Het leek me persoonlijk wat onhandig om voor elke tag waar commentaar op is (zij het omdat de aanvraag niet is geaccepteerd of omdat je denkt dat er een tag onjuist wel is toegelaten) een topic te openen, dus vandaar een algemeen topic om te discussieren over specifieke tags.
Laat ik aftrappen met het feit dat ik "visual studio 2010" als tag tegenkwam. Nou lijkt het me niet bijzonder nuttig om voor elke specifieke versie van software een andere tag te verzinnen. En dus ook niet "gcc 4.2.3" of "photoshop 10.2" oid. Imho mag die "visual studio 2010" dus ook worden hernoemd naar "visual studio" (die op dit moment overigens nog niet bestaat al is aangevraagd)
.edit: voor de volledigheid even de 5 tag commandments gebracht door de Grote Zeef
[list=1]• Kleine letters gebruiken,
• Spaties, geen streepjes.
• Alle tags graag in enkelvoud.
• Leestekens zoveel mogelijk vermijden.
• Vragen over waarom deze tag wel en de andere niet per DM bij de mod van het betreffende forum, maar dus in deze topic
.
Laat ik aftrappen met het feit dat ik "visual studio 2010" als tag tegenkwam. Nou lijkt het me niet bijzonder nuttig om voor elke specifieke versie van software een andere tag te verzinnen. En dus ook niet "gcc 4.2.3" of "photoshop 10.2" oid. Imho mag die "visual studio 2010" dus ook worden hernoemd naar "visual studio" (die op dit moment overigens nog niet bestaat al is aangevraagd)
.edit: voor de volledigheid even de 5 tag commandments gebracht door de Grote Zeef
[list=1]• Kleine letters gebruiken,
• Spaties, geen streepjes.
• Alle tags graag in enkelvoud.
• Leestekens zoveel mogelijk vermijden.
• Vragen over waarom deze tag wel en de andere niet per DM bij de mod van het betreffende forum, maar dus in deze topic
[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 10-02-2010 17:45 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.