kijkt/youtube filmpjes gaat kijken, reviews gaat lezen enzovoort. Op een begeven moment is de informatie voer op en moet je hem gewoon hebben
[ Voor 24% gewijzigd door ikbengoofy op 06-04-2010 22:10 ]
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Vast wel*firefox*, heee niet iedereen zit in de IT heOdiebla schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:58:
[...]
Gmail f5'en? Doet jouw browser geen ajax dan? Tijd voor een fatsoenlijke browser, anders slijt je f5 zo...
Ik vertelde ook al tegen me pa dat mijn telefoon eindelijk binnen kan komen, heb namelijk flink vergeleken, Nexus one, Desire, Evo 4G, Legend, IphoneHD, en die zei
"t lijkt wel of er een Iphone uitkomt" xD
Maar ik ben inderdaad zeeeeeerr benieuwt want de desire mij gaat brengen.
Zit nu echt met een k*t telefoon, één of andere Samsung SGH ding. HTC S730 was binne een half jaar al kapot en te lui om hem terug te brengen

zucht..
[ Voor 3% gewijzigd door MercenaryAtWork op 06-04-2010 22:11 ]
Hoe kan je de Evo 4G (die hier nooit uitkomt) en de iPhone HD (die nog niet eens bestaat) nu vergelijken met een Desire?Pausie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:09:
[...]
Vast wel*firefox*, heee niet iedereen zit in de IT heen ja F toetsen gaan er zowiezo aan door Lineage II
Ik vertelde ook al tegen me pa dat mijn telefoon eindelijk binnen kan komen, heb namelijk flink vergeleken, Nexus one, Desire, Evo 4G, Legend, IphoneHD, en die zei
"t lijkt wel of er een Iphone uitkomt" xD
Maar ik ben inderdaad zeeeeeerr benieuwt want de desire mij gaat brengen.
Zit nu echt met een k*t telefoon, één of andere Samsung SGH ding. HTC S730 was binne een half jaar al kapot en te lui om hem terug te brengen

Verwijderd
Lees mijn verhaalPausie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:09:
[...]

Of hebben jullie het zelf over los toestel of 1jarig abonnement waar je bij moet betalen voor de telefoon?
Ik verwacht voor de iPhone SuperDuperMaxiPad deze specs:Pausie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:13:
rumors... gewoon kijken wat ze er van verwachten...
- 4GHz quadcore
- 16GB ram
- dedicated video chip met 4GB video geheugen
- 12MP camera met dubbele LED flash
- 2TB SSD storage
- ...
You see?
Voor een officiële aankondiging kan iedereen zomaar gokken wat er in zit.
ik begrijp wat je bedoelt maar sommige dingen die als rumor worden aangeschreven komen dan toch aardig in de buurt, verschilt natuulijk altijd wel.chosen1 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:18:
[...]
Ik verwacht voor de iPhone SuperDuperMaxiPad deze specs:
- 4GHz quadcore
- 16GB ram
- dedicated video chip met 4GB video geheugen
- 12MP camera met dubbele LED flash
- 2TB SSD storage
- ...
You see?
Voor een officiële aankondiging kan iedereen zomaar gokken wat er in zit.
* Nieuwe iMac met 2x 980 en dual 5970 OC en 16Gb*
back ontopic, het gaat over providers, niet rumors
Overigens verdient CB natuurlijk aan het VF abbo, ze krijgen voor elk type abbo een bepaalde kickback voor de sales. Het is aan de retailer hoeveel ze van deze kickback teruggeven naar de klant in de vorm van een extra lage prijs. De ene retailer zal genoegen nemen met minder kickback dan de ander, ik denk dat dat het prijsverschil tussen CB en GSMWeb verklaart, aannemende dat die laatste geen betere inkoopprijzen bij HTC heeft...
Hier nog even op inhakend: volgens mij is de actie nu dus beter? Alhoewel je nu ook aansluitkosten moet betalen, ik weet niet of dat vorige maand ook zo was. 2 jarig BSW 150 bij jullie concurrent uit Amsterdam (met die krijswebsite), 24,50 aansluitkosten 12 euro voor de phone 8 euro verzendkosten: 620,50 voor het hele zwikkie.Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:48:
@IntToStr
Ik denk dat je inderdaad iets over het hoofd ziet.
Een 2 jarig B/S/W abo bij Vodafone is standaard € 29,50 per maand, maar met de huidige netwerkactie € 25,81 per maand.
Volgende maand kan dit dus nog zeker slechter, nu krijg je over de gehele periode € 88,56 korting.
Met de oude abonnementen kreeg je de eerste 6 maanden 50% korting. Een Vodafone 22,50 + 9.50 voor internet (= gelijk aan een B/S/W 150). In totaal € 96,- korting over 24 maanden.
Totale abo kosten huidig abonnement: € 619,44
Totale abo kosten oude abonnement: € 672,-
De 50% actie was vrij populair, maar nu ben je dus nog goedkoper uit, dus zo slecht is Vodafone niet eens
Is geen slechte deal denk ik, alleen wekt die site zo'n wantrouwen op dat ik het lekker laat
Verwijderd
Niet met alle abonnementen. GSMWEB was echt by far de goedkoopste, als je een 2 jaar abo ('gratis' Desire) en snel internet wilde.Odiebla schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:26:
Coolblue is niet de goedkoopste, punt. GSMWeb.nl was een paar tientjes duurder,
Verwijderd
Ah, dacht dat je hetzelfde bedoelde als wat ik ga doen. Tijdens een abo met toestel een ander toestel los kopen. Als je het toestel los gekocht hebt is er niets aan de hand natuurlijk.Pumanike schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:04:
[...]
Dat is je telefoon meestal als je bij een onafhankelijke winkel besteld en het is geen iPhone
Kijk dit moest ik ff weten, dat kickback systeem verklaart hoe een retailer winst kan maken op een abonnement. Ik laat me morgen wel ff verder inlichten over de abonnementen bij Coolblue.Odiebla schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:26:
Coolblue is niet de goedkoopste, punt. GSMWeb.nl was een paar tientjes duurder, maar de hele manier waarop Coolblue met zn klanten communiceert en het orderproces op orde heeft, heeft me doen besluiten om met hen zaken te doen. Ik hoop dat ze hun aftersales ook zo netjes op orde hebben. Service kost geld.
Overigens verdient CB natuurlijk aan het VF abbo, ze krijgen voor elk type abbo een bepaalde kickback voor de sales. Het is aan de retailer hoeveel ze van deze kickback teruggeven naar de klant in de vorm van een extra lage prijs. De ene retailer zal genoegen nemen met minder kickback dan de ander, ik denk dat dat het prijsverschil tussen CB en GSMWeb verklaart, aannemende dat die laatste geen betere inkoopprijzen bij HTC heeft...
Bedankt voor de info!
EDIT:
Vergelijk de Vodafone prijzen voor 2 jarig abonnement BSW, ze zijn op beide webshops gelijk. Coolblue heeft alleen een lagere prijs het eerste jaar en het tweede jaar weer duurder, maar het gemiddelde komt overeen met gsmweb.nl.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:34:
[...]
Niet met alle abonnementen. GSMWEB was echt by far de goedkoopste, als je een 2 jaar abo ('gratis' Desire) en snel internet wilde.
[ Voor 18% gewijzigd door Cunro op 06-04-2010 22:40 ]
Sorry, teveel aan m'n hoofd. Ik wilde natuurlijk zeggen "Coolblue is niet de goedkoopste, GSMWeb was een paar tientjes goedkoper".Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:34:
[...]
Niet met alle abonnementen. GSMWEB was echt by far de goedkoopste, als je een 2 jaar abo ('gratis' Desire) en snel internet wilde.
Overigens vind ik 2-jarige abonnementen echt niet meer van deze tijd. Met alle respect voor de mensen die dat soort abbo's afsluiten, ik zou dat echt nooit never niet doen.
Duurt dus nog 48 hele uren voordat ik mijn s730 eindelijk in de gracht mag gooien (en ja dat ga ik echt doen!).
PS. Ik zeg "eikels" omdat ze niet snappen dat een half miljoen geeks van een dealer verwachten dat die een beetje enthousiasme/info/medewerking laat zien. Daar waar Coolblue handset dus al heeft, duidelijke updates op levertijd weergeeft, foto's tweet en fimpljes online zet, komt 2call (laatste tweet is van 5 januari?!?) met een rampzalig statement van "3 weken"... Drie weken wat? Vanaf bestelling, vanaf dat ze op pallets binnen rollen in Den Haag?? Anyway: NÓÓIT meer 2call voor mij. Twee jaar geleden moest ik ook meer dan een maand wachten. Toen op de s730... Kan niet wachten tot ik na Nokia nu ook Windows Mobile eindelijk aan de wilgen kan hangen...
[ Voor 3% gewijzigd door mbrouns op 06-04-2010 22:47 ]
Wat voor abonnement heb je zelf genomen bij Coolblue? Ik kan namelijk nu nog kiezen, was van plan 2 jarig te nemen maar begin wel in te zien dat 1-jarig logischer is inderdaad. Zie me over 1 jaar wel weer nieuw mobieltje willen hebben.Odiebla schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:39:
[...]
Overigens vind ik 2-jarige abonnementen echt niet meer van deze tijd. Met alle respect voor de mensen die dat soort abbo's afsluiten, ik zou dat echt nooit never niet doen.
zelf maar weggehaald, verhaal was erg off-topic, excuus.Wat voor abonnement heb je zelf genomen bij Coolblue? Ik kan namelijk nu nog kiezen, was van plan 2 jarig te nemen maar begin wel in te zien dat 1-jarig logischer is inderdaad. Zie me over 1 jaar wel weer nieuw mobieltje willen hebben.
[ Voor 56% gewijzigd door Marbo op 06-04-2010 23:01 ]
Dat bedoel ik ook. Maar als je de telefoon inclusief abonnement bij een onafhankelijke winkel zoals PDAshop of Algebeld.nl besteld krijg je een simlockvrije telefoon. Die kun je dan dus makkelijk tijdens je abonnement verkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:34:
[...]
Ah, dacht dat je hetzelfde bedoelde als wat ik ga doen. Tijdens een abo met toestel een ander toestel los kopen. Als je het toestel los gekocht hebt is er niets aan de hand natuurlijk.
Ik heb zojuist ook verlengd met 2 jaar (sinds tijden), gewoon omdat 't gemiddelde per maand goedkoper is. Dan ga ik daarna wel weer kijken voor een Sim Only verlenging. Ik deed al zo lang met m'n huidige mobiel, dus ik hou het (zelf) waarschijnlijk ook wel 2 jaar uit met de Desire. Mocht ik het toch sneller beu raken, kan ik altijd terugvallen op wat jij schrijft, of anders nog maar het 2e jaar uitzitten en dan een nieuwe.Pumanike schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:54:
[...]
Dat bedoel ik ook. Maar als je de telefoon inclusief abonnement bij een onafhankelijke winkel zoals PDAshop of Algebeld.nl besteld krijg je een simlockvrije telefoon. Die kun je dan dus makkelijk tijdens je abonnement verkopen.
Morgen maar even langs gaan bij belcompany.
1 jarig vofa 350. Heb alle kosten van het eerste jaar berekend (toestelprijs, maandkosten - korting, aansluitkosten). Het grappige is dat je bij de lagere abbo's eigenlijk ziet dat je overal rond de 575 uitkomt, voor de 350 kom je iets hoger uit op 602 ofzo. Voor dat extra geld krijg je wel maandelijks flink veel minuten meer en dus een lagere toestelprijs. Vanaf 350 is het niet rendabel meer, dan schiet de totaalprijs echt absurd omhoog. Mijn conclusie was dat je het best voor een VF350 kon gaan, puur gebaseerd op de investering die je maakt : eenmalig en recurring...Cunro schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:43:
[...]
Wat voor abonnement heb je zelf genomen bij Coolblue? Ik kan namelijk nu nog kiezen, was van plan 2 jarig te nemen maar begin wel in te zien dat 1-jarig logischer is inderdaad. Zie me over 1 jaar wel weer nieuw mobieltje willen hebben.
Mijn overzichje, gaat er van uit dat je nooit buiten je bundel raakt.
VF BSW 100
1e 6mnd 12.50
na 6 mnd 26.50
toestel 314
aansluit: 24.50
totaal: 572
VF BSW 150
1e 6mnd 18.50
na 6 mnd 29.50
toestel 264
totaal 576,50
VF BSW 200
1e 6mnd 24.50
na 6 mnd 34.50
toestel 199
totaal 577.50
VF BSW 275
1e 6mnd 25.50
na 6 mnd 39.50
toestel 189
totaal 603,60
VF BSW 350
1e 6mnd 27.00
na 6 mnd 46.00
toestel 139
totaal: 601.50
VF BSW 450
1e 6 maand 35.0
na 6 mnd 55.0
toest 99
aansluit 24.5
totaal 663.50
VF BSW 650
1e 6 maand 65.50
na 6 mnd 75.00
toestel 79
aansluit 24.50
totaal 946.50
VF BSW 1000
12 mnd 100
toest 44
aansluit 24.50
totaal 1268.50
Verwijderd
Deze foto's zetten ze er bij:De HTC Desire Brown is dus binnen: http://coolb.lu/b3r3mG ! We hebben er veel ( http://coolb.lu/bxnzgg ), maar ze zijn dan ook erg gewild.
Dat lijken me inderdaad veel Desires.
Verder zeggen ze over de zilveren:
Ook hebben ze nu al deze video review geplaatst: http://www.youtube.com/watch?v=xiQSOr0MndM@mlangendam Helaas is de zilvere iets later - we verwachten 'm uiterlijk dinsdag 13-4.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 23:37 . Reden: video toegevoegd ]
Is al voorbijgekomen
Mijn redenatie.Boy schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:02:
[...]
ik snap je redenatie niet. Ik heb hetzelfde aanbod als jou gekregen van Telfort, alleen dan nog 39 euro voor de foon. Maar 1 jaar abo is toch fijner dan 2 jaar? Kun je daarna een jaartje sim-only nemen en ben je goedkoper uit...die relax 25 is toch dan tweede jaar 30 euro voor 190 minuten of smsjes...is toch niet te vergelijken met de Telfort aanbieding? Volgens mij zijn het geen vergelijkbare abo's...
Telfort
200 min (18,95)
100 sms (6,95)
Internet (10)
12 maanden
Beltegoed 1 maand geldig
35,90 euro per maand, toestel gratis = 430 euro nogwat. totaal.
T-Mobile
190 min (19,95)
of 190 sms (incl)
Internet (2,95 12mnd daarna 9,95)
24 maanden
Beltegoed onbeperkt houdbaar
22,90 per maand (eerste 12 maand) daarna 29,90 per maand = 633,60
Verschil is ongeveer 203 euro. Dan kun je voor maximaal (203/12) = ~17 euro een simonly uitzoeken na 12 maanden als je voor Telfort gaat, om goedkoper uit te zijn als de T-Mobile aanbieding.
Maar zoek maar eens een Simonly met vergelijkbare specificaties voor dat bedrag. Meestal ben je een paar euro duurder uit.
Rekening houdend met het feit dat het beltegoed bij T-Mobile onbeperkt (en direct uit voorraad leverbaar is bij PDA.shop) is heb ik dus gekozen voor Tmobile.
Het zijn inderdaad niet echt vergelijkbare abo's. Alleen heb ik geen zin om na 12 maand weer het hele proces met eventueel opzeggen, nummerbehoud, aansluitkosten blabla te zitten.
Ik denk dat ik met 190 min/sms wel aardig mee wegkom als ik zo mijn verbruik van de afgelopen halfjaar bekijk. Ik bel dan ongeveer gemiddeld 140 min per maand. In mijn smsverbruik zit wat meer fluctuaties. De ene maand sms ik mss 20 smsjes, de andere maand 80. Gemiddeld zal mijn aantal smsjes wel ongeveer op 45~50 liggen. Daarnaast verwacht ik dat mijn smsverbruik zal dalen door de mogelijkheid van P!ng op Android. Dus al met al zal ik zo nu en dan minuten/smsjes overhouden, en dan vind ik zeer wenselijk dat je het onbeperkt mee kan nemen en zo een (onebeperkte) buffer op kan bouwen, voor díe maanden dat je verbruik net even wat meer is.
Dit was een aanbieding via mijntelfort.nl.Ik zit nu bijna 24 maanden bij Telfort (13-05-2008). Dus dit was gewoon op basis van mijn belgedrag over de afgelopen maanden bepaald. Mijn abonnement is dacht ik iets van 28,95 euro per maand (Telfort 180 + 60sms + Internet), maar ga er zo nu en dan overheen gemiddeld. de 35 euro per maand. Dus ik denk dat ze mij geschat hebben onder de 'zware verbruikers' en ik om die reden een wat scherpere aanbieding heb gekregen op Mijntelfort.nl.Matt_E schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:21:
[...]
Heb jij die aanbieding via de telefoon gekregen? en hoelang zit je al bij telfort? Zoals ik al een aantal pagina's terug zei, had ik een verleng"aanbieding" van 300min + internet, met toestel 99 euro... Maar door al het -hebikaleenmailtje-geweld van anderen is die een beetje ondergesneeuwd
[ Voor 15% gewijzigd door Yellowneck op 07-04-2010 00:25 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik wil ook zo'n boxVerwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:33:
Ik geloof niet dat het al genoemd is hier: Coolblue zegt op twitter:
[...]
Deze foto's zetten ze er bij:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat lijken me inderdaad veel Desires.
Verder zeggen ze over de zilveren:
[...]
Ook hebben ze nu al deze video review geplaatst: http://www.youtube.com/watch?v=xiQSOr0MndM
Wat ik me zit te bedenken qua vodafone (je moet wat onder het wachten..).. waarom zouden ze in hemelsnaam een week later leveren dan alle webshops..? Zou het dan misschien toch om de zwarte gaan die gelijk met de zilveren in Nederland binnenkomt...?
Maar het lijkt erop dat we (vodafone bestellers) nog een week moeten wachten dus...

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Hier staat dat je de Desire kan halen voor maar €24 p/m en €12 voor de telefoon (+ wat aansluitkosten). Echter staat er boven weer iets heel anders in het geel, ik snap er echt niets meer van.
Is eigenlijk simpel: Vodafone heeft waarschijnlijk wat meer dozen klaarstaan en dus meer handling te verrichten dan een dealer die 1 pallet (300 devices?) moet doorsturen naar klanten.SmithNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:07:
Wat ik me zit te bedenken qua vodafone (je moet wat onder het wachten..).. waarom zouden ze in hemelsnaam een week later leveren dan alle webshops..? Zou het dan misschien toch om de zwarte gaan die gelijk met de zilveren in Nederland binnenkomt...?
Los daarvan heeft VF meer last van negatieve publiciteit als ze een verkeerde datum noemen en zijn derhalve dus veel voorzichtiger...
Verwijderd
Op VF eigen site staat iets heel anders. Namelijk dat het toestel nog wel 120 euro kost ipv 12 euro. Ik heb zelf bij Hi besteld, maar nu ik dit allemaal zie ga ik toch twijfelen voor ander abo met sneller internet. Ook omdat het bij Hi nog een paar weken duurt volgens de site. Nu alleen nog ff uitzoeken hoe ik mijn bestelling annuleerIlya schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:36:
Kan iemand me hier duidelijkheid in geven?
Hier staat dat je de Desire kan halen voor maar €24 p/m en €12 voor de telefoon (+ wat aansluitkosten). Echter staat er boven weer iets heel anders in het geel, ik snap er echt niets meer van.
Verwijderd
zelfde voor telfort, leverdatum staat nog steeds op 17/4/2010SmithNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:07:
[...]
Maar het lijkt erop dat we (vodafone bestellers) nog een week moeten wachten dus...
Waarom zouden er meer mensen via Vodafone bestellen dan bij bij bijv. PDAShop?mbrouns schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:37:
[...]
Is eigenlijk simpel: Vodafone heeft waarschijnlijk wat meer dozen klaarstaan en dus meer handling te verrichten dan een dealer die 1 pallet (300 devices?) moet doorsturen naar klanten.
Los daarvan heeft VF meer last van negatieve publiciteit als ze een verkeerde datum noemen en zijn derhalve dus veel voorzichtiger...
Je hoeft niet te kijken naar dat vlak bovenaan de website, maar gewoon naar de kosten per maand die bij de telefoon staan. Hierin hebben ze namelijk al de korting verrekent. Moet je er wel dus rekening mee houden dat je niet het bedrag betaalt wat daar staat, want wat GSMWeb laat zien is de maandlasten + korting / 24. (Oftewel, eerste jaar betaal je minder, tweede jaar betaal je meer)Ilya schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:36:
Kan iemand me hier duidelijkheid in geven?
[ Voor 0% gewijzigd door Kazu op 07-04-2010 01:34 . Reden: d/t ]
PS5 PSN: UnrealKazu
Had gekozen voor de T-Mobile Relax 25 abo, maar ik zie dat ik het dan allemaal nog net kan redden binnen mn bundel met mijn huidig belgedrag, maar veel speling heb ik niet. Totaal kom ik dus uit op 633,60.
Nu ben ik weer aan het rekenen gegaan en ga toch maar in op het verlengingsaanbod van Telfort (dan maar 9 daagjes langer wachten
Wat ik nu dus ga doen is mn abonnement verlengen mét toestel voor 12 maanden, daarna nogmaals verlengen voor een looptijd van 12 maanden, maar dit keer een simonly. Zie hier de berekening die ik gemaakt heb:

Dus ik moet Boy toch gelijk geven
Jeezz... wat een gedoe altijd dat uitzoeken van mobiele telefonie contracten
Trouwens geen idee of iemand dit allemaal wat interesseert, maar ik moet toch iets doen om mn studie te ontwijken
[ Voor 4% gewijzigd door Yellowneck op 07-04-2010 05:54 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Voor je 'm terugstuurt, hou er wel rekening mee dat bij Telfort de minuten op de minuut worden afgerond, bij T-Mobile is dit alleen de 1e minuut en gaat het verder gewoon per seconde. Dit kan voordeliger uitpakken voor veel mensen ;-)Yellowneck schreef op woensdag 07 april 2010 @ 05:02:
Hmm.. ben een nachtje aan het doorhalen voor een tentamen morgen, maar heb er meer een SOG-nachtje van gemaakt en heb wat lopen rekenen en ik denk dat ik morgen de postbode van TNT met mijn HTC Desire maar weer naar huis moet sturen.
Had gekozen voor de T-Mobile Relax 25 abo, maar ik zie dat ik het dan allemaal nog net kan redden binnen mn bundel met mijn huidig belgedrag, maar veel speling heb ik niet. Totaal kom ik dus uit op 633,60.
Nu ben ik weer aan het rekenen gegaan en ga toch maar in op het verlengingsaanbod van Telfort (dan maar 9 daagjes langer wachten). Ben helemaal vergeten dat ik na die 12 maanden weer gewoon gebruik kan maken van een verlengingsaanbod van Telfort zodoende scheelt het me maar ongeveer 2 euro (2,10 euro!!) met het huidig simonlyaanbod van Telfort. Maar dan heb ik wel 200 min + 100 SMS + 2x zo snel internet in tegenstelling tot 190 min of sms + internet bij Tmobile.
Wat ik nu dus ga doen is mn abonnement verlengen mét toestel voor 12 maanden, daarna nogmaals verlengen voor een looptijd van 12 maanden, maar dit keer een simonly. Zie hier de berekening die ik gemaakt heb:
[afbeelding]
Dus ik moet Boy toch gelijk geven.
Jeezz... wat een gedoe altijd dat uitzoeken van mobiele telefonie contracten
Trouwens geen idee of iemand dit allemaal wat interesseert, maar ik moet toch iets doen om mn studie te ontwijken
Ontopic: Baal er nu echt van dat ik bij 2call heb besteld, vooral omdat alle medewerkers van 2call afwijkende antwoorden geven en er geen duidelijkheid is over wanneer hij komt. Maar ja, heb al een verlenging gedaan van mijn abonnement dus kan niet meer annuleren (verlenging is al ingegaan)
quote: Mark Moons (Directeur HTC)Zilver is niet vertraagd, Bruin is vervroegd. Zilver is super exclusief. Komt voorlopig alleen in NL uit.

Nog even geduld dus, moet lukken
[ Voor 11% gewijzigd door CultFreak op 07-04-2010 07:51 ]
Bier = beter
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Hij sprong hier vannacht/vanochtend op :
Komt ie dan nog wel ?07.04.2010:
Parcel sorted at sorting centre
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Topcv8x schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:30:
Komt zeker nog. Het is even wachten op: "Driver is on the way"
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Daarvoor is hij gesorteerd en dan nog eens gesorteerd per land.
Ik denk dat ik nog wel even mag wachten eer ze aan de deur staan.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 07-04-2010 08:37 ]
Helemaal mee eens. Snap niet waarom ze de levertijd niet aanpassen. Heb ook spijt dat ik hier besteld hebt. Ok ze waren goedkoop en kan best een paar dagen langer wachten maar de klant op de hoogte houden is niet erg moeilijk. Zo zie je maar weer het verschil in webshops. Denk je doe wel een pre-order dan heb je hem ook direct bij lancering. Nu lees je de verhalen van leden die even bestellen en hup de volgende dag in huis. Zo hoort het.mbrouns schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:41:
Vandaag eikels bij 2call gebeld. Weer een nitwit aan de lijn die me wilde afschepen met standaardmeldingen. Nu weet ik aardig hoe het er op een call centre aan toe gaat. Afgebrande studentjes die met twee vingers in de neus klanten helpen adhv een call script dat op één A4 past. Eén ding werkt dan altijd: "Vergeet je call-script: ik wil je supervisor even spreken". Vervolgens moet er worden overlegd bij de vraag om eens eindelijk precies te worden wanneer die levering Desire's wordt verwacht en wanneer ik mijn nieuwe telefoon kan gaan gebruiken. Teslotte heb ik ik bestelling 12 maart al gedaan... Antwoord: "We verwachten hem deze week". Eerder nog gehoord: "Uiterlijk de 12de".
Duurt dus nog 48 hele uren voordat ik mijn s730 eindelijk in de gracht mag gooien (en ja dat ga ik echt doen!).
PS. Ik zeg "eikels" omdat ze niet snappen dat een half miljoen geeks van een dealer verwachten dat die een beetje enthousiasme/info/medewerking laat zien. Daar waar Coolblue handset dus al heeft, duidelijke updates op levertijd weergeeft, foto's tweet en fimpljes online zet, komt 2call (laatste tweet is van 5 januari?!?) met een rampzalig statement van "3 weken"... Drie weken wat? Vanaf bestelling, vanaf dat ze op pallets binnen rollen in Den Haag?? Anyway: NÓÓIT meer 2call voor mij. Twee jaar geleden moest ik ook meer dan een maand wachten. Toen op de s730... Kan niet wachten tot ik na Nokia nu ook Windows Mobile eindelijk aan de wilgen kan hangen...
Maar we blijven positief en misschien maken ze het nog goed deze week.
Voor de leden die hem vandaag krijgen veel plezier ermee en laat nog wat van je horen vandaag en dan natuurlijk niet alleen met de melding "hij is binnen".
Hoop dat tnt zo vriendelijk gaat zijn het pakketje bij mn buren achter te laten (briefje op de deur gehangen).
Verwijderd
Ik heb telefonisch een Desire (bruin) gereserveerd bij Coolblue en vroeg of ik bij nummerbehoud het toestel met vodafone abo direct mee kon nemen. Ik heb het hem meerdere malen gevraagd en telkens was het antwoord... 'ja hoor geen probleem'.
Vorig jaar had ik de zelfde situatie en toen had ik dus de keuze het toestel met een abo te nemen zonder nummerbehoud of 2 tot 10 dagen wachten (heb toen gekozen om een nieuw nummer te nemen).
Wat klopt er nu?
Mijn aanbieding:
BSW 150 verlenging 2jr. 24 x € 25,81 = € 619 + € 30 (toestel) = € 649
Huidige deal bij Coolblue:
BSW 150 verlenging 2jr. 12 x € 18,50 + 12 x € 29,50 = € 576 + € 124 (toestel) = € 700
Voor 50 euro wil ik nog wel een week wachten hoor

Ben overigens wel blij met een Desire. Als ik gister bij Jiskefet hoeveel mensen een iPhone hebben.. dat is ook niet echt een bijzonder apparaat meer...
[ Voor 5% gewijzigd door SmithNL op 07-04-2010 09:16 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Hier ook, 2 keer al. Gister en vandaag gesorteerd, maar ik maak me niet druk. Vaak genoeg vage dingen op die T&T gezien..DennusB schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:23:
[...]
Hij sprong hier vannacht/vanochtend op :
[...]
Komt ie dan nog wel ?
De mevrouw aan de telefoon wist mij te melden dat zij op dit moment bezig zijn met het inpakken van de orders, maar kon mij niet vertellen hoe snel ik het toestel thuis kon verwachten.
Maar het gaat dus sowieso eerder zijn dan de genoemde datum van 21 april op de site van Hi
Verwijderd
Quote:
07.04.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Toch helemaal geweldig hoe hier de spanning oploopt, echt helemaal top.
Ik doe er zelf ook net zo hard aan mee.
baal al dat ik hier op me werk zit en niet thuis.
zou haast iets gaan verzinnen om vanmiddag vrij te nemen zodat ik lekker
kan spelen met me desire.
Of eerlijk zeggen, en hopen dat iedereen het begrijpt whoehahahahahahahah
Hoop echt dat dit waar is! 21ste duurt anders nog zo lang!EbonHawk schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:18:
Net mijn Hi gebeld
De mevrouw aan de telefoon wist mij te melden dat zij op dit moment bezig zijn met het inpakken van de orders, maar kon mij niet vertellen hoe snel ik het toestel thuis kon verwachten.
Maar het gaat dus sowieso eerder zijn dan de genoemde datum van 21 april op de site van Hi
Hmm, in mijn order bij Hi staat nog steeds dat het toestel niet aanwezig is..EbonHawk schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:18:
Net mijn Hi gebeld
Staat er bij mij ook nog, maar volgens mij zijn hun sowieso traag met updaten.myrthe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:25:
[...]
Hmm, in mijn order bij Hi staat nog steeds dat het toestel niet aanwezig is..Hopen dat je gelijk hebt want ik vind 2 weken ineens veel langer klinken nu ik weet dat de rest hem al wel krijgt!!
07.04.2010:
Sendung im Sortierzentrum sortiert
edit: ook in het Engels:
07.04.2010:
Parcel sorted at sorting centre
[ Voor 46% gewijzigd door Djemme op 07-04-2010 09:35 ]
Dat wil nog wel is gebeuren. Zo staat het er ook nog wel is in het engelsDjemme schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:27:
Staat het bij jullie soms ook in het Duits, of is dat alleen omdat ik hem F5?
07.04.2010:
Verwijderd
die van jou is zoek nuDjemme schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:27:
07.04.2010:
hihihihi
Het zou zeker niet verkeerd zijn als Hi stiekem al bezig is mij blij te maken!myrthe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:25:
[...]
Hmm, in mijn order bij Hi staat nog steeds dat het toestel niet aanwezig is..Hopen dat je gelijk hebt want ik vind 2 weken ineens veel langer klinken nu ik weet dat de rest hem al wel krijgt!!
Edit: Toch zou het na het weekend beter uitkomen, moet tentamens leren!
[ Voor 8% gewijzigd door furbydenooij op 07-04-2010 09:36 ]
Verwijderd
Ik voel al vragen aankomen van: "hoe komt het dan dat CB en GSMweb ze al wel hebben?" Het antwoord moet ik jullie helaas schuldig blijven.
Djemme schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:27:
07.04.2010:
[ Voor 75% gewijzigd door BeRtjh op 07-04-2010 09:34 ]
hmm ja, update info 3 april,.. nou, dan maar hopen en blijven checken of ze het aanpassenXENTiC schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:26:
[...]
Staat er bij mij ook nog, maar volgens mij zijn hun sowieso traag met updaten.
Krijgen we op het moment dat hij verstuurd wordt wel een mailtje met track and trace en kan ik hem dan vrijdag aan de deur verwachten?Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:32:
Mensen die bij ons besteld hebben moeten helaas nog eventjes geduld hebben. De leverancier geeft aan dat het toestel vandaag bij hun binnen komt. Misschien dat wij ze vandaag al hebben, maar de verwachting is morgen.
Ik voel al vragen aankomen van: "hoe komt het dan dat CB en GSMweb ze al wel hebben?" Het antwoord moet ik jullie helaas schuldig blijven.
Bedankt voor de update iig.
[ Voor 93% gewijzigd door Imperium op 07-04-2010 09:35 ]
Pics or it didn't happen.SmithNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:35:
de eerste is binnen.. --> Obviously in "HTC Desire"
En bij mij staat de teller nu op "In distributie"
[ Voor 11% gewijzigd door Djemme op 07-04-2010 09:37 ]
Verwijderd
Een mailtje wel, een track 'n trace code niet.Imperium schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:34:
[...]
Krijgen we op het moment dat hij verstuurd wordt wel een mailtje met track and trace en kan ik hem dan vrijdag aan de deur verwachten?
Bedankt voor de update iig.
Overigens is mijn persoonlijke ervaring met track 'n trace niet heel positief. Als je regelmatig pakketjes krijgt zal je zien dat er altijd rond hetzelfde tijdstip de statussen veranderen. Waar ik woon wordt de status vaak om 11 uur op 'chauffeur is onderweg' gezet, maar het pakketje ontvang ik dan meestal pas na 5 uur. Ook zijn er genoeg berichten waar het pakketje al aangeboden wordt, terwijl de status van track 'n trace nog niet eens 'chauffeur is onderweg' is. Ondanks dat een track 'n trace erg onbetrouwbaar is, wil de klant het toch graag. Hierom staat dit wel op ons wensenlijstje om te implementeren.
Verder is het wel erg cool dat dit ding net zo snel is als de (orginele) EEE pc's (ofwel orginele netbooks!) en bijna dezelfde schermresolutie heeft op een veel kleiner scherm.
Echt gaaf, zo'n pocket pc.
Idd bedankt voor de update, maar dit betekent dus dat jullie verwachten op donderdag alles te versturen en dat wij de Desire vrijdag binnen kunnen krijgen?Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:32:
Mensen die bij ons besteld hebben moeten helaas nog eventjes geduld hebben. De leverancier geeft aan dat het toestel vandaag bij hun binnen komt. Misschien dat wij ze vandaag al hebben, maar de verwachting is morgen.
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
Via PDA-shop overigens. Courier kwam netjes op het werk langs, 4 handtekening en mijn Desire is van mij....
Nu de dag nog uitzitten;-) haha.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 09:50 ]

Status: Envoi en cours de distribution
@ The Host, have fun!
[ Voor 9% gewijzigd door Djemme op 07-04-2010 09:54 ]
Kijk eens een paar posts hiervoorikbengoofy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:53:
En ik ontvang mooi geen enkel bericht van heel dat smartphonestunts niet
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hij is nu onderweg naar België maar eenmaal hij daar is moet hij weer heel de sorteerprocedure doorlopen.
Ik zie hem niet voor 5u aan mijn deur staan.
ehm, die reageerde toch net een aantal posts hierboven?ikbengoofy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:53:
En ik ontvang mooi geen enkel bericht van heel dat smartphonestunts niet
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Track & Trace:
07.04.2010:
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
Bij mij is de laatste update 1 april geweest, maar toen kon ik hem ook pas verlengen.myrthe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:33:
[...]
hmm ja, update info 3 april,.. nou, dan maar hopen en blijven checken of ze het aanpassenOok al vermoed ik dat het toch wel minimaal een week duurt ivm het " testen" wat ze daar ook mee bedoelen..
Oja ik zie het....
Nouja vrijdag dan,
Kan dat nummerbehoud gedoe opleveren dan? dat het langer kan gaan duren?
Bij mij staat er anders wel dat hij gisteren al is verzonden naar het land van bestemming. Dus ik zou hem vandaag echt wel aan de deur moeten krijgen.chosen1 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:54:
De Belgen zoals ik zullen misschien wel een dag langer moeten wachten
Hij is nu onderweg naar België maar eenmaal hij daar is moet hij weer heel de sorteerprocedure doorlopen.
Ik zie hem niet voor 5u aan mijn deur staan.
Wat is het verschil tussen chauffeur is onderweg en zending in distributieproces?mathijst schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:50:
lol zit met smart te wachten : 07.04.2010: Chauffeur is onderweg![]()
![]()
Hier 24 maart. Dat was tevens mijn bestel datum bij Hi. Staat nog steeds op voor inschrijvingXENTiC schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:58:
[...]
Bij mij is de laatste update 1 april geweest, maar toen kon ik hem ook pas verlengen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Apart! Ik heb ook bij GSMWeb besteld en bij mij staat nu bij de Status:yorroy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:56:
Het was ook te mooi om waar te zijn, mijn bestelling bij GSMweb is gisteren verzonden, maar:
Track & Trace:
07.04.2010:
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
Status: Zending in distributieproces
Waar voorheen 'Zending in sorteerproces' stond.
Bij de ene is de chauffeur onderweg, en bij de ander nog is het pakje nog in het distributieprocesDjemme schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:00:
[...]
Wat is het verschil tussen chauffeur is onderweg en zending in distributieproces?

Nieuw abo, met of zonder nummerbehoud?Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:49:
HIJ IS BINNEN:)
Via PDA-shop overigens. Courier kwam netjes op het werk langs, 4 handtekening en mijn Desire is van mij....
Nu de dag nog uitzitten;-) haha.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hier hetzelfde. Misschien ligt dit aan het lokale distributiecentrum? Hoeveel van die dingen zijn er?Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:00:
[...]
Apart! Ik heb ook bij GSMWeb besteld en bij mij staat nu bij de Status:
Status: Zending in distributieproces
Waar voorheen 'Zending in sorteerproces' stond.
Verwijderd
Dankje, maar taalkundig bezien is distributieproces ook al het wegbrengen.. Of ligt dat aan mij?yorroy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:01:
[...]
Bij de ene is de chauffeur onderweg, en bij de ander nog is het pakje nog in het distributieproces
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Op de frontpage staat dat HTC hem officieel gereleased heeft dus eigenlijk zou je hem *denk ik* binnen 1 week thuis kunnen hebbenVerwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:02:
Net phoneplaza gemaild, of ze iets beter dan de op de website staande "levertijd ca. 3 weken" weten te vertellen. Anders annuleren, denk ik?
Onzinnige oneliners worden verwijderd.