Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
In onderstaand filmpje wordt er aan de hand van een SNES emulator flink gebruikt gemaakt van multitouch. Dit lijkt prima te werken. Natuurlijk komen de bewegingen niet in de buurt van elkaar, maar daar de meeste touch-spellen zich zo laten besturen zal het scherm geen tot weinig problemen geven.

http://www.youtube.com/watch?v=BRM7aYCas0U (getest op de Nexus One)

Voor velen vast een geruststelling. Kunnen we het nu weer over de Desire zelf hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 21:15
Ik moet wel zeggen dat die hands-on filmpjes me nu wel erg nieuwsgierig maken naar de Desire. Op dit moment heb ik een N85 (heb de HD2 verkocht) en dat ding is natuurlijk helemaal niks. Hopelijk komt de Desire ook iets sneller uit, zoals de Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik vraag me af hoe het met carkits is geregeld. Ik heb momenteel een Alpine radio met geïntegreerde Parrot carkit in mijn auto zitten en waar ik met mijn huidige Nokia telkens tegen aan loop is dat wanneer deze is verbonden (via bluetooth) met de carkit dat echt alle audio hier naar toe gaat. Dus bijvoorbeeld ook de navigatie waardoor telkens mijn muziek afkapt.

Vraag me af hoe dit bij de Desire zit, zou natuurlijk super zijn als je dit kunt instellen.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

BastiaanN schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:35:
Ik vraag me af hoe het met carkits is geregeld. Ik heb momenteel een Alpine radio met geïntegreerde Parrot carkit in mijn auto zitten en waar ik met mijn huidige Nokia telkens tegen aan loop is dat wanneer deze is verbonden (via bluetooth) met de carkit dat echt alle audio hier naar toe gaat. Dus bijvoorbeeld ook de navigatie waardoor telkens mijn muziek afkapt.

Vraag me af hoe dit bij de Desire zit, zou natuurlijk super zijn als je dit kunt instellen.
Dat zou je misschien het beste in het android ervaringen topic kunnen vragen... vast wel iemand die er ervaring mee heeft :)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 05:02
@BastiaanN Dat ligt aan je nokia.
Let maar eens op wanneer je toetssignaal aan heb staan :X
Altijd dat vervelende piepje bij bluetooth connectie :r
* The-Source is een beetje anti-nokia
En dat komt mede doordat ze elke keer weer de menu's door elkaar gooien. Na de 3310 heb ik daarom ook geen nokia meer :P

owja ik bouw met regelmaat car-kits in en elke nokia doet het bovenstaande.
Op de dag van de release kan ik het de desire wel testen op een parrot 3100

[ Voor 19% gewijzigd door The-Source op 14-03-2010 23:05 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ik heb vandaag even gespeeld met een HTC Legend, die een zelfde optische track'bal'(?) heeft. Heb nu een Hero en was erg benieuwd hoe zo'n optische nou zou werken. Viel me echt niet tegen! Ging vloeiend en werkt heerlijk, mooier als een gewone trackbal. Laat mijn Desire maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Is het een "gaatje" waar de sensor in zit Jeroen04? Dat lijkt me nogal stofgevoelig na een paar maanden gebruik...

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
Waar zit nou precies dat ledje op de Desire? Is dat in het optische trackballetje verwerkt, net als bij de hero? Of zit die op een andere plaats? Heb dat namelijk nog nergens kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat gewoon netjes in de TS aangegeven:
Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/5379/htc3y.jpg
(hij staat op het plaatje op groen)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
Doh, ik ben wel scherp vandaag :/ ! Ok, vind de Hero namelijk wel stijlvol met dat oplichtende balletje! Maar ik laat deze daar niet voor liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Jammer, en redelijk onbegrijpelijk, dat ondanks de zeer acceptabele hardware scrollen nog steeds een probleem schijnt te zijn. Je zou toch verwachten dat zoiets ondertussen wel smooth zou moeten kunnen gaan :/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:03:
[...]

Jammer, en redelijk onbegrijpelijk, dat ondanks de zeer acceptabele hardware scrollen nog steeds een probleem schijnt te zijn. Je zou toch verwachten dat zoiets ondertussen wel smooth zou moeten kunnen gaan :/
Je doelt zeker op de plaatjes en de films?

Wat verwacht je? steeds de plaatsjes op nieuw renderen. Dat doet je eigen computer ook, alleen is hij iets sneller dan een mobiele telefoon :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:09:
Wat verwacht je? steeds de plaatsjes op nieuw renderen. Dat doet je eigen computer ook, alleen is hij iets sneller dan een mobiele telefoon :')
Alles dat scrollt vind ik niet bijster smooth gaan. Of het nu een webpagina is, of een friendstream, whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Brad Pitt schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:11:
[...]

Alles dat scrollt vind ik niet bijster smooth gaan. Of het nu een webpagina is, of een friendstream, whatever.
Dat zie ik helaas ook. Ik heb nu een HTC HD (1) en die is al helemaal niet zo smooth met scrollen, en wisselen tussen schermen in het algemeen, maar na 1,5 jaar zou je toch wel wat verbetering mogen verwachten.
Dat wordt dus eerst even kijken in de winkel hoe rap hij reageert...

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:11:
Alles dat scrollt vind ik niet bijster smooth gaan.
Of het nu een webpagina is, of een friendstream, whatever.
Zal wel pre-model zijn of met 'n gare firmware.. Kan me niet voorstellen dat die niet 'normaal' scrollt..
M'n Motorola Milestone vliegt ook door contacten, websites, foto's and so on, dus voor de Desire: piece of cake...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:23
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:09:
[...]

Je doelt zeker op de plaatjes en de films?

Snap het gemier ook niet dat de desire niet echt "smooth" is, als ik zo die filmpjes bekijk is het prima, het kan altijd sneller maar het is een telefoon geen laptop of desktop :')

Die friends pagina's gaan ook nog via het internet dus het kan ook zijn dat ie data ophaalt bij het wisselen van een pagina wat ook voor wat lag kan zorgen.

Ik wil eerst het retail model wel eens in handen hebben om goed te kunnen oordelen of je er last van hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door naaitsab op 15-03-2010 17:28 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 12:28
naaitsab schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:27:
[...]

Snap het gemier ook niet dat de desire niet echt "smooth" is, als ik zo die filmpjes bekijk is het prima, het kan altijd sneller maar het is een telefoon geen laptop of desktop :')

Die friends pagina's gaan ook nog via het internet dus het kan ook zijn dat ie data ophaalt bij het wisselen van een pagina wat ook voor wat lag kan zorgen.
Snel en smooth zijn twee hele verschillende termen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zou me hier geen zorgen over maken als ik jou was. De man heeft een Desire al dik een maand voor de release, dus de ROM zal zeker anderhalf/twee maanden ouder zijn dan de FINAL Rom die HTC er bij release op gaat zetten. Scrollen verloopt uitermate soepel op de Legend, dus op de Desire gaat dit ook allemaal werken, daar ben ik van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ja dat denk ik ook wel, hd2 loopt ook niet op android dus kan je ook niet echt vergelijken.
Als de legend al prima loopt dan zal de sterkere desire het ook goed doen daar ben ik wel van overtuigd.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:36
Kan het ook niet zijn dat het niet vloeiend lijkt omdat het opgenomen is met een camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gemier? We hebben het over een 1000Mhz apparaat hè. Daar moét het gewoon op mogelijk zijn om wat pixeltjes smooth te kunnen laten bewegen. Zolang Android niet de grafische hardware direct aanspreekt voor deze taken kan blijkbaar niet élk Android toestel dit fluitent aan. Dat vind ik inderdaad echt te zielig voor woorden.

Je hoort wel meer mensen die bijv. de Legend smoother (niet zozeer sneller) vonden dan de Desire. Op het huidige topmodel van de Android generatie moeten dit soort basale dingen gewoon kinderspel zijn.

Op m'n, niet echt bepaald zielige, desktop irriteer ik me ook aan dat soort dingen. De een wel, de ander niet hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
@ Tev

De Desire heeft wel 2,5x zoveel pixels om te renderen. Wat ik gezien heb van de Legend is dat het allemaal zeer soepel loopt, dus hopen dat dat op de Desire ook goed komt, op mn TD2 heb ik aardig wat lag en dat draagt niet echt bij aan de gebruiksvriendelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Brad Pitt schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:32:
[...]

Gemier? We hebben het over een 1000Mhz apparaat hè. Daar moét het gewoon op mogelijk zijn om wat pixeltjes smooth te kunnen laten bewegen. Zolang Android niet de grafische hardware direct aanspreekt voor deze taken kan blijkbaar niet élk Android toestel dit fluitent aan. Dat vind ik inderdaad echt te zielig voor woorden.

Je hoort wel meer mensen die bijv. de Legend smoother (niet zozeer sneller) vonden dan de Desire. Op het huidige topmodel van de Android generatie moeten dit soort basale dingen gewoon kinderspel zijn.

Op m'n, niet echt bepaald zielige, desktop irriteer ik me ook aan dat soort dingen. De een wel, de ander niet hè.
De desire ligt nog niet eens in de winkel dus hoe kun je oordelen dat de legend beter is? al die modellen die je ziet op het net zijn nog niet de finals en zullen dus ook nog wat bugs en dingetjes hebben.

Tja das zo, ik vind het op mn desktop ook irritant als iets langzaam loopt maar op mn laptop en pda hou ik me daar niet mee bezig omdat ik weet dat die langzamer zijn, gevalletje van "so be it-take it or leave it".

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
naaitsab schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:54:
De desire ligt nog niet eens in de winkel dus hoe kun je oordelen dat de legend beter is? al die modellen die je ziet op het net zijn nog niet de finals en zullen dus ook nog wat bugs en dingetjes hebben.
Ik beoordeel dat ook niet hoor. Dat zijn gewoon ervaringen van anderen die beide apparaten tot nu toe in handen hebben gehad. Waarbij de Legend toen ook waarschijnlijk nog niet final was.

Zou mij erg verrassen als een Desire even smooth gaat zijn als bijv. een i... je weet wel. Geen zin in flames nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoe weet je dat dat niet de final-modellen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
@brad
ja op die fiets, we zullen zien ik kan pas zeggen als iets langzaam of niet lekker loopt als ik m daadwerkelijk in handen heb, de i... kan ook niet (goed) multitasken maar idd laten we daar maar over zwijgen verder :+

@RoD
Dat is toch meestal zo met dit soort spul? als ie klaar was zou ie al verkocht worden lijkt me, als je beetje tussen de regels doorleest en op verschillende sites beetje rondkijkt komt er ook wel uit dat het waarschijnlijk niet een final model is omdat er nog wat dingetjes inzitten die eruit gehaald zijn bij andere an toestellen(kan links zo even niet vinden zal ze plaatsen als ik ze tegenkom)
Maarja is natuurlijk niet zeker kan best het final model zijn wat nu in omloop is bij de review gasten.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe lang we nog moeten wachten op het toetsel en wanneer de officiele unboxing kunnen verwachten :D

Jammer dat er geen case bij zit. Die vande Palm Pre is vollop nice of van de N1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:01:
[...]

Ik beoordeel dat ook niet hoor. Dat zijn gewoon ervaringen van anderen die beide apparaten tot nu toe in handen hebben gehad. Waarbij de Legend toen ook waarschijnlijk nog niet final was.

Zou mij erg verrassen als een Desire even smooth gaat zijn als bijv. een i... je weet wel. Geen zin in flames nu ;)
Vergelijken met de iPhone is natuurlijk onzinnig, je scrollt op de iPhone namelijk niet de daadwerkelijke web-pagina maar een JPEG daarvan. Op een statische website werkt dat natuurlijk prima, maar met de komst van Flash naar Smartphones is dit toch wel weer een stapje verder. Het scrollen in menu's gaat op de N1 zeker even smooth als de iPhone, dus nogmaals, ik zou me er absoluut geen zorgen over maken dat dit op de Desire anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:15:
Het scrollen in menu's gaat op de N1 zeker even smooth als de iPhone, dus nogmaals, ik zou me er absoluut geen zorgen over maken dat dit op de Desire anders is.
In dat filmpje, en élk ander filmpje ook for that matter, vind ik het scrollen van wat dan ook niet supersmooth gaan. Of het nu iets statisch of iets dynamisch is, ik had veel meer verwacht van een toestel van dit kaliber.

Wellicht dat dat in de finale versie van het apparaat anders is (als dit tenminste niet al final devices zijn...) maar zo niet sla ik maar een generatie over. Ga geen 430 Euro uitgeven aan een mijns inziens compromis apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Brad Pitt schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:39:
[...]

In dat filmpje, en élk ander filmpje ook for that matter, vind ik het scrollen van wat dan ook niet supersmooth gaan. Of het nu iets statisch of iets dynamisch is, ik had veel meer verwacht van een toestel van dit kaliber.

Wellicht dat dat in de finale versie van het apparaat anders is (als dit tenminste niet al final devices zijn...) maar zo niet sla ik maar een generatie over. Ga geen 430 Euro uitgeven aan een mijns inziens compromis apparaat.
Dan zul je moeten wachten totdat er een android toestel op de markt komt die gebruik maakt van grafische hardware acceleratie, wat ook op de iPhone wat toegpast. Ik snap trouwens ook niet waarom dat HTC dat niet implementeerd hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
PcFer schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:44:
Ik snap trouwens ook niet waarom dat HTC dat niet implementeerd hoor :?
Misschien dat dat nu een beetje gaat lopen sinds het OpenGL2 gedoe er is. Zou wel fijn zijn. Niets zo irritant als een niet soepel wisselende homescreen of gehaper tijdens scrollen. Het is niet érg, tis gewoon niet cool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Brad Pitt schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:49:
[...]

Misschien dat dat nu een beetje gaat lopen sinds het OpenGL2 gedoe er is. Zou wel fijn zijn. Niets zo irritant als een niet soepel wisselende homescreen of gehaper tijdens scrollen. Het is niet érg, tis gewoon niet cool ;)
Misschien in toekomstige android versies?
nieuws: Nieuwe versie Android-NDK ondersteunt OpenGL ES 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om, zodra deze uit is, de Desire te gaan halen. Wat ik me alleen afvraag is hoe het zit met de toetsenblokkering.

Ik heb nu een Nokia N95 en voordat ik deze in mijn broekzak stop zet ik 'm op toetsenblokkering. Hoe gaat dit bij de Desire of in het algemeen bij een touch telefoon? Ik kan me voorstellen dat in je broekzak onwillekeurig het scherm regelmatig wordt aangeraakt en de telefoon daar op reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Sliden om te unlocken. Gaat niet zo eenvoudig met een capacitief scherm in je broekzak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:35
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:57:
Ik ben van plan om, zodra deze uit is, de Desire te gaan halen. Wat ik me alleen afvraag is hoe het zit met de toetsenblokkering.
Ik zou niet weten hoe een Nokia dit afhandelt, maar een Androidphone heeft gewoon een lockscreen a-la iPhone waardoor je 'm niet zo snel per ongeluk zal gaan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, dank jullie voor het geruststellende antwoord :)

En Leftblank, op mijn Nokia lock en unlock ik door snel achter elkaar op 2 toetsen te drukken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Leftblank schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:02:
[...]

Ik zou niet weten hoe een Nokia dit afhandelt, maar een Androidphone heeft gewoon een lockscreen a-la iPhone waardoor je 'm niet zo snel per ongeluk zal gaan gebruiken ;)
Nokia maakt gebruik van een slide-knopje aan de zijkant van het toestel, alleen is de N95 waar het over ging geen touch toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff terugkomend op het feit dat er mensen twijfelen over de smoothness en of dit wel of niet de final modellen zijn: op het MWC was al aangekondigd dat op de Desire niet de final firmware zat. Er zal dus nus veel aan getweakt worden, smooth wordt hij echtwel.

En ook, ga maar eens na, waarom zouden ze alle moeite doen om een duur toestel op de markt te zetten, dat niet soepel zou lopen en langzamer zou zijn dan een I.... een I-ph.... zo'n dingetje met een half afgekloven appeltje op de achterkant. Het is een gewoonweg een feit, de SD is de snelste processor in smartphones op dit moment. Ga dus niet op dit moment naar filmjes kijken en oordelen over de snelheid, deze clips zijn er puu om te showen wat de features zijn, hoe het er nou uitziet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 19:46
Ik vind het wel een mooi toestel.
Heb op dit moment zelf een HTC Hero en ik was zelf pas van plan om eind dit jaar weer naar een andere telefoon te kijken dus ik vermoed dat er dan al wel weer betere zijn te krijgen..

Ben benieuwd wat HTC nog allemaal met Sense gaat doen.
Aangezien ze dat constant doorontwikkelen.

Maar dit ziet er goed uit, ik hoop alleen dat ze aan het einde van het jaar wel echte multitouch schermen erin proppen want dualtouch werkt gewoon net niet zo goed als een echt multitouch scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:31:
Het is een gewoonweg een feit, de SD is de snelste processor in smartphones op dit moment.
De processor mag inderdaad razendsnel zijn, de concurrende telefoon spreekt echter direct de gpu aan, en is daardoor (vooralsnog) met de UI nogal wat smoother, ondanks de lagere clocksnelheid. En dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:34
rdgut schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:39:
Ik vind het wel een mooi toestel.
Heb op dit moment zelf een HTC Hero en ik was zelf pas van plan om eind dit jaar weer naar een andere telefoon te kijken dus ik vermoed dat er dan al wel weer betere zijn te krijgen..

Ben benieuwd wat HTC nog allemaal met Sense gaat doen.
Aangezien ze dat constant doorontwikkelen.

Maar dit ziet er goed uit, ik hoop alleen dat ze aan het einde van het jaar wel echte multitouch schermen erin proppen want dualtouch werkt gewoon net niet zo goed als een echt multitouch scherm.
Of er dan snellere zijn betwijfel ik, HD2 is ook nog steeds top of the line voor wm6.5 ( en is nu bijna een half jaar uit). De Desire zal tegen die tijd wel een stuk goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebt ge de iphone menus ook al eens vergeleken met die van de desire ?
desire laat wel een hele hoop meer informatie op het scherm zien dan de iphone hoor terwijl je scrolt
en wat een gezeik van smooth dit en dat .... iphone met jailbreak scrolt ook helemaal nie smooth
kunnen we over iets anders praten aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 00:59:
kunnen we over iets anders praten aub
Wat een vre-se-lijk mooi en perfect apparaat is zo'n Desire eigenlijk hè! Kan niét wachten tot ie er is!!!1!!1!

Zo beter? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk zelf erg uit naar de HTC desire, sowieso kijk ik uit naar een android telefoon. Heb nu een nokia n95 8gb en heb wel redelijk wat gespeeld met de HTC hero. En ook met de iphone.
Alleen vind ik de iphone wat kinderlijk. En erg onoverzichtelijk met al die 50 icoontjes op ten duur.
Niet echt gestructureerd.

Het is idd jammer dat de desire geen hardware acceleratie heeft? Zoals de Motorola Milestone. Is de Milestone door zijn grafische acceleratie nou ook veeel smoother dan de desire?
Sowieso zal hij wel beter lopen omdat hij een lichtere skin draait over de basis android.
Maar dat kan niet op tegen hoe mooi en gebruiksvriendelijk ik Sense UI vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12:18
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:05:
Ik kijk zelf erg uit naar de HTC desire, sowieso kijk ik uit naar een android telefoon. Heb nu een nokia n95 8gb en heb wel redelijk wat gespeeld met de HTC hero. En ook met de iphone.
Alleen vind ik de iphone wat kinderlijk. En erg onoverzichtelijk met al die 50 icoontjes op ten duur.
Niet echt gestructureerd.

Het is idd jammer dat de desire geen hardware acceleratie heeft? Zoals de Motorola Milestone. Is de Milestone door zijn grafische acceleratie nou ook veeel smoother dan de desire?
Sowieso zal hij wel beter lopen omdat hij een lichtere skin draait over de basis android.
Maar dat kan niet op tegen hoe mooi en gebruiksvriendelijk ik Sense UI vind.
volgens mij heeft de Milestone ook geen hardware acceleratie omdat deze ook gewoon android heeft en daar zit het niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt iedereen hier af van ne nokia ? wth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:06
nee hoor ik kom van een HTC Touch Cruise 1 :P maargoed jammer van het multitouch stukje enzo. Ik blijf de interface retevet vinden en dat is ook dat ik de HTC Desire ga nemen ipv de motorola milestone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Michel242186 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:08:
[...]

volgens mij heeft de Milestone ook geen hardware acceleratie omdat deze ook gewoon android heeft en daar zit het niet in.
De Milestone maakt gebruik van de PowerVR SGX 530 GPU.
En maakt dus wel gebruik van hardware acceleratie.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ganymedus schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:42:
De Milestone maakt gebruik van de PowerVR SGX 530 GPU.
En maakt dus wel gebruik van hardware acceleratie.
Om de UI van het OS te acceleraten? Dat lijkt mij bijzonder stug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 23:45
Om over iets anders te praten dan:
I can confirm that the desire plays DIVX. I have had a demo handset from HTC for a week, playback is very good, great phone.
Dat beloofd veel goeds! Krijg steeds meer zin in de Desire :)

bron: http://forum.xda-develope...php?p=5894040&postcount=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Brad Pitt schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:50:
[...]

Idd. Volgens mij ondersteund Android dit nog niet. De GPU zal dus ergens anders voor gebruikt kunnen worden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Ik heb momenteel nog de HTC Diamond. Eind april mag ik een nieuw toestel uitzoeken. Ik twijfel tussen deze en de HD2. Aangezien ik alleen nog maar Windows Mobile telefoons heb gehad heb ik een paar (domme) vragen.

Is het mogelijk om Live Messenger te draaien of een soortgelijke toepassing? Hoe zet je de contacten om van Windows Mobile naar Android? Zeker eerst alles naar sim en daarna naar Android? Op windows mobile back-up ik de contacts zo nu en dan met PIMback-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
mickjuh schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:06:
Hoe zet je de contacten om van Windows Mobile naar Android? Zeker eerst alles naar sim en daarna naar Android?
Je synct op je WM-phone je contacten met gmail (als je dat nog niet hebt, aanmaken ... :P )
(http://www.google.com/sup...answer=138636&topic=14299)

Als je vervolgens op je Android inlogt, heb je al je contacten in je nieuwe telefoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:48

Boy

www.byoscoop.nl

mickjuh schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:06:
Ik heb momenteel nog de HTC Diamond. Eind april mag ik een nieuw toestel uitzoeken. Ik twijfel tussen deze en de HD2. Aangezien ik alleen nog maar Windows Mobile telefoons heb gehad heb ik een paar (domme) vragen.

Is het mogelijk om Live Messenger te draaien of een soortgelijke toepassing? Hoe zet je de contacten om van Windows Mobile naar Android? Zeker eerst alles naar sim en daarna naar Android? Op windows mobile back-up ik de contacts zo nu en dan met PIMback-up.

ik heb nog geen Android (ga deze kopen), maar voor zover ik weet heb je gewoon messenger apps die je kunt gebruiken (ebuddy ken ik van naam)...

en ik heb ook een WinMo toestel...ik sync via active sync m'n contacts en alles met m'n google account. Als je dit vervolgens op Android instelt, heb je al je contacts daar...via sim-kaart kopieren vind ik ZOOOOO 2009 ;)

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:50:
[...]

Natuurlijk niet om het OS te versnellen.
Zoals hij de stelling plaatste, gaf hij te kennen dat de Milestone in zijn geheel geen hardware acceleratie kent voor grafische aspecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
Ik kijk ook erg naar deze telefoon uit. Momenteel heb ik een HTC Touch Diamond en ik gebruik push e-mail van mijn werk. Is het mogelijk om the syncen met een exchange server? Ik heb ook nog een prive adres (pop3) is deze ook in te stellen en te gebruiken? Aangezien de Touch Diamond WiMo is en dit een Andriod toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Boy schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:10:
[...]

ik heb nog geen Android (ga deze kopen), maar voor zover ik weet heb je gewoon messenger apps die je kunt gebruiken (ebuddy ken ik van naam)...

en ik heb ook een WinMo toestel...ik sync via active sync m'n contacts en alles met m'n google account. Als je dit vervolgens op Android instelt, heb je al je contacts daar...via sim-kaart kopieren vind ik ZOOOOO 2009 ;)
Ja, dat deed ik eerder ook via active sync totdat ik een keer al mijn contacts ben kwijt geraakt :'( Mijn telefoon stond vol met contacts, mijn outlook leeg. Ik wou mijn contacten overzetten naar Outlook, en ook zo ingesteld dat hij alleen de contacten moest synchroniseren. Ik plug mijn telefoon aan de computer, ineens al mijn contacten verwijderd :| Sinds dien gebruik ik PIM back-up om mijn contacten te backuppen en na een clean install van WinMo te restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:48

Boy

www.byoscoop.nl

mickjuh schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:34:
[...]

Ja, dat deed ik eerder ook via active sync totdat ik een keer al mijn contacts ben kwijt geraakt :'( Mijn telefoon stond vol met contacts, mijn outlook leeg. Ik wou mijn contacten overzetten naar Outlook, en ook zo ingesteld dat hij alleen de contacten moest synchroniseren. Ik plug mijn telefoon aan de computer, ineens al mijn contacten verwijderd :| Sinds dien gebruik ik PIM back-up om mijn contacten te backuppen en na een clean install van WinMo te restoren.
Ik heb ook een backup gemaakt van m'n contacten via GMail, kun je dan altijd daar terugzetten...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag betreffende de batterij. Of batterijen in het algemeen bij telefoons eigenlijk.

Stel dat over een paar maanden een uitvinding wordt gedaan waardoor batterijen met hetzelfde formaat een (veel) grotere capaciteit kunnen krijgen. Dit is volgens mij de Ampere-waarde.

Is het dan mogelijk om deze batterij met een hogere Ampere-waarde aan te sluiten op een telefoon die aanvankelijk een batterij had met lagere Ampere-waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 21:15
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:14:
Even een vraag betreffende de batterij. Of batterijen in het algemeen bij telefoons eigenlijk.

Stel dat over een paar maanden een uitvinding wordt gedaan waardoor batterijen met hetzelfde formaat een (veel) grotere capaciteit kunnen krijgen. Dit is volgens mij de Ampere-waarde.

Is het dan mogelijk om deze batterij met een hogere Ampere-waarde aan te sluiten op een telefoon die aanvankelijk een batterij had met lagere Ampere-waarde?
Ja, dat is mogelijk. mAh heeft aan hoeveel capaciteit een accu heeft. Hoe hoger de capaciteit, hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:21
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:14:

Ja, volgens mij wel, want voor de Hero is ook een zwaardere accu te krijgen, met meer capaciteit. Krijg je gelijk ook een andere cover voor de achterkant, omdat hij dan ook wat dikker wordt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Afgelopen zaterdag een telefoontje gehad van Vodafone, dat mijn abonnement bijn afgelopen is en of ik al een keuze heb gemaakt of ik naar Sim-only wil overstappen of dat ik een nieuwe telefoon wil.

Aangezien mijn Touch Pro 2 nog wel even mee kan, maar ik er op uitgekeken raak, dus op zoek naar een nieuwe telefoon gegaan. Mijn oog is nu dus gevallen op de Desire. De betere camera, led flash, 3.5mm plug, amoled scherm en natuurlijk android 2.1 geven voor mij al de doorslag om over te stappen van mijn TP2!

Kan dus niet wachten tot 9 april. Alleen zit nog te twijfelen tussen de bruine en zilver. Neig momenteel toch meer naar de bruine!

[ Voor 4% gewijzigd door Nicozo op 16-03-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:34
Nicozo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:51:

Kan dus niet wachten tot 9 april. Alleen zit nog te twijfelen tussen de bruine en zilver. Neig momenteel toch meer naar de bruine!
Gewoon even in de winkel bekijken wat je wil en daar de knoop doorhakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
boratnl schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:30:
[...]

Gewoon even in de winkel bekijken wat je wil en daar de knoop doorhakken ;)
Je impliceert hiermee dat het toestel 'nu' al in de winkel zou liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:44

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik volg deze telefoon ook met argusogen omdat ik nu wel een beetje erg kriegelig wordt van Apple's totale controle over mijn iPhone. Wat ik nog niet begrijp van Android zijn de software ondersteuning en de Sense interface van HTC.

Wat ik begrijp van de Sense interface is dat het een soort app launcher is? Heeft Android zelf niet zoiets, of een opensource versie hiervan?
Wat als straks Android 2.2 oid uitkomt, is het dan mogelijk om die meteen op de Desire te zetten? Je zal dan ws wel Sense missen, maar met een goed alternatief is dat niet erg lijkt me.

Hoe zit het eigenlijk met de ondersteuning van de GPU voor acceleratie van de GUI en spelletjes? Want dat is mi het grootste verschil tussen de Legend en de Desire. De Legend heeft geen GPU (dacht ik), dus als de GPU helemaal niet gebruikt gaat worden kan ik beter voor de Legend gaan (is nog mooier ook). Ik begreep dat de Sense UI geen gebruik maakt van de GPU, zou dat nog komen nu Android ook OpenGL oid ondersteund? Want dat vind ik toch wel een mega voordeel van mijn iPhone, alles scrollt en animeert lekker vloeiend.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Een soort app launcher? Nee hoor, Sense is "gewoon" een grafische schil die over de standaard android interface ligt. Niet meer. Als Android 2.2 uitkomt zul je (iig voor Sense) dus moeten wachten tot HTC hem klaar heeft voor de Desire. Of GPU versnelling komt voor GUI is te hopen, maar volgens mij vooralsnog giswerk. Dat kun je dus nooit zeker weten, maar niet het enige verschil tussen Legend en Desire; resolutie, schermformaat, processorsnelheid en RAM geheugen zijn ook grote verschillen. Voor wat betreft OpenGL; afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
En stel dat je Android 2.2 eerder op je desire wil zetten vorodat htc hem aanbied dan is er vast wel een rom bakker bij xda die hem of los aanbied of hem in een rom heeft meegebakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HTC Desire, toepasselijker hadden ze 'm niet kunnen noemen als je het mij vraagt. Wat een specs en wat een OS! Android 2.1 klinkt veelbelovend en eindelijk verlost van het resistive touchscreen van m'n Diamond. En AMOLED, wauw!

Met een goed gevoel las ik vandaag op de frontpage dat je bij Android nog steeds vrij bent om zelf apps te downloaden en te installeren, buiten de marketplace om. Het gesloten karakter van de iphone heeft mij er altijd van weerhouden een smartphone van Mac te kopen. En nu lijkt MS met zijn Windows Mobile 7 ietwat iphone-achtige neigingen te krijgen. Niet dat ik Windows nog overwoog nu Android zo snel volwassen is geworden. Was het OS meer dan zat en kocht alleen nog een WM-telefoon bij gebrek aan wat beters.

Het enige waar ik wel een beetje bang voor ben als HTC-ervaringsdeskundige is het (niet) uitkomen van updates/upgrades in de wat verdere toekomst. De hardware-eisen van Android zijn redelijk gestandaardiseerd dus ik hoop dat voor bijv de Desire ook nog Android 2.2 en hoger en zelfs Android 3 beschikbaar komt. Het ontbreken van die updates heb ik altijd als een gemis beschouwd bij smartphones. Natuurlijk is er XDA maar officiële updates zou ik toch wel fijn vinden. Een stukje erkenning van deze behoefte bij fabrikanten zou ook wel prettig zijn.

Ik gebruik Google Apps met m'n eigen domein dus syncen met Android zal wel prima verlopen. Ik gebruik nu door omstandigheden al een half jaar een 'dumbphone', een waterbestendige Nokia 3720 classic. Prima en mooi toestel, hapert nooit en de accu gaat een dag of 5 mee. Dat dagelijkse opladen zal straks dus wel weer even wennen zijn. Ik vraag me wel 's af waar die nieuwe generatie accu's blijft waardoor dit probleem zich niet meer hoeft voor te doen. En waardoor tig andere toepassingen zoals elektrische auto's en scooters ineens veel realistischer worden.

Een goeie 400 euro voor zo'n geweldige, nieuwe smartphone is een schijntje. De Diamond destijds was een stuk duurder. Laat maar komen die telefoon!
BastiaanN schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:35:

Nokia is zo 'handig' om bij een bluetooth-verbinding alle ondersteunde services aan te zetten. Ondersteunt de carkit dus A2DP dan gaat alle audio in het systeem van de telefoon dus naar de radio en niet alleen bijv de microfoon. In Windows Mobile kun je instellen dat bijv alleen het headset-profiel gebruikt moet worden. Wel zo fijn als je het TomTom-geluid gewoon uit de telefoonspeaker wilt laten komen. Gevolg is dat bij een Nokia de autoradio naar de A2DP-input geschakeld moet worden voor het TomTom-geluid en dan heb je dus geen mp3 of FM van de autoradio zelf. Handige jongens daar bij Nokia...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
http://www.youtube.com/watch?v=CBKaVGPfjy8

Unboxing van on-officiële verpakking. Review-versie misschien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die kans is erg groot ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Laatst online: 21-12-2024
Is het nodig om bij het eerste gebruik de batterij eerst volledig op te laden? zo niet wat is er dan aangeraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:49:

AaaaH.. het rode randje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dranica schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:13:
Is het nodig om bij het eerste gebruik de batterij eerst volledig op te laden? zo niet wat is er dan aangeraden?
Ik meen in het Legend topic gelezen te hebben dat de Legend eerst 3 uur in de lader moet. Ik weet niet of hetzelfde bij de Desire moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
greenlizzard schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:49:

Zie de inscriptie rechts onderaan op de telefoon... dit is dus danwel een ES of een review-sample. Het is moeilijk te zien, eigenlijk alleen als hij z'n handpalm weg haalt en het daglicht erop schijnt rond 3:52.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:21:
[...]

Ik meen in het Legend topic gelezen te hebben dat de Legend eerst 3 uur in de lader moet. Ik weet niet of hetzelfde bij de Desire moet...
Dat lees je overal, maar dat is gewoon onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Waarom krijgen de pauperblogjes altijd ruim van tevoren de beschikking over telefoons zoals de Desire en Legend, en Tweakers niet ;( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:24:
[...]

Dat lees je overal, maar dat is gewoon onzin :)
Care to elaborate? Vroeg me altijd al af wat daar precies het nut van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Laatst online: 12-09 13:11
Voor de mensen die zich nog afvroegen of je op de Desire ook Sense weer kan uitschakelen:
http://www.youtube.com/watch?v=a2Amcaot1Us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
Gaaf, das dus wat ik wilde weten :) nu wachten... nog n maandje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:02
Pizr schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:48:
Voor de mensen die zich nog afvroegen of je op de Desire ook Sense weer kan uitschakelen:
Apart dat je wel de nieuwe launcher onderin krijgt nu. Bij de legend krijg je gewoon de oude.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:43:
[...]

Ik denk ook dat t onzin is omdat het een Lithium-ion accu is en geen oude NiCa.
En voor zover ik weet heeft een lithium-ion accu geen last van laadgeheugen (kristalvorming). Dus het voor laden van de accu is in mijn ogen onzin.
Tenzij er een heel andere reden is natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Pizr schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:48:
Alles ziet er wel rete smooth uit, elk menu en het heen enweer gaan tussen de homescreens :)
Ik kan niet wachten haha :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
Het ziet er idd strak uit!
het wordt moeilijk kiezen tussen deze en de x10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
DennusB schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:19:
[...]

Alles ziet er wel rete smooth uit, elk menu en het heen enweer gaan tussen de homescreens :)
Ik kan niet wachten haha :P
Hmm.... Sorry hoor maar ik vind het echt niet heel erg smooth. Zie bijv. 0:30. Kan ook aan het filmpje liggen natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door HarmoniousVibe op 16-03-2010 20:34 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
LB06 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:33:
[...]

Hmm.... Sorry hoor maar ik vind het echt niet heel erg smooth. Zie bijv. 0:30. Kan ook aan het filmpje liggen natuurlijk.
nu je t zegt. hij blijft daar heel even hangen lijkt het.... Maar goed het is dat je het zegt, het was me niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
[...]

Zo gek is dat niet ... hij is daar de complet apps lijst aan het ophalen :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
MarcoC schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:38:
Waarom krijgen de pauperblogjes altijd ruim van tevoren de beschikking over telefoons zoals de Desire en Legend, en Tweakers niet ;( ?
reviews: Preview: HTC Desire, Legend en HD Mini

Misschien dat je deze gemist hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

[...]

Ik vind het anders heel smooth lopen hoor, alleen de camera kan het scrollen niet bijhouden, dus het loopt te snel voor de camera, stop hem maar eens dan zie je dat hij 2 frames door elkaar legt omdat het blijkbaar te snel gaat. Dus ik zie er echt niks mis mee, denk dat je hem maar eens in je handen moet hebben, want volgens mij zit het wel goed

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En de Legend is ook al gereviewed: reviews: HTC Legend: designstatement van aluminium Wie weet binnenkort de Desire ook, zal er eens naar informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Dat is gewoon een verslag van MWC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:30
DennusB schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:17:
[...]

Zo gek is dat niet ... hij is daar de complet apps lijst aan het ophalen :)
Ik wou net zeggen. De Hero deed daar een eeuwigheid over.
Dit is echt wel snel. Zeker met zo'n waslijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
trion75 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:38:
[...]

Ik vind het anders heel smooth lopen hoor, alleen de camera kan het scrollen niet bijhouden, dus het loopt te snel voor de camera, stop hem maar eens dan zie je dat hij 2 frames door elkaar legt omdat het blijkbaar te snel gaat. Dus ik zie er echt niks mis mee, denk dat je hem maar eens in je handen moet hebben, want volgens mij zit het wel goed
Goed, ik zei al, het zou aan het filmpje/camera kunnen liggen.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Maverick schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:59:
[...]

Apart dat je wel de nieuwe launcher onderin krijgt nu. Bij de legend krijg je gewoon de oude.
Hm als ik naar het filmpje van CJB kijk zie ik dezelfde launcher op de legend.

Of zie ik niet wat jij bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:02
Ganymedus schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:10:
[...]

Hm als ik naar het filmpje van CJB kijk zie ik dezelfde launcher op de legend.
[video]
Of zie ik niet wat jij bedoelt?
Ik bedoel de android launcher. Niet de sense launcher. Die is uiteraard gelijk.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verrek, je hebt gelijk over de Legend, dat is inderdaad niet de 2.1 versie zoals we die allemaal kennen. Verder, ik vind het geweldig dat er nu allemaal filmjes opduiken over de Desire, K hoop wel dat de retail versie heeel snel opduikt echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
[...]

Op dat tijdstip wordt die lijst geladen. Als ik bij mijn 'oude' iPhone 3g de contacten/sms opende en gelijk ging scrollen, kwam het beeld niet eens van z'n plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Laatst online: 12-09 13:11
[...]

Als dat alles is vind ik t best :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:43:
[...]

Van het 3 uur opladen van de batterij bij het eerste gebruik? Volgens mij stamt dat nog uit het tijdperk van de oude NiCd-batterijen. Met Li-ion heb je daar geen last meer van.
RoD schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:41:
[...]

En de Legend is ook al gereviewed: reviews: HTC Legend: designstatement van aluminium Wie weet binnenkort de Desire ook, zal er eens naar informeren.
Hierop terugkomend, Tweakers gaat ook gewoon de Desire reviewen. FP in de gaten houden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Maverick schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:12:
[...]

Ik bedoel de android launcher. Niet de sense launcher. Die is uiteraard gelijk.
Sorry als -nog- niet Android gebruiker wist ik even niet waar je naar refereerde.
Gelukkig wist Google mijn kennis te verbreden.
Enfin je hebt gelijk, dat is inderdaad heel apart.

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.