Jup, Apple staat bekend als een bedrijf die nooit zijn prijzen verhoogd! Licht goedkoper is altijd welkom!souljah1h schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:37:
Zelfde prijs of lagerprijzen zijn nog nooit verhoogd
is er al enig nieuws over welke GPU en CPU er in de MBP's gaan? kon zelf niets vinden.
De prijzen van Apple producten veranderen doorgaans niet tijdens de lifecycle van het model. In een heel zeldzaam geval wil Apple een tijdje na de introductie de prijs nog wel eens wat verlagen (iPhone 2G, MacBook Air), maar dat zijn zeker uitzonderingen.Remcov250 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:42:
[...]
Blijven de prijzen van een macbook pro een geheel jaar het zelfde of gaan deze na een bepaalde tijd omlaag?
Launching containers into space
In principe blijven de prijzen van MBP's altijd hetzelfde, uitzonderingen daar gelaten. Als er een nieuwere versie uitkomt neemt deze de prijs van de oudere versie aan en zullen de overgebleven oude modellen tegen een verlaagd tarief weggaan.
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Nou voor de CPU kun je een i5 of i7 verwachten. Dat is eigenlijk wel zeker.Horizons schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:08:
is er al enig nieuws over welke GPU en CPU er in de MBP's gaan? kon zelf niets vinden.
That's what I'm thinking!Pat-Skim schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:24:
[...]
Je bent niet de enige... Kan er geen speciaal topic komen "ik wacht op de nieuwe MBP" want hier is het de laatste pagina's echt niet normaal met de mensen die er op wachten...
Be the change you want to see in the world
Ik wilde eigelijk gister/vandaag een nieuwe MacBook Pro kopen, en direct weer geruchten dat de 13e nieuwe MBP's uitkomen. Weet er iemand hier of er de 13e ook daadwerkelijk een officiele keynote/presentatie van Apple komt ? Daar zwijgt de bron namelijk over. Maargoed, de nieuwe MBP's kunnen natuurlijk ook onaangekondigd verschijnen. Dilemma's...
Anoniem: 311150
Ga er maar gewoon vanuit de de nieuwe macbook pro's in juni pas verschijnen ik heb mezelf er allang bij neer gelegd en kijk in juni / julie wel weer. Ik verwacht atm geen updates.
@andromedaan
Ik zou dan toch nog even tot de 13e wachten, de geruchten die de afgelopen week opdoken lijken de (te) late update van de macbooks te verklaren.
en 'men' verwacht op dit moment sowieso een stille update, zonder keynote, omdat men weinig nieuws verwacht naast betere specificaties.
Dat wordt weer duimen komende dinsdag. Als het dinsdag gebeurd zal de online store voor/tegen 7én s' avonds down zijn.
Ik zou dan toch nog even tot de 13e wachten, de geruchten die de afgelopen week opdoken lijken de (te) late update van de macbooks te verklaren.
en 'men' verwacht op dit moment sowieso een stille update, zonder keynote, omdat men weinig nieuws verwacht naast betere specificaties.
Dat wordt weer duimen komende dinsdag. Als het dinsdag gebeurd zal de online store voor/tegen 7én s' avonds down zijn.
@alex028
yup, ga ik zeker afwachten tot de 13e. Maar er zijn de afgelopen maanden vaker geruchten geweest dat de nieuwe MBP "hoogstwaarschijnlijk" in dec/jan/feb gingen uitkomen. Alsie de 13e nog niet uit is ga ik actie ondernemen
.
yup, ga ik zeker afwachten tot de 13e. Maar er zijn de afgelopen maanden vaker geruchten geweest dat de nieuwe MBP "hoogstwaarschijnlijk" in dec/jan/feb gingen uitkomen. Alsie de 13e nog niet uit is ga ik actie ondernemen
offtopic:
Best raar eigelijk. Ik raak nooit aan het Apple cult gevoel gewend. Niemand zal zich zorgen maken over of Dell/HP een nieuwe laptop uitbrengt een week nadat jij de jouwe hebt gekocht. Maar als het om een Apple gaat is het een ander verhaal..
Best raar eigelijk. Ik raak nooit aan het Apple cult gevoel gewend. Niemand zal zich zorgen maken over of Dell/HP een nieuwe laptop uitbrengt een week nadat jij de jouwe hebt gekocht. Maar als het om een Apple gaat is het een ander verhaal..
Waarschijnlijk omdat als je nu een Dell/HP koopt van 1500 euro je niet hopeloos achter loopt met specificatie's, en een nieuw model maar een kleine verbetering zal zijn. De huidige MBPs zijn gewoon hopeloos verouderd (mijn oude Asus van 800 pond uit oktober 2008 had een betere GPU&CPU dan de huidige MPB van 1300 euro....)andromedaan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:58:
@alex028
yup, ga ik zeker afwachten tot de 13e. Maar er zijn de afgelopen maanden vaker geruchten geweest dat de nieuwe MBP "hoogstwaarschijnlijk" in dec/jan/feb gingen uitkomen. Alsie de 13e nog niet uit is ga ik actie ondernemen.
offtopic:
Overdrijven is ook een kunst hè 
De huidige MBP's zijn inderdaad niet meer helemaal up to date, maar het zijn nog steeds wel snelle machines. Voor OS X heb je het ook niet echt nodig, dus het maakt iets minder uit dan bij Windows bakken. Verder betaal je bij een MBP naar mijn mening niet alleen voor de specificaties, maar voor het totale pakket, de unibody, het scherm, etc.
De huidige MBP's zijn inderdaad niet meer helemaal up to date, maar het zijn nog steeds wel snelle machines. Voor OS X heb je het ook niet echt nodig, dus het maakt iets minder uit dan bij Windows bakken. Verder betaal je bij een MBP naar mijn mening niet alleen voor de specificaties, maar voor het totale pakket, de unibody, het scherm, etc.
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Of je volgt de verschillende fora waaruit blijkt dat er toch echt wel wat aanwijzigen zijn voor aanstaande dinsdag, of je geeft een gefundeerde mening waarom er geen update zou komen, dit is gewoon een dom bericht zo...Anoniem: 311150 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:28:
Ga er maar gewoon vanuit de de nieuwe macbook pro's in juni pas verschijnen ik heb mezelf er allang bij neer gelegd en kijk in juni / julie wel weer. Ik verwacht atm geen updates.
Voor de Ipad introductie was de store vanaf 12uur tot half3 nederlands tijd offline, dus rond die tijd zou het ook prima kunnen zijn voor aanstaande dinsdag.alex028 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:05:
@andromedaan
En voor iedereen die nog geen rumors genoeg heeft, kijk eens in part i7 van waiting for arrandale op macrumors, geweldig wat mensen daar allemaal wel niet uitzoeken qua rumors.
Got my hopes up for thuesday!
Haha! Echt te gek hoe we zo obsessief bezig kunnen zijn met met alle kleine factoren die slechts een beetje bijdragen aan de vraag; Komtie of komtie niet de 13e ? Maar eerlijk is eerlijk, ik ga gelijk in het MacRumors forum kijken naar dat topic.
Hier hetzelfde, dan begint mijn opleidingAnoniem: 148405 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:50:
zolang de nieuwe MBP 15" maar voor september uitkomt is alles goed
Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!
Das ook toevallig, ik heb juist vanaf het begin af aan al de zware klik gehad terwijl ie de laatste tijd af en toe maar een lichte klik nodig had. Ik vond zelf de zwarte altijd fijnDRvDijk schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:33:
[...]
Die schroefjes zijn 2 schroefjes van de 10 schroefjes die de onderkant vasthouden. Heeft naar mijn weten niks met de touchpad te maken. Maar als ze loszitten zou ik ze als de wiedeweerga vastdraaien voordat ze eruit rammelen!
Voor je loszittende touchpad zou ik eigenlijk gewoon richting je Apple store lopen. Je kán proberen hem open te schroeven (die 10 schroefjes, daarmee verlies je nog geen garantie), en kijken hoe het van binnen zit. Als je daar aan gaat frutten verlies je ongetwijfeld wél je garantie, als je überhaupt al wat ziet.
hier ook net hetzelfde .Ratjetoe92 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:46:
[...]
Hier hetzelfde, dan begint mijn opleiding
Als het nog lang duurt kunnen we hem misschien kopen in de back to school actie en dan krijgen we er nog een ipod touch ofzo voor niets bij
Ik heb toch liever dat ik hem voor half mei kan kopen, en 80 euro korting krijg op een printerwouter.u schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:05:
[...]
hier ook net hetzelfde .
Als het nog lang duurt kunnen we hem misschien kopen in de back to school actie en dan krijgen we er nog een ipod touch ofzo voor niets bij
Even een samenvatting van wat er rondgaat:
- BestBuy koopt geen Macbook Pro's meer in. Alle huidige modellen worden verkocht maar voorraad wordt niet meer aangevuld.
- Verschillende andere winkels geven aan steeds langere levertijden te hebben, en soms zijn sommige moddellen helemaal uitverkocht. (voorbeeld)
- Anonieme insider zegt te weten dat dinsdag de 13e nieuwe MBP's worden geintroduceerd. Voor zover ik weet is alle hype om dinsdag de 13e enkel op dit bericht gebaseerd.
- Veel mensen gaan er toch van uit dat dinsdag dé dag is ("If new MBPs aren't released by the end of April, I owe my friend 100 bucks...")
- Er word ook gespeculeerd op USB 3.0
- Interessant: volgens deze analyse zien we in de serial numbers dat er geen/nauwelijks MacBook Pro's meer worden gemaakt. De productie zou gestopt zijn.
Goed bezig Andromedaan! 
Ik hoop zo op dinsdag!
Ik hoop zo op dinsdag!
Met USB 3.0 zouden ze zo'n stap vooruit zijn op de rest!
Een toetsenbord met numeriek deel in de 15 en 17 inch zou ook geweldig zijn!
We zien het wel!
We zien het wel!
Ben benieuwd.
Hopelijk een goede spec bump :-D
Hopelijk een goede spec bump :-D
Hmm, alleen 15 en 17 inch macbook pro's? Dat zou jammer zijn, ik wil namelijk een nieuwe 13 inch
Kan ik me niet voorstellen, dat ze de 13 inch niet upgraden terwijl de goedkopere Macbook de pro al owned met specs.
Kan het me zelf ook niet voorstellen. Als de 15" & 17" worden geupdate wordt de 13" denk ik ook wel geupdate. Anders word ik gek. Dit was toch ook Apple's meest populare MacBook ?
Ik gok dat de 13" MBP gewoon een CPU upgrade krijgt naar een i5 en voor de rest vrijwel gelijk blijft. IGP geen losse vidkaart. dat is voor de 15 en 17" behouden.andromedaan schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:24:
Kan het me zelf ook niet voorstellen. Als de 15" & 17" worden geupdate wordt de 13" denk ik ook wel geupdate. Anders word ik gek. Dit was toch ook Apple's meest populare MacBook ?
Maar we zullen zien!
Gaat wel een beetje ver, maar Deze blog is enkel gericht op het in de gaten houden van de levertijden rond de wereld van MacBook Pro's.. jeetje mina.
Anoniem: 208019
USB3.0 laptops zijn er al hoor sinds januariRatjetoe92 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:34:
Met USB 3.0 zouden ze zo'n stap vooruit zijn op de rest!
We zien het wel!
En hopelijk ook een hardeschijf upgrade naar 250GB!Pat-Skim schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:42:
[...]
Ik gok dat de 13" MBP gewoon een CPU upgrade krijgt naar een i5 en voor de rest vrijwel gelijk blijft. IGP geen losse vidkaart. dat is voor de 15 en 17" behouden.
Maar we zullen zien!
250 is al standaard bij de 2,53ghz
.
Maar idd 250-320gb bij de instapper en 500gb voor de hogere.
Maar idd 250-320gb bij de instapper en 500gb voor de hogere.
Zo.. die is verzonden!

Yup, heb geen Mac hier. Had er 2, allebei weggedaan. Nu is het weer hoog tijd voor een Mac. Als de nieuwe MBP's al dinsdag uitkomen hoop ik echt dat het niet te lang gaat duren voor ze ook in NL te verkrijgen zijn.
Als ze uitkomen komende dinsdag dan kun je ze gewoon direct bij de applestore bestellen.
Bij Macbook (Pro)s is er altijd een wereldwijde release tegelijkertijd.
Bij Macbook (Pro)s is er altijd een wereldwijde release tegelijkertijd.
Ik ben net als vele andere mensen hier ook aan het wachten op de nieuwe MacBook Pro's. Nu met de geruchten over "morgen" wanneer kunnen we ze dan verwachten. Ik las dat als ze stil worden geupdate dat dan opeens de Apple Store dicht gaat voor onderhoud. Is dit meestal ook nog op een bepaalde tijd of kan het ieder moment van de dag gebeuren?
_meestal_ is dit rond 12:30-13:00 's middags, maar dat hoeft niet persé
.
Er is een kans dat het niet morgen maar woensdag wordt, volgens
http://news.softpedia.com...rades-Hinted-139557.shtml
Of toch weer niet volgens een update bij dit artikel...dutchminator schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:48:
Er is een kans dat het niet morgen maar woensdag wordt, volgens
Ik hoop toch dat ze deze week wat laten horen
, Hopelijk zit er ook een aantal software matige updates bij, zoals iLife "10 etc.
Ik hoop dat de 13" versies ook een upgrade krijgen, want de meeste hier wachten juist op de 13" versie dacht ik.
Hier in ieder geval iemand die inderdaad op de 13" versie wachtSafaci schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:14:
Ik hoop dat de 13" versies ook een upgrade krijgen, want de meeste hier wachten juist op de 13" versie dacht ik.
Grappig, ik lees dit topic nou al vanaf september door, ik wilde een MBP aanschaffen, maar ik wist niet zeker of ik moest wachten of toch gewoon voor de Macbook gaan. Dat was September, heb toen nog eventjes gewacht tot november en toen heb ik hem maar aangeschaft. Geen verkeerde keuze blijkt want het is April (!) en morgen komt de langverwachte MPB er waarschijnlijk (!!!!!) dus aan...
Dat is inderdaad de vraag, wel of niet?
Maar aanschaffen doe je toch met het blik van wat heb ik nodig etc? natuurlijk zou je nu kunnen wachten op het nieuwe model zeker als hij morgen uitkomt, als hij dat al doet....
Maar aanschaffen doe je toch met het blik van wat heb ik nodig etc? natuurlijk zou je nu kunnen wachten op het nieuwe model zeker als hij morgen uitkomt, als hij dat al doet....
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Ik wacht ook op de 13" model. Ik wil geen enkel andere, dus hopen dat de 13" geupdate wordt. En ik wil 'm bij Electronig King (Ebay store) kopen, die vertelde ze zo gauw te hebben als dat ze released worden. Uiteindelijk zal het voor mij nog minstens een week of twee duren voor ik achter m'n nieuwe MBP zit.
De 13" zal zeker geupdated worden, aangezien de Macbook non-PRO betere specs heeft momenteel.
Ik hoop vooral dat de resolutie geupdated zal worden bij dit model!
Ik hoop vooral dat de resolutie geupdated zal worden bij dit model!
[ Voor 27% gewijzigd door BlackShadow op 12-04-2010 18:39 ]
Dit staat op Macrumors:
4 nieuwe uitvoeringen: " These seem to correspond with three 15" MacBook Pros and a 17" MacBook Pro The new machines are likely using Intel's Core i7 and i5 mobile processors. "
Kijk zelf maar
4 nieuwe uitvoeringen: " These seem to correspond with three 15" MacBook Pros and a 17" MacBook Pro The new machines are likely using Intel's Core i7 and i5 mobile processors. "
Kijk zelf maar
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Je zegt het zelf al: MacRUMORS. Dit is natuurlijk geen bevesteging dat er geen 13" Macbook Pro komt. Het zou dom zijn als ze de populairste Macbook Pro niet upgraden.Montana schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:18:
Dit staat op Macrumors:
Kijk zelf maar
Of juist wel om de 15" en 17" weer echt 'pro' te maken en de 13" voor het gepeupel te houden
Sick Nick schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:41:
Of juist wel om de 15" en 17" weer echt 'pro' te maken en de 13" voor het gepeupel te houden

gewoon nee.
als ze de 13" niet updaten, mogen ze van mij wel wat van de prijs afdoen... dan vind ik het niet zo erg dat de 13" niet een update krijgt!
Deze bron claimt overigens een update over de hele linie macbook pro's. Lijkt mij aannemelijker.
Binnenkort zekerheid hopelijk
Ik heb zelf een witte 13 inch macbook nu.
Het geluid hiervan is niet al te geweldig.
Ik hoor wel eens dat het geluid van een macbook pro beter is, maar is dat alleen bij de 15/17 inch dankzij de speakers links en rechts van het toetsenbord of heeft de macbook pro 13 inch ook beter geluid?
Het geluid hiervan is niet al te geweldig.
Ik hoor wel eens dat het geluid van een macbook pro beter is, maar is dat alleen bij de 15/17 inch dankzij de speakers links en rechts van het toetsenbord of heeft de macbook pro 13 inch ook beter geluid?
heb de 13"pro en vind het geluid goed, lage tonen kun je zowieso wel vergeten, maarja.
Ik gebruik gewoon de stereo thuis, en onderweg oortjes
Ik gebruik gewoon de stereo thuis, en onderweg oortjes
Ik vind het geluid van de 13 inch niet slecht. Je moet een redelijk bedrag uitgeven aan externe speakers wil je het verbeteren, tenzij je erg kickt op basweergave.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Mooi overzichtje van de rumors tot nu toe:
http://www.appleinsider.c..._ahead_of_new_models.html
We zullen zien!
http://www.appleinsider.c..._ahead_of_new_models.html
We zullen zien!
Misschien de 13" als normale Macbook verkopen en de witte plastic macbook eruit knikkeren? zou ook wat beter in het rijtje passen van Apple producten qua ontwerp.stef-o schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:51:
als ze de 13" niet updaten, mogen ze van mij wel wat van de prijs afdoen... dan vind ik het niet zo erg dat de 13" niet een update krijgt!
Anoniem: 311150
Apple zou een halfjaar geleden opnieuw de normale macbook uitbrengen om hem vervolgens een half jaar later er weer uit te knikkeren, klinkt niet echt realistisch he ?Horizons schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:22:
[...]
Misschien de 13" als normale Macbook verkopen en de witte plastic macbook eruit knikkeren? zou ook wat beter in het rijtje passen van Apple producten qua ontwerp.
Ik denk dat ze de witte sowieso blijven behouden of weer naar een zwarte. Toch wel een van de bekenste Apple laptops denk ik zo.
Macbook White zie je overal
Macbook White zie je overal
Vind het juist zo gek dat je de witte zoveel ziet (ik zie ze op mijn studie ook heel veel), terwijl dat eigenlijk het "zwarte" schaap in de Apple familie is (het enige witte apparaat in de apple collectie). Ik vind hem eerlijk gezegd ook totaal niet mooi maar dat is mening ofcourse
gewoon nee.
Anoniem: 321922
4 of 5 jaar geleden was alles van apple wit. Witte iMacs, witte MacBooks, witte iPods...SanderPS3 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:26:
Vind het juist zo gek dat je de witte zoveel ziet (ik zie ze op mijn studie ook heel veel), terwijl dat eigenlijk het "zwarte" schaap in de Apple familie is (het enige witte apparaat in de apple collectie). Ik vind hem eerlijk gezegd ook totaal niet mooi maar dat is mening ofcourse
Ik ben niet compleet achterlijk, ik heb het over de huidige collectieAnoniem: 321922 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:38:
[...]
4 of 5 jaar geleden was alles van apple wit. Witte iMacs, witte MacBooks, witte iPods...
gewoon nee.
het is de stijl waarmee apple bekend is geworden voor hun design, ik weet nog heel goed dat die oude G3 bakken niet bepaald mooi waren, daarna kwamen ze pas met design producten en zo brokken daarna echt door met al hun witte ontwerpen.
edit:ow jeetje je was me net voor
OT: jeetje wat een spanning vandaag
hopelijk een nieuwe mpb
ow wacht die spanning komt door me tentamen.....
edit:ow jeetje je was me net voor
OT: jeetje wat een spanning vandaag
[ Voor 4% gewijzigd door LtotheM op 13-04-2010 11:09 ]
Hoe laat is de online store normaal gesproken niet bereikbaar bij een update? Of verschilt dat per keer?
dan wordt het wel gemeld hierceelcoumans schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:22:
Hoe laat is de online store normaal gesproken niet bereik bij een update? Of verschilt dat per keer?
maar dat verschilt nogal bij apple store. maar laat hier ff je email adres achter, krijg je meteen een mailtje als de store down is
http://www.applestorecheck.com/
Van het kastje naar de muur lopen...
Zonet mijn Macbook white even weggebracht ivm scheurtjes, meteen balletje opgegooit maar de beste man zei dat ze vandaag niet zouden komen. Maarja dat zou iedereen zeggen
Self reflection is the school of wisdom
euh... ja
Eerst kijken, dan pas commentaar geven kerel;)
Mochten de nieuwe macbooks vandaag komen dan is dit voor mij wel het allerbeste moment. Ik sta net op het punt om een nieuwe laptop aan te schaffen. Ik wil graag bij een macbook blijven, maar vond de prijs prestatie van de huidige generatie niet goed genoeg om bij apple te blijven. Bij andere merken komen de i3 en i5 al standaard voor, net als de nieuwe HD5*** van ATI.
Ik duim voor een mooie update vandaag.
Ik duim voor een mooie update vandaag.
EIN-DE-LIJK.
Ik zou het doen!
Mensen, dit is niet goed voor mijn F5 knop op mijn toetsenbord...... Weet iemand hoelang de store meestal offline is?
WHOEHA, dat werd tijd, m'n laptop is aan vervanging toe en net op tijd om over te stappen naar een MBP!
MEANWHILE IN RUSSIA

offtopic:
sorry moest even
sorry moest even
offtopic:
andromedaan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:52:[/b]
MEANWHILE IN RUSSIA
[afbeelding]
sorry moest even
hahahahaa !!!
andromedaan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:52:[/b]
MEANWHILE IN RUSSIA
[afbeelding]
sorry moest even
hahahahaa !!!
Kan niet wachten op de nieuwe MBP ... Liefst een 15" met i5/7.
woei!
Ik gok tot 14:30, dat was in ieder geval zo toen de ipad online kwam. Maar goed, het kan inprincipe op elk moment zijn, apple gaat in alles lekker zijn eigen gang;)Jeroen797 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:48:
Mensen, dit is niet goed voor mijn F5 knop op mijn toetsenbord...... Weet iemand hoelang de store meestal offline is?
Leuk, maar de eerste keer op macrumors vond ik hem leukerandromedaan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:52:
MEANWHILE IN RUSSIA
[afbeelding]
offtopic:
sorry moest even
Die was ook van mijnielswerf schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:58:
Leuk, maar de eerste keer op macrumors vond ik hem leuker
ah kijk jij dusnielswerf schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:58:
[...]
Ik gok tot 14:30, dat was in ieder geval zo toen de ipad online kwam. Maar goed, het kan inprincipe op elk moment zijn, apple gaat in alles lekker zijn eigen gang;)
[...]
Leuk, maar de eerste keer op macrumors vond ik hem leuker
Ik zou het doen!
Hoe lang duurt het updaten ongeveer (uitgaande van de vorige updates)?
Self reflection is the school of wisdom
4 Posts boven jeVentrigo schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:05:
Hoe lang duurt het updaten ongeveer (uitgaande van de vorige updates)?

nielswerf schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:58:
[...]
Ik gok tot 14:30, dat was in ieder geval zo toen de ipad online kwam. Maar goed, het kan inprincipe op elk moment zijn, apple gaat in alles lekker zijn eigen gang;)
[...]
Ging vandaag net een 2e hands Macbook Pro 13" van paar dagen oud overnemen. Heb verkoper gevraagd om me toch nog dag respijt te geven, wie weet welke verbeteringen er aan de nieuwe 13" zijn!
lapino schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:19:
Ging vandaag net een 2e hands Macbook Pro 13" van paar dagen oud overnemen. Heb verkoper gevraagd om me toch nog dag respijt te geven, wie weet welke verbeteringen er aan de nieuwe 13" zijn!

Van het kastje naar de muur lopen...
Mogelijke Specs op Appleinsider:
" Apple on Tuesday will finally get around to updating its MacBook Pro line of professional notebooks, which will include Intel's new Core processors ranging from 2.4GHz to 2.66GHz and include a variety of screen options, AppleInsider has been told.
According one person familiar with the matter, each model will ship with 4GB of RAM, including 2.4GHz and 2.66GHz 13-inch models, 2.4GHz, 2.55GHz and 2.66GHz 15-inch models, and a 2.53GHz 17-inch model.
Additionally, the new line may include three different types of screens options: Glossy, High Resolution Glossy, and High Resolution Glossy with Anti-Glare. A second person familiar with the mattered adds that at least some models will support 512GB of Solid State Drive (Flash) storage. "
" Apple on Tuesday will finally get around to updating its MacBook Pro line of professional notebooks, which will include Intel's new Core processors ranging from 2.4GHz to 2.66GHz and include a variety of screen options, AppleInsider has been told.
According one person familiar with the matter, each model will ship with 4GB of RAM, including 2.4GHz and 2.66GHz 13-inch models, 2.4GHz, 2.55GHz and 2.66GHz 15-inch models, and a 2.53GHz 17-inch model.
Additionally, the new line may include three different types of screens options: Glossy, High Resolution Glossy, and High Resolution Glossy with Anti-Glare. A second person familiar with the mattered adds that at least some models will support 512GB of Solid State Drive (Flash) storage. "
Dus standaard 4GB???
Nice, dat had ik nou niet verwacht van Apple!
Nee? das nochtans vrij standaard tegenwoordig overal me dunkt?
wasco [the brightest crayon in the box]
Ja klopt! Maar toch..Het is Apple!
[ Voor 27% gewijzigd door Safaci op 13-04-2010 13:26 ]
Maakt zo'n i3/i5 veel uit op 2.4ghz. Ik kan namelijk een 13" overnemen voor 1000 euro met 2gb ram en 2.24ghz Core2Duo (paar dagen oud). Een snellere cpu of meer memory is handig maar ik gebruik die Macbook bijna uitsluitend als 'on the road' surfen en mail computer, dus zware specs heb ik niet nodig. Enige wat ik wél zou wensen is een hogere resolutie in de 13". Daar al enig nieuws over?
Dilemma...dilemma...
Dilemma...dilemma...
Sometimes you eat the bear and sometimes the bear eates you?andromedaan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:52:
MEANWHILE IN RUSSIA
[afbeelding]
offtopic:
sorry moest even
The big Lebowski
Ik blijf lekker Engadget volgen, die weten ook meteen wat er nieuw is
Anoniem: 282265
Mijn vriendin heeft via de online apple store een Macbook met 4gb uitbreiding besteld en betaald.
We zijn inmiddels een maand verder en dat ding is nog steeds niet geleverd. 3 maal is de datum verschoven. Als goedmakertje hebben ze na het 2e telefoontje (waar je lekker zelf voor mag betalen) besloten er een gratis hoes bij te leveren. Nu blijkt dus (2 weken later) dat door die sleeve erbij alles nog langer is vertraagd omdat ze te gierig zijn om deze na te sturen. Nee het moet allemaal in 1 keer worden verzonden. Elke keer een andere medewerker aan de lijn, die ook nog eens bijdehand doen alsof wij ze dankbaar moeten zijn.
Nu dus naar een Apple store gegaan om met het verzoek of we niet een macbook van hun kunnen krijgen en dat zij de bestelling mooi cancellen. "Nee we zijn een franchise, kan helaas niet". Weer bellen met Apple om de bestelling te cancellen. Gaan ze lopen piepen "ja we kunnen er nog 69euro in mindering brengen". Ook vertellen ze dat de bestelling bij UPC ligt en wel al onderweg is (verwachte leverdatum 2 mei). Nu is dus het verhaal dat de bestelling eerst terug moet naar Apple alvorens het gecancelled kan worden?? Dus het is onduidelijk wanneer Apple het bedrag terug kan storten!. Je kan ze ook alleen maar bellen voor vragen. En elke keer krijg je een niet wetend iemand aan de lijn.
Dit is toch belachelijk.
We zijn inmiddels een maand verder en dat ding is nog steeds niet geleverd. 3 maal is de datum verschoven. Als goedmakertje hebben ze na het 2e telefoontje (waar je lekker zelf voor mag betalen) besloten er een gratis hoes bij te leveren. Nu blijkt dus (2 weken later) dat door die sleeve erbij alles nog langer is vertraagd omdat ze te gierig zijn om deze na te sturen. Nee het moet allemaal in 1 keer worden verzonden. Elke keer een andere medewerker aan de lijn, die ook nog eens bijdehand doen alsof wij ze dankbaar moeten zijn.
Nu dus naar een Apple store gegaan om met het verzoek of we niet een macbook van hun kunnen krijgen en dat zij de bestelling mooi cancellen. "Nee we zijn een franchise, kan helaas niet". Weer bellen met Apple om de bestelling te cancellen. Gaan ze lopen piepen "ja we kunnen er nog 69euro in mindering brengen". Ook vertellen ze dat de bestelling bij UPC ligt en wel al onderweg is (verwachte leverdatum 2 mei). Nu is dus het verhaal dat de bestelling eerst terug moet naar Apple alvorens het gecancelled kan worden?? Dus het is onduidelijk wanneer Apple het bedrag terug kan storten!. Je kan ze ook alleen maar bellen voor vragen. En elke keer krijg je een niet wetend iemand aan de lijn.
Dit is toch belachelijk.
Gaat de laptop er zelf ook anders uitzien wat betreft design ?
Via de online store gekocht? Je hebt dan recht op geld terug (wet kopen op afstand) dus ja, daar kunnen ze moeilijk moeilijk over doen.
De i3/i5/i7 zijn een heel stuk sneller. Er staan genoeg benchmarks op internet die dat bevestigen. Voor mailen/surfen zal het denk ik weinig uitmaken. Misschien moet je even geduld hebben. Over enkele minuten/uren zijn de specs bekend en wie weet heeft de 13" versie een wat hogere resolutie!lapino schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:27:
Maakt zo'n i3/i5 veel uit op 2.4ghz. Ik kan namelijk een 13" overnemen voor 1000 euro met 2gb ram en 2.24ghz Core2Duo (paar dagen oud). Een snellere cpu of meer memory is handig maar ik gebruik die Macbook bijna uitsluitend als 'on the road' surfen en mail computer, dus zware specs heb ik niet nodig. Enige wat ik wél zou wensen is een hogere resolutie in de 13". Daar al enig nieuws over?
Dilemma...dilemma...
Nee. Misschien kleine aanpassing. Anders ging er wel een keynote aan vooraf!Rebbelx schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:31:
Gaat de laptop er zelf ook anders uitzien wat betreft design ?
[ Voor 13% gewijzigd door Safaci op 13-04-2010 13:36 ]
Anoniem: 163039
Volgens mij kun je je macbook inruilen als binnen zoveel tijd er een nieuwe uit komt.Anoniem: 282265 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:29:
Mijn vriendin heeft via de online apple store een Macbook met 4gb uitbreiding besteld en betaald.
Dit is toch belachelijk.
Dit topic is gesloten.