Volg het topic al een tijdje, kan zelf ook niet wachten till I can wrap my hands around the desire

. Ik heb het zelf alleen niet zo op pre-orderen op een webshop met een telefoon. Ga graag toch ff de winkel in abonnementen vergeleken, lekker ouderwets. Maarja als je op release zo'n high end phone wilt hebben moet je toch wat hè!
Zie al de hele dag dat pdashop goed op schema ligt en de vroegste releasedatum heeft. Verscheidene mensen hadden het hier al over Coolblue en ik dacht al hey dat komt me bekend voor. En verrek een van de 3 winkels zit gewoon in Groningen. Dus dat was helemaal mooi en onverwacht!
Dus na verschillende berichten gelezen te hebben dat je ook gewoon telefonisch kon bestellen en in de winkel kon ophalen heb ik maar besloten Coolblue zelf een bezoekje te brengen. Winkel in, ik vragen naar de desire, medewerker kijkt wat vertwijfeld. Ja jajaja, eh, kan morgen niet garanderen, misschien ook wel overmorgen. Ik vragen over op internet bestellen, oh jajajaja, hij komt morgen wel! Hij zat bij de zilveren versie te kijken van de Desire en ik kon gewoon de bruine reserveren voor morgen. Hij vertelde me dat er al een paar honderd van waren besteld en dat er ook nog GENOEG bruine HTC'tjes in het opslag centrum van Coolblue aanwezig waren. Dus het is wel ff afwachten voor de liefhebbers voor de zilvere!
Morgen ligt er dus een shiny bruine HTC Desire op me te wachten. Krijg een sms op het moment dat ie binnen is bij Coolblue. Je kunt zeggen wat je wilt, ze leveren wel een topservice! Wordt dus morgen in alle rust ff een abonnementje uitzoeken bij Coolblue