HTC Desire Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste
Acties:
  • 244.148 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 24hourpartypal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 11:46
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:27:
[...]

Hoezo, 4,3" is wel echt huge hoor. Moet je maar net willen. De EVO en de Desire zijn daarom al onvergelijkbaar.
Resolutie is gewoon hetzelfde, een verschil op websites zul je niet zien (alleen dat de Desire scherper is), mijn vraag gaat over 4G (WiMax en LTE dus), en of het lang zal duren voor het goed geïmplementeerd is in Nederland (of in ieder geval de Randstad). Als dit een half jaar zal duren, dan weet ik het nog zo net niet met mijn Desire aankoop (ik ben nog maar een middelbaar schooliertje, geld valt niet uit de lucht en groeit ook niet op mijn rug, ik kan niet elke 6 maanden een telefoon kopen)

[ Voor 19% gewijzigd door 24hourpartypal op 25-03-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24hourpartypal schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:41:
[...]

Resolutie is gewoon hetzelfde, een verschil op websites zul je niet zien (alleen dat de Desire scherper is), mijn vraag gaat over 4G (WiMax en LTE dus), en of het lang zal duren voor het goed geïmplementeerd is in Nederland (of in ieder geval de Randstad). Als dit een half jaar zal duren, dan weet ik het nog zo net niet met mijn Desire aankoop (ik ben nog maar een middelbaar schooliertje, geld valt niet uit de lucht en groeit ook niet op mijn rug, ik kan niet elke 6 maanden een telefoon kopen)
Zolang de regering de bieding niet uitstelt zou het moeten draaien in 2011. Als ik de roadmap moet geloven van mijn oude stage (1 van big boys in NLD)

http://www.telecommagazin...eveiling-op-20-april-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Oké ik volg het al een tijdje, maar nu we het ineens over 'The root' gaan hebben begin ik te "schrikken".
Mijn voorkeur voor de Desire is voornamelijk gebaseerd omdat ie óók meer toegankelijk is dan de Iphone met de nieuwe rom.
Ben ik me nu enorm aan het vergissen en loop ik alsnog tegen een gesloten systeem aan op de Desire?
Een soortgelijk iets als een Iphone met nieuwe rom waarvoor nog geen jailbreak is?
Ik ben even het overzicht kwijt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
DikkeDijk schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:32:
Oké ik volg het al een tijdje, maar nu we het ineens over 'The root' gaan hebben begin ik te "schrikken".
Mijn voorkeur voor de Desire is voornamelijk gebaseerd omdat ie óók meer toegankelijk is dan de Iphone met de nieuwe rom.
Ben ik me nu enorm aan het vergissen en loop ik alsnog tegen een gesloten systeem aan op de Desire?
Een soortgelijk iets als een Iphone met nieuwe rom waarvoor nog geen jailbreak is?
Qua het zelf installeren van programmas is dit een stuk opener, je kan namelijk de programmas ook zelf installeren buiten de market om, dit kan out of the box 9as far as I know).

De Roms heb ik ervaring mee vanuit WM, maar ik heb begrepen dat Android niet veel anders is. De Roms zijn niet erg moeilijk erop te zetten (wel altijd even backup maken ofc). En die kunnen werkelijk alles aanpassen, je hebt mega cleane roms (met alleen de broodnodige apps) die heel snel en vaak zeer zuinig zijn. En je hebt ook zeer complete Roms (met werkelijk alle toeters en bellen dus).

Hoop je hier een beetje geholpen mee te hebben.

Als je de moeite neemt je even in te lezen op bijvoorbeeld XDA als je je desire hebt, dan kan ook jij binnen no-time met de Roms aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 24hourpartypal
  • Laatst online: 15-09 11:46
DikkeDijk schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:32:
Geen zorgen, Android is al open vanuit zichzelf en je kan apps buiten de marketplace om installeren. Er zijn daar in tegen wel een aantal apps die het rooten (het verkrijgen van de hoogste rechten, jailbreaken dus) nodig hebben, denk hierbij aan programma's de je CPU underclocken bij een bepaalt cpu percentage etc.
Ook is er het openen van de Bootloader, waarmee je zelf-verkozen roms kan installeren. Denk hierbij aan Sense UI voor een Nexus One, of aan een opgeschoonde versie van je rom met daar in alleen de dingen die je nodig hebt+ een aantal handige root-only apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Dit is hier offtopic.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 26-03-2010 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
koekoek2003nl schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 01:52:
De HTC evo was eigelijk de mobiel die ik verwachte op de beurs in Barcelona. Die ondersteunt 3G en 4G. Kan ik als ik dat ding importeer uit de VS of ergens anders (als hij uit is) hem gebruiken in nederland?

Of ondersteunt hij geen gsm oid.
Voor zover ik weet is de Evo een CDMA telefoon die in de VS via Sprint geleverd gaat worden. Importeren wordt hem dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:44
Ik krijg net een email van Hi dat de beloofde 16GB geheugenkaart niet door hun kan worden verstuurd, en dat ik zelf een moet kopen & declareren bij Hi. Wat is een goede kaart ? Er moet een micro SD(volgens de specs) kaart in, maar dat moet toch een micro SDHC zijn? en welke Class is aan te raden?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
Oké Boratnl en 24hourpartypal, bedankt voor deze uitleg. Dan wacht ik met een gerust hart nog even een paar weken totdat ik kan verlengen. :*)

(Sorry Koekoek2003nl, dat het "een beetje" offtopic was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McCormick
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
janvanduschoten schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:27:
Ik krijg net een email van Hi dat de beloofde 16GB geheugenkaart niet door hun kan worden verstuurd, en dat ik zelf een moet kopen & declareren bij Hi. Wat is een goede kaart ? Er moet een micro SD(volgens de specs) kaart in, maar dat moet toch een micro SDHC zijn? en welke Class is aan te raden?
Hebben ze een maximum bedrag opggeven? Anders gewoon een big ass Sandisk 32GB microSDHC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:33

mace

Sapere Aude

@hierboven: Als je een 16GB mag kopen en je koopt een 32 denk je dan echt dat je die mag declareren?
Wat is een goede kaart ? Er moet een micro SD(volgens de specs) kaart in, maar dat moet toch een micro SDHC zijn? en welke Class is aan te raden?
Koop een merk, sandisk, transcend, kingston, dane-elec, whatever als het maar een echt merk is.
En welke class? De snelste die je wil betalen natuurlijk. :P

[ Voor 71% gewijzigd door mace op 26-03-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06-2020
Nice, heb ook een abbo bij Hi gepre-orderd. Ik ga dan ook maar eens contact met ze opnemen. Naar wat ik kan opmaken, is dat je er direct naar gevraagd hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:48
Pretbek schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:58:
[...]

Nice, heb ook een abbo bij Hi gepre-orderd. Ik ga dan ook maar eens contact met ze opnemen. Naar wat ik kan opmaken, is dat je er direct naar gevraagd hebt? :)
Volgens mij is de truuk zeggen dat je het raar vindt dat zij hem 2 week later krijgen dan de rest, en dat je dus liever daar bestelt..dan kunnen er ineens een hele hoop deuren bij hun open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Pretbek schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:58:
[...]

Jup, als je er niet om vraagt, dan krijg je in ieder geval niets :) Ik loop ook al 4 jaar bij Hi, en ik denk dat ze me als klant wel wilden houden. Vragen staat vrij, brutale hebben de halve wereld, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01-2024
janvanduschoten schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:10:
[...]

Jup, als je er niet om vraagt, dan krijg je in ieder geval niets :) Ik loop ook al 4 jaar bij Hi, en ik denk dat ze me als klant wel wilden houden. Vragen staat vrij, brutale hebben de halve wereld, etc.
Ik wilde hem ook preorderen bij Hi. Maar komt pas 21 April bij Hi. Begrijp ik het nu goed, en krijg jij hem eerder? Zo ja, wanneer? Dan ga ik ook ff contact opnemen.

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:58

wontcachme

You catch me? No you wont

Realityweb schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:54:
[...]

Ik wilde hem ook preorderen bij Hi. Maar komt pas 21 April bij Hi. Begrijp ik het nu goed, en krijg jij hem eerder? Zo ja, wanneer? Dan ga ik ook ff contact opnemen.
Niet eerder volgens mij, wel met wat meer extra's (geheugen + korting).

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Realityweb schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:54:
[...]

Ik krijg hem niet eerder, ook vanaf 21 April, maar nu wel gratis icm HiOnline 20 en EindeloosOnline (2 jaar) en een 16GB kaartje. Qua kaartje geen type of bedrag opgegeven, dus carte blanche :P

Zit nu te denken aan een 16GB Class 6, kan hem alleen nog niet echt vinden, bij voorkeur van Sandisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
janvanduschoten schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:43:
[...]

Ik krijg hem niet eerder, ook vanaf 21 April, maar nu wel gratis icm HiOnline 20 en EindeloosOnline (2 jaar) en een 16GB kaartje. Qua kaartje geen type of bedrag opgegeven, dus carte blanche :P

Zit nu te denken aan een 16GB Class 6, kan hem alleen nog niet echt vinden, bij voorkeur van Sandisk.
Niet van Sandisk maar wel van Transcend.

http://tweakers.net/price...class-6-with-adapter.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Heeft er iemand een idee of de belgische versie een azerty on screen keyboard gaat hebben of een qwerty?
Ik woon in belgie en heb hem ook hier besteld maar ik ben een qwerty gewoon.

Of gaat dit instelbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:31
Lijkt me dat het instelbaar is, anders moest je betterkeyboard oid downloaden, daar kan je het vast mee instellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 21:20
janvanduschoten schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:43:
[...]
Ik krijg hem niet eerder, ook vanaf 21 April, maar nu wel gratis icm HiOnline 20 en EindeloosOnline (2 jaar) en een 16GB kaartje.
Mag ik vragen hoe je dit voor elkaar gekregen hebt? Aangezien ik binnenkort ook kan gaan verlengen, en het toestel geloof ik 110 euro kost + 25 euro aansluitkosten als ik hem gewoon wil aanschaffen. Komt dit door het verlengen of andere acties?

[ Voor 14% gewijzigd door FoOnEeN op 26-03-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:11
Ben benieuwd! Ik las dat de eerste toestellen vandaag uitgeleverd worden in de UK. Morgen zijn er dus erg gelukkige mensen in de UK :). Het lijkt me (ik hoop het althans) dat Nederland niet lang hoeft te wachten...

Ik ben het overigens met anderen eens dat het onzin is om te speculeren over de levertijd, echter is het wel leuk :) Normaal ben ik veel nuchtiger daarin, maar op een of andere manier deze keer niet :S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Even een vraagje tussendoor.

Ik heb nu de Desire besteld en ben opzoek naar een 16GB SDHC kaartje zodat ik voldoende opslag heb voor mijn muziek (wil mijn ipod touch vervangen ermee)

Moet ik nou nog letten op bepaalde snelheden en is dat erg merkbaar of kan ik gewoon random de goedkoopste kiezen?

kan weinig info vinden met betrekking tot dit..

Kan wel een class 6 kaartje erin proppen, maar of ik dat verscheel heel erg ga merken vraag ik me af, zonde van me geld anders..

Alvast bedankt!

[ Voor 15% gewijzigd door ikbengoofy op 26-03-2010 18:03 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
ikbengoofy schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 17:59:

Moet ik nou nog letten op bepaalde snelheden en is dat erg merkbaar of kan ik gewoon random de goedkoopste kiezen?
Class 6 houdt volgens mij alleen een hogere minimale schrijf snelheid in. Dus voor het luisteren van muziek zul je hier vrij weinig van merken. Alleen als je elke week nieuwe muziek op je kaartje zegt is een class 6 een slimme keuze.

Ikzelf was eerst ook van plan een class 6 16GB kaartje te kopen voor mijn HTC Touch Pro 2. Maar kreeg toen een gratis Class 2 16GB kaartje bij het toestel, en ben daar dik tevreden mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Nicozo op 26-03-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Laatst online: 23-07 11:58
http://www.techradar.com/.../htc-desire-679515/review

eerste volledige review :)

nog een unboxing: http://www.youtube.com/watch?v=4gJZsTYcZZc

[ Voor 39% gewijzigd door Obviously op 26-03-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Mooie review. Die lui zijn ook ontzettend positief.

* wontcachme weet ook wel de goede telefoons te kopen. Begon bij de Diamond die een gigantische hit werd en nu de Desire die vermoedelijk dezelfde kant op zal gaan.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Coolsmartphone gaat ook weer een weekendje op stap met de Desire:
http://www.coolsmartphone.com/news5641.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zo, die review kan bijna niet positiever. Eventuele minpuntjes zijn dus het afspelen van audio over Bluetooth-headphones en de batterijduur, waarbij je die laatste zelf nog kunt verbeteren door niet teveel widgets aan te zetten of handmatig te laten updaten.

Nou, ik weet nu wel bijna zeker dat ik em ga halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Wow, die zijn inderdaad echt heel erg positief! Beloofd heel veel goeds!

Dankjewel voor de linkjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:42
Overall though this is a powerful media device, and with an 8GB memory card in the box (expandable up to 32GB) it's a phone that has a load of media potential.
Dit stukje staat dus in die review

edit:
Overal lijken ze een bruine te gebruiken maar is dit een andere of komt het door een flitser :/
Afbeeldingslocatie: http://mos.futurenet.com/techradar/Review%20images/TechRadar/Gadgets/Mobile%20phones/HTC%20Desire/HTC_Desire15-420-90.jpg
Staat in ieder geval op pagina 1 als je de tekst er omheen ook wilt lezen.

[ Voor 24% gewijzigd door The-Source op 26-03-2010 19:41 . Reden: iets met foto. ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 19:34:
[...]

[...]

Dit stukje staat dus in die review

edit:
Overal lijken ze een bruine te gebruiken maar is dit een andere of komt het door een flitser :/
[afbeelding]
Staat in ieder geval op pagina 1 als je de tekst er omheen ook wilt lezen.
Een 8 Gb meegeleverde SD kaart klinkt voor mij heel goed :Y

En de zilveren versie was me ook opgevallen ja. Misschien hebben ze wel 2 verschillende Desire's gehad om de review over te schrijven.

Ik kan niet meer wachten, ik wil 'm ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:02
Matige review, het is de meest krachtige smartphone tot dusver en dan gaan ze uitgebreid de UI (die exact hetzelfde is als die van de Legend) bespreken. Ik wil benchmarks zien! Het had nu net zo goed een HTC Legend review kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Niet iedereen leest de review van de HTC LEgend, dus ik vind het helemaal niet erg dat ze gewoon alles meenemen.

De batterijduur schijnt niet exceptioneel lang te zijn, maar dat blijkt dus iets te maken hebben met Peep en Friendstream. Dat soort dingen heb ik niet nodig, dus wie weet kun je er 2 dagen batterijduur uithalen. Met 2g zelfs 3 dagen volgens review.

En de review is juist goed, omdat ze duidelijk aangeven waarin de Desire beter is vergeleken met bijvoorbeeld de HTC Legend. Dat soort punten zijn voor mij veel belangrijker dan bechmarks.

Wat ik wel een heel grote nadeel vind is het feit dat je geen applicaties op de memorycard kunt neerzetten.

En mocht niemand nog de review hebben gelezen. De Desire krijgt 5 sterren en enige nadeel zo ongeveer is de batterijduur die met de meegeleverde widgets niet heel erg lang is. Wanneer deze weggehaald worden gaat het flink omhoog. :) Maar van een smartphone kun je moeilijk langer verwachten. Alleen NOkia's doen het wat beter qua batterijduur.

[ Voor 52% gewijzigd door Relief2009 op 26-03-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zouden ze het deel van de legend eruit moeten laten lol, wie gene legend wilt leest ook gene review ervan.
dit is een van de beste reviews die ik al gelezen heb over ne gsm
alles wordt heel duidelijk besproken en met mooie fotos benadrukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 15-09 08:23
De case lijkt toch op zwart met een licht bruin/brons achtig rand rond om het scherm, lijkt me een goeie telefoon als ik zo die review lees.
Dat de accu 1 dag meegaat met de hele dag die friends/tweets/flickr onzin syncen via 3g lijkt me logish, gewoon lekker van je phone afgooien die handel scheelt weer ruimte en belangrijker 2-3 dagen met je accu doen :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:37

sphere

Debian abuser

Ik vind de uitrusting maar karig. Een hoesje zoals bij de HD2 zou wel fijn geweest zijn. En ik zie geen losse screenprotector, noch een SD kaart. En ja, ik ben wel geinteresseerd, maar voor een "high-end" model snap ik dit niet.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

sphere schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 22:42:
Ik vind de uitrusting maar karig. Een hoesje zoals bij de HD2 zou wel fijn geweest zijn. En ik zie geen losse screenprotector, noch een SD kaart. En ja, ik ben wel geinteresseerd, maar voor een "high-end" model snap ik dit niet.
SD Kaart: klaasbram in "HTC Desire"

En vergelijken met de HD2 kan je ook concluderen dat de prijs lager is van de Desire. Ipv hoesjes en protectors die de prijs alleen maar hoger maken, hebben ze een lagere prijs en kan je zelf de spullen apart kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 22:42:
Ja ik baal er ook lichtelijk van dat er geen hoesje bij zit zoals bij de N1... Screenprotectors vind ik overbodig met een hoesje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid (ik kom van nokia, complete adroid noob dus :P),
Die friendstream widget kun je volledig verwijderen?
Ik doe niet aan die dingen en is dus voor mij compleet overbodig.
De rest van sense spreekt wel aan dus kan ik die dan houden zonder dat friendstream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Friendsstream is een widget en kun je dus heel gemakkelik weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Eerste indrukken van Slashgear:
http://www.youtube.com/watch?v=i4MQqRaemIs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristallx
  • Laatst online: 23-04-2022
En hier nog een mooi filmpje (25 min) voor de mensen die er maar niet genoeg van krijgen :D.

http://www.youtube.com/watch?v=D0imFD1T5AI

[ Voor 6% gewijzigd door Cristallx op 27-03-2010 05:15 ]

Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Cristallx schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 05:14:
En hier nog een mooi filmpje (25 min) voor de mensen die er maar niet genoeg van krijgen :D.

http://www.youtube.com/watch?v=D0imFD1T5AI
Mooi filmpje!

Ik krijg er inderdaad maar niet genoeg van, wou dat ze hem hier ook uitleverden, maar m'n bestelling wacht nog steeds op de levering van HTC :(

Maar hij oogt erg soepel en lekker.

Iemand nog tips over 1e gebruik, ik lees nu overal hem gebruiken tot de batterij leeg is en hem dan pas helemaal opladen en dat een paar keer doen.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

nog een filmpje met de HTC Desire gemaakt.

Totale idioot op het filmpje, maar laat wel zien hoe hij met snelle bewegingen omgaat :)

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat ik lees van de tot nu toe geleverde versies in Engeland, zit er bij hun 4 gigabyte SD kaart bij en geen 8 zoals in een eerder geposte review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

wontcachme schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 11:24:
Wat ik lees van de tot nu toe geleverde versies in Engeland, zit er bij hun 4 gigabyte SD kaart bij en geen 8 zoals in een eerder geposte review.
Klopt

Echter zijn dit wel de T-mobile modellen, dus kan zijn dat t-mobile voor 4 gig heeft gekozen, echter had ik er al 8 gig bij besteld, omdat er nergens stond dat er wat bij zou zitten, dus maakt mij verder niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Zit de 8 gig dan in de retail verpakking(zoals via pdashop ed.)? dan hoef ik er niks bij te bestellen om mn ipod te vervangen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
naaitsab schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 11:41:
Zit de 8 gig dan in de retail verpakking(zoals via pdashop ed.)? dan hoef ik er niks bij te bestellen om mn ipod te vervangen.
Die kaarten hoef je toch geen eeuwen van tevoren te pre-orderen? Wacht even op Nederlandse reviews tot je zekerheid hebt. Zit er geen kaart bij of een te kleine kun je altijd nog bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 17:02
Relief2009 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 22:07:
Niet iedereen leest de review van de HTC LEgend, dus ik vind het helemaal niet erg dat ze gewoon alles meenemen.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat ze de Desire niet testen op het gebied waar veel mensen hem voor willen hebben, de 1GHz Snapdragon. De performance wordt niet aan de tand gevoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
wontcachme schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 11:24:
Afbeeldingslocatie: http://mos.futurenet.com/techradar/Review%20images/TechRadar/Gadgets/Mobile%20phones/HTC%20Desire/HTC_Desire20-420-90.jpg

Tenzij ik mij helemaal vergis is dit gewoon een 2GB kaartje bij de review van Techradar...

http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/htc-desire-679515/review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
naaitsab schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 11:41:
Ik begrijp de fuzz niet over zo'n SD kaartje... wat boeit dat nu? Als er bv 2GB bij zit en je wilt meer, dan koop je toch gewoon in de winkel (of online) een grotere? Die dingen kosten niks (zeker niet in verhouding met de telefoon). Bestel gewoon de Desire en laat hem komen. Daarna kan je altijd nog een grotere SD kaart kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Anteros schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:37:
[...]

Ik begrijp de fuzz niet over zo'n SD kaartje... wat boeit dat nu? Als er bv 2GB bij zit en je wilt meer, dan koop je toch gewoon in de winkel (of online) een grotere? Die dingen kosten niks (zeker niet in verhouding met de telefoon). Bestel gewoon de Desire en laat hem komen. Daarna kan je altijd nog een grotere SD kaart kopen.
:) +1

Ik heb zelf hier nog een 16GB microSD kaartje liggen. Die dingen zijn tegenwoordig spotgoedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

janvanduschoten schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:33:
[...]

[afbeelding]

Tenzij ik mij helemaal vergis is dit gewoon een 2GB kaartje bij de review van Techradar...

http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/htc-desire-679515/review
Dit staat er in hun review als conclusie van de media gedeelte:
Overall though this is a powerful media device, and with an 8GB memory card in the box (expandable up to 32GB) it's a phone that has a load of media potential.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Retail versie unboxing

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2801/4466220115_7279f61bc5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4051/4466219551_800c3315b9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4043/4466994596_85f4da473b.jpg

Meer foto's op http://www.flickr.com/pho...4/sets/72157623588069135/

[ Voor 2% gewijzigd door lbuysers op 27-03-2010 14:26 . Reden: ubb-code fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik zie geen geheugenkaartje...

maare, waarom moet die oplader zo godsklere groot! Mijn nokia oplader is echt een klein dingetje. Kan dat zelfs in mijn broekzak deon.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
DNA_Saint schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 14:44:
[...]
maare, waarom moet die oplader zo godsklere groot! Mijn nokia oplader is echt een klein dingetje. Kan dat zelfs in mijn broekzak deon.
Omdat je hem uit elkaar kan halen. En ze hoeven ze voor een nl stekker en gb (?) maar 1 'body' te maken.
Nu hoeven ze er ook maar 1 usb kabel bij te doen. Die kan je in je oplader doen en in je pc.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2718/4466995654_a19ccfe390.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door JackPoint op 27-03-2010 14:54 . Reden: foto toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
JackPoint schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 14:53:
Omdat je hem uit elkaar kan halen. En ze hoeven ze voor een nl stekker en gb (?) maar 1 'body' te maken.
Dat inderdaad, plus zo groot vind ik hem helemaal niet, integendeel zelfs. Kijk eens naar die USB-uitsparing en die stekker er naast. Vind het persoonlijk zelfs een kleine oplader. Maar goed, ieder zijn mening uiteraard ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de foto van het toestel zonder batterij klepje zie je dat er een 4 gb kaartje in zit :)
Persoonlijk vind ik het stukken belangrijker wat voor class het is, aangezien langzame geheugenkaartjes nogal vervelend zijn bij audio en video bekijken/beluisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 08:52
Anteros schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:37:
[...]

Een usb-kabel, een doekje en een headset kosten in verhouding met de telefoon ook bijna niets. Die wil je er toch ook bij?
Mensen willen gewoon een zo compleet mogelijk pakket hebben en tegenwoordig hoort een gratis 8 a 16 GB kaart daar ook bij.
Bovendien scheelt mij dat weer een paar tientjes. Dat geld kan ik als student goed gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
Wat me nog meer tegenvalt is dat er geen hoesje bij zit, die had ik wel verwacht.
Een goed leren hoesje kost wel wat, en dan ook nog eens een goed formaat zien te vinden...
Zou stukken beter zijn geweest als hij er gewoon bijzat, zoals bij de Magic

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had nu wel een hoop youtube filmpjes verwacht maar kzie eerlijk gezegd er maar weinig van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-09 18:23
Wat betreft de adapter hoop ik dat in de retail versie voor ons de adapter uit een van de eerdere unboxing filmpjes zit http://www.youtube.com/watch?v=CBKaVGPfjy8 (na ca 1:10min).
Die ziet er een stuk netter uit. En is teminste een adapter zonder adapter :P

Extras als hoesjes interesseren me nooit zo zijn meestal toch niet echt mijn smaak en kan ik dus alsnog opzoek naar een fatsoenlijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar twijfel ik sterk aan dat wij die adapter gaan hebben

hier nog een nieuw filmpje van iemand die zijn desire in de auto via bluetooth heeft aangesloten en 'this is it' erop aan het spelen is. http://www.youtube.com/watch?v=YgtEDCWpLgY
zou wel willen weten met welke speler hij die film afspeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:46
Hoe groot is een gemiddelde app trouwens? Als je ze niet op de SD card kan opslaan, zit het interne geheugen dan niet erg snel vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 14:57:
[...]

Op de foto van het toestel zonder batterij klepje zie je dat er een 4 gb kaartje in zit :)
Persoonlijk vind ik het stukken belangrijker wat voor class het is, aangezien langzame geheugenkaartjes nogal vervelend zijn bij audio en video bekijken/beluisteren
Class is alleen belangrijk voor het schrijven. Aangezien je dat toch niet veel doet op een telefoon, is het niet zo belangrijk wat voor class het kaartje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
yur400 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 15:00:
[...]

Een usb-kabel, een doekje en een headset kosten in verhouding met de telefoon ook bijna niets. Die wil je er toch ook bij?
Mensen willen gewoon een zo compleet mogelijk pakket hebben en tegenwoordig hoort een gratis 8 a 16 GB kaart daar ook bij.
Bovendien scheelt mij dat weer een paar tientjes. Dat geld kan ik als student goed gebruiken!
Een kabel is praktisch en hoort er gewoon bij (ivm functionaliteit). Een headset hoeft er voor mij ook niet bij, maar ook hier betreft het functionaliteit. Een doekje vind ik onzin, want je scherm wordt vanzelf schoon als je hem in je broek hebt zitten (zelf ervaring met een HD2). Maar goed, die zit er ook bij.

Een SD card wordt ook meegeleverd maar het doet er dan toch niet zo toe wat voor grootte deze is? Met 2GB kan je best ff beginnen en later, als je gespaard hebt (:P), kan je een grotere kopen. Dat er een 8 of zelfs 16GB kaartje bij hoort vind ik onzin (maar natuurlijk wel prettig). Als er maar een kaartje bij zit waar je in het begin mee vooruit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 15:56:

hier nog een nieuw filmpje van iemand die zijn desire in de auto via bluetooth heeft aangesloten en 'this is it' erop aan het spelen is. http://www.youtube.com/watch?v=YgtEDCWpLgY
Zover ik kan zien is dat de youtube player (correct me if I'm wrong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
  • Laatst online: 11-09-2024
DNA_Saint schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 14:44:
ik zie geen geheugenkaartje...

als je naar de foto van de achterkant van het toestel kijkt dan zie je een 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Laatst online: 06-09 22:59
HTC Desire staat in Trending op Twitter (locatie: United Kingdom) op nummer 8
Staan dingen in als
Got my new HTC Desire today
Yay proud owner of a new HTC Desire
scrauny is playing with his new HTC Desire phone :-)
Just got my HTC desire. Awesome!!
Loving my new #HTC Desire
got my HTC Desire today, its nice. I mean really really nice. Hope you get yours soon :)

Hij is dus al ergens uit?

EDIT: aan de locatie te zien zitten er een aantal in UK

[ Voor 29% gewijzigd door JackPoint op 27-03-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0entje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-09 18:23
de aansluiting die wij en ook in vrijwel de rest van europa gebruiken is wel een stuk gangbaarder dan die de zoveelste idiote afwijking van standaarden die die gekke Engelse hebben. Zelfs die maffe Fransen gebruiken deze standaard:).

Het kan daardoor voor bedrijven eerder lonen om hiervoor een adapter te nemen omdat de afzet markt toch wel groot genoeg is. Het is natuurlijk niet zo dat ze die dingen zelf moeten maken/ontwerpen, ze hoeven alleen maar bij een fabrikant in china HTC op te laten stempelen.

Helaas hebben ze bij de Legend ook dat iets lompe(re) model er bijgestopt dus dat geeft mij idd toch ook het vermoeden dat dit ook het ontwerp zou kunnen zijn dat de desire krijgt. Erg veel boeit het toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 22:15
Als je het zeker wil weten kun je het hier vragen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=653339. Kwam zijn post net toevallig tegen tijdens het zoeken naar eerste ervaringen aangezien de UK de desire ontvangen heeft vandaag.

De eerste indrukken van de gelukkigen zijn erg goed op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
15 best mobile phones in the world today
Android takes over, a new phone goes top

http://www.techradar.com/...ld-today-645440?artc_pg=1

HTC Desire staat op nr.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
Vind het handig om te weten dat hij in een iPhone carkit past..

offtopic: wat misschien ook fijn is om te weten voor als we de Desire hebben:
http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blck schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:11:
[...]

Vind het handig om te weten dat hij in een iPhone carkit past..

offtopic: wat misschien ook fijn is om te weten voor als we de Desire hebben:
http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/
Conclusie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:48
Geen taskkiller gebruiken! :) Dat veel apps in de achtergrond draaien, is i.t.t. WM working as intended ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Zie de "Too Long; Did Not Read" versie onderaan ;)

Hij zegt in de comments ook nog iets over het batterijverbruik:
Typically you are only going to see a battery drain from a background application if it continues to use processor cycle, not if it’s just taking up memory. Now if it’s in the background taking up CPU then you need to see if that application has a way to exit it properly. Some applications will exit out by continuing to hit the “back” button until it closes. The ones that don’t do that will typically have an “exit” button under the menu. And for the ones that don’t have that either… well you should complain to the developer. haha.

[ Voor 64% gewijzigd door BastiaanN op 27-03-2010 19:23 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
Ik wel... Kijk maar eens goed op onderstaande foto. De eigenaar heeft 't geheugenkaartje al in de Desire gestopt. Je kunt duidelijk zien dat er op 't kaartje een 4 staat.

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4010/4466996814_b1ac6146a9_b.jpg

De 4 staat op de plaats waar de capaciteit zou moeten op de Sandisk MicroSD. Lijkt me duidelijk dat de Desire geleverd zal gaan worden met een 4GB Sandisk MicroSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Dit is een t-mobile retail verpakking die geleverd wordt met een 4 gig(staat ergens in dit topic vermeld)
We moeten dus nog afwachten wat voor kaartje er bij de normale desire wordt geleverd en dat vind ik wel belangrijk want een kaartje van 8 of 16 gig mag je wel verwachten bij een telefoon van 400+ euro.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
naaitsab schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:57:
Dit is een t-mobile retail verpakking die geleverd wordt met een 4 gig(staat ergens in dit topic vermeld)
We moeten dus nog afwachten wat voor kaartje er bij de normale desire wordt geleverd en dat vind ik wel belangrijk want een kaartje van 8 of 16 gig mag je wel verwachten bij een telefoon van 400+ euro.
*zucht*.... waarom heel deze discussie over zoiets simpels als een micro sd kaartje.... die dingen krijg je onderhand bij een pakje boter... En daarbij, de mensen in de UK krijgen de T-mobile versie (zelfs branded) welke sowieso anders is dan de normale retail. We weten het pas als hij leverbaar is in NL. Ikzelf denk dat er een 2 of 4GB kaartje bij zit, want mijn HD2 had ook een 2GB kaartje (en die kost 500+ euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraagje... aangezien de Nexus One & Desire praktisch dezelfde telefoons zijn, vind ik het raar dat er zoveel verschil zit tussen de accuduur:
(van phonehouse.nl)

Nexus One:
  • gesprekstijd: 10 uur
  • standbytijd: 290 uur.
Desire:
  • gesprekstijd: 6.4 uur
  • standbytijd: 360 uur.
Of zitten ze in de praktijk op dezelfde gesprekstijd?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Je hebt in de gaten dat nog niemand hier al met een Desire gebeld heeft? Laat staan dat iemand spontaan zn geïmporteerde N1 gaat inleveren voor een Desire... voor "in de praktijk" vragen kun je misschien het beste nog even 2 weekjes wachten :)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als die geheugenkaartjes dan toch zo 'gratis' zijn als jij aangeeft, mag je me toch eens een link geven waar dat die zo goedkoop zijn
sandisk micro sd 16gb
die dingen kosten rap rond de 50 euro , vind ik toch niet zo goedkoop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pricewatch: Nokia microSDHC 16GB Class 2 en dan heb je nog eBay en dergelijke :)

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 27-03-2010 20:17 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ebay....internet staat vol dat je die niet op ebay moet kopen wegens namaak
en nokia geheugenkaartjes zijn nog altijd geen sandisk kaartjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donenzone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
l1m1t schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:43:
[...]

Ik wel... Kijk maar eens goed op onderstaande foto. De eigenaar heeft 't geheugenkaartje al in de Desire gestopt. Je kunt duidelijk zien dat er op 't kaartje een 4 staat.

[afbeelding]

De 4 staat op de plaats waar de capaciteit zou moeten op de Sandisk MicroSD. Lijkt me duidelijk dat de Desire geleverd zal gaan worden met een 4GB Sandisk MicroSD.
Volgens mij heeft T-Mobile die geheugenkaart erbij gestopt en hangt het er vanaf waar je 'm koopt of er al dan niet een geheugenkaart bij zit.

Even nog voor de zekerheid: pricewatch: Sandisk Ultra II SDHC 32GB Class 4 << die past in de HTC Desire?

[ Voor 12% gewijzigd door Donenzone op 27-03-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:21:
ja ebay....internet staat vol dat je die niet op ebay moet kopen wegens namaak
en nokia geheugenkaartjes zijn nog altijd geen sandisk kaartjes :)
Een 16GB sandisk is nog goedkoper ;)
pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2

[ Voor 18% gewijzigd door BastiaanN op 27-03-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee een sd kaart past niet in de desire
micro sd moet je hebben

btw een sandisk kaart is duurder ofwel wil ik weer een link :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:35:
nee een sd kaart past niet in de desire
micro sd moet je hebben

btw een sandisk kaart is duurder ofwel wil ik weer een link :P
Zie post boven die van jouw. 35e voor een 16GB micro-SD van Sandisk (Salland). PoePoe, dat is inderdaad een heel hoog bedrag tov een telefoon van 450e. In mijn ogen maakt het dus niks uit. En daarbij, je kan genoegen nemen met een 2 of 4GB en later een groter kaartje nemen als je een week gewerkt hebt op je vakantiebaantje.

Een eindeloze discussie over wat er meegeleverd gaat worden heeft dus geen zin, want je weet het toch niet voordat hij uit komt in NL. Gewoon kopen en als de meegeleverde SD kaart te klein is dan koop je een grotere (of je gaat zeiken hoe slecht HTC wel niet is om een klein kaartje te leveren bij zo'n dure telefoon).

[ Voor 21% gewijzigd door Anteros op 27-03-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Anteros schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:05:
[...]

*zucht*.... waarom heel deze discussie over zoiets simpels als een micro sd kaartje.... die dingen krijg je onderhand bij een pakje boter... En daarbij, de mensen in de UK krijgen de T-mobile versie (zelfs branded) welke sowieso anders is dan de normale retail. We weten het pas als hij leverbaar is in NL. Ikzelf denk dat er een 2 of 4GB kaartje bij zit, want mijn HD2 had ook een 2GB kaartje (en die kost 500+ euro).
Als jij een kaartje van rond de 40 euro goedkoop vind dan mag je er wel een aan mij schenken dan.

Via ebay heb je grote kans dat je een neppert in handen hebt als je voor een leuke prijs een micro-sd koopt, die sandisk dinge zijn nou eenmaal duur.

Maar oke ieder zn ding ik vind het persoonlijk jammer dat er maar 4 gig bij uk-retail zit, en als andere dat niet vinden prima.

[ Voor 7% gewijzigd door naaitsab op 27-03-2010 21:00 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Ik vind de introductieadviesprijs van 500 euro nog wel hard meevallen als je kijkt wat je er voor krijgt. De Motorola Milestone gaat waarschijnlijk 50 euro meer kosten bij de introductie. Ze hadden de Desire ook 50 euro duurder kunnen maken en er vervolgens een groter kaartje bij kunnen stoppen.

Hele punt wat ik probeer te maken is dat als er een groter kaartje bij had gezeten het toestel ook wel duurder was geweest...

Ik vind die 35 euro nog wel meevallen.

[ Voor 18% gewijzigd door BastiaanN op 28-03-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
Wat een geneuzel over dat kaartje.
Als ik wat vraag over de root en uitgebreid antwoord krijg is het offtopic.
Wat mij betreft gaat al dat gezeur over die kaartjes nog veel verder.
Lekker belangrijk, als ie te klein is koop je een ander kaartje.
Het gaat toch om het toestel of niet?
Anders kan je beter een selectie maken op het formaat kaartje dat wordt geleverd en genoegen nemen met het toestel dat er dan toevallig bijhoort of komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obiter dictum schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:08:
Je hebt in de gaten dat nog niemand hier al met een Desire gebeld heeft? Laat staan dat iemand spontaan zn geïmporteerde N1 gaat inleveren voor een Desire... voor "in de praktijk" vragen kun je misschien het beste nog even 2 weekjes wachten :)
haha ja dat heb ik in de gaten ;).
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen... klopt het wel dat de nexus one batterij 10 uur meegaat... maar misschien kan ik dat beter in het nexus one topic vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Donenzone schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:24:
[...]

Volgens mij heeft T-Mobile die geheugenkaart erbij gestopt en hangt het er vanaf waar je 'm koopt of er al dan niet een geheugenkaart bij zit.

Even nog voor de zekerheid: pricewatch: Sandisk Ultra II SDHC 32GB Class 4 << die past in de HTC Desire?
Deze past niet in de Desire. Dit is een SD-card, je moet een microSD hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:44:
[...]

haha ja dat heb ik in de gaten ;).
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen... klopt het wel dat de nexus one batterij 10 uur meegaat... maar misschien kan ik dat beter in het nexus one topic vragen
Lijkt me dat de standby tijd en gespreks tijd alleen kan variëren door het gebruik van sense op de desire, dit zal hoogstwaarschijnlijk meer van de cpu (en gpu?) vragen waardoor de batterij sneller leeg raakt, zet sense uit op de desire en in theorie zou je dezelfde batterijduur krijgen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:46
BastiaanN schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:07:
Ik vind de introductieprijs van 500 euro nog wel hard meevallen als je kijkt wat je er voor krijgt. De Motorola Milestone gaat waarschijnlijk 50 euro meer kosten bij de introductie. Ze hadden de Desire ook 50 euro duurder kunnen maken en er vervolgens een groter kaartje bij kunnen stoppen.

Ik vind die 35 euro nog wel meevallen hoor.
Pardon, 500,- De hoogste prijzen liggen rond de 450,- . 500,- is wat overdreven ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Maverick schreef op zondag 28 maart 2010 @ 03:17:
[...]

Pardon, 500,- De hoogste prijzen liggen rond de 450,- . 500,- is wat overdreven ;)
Adviesprijs van de Desire is toch echt €499. (van de Legend is €449)

[ Voor 4% gewijzigd door FabianNL op 28-03-2010 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
FabianNL schreef op zondag 28 maart 2010 @ 03:52:
[...]

Adviesprijs van de Desire is toch echt €499. (van de Legend is €449)
Hij had het niet over adviesprijzen, dus dan klopt het wel wat hij zegt, Goedkoopste pre-order ligt op 425€ atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflian
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-02-2024
boratnl schreef op zondag 28 maart 2010 @ 04:49:
[...]

Hij had het niet over adviesprijzen, dus dan klopt het wel wat hij zegt, Goedkoopste pre-order ligt op 425€ atm.
Dan nog klopt het niet wat hij zegt, dat webshops onder de adviesprijs zitten is voor ons erg fijn, maar doet niet af aan de introductieprijs. Bij vodafone is hij los bijvoorbeeld 549,-.
Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.