In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Je hebt op je homescreen een widget die aangeeft wat je eerst volgende afspraak is van vandaag of morgen. Bedoel je dat?cv8x schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:03:
[...]
Noot: ik bedoel niet de kalender, maar of het mogelijk is om afspraken, taken, verjaardagen etc te zien op je homescreen...?
En anders grote kans dat er wel een widget te vinden is die verder vooruit kan kijken ofzo, maar dat heb ik nog niet nodig gehad (en dus nog niet opgezocht
Zou zelf dan Pure calendar grid aanraden:cv8x schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:03:
[...]
Noot: ik bedoel niet de kalender, maar of het mogelijk is om afspraken, taken, verjaardagen etc te zien op je homescreen...?

Overzicht van de hele maand, tikje op de datum en je ziet wat het precies is.,
PSN: DutchTrickle PVoutput
Deze ziet er anders uit maar kan idd zijn dat ze wat gerommeld hebben met de verlichting of met het filmpje zelf.Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:56:
Hoe weet je dat dit een zwarte versie is?
Het zou volgens mij net zo goed een bruine kunnen zijn waarbij de belichting wat matig is, waardoor hij dus zwart lijkt.
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik bedoel eigenlijk zoiets:RaptorRVL schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:05:
[...]
Je hebt op je homescreen een widget die aangeeft wat je eerst volgende afspraak is van vandaag of morgen. Bedoel je dat?
En anders grote kans dat er wel een widget te vinden is die verder vooruit kan kijken ofzo, maar dat heb ik nog niet nodig gehad (en dus nog niet opgezocht).

Is dat mogelijk met Android?
@Maverick: Thanks voor je reactie, ziet er netjes uit!
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Zoiets heb je ook. De gewone pure calendar widget (zonder grid):cv8x schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:25:
[...]
Ik bedoel eigenlijk zoiets:
[afbeelding]
@Maverick: Thanks voor je reactie, ziet er netjes uit!

PSN: DutchTrickle PVoutput
Zelfde widget andere weergave, geen probleem dus:cv8x schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:25:
[...]
Ik bedoel eigenlijk zoiets:
[afbeelding]
http://koxx3.free.fr/cal10.png
Hmm iets sneller posten de volgende keer...

[ Voor 7% gewijzigd door thys op 20-03-2010 21:33 ]
Verwijderd
deze ziet er mij nu toch ook echt zwart uit, zeker als hij de achterkant laat zienlbuysers schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:54:
Zwarte HTC Desire prototype vastgelegd op video
[video]
Hier het betreffende artikel: http://blog.androidsuomi....c-legend-desire/#more-602
Indien je Google Chrome gebruikt (Google users in een Android-related topic
PS: Ook foto's van de zwarte Desire
[ Voor 4% gewijzigd door Novah op 21-03-2010 04:08 ]
Verwijderd
sts_fin: This is an prototype so no information was given about the colors when we asked.Novah schreef op zondag 21 maart 2010 @ 04:07:
Wauw die zwarte versie is heeeeel smooth. De Finse site die het videotje heeft gepubliceerd doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat ze een zwarte Desire in hun handen hadden.
Hier het betreffende artikel: http://blog.androidsuomi....c-legend-desire/#more-602
Indien je Google Chrome gebruikt (Google users in een Android-related topic) vertaald hij de site praktisch automatisch. =)
PS: Ook foto's van de zwarte Desire
Verwijderd
Voor vragen ivm abonnementen bestaat er een speciaal topic.Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:28:
Hallo, k ben voornemens de Desire aan te schaffen, maar ben nog t een en ander aan het uitpluizen ivm m'n abonnement, en vraag me af welk internet deel ik neem. K wil T-mobile, maar hoeveel is nu precies 2 Gb, hoeveel pagina is dat ongeveer, bv Tweakers paginas, forum en standaard berichten, etc? Zit je , als je dagelijks wat kijkt, snel op die 2 Gb? Snap dat als je veel youtube kijkt, dat t hard gaat, maar "gewoon" wat kijken links en rechts als t ware......
Met 2GB kan je ongeveer 7.000 webpagina's van 300kb bekijken.
Dat zijn 9 pagina's per uur als je 24/24 en 31 op 31 dagen van een maand zou zitten surfen.
Zal wel genoeg zijn zeker?
En dan moet je er ook nog van uit gaan dat die 300KB per keer ook nergens word gecached en dus elke keer opnieuw word opgehaaldchosen1 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:33:
[...]
Voor vragen ivm abonnementen bestaat er een speciaal topic.
Met 2GB kan je ongeveer 7.000 webpagina's van 300kb bekijken.
Dat zijn 9 pagina's per uur als je 24/24 en 31 op 31 dagen van een maand zou zitten surfen.
Zal wel genoeg zijn zeker?
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Hier wordt ook verwezen naar de franse Amazon, waar deze in pre-sale is gegaan voor 502 euro. http://www.amazon.fr/HTC-...ics&qid=1269174408&sr=8-1

Persoonlijk vind ik de zwarte versie vele malen mooier dan de bruine (welke mij overigens doet denken aan een televisie uit de jaren 80).
Ben heel benieuwd of een zwarte HTC Desire uit Frankrijk goed te importeren valt. I.v.m. regio stuff, eventueel een NLD rom erop knallen ofzo. Indien ik twee jaar met een HTC Desire wil doen ben ik bereid best wat meer moeite voor een zwarte te doen.
[ Voor 18% gewijzigd door Novah op 21-03-2010 19:02 ]
Verwijderd
Zit zelf ook te denken aan een Desire met T-mobile, maar daar is het internet toch onbeperkt en geen 2 GB?Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:28:
Hallo, k ben voornemens de Desire aan te schaffen, maar ben nog t een en ander aan het uitpluizen ivm m'n abonnement, en vraag me af welk internet deel ik neem. K wil T-mobile, maar hoeveel is nu precies 2 Gb, hoeveel pagina is dat ongeveer, bv Tweakers paginas, forum en standaard berichten, etc? Zit je , als je dagelijks wat kijkt, snel op die 2 Gb? Snap dat als je veel youtube kijkt, dat t hard gaat, maar "gewoon" wat kijken links en rechts als t ware......
Hmm, gelukkig verschillen smaken, want de zwarte vind ik er zwaaaaar ouderwets uit zien. Echt een hele saaie telefoon. Maar goed, ieder zijn keus natuurlijk...Novah schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:52:
Meer informatie omtrent de zwarte HTC Desire hier: http://androidcommunity.com/a-black-htc-desire-20100321/
Hier wordt ook verwezen naar de franse Amazon, waar deze in pre-sale is gegaan voor 502 euro. http://www.amazon.fr/HTC-...ics&qid=1269174408&sr=8-1
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik de zwarte versie vele malen mooier dan de bruine (welke mij overigens doet denken aan een televisie uit de jaren 80).
Ben heel benieuwd of een zwarte HTC Desire uit Frankrijk goed te importeren valt. I.v.m. regio stuff, eventueel een NLD rom erop knallen ofzo. Indien ik twee jaar met een HTC Desire wil doen ben ik bereid best wat meer moeite voor een zwarte te doen.
En ik denk dat jullie een beetje overdrijven.
Ik heb zelf een 'Urban Brown' Hero en die ziet er echt goed uit.
Plaatjes zeggen niks.
Zodra hij te krijgen is moet je hem eerst maar eens goed bekijken als je hem in de handen hebt.
Ik denk dat het echt heel erg meevalt
Verwijderd
Nee, dat is lijkt me de (standaard) bruine versie.®enz schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:41:
nu staat de zwarte al op de nl vodafone site?
http://www.vodafone.nl/sh...5/HTC-Desire/sku51160033#
Maar als je dan kijkt bij: ''kies een kleur'' dan staat daar weer alleen black..Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:43:
[...]
Nee, dat is lijkt me de (standaard) bruine versie.
Accessoire
Kleur Black
[ Voor 8% gewijzigd door Wombat13 op 21-03-2010 20:26 ]
Hij lijkt erop ja, maar het eerste plaatje lijkt toch erg veel op de zwarte uit ZwedenVerwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:43:
[...]
Nee, dat is lijkt me de (standaard) bruine versie.
Toetsen zijn niet afgewerkt, trackpad ringetje ontbreekt, luidspreker is anders, ...
HTC gaat heus geen 2 verschillende modellen op de markt brengen
Enkel kleur kan verschillen.
ben ik het ook mee eens jah, toch vreemd dat een grote jongen als vodafone dit dan op hun site gaat zetten.chosen1 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:48:
Als je kijkt naar de foto van die zwarte versie dan weet je toch zo dat dat een prototype is en dus niet te koop zal zijn?
Toetsen zijn niet afgewerkt, trackpad ringetje ontbreekt, luidspreker is anders, ...
Web & Walk heeft een fair use policy. Ik gebruik het al 2 jaar. Snelheid is soms vrij slechtVerwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:09:
[...]
Zit zelf ook te denken aan een Desire met T-mobile, maar daar is het internet toch onbeperkt en geen 2 GB?
maar ja, is maar 10 euro per maand.
En heb tijdens EK zelfs de wedstrijden gestreamed vanaf de NOS site.
Had iets van 30 GB verbruikt ofzo.
Huub Huub Barbatruc!
Die in het filmpje is dan wel weer hetzelfde op de kleur na als de modellen die we nu zien ..chosen1 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:48:
Als je kijkt naar de foto van die zwarte versie dan weet je toch zo dat dat een prototype is en dus niet te koop zal zijn?
Dat komt door de belichting.Pumanike schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:50:
[...]
Die in het filmpje is dan wel weer hetzelfde op de kleur na als de modellen die we nu zien ..
Als je de bruine versie bekijkt op een slecht verlicht scherm ziet hij er ook zwart uit.
http://blog.androidsuomi....c-legend-desire/#more-602`chosen1 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:31:
[...]
Dat komt door de belichting.
Als je de bruine versie bekijkt op een slecht verlicht scherm ziet hij er ook zwart uit.
Die is echt wel zwart hoor.
Zolang er alleen maar zulke slechte foto's zijn, zal ik dat niet te hard roepen. Verder, als je goede foto's bekijkt van de bruine versie, zie je ook duidelijk dat deze ook niet echt bruin is maar eerder licht zwart.Pumanike schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:36:
[...]
http://blog.androidsuomi....c-legend-desire/#more-602`
Die is echt wel zwart hoor.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=647298
Daarnaast vraag ik me wel af waar het 'ringetje' om de optical trackpad heen is?
Volgens mij is dat een afbeelding van een prototype van de Desire, de HTC BravoFabianNL schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:54:
[...]
Daarnaast vraag ik me wel af waar het 'ringetje' om de optical trackpad heen is?
Dacht ergens gelezen te hebben dat dat als toets diende.FabianNL schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:54:
[...]
Verwijderd
Hoe bedoel je dat? Als in dat er bepaalde applicaties de Sense look behouden? Of dat er gewoon wat Sense widgets en apps op je telefoon blijven staan?k7of9 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:33:
[...]
De Sense integratie gaat echter dieper dan alleen het homescreen en je kan het niet volledig uitschakelen. Daarnaast ben je met een Sense telefoon ook weer overgeleverd aan HTC wat betreft OS updates. En als je ziet hoe lang dat al duurt voor oudere toestellen...zit ik niet op te wachten.
Ik hoop echt dat er wat devs aan de gang gaan om N1 roms te porten naar de Desire.
Verwijderd
Vind zelf zwart echt spuuglelijk als kleur, doe mij dat mooie HTC bruin maar
All about phones - Zwarte Desire
Het plaatje van Amazon (en nu dus ook Allaboutphones.nl) is idd een render van de HTC Bravo. Dat mensen dat nog serieus nemen, is redelijk wonderbaarlijkGizmore schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:01:
[...]
Volgens mij is dat een afbeelding van een prototype van de Desire, de HTC Bravo
Maar ik bedoelde deze afbeeldingen: http://blog.androidsuomi....c-legend-desire/#more-602
Lijkt erop dat één enkele winkel op dit moment de zilvere gaat verkopen (online webshop in de pricewatch).
De rest moet het doen met de bruine.
De zwarte vindt ik zeer charmant, maar inderdaad smaken verschillen.
Keuze is altijd fijn. Drie kleuren vind ik zelf ook een redelijke luxe. Wel grappig dat weinig winkels harde data durven te prikken. Maargoed daar is een ander topic voor. Het kiezen van de kleur kan je uiteindelijk alleen goed in een winkel, waar de drie toestellen (kleuren) dan naast elkaar liggen. Jammer genoeg is dat nog niet het geval. De HTC Legend ligt al bij de Media Markt in de testbanken. Een mobiel op een plaatje is toch even wat anders dan in je handen...
Inderdaad, dat gaf ik ook aan in mijn reactie.Novah schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:37:
Nou, dat het een render van de HTC Bravo is snap ik. Maar toch hebben die Finnen een zwarte Desire in hun handen en het op YouTube gezet. Dus daarom snap ik de geruchten omtrent de zwarte variant erg goed.
...
Heb net ook nog even Phoneplaza gemaild of ze al iets meer informatie hebben over de release datum. Al is de info al wel veranderd van 'onbekend' naar circa 3 weken. Welke dan wel weer over een komt met de eerder genoemde datum van 9 april.Novah schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:37:
... Wel grappig dat weinig winkels harde data durven te prikken. Maargoed daar is een ander topic voor. ...
Sorry Fabian, maar ik zou dan toch ff eens een bezoekje brengen bij de Oogarts.FabianNL schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:54:
[...]
Zolang er alleen maar zulke slechte foto's zijn, zal ik dat niet te hard roepen. Verder, als je goede foto's bekijkt van de bruine versie, zie je ook duidelijk dat deze ook niet echt bruin is maar eerder licht zwart.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=647298
Het is duidelijk een zwarte model en allesbehalve een slecht belichtte bruine Desire. Zelfs een kind ziet dat verschil duidelijk. Kijk maar alleen naar het bovenste deel van de telefoon. Deze is helemaal zwart, terwijl je duidelijk kunt zien dat deze ook het beste belicht is (door lichtreflectie).
Verwijderd
Dat is toch echt de Urban Brown editie vriend, door de belichting en kleur van het oppervlak komt het misschien een beetje gek uit. Voortaan even wachten/nadenken voordat je andere mensen een bezoekje oogarts aanraadt.Relief2009 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:52:
[...]
Sorry Fabian, maar ik zou dan toch ff eens een bezoekje brengen bij de Oogarts.
Het is duidelijk een zwarte model en allesbehalve een slecht belichtte bruine Desire. Zelfs een kind ziet dat verschil duidelijk. Kijk maar alleen naar het bovenste deel van de telefoon. Deze is helemaal zwart, terwijl je duidelijk kunt zien dat deze ook het beste belicht is.
Ik denk dat hij dat filmpje bedoeld. En die ziet er inderdaad wel flink zwart uit.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:12:
[...]
Dat is toch echt de Urban Brown editie vriend, door de belichting en kleur van het oppervlak komt het misschien een beetje gek uit. Voortaan even wachten/nadenken voordat je andere mensen een bezoekje oogarts aanraadt.
En jij moet dan weer goed lezen waar we het over hebben. Het ging over het Finse filmpje met de zwarte Desire.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:12:
[...]
Dat is toch echt de Urban Brown editie vriend, door de belichting en kleur van het oppervlak komt het misschien een beetje gek uit. Voortaan even wachten/nadenken voordat je andere mensen een bezoekje oogarts aanraadt.
Het filmpje en de foto's zijn toch hetzelfde? Op het filmpje ziet ie er idd goed zwart uit, op (een van) de foto's zou het qua mij part ook gewoon de 'bruine' versie kunnen zijn. Iedereen tevreden nu?Relief2009 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:26:
[...]
En jij moet dan weer goed lezen waar we het over hebben. Het ging over het Finse filmpje met de zwarte Desire.
PS. Phoneplaza mailde mij terug dat we de Desire over 5 tot 10 werkdagen konden verwachten! Zie voor mailtje het andere topic...
PPS. Loop al bij de opticien en dat vind ik al meer dan genoeg
[ Voor 5% gewijzigd door FabianNL op 22-03-2010 18:45 ]
Verwijderd
En daar betaal je dan extra voor ofzo?DNA_Saint schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:54:
[...]
Web & Walk heeft een fair use policy. Ik gebruik het al 2 jaar. Snelheid is soms vrij slecht
maar ja, is maar 10 euro per maand.
En heb tijdens EK zelfs de wedstrijden gestreamed vanaf de NOS site.
Had iets van 30 GB verbruikt ofzo.
Nog 1 opmerkingen: ik heb nu verschillende filmpjes gezien, maar zie telkens hetzelfde homescreen. Is het ook mogelijk om op het homescreen je agenda items te zien? Dus zonder naar de betreffende widget te gaan?Maverick schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:27:
[...]
Zoiets heb je ook. De gewone pure calendar widget (zonder grid):
[afbeelding]
Als je alle komende afspraken wilt zien zou je dat op de homescreen moeten zetten.
Maar gaat dat ook? Want ik zie tot nu toe alleen maar dit als homescreen:rdgut schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:41:
Je kunt een enkele afspraak zien via een agenda widget.
Als je alle komende afspraken wilt zien zou je dat op de homescreen moeten zetten.

Terwijl ik op DAT scherm agendapunten zou willen zien!
Het is wat jij wil, dus leef je uit
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Verwijderd
Ja.cv8x schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:15:
Dank voor jullie reacties. Dus ik kan met een gerust hart dit toestel kopen en op mijn homescreen agenda-items neerkwakken...
Vind je het ook vreemd dat er geen licht schijnt als de zon nog niet op is?cv8x schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:49:
Allright then. Ik vind het overigens vreemd dat met nog zo'n 2 1/2 week voor de release er geen reviews te vinden zijn.

Ding moet wel verkrijgbaar zijn om deze te reviewen. Previews zijn er al genoeg en ik heb begrepen dat ie in de UK eerder uitkomt dus daarvan kun je reviews verwachten.
Zie bijv. hier: http://www.phonesreview.c...uk-release-date-march-26/
[ Voor 9% gewijzigd door Moning2 op 23-03-2010 11:04 ]
Dat eerste vind ik niet vreemd neeMoning2 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:00:
[...]
Vind je het ook vreemd dat er geen licht schijnt als de zon nog niet op is?![]()
Ding moet wel verkrijgbaar zijn om deze te reviewen. Previews zijn er al genoeg en ik heb begrepen dat ie in de UK eerder uitkomt dus daarvan kun je reviews verwachten.
Oke, dan is het even afwachten op de review(s) uit de UK.
if (!coffee) {
Work = false; }
Zou zomaar eens snel kunnen gaan

Geen rood randje, interface loopt vloeiend: het zou zomaar kunnengreenlizzard schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 00:37:
Lijkt op de eerste HTC Desire in het wild:
[video]
Zou zomaar eens snel kunnen gaan
Ik blijf hopen op meer filmpjes
Knight who says 你
Vraagje, kan ik deze net als mij N85 ook instellen dat hij niet zo maar verbinding maakt met internet, want ik neem nooit internet bij mijn abonnement omdat ik dit toch nooit gebruik.
Bedankt voor het antwoord, ik ben Symbian niet zat, maar ik mag toch een nieuwe telefoon uitzoeken omdat mijn abbo verlopen is. En overal waar ik internet nodig heb kan ik op wifi. Dus heb ik geen data abbo nodig.
[ Voor 26% gewijzigd door dewil1990 op 24-03-2010 16:22 ]
Kijk ook erg uit naar dit toestel maar.........
Toch zit ik best wel stiekum met vraag, van gaat ik me niet irriteren aan het smsen met zo'n touchscreen.
Druk je niet snel op verkeerde toetsjes omdat zo klein is?
ben tot op heden altijd gewend op knoppen te rammen icm woordenboek. dus dat zal sowieso een gewenning worden.
Neem aan dat jullie niet allemaal van die kleine vingers ook hebben, of met zo staafje zitten te smsen ed.
Je krijgt bij de startup wizard van de telefoon de vraag of je wifi, 3g of beide wil gebruikenwhiplash1990 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:03:
Ziet er goed uit, ik ga voor de desire als ik niet al te veel hoef bij te betalen bij het verlengen van mijn abbo.
Vraagje, kan ik deze net als mij N85 ook instellen dat hij niet zo maar verbinding maakt met internet, want ik neem nooit internet bij mijn abonnement omdat ik dit toch nooit gebruik.
GewenningRoberto538 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:04:
Toch zit ik best wel stiekum met vraag, van gaat ik me niet irriteren aan het smsen met zo'n touchscreen.
ben tot op heden altijd gewend op knoppen te rammen icm woordenboek. dus dat zal sowieso een gewenning worden.
Neem aan dat jullie niet allemaal van die kleine vingers ook hebben, of met zo staafje zitten te smsen ed.
Daarnaast mag je er best 2 of 3 keer naast rammen, de telefoon corrigeert dan 9 van de 10 keer zelf het woordJ0YR1D3R schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:09:
[...]
GewenningIk heb nu al 4 jaar een Qtek/HTC met een 2.8" scherm en dat gaat echt prima. Voor mails mis je wat overzicht bij langere mails, maar de Desire heeft een veel groter scherm dus daar moet het een minder probleem zijn.
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Klopt, ik heb dat met de HD2 al in de winkel geprobeerd. Ik denk dat dat ook gewenning is, want volgens mij heeft mijn Diamond ook een vergelijkbare optie. Ik heb dat alleen uitstaan omdat ik het behoorlijk irritant vindBastiaanN schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:16:
[...]
Daarnaast mag je er best 2 of 3 keer naast rammen, de telefoon corrigeert dan 9 van de 10 keer zelf het woord

isthistheshitorwhat
Verwijderd
Waarom zou je dan in godsnaam deze telefoon nemen, om de blits te maken met je mooie scherm?whiplash1990 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:03:
Ziet er goed uit, ik ga voor de desire als ik niet al te veel hoef bij te betalen bij het verlengen van mijn abbo.
Edit:
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
Heb ook altijd van die fijne knopjes gehad tot mijn laatste phone dan, het is inderdaad erg wennen en het gaat in het begin zeker niet zo fijn als knopjes, maar moet zeggen dat je er al snel aan went. Deze phone is nog een stuk groter dus denk dat je vrij snel gewent bent. Daarbij heeft HTC ook een erg fijn woordenboek, waarbij hij verschillende keuzes van woorden kiest als je begint te tikken, moet je maar ff zoeken op youtube naar filmpjes.Roberto538 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:04:
Dit ziet er idd erg flashy uit.
Kijk ook erg uit naar dit toestel maar.........
Omdat ie z'n N85 zat is een een nieuwe telefoon wilt? Omdat Symbian toch niet zo fijn is? Omdat hij een touchscreen wilt? Beetje loze vraag is dit...Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:43:
[...]
Waarom zou je dan in godsnaam deze telefoon nemen, om de blits te maken met je mooie scherm?
Ontopic: filmpje ziet er idd goed uit! En dit geeft ook hoop voor een snelle release moet ik zeggen! Super
[ Voor 17% gewijzigd door FabianNL op 24-03-2010 10:52 ]
Verwijderd
Als je belt komt er een 'End call' oid knop in beeld. Vervolgens houd je de telefoon tegen je wang als je belt en mij lijkt dat je dan heel makkelijk die knop in drukt. Levert dit problemen op? Is hier verder nog op een manier rekening mee gehouden?
Het scherm gaat uit zodra de telefoon detecteert dat hij bij je hoofd komt.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:53:
Ik heb zelf nog een vraag over bellen met een touchscreen in het algemeen.
Als je belt komt er een 'End call' oid knop in beeld. Vervolgens houd je de telefoon tegen je wang als je belt en mij lijkt dat je dan heel makkelijk die knop in drukt. Levert dit problemen op? Is hier verder nog op een manier rekening mee gehouden?
EDIT:
@below Nanananana
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Edit: te laat alweer.
[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 24-03-2010 11:54 ]
Verwijderd
Bedankt voor de reactie iig! Nu jullie dat zo zeggen klinkt me dat inderdaad ook bekend in de oren. Weer een vraag de wereld uit.
Verwijderd
Nog een mooi filmpje. Toont wat verschillen met de nieuwe HTC EVO 4G en nog wat andere toestelen.
En hier leuk unpacking en first boot filmpje:
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 12:08 ]
Verwijderd
stel je kiest dan voor wifi, dat houd dan toch niet in dat je als je voor een x snel wilt kijken hoe laat je bus vertrekt dat dat dan niet werkt met 3g... Gegroet..Luqq schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:04:
[...]
Je krijgt bij de startup wizard van de telefoon de vraag of je wifi, 3g of beide wil gebruiken
Eerste filmpje is een stomme slide show en het tweede filmpje is hier al eens gepost geweest.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:03:
[video]
Nog een mooi filmpje. Toont wat verschillen met de nieuwe HTC EVO 4G en nog wat andere toestelen.
En hier leuk unpacking en first boot filmpje:
[video]
Eerste filmpje is een HTC supersonic. In feite de HD2 met amoled scherm en android erop.Obviously schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:50:
[...]
Eerste filmpje is een stomme slide show en het tweede filmpje is hier al eens gepost geweest.
Precies de twee dingen die ik veranderd wilde zien aan de HD2.
Jammer dat deze never nooit in NL komt. Maar ik denk dat de 4.3 net te groot is. 4 inch is denk ik toch de maxCamembert1633 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:58:
[...]
Eerste filmpje is een HTC supersonic. In feite de HD2 met amoled scherm en android erop.
Precies de twee dingen die ik veranderd wilde zien aan de HD2.
Nadat ik de Desire geleverd krijg van Vodafone zal ik nog een maand mn Hi (zonder internet) abo behouden in verband met nummerbehoud. In hoeverre kun je 3G internet uitschakelen, maar Wifi internet inschakelen op Android? Met name na wat verhalen die ik heb gehoord over onverwachte roaming kosten omdat 3G niet volledig uitgeschakeld kan worden, is het verstandig mn Hi simkaart die maand nog maar even uit de Desire te houden?
[/androidn00b]
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Ik zit ook met dat probleem ik studeer nog tot eind juni in nederland en tot dan wil ik 3g uitschakelen.Obiter dictum schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:11:
[androidn00b]
Nadat ik de Desire geleverd krijg van Vodafone zal ik nog een maand mn Hi (zonder internet) abo behouden in verband met nummerbehoud. In hoeverre kun je 3G internet uitschakelen, maar Wifi internet inschakelen op Android? Met name na wat verhalen die ik heb gehoord over onverwachte roaming kosten omdat 3G niet volledig uitgeschakeld kan worden, is het verstandig mn Hi simkaart die maand nog maar even uit de Desire te houden?
[/androidn00b]
WiFi en 3G staan volledig los van elkaar, je kan perfect enkel op WiFi werkenObiter dictum schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:11:
[androidn00b]
Nadat ik de Desire geleverd krijg van Vodafone zal ik nog een maand mn Hi (zonder internet) abo behouden in verband met nummerbehoud. In hoeverre kun je 3G internet uitschakelen, maar Wifi internet inschakelen op Android?
Gooi voor de zekerheid je APN's eruit en je zal zeker geen 3G meer gebruiken...
Op mijn Diamond met WM 6.5 heb ik een programma NoData in de achtergrond draaien, die blokkeert alle gewenste signalen (bv 3g), het moet haast wel dat er een soortgelijk programma in de androidmarket te vinden is.Obiter dictum schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:11:
[androidn00b]
[/androidn00b]
Bij mijn Hero gaat het als volgt:Obiter dictum schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:11:
[androidn00b]
[/androidn00b]
zodra je voor de allereerste keer je telefoon aanzet, vraagt hij als eerste om je taal. Daarna krijg je een scherm waarop je kunt aangeven of je je telefoon wilt gebruiken met 3G, Wifi of beide (waarschijnlijk zie je nu al een 3G logo oid bij je GSM signaal staan helemaal bovenin je scherm) Ikzelf heb geen 3G, dus geef ik aan [alleen met WiFi] en de 3G verbinding verdwijnt vrijwel direct. En daarna kun je nog je Gmail accound e.d. invullen, maar tijdens de 1e installatie/ingebruikname, kun je direct al WiFi aangeven. Mocht je later nog 3G willen gaan gebruiken, dan kun je dat gewoon in het menu opzoeken en aanzetten. Een eventueel handige app vind ik zelf "Netcounter" . Geeft aan hoeveel data je verbruikt met je WiFi en 3G (afzonderlijk van elkaar).
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
bronMax. resolutie: (video) 720 x 480 pixels
Weet niet precies welke, maar in ieder geval geen 720P, iets lager dan dat dacht ik.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:50:
Nog weer een vraagje van mijn kant, in welke resolutie filmt de Desire? is dat 720 P ? Want dat kan ik tot nu nergens vandaan halen, in preview's enzo......
[ Voor 8% gewijzigd door Dranica op 24-03-2010 18:29 ]

Dit topic is gesloten.
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.