Ik ben inmiddels weer terug bij Firefox. Over een jaartje doe ik wel weer een test. Er waren gewoon teveel dingtjes die - als ze de enige waren - overkomelijk waren. Maar helaas, het zou voor mij toch een te grote aanpassing/compromis worden om helemaal naar Chrome over te gaan. Op zich jammer, want er waren een aantal dingen die ik erg goed vond, zoals het Google Cloud printing (wat dus helaas alleen met Chrome werkt), de apps zagen er wel leuk uit.
Maar goed, de irritaties liepen nét zo hard mee: het gekloot met tabjes (ik wil alles automagisch in nieuwe tabjes openen zonder rare toetscombi's), geen SABnzb plugin (die nzb's automagisch doorspeelt aan SAB) en mijn history waar ik eerst weer dat lege tabje voor moet openen. Allemaal precies de dingen die ik vaak gebruik en die me zo bevallen aan FF.
Ik merkte ook bij een paar sites dat Chrome een beetje raar begon te doen. Het lag wel aan de site (traag), maar Chrome reageerde er vreemd op.
Maar goed, de irritaties liepen nét zo hard mee: het gekloot met tabjes (ik wil alles automagisch in nieuwe tabjes openen zonder rare toetscombi's), geen SABnzb plugin (die nzb's automagisch doorspeelt aan SAB) en mijn history waar ik eerst weer dat lege tabje voor moet openen. Allemaal precies de dingen die ik vaak gebruik en die me zo bevallen aan FF.
Ik merkte ook bij een paar sites dat Chrome een beetje raar begon te doen. Het lag wel aan de site (traag), maar Chrome reageerde er vreemd op.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.