Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...
Mooi, had ook niets minder verwachtRoD schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:53:
[...]
Van het 3 uur opladen van de batterij bij het eerste gebruik? Volgens mij stamt dat nog uit het tijdperk van de oude NiCd-batterijen. Met Li-ion heb je daar geen last meer van.
[...]
Hierop terugkomend, Tweakers gaat ook gewoon de Desire reviewen. FP in de gaten houden dus
The unboxing: http://www.youtube.com/watch?v=CBKaVGPfjy8 (had em nog niet gezien op tweakers)
Helaas niet de Final version zo te zien.
[ Voor 3% gewijzigd door J0YR1D3R op 17-03-2010 09:51 ]
Oh ik had hem nog niet voorbij zien komen dacht ik, maar misschien dat ik hem gemist had, in dat geval sorry.J0YR1D3R schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:51:
Stond volgens mij een aantal pagina's terug ook alEn daarnaast, gezien het randje om de camera, zal het ook inderdaad niet een final versie zijn
Lijkt me van wel, maar wat ik eigenlijk wil is met meerdere Exchange servers mijn afspraken kunnen synchroniseren aangezien ik 2 agenda's gebruik. Zodat ik een agenda in mijn beeld zie waar de afspraken van beide servers in samengevoegd zijn.
Is dit standaard mogelijk of is er een andere app die dit wel kan?
[Edit]
Ben er net na wat zoeken achter gekomen dat het wel mogelijk is, maar alleen mbv een Exchange server en een google gmail agenda. Of het met meerdere exchange servers daar nog bij ook werkt wordt er niet vermeld. Misschien is het wel mogelijk met andere 3rd party apps.
Altijd lastig om te werken bij een detacheerder die weer een andere agenda gebruikt dan de klant waar je op dat moment zit.
[ Voor 31% gewijzigd door FoOnEeN op 17-03-2010 14:46 ]

[ Voor 34% gewijzigd door Smultie op 17-03-2010 12:46 ]
Deze verpakking is geen review-versie of een commerciële-versie. Het karton waar de telefoon in zit wordt niet veel meer gebruikt en meestal (zie HTC Legend) zit de toestel in een aparte vak boven in de doos. Alle bijgeleverde accessoire zitten niet in de verpakking en op de HTC Desire zit geen bescherm folie.boratnl schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:50:
The moment you have all been waiting for.
The unboxing: http://www.youtube.com/watch?v=CBKaVGPfjy8 (had em nog niet gezien op tweakers)
Helaas niet de Final version zo te zien.
Kortom dit is niet de review-verpakking en het lijkt mij dus nep.
Wat heeft de doorslag gegeven? Ik twijfel nl. ook tussen de Desire en de X10, de verschillen die ik zie zijn:Cristallx schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:55:
Ik heb na véél twijfelentoch de knoop doorgehakt, het was de Desire of de Sony Xperia X10. Uiteindelijk toch voor HTC gekozen (en in pré order besteld)
. Hoop dat ik er geen spijt van krijg want dit wordt mijn eerste Htc Android phone ervaring.
Mvg.
Cristallx
- X10 heeft een (veel) betere camera: 8,1 mp en Sony kwaliteit, de camera is altijd een zwak punt van HTC
- X10 heeft een mooier design van de telefoon, vind ik, maar smaken verschillen uiteraard
- X10 is duurder dan de Desire
- X10 heeft een TFT scherm vs AMOLED van de Desire
- X10 wordt in in eerste instantie geleverd met Android 1.6 (Desire 2.1), dit zal echter wel met een update verholpen worden.
- Desire zal waarschijnlijk op de aangegeven tijd beschikbaar zijn, X10 is maar afwachten.
Resolutie van de schermen ontlopen elkaar niet veel, processor e.d. idem. Ik vind het moeilijk te beoordelen welke van de twee de prettigste interface heeft.
Verder vraag ik me af welke de beste telefoonkwaliteiten heeft. Ik heb nu een HTC Touch Diamond en een Nokia E75 maar dat is een wereld van verschil (HTC is erg onhandig).
Tenslotte heb ik na de Touch Diamond het gevoel dat HTC erg snel nieuwe modellen lanceert maar dat die eigenlijk maar half af zijn. Tegen de tijd dat je telefoon dan eindelijk soepel werkt ben je al aan een nieuwe toe. Daarom heb ik ergens het gevoel dat ik misschien nog beter op de nieuwe iPhone kan wachten.
Grappig, dit zou ik juist eerder over SE denken.Pixelz schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:40:
[...]
Tenslotte heb ik na de Touch Diamond het gevoel dat HTC erg snel nieuwe modellen lanceert maar dat die eigenlijk maar half af zijn. Tegen de tijd dat je telefoon dan eindelijk soepel werkt ben je al aan een nieuwe toe. Daarom heb ik ergens het gevoel dat ik misschien nog beter op de nieuwe iPhone kan wachten.
Camera is voor mij geen punt daar ik deze zelden zal gebruiken (heb een echte cameraPixelz schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:40:
[...]
Wat heeft de doorslag gegeven? Ik twijfel nl. ook tussen de Desire en de X10, de verschillen die ik zie zijn:
- X10 heeft een (veel) betere camera: 8,1 mp en Sony kwaliteit, de camera is altijd een zwak punt van HTC
- X10 heeft een mooier design van de telefoon, vind ik, maar smaken verschillen uiteraard
- X10 wordt in in eerste instantie geleverd met Android 1.6 (Desire 2.1), dit zal echter wel met een update verholpen worden.
- Desire zal waarschijnlijk op de aangegeven tijd beschikbaar zijn, X10 is maar afwachten.
Resolutie van de schermen ontlopen elkaar niet veel, processor e.d. idem. Ik vind het moeilijk te beoordelen welke van de twee de prettigste interface heeft.
Verder vraag ik me af welke de beste telefoonkwaliteiten heeft. Ik heb nu een HTC Touch Diamond en een Nokia E75 maar dat is een wereld van verschil (HTC is erg onhandig).
De Xperia x10 is wel mooi ... maar toch vindt ik hem wat hoekig (persoonlijk).
De Xperia x10 is inderdaad 70 a 80 € duurder, voor dat verschil koop ik wel een extra batttery en een microSD card voor mijn Desire
Desire heeft een fraai AMOLED screen, ook heb ik meer vertrouwen dat dit behoorlijk krasbestendig zal zijn in tegenstelling tot de Xperia.
Ook heeft de Desire FM radio, Xperia niet.
Xperia x10 ondersteund maar 16 GB micro SD Desire 32 GB.
Ervaring HTC is ook een +
Mvg.
Cristallx
Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...
Is dat zo? Ik heb geen ervaring met SE, maar dat zou wel iets zijn om in overweging te nemen.MarcoC schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:52:
[...]
Grappig, dit zou ik juist eerder over SE denken.
Ik kom nu van de X1 dus de desire gaat echt wel een verademing zijn
zie: http://www.engadget.com/2...p-in-slinky-silver-video/
[ Voor 24% gewijzigd door Tenshu op 17-03-2010 15:54 ]
[ Voor 55% gewijzigd door Tenshu op 17-03-2010 14:23 ]
Ik wordt altijd helemaal kriegel als ik radio wil luisteren en ik die vervelende message: "Sluit een koptelefoon aan" zie staan.
Verwijderd
Nee lijkt me niet, dat is echt een HTC ietskoekoek2003nl schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:08:
Werkt de FM radio ook zonder koptelefoon?
Ik wordt altijd helemaal kriegel als ik radio wil luisteren en ik die vervelende message: "Sluit een koptelefoon aan" zie staan.
Verwijderd

Edit: zal dit maar in het Legend vs Desire topic zetten ...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 16:42 ]
Meerdere merken hebben dit. De headset dient namelijk altijd als antenne voor de FM radio.Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:13:
[...]
Nee lijkt me niet, dat is echt een HTC iets
[ Voor 55% gewijzigd door Pumanike op 17-03-2010 16:19 ]
Camera moet je niet meenemen in je beslissing. Beide zijn rukPixelz schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:40:
[...]
Wat heeft de doorslag gegeven? Ik twijfel nl. ook tussen de Desire en de X10, de verschillen die ik zie zijn:
Een 5MP Carl Zeis lens van Nokia zal ook nog beter zijn dan de 8.1 van de X10.
Als je goede foto's wilt maken moet je een fotocamera kopen. Een mobiele camera is puur voor
momentjes. Niet voor fotografie en dat zal ook nooit zo worden.
De term Carl Zeiss betrekking hebbende op een telefooncamera lensje zegt op zich ook niets. Da's ook gewoon marketing onzin. Dat die betreffende telefoon prima plaatjes kan maken is weer wat anders.justkuu schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:37:
Nickname does not reflect reality
Je hebt gelijk. Maar mijn X1 bijvoorbeeld is zelfs niet goed genoeg voor die momentjes. Ik wil dat mijn camera toch in staat is om een foto te nemen zonder dat alles 1 grote blur is.justkuu schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:37:
[...]
Camera moet je niet meenemen in je beslissing. Beide zijn ruk. Megapixels zegt helemaal niks
![]()
Als je goede foto's wilt maken moet je een fotocamera kopen. Een mobiele camera is puur voor
momentjes. Niet voor fotografie en dat zal ook nooit zo worden.
Maar ja, het blijft ook een telefoon. Ik ben nog steeds erg blij dat ik hem gepreordered heb (al was het maar om van dat interne gezeur af te zijn
Verwijderd
(geen final firmware)
http://blogs.sonyericsson...ictures-and-sample-video/
De videokwaliteit vind ik ook bijzonder goed te noemen.
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 19:19 ]
Is niet nep, alleen een preview versie. Wat ik zelf dus al zei in mijn post...Tenshu schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:36:
[...]
Deze verpakking is geen review-versie of een commerciële-versie. Het karton waar de telefoon in zit wordt niet veel meer gebruikt en meestal (zie HTC Legend) zit de toestel in een aparte vak boven in de doos. Alle bijgeleverde accessoire zitten niet in de verpakking en op de HTC Desire zit geen bescherm folie.
Kortom dit is niet de review-verpakking en het lijkt mij dus nep.
Verwijderd
Het ziet er leuk uit, maar koop een Android voor de openheid, zou jammer zijn als ik dan weer vast zijn aan de Sense skin
Dat is geen probleem, zie de volgende post:Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:12:
Even een vraag, weet alleen niet of het al bekend is. Maar is het met HTC mobieltjes ook mogelijk om de Sense UI/Skin uit te zetten?
Het ziet er leuk uit, maar koop een Android voor de openheid, zou jammer zijn als ik dan weer vast zijn aan de Sense skin
Pizr schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:48:
Voor de mensen die zich nog afvroegen of je op de Desire ook Sense weer kan uitschakelen:
http://www.youtube.com/watch?v=a2Amcaot1Us
[ Voor 48% gewijzigd door FabianNL op 17-03-2010 21:15 ]
Verwijderd
Sense kun je uitschakelen, volgens deze postVerwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:12:
Even een vraag, weet alleen niet of het al bekend is. Maar is het met HTC mobieltjes ook mogelijk om de Sense UI/Skin uit te zetten?

Pizr schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:48:
Voor de mensen die zich nog afvroegen of je op de Desire ook Sense weer kan uitschakelen:
De koptelefoon is (iig bij de HTC's) gelijk de antenne enneh...zonder de antenne werkt de radio dus niet...koekoek2003nl schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:08:
Die message geeft de Legend iig wel als je de radio aanzet zonder koptelefoon.koekoek2003nl schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:08:
jezus, die gast kent het alfabet gewoon niet.Pizr schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:48:

Maar ik vraag mij af wat voor gallery je dan krijgt bij de foto's.
Want de cooliris plugin is toch mooiste gallery die ik ooit heb gezien.
[ Voor 85% gewijzigd door DNA_Saint op 18-03-2010 02:13 ]
Huub Huub Barbatruc!

En gebrek aan concurrentie in de high end markt.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Windows Mobile is niet zo duur hoorklaasbram schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 07:13:
Denk dat je ook een euro of 50 a 100 kunt rekenen voor de licentie voor Windows Mobile.
What a fine day for Science! | Specs
Als dat het geval zal zijn zou ie juist een stuk duurder zijn vermoed ik.klaasbram schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 07:13:
Denk dat je ook een euro of 50 a 100 kunt rekenen voor de licentie voor Windows Mobile.
Ik denk dat het om de HD2 gaat, en die is een stuk duurder (wegens gebrek aan concurrentie). Blij dat de Desire niet zo duur isImperium schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:32:
[...]
Als dat het geval zal zijn zou ie juist een stuk duurder zijn vermoed ik.
En bij Android zijn ze al een stuk verder
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Idd, mijn Nokia met 3.2 Megapixel met Carl zeiss lens maakt veel betere foto's dan de 5 megapixels van de SE K770i van mijn zusje. helemaal in in de schemering. wellicht door de grotere pixels. Ik denk dat die 8.1 niet veel betere foto's maakt dan de 5 van de Desire. ik denk zelfs dat de Desire betere foto's in de schemering.Brad Pitt schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:40:
[...]
De term Carl Zeiss betrekking hebbende op een telefooncamera lensje zegt op zich ook niets. Da's ook gewoon marketing onzin. Dat die betreffende telefoon prima plaatjes kan maken is weer wat anders.
Niet echt goede kwaliteit foto's. Als je wat uitzoom, dan valt het mee. Wanneer je op 100% zijn de foto's van de X10 wat korrelig. Naar mijn mening vindt ik de kwaliteit van de Nexus One toch wat beter.Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:15:
Foto's die de X10 maakt zijn al bekend:
(geen final firmware)
http://blogs.sonyericsson...ictures-and-sample-video/
De videokwaliteit vind ik ook bijzonder goed te noemen.
Ooow telefoon misschien niet, maar de verpakking wel.boratnl schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:40:
[...]
Is niet nep, alleen een preview versie. Wat ik zelf dus al zei in mijn post...
Lees nu mijn bericht is goed en dan zie je dat ik het over de verpakking heb.
[ Voor 44% gewijzigd door Tenshu op 18-03-2010 11:40 ]
Verwijderd
http://www.androidcentral...personal-push-mail-server
Het is niet helemaal hetzlefde maar zoals te lezen zou dit aardig moeten werken.
Iemand al ervaring mee op de Legend bijvoorbeeld?
De Sense integratie gaat echter dieper dan alleen het homescreen en je kan het niet volledig uitschakelen. Daarnaast ben je met een Sense telefoon ook weer overgeleverd aan HTC wat betreft OS updates. En als je ziet hoe lang dat al duurt voor oudere toestellen...zit ik niet op te wachten.Pizr schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:48:
Ik hoop echt dat er wat devs aan de gang gaan om N1 roms te porten naar de Desire.
Verwijderd
Ik kan enkel niet beslissen tussen alle modellen, enerzijds zag de nexus one er zeer goed uit, maar deze ziet er ook fantastisch uit
Werkt op mijn Hero, dus ook op de Legend.Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:17:
Mocht je geen zin hebben in een duur Push mail abonnement. Dan is dit een goede workaround/alternatief om toch je (G)mail door te sturen naar je Android 2.1 telefoon.
Het is niet helemaal hetzlefde maar zoals te lezen zou dit aardig moeten werken.
Als ik mail binnenkrijg is het ook netjes gelabeld met het oorspronkelijke email adres waar het vandaan komt. Enigste nadeel is dat Gmail hem maar 1 x per uur ophaalt (de extra email adressen). Verder werkt het erg goed, zeker aan te raden! Wel even aanvinken dat er een kopie van het bericht op de server moet blijven staan(ook in de mailclient bijv. Outlook op je PC), anders krijg je alleen maar op je telefoon of PC het mailtje en niet op beide.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik zou niet weten waarom je een abonnement op Push Mail zou willen nemen.Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:17:
Mocht je geen zin hebben in een duur Push mail abonnement. Dan is dit een goede workaround/alternatief om toch je (G)mail door te sturen naar je Android 2.1 telefoon.
Het is ook mogelijk om vanuit je gmail met je andere email adres te kunnen sturen.
Waarom geen gebruik maken van IMAP protocol in de Mail app (tenzij het niet wordt ondersteund)?janvanduschoten schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:07:
[...]
Werkt op mijn Hero, dus ook op de Legend.
Als ik mail binnenkrijg is het ook netjes gelabeld met het oorspronkelijke email adres waar het vandaan komt. Enigste nadeel is dat Gmail hem maar 1 x per uur ophaalt (de extra email adressen). Verder werkt het erg goed, zeker aan te raden! Wel even aanvinken dat er een kopie van het bericht op de server moet blijven staan(ook in de mailclient bijv. Outlook op je PC), anders krijg je alleen maar op je telefoon of PC het mailtje en niet op beide.
Ik gebruik al jaren IMAP en daardoor staat op mijn PC's en telefoon dezelfde mails.
[ Voor 30% gewijzigd door Tenshu op 18-03-2010 16:31 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
DarkSide schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:18:
Omdat er misschien behalve een imap account (gmail of een ander mail account) ook nog mail opgehaald dient te worden van bv een ISP die geen imap ondersteund.
Maar je kan de POP mail toch binnen halen via gmail, doe ik ook. Mijn hotmail en ziggo mail wordt door gmail opgehaald, gelabeld met "hotmail" of "Ziggo" en passeert de inbox. Superhandig en kan met iedere POP account.
Verwijderd
Ik ben gewoon GEK als ik hem straks niet ga halen.

Enige waar ik me zorgen om maak is dat ik hem te enthousiast gebruik, en dat hij binnen paar uur op is de eerste week.
Zijn zeker al veel mensen met een pre-order hier. Ik wil hem zelf liever eerst even in mijn handjes hebben in de winkel. Ik hou niet van miskoopjes.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Lijkt me namelijk wel handig als ik hem als wekker wil gaan gebruiken
Bij de accessoires shop van HTC zelf zie ik in ieder geval geen dock staan, dus ik ben zelf bang dat ze er niet op zitten.
En weet iemand toevallig een site waar je de originele Sleeve van de Nexus One kan bestellen? Aangezien de Desire en Nexus One dezelfde afmetingen hebben, en bij de Desire waarschijnlijk niks van een case/sleeve/hoesje wordt meegeleverd.
[ Voor 40% gewijzigd door Nicozo op 19-03-2010 12:11 ]
Er komt een aparte dock voor de Desire in een later stadium.Nicozo schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:08:
Is er nog nieuws over de final versie van de Desire? Ik ben namelijk wel benieuwd of hij, net zoals de Nexus One, op zo'n dock gaat passen. Maar ik weet dus niet of hij ook van die Dock connectors heeft.
Lijkt me namelijk wel handig als ik hem als wekker wil gaan gebruiken
Bij de accessoires shop van HTC zelf zie ik in ieder geval geen dock staan, dus ik ben zelf bang dat ze er niet op zitten.
En weet iemand toevallig een site waar je de originele Sleeve van de Nexus One kan bestellen? Aangezien de Desire en Nexus One dezelfde afmetingen hebben, en bij de Desire waarschijnlijk niks van een case/sleeve/hoesje wordt meegeleverd.
http://www.allaboutphones...end-en-de-HTC-Desire.html
PDAshop.be gepre-orderd. Weet vrij zeker dat ze de toestellen op tijd binnen krijgen en direct uitleveren. Maar is altijd afwachten. Had trouwens ook nog een bon van PDAshop dit ik kon gebruiken. Anders had ik wellicht gewacht tot de release zelf.DukeN schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:32:
Waar pre-orderen jullie de telefoon? Ik wil hem namelijk ook pre-orderen en had smartphoneshops.nl op het oog. Maar na het lezen van wat shop reviews werd ik niet zo gelukkig. Ook "belnu.nl" vind ik niet geweldig om te zien... Waar bestellen jullie ze? Ik heb namelijk geen zin maar na een pre-order nog maanden te wachten omdat één van deze webwinkels ze toch niet direct in stock krijgt....
Coolblue schijnt een goede relatie met HTC te hebben. De officiele releaseparty van de touch diamond was 2 jaar geleden in hun filiaal in rotterdam IIRCRacingboy schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:23:
[...]
PDAshop.be gepre-orderd. Weet vrij zeker dat ze de toestellen op tijd binnen krijgen en direct uitleveren. Maar is altijd afwachten. Had trouwens ook nog een bon van PDAshop dit ik kon gebruiken. Anders had ik wellicht gewacht tot de release zelf.
Hmm ik dacht dat de telefoons met de rode ring nog developers toestellen waren en niet de final.lbuysers schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:14:
[...]
Er komt een aparte dock voor de Desire in een later stadium.
Zal mooi zijn als er idd een docking (en meer accesoires) voor uitkom(t)en
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
DarkSide schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:35:
[...]
Hmm ik dacht dat de telefoons met de rode ring nog developers toestellen waren en niet de final.
Zal mooi zijn als er idd een docking (en meer accesoires) voor uitkom(t)en
SMulTiE schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:50:
Is het niet gewoon zo dat de bruine versie een randje heeft en de grijze niet?
[afbeelding]
PS valt me nu op dat er op de achterkant staat with HTC sense (waar anders with google staat).
Verwijderd
Ik wilde deze telefoon gaan halen, maar begin door het bovenstaande te twijfelen. Zes uur is wel heel kort, zelfs bij intensief gebruik.Wat zijn jullie ervaringen hiermee?After all that, the 1,300mAh battery lasted us for around six hours only -- definitely not enough for those on a constant move or even the average gadget consumer these days, and other reviewers have reported similar battery issues. This is pretty much the major drawback on the Legend, and we hope HTC will have a solution for this -- a software fix or even bundling a spare battery will keep us happy. Other than that, we were pretty happy with how the Legend had managed to stay snappy most of the time, and more importantly, call quality was good on both ends even when used on the busy London roads.
Bij normaal gebruik en goed omgaan met connecties zou je een hele dag kunnen halen. Het is niet veel, maar er zijn weinig smartphones die meer bieden.
With google is alleen toegestaan bij het behouden van de orginele look van android. Drm HTC SenseDarkSide schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:39:
Zal kunnen. Wacht gewoon wel even af als hij echt beschikbaar is.
PS valt me nu op dat er op de achterkant staat with HTC sense (waar anders with google staat).
Ik houd deze telefoon scherp in de gaten. Ik heb nog geen maand een iphone, maar ik merk meteen wel dat ik toch een wat meer opener telefoon wil. Een iphone is pas bruikbaar als deze gejailbreakt is en daar hou ik niet zo van.
[ Voor 23% gewijzigd door Relief2009 op 19-03-2010 14:18 ]
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Overigens zullen er ook vast wel anders apps uit de market zijn die hetzelfde aanbieden (al dan niet gratis).
Maar met de HTC Legend kan het zéker out-of-the-box!
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Sense is de schil die HTC over android heen heeft gegooid.cv8x schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:14:
Dank u, maar kan het ook met de HTC Desire?
En niet een type HTC telefoon.
Dus ja de Desire kan dat ook
En hier kan je hem al bestellen, zo lijkt het:lbuysers schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:14:
[...]
http://shop.smartphonewor.../htc-desire-verwacht.html
Ik heb een hard hoofd in dat er een officiële dock komt voor de Desire. De gouden puntjes zijn alleen aanwezig bij een Desire met het rode randje bij de camera.lbuysers schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:14:
[...]
Het lijkt mij dat dit niet een officiële dock van HTC zelf is.Alusion schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:29:
[...]
En hier kan je hem al bestellen, zo lijkt het:
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
In principe niet, maar als al die files zo'n modificatiedatum hebben lijkt dit verdacht veel op een final rom..Ik zou zeggen, hou die topics op modaco goed in de gaten, die jongens hebben d'r iets meer verstand van dan ikLB06 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:20:
Zegt toch helemaal niks? Wellicht hebben ze de string van het model aangepast van Nexus/Legend naar Desire of hebben ze een typvout eruit gehaald.
Dat is inderdaad waar.RoD schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:21:
Dat kan natuurlijk, maar daarom blijft het nog wel interessant. Wellicht zit er wél iets in wat we nog niet eerder gezien hebben
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Dit lijkt me erg sterk, aangezien het dan ook wel in de renders etc te zien zou zijn, plus de telefoons met het rode randje zijn de enige met connectors voor een dockingstation, die de laatste versies niet zouden hebben.SMulTiE schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:37:
[...]
Is het niet gewoon zo dat de bruine versie een randje heeft en de grijze niet?
[afbeelding]
Edit:
@Luqq
Mooi gevonden, alleen paul van modaco is je al een stapje voor, hij heeft zelfs al een update van de desire ROM voor de nexus one gemaakt die helemaal opnieuw gemaakt is met deze ROM als uitgangspunt. In zin topic staat dat dit de 'shipping rom', en ik denk dat hij daar best gelijk in zou kunnen hebben ;-)
(zijn topic hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=636048 check 2e post, alpha 17)
[ Voor 32% gewijzigd door Reflian op 19-03-2010 20:03 ]
Lijkt me stug dat dat plaatje klopt. De aansluiting lijkt op mini-USB, en die verwacht ik eigenlijk niet op de Desire, ze zullen toch micro-USB gaan gebruiken aangezien dat de nieuw standaard is voor opladen?Alusion schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:29:
[...]
En hier kan je hem al bestellen, zo lijkt het:
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Mja, had het net ook al door, helaasReflian schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:52:
[...]
Dit lijkt me erg sterk, aangezien het dan ook wel in de renders etc te zien zou zijn, plus de telefoons met het rode randje zijn de enige met connectors voor een dockingstation, die de laatste versies niet zouden hebben.
Edit:
@Luqq
Mooi gevonden, alleen paul van modaco is je al een stapje voor, hij heeft zelfs al een update van de desire ROM voor de nexus one gemaakt die helemaal opnieuw gemaakt is met deze ROM als uitgangspunt. In zin topic staat dat dit de 'shipping rom', en ik denk dat hij daar best gelijk in zou kunnen hebben ;-)
(zijn topic hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=636048 check 2e post, alpha 17)
if (!coffee) {
Work = false; }
Kunnen jullie me vertellen wat het voordeel is van een custom rom vergeleken met de fabrieksroms van HTC? Bij Windows Mobile betekende dit dat alles veel sneller werkte en vaak ook extra tweaks aan het ontwerp.
Wat betreft Android, zijn de verschillen ook merkbaar?
[ Voor 67% gewijzigd door Relief2009 op 19-03-2010 22:15 ]
Mijn ervaringen met custom's roms en android zijn erg slecht....voorheen had ik windows mobile en daar waren de custom roms prima te doen, maar met de custom roms op de hero wil het niet echt vlotten veel crashes....maar kan ook aan de Hero liggen....mischien dat het bij de Desire beter wordt?.Relief2009 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:14:
Hehe het begint toch wel erg te jeuken om me iphone weg te doen
Kunnen jullie me vertellen wat het voordeel is van een custom rom vergeleken met de fabrieksroms van HTC? Bij Windows Mobile betekende dit dat alles veel sneller werkte en vaak ook extra tweaks aan het ontwerp.
[ Voor 70% gewijzigd door RoD op 20-03-2010 00:16 ]
Veelal is zo'n ROM net iets meer aangepast aan wat jij als individu wilt. Bij een stock ROM is men uitgegaan van een gemiddelde gebruiker. Bij custom ROM's zijn ze vaak aangepast aan de programmeur. Aangezien er meerdere worden gemaakt door verschillende personen. Kun je er eentje kiezen welke aansluit bij je eigen wensen.
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
De ROMS zijn vooral interessant voor mensen die "bleeding edge" software willen. Voorbeeld: een nieuw toestel bevat een nieuwere versie van Android die nog niet beschikbaar is voor de oudere toestellen. Dan kan je natuurlijk gewoon wachten tot deze toestellen het ook krijgen. Maarja, ben je te nieuwsgierig dan zijn er vaak al devs aan de gang gegaan om de nieuwe versie te porten (of de features van de nieuwe versie over te brengen naar de oudere Android versie).Relief2009 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:14:
Hehe het begint toch wel erg te jeuken om me iphone weg te doen
Daarnaast zijn een aantal devs erin geslaagd om custom roms te maken die sneller zijn dan de officiele. Nu is dat bij de nieuwere telefoons die nu uitkomen niet meer zo'n noodzaak aangezien ze toch flinke specs hebben, maar voor de G1 of Magic was/is dit geen overbodige luxe.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2010 08:34 ]
Sense heeft standaard al tethering (zelfs wired en wireless)Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 08:33:
en sommige roms hebben direct tethering, apps2sd e.d. mogelijkheden ingebakken, zodat je dat zelf niet meer hoeft te doen.
Mooi, maar dat wil nog niet zeggen dat het er al in het nederlands is.Luqq schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:45:
http://www.youtube.com/watch?v=ClkQA2Lb_iE#t=21m`
Jaaaaaaaaaa! Speech to text in het duits!
Maar volgens mij zou de Nexus in juni in Nederland uitkomen, dus hoop dat ze het dan wel hebben, maar nog beter is als het standaard al meteen op Desire in het Nederlands werkt, even afwachten nog dus.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Nouja de basis is er, had ik niet zo snel verwachttrion75 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:04:
[...]
Mooi, maar dat wil nog niet zeggen dat het er al in het nederlands is.
Maar volgens mij zou de Nexus in juni in Nederland uitkomen, dus hoop dat ze het dan wel hebben, maar nog beter is als het standaard al meteen op Desire in het Nederlands werkt, even afwachten nog dus.
Hopelijk ook te verkrijgen in nederland straks
[ Voor 20% gewijzigd door naaitsab op 20-03-2010 20:52 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
Het zou volgens mij net zo goed een bruine kunnen zijn waarbij de belichting wat matig is, waardoor hij dus zwart lijkt.
Dit topic is gesloten.
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.