Black edition?!?!? "drools". Was toch alleen voor uk voor zoverwheeler schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:39:
Vandaag gebeld met Vodafone ivm verlenging, ze konden mij de Desire Black aanbieden icm Vodafone 150. Levering is pas volgende week maandag, dat weekje moet ik dus nog even geduld hebben.
Andere webshops kunnen natuurlijk best een beetje sjoemelen met de datum om klanten bij hun te laten bestellen. Maar dat staat los van het feit dat webshops simpelweg afhankelijk zijn van de leverancier.Dranica schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:54:
[...]
Toch vind ik het dan raar dat andere webshops een datum op kunnen geven die vroeger was dan die van coolblue.
CoolBlue heeft exclusiviteit op de zilveren variant..cv8x schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:54:
[...]
BelCompany gaat de zilveren versie toch ook "los" verkopen? Hopelijk zijn hun eerder dan Coolblue!
Idd en daarom dat ik de service van coolblue zo apprecieerRoD schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:56:
[...]
Andere webshops kunnen natuurlijk best een beetje sjoemelen met de datum om klanten bij hun te laten bestellen. Maar dat staat los van het feit dat webshops simpelweg afhankelijk zijn van de leverancier.
Ze laten je niet hopen op een vroegere leverdatum.
BelCompany ookBeRtjh schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:57:
[...]
CoolBlue heeft exclusiviteit op de zilveren variant..
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
En zojuist mail van GSMWeb: GSMWEB.NL update: Uw aanvraag is verwerkt en verstuurd!
Keurig met Track&Trace, dus hij is onderweg
Keurig met Track&Trace, dus hij is onderweg
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Ik denk dat er wel verschil zit in het contact tussen leverancier en bepaalde webshops. De pre-orders leverdata van CoolBlue kloppen voor mij altijd perfect.RoD schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:56:
[...]
Andere webshops kunnen natuurlijk best een beetje sjoemelen met de datum om klanten bij hun te laten bestellen. Maar dat staat los van het feit dat webshops simpelweg afhankelijk zijn van de leverancier.
En vanaf het moment dat een pre-order zelfs wordt vervroegd is het wel duidelijk dat ze zelf een track-trace te pakken hebben van de leverancier.
Die paar extra tientjes bij coolblue vindt ik het altijd dubbel en dik waard!
het is zo kut om te lezen dat iedereen een verzendbevestiging heeft ontvangen....en ik niet.....
Terwijl ik dit typ krijg ik mail binnen :D:
GSMWEB.NL update: Uw aanvraag is verwerkt en verstuurd!
Yeah!!! :D:D
Terwijl ik dit typ krijg ik mail binnen :D:
GSMWEB.NL update: Uw aanvraag is verwerkt en verstuurd!
Yeah!!! :D:D
oeh de eerste GSMweb verzendbevestigingen zijn verstuurd ... ben benieuwd ... dit weekend pas besteld icm verlenging ... (149 euro 1 jaar 18.95+WnW Tmobile, contract 1 april aangevraagd toen waren de prijzen nog niet aangepast) .., maar vaak mijn email refreshen
Samsung R710 Q9000 geforce 130m
Verwijderd
Hoop morgen mijn Desire te hebben, ik heb er een bij Belcompany gereserveerd. Ze krijgen er trouwens maar 5 binnen.
Eigenlijk verwachtte ze hem vandaag al maar dat is dus niet gelukt. Nu maar hopen dat ik op tijd klaar ben met werken en dan mag mijn 3GS morgenavond weer fijn zonder simkaart door het leven!
Eigenlijk verwachtte ze hem vandaag al maar dat is dus niet gelukt. Nu maar hopen dat ik op tijd klaar ben met werken en dan mag mijn 3GS morgenavond weer fijn zonder simkaart door het leven!
Ik verwacht morgen een hoop reviews in het andere topic
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Ik heb mijn desire bij Hi besteld. nu afwachten tot dat deze gaan leveren. . iemand al wat van HI gehoord?
[ Voor 17% gewijzigd door cymox op 06-04-2010 18:07 ]
MediaMarkt weet nog niets. Misschien deze week, misschien volgende week, misschien de week erna. =)
Hun catalogusprijs staat nog op €499, en de Legend op €449. Dit wordt wel aangepast, zeggen ze, naarmate hij leverbaar is.
Hun catalogusprijs staat nog op €499, en de Legend op €449. Dit wordt wel aangepast, zeggen ze, naarmate hij leverbaar is.
Ik heb zonet nog maar eens met Vodafone gebeld met de vraag of ik mijn afleveradres nog kon wijzigen. Dit was echter niet meer mogelijk! De reden hiervan is mij een raadsel, een ander etiketje en klaar zou ik zeggen! Mij vertelden ze trouwens dat het toestel de 13e geleverd wordt (bij mijn ouders die 200km verderop wonen
)
Je kan inderdaad alleen bij bestelling je afleveradres opgeven, dat had ik gelukkig wel gedaan. Denk trouwens dat ik gewoon de bruine krijg maar in systeem van VF stond er (black) achter... Mijn afleverdatum is ook 13 april.PcFer schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:08:
Ik heb zonet nog maar eens met Vodafone gebeld met de vraag of ik mijn afleveradres nog kon wijzigen. Dit was echter niet meer mogelijk! De reden hiervan is mij een raadsel, een ander etiketje en klaar zou ik zeggen! Mij vertelden ze trouwens dat het toestel de 13e geleverd wordt (bij mijn ouders die 200km verderop wonen)
Hehe helaas wordt mijn desire ook geleverd morgen in belgie. Ik studeer in de week in nederland dus ik ga er maar mee kunnen spelen op vrijdag. jammer..PcFer schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:08:
Ik heb zonet nog maar eens met Vodafone gebeld met de vraag of ik mijn afleveradres nog kon wijzigen. Dit was echter niet meer mogelijk! De reden hiervan is mij een raadsel, een ander etiketje en klaar zou ik zeggen! Mij vertelden ze trouwens dat het toestel de 13e geleverd wordt (bij mijn ouders die 200km verderop wonen)
Ik heb zojuist ook een bevestiging ontvangen van GMSweb dat hij onderweg is 
Nu staat in de mail dat ik het éénmalige bedrag aan de postbode mag betalen maar hebben die lui van de TNT altijd zo'n pin apparaat bij zich?
Nu staat in de mail dat ik het éénmalige bedrag aan de postbode mag betalen maar hebben die lui van de TNT altijd zo'n pin apparaat bij zich?
Verwijderd
Update van 2call.nl:
Geachte heer/mevrouw,
Hopelijk deze week.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
2Call B.V.
Geachte heer/mevrouw,
Hopelijk deze week.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
2Call B.V.
Zou ik niet op rekenenyorroy schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:15:
Verwijderd
Ik ook nog niet van SmartphonestuntsVerwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:06:
Jaloers jaloers, nog niks gehoord van Algebeld.nl.

Hopelijk krijg ik vandaag of morgen ook een mail van ze dat de Desire verstuurt is en wanneer TNT hem komt langsbrengen. Als ze tenminste dat soort mails versturen
Nee, nooit zelfs.yorroy schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:15:
Dat vraag ik me ook af en zouden ze ook coupures van 100 euro (van 200 vast niet..?) accepteren?yorroy schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:15:
Bevestiging van GSMWeb dat hij verstuurt is
! Top werk van GSMWeb dit!
Verwijderd
Fuck it... de zilveren weer uitgesteld dus heb ik m´n order maar aangepast naar een bruine. Morgen binnen dus
Verwijderd
17:15 gebeld, alleen bruin en half aprilwheeler schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:39:
Vandaag gebeld met Vodafone ivm verlenging, ze konden mij de Desire Black aanbieden icm Vodafone 150. Levering is pas volgende week maandag, dat weekje moet ik dus nog even geduld hebben.
Black zou geweldig zijn
Bij mij eveneens gsmweb bevestiging binnen!
Verwijderd
Bij mij hebben ze de laatste tijd zo'n pinautomaat bij. Weet echter niet of het overal zo is maar zou wel het veiligst zijn voor die bezorgers natuurlijk.Cadezo schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:21:
[...]
Dat vraag ik me ook af en zouden ze ook coupures van 100 euro (van 200 vast niet..?) accepteren?
Edit:
Vond net onderstaande:
Volgens TNT gebruiken postbodes geen mobiel pinautomaat. Een postbode vraagt alleen om een contante betaling bij verzendingen onder rembours. Daarvoor is een bankpasje niet nodig.
Ook pakketbestellers gebruiken geen pinautomaat. Wel gebruiken zij een handcomputer waarmee pakketten kunnen worden gevolgd. Koeriers van TNT Express met een 'sameday-levering' die kort daarvoor door een klant is aangevraagd, gebruiken wel een pinautomaat. Deze koeriers bellen kort voor de aflevering dat ze eraan komen. (HET PAROOL)
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 18:30 ]
Was tijdje terug ook gepost door iemand, geloof 't ook best, maar zou er niet op rekenen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:28:
[...]
Bij mij hebben ze de laatste tijd zo'n pinautomaat bij. Weet echter niet of het overal zo is maar zou wel het veiligst zijn voor die bezorgers natuurlijk.
Nee nog helemaal niks. Ze zullen ze nog wel niet hebben, anders hadden ze wel hier gereageerd met de bedrijfsaccount, zoals ze eerder gedaan hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:28:
iemand wat gehoord van smartphonestunts?
Ik ook niet... vanmiddag nog een mailtje verstuurd, maar heb er nog geen reactie op gehad. Het enige wat ik tot dusver heb is een orderbevestiging en een bevestiging dat alle benodigde documenten (voor nieuw abo) binnen waren.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:19:
[...]
Ik ook nog niet van Smartphonestunts
Hopelijk krijg ik vandaag of morgen ook een mail van ze dat de Desire verstuurt is en wanneer TNT hem komt langsbrengen. Als ze tenminste dat soort mails versturen
Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd naar jullie eerste impressies morgen. Zo kan ik tenminste m'n dag door... Hopelijk heb ik hem donderdag binnen, anders vrijdag.. kan echt niet meer wachten op m'n eerste Android smartphone!
Verwijderd
Die 2 mails heb een paar dagen geleden ook gehad ja. In dit geval voor mij voor een verlenging.l1m1t schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:36:
[...]
Ik ook niet... vanmiddag nog een mailtje verstuurd, maar heb er nog geen reactie op gehad. Het enige wat ik tot dusver heb is een orderbevestiging en een bevestiging dat alle benodigde documenten (voor nieuw abo) binnen waren.
Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd naar jullie eerste impressies morgen. Zo kan ik tenminste m'n dag door... Hopelijk heb ik hem donderdag binnen, anders vrijdag.. kan echt niet meer wachten op m'n eerste Android smartphone!
Ik ga er vanuit dat ze de verzending goed zullen regelen, maar een mail dat ze het verzonden hebben (met eventuele track code van TNT) zou wel mooi zijn. Hopelijk kan SFS hier in dit topic wat meer info erover geven
En ook ik kan niet meer wachten voor mijn eerste ervaringen met Android. En dat dan maar gelijk op een superphone
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 18:41 ]
In dit topic heeft Smartphonestunts aangegeven ze aan het einde van deze week zelf binnen te krijgen, maar daar konden ze geen enkele garantie opgeven.
Dat is altijd nog meer dan Algebeld:(
Dat is altijd nog meer dan Algebeld:(
Ook hier de bevestiging van GSMweb.nl ontvangen om 17:57, morgen de Desire in huis 
Vandaag nog mail gestuurd voor aanpassing bezorg adres naar werk adres, ideaal!
Vandaag nog mail gestuurd voor aanpassing bezorg adres naar werk adres, ideaal!
Nog niks van phoneplaza 
Ze verwachten het toch deze week maar blijkbaar niet vandaag.
Ze verwachten het toch deze week maar blijkbaar niet vandaag.
Toen CoolBlue mij vanmiddag opbelde om een afspraak te maken vertelde de medewerker mij dat ik mijn pinpas en rijbewijs bij de hand moest houden ivm controle EN ik zou 1 cent moeten pinnen ivm verificatie van het gironummer wat ik heb opgegeven.
Weet niet aan welke maatschappij pdashop (coolblue) de verzendingen uitbesteed, maar als ik morgen mijn telefoon binnen krijg heeft de koerier weldegelijk een pinautomaat bij zich..
Kan niet wachten
Weet niet aan welke maatschappij pdashop (coolblue) de verzendingen uitbesteed, maar als ik morgen mijn telefoon binnen krijg heeft de koerier weldegelijk een pinautomaat bij zich..
Kan niet wachten
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:28:
[...]
Bij mij hebben ze de laatste tijd zo'n pinautomaat bij. Weet echter niet of het overal zo is maar zou wel het veiligst zijn voor die bezorgers natuurlijk.
Edit:
Vond net onderstaande:
Volgens TNT gebruiken postbodes geen mobiel pinautomaat. Een postbode vraagt alleen om een contante betaling bij verzendingen onder rembours. Daarvoor is een bankpasje niet nodig.
Ook pakketbestellers gebruiken geen pinautomaat. Wel gebruiken zij een handcomputer waarmee pakketten kunnen worden gevolgd. Koeriers van TNT Express met een 'sameday-levering' die kort daarvoor door een klant is aangevraagd, gebruiken wel een pinautomaat. Deze koeriers bellen kort voor de aflevering dat ze eraan komen. (HET PAROOL)
Zo dan. PDAshop is erg goed bezig.
Was ine eerste instantie van plan om in te gaan op een verlengingsaanbod van Telfort (12 maanden, 35,90 euro per maand, 200 min, 100 sms en Web zou me totaal 430 euro kosten (toestel dus gratis)). Maar aangezien dat maar een jaartje is, de 24mnd aanbiedingen veel duurder waren en het toestel (nog) niet op voorraad is bij Telfort heb ik gekozen voor het Tmobile Relax 25 abo (24mnd) + Web voor 22,90 (eerste 12 maand) daarna 29,90 euro per maand.
Om 18:10 telefonisch bestelling geplaatst. Na een kleine 10 min klaar met het telefoongesprek.
Om 18:20 orderbevestiging binnen
Om 18:34 Telefoontje van PDAshop om een afspraak te maken + controle gegevens
Om 18.42 Bevesting van afspraak voor morgenochtend tussen 9.00 en 13.00.
Leuk bedrijf met de zaken goed op orde
Was ine eerste instantie van plan om in te gaan op een verlengingsaanbod van Telfort (12 maanden, 35,90 euro per maand, 200 min, 100 sms en Web zou me totaal 430 euro kosten (toestel dus gratis)). Maar aangezien dat maar een jaartje is, de 24mnd aanbiedingen veel duurder waren en het toestel (nog) niet op voorraad is bij Telfort heb ik gekozen voor het Tmobile Relax 25 abo (24mnd) + Web voor 22,90 (eerste 12 maand) daarna 29,90 euro per maand.
Om 18:10 telefonisch bestelling geplaatst. Na een kleine 10 min klaar met het telefoongesprek.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Kunnen ze niet ff naar Schiphol rijden met een busje en het ophalenDarkpsychonaut schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:38:
Ik heb ook de zilveren besteld en ik moet dus ook tot dinsdag wachten. Maar ik vind het toch wel vreemd. Het vliegtuig is nu onderweg naar Nederland maar komt maar maandag bij Coolblue toe.
Bier = beter
ik snap je redenatie niet. Ik heb hetzelfde aanbod als jou gekregen van Telfort, alleen dan nog 39 euro voor de foon. Maar 1 jaar abo is toch fijner dan 2 jaar? Kun je daarna een jaartje sim-only nemen en ben je goedkoper uit...die relax 25 is toch dan tweede jaar 30 euro voor 190 minuten of smsjes...is toch niet te vergelijken met de Telfort aanbieding? Volgens mij zijn het geen vergelijkbare abo's...Yellowneck schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:50:
Zo dan. PDAshop is erg goed bezig.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Verwijderd
Beetje jammer dat algebeld.nl nog niks van zich heb laten horen. Begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden nu ik lees dat andere webwinkels ze nu aan het versturen zijn.
Verwijderd
Anders rij ik wel even voor zeCultFreak schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:58:
[...]
Kunnen ze niet ff naar Schiphol rijden met een busje en het ophalen
Verwijderd
Dat gevoel heb ik ook ja, als ik het zo van pdashop en gsmweb lees. Hopelijk komen ze bij andere webshops ook snel binnen, zodat ze verstuurt kunnen gaan wordenVerwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:03:
Beetje jammer dat algebeld.nl nog niks van zich heb laten horen. Begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden nu ik lees dat andere webwinkels ze nu aan het versturen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 19:07 ]
Vanmiddag bij BC geweest op de lijnbaan in Rotterdam en daar verwachten ze hem morgen. Dus voor de niet luie mensen
2call heeft ook nog niets van zich laten horen vooralsnog. Heb ze om een update gevraagd, maar het zal ongetwijfeld nog even op een houtje bijten worden.
De meeste webshops zijn vandaag gewoon rond 17:00 of 18:00 dicht gegaan. Het voordeel van PDAshop is, is dat ze tot 22:00 open zijn en tot 23:00 doorwerken. Hierdoor kunnen ze de Desires, die pas eind van de middag binnen kwamen allemaal nog dezelfde dag versturen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:05:
[...]
Dat gevoel heb ik ook ja, als ik het zo van pdashop en gsmweb lees. Hopelijk komen ze bij andere webshops ook snel binnen, zodat ze verstuurt kunnen gaan worden
Denk dat de andere webshops morgen alles inpakken en op de post knallen. 1 dagje later dus.
Verwijderd
Verwachten ze morgen dan ook de zilveren, neem aan van niet?Michie23 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:11:
Vanmiddag bij BC geweest op de lijnbaan in Rotterdam en daar verwachten ze hem morgen. Dus voor de niet luie mensen
Verwijderd
Ik heb geen idee tot hoelaat ze bij algebeld.nl aan het werk zijn. Ik heb wel emailtjes van ze gekregen na 10 uur s avonds, maar het vreemde is dat ze telefonisch bereikbaar tot maar 3 uur s middags. Maar goed we wachten af.
Jeroentje1981 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:11:
2call heeft ook nog niets van zich laten horen vooralsnog. Heb ze om een update gevraagd, maar het zal ongetwijfeld nog even op een houtje bijten worden.
Nee, die komt in week 15Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:19:
[...]
Verwachten ze morgen dan ook de zilveren, neem aan van niet?
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Mensen die bij Coolblue--> pdashop/smartphoneshop hebben besteld/gereserveerd wat voor abonnement hebben jullie erbij genomen? Ik moet morgen in de winkel dit nog bepalen en heb sinds me vorige telefoon niet meer hierin verdiept (2 jaar geleden).
Heb afgelopen 2 jaar ook Vodafone gehad en ben over Vodafone ook erg enthiousiast. Nooit wat te klagen gehad over de service en altijd bereik gehad, zelfs in de meest debiele plaatsen. Ik zou bijna blind Vodafone nemen ook omdat ik lees dat Vodafone het beste mobiel internet netwerk heeft. Dus enige reden om niet voor Vodafone te kiezen (behalve dat het prijziger is)?
Heb afgelopen 2 jaar ook Vodafone gehad en ben over Vodafone ook erg enthiousiast. Nooit wat te klagen gehad over de service en altijd bereik gehad, zelfs in de meest debiele plaatsen. Ik zou bijna blind Vodafone nemen ook omdat ik lees dat Vodafone het beste mobiel internet netwerk heeft. Dus enige reden om niet voor Vodafone te kiezen (behalve dat het prijziger is)?
[ Voor 6% gewijzigd door Cunro op 06-04-2010 19:33 ]
Even een vraagje; hier lees ik een hoop mensen die een nieuw abo afsluiten en dan binnen 1 of enkele dagen al de telefoon in huis gaan krijgen. Vragen jullie allemaal telkens een nieuw nummer aan, want ik lees overal dat nummerbehoud altijd een paar weken duurt voordat ze de telefoon versturen?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ik heb mijn kat al op wacht gezet. Hij houdt nauwgezet de oprit in de gaten. Als de postbode komt krijg ik direct een seintje.
http://www.dumpert.nl/med...es_wacht_op_pakketje.html
.
.
.
.
.
Helaas heb ik besteld bij Vodafone. Dus de kat kan nog wel even blijven staan.
http://www.dumpert.nl/med...es_wacht_op_pakketje.html
.
.
.
.
.
Helaas heb ik besteld bij Vodafone. Dus de kat kan nog wel even blijven staan.
Ik zal inderdaad de eerste tijd een ander nummer hebben idd. Zo'n telefoon is voor mij ook meer een gadget dan daadwerkelijk een telefoon dus ik kan wel ff leven met een ander nummer totdat het nummer behoud is doorgevoerdPhusebox schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:34:
Even een vraagje; hier lees ik een hoop mensen die een nieuw abo afsluiten en dan binnen 1 of enkele dagen al de telefoon in huis gaan krijgen. Vragen jullie allemaal telkens een nieuw nummer aan, want ik lees overal dat nummerbehoud altijd een paar weken duurt voordat ze de telefoon versturen?
Neem aan dat het voor de meeste zo zit want ik kan het ook moeilijk voorstellen dat bij een nieuw abonnement een nummer zo snel wordt overgezet.
GSMWeb.nl bevestigt dat de telefoon in het bezorg systeem is gebracht. Dat zal wel donderdag worden voor bezorging, maar ik leg de centjes alvast klaar 
Het gaat om een contractverlenging bij T-Mobile, overigens
Het gaat om een contractverlenging bij T-Mobile, overigens
Heb net als enkele mede tweakers bij phoneplaza (2call) besteld, waar de indicatie levertijd nogsteeds op 3 weken staat. Nu is het ook nog eens zo dat Vodafone nu veel lagere prijzen hanteert (verschil van 45,- per jaar). Zal daar nog iets te regelen zijn?
Haastige spoed is zelden goed, bestelling bij Gsmweb had me 55 Euro bespaard. 45 op het abonnement en 10 op het toestel. En dan had ik hem morgen in huis gehad... tsja het blijft altijd een gok he...
Haastige spoed is zelden goed, bestelling bij Gsmweb had me 55 Euro bespaard. 45 op het abonnement en 10 op het toestel. En dan had ik hem morgen in huis gehad... tsja het blijft altijd een gok he...
(Voor de silver-liefhebbers, de man aan de telefoon vroeg welke kleur ik wil. De vraag of de zilveren-versie ook vandaag aankomt werd met ja beantwoord ;-))
Het is dus maar net welke verkoper je spreekt. De man die ik aan de lijn had meldde dat het demo-model wat coolblue kreeg ook een zilveren was. Dat zet je weer op het verkeerde been, ga van het ergste uit, wacht nog 2 dagen..Tegen mij zei hij dat zilver pas Vrijdag binnen is
Edit: zie http://twitter.com/Coolblue_NL/status/11710543617
[ Voor 6% gewijzigd door Toennee op 06-04-2010 20:12 ]
haha pdashop.nl heeft ook meteen een review gemaakt zie ik net op youtube:P
http://www.youtube.com/watch?v=xiQSOr0MndM
Dus voor de mensen die nog twijfelen
[ Voor 15% gewijzigd door koekjeh op 06-04-2010 20:09 ]
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Verwijderd
Heb mijn contract bij Vodafone voor 1 jaar verlengt met een B+S+W 200 en de Desire.
Ik ben dan voor 1 jaar €518 kwijt, dat is maar 3 euries duurder dan Gsmweb. Ik ben er wel tevreden mee, alleen ik zal nog even moeten wachten.
Ach toch tijd zat.
Ik ben dan voor 1 jaar €518 kwijt, dat is maar 3 euries duurder dan Gsmweb. Ik ben er wel tevreden mee, alleen ik zal nog even moeten wachten.
Mijn vriendin heeft anderhalf uur geleden de Desire besteld bij pdashop en inmiddels al een order en een inpakbevestiging binnen.
Uiteraard wrijft ze dat met enige souplesse in mijn gezicht, omdat ik momenteel niet genoeg budget heb om hem te kopen
Uiteraard wrijft ze dat met enige souplesse in mijn gezicht, omdat ik momenteel niet genoeg budget heb om hem te kopen
Verwijderd
Nicekoekjeh schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:06:
haha pdashop.nl heeft ook meteen een review gemaakt zie ik net op youtube:P
Jeremy is ook gelijk naar de kapper geweest speciaal voor de review van de Desire
Hehe, en maar dei track 'n trace pagina blijven refrshen:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Opzich wel spannend (a)
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Opzich wel spannend (a)
Nog even verder tieren:
Vandaag met afdeling Verkoop van Vodafone gebeld over het foutief verwerken van mijn order (abbo wijziging direct ingezet en 60 euro voor de telefoon rekenen waar die me gratis was beloofd). Om 13:15 te horen gekregen dat juffie het door zou zetten en dat de afdeling contact met mij zou opnemen. Natuurlijk nog niks gehoord...
Kom er daarbij nu pas achter dat de tarieven nogal zijn veranderd per 1 april, en meneer de verkoper vond het niet nodig dat te noemen. Bovendien zie je nergens meer de 6 maanden 50% korting op je abbonnement; het is nu 12 maanden een bepaald bedrag (maar komt uiteindelijk wel duurder uit). Als de afdeling mij op 3 april belt, mag ik aannemen dat de nieuwe tarieven gelden. Echter werd mij wél de 6 maanden 50% gegeven...
Het is dat de prijs bij PDAshop een stuk hoger ligt dan het mij gedane aanbod, anders had ik de verkoop allang ontbonden, dat mag duidelijk zijn.
EDIT: en nee, een vriendin met een Legend naast je op de bank helpt ook niet.
Vandaag met afdeling Verkoop van Vodafone gebeld over het foutief verwerken van mijn order (abbo wijziging direct ingezet en 60 euro voor de telefoon rekenen waar die me gratis was beloofd). Om 13:15 te horen gekregen dat juffie het door zou zetten en dat de afdeling contact met mij zou opnemen. Natuurlijk nog niks gehoord...
Kom er daarbij nu pas achter dat de tarieven nogal zijn veranderd per 1 april, en meneer de verkoper vond het niet nodig dat te noemen. Bovendien zie je nergens meer de 6 maanden 50% korting op je abbonnement; het is nu 12 maanden een bepaald bedrag (maar komt uiteindelijk wel duurder uit). Als de afdeling mij op 3 april belt, mag ik aannemen dat de nieuwe tarieven gelden. Echter werd mij wél de 6 maanden 50% gegeven...
Het is dat de prijs bij PDAshop een stuk hoger ligt dan het mij gedane aanbod, anders had ik de verkoop allang ontbonden, dat mag duidelijk zijn.

EDIT: en nee, een vriendin met een Legend naast je op de bank helpt ook niet.
[ Voor 4% gewijzigd door DingK op 06-04-2010 20:24 ]
Mijn pre-order is ook bevestigd, morgen is hij hier!
Wie zal de eerste foto posten?
Wie zal de eerste foto posten?
Het is toch nu juist andersom? Vóór april kreeg je 12 maanden een lager bedrag, nu is het de eerste 6 maanden een korting..? Of kijk ik nu verkeerd?DingK schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:24:
.... Bovendien zie je nergens meer de 6 maanden 50% korting op je abbonnement; het is nu 12 maanden een bepaald bedrag (maar komt uiteindelijk wel duurder uit). ...
Vraag ik mij ook af. Ik zie bij mij nog geen verandering in de bestelstatusXENTiC schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:20:
Weet iemand al of Hi.nl hem eerder gaat leveren dan de 21ste?
Omdat ze gewoon lekker ieder jaar een nieuw mobieltje willenCunro schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:20:
Ik zie dat veel mensen toch kiezen voor een 1-jarig abonnement, wat is hier de redenatie achter?
Bij mij is de reden voor het afsluiten van een 1-jarig abonnement het feit dat ik elk jaar een nieuwe telefoon wil. De ontwikkelingen op dit gebied gaan zo enorm snel. Ik heb nu een G1 en ondertussen is dit toestel zo ongeveer bejaard als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de Desire of de EVO. Over een jaar is de Desire zelf ook al weer dik voorbijgestreefd door andere toestellen, die ik dan ook wil hebben. Dat extra beetje geld heb ik er graag voor overCunro schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:20:
Ik zie dat veel mensen toch kiezen voor een 1-jarig abonnement, wat is hier de redenatie achter?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Kijk dat is duidelijke koekTheVMaster schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:31:
[...]
Omdat ze gewoon lekker ieder jaar een nieuw mobieltje willenNouja..ik wil dat wel in ieder geval...de techniek gaat zooooohw snel...
Zou het ook wel willen, maar heb in vergelijking het geld er dan niet voorover.
Ik krijg vandaag een e-mail van gsmweb dat HTC Desire is vandaag verstuurd.
Ja maar dan nog heb je nummerbehoud aangevraagd; wat inhoudt dat je telefoon pas verzonden wordt als de datum van nummerportering is bevestigd, en dat kan een paar weken duren heb ik begrepen?Cunro schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:45:
[...]
Ik zal inderdaad de eerste tijd een ander nummer hebben idd. Zo'n telefoon is voor mij ook meer een gadget dan daadwerkelijk een telefoon dus ik kan wel ff leven met een ander nummer totdat het nummer behoud is doorgevoerd
Neem aan dat het voor de meeste zo zit want ik kan het ook moeilijk voorstellen dat bij een nieuw abonnement een nummer zo snel wordt overgezet.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ja inderdaad, ik heb hiervoor 2 jaar moeten doen met een HTC Tytn2. En dat is echt een wereld van verschil. Elk jaar worden ze gebruiksvriendelijker, sneller, meer mogelijkheden etc. Heb hiervan geleerd, en zal denk ik alleen nog maar 1 jarige abonnementen nemen.TheVMaster schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:31:
[...]
Omdat ze gewoon lekker ieder jaar een nieuw mobieltje willenNouja..ik wil dat wel in ieder geval...de techniek gaat zooooohw snel...
Heb nu ook een Tytn2 en heb daar ook twee jaar mee gedaan, maar het ik vind dat er nu pas echt interessante nieuwe telefoons zijn gekomen (HD2, Desire, X10). Telefoons die dus wel echt een stuk sneller zijn. Want de Touch pro en Touch Pro2, Diamond en Dimaond 2 bijvoorbeeld waren maar marginaal sneller en voegde weinig nieuws toe naar mijn mening.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:40:
[...]
Ja inderdaad, ik heb hiervoor 2 jaar moeten doen met een HTC Tytn2. En dat is echt een wereld van verschil. Elk jaar worden ze gebruiksvriendelijker, sneller, meer mogelijkheden etc. Heb hiervan geleerd, en zal denk ik alleen nog maar 1 jarige abonnementen nemen.
Hm goede vraag, bij mij is de situatie wel anders overigens. Heb alleen de telefoon gereserveerd en morgen moet bij Coolblue in de winkel een nieuwe abonnement afsluiten. Ik hoor dan wel wat en niet over nummer behoud. Als ik een nieuw nummer moet hebben, het zij zo, kan ik niet mee zitten.Phusebox schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:39:
[...]
Ja maar dan nog heb je nummerbehoud aangevraagd; wat inhoudt dat je telefoon pas verzonden wordt als de datum van nummerportering is bevestigd, en dat kan een paar weken duren heb ik begrepen?
Maar het kan inderdaad wel kloppen als je via een webshop besteld en nummer behoud aanvinkt dat je in een procedure komt van enkele weken. Misschien dat iemand anders dit voor je kan bevestigen/ontkennen.
Ik heb zondag een Desire + abbo +nummerbehoud besteld en de Desire wordt pas verstuurd als de nummerportering is bevestigd. Ik stap over naar Vodafone, en PDA Shop geeft aan dat Vodafone er tot max 10 werkdagen over kan doen.Phusebox schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:39:
[...]
Ja maar dan nog heb je nummerbehoud aangevraagd; wat inhoudt dat je telefoon pas verzonden wordt als de datum van nummerportering is bevestigd, en dat kan een paar weken duren heb ik begrepen?
2-jarig werkt prima, zolang je tevreden kan zijn (en blijven) met wat je hebt. Op een gegeven moment lukt dat niet meer, bij de 1 na 3 maanden, bij mij afloop 2 jaar contract. Het gedoe om een telefoon te lozen na 2 jaar vind ik al vervelend genoeg.
Vóór april trof ik vrijwel overal aanbiedingen met 6 maanden 50% korting; bij VF zelf was het meestal 24 maanden 12,5%. Netto evenveel, enkel een andere spreiding.Eegee schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:30:
[...]
Het is toch nu juist andersom? Vóór april kreeg je 12 maanden een lager bedrag, nu is het de eerste 6 maanden een korting..? Of kijk ik nu verkeerd?
Alle winkeliers die ik tot nu toe online bekijk, VF inclu, bieden 12 maanden een lager abbonnementsbedrag. In mijn voorbeeld is dat 18,50 ipv 29,50. Dit is in ieder geval minder gunstig dan de voorgaande situatie (12*18.50+12*29.50= 576, dit zou zijn geweest 6*14.75+18*29.50=619.50
Dat krijg ik ervan als ik oude en nieuwe tarieven door elkaar haal.
[ Voor 5% gewijzigd door DingK op 06-04-2010 20:48 ]
Je kunt ook gewoon je telefoon los verkopen en dan een beetje bijleggen en weer een nieuwe kopen met hetzelfde abbonement
.. Daarvoor is dus niet per se een 1 jarig abbonement nodig.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:40:
[...]
Ja inderdaad, ik heb hiervoor 2 jaar moeten doen met een HTC Tytn2. En dat is echt een wereld van verschil. Elk jaar worden ze gebruiksvriendelijker, sneller, meer mogelijkheden etc. Heb hiervan geleerd, en zal denk ik alleen nog maar 1 jarige abonnementen nemen.
offtopic:
'k heb hetzelfde gehad met de HTC Cruise (ja..de 1e uitvoering that is)...2 jaar is te lang voor een mobieltje. Als ik de Cruise vergelijk met de Hero van m'n vrouw...fiewww.....dat was al een verbetering..maar ja..de Desire is weer een topper vergeleken met de 1-jaar-oude Hero.

Maar goed ontopic...Ik ben benieuwd wie morgen de eerste foto's en video's plaatst van de Desire...
Verwijderd
Dan moet je telefoon wel simlock vrij zijn. Ik hoop morgen mijn Desire te hebben als vervanging van mijn 3GS van oktober. Als ik die wil verkopen zal deze simlock vrij moeten zijn en dat kost dus 60 euro.Pumanike schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:45:
Je kunt ook gewoon je telefoon los verkopen en dan een beetje bijleggen en weer een nieuwe kopen met hetzelfde abbonement.. Daarvoor is dus niet per se een 1 jarig abbonement nodig.
Als dit abonnement klaar is ga ik sowieso voortaan voor sim only, internet is het belangrijkste en bellen doe ik nauwelijks
Ik heb geen mailtje gehad van GSMweb
poor me. Zit al vanaf 18:00 mij Gmail te F5'en xD.
Maarja ik lees ook net dat het bij VF zo'n 10 dagen kan duren voordat je nummerbehoud is geport
Maarja ik lees ook net dat het bij VF zo'n 10 dagen kan duren voordat je nummerbehoud is geport
Dat is je telefoon meestal als je bij een onafhankelijke winkel besteld en het is geen iPhoneVerwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:55:
[...]
Dan moet je telefoon wel simlock vrij zijn. Ik hoop morgen mijn Desire te hebben als vervanging van mijn 3GS van oktober. Als ik die wil verkopen zal deze simlock vrij moeten zijn en dat kost dus 60 euro.
Als dit abonnement klaar is ga ik sowieso voortaan voor sim only, internet is het belangrijkste en bellen doe ik nauwelijks
Heb jij die aanbieding via de telefoon gekregen? en hoelang zit je al bij telfort? Zoals ik al een aantal pagina's terug zei, had ik een verleng"aanbieding" van 300min + internet, met toestel 99 euro... Maar door al het -hebikaleenmailtje-geweld van anderen is die een beetje ondergesneeuwdYellowneck schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:50:
Was ine eerste instantie van plan om in te gaan op een verlengingsaanbod van Telfort (12 maanden, 35,90 euro per maand, 200 min, 100 sms en Web zou me totaal 430 euro kosten (toestel dus gratis)).
Verwijderd
Yep. GSMWEB heeft 'm verzonden. Heb 'm morgen (woensdag) in bezit! Yaay ;-)Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:05:
En...iemand vandaag al bericht dat zijn/haar order is verzonden?
Verwijderd
Ik gebruik mijn Tytn2 al ruim een jaar niet meer, en heb in de tussentijd alleen nog maar mijn oude Samsung D600 gebruikt. Als ik een 1 jarig contract had, dan was ik nu een gelukkige eigenaar geweest van een HTC Hero. En dan hierna dus weer de HTC Desire.krijn1985 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:44:
[...]
Heb nu ook een Tytn2 en heb daar ook twee jaar mee gedaan, maar het ik vind dat er nu pas echt interessante nieuwe telefoons zijn gekomen (HD2, Desire, X10). Telefoons die dus wel echt een stuk sneller zijn. Want de Touch pro en Touch Pro2, Diamond en Dimaond 2 bijvoorbeeld waren maar marginaal sneller en voegde weinig nieuws toe naar mijn mening.
(Ik ben zo slim geweest mijn Tytn2 kapot te gooien tegen een muur

Ik wil die Desire !!! Ik wil van dat Samsung gedrocht af ! (Ruim 5/6 jaar oud) Helaas is deze nog nooit overleden, zelfs na 20+ valpartijen op stenen e.d. Zegt wel iets over de bouwkwaliteit !
Ja bij mij ook morgen in huis thanks to GSMWeb!!
Heb maar meteen een snipperdag genomen
Heb maar meteen een snipperdag genomen

[ Voor 28% gewijzigd door dip op 06-04-2010 21:48 ]
It's scientifically known, that base improves the tase of cheezes!
Vind dat nogal vreemd.Pausie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:59:
Ik heb geen mailtje gehad van GSMwebpoor me. Zit al vanaf 18:00 mij Gmail te F5'en xD.
Want als je abbo bijvoorbeeld 14juli afloopt, is 14juli gewoon de datum dat je nummer wordt overgenomen door Vodafone.
Heb zelf ook besteld via GSMweb, van tmobile naar vodafone met nummerbehoud, tmobile loopt af op 14juli, dus zou niet snappen waarom het 10dagen zou duren voordat de nummerbehoud datum bekend is?
Maarja, nog steeds geen mail van GSMweb, ben benieuwd hoelang het gaat duren. Kan niet wachten :x
ja zelfde hier.. alleen de mijne loopt af op 18 mei.
Maar ach, ze zeggen ook weer dat ze het in 2 keer moeten verzenden omdat het zo'n groot aantal is.
Hopelijk morgen tussen 18:00 en 21:00 een mailtje ^.^
Maar ach, ze zeggen ook weer dat ze het in 2 keer moeten verzenden omdat het zo'n groot aantal is.
Gmail f5'en? Doet jouw browser geen ajax dan? Tijd voor een fatsoenlijke browser, anders slijt je f5 zo...Pausie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:59:
Ik heb geen mailtje gehad van GSMwebpoor me. Zit al vanaf 18:00 mij Gmail te F5'en xD.
Inderdaad, dat kreeg ik ook te horen vanmiddag.Pausie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:55:
ja zelfde hier.. alleen de mijne loopt af op 18 mei.
"Oh heeft u nog geen mailtje gehad met verzend bevestiging, dan zal die waarschijnlijk morgen ingepakt worden en op de post gedaan worden, en heb je hem overmorgen in huis"
Argh
Wordt strontziek van mn HD2.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen hier niet kunnen slapen vannacht/niet omhoog kunnen krijgen door de spanning van de aankomende woensdag 7 april 
Heb nog nooit zoiets hysterisch meegemaakt haha.... no offensive... vind het alleen maar leuk om te zien hoe mensen reageren en vol spanning afwachten op hun Desire!
Heb nog nooit zoiets hysterisch meegemaakt haha.... no offensive... vind het alleen maar leuk om te zien hoe mensen reageren en vol spanning afwachten op hun Desire!
nee nog niets, wacht op een reactie van Yellowneck, die een aanbieding van telfort 200 + 100 sms en web voor 1 jaar, met toestel gratis heeft afgeslagen... ben erg benieuwd hoe hij die aanbieding voor elkaar heeft gekregen, want dan moet het met 300 minuten ook wel te onderhandelen zijn..Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:24:
[/quote]
[quote]
[...]
Ben je hier al iets meer te weten over gekomen? Ik kom op precies dezelfde prijzen uit. Op de oude website kreeg je nog een 'persoonlijke' aanbieding. Het lijkt erop alsof ze dit nu ook hebben afgeschaft.
Ik ga ook de Desire bestellen en ik blijf alleen bij Telfort als ik hele goede aanbieding krijg (zal er waarschijnlijk niet in zitten). Keep me updated!
Dus als er nog andere mensen zijn die iets bij Telfort voor elkaar hebben gekregen... Tell us
Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.