Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56

Boy

www.byoscoop.nl

krijn1985 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:17:
[...]

ja bij t-mobile wel. Als het goed is heeft PDAshop in de orderbevestiging de stappen beschreven, volgens mij staat daar in of er een koerier langs komt die je laat tekenen. Verwacht eigenlijk wel dat als je telfort hebt je ook vandaag gebeld wordt.
ik heb 'm direct bij Telfort besteld, dus kan anders lopen dan he...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:23:
Wanneer zouden we de desire eigenlijk in de gewone winkels kunnen verwachten? Met gewone winkels bedoel ik retailers in de doorsnee winkelstraat.

Bedankt
Ik ben gisteren bij de BelCompany in Amsterdam wezen vragen (het filiaal bij de Munt, voor mij het handigst), en daar verwachten ze de desire deze week en anders zeker volgende week. Ze konden me verder niks met zekerheid beloven, in ieder geval geen specifieke datum. Ik wordt gebeld als ze hem binnen hebben.
Ik weet niet hoe dit zit bij andere retailers, en of dit verschilt per BelCompany filiaal. Ik zou aannemen dat elk filiaal er wel een aantal krijgt?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toennee
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:57
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:22:
Heb de HTC desire anderhalf uur geleden besteld via PDAshop....krijg net een telefoontje van PDA shop dat de HTC desire morgen tussen 9.00 - 13.00 bij me wordt afgeleverd...;-)
Ik dacht ik wip morgen even langs in de Coolblue winkel, om de Desire los te kopen. Maar ga nu twijfelen of dit mogelijk is. Is dit verkeerd gedacht, want ik kan niet tussen 9 en 13 thuis zitten. Wat denken jullie kan ik de Desire morgen in de Coolblue winkel kopen?

Jouw Hardloopkalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroach
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ik heb bij HI, bij bestel order, nog steeds bericht van 29/3 - voor inschrijving... Ze zijn wel lekker snel met updaten... Iedereen die hem snel binnenkrijgt veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-07-2023
Toennee schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:34:
[...]

Ik dacht ik wip morgen even langs in de Coolblue winkel, om de Desire los te kopen. Maar ga nu twijfelen of dit mogelijk is. Is dit verkeerd gedacht, want ik kan niet tussen 9 en 13 thuis zitten. Wat denken jullie kan ik de Desire morgen in de Coolblue winkel kopen?
Hier moet je even voor bellen, dan kan je hem volgende week ophalen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:22:
Heb de HTC desire anderhalf uur geleden besteld via PDAshop....krijg net een telefoontje van PDA shop dat de HTC desire morgen tussen 9.00 - 13.00 bij me wordt afgeleverd...;-)
dat duidt er dan misschien toch op dat ze niet aan first come first serve doen, zoals ook al eerder gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
willemvleeuwen schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:37:
[...]

dat duidt er dan misschien toch op dat ze niet aan first come first serve doen, zoals ook al eerder gezegd.
Volgens mij leveren ze alle Pre-Orders tegelijk uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 14:03
Toennee schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:34:
[...]

Als je hem via de site probeert te bestellen staat er bij de optie afhalen "Het is helaas niet mogelijk pre-order producten af te halen in onze winkels."

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
BeRtjh schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:38:
[...]

Volgens mij leveren ze alle Pre-Orders tegelijk uit...
daar ga ik ook wel van uit, maar een hele hoop mensen zijn nog niet gebeld. Daarom is het wel gek dat iemand die hem een half uur geleden besteld direct wordt gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
koekjeh schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:40:
[...]

Als je hem via de site probeert te bestellen staat er bij de optie afhalen "Het is helaas niet mogelijk pre-order producten af te halen in onze winkels."
Dit is omdat ze niet kunnen controleren of jij wel die persoon bent.. Heb net PDAShop aan de lijn gehad om hetzelfde te vragen; dan kon ik mijn Desire vanavond al ophalen 8)7

Je kan wel in de winkel afrekenen, voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
willemvleeuwen schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:43:
[...]
daar ga ik ook wel van uit, maar een hele hoop mensen zijn nog niet gebeld. Daarom is het wel gek dat iemand die hem een half uur geleden besteld direct wordt gebeld.
Mijne 3 uur geleden besteld via de site, zonder verlenging(los dus). Maar heb nog geen bericht gehad :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
DennusB schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:46:
[...]

Mijne 3 uur geleden besteld via de site, zonder verlenging(los dus). Maar heb nog geen bericht gehad :(
Als je een los toestel besteld dan wordt je niet gebeld. Je krijgt rond 22.30 uur een verzendbevestiging met daarin een track&trace nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
DennusB schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:46:
[...]

Mensen die los besteld hebben krijgen een verzendbevestiging, mensen met een abonnement worden gebeld, omdat hier wat zaken aan de deur geregeld moeten worden (abbo e.d.).
Hopelijk krijgen wij onze verzendbevestiging snel.. 8)
Als je een los toestel besteld dan wordt je niet gebeld. Je krijgt rond 22.30 uur een verzendbevestiging met daarin een track&trace nummer.
Dat dus .. |:(

[ Voor 16% gewijzigd door BeRtjh op 06-04-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:19

Tags NL

Harmful or Harmless?

Svenderson schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:12:
Waarom kan ik op de website van Hi niet kiezen voor Eindeloos Online Xtra Snel? Bestaat dat op eens niet meer, of doe ik gewoon iets verkeerd?
Kun je met verlengen niet kiezen, ligt aan het invoersysteem van KPN volgens degene die ik aan de lijn had toen ik mijn Desire bestelde. Wachten tot de brief en dan weer verhogen zeiden ze...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOTiVe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Kazu schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:17:
[...]
Even een sidenote: Morgen gaat dit topic imploderen als (bijna) iedereen z'n Desire binnen heeft :+
Note op de sidenote: Er zijn er nog velen die wachten op een bevestiging welke shop de eerste is om de toestellen uit te leveren en gaan dan daar bestellen. Er er zijn er ook nog (waaronder ik) die nog rek zien in de prijs van 413 euro en wachten op de eerste prijsdaling. Als bol.com 'm verkoopt voor 450 dan zit er op 413 euro (nu de laagste prijs) nog genoeg marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Zojuist bij Coolblue toch telefonisch een pre-order geplaatst, morgen kan ik hem afhalen in de winkel (heb hem graag even in mn handen voordat ik definitief "ja" zeg...). Ben benieuwd :D. Mocht je hetzelfde hebben; Coolblue bellen, en ze plaatsen in een minuutje je pre-order om af te halen in één van de winkels. Geen probleem.

(en vooral het Desire topic zelf zal imploderen vermoed ik)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
Obiter dictum schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:54:
Zojuist bij Coolblue toch telefonisch een pre-order geplaatst, morgen kan ik hem afhalen in de winkel (heb hem graag even in mn handen voordat ik definitief "ja" zeg...). Ben benieuwd :D. Mocht je hetzelfde hebben; Coolblue bellen, en ze plaatsen in een minuutje je pre-order om af te halen in één van de winkels. Geen probleem.

exploderen bedoel je.. O-)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:22
mathijst schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:11:
[...]

Ik hoop voor je van wel.. :*) Maar het blijkt dat leverdatum toch per shop verschilt, aangezien smartphonestunts.nl ze blijkbaar later krijgt als pdashop.nl....... Ben ik blij dat ik goede keuze heb gemaakt d:)b
Denk dat smartphonestunts er van uit gaat dat ze het morgen kunnen versturen, vandaar de 8 april (overmogen).

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online

Zou het nog om te zetten zijn naar afhalen? Ik heb gekozen voor bezorgen en betaald via iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Nee hoor, imploderen. Iedereen weg van zn pc, achter zn Desire, teveel datagebruik waardoor de telco's platklappen, iedereen blijft toch wat spelen met zn nieuwe apps en kan niet niet meer op T.net. Imploderen dus. O-)
DennusB schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:00:
Zou het nog om te zetten zijn naar afhalen? Ik heb gekozen voor bezorgen en betaald via iDeal.
Even bellen denk ik, dan weet je het zeker :). Wel even kijken naar een winkel, ze hebben niet zo gek veel shops in Nederland

[ Voor 43% gewijzigd door Obiter dictum op 06-04-2010 16:01 ]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
DennusB schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:00:
[...]

Nee, dit gaat niet meer. Net al om gebeld, wilde precies hetzelfde doen als jij. Blijkbaar zijn er security-issues mbt je identiteit ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:22:
[...]

Via internet besteld? :)
Met of zonder abo ?
Via de site ja incl t-mobile abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theroach schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:37:
Ik heb bij HI, bij bestel order, nog steeds bericht van 29/3 - voor inschrijving... Ze zijn wel lekker snel met updaten... Iedereen die hem snel binnenkrijgt veel plezier ermee :)
Je kan er trouwens ook voor kiezen om hem tussen 13.00 - 18.00 te laten bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 14:23
Of juist imploderen, omdat iedereen zit te spelen en niks meer hier post..:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:26
Rondje door de stad hier heeft weinig opgeleverd, ongeveer alle telefoonwinkels verwachten de desire pas volgende week.
T for telecom staat op 9 april
Belcompany wist alleen volgende week te melden
en Ritel kon me vertellen dat als ik de desire nu bestelde hij volgende week binnen zou zijn omdat ze slechts 1x in de week leveren daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

Ik heb een Desire bruin + vodafone abbo op 3 april besteld bij coolblue en kreeg vanmiddag een telefoontje. Jammer dat ik morgen niet thuis kan zijn dus ik heb de afspraak op 8 april gezet (laten bezorgen op Saxion is een beetje lastig :P). De mevrouw aan de lijn vraagt naar je legitimatiekaart en neemt rustig even alles door. Erg blij dat ik bij coolblue heb besteld tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
  • Laatst online: 15-07-2024
Snelle jongens daar bij PDAshop, 15:38 pre-order geplaatst, 15:42 telefoontje ontvangen met een afspraakbevestiging.. Netjes geregeld en hij wordt morgen tussen 13:00 en 18:00 uur afgeleverd.. YAWJ!

Half uur daarvoor gebeld of het mogelijk was om te halen vandaag, maar de verkoop in de winkel start morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
leslinho schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:09:
Snelle jongens daar bij PDAshop, 15:38 pre-order geplaatst, 15:42 telefoontje ontvangen met een afspraakbevestiging.. Netjes geregeld en hij wordt morgen tussen 13:00 en 18:00 uur afgeleverd.. YAWJ!

Half uur daarvoor gebeld of het mogelijk was om te halen vandaag, maar de verkoop in de winkel start morgen pas.
Heb je zelf tussen 13:00 en 18:00 aangegeven of zeiden zij dit? Anders hebben ze hun agenda al behoorlijk vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
BeRtjh schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:14:
[...]

Heb je zelf tussen 13:00 en 18:00 aangegeven of zeiden zij dit? Anders hebben ze hun agenda al behoorlijk vol..
Je kunt zelf kiezen uit, 9.00 - 13.00, 13.00 - 18.00 en 18.00 - 21.30 ('s avonds kost 10 euro extra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leslinho schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:09:

Me 2. Ben blij dat ik even afgewacht heb waar de eerste toestellen binnen zouden komen. Order geplaatst om 14.00 uur en terug gebeld om 15.30. Morgen wordt hij tussen 9u - 13u geleverd :) netjes op mijn werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
lbuysers schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:18:
[...]

Je kunt zelf kiezen uit, 9.00 - 13.00, 13.00 - 18.00 en 18.00 - 21.30 ('s avonds kost 10 euro extra)
Heb je hem los of met abonnement besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
BeRtjh schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:19:
[...]

Heb je hem los of met abonnement besteld?
Met abo. Als je hem los besteld dan krijg je alleen omstreeks 22.30 uur een verzendbevestiging met daarin een track&trace nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
[quote]
Matt_E schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:46:
Iemand een goeie deal kunnen maken bij (telefonisch) verlengen Telfort?

Kan sinds kort inloggen om te verlengen, alleen wordt er niet heel erg warm van.

Kan 1 jaar verlengen voor Telfort 300 + internet, voor 33,95 per maand, alleen dan heb ik nog geen smsjes (bundel 25 =2,95 euro extra). Toestel kost dan nog 99 euro.
Ben je hier al iets meer te weten over gekomen? Ik kom op precies dezelfde prijzen uit. Op de oude website kreeg je nog een 'persoonlijke' aanbieding. Het lijkt erop alsof ze dit nu ook hebben afgeschaft.
Ik ga ook de Desire bestellen en ik blijf alleen bij Telfort als ik hele goede aanbieding krijg (zal er waarschijnlijk niet in zitten). Keep me updated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:24:
[/quote]
[quote]
[...]

Ben je hier al iets meer te weten over gekomen? Ik kom op precies dezelfde prijzen uit. Op de oude website kreeg je nog een 'persoonlijke' aanbieding. Het lijkt erop alsof ze dit nu ook hebben afgeschaft.
Ik ga ook de Desire bestellen en ik blijf alleen bij Telfort als ik hele goede aanbieding krijg (zal er waarschijnlijk niet in zitten). Keep me updated!
ik had een mooie aanbieding gekregen via mijntelfort.nl. 35,90 voor 200 belminuten, 100 smsjes en internet en dan 39 euro voor de telefoon...voor maar 12 maanden...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoKro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
[quote]Matt_E schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:46:
Iemand een goeie deal kunnen maken bij (telefonisch) verlengen Telfort?

Juist niet. Ik had ze gemaild, met de vraag of ze me iets konden aanbieden. Mijn contract was al in januari afgelopen. Ik heb ook vermeld dat ik nog een O2 sim in mijn toestel heb. Keurig mailtje dat ze contact zouden opnemen. Waarschijnlijk is dat gebeurd, want ik had 2 gemiste oproepen. Daarna dagen niets.
Vorige week zelf gebeld, maar toen was de verlenging applicatie tijdelijk buiten werk. Dag later weer zelf gebeld, toen een hele arrogante kwast. Dat Telfort toch wel heel goedkoop was met 18,95 voor 200 minuten. Ik gaf aan dat ik nu én 400 minuten heb én nog eens 1000 SMS en dat veel teveel geld vond. Maar inderdaad heeft Telfort nauwelijks bundels en ook hun korting op internet is niet je-van-het.

Over 1 jaar weet ik het niet. Ik heb twee jaar abonnementen vergeleken met SIM-only en dan een los toestel. Over 2 jaar betaal je voor 190 minuten óf 380 SMS en onbeperkt internet in totaal bijna € 700. Met los toestel en sim-only kwam ik op ongeveer € 800 uit. Welke provider maakt niet heel veel uit, volgens mij is t-mobile's Relax-25 nu het voordeligste voor een dergelijke combi.

Geen idee wanneer ze gaan leveren alleen nog :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regelneef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 12:20
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:18:
[...]

Me 2. Ben blij dat ik even afgewacht heb waar de eerste toestellen binnen zouden komen. Order geplaatst om 14.00 uur en terug gebeld om 15.30. Morgen wordt hij tussen 9u - 13u geleverd :) netjes op mijn werk!
Deze wijze woorden zal ik voor mijn volgende toestel (After the Desire) bewaren.... Dat zal mij leren om via een provider te bestellen ;)

This message was made with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
regelneef schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:30:
[...]

Deze wijze woorden zal ik voor mijn volgende toestel (After the Desire) bewaren.... Dat zal mij leren om via een provider te bestellen ;)
Enige voordeel is dat ik nu de Desire voor 30 euro heb en bij pdashop 130 zou moeten betalen.. voor 100 euro wil ik wel een weekje wachten.. ;)

Maar goed, we zijn niet de enigen die in de providers zijn getrapt ;) :')

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn abonnement verlengd bij vodafone en het meisje aan de telefoon zei dat de desire op voorraad was en dat ik hem dus binnen 5 tot 10 werkdagen kan verwachten (wel erg lang als het al op voorraad is, maar het zal wel). Ook zou ik als het verzonden werd een order bevestiging krijgen, maar deze kreeg ik al gelijk.

Maar ik neem aan dat mensen die hem dus bij vodafone besteld hebben (waar ze hem trouwens als HTC Bravo in het systeem hebben staan, wat volgens mij de naam was toen de desire nog in development was) een pakketje kunnen verwachten deze week of volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Mailtje van PDAShop:
Hartelijk dank voor uw e-mail.

We hebben de telefoon inderdaad binnen en aangezien u deze heeft gepre-ordered kunt u deze morgen verwachten.
Jeuh! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djemme
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-03 17:56
Hmm, en ik maar wachten totdat het 19.00 uur is en ik zeker ben dat ik hem al dan niet morgen geleverd krijg. Sommige mensen hebben zoveel mazzel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Djemme schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:45:
Hmm, en ik maar wachten totdat het 19.00 uur is en ik zeker ben dat ik hem al dan niet morgen geleverd krijg. Sommige mensen hebben zoveel mazzel!
Ik heb ook een los toestel besteld bij PDAshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 07:30
Toch ook maar even een mailtje naar salland gestuurd om te vragen hoe 't nou zit. Zou toch leuk zijn als ik 'm morgen kreeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djemme
  • Laatst online: 07-03 17:56
Luqq schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:47:
[...]

Ik heb ook een los toestel besteld bij PDAshop.
Ik bij gsmweb, dat maakt vast niets uit, maar wie weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Het verbaast me wel hoeveel mensen een abonnement nemen bij PDAshop, ze zijn nou niet echt de goedkoopste webshop...

Ik moet mezelf wel heel erg inhouden om niet ook te gaan pre-orderen. Ik heb volgende week tentamens en ik ken mezelf :+ (Alhoewel dit topic constant refreshen ook niet echt werkt...)

[ Voor 11% gewijzigd door Kazu op 06-04-2010 16:50 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-04 08:53
MCC heeft hem vandaag binnengekregen, Belcompany heeft hem dus morgen in de winkels.

edit: plaatje *O*

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/r2vpjc.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door TheGHunter op 06-04-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danot
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bij GSMwijzer.nl en Studentmobiel.nl staat nu:
Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht 09-04-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Kazu schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:49:
Het verbaast me wel hoeveel mensen een abonnement nemen bij PDAshop, ze zijn nou niet echt de goedkoopste webshop...

Ik moet mezelf wel heel erg inhouden om niet ook te gaan pre-orderen. Ik heb volgende week tentamens en ik ken mezelf :+ (Alhoewel dit topic constant refreshen ook niet echt werkt...)
Dit topic is slecht voor mijn F5 knop.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
ikbengoofy schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:52:
[...]

Dit topic is slecht voor mijn F5 knop.
Same thing. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:51

TheVMaster

Moderator WOS
Kazu schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:49:

:+ Grote kans dat bij de goedkopere webshops de vraag groter is dan de initieel geleverde voorraad...laten we hopen dat ik geen gelijk krijg...waardoor er straks mensen waaronder ikzelf misschien nog langer moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:37:
Ik heb net mijn abonnement verlengd bij vodafone en het meisje aan de telefoon zei dat de desire op voorraad was en dat ik hem dus binnen 5 tot 10 werkdagen kan verwachten (wel erg lang als het al op voorraad is, maar het zal wel). Ook zou ik als het verzonden werd een order bevestiging krijgen, maar deze kreeg ik al gelijk.

Maar ik neem aan dat mensen die hem dus bij vodafone besteld hebben (waar ze hem trouwens als HTC Bravo in het systeem hebben staan, wat volgens mij de naam was toen de desire nog in development was) een pakketje kunnen verwachten deze week of volgende week.
Bij VF heeft elke medewerker blijkbaar zijn eigen unieke draaiboek.
De verhalen over, bij VF bestelde Desire's, lijken te varieren tussen de 5 dagen én 21 april.
Joost mag weten wat de trouwe VF abonnee mag geloven.
Ik snap ook niet dat zo een grote speler in de Nederlandse markt het keer op keer voor elkaar krijgt geen duidelijk antwoord naar buiten te brengen omtrent de levering van een toestel.

My 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toennee
  • Laatst online: 08:57

Same here, heb gebeld, morgen na 11:00 op te halen in de winkel. Moet wel werken dus even voor 6-en langswippen. (Voor de silver-liefhebbers, de man aan de telefoon vroeg welke kleur ik wil. De vraag of de zilveren-versie ook vandaag aankomt werd met ja beantwoord ;-))

Jouw Hardloopkalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Toennee schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:57:
[...]

Same here, heb gebeld, morgen na 11:00 op te halen in de winkel. Moet wel werken dus even voor 6-en langswippen. (Voor de silver-liefhebbers, de man aan de telefoon vroeg welke kleur ik wil. De vraag of de zilveren-versie ook vandaag aankomt werd met ja beantwoord ;-))
Tegen mij zei hij dat zilver pas Vrijdag binnen is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
DennusB schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:02:
[...]

Tegen mij zei hij dat zilver pas Vrijdag binnen is :X
Geachte heer,

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Smartphoneshop.nl.

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 13-04-2010
----------------------------------------------------------------
HTC Desire Silver

Graag wil ik u mijn excuses voor deze vertraging aanbieden. Ik kan gelukkig mededelen dat de HTC Desire Silver inmiddels met het vliegtuig onderweg naar Nederland is en onder normale omstandigheden aanstaande maandag bij ons binnen is. Uiteraard zullen wij het toestel dan direct versturen zodat u dinsdag met uw HTC Desire kunt bellen.

Deze exclusieve versie is de moeite van het wachten absoluut waard. Bekijk alvast onze video preview om te zien waarom:

http://www.youtube.com/watch?v=JCOt0nqLoOo

Ik kan mij echter voorstellen dat u niet langer wil wachten of dat de nieuwe leverdatum u slecht uitkomt. In dat geval kunt u uw order laten aanpassen naar de `Brown¿-uitvoering van de HTC Desire. De HTC Desire Brown kan vandaag nog naar u verstuurd worden, zodat u hem morgen al in huis heeft. Voor het wijzigen van uw order neemt u contact op met onze klantenservice. De gegevens vindt u onderaan dit bericht. E-mailen kan ook via onze website:

http://www.smartphoneshop.nl/klantenservice/email

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Pieter Zwart
Algemeen directeur Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik krijg net een SMS + Mail van PDAShop dat hij op voorraad is :) Cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook gebeld met Vodafone over de status van mijn bestelling. "De Desire wordt halverwege april verwacht" was het antwoord. Het lijkt er inderdaad op dat het er maar net van af hangt welke telefonist(e) je aan de lijn krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
In België nog altijd geen mail van PDAShop.be

Op het moment dat ik op 'Verstuur bericht' klikte kreeg ik een sms van Coolblue dat hij ingepakt is en dat ik een mail mag verwachten :p

[ Voor 62% gewijzigd door chosen1 op 06-04-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijs5812
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-07-2012
boehoe... mijn mobiel heeft zojuist het leven gelaten.... gelukkig is de vervanging onderweg!

(sorry MoD RoD, voor de slowchat, ik moest het gewoon even kwijt... :'()
zei ik MoD? nee hoor, ligt vast aan de site.... O-)

[ Voor 15% gewijzigd door thijs5812 op 06-04-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:19
DennusB schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:04:
Ik krijg net een SMS + Mail van PDAShop dat hij op voorraad is :) Cool!
De site geeft ook aan dat hij op voorraad is. Dan krijgen we hem met zijn allen tegelijk...

Krijg net een sms en mail van PDAshop. Mijn bestelling (Desire brown) is ingepakt :D :D :D Jippeee!! (hahaha).
Geachte heer xxxxx,

Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

[ Voor 18% gewijzigd door Anteros op 06-04-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:05:
Vandaag ook gebeld met Vodafone over de status van mijn bestelling. "De Desire wordt halverwege april verwacht" was het antwoord. Het lijkt er inderdaad op dat het er maar net van af hangt welke telefonist(e) je aan de lijn krijgt.
Ach, als ik hem over 10 werkdagen krijg is dat dus makkelijk half april, dus misschien klopt beide ;)

Ze zei wel specifiek dat de Desire op voorraad was, dus ik snap niet helemaal wat ze aan het prutsen zijn als tegen andere wordt verteld dat dit niet het geval is. Maar ik wacht het wel af en neem aan dat ik hem binnen 2 weken wel zie verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenvanLogten
  • Laatst online: 16-11-2023
Ik heb Studentmobiel gebeld met de vraag of ze al iets weten over de leverdatum van de HTC Desire. De medewerker zei met een twijfelende toon dat ze hem eind deze week verwachten en dat hij dan in principe volgende week verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0entje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 21:14
Anteros schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:10:
[...]

De site geeft ook aan dat hij op voorraad is. Dan krijgen we hem met zijn allen tegelijk...

Krijg net een sms en mail van PDAshop. Mijn bestelling (Desire brown) is ingepakt :D :D :D Jippeee!! (hahaha).

[...]
Hier het zelfde bericht :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Vodafone kunnen sommige medewerkers inderdaad zeggen dat de Desire op voorraad is maar dit zal zeer waarschijnlijk niet het geval zijn. Toen ik vorige week belde zei die Vodafone-kerel tegen mij dat ze hem al op voorraad hadden omdat hij op een bepaalde knop kon drukken op zijn scherm wat alleen zou kunnen als de desbetreffende mobiel op voorraad zou zijn. Op enig aandringen ging hij het navragen en kwam tot de conclusie dat de Desire inderdaad toch niet op voorraad was maar dat hij toch echt op zijn scherm zag dattie wel op voorraad was...

Als ik hem volgende week van Vodafone binnen krijg mag ik er blij mee zijn. Maar ik verwacht eerlijk gezegd pas dat het nog 2 weken duurt. Ik ben zelf gelukkig niet zo'n 'smartphone-gek' dus ik wacht die twee weken wel rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:06
Bij mij op de zaak was die nog niet binnen gekomen :( maar ga morgen toch wel in de loop van de dag bellen of ze weten of hij eraan komt.

PS zaak = onafhankelijke gsm winkel.
PS2 ik doe zelf niets met gsm en werk in de buitendienst :P

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
J0entje schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:21:
[...]

Hier het zelfde bericht :9~
Belgische of nederlandse pdashop? Ik heb namelijk nog altijd geen bericht gehad en heb de bestelling geplaatst op 6 maart...

edit: nvm net als ik dit poste is de mail aangekomen :D

[ Voor 9% gewijzigd door Dranica op 06-04-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adsa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:31
Ik hoop dat iedereen die hem morgen krijgt net zo actief op de forum blijft als vandaag. Ik zou graag wat ervaringen willen horen, sample foto's en video's.

Ga dus morgen niet hele dag ermee spelen en hou ons nieuwsgierigen die nog moeten wachten tussen het spelen door op de hoogte. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door adsa op 06-04-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Dranica schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:24:
[...]

Belgische of nederlandse pdashop? Ik heb namelijk nog altijd geen bericht gehad en heb de bestelling geplaatst op 6 maart...

Ik heb hem nog niet :( Vanmiddag besteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
adsa schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:24:
Ik hoop dat iedereen die hem morgen krijgt net zo actief op de forum blijft als vandaag. Ik zou graag wat ervaringen willen horen, sample foto's en video's.

Ga dus morgen niet hele dag ermee spelen en hou ons nieuwsgierigen die nog moeten wachten tussen het spelen door op de hoogte. ;)
Voor ervaringen zul je in het techtopic moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Hier inmiddels ook de mail en sms binnen dat het ingepakt is en wordt verstuurd rond 22:30

Hulde aan coolblue _/-\o_

Geniaal overigens dat er veel met smart zitten te wachten... zeker wel dat er veel actief blijven, maar dat zal vooral worden in het Desire topic zelf ;-)

[ Voor 39% gewijzigd door GrandPuba op 06-04-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMWeb gebeld. Ze hebben er veel binnen gehad. Ze versturen een deel vandaag en een deel morgen (afdeling logistiek kan 't niet helemaal aan). Als je tussen 1800 en 1900 een mailtje krijgt van TNT krijg je 'm morgen binnen, zo niet krijg je dat mailtje morgen en de telefoon overmorgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0entje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 21:14
Dranica schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:24:
[...]

Van nederlandse pdashop ;)

Bestelling was geplaatst in februari ;) Neem aan dat jullie ook gewoon bericht krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HTC Desire is ook verzonden! De bruine besteld op 1 April inclusief een 16GB micorsd kaartje, heb ook een track&trace code gekregen.

EDIT: Besteld bij smartphoneshop.nl btw.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
En inmiddels heb ik ook een verzendbevestiging gekregen. Ze verzenden dus wel degelijk op meerdere tijdstippen van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adem9elf
  • Laatst online: 11-09 19:27
Zo dan, effe spontaan een bestelling geplaatst bij PDAshop.. :) denk dat ik zo wel gebeld word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cunro
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 21:51
Volg het topic al een tijdje, kan zelf ook niet wachten till I can wrap my hands around the desire ;). Ik heb het zelf alleen niet zo op pre-orderen op een webshop met een telefoon. Ga graag toch ff de winkel in abonnementen vergeleken, lekker ouderwets. Maarja als je op release zo'n high end phone wilt hebben moet je toch wat hè!

Zie al de hele dag dat pdashop goed op schema ligt en de vroegste releasedatum heeft. Verscheidene mensen hadden het hier al over Coolblue en ik dacht al hey dat komt me bekend voor. En verrek een van de 3 winkels zit gewoon in Groningen. Dus dat was helemaal mooi en onverwacht! :)

Dus na verschillende berichten gelezen te hebben dat je ook gewoon telefonisch kon bestellen en in de winkel kon ophalen heb ik maar besloten Coolblue zelf een bezoekje te brengen. Winkel in, ik vragen naar de desire, medewerker kijkt wat vertwijfeld. Ja jajaja, eh, kan morgen niet garanderen, misschien ook wel overmorgen. Ik vragen over op internet bestellen, oh jajajaja, hij komt morgen wel! Hij zat bij de zilveren versie te kijken van de Desire en ik kon gewoon de bruine reserveren voor morgen. Hij vertelde me dat er al een paar honderd van waren besteld en dat er ook nog GENOEG bruine HTC'tjes in het opslag centrum van Coolblue aanwezig waren. Dus het is wel ff afwachten voor de liefhebbers voor de zilvere!

Morgen ligt er dus een shiny bruine HTC Desire op me te wachten. Krijg een sms op het moment dat ie binnen is bij Coolblue. Je kunt zeggen wat je wilt, ze leveren wel een topservice! Wordt dus morgen in alle rust ff een abonnementje uitzoeken bij Coolblue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 15:52

ini

Life is what you make of it

lbuysers schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:03:
[...]
Geachte heer,

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Smartphoneshop.nl.

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:
Deze kreeg ik ook net, lijkt erop dat de zilveren versie pas volgende week komt :(

[ Voor 22% gewijzigd door ini op 06-04-2010 17:37 ]

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
die van mij is ook vanmiddag verzonden!
dat hangt morgenochtend wel in de brievenbus!

daar gaat mn tentamenperiode van de komende 2 weken... ;)

had m overigens pas gisteravond besteld, dus pre-order datum maakt niets uit, iedereen krijgt m gewoon.

[ Voor 26% gewijzigd door willemvleeuwen op 06-04-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Smartphoneshop net gebeld en kreeg te horen dat alleen de bruine binnen is.
De zilveren wordt pas vrijdag verwacht of misschien zelfs in het weekend.

Ik vroeg ook of ze wist hoeveel er precies binnen komt en dat mocht ze niet zeggen.
1,5 week geleden ben ik daar ook langs geweest. En een mederwerker liet mij zien dat er ongeveer 1100 stuks van de bruine bij hen binnen zouden komen (dit verschilt wel per lading, dus niet gelijk de eerste dag)
Van de zilveren waren dat veel meer, dacht rond de 2000.

Deze getallen zijn niet helemaal zeker, aangezien ik het nog vaag weet 8)7
De pre-orders stonden toen rond de 300 voor de bruine en dacht ook rond de 300 voor de zilveren.

Ben nu echt het wachten zat, hoop dat ik vrijdag de winkel kan binnenlopen, m'n contract kan verlengen en met de zilveren weg kan lopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik wil graag de zilveren versie bestellen. Kan ik uit eerdere berichten opmaken dat de zilveren versie vertraagd is bij Coolblue?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:19
Zo hij is verzonden volgens de mail en morgen wordt deze aangeboden. Dat wordt spelen :D. O ja, had hem 6 maart besteld.

[ Voor 14% gewijzigd door Anteros op 06-04-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkpsychonaut
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik heb ook de zilveren besteld en ik moet dus ook tot dinsdag wachten. Maar ik vind het toch wel vreemd. Het vliegtuig is nu onderweg naar Nederland maar komt maar maandag bij Coolblue toe. En nadien komen deze 2 zinnen "Ik kan mij echter voorstellen dat u niet langer wil wachten of dat de nieuwe leverdatum u slecht uitkomt. In dat geval kunt u uw order laten aanpassen naar de `Brown-uitvoering van de HTC Desire." Daarmee krijg ik de indruk dat er te weinig zilveren en te veel bruine Desires zijn. En men graag zou hebben dat een aantal mensen van Zilver naar Bruin zou veranderen.

Het kan natuurlijk volledig aan mij liggen. Maar ik wacht wel tot volgende week dinsdag op die 4 dagen komt het nu ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adsa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:31
Heeft iemand nog telefonisch een goede deal i.c.m. Desire bij Telfort weten af te sluiten? Loont het nog als je dreigt over te stappen?

Ik mag verlengen vanaf volgende week anders moet ik 4 maanden wachten tot mijn abo is verlopen. Tis wel een beetje lang wachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Vandaag gebeld met Vodafone ivm verlenging, ze konden mij de Desire Black aanbieden icm Vodafone 150. Levering is pas volgende week maandag, dat weekje moet ik dus nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

El Martino

Zo niet, dan toch.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:30:
GSMWeb gebeld. Ze hebben er veel binnen gehad. Ze versturen een deel vandaag en een deel morgen (afdeling logistiek kan 't niet helemaal aan). Als je tussen 1800 en 1900 een mailtje krijgt van TNT krijg je 'm morgen binnen, zo niet krijg je dat mailtje morgen en de telefoon overmorgen. :)
Mooi! Ik hoop uiteraard op morgen voor de mijne ;)

Cool Blue heeft er trouwens inderdaad zat binnen:
Afbeeldingslocatie: http://www.coolblueimages.nl/SocialMedia/IMG_2571.JPG
Bron: Twitter

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sector51
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06-2022
heb ook net contact gehad met GSMWeb, telefoons zijn binnen. Maar ze verwachten dat de eerste morgen pas met de post meegaan. Dit zou betekenen dat we donderdag kunnen spelen met ons nieuwe toestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cunro
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 21:51
Allemachtig @tweetpic van Coolblue :9~ , bevestigd wel het verhaal van de medewerker bij Coolblue die ik gesproken heb.

Zuur voor de mensen met een zilveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Vodafone levering maandag..? Nou goed.. dat is het wachten dan maar waard! (en het zou dus om de zwarte gaan..? onwaarschijnlijk, maar goed..)

*jaloers is bij het zien van de foto met Desire's..*

[ Voor 20% gewijzigd door SmithNL op 06-04-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Wat een foto's! Hier net ook de inpakbevestiging en verzendmelding gekregen, hoop dat ze d'r vroeg bij zijn morgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt echt heel jaloers van al die mensen die al een verzendbericht hebben. Volgende keer als ik een telefoon bestel doe ik het wel als ik zeker weet welke winkel 'm als eerste kan leveren... 2call morgen nog maar een keer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:44
Ik hoop dat Algebeld ze ook binnen heeft gekregen vandaag...
Can't wait!

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Ik begrijp dat de zwarte normaliter niet in NL geleverd gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 15:20
Ook een verzendbevestiging gekregen. Maar ik moet sowieso nog wachten tot morgenavond om er mee te kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:13
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:49:
Ik wordt echt heel jaloers van al die mensen die al een verzendbericht hebben. Volgende keer als ik een telefoon bestel doe ik het wel als ik zeker weet welke winkel 'm als eerste kan leveren... 2call morgen nog maar een keer bellen.
Precies had ze nog een mail gestuurd gisternavond maar wederom tot op heden geen reactie van ze. Erg jammer dit. De status blijft ook doodleuk op 3 weken staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
Zojuist een inpak- en verzendbevestiging gekregen! Whoehoe, dat word spelen morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Yes, krijg net een mail dat hij verzonden is :) Met een track&trace linkje!
Nu kan ik dus gaan refreshen op T&T inplaats van dit topic :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
BelCompany Almelo gaf aan ze morgen of overmorgen te verwachten. :)

[ Voor 11% gewijzigd door BastiaanN op 06-04-2010 17:52 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
Dit is de reden waarom ik de desire besteld heb bij coolblue :)
Ik heb al meerdere keren daar besteld en hun service is echt geweldig.
Ik heb ook heel lang gezegd dat de releasedatum van coolblue te vertrouwen is. En wat blijkt?
Jawel ze hadden het juist.
Coolblue gooit zomaar niet met datums zoals anderen dat wel doen om klanten te winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Coolblue is net zo afhankelijk van de leverancier als anderen. Wat dat betreft kun je er nooit op vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeOO schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:51:
[...]

Precies had ze nog een mail gestuurd gisternavond maar wederom tot op heden geen reactie van ze. Erg jammer dit. De status blijft ook doodleuk op 3 weken staan.
Ik hou je op de hoogte als ik meer te weten kom. Vanochtend zei het meisje van de klantenservice dat ze ze pas eind van de week, begin volgende week binnen zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

BastiaanN schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:52:
BelCompany Almelo gaf aan ze morgen of overmorgen te verwachten. :)
BelCompany gaat de zilveren versie toch ook "los" verkopen? Hopelijk zijn hun eerder dan Coolblue!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
RoD schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:53:
Coolblue is net zo afhankelijk van de leverancier als anderen. Wat dat betreft kun je er nooit op vertrouwen.
Toch vind ik het dan raar dat andere webshops een datum op kunnen geven die vroeger was dan die van coolblue.
Pagina: 1 ... 16 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.