tags geven onrustig beeld in topic lijst

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.853 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Is het mogelijk om een vaste ruimte te reserveren voor het tag plaatje ook al hangt er geen tag aan het topic? Ik vind het er erg onrsutig uitzien dat de topictitels niet meer gelijk beginnen.
Misschien gewoon rechts achter de topictitel plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 20:30
Mee eens. Misschien is het nog een kwestie van wennen, misschien krijgen alle topics nog wel tags, maar zoals het nu is vind ik het ook onrustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Seconded. Niet alle topics gaan tags krijgen, aangezien deze functionaliteit niet voor alle subfora bestaat.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Reserveer dan wat ruimte naast het multi-editor icon, ik heb het inmiddels uitgezet omdat topic lijst irritant leesbaar is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:13

Matis

Rubber Rocket

Ik ben het daar ook mee eens, vooral de tagging maakt het erg onrustig.

Ik denk dat, wanneer *alle* topics voorzien zijn van tags, het wel een stuk rustiger oogt.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Idem, ik wilde net een topic openen. Tags zijn leuk, maar of op een andere plek of de andere topics naar rechts bitte :)

Of kan het mapje ervoor niet ook als TAG dienen?

[ Voor 17% gewijzigd door maratropa op 10-02-2010 17:37 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Je kunt de tags (tijdelijk) ook uit zetten. :)
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences
tags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Voor in je custom stylesheet als je toch de tags wilt zien (koppelen kan altijd) maar niet het icoontje in je topicoverzicht.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
#my-react table.listing img.tag {
display: none;
}

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Maar dan zie je ze ook niet meer ín de topics zelf, die preference zou het beste twee opties moeten kennen: 'toon tags nergens' en 'toon tags alleen in topics'.
Wiethoofd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:39:
Voor in je custom stylesheet als je toch de tags wilt zien (koppelen kan altijd) maar niet het icoontje in je topicoverzicht.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
#my-react table.listing img.tag {
display: none;
}
Heb je die ook voor andere delen dan alleen je myReact? Dan zou het ideaal zijn :)

edit:
@hieronder: toppie :D

[ Voor 31% gewijzigd door Hahn op 10-02-2010 17:43 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Mute schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:39:
Heb je die ook voor andere delen dan alleen je myReact? Dan zou het ideaal zijn :)
Het #my-react weglaten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

* Orion84 zou het het fraaist vinden als ze direct achter de topictitel zouden staan, in plaats van ervoor. Het is tenslotte een labeltje dat aan het topic hangt en door de oriëntatie van dat label in het icoontje past het beter er achter. Daarmee voorkom je ook het onrustige beeld zoals dat er nu inderdaad is.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Laatst online: 10:08

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Orion84 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:42:
* Orion84 zou het het fraaist vinden als ze direct achter de topictitel zouden staan, in plaats van ervoor. Het is tenslotte een labeltje dat aan het topic hangt en door de oriëntatie van dat label in het icoontje past het beter er achter. Daarmee voorkom je ook het onrustige beeld zoals dat er nu inderdaad is.
Er direct achter gaat me niet lukken, maar met de volgende custom css staat ie aan het eind van de regel:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
#my-react table.listing td.topic a[href*=add_tags] {
float:right;
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Eensch! Weghalen hoeft niet maar mede doordat je nu een ongelijke verdeling hebt in je lijst (ene verspringt wel en het andere niet)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Wiethoofd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:47:
[...]

Er direct achter gaat me niet lukken, maar met de volgende custom css staat ie aan het eind van de regel:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
#my-react table.listing td.topic a[href*=add_tags] {
float:right;
}
Moet dat niet update_tags zijn? Of hebben crewleden een subtiel ander linkje dan gewone gebruikers? Anyhow, float right is ook lelijk, ivm multi-author topics. Maar bedankt voor de moeite om die css te fixen iig :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

[href*=_tags] dan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Hoewel je gedachtegang in zekere zin correct is, krijg je ook dan een onrustig overzicht door de onvoorspelbaarheid van de horizontale locatie van het icoon. Laten staan waar ze nu eventueel afgebeeld staan levert een rustiger beeld op.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Reserveer dan gewoon links van de topictitel 20 pixels wel of geen tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Wiethoofd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:47:
[...]

Er direct achter gaat me niet lukken
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
table.listing td.topic a[href*=list_messages] {
margin-right: 3px;
float:left;
}

Dat werkt volgens mij. Ik moet nog ff fixen dat wat andere icoontjes die links van het topic komen (crew only) wel blijven staan waar ze staan, maar ik vind het best fraai op die manier.

crewvariant:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
table.listing td.topic a[href*=list_messages] {
}
table.listing td.topic img[src*=icon_label] {
margin-top: 5px;
}
table.listing td.topic img[src*=topicadmin] {
margin-top: 5px;
}

Edit: margin lijkt me trouwens wat correcter dan padding.

[ Voor 31% gewijzigd door Orion84 op 10-02-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

SinergyX schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:21:
Reserveer dan wat ruimte naast het multi-editor icon, ik heb het inmiddels uitgezet omdat topic lijst irritant leesbaar is.
Gelukkig worden hele topics irritant leesbaar door jouw icon.

Maar inderdaad, tag-icons staan op een onhandige positie voor het "scannend" lezen van topiclistings, en laat dat nou net dé manier zijn waarop mensen websites lezen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb geen custom CSS maar ik word he - le - maal scheel van die inspringende topictitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:14
ik vind de tags een hele goede verbetering van tweakers.net
maar zoals velen hierboven al zeggen, ze kunnen beter op een andere plek staan.
achter de topictitel lijkt me inderdaad al een veel betere plek.
maar ik ben er van overtuigd dat tweakers dit nog goed op gaan lossen, de tags zijn ook nog maar nieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Ik vind achter de topictitels ook niet wenselijk, die varieren namelijk allemaal per lengte, dan krijg je alsnog een onrustig geheel. Ik zie hier dat het topicstarter-kolommetje ook breder is dan nodig, misschien kunnen daar wat pixels afgesnoept voor een losse tag-kolom?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:49

crisp

Devver

Pixelated

MsG schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:29:
[...]
Ik zie hier dat het topicstarter-kolommetje ook breder is dan nodig, misschien kunnen daar wat pixels afgesnoept voor een losse tag-kolom?
Er zijn echter wel een paar users met een nogal lange (brede) nickname; het huidige beeld hier in de LD topiclist is niet maatgevend natuurlijk ;)

Maar wees gerust; we zullen dit zeker meenemen in de evaluatie, hoewel gezegd moet worden dat we op termijn waarschijnlijk ook voor nog andere (non-tech) fora tagging aan gaan zetten...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zit ik he-le-maal mijn ideeën hierover in photoshop uit te werken, loopt er al een topic over en zijn mijn ideeën al geopperd :X

Anyhoe:
Eins: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mnkYTyRyJDn8LHBVdpvNtSAN/thumb.png Zwei: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VeYX5lDKgYD7iHUdoFU2VpHy/thumb.png

offtopic:
Ik heb er zélf altijd een grafhekel aan als mensen na een testperiode (zeker een uitgebreide, voor ons crew dan) na livegang nog komen zeuren over dit soort details, dus 't spijt me devvers... 't valt me nu pas op / wordt nu pas storend.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Is een grayed-out icoontje voor ongetaggde topics niets? Dan kan je direct door naar een tag toevoeggedeelte en verspringt er niets meer in het overzicht. (ziet er dus zo uit als bij RobIII, maar dan zonder lege cellen).

Getagged topic vs. Ongetagged topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

RobIII schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:35:
Zit ik he-le-maal mijn ideeën hierover in photoshop uit te werken, loopt er al een topic over en zijn mijn ideeën al geopperd :X

Anyhoe:
Eins: [afbeelding] Zwei: [afbeelding]

offtopic:
Ik heb er zélf altijd een grafhekel aan als mensen na een testperiode (zeker een uitgebreide, voor ons crew dan) na livegang nog komen zeuren over dit soort details, dus 't spijt me devvers... 't valt me nu pas op / wordt nu pas storend.
Ik vind idee 1 eigenlijk nog het beste. Dan staat de tag vooraan (logisch) en wordt toch de afstand bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 20:49
Even mij zelf van de FP quoten:

Kijk dat is handig, al wil ik me wel aansluiten bij het onrustige beeld wat er ontstaat nu er wel en niet getagde topics door elkaar staan.

Daarbij, binnen afzienbare tijd zal ieder topic getagd zijn (althans, ik ga daar van uit omdat het een goed systeem is wat het zoeken en koppelen een peuleschil maakt).
Dan geeft het tag icoon geen meerwaarde, immers ieder topic is per definitie getagd. Zou het om deze reden niet beter zijn dit icoon weg te laten en er van uit gaan dat ieder topic per definitie getagd is?
De niet getagde topics zou je eventueel van een logo kunnen voorzien. Met deze manier van werken behoud je de vertrouwelijke lay-out (legio voorbeelden dat dit goed en meer gebruikersvriendelijk is in de "literatuur") en blijft het beeld rustig.

zag dit topic namelijk later dan het bericht op de FP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Wiethoofd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:44:
Is een grayed-out icoontje voor ongetaggde topics niets? Dan kan je direct door naar een tag toevoeggedeelte en verspringt er niets meer in het overzicht. (ziet er dus zo uit als bij RobIII, maar dan zonder lege cellen).

[afbeelding] vs. [afbeelding]
Dat is opzich ook wel een mooie ja :)

Verder met YellowOnline in "tags geven onrustig beeld in topic lijst", als je ze rechts tegen de topicstarter aanzet lijkt het teveel of het een icoontje is dat hoort bij de TS en niet bij het topic. Mijn eigen oplossing bevalt me eigenlijk wel, maar de oplossing met een aparte kolom en/of een untagged icon lijkt me ook wel wat.

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:28
Dit viel mij inderdaad ook meteen op. Een vast gereserveerde ruimte voor het tag icon levert een veel rustiger beeld op in de topic listing. Ik had een voorbeeldje gemaakt, maar ik zag dat RobIII me ook al voor was :P

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik zeg ook optie 2, maar wel met een rustiger (kleinet icoontjes)

Zowiezo vind ik de toegevoegde waarde van de icoontjes 0,0 behalve dan voor de tag/karma hunters.
Dus liever zie ik een aparte voorkeur voor het topic op aan en uit te zetten als wel het overzicht

In het draadje zelf is het ook erg prominent, wat imho een stuk minder mag

Iperf

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

fish schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 00:43:
Zowiezo vind ik de toegevoegde waarde van de icoontjes 0,0 behalve dan voor de tag/karma hunters.
Dus liever zie ik een aparte voorkeur voor het topic op aan en uit te zetten als wel het overzicht
Eensch. Daar komt bij dat je nu niet naar de gekoppelde tags kunt doorklikken, ze staan er wel maar zijn niet aanklikbaar. En dat terwijl de tags in aanvraag wel doorlinken/aanklikbaar zijn |:( :D

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:35

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik ga dan toch voor de tweede. Dat tag ding is meta info, niet essentieel. Dat zou imo niet voor de belangrijke informatie (topictitel) moeten staan.
Wiethoofd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:44:
Is een grayed-out icoontje voor ongetaggde topics niets
Alsjeblieft niet zeg, het contrastverschil is veel te laag. Wat er niet is moet je ook niet tonen.

Nog even een ander puntje: een ander icoontje voor topics met tags in aanvraag zou handig zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 11-02-2010 01:01 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MueR schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 00:59:
[...]

Ik ga dan toch voor de tweede. Dat tag ding is meta info, niet essentieel. Dat zou imo niet voor de belangrijke informatie (topictitel) moeten staan.
Op die plek staat al een icon, namelijk wanneer er meerdere topicstarters aan een topic hangen. Dan staat dát weer onrustig. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

NMe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 01:26:
Op die plek staat al een icon, namelijk wanneer er meerdere topicstarters aan een topic hangen. Dan staat dát weer onrustig. ;)
Bij vbulletin werkt het?

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Daar staan de reply en topicstarter kolommen omgewisseld, en in onderstaand screenshot is te zien dat 1. hun cellen veel hoger zijn en het tags icoontje over de paginanummering heen gaat. lijkt me niet ideaal (valt wel te fixen)
Vbulletin tag icon

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:56
NMe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 01:26:
[...]

Dat icoon vind ik eigenlijk ook inconsistent, er staat geen icoon als het topic door 1 user is gemaakt.
Imo, meerwaarde = 0 --> weg :)

• Hahn
- J.W. - schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 08:40:
[...]

Dat icoon vind ik eigenlijk ook inconsistent, er staat geen icoon als het topic door 1 user is gemaakt.
Imo, meerwaarde = 0 --> weg :)
Hoezo? Geen icoon = 1 topicstarter, wel icoon = meer dan één topicstarter. Wat is daar inconsistent aan?

• Matis

Matis

Rubber Rocket

MueR schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 00:59:
Eensch
Alsjeblieft niet zeg, het contrastverschil is veel te laag. Wat er niet is moet je ook niet tonen.
Auch Eensch
Nog even een ander puntje: een ander icoontje voor topics met tags in aanvraag zou handig zijn.
Nicht ganz Eensch

• - J.W. -
Mute schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:48:
[...]

Hoezo? Geen icoon = 1 topicstarter, wel icoon = meer dan één topicstarter. Wat is daar inconsistent aan?
Dat er niet altijd een icoontje staat.

Logisch (inconsistent is misschien niet het juiste woord) zou imo zijn als je een 1-user icoon hebt en een multi-user icoon en er dus altijd een icoontje staat. Imo is het zelfs helemaal overbodig omdat deze info al in het veld er naast staat. De ruimte die dan vrij zou komen kan dan mooi voor de tags gebruikt worden.

[ Voor 4% gewijzigd door - J.W. - op 11-02-2010 10:27 ]

• Hahn
- J.W. - schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:25:
[...]

Dat er niet altijd een icoontje staat.

Logisch (inconsistent is misschien niet het juiste woord) zou imo zijn als je een 1-user icoon hebt en een multi-user icoon en er dus altijd een icoontje staat. Imo is het zelfs helemaal overbodig, omdat die info al in het veld er naast staat. De ruimte die dan vrijkomt zou dan mooi voor de tags gebruikt kunnen worden.
Het icoontje laat twee poppetjes zien, als je er een icoontje gaat neerzetten met één poppetje als er maar één topicstarter is, dan gaat heel het effect verloren van poppetje-zien-doorhebben-dat-er-meerdere-topicstarters-zijn. Ik vind jouw idee dus juist niet logisch.

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Dat komt omdat jij ze niet kan goedkeuren :P Voor mods is het makkelijk ;)
Wiethoofd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 01:39:
Daar staan de reply en topicstarter kolommen omgewisseld, en in onderstaand screenshot is te zien dat 1. hun cellen veel hoger zijn en het tags icoontje over de paginanummering heen gaat. lijkt me niet ideaal (valt wel te fixen)
[afbeelding]
Dat screenshot is gemaakt op 740 pixels? vBulletin heeft een liquid layout, dus als je op kleinere resoluties gaat kijken heb je kans dat er dingen mis gaan ja. GoT werkt op 840 pixels, waarbij 99,9% van de topictitels nooit dermate lang worden dat ze problemen opleveren. Dat argument lijkt me dus enigsinds loos.

De kolommen staan daar overigens niet omgewisseld, het is compleet anders ingedeeld. Ik zie verder niet echt in hoe dat van invloed is. We hebben daar alleen een multi-user icoontje. Die kan best wat kleiner (net als het tag icoon) en op een goede, uniforme manier worden weergegeven.

[ Voor 78% gewijzigd door MueR op 11-02-2010 10:39 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb ook net de tags weergeven uitgezet. Vreselijk irritant. Wat mij ook stoort is het tag blok bovenaan, kleine letters, grote letters, hele grote letters, het is een bende. Leuk dat als een tag 1x wordt gebruik in size 4 staat en een tag die 10x gebruikt wordt in size 20 staat, maar prettig lezen is het ook niet. Zet die tags op een andere plek als het even kan, bijvoorbeeld onderaan de topic lijst, of maak 't uitvouwbaar (hint hint). Worden mensen niet afgeleid/gestoord door de verschillende font sizes en blijven ze toch beschikbaar.

Voor de uitlijning van topics met en zonder tags: gooi ze idd op een gelijke uitlijning zoals optie 1 van RobIII. Dat verschil in contrast voor tagged en untagged vind ik wel een aardig idee. Het is alleen slecht zichtbaar als je een scherm hebt die de kleuren slecht weergeven (ga eens even snel kalibreren!) of als je kleurenblind bent. Misschien een dubbel idee voor untagged, andere kleuren (grijs ipv kleur) en spiegelen. Zo heb je voor beide een oplossing. Je ziet dan wat er tagged is en de uitlijning hoef je niet apart op te lossen omdat er altijd een plaatje is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Hier staan ze nu ook weer uit (Thanks Emile).
Emile schrijft dat je ze tijdelijk uit kan zetten ... moet ik dat lezen als dat ze wellicht verplicht worden? Dan mag er wel wat aan de layout gedaan worden (met idd het lelijke en geheel overbodige multi TS icoon: er staat al "3 auteurs" dus laat dat icoon ajb weg).
@Hero Of Time beneden - lol ja dat zou wel een mooie zijn, maar hoeveel kwaad kan het dan nog. Ik hou van rustige layouts, leiver dat dan een soort scrabble bord ;)

[ Voor 24% gewijzigd door franssie op 11-02-2010 11:40 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Franssie, leuk als je een gebruiker aan maakt met die naam, weet je het nog niet totdat je het topic opent ;). Tenzij uiteraard die combinatie (x auteurs) wordt geweigerd als gebruikersnaam.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

franssie schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:04:
Emile schrijft dat je ze tijdelijk uit kan zetten ... moet ik dat lezen als dat ze wellicht verplicht worden?
Ja die preference is er tijdelijk zodat ze binnenkort wel kunnen gaan pesten! :z

Ik heb tags zelf ook uit staan omdat ze te invasive zijn en de layout breken. Moet ik bij zeggen dat ik als ex-mod in eerste instantie ook dacht dat ik weer topic reports zag, die molden ook altijd de layout, maar dat was juist fijn omdat je dan meteen zag dat je er eens naar moest kijken :P

Professionele website nodig?

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hero Of Time schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:38:
Wat mij ook stoort is het tag blok bovenaan, kleine letters, grote letters, hele grote letters, het is een bende. Leuk dat als een tag 1x wordt gebruik in size 4 staat en een tag die 10x gebruikt wordt in size 20 staat, maar prettig lezen is het ook niet.
Voor echt alle tagclouds, dus ook de overzichten en bij het zoeken dezelfde lettergrootte en kleur:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
.tagcloud a.w1, .tagcloud a.w2,
.tagcloud a.w3, .tagcloud a.w4,
.tagcloud a.w5, .tagcloud a.w6,
.tagcloud a.w7, .tagcloud a.w8 {
color: #646464;
font-size: 13px;
line-height: 17px;
}

Voor alleen de tags boven de topics in dezelfde lettergrootte en kleur:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
#relatedTags .tagcloud a.w1, .#relatedTags tagcloud a.w2,
#relatedTags .tagcloud a.w3, #relatedTags .tagcloud a.w4,
#relatedTags .tagcloud a.w5, #relatedTags .tagcloud a.w6,
#relatedTags .tagcloud a.w7, #relatedTags .tagcloud a.w8 {
color: #646464;
font-size: 13px;
}

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat verschil in contrast voor tagged en untagged vind ik wel een aardig idee. Het is alleen slecht zichtbaar als je een scherm hebt die de kleuren slecht weergeven (ga eens even snel kalibreren!) of als je kleurenblind bent.
Ik zou liever een stukje open ruimte zien op die plek dan een icon dat er precies hetzelfde uitziet maar dan in grijstinten.

Anderszins is het icon eigenlijk ook niet echt relevant; het boeit mij niet óf er tags aan een topic hangen, ik wil weten wélke. En ik ben zelfs daarin pas geïnteresseerd als ik bovenaan de topiclisting op een van die tags klik. Sowieso is met een beetje geluk over een paar maanden het hele (recente) forum getagd; de toevoeging van een icon dat voor élk topic staat ontgaat me dan een beetje. :P
Hero Of Time schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:24:
Franssie, leuk als je een gebruiker aan maakt met die naam, weet je het nog niet totdat je het topic opent ;). Tenzij uiteraard die combinatie (x auteurs) wordt geweigerd als gebruikersnaam.
x auteurs is niet klikbaar, dat zou het wel zijn als het een nick was. ;)

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:43:
[...]

x auteurs is niet klikbaar, dat zou het wel zijn als het een nick was. ;)
Maar dit is visueel niet te onderscheiden. Pas als je muis er boven hangt zie je 't, en als je niet ingelogd bent, zie je al helemaal geen verschil met je cursor. Het enige verschil is dat bij x auteurs een tooltip komt.

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Je bent daar wel een ontzettend onwaarschijnlijk geval aan het opzoeken overigens. Tenzij een of andere troll specifiek een account aanmaakt om daarmee te klieren.

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MueR schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:00:
Je bent daar wel een ontzettend onwaarschijnlijk geval aan het opzoeken overigens. Tenzij een of andere troll specifiek een account aanmaakt om daarmee te klieren.
Het ging om het principe voor het icoontje als er meer dan 1 auteur zou zijn. Iemand wilde die weg hebben, ik geef enkel aan wat voor gevolgen dat nog meer heeft. Er is geen andere manier om het snel te zien, anders dan naar de tekst zelf te kijken en je muis er overheen te houden om het echt zeker te weten. Oftewel, laat het lekker zoals het nu is, met icoontje.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Om te beginnen ga ik het volgende doen:

1) tagicoontje in een aparte cell zetten voor de titel (zie eerste voorbeeld van RobIII)
2) mogelijkheid bieden om de tagicoontjes onafhankelijk van de tagclouds uit te zetten via de voorkeuren

Intentionally left blank

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:58:

1) tagicoontje in een aparte cell zetten voor de titel (zie eerste voorbeeld van RobIII)
2) mogelijkheid bieden om de tagicoontjes onafhankelijk van de tagclouds uit te zetten via de voorkeuren
_O_

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
With ^^

• CLB
  • Niet online

CLB

Whoow die 2e optie vind ik echt top Crisp! Icoontjes voor de topics hoef ik niet, in de topics, vond ik 't handig!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Als dat zo zou zijn dan ga ik ze weer aanzetten denk ik O+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is het niet mogelijk bovenaan een vinkje te hebben "tags aan/uit"? Nu zet ik ze uit omdat ze storend zijn, maar ik kan me voorstellen dat ze soms handig kunnen zijn. Een switch om ze aan/uit te zetten zou fijn zijn :) .

hopelijk niet overzien dat een ander het al gesuggereerd heeft

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat fix je toch in drie klikken in je persoonlijke voorkeuren?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

CLB schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:19:
Dan laat ik het uitstaan. Een vinkje bovenaan dat een toggle doet is een stuk handiger.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Net zoals je nu een ?limit=100 achter een url kunt mikken kun je natuurlijk ook makkelijk een toggle maken met ?tags=on of ?tags=off ofzo. Of ergens bovenaan de pagina een klein tag-icoontje (greyed) als ze uit staan om ze aan te zetten en gekleurd als ze aan staan om ze uit te zetten. Zoiets. Alles kan.

Voorkeuren vind ik overigens goed zat. Whatever de uitkomst: d:)b _O_

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Meer een soort uit-klap/vouw ding bedoelt ie waarschijnlijk. lijkt me wel welkom
als je elke keer je voorkeuren moet veranderen is het geen voorkeeur meer eh :)

Iperf

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

fish schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:44:
Meer een soort uit-klap/vouw ding bedoelt ie waarschijnlijk. lijkt me wel welkom
als je elke keer je voorkeuren moet veranderen is het geen voorkeeur meer eh :)
Inderdaad. Ik zie de tags eigenlijk vooral als handig als ik iets zoek, maar niet als ik gewoon een beetje lurk :) .

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

gambieter schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:47:
[...]

Inderdaad. Ik zie de tags eigenlijk vooral als handig als ik iets zoek, maar niet als ik gewoon een beetje lurk :) .
Ik denk dat het belangrijkste voordeel je ontgaat. ;) Uiteindelijk kun je tags gebruiken om je eigen custom fora te maken over zaken die je boeien. Lees je veel in NOS omdat je Ubuntu koel vindt, maar de rest van de distro's vind je maar niks? Best hoor, hier is je forum. Vind je programming wel interessant maar hou je eigenlijk veel meer van C++ dan van PHP? Voilà, een heel "forum" om je op te botvieren.

De kracht van tags zit hem erin dat je GoT aanpast aan je eigen wensen en daarmee topics die je gewoon niet leuk vindt achterwege laat, en dat je tegelijkertijd topics die verspreid staan over meerdere fora maar toch raakpunten hebben met wat jij leuk vindt tóch gegroepeerd kan zien.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

NMe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:04:
Ik denk dat het belangrijkste voordeel je ontgaat. ;) Uiteindelijk kun je tags gebruiken om je eigen custom fora te maken over zaken die je boeien. Lees je veel in NOS omdat je Ubuntu koel vindt, maar de rest van de distro's vind je maar niks? Best hoor, hier is je forum. Vind je programming wel interessant maar hou je eigenlijk veel meer van C++ dan van PHP? Voilà, een heel "forum" om je op te botvieren.

De kracht van tags zit hem erin dat je GoT aanpast aan je eigen wensen en daarmee topics die je gewoon niet leuk vindt achterwege laat, en dat je tegelijkertijd topics die verspreid staan over meerdere fora maar toch raakpunten hebben met wat jij leuk vindt tóch gegroepeerd kan zien.
Ah, dank voor de uitleg. Als lurker/lezer sta ik echter open voor veel topics, en weet ik ook niet wat ik leuk ga vinden, dus ik zal ze toch niet veel gebruiken.

Conservatief, ik weet het. Ik draai nog steeds een Win2000 servertje :P

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

gambieter schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:20:
Als lurker/lezer sta ik echter open voor veel topics, en weet ik ook niet wat ik leuk ga vinden, dus ik zal ze toch niet veel gebruiken.
Je F5't genoeg om alles in je actieve topics voorbij te zien komen, tags zijn in dat geval niet echt nuttig :P

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wiethoofd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:21:
Je F5't genoeg om alles in je actieve topics voorbij te zien komen, tags zijn in dat geval niet echt nuttig :P
Inderdaad. Daarom staan ze ook uit ;)

(alhoewel ik geen F5 gebruik...)

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 11-02-2010 18:40 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
NMe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:04:
[...]

En dan nog een set van die tags met een OR selectie (ipv de standaard AND) combineren en je hebt een mooi persoonlijk overzicht van alle topics die jou het meest interesseren.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dirk schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:44:
[...]

En dan nog een set van die tags met een OR selectie (ipv de standaard AND) combineren en je hebt een mooi persoonlijk overzicht van alle topics die jou het meest interesseren.
Dat is een terechte FR imho, dus daar mag je best een topic aan wijden :)

Intentionally left blank

• Dirk

Dirk

Ja, dat had ik al gedaan bij de beta, maar dat topic zit al op slot, dus ik zal hier ook eens een mooi topic maken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

^^ is done. Mogelijk dat er nog wat finetuning op zal plaatsvinden, maar dit fixed denk ik al het 'grootste' probleem :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was dit al toegepast? Het werkt hier namelijk nog niet:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h4209UpbDMbQVtcFBLQMsZGv/thumb.png

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
crisp schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 01:04:
[...]

^^ is done. Mogelijk dat er nog wat finetuning op zal plaatsvinden, maar dit fixed denk ik al het 'grootste' probleem :)
Wat ben je toch een cowboycoder he :P Gewoon meteen live flikkeren :+ _O_
SinergyX schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 01:09:
Was dit al toegepast? Het werkt hier namelijk nog niet:
[afbeelding]
CTRl-F5 een keertje? Cache leeg mikkeren?

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 12-02-2010 01:12 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

In zoeken geeft ie het nu iig al aan :> _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

[mierenneuk-mode]
Ik vind het icoon in de topiclist ook vrij aanwezig. Is het niet een idee om die op 13x13 pixels te zetten? Dan heeft het dezelfde grootte als het mapje van een topic zonder nieuwe berichten.
[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

MueR schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 01:12:
[mierenneuk-mode]
Ik vind het icoon in de topiclist ook vrij aanwezig. Is het niet een idee om die op 13x13 pixels te zetten? Dan heeft het dezelfde grootte als het mapje van een topic zonder nieuwe berichten.
[/]
crisp schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 01:04:
[...]
Mogelijk dat er nog wat finetuning op zal plaatsvinden, maar dit fixed denk ik al het 'grootste' probleem :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
In myreact is het nog niet goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

MyReact is sowieso al rommelig (imo) en dat moet dus maar eens helemaal op de schop (en het liefst geintegreerd met de frontpage)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

gambieter schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:16:
Is het niet mogelijk bovenaan een vinkje te hebben "tags aan/uit"? Nu zet ik ze uit omdat ze storend zijn, maar ik kan me voorstellen dat ze soms handig kunnen zijn. Een switch om ze aan/uit te zetten zou fijn zijn :) .

hopelijk niet overzien dat een ander het al gesuggereerd heeft
Ja, iemand heeft het eens gesuggereerd, yours truly namelijk ;)
Zet die tags op een andere plek als het even kan, bijvoorbeeld onderaan de topic lijst, of maak 't uitvouwbaar (hint hint).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Gelukkig ligt het niet aan mij :)
crisp schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 01:25:
MyReact is sowieso al rommelig (imo) en dat moet dus maar eens helemaal op de schop (en het liefst geintegreerd met de frontpage)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Hero Of Time schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 08:53:
Ja, iemand heeft het eens gesuggereerd, yours truly namelijk ;)
Noo, m'n MyReact, wat doe je?! :p Ja kijk, als het echt geen doen is om de icoontjes ook in de MyReact goed te zetten dan geloof ik dat wel; dat went wel. Maar als HQ van al m'n t-net operaties zie ik het ook daar erg graag doorgevoerd :7

[ Voor 47% gewijzigd door DUX op 12-02-2010 10:18 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het werkt hier nog steeds niet, kaal geinstalleerde PC trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
SinergyX schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 10:17:
Nergens? Of op 1 specifieke pagina?

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

SinergyX schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 10:17:
Wat werkt er niet precies?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je gaf aan dat je aparte 'kolom' had gemaakt voor de icoontjes, zodat ook non-tagged topics netjes uitgelijnd blijven met de tagged topic toch? (voorbeeld 1 van eerder). Mijn screenshot van vorige pagina, tagged topics staan niet netjes onder tagged topics, dat icoontje springt er nog steeds tussen.
RobIII schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 10:20:
Nergens? Of op 1 specifieke pagina?
Myreact (active en history subs) en posthistory zover, active topics en subfora lijken wel te werken.

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 12-02-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Dat zegt crisp toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Myreact ja, maar posthistory toch niet?

Andere kant, het zal wel eigelijk. Zie nu ook weer die poll op de frontpage, die heb ik inmiddels al 5x ingevuld (Wachtwoorden-wildgroei). Schakel tags wel weer uit, heeft voor mij toch geen toegevoegde waarde.

[ Voor 73% gewijzigd door SinergyX op 12-02-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Post history is hier ook gewoon in orde? Tenminste, ik neem aan dat je daarmee doelt op: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/53288

Of in jouw geval dus http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/41502

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Posthistory is prima, alleen kijk ik daar helaas niet zo vaak naar. De PH en AT in MyReact zijn helaas nog wel oude stijl. Het zal wel wennen, maar ik hoop dat die op termijn ook een beetje gelijkgetrokken worden ;)

In elk geval al bedankt voor deze aanpassing! :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Rommelig? Ik vind die pagina nog steeds het beste overzicht hebben, afgezien van die nieuw geïntroduceerde inconsistente positionering van topictitels door de tag icons (nog naast die van topic reports). Hoe zie je verder een integratie met de FP voor je, en belangrijker: ga ik dat uit kunnen zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NMe schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:04:
[...]

Rommelig? Ik vind die pagina nog steeds het beste overzicht hebben, afgezien van die nieuw geïntroduceerde inconsistente positionering van topictitels door de tag icons (nog naast die van topic reports). Hoe zie je verder een integratie met de FP voor je, en belangrijker: ga ik dat uit kunnen zetten? :)
Met ^^

Durf met zekerheid te zeggen dat het binnen t.net mijn meest bezochte pagina is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

[...]

Rommelig? Ik vind die pagina nog steeds het beste overzicht hebben, afgezien van die nieuw geïntroduceerde inconsistente positionering van topictitels door de tag icons (nog naast die van topic reports).
Hij was daarvoor al rommelig, maar dat is gewoon een mening. Ik gebruik meestal de active topics en mijn posthistorie, myreact is (voor mij) niet erg bruikbaar - misschien post ik wel gewoon teveel :P
Hoe zie je verder een integratie met de FP voor je, en belangrijker: ga ik dat uit kunnen zetten? :)
Ik heb daar nog geen concrete voorstelling van, maar we willen uiteindelijk wel naar een pagina waar zowel de activiteiten op de frontpage alsmede die op het forum van een gebruiker gecombineerd worden. Of myreact daarmee komt te vervallen: dat denk ik niet (zolang het werkt werkt het), maar het verschuift voor ons wel de focus.

Maar weer ontopic: er is niet gezegd dat de uitlijning van de tagicoontjes in myreact niet nog gefixed gaat worden, ik had daar echter vannacht om half 2 geen fut meer voor en er staan nog meer issues open ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

[...]

Inderdaad, het is een pagina waar een mooi overzicht is. Hij zou nog een stukje flexibeler mogen qua indeling, maar daar is al wel eens een FR voor ingediend.
Als er iets geïntegreerd moet worden, dan is dat wat mij betreft de fp-gallery met de GoT profiel-pagina.

[ Voor 44% gewijzigd door Dirk op 12-02-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:42
Is dit voorbeeld al langskomen? Want ik vind het niet echt rustiger kijken met die tags er opeens bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb die tags maar uitgezet. Echt heel vervelend. Overzicht was compleet weg. Zie er ook het nut niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Rave17 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:06:
Is dit voorbeeld al langskomen? Want ik vind het niet echt rustiger kijken met die tags er opeens bij 8)7
ctrl+f5 lost dat op ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:42
Dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dan ben je een van de weinigen ;)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Al was ik de enige, zolang er een optie in zit om het uit te schakelen, vind ik alles best.
(zie er ook totaal geen nut in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zolang de optie om het uit te zetten er is lijkt het me weinig zinnig om hier te gaan roepen dat je het uitgezet hebt. Is nou niet bepaald constructief verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vertellen dat je tot de 'minderheid' behoort wel dan?
(HK polletje gaat anders nog de andere kant op, maargoed).

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.