Is dat niet gewoon het vluchtig lezen van de specs en van 720 x 480 720p weten te maken?
We zullen wel zien, genoeg google resultaten geven 720 x 480 weer.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hier zit het wel anders volgens mij. De maximale cameraresolutie is 2592x1944 pixels. of het dan in 480p filmt of 720p zal voor de sensor (beeldkwaliteit) niet uitmaken. Waarschijnlijk kunnen de chips (cpu?) de beelden niet snel genoeg verwerken (lage fps) en weerhoudt dit mobielmakers voor de keuze van 720p. Waarschijnlijk heeft de 1Ghz snapdragon processor wel genoeg rekenkracht en is het daarom op de Desire wel mogelijk.Upquark schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:08:
720p films op een smartphone... mmm... ik ruik een analogie aan de megapixelmythe...
Dat klopt, bij de lancering heeft de Desire gewoon 480p. Maar toen het toestel uitlekte op internet werd hij vermeld met 720p ondersteuning, en in een interview met iemand van HTC zou ook gezegd zijn dat er later misschien 720p ondersteuning aan toegevoegd zou worden. De hardware is iig snel genoeg...Moning2 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:50:
Is dat niet gewoon het vluchtig lezen van de specs en van 720 x 480 720p weten te maken?
Inderdaad. De geruchten waren ook vrij hardnekkig en doken op verschillende plekken op. Het gaat hier waarschijnlijk ook niet om een gerucht gebaseerd op een leesfout.yur400 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:03:
[...]
Hier zit het wel anders volgens mij. De maximale cameraresolutie is 2592x1944 pixels. of het dan in 480p filmt of 720p zal voor de sensor (beeldkwaliteit) niet uitmaken. Waarschijnlijk kunnen de chips (cpu?) de beelden niet snel genoeg verwerken (lage fps) en weerhoudt dit mobielmakers voor de keuze van 720p. Waarschijnlijk heeft de 1Ghz snapdragon processor wel genoeg rekenkracht en is het daarom op de Desire wel mogelijk.
(denk ik)
Volgens mij ligt jij een beetje achter. Er zijn zat smartphones op komst met 720p ondersteuning. Komt geen mythe aan te pasUpquark schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:08:
720p films op een smartphone... mmm... ik ruik een analogie aan de megapixelmythe...
Het gaat er meer om dat er een tijdje geleden een 'megapixel race' was, oftewel een 'megapixel mythe', dat degene met de hoogste megapixels sowieso de beste camera was. Dat zie je nu ook weer bij smartphones gebeuren, zowel bij de normale camera als bij het filmen. Want 720p wordt echt nooit mooi hoor op een telefoon (als je het mij vraagt),Cinner schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:27:
[...]
Volgens mij ligt jij een beetje achter. Er zijn zat smartphones op komst met 720p ondersteuning. Komt geen mythe aan te pas
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Yep, de Samsung Omnia HD:Obiter dictum schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:07:
Wel eens een 720p filmpje gezien dan, geschoten met een mobiele telefoonlens? Ik ook niet, maar tot die tijd (en dus mogelijk wanneer de Desire bij mensen geleverd is <-- 100% ontopic reactie) beetje onzinnig om uitspraken erover te doen.
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Verwijderd
En dat ziet er nogsteeds niet uit.
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:16:
offtopic: zou die htc EVO hier ooit uitkomen? ik vind dat 4.3inch scherm zeeeeeeeeer nice. wat me wel opvalt is dat die gsm geen amoled scherm heeft ? wel een rare beslissing vind ik
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Vind ik ook hoor, maar dit filmpje heb ik geplaatst om aan te tonen dat het wel mogelijk is.koekoek2003nl schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:24:
[...]
En dat ziet er nogsteeds niet uit.
Wat nou 720p...
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
X10 volgende week en Desire een week later.cv8x schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:43:
Wanneer komt jullie review DaannO?
Thanks, ik wacht met smart op jullie review(s) af.
Verwijderd
Ik wil ookDaannO schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:35:
Mjah ik heb nu de X10 liggen en vandaag nog is met de Desire gespeeld maar vind de X10 toch wat minder plastic aanvoelen. De Desire vind ik qua vormgeving gewoon niet zo sterk, lijkt te veel op de N1 terwijl ik de X10 een mooi eigen design vind hebben. Ik ga me nu is even verdiepen in Sense vs Timescape. Voordeel van Timescape is wel dat alles onder 1 app zit ipv dat je vijf verschillende apps hebt voor elke services en dienst etc
Verwijderd
Als je nou volgende week dinsdag je review voor de X10 plaatst en donderdag die van de Desire zijn we al lang blij ... neem je tijdDaannO schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 23:07:
HTC is momenteel hun samples voor ons aan het flashen met de retail rom. Dus dat duurt nog ffies. Maar komt wel op tijd om hem naast de X10 te leggen
Verwijderd
Ik vind juist de X10 geen mooi ontwerp. En dat de Desire veel lijkt op de N1 vind ik niet zo gek. Het zijn praktisch zusjes van elkaar qua specs. Nee, ik ga (zodra ik 'm bij pdashop kan bestellen icm een abbo verlenging) zeker de Desire halenDaannO schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:35:
Mjah ik heb nu de X10 liggen en vandaag nog is met de Desire gespeeld maar vind de X10 toch wat minder plastic aanvoelen. De Desire vind ik qua vormgeving gewoon niet zo sterk, lijkt te veel op de N1 terwijl ik de X10 een mooi eigen design vind hebben. Ik ga me nu is even verdiepen in Sense vs Timescape. Voordeel van Timescape is wel dat alles onder 1 app zit ipv dat je vijf verschillende apps hebt voor elke services en dienst etc
Grappig, ik heb ook met beide toestellen gespeeld en de X10 heb ik alweer gauw doorgegeven aan iemand anders. De UI vind ik zeker niet praktisch en ook eigenlijk niet zo mooi. Sense is echt echt superieur wat dat betreft.DaannO schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:35:
de software is zo aan te passen. Op de X10 is vast ook wel sense te installeren toch?Nielsepiels schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 23:29:
[...]
Grappig, ik heb ook met beide toestellen gespeeld en de X10 heb ik alweer gauw doorgegeven aan iemand anders. De UI vind ik zeker niet praktisch en ook eigenlijk niet zo mooi. Sense is echt echt superieur wat dat betreft.
De X10 als toestel vind ik wel mooi, ligt ook lekker in de hand. Maar dat vind ik van de Desire en de N1 ook...
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Verwijderd
probeerde het ook niet goed te praten overigens hoor. Maar ben zelf ook aan het twijfelen tussen de X10 en de desireVerwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 23:49:
ik vind die x10 absoluut geen concurrent voor de desire. design vind ik die spuuglelijk en zeker de interface
denk ook dat de desire beter gaat verkopen dan de x10 eerlijk gezegd
Hmm, de Telfort shop toont nog steeds 17 april als verwachte leverdatum. Hopelijk is dat een conservatieve schatting.GreenEye schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 02:56:
Het is aftellen geblazen.![]()
http://www.desirehtc.com
ja, daar hoop ik ook op, geen zin om tot de 17e te wachten als de rest van de winkels hem al levert...Stamgastje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:00:
[...]
Hmm, de Telfort shop toont nog steeds 17 april als verwachte leverdatum. Hopelijk is dat een conservatieve schatting.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Voor mij persoonlijk is de X1 de reden waarom de X10 al meteen afvalt. Wat een beroerde phone was dat zeg (zowel fysiek als softwarematig slecht in elkaar gezet). En nu weet ik dat dat niet met de X10 hoeft te zijn, maar laat SE eerst maar eens een fatsoenlijk toestel neerzetten, dan kijk ik bij de volgende ronde wel weer of SE een kans maakt op mijn geld...Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 23:49:
ik vind die x10 absoluut geen concurrent voor de desire. design vind ik die spuuglelijk en zeker de interface
PSN: DutchTrickle PVoutput
[ Voor 69% gewijzigd door BastiaanN op 25-03-2010 11:30 ]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Denk dat je twee dagen wel kan vergeten, mits je het ding niet aanraakt. Dit gebaseerd op de ervaringen met de legend..BastiaanN schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:06:
Lol, hij laat die gast niet eens uitpraten en stilstaan kan die ook niet.
ot: Ik ben nog steeds erg nieuwsgierig naar de batterijduur van dit toestel. In mijn N97 zit een 1500mah batterij en daar kan ik met mijn gebruik (beetje surfen,muziekluisteren, mail ophalen) net de twee dagen mee halen. Dit scherm lijkt me weer intensiever en Android lijkt me nu ook niet zo energiezuinig.
Ik ben benieuwd!
Ik deel je mening. Al zijn er ook mensen die de X10 erg mooi vinden. (de groep mensen zonder smaak dusVerwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 23:49:
[ Voor 5% gewijzigd door justkuu op 25-03-2010 11:34 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
uuuh, htc evo, wanneer komt die uit dan? ik kan er nog vrij weinig over vinden? is dit niet hetzelfde als de supersonic?Blck schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:54:
http://desirefanatics.wor...o-4g-over-the-htc-desire/
7 redenen om de HTC Evo niet boven de Desire te kiezen, zelf vind ik de redenen niet goed onderbouwd, en herhalen ze zichzelf steeds, maarja..
Htc Evo is de productnaam van de HTC Supersonic en hij zal hier waarschijnlijk nooit uitkomen (geen 4G hier enz)Ewivis schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:43:
[...]
uuuh, htc evo, wanneer komt die uit dan? ik kan er nog vrij weinig over vinden? is dit niet hetzelfde als de supersonic?
Interessant artikel, dit wist ik nog niet. Amoled is erg leuk, maar ik vind scherpte ook erg belangrijk om goed pdf files te kunnen lezen. Dat is dus wel een nadeel van amoled.Maverick schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:03:
Interessant artikel over het scherm van de N1/Desire (ga er voor het gemak even vanuit dat deze schermen identiek zijn, dit klopt wel meen ik): http://arstechnica.com/ga...ience-color-and-hacks.ars
Hoop dat je hier in de praktijk niet te veel van merkt.
[ Voor 42% gewijzigd door Camembert1633 op 25-03-2010 14:22 ]
Op die site waar je naar linkt, zegt hij er zelf wel last van te hebben. En aangezien de Desire en N1 dezelfde schermen hebben is dit dus wel nogal balen.Maverick schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:03:
Interessant artikel over het scherm van de N1/Desire (ga er voor het gemak even vanuit dat deze schermen identiek zijn, dit klopt wel meen ik): http://arstechnica.com/ga...ience-color-and-hacks.ars
Hoop dat je hier in de praktijk niet te veel van merkt.
ik kan het niet meer terugvinden in de thread, maar kun je het eerste probleem (multitouch) nog eens uitleggen?TWeaKLeGeND schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:06:
*zucht* een tweede 'probleem' dus (1e was multitouch) enthausiasme gaat iets omlaag, was van plan vandaag te preorderen maar wacht toch maar lekker tot uitgebreide analyses van het apparaat.
Ik heb al gepreorderd, maar heb geen spijt.TWeaKLeGeND schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:06:
*zucht* een tweede 'probleem' dus (1e was multitouch) enthausiasme gaat iets omlaag, was van plan vandaag te preorderen maar wacht toch maar lekker tot uitgebreide analyses van het apparaat.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Dat is niet helemaal correct. Het komt er op neer dat elke pixel maar twee sub-pixels heeft ipv drie, wat normaal is. Dit betekent dat of een pixel blauw en groen heeft als sub-pixel, of rood en groen. De effectieve resolutie voor rood en blauw is dus een stuk lager dan voor groen.boratnl schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:03:
[...]
Op die site waar je naar linkt, zegt hij er zelf wel last van te hebben. En aangezien de Desire en N1 dezelfde schermen hebben is dit dus wel nogal balen.
Voor de mensen die geen zin hebben om te lezen.
Hij komt er dus achter dat doordat bij AMOLED elke pixel maar 1 kleur heeft (en niet in verschillende kleuren kan veranderen) komt de effectieve resolutie uit op 392 x 650 (ongeveer).
Op zich is het idd een negatief iets, maar ik zou er niet teveel waarde aan hechten. Voor foto's en dergelijke zal het niet echt opvallen, voor tekst denk ik wel. Althans, als je er op let. Het zal allemaal net wat minder scherp zijn en er zal misschien ook af en toe een soort halo-achtig iets om de letters hangen (bv een bepaalde kleur gloed).trion75 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:24:
[...]
Ik heb al gepreorderd, maar heb geen spijt.
Kijk op zich is het heel negatief wat hij schrijft, echter lees je overal dat het opvalt hoe mooi het scherm is, dus ik denk dat je in de praktijk er weinig van zal gaan merken.
Wat hij aangaf wat zichtbaar is heb ik al eens gelezen in een review over de Nexus, maar met een andere programma om de afbeeldingen weer te geven deed dit zich totaal niet voor.
Ik ben het met je eens dat het in theorie een minpunt is, echter denk ik dat het bij die theorie blijft en dat je het in de praktijk niet zult gaan merken.
Just my thoughts. Ik voorzie weinig problemen met betrekking tot de multi-touch.RoD schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:40:
Met multitouch doe je inderdaad doorgaans simpele dingen, geen ingewikkelde patronen. Daarom denk ik ook dat de Nexus/Desire van je vingerbewegingen niet zo snel in de war zal raken.
[ Voor 4% gewijzigd door cv8x op 25-03-2010 16:48 ]
Verwijderd
Ga eens lekker op je gemakje dit topic doorlezen: Android Software & Discussie - Deel 4 daar staat alles in wat je wilt weten. heb je daarna nog vragen kun je ze altijd stellen.Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:09:
Ik volg deze telefoon al een tijdje. In April kan ik weer een nieuw speeltje uitzoekenIk ben eigenlijk altijd een Nokia fan geweest maar de gsm die ik nu heb stelt mij niet echt tevreden
(N96). heb dat dieng al een jaar inbezit, maar tot nu toe nog geen FW update gehad. Ik weet dat natuurlijk ook aan mijn provider ligt maar toch. Maken ze reclame voor gratis nivigatie vergeten ze dat type van mij. Kortom als een gsm maker zo met zijn klanten om gaat dan ben ik ws weg. Wel houd ik de N900 in de gaten, maar ook daar is de ondersteuning ver beneden pijl. Ze laten het hoofdzakelijk aan de liefhebbers over om voor apps te zorgen. En dan is het niet duidelijk of ze wel door gaan met Maemo. Maar dit alles even ter zijde
. Ik heb eigenlijk wel zin om over te stappen naar de Desire als hij er is. Wat houd mij dan tegen??? Ik vind het interne geheugen echt aan de magere kant. In m'n huidige gsm zit 16 gig intern en 8 gig micro sd. Ik zal niet zeggen dat alles bezet is maar het schilt niet veel
Verder vraag ik het me af of een gesproken en goed werkende nav beschikbaar is voor de Desire??? Ook gebruik ik vaak de Sportstracker om mijn sportive vorderingen bij te houden en terug te kunnen kijken (ook in Google earth) Is er ook zoiets voor de Desire? Verder gebruik ik vaak Shazam ID is dat ook mogelijk op deze gsm? En hoe zit het met synchroniseren? Hopelijk kunne jullie mij over halen voor deze gsm of duidelijk maken dat ik toch beter de N900 kan aanschaffen. Alvast bedankt voor jullie reacties
![]()
![]()
![]()
- Geheugen is uitbreidbaar tot 16GB
[ Voor 57% gewijzigd door Dix0r op 25-03-2010 17:32 ]
Hoe het precies zit met die pixel grootte en hoeveelheid weet ik niet. Maar op die site zegt hij in ieder geval slechts 82% zijn van de geclaimde 480x800.Anteros schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:24:
[...]
Dat is niet helemaal correct. Het komt er op neer dat elke pixel maar twee sub-pixels heeft ipv drie, wat normaal is. Dit betekent dat of een pixel blauw en groen heeft als sub-pixel, of rood en groen. De effectieve resolutie voor rood en blauw is dus een stuk lager dan voor groen.
Of alle AMOLED schermen dit hebben, weet ik niet. Heb nu ff een N85 met AMOLED en kan niet goed zien of deze twee of drie sub-pixels heeft per pixel.
Goede alternatieven voor sportstracker zijn onder andere:Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:09:
Ik volg....sportstracker...
[ Voor 17% gewijzigd door lbuysers op 25-03-2010 17:46 . Reden: added links ]
Neem aan dat je micro-sdhc bedoelt ? Nog ff wachten tot je die uberhaupt kunt kopen. (En flink sparen)
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben bijna om hoorcv8x schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:43:
Kortom: Het toestel wat aan de eisen en wensen van cichlidfan voldoet
Klopt, alleen wordt dit bijna niet gedaan voor LCD. Er zullen ook vast AMOLED schermen zijn zonder dit geintje. Ik kan me er echter wel iets bij voorstellen om dit bij AMOLED schermen te doen. Blauw is idd een kleur die snel degradeerd. Verder zijn we ook minder gevoelig voor blauw (en rood) waardoor je meer licht nodig hebt om een kleur te vertegenwoordigen. Door nu de sub-pixels rood en blauw te vergroten, hoeven ze minder 'fel' te branden waardoor er minder snel slijtage optreedt. Voor een lange termijn is dit waarschijnlijk een betere oplossing, dan drie kleine sub-pixels te plaatsen op een AMOLED scherm.Maverick schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:51:
Het "probleem" met het scherm van de N1/Desire staat ook los van het feit of het AMOLED is. Dit zou je met een normaal lcd scherm ook kunnen doen. En je kunt ook amoled schermen maken zonder dit foefje. Heeft niets met de schermtechniek te maken.
Ik heb de Legend in het wild gezien en vond juist de tekst daarop al erg scherp. Ik vermoed dat het op de HTC Desire niet anders zal zijn, eerder scherperTWeaKLeGeND schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 18:56:
Ik maak me er dan ook niet zozeer druk over, maar als ik hoor 'juist text is minder scherp' dan wacht ik gewoon liever omdat juist de hoge resolutie een belangrijk punt voor mij is. Ik verwacht eerlijk gezegd dat het gewoon mee zal vallen en ik het verschil geen probleem zal vinden, maar wacht de UK analyses af just-in-case.
Verwijderd
Dat is inderdaad de meest grootste lul die er maar rond kan hangen zeg .. kolereVerwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:34:
[video]
Hier nog een filmpje van de Android Experience met daarop de HTC Desire.
[ Voor 37% gewijzigd door tHe_BiNk op 25-03-2010 19:31 ]
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Thethering via bluetooth werkt alleen 'out of the box' via USB. Via bluetooth is het alleen mogelijk met 'root' rechten. Ik denk dat HTC gaat dit niet ondersteunen. Ze willen hiermee denk ik zoveel mogelijk verkomen dat mensen geen andere Costom ROMs er gaan erop zetten.tHe_BiNk schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 19:23:
1 vraag. Thethering via bluetooth werkt op de Desire out of de box? Zodat ik makkelijk met mijn laptop (Windows7/Ubuntu) op Internet kan? Via USB moet het werken zie ik in de specs, maar mbt bluetooth kon ik niks vinden. Of doen gewoon alle Andriod telefoon dit?
Zeker niet, het openen van de bootloader kan tegenwoordig met een simpele command line. IIG met de Nexus One, ik verwacht niet dat het anders zal zijn met de DesireTenshu schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:28:
[...]
Thethering via bluetooth werkt alleen 'out of the box' via USB. Via bluetooth is het alleen mogelijk met 'root' rechten. Ik denk dat HTC gaat dit niet ondersteunen. Ze willen hiermee denk ik zoveel mogelijk verkomen dat mensen geen andere Costom ROMs er gaan erop zetten.
[ Voor 11% gewijzigd door 24hourpartypal op 25-03-2010 21:27 ]
Je vergeet dat de Nexus One een "google" en een developer phone was.24hourpartypal schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:22:
[...]
Zeker niet, het openen van de bootloader kan tegenwoordig met een simpele command line. IIG met de Nexus One, ik verwacht niet dat het anders zal zijn met de Desire
Ik zou hier inderdaad ook niet te veel op rekeken.rdgut schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:53:
[...]
Je vergeet dat de Nexus One een "google" en een developer phone was.
Ik betwijfel dat de Desire zo open zal zijn.
De Nexus One was geen developers phone, dat was gewoon een Google Experience phone gemaakt door HTC en verkocht op google.com/phone.rdgut schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:53:
[...]
Je vergeet dat de Nexus One een "google" en een developer phone was.
Ik betwijfel dat de Desire zo open zal zijn.
Zeker, met apps als SetCPU kan je de batterij aanzienlijk verbeteren, en laat dat nou net het min-punt van HTC zijn, de batterij...Maverick schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:15:
Overigens wel jammer. Zonder root is zo'n toestel toch een stuk minder interessant.
[ Voor 54% gewijzigd door 24hourpartypal op 25-03-2010 22:18 ]
Het is iig geen AT&T, die weten android helemaal te verkrachten.24hourpartypal schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:17:
Maar ik vind HTC dan ook weer niet een bedrijf dat de telefoon helemaal dicht timmert. Er zijn immers een aantal HTC werknemers lid van XDA.
[ Voor 25% gewijzigd door 24hourpartypal op 25-03-2010 22:26 ]
Verwijderd
Hoezo, 4,3" is wel echt huge hoor. Moet je maar net willen. De EVO en de Desire zijn daarom al onvergelijkbaar.24hourpartypal schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:24:
Als over een half jaar al weer een Europese variant van de EVO gereleased wordt, dan zal dat een reden zijn niet de Desire te kopen, mits het niet veel scheelt qua batterij met 3G dan.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2010 22:29 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2010 22:41 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq