Acties:
  • 0Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-03 11:47
ThaHyp3 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:56:
[...]

Ik begrijp juist dat als je een goeei mediaserver hebt en daar alles on thr fly transcode dat je dan ook geen probleem hebt met het niet ondersteunen van bepaalde formaten?

Maw de tv is passief en geeft simpelweg weer wat de mediaserver streamt erheen?
Dat eerste dat klopt. Het tweede niet.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Huh, zet mijn televisie aan en ben opeens de volgorde van al mijn digitale programma's kwijt, dat was uren werk!

Iemand hetzelfde met een UPC kaartje (dus geen box)?

Anoniem: 407481

Anoniem: 120071 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:08:
Sony TV's en MKV gaan niet samen want dat vind Sony Pictures niet leuk. Deze stugge houding is o.a. de reden dat Samsung meer TV's verkoopt (terwijl Sony TV's over het algemeen een scherper/gedetailleerder beeld geven).
Haha. so true. Ik heb onlangs ook een nieuwe TV gekocht, een Samsung... Ik had graag een Sony willen kopen, maar aangezien de TV voornamelijk gebruikt gaat worden voor het bekijken van AVI en MKV bestanden is het toch wel handig om daarvoor support in de TV zelf te hebben.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-03 10:18

racoon

mooowwww

ik heb de ex711 van sony met een ziggo ci+ modulle maar krijg geen enkel signaal, ligt dit aan ziggo of kan mijn tv de modulle niet aan?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-03 19:12

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ook geen NL1HD? Wat voor foutmelding krijg je?

Je TV is gewoon geschikt, maar controleer even of de laatste update erop staat.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• racoon

racoon

mooowwww

hoe zet ik de laatste update erop,ik krijg de melding geen signaal.

• Sanction
  • Niet online
Aan de linkerkant je type invullen (deze is voor de 55NX810); daar staat uitleg.

http://support.sony-europ...41EUS&ch=14&m=KDL-55NX810

[Voor 42% gewijzigd door Sanction op 07-07-2011 11:56]

• Morzzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03 21:44
Ik heb van de week een 46" Samsung C650 retour gestuurd aangezien er een bar slecht CMO paneel inzat.

Nu lijkt het erop dat de 46" versie van de Sony KDL-46EX500 wel altijd over een kwalitatief goed Samsung paneel beschikt. Aangezien ik geen zin meer heb in een panel lottery heb ik de iets hogere prijs en het gebrek aan multimediaondersteuning daar wel voor over.

Weet iemand of deze nog ergens bij een fysieke winkelketen te vinden is?

• Xymox
  • Laatst online: 25-03 23:16

Xymox

Determinism rulez !

Anoniem: 407481 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:51:
[...]

Haha. so true. Ik heb onlangs ook een nieuwe TV gekocht, een Samsung... Ik had graag een Sony willen kopen, maar aangezien de TV voornamelijk gebruikt gaat worden voor het bekijken van AVI en MKV bestanden is het toch wel handig om daarvoor support in de TV zelf te hebben.
Je kan ook een low-cost mediaplayer/streamer kopen om deze bestanden af te spelen. Dan had je gewoon je eerste keus TV kunnen kopen.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Anoniem: 407481

Xymox schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:22:
[...]

Je kan ook een low-cost mediaplayer/streamer kopen om deze bestanden af te spelen. Dan had je gewoon je eerste keus TV kunnen kopen.
Had inderdaad gekund. Maar de TV is voor in de slaapkamer. En ik heb geen zin in gedoe met meerdere apparaten en afstandsbedieningen. Er zijn vast wel oplossingen daarvoor te vinden, maar ik heb al meer dan genoeg tijd gestoken in het vinden van de juiste TV.

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-03 13:33
Heeft iemand enig idee tot wanneer de Bravia 2010 serie leverbaar is?

http://steamcommunity.com/id/nijn

• PCan
  • Laatst online: 23:03
@ThaHyp3. Gebruik www.wildmediaserver.com (één licentie per cliënt[tv]).
Handig is het niet altijd, maar speelt wel alle bestandstype's af.
@racoon. Ik heb de Neotion Ziggo module in Mei vervangen voor Smit, sindsdien nooit zenderuitval meer gehad. Voordien enkele keren per week of dag.

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-03 11:26
Faberge schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:50:
Heeft iemand enig idee tot wanneer de Bravia 2010 serie leverbaar is?
Totdat ze op zijn.. zal erg snel zijn.. Veel modellen zijn al lang niet meer leverbaar vanuit Sony.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Morzzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03 21:44
Schizo007nl schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:53:
[...]
Totdat ze op zijn.. zal erg snel zijn.. Veel modellen zijn al lang niet meer leverbaar vanuit Sony.
Ik heb gister nog een EX500 besteld via Redcoon. Die modellen gaan er voor lage prijzen uit tegenwoordig dus als je mazzel hebt heb je er eentje met een goed paneel en heb je dus veel TV voor weinig geld ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:04
Morzzz schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:21:
[...]Ik heb gister nog een EX500 besteld via Redcoon. Die modellen gaan er voor lage prijzen uit tegenwoordig dus als je mazzel hebt heb je er eentje met een goed paneel en heb je dus veel TV voor weinig geld ;)
Zo is het!

Ik heb vandaag een 60EX700 besteld. Een 60 inch edge-lit LED voor 1740 euro, geen slechte deal. Nog lang getwijfeld over een samsung, bijv. de 55C6500, maar het beeld is niet beter, 3D wil ik niet en die multimedia extra's heb ik al via andere wegen. Dus liever 5 inch extra!

Toch weer even 19% meer oppervlak dan een 55 inch, en 70% meer dan mijn huidige 46 inch. :P

Ook nog gedacht te wachten op de komst van werkelijk betere schermen, bijv. de Nano Led van LG die gaan komen, maar zo kun je wel blijven wachten.

Pics komen als ie er is. 8)

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-03 12:21

Edgarz

Tweako-active since1986

Ben je teleurgesteld dat je MKV's op je Synology NAS niet af te spelen zijn op je Sony TV?

Goed nieuws! De nieuwste DSM firmware van Synology (3.2 beta) heeft nu een transcoder aan boord waardoor je feitelijk geen mediaplayer meer nodig hebt! MKV wordt on the fly omgezet naar AVC videostream.

• JAHRASTAFARI
Vandaag bericht gekregen van Redcoon dat de Sony 60EX700 niet meer leverbaar was. Daarom snel op zoek gegaan naar andere leverancier. Nu besteld via Correct voor 60 euro meer (1799 met bezorgen). Hopelijk levering voor het weekend! :9~

• JAHRASTAFARI
De 60EX700 is binnen, wat een apparaat! _/-\o_ :9~

De doos waarin hij zat was enorm, krijg hem niet door het trappenhuis in volle vorm, dus maar opgevouwen.

Eenmaal neergezet en de ziggo CI+ kaart ingestoken, was het simpelweg genieten. Op de dikke 4 meter afstand is dit gewoon het echte bioscoop gevoel in de huiskamer, wat een lap aan beeldoppervlak! Eigenlijk heb ik het gevoel dat ik nu pas echt uit 1080p films haal wat erin zit, je kunt alle kleine details gewoon veel beter zien. Voor het gevoel kun je meer met je ogen inzoomen op verschillende delen van het beeld.

De motionflow werkt goed, geeft een vloeiender beeld; ook duidelijk te zien bij zo'n lopende nieuwsbanner als bij RTL-z. Zwart is goed, een stuk beter dan mijn vorige TV, een 46D3500 (alweer 3 1/2 jaar oud). Mooi menu. Eindelijk digitale zenders sorteren en niet meer die vervelende ziggo cisco recorder verplicht aan voor te kijken.

De verlichting is niet 100% egaal, maar dat wist ik al vooraf doordat dit edge lit LED was; je ziet dit bij een volledig wit scherm, misschien nog eens met de settings spelen. Verder spiegelt het scherm meer, maar niet echt hinderlijk.

De oude, de 46D3500

De nieuwe, de 60EX700

Even 70% meer beeldoppervlak! 8)

Let aub niet op het afschuwelijke "meubel" en de bekabeling, dat moet nog allemaal veranderd worden. Wat je overigens nog ziet zijn de ziggo/cisco recorder ( :'( ), een Denon 1911 receiver, Asus O!Play, een wii, een pioneer dvd speler 656 en 2 Martin Logan Motion 4.

[Voor 24% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 29-07-2011 18:29]

• racoon

racoon

mooowwww

ik heb een ex711 en wil graag weten hoe ik kan zien of ik de nieuwste softwere erop heb, en hoe ik de nieuwste software erop kan zetten.

mijn tv geeft alleen nederland1 de rest krijg ik de melding:de geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd,volgens ziggo moet ik een software update op de tv uitvoeren en zou het opgelost zijn, iemand een idee of dit klopt?

[Voor 47% gewijzigd door racoon op 29-07-2011 19:07]

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb ook even een upgrade gedaan van 40EX500 naar 46EX500. Zijn niet zo duur meer en toch nog een geweldig ding. Bij Bobshop.nl was hij nog op voorraad, binnen 24 uur geleverd. Heb via splinq.nl besteld, kreeg bijna 6 euro terug. Toch meegenomen.

@JAHRASTAFARI, klootzak, nu vind ik mijn 46" niet meer boeiend :D !

Tering wat een machine... Kun je er voor de beeldvorming van de afmeting eens naast gaan staan?

• JAHRASTAFARI
Verschil tussen 46 en 60 inch:

http://www.displaywars.com/46-inch-16x9-vs-60-inch-16x9

Hoe groot de TV ook in het begin leek, nu ben ik er alweer aan gewend. Het is gewoon pure luxe zo'n groot scherm.

• Verstekbakker
  • Niet online
Het is omdat je een alfa mannetje bent. Respec.

• JAHRASTAFARI
Verstekbakker schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:40:
Het is omdat je een alfa mannetje bent. Respec.
Nee, ik ben gewoon een ouwe zak, die nu eindelijk het geld heeft om zo'n leuke dingen te kopen....! :o

Alhoewel, de 46 inch TV heb ik destijds 2200 euro voor betaald, dus die was zomaar 400 euro duurder....heerlijk die techniek, je krijgt steeds meer voor minder. :)

• Verstekbakker
  • Niet online
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:44:
[...]
Nee, ik ben gewoon een ouwe zak, die nu eindelijk het geld heeft om zo'n leuke dingen te kopen....! :o

Alhoewel, de 46 inch TV heb ik destijds 2200 euro voor betaald, dus die was zomaar 400 euro duurder....heerlijk die techniek, je krijgt steeds meer voor minder. :)
Waarom heb je dan nog zo'n lullig kastje en waarom heb je nog geen Dreambox?

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:34
Edgarz schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:03:
Ben je teleurgesteld dat je MKV's op je Synology NAS niet af te spelen zijn op je Sony TV?

Goed nieuws! De nieuwste DSM firmware van Synology (3.2 beta) heeft nu een transcoder aan boord waardoor je feitelijk geen mediaplayer meer nodig hebt! MKV wordt on the fly omgezet naar AVC videostream.
Leuk al die Synology-NASjes, maar die hebben echt CPU-tekort om iets te transcoden.

• Sanction
  • Niet online
Ik ben van 42" naar een 55" gegaan (NX810), je bent er in een paar dagen aan gewend en weet je niet beter.

• JAHRASTAFARI
Verstekbakker schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:48:
[...]Waarom heb je dan nog zo'n lullig kastje en waarom heb je nog geen Dreambox?
Goeie vraag. Wordt aan gewerkt, ben op zoek naar een goede mediaplayer, omdat de Asus moeite heeft met hoge bitrates. Een nieuwe kast komt er ook nog.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

ik heb een sony kdl-40ex711 weet er iemand hoe ik op deze tv radio kan luisteren?

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03 13:25
Op een 40ex600 is de snelste optie volgens mij GUIDE/OPTIONS/RADIO.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• rboin
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-12-2022
Ha alleswetend volk,

Mijn schoonouders hebben pasgeleden een "nieuwe" tv gekocht; de sony bravia 32ex302.
Nu zitten zij echter met een probleem. Hij start namelijk in twee "etappes" op. Men zet de TV aan, telt tot 15 en dan klapt de tv uit. Vervolgens werkt hij zoals iedere andere normale TV het zou moeten doen..

Zijn er toevallig meer mensen met dit probleem of mensen die hier ervaring mee hebben en evt aftersales?
Mocht dit het geval zijn, wellicht kun je me dan even een pm sturen met wat info!

Groeten,
Robin

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Heb je al eens geprobeerd om de firmware te updaten van de TV ?
racoon schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:14:
ik heb een sony kdl-40ex711 weet er iemand hoe ik op deze tv radio kan luisteren?
Open het menu, navigeer naar 'Digitaal' en scroll helemaal naar beneden. ;)

[Voor 91% gewijzigd door R2-D2 op 07-08-2011 17:50]

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

GioStyle schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:13:
[...]

Leuk al die Synology-NASjes, maar die hebben echt CPU-tekort om iets te transcoden.
Beetje kort door de bocht, deze conclusie. En ook zeer fout. Foei O-)
Transcoden (1080p materiaal) gaat prima op mijn 209+ II en is dus zeer afhankelijk van het model dat je hebt. Dus met de goedkopere modellen zal het inderdaad tegenvallen (j- exemplaren), maar dat verschijnsel geldt voor alle toepassingen die op de Synology draaien.

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 20:33

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Ronneuh schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 17:43:
Heb je al eens geprobeerd om de firmware te updaten van de TV ?

[...]

Open het menu, navigeer naar 'Digitaal' en scroll helemaal naar beneden. ;)
Omhoog gaat sneller ;)

2k op west bij Pv Output

• GioStyle
  • Laatst online: 23:34
Edgarz schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 21:43:
[...]

Beetje kort door de bocht, deze conclusie. En ook zeer fout. Foei O-)
Transcoden (1080p materiaal) gaat prima op mijn 209+ II en is dus zeer afhankelijk van het model dat je hebt. Dus met de goedkopere modellen zal het inderdaad tegenvallen (j- exemplaren), maar dat verschijnsel geldt voor alle toepassingen die op de Synology draaien.
Kan je ook de birdscene transcoden? Daar ben ik wel erg benieuwd naar en neem ik mijn woorden terug als dat zo is. :o

• racoon

racoon

mooowwww

Ja firmware is geupadte, maar hoe open ik het menu en navigeer ik naar digitaal.

[Voor 7% gewijzigd door racoon op 08-08-2011 08:04]

Anoniem: 396204

Ik heb een Sony KDL 46EX711 gekocht en ben er tevreden van.
Nu alleen wat mij stoort is die lichte kleur wat je ziet aan de rechterkant van de tv.
Heeft dit misschien met de instellingen te maken en kan je dit ook uitzetten want ik vind dit wel vervelend.

Groetjes

• Geurt-kun

Geurt-kun

racoon schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 08:03:
[...]

Ja firmware is geupadte, maar hoe open ik het menu en navigeer ik naar digitaal.
De "Home" knop op je AB. Dan naar links. De "A" staat voor Analoog. De "D" voor digitaal.
Staat dat niet in je "FM"? :o

NB, ik heb de KDL-46HX800. Het kan zijn dat het bij jou anders is.

2k op west bij Pv Output

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik ben zelf in bezit van een Sony Bravia 32EX711 als PC Monitor. Ik moet zeggen, dit is een vervanging van mijn 32'' LG TV als monitor, omdat ik daar met Aliasing kampte...

De TV is qua beeld perfect als monitor, maar mis toch wat features zoals uitzending gemist en beeld opnemen via de tv zelf. (Opnemen kan wel in de 720 series)

Zelf zit ik nog te wachten op een 4K 32'' scherm, is hier al wat van te vinden hoever de technologie hiervoor staat?

An  a day keeps the doctor away.

• JAHRASTAFARI
Lijkt je dat nodig 4k op een 32 inch scherm?

De techniek zal allang mogelijk zijn, maar eerst moet de verzadiging eens inzetten van full HD. Dan kan de industrie weer de volgende stap zetten en lekker cashen...!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Voor als je er 50cm vanaf zit is mijn antwoord simpel: Ja!

• Hahn
  • Laatst online: 00:06
4K monitoren heb je allang, 30" Dells hebben een resolutie van 2560x1600 en dat is 4 miljoen pixels.

The devil is in the details.

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-03 16:18
HardCoreGamer schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:44:
Voor als je er 50cm vanaf zit is mijn antwoord simpel: Ja!
4k is eigenlijk bedoelt voor een bioscoopscherm.

Hier heb je nog wat te lezen: http://magazine.creativec...k-4k-the-future-of-pixels

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hahn schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:48:
4K monitoren heb je allang, 30" Dells hebben een resolutie van 2560x1600 en dat is 4 miljoen pixels.
Betaal jij? :P
Wanneer ze onder de 600 euro worden wordt het haalbaar voor mij. En nee die 4K pixels bedoel ik niet, 4096 × 2304 deze resolutie. :)

Dan zal ik een Retina TV hebben. :D

Anoniem: 418600

(door inactiviteit wordt de tv binnen kort uitgeschakeld druk op een toets als je dit niet wil)

En hoe zet je dit dan uit ?
Want heb het zelfde probleem als rubberduck1978

• JAHRASTAFARI
Hahn schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:48:
4K is een veel hogere resolutie, zie Wikipedia: 4K resolution

Anoniem: 312974

Beste Tweakers,

ik ben sinds kort ook in het bezig van de Sony KDL-52HX900. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om een connectie te leggen tussen de Sony KDL-52HX900 TV en mijn Xtreamer e-TRAYz NAS?

Ik heb gemerkt toen ik de PC aansloot op het netwerk, dat hij de laptop die toen opstond met windows 7 direct vond en deze heeft toegevoegd. Nu kan ik vanaf de TV alle films afspelen die op die laptop staan. Maar ik zou graag de films die op de e-TRAYz staan kunnen afspelen aangezien deze allemaal daarop staan.
Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is?

En nog een 2e vraag is, hoe kan ik meerdere PC's toevoegen? Want nadat hij die ene automatisch toegevoegd heeft, heb ik mijn andere laptops niet kunnen laten connecteren met de TV.
Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

• avec_style
  • Laatst online: 20:50
Voor zover ik weet moet er een mediaserver draaien op de pc's/laptops voordat de tv hem kan vinden.
Als je in windows 7 de instellingen zo hebt staan dat je ook films en dergelijke wil delen (optie mediastreaming onder netwerkcentrum ) dan kun je deze vinden op het netwerk. (natuurlijk kun je ook een aparte mediaserver laten draaien op je pc)

Als jouw Xtreamer ook een dergelijke functie heeft, dan kun je dus ook hiermee je films streamen naar je tv.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Tweakers,
Ik ga een muurbeugel kopen voor mijn Sony Bravia 32EX711.
Ik wil een platte muurbeugel, dus recht tegen de muur... Budget ligt rond de 30- 50 euro.
(Ik heb geen ervaring met muurbeugels, dit wordt mijn eerste!)

Ik kan dus kiezen uit deze lijst.
(De beugels zijn van het merk Vogels en leek mij zelf wel een A merk...)

Ik heb zelf de voorkeur aan deze 2 beugels. Het schijnt na reviews te lezen dat afbeelding 2 de beste is, maar twijfel of dat ook zo is, omdat op het eerste oog de eerste afbeelding sterker lijkt...

Dus wat vinden jullie?
Alvast bedankt! :)

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-03 14:19
Kan de Sony Bravia (KDL-32BX400) DTS & Dolby geluid doorsluizen naar een home cinemaset via optisch/RCA? Ik kan er zelf niks over vinden.

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-03 14:02
HardCoreGamer schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:40:
Tweakers,
Ik ga een muurbeugel kopen voor mijn Sony Bravia 32EX711.
Ik wil een platte muurbeugel, dus recht tegen de muur... Budget ligt rond de 30- 50 euro.
(Ik heb geen ervaring met muurbeugels, dit wordt mijn eerste!)

Ik kan dus kiezen uit deze lijst.
(De beugels zijn van het merk Vogels en leek mij zelf wel een A merk...)

Ik heb zelf de voorkeur aan deze 2 beugels. Het schijnt na reviews te lezen dat afbeelding 2 de beste is, maar twijfel of dat ook zo is, omdat op het eerste oog de eerste afbeelding sterker lijkt...
[afbeelding]

[afbeelding]

Dus wat vinden jullie?
Alvast bedankt! :)
Ik ben zelf van plan om deze muurbeugel te bestellen voor m'n Sony Bravia 40EX711. Met name omdat ie goedkoop is, maar door het gebogen ophangvlak hangt ie ook automatisch waterpas ;). Zo zwaar is de tv ook weer niet, kan makkelijk aan 2 ophangpunten hangen. Aan de onderkant rust ie dan met de speakers tegen de muur, precies goed. Heb ik achter de rest van m'n tv nog ruimte voor m'n DIY Ambilight :p

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Voor je wat Ambilight? Helaas is hier geen accessoires voor Sony tv's, zou het graag willen hebben.
Ik heb besloten om muurbeugel 2 van die 2 afbeeldingen te kiezen. Heb er speiciaal een topic voor gemaakt. Maar deze past niet op een 37" groter toestel.

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Whoa! Ik zie dat de Sony Bravia KDL-52LX900 die 22 januari 2011 is geintroduceerd een prijsdaling heeft meegemaakt van 3500 naar nu 1300.

pricewatch: Sony Bravia KDL-52LX900

Is er iets mis met dit ding ofzo?

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-03 11:26
Slashdotter schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:13:
Whoa! Ik zie dat de Sony Bravia KDL-52LX900 die 22 januari 2011 is geintroduceerd een prijsdaling heeft meegemaakt van 3500 naar nu 1300.

Gaat uit 't assortiment

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Geurt-kun

Geurt-kun

Dat geeft me nog meer het gevoel dat er iets mis mee is...

2k op west bij Pv Output

• JAHRASTAFARI
Slashdotter schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:13:

Helemaal niets mis mee! Je kunt bij de uitloopmodellen mooi scoren. Ik heb dat laatst gedaan met een 60EX700 voor 1800 euro, zie hiervoor/boven.

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 23:28

flanger

That Guy

Geurt-kun schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:48:
[...]

Dat geeft me nog meer het gevoel dat er iets mis mee is...
Enige vervelende voor mij (persoonlijk) is het spiegelende scherm...

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

• Slashdotter
  • Niet online
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:51:
[...]
Helemaal niets mis mee! Je kunt bij de uitloopmodellen mooi scoren. Ik heb dat laatst gedaan met een 60EX700 voor 1800 euro, zie hiervoor/boven.
Net ff opgezocht
pricewatch: Sony Bravia KDL-60EX700

Jouw tv was op z'n hoogtepunt 2600 naar ooit dieptepunt 1800 en nu weer gestegen naar 2000.
De daling van de LX900 (3500 naar 1300 in 8 maanden tijd) is een stuk spectaculairder.

• Slashdotter
  • Niet online
8)7 De 52 inch versie (1300) is goedkoper dan de 40 inch versie (1400) 8)7 _O-
pricewatch: Sony Bravia KDL-40LX900

Ik heb zo het vermoeden dat de voorraad nu opgemaakt wordt om plaats te maken voor de 2011 varianten en we hooguit nog een maand de kans hebben om de 52 inch aan te schaffen, wanneer in September de nieuwe modellen volop beschikbaar worden.

[Voor 41% gewijzigd door Slashdotter op 19-08-2011 19:34]

• GuppieGup
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-03 13:24
Sony bravia KLD52LX900 binnen via correct! aan de deur pinnen. gratis binnen 1 dag bezorgd. Ideaal!

Nu zit ik met de instellingen, heeft iemand een link voor mij?? ben al druk aan het zoeken....

• Slashdotter
  • Niet online
Overigens biedt BCC m ook aan voor 1300 euro en ze bezorgen gratis, dus een tientje voordeel tov bijvoorbeeld Mediamarkt. BCC staat niet in de pricewatch dus je moet gewoon op hun site zoeken.

Ik was vandaag bij de Mediamarkt om de LX900 in levende lijve te bewonderen. Echt een groot scherm en de beeldkwaliteit was prachtig. Maar de verkoper beweerde dat hij alleen deze week 1300 euro was en dat morgen de laatste dag was en vanaf maandag weer naar 2000 euro gaat.

Wat een klinkklare nonsens probeerde hij me te verkopen :')
- als Mediamarkt dat echt zou doen dan zouden ze zichzelf uit de markt prijzen aangezien BCC, Correct en nog tig webwinkels het voor 1300 blijven aanbieden.
- ook daar aanwezig was de 2011 55 inch HX opvolger voor 2500 euro. Waarom zou het kleinere 52 inch 2010 model bijna dezelfde prijs krijgen?

Naja, khep er verder nix van gezegd O-)

[Voor 4% gewijzigd door Slashdotter op 20-08-2011 23:01]

• Slashdotter
  • Niet online
Hoeveel BCC medewerkers lezen er wel niet mee in dit topic? :D
Vandaag een dag later staat BCC wel in de LX900 pricewatch.

Alleen de verzendkosten van 25 euro kloppen niet, die horen gratis te zijn volgens hun site (gooi de tv maar in het winkelwagentje).

[Voor 39% gewijzigd door Slashdotter op 22-08-2011 00:22]

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:05
Slashdotter schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 00:17:
(gooi de tv maar in het winkelwagentje).
Zo'n mooie televisie, daar moet je niet mee gooien. ;)

Serieus: 1300 euro is een heel mooie prijs voor deze tv.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand hier ervaringen met de Sony KDL-37EX720? Ik heb onlangs een KDL-24EX320 gekocht en Sony bevalt mij wel. Ik zit er over te denken mijn Samsung 32" uit 2008 te vervangen door eerdergenoemde Sony.

Echter, ben ik eigenlijk wel wat meer Samsung-fan wat betreft TV's.

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb een probleem met het schakelen tussen TV zenders en Radio zenders.
Zodra ik een radio zender kies kan ik met geen mogelijkheid terug naar een TV zender.
Bijvoorbeeld: ik kies nummer 789 (= radio zender x) en daarna wil ik naar 001 (TV zender Ned 1) maar krijg dan d emelding dat er geen signaal is. Beeld blijft dan zwart.

Ik moet dan eerst met de blauwe home knop naar een TV zender scrollen en dan pas kan ik manueel een TV zender nummer intypen.

Ook krijg ik het niet voor elkaar om de radio gegevens zichtbaar te houden (OSD). Het beeld wordt zwart en ik zie wel wat vage strepen, maar als ik I-knop druk krijg ik geen detail info over het radiostation te zien.

Ik kan ook nergens informatie vinden hoe je nu snel tussen radio en TV kunt schakelen.

Wie gebruikt er hier zowel de radio als TV functie door elkaar en hoe schakel je snel tussen die twee?

(betreft EX500 model, kabel via Caiway en maak gebruik van Ci-card in het TV toestel).

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-05-2022
Is er ondertussen al een oplossing gevonden voor de overscan issue bij de Bravia 2010 series? Of ligt dit toch aan de videokaarten? Mijn 40HX700 geeft standaard zwarte randen weer als ik via HDMI out werk met mijn laptop (ATI Radeon HD 3470). Ik moet dan elke keer Catalyst in om de overscan op 0% te zetten ipv. -15%. Dit doe ik nu al een jaar zo en is erg vermoeiend. Drivers updaten heeft niet geholpen. Ik wil binnenkort proberen om met Driver Sweeper alles eraf te gooien en dan oude drivers te installeren. Welke Catalyst zou dit probleem niet hebben? 8? 9? of nog ouder?

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
--Christiaan-- schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 22:07:
Hmmm, probleem met Ziggo hier. Sinds vandaag 40BX400, CI+ module en Smartcard erin, hij vindt de zenders, maar laat er geen een zien. Alle zender hebben namen en zo, maar er staat overal "Gekozen programma is niet afgestemd". Iemand een idee?
Heb je hier inmiddels een oplossing voor gevonden? Ik heb bij mijn moeder al diverse updates gedraaid maar tot op heden nog werkende oplossing gevonden. Zoals iemand hierboven al omschrijft pakt die NED1 wel maar ik begreep van Ziggo dat dit altijd het geval is (?)

Erg jammer, want nu moet ze terugvallen op een decoder met bijbehorende afstandsbediening

• Vunzz
Ik krijg zelf de melding "Gekozen programma is niet afgestemd" bij National Geographic HD als de VHS-recorder aan staat. Als ik de recorder op standby zet werk alles weer.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• pa3eia
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

san.okk schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:33:
[...]

Heb je hier inmiddels een oplossing voor gevonden? Ik heb bij mijn moeder al diverse updates gedraaid maar tot op heden nog werkende oplossing gevonden. Zoals iemand hierboven al omschrijft pakt die NED1 wel maar ik begreep van Ziggo dat dit altijd het geval is (?)

Erg jammer, want nu moet ze terugvallen op een decoder met bijbehorende afstandsbediening
Ned1 is een free-to-air, voor de andere digitale zenders is een CI+ module me geregisteerde kaart noodzakelijk.

73's

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

flanger schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:36:
[...]

Enige vervelende voor mij (persoonlijk) is het spiegelende scherm...
Mijn katten vinden het fantastisch! :*)

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

GioStyle schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 22:47:
[...]

Kan je ook de birdscene transcoden? Daar ben ik wel erg benieuwd naar en neem ik mijn woorden terug als dat zo is. :o
Zal het eens voor je uitproberen, er zijn verschillende bitrates bird scenes om mee te testen :-)

http://forums.plexapp.com...-birds-scene-earth-movie/

[Voor 13% gewijzigd door Edgarz op 20-09-2011 22:21]

• ton1234
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-12-2022
Ik wil een nieuwe tv hebben in de kamer. Heb de Sony KDL-46NX720 gezien en viel voor het plaatje en het blok zilver waar de de tv in staat. Een mooi geheel. Naar mijn mening.

Zijn er wellicht andere type / modellen waar ik naar moet kijken voor een mooier plaatje of...
Maat 46inch, 3D boeit mij niet.

Alvast bedankt voor de reactie.

[Voor 5% gewijzigd door ton1234 op 02-10-2011 19:36]

• Sanction
  • Niet online
Ik heb de 55NX810, ook met die poot. Erg tevreden mee (behalve het internetgebeuren).

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01 14:36
Ik heb even een vraagje: ik ga binnenkort in Den Haag wonen, en daar wordt Ziggo gebruikt. Ik gebruik nu digitale TV van UPC en ben hier erg tevreden over. Nu wil ik dus Ziggo, maar daarvoor krijg je niet een gratis ontvanger, dat ding moet je kopen. Nu is een CI+ module goedkoper dan een receiver, dus wil ik dat gaan doen.
Maar kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit van deze module bij een Bravia 2010 tv? Ik heb de KDL-37EX402. Ook: hoe werkt dit dan op de tv? Werken zaken als de EPG dan wel (nu namelijk niet)?

En iemand ervaring met digitenne insteekkaart?

Welke is beter?

[Voor 6% gewijzigd door deejaylethal op 07-10-2011 13:48]

• Vunzz
Er vanuit gaande dat je TV door Ziggo ondersteund wordt, dat kan je zien op de site, is de Ziggo optie beter dan de Digitenne optie, want HD.
Kwaliteit is prima en EPG werkt.

• Anoniem: 325202
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ziggo HD is laatst verbeterd ik ben er super blij mee

• naruto
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik heb eind 2008 een sony kdl 40w4500 aangeschaft en ben er erg tevreden mee maar sinds een paar weken vertoond deze strepen door het beeld (zie ook het nieuws bericht van sony mbt dit probleem).

Gelukkig heb ik nog gegarantie. Ze hebben een voorstel gedaan om mijn sony kdl 40w4500 om te ruilen met een sony kdl 40ex500. De KDL 40ex500 is volgens mij in alle opzichte een verbetering tov de 40w4500.

is dit een goede deal?

• Hahn
  • Laatst online: 00:06
Ze ruilen 'm kosteloos om voor de 40EX500? Dat lijkt me zeker een goede deal ja, vooral ook aangezien je (bijna?) 3 jaar verder bent.

[Voor 24% gewijzigd door Hahn op 22-10-2011 22:04]

The devil is in the details.

• naruto
  • Laatst online: 16-08-2020
Hahn schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:03:
Ze ruilen 'm kosteloos om voor de 40EX500? Dat lijkt me zeker een goede deal ja, vooral ook aangezien je (bijna?) 3 jaar verder bent.
nou ja alleen de bezorg / administratie kosten dan. Daarnaast heb ik 6 jaar garantie. ik ben wel benieuwd of mijn garantie wordt "omgezet"?

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:16
Lijkt me wel, het is niet zo dat garantie maar eenmalig aangesproken kan worden.

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Vunzz
Beetje een crosspost met het Ziggo CI+ draadje, maar goed:

Gisteren is een update uitgekomen voor de Sony KDL-40EX600, versie M8.728.

Ik heb hem gisteren geïnstalleerd en het lijkt er op het eerste gezicht op dat CI+ Error 04:CCK failed en het vastlopen verholpen zijn.

Update staat hier en is geschikt voor:
  • KDL-22EX302
  • KDL-26EX301 / EX302
  • KDL-32EX301 / EX302 / EX401 / EX402 / BX300 / BX400 / NX500 / EX600
  • KDL-37EX401 / EX402
  • KDL-40EX401 / EX402 / BX400 / NX500 / EX600
  • KDL-46EX401 / EX402
Overigens ga ik nog wel een klacht indienen bij Sony. Ben een tijd aan het lijntje gehouden. De update werd uitgesteld en men kon eigenlijk niet vertellen wat er wel of niet in opgelost werd. Maar het belangrijkste, er zou een monteur langskomen om de update te installeren, omdat monteurs eerder over de update zouden beschikken.
Beetje jammer dat ik er dan gisteren zelf achter moet komen dat de update eindelijk is uitgekomen...

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:42
Gister heb ik een 55NX810 gekocht, man wat is dat ding groot :)

Probleem is alleen dat de tv scheef op de voet staat, de linker kant van de tv is lager dan de rechter kant. Heeft iemand anders dat ook? Ik vind de voet sowieso niet erg stevig.
Wellicht dat ik de "monolithic" voet er nog bij koop want die is wel erg mooi, en lijkt me ook wat steviger!

• Sanction
  • Niet online
Heb precies dezelfde, met monolithic poot. Staat niet echt stevig naar mijn idee. Sterker nog, ben een beetje bang om het scherm schoon te maken, straks breekt er iets af ofzo. Maar Sony heeft me verzekerd dat het geen probleem is.

• prodanie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-03 15:11
Ik heb een 2e hands Sony Bravia 32U3000 gekregen, er zit alleen geen afstandsbediening bij maar kan wel alles in het menu bedienen.

Nu heb ik tijdens het gamen steeds tekst linksboven in beeld met het kanaal en resolutie enz weet iemand hoe ik dit weg kan halen?

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-03 11:37
Heb dit weekend de Sony KDL-40EX711 gekocht,Had hier voor een Sharp 32inch vraag mee niet het type.
Maar wat een fijn scherm, installatie was heel eenvoudig. analoog tv zo ook de UPC media box ook de CI+ van upc

Het is een hele beleving om alle DVD's weer eens te gaan bekijken.

Morgen de CI+ kaart bestellen bij UPC, dan ben ik van de Media box af, maak geen gebruik van On Demand of uitzending gemist dus daar hoef ik de box niet voor te houden.

Heeft iemand ervaring met de CI+ kaart van UPC i.c.m mijn KDL-40EX711.
Inmiddels UPC CI+ kaart in gebruik, installatie ging goed, zappen is wat langzamer verder geen negatieve dingen gevonden tot nu toe.

Zag ook dat er een Firmware update is voor mijn toestel (op de Sony site is) wie heeft hier ervaring mee?

[Voor 22% gewijzigd door ronaldme op 03-12-2011 12:48. Reden: CI+ ingebruik]

• H.Spuybroek
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-09-2022
Nadat mijn Sony NX700 al gerepareerd is geweest door Sony, is bij mij het kraken nog steeds niet verdwenen. Ik had mijn televisie opnieuw aangemeld bij Sony ter reparatie. Kreeg ik net een telefoontje van de repair service met de mededeling dat een nieuw scherm ook niet gaat helpen, mogelijk wordt het kraken iets minder. Maar het zal niet opgelost worden door middel van een nieuw scherm. Dit is bevestigd door Sony. Wat kan ik nu nog doen?

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-03 12:02
H.Spuybroek schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:51:
Nadat mijn Sony NX700 al gerepareerd is geweest door Sony, is bij mij het kraken nog steeds niet verdwenen. Ik had mijn televisie opnieuw aangemeld bij Sony ter reparatie. Kreeg ik net een telefoontje van de repair service met de mededeling dat een nieuw scherm ook niet gaat helpen, mogelijk wordt het kraken iets minder. Maar het zal niet opgelost worden door middel van een nieuw scherm. Dit is bevestigd door Sony. Wat kan ik nu nog doen?
Een ander model eisen wat die fouten niet heeft.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• H.Spuybroek
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-09-2022
E
icecreamfarmer schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:36:
[...]

Een ander model eisen wat die fouten niet heeft.
Mijn Leverancier heeft contact opgenomen met reparatiebedrijf. Zij geven aan dat zij technisch gezien geen verbeteringen kunnen aanbrengen en dat het toestel voldoet aan de specificaties. De oorzaak van het kraken is de invloed van temperatuurverschillen, en deze toestellen zullen daardoor nooit geheel kraakvrij zijn. Het ziet er naar uit dat het krakend geluid volgens Sony binnen de norm valt.Wordt lastig lijkt mij om een ander model te eisen..want telkens hoor ik hetzelfdde valt binnen de specs...

• wdool
  • Laatst online: 21-04-2022
Nieuwe Firmware: Sony Bravia-tv's YouTube HD, Facebook, Twitter en USB opname mogelijkheden

Sony heeft een nieuwe update voor zijn Bravia-tv's met internetverbinding aangekondigd. De update brengt een aantal nieuwe mogelijkheden met zich mee. Zo kun je straks op je Bravia-tv onder meer naar YouTube HD en video's/foto's op Facebook kijken. Daarnaast kun je onder meer bellen via Skype en instellen dat tijdens het tv-kijken Twitter-updates in beeld verschijnen.

Ook zijn laptops toegevoegd als invoerapparaat, naast de al bestaande mogelijkheden opties voor een VAIO-toetsenbord en smartphones. De update zal als eerste in Europa worden uitgerold.

http://www.electronista.c...with.youtube.hd.facebook/

• wdool
  • Laatst online: 21-04-2022
Enjoy higher quality online content with our latest firmware update 30 November 2011

From High Definition YouTube™ to Twitter Ticker™, the evolution of our BRAVIA TVs brings even more entertainment to your home

Watch YouTube™ in High Definition and enjoy Facebook™ videos and photos in full screen
Stay in the loop – Twitter Ticker™ shows rolling updates of the latest tweets while you're watching TV
Share your TrackID™ song search results straight to Twitter™

Experience YouTube™ as never before
Watching the latest Internet sensation on a smartphone or laptop simply doesn't come close to the big screen experience. Now with our latest firmware update you can enjoy High Definition videos from YouTube™ in crisp, clear quality on your BRAVIA TV. What's more, YouTube™ videos are further optimised by the advanced image-enhancing technologies already built in to your BRAVIA TV. From sports clips to music videos, YouTube™ has never looked better.

See the bigger picture
Expanding your social network will take on a whole new meaning too with our new firmware update. Log in to your Facebook™ account and view shared photos and videos in full screen on your TV – so friends and family appear larger than life. Follow any URL links posted by your friends direct from your TV screen, as well as updating your status, sending messages and more.

Let the news follow you
Another feature new to BRAVIA TVs is Twitter Ticker™. Follow a real-time Twitter™ newsfeed scrolling along the bottom of the screen and keep tabs on your favourite tweets without missing a moment of your favourite TV show. You can share Track ID™ results straight to Twitter™ quickly and easily too. Heard a song you like on an advert? Just hit Track ID™ on your remote to find the title and artist, then pass on the results to friends and followers on Twitter™ at the touch of a button. Simple.

Put your laptop to good use
You can already use your smartphone or VAIO keyboard to control your TV and surf the web – and now you can use other laptops too*. From typing a web address to searching for information about the latest movies, it makes entering text on-screen even easier than using your TV remote.

Never miss an update – connect your TV to the Internet
We are always coming up with new and innovative features to enhance your Internet TV experience. So it's important to make sure the firmware in your TV is up-to-date. The easiest way to stay up-to-date is to connect your TV to the Internet, either with a cable or through a wireless network. Whenever you switch on your BRAVIA TV, you'll be automatically notified of any available firmware updates.

Firmware updates are also available from the Sony Support website and can be transferred to BRAVIA TVs using a USB memory storage device.

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-01 06:05
Klopt het dat je de lichtsensor van een EX500 gewoon niet uit kunt zetten? Als ik 's avonds TV kijk zie ik bijna niks meer door het dimmen van het backlight. Zodra ik met de led van mijn telefoon in de sensor schijn is het beeld weer helder, ook al staat de sensor volgens het menu uit.

• icecreamfarmer
H.Spuybroek schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:57:
E
[...]

Mijn Leverancier heeft contact opgenomen met reparatiebedrijf. Zij geven aan dat zij technisch gezien geen verbeteringen kunnen aanbrengen en dat het toestel voldoet aan de specificaties. De oorzaak van het kraken is de invloed van temperatuurverschillen, en deze toestellen zullen daardoor nooit geheel kraakvrij zijn. Het ziet er naar uit dat het krakend geluid volgens Sony binnen de norm valt.Wordt lastig lijkt mij om een ander model te eisen..want telkens hoor ik hetzelfdde valt binnen de specs...
Kraken lijkt mij nooit binnen de specificaties vallen, maar dat kan aan mij liggen :| .

• icecreamfarmer
wdool schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:51:
Nieuwe Firmware: Sony Bravia-tv's YouTube HD, Facebook, Twitter en USB opname mogelijkheden

Sony heeft een nieuwe update voor zijn Bravia-tv's met internetverbinding aangekondigd. De update brengt een aantal nieuwe mogelijkheden met zich mee. Zo kun je straks op je Bravia-tv onder meer naar YouTube HD en video's/foto's op Facebook kijken. Daarnaast kun je onder meer bellen via Skype en instellen dat tijdens het tv-kijken Twitter-updates in beeld verschijnen.

Ook zijn laptops toegevoegd als invoerapparaat, naast de al bestaande mogelijkheden opties voor een VAIO-toetsenbord en smartphones. De update zal als eerste in Europa worden uitgerold.

http://www.electronista.c...with.youtube.hd.facebook/
Niet om het een of ander maar is dat niet voor de 2011 modellen?

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-02 07:10
Flying Bobman schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:03:
Klopt het dat je de lichtsensor van een EX500 gewoon niet uit kunt zetten? Als ik 's avonds TV kijk zie ik bijna niks meer door het dimmen van het backlight. Zodra ik met de led van mijn telefoon in de sensor schijn is het beeld weer helder, ook al staat de sensor volgens het menu uit.
Home>Weergaveinstellingen>Ambient Sensor: Uit

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-01 06:05
Bedankt! Heel vreemd dat je in het optie menu (dus niet bij home) ook de lichtsensor in kunt stellen, maar dat dat overruled wordt door het home menu.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Waarom krijg ik die update niet bij mijn 40EX720 ??

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express

• Sanction
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:42:
[...]

Niet om het een of ander maar is dat niet voor de 2011 modellen?
Zo te zien wel. Bij mijn 55NX810 staat geen update.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53

Bartske

Valar Morghulis

beetje blijmaken met een dode mus :p

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Xymox schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:00:
Ik heb een probleem met het schakelen tussen TV zenders en Radio zenders.
Zodra ik een radio zender kies kan ik met geen mogelijkheid terug naar een TV zender.
Bijvoorbeeld: ik kies nummer 789 (= radio zender x) en daarna wil ik naar 001 (TV zender Ned 1) maar krijg dan de melding dat er geen signaal is. Beeld blijft dan zwart.

Ik moet dan eerst met de blauwe home knop naar een TV zender scrollen en dan pas kan ik manueel een TV zender nummer intypen.

Ik kan ook nergens informatie vinden hoe je nu snel tussen radio en TV kunt schakelen.

Wie gebruikt er hier zowel de radio als TV functie door elkaar en hoe schakel je snel tussen die twee?

(betreft EX500 model, kabel via Caiway en maak gebruik van Ci-card in het TV toestel).
Nou ik geef maar even antwoord op mijn eigen vraag, ik heb dus een makkelijke manier gevonden en achteraf gezien ook te simpel om zelf te ontdekken ;)

Zet minimaal 1 radio en 1 TV zender in je favorieten.

Met behulp van de favorieten knop op de AB (knop met hartje) kan je nu snel tussen TV en radio schakelen.

Hoe in favorieten plaatsen?

- Ga met de homeknop naar je radio zender en selecteer deze
- druk op de options knop en kies daar "Toevoegen aan favorieten"
- Ga met de homeknop naar je TV zender en selecteer deze
- druk op de options knop en kies daar "Toevoegen aan favorieten"

Nu kan je met de knop met het hartje simpel schakelen tussen TV en radio.

• fredg_pda
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-05-2020
Ik heb een 52LX900.
Ik heb last van verticale strepen in het beeld bij opnamen als de camera beweegt van links naar rechts.
Lijkt alsof er dan een waas op het beeld komt.
Is dit vertical banding?
Inmiddels is een monteur van Sony al langs geweest en heeft alle beeldinstellingen zoveel mogelijk uitgezet.
Zonder resultaat.
Iemand anders ervaring hiermee?

• Sanction
  • Niet online
fredg_pda schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:21:

Inmiddels is een monteur van Sony al langs geweest en heeft alle beeldinstellingen zoveel mogelijk uitgezet.
Zonder resultaat.
Je laat een monteur/specialist (mag ik hopen) weggaan zonder resultaat?
Pagina: 1 ... 40 41 42 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee