guys,
ik ben sinds vorige week zaterdag de trotse eigenaar van de KDL-55HX920 ( ben letterlijk een van de eerste in NL is mij verteld ) en ben er heeeeeeeel erg blij mee
Ik probeer nu eigenlijk 1 ding voor elkaar te krijgen en maar weet niet waar ik moet beginnen en hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik wil dus wireless video streamen van me IMAC naar de tv over DLNA. nu heb ik een aantal software geprobeerd zoals -> XBMC , PS3 media server , twonkymedia.
ik probeer zeg maar om MKV containers waar vaak h.263 codec bestanden in zitten af te spelen , maar soms worden er ook andere codecs gebruikt dus.
Alle mediaservers kan ik netjes discoveren op de tv maar geen enkele mediaserver werkt vlekkenloos. Sterker nog, het werkt allemaal echt BUTT.. dit zijn de problemen waar ik tegenaan loop:
- bestanden worden niet gediscoverd als ik via de tv browse op de mediaserver.
- bestanden worden wel discoverd maar worden niet afgespeeld.
- er worden helemaal geen mappen gevonden ondanks wel als source aangegeven op de mediaserver.
- er worden alleen bepaalde bestandsformaten gezien en afgespeeld zoals alleen mp4 of mpeg4 etc.
Kan iemand mij helpen hiermee? een suggestie wat het beste zou zijn? Ik kijk veel anime wat vrijwel altijd in MKV containers wordt gestopt dus probeer een oplossing te vinden wat draadloos werkt. Het geheel draait wireless over mijn timecapsule met Wifi N en draait dus lekker snel waarbij bandbreedte geen probleem is.
Mischien ben ik hier helemaaaal verkeerd maar er zitten hier iig liefhebbers van deze tv en hoop dat iemand me wilt en kan helpen
het kan dus ook een hardware oplossing zijn als een nas ofzo. Ook daar heb ik weinig ervaring mee dus alle suggesties zijn welkom!
TNX!
Damar
Hypocracy lies in the very nature of those judging upon them, reflecting the selfimage they deny